Detall - agendadiba348424022
Tipus de contingut: acte
| Dataset: actesdiba_ca
- ID
- agendadiba348424022
- Títol
- Com construir relacions amb el teixit empresarial
- Data d'inici
- 2021-05-03 09:00:00
- Data de finalització
- 2021-05-12 14:00:00
- Descripció
- La Gerència de serveis de Promoció Econòmica i Ocupació de la Diputació de Barcelona organitza aquest curs per dotar d'eines al personal directiu i responsables tècnics dels Centres Locals de Serveis a les Empreses perquè puguin ampliar les seves competències professionals per millorar la relació amb el teixit empresarial.
- Imatge
- Organitzadors
- Enllaç web
- https://www.diba.cat/web/agenda/-/com-construir-relacions-amb-el-teixit-empresarial
- Telèfon
- 934 022 222 ext. 61306
- Correu de contacte
- stp.formacio@diba.cat
- Nom del lloc
- videoformació (realització de les hores presencials amb la plataforma Zoom)
- Adreça
- videoformació (realització de les hores presencials amb la plataforma Zoom)
- Codi postal
- Nom del municipi
- Localització
- Web
- Col·laboradors
- Municipi
- Temes
- 1
- Etiquetes
- Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme
- Categoria
- area_de_desenvolupament_economic_i_turisme
- Relació amb el punt
- Preu
- Peu Imatge
- Durada
- Observacions d'horari
- Dies
- Tipus
- Públic
- Observacions
- Comarca
- Documentació
- Assistents
- <p>Personal tècnic dels Centres Locals de Serveis a les Empreses.</p>
- Aforament
- 25
- Inscripció
- http://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=12761
- Cos
- L'objectiu del curs és proporcionar coneixements i eines que facilitin l'apropament i la col·laboració del personal tècnic dels Centres Locals de Serveis a les Empreses, amb les empreses del seu territori i ajudar a millorar les seves habilitats comunicatives per afavorir aquesta relació i adaptació als diferents formats i canals de de comunicació post-Covid19. Continguts: Habilitats comercials per a la venda de la cartera de serveis dels Centres Locals de Serveis a les Empreses. Adaptació als diferents formats i canals de comunicació post-Covid19. Habilitats comunicatives per al desenvolupament de les tasques del personal tècnic dels Centres Locals de serveis a les empreses i com potenciar-les. Casos pràctics i dinàmiques online.
- Cercador/Codi
- nominatim/TIMEOUT
- Url Inscripcions
- Identificador secundari