ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba351939613 Manifestació d'interès: Spain Audiovisual Hub 2021-05-14 00:00:00 2021-05-28 23:59:59 Tota la informació a https://portal.mineco.gob.es/es-es/ministerio/participacionpublica/consultapublica/Paginas/manifestacion-interes-spain-audiovisual-hub.aspx https://www.diba.cat/web/agenda/-/manifestacion-de-interes-programa-de-rehabilitacion-a-nivel-de-barr-2 1 Data límit de presentació: 28/05 nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba351889856 XI Jornada de Malalties Emergents Agenda 2021-06-16 09:00:00 2021-06-17 17:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/xi-jornada-de-malalties-emergents-agenda 41.4039360,2.1297380 1 Entitats; Salut pública; Jornades, congressos i seminaris; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona entitats; salut_publica; jornades_congressos_i_seminaris; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona Nova edició de la “Jornada de malalties emergents“ organitzada per la fundació uiTB. Jornada que tindrà lloc al Centre de congressos del Col·legi oficial de Metges de Barcelona. Inscripció gratuita. Més informació. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-05-31 10:00
agendadiba298512379 Acell - Vacances de Setmana Santa 2020 2020-02-25 00:00:00 2020-03-20 23:59:59 Nova edició de vacances de Setmana Santa de la Fundacio Acell, adreçada a persones amb discapacitat intel·lectual majors de 12 anys residents a Catalunya. https://www.diba.cat/web/agenda/-/acell-vacances-de-setmana-santa-2020 Gran Via de les Corts Catalanes 645, 9a planta Barcelona Gran Via de les Corts Catalanes 645, 9a planta Barcelona 41.3923450,2.1717810 https://www.federacioacell.org/ 1 Entitats; general entitats; general En aquesta edició els diferents destins són: Santa Susanna, Tossa de Mar, Bescanó i Encamp (Andorra) Els federats actius i centres socis es poden inscriure a partir de 25 de febrer. Els federats no actius es poden inscriure a partir del 27 de febrer. La Diputació de Barcelona participa donant suport mitjançant beques als participants. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-05-31 10:00
agendadiba116745263 XIX Jornada de Centres Oberts de la FEDAIA 2017-04-28 09:00:00 2017-04-28 14:00:00 XIX Jornada de Centres Oberts de la FEDAIA #Pre-ve-nir, desglossem la prevenció als Centres Oberts. Organitzada per la Federació d’Entitats d’Atenció i Educació a la Infància i l’Adolescència - FEDAIA - https://www.diba.cat/web/agenda/-/xix-jornada-de-centres-oberts-de-la-fedaia Biblioteca Singuerlin “Salvador Cabré” . Plaça Sagrada Família, s/n. Santa Coloma de Gramenet Biblioteca Singuerlin “Salvador Cabré” . Plaça Sagrada Família, s/n. Santa Coloma de Gramenet 1 Diputació; Feminismes i Igualtat; Jornades, congressos i seminaris; general; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona diputacio; feminismes_i_igualtat; jornades_congressos_i_seminaris; general; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona La XIXª Jornada de Centres Oberts de la FEDAIA portarà per títol #PRE-VE-NIR. Desglossem la prevenció als Centres Oberts. La temàtica d'aquesta jornada serà el treball preventiu que es lidera des dels Centres Oberts de Catalunya. Els assistents a la jornada tindran la oportunitat de treballar per grups en funció de diferents àmbits de la prevenció i al finalitzar podran compartir les seves reflexions en un espai de caire plenari. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-05-31 10:00
agendadiba243637125 21a edició del Saló de la Gent Gran de Catalunya 2019-06-12 10:00:00 2019-06-15 20:00:00 Enguany la 21ena edició de Firagran es realitza del 12 al 15 de Juny de 2019 a la Sala Gran de les Drassanes Reials de Barcelona. https://www.diba.cat/web/agenda/-/21a-edicio-del-salo-de-la-gent-gran-de-catalunya Les Reials Drassanes de Barcelona Les Reials Drassanes de Barcelona 41.3755090,2.1759690 https://firagran.com/salo-de-la-gent-gran-de-catalunya/ 1 Ciutadania; Diputació; Entitats; Comerç i consum; Feminismes i Igualtat; Barcelonès; general; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona ciutadania; diputacio; entitats; comerc_i_consum; feminismes_i_igualtat; barcelones; general; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona FiraGran ofereix un gran ventall d’activitats, conferències, debats i informació adreçada a la gent gran de Catalunya. La Diputació de Barcelona estarà present a FiraGran amb un estand, on el visitant trobarà els programes que desplega destinats a les persones grans, en cinc àmbits: Servei Local de Teleassistència, Respir, Consum, Salut pública i Escola de la Dona. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-05-31 10:00
agendadiba269227137 23è Fòrum FEDAIA 2019-10-10 08:00:00 2019-10-11 14:00:00 El proper 20 de novembre del 2019 es commemora el 30è Aniversari de la Convenció dels Drets dels infants. En aquest marc, la 23è edició del Fòrum FEDAIA pretén aportar una mirada constructiva vers la multiplicitat d'infàncies, adolescències i famílies a les que atenem. https://www.diba.cat/web/agenda/-/23e-forum-fedaia CaixaForum. Centre Social i Cultural de l'Obra Social Av. de Francesc Ferrer i Guàrdia 6-8 Barcelona CaixaForum. Centre Social i Cultural de l'Obra Social Av. de Francesc Ferrer i Guàrdia 6-8 Barcelona 41.3717370,2.1494390 http://www.forumfedaia.org/ 1 Entitats; Diputació; Feminismes i Igualtat; Barcelonès; Jornades, congressos i seminaris; general; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Barcelona entitats; diputacio; feminismes_i_igualtat; barcelones; jornades_congressos_i_seminaris; general; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; barcelona Davant dels vertiginosos canvis socials i els reptes actuals i aquells que ja podem albirar, necessitem valorar quines són les necessitats que detectem, com les abordem i amb quines estratègies i eines, per tal de dissenyar, construir i compartir altres 'mirades'. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-05-31 10:00
agendadiba351759771 Entrevista Notícies en Xarxa 2021-05-13 00:00:00 2021-05-13 23:59:59 La Sra. Eva Menor, diputada Presidenta de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç és entrevistada sobre el nou recurs “Dinamització de l’ocupació per a municipis de fins a 10.000 habitants”, en el marc del Catàleg 2021-2023: Xarxa de Governs Locals 2021. https://www.diba.cat/web/agenda/-/entrevista-not%C3%ADcies-en-xarxa-1 Plataforma ZOOM Plataforma ZOOM 1 Economia i treball; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Menor Cantador, Eva; Entrevista; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona economia_i_treball; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; desenvolupament_economic_i_turisme; menor_cantador_eva; entrevista; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona 07.40h nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-05-31 10:00
agendadiba345364376 Xarxes socials i comunicació cultural. La necessitat d’una estratègia global en els municipis 2021-05-18 00:00:00 2021-05-19 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/xarxes-socials-i-comunicaci%C3%B3-cultural.-la-necessitat-d-una-estrat%C3%A8gia-global-en-els-municipis Edició virtual. Plataforma Zoom Edició virtual. Plataforma Zoom 1 La necessitat d'una estratègia global en els municipis', amb l'objectiu principal de remarcar la necessitat de treballar les xarxes socials com a part integral de la comunicació dels municipis, així com inserir-les dins del pla de comunicació municipal. Des d’aquest plantejament s’incidirà en la vinculació de les xarxes socials amb la comunicació municipal, així com en la necessitat d’una visió integral de la comunicació municipal i el treball transversal amb els diferents departaments municipals de comunicació. La pregunta clau: com podem fer arribar a la població les nostres programacions culturals? Un punt clau en aquest sentit és segmentar les audiències de les xarxes socials, determinant què cal fer per arribar a la població i analitzant la tipologia dels missatges i la seva efectivitat. Un altre punt fonamental és determinar quines són les xarxes més adients per a cada objectiu comunicatiu, ja que no totes les xarxes són adequades per a cada missatge i cada estratègia comunicativa. Això vol dir tenir en compte, al mateix temps, què poden fer i què no les xarxes socials, tot modulant el llenguatge institucional. El curs no només fornirà explicacions teòriques sinó que buscarà en tot moment la implicació dels inscrits, combinant les exposicions amb diversos exercicis pràctics. Docents Docents que treballen dia a dia en la comunicació municipal Aquest curs serà impartit per dues docents que tenen una mirada nova i jove sobre la comunicacio, però que alhora compten amb una experipencia contrastada en el món de la comunicació: Mireia Mora i Núria Olivé. Mireia Mora Comunicadora i gestora cultural. Treballa en el món cultural des de fa més d'una dècada, mantenint una especial relació amb les arts en viu i la comunicació. Dirigí les relacions públiques del Festival Grec 2015 amb l’agència de comunicació Comèdia. També ha estat cap de comunicació de diversos espais escènics com el Teatre Victòria i el Teatre Akadèmia. Va ser la cap de màrqueting de Dagoll Dagom durant gairebé 4 anys. Fa quatre anys va iniciar la seva carrera professional com a freelance, que va culminar amb la fundació de l'agència de comunicació i RRPP La Tremenda.​ Núria Olivé Graduada en Comunicació Cultural per la Universitat de Girona i màster en Gestió Cultural per la Universitat de Barcelona. Ha treballat 5 anys com a executiva de premsa a l’agència de comunicació Comèdia i com a cap de premsa del Festival Temporada Alta, el Teatre-Auditori Sant Cugat, la Mostra Igualada, la Fira Mediterrània de Manresa, el Mercat de Música Viva de Vic i la Fira Trapezi Reus. També ha format part de l'equip de premsa de Fira Tàrrega 2015 i 2016. ​ Programa Si voleu veure la Mireia Mora en acció aquí teniu aquest vídeo, on parla del BAM Cultura Viva. Trobareu el formulari d'inscripció en el següent enllaç: PREINSCRIPCIÓ TANCADA nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba351675705 Jornada 'El control ambiental de la legionella: nuevos paradigmos' Agenda 2021-05-18 11:00:00 2021-05-18 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/jornada-el-control-ambiental-de-la-legionella-nuevos-paradigmos-agenda https://www.mastercongresos.com/28jornadasesa2021/ 1 Entitats; Salut pública; Jornades, congressos i seminaris; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona entitats; salut_publica; jornades_congressos_i_seminaris; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona Jornada tècnica en línia, organitzada per la Societat Espanyola de Sanitat Ambiental (SESA). En aquesta ocasió es vol aprofitar la previsió que en properes dates s’aprovarà el nou Reial Decret sobre la prevenció i control de la legionel·losi, per analitzar el nou escenari des de diferents punts de vista. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-05-31 10:00
agendadiba351554410 Barcelona Seguretat Alimentària 2021 - BSA2021 Agenda 2021-06-07 00:00:00 2021-06-07 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/barcelona-seguretat-aliment%C3%A0ria-2021-bsa2021-agenda 1 Entitats; Salut pública; Jornades, congressos i seminaris; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona entitats; salut_publica; jornades_congressos_i_seminaris; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona El dilluns 7 de juny se celebra la tercera edició del fòrum BSA amb el títol 'L'Endemà de la Seguretat Alimentària'. El fòrum està organitzat pel Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, la Universitat Autònoma de Barcelona, l’Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries i les empreses Bioser i ITRAM Higiene. Aquesta edició, igual que l'anterior, serà online. Us adjuntoem el programa. Més informació: https://forumbsa.com/ Enllaç al programa Enllaç per a les inscripcions: https://rosaroda.com/inscripcions-barcelona-seguretat-alimentaria-2021/ nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-05-31 10:00
agendadiba351503871 Sessió científica: Els observatoris: què volem saber? Agenda 2021-05-18 13:00:00 2021-05-18 15:00:00 L'ASPB us convida a la nova sessió científica, en línia. https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-cient%C3%ADfica-els-observatoris-qu%C3%A8-volem-saber-agenda 1 Entitats; Salut pública; Jornades, congressos i seminaris; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona entitats; salut_publica; jornades_congressos_i_seminaris; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona Programa Moderació: Lucía Artazcoz, Agència de Salut Pública de Barcelona Ponències: El Observatorio de Salud y Medio Ambiente de Andalucía: OSMAN Virginia Ballesteros Arjona, OSMAN – Escuela Andaluza de Salud Pública Radiografía de la vivienda en la metrópolis de Barcelona Anna Vergés Parisi. Observatori Metropolità de l’Habitatge de Barcelona Observatorio de Salud e Impacto de Políticas (OBSIP) Laia Palència i Maria José López. Agència de Salut Pública de Barcelona Més informació nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-05-31 10:00
agendadiba351502793 Curs superior sobre els fons europeus per a la recuperació de l'economia espanyola 2021-05-10 18:00:00 2021-05-28 20:00:00 Per a més informació: https://eventos.ucm.es/65716/detail/curso-superior-sobre-los-fondos-europeos-para-la-recuperacion-de-la-economia-espanola.html https://www.diba.cat/web/agenda/-/seminari-on-line-integridad-y-transparencia-en-la-gestion-de-los-fondos-ngeu-aspectos-practicos-organitzat-per-la-femp 1 nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba351502776 Encuentro digital sobre velocidad 30 con Pere Navarro (Director General de Tráfico) 2021-05-11 11:00:00 2021-05-11 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/encuentro-digital-sobre-velocidad-30-con-pere-navarro-director-general-de-tr%C3%A1fico- https://revista.dgt.es/es/encuentros-digitales/index.shtml 1 nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba351434543 Sessió: Presentació del nou Estudi de polítiques públiques locals de salut pública 2021 Agenda 2021-05-20 10:00:00 2021-05-20 11:00:00 Esdeveniment en línia. https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-presentaci%C3%B3-del-nou-estudi-de-pol%C3%ADtiques-p%C3%BAbliques-locals-de-salut-p%C3%BAblica-2021-agenda 1 Diputació; Salut pública; Jornades, congressos i seminaris; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona diputacio; salut_publica; jornades_congressos_i_seminaris; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona L'Àrea d'Igualtat i Sostenibilitat Social, a través del Servei de Salut Pública, col·labora des de fa anys amb la Fundació Carles Pi i Sunyer d'estudis autonòmics i locals en la realització de recerques sobre la gestió municipal de la salut pública dels municipis majors de 10.000 habitants del seu àmbit territorial. Fins al moment hem fet tres edicions de l'estudi (2012, 2016 i 2018), que es confecciona a partir de les respostes dels municipis participants a un qüestionari sobre diferents àmbits de la gestió de la salut pública: l'organització política i tècnica dels serveis de salut pública municipal, els recursos humans amb què compten, les relacions entre diferents nivells territorials de gestió, les activitats de salut pública que es realitzen, el pressupost de què es disposa, els instruments de planificació que s'utilitzen, etc. L'aparició de la COVID-19 ha comportat un seguit de conseqüències que han incidit de manera molt especial en els serveis municipals de salut pública, els quals han hagut d'assumir una gran part del lideratge de la crisi sanitària. Per aquest motiu i amb la voluntat d'obtenir una visió àmplia i detallada de com la crisi de la COVID-19 ha afectat especialment els equips de salut pública local posem en marxa una nova edició de l'Estudi de polítiques públiques locals de salut pública, adaptant el qüestionari de l'edició 2018 a l'interès actual de recollir l'experiència dels municipis durant la gestió de la crisi sanitària. En aquest sentit, us convidem a la presentació de la quarta edició de l'Estudi de polítiques públiques locals de salut pública 2021, en una trobada virtual que tindrà lloc el dijous 20 de maig de 10 h a 11 h. Durant la reunió us explicarem l'evolució de les polítiques de salut pública en els darrers anys, l'objectiu del nou estudi, el calendari del projecte i la manera en què es materialitzarà la vostra participació posterior. Podeu consultar el programa de la sessió i realitzar la inscripció electrònica en els enllaços següents: Programa de la sessió Formulari d'inscripció El dia abans de la sessió, les persones inscrites rebreu un correu amb l'enllaç que us hi donarà accés. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-05-31 10:00
agendadiba351348942 Seguretat viària: El repte de la mortalitat zero 2021-05-04 18:00:00 2021-05-04 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/seguretat-vi%C3%A0ria-el-repte-de-la-mortalitat-zero https://us02web.zoom.us/webinar/register/WN_OgfryKQdQWG7Ia0dIC3siw 1 nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba351280226 Panel 2020 Polítiques d'habitatge en context de crisi sanitària 2021-06-03 10:00:00 2021-06-03 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/panel-2020-pol%C3%ADtiques-d-habitatge-en-context-de-crisi-sanit%C3%A0ria On line via Zoom On line via Zoom 1 Presentació L'actual situació d'emergència sanitària ocasionada pel COVID-19 ha servit per a posar de manifest la vigència de reptes pendents en l'esfera pública i, alhora, ha plantejat nous desafiaments. En l'àmbit de l'habitatge l'impacte de la crisi està tenint conseqüències molt notables. Els ens locals han hagut d'adaptar-se al nou context potenciant tots els recursos disponibles per atendre situacions marcades per la incertesa i la complexitat. Els ajuntaments, com administracions més properes a la ciutadania, són les primeres en rebre les creixents demandes en relació a aquest àmbit. Però més enllà de les actuacions relacionades amb el context d'emergència cal entendre també, com s'estan implementant les polítiques locals d'habitatge i analitzar quina ha estat en conjunt, l'evolució de la gestió d'aquestes polítiques en els darrers anys. El Panel de Polítiques Públiques Locals d'Habitatge és un projecte conjunt entre la Diputació de Barcelona i la Fundació Carles Pi i Sunyer d'Estudis Autonòmics i Locals, que té com a objectiu recollir i analitzar de forma periòdica informació sobre el disseny i desenvolupament de les polítiques locals d'habitatge. En aquest excepcional context, l'edició 2020 del Panel també ha volgut copsar les actuacions en matèria d’habitatge impulsades pels ajuntaments des de l'inici del període de confinament per la pandèmia. Amb motiu de la publicació de la cinquena edició del Panel de Polítiques Públiques Locals d'Habitatge 2020, l'Observatori Local d'Habitatge de la Diputació de Barcelona organitza una jornada de presentació de resultats i de debat sobre els principals eixos d'aquest estudi. Programa 10.00 Presentació de la jornada Maria Xalabarder Aulet, gerent de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de la Diputació de Barcelona Jaume Magré Ferran, director de la Fundació Carles Pi i Sunyer d’Estudis Autonòmics i Local 0.15 Estat i evolució de les polítiques públiques d’habitatge: Panel 2020 de polítiques públiques locals d’habitatge Lídia Garcia Ferrando, Observatori Local d’Habitatge, Oficina d’Habitatge Diputació de Barcelona Leonardo Díaz Echenique, Fundació Carles Pi i Sunyer d’Estudis Autonòmics i Locals 10.45 Taula rodona 1: Quin és l’impacte de la crisi sanitària en les polítiques públiques locals d’habitatge? Jaume Fornt Paradell, director de l’Agència de l’Habitatge de Catalunya Carles Donat Muñoz, cap de projectes de l’Observatori Metropolità de l’Habitatge de Barcelona (O-HB) Sergio Nasarre Aznar, catedràtic de Dret Civil URV i director de Càtedra UNESCO d’Habitatge Joana Amat Amigó, directora del Consell d’Administració de Finques Amat Modera: Isabel Ezpeleta Garcia, jurista de l’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona 11.30 Taula rodona 2: Quina ha de ser l’agenda pública local d’habitatge? El lideratge local davant els reptes de les polítiques d’habitatge Lluïsa Melgares Aguirre, tinenta d'alcalde de Territori i Sostenibilitat, regidora d'Habitatge Social i Rehabilitació de l’Ajuntament de Terrassa Francesc Xavier Serra Albet, regidor d’Urbanisme i Habitatge de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú Jordi Martínez Vallmitjana, regidor de Benestar Social, Habitatge, Seguretat Ciutadana, Protecció Civil, Mobilitat de l’Ajuntament d’Olesa de Montserrat Xavier Rodríguez Sendra, regidor d’Habitatge, Urbanisme i Obres de l’Ajuntament de Sant Sadurní d’Anoia Modera: Ània Pluma Vilanova, arquitecta de l’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona 12.15 Clausura Sònia Ballester Escusa, cap de l’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona Destinataris La sessió està dirigida principalment a càrrecs electes i personal tècnic que treballen a les àrees d’habitatge dels ens locals però alhora a altres àrees d’urbanisme, serveis socials, així com a professionals interessats en el coneixement de les tendències a nivell de polítiques estratègiques i a nivell d'actuacions o mesures concretes que s'estan implementant en l'àmbit local Inscripcions Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins el dia 31 de maig de 2021 mitjançant el següent enllaç. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba350693392 Sessió informativa: Canals d'accés de la ciutadania a les prestacions de l'Institut Nacional de la Seguretat Social 2021-04-29 11:00:00 2021-04-29 12:30:30 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-informativa-canals-d-acc%C3%A9s-de-la-ciutadania-a-les-prestacions-de-l-institut-nacional-de-la-seguretat-social 1 Diputació; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona diputacio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona Assistència virtual Els objectius de la sessió són donar a conèixer com ha estat l'impacte de la COVID-19 en les funcions de l'INSS i donar informació pràctica per a la ciutadania de com fer cita prèvia telefònica, cites presencials i fer diferents tràmits mitjançant canals telemàtics. També s'explicaran els serveis amb certificat digital i sense certificat digital Comptarem amb la participació de Rafael Laraña Cobo, Director provincial de I'INSS a Barcelona i de José Fernando Arévalo Hernández Subdirector provincial d'atenció i informació que explicaran els canals de comunicació del ciutadà amb les oficines i les diverses vies que existeixen per la presentació de sol·licituds, realització de tràmits i accés als serveis d'informació de l'INSS. Consulteu el programa detallat de la Sessió. La inscripció és gratuïta, podeu fer-ho clicant aquí*. Les persones inscrites, rebran, el 28 d'abril, un correu amb l'enllaç a la sessió. *Si no us funciona l'enllaç, cal que envieu un correu a: benestar.social@diba.cat indicant el vostre nom i cognoms, lloc de treball, ens/entitat, municipi i correu-e. Esperem que sigui del vostre interès. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-05-31 10:00
agendadiba346253936 14th European Public Health Conference 2021. Agenda 2021-11-10 00:00:00 2021-11-13 23:59:59 Organitzat per EPH Conference Foundation. Aquest any amb el lema 'Our Food, Our Health, Our Earth : A Sustainable Future for Humanity'. https://www.diba.cat/web/agenda/-/14th-european-public-health-conference-2021.-agenda Esdeveniment virtual Esdeveniment virtual https://ephconference.eu/ 1 Entitats; Salut pública; Jornades, congressos i seminaris; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona entitats; salut_publica; jornades_congressos_i_seminaris; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-05-31 10:00
agendadiba351039460 IV Congrés de serveis socials bàsics i especialitzats 2021-09-16 00:00:00 2021-09-17 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/iv-congr%C3%A9s-de-serveis-socials-b%C3%A0sics-i-especialitzats Palau de congressos de Girona Passeig de la Devesa, 35, 17001 Girona Palau de congressos de Girona Passeig de la Devesa, 35, 17001 Girona 41.9862570,2.8115530 https://cssb.cat/ 1 Entitats; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona entitats; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona Presencial, semipresencial i telemàtic Coorganitzat pels Col·legis Professionals: Pedagogia, Treball Social, Educació Social i Psicologia Col·labora: Departament de Treball, Afers Socials i Família Amb el lema “DEPENDÈNCIES AL LLARG DEL CICLE VITAL. ENFORTIMENT I AUTONOMIA”, giraran totes les ponències i les comunicacions, que posaran en vàlua les noves i bones pràctiques. Tractarà les diferents situacions de dependència, interdependència i autonomia en la xarxa de relacions i de cura entre les persones, on de ben segur portarà l’empremta de la situació de pandèmia que s’està vivint. Podeu consultar el programa aquí. Més informació aquí. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-05-31 10:00
agendadiba349089807 Manifestació d’Interès: Mecanismes per a la integració de la Intel·ligència Artificial en les cadenes de valor. 2021-04-02 00:00:00 2021-04-02 23:59:59 Tota la informació a https://portal.mineco.gob.es/es-es/ministerio/participacionpublica/consultapublica/Paginas/manifestacion-interes-ia.aspx https://www.diba.cat/web/agenda/-/manifestacio-d-interes-mecanismes-per-a-la-integracio-de-la-intel-ligencia-artificial-en-les-cadenes-de-valor- 1 Data límit de presentació: 02/04 nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba348966029 Manifestació d'interès: Programa de rehabilitació a nivell de barri 2021-04-09 00:00:00 2021-04-09 23:59:59 Tota la informació a https://forma.administracionelectronica.gob.es/form/open/corp/5243/OyIT https://www.diba.cat/web/agenda/-/manifestacion-de-interes-programa-de-rehabilitacion-a-nivel-de-barrio 1 Data límit de presentació: 9/04 nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba348811841 Curs “Factors d’èxit en la presentació de projectes europeus” (BAF 2021 - 2a edició) 2021-04-27 00:00:00 2021-05-11 23:59:59 Tota la informació a https://gaue.diba.cat/jornada/inici-curs-factors-dexit-en-la-presentacio-de-projectes-europeus-2a/ https://www.diba.cat/web/agenda/-/curso-factores-de-exito-en-la-presentacion-de-proyectos-europeos-baf-2021-duplicado-1 1 2a edició: 27 d’abril, 4 i 11 de maig nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba349785323 Seminari tècnic sobre transició energètica al món local 2 2021-04-15 10:00:00 2021-04-16 12:00:00 2. El paper del món local en l’impuls de la rehabilitació energètica residencial La Transició Energètica és el pas més evident i inevitable a l'hora d'abordar l'emergència climàtica. L’acció climàtica des del món local ha de ser el punt de partida d’aquest procés i començar a implementar, com més aviat millor, fonts d'energia renovables, estalvi i eficiència; també com a pilar fonamental de la recuperació verda. https://www.diba.cat/web/agenda/-/seminari-tecnic-sobre-transicio-energetica-al-mon-local-2021-2-rehabilitacio-energetica Multisessió en línia Multisessió en línia 1 PROGRAMA Documentació i enregistrament resultat de la sessió nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba351031964 Manifestació d'interès: digitalització de les PIMEs i autònoms 2021-04-27 00:00:00 2021-05-07 23:59:59 Tota la informació a: https://portal.mineco.gob.es/RecursosArticulo/mineco/ministerio/participacion_publica/consulta/ficheros/20210421-manifestacion-interes-digitalizacion-PYME.pdf Formulari: https://forma.administracionelectronica.gob.es/form/open/corp/5751/laRZ https://www.diba.cat/web/agenda/-/manifestacion-de-interes-programa-de-rehabilitacion-a-nivel-de-barr-1 1 Data límit de presentació: 7/05 nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba349317916 Reflexions sobre el futur dels ens locals (2) 2021-04-20 10:00:00 2021-04-20 12:00:00 Ciutats i pobles verds i saludables Activitat dins la commemoració dels 40 anys del Servei de Medi Ambient https://www.diba.cat/web/agenda/-/reflexions-sobre-el-futur-dels-ens-locals-1- Sessió en línia Sessió en línia 1 Medi ambient; Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica; 11 - Ciutats i comunitats sostenibles medi_ambient; area_daccio_climatica_i_transicio_energetica; 11__ciutats_i_comunitats_sostenibles 40 anys https://formularis.diba.cat/diba/otepa/40-anys-accio-pel-medi-ambient-seminaris-web En el marc de la commemoració dels 40 anys de la creació del Servei de Medi Ambient, la Diputació de Barcelona organitza un cicle de seminaris en línia per reflexionar sobre el futur dels ens locals amb representants de diverses ciutats i pobles sobre quines accions han portat a terme per guanyar més verd i disposar d'entorns urbans més saludables. Programa. Continguts i resultats del seminari. Per saber-ne més sobre els 40 anys del Servei de Medi Ambient seguiu l'enllaç. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-05-31 10:00
agendadiba350995058 CONAMA 2020 - MADRID 2021-05-31 00:00:00 2021-06-03 23:59:59 Congrés Nacional de Medi Ambient https://www.diba.cat/web/agenda/-/conama-2020 http://www.conama2020.org/web/index.php 1 nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba296148249 Espai Claustre amb... Ingrid Guardiola: Interfícies digitals i nous imaginaris culturals 2020-12-01 10:00:00 2020-12-03 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/espai-claustre-interficies-digitals-i-nous-imaginaris-culturals oerc.formacio@diba.cat 1 general general Joshua Sortino (Unplash) Una sessió per reflexionar sobre la nostra vinculació amb el món digital, impartida per una de les veus més rellevants d'aquest àmbit. Els objectius d’aquesta sessió de l’Espai Claustre se centren a pensar la nostra relació amb les interfícies digitals, tot partint de la situació inicial d'on veníem i la transformació posterior arran del coronavirus. En el moment actual s'han produït tot un seguit de canvis que afecten la relació amb la identitat personal, la relació amb els altres, el vincle amb l'esfera pública i el lligam amb les eines d'expressió cultural. El curs aprofundirà en el concepte d'interfície i en com els dispositius influeixen no només en les relacions socials, sinó també en la nostra visió del món i en la manera en què configurem la realitat. Durant la sessió es fomentarà el debat i s'il·lustraran les explicacions amb material audiovisual. Aquesta sessió de l’Espai Claustre és una ocasió única per escoltar, conversar i entrar en contacte amb una de les gestores culturals i assagistes més lúcides del panorama actual. El curs tindrà lloc online, a través de la plataforma Zoom Docent La sessió anirà a càrrec d'Íngrid Guardiola, professora, programadora audiovisual, directora, comissària i assagista, a més de doctora en Humanitats per la Universitat Pompeu Fabra i professora associada de la universitat de Girona. També ha exercit la docència en diverses universitats catalanes. El 2018 va publicar el seu celebrat assaig L'ull i la navalla (Arcàdia), pel qual va rebre el premi Serra d'Or. El seu últim treball és Fils. Cartes sobre el confinament, la vigilància i l'anormalitat (Arcàdia), escrit conjuntament amb Marta Segarra. Foto: Óscar Fernández Orengo Aquí podeu veure l'entrevista que va fer-li Xavier Graset al programa Més 324. En aquest altre vídeo podeu veure un interessant diàleg entre Íngrid Guardiola i Franco Berardi (filòsof que va cloure Interacció 2015). Podeu llegir l’entrevista a Íngrid Guardiola a Interacció. Programa PREINSCRIPCIÓ TANCADA nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-05-31 10:00
agendadiba296147994 Espai Claustre amb... Óscar Abril Ascaso: Propostes per a les polítiques locals de suport a les arts visuals 2020-11-10 10:00:00 2020-11-12 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/espai-claustre-propostes-per-a-les-politiques-locals-de-suport-a-les-arts-visuals oerc.formacio@diba.cat Edició virtual. Plataforma Zoom Edició virtual. Plataforma Zoom 1 general general Els objectius d’aquesta sessió de l’Espai Claustre consisteixen en el desplegament d'una reflexió a l'entorn del nostre ecosistema d'arts visuals a escala metropolitana i les seves vies de possibilitat per al desplegament de polítiques culturals orientades a l'exploració d'una nova institucionalitat. Cartografia, diagnosi i apostes per al present En la sessió es farà una diagnosi de l’ecosistema de les arts visuals a la Barcelona metropolitana actual, tot reflexionant a l’entorn dels principals problemes detectats a les arts visuals metropolitanes, a partir de les reclamacions específiques dels principals responsables del sector. Aquesta diagnosi, per tant, parteix de la realitat concreta de les arts visuals en el nostre entorn. Al mateix temps, però, també s'abordarà una prescripció d’actuacions possibles a implementar en el marc de l’ecosistema de les arts visuals a la Barcelona metropolitana actual. Així, es reflexionarà a l’entorn d’algunes possibles actuacions a implementar en el marc de l’ecosistema de les arts visuals a la Barcelona metropolitana actual: accions d’escala estructural, programes pilot i prototips específics. Per últim, es farà una aposta per a la potenciació de les polítiques de suport a les arts visuals i de lluita contra la precarietat del sector. Aquest bloc reflexionarà a l’entorn dels marges de possibilitat per al desenvolupament d’accions en favor de la sostenibilitat del sector professional de les arts visuals al territori i en la seva projecció a partir d’un cas d’estudi concret: el projecte ARTefACTe, dispositiu performatiu de nova institucionalitat cultural metropolitana. Aquesta sessió, fet i fet, parteix de la pràctica i de la realitat concreta dels municipis en el terreny de les arts visual. Així doncs, no es limitarà a fer una diagnosi sinó que incidirà en tot un seguit de propostes i actuacions factibles per al present i per al futur. Docent Un docent de llarga i contrastada trajectòria Óscar Abril Ascaso és historiador de l´art especialitzat en art contemporani i artista. Ha treballat com a comissari i ha exercit també la crítica, així com la direcció de tallers i seminaris. Ha estat co-director del Festival Zeppelin, membre fundador de la plataforma de divulgació de la perfomance Club7, comissari del cicle Audio al Centre d'Art Santa Mònica, co-responsable del simposi CopyFight, responsable d'exposicions de Sónar, responsable de nous formats de la Fàbrica de Creació d'Arts en Viu de L'Estruch de Sabadell i director de La Laboral de Gijón. En aquest vídeo Óscar Abril Ascaso ens parla de la seva trajectòria professional, de la investigació, la performativitat i la pràctica artística. Podeu llegir l'entrevista a Óscar Abril Ascaso a Interacció. Programa PREINSCRIPCIÓ TANCADA nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-05-31 10:00
agendadiba287750377 Les entitats i els nous agents de la cultura 2020-10-27 10:00:00 2020-10-29 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/les-entitats-i-els-nous-agents-de-la-cultura oerc.formacio@diba.cat Edició virtual. Plataforma Zoom Edició virtual. Plataforma Zoom 1 general general El món de les entitats ha canviat de manera considerable en els últims anys. Actualment, en els municipis conviuen les entitats de tipus clàssic al costat de noves organitzacions que impliquen maneres diferents d’organitzar-se, d’actuar i de relacionar-se amb la ciutadania. Els objectius d’aquest curs se centren en analitzar el paper de les entitats convencionals enfront de l’aparició de nous agents que operen en el camp cultural, tot diferenciant entre els procediments de les entitats i els dels nous agents, així com en el fet de plantejar estratègies de col·laboració amb els agents culturals de nova aparició i detectar conflictes entre els diferents tipus de col·lectius que actuen en el municipi. Al mateix temps volem debatre els canvis que s’entreveuen en l’actuació de la ciutadania en matèria cultural i incidir en la governança com a marc general de relació amb els ciutadans en referència a la cultura local. Durant la sessió es presentaran projectes en què administració i comunitat treballen conjuntament, dins un model d’economia social. Podeu llegir la crònica del curs a Interacció. Docents Els docents d’aquest curs seran Xavier Urbano, Judit Font i Helena Ojeda, amb una amplíssima experiència en aquest camp i un enfocament que coneix perfectament tant el món de la gestió cultural com el de les entitats i les associacions en general. Xavier Urbano, treballador en cultura des de la cooperativa Quesoni, de la qual n’és soci. Ha participat a diversos centres culturals com l'Ateneu Popular 9 Barris o la Farinera del Clot i de festivals com el Say it Loud o el BAM Cultura Viva, sempre amb la voluntat de conjugar els projectes culturals amb els valors i les pràctiques de l'economia social. Judit Font Redolad és sociòloga. Ha treballat en projectes comunitaris relacionats amb migracions, joves, polítiques d'ocupació, i cultura a Barcelona, Salt i Girona. Ha combinat l’activitat professional amb la recerca, la docència i l’associacionisme. És professora associada a la UdG en participació i acció comunitària. Fa l’activisme social i cultural a Salt, des de l’Ateneu Popular de la Coma Cros. En l'àmbit de la gestió comunitària, ha treballat com a coordinadora de l'Ateneu Popular 9 Barris. Actualment, treballa a l'Àrea de Drets Socials de l'Ajuntament de Girona. Helena Ojeda és actualment coordinadora de l'Ateneu L'Harmonia de Sant Andreu de Palomar, un equipament municipal de gestió comunitària a càrrec de la Federació d'Entitats Socioculturals i de Lleure de Sant Andreu. Va dedicar més de 15 anys a l'educació social i la docència a àmbits molt diversos (formació d'adults, joves en risc d'exclusió social, diversitat funcional, penitenciari...) per la seva formació en pedagogia social i, en paral·lel, mantenia la seva militància en espais de moviments socials, sobretot emmarcats en projectes de caire veïnal com els Ateneus. Va coordinar el Casal de Barri Prosperitat durant 7 anys, amb un alt grau d'implicació en el teixit associatiu de Nou Barris. Va cursar els estudis de màster en Gestió i resolució de conflictes-mediació, per la qual cosa combina (encara en l'actualitat) la seva tasca professional en l'àmbit de la gestió comunitària amb la intervenció i formació en gestió de conflictes i acompanyament de grups. En el següent vídeo (a partir del minut 4’50’), Xavier Urbano ens parla del cooperativisme en la cultura com a paradigma de les noves entitats que tenen un efocament basat en l’economia social. Programa PREINSCRIPCIÓ TANCADA nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-05-31 10:00
agendadiba287750393 Espai Claustre amb... Gema Jover: Ciutadania, cultura i usos dels espais urbans 2020-10-20 10:00:00 2020-10-22 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/espai-claustre-ciutadania-cultura-i-usos-dels-espais-urbans oerc.formacio@diba.cat Edició virtual. Plataforma Zoom Edició virtual. Plataforma Zoom 1 general general Els objectius d’aquesta sessió de l’Espai Claustre se centren a definir el concepte de ciutadania i els seus vincles amb la cultura, tot identificant els diferents usos dels espais urbans i detectant-ne els usos creatius. Això també implica el fet de descriure els conflictes i les tensions derivades dels diferents usos dels espais urbans en funció de les visions culturals i, al mateix temps, comporta avançar en noves formes de gestió que tinguin en compte els interessos ciutadans en relació als espais culturals. Noves formes de gestió i un taller participatiu Durant la sessió es farà èmfasi, igualment, en noves formes de gestió, participació i presa de decisions, tot presentant bones pràctiques pel que fa a la relació entre cultura i ciutadania. El curs establirà un marc d’anàlisi al voltant de la cultura en relació a l’espai públic, bo i reflexionant al voltant de conceptes com el dret a l’espai públic, la igualtat i el procomú. Durant la sessió tindrà lloc un taller participatiu per tal d’elaborar una matriu d’ús i implicació social en un espai públic. Aquesta sessió de l’Espai Claustre és el marc idoni per analitzar la relació de la cultura amb els espais urbans i amb la ciutadania, els quals han de dissenyar-se i utilitzar-se en funció de les necessitats de les persones que hi viuen, sense obviar els conflictes que puguin derivar-se d’aquesta visió. Docent El curs serà impartit per Gema Jover Roig, membre de MonoDestudio, sociòloga especialista en anàlisi polític per la Universidad Complutense de Madrid, màster en Planificació Participativa per al Desenvolupament Local i màster en Gestió i Promoció del Desenvolupament Local, per la Universitat de València. Els darrers processos participatius en què ha treballat MonoDestudio són la Taula Comarcal de Turisme del Camp de Morvedre, el Pla d’inclusió i cohesió social d’Alacant, el projecte de reurbanització de la Rambla de Barcelona i els projectes Vies Blaves de la Diputació de Barcelona. Els darrers processos participatius en què ha treballat MonoDestudio són la Taula Comarcal de Turisme del Camp de Morvedre, el Pla d’inclusió i cohesió social d’Alacant, el projecte de reurbanització de la Rambla de Barcelona i els projectes Vies Blaves de la Diputació de Barcelona. En aquesta pàgina de MonoDestudio trobareu diversos vídeos relatius a processos de participació endegats fins al moment. Podeu llegir l'entrevista a Gema Jover a Interacció. Programa PREINSCRIPCIÓ TANCADA nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-05-31 10:00
agendadiba319259112 Principis bàsics de les subvencions i la contractació 2020-06-30 09:00:00 2020-07-02 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/principis-basics-de-les-subvencions-i-la-contractacio 1 general general Aquest curs té com a objectiu determinar els aspectes bàsics i aplicació de la normativa sobre contractació i subvencions en tot allò que fa referència a la gestió cultural dels municipis. Farem especial atenció a com s’adapta la llei a la situació actual generada per la crisi del Covid-19. En l’apartat de subvencions, es tractaran les concedides per a activitats que no s’han pogut dur a terme i les subvencions atorgades per altres conceptes més generals. En l’apartat de contractació es descriuran els elements legals i de procediment que defineixen l’actual legislació relativa a la contractació. Farem especial atenció els terminis d’execució, la contractació de festes majors i els mecanismes legals que permet la normativa. Es tractaran les disposicions que han entrat en vigor sobre la contractació artística del sector públic per fer front a l'impacte econòmic i social de la COVID-2019 Reial decret 17/2020 de 5 de maig i altres que puguin sorgir. Es resoldran dubtes que puguin plantejar els assistents sobre aquestes qüestions, a partir de casos concrets que s’hagin produït en les administracions municipals, i en el camp de la cultura en particular. Aquest curs és una ocasió única per resoldre, de la mà d’un gran expert en la matèria, totes aquelles qüestions sobre la contractació i les subvencions, en un moment d’incertesa i aparicions constants de disposicions. Serà impartit per Rafael Herrero, lletrat dels Serveis Jurídics de l’ajuntament de Barcelona, amb una amplíssima experiència en el dret aplicat a la gestió cultural. Herrero ha col·laborat en diversos cursos del CERC i les seves aportacions docents es caracteritzen per les sessions pràctiques, amenes i plenes d’exemples reals i contrastats. Docent Rafael Herrero Iturriaga és llicenciat en dret per la Universitat de Barcelona. Post Grau en Dret Mercantil i Tributari per la UB. Ha realitzat també el curs de propietat intel·lectual a l’IDEC. És advocat i tècnic superior en Dret per oposició lliure de l’Ajuntament de Barcelona. En l’actualitat i des de l’any 2007 és advocat dels Serveis Jurídics centrals de l’Ajuntament de Barcelona. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-05-31 10:00
agendadiba319255118 Com revitalitzar equipaments culturals municipals 2020-06-10 09:00:00 2020-06-10 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/com-revitalitzar-equipaments-culturals-municipals 1 general general Aquest curs té com a objectiu centrar-se en el paper dels equipaments culturals en un moment en què aquests estan tancats o bé el seu accés estan sofrint severes restriccions. Justament en aquest moment cal plantejar-se quin ha de ser el paper dels equipaments i com es poden mantenir programacions dinàmiques en una conjuntura tan difícil com l’actual. A més d’aquestes qüestions, de plena actualitat, el curs té com a objectiu indicar vies factibles per tal de revitalitzar i dotar de noves perspectives els equipaments existents, mostrar estratègies per tal d’assolir noves orientacions, incidir en la necessitat de cooperació amb els agents culturals dels municipis, subratllar la importància de l’adopció de polítiques i xarxes de col·laboració per part del personal dels equipaments i destacar el criteri de racionalització del pressupost en els equipaments, per tal d’optimitzar al màxim els recursos. Les sessions seran impartides per David Roselló, gestor cultural i director de Nexe Cultural. Roselló ha participat en nombrosos cursos del CERC i té una llarguíssima experiència en el món de la gestió cultural, essent-ne un dels noms de referència. Docent David Roselló i Cerezuela és màster en gestió cultural per la Universitat de Barcelona. Ha desenvolupat la seva trajectòria professional en la gestió, l’acció, la docència i la consultoria, sempre en el camp cultural. Des de 1988 desenvolupa estudis de consultoria, en especial Plans Estratègics de Cultura i és professor invitat arreu de Catalunya, l’Estat espanyol, Europa, Amèrica Llatina, Àfrica i Àsia. Fou cofundador de l’Associació de Professionals de la Gestió Cultural de Catalunya, el 1993. És autor de l’obra de referència Diseño y evaluación de proyectos culturales (ed. Ariel, 2004, 10 edicions) i coautor de Gestión cultural. Estudios de caso (Ariel, 2008). nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-05-31 10:00
agendadiba287750406 Racionalització d’usos i espais en els equipaments culturals (1a edició) 2020-02-27 09:00:00 2020-03-11 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/racionalitzacio-d-usos-i-espais-en-els-equipaments-culturals oerc.formacio@diba.cat Centre d'Estudis i Recursos Culturals (Pati Manning) - C/ Montalegre núm 7 - 08001 Barcelona Centre d'Estudis i Recursos Culturals (Pati Manning) - C/ Montalegre núm 7 - 08001 Barcelona 41.3841690,2.1662720 1 general general Els espais són un bé molt preuat en el món cultural. Introduir elements de racionalització i de bona gestió pel que fa a l’ús que els donem permet treure profit d’una manera eficaç a les demandes de la ciutadania. El curs relacionarà els principals problemes d’utilització dels espais en els equipaments culturals i plantejarà solucions de racionalització en l’ús i el repartiment dels diferents recintes, amb una especial atenció a les periodicitats i els horaris. També s’abordarà com distribuir un mateix espai per a usos i programacions diferents i s’avançaran elements per tal de compartir superfícies i anar cap a la co-responsabilitat pel que fa a la gestió. Igualment s’exposaran casos i exemples concrets i es treballaran diverses situacions amb els participants. Si voleu una gestió integral i racional dels espais del vostre municipi aquest curs és totalment idoni i us proporcionarà, a més, molts elements d’aplicació immediata. Les sessions seran impartides per David Roselló, gestor cultural i director de Nexe Cultural. Roselló ha participat en nombrosos cursos del CERC i té una llarguíssima experiència en el món de la gestió cultural, essent-ne un dels noms de referència. I per Patrícia Julià, advocada a l’empresa SelnProDat i advocada de la Federació d’Ateneus de Catalunya. La sessió impartida per Patrícia Julià serà presentada, al seu torn, per Eugènia Argimon, tècnica del Programa d’Assessoraments del Centre d’Estudis i Recursos Culturals de la Diputació de Barcelona. Docents David Roselló i Cerezuela és màster en gestió cultural per la Universitat de Barcelona. Ha desenvolupat la seva trajectòria professional en la gestió, l’acció, la docència i la consultoria, sempre en el camp cultural. Des de 1988 desenvolupa estudis de consultoria, en especial Plans Estratègics de Cultura i és professor invitat arreu de Catalunya, l’Estat espanyol, Europa, Amèrica Llatina, Àfrica i Àsia. Fou cofundador de l’Associació de Professionals de la Gestió Cultural de Catalunya, el 1993. És autor de l’obra de referència Diseño y evaluación de proyectos culturales (ed. Ariel, 2004, 10 edicions) i coautor de Gestión cultural. Estudios de caso (Ariel, 2008). Patrícia Julià és llicenciada en Dret per la Universitat de Barcelona i Màster en Dret de la Societat de la Informació. Especialització en dret digital i en auditories en protecció de dades i entorns tecnològics. És sòcia i responsable de l’Àrea Jurídica de l’empresa Seinprodat Asesores, S.L. Fa més de 15 anys que exerceix com advocada en la branca del Dret Mercantil, i el Dret d’associacions i fundacions. I és advocada de la Federació d’Ateneus de Catalunya des de fa 10 anys. Col·labora fent formacions per ajuntaments en matèria de Protecció de Dades, formació a les entitats sense ànim de lucre, i assessorament legal d’entitats (associacions i fundacions). Programa PREINSCRIPCIÓ TANCADA nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-05-31 10:00
agendadiba350525653 Sessió: Presentació del nou format digital de l'exposició 'Dona la volta a l'alcohol' Agenda 2021-04-28 10:00:00 2021-04-28 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-presentaci%C3%B3-del-nou-format-digital-de-l-exposici%C3%B3-dona-la-volta-a-l-alcohol-agenda 1 Diputació; Salut pública; Jornades, congressos i seminaris; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona diputacio; salut_publica; jornades_congressos_i_seminaris; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona La COVID-19 ha comportat molts canvis en la nostra manera de treballar. Ha suposat adaptar-nos i adequar els nostres productes al món digital. En aquest context, i per donar resposta a les necessitats municipals actuals, el Servei de Salut Pública de l'Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar ha iniciat la digitalització de les exposicions, començant per l'exposició 'Dona la volta a l'alcohol'. Per aquest motiu, hem organitzat una sessió per presentar-vos el nou format digital de l'exposició 'Dona la volta a l'alcohol', en què, a més, també comptarem amb la intervenció de Josep Matalí Costa, Cap de Secció de Psicologia i Consultes Externes de la Unitat de Conductes Addictives del Servei de Psiquiatria i Psicologia de l'Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona. Aquesta sessió, adreçada a personal tècnic municipal i a totes aquelles persones vinculades amb la prevenció del consum d'alcohol en població jove, es realitzarà en línia, a través de la plataforma Zoom, el dimecres 28 d'abril, de 10 h a 12 h. Programa 10.00 h Benvinguda Teresa Llorens Carbonell. Coordinadora de l'Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar. Diputació de Barcelona 10.15 h Com han viscut els adolescents la pandèmia? Josep Matalí Costa. Cap de Secció de Psicologia i Consultes Externes. Unitat de Conductes Addictives del Servei de Psiquiatria i Psicologia. Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona 11.15 h Presentació de l'exposició 'Dona la volta a l'alcohol' en format digital Montse Iglesias Escudé. Tècnica de la Unitat de Promoció de la Salut. Servei de Salut Pública. Diputació de Barcelona 11.45 h Cloenda Fernando Martínez Moreno. Cap de la Unitat de Promoció de la Salut. Servei de Salut Pública. Diputació de Barcelona Per assistir-hi, cal que us inscriviu prèviament, teniu temps fins el dia 27 d'abril, en el següent formulari. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-05-31 10:00
agendadiba296147671 La Defensa dels Drets Culturals: els ODS i l’Agenda 21 de la Cultura 2020-10-06 10:00:00 2020-10-08 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/la-defensa-dels-drets-culturals-els-ods-i-l-agenda-21-de-la-cultura oerc.formacio@diba.cat Edició virtual. Plataforma Zoom Edició virtual. Plataforma Zoom 1 general general Aquest curs té com a objectiu establir una definició de drets culturals en l'actual context, incidir en la necessitat dels drets culturals i definir en què consisteixen els ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible). Treballar amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible en l'àmbit de la cultura. Què hem de saber-ne? Dels ODS tots n'hem sentit a parlar molt, però en què consisteixen exactament? Quin n'és el camp d'abast? Com podem aplicar-los als nostres municipis? Aquests són alguns dels interrogants que el curs respondrà, tot exposant les línies bàsiques dels ODS i explicant els disset Objectius que componen l'estratègia global de l'Agenda 2030, sempre amb el rerefons de l'Agenda 21 de la cultura i la seva imbricació amb els ODS. Al mateix temps es parlarà de la necessitat d'incidir en el paper de la cultura dins de l'objectiu d'Educació de Qualitat, així com d'explorar potencialitats i àmbits d'actuació de la cultura en relació als Objectius de Desenvolupament Sostenible, mostrant com afecten aquestes últims a les diferents actuacions culturals. Els ODS tenen la seva raó de ser en l'aplicació local dels seus pressupòsits, però el seu abast és del tot internacional. Per aquest motiu hem volgut comptar amb professionals de reconeguda solvència en la gestió cultural amb una visió internacional i local alhora, i una gran experiència en el sector. Podeu llegir la crònica del curs a Interacció. Docents Jordi Pascual, gestor cultural i geògraf. Fundador i coordinador de la Comissió de Cultura de l’Organització Mundial de Ciutats i Governs Locals Units (CGLU). Mònica Pagès, responsable d’espais transversals per a l’Agenda 2030 (Servei d’Agenda 2030 i Participació) de la Diputació de Barcelona. Marta Llobet, llicenciada en Humanitats i Estudis Interculturals i màster en Gestió Cultural. Col·laboradora de la Comissió de Cultura de CGLU. Aina Roig, cap de la Secció Tècnica del Centre d’Estudis i Recursos Culturals de la Diputació de Barcelona En aquest interessant vídeo podeu veure Jordi Pascual en la trobada IX Jornadas Ciudades Creativas Kreanta, celebrat a Irún el 2017. A partir del minut 14:10 Jordi Pascual fa referència als Objectius de Desenvolupament Sostenible i n'explica alguns dels trets més rellevants. Programa PREINSCRIPCIÓ TANCADA nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-05-31 10:00
agendadiba350670536 “Dona-li color al Sant Jordi', la proposta d’ECOM per a la diada d’enguany per seguir sensibilitzant sobre la discapacitat 2021-04-16 00:00:00 2021-04-26 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/-dona-li-color-al-sant-jordi-la-proposta-d-ecom-per-a-la-diada-d-enguany-per-seguir-sensibilitzant-sobre-la-discapacitat http://www.ecom.cat/ca/actualitat/noticies/participa-lactivitat-dona-li-color-al-sant-jordi-la-proposta-decom-la-diada 1 Entitats; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona entitats; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona Aquesta proposta us convida a pintar un dibuix de Sant Jordi sense fer servir les mans per experimentar com ho faria una persona amb discapacitat amb dificultats a les extremitats superiors. Les propostes les heu de compartir per les xarxes socials o enviar-les per correu electrònic, i teniu temps fins el 26 d’abril. Els participants entrareu en un sorteig de material divers de dibuix i pintura -per poder seguir treballant la vostra creativitat-, llibres infantils i joguines. Descarrega't el dibuix aquí. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-05-31 10:00
agendadiba350704595 Impulsant millores en l'atenció a infants, adolescents i joves amb problemes de salut mental 2021-05-27 09:15:15 2021-05-27 11:30:30 https://www.diba.cat/web/agenda/-/impulsant-millores-en-l-atenci%C3%B3-a-infants-adolescents-i-joves-amb-problemes-de-salut-mental https://www.salutmental.org/jornada-infantojuvenil-27-05-2021/ 1 Entitats; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona entitats; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona Assistència virtual https://www.salutmental.org/wp-content/uploads/2021/04/formulari-jornada-27052021-2.html Moguts pera inquietud de l'OMS i per la situació sobre la salut mental infanto-juvenil, el 2016 la Federació SMC, conjuntament amb la Fundació Pere Tarrés, vam elaborar l'informe 'Atenció a la salut mental infantil i adolescent a Catalunya'. L'estudi va determinar reptes de futur per millorar l'atenció en salut mental en la població infanto-juvenil a Catalunya i va evidenciar moltes necessitats. En aquesta línia vam voler seguir avançant i, gràcies a la col·laboració de Probitas, hem elaborat uns materials mitjançant un procés participatiu que ha recollit el coneixement de 79 experts per experiència pròpia, familiars i professionals. El resultat són les quatre guies temàtiques sobre: la xarxa de salut mental, les autolesions, l'aïllament i les situacions de tensió i conflicte, que us presentem en la jornada. Les noves guies són el punt de partida dels nous tallers de capacitació que hem posat en marxa per a familiars i professionals (de fora de la xarxa de salut mental especialitzada) que acompanyen infants, adolescents i joves amb problemes de salut mental. Aquest 2021, hem realitzat el pilotatge de dos tallers de capacitació a Granollers i a Nou Barris (Barcelona). Podeu descarregar-vos les guies aquí. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-05-31 10:00
agendadiba145216408 L'ús temporal d'espais buits. L'activació dels buits urbans com a estratègia municipal 2017-11-09 09:00:00 2017-11-09 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/l-us-temporal-d-espais-buits-l-activacio-dels-buits-urbans-com-a-estrategia-municipal Centre MontÀgora, barri de Sant Maure (Passeig de Catalunya, s/n. Santa Margarida de Montbui) Centre MontÀgora, barri de Sant Maure (Passeig de Catalunya, s/n. Santa Margarida de Montbui) 41.5731190,1.6055080 1 general general Presentació En la darrera dècada els buits urbans han passat d’una infrautilització fruit de l’abandonament especulatiu a ser vistos com a llocs d’oportunitat, tant per la riquesa d’aportacions a les estratègies locals, com a espai de visibilització de l’empoderament ciutadà, tornant a donar-los-hi un sentit integrat dins de l’espai urbà que els envolta. La present jornada vol apropar diferents propostes de gestió dels espais en desús a fi que els assistents coneguin les apostes d’altres realitats municipals. Alhora, vol esdevenir un espai de trobada, intercanvi i reflexió al voltant de l’activació dels buits urbans com a estratègia de desenvolupament dins de les polítiques públiques locals. El programa de la jornada es desenvolupa en dues parts diferenciades. Les ponències marc de Ramon Marrades i Mireia Peris, que donaran pas a la taula rodona on s’exemplificaran tres experiències d’interès en municipis de la demarcació de Barcelona. Finalment, recomanem acostar-vos al RECStore d’Igualada, un festival de moda, cultura i gastronomia que revoluciona tot un barri durant quatre dies dos cops l’any, i ubicat en les antigues adoberies del barri del Rec, recinte proper al barri de Sant Maure. Programa 09.30 Salutació institucional a càrrec de Teo Romero, Alcalde de Santa Margarida de Montbui i Josep Ramon Mut, Diputat delegat d’Urbanisme i Habitatge. 09.45 Introducció. “Claus per a l’activació productiva i l’apropiació ciutadana dels buits urbans” a càrrec de Ramon Marrades, economista urbà, director d'estratègia de la Marina de València. 10.30 Presentació de l’estudi. “Activació temporal d’espais buits : diagnosi i estratègies d’actuació a Sta. Margarida de Montbui” a càrrec de Mireia Peris, arquitecta de Pla Estel. 11.00 Pausa-cafè 11.30 Taula rodona. “Tres mirades als buits urbans”. Santa Margarida de Montbui. Equip redactor (Mireia Peris, Pla Estel) Molins de Rei. Tècnic municipal (Robert Juvé, Cap d’Urbanisme) La Garriga. Electe (Neus Marrodán, Regidora d’Urbanisme, Medi Ambient, Mobilitat i Societat del Coneixement) Modera: Pilar Cervantes, arquitecta del Servei d’Urbanisme de la Diputació de Barcelona. 13.00 Visita als buits urbans de Sant Maure de Santa Margarida de Montbui. 14.00 Cloenda Suggeriment temps lliure: Recomanem dinar i/o visita lliure al REC Store d’Igualada Metodologia Sessions teòriques. Destinataris La sessió està dirigida principalment a personal tècnic i càrrecs electes que cerquen estratègies i propostes innovadores d’activació d’espais urbans en desús. Inscripcions Les inscripcions es realitzaran mitjançant l’aplicatiu gestforma, i la confirmació de la inscripció per part de la Diputació de Barcelona es farà per correu electrònic. Per motius logístics i de dinàmica de la sessió el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta. Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins al dia 7 de novembre mitjançant el següent enllaç. Altres persones interessades poden contactar mitjançant l’enviament d’un correu electrònic a la següent adreça: s.urbanisme@diba.cat Com arribar Des de Barcelona: A-2 Sortida 559 (Igualada – Vilafranca – Manresa) Continueu 700m per N-IIa i a la rotonda agafeu la segona sortida per C-37 durant 6 km A la següent rotonda agafeu la primera sortida per Crta. de Valls C-37z durant 500m Gireu a l’esquerra i continueu pel carrer del Pilar durant 300 m Gireu a la dreta i continueu pel carrer de la Mercè durant 120 m Gireu a la dreta pel Passeig de Catalunya arribeu al Centre MontÀgora nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-05-31 10:00
agendadiba122269307 Seminari 'Salut i Paisatge urbà. l'experiència de la Diputació de Barcelona en la promoció d'entorns saludables' 2017-06-12 11:30:30 2017-06-12 13:30:30 El Seminari s'emmarca en la primera jornada del Congrés internacional de Paisatge Urbà que es celebrarà a Barcelona, del 12 al 14 de juny de 2017, al recinte de CaixaForum. El programa inclou la intervenció de diferents tècnics de la Diputació de Barcelona, que exposaran l'experiència sectorial en el foment dels entorns saludables. L'accés és lliure. https://www.diba.cat/web/agenda/-/seminari-salut-i-paisatge-urba-l-experiencia-de-la-diputacio-de-barcelona-en-la-promocio-d-entorns-saludables- CaixaForum de Barcelona. Sala Seminari I CaixaForum de Barcelona. Sala Seminari I 41.3713790,2.1495230 http://www.icoul.eu/programa.htm 1 Salut pública; Esports; Turisme; Territori i parcs naturals; Medi ambient; Urbanisme i habitatge; Jornades, congressos i seminaris; general; Barcelona; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona salut_publica; esports; turisme; territori_i_parcs_naturals; medi_ambient; urbanisme_i_habitatge; jornades_congressos_i_seminaris; general; barcelona; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona accés lliure Des del Servei d'Urbanisme de la Gerència de Serveis d'Habitatge, Urbanisme i Activitats, es posarà la mirada en l'activació temporal d'espais buits amb criteris saludables, amb l'explicació a càrrec de l'arquitecta Pilar Cervantes de l'estudi realitzat per a la definició d'estratègies d'activació d'espais en desús a Molins de Rei. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-05-31 10:00
agendadiba120851101 Jornades de debat sobre possibles usos de la Fàbrica de Fonollosa 2017-05-27 18:00:00 2017-05-27 23:59:59 L'activitat s'encabeix dins el suport que la Diputació de Barcelona dóna al municipi per a l'activació temporal de l'edifici industrial actualment en desús. L'Ajuntament de Fonollosa, la Cooperativa d'arquitectes LaCol i l'Ateneu Cooperatiu de la Catalunya Central organitzen i condueixen l'acte estructurat en dues jornades. La primera va tenir lloc ahir diumenge 21 a la tarda i la segona serà dissabte 27, a partir de les 18.30. Aquesta sessió posarà la mirada en l'art i la cultura com a potencials activadors d'espais en desús en entorns urbans. https://www.diba.cat/web/agenda/-/jornades-de-debat-sobre-possibles-usos-de-la-fabrica-de-fonollo-1 Fàbrica Soldevila a Fonollosa (Bages) Fàbrica Soldevila a Fonollosa (Bages) 41.7656120,1.6684880 http://www.lacol.coop/projectes/activacio-temporal-fabrica-fonollosa/ 1 Provícia de Barcelona; Urbanisme i habitatge; Jornades, congressos i seminaris; general; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Fonollosa; Espai industrial provicia_de_barcelona; urbanisme_i_habitatge; jornades_congressos_i_seminaris; general; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; fonollosa; espai_industrial entrada lliure cartell de la jornada Comptarem amb la participació de LaFàbrika detodalavida (Extremadura) i Cal Gras (Avinyó). nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-05-31 10:00
agendadiba348847546 Presentació del nou contracte del Servei Local de Teleassistència 2021-04-15 12:15:15 2021-04-15 13:30:30 https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-del-nou-contracte-del-servei-local-de-teleassist%C3%A8ncia 1 Entitats; Diputació; #ODSdiba; Alt Penedès; Anoia; Bages; Baix Llobregat; Barcelonès; Berguedà; Garraf; Maresme; Moianès; Osona; Vallès Occidental; Vallès Oriental; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona entitats; diputacio; odsdiba; alt_penedes; anoia; bages; baix_llobregat; barcelones; bergueda; garraf; maresme; moianes; osona; valles_occidental; valles_oriental; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona Assistència virtual Amb la finalitat d'explicar-vos en detall les novetats del nou contracte, el proper dia 15 d'abril a les 12.15 h farem, per via telemàtica, una sessió informativa sobre el Servei Local de Teleassistència durant la qual també reflexionarem sobre els reptes i oportunitats que tenim en el proper període. Podeu seguir la sessió a través de l'emissió en streaming a la web del Servei Local de Teleassistència. Consulteu el programa detallat de la Jornada. Podeu ampliar la informació, consultant la web del Servei Local de Teleassistència. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-05-31 10:00
agendadiba349317574 Reflexions sobre el futur dels ens locals (1) 2021-04-13 10:00:00 2021-04-13 12:00:00 Ciutats i pobles neutres i eficients Activitat dins la commemoració dels 40 anys del Servei de Medi Ambient https://www.diba.cat/web/agenda/-/reflexions-sobre-el-futur-dels-ens-locals Sessió en línia Sessió en línia 1 Medi ambient; Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica; 11 - Ciutats i comunitats sostenibles medi_ambient; area_daccio_climatica_i_transicio_energetica; 11__ciutats_i_comunitats_sostenibles 40 anys https://formularis.diba.cat/diba/otepa/40-anys-accio-pel-medi-ambient-seminaris-web PODEU CONSULTAR L'ENREGISTRAMENT DE LA SESSIÓ I DOCUMENTACIÓ ASSOCIADA A L'ENLLAÇ En el marc de la commemoració dels 40 anys de la creació del Servei de Medi Ambient, la Diputació de Barcelona organitza un cicle de seminaris en línia per reflexionar sobre el futur dels ens locals amb representants de diverses ciutats i pobles sobre quines accions han portat a terme per tendir a ser neutres en emissions i més eficients. Programa. 13 d'abril. Ciutats i pobles neutres i eficients Presenta: Cori Calero, periodista ambiental Conversa 1. Escenaris de futur, avui Sinergies locals per a una solució climàtica. Andreas Wolter, alcalde de Colònia Un nou model energètic. José María González, alcalde de Cadis Smart City València. Sergi Campillo, vicealcalde i regidor d'Ecologia Urbana, Ajuntament de València City-Zen - New Urban Energy. Éric Recoura, director de “Ville Ouvert”, Ajuntament de Grenoble Conversa 2. Territoris de transició energètica Centelles, autonomia energètica. Josep Paré, alcalde de Centelles. La vinya, font d’energia. Pere Regull, alcalde de Vilafranca del Penedès Transició energètica #OsonaECOTransició40%. Margarida Feliu, vicepresidenta del Consell Comarcal d’Osona EMISSIÓ EN DIRECTE: podreu seguir l'emissió i participar en directe a través de l'enllaç dels 40 anys del Servei de Medi Ambient de la Diputació de Barcelona. El seminari s'emetrà simultàniament en català i castellà per ambdós canals. Per seguir l'emissió en ho podreu fer a la mateixa web seleccionant l'idioma de la web com a 'català' o 'español' al desplegable de la part superior dreta o a l'enllaç inclòs a la mateixa web. O als canals corporatius de Youtube: pels nostres canals corporatius @diba i @xarxasost. Emissió en català Emissió en castellà Inscripcions per tot el cicle Per saber-ne més sobre els 40 anys del Servei de Medi Ambient seguiu l'enllaç. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-05-31 10:00
agendadiba350549898 Seminari On-line “Integridad y transparencia en la gestión de los Fondos NGEU: aspectos prácticos” organitzat per la FEMP 2021-05-06 09:00:00 2021-05-06 13:00:00 Inscripcions SESSIÓ 3: ENLLAÇ REGISTRE https://www.diba.cat/web/agenda/-/seminari-on-line-integridad-y-transparencia-en-la-gesti%C3%B3n-de-los-fondos-ngeu-aspectos-pr%C3%A1cticos-organitzat-per-la-femp 1 nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba350549359 Seminari On-line “Integridad y transparencia en la gestión de los Fondos NGEU: aspectos prácticos” 2021-05-05 00:00:00 2021-05-05 23:59:59 Inscripcions SESSIÓ 2: ENLLAÇ REGISTRE https://www.diba.cat/web/agenda/-/seminari-on-line-integridad-y-transparencia-en-la-gesti%C3%B3n-de-los-fondos-ngeu-aspectos-pr%C3%A1cticos-1 1 nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba350549312 Seminari On-line “Integridad y transparencia en la gestión de los Fondos NGEU: aspectos prácticos” 2021-05-04 09:00:00 2021-05-04 13:00:00 Inscripcions SESSIÓ 1: ENLLAÇ REGISTRE https://www.diba.cat/web/agenda/-/seminari-on-line-integridad-y-transparencia-en-la-gesti%C3%B3n-de-los-fondos-ngeu-aspectos-pr%C3%A1cticos- 1 nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba111321101 VIII Jornada Xarxa Local SITMUN 2021-03-23 10:00:00 2021-03-25 11:00:00 VIII JORNADA XARXA LOCAL SITMUN https://www.diba.cat/web/agenda/-/viii-jornada-xarxa-local-sitmun 1 Jornades, congressos i seminaris; general jornades_congressos_i_seminaris; general Programa Dia 23/03/2021 - Les novetats de la plataforma SITMUN Visor descàrregues Serveis ATOM INSPIRE Portal IDE local ajuntaments Mapa temàtic positius covid-19 Aplicació vespa asiàtica Dia 24/03/2021 - El manteniment de la informació geogràfica al SITMUN Manteniment adreces Manteniment xarxa enllumenat públic Manteniment elements urbans Dia 25/03/2021 - La gestió del territori mitjançant eines SITMUN Com utilitzar les operacions del SITMUN Visualització gràfica de l'antiguitat dels edificis d'un municipi Anàlisi de l’àrea d’influència d’un equipament/servei Obtenció de la llista de carrers d’un sector de planejament Ubicació d’un equipament municipal de manera ràpida i fàcil Obtenció de les parcel·les afectades per l’ampliació d’un tram de xarxa viària Obtenció de les adreces amb la seva referencia cadastral Obtenció del nombre total edificis d’un municipi i superfície de sòl que ocupen Obtenció de dades que ens facilitin calcular el cost efectiu dels serveis prestats (LRSAL, llei 27/2013) Ruta turística pels voltants d'un equipament municipal Publicació WMS POUM per donar compliment a la llei 13/2015 nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-05-31 10:00
agendadiba348732730 Sessió informativa funcionament aplicatiu 'SITMUN -Vespa Asiàtica' 2020-11-13 00:00:00 2020-11-13 23:59:59 Sessió informativa funcionament aplicatiu 'SITMUN -Vespa Asiàtica' ens locals Catalunya' https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-informativa-funcionament-aplicatiu-sitmun-vespa-asi%C3%A0tica- 1 Jornades, congressos i seminaris jornades_congressos_i_seminaris nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-05-31 10:00
agendadiba350531036 Reflexió Ciutats i pobles verdes i saludables Agenda 2021-04-20 10:00:00 2021-04-20 12:00:00 Reflexions sobre el futur dels ens locals https://www.diba.cat/web/agenda/-/seminari-ciutats-i-pobles-verdes-i-saludables-agenda 1 Diputació; Medi ambient; Salut pública; Jornades, congressos i seminaris; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona diputacio; medi_ambient; salut_publica; jornades_congressos_i_seminaris; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona En el marc de la commemoració dels 40 anys de la creació del Servei de Medi Ambient, la Diputació de Barcelona organitza un cicle de seminaris en línia per reflexionar sobre el futur dels ens locals amb representants de diverses ciutats i pobles sobre quines accions han portat a terme per guanyar més verd i disposar d'entorns urbans més saludables. Aquest segon seminari, comptarà amb dues converses, i el debat d'aquestes se centrarà en les accions que s'han portat a terme als respectius municipis per guanyar més verd i disposar d'entorns urbans més saludables. Enllaç a més informació i inscripcions. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-05-31 10:00
agendadiba350436283 Presentació en línia de la plataforma 'Sanidad #PorElClima' Agenda 2021-04-21 11:00:00 2021-04-21 23:59:59 La plataforma, Sanidad #PorElClima, impulsada per la Comunidad #PorElClima, ECODES, MSD i DKV, està dirigida a fomentar l'acció climàtica en el sector sanitari. https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-en-l%C3%ADnia-de-la-plataforma-sanidad-porelclima-agenda 1 Entitats; Salut pública; Jornades, congressos i seminaris; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona entitats; salut_publica; jornades_congressos_i_seminaris; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona La iniciativa serà presentada en una sessió en línia que se celebrarà el proper 21 d'abril a les 11:30 h. Programa | Inscripcions nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-05-31 10:00
agendadiba350428971 Tractament Recinte Torribera 2021-04-19 2021-04-19 00:00:00 2021-04-19 23:59:59 Morrut de les Palmeres (Rhyncho-phorus ferrugineus) i barrinador (Paysandisia archon) ​​​​​​​ https://www.diba.cat/web/agenda/-/tractament-recinte-torribera-2021-04-19 Recinte Torribera, Avda. Prat de la Riba, 171, Santa Coloma de Gramenet Recinte Torribera, Avda. Prat de la Riba, 171, Santa Coloma de Gramenet 1 Salut pública; general; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona salut_publica; general; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona 10:30 a 15:00 Empresa: RADAN DESINFECCIONES TÉCNICAS, S.L. Tipus de tractament: morrut de les palmeres Productes utilitzats: EPIK (acetamiprid 20 % [SP] P/P) ​​​​​ Mètode d'aplicació: inundació a l’ull de la palmera (amb dutxa) Termini de seguretat: fins que l’arbre deixi de gotejar o s’assequi el producte Es tracta d’un tractament biològic, no químic. A més a més de les mesures preventives indicades per l'aplicador, s'hauran de considerar les següents: COVID-19 L'empresa haurà de seguir el seu protocol per evitar la propagació de la COVID-19, a més de les instruccions que pugui establir la Diputació de Barcelona als seus centres de treball. A més de les mesures preventives indicades per l'aplicador, s'hauran de considerar les següents: Retirar de la zona tractada els aliments, begudes, objectes personals o animals domèstics que puguin exposar-se al producte utilitzat. Tancar portes, finestres i sistemes de ventilació dels edificis, durant el tractament. Treure animals i aliments de les finestres i balcons Telèfon de l'Institut Nacional de Toxicologia (91 562 04 20). nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-05-31 10:00