ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba405568874 Ple ordinari de la Diputació de Barcelona del mes de febrer de 2024 2024-02-29 12:00:00 2024-02-29 23:59:59 La Diputació de Barcelona celebra el ple ordinari del mes de febrer de 2024. Començarà a les 12h i es podrà seguir en directe a través de www.diba.cat i des de Youtube. https://www.diba.cat/web/agenda/-/ple-ordinari-de-la-diputacio-de-barcelona-del-mes-de-febrer-de-2024 Paranimf de l'Escola Industrial (C/ Comte d'Urgell, 187) de Barcelona Paranimf de l'Escola Industrial (C/ Comte d'Urgell, 187) de Barcelona 41.3889350,2.1492948 1 https://www.diba.cat/documents/366552789/406637650/OrdreDelDiaPle_febrer2024.pdf/bcabe821-4d3c-3008-1457-bcc7707d4d88?version=1.0&t=1709033221347&download=true Podeu consultar aquí l'ordre del dia. nominatim/OK Agenda electes 2024-03-07 12:42
agendadiba405567529 Presentació de dades del programa “Reempresa Mercats Municipals” 2024-02-15 10:00:00 2024-02-15 23:59:59 Presentació del programa Reempresa Mercats Municipals, impulsat per la Diputació de Barcelona i la patronal Cecot, que busca promoure aquelles parades de mercat que necessiten d’una persona emprenedora per seguir endavant i evitar-ne el tancament, posant en contacte ambdues parts. https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentacio-de-dades-del-programa-reempresa-mercats-municipals- Mercat de Sant Andreu de la Barca (Av. Constitució, 4) Mercat de Sant Andreu de la Barca (Av. Constitució, 4) 41.4488783,1.9686764 https://www.reempresa.org/Vull-Reemprendre/Mercats-Municipals 1 Des de l’inici del programa el 2017, s’han assolit més d’un centenar de casos d’èxit que han permès salvaguardar prop de 200 llocs de treball directes als mercats municipals. En l’acte participaran: Marc Giribet i Gavara, alcalde de Sant Andreu de la Barca. Olga Serra i Luque, diputada de Comerç i Consum de la Diputació de Barcelona. Oriol Alba, secretari general de la patronal Cecot. Judith Elisabeth Chacha Chadán, reemprenedora de la parada de mercat “Queviures la Bodegueta del Mercat”. nominatim/OK Agenda electes 2024-02-09 16:52
agendadiba401124588 Disseny de projectes culturals per a la transformació social 2024-02-27 09:00:00 2024-02-27 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/disseny-de-projectes-culturals-per-a-la-transformaci%C3%B3-social +34934022565 oerc.formacio@diba.cat Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) 41.3842358,2.1638979 1 Presencial (CERC) Tots tenim molt present que s’han de crear projectes culturals consistents i ben elaborats. Però no sempre tenim en compte que aquests projectes han d’estar adreçats a bastir una veritable transformació social, capaç de mobilitzar agents culturals, institucions i ciutadans en una acció que tingui en compte la comunitat i que treballi al seu servei. La cultura ha de jugar un paper de mobilització i de transformació de la societat, accentuant el seu caràcter de revulsiu. En aquest paper és del tot oportú parlar de drets culturals, d’igualtat, d’equitat i d’accessibilitat a la cultura. I d’altra banda hem de pensar també en la relació indestriable i necessària que s’estableix entre la cultura i l’educació. A partir d’aquests preliminars el curs s’endinsarà en el disseny de projectes culturals amb voluntat transformadora, tot mostrant casos d’èxit i bones pràctiques, sense obviar els fracassos que s’han produït també en el camí. Alhora s’abordarà l’avaluació dels processos i l’impacte a les nostres realitats, tot mostrant exemples d’implementació als municipis de referència. Objectius Exposar la importància de construir projectes culturals que tinguin com a objectiu la transformació social Establir els vincles entre la cultura i l’educació en les polítiques culturals, i en els projectes en particular Subratllar el caràcter clau de la ciutadania en la planificació cultural Detallar com es crea un projecte amb vocació social Mostrar bones pràctiques i exemples de projectes socials i culturals arrelats als municipis Continguts Crear projectes culturals: finalitats i objectius que s’han de tenir en compte La cultura i l’educació com a eixos de transformació social Treballant amb la comunitat i els agents: un concepte clau Projectes i bones pràctiques en la confluència de la cultura i la transforació social Què cal tenir en compte per fer un projecte que incideixi en la nostra realitat i sigui capaç de transformar-la? Avaluant els nostres èxits i fracassos PROGRAMA DOCENT Helena Minuesa Llicenciada en Humanitats i màster en Gestió del patrimoni cultural, treballa actualment com a tècnica de cultura al Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC). Ha liderat durant més de 14 anys el servei pedagògic dels Museus de Sant Cugat, especialitzant-se en el disseny de propostes que parteixen de l’equitat i la inclusió com a condició sine qua non de la pràctica cultural. D’entre elles, destaquen projectes artístics per vèncer l’estigma de la discapacitat, combatre la soledat de persones que han patit violència o capgirar l’estat establert dels relats més conservadors de la cultura. Ha impartit formació a mida sobre mediació patrimonial i acció cultural en diverses institucions, entre les quals destaquen l'Escola EFA (Associació d'empreses del Lleure, l'Educació i la Cultura) o el Memorial Democràtic de la Generalitat de Catalunya, entre d'altres. Aposta clarament per una mirada de la cultura el més àmplia possible, entenent-la com a activadora, generadora i còmplice de la pau social. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/OK Agenda electes 2024-03-29 02:27
agendadiba405528393 Community Call: 'Vaig voler innovar i....' 2024-02-16 12:00:00 2024-02-16 12:00:00 En l’àmbit de la participació ciutadana, acostumem a recórrer a les pràctiques que ja ens han funcionat en el passat, o a aquelles utilitzades per altres que ens semblen interessants, amb l'esperança de reproduir els mateixos resultats favorables. Això ens fa caure en el parany de pensar que la mateixa recepta pot resoldre dos problemes diferents. La complexitat i la dinàmica social no responen a fórmules màgiques que es puguin aplicar a tort i a dret. Com afronteu la incorporació de noves idees? Com gestioneu la incertesa i el risc de no obtenir uns bons resultats? Quins esculls heu de superar per plantejar canvis? https://www.diba.cat/web/agenda/-/community-call-vaig-voler-innovar-i....- 41.3955350,2.1575980 https://comunitat311.diba.cat/processes/c311/f/3697/meetings/2536 1 nominatim/OK Agenda electes 2024-02-09 16:52
agendadiba389209501 Qüestió de temps, a Mollet del Vallès 2024-03-01 09:30:30 2024-03-01 23:59:59 https://diba.cat/documents/471041/344562710/IMG-20200228-WA0004_bombolla.jpg/94df76f2-7559-565b-9b5b-e950f5ece870?version=1.0&t=1605877643694&download=true https://www.diba.cat/web/agenda/-/questio-de-temps-a-mollet-del-valles Parc de les Pruneres - 08100 Mollet del Vallès Parc de les Pruneres - 08100 Mollet del Vallès 41.5393484,2.2132809 1 Canvis climàtics; Vallès Oriental; Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica; Mollet del Vallès canvis_climatics; valles_oriental; area_daccio_climatica_i_transicio_energetica; mollet_del_valles «Qüestió de temps», en versió activitat de carrer, és una experiència vivencial sobre el canvi climàtic basada en la dinàmica dels populars escape rooms. Els participants hauran de superar en grup 5 proves. L’activitat està dirigida a públic a partir de deu anys, té una durada d’uns 15 minuts i estarà dinamitzada per dues persones educadores, a càrrec de la Diputació de Barcelona. A més de l'espai tancat per jugar a l'escape room al carrer, s'inclouen elements informatius i un racó infantil amb propostes lúdiques per descobrir els continguts principals de l’exposició. A través d'aquesta activitat es vol conscienciar la ciutadania sobre l’emergència climàtica i involucrar-la perquè emprengui accions de mitigació i d’adaptació i prengui consciència que es tracta d’una situació que interpel·la tothom. La intenció de «Qüestió de temps» és ajudar a fer comprendre tothom que les conseqüències del canvi climàtic es manifesten amb més o menys intensitat, més tard o més d’hora, i que això depèn, en gran manera, de les eleccions que cadascun de nosaltres emprenguem aquí i ara. D'aquesta manera també es dona a conèixer el treball de la Diputació de Barcelona i els municipis en la lluita contra el canvi climàtic. nominatim/OK Agenda electes 2024-03-02 00:12
agendadiba405353620 Espai de la Xarxa de Serveis Locals d'Habitatge 01/24: 'Els Serveis locals d’habitatge: estat, reptes i memòries comparades 2024-02-27 09:00:00 2024-02-27 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/l-espai-de-la-xarxa-de-serveis-locals-d-habitatge-01/24-els-serveis-locals-d-habitatge-estat-reptes-i-mem%C3%B2ries-comparades Recinte Escola Industrial. Edifici 25 (Aula S-6). Carrer Comte d’Urgell, 187. 08036 - Barcelona Recinte Escola Industrial. Edifici 25 (Aula S-6). Carrer Comte d’Urgell, 187. 08036 - Barcelona 1 Presentació La Xarxa de Serveis Locals d’Habitatge (XSLH) va néixer en 2012 com un espai d’interrelació, transferència de coneixements i intercanvi d’experiències entre les entitats locals de la demarcació de Barcelona que presten serveis a la ciutadania en aquest àmbit de les polítiques públiques. Al llarg dels anys, la XSLH ha anat ampliant el seu nombre de membres i implementant recursos de suport formatiu, informatiu i relacional com els “Espais de la Xarxa de Serveis Locals d’Habitatge”, concebuts com sessions tècniques d’intercanvi d’informació, experiències i coneixements entre els professionals locals que presten serveis d’habitatge. En aquesta edició dels Espais volem presentar una “nova” iniciativa, les Memòries Comparades, que posem a l’abast dels membres de la XSLH que disposen de conveni vigent amb l’Agència de l’Habitatge de Catalunya (AHC) per a la gestió del programa de mediació per al lloguer social i/o per a la constitució d’una Oficina Local d’Habitatge. La informació aportada per les Memòries Comparades, unida a la llarga trajectòria de la Xarxa, i la informació que aporta la darrera edició del Panel de Polítiques Públiques Locals d’Habitatge, fonamenten la idoneïtat d’obrir un diàleg per fer balanç i compartir propostes de millora de la XSLH. Tot plegat, us convidem a assistir a aquesta edició dels Espais de la Xarxa de Serveis d’Habitatge que té com a objectius: Compartir informació sobre l’estat i l’evolució de les polítiques públiques i, molt específicament, dels serveis locals d’habitatge a la província de Barcelona. Presentar les Memòries Comparades, eina que permet mesurar, comparar i avaluar l’activitat de cada Oficina Local d’Habitatge i/o Borsa de Lloguer Social mitjançant uns indicadors comuns, dissenyada amb l’aplicació informàtica web Qlik Sense. Repassar i valorar fortaleses i propostes de millora dels recursos que actualment s’ofereixen en el marc de la XSLH. Programa 09.45-10.00 Presentació de l’Espai David Mongil Juárez, cap de l’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona 10.00-10.30 El Panel de Polítiques Públiques Locals d’Habitatge 2022 i els serveis locals d’habitatge Lídia Garcia Ferrando, tècnica de l’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona 10.30-11.00 Descans 11.00-11.30 La Xarxa de Serveis Locals d’Habitatge: estat i iniciatives Carlos Heredia Miño, tècnic de l’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona 11.30-12.30 La Xarxa de Serveis Locals d’Habitatge: propostes de millora Marta Pradal Gómez, advocada de l’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona 12.30-14.00 Les memòries comparades d’activitat de les OLH Antecedents Objectius i fonts d’informació utilitzades Aplicació informàtica Qlik Sense: estructura, indicadors i accés als informes Miquel Ortiz Gómez, director de Programa de la XSLH de l’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona Destinataris La sessió està dirigida als responsables dels serveis d'habitatge dels ens locals que estan adscrits a la Xarxa de Serveis Locals d'Habitatge. Inscripcions Les inscripcions es realitzaran mitjançant l'aplicatiu Gestforma i la confirmació de la inscripció per part de la Diputació de Barcelona es farà per correu electrònic. Per motius logístics i de dinàmica de la sessió el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds. Per afavorir la participació del màxim d'assistents es podrà limitar l'assistència al curs a una persona per ens local. L'organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta. Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins el dia 23 de febrer de 2024 mitjançant el següent enllaç. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-03-29 02:27
agendadiba405350115 Visita del diputat d’Acció Climàtica i Transició Energètica a Santa Perpètua de Mogoda 2024-02-08 10:00:00 2024-02-08 23:59:59 El diputat d’Acció Climàtica i Transició Energètica de la Diputació de Barcelona, Marc Serra, visita Santa Perpètua de Mogoda per conèixer els projectes municipals en aquest àmbit que lidera el consistori perpetuenc, guiat per l'alcaldessa, Isabel Garcia. https://www.diba.cat/web/agenda/-/visita-del-diputat-d-accio-climatica-i-transicio-energetica-a-santa-perpetua-de-mogoda Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda (Plaça de la Vila, 5) Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda (Plaça de la Vila, 5) 41.5345822,2.1832878 1 Durant la trobada, el govern local explicarà projectes municipals emblemàtics com la xarxa de càrrega de vehicles elèctrics, les noves pèrgoles fotovoltaiques instal·lades al municipi i la creació de noves comunitats energètiques amb la col·laboració de veïnat i entitats. Per la seva banda, el diputat explicarà els recursos que la corporació posa a disposició dels consistoris en aquesta matèria. Posteriorment, faran una visita a les empreses Vega Chargers i Terrepower. nominatim/OK Agenda electes 2024-02-09 16:52
agendadiba405349673 Acte de presentació de la setena edició del Festival Zero 2024-02-07 11:00:00 2024-02-07 23:59:59 Presentació de la setena edició del Festival Zero, una programació d’espectacles que tenen com a eix comú la proximitat amb el públic amb noves formes de gaudir de les arts escèniques. https://www.diba.cat/web/agenda/-/acte-de-presentacio-de-la-setena-edicio-del-festival-zero Auditori del CERC. Pati Manning (c/ Montalegre, 7) de Barcelona Auditori del CERC. Pati Manning (c/ Montalegre, 7) de Barcelona 41.3841499,2.1661389 http://www.teatresenxarxa.cat/festivalzero 1 L’edició del Festival Zero d’enguany es durà a terme del 16 de febrer al 17 de març als equipaments teatrals que formen part de Teatres en Xarxa: Teatres Despí de Sant Joan Despí, Teatre Núria Espert de Sant Andreu de la Barca, Teatre Municipal Cooperativa de Barberà del Vallès, Teatre Clavé de Tordera i Teatre Auditori de Llinars del Vallès. nominatim/OK Agenda electes 2024-02-09 16:52
agendadiba401123659 L’organització d’activitats literàries des dels municipis 2024-02-12 10:00:00 2024-02-12 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/l-organitzaci%C3%B3-d-activitats-liter%C3%A0ries-des-dels-municipis +34934022565 oerc.formacio@diba.cat Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) 41.3843602,2.1662459 1 Presencial (CERC) Els ajuntaments estan realitzant un gran desplegament d’activitats relacionades amb la literatura, tot promovent presentacions, recitals i rutes, així com la reivindicació d’autors traspassats i la potenciació de la literatura més jove. Però crear activitats literàries implica aturar-se en una sèrie de qüestions que s’han de tenir en compte de manera ineludible, com ara dialogar amb els agents culturals del municipi, amb les llibreries, amb les biblioteques i amb els lectors i lectores del municipis, que poden estar associats o bé formar part de clubs de lectura. I també comporta parlar amb persones que poden actuar de prescriptors. A banda d’aquests elements també és necessària una informació constant i gairebé diària sobre el que s’està coent en el món literari. Més enllà del soroll de les xarxes cal un treball conjunt amb tots els agents esmentats anteriorment per cenyir-se a criteris de qualitat i de potenciació de la literatura i dels seus creadors. Dins de les activitats literàries els recitals poètics ocupen un lloc destacat i han proliferat per tot el territori, de vegades en forma de festivals que incloent també altres arts, principalment la música. Tot això ens ho explicaran Míriam Cano i Clara Saperes. Objectius Incidir en la importància de la lectura en la nostra societat Determinar el paper de primer ordre dels agents culturals per tal de dinamitzar la lectura i la creació d’activitats literàries en els municipis Detallar els passos que cal tenir en compte a l’hora de crear activitats literàries i recitals Concretar aspectes organitzatius de les activitats literàries, des del pressupost a les col·laboracions i detalls tècnics Aportar recursos per tal de fomentar la lectura entre la població, especialment entre els joves Continguts Les activitats literàries i els recitals Què cal fer per programar activitats literàries? La col·laboració amb els agents del municipi Els festivals de literatura: com singularitzar-los El suport a la creació literària des dels municipis Fent que augmenti l’interès per la literatura: propostes i estratègies PROGRAMA DOCENTS Clara Saperas és fundadora i directora de Tramoia Produccions Culturals, una entitat de serveis culturals que treballa sobretot en l'àmbit de la literatura, el foment de la lectura i la divulgació del patrimoni literari contemporani. L'entitat compta amb una àmplia visió i experiència consolidada participant en esdeveniments i programes relacionats amb el fet literari arreu del territori català. A mode d'exemple, coordina i programa el cicle Poesia als Parcs, de la Diputació de Barcelona, des de 2015, però també ha treballat en esdeveniments de referència com el Festival Mot, la Mostra d'espectacles literaris, Litterarum o múltiples programacions vàries en el marc de biblioteques i altres equipaments. Tramoia estableix aliances i complicitats amb altres agents, investiga formats innovadors i vincula disciplines artístiques, llenguatges creatius i àrees de pensament, per tal d’arribar a públics diversos, millorar l’experiència i fidelitzar els habituals. Míriam Cano (Molins de Rei, 1982) és periodista i escriptora. Ha publicat tres poemaris: Buntsandstein (Viena, 2013), guanyador del premi Martí Dot 2012, Ancoratge (Terrícola, 2016) i Vermell de Rússia (Labreu, 2020) i el conte 'La Comuna de París' dins el volum conjunt Cremen Cels (LaBreu edicions, 2017) amb Martí Sales i Antònia Vicens. Ha traduït una selecció de poemes d'Emily Dickinson (Edicions Poncianes, 2017), Cartes a un Amic Alemany, d'Albert Camus ( Lleonard Muntaner Ed., 2019), Bluets, de Maggie Nelson (L'Altra 2021) i Una Onada, de John Ashbery (Lleonard Muntaner, 2022). Ha col·laborat en diversos mitjans culturals catalans com a articulista i periodista literària i és co-directora de l'Escola Bloom. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/OK Agenda electes 2024-03-29 02:27
agendadiba401498068 Espai escena. La gestió de públics 2024-03-13 09:00:00 2024-03-13 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/espai-escena 934022978 o.difusioa@diba.cat Pati Manning (c. Montalegre, 7 - 08001 Barcelona) Pati Manning (c. Montalegre, 7 - 08001 Barcelona) 41.3842358,2.1638979 1 Us presentem espai escena, un espai de trobada, coneixement, reflexió i debat per als tècnics dels espais escènics municipals. De la mà d’un expert, en cada sessió s’abordarà una temàtica concreta, es presentaran bones pràctiques i hi haurà un espai de debat i diàleg amb la intervenció dels assistents. La primera edició d’espai escena estarà conduïda per Pepe Zapata i parlarem sobre la gestió dels públics: com prioritzar la relació amb els públics i les comunitats dels espais escènics i com implementar, amb criteris estratègics, eines i tècniques per optimitzar la gestió dels públics. Destinataris Tècnics dels espais escènics municipals. Preferentment espais escènics municipals adherits al Circuit. Programa 09:30-11:00 Píndola formativa “Com gestionar públics i comunitats per als nostres projectes, com generar nous públics i fidelitzar els existents” 11:00-11:30 Pausa 11:30-13:30 Sessió de reflexió i debat “Com optimitzar la nostra relació amb els públics i entorns generadors de comunitats per als nostres espais escènics” Inclou la presentació de bones pràctiques a càrrec de Tracy Sirés (Teatre Auditori de Granollers) i Olga Vinyals (Teatre Auditori de Cardedeu). Conducció: Pepe Zapata 13:30-14:00 Dubtes, respostes, idees clau i conclusions finals. DOCENT Pepe Zapata Expert en públics de la cultura. Actualment és Director de relacions corporatives del grup Focus i Comissari del Congrés Internacional d’Espectadors de Teatre, que celebrarà la seva II edició del 18 al 20 de novembre d’enguany. Ha estat Director del TRESC, la Comunitat de Cultura i ha ocupat càrrecs de direcció de comunicació, màrqueting i públics en diverses institucions culturals com Grup Focus, Mercat de les Flors, Fundació Alícia i Universitat Pompeu Fabra. Ha estat soci-consultor de TekneCultura, una consultora especialitzada en anàlisi de dades de públics de la cultura. És professor associat de la Universitat de Barcelona de l'assignatura 'Les Arts Escèniques'. Va iniciar la seva trajectòria professional a l'administració pública municipal, concretament a l'Ajuntament del Prat de Llobregat, com a tècnic comercial. També és actor professional, representant actualment l’espectacle “L’enterrador”, de gira per tot l’estat. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/OK Agenda electes 2024-03-29 02:27
agendadiba401123588 Les subvencions en l’àmbit de la cultura local (4a edició) 2024-01-30 10:00:00 2024-02-01 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/les-subvencions-en-l-%C3%A0mbit-de-la-cultura-local-4a-edici%C3%B3- +34934022565 oerc.formacio@diba.cat Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 1 En l’activitat diària dels tècnics i tècniques de cultura és imprescindible conèixer el marc legal de les subvencions, els procediments de concessió i els requisits a l’hora d’atorgarles. Tard o d’hora les persones que treballen en cultura acaben tenint contacte amb aspectes legals i de procediment relacionats amb les subvencions, amb la qual cosa apareixen, de manera inevitable, molts dubtes sobre com atorgar-les i també sobre els passos que cal fer en aquest sentit. El curs vol donar a conèixer el funcionament de l’activitat subvencional, els límits pressupostaris, el control financer i les conseqüències de l’incompliment de les obligacions per part del receptor de la subvenció. El curs té com a objectius principals determinar el marc legal al qual estan subjectes les subvencions, detallar-ne les principals tipologies, clarificar què entenem per activitat subvencional, establir quins han de ser els passos pel que fa a la justificació, analitzar els casos d’incompliment i mostrar casos pràctics. Un curs ple d’exemples pràctics Durant el curs s’exposaran nombrosos casos pràctics en què els participants podran analitzar casos reals. Aspectes com l’activitat subvencional, el concepte de subvenció, el procediment per atorgar subvencions, el control financer i pressupostari i, sobretot, la justificació de les subvencions seran analitzats també de manera detallada. Programa 30 de gener 10:00 - 11:00 h: Definició de subvenció. Normativa reguladora. Concepte, característiques i subjectes 11:00 - 12:00 h: Tipus de subvencions i procediments. Justificació i reintegrament (models). Infraccions i sancions 1 de febrer 10:00 - 11:00 h: Publicitat i transparència. Elements vinculats (protecció de dades, propietat intel·lectual, tractament fiscal, pressupost) 11:00 - 12:00 h: Casos pràctics Docents Rebeca Cordeiro Llicenciada en Dret per la Universitat de Barcelona. Funcionària de carrera en la categoria de Tècnica superior en gestió de l’Ajuntament de Barcelona. Experiència en l’Administració pública local des del 1998 i com a advocada per compte propi. Funcions de tècnica especialista jurídica a l’Institut municipal de l’habitatge de Barcelona (2009 a 2019), a l’Àrea de Drets socials, justícia global, feminismes i LGTBI on també he exercit com a Secretària delegada (2020 a 2023). Actualment Lletrada consistorial als Serveis Jurídics centrals de l’Ajuntament de Barcelona. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) google/REQUEST_DENIED Agenda electes 2024-03-29 02:27
agendadiba405264974 Internet, xarxes socials i tràmits en línia [L'Hospitalet de Llobregat] 2024-03-19 11:00:00 2024-03-19 23:59:59 https://diba.cat/documents/130988625/354254588/internet.JPG/ca8e01a2-8766-c5c9-fe9b-beb4cde23660?version=1.0&t=1675077287164&download=true https://www.diba.cat/web/agenda/-/internet-xarxes-socials-i-tramits-en-linia-l-hospitalet-de-llobregat-2 Casal Avis C/ plaça dels avis 12. Hospitalet de Llobregat Casal Avis C/ plaça dels avis 12. Hospitalet de Llobregat 41.3659630,2.1266570 1 A portada a_portada Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat. Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu teleassistencia@diba.cat Activitat gratuïta, per a més informació consulta al teu ajuntament. nominatim/OK Agenda electes 2024-03-25 22:07
agendadiba404673031 Al teu costat, fem una llar més segura -Prevenció i actuació en cas d'incendi [Sant Andreu de la Barca] 2024-01-29 10:30:30 2024-01-29 23:59:59 De la mà de Bombers es donen consells de seguretat per a les persones grans. https://diba.cat/documents/130988625/354254588/bombers.JPG/5d42be91-c32a-8a43-1f1d-73c713a4ae58?version=1.0&t=1675077282404&download=true https://www.diba.cat/web/agenda/-/al-teu-costat-fem-una-llar-m%C3%A9s-segura-prevenci%C3%B3-i-actuaci%C3%B3-en-cas-d-incendi-sant-andreu-de-la-barca- Casal Gent Gran Pg Generalitat s/n, Sant Andreu de la Barca Casal Gent Gran Pg Generalitat s/n, Sant Andreu de la Barca 41.4499270,1.9705170 https://www.diba.cat/documents/130988625/373166414/BOMBERS-CAT_LF.pdf/8127ca08-d368-71eb-d273-f4de33ecfec1?t=1659000721308 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat. Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu teleassistencia@diba.cat Activitat gratuïta, per a més informació consulta al teu ajuntament. nominatim/OK Agenda electes 2024-03-07 12:42
agendadiba404193901 Gestió en matèria d’activitats regulades 2024-02-21 09:00:00 2024-03-06 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/gesti%C3%B3-en-mat%C3%A8ria-d-activitats-regulades-2 1 Dates: 21, 28 de febrer i 6 de març de 2024. Presentació La gestió de la intervenció en les activitats té per finalitat facilitar l’activitat econòmica i, alhora, garantir la protecció del medi ambient, la seguretat de les persones i els béns i la salut de les persones. La normativa que regula aquesta intervenció és nombrosa, complexa i canviant i, per això, és necessari que el personal dels ajuntaments que gestiona els diversos procediments tingui formació suficient i conegui les eines que poden ajudar-lo en el seu dia a dia. Els objectius d’aquesta acció formativa són proporcionar coneixements sobre la normativa que regula la intervenció de les activitats, tant per a la seva obertura com per a les incidències que es poden produir mentre funcionen i fins que cessen. També es farà referència a la potestat d’inspecció i control de l’Administració local i al règim sancionador. Aquest curs té una càrrega lectiva de quinze hores i està adreçada al personal tècnic i administratiu que presta serveis en matèria d’activitats que vulgui aprendre l’aplicació pràctica d’aquestes mesures d’intervenció administrativa. Comptarem amb un equip docent especialista en matèria d’activitats: Montserrat Escudé Mestre, Trini Capdevila Fígols i Xavier Silvestre i Castejón. Destinataris Preferentment personal tècnic i administratiu de les administracions locals vinculats a la prestació de serveis en matèria d’activitats. Programa Sessió 1 (21/02/2024): L’inici de les activitats: Els règims d’intervenció administrativa de les activitats. Principis i conceptes generals. Plans de verificació d’activitats comunicades. Legislació aplicable. La relació entre la intervenció en matèria urbanística i activitats. La relació amb la intervenció en matèria de prevenció i extinció d’incendis. Sessió 2 (28/02/2024): Règims d’intervenció i gestió durant la vida de les activitats: Controls periòdics i revisions, i modificacions de les activitats, canvis de titularitat. Vigència, potestat d’inspecció, procediment de restauració i mitjans d’execució forçosa. Sessió 3 (06/03/2024): Règim sancionador en matèria d’activitats: Principis generals de la potestat sancionadora. Procediments sancionadors. Règims sancionadors aplicables. Inscripcions Les inscripcions es realitzaran mitjançant l’aplicació Gestforma i la confirmació de la inscripció per part de la Diputació de Barcelona es farà per correu electrònic. Per motius logístics i de dinàmica de la sessió el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l’adequació del perfil dels demandants i l’ordre de presentació de les sol·licituds. Per afavorir la participació del màxim d’assistents es podrà limitar l’assistència al curs a una persona per ens local. Tindrà preferència d’admissió el personal tècnic adscrit al servei d’activitats dels ens locals. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta. Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins el dia 9 de febrer de 2024 mitjançant el següent enllaç. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-03-29 02:27
agendadiba405185828 Inauguració del Trufforum Vic 2024 2024-02-02 20:00:00 2024-02-02 23:59:59 El diputat de Prevenció d'Incendis i Gestió Forestal de la Diputació de Barcelona, Jordi Fàbrega, participa a l'acte d'inauguració de la sisena edició del Trufforum Vic. https://www.diba.cat/web/agenda/-/inauguracio-del-trufforum-vic-2024 Auditori del recinte firal El Sucre, de Vic Auditori del recinte firal El Sucre, de Vic 41.9265970,2.2446548 https://trufforum.com/?lang=ca 1 Trufforum és una iniciativa de cooperació internacional, ideada i promoguda des de l’European Mycological Institute ( EMI ), que neix amb l’objectiu de promocionar l’ús responsable de la tòfona europea a les cuines domèstiques i professionals. nominatim/OK Agenda electes 2024-02-09 16:52
agendadiba404360009 Jornada d'intercanvi: Les deixalleries, centres clau en l’assoliment dels objectius de reciclatge 2024-02-13 10:00:00 2024-02-13 14:00:00 Jornada tècnica d’intercanvi d’experiències centrada en la importància de les deixalleries en l’assoliment dels objectius de reciclatge i el seu paper en sistemes eficients de recollida selectiva, adreçada als equips tècnics de les deixalleries interessats a compartir noves experiències i coneixements. A més de les presentacions tècniques, la jornada comptarà amb un treball conjunt entre les persones assistents per detectar necessitats i futurs temes de treball per a l’ASDE. Podeu descarregar-vos el programa en aquest enllaç. https://www.diba.cat/web/agenda/-/jornada-d-intercanvi-les-deixalleries-centres-clau-en-l-assoliment-dels-objectius-de-reciclatge Casal d'Entitats de Sant Sadurní d'Anoia (carrer de Mar Mir 15 - 08770 Sant Sadurní d'Anoia) Casal d'Entitats de Sant Sadurní d'Anoia (carrer de Mar Mir 15 - 08770 Sant Sadurní d'Anoia) 41.4244663,1.7863949 1 Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona area_daccio_climatica_i_transicio_energetica; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona https://formularis.diba.cat/diba/inscripcions-jornada-dintercanvi-dexperiencies-lasde-sobre-deixalleries-com-centre-clau nominatim/OK Agenda electes 2024-03-29 02:27
agendadiba405168991 Seminari en línia 'Projectes i recursos del Let's clean up Europe 2024' 2024-02-08 10:00:00 2024-02-08 12:00:00 Let's Clean Up Europe és una acció comuna a tot Europa per conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura i promoure accions de sensibilització a través de la recollida d'aquests residus abocats il·legalment als boscos, platges, marges de rius, etc. La IX edició del Let’s Clean Up Europe! se celebra del 10 al 12 de maig de 2024. https://www.diba.cat/web/agenda/-/seminari-en-linia-situacions-d-aprenentatge-amb-la-campanya-let-s-clean-up-europe- Sessió en línia Sessió en línia 1 Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica area_daccio_climatica_i_transicio_energetica La sessió s'organitza dins la Plataforma Residus municipals. Té per objectiu presentar diversos projectes destacats que formaran part de l'edició d'enguany d'aquesta iniciativa d'abast europeu, així com es donaran a conèixer recursos per totes les entitats i organitzacions que hi vulgin participar. La sessió s'organitza dins la Plataforma Residus municipals. Té per objectiu presentar diversos projectes destacats que formaran part de l'edició d'enguany d'aquesta iniciativa d'abast europeu, així com es donaran a conèixer recursos per totes les entitats i organitzacions que hi vulgin participar. L'acte, moderat per l'Agència de Residus de Catalunya, comptarà amb les ponències de la Representació de la Comissió Europea a Barcelona, Ecovidrio, la Xarxa per a la Conservació de la Natura, l'Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet, el Parc Natural del Cap de Creus, la Fundació Kilian Jornet i l'Esglèsia Evangèlica Unida de Terrassa. Les jornades tenen per objectiu difondre el coneixement de la plataforma Residus Municipals i les seves pràctiques. Estan obertes al món local i a altres entitats interessades en la gestió dels residus municipals. PROGRAMA INSCRIPCIONS nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-03-29 02:27
agendadiba405167147 Seminari en línia: 'Situacions d’aprenentatge amb la campanya Let’s Clean Up Europe' 2024-02-08 17:00:00 2024-02-08 19:00:00 Let's Clean Up Europe és una acció comuna a tot Europa per conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura i promoure accions de sensibilització a través de la recollida d'aquests residus abocats il·legalment als boscos, platges, marges de rius, etc. La IX edició del Let’s Clean Up Europe! se celebra del 10 al 12 de maig de 2024. https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessio-en-linia-de-presentacio-de-recursos-i-experiencies-per-dissenyar-projectes-educatius-en-el-marc-de-let-s-clean-up-europe-2022 Sessió en línia Sessió en línia 1 Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica area_daccio_climatica_i_transicio_energetica Sessió en línia de presentació de recursos i experiències per dissenyar situacions d’aprenentatge en el marc de la XI edició del Let’s Clean Up Europe! Els objectius del seminari són: Conèixer experiències que transcendeixen les accions locals i puntuals. Mobilitzar la cooperació entre agents per crear aliances i projectes en xarxa. Mostrar resultats, ús i la necessitat de tenir dades de qualitat que ens permetin implementar accions correctives. El seminari va dirigit a tots els centres educatius de Catalunya. PROGRAMA INSCRIPCIONS nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-03-29 02:27
agendadiba404654458 24a Assemblea de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat 2024-03-07 09:00:00 2024-03-07 17:00:00 24a edició de la trobada anual de les persones representants dels ens locals que formen part de la Xarxa. https://www.diba.cat/web/agenda/-/24a-assemblea-de-la-xarxa-de-ciutats-i-pobles-cap-a-la-sostenibilitat Auditori Eduard Toldrà. C/ d'Olesa de Bonesvalls, 8, Vilanova i la Geltrú. Auditori Eduard Toldrà. C/ d'Olesa de Bonesvalls, 8, Vilanova i la Geltrú. 1 Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica area_daccio_climatica_i_transicio_energetica Ja s'han obert les inscripcions per a la 24a edició de l'Assemblea General de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat. Enguany, la trobada serà el 7 de març a l'Auditori Eduard Toldrà de Vilanova i la Geltrú. Ja us podeu inscriure en el següent enllaç. L'horari de l'Assemblea serà de 9 a 17 h, inclourà dinar i una visita tècnica a un projecte de sostenibilitat destacat de la ciutat de Vilanova i la Geltrú. L’assemblea de la Xarxa és l’òrgan de decisió de l’associació, però també és l’espai natural de trobada per als representants electes membres de la Xarxa. Aquesta serà l’assemblea que iniciarà el mandat 2023-2027 i que reunirà per primera vegada aquest any a les persones representants dels 320 ens locals que conformen la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat. Properament es publicarà el programa de la jornada i tots els detalls dels punts que es tractaran. De moment us podeu inscriure i reservar-vos la data a les vostres agendes! nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-03-29 02:27
agendadiba404485470 Dibuixem balenes i dofins 2024-02-25 10:00:00 2024-02-25 12:00:00 Activitat infantil i familiar (de 6 a 12 anys) per donar a conèixer l’existència de cetacis a les costes del Garraf i despertar la curiositat dels infants vers els habitants del medí marí tot jugant a dibuixar-los amb aquarel·les. L’activitat combinarà el coneixement de l'associació Cetàcea sobre els cetacis i l’expertesa de la il·lustradora Olga Molina a l'hora de connectar els aprenentatges i les vivències amb l’expressió artística. https://diba.cat/documents/7543782/403575309/balenes.jpg/87e622d8-a4be-9e3c-ff66-89ba8d0daf55?version=1.0&t=1706706203564&download=true https://www.diba.cat/web/agenda/-/dibuixem-balenes-i-dofins 938 945 154 cem@diba.cat Centre d'Estudis del Mar (passeig Marítim, 72. Sitges) Centre d'Estudis del Mar (passeig Marítim, 72. Sitges) 41.2271169,1.7894064 1 Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona area_daccio_climatica_i_transicio_energetica; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona Activitat gratuïta amb inscripció prèvia Quan dibuixes una balena... dibuixes un catxalot o un rorqual? Quan dibuixes un dofí... et surt un tauró? Sabies que les Costes del Garraf és un espai marí on hi habiten importants comunitats de cetacis? sabies que el dibuix i la pintura són molt útils per per ajudar-nos a observar i interpretar la natura? Amb aquest taller de pintura l'Associació Cetàcea ens donarà a conèixer el seu projecte d'identificació de cetacis i ens explicarà moltes curiositats sobre com es relacionen aquests animals marins tant fantàstics!. I gràcies a la Il·lustradora Olga Molina aprendrem la tècnica de l'aquarel·la per pintar totes les emocions que ens remou el fet de saber que al mar de casa nostra hi viuen un éssers tant impressionants com els dofins i les balenes! Aquesta activitat se suma al projecte Passaport Edunauta promogut per l'Ajuntament de Sitges que treballa per a la igualtat d’oportunitats educatives fora de l’àmbit escolar. Inscripcions Activitat gratuïta amb inscripció prèvia: formulari d'inscripció. ( Us hi podeu inscriure fins el dijous 22 de febrer). Aforament limitat a 25 persones. Els nens i nenes han de venir acompanyats de la mare, pare o tutor. nominatim/OK Agenda electes 2024-03-29 02:27
agendadiba404851123 Observació d'aus marines 2024-02-17 10:00:00 2024-02-17 12:00:00 Les aus marines representen una de les famílies d’ocells més amenaçades del món a causa de diferents problemàtiques com son la transformació i destrucció dels seus ecosistemes, la contaminació i residus, la interacció amb la pesca, etc. Amb l'activitat d'Observació d'aus marines coneixerem les espècies més representatives del litoral mediterrani i les seves característiques principals; introduint les observacions a la plataforma de ciència ciutadana Ornitho.cat (Institut Català d’Ornitologia) i Minka. https://diba.cat/documents/7543782/404852379/Aus_marins.1.jpg/ae37a331-bfce-c430-26e2-1f25b1759071?version=1.0&t=1706521920757&download=true https://www.diba.cat/web/agenda/-/observaci%C3%B3-d-aus-marines-1 938 945 154 cem@diba.cat Centre d'Estudis del Mar (passeig Marítim, 72. Sitges) Centre d'Estudis del Mar (passeig Marítim, 72. Sitges) 41.2271169,1.7894064 1 Activitat gratuïta amb inscripció prèvia Aus marines i ciència ciutadana A l’Espai marí Costes del Garraf trobem diferents espècies d’interès i conservació com les baldrigues balear i mediterrànies (Puffinus mauretanicus - yelkouan), el corb marí emplomallat (Gulosus aristotelis), la gavina corsa (Ichthyaetus audouinii), el xatrac becllarg (Thalasseus sandvicensis) entre d’altres que utilitzen aquesta àrea per alimentar-se i realitzar les seves migracions pels diferents espais naturals del territori. El proper 17 de febrer de 10 h a 12 h coneixerem el món apassionant d’aquest grup d’aus amenaçades aprenent les seves característiques principals i introduint les observacions realitzades en projectes de ciència ciutadana com son ornitho.cat i MINKA (ICM- CSIC). Des del Centre d'Estudis del Mar organitzem aquesta activitat amb la col·laboració de l'entitat Biodiversitat Sitges Mitjançant aquests enllaços podeu accedir a les plataformes de ciència ciutadana. https://www.ornitho.cat https://minka-sdg.org/projects/platges-del-cem Inscripcions Activitat gratuïta amb inscripció prèvia: formulari d'inscripció. Aforament limitat a 25 persones. (Us hi podeu inscriure fins el dijous 15 de febrer). Aus marines observades a la platja de Terramar de Sitges nominatim/OK Agenda electes 2024-03-29 02:27
agendadiba405127044 XIX Jornada Anual del Cercle de Comparació Intermunicipal de Serveis Socials 2024-02-22 10:00:00 2024-02-22 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/xix-jornada-anual-del-cercle-de-comparacio-intermunicipal-de-serveis-socials Sala d'Actes de l'Espai Francesca Bonnemaison Carrer Sant Pere Més Baix 7, Barcelona Sala d'Actes de l'Espai Francesca Bonnemaison Carrer Sant Pere Més Baix 7, Barcelona 41.3865390,2.1763590 1 Diputació diputacio El proper 20 de febrer se celebra el Dia Mundial de la Justícia Social, un dia que ens recorda el compromís de la comunitat internacional per erradicar la pobresa i promoure l'ocupació plena i el treball decent, la igualtat entre els sexes i l'accés al benestar social i a la justícia social per a tothom. En el marc d'aquesta commemoració, la Diputació de Barcelona ha signat una moció on refermem la voluntat de treballar amb els municipis per tal d'assolir la cobertura de les necessitats bàsiques, la promoció social i l'accés a una vida digna per a tota la ciutadania de la província. També en el marc d'aquest dia, s'ha organitzat la jornada anual de Cloenda dels Cercles de Comparació Intermunicipal de Serveis Socials, que enguany, en la seva dinovena edició, comptarà amb la participació de persones expertes de l'àmbit acadèmic i professional. La Jornada tindrà lloc el 22 de febrer a la Sala d'Actes de l'Espai Francesca Bonnemaison (carrer Sant Pere Més Baix 7, Barcelona) de 9.30 h a 14.00 h. Compartirem un espai privilegiat pel coneixement i debat sobre la situació i reptes dels Serveis Socials, i comptarem amb la participació de persones expertes de l'àmbit acadèmic i professional. Et convidem a consultar el programa complert de la jornada i a fer la inscripció al següent enllaç. nominatim/OK Agenda electes 2024-03-29 02:27
agendadiba404947309 XXXVI Jornada de la Xarxa de Museus Locals 2024-11-13 00:00:00 2024-11-13 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/xxxv-jornada-de-la-xarxa-de-museus-locals-1 Format híbrid: presencial i online. Format híbrid: presencial i online. 1 Jornades, congressos i seminaris; 2024; Formació de la Xarxa de Museus Locals; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona jornades_congressos_i_seminaris; 2024; formacio_de_la_xarxa_de_museus_locals; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-03-29 02:27
agendadiba405121547 6a Trobada Ibèrica de Pressupostos Participatius 2024-06-12 09:00:00 2024-06-12 18:00:00 Líders municipals i experts en Pressupostos Participatius de Portugal, Espanya i altres països es reuniran a Vic del 12 al 14 de juny per compartir experiències i coneixements al voltant del repte d'incorporar la ciutadania a la definició del pressupost públic. https://www.diba.cat/web/agenda/-/6a-trobada-ib%C3%A8rica-de-pressupostos-participatius-1 Seminari de Vic Seminari de Vic 41.3955350,2.1575980 https://www.vic.cat/serveis/ciutadania/participacio-ciutadana/trobada-iberica-de-pressupostos-participatius 1 nominatim/OK Agenda electes 2024-02-09 16:52
agendadiba405121572 6a Trobada Ibèrica de Pressupostos Participatius 2024-06-13 09:00:00 2024-06-13 18:00:00 Líders municipals i experts en Pressupostos Participatius de Portugal, Espanya i altres països es reuniran a Vic del 12 al 14 de juny per compartir experiències i coneixements al voltant del repte d'incorporar la ciutadania a la definició del pressupost públic. https://www.diba.cat/web/agenda/-/6a-trobada-iberica-de-pressupostos-participatius Seminari de Vic Seminari de Vic 41.3955350,2.1575980 https://www.vic.cat/serveis/ciutadania/participacio-ciutadana/trobada-iberica-de-pressupostos-participatius 1 nominatim/OK Agenda electes 2024-02-09 16:52
agendadiba405121596 6a Trobada Ibèrica de Pressupostos Participatius 2024-06-14 09:00:00 2024-06-14 14:00:00 Líders municipals i experts en Pressupostos Participatius de Portugal, Espanya i altres països es reuniran a Vic del 12 al 14 de juny per compartir experiències i coneixements al voltant del repte d'incorporar la ciutadania a la definició del pressupost públic. https://www.diba.cat/web/agenda/-/6a-trobada-iberica-de-pressupostos-participati-1 Seminari de Vic Seminari de Vic 41.3955350,2.1575980 https://www.vic.cat/serveis/ciutadania/participacio-ciutadana/trobada-iberica-de-pressupostos-participatius 1 nominatim/OK Agenda electes 2024-02-09 16:52
agendadiba404436542 Congrés internacional sobre prevenció de la corrupció en el sector públic empresarial 2024-02-05 15:00:00 2024-02-06 23:59:59 El dilluns 5 de febrer es realitzarà la primera sessió del Congrés internacional sobre prevenció de la corrupció en el sector públic empresarial, organitzat per la Universitat Autònoma de Barcelona, l'Oficina Antifrau de Catalunya i la Diputació de Barcelona. https://www.diba.cat/web/agenda/-/congres-internacional-sobre-prevencio-de-la-corrupcio-en-el-sector-public-empresarial Pati Manning (c/Montalegre, 7) de Barcelona Pati Manning (c/Montalegre, 7) de Barcelona 41.3841462,2.1478836 https://www.uab.cat/web/agenda/detall-de-l-activitat/congres-internacional-sobre-prevencio-de-la-corrupcio-en-el-sector-public-empresarial-1345828727816.html?detid=1345906109481 1 https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc8gm4114-95Im9O7rTwy_QNp81in5_BVqpXV9KAjCAVnCXqA/viewform Dia 5 de febrer La primera taula rodona tractarà sobre els delictes de funcionaris davant les transformacions del sector públic, i la segona sessió se centrarà en la responsabilitat penal de les empreses públiques. Dia 6 de febrer La primera taula rodona del matí tractarà l'estat actual dels programes de compliment al sector públic, i la segona sessió se centrarà en els riscos penals i la seva prevenció (I): Els delictes de corrupció. A la tarda, la primera ponència tractarà la segona part dels riscos penals i la seva prevenció (II), Altres delictes, i finalment, el darrer col·loqui se centrarà en qüestions processals. La inscripció és gratuïta, però obligatòria, ja que les places són limitades. Es proporcionarà certificat d’assistència. La data límit per a la inscripció és el 29 de gener. nominatim/OK Agenda electes 2024-02-09 16:52
agendadiba404998701 Inici del curs 'Introducció a l'avaluació de plans, polítiques i programes municipals de cooperació al desenvolupament' 2024-03-06 00:00:00 2024-03-20 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/inici-del-curs-introducci%C3%B3-a-l-avaluaci%C3%B3-de-plans-pol%C3%ADtiques-i-programes-municipals-de-cooperaci%C3%B3-al-desenvolupament- 1 Vols conèixer l'efectivitat dels plans, projectes i programes de cooperació al desenvolupament i d'educació per a la ciutadania global, amb informació veraç per la presa de decisions? L'Oficina de Cooperació al Desenvolupament de la Diputació de Barcelona t'informa que ja estan obertes les inscripcions al curs 'Introducció a l'avaluació de plans, polítiques i programes municipals de cooperació al desenvolupament' que s'imparteix en el marc del BAF 2024. Aquest curs està dirigit a personal tècnic de cooperació al desenvolupament i a aquells responsables del seguiment i avaluació de les polítiques públiques dels ens locals. El seu objectiu és familiaritzar-los amb els principals tipus d'avaluació i la seva utilitat en el procés de disseny i millora de la cooperació al desenvolupament. El curs consta de 12 hores, que es desenvoluparan en 3 sessions: Dia 6 de març, de 10h a 14h. Sessió presencial que tindrà lloc a l'aula 1 de l'edifici del C/ Londres 55 (Barcelona). Dia 13 de març, de 10h a 14h. Sessió en format videoformació. Dia 20 de març, de 10h a 14h. Sessió presencial que tindrà lloc a l'aula 1 de l'edifici del C/ Londres 55 (Barcelona). La formació anirà a càrrec de l'Institut Català d'Avaluació de Polítiques Públiques (IVALUA). Aquesta institució promou la cultura de l'avaluació de polítiques públiques a Catalunya com a eina de millora de l'acció de govern, de rendiment de comptes, transparència i democràcia. Les inscripcions estan obertes des d'ara fins al 21 de febrer. Inscriu-t'hi! Per a més informació: Oficina de Cooperació al Desenvolupament Direcció de Relacions Internacionals Àrea de Presidència Tel. 93 402 20 55 o.cooperaciod@diba.cat nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-03-29 02:27
agendadiba404997013 Presentació del projecte Presafalín de la Gasol Foundation 2024-02-02 10:00:00 2024-02-02 23:59:59 La Diputació de Barcelona i la Gasol Foundation presenten el projecte Presafalín (Salut, família i Primera infància), adreçat a les escoles bressol municipals i espais familiars. El projecte s'emmarca en el conveni de col·laboració subscrit per les dues institucions. https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentacio-del-projecte-presafalin-de-la-gasol-foundation Escola Bressol Municipal la Mercè (Av. Can Carreras, 16-18) de Sant Boi de Llobregat Escola Bressol Municipal la Mercè (Av. Can Carreras, 16-18) de Sant Boi de Llobregat 41.3492273,2.0212046 1 L’objectiu és reduir l’obesitat infantil a través de la promoció d’hàbits com l’activitat física i l’esport, una alimentació saludable, les hores de son i el benestar emocional dels infants i les seves famílies, en el marc educatiu. Enguany, és la primera vegada que es desenvolupa el projecte a les escoles bressol municipals i els espais familiars per a infants de 0 a 3 anys. La trobada estarà encapçalada per la presidenta de la Diputació de Barcelona i alcaldessa de Sant Boi de Llobregat, Lluïsa Moret, que estarà acompanyada per la diputada adjunta d’Educació de la corporació, Glòria Colom, i del director global d’investigació i programes de la Gasol Foundation, el Dr. Santi F. Gómez. nominatim/OK Agenda electes 2024-02-09 16:52
agendadiba404953296 13è. Laboratori d'Arxius Municipals 2024-10-01 00:00:00 2024-11-30 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/13%C3%A8.-laboratori-d-arxius-municipals 1 Jornades, congressos i seminaris; 2024; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona jornades_congressos_i_seminaris; 2024; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona Pendent concretar data: entre octubre i novembre de 2024. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-03-29 02:27
agendadiba403523843 Sessió informativa Catàleg de serveis 2024 2024-01-19 00:00:00 2024-01-19 23:59:59 L'Àrea de Cultura ha presentat els recursos del Catàleg de serveis 2024 en una sessió presencial divendres 19 de gener a les 9.30 h a l’Auditori del CERC (Centre d’Estudis i Recursos Culturals – Pati Manning Carrer Montalegre, 7, Barcelona). https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-informativa-cat%C3%A0leg-de-serveis-2024 Auditori del CERC, Centre d’Estudis i Recursos Culturals. Pati Manning. Carrer Montalegre, 7, Barcelona Auditori del CERC, Centre d’Estudis i Recursos Culturals. Pati Manning. Carrer Montalegre, 7, Barcelona https://catalegdeserveis-cercador.diba.cat/resultats?form=avan&cbAnyConv=2024&cbMateria%5B%5D=22 1 La sessió ha servit per informar sobre el suport de la Diputació de Barcelona als ajuntaments en la definició i aplicació de polítiques i projectes culturals locals que es vehicula a través del Catàleg de serveis. El Catàleg reuneix un ampli ventall de recursos econòmics, tècnics i materials tant dels àmbits específics de les biblioteques, la difusió artística i el patrimoni cultural, com de les polítiques culturals locals en el sentit més ampli. Al web es poden consultar tots els recursos en matèria de Cultura que s’ofereixen al nou Catàleg per al 2024 i l’especificitat de cadascun d’ells. La presentació de sol·licituds es va obrir el 28 de desembre de 2023 i, en el cas dels ajuts econòmics, es poden sol·licitar fins el 8 de febrer de 2024. En la sessió informativa s'ha presentat les característiques dels recursos disponibles i s'han atès els dubtes per tal d'optimitzar el procés de sol·licitud i la seva execució posterior. Vídeos de la sessió La vicepresidenta tercera, Candela López, presenta el Catàleg de serveis de Cultura 2024 Benvinguda i presentació, per la coordinadora de l'Àrea de Cultura, Mònica Mateos Els drets culturals, per Pau Gonzàlez i Daniel Granados, assessor de l'Àrea de Cultura Recursos de la Gerència de Serveis de Biblioteques, per Marta Cano, gerent Recursos de la Gerència de Serveis de Cultura, per Núria Lomas, gerent Cloenda de la sessió, per la diputada adjunta de l'Àrea de Cultura, Aïda Llauradó Per a més informació Gerència de Serveis de Biblioteques Diputació de Barcelona. C/ Comte d'Urgell, 187. Escola Industrial - Edifici annex al Vagó, 1a planta. 08036 Barcelona Tel. 934 022 241 Formulari de contacte Gerència de Serveis de Cultura Diputació de Barcelona. C/ Comte d'Urgell, 187. Edifici el Rellotge - 1a planta. 08036 Barcelona Tel. 934 022 271 Formulari de contacte nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-03-29 02:27
agendadiba404948631 Curs: Conservació preventiva a l’arxiu municipal 2024-10-17 10:00:00 2024-10-17 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/curs-conservaci%C3%B3-preventiva-a-l-arxiu-municipal Plató del CERC Plató del CERC 1 Jornades, congressos i seminaris; 2024; Formació de la Xarxa d'Arxius Municipals; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona jornades_congressos_i_seminaris; 2024; formacio_de_la_xarxa_darxius_municipals; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona Formadora: Marta Gabernet Solé nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-03-29 02:27
agendadiba402635161 Urbanisme pràctic_taller: Actuacions en sòl no urbanitzable, activitats d’interès públic 2024-01-31 09:00:00 2024-01-31 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/urbanisme-pr%C3%A0ctic_taller-actuacions-en-s%C3%B2l-no-urbanitzable-activitats-d-inter%C3%A8s-p%C3%BAblic-2 Comte Urgell 187 Recinte Escola Industrial, Edifici 25- Aula S7 Comte Urgell 187 Recinte Escola Industrial, Edifici 25- Aula S7 1 Presentació La Diputació de Barcelona és una entitat de govern local que treballa conjuntament amb els ajuntaments per impulsar el progrés i el benestar de la ciutadania. L’acció urbanística és una activitat de gran transcendència en el dia a dia dels governs locals. Hi conflueixen, si més no, un ampli conjunt de competències a exercir, una complexitat tècnica i jurídica notables i la concurrència en la matèria d’interessos i responsabilitats rellevants. Des de la Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana s’organitza una formació continuada per resoldre les casuístiques i conflictes del dia a dia dels ens municipals, en aquest sentit el cicle urbanisme pràctic està compost per diferents càpsules i tallers que donen resposta a les necessitats de les entitats locals. Aquest taller vol afrontar el tema de les llicències en sòl no urbanitzable i els requeriment d'actes previs, resolen les consultes més habituals que ens fan arribar els diferents ajuntament, s’abordarà els documents previs Plans Especials o Projectes d’actuació específica i la idoneïtat de cadascun d’ells. Concretament afrontarem el tema de les activitats d’interès públic, recollides en l’article 47.4 TRLUC, el serveis tècnics, les instal·lacions aèries i subterrànies, les autoritzacions d’hípica, gosseres...etc Aquesta edició en format presencial els ponents exposaran els continguts teòrics acompanyats de casos pràctics amb la participació activa dels assistents. Ponents Macarena Lupon Lorente, advocada, secretària de l’Ajuntament de Vallgorguina Sílvia Armenjach Escarré, arquitecta de l’Ajuntament de Vallgorguina Destinataris Aquesta formació està adreçada al personal tècnic i jurídic dels ens locals amb experiència en la tramitació de llicències, en especial a municipis on el sòl no urbanitzable té una especial rellevància. Les places s’atorgaran preferentment a personal tècnic i jurista, prioritzant un equilibri entre aquests, de municipis amb característiques similars per maximitzar l’eficàcia dels casos pràctics i exemples treballats durant la sessió. Es tindrà en consideració l’ordre d’inscripció. Requisits Els assistents hauran de portar la legislació vigent en matèria urbanística, així com el material necessari per a resoldre els diferents casos que s’aniran plantejant. Programa 9:30-14:30 h La llicència urbanística i els actes previs, el Pla Especial Urbanístic i el Projecte d’Actuació Específica. Taller, casos pràctics, d’activitats d’interès públic. Macarena Lupon-Sílvia Armenjach Inscripcions Per motius logístics i de dinàmica de la sessió el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds. Per afavorir la participació del màxim d’assistents es podrà limitar l’assistència al curs a una persona per ens local. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta. Es requereix validació/autorització a Gestforma de la persona Responsable Municipal de Formació a cada ens públic. La inscripció es pot formalitzar del 8 al 16 de gener en aquest enllaç. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-03-29 02:27
agendadiba404644290 Jornada informativa Subvencions Cultura Popular i Tradicional 2023 2024-02-03 10:00:00 2024-02-03 13:00:00 La Gerència de Serveis de Cultura organitza una jornada informativa presencial sobre la tramitació de les justificacions de la convocatòria de Cultura Popular i Tradicional per al 2023. Divendres 3 de febrer a les 10 h a l'Auditori del Pati Manning de Barcelona (C/Montalegre, 7). https://www.diba.cat/web/agenda/-/jornada-informativa-cpt-2024 Auditori del CERC, Centre d’Estudis i Recursos Culturals. Pati Manning. Carrer Montalegre, 7, Barcelona Auditori del CERC, Centre d’Estudis i Recursos Culturals. Pati Manning. Carrer Montalegre, 7, Barcelona 41.3843900,2.1663700 https://www.diba.cat/web/cultura/subvencions 1 https://formularis.diba.cat/activitats/jornada-informativa-sobre-tramitacio-justificacions-convocatoria-cultura-popular La sessió abordarà les qüestions següents: Com emplenar la sol·licitud i la justificació de la convocatòria Aspectes de la justificació que generen més requeriments Per assistir-hi cal inscripció prèvia, donat que les places són limitades: aforament 100 persones. nominatim/OK Agenda electes 2024-02-09 16:52
agendadiba404617324 Taller: Crea un Quadern de Debat Participatiu. Sessió 1 2024-03-13 10:00:00 2024-03-13 13:00:00 A través d’aquesta formació podràs conèixer aquest instrument de participació ciutadana, saber què és i quin contingut i estructura ha de tenir, així com identificar en quin moment és adient utilitzar-lo. https://www.diba.cat/web/agenda/-/taller-crea-un-quadern-de-debat-participatiu Edifici Vagó, Recinte Escola Industrial Edifici Vagó, Recinte Escola Industrial 41.3955350,2.1575980 https://www.diba.cat/web/participacio/formacio 1 nominatim/OK Agenda electes 2024-02-09 16:52
agendadiba404617338 Taller: Crea un Quadern de Debat Participatiu. Sessió 2 2024-03-20 10:00:00 2024-03-20 13:00:00 A través d’aquesta formació podràs conèixer aquest instrument de participació ciutadana, saber què és i quin contingut i estructura ha de tenir, així com identificar en quin moment és adient utilitzar-lo. https://www.diba.cat/web/agenda/-/taller-crea-un-quadern-de-debat-participat-1 Edifici Vagó, Recinte Escola Industrial Edifici Vagó, Recinte Escola Industrial 41.3955350,2.1575980 https://www.diba.cat/web/participacio/formacio 1 nominatim/OK Agenda electes 2024-02-09 16:52
agendadiba404617115 Curs 'Plataforma Participa311 (decidim)'. Sessió 2 2024-02-21 09:00:00 2024-02-21 14:00:00 Formació inicial d'acollida per a nous referents municipals del recurs de Catàleg de Serveis Plataforma Participa311. En aquesta formació s’ofereixen conceptes bàsics i una primera aproximació a la gestió de la Plataforma Participa311. https://www.diba.cat/web/agenda/-/curs-plataforma-participa311-decidim-.-sessi%C3%B3-2-1 Edifici Minerva (C/Minerva, 4) Edifici Minerva (C/Minerva, 4) 41.3955350,2.1575980 https://www.diba.cat/web/participacio/formacio 1 nominatim/OK Agenda electes 2024-02-09 16:52
agendadiba404616893 Curs 'Plataforma Participa311 (decidim)'. Sessió 1 2024-02-14 09:00:00 2024-02-14 14:00:00 Formació inicial d'acollida per a nous referents municipals del recurs de Catàleg de Serveis Plataforma Participa311. En aquesta formació s’ofereixen conceptes bàsics i una primera aproximació a la gestió de la Plataforma Participa311. https://www.diba.cat/web/agenda/-/curs-plataforma-participa311-decidim-.-sessi%C3%B3-1-1 Edifici Minerva (C/Minerva, 4) Edifici Minerva (C/Minerva, 4) 41.3965278,2.1540055 https://www.diba.cat/web/participacio/formacio 1 nominatim/OK Agenda electes 2024-02-09 16:52
agendadiba403006446 Presentació de l'Àrea d'Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana i de l'oferta de recursos de Catàleg de serveis 2024 de la Gerència de Serveis d'Habitatge, Urbanisme i Activitats 2024-01-24 09:00:00 2024-01-24 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-de-l-%C3%80rea-d-urbanisme-habitatge-i-regeneraci%C3%B3-urbana-i-de-l-oferta-de-recursos-de-cat%C3%A0leg-de-serveis-2024-de-la-ger%C3%A8ncia-de-serveis-d-habitatge-urbanisme-i-activitats Sala d'Actes Edifici Vagó. Recinte Escola Industrial. C/Comte d'Urgell, 187, Barcelona Sala d'Actes Edifici Vagó. Recinte Escola Industrial. C/Comte d'Urgell, 187, Barcelona 1 Presentació La recent estructura corporativa resultant del nou govern de la Diputació, constituït el passat mes de juliol, incorpora una nova àrea. L'Àrea d'Urbanisme, Habitatge i Regeneració urbana vol ser l'expressió del valor i la importància que des de la Diputació de Barcelona es dona, en aquest cicle de govern que tot just comencem, a l'acció del món local en matèria territorial i, específicament, en relació a l'urbanisme, les polítiques d'habitatge i regeneració urbana, i altres matèries vinculades, com la gestió de les activitats regulades i la protecció civil. El seu propòsit és contribuir a la millora continuada de l'habitat urbà i l'equilibri territorial de la província de Barcelona, en línia amb els objectius de l'Agenda 2030 i els principis de l'Agenda Urbana. Per això, en ocasió de l'aprovació del Catàleg de serveis del Pla de concertació Xarxa de Governs Locals 2024-2027, els responsables polítics faran una breu presentació de l'àrea, i ens introduiran a les principals novetats i recursos de suport que la Gerència de Serveis d'Habitatge, Urbanisme i Activitats ofereix en el Catàleg de serveis en la pràctica de l'urbanisme i el planejament urbà, les polítiques locals d'habitatge, la gestió administrativa de les activitats i establiments i la planificació de la protecció civil municipal. Posteriorment la sessió presencial es desenvoluparà en tres blocs temàtics, un per cada departament, on els responsables tècnics dels recursos, faran un breu resum dels requeriments i terminis per a sol·licitar-los i atendran les consultes dels assistents. Destinataris Representants polítics i tècnics del món local, que desenvolupin la seva responsabilitat o estiguin interessats en l'activitat pública en l'àmbit de l'urbanisme, l'habitatge, les activitats o la protecció civil. Programa 09.30 - 10:00 Presentació de la jornada Carles Ruiz Novella, President delegat de l'Àrea d'Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana Ana M. Martínez Martínez, Diputada delegada d'Habitatge de l'Àrea 10.00 - 10:15 Presentació de l'Àrea Rosa Sanz Sánchez, coordinadora de l'Àrea d'Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana 10:15 - 11:00 Servei d'Urbanisme Ferran Barba Boada, cap del Servei 11:00 - 11:30 Pausa cafè 11:30 - 12:15 Oficina d'Habitatge David Mongil Juárez, cap de l'Oficina 12:15 - 13:00 Oficina d'Activitats Regulades i Programes en Protecció Civil Isabel Alonso Fernández, cap de l'Oficina Inscripcions La jornada és gratuïta i es pot formalitzar la inscripció fins al 22 de gener de 2024 mitjançant el següent formulari. Organitza Gerència de Serveis d'Habitatge, Urbanisme i Activitats Més informació Àrea d'Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana Tel. 934 022 724 a.uhru@diba.cat nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-03-29 02:27
agendadiba404482072 Tractament Recinte Torribera 2024-01-26 2024-01-26 00:00:00 2024-01-27 23:59:59 Tractament enfront la processionària dels pins https://www.diba.cat/web/agenda/-/tractament-recinte-torribera-2024-01-26 Recinte Torribera, Avda. Prat de la Riba, 171, Santa Coloma de Gramenet Recinte Torribera, Avda. Prat de la Riba, 171, Santa Coloma de Gramenet 1 Salut pública; general; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona salut_publica; general; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona 23:00 a 05:00 Empresa: FITOPATOLOGIA I NATURA, S.L.U. Tipus de tractament: Processionària dels pins Productes utilitzats: SADITRINA (cipermetrin 0,35 %) Mètode d'aplicació: Polvorització i atomització Termini d’espera: Fins que la planta deixi de gotejar. A més a més de les mesures preventives indicades per l'aplicador, s'hauran de considerar les següents: COVID-19 L'empresa haurà de seguir el seu protocol per evitar la propagació de la COVID-19, a més de les instruccions que pugui establir la Diputació de Barcelona als seus centres de treball. A més de les mesures preventives indicades per l'aplicador, s'hauran de considerar les següents: Retirar de la zona tractada els aliments, begudes, objectes personals o animals domèstics que puguin exposar-se al producte utilitzat. Tancar portes, finestres i sistemes de ventilació dels edificis, durant el tractament. Treure animals i aliments de les finestres i balcons Telèfon de l'Institut Nacional de Toxicologia (91 562 04 20). nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-03-29 02:27
agendadiba404348549 Navàs: taller per a famílies d'habilitats educatives en el bon ús de les pantalles a l'àmbit familiar. 2024-03-04 18:00:00 2024-03-11 20:00:00 Taller gratuït adreçat a famílies interessades en educar els seus fills i filles en l'ús saludable de les pantalles. Fes la teva inscripció enviant un correu electrònic a raig@navas.cat https://diba.cat/documents/130988559/381215976/Captura+de+pantalla+tallers.png/5386cb7b-316c-326a-535e-35f82f6fcfdb?version=1.0&t=1697443058616&download=true https://www.diba.cat/web/agenda/-/nav%C3%A0s-taller-per-a-fam%C3%ADlies-d-habilitats-educatives-en-el-bon-%C3%BAs-de-les-pantalles-a-l-%C3%A0mbit-familiar. 934 049 417 spott@diba.cat Biblioteca Josep Mas Carreras. Passeig Ramon Vall, 69, 08670 Navàs, Barcelona Biblioteca Josep Mas Carreras. Passeig Ramon Vall, 69, 08670 Navàs, Barcelona 41.9007633,1.8771326 1 (2 hores per sessió) https://www.diba.cat/documents/130988559/381215976/2023-2024+Continguts+tallers+fam%C3%ADlies+i+pantalles.pdf/4d79f512-8713-a545-3bd0-b38befa4c2f4?version=1.1&t=1704885281289&download=true Espai de reflexió i acompanyament on les famílies obtindran eines i recursos per prevenir i gestionar les situacions problemàtiques derivades de l’ús de les pantalles i proporcionarà pautes bàsiques per aprendre a fer-ne un ús responsable a l'àmbit familiar. nominatim/OK Agenda electes 2024-03-29 02:27
agendadiba400028479 Taller pantalles Òdena 2024-01-15 18:00:00 2024-01-22 20:00:00 Taller gratuït adreçat a famílies interessades en educar els seus fills i filles en l'ús saludable de les pantalles. https://diba.cat/documents/130988559/381215976/Captura+de+pantalla+tallers.png/5386cb7b-316c-326a-535e-35f82f6fcfdb?version=1.0&t=1697443058616&download=true https://www.diba.cat/web/agenda/-/taller-pantalles-%C3%92dena 934 049 417 spott@diba.cat Biblioteca Atzavara. Carrer de la Guixera, 8, 08711 Òdena, Barcelona. Biblioteca Atzavara. Carrer de la Guixera, 8, 08711 Òdena, Barcelona. 41.6067719,1.6401061 1 (2 hores per sessió) https://www.diba.cat/documents/130988559/381215976/2023-2024+Continguts+tallers+fam%C3%ADlies+i+pantalles.pdf/4d79f512-8713-a545-3bd0-b38befa4c2f4?version=1.1&t=1704885281289&download=true Espai de reflexió i acompanyament on les famílies obtindran eines i recursos per prevenir i gestionar les situacions problemàtiques derivades de l’ús de les pantalles i proporcionarà pautes bàsiques per aprendre a fer-ne un ús responsable a l'àmbit familiar. nominatim/OK Agenda electes 2024-03-29 02:27
agendadiba404480223 Súria: taller per a famílies d'habilitats educatives en el bon ús de les pantalles a l'àmbit familiar. 2024-03-04 15:00:00 2024-03-11 17:00:00 Taller gratuït adreçat a famílies interessades en educar els seus fills i filles en l'ús saludable de les pantalles. https://diba.cat/documents/130988559/381215976/Captura+de+pantalla+tallers.png/5386cb7b-316c-326a-535e-35f82f6fcfdb?version=1.0&t=1697443058616&download=true https://www.diba.cat/web/agenda/-/s%C3%BAria-taller-per-a-fam%C3%ADlies-d-habilitats-educatives-en-el-bon-%C3%BAs-de-les-pantalles-a-l-%C3%A0mbit-familiar. 934 049 417 spott@diba.cat Sala de Plens de l'Ajuntament de Súria. C/Ernest Solvay, nº 13, Súria. Barcelona. Sala de Plens de l'Ajuntament de Súria. C/Ernest Solvay, nº 13, Súria. Barcelona. 41.8311648,1.7541893 1 (2 hores per sessió) https://www.diba.cat/documents/130988559/381215976/2023-2024+Continguts+tallers+fam%C3%ADlies+i+pantalles.pdf/4d79f512-8713-a545-3bd0-b38befa4c2f4?version=1.1&t=1704885281289&download=true Espai de reflexió i acompanyament on les famílies obtindran eines i recursos per prevenir i gestionar les situacions problemàtiques derivades de l’ús de les pantalles i proporcionarà pautes bàsiques per aprendre a fer-ne un ús responsable a l'àmbit familiar. nominatim/OK Agenda electes 2024-03-29 02:27
agendadiba404474838 Visita al Mercat del Ninot 2023-12-19 12:00:00 2023-12-19 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/visita-al-mercat-del-ninot Mercat del Ninot. Barcelona, C/ de Mallorca, 133, L'Eixample, 08036 Barcelona Mercat del Ninot. Barcelona, C/ de Mallorca, 133, L'Eixample, 08036 Barcelona 41.3923295,2.1525996 1 Fernández i Saltor, Oriol; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Serra i Luque, Olga fernandez_i_saltor_oriol; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; serra_i_luque_olga nominatim/OK Agenda electes 2024-03-29 02:27
agendadiba404447334 Presentació de la Campanya de l'Observatori de Drets en Salut Mental 'Em fa mal tot'. Federació Catalana d'Entitats de Salut Mental en 1a Persona (Federació VEUS) 2024-01-18 18:00:00 2024-01-18 20:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-de-la-campanya-de-l-observatori-de-drets-en-salut-mental-em-fa-mal-tot-.-federaci%C3%B3-catalana-d-entitats-de-salut-mental-en-1a-persona-federaci%C3%B3-veus- 934022160 g.serveissocials@diba.cat Torre Jussana. Avda. Vidal i Barraquer, 30. Barcelona Torre Jussana. Avda. Vidal i Barraquer, 30. Barcelona 41.4302347,2.1519599 1 Esdeveniments; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Muñoz Luque, José; Presentació; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona esdeveniments; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; munoz_luque_jose; presentacio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona nominatim/OK Agenda electes 2024-03-29 02:27
agendadiba404439440 Mercats Municipals sostenibles - El Prat de Llobregat 2023-12-13 12:00:00 2023-12-13 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/mercats-municipals-sostenibles-el-prat-de-llobregat El Prat de Llobregat El Prat de Llobregat 41.3253162,2.0934077 1 Baix Llobregat; Esdeveniments; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Serra i Luque, Olga; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; El Prat de Llobregat baix_llobregat; esdeveniments; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; serra_i_luque_olga; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; el_prat_de_llobregat nominatim/OK Agenda electes 2024-03-29 02:27
agendadiba404436764 Inauguració Fira de Sant Martí de Puig-Reig 2024-01-23 12:00:00 2024-01-23 13:00:00 Olga Serra Luque, diputada delegada de Comerç i Consum https://www.diba.cat/web/agenda/-/inauguraci%C3%B3-fira-de-sant-mart%C3%AD-de-puig-reig Plaça de la creu, Puig Reig Plaça de la creu, Puig Reig 41.9737449,1.8794981 1 Comerç i consum; Esdeveniments; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; De 0 a 5.000; Serra i Luque, Olga; Altres; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Puig-reig comerc_i_consum; esdeveniments; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; de__0_a_5000; serra_i_luque_olga; altres; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; puigreig nominatim/OK Agenda electes 2024-03-29 02:27
agendadiba404435020 Presentació del Catàleg de serveis 2024 de l'àmbit d'Educació 2024-01-22 17:00:00 2024-01-22 23:59:59 Sessió informativa en línia per presentar al món local les novetats i els recursos en matèria d'Educació del Catàleg de Serveis de 2024. https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-del-cat%C3%A0leg-de-serveis-2024-de-l-%C3%A0mbit-d-educaci%C3%B3 Reunió virtual Reunió virtual 1 L’Àrea d’Educació de la Diputació de Barcelona posa aquest any a disposició dels ens locals de la província, amb una dotació de més de 7,5 milions d'euros, un total de 15 productes, dels quals 4 són recursos econòmics, 5 són tècnics i 6 de tipus materials, inclosos tots ells dins el Catàleg de serveis 2024-2027. google/REQUEST_DENIED Agenda electes 2024-03-29 02:27
agendadiba402658162 Ple ordinari de la Diputació de Barcelona del mes de gener de 2024 2024-01-25 12:00:00 2024-01-25 23:59:59 La Diputació de Barcelona celebra el ple ordinari del mes de gener de 2024. Començarà a les 12h i es podrà seguir en directe a través de www.diba.cat i des de Youtube. https://www.diba.cat/web/agenda/-/ple-ordinari-de-la-diputacio-de-barcelona-del-mes-de-gener-de-2024 Paranimf de l'Escola Industrial (C/ Comte d'Urgell, 187) de Barcelona Paranimf de l'Escola Industrial (C/ Comte d'Urgell, 187) de Barcelona 41.3889350,2.1492733 1 Podeu consultar l'ordre del dia clicant aquí. nominatim/OK Agenda electes 2024-02-09 16:52
agendadiba400028435 Taller pantalles Montmeló 2024-02-26 18:00:00 2024-03-13 20:00:00 Taller gratuït adreçat a famílies interessades en educar els seus fills i filles en l'ús saludable de les pantalles. Pots fer la teva inscripció aquí. https://diba.cat/documents/130988559/381215976/Captura+de+pantalla+tallers.png/5386cb7b-316c-326a-535e-35f82f6fcfdb?version=1.0&t=1697443058616&download=true https://www.diba.cat/web/agenda/-/taller-pantalles-montmel%C3%B3 934 049 417 spott@diba.cat Ajuntament de Montmeló. Sala de la Concòrdia. Plaça de la Vila, 1. Ajuntament de Montmeló. Sala de la Concòrdia. Plaça de la Vila, 1. 41.5518845,2.2479782 1 Diputació de Barcelona (2 hores per sessió) https://www.diba.cat/documents/130988559/381215976/2023-2024+Continguts+tallers+fam%C3%ADlies+i+pantalles.pdf/4d79f512-8713-a545-3bd0-b38befa4c2f4?version=1.1&t=1704885281289&download=true Espai de reflexió i acompanyament on les famílies obtindran eines i recursos per prevenir i gestionar les situacions problemàtiques derivades de l’ús de les pantalles i proporcionarà pautes bàsiques per aprendre a fer-ne un ús responsable a l'àmbit familiar. nominatim/OK Agenda electes 2024-03-29 02:27