Detall - agendadiba319257112
Tipus de contingut: acte | Dataset: agendageneral_ca
ID
agendadiba319257112
Títol
D’Instagram a TikTok: com podem atraure el públic jove a les activitats culturals a través de les xarxes socials
Data d'inici
2020-06-16 09:30:00
Data de finalització
2020-06-18 11:30:00
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
https://www.diba.cat/web/cerc/-/d-instagram-a-tiktok-com-podem-atraure-el-public-jove-a-les-activitats-culturals-a-traves-de-les-xarxes-socials
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
1
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Aquest curs us vol parlar de xarxes socials i de plataformes de difusió d’activitats culturals en un moment en què estan adquirint una rellevància molt gran, amb motiu de l’impacte del Covid-19 i el tancament i restricció de les activitats culturals presencials. El curs vol mostrar les potencialitats, virtuts i inconvenients de diverses xarxes socials, amb especial incidència en les possibilitats que s’obren en la gestió cultural dels municipis. També abordarà la necessitat de disposar d’uns objectius clars en relació a l’ús i incidència de cada xarxa. Alhora, es vol destacar la necessitat de segmentació de continguts, remarcar les possibilitats de les xarxes en relació a cada franja d’edat i explicar tots els aspectes de comunicació i d’imatge que comporta una xarxa social institucional. En el curs es parlarà de diverses xarxes socials i es farà esment a les plataformes de vídeo comunicació. Aquest curs és una molt bona ocasió per posar-se al dia en el tema sempre canviant de les xarxes socials i la comunicació. I ho podreu fer de la mà d’una gran professional, que coneix de primera mà el món dels municipis i el panorama cultural de les nostres ciutats i pobles. El curs serà impartit per Marta Suriol, especialista i docent en estratègia i continguts digitals. Marta Suriol forma part de l’equip de La Costa Comunicació des de 2008. Està especialitzada en campanyes de comunicació 360º, creació de nous públics i gestió de comunitats. És docent d’estratègia i continguts digitals a diversos màsters i postgraus a diferents universitats de Barcelona. Entre d’altres, porta la gestió de les xarxes socials del Grec-Festival de Barcelona, l’Acadèmia Catalana de la Música o el Festival Internacional de Pallassos de Cornellà. 
Cercador/Codi
nominatim/ZERO_RESULTS