Detall - agendadiba345492863
Tipus de contingut: acte
| Dataset: agendageneral_ca
- ID
- agendadiba345492863
- Títol
- Curs: Gestió documental i arxius municipals (2a. edició)
- Data d'inici
- 2021-11-09 10:00:00
- Data de finalització
- 2021-11-18 12:00:00
- Descripció
- Imatge
- Organitzadors
- Enllaç web
- https://www.diba.cat/web/agenda/-/curs-gesti%C3%B3-documental-i-arxius-municipals-1
- Telèfon
- Correu de contacte
- o.patrimonic@diba.cat
- Nom del lloc
- Edició virtual. Plataforma Zoom
- Adreça
- Edició virtual. Plataforma Zoom
- Codi postal
- Nom del municipi
- Localització
- Web
- Col·laboradors
- Municipi
- Temes
- 1
- Etiquetes
- Ajuntaments; Cultura; Jornades, congressos i seminaris; Àrea de Cultura; 2021; Formació de la Xarxa d'Arxius Municipals; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona
- Categoria
- ajuntaments; cultura; jornades_congressos_i_seminaris; area_de_cultura; 2021; formacio_de_la_xarxa_darxius_municipals; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona
- Relació amb el punt
- Preu
- Peu Imatge
- Durada
- Observacions d'horari
- 8 hores
- Dies
- Tipus
- Públic
- Observacions
- Comarca
- Documentació
- Assistents
- <p>Personal administratiu a petició dels ajuntaments</p>
- Aforament
- 30 persones
- Inscripció
- Cos
- La implantació de la gestió documental en un ajuntament garanteix l’organització dels documents que genera i rep en relació a les competències i funcions que té encomanades, d’acord amb la legislació vigent. I perquè sigui efectiva cal que el personal administratiu municipal, a qui s’adreça aquest curs, conegui el sistema de gestió documental que l’arxiu municipal impulsa per a tota la corporació. Aquest curs pretén explicar els conceptes i les eines bàsiques de gestió documental que cal conèixer i assimilar com són els valors dels documents, la distinció dels documents de suport informatiu i els documents d’arxiu, el quadre de classificació, les tipologies documentals, la transferència documental, la conservació o eliminació dels documents en un context d’una administració que està esdevenint electrònica. L’èxit d’un sistema de gestió documental serà que els documents siguin accessibles tant per la gestió diària de l’administració municipal com per als interessats, investigadors i ciutadans en general. Docents Tècnics OPC: Josep Conejo i Patrícia Alvarez.
- Cercador/Codi
- nominatim/TIMEOUT
- Url Inscripcions
- Identificador secundari