ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba Inauguració de l'exposició Transitar a Vilafranca 2024-04-22 00:00:00 2024-04-22 23:59:59 1 nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-04-22 00:57
agendadiba237855188 Collita fresca 2019-03-22 00:00:00 2019-03-22 23:59:59 En aquesta ocasió, parlarem dels llibres creatius amb Blume, Coco books, Librooks, MTM i Zahorí Books. Ens presentaran les seves novetats. La llibreria convidada és la Sendak.Places limitades. Formulari d’inscripcions https://www.diba.cat/documents/16060163/214849535/Collita+fresca_1.jpg/d07a0106-37bd-4db3-815a-be049b200dd0?t=1552654851219 1 general general nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-04-25 16:22
agendadiba257123160 IV Congreso ISKO España-Portugal 2019-07-11 00:00:00 2019-07-12 23:59:59 Organitza: la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la Universitat de Barcelona amb la col·laboració del Departamento de Ciencias de la Documentación e Historia de la Ciencia de la Universidad de Zaragoza.Sota el lema “Organització del coneixement per a l’explotació de col·leccions patrimonials i arxius audiovisuals”Programa https://www.diba.cat/documents/16060163/214849535/isko.jpg/324e6ad0-6bae-4b9d-b50d-7980045482b0?t=1562241772511 1 general general nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-04-25 16:22
agendadiba276250954 Inauguració de l'exposició Transitar a Vilafranca 2019-10-25 00:00:00 2019-10-25 23:59:59 L'exposició TRANSITAR. Orientar-se en un món canviant tracta sobre l’orientació com a competència necessària al llarg de tota la vida. https://www.diba.cat/documents/188459127/276250813/Imatge+promocional+Transitar.jpg/43cd7fff-9848-49da-8f22-259e99c13608?t=1571727306123 https://www.diba.cat/web/transitar/-/inauguracio-de-l-exposicio-transitar-a-vilafranca 41.3463140,1.6985820 https://www.diba.cat/web/transitar 1 Vilafranca del Penedès; Esdeveniments; Educació; Alt Penedès; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; general vilafranca_del_penedes; esdeveniments; educacio; alt_penedes; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; general a les 18 h Aquest projecte expositiu sorgeix de la necessitat de repensar l'orientació dins el context actual de les polítiques educatives en un món canviant i en el marc general de la lluita contra l'abandonament escolar prematur plantejat per la UE, amb l'horitzó 2020. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-24 16:12
agendadiba388593756 Reunió amb l’Associació Dones pel Futur 2023-04-21 11:30:00 2023-04-21 12:30:00 Reunió per conèixer amb més profunditat com funciona l’entitat, quins programes i accions porten a terme així com possibles vies de col·laboració. Diputació de Barcelona - Recinte de Maternitat Pavelló Mestral - Travessera de les Corts, 131-159 - 08028 Barcelona Diputació de Barcelona - Recinte de Maternitat Pavelló Mestral - Travessera de les Corts, 131-159 - 08028 Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Molina Melero, Trinidad; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Exposició presencial (dades bàsiques) area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; molina_melero_trinidad; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; exposicio_presencial_dades_basiques <p><u>Diputació de Barcelona</u></p> <p>Trinidad Molina, Gerent de la Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació.</p> <p>Eugènia Mestres, Direcció de Programa d’integració de la transversalitat i la perspectiva de gènere.</p> <p><u>Associació Dones pel Futur</u></p> <p>Núria Viñas Nebot, Presidenta</p> <p>Sandra Rodriguez, Directora Gerent</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-24 10:42
agendadiba388810115 Reunió amb Oscar Oliver 2023-04-18 12:30:00 2023-04-18 13:30:00 Presentació informe sobre captació de rutes aéries Recinte Maternitat - Pavelló Mestral 2a planta - Travessera de les Corts, 131-159 - Barcelona Recinte Maternitat - Pavelló Mestral 2a planta - Travessera de les Corts, 131-159 - Barcelona 41.3817398,2.1258530 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Villamayor Caamaño, Javier; Molina Melero, Trinidad; Economia i treball; Esdeveniments; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Diputació de Barcelona; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; villamayor_caamano_javier; molina_melero_trinidad; economia_i_treball; esdeveniments; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; diputacio_de_barcelona; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p>Sr. Oscar Oliver, assessor</p> <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç</p> <p>Sra. Trinidad Molina, gerent de Promoció Econòmic i Ocupació</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-24 10:42
agendadiba388813071 Reunió Public Management Lab 2023-04-19 17:30:00 2023-04-19 19:30:00 La reforma de la gestió pública Sala Emicicle - Oficines Fira de Barcelona - Plaça Espanya Sala Emicicle - Oficines Fira de Barcelona - Plaça Espanya 41.3764804,2.1491603 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Villamayor Caamaño, Javier; Economia i treball; Esdeveniments; Grup d'interès; Personal directiu professional; Diputació de Barcelona; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; villamayor_caamano_javier; economia_i_treball; esdeveniments; grup_dinteres; personal_directiu_professional; diputacio_de_barcelona; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-24 10:42
agendadiba389207476 Reunió amb la Fundació Lluita contra les Infeccions 2023-04-19 12:30:00 2023-04-19 13:30:00 Videoconferència Videoconferència 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Esdeveniments; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Obrador Solé, Guida; Reunió area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; esdeveniments; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; obrador_sole_guida; reunio <ul> <li>Guida Obrador, gerent de Serveis de Salut Pública i Consum</li> <li>Elisenda Noguera, cap del Servei de Salut Pública</li> </ul> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='color:#984807'>Fundació Lluita contra les Infeccions: nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-24 10:42
agendadiba389213829 Reunió amb Pensium 2023-04-24 09:30:00 2023-04-24 10:30:00 Can Serra, Rambla Catalunya, 126 Barcelona Can Serra, Rambla Catalunya, 126 Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Esdeveniments; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José esdeveniments; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose 9:30-10:30 <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Sr. Miquel Perdiguer, CEO Pensium nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-24 10:42
agendadiba389264357 Reunió amb TRAGSA 2023-05-03 09:30:00 2023-05-03 10:30:00 Rambla de Catalunya 126, 1a planta. Barcelona Rambla de Catalunya 126, 1a planta. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Presidència; Echániz Sans, Juan; Espinosa de Castro, Marina; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Presidència area_de_presidencia; echaniz_sans_juan; espinosa_de_castro_marina; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; presidencia <p>Eduardo Planillo, gerent de Catalunya de l'empresa TRAGSA</p> <p>Lucia Peris, responsable de Dinamització Unitat Territorial Barcelona</p> <p>Juan Echániz, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> <p>Marina Espinosa, coordinadora d'Estratègia Corporativa i Concertació Local de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba389595816 Reunió amb el Casal Lambda 2023-05-09 13:00:00 2023-05-09 14:00:00 Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Llorens Carbonell, Teresa; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Lledós Monsó, Elena; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; llorens_carbonell_teresa; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; lledos_monso_elena; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba389620461 Reunió amb l'Associació de Municipis Holandesos (VNG) 2023-03-08 00:00:00 2023-03-08 10:00:00 Reunió virtual Reunió virtual 41.3915165,2.1476957 1 Àrea de Presidència; Ajuntaments; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Barcelonès; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Barcelona area_de_presidencia; ajuntaments; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; barcelones; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; reunio; barcelona 11:00 nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba389686469 Reunió amb Mujer Diáspora 2023-05-10 10:00:00 2023-05-10 11:00:00 Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Llorens Carbonell, Teresa; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Lledós Monsó, Elena; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; llorens_carbonell_teresa; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; lledos_monso_elena; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba389697319 Reunió amb MedCities 2023-05-10 11:30:00 2023-05-10 12:30:00 Direcció de Relacions Internacionals. c. Londres 55 Direcció de Relacions Internacionals. c. Londres 55 41.3915004,2.1476957 1 Àrea de Presidència; Ajuntaments; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Barcelonès; Administració local; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Barcelona area_de_presidencia; ajuntaments; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; barcelones; administracio_local; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; reunio; barcelona <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals DB<br /> Marga Barceló, cap de l'Oficina de Cooperació al Desenvolupament DB<br /> Ana de Alós, cap de la Secció de Projectes de Cooperació DB<br /> Pep Canals, secretari general de MedCities<br /> Oriol Barba, director de MedCities</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba389699225 Reunió amb Casa Árabe 2023-05-10 16:00:00 2023-05-10 17:00:00 Reunió virtual Reunió virtual 41.3914843,2.1477065 1 Àrea de Presidència; Ajuntaments; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Barcelonès; Administració local; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Barcelona area_de_presidencia; ajuntaments; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; barcelones; administracio_local; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; reunio; barcelona nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba390221966 Reunió amb Huellas Compartidas 2023-05-15 10:00:00 2023-05-15 11:00:00 Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Esdeveniments; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José esdeveniments; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose 10:00-11:00 <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Sra. Aure Farrán, presidenta de l'Associació Huellas Compartidas nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba390393511 Comissariats d'exposicions d'art contemporani i programacions municipals 2023-11-14 09:30:00 2023-11-14 15:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/les-exposicions-i-els-comissaris-curadors-i-curadores-eines-i-metodologies-de-treball 41.3843602,2.1662459 1 Aquesta jornada, organitzada pel CERC i el Programa d’Arts Visuals de l’Oficina de Difusió Artística de la Diputació, té com a objectiu principal respondre tot un seguit d’interrogants al voltant de la figura dels comissaris i comissàries d’art, tot incidint en el paper del tècnic programador d’arts visuals en relació als comissariats pel que fa als encàrrecs, contractes i seguiments, però també en relació a la coherència entre els comissariats externs i el programa municipal d’arts visuals, sense oblidar la vinculació entre els comissaris i els altres professionals que formen part del procés de creació i organització d’una exposició. Els dubtes que s’obren a partir d’aquí són nombrosos. Per exemple: ¿A l’hora de seleccionar el comissari o comissària d’una exposició quines preguntes s’hauria de fer un tècnic municipal d’arts visuals? Com hauria de concretar l’encàrrec i traduir-lo en un contracte? Com hauria de fer-ne el seguiment i l’avaluació? El tipus d’exposició determina el tipus de comissariat o el comissari determina el tipus d’exposició? Com es pot integrar un projecte comissarial amb el conjunt del projecte d’arts visuals municipal? Com podem vincular el comissari amb la resta de professionals que formen part del procés de creació d’una exposició? En aquesta jornada intentarem respondre aquestes preguntes de la mà de diferents professionals amb una experiència sòlida en l’àmbit del comissariat i de la programació d’exposicions. Parlarem majoritàriament d’exposicions, però els continguts també seran aplicables a d’altres projectes que requereixin un comissariat: cicles de performances, jornades, etc. PROGRAMA14 de novembre 09:30 - 10:30 h: Comissariats d'exposicions d'art contemporani i programacions municipals. A cura d’Anna Crosas10:30 - 11’30 h: Centres d’art territorials. Tensió entre municipi i territori. A cura de Cèlia del Diego11:30 - 12:00 h: Pausa12:00 - 13:00 h: Espai 13: Lògica interna i context canviant. A cura de Martina Millà13:00 - 14:00 h: La curadoria en el context social contemporani. Una visió des de Barcelona. A cura de Caterina Almirall14:00 -15:00 h: Debat, conduït per Anna Crosas, amb Caterina Almirall, Cèlia del Diego, Martina Millà i els participants a la jornada DOCENTS Caterina Almirall (Barcelona, 1986) https://caterinaalmirall.com/ Foto: Albert Llimós, El 9 NouÉs curadora independent i professora. Des de la curadoria, centra les seves investigacions al voltant del fet expositiu i la pràctica mediadora, amb especial interès en allò màgic i allò ritual en el propi camp artístic. Més enllà de la pràctica curatorial, col·labora amb artistes i col·lectius en projectes de recerca, creació i escriptura. És doctora en Belles Arts amb una tesi sobre comissariat independent a Barcelona. Va iniciar el treball en comissariat amb l'espai autogestionat El Passadís, a Barcelona, actiu entre 2013 i 2016. Des de llavors, ha desenvolupat projectes de comissariat, a Barcelona, a La Capella (2021), a la galeria etHall (2020), a la galeria Bombon Projects (2019); a Can Felipa (2018) i a la Sala d'Art Jove (2015); també va ser la curadora del cicle anual Terrassa Comissariat 2017/18, i ha desenvolupat projectes al Centre d'Art Maristany de Sant Cugat de Vallès (2017); al MAC de Mataró (2018), a La Panera de Lleida (2018) i a Espacio Trapezio de Madrid (2018), entre d'altres. Des de 2018 és la comissària del programa Ephemeral de la fira SWAB Barcelona. Ha participat en projectes com Quasi Veu, impulsat pel Departament de Cultura de la Generalitat i la Xarxa de Centres d'Art de Catalunya. Ha escrit per a catàlegs de La Casa Encendida i La Casa Velázquez (Madrid), i per a artistes com Sergi Botella, Mariona Moncunill, Núria Gómez Gabriel, Amanda Moreno, Laia Ventayol, Julia Calvo, Aldo Urbano, entre d'altres. Ha rebut beques i premis de BCN Producció, del Goethe Institute, de Can Felipa, Unzip al Prat de Llobregat o de Sala d’Art Jove, entre d'altres. Ha estat resident a TRAMA 34, al CAA Andratx, Mallorca, i al Centre d'Estudis i Documentació del MACBA. Ha estat jurat en convocatòries de creació i investigació al Centre d'Art Maristany, al BaumannLab Terrassa i a La Escocesa. Va ser membre de la Comissió de Programes d'Hangar entre 2020 i 2022. Anna Crosas (Cantonigròs, 1970)Llicenciada en Filosofia i màster en Gestió Cultural amb l’especialitat de Gestió d’Institucions i Polítiques Culturals per la UB. Actualment, directora del Programa d’Arts Visuals de l’Oficina de Difusió Artística (ODA) de la Diputació de Barcelona.Anteriorment, tècnica de cultura al Programa d’Arts Visuals de l’Oficina de Difusió Artística (ODA) de la Diputació de Barcelona, consultora júnior a ARTImetria Estratègies per a la Cultura, consultora junior a Ikonos Cultural, i tècnica de cultura ―responsable d’un centre cultural polivalent i d’una sala d’exposicions― a l’Ajuntament de Mollet del Vallès. Puntualment, classes a postgraus i màsters en gestió cultural (UB i UIC) i al Consell Insular de Menorca; i membre de taules, jurats i comissions d’experts de diferents ajuntaments, del CoNCA, d’Hangar, del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i del Consell Insular de Menorca. Ha presentat ponències i ha participat en taules rodones en diversos llocs com el CCCB, La Virreina o la Universitat de Lleida. Ha participat en la redacció del Pla d’Equipaments Culturals de Catalunya 2010-2020 (Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2010) i en el Pla Integral de les Arts Visuals de Catalunya (Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2015). Cèlia del Diego (Tarragona, 1974) Responsable de Relacions Institucionals del Museu d’Art Contemporani de Barcelona (MACBA). Recentment ha estat directora del Centre d’Art la Panera de Lleida i del CA Tarragona Centre d’Art. Ha participat de la Comissió d’adquisicions de la Col·lecció Nacional d’Art Contemporani de Catalunya. Ha estat directora artística de la Capella de Sant Roc, del Projecte Lumens. Decennals d’art contemporani de Valls en les seves dues darreres edicions, i col·laboradora habitual del Museu de Valls i del Tinglado 2 de Tarragona. Ha coordinat la fira ArtsLibris a Barcelona i a ARCOmadrid, i ha estat adjunta de direcció de la Galeria Toni Tàpies de Barcelona. Crítica d’art i comissària independent, és sotsdirectora d’Artiga. Revista de pensament i art contemporani. Ha presidit l’Associació Catalana de Crítica d’Art (ACCA), i és membre en actiu de la International Association of Art Critics (AICA) i la Asociación de Directoras y Directores de Arte Contemporáneo en España (ADACE). Interessada en la recerca i en la planificació institucional, ha coordinat diversos comitès impulsors per a la creació de nous centres de creació i ha participat de nombrosos plans culturals per a la millora de l’escena artística. Ha comissariat projectes a La Casa Encendida (Madrid), Palazzo della Frumentaria (Sàsser), CaixaForum (Tarragona, Lleida i Palma), Mataró Art Contemporani, Arts Santa Mònica (Barcelona), Fundació Suñol (Barcelona), Centre d’Art Martistany (Sant Cugat del Vallès), Lo Pati Centre d’Art Terres de l’Ebre (Amposta), Bòlit Centre d’Art Contemporani (Girona), entre d’altres. Martina Millà (Barcelona, 1965) Foto: Patrick RonseCap d’exposicions de la Fundació Joan Miró de Barcelona des de 2019. Anteriorment, des de 2007, fou responsable de Programació i projectes al mateix centre.Hi comissaria exposicions temporals d’art modern i contemporani, incloses les exposicions vinculades amb el Premi Joan Miró i el programa l’Espai 13, el projecte de producció i exhibició d’art emergent més antic de l’Estat espanyol. Millà també comissaria exposicions de fotografia a partir del Fons Joaquim Gomis, l’arxiu fotogràfic del primer president del Patronat de la Fundació Miró, conservat a l’Arxiu Nacional de Catalunya a Sant Cugat. Aquestes exposicions al vestíbul de la Fundació Miró s’alternen amb altres de fotògrafs que, com Gomis en el seu dia, no es dediquen professionalment o exclusivament a la fotografia. Les darreres exposicions que Millà ha presentat com a comissària a la Fundació Miró són Paul Klee i els secrets de la natura, a partir d’un intercanvi de col·leccions amb el Zentrum Paul Klee de Berna, i Amics imaginaris, exposició co-comissariada amb Patrick Ronse i nominada pels Premis TimeOut en la categoria de Millor exposició. Actualment Millà prepara una exposició monogràfica de l’artista guanyador del Premi Joan Miró 2023, Tuan Andrew Nguyen.Pel que fa a la seva formació acadèmica, Millà va llicenciar-se en Història de l’Art per la UB. Posteriorment va obtenir un Master of Arts per l’Institute of Fine Arts (NYU) i va fer el doctorat a Emory University (Atlanta, EUA). RELATORIES DEL CURS nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba390488474 Reunió amb representants de la Federació de Fires de Catalunya 2023-05-22 00:00:00 2023-05-22 23:59:59 Pavelló Central. Recinte Maternitat. Trav. de les Corts, 131-159 08028 Barcelona Pavelló Central. Recinte Maternitat. Trav. de les Corts, 131-159 08028 Barcelona 41.3829838,2.1252484 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Comerç i consum; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; comerc_i_consum; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme D'11.00h a 12.00h <p>Sergi Vilamala, gerent Serveis de Comerç</p> <p>Coralí Cunyat, presidenta de la FEFIC</p> <p>Bernat Vilarasau, gerent de la FEFIC</p> <p>Lluïsa Romero, secretaria de la FEFIC</p> <p>Encarna Peran cap OSTCL de la Gerència de Serveis de Comerç</p> <p>Malena Angles responsable Fires i MVNS de la Gerència de Serveis de Comerç</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba391346291 Reunió amb monoDestudio 2023-06-01 16:30:00 2023-06-01 17:30:00 Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Presidència; Àrea de Serveis Generals i Transició Digital; Echániz Sans, Juan; Grup d'interès; Personal directiu professional; Juvillà Ballester, Eloi; Reunió; Presidència; Serveis Generals i Transició Digital area_de_presidencia; area_de_serveis_generals_i_transicio_digital; echaniz_sans_juan; grup_dinteres; personal_directiu_professional; juvilla_ballester_eloi; reunio; presidencia; serveis_generals_i_transicio_digital <p>Jordi Quiñonero, consultora monoDestudio</p> <p>Gemma Jover, consultora monoDestudio</p> <p>Juan Echániz, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> <p>Ramon Bosch, comissionat del Centre Internacional per a la Innovació en els Serveis Públics de la Diputació de Barcelona</p> <p>Eloi Juvillà, Director de Serveis d'Edificació i Logística de la Diputació de Barcelona</p> <p>José Antonio Baguena, Servei de Planificació i Avaluació de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba391401974 Reunió amb representants de Barcelona Comerç. Capitalitat Europea del Comerç 2023-06-07 00:00:00 2023-06-07 23:59:59 Pavelló Central. Recinte Maternitat. Trav. de les Corts, 131-159 08028 Barcelona Pavelló Central. Recinte Maternitat. Trav. de les Corts, 131-159 08028 Barcelona 41.3830160,2.1252484 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Comerç i consum; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; comerc_i_consum; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme De 16.00h a 17.00h <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de comerç</p> <p>Josep Xuriguer, representant Barcelona Comerç</p> <p>Alfons Bartí, representant Barcelona Comerç</p> <p>M. Soledad Fraile, cap Oficina de Suport Intern, Planificació i Avaluació de la GSC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba391494996 Reunió amb Escoles AFA 2023-06-07 11:00:00 2023-06-07 12:00:00 Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Llorens Carbonell, Teresa; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; llorens_carbonell_teresa; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 04:52
agendadiba391515574 Reunió amb Terra Pagesa_ Unió de Pagesos 2023-06-08 00:00:00 2023-06-08 23:59:59 Pavelló Central. Recinte Maternitat Pavelló Central. Recinte Maternitat 41.3831931,2.1249909 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Comerç i consum; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; comerc_i_consum; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme De 10.30h a 11.30h <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> <p>Gisela Varias, projecte Terra Pagesa</p> <p>Sergi Palay, Unió de Pagesos</p> <p>J. Carlos Vicente, Unió de Pagesos</p> <p>Encarna Peran, cap Oficina Suport al Teixit Comercial Local de la GSC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 04:52
agendadiba392127305 Reunió Fundació Babel 2023-06-08 09:30:00 2023-06-08 10:30:00 Reunió de Microsoft Teams Reunió de Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Lledós Monsó, Elena; Reunió area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; lledos_monso_elena; reunio <ul> <li><span style='font-size:11pt'><span style='color:black'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:12.0pt'>Elena Lledós Monsó - Gerenta de Serveis d'Igualtat i Ciutadania nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 04:52
agendadiba392136946 Reunió amb Fundació Pere Tarrés 2023-06-19 11:00:00 2023-06-19 12:00:00 Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose 11:00-12:00 <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Sr. Rafa Ruiz de Gauna, adjunt a la Direcció General nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 04:52
agendadiba392454311 Reunió comercialització Copa Amèrica 2023-06-16 12:00:00 2023-06-16 13:00:00 Coordinacions accions Copa Amèrica Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Turisme; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; turisme; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p><span style='font-size:11.5pt'><span style='font-family:Arial'>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de Diputació de Barclona nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 04:52
agendadiba392535169 Reunió amb Fundació Pau i Solidaritat 2023-06-01 10:00:00 2023-06-01 23:59:59 Direcció de Relacions Internacionals, c. Londres 55 Direcció de Relacions Internacionals, c. Londres 55 41.3915085,2.1477065 1 Àrea de Presidència; Ajuntaments; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Barcelonès; Administració local; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Barcelona area_de_presidencia; ajuntaments; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; barcelones; administracio_local; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; reunio; barcelona <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals DB<br /> Marga Barceló, cap de l'Oficina de Cooperació al Desenvolupament<br /> Esther Caballé, directora Fundació Pau i Solidaritat<br /> Maribel Ayné, secretària d'Internacional i Cooperació de CCOO</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 04:52
agendadiba392592841 Reunió GSC_ PIMEC. (Distribució urbana de mercaderies) 2023-06-28 00:00:00 2023-06-28 23:59:59 Pavelló Central. Recinte Maternitat. Trav. de les Corts, 131-159 08028 Barcelona Pavelló Central. Recinte Maternitat. Trav. de les Corts, 131-159 08028 Barcelona 41.3829838,2.1252055 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Comerç i consum; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; comerc_i_consum; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme De 16.00h a 17.00h <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç de Diputació de Barcelona</p> <p>Carles Mas, director Àrea Economia i Empresa de PIMEC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 04:52
agendadiba393704990 Reunió amb Ferran Camas 2023-07-17 10:45:00 2023-07-17 11:45:00 Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Llorens Carbonell, Teresa; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; llorens_carbonell_teresa; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 04:52
agendadiba393818012 Reunió amb Javier Wilhelm 2023-07-19 10:00:00 2023-07-19 11:00:00 Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Llorens Carbonell, Teresa; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; llorens_carbonell_teresa; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 04:52
agendadiba396440168 Reunió amb EsadeGov-Centro de Gobernanza Pública 2023-09-13 10:30:00 2023-09-13 11:30:00 Rambla de Catalunya 126, 1a planta. 08008 Barcelona Rambla de Catalunya 126, 1a planta. 08008 Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Presidència; Villamayor Caamaño, Javier; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Presidència area_de_presidencia; villamayor_caamano_javier; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; presidencia <p>Javier Villamayor, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> <p>Inés Cirera de Tudela, Esade</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 04:52
agendadiba397437759 Reunió amb Turisme de Barcelona - 100 Experiències Copa Amèrica 2023-09-21 17:00:00 2023-09-21 18:00:00 100 Experiències Copa Amèrica Turisme de Barcelona. Passatge de la Concepció, 7 Barcelona Turisme de Barcelona. Passatge de la Concepció, 7 Barcelona 41.3948313,2.1602498 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Turisme; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; turisme; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p>Per part de Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta</p> <p>Per part de Turisme de Barcelona:</p> <p>- Arantxa Calvera, directora general</p> <p>- Mònica Terol</p> <p>- Abel Garcia</p> <p>Per part de l'Ag.Catalana de Turisme:</p> <p>- Rosalia Pont</p> <p>Per part de World Experience:</p> <p>- Mireia Rochel</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 17:12
agendadiba397562664 XXXV Jornada de la XML: Museus per créixer. El rol dels museus en l’educació per a la ciutadania 2023-11-15 09:30:00 2023-11-15 17:30:00 https://www.diba.cat/web/opc/-/xxxv-jml Seminari híbrid · Espai Bonnemaison Seminari híbrid · Espai Bonnemaison 41.3955350,2.1575980 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Jornades, congressos i seminaris; 2023; Formació de la Xarxa de Museus Locals activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; jornades_congressos_i_seminaris; 2023; formacio_de_la_xarxa_de_museus_locals Organitza · Diputació de Barcelona. Àrea de Cultura. Oficina de Patrimoni CulturalINSCRIPCIONS TANCADESPresentacióL’educació és una condició indissociable de la funció social dels museus fins al punt que els seus programes públics, cada vegada més, s’aixopluguen sota del gran paraigua educatiu i s’alineen amb l’aprenentatge continu, la creació compartida i la generació d’aliances. En el marc de l’educació per la ciutadania, la jornada d’enguany posa la mirada en l’equitat i la igualtat d’oportunitats.La reflexió i la reformulació en educació són constants. Cal adequar-se a una societat complexa i canviant i tenir presents els reptes marcats per l’Agenda 2030 pel que fa a l’assoliment de drets tan cabdals com l’accessibilitat universal, la vida en comunitats pacífiques, justes i democràtiques i l’accés a una educació emancipadora per a tots els ciutadans i al llarg de tota la vida. Entenent que cadascú connecta amb el coneixement d’una manera particular i única, els museus, com a generadors d’aprenentatge, han de facilitar aquesta connexió amb el màxim de canals possible.En aquesta jornada tindrem l’oportunitat de conèixer les reflexions i les pràctiques de diferents museus que han pres l’educació com a catalitzador de la seva oferta. Institucions que tenen en compte no tan sols oferir emocions, ser visibles a les xarxes socials i sumar audiències sinó també acompanyar el seu públic en el que comporta sortir de la zona de confort i recórrer un camí més reflexiu cap a nous aprenentatges.9.30 Rebuda dels assistents i acreditacions10.00 Benvinguda10.10 Ponència inaugural: Museums, audiences, citizens | Cristina Da Milano, Presidenta de l’ECCOM-European Centre for Cultural Organisation and Management, Itàlia.10.50 Torn de preguntes11.10 Pausa cafè (Palau de la Música)12.00 Llums i ombres d’un model didàctic propi | Albert Batlles Fossas, cap del Departament d'Educació i Activitats, Nat - Museu de Ciències Naturals de Barcelona.12.20 Plazaratu | Catalina Lozano, Comissària en cap del Museo de Arte Contemporáneo del País Vasco, Artium Museoa.12.40 L’éducation, au centre de la vie du musée | Bastien Colas, cap del Servei Cultural del Musée des Beaux-Arts de Lyon.13.00 El Projecte educatiu de la Casa Museu Verdaguer: revisar i créixer | Jordina Boix, directora de la Fundació Jacint Verdaguer, Folgueroles.13.20 L’obra d’art com a lloc de trobada: conversar la diferència per construir sentits | Esther Fuertes, coordinadora i responsable del Departament d’Activitats i Educació del Museu Nacional d’Art de Catalunya.13.40 Torn de preguntes14.00 Dinar (Palau de la Música)15.30 Citizenship education: Hands On! Hearts On! Minds On! | Mariëlle Pals, cap de programes del Wereldmuseum dels Països Baixos (abans Tropenmuseum, Wereldmuseum, Afrika Museum i Museum Volkenkunde).15.50 Juga-hi!. Un projecte de cocreació d’una exposició itinerant sobre joguets i gènere entre La Bressola i el Museu del Joguet de Catalunya | Eva Pascual Miró, conservadora del Museu del Joguet de Catalunya-Figueres.16.10 El Museu: un espai comunitari per al coneixement, l’educació i el gaudi | Marta Argelagués Llauradó, responsable dels programes d’exposicions i de les propostes de dinamització i difusió del patrimoni cultural del Museu d’Història de Cerdanyola.16.30 Projectes artístics comunitaris: un canvi de mirada dels Museus d’Olot | Montse Mallol, directora dels Museus d’Olot.16.50 Torn de preguntes17.15 TancamentINFORMACIÓ PRÀCTICALloc: Sala Teatre de l’espai Francesca Bonnemaison. Carrer de Sant Pere Més Baix, núm. 7, Barcelona.En línia - Plataforma Zoom. Enviament de l’enllaç uns dies abans, prèvia inscripció.Dinar: S’oferirà un dinar als assistents al Palau de la Música Catalana.Inscripcions tancades.Inscripció gratuïta / Servei de traducció simultània / Es lliurarà acreditació d’assistència a les persones que ho sol·licitin en la inscripció.#jornadaXML23Descarrega't el programa!English programme here!Relatoria de la Jornada de Museus Locals 2023 PonentsCristina da Milano, Presidenta de l’ECCOM-European Centre for Cultural Organisation and Management, Itàlia. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-25 16:22
agendadiba397702205 Reunió amb l'Institut Cerdà 2023-10-03 10:00:00 2023-10-03 11:00:00 Rambla de Catalunya 126, 1a planta. Barcelona Rambla de Catalunya 126, 1a planta. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Presidència; Villamayor Caamaño, Javier; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Presidència area_de_presidencia; villamayor_caamano_javier; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; presidencia <p>Carles Cabrera, director general de l'Institut Cerdà</p> <p>Javier Villamayor, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 17:12
agendadiba398640386 Reunió Socis Programa Pirineus - Agència Catalana de Turisme 2023-10-19 10:00:00 2023-10-19 12:00:00 Reunió periòdica Agència Catalana de Turisme. Pg. de Gracia 105 Barcelona Agència Catalana de Turisme. Pg. de Gracia 105 Barcelona 41.3961181,2.1596857 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Turisme; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; turisme; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p class='MsoPlainText' style='text-align:justify'><span style='font-size:10.5pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Consolas'><b><i><span style='font-size:11.0pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'>Agència Catalana de Turisme nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:57
agendadiba398842289 Reunió amb la Fundació Catalunya-Europa 2023-09-27 10:00:00 2023-09-27 23:59:59 Direcció de Relacions Internacionals, c. Londres 55. Barcelona Direcció de Relacions Internacionals, c. Londres 55. Barcelona 41.3915004,2.1477172 1 Àrea de Presidència; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Barcelonès; Administració local; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Presidència; Barcelona area_de_presidencia; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; barcelones; administracio_local; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; reunio; presidencia; barcelona <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals DB<br /> Dolors Camats, directora de la Fundació Catalunya-Europa</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:57
agendadiba398842593 Reunió amb el Consorci Universitat Internacional Menéndez Pelayo Barcelona-Centre Ernest Lluch 2023-07-27 11:00:00 2023-07-27 23:59:59 Direcció de Relacions Internacionals, c. Londres 55. Barcelona Direcció de Relacions Internacionals, c. Londres 55. Barcelona 41.3915246,2.1476957 1 Àrea de Presidència; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Barcelonès; Administració local; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Presidència; Barcelona area_de_presidencia; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; barcelones; administracio_local; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; reunio; presidencia; barcelona <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals DB<br /> Ramon Jovells, gerent de la CUIMPB</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:57
agendadiba398988424 Reunió amb Casa Árabe 2023-09-28 10:00:00 2023-09-28 23:59:59 Reunió virtual Reunió virtual 41.3914763,2.1477387 1 Àrea de Presidència; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Administració local; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Reunió area_de_presidencia; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; administracio_local; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; reunio <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals DB<br /> Marga Barceló, cap de l'Oficina de Cooperació al Desenvolupament DB<br /> Olívia Paton, cap de l'Oficina d'Europa i Estratègia Internacional DB<br /> Octavi de la Varga, assessor de Projectes Estratègics Internacionals DB<br /> Cristina Juarranz, adjunta de direcció i coordinadora de programació de Casa Árabe<br /> Juan Francisco Adame, director de Estratègia de Casa Árabe</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:57
agendadiba398992319 Reunió amb l'Agència Presidencial de Cooperació Internacional de Colòmbia 2023-10-09 12:00:00 2023-10-09 23:59:59 Direcció de Relacions Internacionals, c. Londres 55. Barcelona Direcció de Relacions Internacionals, c. Londres 55. Barcelona 41.3915246,2.1476850 1 Àrea de Presidència; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Barcelonès; Administració local; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Barcelona area_de_presidencia; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; barcelones; administracio_local; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; reunio; barcelona <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals DB<br /> Marga Barceló, cap de l'Oficina de Cooperació al Desenvolupament DB<br /> Octavi de la Varga, assessor de Projectes Estratègics Internacionals DB<br /> Eleonora Betancur, directora de l'Agència Presidencial de Cooperació Internacional de Colòmbia</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:57
agendadiba399134472 Reunió amb PriceWaterhouseCoopers 2023-10-25 09:00:00 2023-10-25 10:00:00 Rambla de Catalunya 126, 1a planta. Barcelona Rambla de Catalunya 126, 1a planta. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Presidència; Villamayor Caamaño, Javier; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Presidència area_de_presidencia; villamayor_caamano_javier; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; presidencia <p>Carlos Corcuera</p> <p>Nacho Marull</p> <p>Joan Vidal</p> <p>Javier Villamayor</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-18 09:57
agendadiba399157269 Reunió amb CaixaBank 2023-10-27 10:00:00 2023-10-27 11:00:00 Rambla de Catalunya 126, 1a planta. Barcelona Rambla de Catalunya 126, 1a planta. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Presidència; Villamayor Caamaño, Javier; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Presidència area_de_presidencia; villamayor_caamano_javier; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; presidencia <p>Daniel Gatius, director de Banca Institucional de CaixaBank</p> <p>Patricia Trillo, directora Centre Institucions de CaixaBank</p> <p>Javier Villamayor, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-18 09:57
agendadiba400457677 Reunió amb Cite 2023-11-14 16:00:00 2023-11-14 17:00:00 Pg. Vall d'Hebron, 171, Recinte Llars Mundet, Edifici Serradell, 4a , Barcelona Pg. Vall d'Hebron, 171, Recinte Llars Mundet, Edifici Serradell, 4a , Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p> Sr. Carles Bertran Director del CITE</p> <p>Sra. Aurora Huerga Barquín, Secretària de Noves Realitats del Treball, Territori i Migracions</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-19 04:52
agendadiba400457798 Reunió amb Fundació Onat 2023-11-14 17:00:00 2023-11-14 18:00:00 Plataforma Teams Plataforma Teams 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p> Sra. Miriam Roset</p> <p>Sra. Mercè Bruguet</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-19 04:52
agendadiba400652225 Jornada per a càrrecs electes en matèria de serveis socials 2023-12-14 10:00:00 2023-12-14 13:00:00 https://www.diba.cat/web/benestar/-/jornada-per-a-carrecs-electes-en-materia-de-serveis-socials Paranimf de l’Escola Industrial de Barcelona Carrer del Comte d'Urgell, 187, Barcelona Paranimf de l’Escola Industrial de Barcelona Carrer del Comte d'Urgell, 187, Barcelona 41.3890010,2.1493250 https://www.diba.cat/documents/14465/383259925/tr%C3%ADptic+p%C3%A0g+a+p%C3%A0g.pdf/3185e1fa-bae3-d40b-483a-cf9b6b057f78?t=1702554212931 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Diputació activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; diputacio https://www.diba.cat/documents/14465/401979529/Programa+sessi%C3%B3.pdf/da7e876c-7970-4773-b679-2f7411148da3?t=1702375080771 La finalitat d'aquesta jornada és disposar d'un espai de trobada i reflexió conjunta sobre els reptes actuals de les polítiques socials als nostres municipis, així com del marc normatiu i competencial i del rol dels professionals dels nostres equips. Serà una ocasió especialment rellevant per a totes aquelles persones que assumiu per primera vegada la responsabilitat en aquesta matèria.Tot i que la sessió estigui especialment dirigida a càrrecs electes, les persones que ocupen llocs de comandament en l'àmbit dels serveis socials municipals també hi estan convidades.La jornada tindrà lloc el proper 14 de desembre, de 10.00 h a 13.30 h, al Paranimf de l'Escola Industrial de Barcelona.Per a més informació, cliqueu aquí. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-25 16:22
agendadiba401123659 L’organització d’activitats literàries des dels municipis 2024-02-12 10:00:00 2024-02-12 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/l-organitzacio-d-activitats-literaries-des-dels-municipis Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) 41.3843602,2.1662459 1 Presencial (CERC) Els ajuntaments estan realitzant un gran desplegament d’activitats relacionades amb la literatura, tot promovent presentacions, recitals i rutes, així com la reivindicació d’autors traspassats i la potenciació de la literatura més jove. Però crear activitats literàries implica aturar-se en una sèrie de qüestions que s’han de tenir en compte de manera ineludible, com ara dialogar amb els agents culturals del municipi, amb les llibreries, amb les biblioteques i amb els lectors i lectores del municipis, que poden estar associats o bé formar part de clubs de lectura. I també comporta parlar amb persones que poden actuar de prescriptors. A banda d’aquests elements també és necessària una informació constant i gairebé diària sobre el que s’està coent en el món literari. Més enllà del soroll de les xarxes cal un treball conjunt amb tots els agents esmentats anteriorment per cenyir-se a criteris de qualitat i de potenciació de la literatura i dels seus creadors. Dins de les activitats literàries els recitals poètics ocupen un lloc destacat i han proliferat per tot el territori, de vegades en forma de festivals que incloent també altres arts, principalment la música. Tot això ens ho explicaran Míriam Cano i Clara Saperes. ObjectiusIncidir en la importància de la lectura en la nostra societatDeterminar el paper de primer ordre dels agents culturals per tal de dinamitzar la lectura i la creació d’activitats literàries en els municipisDetallar els passos que cal tenir en compte a l’hora de crear activitats literàries i recitalsConcretar aspectes organitzatius de les activitats literàries, des del pressupost a les col·laboracions i detalls tècnicsAportar recursos per tal de fomentar la lectura entre la població, especialment entre els jovesContingutsLes activitats literàries i els recitalsQuè cal fer per programar activitats literàries?La col·laboració amb els agents del municipiEls festivals de literatura: com singularitzar-losEl suport a la creació literària des dels municipisFent que augmenti l’interès per la literatura: propostes i estratègies PROGRAMA DOCENTS Clara Saperas és fundadora i directora de Tramoia Produccions Culturals, una entitat de serveis culturals que treballa sobretot en l'àmbit de la literatura, el foment de la lectura i la divulgació del patrimoni literari contemporani. L'entitat compta amb una àmplia visió i experiència consolidada participant en esdeveniments i programes relacionats amb el fet literari arreu del territori català. A mode d'exemple, coordina i programa el cicle Poesia als Parcs, de la Diputació de Barcelona, des de 2015, però també ha treballat en esdeveniments de referència com el Festival Mot, la Mostra d'espectacles literaris, Litterarum o múltiples programacions vàries en el marc de biblioteques i altres equipaments. Tramoia estableix aliances i complicitats amb altres agents, investiga formats innovadors i vincula disciplines artístiques, llenguatges creatius i àrees de pensament, per tal d’arribar a públics diversos, millorar l’experiència i fidelitzar els habituals. Míriam Cano (Molins de Rei, 1982) és periodista i escriptora. Ha publicat tres poemaris: Buntsandstein (Viena, 2013), guanyador del premi Martí Dot 2012, Ancoratge (Terrícola, 2016) i Vermell de Rússia (Labreu, 2020) i el conte 'La Comuna de París' dins el volum conjunt Cremen Cels (LaBreu edicions, 2017) amb Martí Sales i Antònia Vicens. Ha traduït una selecció de poemes d'Emily Dickinson (Edicions Poncianes, 2017), Cartes a un Amic Alemany, d'Albert Camus ( Lleonard Muntaner Ed., 2019), Bluets, de Maggie Nelson (L'Altra 2021) i Una Onada, de John Ashbery (Lleonard Muntaner, 2022).Ha col·laborat en diversos mitjans culturals catalans com a articulista i periodista literària i és co-directora de l'Escola Bloom. ENTREVISTA A MÍRAM CANO nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba401124696 Espai claustre amb Esteve Plantada: La cultura com a prioritat: per què hem de situar la cultura al capdavant de tot? 2024-03-05 10:00:00 2024-03-05 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/espai-claustre-amb-esteve-plantada-la-cultura-com-a-prioritat-per-que-hem-de-situar-la-cultura-al-capdavant-de-tot- Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) 41.3843602,2.1662459 1 Presencial (CERC) Que la cultura hauria de situar-se com una de les prioritats de qualsevol govern, juntament amb l’educació, és una asserció que ben pocs tècnics i tècniques culturals contradirien. Però any rere any el món de la cultura veu com els pressupostos són reduïts i en canvi les qüestions a atendre augmenten de manera exponencial. Lluny de la petjada que la Mancomunitat i la República atorgaren a la cultura, avui dia hem relegat el seu abast a xifres sovint irrisòries i incapaces d’actuar com a revulsiu. Aquest Espai Claustre està dissenyat per debatre la importància que ha de tenir la cultura en les nostres vides, de manera que passi a ser considerada com un dret essencial i com un conjunt de serveis de primer ordre per a la ciutadana. Això té a veure en primer lloc amb els pressupostos que s’hi destinen, però també amb les prioritats que cal cobrir i atendre amb aquests diners. Per capgirar la situació és essencial entendre d’on venim, quines polítiques culturals s’han seguit fins al moment i quines n’han estat les prioritats. Però sobretot hem de saber cap a on anem i sobretot quins objectius volem assolir per als nostres municipis i per al conjunt del país. ObjectiusPosar èmfasi en la necessitat de situar la cultura com a prioritat de les polítiques públiquesDetallar el procés històric de les polítiques culturals pel que fa a les prioritats d’inversióRemarcar perquè és important que la cultura sigui considerada un dels eixos bàsics de la societat i no pas un aspecte menorIncidir en la necessitat d’establir pressupostos racionals i equilibrats en el marc de la cultura, per tal d’atendre’n totes les necessitatsDebatre el paper dels drets culturals en el context actualContingutsLa cultura com a centre de les polítiques públiques. Com es pot revertir la situació actual?Les polítiques culturals i les seves prioritats al llarg dels últims decennisCriteris d’eficàcia i eficiència en els pressupostos públicsLa necessitat d’introduir la cultura en el centre dels discursos i les polítiques públiquesLa cultura en els nostres municipis: en quin punt som?Per un nou pacte cultural: objectius i estratègies DOCENT Esteve Plantada (Granollers, 1979) és poeta, periodista cultural, crític de cinema i professor del Màster de Periodisme Literari (UAB), on imparteix l’assignatura d’Assaig i Prosa d’idees, i professor de poesia a l’Escola Bloom. També ha estat docent a l’Escola d’Escriptura de l’Ateneu Barcelonès i al Laboratori de Lletres.Com a periodista literari, ha fet d’articulista, cronista, entrevistador i crític, especialitzat en llibres i cinema. Actualment, és crític cinematogràfic del setmanari El Temps, col·laborador a El Món a Rac1 i responsable de l’espai “Literatures” del programa Connecticat (La Xarxa TV). Ha estat cap de Cultura de NacióDigital (2014-2018), director de la revista The Barcelona Review (2007-2008), impulsor de paperllull, la revista digital de l’Institut Ramon Llull, i ha exercit la crítica a: El Punt Avui, Núvol, Barcelona Metròpolis o Caràcters. He estat editor i fundador d’Edicions Terrícola, membre organitzador del cicle Versos Lliures, i teclista d’Els Nens Eutròfics.Ha publicat diversos llibres de poesia, entre els quals: 'A l’ombra dels violins' (1997, Premi Amadeu Oller), 'Fosca Límit' (2015, premi a Millor poemari de l’any segons Llegir.cat), 'Big Bang Llàtzer' (2016, premi Pare Colom de poesia mediterrània) o 'Rastre quimera' (2022, premi Rosa Leveroni). www.esteveplantada.cat ENTREVISTA A ESTEVE PLANTADA nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba401125017 Els drets culturals. Un debat obert 2024-03-18 10:00:00 2024-03-20 12:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/els-drets-culturals-un-debat-obert Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 41.3955350,2.1575980 1 En els últims anys ha sorgit amb molta força el concepte de drets culturals, com a estendards de la facultat d’accés i com a preservació de tot un seguit de possibilitats culturals que les institucions i les administracions han de garantir als ciutadans. Tanmateix, els drets culturals tenen un llarg recorregut, ja que de manera indirecta apareixen a la Declaració Universal dels Drets Humans del 1948, i són esmentats de manera explícita per la Declaració de Friburg del 2007. Aquest curs està dissenyat per determinar què entenem per drets culturals i quin és el seu abast. Els drets tenen a veure amb l’accés, amb la participació, l’educació i l’equitat a l’hora d’accedir a la cultura, els seus equipaments i les seves institucions. Igualment incideixen en el fet que tots els ciutadans i ciutadans han de poder gaudir de l’educació i la cultura en les mateixes condicions. L’assumpció d’aquests pressupòsits té una clara dimensió política que incideix de ple en el tipus de cultura a què s’opta des dels municipis. Una visió elitista de la cultura tindrà molt menys en compte els drets culturals que no pas una concepció inclusiva, participativa i que garanteixi els interessos de la comunitat. Fer polítiques culturals inclusives i que facilitin l’accés ha de ser una de les prioritats de les polítiques culturals municipals. PROGRAMA 18 de març10:00 - 11:00 h: Drets culturals: antecedents i evolució del concepte11:00 - 12:00 h: Governs locals: compromisos i responsabilitats culturals en clau de drets humans20 de març10:00 - 11:00 h: Planificació estratègica i gestió cultural des d'un enfocament de drets humans: exemples de bones pràctiques11:00 - 12:00 h: Agents, programes i projectes de referència a Catalunya des d'una perspectiva de drets culturals DOCENTS Gemma Carbó Ribugent Directora del Museu de la Vida Rural de la Fundació Carulla. Gestora cultural i doctora en Ciències de l'Educació en l'àmbit de les Polítiques Culturals i Educatives. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba401178062 Les subvencions en l’àmbit de la cultura local (5a edició) 2024-04-16 10:00:00 2024-04-18 12:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/les-subvencions-en-l-ambit-de-la-cultura-local-5a-edicio- Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 41.3955350,2.1575980 1 En l’activitat diària dels tècnics i tècniques de cultura és imprescindible conèixer el marc legal de les subvencions, els procediments de concessió i els requisits a l’hora d’atorgar-les. Tard o d’hora les persones que treballen en cultura acaben tenint contacte amb aspectes legals i de procediment relacionats amb les subvencions, amb la qual cosa apareixen, de manera inevitable, molts dubtes sobre com atorgar-les i també sobre els passos que cal fer en aquest sentit. El curs vol donar a conèixer el funcionament de l’activitat subvencional, els límits pressupostaris, el control financer i les conseqüències de l’incompliment de les obligacions per part del receptor de la subvenció. Es tracta d’un curs en què s’exposaran nombrosos casos pràctics i en què els participants podran exposar els seus casos reals. Aspectes com l’activitat subvencional, el concepte de subvenció, el procediment per atorgar subvencions, el control financer i pressupostari i, sobretot, la justificació de les subvencions seran analitzats de manera detallada. ObjectiusDeterminar el marc legal al qual estan subjectes les subvencionsDetallar les principals tipologies de subvencionsClarificar què entenem per activitat subvencional i què implica el concepte de subvencióEstablir quins han de ser els passos pel que fa a la justificacióEls casos d’incompliment: conseqüències legals i jurídiquesMostrar casos pràctics en aquest àmbit, tot fomentant la participació dels assistents ContingutsEl concepte de subvenció.La legislació reguladora de les subvencionsLes subvencions en l’àmbit de la cultura municipal: abast i regulacióL’activitat subvencionable: què és i com funcionaEl control financer i pressupostariLa justificació de les subvencionsLa possibilitat de revocar les subvencions DOCENTS Rebeca Cordeiro Llicenciada en Dret per la Universitat de Barcelona. Funcionària de carrera en la categoria de Tècnica superior en gestió de l’Ajuntament de Barcelona. Experiència en l’Administració pública local des del 1998 i com a advocada per compte propi. Funcions de tècnica especialista jurídica a l’Institut municipal de l’habitatge de Barcelona (2009 a 2019), a l’Àrea de Drets socials, justícia global, feminismes i LGTBI on també he exercit com a Secretària delegada (2020 a 2023). Actualment Lletrada consistorial als Serveis Jurídics centrals de l’Ajuntament de Barcelona. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba401178646 La programació en els petits municipis i micromunicipis 2024-05-21 10:00:00 2024-05-23 12:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/la-programacio-en-els-petits-municipis-i-micromunicipis Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 41.3955350,2.1575980 1 Preinscripcions a partir del 30 d'abrilAquest curs té com a objectiu principal analitzar el món de la cultura des de la perspectiva dels petits municipis i dels micropobles, tot evidenciant que hi existeix una rica programació cultural, ben sovint desconeguda pels habitants de les ciutats catalanes. Tanmateix, en els últims anys hi ha una gran vitalitat en els petits municipis, en forma de programacions estables, festivals de música, teatre, dansa i poesia o bé per mitjà d’intervencions artístiques en equipaments culturals o bé a l’aire lliure. Justament aquesta mena de municipis solen tenir un riquíssim patrimoni natural, arquitectònic, històric i etnogràfic, per la qual cosa aquests factors són la llavor per a formulacions contemporànies que connectin la tradició amb les fórmules més arriscades i avantguardistes d’entendre la cultura.El curs, per tant, no vol tant teoritzar des de la distància sinó donar la veu als veritables protagonistes de la cultura en els petits municipis i els micromunicipis. Persones que treballen cada dia per fer realitat activitats i programacions en aquest àmbit. Creure en la grandesa d’allò petit és confiar en totes les enormes potencialitats que presenten aquests nuclis, sovint massa oblidats. Anar del més local al més universal és un dels objectius que es plantegen aquestes dues sessions. ObjectiusEstablir les pautes específiques de la programació cultural en els petits municipisDeterminar les principals necessitats que cal cobrir de manera prioritàriaIndicar pautes d’especialització en l’entorn municipalAmpliar la noció dels públics de la cultura en els petits municipisIncidir en la importància dels nous agents culturals artístics i literaris que resideixen en els municipisTeixir xarxes de col·laboració amb els municipis veïns, tot contemplant l’oferta cultural i essent més ambiciosos en termes de pressupost i programacióContingutsLa programació cultural en els petits municipis i els micromunicipis. Necessitats i caràcter específicQuè ha de programar un municipi petit?La necessitat de col·laborar amb els ajuntaments veïnsAmpliant els públics de la cultura en els petits municipis.Per un relat cultural propiAprofitant i potenciant les energies creatives pròpiesMés enllà dels equipaments culturals. Singularitat i petjada en el territori PONENTSIgnasi Aldomà BuixadéGeògraf. Doctor per la UB (1990) i professor de la nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba401178855 Els joves com a agents culturals 2024-06-11 10:00:00 2024-06-11 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/els-joves-com-a-agents-culturals Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) 41.3843602,2.1662459 1 Preinscripcions a partir del 22 de maigEls joves tenen un paper determinant en la cultura, com a impulsors i agents de primer ordre. La innovació, la creativitat i les noves idees són inherents als joves que busquen obrir-se un camí en l’intricat món de la cultura, ja sigui com a gestors culturals, com a agents i dinamitzadors que actuen de manera independent o bé com a creadors. Sovint, però, troben molts obstacles per poder exercir la seva tasca, ja sigui per poder mostrar la seva creativitat o bé treballar amb el teixit cultural i les institucions. Des del món cultural cal estar atent als moviments dels joves, atendre les seves necessitats i donar-los suport més enllà de les qüestions merament crematístiques. Treballar amb els joves significa creure en la idea dels agents culturals que proporcionen vitalitat, dinamisme i creativitat a la vida cultural dels nostres municipis. Aquest curs vol obrir vies i proporcionar recursos per tal que els municipis treballin amb els joves, així com mostrar bones pràctiques i establir un diàleg amb els assistents per intercanviar punts de vista i abordar, d’aquesta manera, les estratègies més eficients i obertes per tal de col·laborar de manera estreta amb els joves. Això vol dir que els tècnics, gestors i responsables culturals han de saber parar l’orella, sortir al carrer i estar a l’aguait del que succeeix en els carrers dels seus municipis. El següent pas ha de ser contactar amb els joves agents i establir-hi ponts de diàleg i de cooperació. Mostrar la creativitat existent és una tasca important, però encara ho és més impulsar la creativitat jove des de la mateixa base. ObjectiusIncidir en la importància dels agents culturals joves en la vida dels municipisDeterminar estratègies de detecció dels agents en el municipiImpulsar accions de diàleg i de cooperació amb els joves creadors i impulsors d’activitats culturalsEstablir una cultura del diàleg i de la col·laboració a l’hora de programar activitats culturalsImplementar vies de suport als joves creadors i a les persones que impulsen, coordinen i organitzen activitats culturals en el municipiTreballar conjuntament amb els agents per implicar el màxim nombre de persones joves del municipi en les activitats culturals que s’organitzinContingutsEls agents culturals joves. Qui són i com actuenCom podem conèixer els agents que actuen en el municipi?Sortir al carrer per conèixer els joves: una acció que dona resultatsEl diàleg i la cooperació amb els agents joves. Possibilitats i dificultatsQuè necessiten els joves per exercir la seva tasca cultural en el municipis? Diversitat de possibles suports: econòmics, organitzatius, de recursos físics, d’assessoramentEl repte de la implicació de la població jove en la vida cultural dels municipisEl factor institucional: potencialitats i hàndicaps a l’hora de treballar amb els joves PONENTS Mireia Gubianas nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba401179335 La intel·ligència artificial i el seu impacte en la cultura 2024-06-18 10:00:00 2024-06-20 12:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/la-intel-ligencia-artificial-i-el-seu-impacte-en-la-cultura Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 41.3955350,2.1575980 1 Preinscripcions a partir del 24 de maigPocs temes han entrat amb tanta força en les nostres vides com la intel·ligència artificial. La seva influència serà crucial en els propers anys i les properes dècades, capgirant de manera profunda molts àmbits de la nostra vida. Allò que ara ens sembla una cosa relativament remota afectarà de ple la nostra manera de treballar, de relacionar-nos, d’obtenir informació i de comprendre el món. Tant és així que només hem de pensar en l’impacte que ha suposat Internet o la telefonia mòbil per fer-nos una idea del repte formidable que ara tenim a tocar. Tanmateix, quan pensen en les possibles aplicacions de la intel·ligència artificial en la cultura els dubtes i les preguntes afloren de manera immediata. En què afectarà la IA la cultura? Quines tasques assumirà? Com canviarà la nostra manera d’accedir, de gaudir i entendre la cultura? El curs que us presentem vol respondre aquestes preguntes bàsiques, tot fornint elements de comprensió. Cal analitzar els beneficis de la intel·ligència artificial en la cultura, però també els possibles perills que pot comportar. Pensem només en la creació i en l’exposició de les obres i en la possible desaparició de tota traça humana en la generació artística. Aquest és un dels molts dilemes ètics que la IA ens posa al davant. La qüestió, sens dubte, és candent i apassionant. ObjectiusManifestar els reptes que suposa la IA en el terreny culturalDetallar el procés històric que culmina en la IAEstablir les potencialitats i també les limitacions de la intel·ligència artificial en el procés creatiuMostrar els aspectes legislatius que caldria desenvolupar al respecteIncidir en les possibilitats de la IA en les programacions i la planificació cultural dels nostres municipisAnalitzar que hi ha d’intrínsecament i exclusivament humà en la gestió cultural. Què pot fer i què no pot fer la IA.ContingutsLa intel·ligència artificial: concepte i desenvolupament històric.El repte de treballar amb una intel·ligència no humana: que comportarà aquest fet en la tasca cultural?Aplicacions de la IA en la cultura municipalLa IA en el món de l’art i en la creació culturalLímits i fronteres entre l’humà i l’artificial DOCENTS Lluís NacentaComissari, escriptor, músic i investigador en l’espai de confluència de l’art, la tecnologia i la ciència. És llicenciat en matemàtiques, titulat superior en piano, màster en estudis comparatius de literatura, art i pensament i doctor en humanitats, amb una tesi sobre la repetició musical. Ha estat cap de Màsters i Postgraus d’Eina, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona, de 2015 a 2017 i director d’Hangar, Centre de Producció i Recerca d’Arts Visuals de 2018 a 2021. Ha comissariat nombroses exposicions, entre les quals destaquen el programa SónarMies de Sónar+D al Pavelló Mies van der Rohe (des de 2012), Interval. Accions sonores a la Fundació Antoni Tàpies (2015), Soundforms / Lightforms de Brian Eno a Arts Santa Mònica (2017), el co-comissariat de la Biennal Ciutat i Ciència 2023 i l’exposició IA: Intel·ligència artificial al CCCB (2023-24). nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17