ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba409014485 Cerdanyola del Vallès: taller per a famílies d'habilitats educatives en el bon ús de les pantalles a l'àmbit familiar 2024-04-15 17:00:00 2024-04-22 19:00:00 Taller gratuït adreçat a famílies interessades en educar els seus fills i filles en l'ús saludable de les pantalles. https://www.diba.cat/documents/130988559/381215976/Captura+de+pantalla+tallers.png/5386cb7b-316c-326a-535e-35f82f6fcfdb?t=1697443058616 https://www.diba.cat/web/spott/-/cerdanyola-del-valles-taller-per-a-families-d-habilitats-educatives-en-el-bon-us-de-les-pantalles-a-l-ambit-familiar Àrea Social. Avinguda Espanya, nº6C, baixos. Cerdanyola del Vallès (Barcelona) Àrea Social. Avinguda Espanya, nº6C, baixos. Cerdanyola del Vallès (Barcelona) 41.4952344,2.1316351 1 Diputació de Barcelona (2 hores per sessió) https://www.diba.cat/documents/130988559/381215976/Continguts+tallers+fam%C3%ADlies+i+pantalles.pdf/bbe545c2-ba8b-0080-fd35-88ca170dab1d?t=1680520957468 Espai de reflexió i acompanyament on les famílies obtindran eines i recursos per prevenir i gestionar les situacions problemàtiques derivades de l’ús de les pantalles i proporcionarà pautes bàsiques per aprendre a fer-ne un ús responsable a l'àmbit familiar. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-27 09:37
agendadiba408281595 La coeducació i la prevenció de les violències masclistes 2024-03-22 10:00:00 2024-03-22 12:00:00 El seminari analitza les causes i la rellevància actual de la coeducació i la prevenció de les violències masclistes en l’àmbit educatiu i proposa diferents iniciatives a desenvolupar des de les regidories d’educació dels municipis. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/la-coeducacio-i-la-prevencio-de-les-violencies-masclistes seminari en línia seminari en línia 41.3955350,2.1575980 1 Docents:Núria Solsona Pairó, Química, Doctora en Ciències de l’Educació i activista feminista. Professora, formadora, assessora en centres educatius i investigadora, experta en coeducació i història de la ciència.Mireia Daniel, educadora social i antropòloga, experta en polítiques d’igualtat de gènere en el món local. Promou la coeducació a la Gerència de Serveis d’Educació de la Diputació de Barcelona.Durada: 2h de vídeo-formació nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408739267 Junta executiva del Fons Català de Cooperació al Desenvolupament - agenda director RI Antoni Montseny - reunió 2024-03-20 12:00:00 2024-03-20 23:59:59 reunió virtual reunió virtual 41.3917057,2.1477011 1 Àrea de Presidència; Ajuntaments; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Barcelonès; Relacions internacionals; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Presidència; Barcelona area_de_presidencia; ajuntaments; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; barcelones; relacions_internacionals; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; reunio; presidencia; barcelona <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-27 09:37
agendadiba408857634 Reunió Secretaria d’Administració i Funció Pública - Agenda Dionís Guiteras i Rubio. Sistema intern d'alertes 2023-12-14 16:00:00 2023-12-14 17:00:00 reunió telemàtica a través de la plataforma Teams reunió telemàtica a través de la plataforma Teams 41.3928355,2.1809191 1 Forcadell Esteller, Francesc Xavier; Guiteras i Rubio, Dionís; Vélez Barajas, Antoni; Reunió; Bon Govern, Transparència i Participació forcadell_esteller_francesc_xavier; guiteras_i_rubio_dionis; velez_barajas_antoni; reunio; bon_govern_transparencia_i_participacio <p style='text-align:justify'><span style='background:white'><span style='letter-spacing:.35pt'>Dionís Guiteras i Rubio, vicepresident 2n i diputat delegat de l'àrea de bon govern, assistència local i cohesió territorial nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-27 09:37
agendadiba404946783 Curs: La protecció legal del patrimoni cultural local 2024-09-25 00:00:00 2024-09-27 23:59:59 Curs per conèixer la informació bàsica sobre les diferents vies de protecció legal del patrimoni a salvaguardar. https://www.diba.cat/web/opc/-/curs-la-proteccio-legal-del-patrimoni-cultural-local online online 41.3955350,2.1575980 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Jornades, congressos i seminaris; 2024; Formació de la Xarxa de Museus Locals activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; jornades_congressos_i_seminaris; 2024; formacio_de_la_xarxa_de_museus_locals Videoformació de 2h, durant 2 dies. <p>Direcció i personal tècnic dels museus de la XML</p> Objectius del curs:Introduir-se en els tipus de protecció legal del patrimoni cultural a Catalunya, històrics i vigents.Conèixer les afectacions de la legislació a escala local pel que fa a competències, obligacions i deures de les administracions, propietaris i ciutadans envers el patrimoni protegit. Continguts:Situació actual de la protecció legal del patrimoni cultural a Catalunya.Tipus de béns susceptibles de declaració i protecció: moble, immoble, immaterial, documental, bibliogràfic i natural.Marc legal: evolució i situació actual.Categories de protecció. BCIN, BCIL, béns catalogats.Procediment de declaració per a BCIN, BCIL i altres béns.Règim aplicable als béns integrants del patrimoni cultural catalàAltres tipus de protecció de béns patrimonials. Altres catàlegs. Professora: María del Agua Cortés Elía, tècnica de patrimoni cultural de l’OPC nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-27 09:37
agendadiba409779500 4a edició del Congrés de Competències Digitals - Agenda Anna Alvarez - congrés 2024-04-10 09:00:00 2024-04-10 13:30:00 format híbrid - Cibernàrium-22@, Carrer Roc Boronat, 117 - 127, (Sant Martí) BARCELONA format híbrid - Cibernàrium-22@, Carrer Roc Boronat, 117 - 127, (Sant Martí) BARCELONA 41.4026500,2.1942639 1 Alvarez Jurado, Anna; Economia i treball; Personal directiu professional; Altres; Desenvolupament Econòmic i Turisme alvarez_jurado_anna; economia_i_treball; personal_directiu_professional; altres; desenvolupament_economic_i_turisme <p>Anna Álvarez, coordinadora de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme entre d'altres assistents.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-27 09:37
agendadiba409771350 Visita Associació Amical de Mauthausen - agenda director RI Antoni Montseny - activitat 2024-04-05 10:30:00 2024-04-05 11:30:00 carrer de Sils 1, baixos. BARCELONA carrer de Sils 1, baixos. BARCELONA 41.3783749,2.1777840 1 Àrea de Presidència; Ajuntaments; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Barcelonès; Relacions internacionals; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Presidència; Barcelona area_de_presidencia; ajuntaments; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; barcelones; relacions_internacionals; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; reunio; presidencia; barcelona <ul> <li>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals DB</li> <li>Octavi de la Varga, tècnic assessor en projectes estratègics DB</li> <li>Patrick Heinz, Cònsol General adjunt de la República Federal d'Alemanya</li> <li>Juan Manuel Calvo, president Associació Amical de Mauthausen</li> <li>Josepa Gardenyes, vocal Junta Associació Amical de Mauthausen</li> <li>Elvira Fernández, secretària de publicacions Associació Amical de Mauthausen</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-27 09:37
agendadiba408641662 Reunió amb l'entitat DALEPH - Agenda Coordinadora Montserrat Nieto Méndez - Reunió 2024-03-18 11:00:00 2024-03-18 12:00:00 c/ Sant Pere Més Baix, 7 Edifici Francesca Bonnemaison c/ Sant Pere Més Baix, 7 Edifici Francesca Bonnemaison 41.3864889,2.1735725 1 Àrea de Feminismes i Igualtat; Nieto Méndez, Montse; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Lledós Monsó, Elena; Reunió; Feminismes i Igualtat area_de_feminismes_i_igualtat; nieto_mendez_montse; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; lledos_monso_elena; reunio; feminismes_i_igualtat <ul> <li>Montserrat Nieto Mendez , Coordinadora de l’Àrea de Feminismes i Igualtat</li> <li>Elena LLedós Monsó, Gerenta de Serveis d’Igualtat i Ciutadania</li> <li>Oriol Valentí Bassa, Gerent Igualtat i ocupació</li> <li>Vanesa Mora Alcolea, Directora d’Igualtat i ocupació</li> <li>Montse Parramón, sòcia de l’àrea</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-27 09:37
agendadiba409517586 Reunió amb la Fundació Pere Tarrés-agenda gerent Sergi Vilamala-activitat 2024-03-20 16:30:00 2024-03-20 17:45:00 c/ Numància, 149-151 08029 Barcelona c/ Numància, 149-151 08029 Barcelona 41.3882038,2.1336673 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç i consum; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió; Comerç, Consum i Salut Pública area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_i_consum; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; reunio; comerc_consum_i_salut_publica <p>Eva Moya, directora Fundació Pere Tarrés</p> <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> <p>Helena Gregorio Cruz</p> <p>Adrià Paulo Dinarès </p> <p>Encarna Peran, cap Oficina Suport al Teixit Comercial Local (GSC)</p> <p>Xavier Torrent, responsable Mercats municipals (GSC)</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-27 09:37
agendadiba409195201 Disseny de projectes culturals per a la transformació social (3a edició) 2024-06-03 09:30:00 2024-06-03 13:30:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/disseny-de-projectes-culturals-per-a-la-transformacio-social-3a-edicio- c. Montalegre, 7 - 08001 Barcelona c. Montalegre, 7 - 08001 Barcelona 41.3842358,2.1638979 1 Preinscripcions a partir del 14 de maigTots tenim molt present que s’han de crear projectes culturals consistents i ben elaborats. Però no sempre tenim en compte que aquests projectes han d’estar adreçats a bastir una veritable transformació social, capaç de mobilitzar agents culturals, institucions i ciutadans en una acció que tingui en compte la comunitat i que treballi al seu servei. La cultura ha de jugar un paper de mobilització i de transformació de la societat, accentuant el seu caràcter de revulsiu. En aquest paper és del tot oportú parlar de drets culturals, d’igualtat, d’equitat i d’accessibilitat a la cultura. I d’altra banda hem de pensar també en la relació indestriable i necessària que s’estableix entre la cultura i l’educació. A partir d’aquests preliminars el curs s’endinsarà en el disseny de projectes culturals amb voluntat transformadora, tot mostrant casos d’èxit i bones pràctiques, sense obviar els fracassos que s’han produït també en el camí. Alhora s’abordarà l’avaluació dels processos i l’impacte a les nostres realitats, tot mostrant exemples d’implementació als municipis de referència. PROGRAMA 03 de juny9:30 - 10:00 h: El sentit de la cultura en el segle XX nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408861871 Disseny de projectes culturals per a la transformació social (2a edició) 2024-05-27 09:30:00 2024-05-27 13:30:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/disseny-de-projectes-culturals-per-a-la-transformacio-social-2a-edicio- c. Montalegre, 7 (08001 - Barcelona) c. Montalegre, 7 (08001 - Barcelona) 41.3842358,2.1638979 1 Preinscripcions a partir del 7 de maigTots tenim molt present que s’han de crear projectes culturals consistents i ben elaborats. Però no sempre tenim en compte que aquests projectes han d’estar adreçats a bastir una veritable transformació social, capaç de mobilitzar agents culturals, institucions i ciutadans en una acció que tingui en compte la comunitat i que treballi al seu servei. La cultura ha de jugar un paper de mobilització i de transformació de la societat, accentuant el seu caràcter de revulsiu. En aquest paper és del tot oportú parlar de drets culturals, d’igualtat, d’equitat i d’accessibilitat a la cultura. I d’altra banda hem de pensar també en la relació indestriable i necessària que s’estableix entre la cultura i l’educació. A partir d’aquests preliminars el curs s’endinsarà en el disseny de projectes culturals amb voluntat transformadora, tot mostrant casos d’èxit i bones pràctiques, sense obviar els fracassos que s’han produït també en el camí. Alhora s’abordarà l’avaluació dels processos i l’impacte a les nostres realitats, tot mostrant exemples d’implementació als municipis de referència. PROGRAMA 27 de maig9:30 - 10:00 h: El sentit de la cultura en el segle XX10:00 - 10:15 h: Drets culturals: com garantir-los?10:15 - 11:00 h: Cultura i educació: un binomi necessari11:00 - 11:30 h: Pausa11:30 - 12:30 h: Disseny de projectes culturals amb voluntat transformadora12:30 - 13:30 h: Impactar a les nostres realitats. Exemples inspiradors amb experiències de cultura comunitària DOCENT Helena MinuesaLlicenciada en Humanitats i màster en Gestió del patrimoni cultural, treballa actualment com a tècnica de cultura al Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC). Ha liderat durant més de 14 anys el servei pedagògic dels Museus de Sant Cugat, especialitzant-se en el disseny de propostes que parteixen de l’equitat i la inclusió com a condició sine qua non de la pràctica cultural. D’entre elles, destaquen projectes artístics per vèncer l’estigma de la discapacitat, combatre la soledat de persones que han patit violència o capgirar l’estat establert dels relats més conservadors de la cultura.Ha impartit formació a mida sobre mediació patrimonial i acció cultural en diverses institucions, entre les quals destaquen l'Escola EFA (Associació d'empreses del Lleure, l'Educació i la Cultura) o el Memorial Democràtic de la Generalitat de Catalunya, entre d'altres. Aposta clarament per una mirada de la cultura el més àmplia possible, entenent-la com a activadora, generadora i còmplice de la pau social. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba409422780 Els joves com a agents culturals (2a edició) 2024-06-27 10:00:00 2024-06-27 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/ext2024/1075-els-joves-com-a-agents-culturals-2a-edicio- c. Montalegre, 7 (08001 - Barcelona) c. Montalegre, 7 (08001 - Barcelona) 41.3842358,2.1638979 1 Preinscripcions a partir del 4 de junyEls joves tenen un paper determinant en la cultura, com a impulsors i agents de primer ordre. La innovació, la creativitat i les noves idees són inherents als joves que busquen obrir-se un camí en l’intricat món de la cultura, ja sigui com a gestors culturals, com a agents i dinamitzadors que actuen de manera independent o bé com a creadors. Sovint, però, troben molts obstacles per poder exercir la seva tasca, ja sigui per poder mostrar la seva creativitat o bé treballar amb el teixit cultural i les institucions. Des del món cultural cal estar atent als moviments dels joves, atendre les seves necessitats i donar-los suport més enllà de les qüestions merament crematístiques. Treballar amb els joves significa creure en la idea dels agents culturals que proporcionen vitalitat, dinamisme i creativitat a la vida cultural dels nostres municipis. Aquest curs vol obrir vies i proporcionar recursos per tal que els municipis treballin amb els joves, així com mostrar bones pràctiques i establir un diàleg amb els assistents per intercanviar punts de vista i abordar, d’aquesta manera, les estratègies més eficients i obertes per tal de col·laborar de manera estreta amb els joves. Això vol dir que els tècnics, gestors i responsables culturals han de saber parar l’orella, sortir al carrer i estar a l’aguait del que succeeix en els carrers dels seus municipis. El següent pas ha de ser contactar amb els joves agents i establir-hi ponts de diàleg i de cooperació. Mostrar la creativitat existent és una tasca important, però encara ho és més impulsar la creativitat jove des de la mateixa base. ObjectiusIncidir en la importància dels agents culturals joves en la vida dels municipisDeterminar estratègies de detecció dels agents en el municipiImpulsar accions de diàleg i de cooperació amb els joves creadors i impulsors d’activitats culturalsEstablir una cultura del diàleg i de la col·laboració a l’hora de programar activitats culturalsImplementar vies de suport als joves creadors i a les persones que impulsen, coordinen i organitzen activitats culturals en el municipiTreballar conjuntament amb els agents per implicar el màxim nombre de persones joves del municipi en les activitats culturals que s’organitzinContingutsEls agents culturals joves. Qui són i com actuenCom podem conèixer els agents que actuen en el municipi?Sortir al carrer per conèixer els joves: una acció que dona resultatsEl diàleg i la cooperació amb els agents joves. Possibilitats i dificultatsQuè necessiten els joves per exercir la seva tasca cultural en el municipis? Diversitat de possibles suports: econòmics, organitzatius, de recursos físics, d’assessoramentEl repte de la implicació de la població jove en la vida cultural dels municipisEl factor institucional: potencialitats i hàndicaps a l’hora de treballar amb els joves PONENTS Mireia Gubianas Gestora cultural, actriu i docent d’arts escèniques. Llicenciada en Filologia Catalana, Postgrau en Polítiques Culturals de Base Comunitària, màster en Pedagogia Educativa i titulada en Art Dramàtic. En els darrers anys ha focalitzat la seva tasca professional en el treball artístic i pedagògic amb adolescents i joves, facilitant eines creatives i de vinculació amb la cultura. És coordinadora de projectes artístics i educatius per a joves i adolescents com el programa de creació cinematogràfica Salto del Eje de la Diputació de Barcelona i impulsat per l’Alt Comissionat Contra la Pobresa infantil i el Ministeri de Cultura, o el Projecte Virals, programa d’acompanyament cultural a la gestió emocional a partir d’eines de pensament, creatives i teatrals, desenvolupat en col·laboració amb l'Ajuntament de Terrassa. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba406648240 La fase operativa dels plans estratègics de cultura: implementació, seguiment i avaluació 2024-05-07 09:30:00 2024-05-07 13:30:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/la-fase-operativa-dels-plans-estrategics-de-cultura-implementacio-seguiment-i-avaluacio-1 c. Montalegre, 7 (08001 - Barcelona) c. Montalegre, 7 (08001 - Barcelona) 41.3842358,2.1638979 1 Els plans estratègics, denominats pel CERC com a Pla d’Acció Cultural (PAC), són una eina bàsica per planificar les polítiques culturals a mig i llarg termini, a través d’un procés d’anàlisi, reflexió i debat que aspira a millorar la gestió i la implicació dels agents de l’ecosistema cultural, tot articulant el desplegament les accions culturals de manera consensuada.En els últims 20 anys s’han impulsat molts processos de planificació estratègica cultural als municipis de la província de Barcelona amb el suport del CERC, però un cop elaborats i aprovats, els ens locals sovint es troben amb dificultats per implementar les accions que se’n deriven, vinculades a les línies i objectius estratègics inclosos als plans. Com ho hem de fer per passar a la fase operativa amb garanties que allò que s’ha aprovat al Pla pugui aplicar-se? Quins factors hem de tenir en compte per tal que aquest procés pugui realitzar-se amb la màxima implicació de tots els agents que van participar al Pla Estratègic i amb el lideratge de les institucions? Com podem definir els recursos disponibles i fer un seguiment idoni de l’execució del Pla Estratègic? Quins òrgans seran els encarregats de fer aquest seguiment, quines funcions tindran i per qui estaran formats? Quines eines tenim per poder avaluar la implementació de les accions amb la màxima fidelitat a la realitat?El curs vol donar resposta a aquests interrogants a partir de l’exposició de models d’implementació que ja s’han aplicat en l’àmbit de la planificació estratègica territorial, ja sigui en l’àmbit cultural o en altres sectors. A més, comptarà amb l'exposició de dos casos aplicats en diferents territoris, a partir del qual s'obrirà un espai de debat per poder compartir dubtes i punts de vista entre els alumnes.Recomanem que les persones assistents al curs hagin participat en un procés de planificació estratègica cultural en el seu municipi PROGRAMA 7 de maig 10:00 - 10:25 h: Experiències de desenvolupament i implementació de PAC (Eugènia Argimon)10:25 - 11’15 h: Principals característiques del procés d’implementació d’un PAC (Guillem Miralles i Xavier Gómez)11:15 - 11:45 h: Pausa11:45 - 13:30 h: Casos pràctics: Cabrera de Mar i Consell Comarcal del Moianès (Laura Martínez de l'ajuntament de Cabrera de Mar, Anna Gabriel del Consell comarcal del Moianès; moderació a càrrec de Guillem Miralles)13:30 - 14:00 h: Punts clau de la sessió i conclusions (Eugènia Argimon i Xavier Gómez) DOCENTS Eugènia Argimon MazaLlicenciada en Història de l’Art (UB) i Postgrau en Polítiques Culturals Europees i Relacions Culturals Internacionals (UPF). Tècnica de cultura del Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC) vinculada al programa d’assessoraments als municipis amb el suport als ajuntaments de la definició i l’aplicació de polítiques i projectes culturals. En aquest sentit, a banda de fer el seguiment en l’elaboració i redacció de plans i projectes estratègics i documents i informes de caire més operatiu, ha participat, acompanyament i donant suport als ajuntaments, en els processos de desplegament dels plans d’acció cultural. Xavier Gómez SerranoLlicenciat en Sociologia (UAB) i màster en Gestió d’Institucions i Empreses Culturals (IL3-UB). Des de la sociologia s’ha acostat als àmbits de l’educació, de la comunicació i a la gestió cultural, amb experiències en l’àmbit públic, privat i associatiu. Ha estat tècnic a l’Ajuntament de Rubí (2014-2022), amb responsabilitats en diversos projectes de promoció cultural i de projecció de la ciutat, des de la gestió d’equipaments, la coordinació del programa de festes populars i el disseny i producció de cicles d’arts en viu i esdeveniments d’identitat i marca de ciutat. Actualment forma part de l’equip del Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC) de l’Àrea de Cultura de la Diputació de Barcelona, vinculat al programa d’estudis i recerca, al d’assessoraments en matèria de polítiques i projectes culturals, i al projecte de Cercles de Comparació Intermunicipal (CCI) de Serveis Culturals. Guillem Miralles PuigLlicenciat en Ciències Econòmiques (UPF) i amb postgraus en Sistemes d’informació (IDEC-UPF) i Periodisme digital (UOC). Forma part de l’equip del Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC) i realitza projectes en el marc del programa d’Estudis i recerca, amb el desenvolupament d’eines i recursos per a la gestió cultural i la mesura de l’acció cultural, i també del programa d’Assessoraments, on participa donant suport a actuacions de caràcter estratègic als municipis. Ha treballat en diferents projectes de la Diputació de Barcelona, impulsant i coordinant el suport als ens locals en l’àmbit de la planificació estratègica i operativa, i el seguiment i avaluació de les actuacions amb indicadors. És coeditor del portal literari digital Paper de vidre des d’on organitza diferents actes en ateneus i llibreries. Laura Martínez Rubio nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408466371 2a edició del JUSTmercat a Terrassa 2024-03-17 11:00:00 2024-03-17 18:30:00 https://www.terrassa.cat/documents/12006/159595/Just_mercat_2/0d17a931-beeb-48aa-90c4-139a76ecfd3b?t=1678791666314 https://www.diba.cat/web/ri/-/2a-edicio-del-justmercat-a-terrassa Zona Sud del Parc de Vallparadís de Terrassa Zona Sud del Parc de Vallparadís de Terrassa 41.5656315,2.0191107 1 El diumenge 17 de març tindrà lloc la segona edició del JUSTmercat amb l'objectiu de promocionar el comerç just, el consum responsable i l'economia social i solidària. Es farà un any més coincidint amb un dels esdeveniments més reeixits de la ciutat, el PicnicJazz. Es podrà visitar d'11 a 18:30 hores a la zona de l'Hort de Vallparadís, a la zona sud del mateix parc de Vallparadís, i és una activitat de la Setmana del Consum, amb el suport de la Diputació de Barcelona.Aquesta iniciativa neix de la mà dels serveis d'Emprenedoria i Economia Social i de Solidaritat i Cooperació Internacional com una de les accions entorn a la nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-27 09:37
agendadiba409806673 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-02-08 11:00:00 2024-02-08 12:00:00 Wellington, 30 Wellington, 30 41.3891290,2.1903510 1 Carrera Escudé, Judit; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Reunió; Cultura carrera_escude_judit; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; reunio; cultura <p>Sra. Judit Carrera</p> <p>Sra. Cristina Maragall - Directora de la Fundació Pasqual Maragall</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-27 09:37
agendadiba409642859 Cafè amb Brussel·les: Respostes d'Europa per una gestió resilient de l'aigua 2024-04-23 10:00:00 2024-04-23 23:59:59 https://www.diba.cat/web/ri/-/cafe-amb-brussel-les-respostes-d-europa-per-una-gestio-resilient-de-l-aigua Virtual Virtual 1 L'Oficina Europa i Estratègia Internacional de la Direcció de Relacions Internacionals ha programat una nova edició del 'Cafè amb Brussel·les', amb l'objectiu d'apropar la realitat europea als ens locals de la província de Barcelona. És una sessió destinada a personal electe i tècnic de corporacions municipals.Aquesta sessió, titulada 'Respostes d'Europa per una gestió resilient de l'aigua' s'organitza en col·laboració amb l'Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica i l'Àrea d'Infraestructures i Territori de la Diputació de Barcelona.L'acte pretén donar a conèixer la política d'aigües de la UE des d'una aproximació local, així com la seva acció davant la situació actual d'escassetat d'aigua a la Mediterrània, que genera una creixent preocupació als nostres territoris. En el context del Pacte Verd Europeu, la Directiva Marc de l'Aigua proporciona el marc principal i els objectius de la política de l'aigua a Europa.La gestió de l'aigua és un dels sectors més afectats per les amenaces climàtiques de la Unió, ens calen mesures urgents de mitigació, adaptació i resiliència de tots els sectors per reduir i controlar els efectes a curt, mig i llarg termini en l'economia, el medi ambient, el benestar i la salut. En aquesta edició, comptarem amb la participació de Claudia Olazábal, cap d'unitat de la Direcció General de Medi Ambient de la Comissió Europea. Amb ella explorarem la política europea d'aigües i com pot contribuir a solucions locals per garantir la seguretat hídrica als territoris del sud d'Europa.Us hi esperem!Inscriu-t'hi! La sessió serà virtual a través de la plataforma Teams i en català.Aprofitem l'ocasió per convidar-vos a fer-nos arribar propostes de temes que voldríeu que abordéssim en propers 'Cafè amb Brussel·les', adreçant-nos un correu electrònic a la bústia de l'Oficina: o.europa.eint@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba401178646 La programació en els petits municipis i micromunicipis 2024-05-21 10:00:00 2024-05-23 12:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/la-programacio-en-els-petits-municipis-i-micromunicipis Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 41.3955350,2.1575980 1 Preinscripcions a partir del 30 d'abrilAquest curs té com a objectiu principal analitzar el món de la cultura des de la perspectiva dels petits municipis i dels micropobles, tot evidenciant que hi existeix una rica programació cultural, ben sovint desconeguda pels habitants de les ciutats catalanes. Tanmateix, en els últims anys hi ha una gran vitalitat en els petits municipis, en forma de programacions estables, festivals de música, teatre, dansa i poesia o bé per mitjà d’intervencions artístiques en equipaments culturals o bé a l’aire lliure. Justament aquesta mena de municipis solen tenir un riquíssim patrimoni natural, arquitectònic, històric i etnogràfic, per la qual cosa aquests factors són la llavor per a formulacions contemporànies que connectin la tradició amb les fórmules més arriscades i avantguardistes d’entendre la cultura.El curs, per tant, no vol tant teoritzar des de la distància sinó donar la veu als veritables protagonistes de la cultura en els petits municipis i els micromunicipis. Persones que treballen cada dia per fer realitat activitats i programacions en aquest àmbit. Creure en la grandesa d’allò petit és confiar en totes les enormes potencialitats que presenten aquests nuclis, sovint massa oblidats. Anar del més local al més universal és un dels objectius que es plantegen aquestes dues sessions. ObjectiusEstablir les pautes específiques de la programació cultural en els petits municipisDeterminar les principals necessitats que cal cobrir de manera prioritàriaIndicar pautes d’especialització en l’entorn municipalAmpliar la noció dels públics de la cultura en els petits municipisIncidir en la importància dels nous agents culturals artístics i literaris que resideixen en els municipisTeixir xarxes de col·laboració amb els municipis veïns, tot contemplant l’oferta cultural i essent més ambiciosos en termes de pressupost i programacióContingutsLa programació cultural en els petits municipis i els micromunicipis. Necessitats i caràcter específicQuè ha de programar un municipi petit?La necessitat de col·laborar amb els ajuntaments veïnsAmpliant els públics de la cultura en els petits municipis.Per un relat cultural propiAprofitant i potenciant les energies creatives pròpiesMés enllà dels equipaments culturals. Singularitat i petjada en el territori PONENTSIgnasi Aldomà BuixadéGeògraf. Doctor per la UB (1990) i professor de la nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba401179335 La intel·ligència artificial i el seu impacte en la cultura 2024-06-18 10:00:00 2024-06-20 12:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/la-intel-ligencia-artificial-i-el-seu-impacte-en-la-cultura Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 41.3955350,2.1575980 1 Preinscripcions a partir del 24 de maigPocs temes han entrat amb tanta força en les nostres vides com la intel·ligència artificial. La seva influència serà crucial en els propers anys i les properes dècades, capgirant de manera profunda molts àmbits de la nostra vida. Allò que ara ens sembla una cosa relativament remota afectarà de ple la nostra manera de treballar, de relacionar-nos, d’obtenir informació i de comprendre el món. Tant és així que només hem de pensar en l’impacte que ha suposat Internet o la telefonia mòbil per fer-nos una idea del repte formidable que ara tenim a tocar. Tanmateix, quan pensen en les possibles aplicacions de la intel·ligència artificial en la cultura els dubtes i les preguntes afloren de manera immediata. En què afectarà la IA la cultura? Quines tasques assumirà? Com canviarà la nostra manera d’accedir, de gaudir i entendre la cultura? El curs que us presentem vol respondre aquestes preguntes bàsiques, tot fornint elements de comprensió. Cal analitzar els beneficis de la intel·ligència artificial en la cultura, però també els possibles perills que pot comportar. Pensem només en la creació i en l’exposició de les obres i en la possible desaparició de tota traça humana en la generació artística. Aquest és un dels molts dilemes ètics que la IA ens posa al davant. La qüestió, sens dubte, és candent i apassionant. ObjectiusManifestar els reptes que suposa la IA en el terreny culturalDetallar el procés històric que culmina en la IAEstablir les potencialitats i també les limitacions de la intel·ligència artificial en el procés creatiuMostrar els aspectes legislatius que caldria desenvolupar al respecteIncidir en les possibilitats de la IA en les programacions i la planificació cultural dels nostres municipisAnalitzar que hi ha d’intrínsecament i exclusivament humà en la gestió cultural. Què pot fer i què no pot fer la IA.ContingutsLa intel·ligència artificial: concepte i desenvolupament històric.El repte de treballar amb una intel·ligència no humana: que comportarà aquest fet en la tasca cultural?Aplicacions de la IA en la cultura municipalLa IA en el món de l’art i en la creació culturalLímits i fronteres entre l’humà i l’artificial DOCENTS Lluís NacentaComissari, escriptor, músic i investigador en l’espai de confluència de l’art, la tecnologia i la ciència. És llicenciat en matemàtiques, titulat superior en piano, màster en estudis comparatius de literatura, art i pensament i doctor en humanitats, amb una tesi sobre la repetició musical. Ha estat cap de Màsters i Postgraus d’Eina, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona, de 2015 a 2017 i director d’Hangar, Centre de Producció i Recerca d’Arts Visuals de 2018 a 2021. Ha comissariat nombroses exposicions, entre les quals destaquen el programa SónarMies de Sónar+D al Pavelló Mies van der Rohe (des de 2012), Interval. Accions sonores a la Fundació Antoni Tàpies (2015), Soundforms / Lightforms de Brian Eno a Arts Santa Mònica (2017), el co-comissariat de la Biennal Ciutat i Ciència 2023 i l’exposició IA: Intel·ligència artificial al CCCB (2023-24). nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba401178062 Les subvencions en l’àmbit de la cultura local (5a edició) 2024-04-16 10:00:00 2024-04-18 12:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/les-subvencions-en-l-ambit-de-la-cultura-local-5a-edicio- Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 41.3955350,2.1575980 1 En l’activitat diària dels tècnics i tècniques de cultura és imprescindible conèixer el marc legal de les subvencions, els procediments de concessió i els requisits a l’hora d’atorgar-les. Tard o d’hora les persones que treballen en cultura acaben tenint contacte amb aspectes legals i de procediment relacionats amb les subvencions, amb la qual cosa apareixen, de manera inevitable, molts dubtes sobre com atorgar-les i també sobre els passos que cal fer en aquest sentit. El curs vol donar a conèixer el funcionament de l’activitat subvencional, els límits pressupostaris, el control financer i les conseqüències de l’incompliment de les obligacions per part del receptor de la subvenció. Es tracta d’un curs en què s’exposaran nombrosos casos pràctics i en què els participants podran exposar els seus casos reals. Aspectes com l’activitat subvencional, el concepte de subvenció, el procediment per atorgar subvencions, el control financer i pressupostari i, sobretot, la justificació de les subvencions seran analitzats de manera detallada. ObjectiusDeterminar el marc legal al qual estan subjectes les subvencionsDetallar les principals tipologies de subvencionsClarificar què entenem per activitat subvencional i què implica el concepte de subvencióEstablir quins han de ser els passos pel que fa a la justificacióEls casos d’incompliment: conseqüències legals i jurídiquesMostrar casos pràctics en aquest àmbit, tot fomentant la participació dels assistents ContingutsEl concepte de subvenció.La legislació reguladora de les subvencionsLes subvencions en l’àmbit de la cultura municipal: abast i regulacióL’activitat subvencionable: què és i com funcionaEl control financer i pressupostariLa justificació de les subvencionsLa possibilitat de revocar les subvencions DOCENTS Rebeca Cordeiro Llicenciada en Dret per la Universitat de Barcelona. Funcionària de carrera en la categoria de Tècnica superior en gestió de l’Ajuntament de Barcelona. Experiència en l’Administració pública local des del 1998 i com a advocada per compte propi. Funcions de tècnica especialista jurídica a l’Institut municipal de l’habitatge de Barcelona (2009 a 2019), a l’Àrea de Drets socials, justícia global, feminismes i LGTBI on també he exercit com a Secretària delegada (2020 a 2023). Actualment Lletrada consistorial als Serveis Jurídics centrals de l’Ajuntament de Barcelona. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba401125017 Els drets culturals. Un debat obert 2024-03-18 10:00:00 2024-03-20 12:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/els-drets-culturals-un-debat-obert Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 41.3955350,2.1575980 1 En els últims anys ha sorgit amb molta força el concepte de drets culturals, com a estendards de la facultat d’accés i com a preservació de tot un seguit de possibilitats culturals que les institucions i les administracions han de garantir als ciutadans. Tanmateix, els drets culturals tenen un llarg recorregut, ja que de manera indirecta apareixen a la Declaració Universal dels Drets Humans del 1948, i són esmentats de manera explícita per la Declaració de Friburg del 2007. Aquest curs està dissenyat per determinar què entenem per drets culturals i quin és el seu abast. Els drets tenen a veure amb l’accés, amb la participació, l’educació i l’equitat a l’hora d’accedir a la cultura, els seus equipaments i les seves institucions. Igualment incideixen en el fet que tots els ciutadans i ciutadans han de poder gaudir de l’educació i la cultura en les mateixes condicions. L’assumpció d’aquests pressupòsits té una clara dimensió política que incideix de ple en el tipus de cultura a què s’opta des dels municipis. Una visió elitista de la cultura tindrà molt menys en compte els drets culturals que no pas una concepció inclusiva, participativa i que garanteixi els interessos de la comunitat. Fer polítiques culturals inclusives i que facilitin l’accés ha de ser una de les prioritats de les polítiques culturals municipals. PROGRAMA 18 de març10:00 - 11:00 h: Drets culturals: antecedents i evolució del concepte11:00 - 12:00 h: Governs locals: compromisos i responsabilitats culturals en clau de drets humans20 de març10:00 - 11:00 h: Planificació estratègica i gestió cultural des d'un enfocament de drets humans: exemples de bones pràctiques11:00 - 12:00 h: Agents, programes i projectes de referència a Catalunya des d'una perspectiva de drets culturals DOCENTS Gemma Carbó Ribugent Directora del Museu de la Vida Rural de la Fundació Carulla. Gestora cultural i doctora en Ciències de l'Educació en l'àmbit de les Polítiques Culturals i Educatives. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408640840 Propietat intel·lectual en la gestió cultural (5a edició) 2024-07-11 10:00:00 2024-07-11 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/propietat-intel-lectual-en-la-gestio-cultural-5a-edicio- Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 1 La propietat intel·lectual constitueix una d’aquelles qüestions espinoses en l’àmbit de la gestió cultural. Una qüestió de què cal tenir coneixements per evitar problemes de tipus legal i reclamacions per part de ciutadans i artistes implicats. El curs vol ser un repàs a la legislació en matèria de propietat intel·lectual, remarcant aquells àmbits i situacions en què aquesta qüestió pot afectar els tècnics culturals (música, arts visuals, teatre, cinema, reproduccions, difusió, política comunicativa, etc.). Les sessions abordaran també els tipus de contracte que cal establir amb creadors i artistes, així com tots aquells aspectes de difusió en què poden donar-se conflictes derivats de la gestió i aplicació de la propietat intel·lectual. Docent Cristina CalvetAdvocada especialitzada àmpliament en el sector cultural/artístic. Va ser responsable del Departament jurídic de l'Associació d'Actors i Directors Professionals de Catalunya, AADPC. Ha treballat al Fòrum Universal de les Cultures BARCELONA 2004, SA com advocada responsable de les contractacions artístiques produïdes dins i fora del Recinte del Fòrum. El seu primer contacte com a professional amb el sector artístic va ser amb l'Associació professional de representants, promotors i mànagers de Catalunya (ARC) en l'àmbit de la música, promoció de concerts, i representació artística.Membre del Comitè científic i professora en el Màster en Dret de la Propietat Intel·lectual i industrial de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona; també professora en el Màster en Dret de la Societat de la Informació del mateix l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona. Docent també en: la Universitat Abat Oliva de Barcelona (Màster en Postproducció Audiovisual i en el Grau en Publicitat); Universitat Internacional de Catalunya (Responsable del Mòdul jurídic Màster en Gestió Cultural); Taller de Músics de Barcelona (curs de gestió musical); Universitat de Blanquerna (Màster universitari en ficció en cine i televisió. Producció, guió i realització), Escola de Cinema Bande a Part; Centre de Formació IL3 adscrit a la Universitat de Barcelona (Postgrau en Gestió Espectacles), Escola guionistes SHOWRUNNERS BCN, Màster en Producció i Distribució Cinematogràfica adscrit a la Universitat de Vic, entre d'altres. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408639890 Propietat intel·lectual en la gestió cultural (4a edició) 2024-07-09 10:00:00 2024-07-09 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/propietat-intel-lectual-en-la-gestio-cultural-4a-edicio- Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 1 La propietat intel·lectual constitueix una d’aquelles qüestions espinoses en l’àmbit de la gestió cultural. Una qüestió de què cal tenir coneixements per evitar problemes de tipus legal i reclamacions per part de ciutadans i artistes implicats. El curs vol ser un repàs a la legislació en matèria de propietat intel·lectual, remarcant aquells àmbits i situacions en què aquesta qüestió pot afectar els tècnics culturals (música, arts visuals, teatre, cinema, reproduccions, difusió, política comunicativa, etc.). Les sessions abordaran també els tipus de contracte que cal establir amb creadors i artistes, així com tots aquells aspectes de difusió en què poden donar-se conflictes derivats de la gestió i aplicació de la propietat intel·lectual.Docent Cristina CalvetAdvocada especialitzada àmpliament en el sector cultural/artístic. Va ser responsable del Departament jurídic de l'Associació d'Actors i Directors Professionals de Catalunya, AADPC. Ha treballat al Fòrum Universal de les Cultures BARCELONA 2004, SA com advocada responsable de les contractacions artístiques produïdes dins i fora del Recinte del Fòrum. El seu primer contacte com a professional amb el sector artístic va ser amb l'Associació professional de representants, promotors i mànagers de Catalunya (ARC) en l'àmbit de la música, promoció de concerts, i representació artística.Membre del Comitè científic i professora en el Màster en Dret de la Propietat Intel·lectual i industrial de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona; també professora en el Màster en Dret de la Societat de la Informació del mateix l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona. Docent també en: la Universitat Abat Oliva de Barcelona (Màster en Postproducció Audiovisual i en el Grau en Publicitat); Universitat Internacional de Catalunya (Responsable del Mòdul jurídic Màster en Gestió Cultural); Taller de Músics de Barcelona (curs de gestió musical); Universitat de Blanquerna (Màster universitari en ficció en cine i televisió. Producció, guió i realització), Escola de Cinema Bande a Part; Centre de Formació IL3 adscrit a la Universitat de Barcelona (Postgrau en Gestió Espectacles), Escola guionistes SHOWRUNNERS BCN, Màster en Producció i Distribució Cinematogràfica adscrit a la Universitat de Vic, entre d'altres. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408571755 Urbanisme pràctic_càpsula: La divisió de terrenys 2024-04-09 09:30:00 2024-04-09 11:30:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/urbanisme-practic_capsula-la-divisio-de-terrenys Videoformació Videoformació 1 PresentacióLa Diputació de Barcelona és una entitat de govern local que treballa conjuntament amb els ajuntaments per impulsar el progrés i el benestar de la ciutadania.L’acció urbanística és una activitat de gran transcendència en el dia a dia dels governs locals. Hi conflueixen, si més no, un ampli conjunt de competències a exercir, una complexitat tècnica i jurídica notables i la concurrència en la matèria d’interessos i responsabilitats rellevants.Des de la Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana s’organitza una formació continuada per resoldre les casuístiques i conflictes del dia a dia dels ens municipals, en aquest sentit el cicle urbanisme pràctic esta compost per diferents càpsules i tallers que donen resposta a les necessitats de les entitats locals.Aquesta càpsula vol afrontar el tema de les divisions de terrenys, concepte, règim i fiscalització prèvia de la divisió i segregació de terrenys, les autoritzacions o el pronunciament municipal innecessarietat d’aquesta, regulats a TRLUC i el RPLUC. PonentsAlfred Lacasa Tribó, advocat, Secretari de l’Ajuntament de BlanesDestinatarisAquesta formació està adreçada al personal tècnic i jurídic dels ens locals amb experiència en la tramitació de llicències, planejament i gestió. Es tindrà en consideració l’ordre d’inscripció.InscripcionsPer motius logístics i de dinàmica de la sessió el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds. Per afavorir la participació del màxim d’assistents es podrà limitar l’assistència al curs a una persona per ens local. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta. Es requereix validació/autorització a Gestforma de la persona Responsable Municipal de Formació a cada ens públic.Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins al dia 2 d’abril de 2024 mitjançant el següent enllaç. Programa 9:30-11:30h La divisió de terrenys. Alfred Lacasa, advocat nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba389207476 Reunió amb la Fundació Lluita contra les Infeccions 2023-04-19 12:30:00 2023-04-19 13:30:00 Videoconferència Videoconferència 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Esdeveniments; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Obrador Solé, Guida; Reunió area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; esdeveniments; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; obrador_sole_guida; reunio <ul> <li>Guida Obrador, gerent de Serveis de Salut Pública i Consum</li> <li>Elisenda Noguera, cap del Servei de Salut Pública</li> </ul> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='color:#984807'>Fundació Lluita contra les Infeccions: nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-24 10:42
agendadiba409432693 Reunió amb Fundació Albir 2024-04-08 10:30:00 2024-04-08 11:30:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-fundacio-albir Urgell 187, edifici del Rellotge Urgell 187, edifici del Rellotge 41.3955350,2.1575980 1 Àrea d'Educació; Bosch i Costa, Marcel·lina; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Educació; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Alaminos Escoz, Francesca; Reunió; Educació area_deducacio; bosch_i_costa_marcellina; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; educacio; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; alaminos_escoz_francesca; reunio; educacio <p>Marcel.lina Bosch, coordinadora àrea educació</p> <p>Francesca Alaminos, gerenta serveis d'educació</p> <p>Oscar Pascual, tècnic assessor</p> <p>Neus Gómez, tècnica assessora</p> <p>Jordi Valldeoriola, director Fundació Albir</p> <p>Claudia Anglada, coordinadora pedagògica Fund. Albir</p> Projecte Bus Transitar nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-27 09:37
agendadiba409432372 Reunió amb la Direccio general d'atenció a la família i comunitat educativa de la Generalitat 2024-04-04 11:30:00 2024-04-04 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-la-direccio-general-d-atencio-a-la-familia-i-comunitat-educativa-de-la-generalitat Urgell 187, edifici del Rellotge Urgell 187, edifici del Rellotge 41.3955350,2.1575980 1 Àrea d'Educació; Bosch i Costa, Marcel·lina; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Educació; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Alaminos Escoz, Francesca; Reunió; Educació area_deducacio; bosch_i_costa_marcellina; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; educacio; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; alaminos_escoz_francesca; reunio; educacio <p>Marcel.lina Bosch, coordinadora àrea educació</p> <p>Francesca Alaminos, gerenta de serveis d'educació</p> <p>Oscar Pascual, tècnic assessor gerencia serveis d'educació</p> <p>Lidia Garcia Chicano, tècnica assessora gerència serveis d'educació</p> <p>Raquel Garcia, directora general atenció famílies i comunitat educativa</p> <p>Fernando Garcia, subdirector general suport famílies</p> <p>Victoria Hinojosa, cap servei suport a la comunitat educativa</p> <p>Marta Clar, tècnica</p> Formació per a la planificació amb mirada no segregadoraAcompanyament de l'àrea d'educació a la planificació educativa als ajuntaments de la provínciaNoves oportunitats educatives nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-27 09:37
agendadiba397437759 Reunió amb Turisme de Barcelona - 100 Experiències Copa Amèrica 2023-09-21 17:00:00 2023-09-21 18:00:00 100 Experiències Copa Amèrica Turisme de Barcelona. Passatge de la Concepció, 7 Barcelona Turisme de Barcelona. Passatge de la Concepció, 7 Barcelona 41.3948313,2.1602498 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Turisme; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; turisme; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p>Per part de Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta</p> <p>Per part de Turisme de Barcelona:</p> <p>- Arantxa Calvera, directora general</p> <p>- Mònica Terol</p> <p>- Abel Garcia</p> <p>Per part de l'Ag.Catalana de Turisme:</p> <p>- Rosalia Pont</p> <p>Per part de World Experience:</p> <p>- Mireia Rochel</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 17:12
agendadiba408622527 Reunió amb la XAL- Agenda vicepresidenta 5a Raquel Albiol i Gilabert 2024-03-06 11:00:00 2024-03-06 12:30:00 Reunió de la Vicepresidenta 5a amb la XAL i visita de les instal·lacions Travessera de les Corts, 131-159 Pavelló Cambó. Recinte Maternitat. Travessera de les Corts, 131-159 Pavelló Cambó. Recinte Maternitat. 41.0000000,2.0000000 1 Àrea de Feminismes i Igualtat; 05 - Igualtat de gènere; Albiol i Gilabert, Raquel; Reunió; Feminismes i Igualtat area_de_feminismes_i_igualtat; 05__igualtat_de_genere; albiol_i_gilabert_raquel; reunio; feminismes_i_igualtat <p>Sra. Raquel Albiol i Gilabert, vicepresidenta 5a i presidenta delegada de l'Àrea de Feminismes i Igualtat</p> <p>Sra. Marc Melillas Esquirol, Conseller delegat de la XAL</p> <p>Sr. Cristian Agudo Calduch, Secretari de Comunicació Nacional ERC</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-27 09:37
agendadiba409767029 reunió Judit Carrera- agenda directius professionals- reunió 2024-02-07 10:30:00 2024-02-07 11:30:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-judit-carrera-agenda-directius-professionals-reunio Teams Teams 41.3836347,2.1668199 1 Carrera Escudé, Judit; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Reunió; Cultura carrera_escude_judit; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; reunio; cultura <p>Sra. Judit Carrera</p> <p>Sra. Elisabet Goula</p> <p>Sr. Pere Almeda</p> Reunió per tema: residències artistes i col·laboradors. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-27 09:37
agendadiba409640015 Comissió Social d'Ens Locals del CSC (Consorci de Salut i Social de Catalunya) 2024-04-08 12:30:00 2024-04-08 13:30:00 Seu del CSC (Avinguda Tibidabo 21, de Barcelona) Seu del CSC (Avinguda Tibidabo 21, de Barcelona) 41.4161426,2.1364468 1 Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p style='margin-bottom:11px'>Membres de la Comissió Social d'Ens Locals del CSC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-27 09:37
agendadiba397562664 XXXV Jornada de la XML: Museus per créixer. El rol dels museus en l’educació per a la ciutadania 2023-11-15 09:30:00 2023-11-15 17:30:00 https://www.diba.cat/web/opc/-/xxxv-jml Seminari híbrid · Espai Bonnemaison Seminari híbrid · Espai Bonnemaison 41.3955350,2.1575980 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Jornades, congressos i seminaris; 2023; Formació de la Xarxa de Museus Locals activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; jornades_congressos_i_seminaris; 2023; formacio_de_la_xarxa_de_museus_locals Organitza · Diputació de Barcelona. Àrea de Cultura. Oficina de Patrimoni CulturalINSCRIPCIONS TANCADESPresentacióL’educació és una condició indissociable de la funció social dels museus fins al punt que els seus programes públics, cada vegada més, s’aixopluguen sota del gran paraigua educatiu i s’alineen amb l’aprenentatge continu, la creació compartida i la generació d’aliances. En el marc de l’educació per la ciutadania, la jornada d’enguany posa la mirada en l’equitat i la igualtat d’oportunitats.La reflexió i la reformulació en educació són constants. Cal adequar-se a una societat complexa i canviant i tenir presents els reptes marcats per l’Agenda 2030 pel que fa a l’assoliment de drets tan cabdals com l’accessibilitat universal, la vida en comunitats pacífiques, justes i democràtiques i l’accés a una educació emancipadora per a tots els ciutadans i al llarg de tota la vida. Entenent que cadascú connecta amb el coneixement d’una manera particular i única, els museus, com a generadors d’aprenentatge, han de facilitar aquesta connexió amb el màxim de canals possible.En aquesta jornada tindrem l’oportunitat de conèixer les reflexions i les pràctiques de diferents museus que han pres l’educació com a catalitzador de la seva oferta. Institucions que tenen en compte no tan sols oferir emocions, ser visibles a les xarxes socials i sumar audiències sinó també acompanyar el seu públic en el que comporta sortir de la zona de confort i recórrer un camí més reflexiu cap a nous aprenentatges.9.30 Rebuda dels assistents i acreditacions10.00 Benvinguda10.10 Ponència inaugural: Museums, audiences, citizens | Cristina Da Milano, Presidenta de l’ECCOM-European Centre for Cultural Organisation and Management, Itàlia.10.50 Torn de preguntes11.10 Pausa cafè (Palau de la Música)12.00 Llums i ombres d’un model didàctic propi | Albert Batlles Fossas, cap del Departament d'Educació i Activitats, Nat - Museu de Ciències Naturals de Barcelona.12.20 Plazaratu | Catalina Lozano, Comissària en cap del Museo de Arte Contemporáneo del País Vasco, Artium Museoa.12.40 L’éducation, au centre de la vie du musée | Bastien Colas, cap del Servei Cultural del Musée des Beaux-Arts de Lyon.13.00 El Projecte educatiu de la Casa Museu Verdaguer: revisar i créixer | Jordina Boix, directora de la Fundació Jacint Verdaguer, Folgueroles.13.20 L’obra d’art com a lloc de trobada: conversar la diferència per construir sentits | Esther Fuertes, coordinadora i responsable del Departament d’Activitats i Educació del Museu Nacional d’Art de Catalunya.13.40 Torn de preguntes14.00 Dinar (Palau de la Música)15.30 Citizenship education: Hands On! Hearts On! Minds On! | Mariëlle Pals, cap de programes del Wereldmuseum dels Països Baixos (abans Tropenmuseum, Wereldmuseum, Afrika Museum i Museum Volkenkunde).15.50 Juga-hi!. Un projecte de cocreació d’una exposició itinerant sobre joguets i gènere entre La Bressola i el Museu del Joguet de Catalunya | Eva Pascual Miró, conservadora del Museu del Joguet de Catalunya-Figueres.16.10 El Museu: un espai comunitari per al coneixement, l’educació i el gaudi | Marta Argelagués Llauradó, responsable dels programes d’exposicions i de les propostes de dinamització i difusió del patrimoni cultural del Museu d’Història de Cerdanyola.16.30 Projectes artístics comunitaris: un canvi de mirada dels Museus d’Olot | Montse Mallol, directora dels Museus d’Olot.16.50 Torn de preguntes17.15 TancamentINFORMACIÓ PRÀCTICALloc: Sala Teatre de l’espai Francesca Bonnemaison. Carrer de Sant Pere Més Baix, núm. 7, Barcelona.En línia - Plataforma Zoom. Enviament de l’enllaç uns dies abans, prèvia inscripció.Dinar: S’oferirà un dinar als assistents al Palau de la Música Catalana.Inscripcions tancades.Inscripció gratuïta / Servei de traducció simultània / Es lliurarà acreditació d’assistència a les persones que ho sol·licitin en la inscripció.#jornadaXML23Descarrega't el programa!English programme here!Relatoria de la Jornada de Museus Locals 2023 PonentsCristina da Milano, Presidenta de l’ECCOM-European Centre for Cultural Organisation and Management, Itàlia. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-27 09:37
agendadiba409000077 Seminari 'Estratègies de zonificació escolar per a l'equitat educativa' 2024-04-26 10:00:00 2024-04-26 12:00:00 El seminari analitza la zonificació escolar com a eina en la lluita contra la segregació escolar i com espai de corresponsabilitat en favor de l'equitat educativa. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/seminari-estrategies-de-zonificacio-escolar-per-a-l-equitat-educativa- Seminari en línia Seminari en línia https://www.diba.cat/educacio/-/estrategies-zonificacio-escolar 1 Adreçat a regidors i regidores d'educació.Docent:Xavier Bonal, Catedràtic de Sociologia al Departament de Sociologia de la Universitat Autònoma de Barcelona nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba409820124 Jornada Joventut Erasmus 2024-04-17 15:15:00 2024-04-17 18:30:00 Sant Boi Llobregat, Can Massarella, Carrer Mallorca, 30 Sant Boi Llobregat, Can Massarella, Carrer Mallorca, 30 41.3419640,2.0426542 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'> </p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-27 09:37
agendadiba408636829 Cinefòrum a l'Espai Francesca Bonnemaison 2024-03-21 17:00:00 2024-03-21 18:30:00 Dinamitzat per l’entitat experta en la conducció de debats audiovisuals, Drac Màgic, l'activitat consisteix en la projecció de tres curtmetratges, amb el posterior debat. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/cineforum-a-l-espai-francesca-bonnemaison Sala la Cuina de l'Espai Francesca Bonnemaison (c/ Sant Pere més Baix, 7) de Barcelona Sala la Cuina de l'Espai Francesca Bonnemaison (c/ Sant Pere més Baix, 7) de Barcelona 41.3865968,2.1762737 https://www.diba.cat/web/ri/-/cineforum-dones-que-transformen-a-l-espai-francesca-bonnemaison 1 Farrucas – Ian de la Rosa. Espanya, Estats Units, 2021. 18 minuts. VOSE (castellà i àrab, amb subtítols en castellà). Nominat al millor curtmetratge de ficció als Premis Goya 2022.Or vermell – Carme Gomila. Espanya, 2021. 12 minuts. VOSE (àrab i castellà).Con la esperanza de no olvidar – Hajar Boujtat. Espanya, 2020. 16 minuts. VOSE (àrab i amb subtítols en castellà).La sessió és gratuïta, però per poder assistir-hi cal inscripció prèvia omplint aquest formulari. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba409200299 Enllumenat Públic: gestió, tendències i actualització normativa 2024-04-17 09:30:00 2024-04-17 14:00:00 El Servei d’Equipaments i Espai Públic (SEEP) organitza aquesta jornada en la qual tècnics experts tant d’administracions públiques com d’empreses privades, que ja han redactat Plans i han estudiat la problemàtica i patologies de l’enllumenat, faran exposició de les seves experiències i compartiran els seus criteris pel que fa a procediments, equips, materials, etc., més adequats per objectivar la necessitat de canvis en la gestió de l’enllumenat. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/enllumenat-public-gestio-tendencies-i-actualitzacio-normativa Sala d’Actes de l’Edifici El Vagó (edifici annex a l’edifici El Rellotge). Recinte Escola Industrial (c/ Comte d'Urgell, 187) de Barcelona Sala d’Actes de l’Edifici El Vagó (edifici annex a l’edifici El Rellotge). Recinte Escola Industrial (c/ Comte d'Urgell, 187) de Barcelona 41.3873817,2.1489288 https://www.diba.cat/documents/d/seep/programa-jornada-enllumenat-2024 1 La Jornada té diversos objectiusEl primer, explicar les actuacions normatives que afecten l’enllumenat municipal.El segon, fer una explicació de l’estat de l’art de la gestió del manteniment de les xarxes d’enllumenat, en particular per l’impacte que té la substitució del VSAP per tecnologia LED.En tercer lloc, es vol fer difusió dels requisits i avantatges que comporta distintiu ambiental Espai amb cel nocturn de qualitat.Finalment, es vol donar difusió del suport tècnic que des del Servei d'Equipaments i Espai Públic de la Diputació de Barcelona es dona als municipis per a la gestió de les xarxes d’enllumenat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba409520785 Presentació del Pla d'Acció Internacional del Consell Comarcal del Baix Llobregat 2024-04-15 09:30:00 2024-04-15 23:59:59 https://www.diba.cat/web/ri/-/presentacio-del-pla-d-accio-internacional-del-consell-comarcal-del-baix-llobregat Sala de Plens del Consell Comarcal del Baix Llobregat. Parc de Torreblanca. : N-340, km 1249, 08980 Sant Just Desvern, Sala de Plens del Consell Comarcal del Baix Llobregat. Parc de Torreblanca. : N-340, km 1249, 08980 Sant Just Desvern, 41.3794629,2.0563373 1 Presentació del Pla d'Acció Internacional del Consell Comarcal del Baix Llobregat, elaborat amb el suport de la Diputació de Barcelona i taula rodona 'Eines de sensibilització i divulgació de la internacionalització municipal'Inscripció nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba409592397 Lliurament del Segell Infoparticipa a la transparència dels webs de les administracions públiques 2024-04-09 17:00:00 2024-04-09 18:30:00 Acte de lliurament del Segell Infoparticipa, un guardó atorgat pel grup de recerca Comunicació Sonora, Estratègica i Transparència (ComSET) de la UAB com a reconeixement a la transparència informativa dels webs de les institucions. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/lliurament-segell-infoparticipa-a-la-transparencia-dels-webs-de-les-administracions-publiques Sala d'actes del Rectorat. Campus UAB, Edifici A (Plaça Acadèmica, s/n) de Bellaterra Sala d'actes del Rectorat. Campus UAB, Edifici A (Plaça Acadèmica, s/n) de Bellaterra 41.5036977,2.1008780 1 La Diputació de Barcelona serà representada a l'acte com a institució que rep la distinció.Aquesta és l'onzena edició d'aquest reconeixement.L'acte, presidit pel rector de la UAB, Javier Lafuente, i conduït per la periodista Núria de José Gomar; comptarà amb una videoconferència de Juan Luis Manfredi, catedràtic Príncep d'Astúries de la Universitat de Georgetown, titulada 'Ciutadania Informada. Nous reptes de la transparència i el retiment de comptes'. També intervindrà Armand Balsebre, director del grup de recerca ComSET. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba405127044 XIX Jornada Anual del Cercle de Comparació Intermunicipal de Serveis Socials 2024-02-22 10:00:00 2024-02-22 14:00:00 https://www.diba.cat/web/benestar/-/xix-jornada-anual-del-cercle-de-comparacio-intermunicipal-de-serveis-socials Sala d'Actes de l'Espai Francesca Bonnemaison Carrer Sant Pere Més Baix 7, Barcelona Sala d'Actes de l'Espai Francesca Bonnemaison Carrer Sant Pere Més Baix 7, Barcelona 41.3865390,2.1763590 1 Diputació diputacio El proper 20 de febrer se celebra el Dia Mundial de la Justícia Social, un dia que ens recorda el compromís de la comunitat internacional per erradicar la pobresa i promoure l'ocupació plena i el treball decent, la igualtat entre els sexes i l'accés al benestar social i a la justícia social per a tothom.En el marc d'aquesta commemoració, la Diputació de Barcelona ha signat una moció on refermem la voluntat de treballar amb els municipis per tal d'assolir la cobertura de les necessitats bàsiques, la promoció social i l'accés a una vida digna per a tota la ciutadania de la província.També en el marc d'aquest dia, s'ha organitzat la jornada anual de Cloenda dels Cercles de Comparació Intermunicipal de Serveis Socials, que enguany, en la seva dinovena edició, comptarà amb la participació de persones expertes de l'àmbit acadèmic i professional.La Jornada tindrà lloc el 22 de febrer a la Sala d'Actes de l'Espai Francesca Bonnemaison (carrer Sant Pere Més Baix 7, Barcelona) de 9.30 h a 14.00 h. Compartirem un espai privilegiat pel coneixement i debat sobre la situació i reptes dels Serveis Socials, i comptarem amb la participació de persones expertes de l'àmbit acadèmic i professional.Et convidem a consultar el programa complert de la jornada i a fer la inscripció al següent enllaç. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-27 09:37
agendadiba409521414 Al teu costat, fem un entorn més segur, prevenció de robatoris i estafes [Gelida] 2024-09-17 11:00:00 2024-09-19 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/mossos+%281%29.jpg/8a5eb6de-7f72-f951-a69b-3d07cd845c14?t=1675077280115 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/al-teu-costat-fem-un-entorn-mes-segur-prevencio-de-robatoris-i-estafes-gelida- Sala Santa Llúcia del CIC Gelida C/ Mossèn Jaume Via, 17, Gelida Sala Santa Llúcia del CIC Gelida C/ Mossèn Jaume Via, 17, Gelida 41.4398670,1.8639530 1 A portada a_portada Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-27 09:37
agendadiba409520773 Consells pràctics que ens fan la vida més fàcil, mobilitat segura i prevenció de caigudes [Gelida] 2024-05-28 11:00:00 2024-05-28 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/caigudes.JPG/f48918c8-4120-3c23-6d20-d6a6f0d6b822?t=1675077283544 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/consells-practics-que-ens-fan-la-vida-mes-facil-mobilitat-segura-i-prevencio-de-caigudes-gelida- Sala Santa Llúcia del CIC Gelida C/ Mossèn Jaume Via, 17, Gelida Sala Santa Llúcia del CIC Gelida C/ Mossèn Jaume Via, 17, Gelida 41.4398670,1.8639530 1 A portada a_portada Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-27 09:37
agendadiba408630211 IEC_Cloenda III Congrés del Jornada Món de la Masia: «La complexitat dels nous reptes. L’oportunitat dels nous sistemes» 2024-03-15 18:50:00 2024-03-15 20:00:00 Sala Prat de la Riba - Instittut d'Estudis Catalans (IEC) (c. del Carme, 47) Sala Prat de la Riba - Instittut d'Estudis Catalans (IEC) (c. del Carme, 47) 41.3816513,2.1692332 1 Àrea de Bon Govern, Transparència i Participació; #PlaClima; 13 - Acció pel clima; Ajuntaments; Ciutadania; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Barcelonès; Guiteras i Rubio, Dionís; Jornades, congressos i seminaris; Jornada; Bon Govern, Transparència i Participació area_de_bon_govern_transparencia_i_participacio; placlima; 13__accio_pel_clima; ajuntaments; ciutadania; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; barcelones; guiteras_i_rubio_dionis; jornades_congressos_i_seminaris; jornada; bon_govern_transparencia_i_participacio <p>Dionís Guiteras i Rubio, vicepresident 2 i president delegat de l'àrea de BGALCT.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-27 09:37
agendadiba409199519 Inauguració de la Gira de primavera de 'Ciutats Defensores dels Drets Humans' 2024-04-08 17:30:00 2024-04-08 23:59:59 Acte inaugural de la gira de primavera del projecte “Ciutats Defensores dels Drets Humans”. Aquesta serà la XIV edició, que abordarà, a través de les veus dels activistes, algunes de les reivindicacions més rellevants a escala mundial, des de la lluita pel dret a la pau a Palestina fins als drets dels pobles indígenes al Mèxic. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/inauguracio-gira-primavera-ciutats-defensores-dels-drets-humans Sala Noble de l’Espai Can Rius (c/ del Pont, 3) de Caldes de Montbui Sala Noble de l’Espai Can Rius (c/ del Pont, 3) de Caldes de Montbui 41.6347226,2.1607948 https://www.diba.cat/web/ri/-/inauguracio-de-la-gira-de-primavera-de-ciutats-defensores-dels-drets-humans-a-caldes-de-montbui 1 Set defensors i defensores dels drets humans procedents de Mèxic, Palestina, Israel, Kenya, Afganistan i Sàhara Occidental visitaran els municipis catalans per donar a conèixer la tasca que realitzen als seus llocs d’origen i per conscienciar la ciutadania sobre la importància de la defensa dels drets humans i el suport internacional a les seves lluites. Durant deu dies, s’organitzaran activitats de sensibilització i tallers a les escoles, trobades amb els mitjans locals, xerrades a centre cívics obertes a la ciutadania i reunions institucionals d’incidència política, amb l’objectiu de visibilitzar i acompanyar la tasca de les persones defensores dels drets humans i denunciar la persecució que pateixen. Ciutats Defensores del Drets Humans és un projecte coordinat pel Fons Català de Cooperació al Desenvolupament i gestionat per la Comissió Catalana d’Acció pel Refugi amb la participació de 30 municipis i 8 institucions i entitats catalanes, i que compta amb el suport de la Diputació de Barcelona, a través de l'Oficina de Cooperació al Desenvolupament. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba388813071 Reunió Public Management Lab 2023-04-19 17:30:00 2023-04-19 19:30:00 La reforma de la gestió pública Sala Emicicle - Oficines Fira de Barcelona - Plaça Espanya Sala Emicicle - Oficines Fira de Barcelona - Plaça Espanya 41.3764804,2.1491603 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Villamayor Caamaño, Javier; Economia i treball; Esdeveniments; Grup d'interès; Personal directiu professional; Diputació de Barcelona; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; villamayor_caamano_javier; economia_i_treball; esdeveniments; grup_dinteres; personal_directiu_professional; diputacio_de_barcelona; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-24 10:42
agendadiba389620461 Reunió amb l'Associació de Municipis Holandesos (VNG) 2023-03-08 00:00:00 2023-03-08 10:00:00 Reunió virtual Reunió virtual 41.3915165,2.1476957 1 Àrea de Presidència; Ajuntaments; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Barcelonès; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Barcelona area_de_presidencia; ajuntaments; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; barcelones; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; reunio; barcelona 11:00 nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba389699225 Reunió amb Casa Árabe 2023-05-10 16:00:00 2023-05-10 17:00:00 Reunió virtual Reunió virtual 41.3914843,2.1477065 1 Àrea de Presidència; Ajuntaments; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Barcelonès; Administració local; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Barcelona area_de_presidencia; ajuntaments; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; barcelones; administracio_local; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; reunio; barcelona nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba398988424 Reunió amb Casa Árabe 2023-09-28 10:00:00 2023-09-28 23:59:59 Reunió virtual Reunió virtual 41.3914763,2.1477387 1 Àrea de Presidència; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Administració local; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Reunió area_de_presidencia; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; administracio_local; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; reunio <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals DB<br /> Marga Barceló, cap de l'Oficina de Cooperació al Desenvolupament DB<br /> Olívia Paton, cap de l'Oficina d'Europa i Estratègia Internacional DB<br /> Octavi de la Varga, assessor de Projectes Estratègics Internacionals DB<br /> Cristina Juarranz, adjunta de direcció i coordinadora de programació de Casa Árabe<br /> Juan Francisco Adame, director de Estratègia de Casa Árabe</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:57
agendadiba408700461 Reunió Àrea de Feminismes i Igualtat amb el Consorci per a la Normalització Lingüística - Agenda Coordinadora Montse Nieto Méndez - Reunió 2024-02-28 09:00:00 2024-02-28 10:00:00 Reunió de Microsoft Teams Reunió de Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Feminismes i Igualtat; Nieto Méndez, Montse; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Lledós Monsó, Elena; Reunió; Feminismes i Igualtat area_de_feminismes_i_igualtat; nieto_mendez_montse; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; lledos_monso_elena; reunio; feminismes_i_igualtat <p>- Montse Nieto Méndez, Coordinadora de l'Àrea de Feminismes i Igualtat</p> <p>- Elena LLedós Monsó, Gerenta de Serveis d'Igualtat i Ciutadania</p> <p>- Ramon Albornà Rovira, Cap de la Secció de l'Escola de la Dona</p> <p>- Alba Conesa Prunera, Directora de l’Àmbit de Formació i Foment del Consorci per a la Normalització Lingüística</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-27 09:37
agendadiba392127305 Reunió Fundació Babel 2023-06-08 09:30:00 2023-06-08 10:30:00 Reunió de Microsoft Teams Reunió de Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Lledós Monsó, Elena; Reunió area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; lledos_monso_elena; reunio <ul> <li><span style='font-size:11pt'><span style='color:black'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:12.0pt'>Elena Lledós Monsó - Gerenta de Serveis d'Igualtat i Ciutadania nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 04:52
agendadiba409634663 Reunió amb MINSAIT 'Preguntas clave Inmigración, Envejecimiento y Políticas Activas de Ocupación' 2024-04-15 10:00:00 2024-04-15 11:00:00 Presentació Projectes Reunió Telemàtica Reunió Telemàtica 1 Espinosa de Castro, Marina; Alvarez Jurado, Anna; Argüelles Busto, Estrella; 08 - Treball decent i creixement econòmic; 09 - Indústria, innovació i infraestructures; 10 - Reducció de les desigualtats; 11 - Ciutats i comunitats sostenibles; 12 - Consum i producció responsables; 17 - Aliança per a assolir els objectius; Ajuntaments; Administració local; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat espinosa_de_castro_marina; alvarez_jurado_anna; arguelles_busto_estrella; 08__treball_decent_i_creixement_economic; 09__industria_innovacio_i_infraestructures; 10__reduccio_de_les_desigualtats; 11__ciutats_i_comunitats_sostenibles; 12__consum_i_produccio_responsables; 17__alianca_per_a_assolir_els_objectius; ajuntaments; administracio_local; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; presidencia; desenvolupament_economic_i_turisme; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Coordinadora de Cooperació i Assistència Local de l’Àrea de Presidència - Marina Espinosa</p> <p>Àrea de Presidència - Mònica Belinchón</p> <p>Coordinadora de l’Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat - Estrella Argüelles</p> <p>Coordinadora de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme - Anna Àlvarez</p> <p>Principal Business Consulting MINSAIT - Victor Baylina</p> <p>Principal Business Consulting MINSAIT - Eduardo Inchaurza</p> <p>Manager Business Consulting MINSAIT - Victor Sanz</p> <p>Director Soluciones Electorales MINSAIT - José Antonio Rubio</p> <p>Directora Administraciones públicas - MINSAIT - Anna Ortí</p> <p>Senior Consultant Soluciones Electorales - MINSAIT - Enrico Giacometti</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-27 09:37
agendadiba408607426 Reunió amb Lidia Codinach Women Evolution Barcelona - agenda Anna Álvarez - reunió 2024-03-06 13:30:00 2024-03-06 15:30:00 Trobada amb la Sra. Lidia Codinach per parlar sobre el Congrés Women Evolution de Barcelona. Restaurant Suís - Carrer de l'Estació, 40, 08202 Sabadell, Barcelona Restaurant Suís - Carrer de l'Estació, 40, 08202 Sabadell, Barcelona 41.5479575,2.1147793 1 Alvarez Jurado, Anna; Economia i treball; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Exposició presencial (dades bàsiques) alvarez_jurado_anna; economia_i_treball; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; exposicio_presencial_dades_basiques <p>Lidia Codinach, Women Congress BCN</p> <p>Anna Alvarez, coordinador ADET</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-27 09:37