ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba408895911 Assistencia a la I Convenció Fòrum Social Metropolità 2024 2024-03-19 12:30:00 2024-03-19 13:30:00 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'> </p> google/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-05-10 06:12
agendadiba401178855 Els joves com a agents culturals 2024-06-11 10:00:00 2024-06-11 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/els-joves-com-a-agents-culturals Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) 41.3843602,2.1662459 1 Preinscripcions a partir del 22 de maigEls joves tenen un paper determinant en la cultura, com a impulsors i agents de primer ordre. La innovació, la creativitat i les noves idees són inherents als joves que busquen obrir-se un camí en l’intricat món de la cultura, ja sigui com a gestors culturals, com a agents i dinamitzadors que actuen de manera independent o bé com a creadors. Sovint, però, troben molts obstacles per poder exercir la seva tasca, ja sigui per poder mostrar la seva creativitat o bé treballar amb el teixit cultural i les institucions. Des del món cultural cal estar atent als moviments dels joves, atendre les seves necessitats i donar-los suport més enllà de les qüestions merament crematístiques. Treballar amb els joves significa creure en la idea dels agents culturals que proporcionen vitalitat, dinamisme i creativitat a la vida cultural dels nostres municipis. Aquest curs vol obrir vies i proporcionar recursos per tal que els municipis treballin amb els joves, així com mostrar bones pràctiques i establir un diàleg amb els assistents per intercanviar punts de vista i abordar, d’aquesta manera, les estratègies més eficients i obertes per tal de col·laborar de manera estreta amb els joves. Això vol dir que els tècnics, gestors i responsables culturals han de saber parar l’orella, sortir al carrer i estar a l’aguait del que succeeix en els carrers dels seus municipis. El següent pas ha de ser contactar amb els joves agents i establir-hi ponts de diàleg i de cooperació. Mostrar la creativitat existent és una tasca important, però encara ho és més impulsar la creativitat jove des de la mateixa base. ObjectiusIncidir en la importància dels agents culturals joves en la vida dels municipisDeterminar estratègies de detecció dels agents en el municipiImpulsar accions de diàleg i de cooperació amb els joves creadors i impulsors d’activitats culturalsEstablir una cultura del diàleg i de la col·laboració a l’hora de programar activitats culturalsImplementar vies de suport als joves creadors i a les persones que impulsen, coordinen i organitzen activitats culturals en el municipiTreballar conjuntament amb els agents per implicar el màxim nombre de persones joves del municipi en les activitats culturals que s’organitzinContingutsEls agents culturals joves. Qui són i com actuenCom podem conèixer els agents que actuen en el municipi?Sortir al carrer per conèixer els joves: una acció que dona resultatsEl diàleg i la cooperació amb els agents joves. Possibilitats i dificultatsQuè necessiten els joves per exercir la seva tasca cultural en el municipis? Diversitat de possibles suports: econòmics, organitzatius, de recursos físics, d’assessoramentEl repte de la implicació de la població jove en la vida cultural dels municipisEl factor institucional: potencialitats i hàndicaps a l’hora de treballar amb els joves PONENTS Mireia Gubianas nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba401125017 Els drets culturals. Un debat obert 2024-03-18 10:00:00 2024-03-20 12:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/els-drets-culturals-un-debat-obert Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 41.3955350,2.1575980 1 En els últims anys ha sorgit amb molta força el concepte de drets culturals, com a estendards de la facultat d’accés i com a preservació de tot un seguit de possibilitats culturals que les institucions i les administracions han de garantir als ciutadans. Tanmateix, els drets culturals tenen un llarg recorregut, ja que de manera indirecta apareixen a la Declaració Universal dels Drets Humans del 1948, i són esmentats de manera explícita per la Declaració de Friburg del 2007. Aquest curs està dissenyat per determinar què entenem per drets culturals i quin és el seu abast. Els drets tenen a veure amb l’accés, amb la participació, l’educació i l’equitat a l’hora d’accedir a la cultura, els seus equipaments i les seves institucions. Igualment incideixen en el fet que tots els ciutadans i ciutadans han de poder gaudir de l’educació i la cultura en les mateixes condicions. L’assumpció d’aquests pressupòsits té una clara dimensió política que incideix de ple en el tipus de cultura a què s’opta des dels municipis. Una visió elitista de la cultura tindrà molt menys en compte els drets culturals que no pas una concepció inclusiva, participativa i que garanteixi els interessos de la comunitat. Fer polítiques culturals inclusives i que facilitin l’accés ha de ser una de les prioritats de les polítiques culturals municipals. PROGRAMA 18 de març10:00 - 11:00 h: Drets culturals: antecedents i evolució del concepte11:00 - 12:00 h: Governs locals: compromisos i responsabilitats culturals en clau de drets humans20 de març10:00 - 11:00 h: Planificació estratègica i gestió cultural des d'un enfocament de drets humans: exemples de bones pràctiques11:00 - 12:00 h: Agents, programes i projectes de referència a Catalunya des d'una perspectiva de drets culturals DOCENTS Gemma Carbó Ribugent Directora del Museu de la Vida Rural de la Fundació Carulla. Gestora cultural i doctora en Ciències de l'Educació en l'àmbit de les Polítiques Culturals i Educatives. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba401124696 Espai claustre amb Esteve Plantada: La cultura com a prioritat: per què hem de situar la cultura al capdavant de tot? 2024-03-05 10:00:00 2024-03-05 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/espai-claustre-amb-esteve-plantada-la-cultura-com-a-prioritat-per-que-hem-de-situar-la-cultura-al-capdavant-de-tot- Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) 41.3843602,2.1662459 1 Presencial (CERC) Que la cultura hauria de situar-se com una de les prioritats de qualsevol govern, juntament amb l’educació, és una asserció que ben pocs tècnics i tècniques culturals contradirien. Però any rere any el món de la cultura veu com els pressupostos són reduïts i en canvi les qüestions a atendre augmenten de manera exponencial. Lluny de la petjada que la Mancomunitat i la República atorgaren a la cultura, avui dia hem relegat el seu abast a xifres sovint irrisòries i incapaces d’actuar com a revulsiu. Aquest Espai Claustre està dissenyat per debatre la importància que ha de tenir la cultura en les nostres vides, de manera que passi a ser considerada com un dret essencial i com un conjunt de serveis de primer ordre per a la ciutadana. Això té a veure en primer lloc amb els pressupostos que s’hi destinen, però també amb les prioritats que cal cobrir i atendre amb aquests diners. Per capgirar la situació és essencial entendre d’on venim, quines polítiques culturals s’han seguit fins al moment i quines n’han estat les prioritats. Però sobretot hem de saber cap a on anem i sobretot quins objectius volem assolir per als nostres municipis i per al conjunt del país. ObjectiusPosar èmfasi en la necessitat de situar la cultura com a prioritat de les polítiques públiquesDetallar el procés històric de les polítiques culturals pel que fa a les prioritats d’inversióRemarcar perquè és important que la cultura sigui considerada un dels eixos bàsics de la societat i no pas un aspecte menorIncidir en la necessitat d’establir pressupostos racionals i equilibrats en el marc de la cultura, per tal d’atendre’n totes les necessitatsDebatre el paper dels drets culturals en el context actualContingutsLa cultura com a centre de les polítiques públiques. Com es pot revertir la situació actual?Les polítiques culturals i les seves prioritats al llarg dels últims decennisCriteris d’eficàcia i eficiència en els pressupostos públicsLa necessitat d’introduir la cultura en el centre dels discursos i les polítiques públiquesLa cultura en els nostres municipis: en quin punt som?Per un nou pacte cultural: objectius i estratègies DOCENT Esteve Plantada (Granollers, 1979) és poeta, periodista cultural, crític de cinema i professor del Màster de Periodisme Literari (UAB), on imparteix l’assignatura d’Assaig i Prosa d’idees, i professor de poesia a l’Escola Bloom. També ha estat docent a l’Escola d’Escriptura de l’Ateneu Barcelonès i al Laboratori de Lletres.Com a periodista literari, ha fet d’articulista, cronista, entrevistador i crític, especialitzat en llibres i cinema. Actualment, és crític cinematogràfic del setmanari El Temps, col·laborador a El Món a Rac1 i responsable de l’espai “Literatures” del programa Connecticat (La Xarxa TV). Ha estat cap de Cultura de NacióDigital (2014-2018), director de la revista The Barcelona Review (2007-2008), impulsor de paperllull, la revista digital de l’Institut Ramon Llull, i ha exercit la crítica a: El Punt Avui, Núvol, Barcelona Metròpolis o Caràcters. He estat editor i fundador d’Edicions Terrícola, membre organitzador del cicle Versos Lliures, i teclista d’Els Nens Eutròfics.Ha publicat diversos llibres de poesia, entre els quals: 'A l’ombra dels violins' (1997, Premi Amadeu Oller), 'Fosca Límit' (2015, premi a Millor poemari de l’any segons Llegir.cat), 'Big Bang Llàtzer' (2016, premi Pare Colom de poesia mediterrània) o 'Rastre quimera' (2022, premi Rosa Leveroni). www.esteveplantada.cat ENTREVISTA A ESTEVE PLANTADA nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba404946783 Curs: La protecció legal del patrimoni cultural local 2024-09-25 00:00:00 2024-09-27 23:59:59 Curs per conèixer la informació bàsica sobre les diferents vies de protecció legal del patrimoni a salvaguardar. https://www.diba.cat/web/opc/-/curs-la-proteccio-legal-del-patrimoni-cultural-local online online 41.3955350,2.1575980 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Jornades, congressos i seminaris; 2024; Formació de la Xarxa de Museus Locals activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; jornades_congressos_i_seminaris; 2024; formacio_de_la_xarxa_de_museus_locals Videoformació de 2h, durant 2 dies. <p>Direcció i personal tècnic dels museus de la XML</p> Objectius del curs:Introduir-se en els tipus de protecció legal del patrimoni cultural a Catalunya, històrics i vigents.Conèixer les afectacions de la legislació a escala local pel que fa a competències, obligacions i deures de les administracions, propietaris i ciutadans envers el patrimoni protegit. Continguts:Situació actual de la protecció legal del patrimoni cultural a Catalunya.Tipus de béns susceptibles de declaració i protecció: moble, immoble, immaterial, documental, bibliogràfic i natural.Marc legal: evolució i situació actual.Categories de protecció. BCIN, BCIL, béns catalogats.Procediment de declaració per a BCIN, BCIL i altres béns.Règim aplicable als béns integrants del patrimoni cultural catalàAltres tipus de protecció de béns patrimonials. Altres catàlegs. Professora: María del Agua Cortés Elía, tècnica de patrimoni cultural de l’OPC nominatim/OK Agenda corporativa 2024-05-08 10:32
agendadiba400652225 Jornada per a càrrecs electes en matèria de serveis socials 2023-12-14 10:00:00 2023-12-14 13:00:00 https://www.diba.cat/web/benestar/-/jornada-per-a-carrecs-electes-en-materia-de-serveis-socials Paranimf de l’Escola Industrial de Barcelona Carrer del Comte d'Urgell, 187, Barcelona Paranimf de l’Escola Industrial de Barcelona Carrer del Comte d'Urgell, 187, Barcelona 41.3890010,2.1493250 https://www.diba.cat/documents/14465/383259925/tr%C3%ADptic+p%C3%A0g+a+p%C3%A0g.pdf/3185e1fa-bae3-d40b-483a-cf9b6b057f78?t=1702554212931 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Diputació activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; diputacio https://www.diba.cat/documents/14465/401979529/Programa+sessi%C3%B3.pdf/da7e876c-7970-4773-b679-2f7411148da3?t=1702375080771 La finalitat d'aquesta jornada és disposar d'un espai de trobada i reflexió conjunta sobre els reptes actuals de les polítiques socials als nostres municipis, així com del marc normatiu i competencial i del rol dels professionals dels nostres equips. Serà una ocasió especialment rellevant per a totes aquelles persones que assumiu per primera vegada la responsabilitat en aquesta matèria.Tot i que la sessió estigui especialment dirigida a càrrecs electes, les persones que ocupen llocs de comandament en l'àmbit dels serveis socials municipals també hi estan convidades.La jornada tindrà lloc el proper 14 de desembre, de 10.00 h a 13.30 h, al Paranimf de l'Escola Industrial de Barcelona.Per a més informació, cliqueu aquí. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-05-08 10:32
agendadiba402048843 Novetats de l'oferta de recursos de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat, inclosa al Catàleg de Serveis 2024 2024-01-11 10:00:00 2024-01-11 12:00:00 https://www.diba.cat/web/benestar/-/novetats-de-l-oferta-de-recursos-de-l-area-de-sostenibilitat-social-cicle-de-vida-i-comunitat-inclosa-al-cataleg-de-serveis-2024-1 41.3955350,2.1575980 1 Diputació diputacio Format On-line Us comuniquem que el proper 21 de desembre el ple de la Diputació de Barcelona té previst aprovar la convocatòria del Catàleg de Serveis 2024 del Pla de concertació Xarxa de Governs Locals 2024-2027. Amb caràcter general, es preveu l'obertura del període de sol·licituds el 28 de desembre de 2023 i la finalització el 8 de febrer de 2024.Per conèixer les novetats de l'oferta de recursos de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat, inclosa al Catàleg de Serveis 2024, us convoquem a una sessió informativa, en línia, el proper dijous 11 de gener de 2024 de 10:00 h a 12.00 h.Per inscriure-us a la sessió feu clic aquí. Us farem arribar l'enllaç de connexió uns dies abans de la sessió. Esperem que sigui del vostre interès. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-05-07 01:12
agendadiba405127044 XIX Jornada Anual del Cercle de Comparació Intermunicipal de Serveis Socials 2024-02-22 10:00:00 2024-02-22 14:00:00 https://www.diba.cat/web/benestar/-/xix-jornada-anual-del-cercle-de-comparacio-intermunicipal-de-serveis-socials Sala d'Actes de l'Espai Francesca Bonnemaison Carrer Sant Pere Més Baix 7, Barcelona Sala d'Actes de l'Espai Francesca Bonnemaison Carrer Sant Pere Més Baix 7, Barcelona 41.3865390,2.1763590 1 Diputació diputacio El proper 20 de febrer se celebra el Dia Mundial de la Justícia Social, un dia que ens recorda el compromís de la comunitat internacional per erradicar la pobresa i promoure l'ocupació plena i el treball decent, la igualtat entre els sexes i l'accés al benestar social i a la justícia social per a tothom.En el marc d'aquesta commemoració, la Diputació de Barcelona ha signat una moció on refermem la voluntat de treballar amb els municipis per tal d'assolir la cobertura de les necessitats bàsiques, la promoció social i l'accés a una vida digna per a tota la ciutadania de la província.També en el marc d'aquest dia, s'ha organitzat la jornada anual de Cloenda dels Cercles de Comparació Intermunicipal de Serveis Socials, que enguany, en la seva dinovena edició, comptarà amb la participació de persones expertes de l'àmbit acadèmic i professional.La Jornada tindrà lloc el 22 de febrer a la Sala d'Actes de l'Espai Francesca Bonnemaison (carrer Sant Pere Més Baix 7, Barcelona) de 9.30 h a 14.00 h. Compartirem un espai privilegiat pel coneixement i debat sobre la situació i reptes dels Serveis Socials, i comptarem amb la participació de persones expertes de l'àmbit acadèmic i professional.Et convidem a consultar el programa complert de la jornada i a fer la inscripció al següent enllaç. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-05-06 04:37
agendadiba404948131 Curs: Accés, reproducció i publicació de documents d’arxiu 2024-04-18 10:00:00 2024-04-18 14:00:00 https://www.diba.cat/web/opc/-/curs-acces-reproduccio-i-publicacio-de-documents-d-arxiu Plató del CERC Plató del CERC 41.3955350,2.1575980 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Jornades, congressos i seminaris; 2024; Formació de la Xarxa d'Arxius Municipals activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; jornades_congressos_i_seminaris; 2024; formacio_de_la_xarxa_darxius_municipals <p>Arxivers i arxiveres XAM</p> <p>Com ja sabeu un cop us hagueu inscrit serà necessària la validació del referent de formació del vostre Ajuntament per a què la inscripció sigui vàlida. Caldria que féssiu les inscripcions el més aviat possible amb els terminis indicats.</p> Objectiu del curs: Donar a conèixer les condicions d'accés, reproducció i publicació dels documents d'arxiu.Continguts: L'accés, la reproducció i la publicació dels documents d'arxiu segon la normativa.Exemples.El curs serà impartit per: Josep Matas (Assessoria Jurídica Legalment.net). nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-30 11:17
agendadiba400457677 Reunió amb Cite 2023-11-14 16:00:00 2023-11-14 17:00:00 Pg. Vall d'Hebron, 171, Recinte Llars Mundet, Edifici Serradell, 4a , Barcelona Pg. Vall d'Hebron, 171, Recinte Llars Mundet, Edifici Serradell, 4a , Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p> Sr. Carles Bertran Director del CITE</p> <p>Sra. Aurora Huerga Barquín, Secretària de Noves Realitats del Treball, Territori i Migracions</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-19 04:52
agendadiba400457798 Reunió amb Fundació Onat 2023-11-14 17:00:00 2023-11-14 18:00:00 Plataforma Teams Plataforma Teams 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p> Sra. Miriam Roset</p> <p>Sra. Mercè Bruguet</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-19 04:52
agendadiba401498068 Espai escena. La gestió de públics 2024-03-13 09:30:00 2024-03-13 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/espai-escena Pati Manning (c. Montalegre, 7 - 08001 Barcelona) Pati Manning (c. Montalegre, 7 - 08001 Barcelona) 41.3842358,2.1638979 1 Us presentem espai escena, un espai de trobada, coneixement, reflexió i debat per als tècnics dels espais escènics municipals. De la mà d’un expert, en cada sessió s’abordarà una temàtica concreta, es presentaran bones pràctiques i hi haurà un espai de debat i diàleg amb la intervenció dels assistents.La primera edició d’espai escena estarà conduïda per Pepe Zapata i parlarem sobre la gestió dels públics: com prioritzar la relació amb els públics i les comunitats dels espais escènics i com implementar, amb criteris estratègics, eines i tècniques per optimitzar la gestió dels públics. Destinataris Tècnics dels espais escènics municipals. Preferentment espais escènics municipals adherits al Circuit. Programa09:30-11:00 Píndola formativa “Com gestionar públics i comunitats per als nostres projectes, com generar nous públics i fidelitzar els existents”11:00-11:30 Pausa11:30-13:30 Sessió de reflexió i debat “Com optimitzar la nostra relació amb els públics i entorns generadors de comunitats per als nostres espais escènics”Inclou la presentació de bones pràctiques a càrrec de Tracy Sirés (Teatre Auditori de Granollers) i Olga Vinyals (Teatre Auditori de Cardedeu).Conducció: Pepe Zapata13:30-14:00 Dubtes, respostes, idees clau i conclusions finals. DOCENTPepe ZapataExpert en públics de la cultura. Actualment és Director de relacions corporatives del grup Focus i Comissari del Congrés Internacional d’Espectadors de Teatre, que celebrarà la seva II edició del 18 al 20 de novembre d’enguany. Ha estat Director del TRESC, la Comunitat de Cultura i ha ocupat càrrecs de direcció de comunicació, màrqueting i públics en diverses institucions culturals com Grup Focus, Mercat de les Flors, Fundació Alícia i Universitat Pompeu Fabra. Ha estat soci-consultor de TekneCultura, una consultora especialitzada en anàlisi de dades de públics de la cultura. És professor associat de la Universitat de Barcelona de l'assignatura 'Les Arts Escèniques'. Va iniciar la seva trajectòria professional a l'administració pública municipal, concretament a l'Ajuntament del Prat de Llobregat, com a tècnic comercial. També és actor professional, representant actualment l’espectacle “L’enterrador”, de gira per tot l’estat. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba399134472 Reunió amb PriceWaterhouseCoopers 2023-10-25 09:00:00 2023-10-25 10:00:00 Rambla de Catalunya 126, 1a planta. Barcelona Rambla de Catalunya 126, 1a planta. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Presidència; Villamayor Caamaño, Javier; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Presidència area_de_presidencia; villamayor_caamano_javier; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; presidencia <p>Carlos Corcuera</p> <p>Nacho Marull</p> <p>Joan Vidal</p> <p>Javier Villamayor</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-18 09:57
agendadiba399157269 Reunió amb CaixaBank 2023-10-27 10:00:00 2023-10-27 11:00:00 Rambla de Catalunya 126, 1a planta. Barcelona Rambla de Catalunya 126, 1a planta. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Presidència; Villamayor Caamaño, Javier; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Presidència area_de_presidencia; villamayor_caamano_javier; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; presidencia <p>Daniel Gatius, director de Banca Institucional de CaixaBank</p> <p>Patricia Trillo, directora Centre Institucions de CaixaBank</p> <p>Javier Villamayor, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-18 09:57
agendadiba401123659 L’organització d’activitats literàries des dels municipis 2024-02-12 10:00:00 2024-02-12 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/l-organitzacio-d-activitats-literaries-des-dels-municipis Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) 41.3843602,2.1662459 1 Presencial (CERC) Els ajuntaments estan realitzant un gran desplegament d’activitats relacionades amb la literatura, tot promovent presentacions, recitals i rutes, així com la reivindicació d’autors traspassats i la potenciació de la literatura més jove. Però crear activitats literàries implica aturar-se en una sèrie de qüestions que s’han de tenir en compte de manera ineludible, com ara dialogar amb els agents culturals del municipi, amb les llibreries, amb les biblioteques i amb els lectors i lectores del municipis, que poden estar associats o bé formar part de clubs de lectura. I també comporta parlar amb persones que poden actuar de prescriptors. A banda d’aquests elements també és necessària una informació constant i gairebé diària sobre el que s’està coent en el món literari. Més enllà del soroll de les xarxes cal un treball conjunt amb tots els agents esmentats anteriorment per cenyir-se a criteris de qualitat i de potenciació de la literatura i dels seus creadors. Dins de les activitats literàries els recitals poètics ocupen un lloc destacat i han proliferat per tot el territori, de vegades en forma de festivals que incloent també altres arts, principalment la música. Tot això ens ho explicaran Míriam Cano i Clara Saperes. ObjectiusIncidir en la importància de la lectura en la nostra societatDeterminar el paper de primer ordre dels agents culturals per tal de dinamitzar la lectura i la creació d’activitats literàries en els municipisDetallar els passos que cal tenir en compte a l’hora de crear activitats literàries i recitalsConcretar aspectes organitzatius de les activitats literàries, des del pressupost a les col·laboracions i detalls tècnicsAportar recursos per tal de fomentar la lectura entre la població, especialment entre els jovesContingutsLes activitats literàries i els recitalsQuè cal fer per programar activitats literàries?La col·laboració amb els agents del municipiEls festivals de literatura: com singularitzar-losEl suport a la creació literària des dels municipisFent que augmenti l’interès per la literatura: propostes i estratègies PROGRAMA DOCENTS Clara Saperas és fundadora i directora de Tramoia Produccions Culturals, una entitat de serveis culturals que treballa sobretot en l'àmbit de la literatura, el foment de la lectura i la divulgació del patrimoni literari contemporani. L'entitat compta amb una àmplia visió i experiència consolidada participant en esdeveniments i programes relacionats amb el fet literari arreu del territori català. A mode d'exemple, coordina i programa el cicle Poesia als Parcs, de la Diputació de Barcelona, des de 2015, però també ha treballat en esdeveniments de referència com el Festival Mot, la Mostra d'espectacles literaris, Litterarum o múltiples programacions vàries en el marc de biblioteques i altres equipaments. Tramoia estableix aliances i complicitats amb altres agents, investiga formats innovadors i vincula disciplines artístiques, llenguatges creatius i àrees de pensament, per tal d’arribar a públics diversos, millorar l’experiència i fidelitzar els habituals. Míriam Cano (Molins de Rei, 1982) és periodista i escriptora. Ha publicat tres poemaris: Buntsandstein (Viena, 2013), guanyador del premi Martí Dot 2012, Ancoratge (Terrícola, 2016) i Vermell de Rússia (Labreu, 2020) i el conte 'La Comuna de París' dins el volum conjunt Cremen Cels (LaBreu edicions, 2017) amb Martí Sales i Antònia Vicens. Ha traduït una selecció de poemes d'Emily Dickinson (Edicions Poncianes, 2017), Cartes a un Amic Alemany, d'Albert Camus ( Lleonard Muntaner Ed., 2019), Bluets, de Maggie Nelson (L'Altra 2021) i Una Onada, de John Ashbery (Lleonard Muntaner, 2022).Ha col·laborat en diversos mitjans culturals catalans com a articulista i periodista literària i és co-directora de l'Escola Bloom. ENTREVISTA A MÍRAM CANO nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba403577839 Palau-Solità i Plegamans : exposició per a la prevenció del consum de drogues 'Controles'? 2024-04-11 00:00:00 2024-04-29 23:59:59 Exposició adreçada a adolescents, joves, adults, professionals i famílies. https://www.diba.cat/documents/130988559/381209780/Imatge+oficial+Controles.png/d6e18a6b-2758-8c9c-f283-8f4159c15f24?t=1671188366728 https://www.diba.cat/web/spott/-/palau-solita-i-plegamans-exposicio-per-a-la-prevencio-del-consum-de-drogues-controles-1 Format digital en un espai municipal. Espai Jove l'Escorxador. Passeig de la Carrerada, 57, 08184 Palau-solità i Plegamans, Barcelona. Web de l'Exposició 'Controles?' Format digital en un espai municipal. Espai Jove l'Escorxador. Passeig de la Carrerada, 57, 08184 Palau-solità i Plegamans, Barcelona. Web de l'Exposició 'Controles?' 41.5855500,2.1736976 1 Dilluns a divendres de 9:30h a 19:00h obert al públic. Vols una visita concertada? envia'ns un correu electrònic a spott@diba.cat. https://www.diba.cat/documents/130988559/407012969/2024_Triptic+Controles_exp+virtual_WEB.pdf/07ff4a21-ea07-082b-f915-ada326745674?t=1709555014200 L’exposició Controles? proporciona informació sobre les drogues i l’ús problemàtic de pantalles i treballa els factors de protecció per prevenir-ne el consum. Està adreçada a tres col·lectius: adolescents d’entre 12 i 15 anys, joves a partir dels 16 anys, famílies, professionals i adults que desitgin informació sobre la temàtica. Actualment l’exposició també disposa d'un format digital, consistent en un tour virtual 360º i la recreació dels panells en 3D.Segueix-nos a les xarxes socials nominatim/OK Agenda corporativa 2024-05-10 06:12
agendadiba405264974 Internet, xarxes socials i tràmits en línia [L'Hospitalet de Llobregat] 2024-03-19 11:00:00 2024-03-19 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/internet.JPG/ca8e01a2-8766-c5c9-fe9b-beb4cde23660?t=1675077287164 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/internet-xarxes-socials-i-tramits-en-linia-l-hospitalet-de-llobregat-2 Casal Avis C/ plaça dels avis 12. Hospitalet de Llobregat Casal Avis C/ plaça dels avis 12. Hospitalet de Llobregat 41.3659630,2.1266570 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu teleassistencia@diba.catActivitat gratuïta, per a més informació consulta al teu ajuntament. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-05-10 06:12
agendadiba410052096 8a. edició de la Trobada Anual d’Indústria i Innovació IND+I - agenda Anna Álvarez - jornada 2024-04-17 09:00:00 2024-04-17 10:30:00 41.3144079,2.0260767 1 Alvarez Jurado, Anna; Economia i treball; Personal directiu professional; Jornada; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Exposició presencial (dades bàsiques) alvarez_jurado_anna; economia_i_treball; personal_directiu_professional; jornada; desenvolupament_economic_i_turisme; exposicio_presencial_dades_basiques <p>Anna Álvarez, coordinadora de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme entre d'altres assistents.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-14 16:02
agendadiba410036553 V Espai Confluències de la Xarxa de Museus Locals 2024-05-22 09:30:00 2024-05-22 13:00:00 La cinquena edició de l’Espai Confluències aborda el tema de la Intel·ligència Artificial, atenent el context actual d'irrupció i generalització d'aquesta disciplina. En un debat tecnològic tan candent i de tal magnitud, el sector cultural no en pot quedar al marge. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/v-espai-confluencies-de-la-xarxa-de-museus-locals 41.3868426,2.1762086 https://www.diba.cat/web/opc/-/v-espai-confluencies 1 PROGRAMA09:30 h: Rebuda dels assistents10:00 h: Benvinguda institucional a càrrec de la Diputació de Barcelona10:10 h - 10:50 h: És realment intel·ligent la IA? | Ramon López de Mántaras10:50 h - 11:30h: Cultura artificial | Lluís Nacenta11:30 h - 12:00: Pausa-cafè12:00 h - 13:00 h: Taula rodona: diàleg-debat i torn obert de preguntes | modera: Conxa RodàPodeu consultar aquí el programa complet. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba410032972 Cloenda 7a edició Comerç21_ agenda gerent Sergi Vilamala-activitat 2024-04-15 00:00:00 2024-04-15 23:59:59 41.3901042,2.1483106 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç i consum; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Inauguració i/o cloenda; Comerç, Consum i Salut Pública area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_i_consum; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; inauguracio_io_cloenda; comerc_consum_i_salut_publica De 14:15 a 16:00h <p>Antoni Torres, president de Pimec Comerç</p> <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> <p>Jordi Reche, ponent</p> <p>Participants de la 7a edició de Comerç 21</p> <p>Tècnics i tècniques de la Gerència de Serveis de Comerç</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-14 16:02
agendadiba410027234 Acte de clausura i visita guiada a l’exposició “Som territori” a Santa Coloma de Gramenet 2024-04-22 18:00:00 2024-04-22 23:59:59 https://www.diba.cat/web/ri/-/acte-de-clausura-i-visita-guiada-a-l-exposicio-som-territori-a-santa-coloma-de-gramenet 41.4500100,2.2036256 1 Des del feminisme comunitari d’Amèrica Llatina s’ha conceptualitzat el terme cos-territori per resignificar la interconnexió i interdependència dels éssers humans amb la natura. Aquesta exposició narra com dones defensores del cos-territori a Guatemala, a Hondures i a Palestina, lluiten pel seu territori lliure de colonialisme i d’empreses transnacionals espoliadores de recursos naturals. Són dones que posen la vida al centre, i no el capital. S'ofereix una visita guiada a l'exposició de la mà de la seva autora, Ester Pérez Berenguer.L'exposició l'organitza l'Associació SUDS amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona i la CIBA, espai de recursos per a dones, innovació i economia feminista. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba410026669 Seminari 'La reducció de la jornada laboral i més enllà' 2024-04-24 00:00:00 2024-04-25 23:59:59 L'objectiu d'aquest seminari és generar un espai de trobada i aproximar-se a les polítiques de reducció de la jornada laboral, així com reflexionar sobre les propostes que s’haurien d’incloure en la futura Llei d’Usos del Temps, per afavorir una organització del temps més equilibrada. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/seminari-sobre-la-reduccio-de-la-jornada-laboral-i-mes-enlla- 41.3837808,2.1667767 https://cuimpb.cat/ca/curs/305-reduccio-jornada 1 Ho farà a través de l’anàlisi de dades, evidències i impacte darrere de polítiques del temps concretes, a partir de les quals es debatran els reptes i les complexitats d’aplicar-les al dret laboral, en matèria d’igualtat, educació, mobilitat, investigació i corresponsabilitat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba410025416 Reunió W-Consulting - agenda Anna Álvarez - reunió 2024-04-16 00:00:00 2024-04-16 23:59:59 41.3885181,2.1497049 1 Alvarez Jurado, Anna; Economia i treball; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Exposició presencial (dades bàsiques) alvarez_jurado_anna; economia_i_treball; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; exposicio_presencial_dades_basiques <ul> <li>Anna Álvarez, coordinadora de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</li> <li>Kontxi Odriozola, assessora Fons Europeus</li> <li>Alex Gual, soci director de W-Consulting</li> </ul> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-14 16:02
agendadiba401178646 La programació en els petits municipis i micromunicipis 2024-05-21 10:00:00 2024-05-23 12:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/la-programacio-en-els-petits-municipis-i-micromunicipis Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 41.3955350,2.1575980 1 Preinscripcions a partir del 29 d'abrilAquest curs té com a objectiu principal analitzar el món de la cultura des de la perspectiva dels petits municipis i dels micropobles, tot evidenciant que hi existeix una rica programació cultural, ben sovint desconeguda pels habitants de les ciutats catalanes. Tanmateix, en els últims anys hi ha una gran vitalitat en els petits municipis, en forma de programacions estables, festivals de música, teatre, dansa i poesia o bé per mitjà d’intervencions artístiques en equipaments culturals o bé a l’aire lliure. Justament aquesta mena de municipis solen tenir un riquíssim patrimoni natural, arquitectònic, històric i etnogràfic, per la qual cosa aquests factors són la llavor per a formulacions contemporànies que connectin la tradició amb les fórmules més arriscades i avantguardistes d’entendre la cultura.El curs, per tant, no vol tant teoritzar des de la distància sinó donar la veu als veritables protagonistes de la cultura en els petits municipis i els micromunicipis. Persones que treballen cada dia per fer realitat activitats i programacions en aquest àmbit. Creure en la grandesa d’allò petit és confiar en totes les enormes potencialitats que presenten aquests nuclis, sovint massa oblidats. Anar del més local al més universal és un dels objectius que es plantegen aquestes dues sessions. PROGRAMA 21 de maig10:00 -11:00 h: Els petits municipis i els micromunicipis: un estat de la qüestió (Ignasi Aldomà, geògraf i professor a la Universitat de Lleida)11:00-12:00 h: Els micromunicipis i la cultura. Joan Solà. President de l’Associació de Micropobles.23 de maig10:00 - 11:00 h: Impulsant la cultura des dels petits municipis. Possibilitats, limitacions i perspectives. Maria Faura, tècnica de cultura de Prats de Lluçanès.11:00 -12:00 h: Experiències culturals en petits municipis:11:00 - 11:30 h: Festival Itinera. Sara Marata11:30 - 12:00 h: Festa Verdaguer. Jordina Boix PONENTS Ignasi Aldomà BuixadéGeògraf. Doctor per la UB (1990) i professor de la nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-30 14:22
agendadiba404946132 V Espai Confluències 2024-05-22 09:30:00 2024-05-22 13:00:00 La cinquena edició de l’Espai Confluències aborda el tema de la Intel·ligència Artificial, atenent el context actual d'irrupció i generalització d'aquesta disciplina. En un debat tecnològic tan candent i de tal magnitud, el sector cultural no en pot quedar al marge. https://www.diba.cat/web/opc/-/v-espai-confluencies Presencial: Sala Teatre de l’espai Francesca Bonnemaison. Carrer de Sant Pere Més Baix, núm. 7, Barcelona. En línia: Plataforma Zoom. Enviament de l’enllaç uns dies abans, prèvia inscripció. Presencial: Sala Teatre de l’espai Francesca Bonnemaison. Carrer de Sant Pere Més Baix, núm. 7, Barcelona. En línia: Plataforma Zoom. Enviament de l’enllaç uns dies abans, prèvia inscripció. 41.3866901,2.1761367 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Jornades, congressos i seminaris; 2024; Formació; Formació de la Xarxa de Museus Locals activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; jornades_congressos_i_seminaris; 2024; formacio; formacio_de_la_xarxa_de_museus_locals 3h. Sessió híbrida: presencial + virtual. <p>Directors i personal tècnic dels museus de la XML. Personal tècnic de cultura</p> La IA té una part de recerca aplicada que és útil a qualsevol model científic en la gestió de dades i l’automatització de processos, per obtenir resultats i fer propostes. Ens inquieta la capacitat d’aprendre que té i, encara més, la de generar noves respostes que assenyalen perspectives desconegudes. Quines oportunitats i millores pot significar la IA per a les tasques que desenvolupem en el nostre dia a dia? Però també, quines amenaces o perills pot implicar? Com podem vetllar i garantir que sigui la nostra aliada i treure profit de les aplicacions?Així doncs, les Confluències d’enguany volen aportar un espai de reflexió i debat sobre la IA, el seu impacte social i ètic i sobre les implicacions que pot tenir per al sector cultural, museístic i patrimonial i, en definitiva, quin paper pot tenir per al progrés i benestar de la nostra societat i per a l’evolució de la humanitat.Tractarem aquestes qüestions amb Ramon López de Mántaras, Professor d’Investigació emèrit del CSIC a l’Institut d’Investigació en Intel·ligència Artificial (IIIA), del qual fou fundador i director, i Lluís Nacenta, escriptor, músic i investigador en l’espai de confluència de la música, l’art, la tecnologia i la ciència i comissari de l’exposició «Intel·ligència artificial» del CCCB. Conxa Rodà, codirectora del Congrés Internacional de Museus i Estratègies Digitals (CIMED), conduirà el diàleg i el debat amb els assistents. PROGRAMA09:30 h: Rebuda dels assistents10:00 h: Benvinguda institucional a càrrec de la Diputació de Barcelona10:10 h - 10:50 h: És realment intel·ligent la IA? | Ramon López de Mántaras10:50 h - 11:30h: Cultura artificial | Lluís Nacenta11:30 h - 12:00: Pausa-cafè12:00 h - 13:00 h: Taula rodona: diàleg-debat i torn obert de preguntes | modera: Conxa Rodà Descarrega't el programa complet Inscripció gratuïta (Fins el 15 de maig):A través del Gestforma (personal que treballa als ens locals de la província de Barcelona): Assistència presencial / Assistència en línia.Inscripcions per al públic general (sense accés al Gestforma): a través d'aquest enllaç. Servei de traducció simultània al castellà a través de la plataforma Zoom.Es lliurarà acreditació d’assistència a les persones que ho hagin sol·licitat en la inscripció. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-14 16:02
agendadiba409977234 Reunió Moviment per la Pau - agenda Coordinadora Montse Nieto Méndez - activitat 2024-04-15 11:00:00 2024-04-15 12:00:00 41.3865436,2.0938722 1 Àrea de Feminismes i Igualtat; Nieto Méndez, Montse; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Lledós Monsó, Elena; Reunió; Feminismes i Igualtat area_de_feminismes_i_igualtat; nieto_mendez_montse; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; lledos_monso_elena; reunio; feminismes_i_igualtat <ul> <li>Montserrat Nieto Méndez, Coordinadora de l’Àrea de Feminismes i Igualtat</li> <li>Elena LLedós Monsó, Gerenta de Serveis d’Igualtat i Ciutadania</li> <li>Andrés J. De Parga, Coordinador Institucional del MPDL</li> <li>Noemí Álvarez Nieto, Treballadora Social del Punt Dona del MPDL</li> <li>Laura Alonso Da Costa, Tècnica de Sensibilització del MPDL</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-14 16:02
agendadiba408706501 Acte de cloenda del centenari de l'Escola de Teixits de Punt de Canet de Mar 2024-06-13 18:30:00 2024-06-13 23:59:59 Acte de cloenda del centenari de l'escola i presentació del llibre commemoratiu. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/acte-cloenda-centenari-escola-de-teixits-de-punt-de-canet-de-mar Plaça de la Indústria, 1, de Canet de Mar Plaça de la Indústria, 1, de Canet de Mar 41.5895625,2.5801841 1 Aquest acte està adreçat a persones vinculades amb l'escola i a la ciutadania de Canet de Mar. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba409970305 The Innovation in Politics Awards 2024-05-02 15:00:00 2024-05-02 23:00:00 El proper dijous 2 de maig al Museu Marítim de Barcelona se celebrarà la cerimònia d’entrega dels premis Innovation in Politics Awards, organitzats pel Consell d’Europa en col·laboració amb la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i la Diputació de Barcelona. Aquest esdeveniment, que s’emmarca en l’any de Barcelona com a Capital Europea de la Democràcia, premia les millors iniciatives polítiques europees, més enllà de qualsevol frontera o ideologia. 41.3955350,2.1575980 https://awards.innovationinpolitics.eu/ 1 nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba409910501 Sessió de presentació del Pla d’acció Internacional del Baix Llobregat - agenda director RI Antoni Montseny - activitat 2024-04-15 09:30:00 2024-04-15 11:30:00 41.3796883,2.0563909 1 Àrea de Presidència; Ajuntaments; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Baix Llobregat; Relacions internacionals; Jornades, congressos i seminaris; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Inauguració i/o cloenda; Presentació; Presidència area_de_presidencia; ajuntaments; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; baix_llobregat; relacions_internacionals; jornades_congressos_i_seminaris; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; inauguracio_io_cloenda; presentacio; presidencia <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-14 16:02
agendadiba401179335 La intel·ligència artificial i el seu impacte en la cultura 2024-06-18 10:00:00 2024-06-20 12:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/la-intel-ligencia-artificial-i-el-seu-impacte-en-la-cultura Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 41.3955350,2.1575980 1 Preinscripcions a partir del 24 de maigPocs temes han entrat amb tanta força en les nostres vides com la intel·ligència artificial. La seva influència serà crucial en els propers anys i les properes dècades, capgirant de manera profunda molts àmbits de la nostra vida. Allò que ara ens sembla una cosa relativament remota afectarà de ple la nostra manera de treballar, de relacionar-nos, d’obtenir informació i de comprendre el món. Tant és així que només hem de pensar en l’impacte que ha suposat Internet o la telefonia mòbil per fer-nos una idea del repte formidable que ara tenim a tocar. Tanmateix, quan pensen en les possibles aplicacions de la intel·ligència artificial en la cultura els dubtes i les preguntes afloren de manera immediata. En què afectarà la IA la cultura? Quines tasques assumirà? Com canviarà la nostra manera d’accedir, de gaudir i entendre la cultura? El curs que us presentem vol respondre aquestes preguntes bàsiques, tot fornint elements de comprensió. Cal analitzar els beneficis de la intel·ligència artificial en la cultura, però també els possibles perills que pot comportar. Pensem només en la creació i en l’exposició de les obres i en la possible desaparició de tota traça humana en la generació artística. Aquest és un dels molts dilemes ètics que la IA ens posa al davant. La qüestió, sens dubte, és candent i apassionant. ObjectiusManifestar els reptes que suposa la IA en el terreny culturalDetallar el procés històric que culmina en la IAEstablir les potencialitats i també les limitacions de la intel·ligència artificial en el procés creatiuMostrar els aspectes legislatius que caldria desenvolupar al respecteIncidir en les possibilitats de la IA en les programacions i la planificació cultural dels nostres municipisAnalitzar que hi ha d’intrínsecament i exclusivament humà en la gestió cultural. Què pot fer i què no pot fer la IA.ContingutsLa intel·ligència artificial: concepte i desenvolupament històric.El repte de treballar amb una intel·ligència no humana: que comportarà aquest fet en la tasca cultural?Aplicacions de la IA en la cultura municipalLa IA en el món de l’art i en la creació culturalLímits i fronteres entre l’humà i l’artificial DOCENTS Lluís NacentaComissari, escriptor, músic i investigador en l’espai de confluència de l’art, la tecnologia i la ciència. És llicenciat en matemàtiques, titulat superior en piano, màster en estudis comparatius de literatura, art i pensament i doctor en humanitats, amb una tesi sobre la repetició musical. Ha estat cap de Màsters i Postgraus d’Eina, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona, de 2015 a 2017 i director d’Hangar, Centre de Producció i Recerca d’Arts Visuals de 2018 a 2021. Ha comissariat nombroses exposicions, entre les quals destaquen el programa SónarMies de Sónar+D al Pavelló Mies van der Rohe (des de 2012), Interval. Accions sonores a la Fundació Antoni Tàpies (2015), Soundforms / Lightforms de Brian Eno a Arts Santa Mònica (2017), el co-comissariat de la Biennal Ciutat i Ciència 2023 i l’exposició IA: Intel·ligència artificial al CCCB (2023-24). nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408861871 Disseny de projectes culturals per a la transformació social (2a edició) 2024-05-27 09:30:00 2024-05-27 13:30:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/disseny-de-projectes-culturals-per-a-la-transformacio-social-2a-edicio- c. Montalegre, 7 (08001 - Barcelona) c. Montalegre, 7 (08001 - Barcelona) 41.3842358,2.1638979 1 Tots tenim molt present que s’han de crear projectes culturals consistents i ben elaborats. Però no sempre tenim en compte que aquests projectes han d’estar adreçats a bastir una veritable transformació social, capaç de mobilitzar agents culturals, institucions i ciutadans en una acció que tingui en compte la comunitat i que treballi al seu servei. La cultura ha de jugar un paper de mobilització i de transformació de la societat, accentuant el seu caràcter de revulsiu. En aquest paper és del tot oportú parlar de drets culturals, d’igualtat, d’equitat i d’accessibilitat a la cultura. I d’altra banda hem de pensar també en la relació indestriable i necessària que s’estableix entre la cultura i l’educació. A partir d’aquests preliminars el curs s’endinsarà en el disseny de projectes culturals amb voluntat transformadora, tot mostrant casos d’èxit i bones pràctiques, sense obviar els fracassos que s’han produït també en el camí. Alhora s’abordarà l’avaluació dels processos i l’impacte a les nostres realitats, tot mostrant exemples d’implementació als municipis de referència. PROGRAMA 27 de maig9:30 - 10:00 h: El sentit de la cultura en el segle XXI10:00 - 10:15 h: Drets culturals: com garantir-los?10:15 - 11:00 h: Cultura i educació: un binomi necessari11:00 - 11:30 h: Pausa11:30 - 12:30 h: Disseny de projectes culturals amb voluntat transformadora12:30 - 13:30 h: Impactar a les nostres realitats. Exemples inspiradors amb experiències de cultura comunitària DOCENT Helena MinuesaLlicenciada en Humanitats i màster en Gestió del patrimoni cultural, treballa actualment com a tècnica de cultura al Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC). Ha liderat durant més de 14 anys el servei pedagògic dels Museus de Sant Cugat, especialitzant-se en el disseny de propostes que parteixen de l’equitat i la inclusió com a condició sine qua non de la pràctica cultural. D’entre elles, destaquen projectes artístics per vèncer l’estigma de la discapacitat, combatre la soledat de persones que han patit violència o capgirar l’estat establert dels relats més conservadors de la cultura.Ha impartit formació a mida sobre mediació patrimonial i acció cultural en diverses institucions, entre les quals destaquen l'Escola EFA (Associació d'empreses del Lleure, l'Educació i la Cultura) o el Memorial Democràtic de la Generalitat de Catalunya, entre d'altres. Aposta clarament per una mirada de la cultura el més àmplia possible, entenent-la com a activadora, generadora i còmplice de la pau social. PREINSCRIPCIONS nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-08 04:52
agendadiba409195201 Disseny de projectes culturals per a la transformació social (3a edició) 2024-06-03 09:30:00 2024-06-03 13:30:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/disseny-de-projectes-culturals-per-a-la-transformacio-social-3a-edicio- c. Montalegre, 7 - 08001 Barcelona c. Montalegre, 7 - 08001 Barcelona 41.3842358,2.1638979 1 Tots tenim molt present que s’han de crear projectes culturals consistents i ben elaborats. Però no sempre tenim en compte que aquests projectes han d’estar adreçats a bastir una veritable transformació social, capaç de mobilitzar agents culturals, institucions i ciutadans en una acció que tingui en compte la comunitat i que treballi al seu servei. La cultura ha de jugar un paper de mobilització i de transformació de la societat, accentuant el seu caràcter de revulsiu. En aquest paper és del tot oportú parlar de drets culturals, d’igualtat, d’equitat i d’accessibilitat a la cultura. I d’altra banda hem de pensar també en la relació indestriable i necessària que s’estableix entre la cultura i l’educació. A partir d’aquests preliminars el curs s’endinsarà en el disseny de projectes culturals amb voluntat transformadora, tot mostrant casos d’èxit i bones pràctiques, sense obviar els fracassos que s’han produït també en el camí. Alhora s’abordarà l’avaluació dels processos i l’impacte a les nostres realitats, tot mostrant exemples d’implementació als municipis de referència. PROGRAMA 03 de juny9:30 - 10:00 h: El sentit de la cultura en el segle XXI nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-08 04:52
agendadiba409422780 Els joves com a agents culturals (2a edició) 2024-06-27 10:00:00 2024-06-27 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/ext2024/1075-els-joves-com-a-agents-culturals-2a-edicio- c. Montalegre, 7 (08001 - Barcelona) c. Montalegre, 7 (08001 - Barcelona) 41.3842358,2.1638979 1 Preinscripcions a partir del 4 de junyEls joves tenen un paper determinant en la cultura, com a impulsors i agents de primer ordre. La innovació, la creativitat i les noves idees són inherents als joves que busquen obrir-se un camí en l’intricat món de la cultura, ja sigui com a gestors culturals, com a agents i dinamitzadors que actuen de manera independent o bé com a creadors. Sovint, però, troben molts obstacles per poder exercir la seva tasca, ja sigui per poder mostrar la seva creativitat o bé treballar amb el teixit cultural i les institucions. Des del món cultural cal estar atent als moviments dels joves, atendre les seves necessitats i donar-los suport més enllà de les qüestions merament crematístiques. Treballar amb els joves significa creure en la idea dels agents culturals que proporcionen vitalitat, dinamisme i creativitat a la vida cultural dels nostres municipis. Aquest curs vol obrir vies i proporcionar recursos per tal que els municipis treballin amb els joves, així com mostrar bones pràctiques i establir un diàleg amb els assistents per intercanviar punts de vista i abordar, d’aquesta manera, les estratègies més eficients i obertes per tal de col·laborar de manera estreta amb els joves. Això vol dir que els tècnics, gestors i responsables culturals han de saber parar l’orella, sortir al carrer i estar a l’aguait del que succeeix en els carrers dels seus municipis. El següent pas ha de ser contactar amb els joves agents i establir-hi ponts de diàleg i de cooperació. Mostrar la creativitat existent és una tasca important, però encara ho és més impulsar la creativitat jove des de la mateixa base. ObjectiusIncidir en la importància dels agents culturals joves en la vida dels municipisDeterminar estratègies de detecció dels agents en el municipiImpulsar accions de diàleg i de cooperació amb els joves creadors i impulsors d’activitats culturalsEstablir una cultura del diàleg i de la col·laboració a l’hora de programar activitats culturalsImplementar vies de suport als joves creadors i a les persones que impulsen, coordinen i organitzen activitats culturals en el municipiTreballar conjuntament amb els agents per implicar el màxim nombre de persones joves del municipi en les activitats culturals que s’organitzinContingutsEls agents culturals joves. Qui són i com actuenCom podem conèixer els agents que actuen en el municipi?Sortir al carrer per conèixer els joves: una acció que dona resultatsEl diàleg i la cooperació amb els agents joves. Possibilitats i dificultatsQuè necessiten els joves per exercir la seva tasca cultural en el municipis? Diversitat de possibles suports: econòmics, organitzatius, de recursos físics, d’assessoramentEl repte de la implicació de la població jove en la vida cultural dels municipisEl factor institucional: potencialitats i hàndicaps a l’hora de treballar amb els joves PONENTS Mireia Gubianas Gestora cultural, actriu i docent d’arts escèniques. Llicenciada en Filologia Catalana, Postgrau en Polítiques Culturals de Base Comunitària, màster en Pedagogia Educativa i titulada en Art Dramàtic. En els darrers anys ha focalitzat la seva tasca professional en el treball artístic i pedagògic amb adolescents i joves, facilitant eines creatives i de vinculació amb la cultura. És coordinadora de projectes artístics i educatius per a joves i adolescents com el programa de creació cinematogràfica Salto del Eje de la Diputació de Barcelona i impulsat per l’Alt Comissionat Contra la Pobresa infantil i el Ministeri de Cultura, o el Projecte Virals, programa d’acompanyament cultural a la gestió emocional a partir d’eines de pensament, creatives i teatrals, desenvolupat en col·laboració amb l'Ajuntament de Terrassa. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba409820124 Jornada Joventut Erasmus 2024-04-17 15:15:00 2024-04-17 18:30:00 Sant Boi Llobregat, Can Massarella, Carrer Mallorca, 30 Sant Boi Llobregat, Can Massarella, Carrer Mallorca, 30 41.3419640,2.0426542 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'> </p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-14 16:02
agendadiba409820086 Reunió Observatori per a la Transformació Social 2024-04-10 16:00:00 2024-04-10 17:00:00 Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona 41.4371224,2.1445578 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials </p> <p>Sra. Raquel León, vocal del patronat</p> <p>Sr. Joan Segarra, president executiu </p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-14 16:02
agendadiba409819674 Reunió Ajuntament Gava 2024-04-10 13:00:00 2024-04-10 14:00:00 Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona 41.4371224,2.1445578 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials </p> <p>Sra. <span style='font-size: 1rem; letter-spacing: 0.45px; text-align: inherit;'>Cristina Agustí nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-14 16:02
agendadiba409819707 Reunió dinar Sra Judit Carrera amb Greg Clark - agenda directius professionals- reunió 2024-03-07 14:00:00 2024-03-07 16:30:00 Restaurant MORDISCO - Passagte de la Concepció, 10 Restaurant MORDISCO - Passagte de la Concepció, 10 41.3945913,2.1575980 1 Carrera Escudé, Judit; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Reunió; Cultura carrera_escude_judit; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; reunio; cultura <p>Sra. Judit Carrera, Directora del CCCB</p> <p>Sr. Greg Clark, urbanista i especialista en les ciutats del futur</p> <p>Acte organitzat per Barcelona Turisme amb més participants.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-14 16:02
agendadiba409819145 Reunió Ajuntament Esparreguera 2024-04-09 11:00:00 2024-04-09 12:00:00 Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona 41.4371224,2.1445578 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials </p> <p>Sra. Anna Moral Gironés,cap d’Àrea de Drets Socials i Ciutadania de l'Ajuntament d'Esparreguera</p> <p>Sra. Rebeca Tevar, cap de Servei de Serveis Socials de l'Ajuntament d'Esparreguera</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-14 16:02
agendadiba409817852 Entrevista a Sra. Judit Carrera als MATINS TV3 - agenda directius professionals- reunió 2024-03-06 10:15:00 2024-03-06 10:35:00 Montalegre, 5 Montalegre, 5 41.3837044,2.1668625 1 Carrera Escudé, Judit; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Grup d'interès; Personal directiu professional; Entrevista; Cultura carrera_escude_judit; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; grup_dinteres; personal_directiu_professional; entrevista; cultura <p>Sra. Judit Carrera, Directora del CCCB</p> <p>Sra. Ariadna Oltra, Presentadora i conductora del programa ELS MATINS de TV3</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-14 16:02
agendadiba409817670 Reunió Sra. Judit Carrera amb Sr. Alfonso Armada - agenda directius professionals- reunió 2024-03-05 13:30:00 2024-03-05 14:30:00 Montalegre, 5 Montalegre, 5 41.3837044,2.1668625 1 Carrera Escudé, Judit; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Reunió; Cultura carrera_escude_judit; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; reunio; cultura <p>Sra. Judit Carrra, Directora del CCCB</p> <p>Sr. Alfonso Armada, periodista independent.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-14 16:02
agendadiba409817571 Reunió Sra. Judit Carrera amb Sra. Soledad Bravo - agenda directius professionals- reunió 2024-03-05 10:00:00 2024-03-05 11:00:00 Montalegre, 5 Montalegre, 5 41.3837044,2.1668625 1 Carrera Escudé, Judit; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Cultura carrera_escude_judit; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; cultura <p>Sra. Judit Carrera, Directora del CCCB</p> <p>Sra. Soledad Bravo, Gerenta de Turisme de Diputació de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-14 16:02
agendadiba409817188 Reunió Judit Carrera amb Angela Molina - agenda directius professionals- reunió 2024-03-04 17:30:00 2024-03-04 18:30:00 Montalegre, 5 Montalegre, 5 41.3837044,2.1668625 1 Carrera Escudé, Judit; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Reunió; Cultura carrera_escude_judit; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; reunio; cultura <p>Sra. Judit Carrera, Directora del CCCB</p> <p>Sra. Angela Molina, filòloga, historiadora i periodista.</p> <p>Sr. Pedro Azara, Arquitecte, professor d'art i comissari d'exposicions</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-14 16:02
agendadiba409816899 Reunió Judit Carrera amb Marina Garcés- agenda directius professionals- reunió 2024-03-04 16:30:00 2024-03-04 17:30:00 Montalegre, 5 Montalegre, 5 41.3837044,2.1668625 1 Carrera Escudé, Judit; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Reunió; Cultura carrera_escude_judit; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; reunio; cultura <p>Sr. Judit Carrera, Directora del CCCB</p> <p>Sra. Marina Garcés, filòsofa i escriptora</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-14 16:02
agendadiba409816678 Reunió Judit Carrera amb Ainoha Grandes - agenda directius professionals- reunió 2024-02-27 13:00:00 2024-02-27 14:00:00 Montalegre, 5 Montalegre, 5 41.3837044,2.1668625 1 Carrera Escudé, Judit; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Reunió; Cultura carrera_escude_judit; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; reunio; cultura <p>Sra. Judit Carrera, Directora CCCB</p> <p>Sra. Ainhoa Grandes, Presidenta de la Fundació MACBA</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-14 16:02
agendadiba409816605 Entrevista de Judit Carrera a DIARI EL PAIS - agenda directius professionals- ENTREVISTA 2024-02-27 11:30:00 2024-02-27 12:45:00 Montalegre, 5 Montalegre, 5 41.3837044,2.1668625 1 Carrera Escudé, Judit; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Entrevista; Cultura carrera_escude_judit; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; entrevista; cultura <p>Sra.Judit Carrera</p> <p>Sr. Jacinto Antón</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-14 16:02
agendadiba409816472 Conversa de Judit Carrera per 30è aniversari CCCB - agenda directius professionals- reunió 2024-02-24 17:45:00 2024-02-24 19:45:00 Montalegre, 5 Montalegre, 5 41.3837044,2.1668625 1 Carrera Escudé, Judit; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Altres; Cultura carrera_escude_judit; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; altres; cultura <p>Sra. Judit Carrera</p> <p>Sra. Carolin Emcke (filòsofa, pensadora i escriptora)</p> <p>Sr. Ricard Solé (investigador)</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-14 16:02
agendadiba409806767 Reunió informativa inici Projecte Web de Comerç Rural NGEU- agenda gerent Sergi Vilamala- activitat 2024-04-11 00:00:00 2024-04-11 23:59:59 Plataforma Microsoft Teams Plataforma Microsoft Teams 41.3829999,2.1254201 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç i consum; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió; Comerç, Consum i Salut Pública area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_i_consum; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; reunio; comerc_consum_i_salut_publica De 18:00 a 19:00h <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> <p>Representants del municipis de:</p> <p>Borredà, El Bruc, Gironella, Les Masies de Voltregà, Montesquiu, Olost, Sant Martí Sesgueioles, Sant Mateu de Bages, Sant Quirze de Besora, Sant Quirze Safaja, Seva, Talamanca, Tavèrnoles i Vilada</p> <p>Encarna Peran, cap Oficina Suport al Teixit Comercial Local</p> <p>Cristina Izquierdo, tècnica responsable projecte</p> <p>Vanessa Guixé, tècnica responsable projecte</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-14 16:02
agendadiba409816347 Entrevistes de diferents mitjans a Judit Carrera per 30 aniversari CCCB- agenda directius professionals- reunió 2024-02-23 10:30:00 2024-02-23 20:00:00 Montalegre, 5 Montalegre, 5 41.3837044,2.1668625 1 Carrera Escudé, Judit; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Cultura carrera_escude_judit; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; cultura <p>Sra. Judit Carrera</p> <p>Sr. Pep Martí (Nació digital)</p> <p>Sr. Joan Safont (Vilaweb)</p> <p>Sra. Carlo Rosich (Informatius TV3)</p> <p>BTV informatius</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-14 16:02
agendadiba409646000 Reunió web productes de proximitat NGEU- agenda gerent Sergi Vilamala-activitat 2024-04-10 00:00:00 2024-04-10 23:59:59 Plataforma Microsoft Teams Plataforma Microsoft Teams 41.3830643,2.1253771 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç i consum; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió; Comerç, Consum i Salut Pública area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_i_consum; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; reunio; comerc_consum_i_salut_publica De 9:30 a 10:30h <p>Sergi Vilamala, gerent Serveis de Comerç</p> <p>Representants de:</p> <p>Consell Comarcal de l'Alt Penedès</p> <p style='margin-bottom:11px'>Consell Comarcal del Bages</p> <p style='margin-bottom:11px'>Comarcal del Baix Llobregat</p> <p style='margin-bottom:11px'>Agència Desenvolupament Berguedà</p> <p style='margin-bottom:11px'>Consorci Moianès</p> <p style='margin-bottom:11px'>Consell Comarcal del Vallès Oriental</p> <p style='margin-bottom:11px'>Consell Comarcal de l'Osona</p> <p style='margin-bottom:11px'>Consel Comarcal Vallès Occidental</p> <p style='margin-bottom:11px'>Consorci Lluçanès</p> <p style='margin-bottom:11px'>Encarna Peran, cap Oficina Suport Comercial Local de la GSC</p> <p style='margin-bottom:11px'>Cristina Izquierdo, tècnica Responsable projecte</p> <p style='margin-bottom:11px'>Pilar Orús, responsable XPT de la GSC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-14 16:02
agendadiba409815839 Entrevista Diaria Ara a Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-02-22 10:00:00 2024-02-22 11:30:00 Aniversari 30 anys del CCCB Montalegre, 5 Montalegre, 5 41.3837044,2.1668625 1 Carrera Escudé, Judit; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Entrevista; Cultura carrera_escude_judit; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; entrevista; cultura <p>Sra. Judit Carrera</p> <p>Sr. Josep Ramoneda, ex-director CCCB</p> <p>Sra. Esther Vera, Directora del DIARI ARA</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-14 16:02