ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba Inauguració de l'exposició Transitar a Vilafranca 2024-04-19 00:00:00 2024-04-19 23:59:59 1 nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-04-19 04:52
agendadiba409910525 Buró executiu de CGLU - agenda director RI Antoni Montseny - activitat 2024-04-17 09:00:00 2024-04-19 23:59:59 El secretariat mundial de CGLU, ha convocat les reunions del comitè de finances i del Buró Executiu a San José de Costa Rica. https://www.diba.cat/web/agenda/-/buro-executiu-de-cglu-agenda-director-ri-antoni-montseny-activitat 1 Àrea de Presidència; Ajuntaments; Relacions internacionals; Jornades, congressos i seminaris; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Viatge; Presidència area_de_presidencia; ajuntaments; relacions_internacionals; jornades_congressos_i_seminaris; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; viatge; presidencia <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals<br /> Olívia Paton, cap de l'Oficina d'Europa i Estratègia Internacional</p> Es tractarà, entre d’altres, de l’agenda del proper Consell Mundial (La Haia, novembre 2024), i de com articular els consells polítics i els seus continguts. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba409897590 Activació dels grups de treball de la Comunitat d’UDUs: Regulació i Finançament 2024-04-24 09:30:00 2024-04-24 11:30:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/activacio-dels-grups-de-treball-de-la-comunitat-d-udus-regulacio-i-financament-1 1 PresentacióEn el marc de la Comunitat de Coneixement d'Urbanitzacions amb Dèficits Urbanístics es convoca un seminari web destinat a l'activació dels grups de treball corresponents a la “REGULACIÓ” i “FINANÇAMENT” de les UDUs, que juntament amb el de “GOVERNANÇA”, que s’activarà properament, configuren els tres aspectes claus per fer front a la problemàtica d’aquests teixits.La sessió té per objecte -mitjançant dinàmiques participatives- identificar col·lectivament les qüestions específiques a abordar en cada grup de treball, i concretar el seu funcionament i programació.DestinatarisMembres de la Comunitat de Coneixement d'Urbanitzacions amb Dèficits UrbanísticsProgramaInscripcionsInscripció prèvia al seminari web s'ha de fer a través de l’adreça urbambdeficits@diba.cat. Una vegada formalitzada la inscripció, es facilitarà l’enllaç TEAMS per la connexió a la sessió.Els Ens locals que encara no formen part de la Comunitat de Coneixement poden comunicar el seu interès en formar-hi part en el mateix moment de formalitzar la inscripció. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba409642859 Cafè amb Brussel·les: Respostes d'Europa per una gestió resilient de l'aigua 2024-04-23 10:00:00 2024-04-23 23:59:59 https://www.diba.cat/web/ri/-/cafe-amb-brussel-les-respostes-d-europa-per-una-gestio-resilient-de-l-aigua Virtual Virtual 1 L'Oficina Europa i Estratègia Internacional de la Direcció de Relacions Internacionals ha programat una nova edició del 'Cafè amb Brussel·les', amb l'objectiu d'apropar la realitat europea als ens locals de la província de Barcelona. És una sessió destinada a personal electe i tècnic de corporacions municipals.Aquesta sessió, titulada 'Respostes d'Europa per una gestió resilient de l'aigua' s'organitza en col·laboració amb l'Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica i l'Àrea d'Infraestructures i Territori de la Diputació de Barcelona.L'acte pretén donar a conèixer la política d'aigües de la UE des d'una aproximació local, així com la seva acció davant la situació actual d'escassetat d'aigua a la Mediterrània, que genera una creixent preocupació als nostres territoris. En el context del Pacte Verd Europeu, la Directiva Marc de l'Aigua proporciona el marc principal i els objectius de la política de l'aigua a Europa.La gestió de l'aigua és un dels sectors més afectats per les amenaces climàtiques de la Unió, ens calen mesures urgents de mitigació, adaptació i resiliència de tots els sectors per reduir i controlar els efectes a curt, mig i llarg termini en l'economia, el medi ambient, el benestar i la salut. En aquesta edició, comptarem amb la participació de Claudia Olazábal, cap d'unitat de la Direcció General de Medi Ambient de la Comissió Europea. Amb ella explorarem la política europea d'aigües i com pot contribuir a solucions locals per garantir la seguretat hídrica als territoris del sud d'Europa.Us hi esperem!Inscriu-t'hi! La sessió serà virtual a través de la plataforma Teams i en català.Aprofitem l'ocasió per convidar-vos a fer-nos arribar propostes de temes que voldríeu que abordéssim en propers 'Cafè amb Brussel·les', adreçant-nos un correu electrònic a la bústia de l'Oficina: o.europa.eint@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba409634663 Reunió amb MINSAIT 'Preguntas clave Inmigración, Envejecimiento y Políticas Activas de Ocupación' 2024-04-15 10:00:00 2024-04-15 11:00:00 Presentació Projectes Reunió Telemàtica Reunió Telemàtica 1 Espinosa de Castro, Marina; Alvarez Jurado, Anna; Argüelles Busto, Estrella; 08 - Treball decent i creixement econòmic; 09 - Indústria, innovació i infraestructures; 10 - Reducció de les desigualtats; 11 - Ciutats i comunitats sostenibles; 12 - Consum i producció responsables; 17 - Aliança per a assolir els objectius; Ajuntaments; Administració local; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat espinosa_de_castro_marina; alvarez_jurado_anna; arguelles_busto_estrella; 08__treball_decent_i_creixement_economic; 09__industria_innovacio_i_infraestructures; 10__reduccio_de_les_desigualtats; 11__ciutats_i_comunitats_sostenibles; 12__consum_i_produccio_responsables; 17__alianca_per_a_assolir_els_objectius; ajuntaments; administracio_local; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; presidencia; desenvolupament_economic_i_turisme; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Coordinadora de Cooperació i Assistència Local de l’Àrea de Presidència - Marina Espinosa</p> <p>Àrea de Presidència - Mònica Belinchón</p> <p>Coordinadora de l’Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat - Estrella Argüelles</p> <p>Coordinadora de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme - Anna Àlvarez</p> <p>Principal Business Consulting MINSAIT - Victor Baylina</p> <p>Principal Business Consulting MINSAIT - Eduardo Inchaurza</p> <p>Manager Business Consulting MINSAIT - Victor Sanz</p> <p>Director Soluciones Electorales MINSAIT - José Antonio Rubio</p> <p>Directora Administraciones públicas - MINSAIT - Anna Ortí</p> <p>Senior Consultant Soluciones Electorales - MINSAIT - Enrico Giacometti</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba409515262 Planejament urbanístic 2024-05-08 09:30:00 2024-05-29 14:00:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/planejament-urbanistic-1 Recinte Escola Industrial. Edifici 25, Sala S7. Carrer Comte Urgell, 187- 08036 Barcelona Recinte Escola Industrial. Edifici 25, Sala S7. Carrer Comte Urgell, 187- 08036 Barcelona 1 8, 15, 22 i 29 de maig 2024 PresentacióLa Diputació de Barcelona és una entitat de govern local que treballa conjuntament amb els ajuntaments per impulsar el progrés i el benestar de la ciutadania.L’acció urbanística és una activitat de gran transcendència en el dia a dia dels governs locals. Hi conflueixen, si més no, un ampli conjunt de competències a exercir, una complexitat tècnica i jurídica notables i la concurrència en la matèria d’interessos i responsabilitats rellevants.Des de la Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració urbana s’organitza aquest cicle de tres cursos amb l’objectiu d’aprofundir ens les matèries d’urbanisme, el de planejament urbanístic, la gestió i el règim d’intervenció i protecció de la legalitat. El curs que tot seguit presentem, és el primer curs del cicle, dedicat al Planejament Urbanístic.L'objectiu d'aquest curs és aprofundir en els diferents aspectes del planejament urbanístic, la primera sessió tindrà un enfoc més jurídic amb l’encaix marc legal i principis bàsics, el règim jurídic del sòl, drets i deures. La classificació del sòl i regulació en cadascuna d’elles. La segona i tercera sessió, es treballen les figures de planejament i les seves competències, primer amb el planejament general i després el derivat. La darrera sessió es destinarà a la transversalitat del desenvolupament d’un pla. El Pla una visió pluridisciplinar, acabant el curs amb una taula rodona.Cadascuna de les tres primeres sessions del curs s’estructura en una primera part teòrica i una segona part de caràcter més pràctic. La darrera sessió, mantindrà una part teòrica i finalitzarà amb una taula rodona.PonentsGemma Segura, advocada del despatx Pareja & Associats.Tomàs de Castro, arquitecte coordinador adjunt d’urbanisme de l’ajuntament de Sabadell.Mònica Baguer, arquitecta fundadora del despatx Territori XLMLaura Fonts, advocada. Cap de l'Oficina Territorial d'Acció i Avaluació Ambiental de Barcelona DG de Polítiques Ambientals i Medi Natural.Miquel Morell, Economista.Josep Illa, Biòleg.Màrius Navazo, Geògraf.Maria Bonet, Geògrafa.Eulàlia Mata, Arquitecta.DestinatarisAquesta formació està adreçada al personal tècnic i jurídic dels ens locals, atesa l’orientació del curs, aquest va adreçat al personal de les administracions amb reduïts coneixements i experiència en la temàtica objecte del curs.InscripcionsLes preinscripcions es realitzaran mitjançant l’aplicatiu gestforma, la confirmació de la inscripció per part de la Diputació de Barcelona es farà per correu electrònic. Per motius logístics i de dinàmica de la sessió, el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de preinscripció. Per afavorir la pluralitat d’assistents es podrà limitar l’assistència al curs a una persona per ens local. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta. Es requereix validació/autorització a Gestforma de la persona Responsable Municipal de Formació de cada ens públic.Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins al dia 22 d’abril de 2024 mitjançant el següent enllaç.Programa08/05 Sessió 1: Encaix marc legal i principis bàsics El règim jurídic del sòl, drets i deures. La classificació del sòl i regulació en cadascuna d’elles.Taller: practica sòl urbà, criteris legals. Distinció consolidat o no i conseqüències.Gemma Segura15/05 Sessió 2: El sistema de planejament. El POUM. Contingut. La modificació de pla, i les seves repercussions, reserves de sistemes, habitatge protegit, cessió d’aprofitament.Taller: Exemples de modificacions pel càlcul de reserves i cessionsTomàs de Castro22/05 Sessió 3: El planejament derivat. Figures, conceptes, competències i exemples.Taller: La delimitació del sector i polígonsMònica Beguer29/05 Sessió 4: Tràmit urbanístic i ambiental. Laura Fonts.La transversalitat del desenvolupament d’un pla. El Pla una visió pluridisciplinar. Taula rodona: Miquel Morell, Economista. Josep Illa, biòleg. Màrius Navazo, Geògraf. Maria Bonet, Geògrafa. Eulàlia Mata, Arquitecta, conducció. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba409230331 Reunió amb Telefònica 2024-03-22 10:00:00 2024-03-22 11:00:00 Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Alfonso Colomé, especialista Transformación Digital Sector Salud-Social</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Elba Siles Aiguesvives, especialista IoT &amp; Big Data &amp; CeX AAPP Catalunya</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Alejandro Clausell, account Manager</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Josep Muñoz, gerent de Serveis Socials</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba409223309 Urbanisme pràctic_taller: Convenis urbanístics 2024-04-29 09:30:00 2024-04-29 14:30:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/urbanisme-practic_taller-convenis-urbanistics Edifici del Vagó- Aula 2B. Recinte Escola Industrial. Comte Urgell 187. Edifici del Vagó- Aula 2B. Recinte Escola Industrial. Comte Urgell 187. 1 PresentacióLa Diputació de Barcelona és una entitat de govern local que treballa conjuntament amb els ajuntaments per impulsar el progrés i el benestar de la ciutadania. L’acció urbanística és una activitat de gran transcendència en el dia a dia dels governs locals. Hi conflueixen, si més no, un ampli conjunt decompetències a exercir, una complexitat tècnica i jurídica notables i la concurrència en la matèria d’interessos i responsabilitats rellevants.Des de la Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana s’organitza una formació continuada per resoldre les casuístiques i conflictes del dia a dia dels ens municipals, en aquest sentit el cicle urbanisme pràctic està compost per diferents càpsules i tallers que donen resposta a les necessitats de les entitats locals.Aquest taller vol afrontar el tema dels convenis urbanístics, un instrument útil per arribar acords amb propietaris i poder desenvolupar planejament urbanístics, però que sovint genera desconfiança. En aquest taller abordarem el marc legal, límits, competències, tràmit, problemàtica...Aquesta edició en format presencial on la ponent exposarà el contingut teòric acompanyats de casos pràctics amb la participació activa dels assistents. El taller, a més, és un espai de compartir experiències entre els diferents professionals que treballen en la matèria de l’urbanisme.PonentsEva Giménez Corrons, advocada Sòcia Responsable de l'Àrea de Dret Administratiu i Urbanisme, del despatx RCD advocats.DestinatarisAquesta formació està adreçada al personal jurídic i tècnic dels ens locals amb experiència en planejament i gestió urbanística. Les places s’atorgaran preferentment a personal jurídic i tècnic, prioritzant els perfils que més s’adaptin a la temàtica del taller. Es tindrà en consideració l’ordre d’inscripció.RequisitsEls assistents hauran de portar la legislació vigent en matèria urbanística, així com el material necessari per a resoldre els diferents casos que s’aniran plantejant.Programa9:30-14:30. Els convenis urbanístics. Taller i casos pràctics. Eva Giménez CorronsInscripcionsPer motius logístics i de dinàmica de la sessió el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds. Per afavorir la participació del màxim d’assistents es podrà limitar l’assistència al curs a una persona per ens local. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta. Es requereix validació/autorització a Gestforma de la persona Responsable Municipal de Formació a cada ens públic.Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins al dia 17 d’abril de 2024 mitjançant el següent enllaç. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba409000077 Seminari 'Estratègies de zonificació escolar per a l'equitat educativa' 2024-04-26 10:00:00 2024-04-26 12:00:00 El seminari analitza la zonificació escolar com a eina en la lluita contra la segregació escolar i com espai de corresponsabilitat en favor de l'equitat educativa. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/seminari-estrategies-de-zonificacio-escolar-per-a-l-equitat-educativa- Seminari en línia Seminari en línia https://www.diba.cat/educacio/-/estrategies-zonificacio-escolar 1 Adreçat a regidors i regidores d'educació.Docent:Xavier Bonal, Catedràtic de Sociologia al Departament de Sociologia de la Universitat Autònoma de Barcelona nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408933632 Reunió amb Vodafone i Apple 2024-03-18 09:30:00 2024-03-18 10:30:00 Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Anabel Martín, Key Account Manager AAPP Vodafone</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Ivan Peña, Apple</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Josep Muñoz, gerent de Serveis Socials</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba408933490 Reunió amb COHABITAC, la Coordinadora de fundacions d'habitatge social 2024-03-15 09:00:00 2024-03-15 10:00:00 Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Esdeveniments; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat esdeveniments; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Sergio Rodríguez, director F. Habitatge Social</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Maira Costa, directora F. Mambré</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Xavier Mauri, director F. Hàbitat 3</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Josep Muñoz, gerent de Serveis Socials</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba408895911 Assistencia a la I Convenció Fòrum Social Metropolità 2024 2024-03-19 12:30:00 2024-03-19 13:30:00 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'> </p> google/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba408728659 Curs 'Eines per incorporar la perspectiva de gènere a la cooperació al desenvolupament' 2024-05-03 10:00:00 2024-05-17 14:00:00 https://www.diba.cat/web/ri/-/curs-eines-per-incorporar-la-perspectiva-de-genere-a-la-cooperacio-al-desenvolupament- Format híbrid Format híbrid 1 L'Oficina de Cooperació al Desenvolupament i el Servei de Polítiques d’Igualtat de la Diputació de Barcelona us informen que ja estan obertes les inscripcions per participar en el curs 'Eines per incorporar la perspectiva de gènere a la cooperació al desenvolupament' en el marc del BAF 2024.Aquest curs està dirigit a personal tècnic municipal de l'àmbit de cooperació al desenvolupament i d'igualtat. Té com a objectiu proporcionar orientacions pràctiques per tal d’incorporar la transversalitat de gènere en les polítiques públiques de cooperació al desenvolupament d’àmbit local.El curs consta de 10 hores dividides en una primera sessió el dia 3 de maig de 4 hores presencials (Recinte de l’Escola Industrial) i 3 sessions els dies 8, 10 i 17 de maig, de 2 hores cadascuna, en format de videoformació.La formadora és la Gisela Carrasco Miró, consultora de cooperació al desenvolupament especialitzada en gènere i en drets de les dones i nenes. Té experiència de treball com a docent en Universitats d’Europa i Amèrica, així com a consultora en ONGs, agències de cooperació i agències de NNUU com OMS, PNUD i ONU DONES, entre altres. Les inscripcions estan obertes a través d'aquest enllaç fins al 22 d’abril de 2024. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408640840 Propietat intel·lectual en la gestió cultural (5a edició) 2024-07-11 10:00:00 2024-07-11 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/propietat-intel-lectual-en-la-gestio-cultural-5a-edicio- Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 1 La propietat intel·lectual constitueix una d’aquelles qüestions espinoses en l’àmbit de la gestió cultural. Una qüestió de què cal tenir coneixements per evitar problemes de tipus legal i reclamacions per part de ciutadans i artistes implicats. El curs vol ser un repàs a la legislació en matèria de propietat intel·lectual, remarcant aquells àmbits i situacions en què aquesta qüestió pot afectar els tècnics culturals (música, arts visuals, teatre, cinema, reproduccions, difusió, política comunicativa, etc.). Les sessions abordaran també els tipus de contracte que cal establir amb creadors i artistes, així com tots aquells aspectes de difusió en què poden donar-se conflictes derivats de la gestió i aplicació de la propietat intel·lectual. Docent Cristina CalvetAdvocada especialitzada àmpliament en el sector cultural/artístic. Va ser responsable del Departament jurídic de l'Associació d'Actors i Directors Professionals de Catalunya, AADPC. Ha treballat al Fòrum Universal de les Cultures BARCELONA 2004, SA com advocada responsable de les contractacions artístiques produïdes dins i fora del Recinte del Fòrum. El seu primer contacte com a professional amb el sector artístic va ser amb l'Associació professional de representants, promotors i mànagers de Catalunya (ARC) en l'àmbit de la música, promoció de concerts, i representació artística.Membre del Comitè científic i professora en el Màster en Dret de la Propietat Intel·lectual i industrial de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona; també professora en el Màster en Dret de la Societat de la Informació del mateix l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona. Docent també en: la Universitat Abat Oliva de Barcelona (Màster en Postproducció Audiovisual i en el Grau en Publicitat); Universitat Internacional de Catalunya (Responsable del Mòdul jurídic Màster en Gestió Cultural); Taller de Músics de Barcelona (curs de gestió musical); Universitat de Blanquerna (Màster universitari en ficció en cine i televisió. Producció, guió i realització), Escola de Cinema Bande a Part; Centre de Formació IL3 adscrit a la Universitat de Barcelona (Postgrau en Gestió Espectacles), Escola guionistes SHOWRUNNERS BCN, Màster en Producció i Distribució Cinematogràfica adscrit a la Universitat de Vic, entre d'altres. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408639890 Propietat intel·lectual en la gestió cultural (4a edició) 2024-07-09 10:00:00 2024-07-09 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/propietat-intel-lectual-en-la-gestio-cultural-4a-edicio- Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 1 La propietat intel·lectual constitueix una d’aquelles qüestions espinoses en l’àmbit de la gestió cultural. Una qüestió de què cal tenir coneixements per evitar problemes de tipus legal i reclamacions per part de ciutadans i artistes implicats. El curs vol ser un repàs a la legislació en matèria de propietat intel·lectual, remarcant aquells àmbits i situacions en què aquesta qüestió pot afectar els tècnics culturals (música, arts visuals, teatre, cinema, reproduccions, difusió, política comunicativa, etc.). Les sessions abordaran també els tipus de contracte que cal establir amb creadors i artistes, així com tots aquells aspectes de difusió en què poden donar-se conflictes derivats de la gestió i aplicació de la propietat intel·lectual.Docent Cristina CalvetAdvocada especialitzada àmpliament en el sector cultural/artístic. Va ser responsable del Departament jurídic de l'Associació d'Actors i Directors Professionals de Catalunya, AADPC. Ha treballat al Fòrum Universal de les Cultures BARCELONA 2004, SA com advocada responsable de les contractacions artístiques produïdes dins i fora del Recinte del Fòrum. El seu primer contacte com a professional amb el sector artístic va ser amb l'Associació professional de representants, promotors i mànagers de Catalunya (ARC) en l'àmbit de la música, promoció de concerts, i representació artística.Membre del Comitè científic i professora en el Màster en Dret de la Propietat Intel·lectual i industrial de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona; també professora en el Màster en Dret de la Societat de la Informació del mateix l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona. Docent també en: la Universitat Abat Oliva de Barcelona (Màster en Postproducció Audiovisual i en el Grau en Publicitat); Universitat Internacional de Catalunya (Responsable del Mòdul jurídic Màster en Gestió Cultural); Taller de Músics de Barcelona (curs de gestió musical); Universitat de Blanquerna (Màster universitari en ficció en cine i televisió. Producció, guió i realització), Escola de Cinema Bande a Part; Centre de Formació IL3 adscrit a la Universitat de Barcelona (Postgrau en Gestió Espectacles), Escola guionistes SHOWRUNNERS BCN, Màster en Producció i Distribució Cinematogràfica adscrit a la Universitat de Vic, entre d'altres. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408617732 Reunió direcció general Serveis Socials, Generalitat Catalunya 2024-03-13 15:30:00 2024-03-13 16:30:00 Plataforma Microsoft Teams Plataforma Microsoft Teams 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p class='x'>Sra. Mireia Vall, directora general de Serveis Socials, Generalitat Catalunya</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba408571755 Urbanisme pràctic_càpsula: La divisió de terrenys 2024-04-09 09:30:00 2024-04-09 11:30:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/urbanisme-practic_capsula-la-divisio-de-terrenys Videoformació Videoformació 1 PresentacióLa Diputació de Barcelona és una entitat de govern local que treballa conjuntament amb els ajuntaments per impulsar el progrés i el benestar de la ciutadania.L’acció urbanística és una activitat de gran transcendència en el dia a dia dels governs locals. Hi conflueixen, si més no, un ampli conjunt de competències a exercir, una complexitat tècnica i jurídica notables i la concurrència en la matèria d’interessos i responsabilitats rellevants.Des de la Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana s’organitza una formació continuada per resoldre les casuístiques i conflictes del dia a dia dels ens municipals, en aquest sentit el cicle urbanisme pràctic esta compost per diferents càpsules i tallers que donen resposta a les necessitats de les entitats locals.Aquesta càpsula vol afrontar el tema de les divisions de terrenys, concepte, règim i fiscalització prèvia de la divisió i segregació de terrenys, les autoritzacions o el pronunciament municipal innecessarietat d’aquesta, regulats a TRLUC i el RPLUC. PonentsAlfred Lacasa Tribó, advocat, Secretari de l’Ajuntament de BlanesDestinatarisAquesta formació està adreçada al personal tècnic i jurídic dels ens locals amb experiència en la tramitació de llicències, planejament i gestió. Es tindrà en consideració l’ordre d’inscripció.InscripcionsPer motius logístics i de dinàmica de la sessió el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds. Per afavorir la participació del màxim d’assistents es podrà limitar l’assistència al curs a una persona per ens local. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta. Es requereix validació/autorització a Gestforma de la persona Responsable Municipal de Formació a cada ens públic.Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins al dia 2 d’abril de 2024 mitjançant el següent enllaç. Programa 9:30-11:30h La divisió de terrenys. Alfred Lacasa, advocat nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408376571 Reunió amb El Gotic (casa d’acollida) 2024-03-11 11:00:00 2024-03-11 12:00:00 Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p> </p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Miguel Paz, fundador i director el Gotic</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Josep Muñoz, gerent de Serveis Socials</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba408376239 Sessió informativa sobre la convocatòria de subvencions per a entitats sense finalitat de lucre per l'any 2024 de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat de la Diputació de Barcelona 2024-03-05 17:00:00 2024-03-05 18:00:00 Plataforma Zoom Plataforma Zoom 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Presentació; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; presentacio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba410160540 Reunió amb Dr. Albert Espelt, Universitat Autònoma de Barcelona - agenda Samuel Nuñez 2024-04-11 12:00:00 2024-04-11 13:00:00 Reunió amb Dr. Albert Espelt, tema: Fira de salut de joves de la Catalunya Central 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; #DIBAOBERTA; Fernández i Saltor, Oriol; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Tarafa Orpinell, Gemma; Núñez Amela, Samuel; Grup d'interès; Obrador Solé, Guida; Reunió; Comerç, Consum i Salut Pública area_de_comerc_consum_i_salut_publica; dibaoberta; fernandez_i_saltor_oriol; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; tarafa_orpinell_gemma; nunez_amela_samuel; grup_dinteres; obrador_sole_guida; reunio; comerc_consum_i_salut_publica <p>Samuel Nuñez, diputat adjunt de l’Àrea de Comerç, Consum i salut pública</p> <p>Gemma Tarafa, diputada delegada de salut pública</p> <p>Oriol Fernández, coordinador de l’Àrea de Comerç, Consum i salut pública</p> <p>Guida Obrador, gerenta Serveis salut pública i consum</p> <p>Dr. Albert Espelt, Vicedegà d’alumnat i promoció de la Facultat de Psicologia de la UAB</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba410211215 Reunió amb la Sindicatura de Comptes 2024-04-16 11:30:00 2024-04-16 12:30:00 Xarxa de Governs Locals 1 Àrea de Presidència; Espinosa de Castro, Marina; 16 - Pau, justícia i institucions sòlides; 17 - Aliança per a assolir els objectius; Administració local; Personal directiu professional; Balbàs Garrido, Maribel; Reunió; Presidència area_de_presidencia; espinosa_de_castro_marina; 16__pau_justicia_i_institucions_solides; 17__alianca_per_a_assolir_els_objectius; administracio_local; personal_directiu_professional; balbas_garrido_maribel; reunio; presidencia nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba410209858 Carta informativa i trobada, Mercats de Venda No Sedentària - Agenda Oriol Fernàndez 2024-04-15 17:00:00 2024-04-15 18:00:00 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Fernández i Saltor, Oriol; Reunió; Comerç, Consum i Salut Pública area_de_comerc_consum_i_salut_publica; fernandez_i_saltor_oriol; reunio; comerc_consum_i_salut_publica <p>Coordinador de l'Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública, Oriol Fernàndez Saltor</p> <p></p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba408622527 Reunió amb la XAL- Agenda vicepresidenta 5a Raquel Albiol i Gilabert 2024-03-06 11:00:00 2024-03-06 12:30:00 Reunió de la Vicepresidenta 5a amb la XAL i visita de les instal·lacions Travessera de les Corts, 131-159 Pavelló Cambó. Recinte Maternitat. Travessera de les Corts, 131-159 Pavelló Cambó. Recinte Maternitat. 41.0000000,2.0000000 1 Àrea de Feminismes i Igualtat; 05 - Igualtat de gènere; Albiol i Gilabert, Raquel; Reunió; Feminismes i Igualtat area_de_feminismes_i_igualtat; 05__igualtat_de_genere; albiol_i_gilabert_raquel; reunio; feminismes_i_igualtat <p>Sra. Raquel Albiol i Gilabert, vicepresidenta 5a i presidenta delegada de l'Àrea de Feminismes i Igualtat</p> <p>Sra. Marc Melillas Esquirol, Conseller delegat de la XAL</p> <p>Sr. Cristian Agudo Calduch, Secretari de Comunicació Nacional ERC</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba408622390 Acte Dia Internacional de les Dones- Agenda Vicepresidenta 5a Raquel Albiol i Gilabert i Diputada Eva Soler i Guallar 2024-03-06 19:00:00 2024-03-06 20:30:00 Assistència a l'acte Dia Internacional de les Dones de la Vicepresidenta 5a i la Diputada adjunta de l'Àrea de Feminismes i Igualtat Paulau de la Generalitat, Pl. de Sant Jaume, Ciutat Vella, 08002 Barcelona Paulau de la Generalitat, Pl. de Sant Jaume, Ciutat Vella, 08002 Barcelona 41.0000000,2.0000000 1 05 - Igualtat de gènere; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Albiol i Gilabert, Raquel; Soler i Guallar, Eva; Altres; Feminismes i Igualtat 05__igualtat_de_genere; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; albiol_i_gilabert_raquel; soler_i_guallar_eva; altres; feminismes_i_igualtat <p>Sra. Raquel Albiol i Gilabert, vicepresidenta 5a i presidenta delegada de l'Àrea de Feminismes i Igualtat</p> <p>Sra. Eva Soler i Guallar, diputada adjunta de l'Àrea de Feminismes i Igualtat</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba409807938 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-02-08 17:00:00 2024-02-08 18:00:00 Montalegre, 5 Montalegre, 5 41.0000000,2.1668199 1 Carrera Escudé, Judit; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Entrevista; Cultura carrera_escude_judit; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; entrevista; cultura <p>Sra. Judit Carrera</p> <p>Sra. Llucia Ramis (escriptora i periodista)</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba409763199 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-02-07 09:30:00 2024-02-07 10:30:00 Montalegre, 5 Montalegre, 5 41.0000000,2.1668199 1 Carrera Escudé, Judit; Personal directiu professional; Entrevista; Cultura carrera_escude_judit; personal_directiu_professional; entrevista; cultura <p>Judit Carrera</p> <p>Núria Benach</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba408637437 L'exposició 'Dones trencant barreres' arriba a Vilanova i la Geltrú 2024-04-02 00:00:00 2024-04-16 23:59:59 aquest exposició itinerant preten visibilitzar dones inspiradores de la Mediterrània, que trenquen estereotips de gènere en la seva vida diària, per tal de promoure la igualtat a les seves ciutats i comunitats. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/l-exposicio-dones-trencant-barreres-arriba-a-vilanova-i-la-geltru Biblioteca Joan Oliva (Plaça de la Vila, 13) de Vilanova i la Geltrú Biblioteca Joan Oliva (Plaça de la Vila, 13) de Vilanova i la Geltrú 41.2244148,1.7255327 https://www.diba.cat/web/dones-que-transformen/ 1 la mostra és originària de l'Institut Europeu de la Mediterrània (IEMed) i, a Vilanova i la Geltrú, està organitzada pel consistori amb el suport de la Diputació de Barcelona, en el marc de la iniciativa Dones que Transformen. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba409806449 Reunió amb l'Ajuntament de Sant Pere de Ribes-agenda gerent Sergi Vilamala -activitat 2024-04-11 00:00:00 2024-04-11 23:59:59 Casa de la Vila, Pl. Vila 1. 08810 Sant Pere de Ribes Casa de la Vila, Pl. Vila 1. 08810 Sant Pere de Ribes 41.2626095,1.7720646 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Garraf; Comerç i consum; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió; Comerç, Consum i Salut Pública; Sant Pere de Ribes area_de_comerc_consum_i_salut_publica; garraf; comerc_i_consum; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; reunio; comerc_consum_i_salut_publica; sant_pere_de_ribes De 10.00 a 12.00h <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> <p>Raquel Zamora, cap de Promoció Ecònomica de l'Aj. Sant Pere Ribes</p> <p>Yolanda Dauden, tècnica Iniciatives econòmiques</p> <p>Encarna Peran, cap Oficina Suport Teixit Comercial Local de GSC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba410214803 II Jornada Fomentem la Cultura de la Pau 2024-04-26 09:30:00 2024-04-26 23:59:59 L’Ajuntament de Santa Margarida i els Monjos i la Xarxa Catalana d’Alcaldes/ses per la Pau, organitzen la II Jornada de foment de la cultura de pau, està dedicada a «La memòria oral com a recurs educatiu pel foment de la pau». https://www.diba.cat/web/el-diari/-/jornada-fomentem-la-cultura-de-la-pau 41.3091214,1.6520554 1 La Jornada reflexionarà sobre els recursos educatius que ens presenta la memòria oral amb l’objectiu de fomentar la cultura de pau.A través d'aquesta trobada es vol aprendre i fer visible el rol dels municipis en el rescat de la memòria oral i el seu ús com a recurs educatiu pel foment de la pau.Inscripcions nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba409779960 Jornada IND+I 2024 2024-04-17 09:00:00 2024-04-17 16:30:00 La Diputació de Barcelona participa a la 8a edició del IND+I Day, una trobada per desgranar la indústria regenerativa: aquella que busca contribuir positivament a l’economia i al seu entorn, promovent la restauració i la regeneració dels recursos naturals i de la societat. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/jornada-ind-i-2024 Cúbic Viladecans (Passeig de la Marina, 31) Cúbic Viladecans (Passeig de la Marina, 31) 41.3142663,2.0260949 https://indi.cat/ 1 Cada vegada són més les empreses que aposten per un comportament positiu pel medi ambient i per les comunitats, basant-se en la innovació i en el compromís amb la humanitat i el planeta per a desenvolupar noves solucions que, a més de generar valor econòmic, incorporin també valors ètics.Durant el IND+I Day 2024 s'analitzarà què està passant globalment, però, sobretot, com això és una oportunitat de generar valor per a les empreses.Podeu consultar el programa en aquest enllaç. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba410052096 8a. edició de la Trobada Anual d’Indústria i Innovació IND+I - agenda Anna Álvarez - jornada 2024-04-17 09:00:00 2024-04-17 10:30:00 41.3144079,2.0260767 1 Alvarez Jurado, Anna; Economia i treball; Personal directiu professional; Jornada; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Exposició presencial (dades bàsiques) alvarez_jurado_anna; economia_i_treball; personal_directiu_professional; jornada; desenvolupament_economic_i_turisme; exposicio_presencial_dades_basiques <p>Anna Álvarez, coordinadora de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme entre d'altres assistents.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba409779357 7a Jornada por una Economía Circular y Competitiva - agenda Anna Alvarez - Jornada 2024-04-09 09:30:00 2024-04-09 14:00:00 DFactory - Calle 27, 10-16 Sector BZ Zona Franca · 08040 Barcelona DFactory - Calle 27, 10-16 Sector BZ Zona Franca · 08040 Barcelona 41.3360273,2.1379483 1 Alvarez Jurado, Anna; Economia i treball; Personal directiu professional; Jornada; Desenvolupament Econòmic i Turisme alvarez_jurado_anna; economia_i_treball; personal_directiu_professional; jornada; desenvolupament_economic_i_turisme <p>Anna Álvarez, coordinadora de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme, entre d'altres assistents.</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba409820124 Jornada Joventut Erasmus 2024-04-17 15:15:00 2024-04-17 18:30:00 Sant Boi Llobregat, Can Massarella, Carrer Mallorca, 30 Sant Boi Llobregat, Can Massarella, Carrer Mallorca, 30 41.3419640,2.0426542 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'> </p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba409779588 IV Congrés Nacional de Gestors de Polígons - Agenda Anna Alvarez - congrés 2024-04-11 09:30:00 2024-04-11 12:15:00 Fira Barcelona – Recinte Gran Via (Hall 2) - Av. Joan Carles I, 64 - Hospitalet de Llobregat Fira Barcelona – Recinte Gran Via (Hall 2) - Av. Joan Carles I, 64 - Hospitalet de Llobregat 41.3549242,2.1278574 1 Alvarez Jurado, Anna; Economia i treball; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Exposició presencial (dades bàsiques) alvarez_jurado_anna; economia_i_treball; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; exposicio_presencial_dades_basiques <p>Anna Álvarez, coordinadora de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Roger Pumares, gerent de la Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació entre d'altres assistetns.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba408395731 El TRANSITAR-bus present al Saló de l'Ensenyament 2024-03-13 00:00:00 2024-03-17 23:59:59 TRANSITAR-bus és un antic bibliobús transformat en una càpsula d’experiències per a l’orientació. Forma part de les estratègies l’Àrea d’Educació de la Diputació de Barcelona en la lluita contra l’abandonament escolar prematur, els projectes d’orientació al llarg de la vida i la promoció de les noves oportunitats educatives. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/el-transitar-bus-present-al-salo-ensenyament Fira de Barcelona (Montjuïc) Pavelló 1, nivell 0, carrer G, stand 801. Barcelona Fira de Barcelona (Montjuïc) Pavelló 1, nivell 0, carrer G, stand 801. Barcelona 41.3739558,2.1505100 https://www.diba.cat/web/transitar/bus 1 nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408933385 25è Aniversari APSOCECAT 2024-03-13 18:30:00 2024-03-13 19:00:00 Auditori de les Cotxeres de Sants (Pas de Fructuós Gelabert, 6, Sants-Montjuïc, 08014 Barcelona) Auditori de les Cotxeres de Sants (Pas de Fructuós Gelabert, 6, Sants-Montjuïc, 08014 Barcelona) 41.3760426,2.1368738 1 Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Lliurament de premis; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; lliurament_de_premis; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba388813071 Reunió Public Management Lab 2023-04-19 17:30:00 2023-04-19 19:30:00 La reforma de la gestió pública Sala Emicicle - Oficines Fira de Barcelona - Plaça Espanya Sala Emicicle - Oficines Fira de Barcelona - Plaça Espanya 41.3764804,2.1491603 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Villamayor Caamaño, Javier; Economia i treball; Esdeveniments; Grup d'interès; Personal directiu professional; Diputació de Barcelona; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; villamayor_caamano_javier; economia_i_treball; esdeveniments; grup_dinteres; personal_directiu_professional; diputacio_de_barcelona; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba409771350 Visita Associació Amical de Mauthausen - agenda director RI Antoni Montseny - activitat 2024-04-05 10:30:00 2024-04-05 11:30:00 carrer de Sils 1, baixos. BARCELONA carrer de Sils 1, baixos. BARCELONA 41.3783749,2.1777840 1 Àrea de Presidència; Ajuntaments; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Barcelonès; Relacions internacionals; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Presidència; Barcelona area_de_presidencia; ajuntaments; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; barcelones; relacions_internacionals; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; reunio; presidencia; barcelona <ul> <li>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals DB</li> <li>Octavi de la Varga, tècnic assessor en projectes estratègics DB</li> <li>Patrick Heinz, Cònsol General adjunt de la República Federal d'Alemanya</li> <li>Juan Manuel Calvo, president Associació Amical de Mauthausen</li> <li>Josepa Gardenyes, vocal Junta Associació Amical de Mauthausen</li> <li>Elvira Fernández, secretària de publicacions Associació Amical de Mauthausen</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba406857796 Acte de presentació del llibre “Quaderns científics i tècnics de restauració monumental” 2024-03-04 18:00:00 2024-03-04 23:59:59 La Llibreria de la Diputació organitza una nova trobada del cicle de conferències periòdiques “Parlem de...”, sobre temes d’actualitat del món local, en aquesta ocasió per presentar el llibre “Quaderns científics i tècnics de restauració monumental”. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/acte-de-presentacio-del-llibre-quaderns-cientifics-i-tecnics-de-restauracio-monumental- Palau Güell (carrer Nou de la Rambla, 3-5) de Barcelona Palau Güell (carrer Nou de la Rambla, 3-5) de Barcelona 41.3789171,2.1742301 https://llibreria.diba.cat/cat/llibre/quaderns-cientifics-i-tecnics-de-restauracio-monumental_69031 1 La publicació recull deu articles sobre els processos de restauració duts a terme en monuments de diversos municipis pel Servei de Patrimoni Arquitectònic Local (SPAL) de la Diputació de Barcelona, tant en l'àmbit històric com en el tècnic.L’acte estarà encapçalat pel vicepresident quart i diputat d’Infraestructures, Equipament i Patrimoni Arquitectònic de la Diputació de Barcelona, Marc Castells, juntament amb el director del Palau Güell, Guillem Mundet.Presentarà la publicació i farà de conductor de la trobada el cap de la Secció Tècnica d’Investigació, Catalogació i Difusió de l'SPAL de la Diputació de Barcelona, David Galí.En el col·loqui, intervindran: el cap de l’SPAL entre 1981 i 2008, Antoni González; el gerent del Servei d’Equipaments, Infraestructures Urbanes i Patrimoni Arquitectònic de la corporació i cap de l’SPAL entre 2008 i 2019, Joan Closa; i el cap de l’SPAL des del 2019, José Luis Sanz. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba409520785 Presentació del Pla d'Acció Internacional del Consell Comarcal del Baix Llobregat 2024-04-15 09:30:00 2024-04-15 23:59:59 https://www.diba.cat/web/ri/-/presentacio-del-pla-d-accio-internacional-del-consell-comarcal-del-baix-llobregat Sala de Plens del Consell Comarcal del Baix Llobregat. Parc de Torreblanca. : N-340, km 1249, 08980 Sant Just Desvern, Sala de Plens del Consell Comarcal del Baix Llobregat. Parc de Torreblanca. : N-340, km 1249, 08980 Sant Just Desvern, 41.3794629,2.0563373 1 Presentació del Pla d'Acció Internacional del Consell Comarcal del Baix Llobregat, elaborat amb el suport de la Diputació de Barcelona i taula rodona 'Eines de sensibilització i divulgació de la internacionalització municipal'Inscripció nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba409910501 Sessió de presentació del Pla d’acció Internacional del Baix Llobregat - agenda director RI Antoni Montseny - activitat 2024-04-15 09:30:00 2024-04-15 11:30:00 41.3796883,2.0563909 1 Àrea de Presidència; Ajuntaments; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Baix Llobregat; Relacions internacionals; Jornades, congressos i seminaris; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Inauguració i/o cloenda; Presentació; Presidència area_de_presidencia; ajuntaments; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; baix_llobregat; relacions_internacionals; jornades_congressos_i_seminaris; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; inauguracio_io_cloenda; presentacio; presidencia <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba408370515 Visita i reunió: MVNS de Santa Coloma de Cervelló 2024-03-06 00:00:00 2024-03-06 23:59:59 Ajuntament C/ Pau Casals, 26 /MVNS Santa Coloma Cervelló Ajuntament C/ Pau Casals, 26 /MVNS Santa Coloma Cervelló 41.3802812,2.0153199 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Ajuntaments; Ciutadania; Baix Llobregat; Comerç i consum; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Altres; Comerç, Consum i Salut Pública; Santa Coloma de Cervelló area_de_comerc_consum_i_salut_publica; ajuntaments; ciutadania; baix_llobregat; comerc_i_consum; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; altres; comerc_consum_i_salut_publica; santa_coloma_de_cervello D'11:30h a 13:00h <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç, Diputació de Barcelona</p> <p>Mª del Mar Frías Alonso, tècnica del Departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Santa Coloma de Cervelló</p> <p>Encarna Peran, cap Oficina Suport al Teixit Comercial Local GSC</p> <p>Malena Angles, responsable MVNS de la GSC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba408270557 Comissió Territorial Urbanisme Arc Metropolità 2024-03-08 00:00:00 2024-03-08 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/comissio-territorial-urbanisme-arc-metropolita Departament de Territori, a l’Avinguda Tarradellas, 2-6, a la 7a planta (sala de mapes) Departament de Territori, a l’Avinguda Tarradellas, 2-6, a la 7a planta (sala de mapes) 41.3813661,2.1425868 1 Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Sanz Sánchez, Rosa; 11 - Ciutats i comunitats sostenibles; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Barcelonès; Urbanisme i habitatge; Personal directiu professional; Habitatge; Reunió; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Barcelona area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; sanz_sanchez_rosa; 11__ciutats_i_comunitats_sostenibles; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; barcelones; urbanisme_i_habitatge; personal_directiu_professional; habitatge; reunio; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; barcelona De 09:00 h a 11:00 h <p style='box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 10px; color: rgb(51, 51, 51); font-family: OpenSansRegular, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; font-weight: 400; letter-spacing: normal; orphans: 2; text-indent: 0px; text-transform: none; widows: 2; word-spacing: 0px; -webkit-text-stroke-width: 0px; white-space: normal; background-color: rgb(255, 255, 255); text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial; text-align: justify;'> </p> <p style='text-align: justify;'><u>President:</u> el secretari de Territori, Urbanisme i Agenda Urbana, Francesc Sutrias i Grau.<br /> <u>Vicepresident:</u> el director general d’Ordenació del Territori, Urbanisme i Arquitectura, Agustí Serra i Monté.</p> <p style='text-align: justify;'><u>Vocals:</u><br /> a) Una persona en representació de la Direcció General d’Ordenació del Territori, Urbanisme i Arquitectura: Xavier Rehues Estivill.<br /> b) El cap del Servei Territorial d'Urbanisme: Joan Passola Vidal.<br /> c) La persona titular de la delegació territorial del Govern de la Generalitat: Joan Borràs i Alborch.<br /> d) La persona titular de la direcció dels serveis territorials a Barcelona: Mercè Santmartí Miró <br /> e) Tres persones en representació del Departament de Territori en matèria d’urbanisme: Josep Armengol Tatjé, Josep Casas Miralles i Daniel José Gallego i Martínez.<br /> f) Una persona en representació del Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural en matèria de medi ambient: Laura Fonts i Torres.<br /> g) Una persona de cadascun dels departaments de la Generalitat que tinguin competència en alguna de les matèries següents o en diverses: agricultura, medi natural, cultura, comerç, demarcació territorial, energia, habitatge, indústria, mobilitat, ordenació del territori, patrimoni cultural, protecció civil, salut, turisme, ensenyament i patrimoni immobiliari de la Generalitat: Joan Borràs i Alborch, David Agustí Belart, Josep Pena i Sant, Andreu Felip i Ventura, Lidia Trias Forcada, Manel Sorribas Arenas, Arturo Míguez Rey, Maite Minguez Masó, Immaculada Subias Pujadas. <br /> h) Vuit persones, membres dels ens locals, designades per els organitzacions associatives d'entitats locals més representatives de Catalunya: Joan Campolier i Montsant, Ricard Plana i Artús, Antoni Subirà i Comas i Ignasi Giménez Renom, pendent nomenament, Adelino José Macias González, Joan Daví Mayol. <br /> i) Una persona en representació de la Diputació de Barcelona: Rosa Sanz Sánchez<br /> j) Dotze persones d’un reconegut prestigi professional o acadèmic en matèria d’urbanisme, d’habitatge i de medi ambient: Robert Juvé i Morillo, Xavier Figueras i Claret, Agustí Jover i Armengol, Andreu Ullied Seguí, Miquel Darnés Cirera, Elena Rodríguez i Armalé, pendent nomenament, Sebastià Pujol i Carbonell, Josep maria Servent Vidal, Francesc Muñoz Ramírez i Joan Marc Torrent Dedeu. </p> <p>Estanislau Vidal-Folch de Balanzó, designat per l’Administració general de l’Estat amb veu i sense vot.</p> <p><u>Secretària</u>: Ariadna Carmona Martínez, jurista; actua amb veu i sense vot. </p> L’àmbit territorial d’actuació de la Comissió Territorial d’Urbanisme de l'Arc Metropolità de Barcelona comprèn els municipis de la comarca del Vallès Oriental i els municipis de les comarques del Baix Llobregat, el Maresme i el Vallès Occidental que no formen part de l'Àrea Metropolitana de Barcelona. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba408630211 IEC_Cloenda III Congrés del Jornada Món de la Masia: «La complexitat dels nous reptes. L’oportunitat dels nous sistemes» 2024-03-15 18:50:00 2024-03-15 20:00:00 Sala Prat de la Riba - Instittut d'Estudis Catalans (IEC) (c. del Carme, 47) Sala Prat de la Riba - Instittut d'Estudis Catalans (IEC) (c. del Carme, 47) 41.3816513,2.1692332 1 Àrea de Bon Govern, Transparència i Participació; #PlaClima; 13 - Acció pel clima; Ajuntaments; Ciutadania; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Barcelonès; Guiteras i Rubio, Dionís; Jornades, congressos i seminaris; Jornada; Bon Govern, Transparència i Participació area_de_bon_govern_transparencia_i_participacio; placlima; 13__accio_pel_clima; ajuntaments; ciutadania; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; barcelones; guiteras_i_rubio_dionis; jornades_congressos_i_seminaris; jornada; bon_govern_transparencia_i_participacio <p>Dionís Guiteras i Rubio, vicepresident 2 i president delegat de l'àrea de BGALCT.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba408860672 Reunió amb el CCCB Centre de Cultura Contemporània de Barcelona - agenda Soledad Bravo-reunió 2024-03-05 10:00:00 2024-03-05 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-el-cccb-centre-de-cultura-contemporania-de-barcelona Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3816915,2.1258101 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p> - Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona</p> <p>- Elisabet González, responsable de Programes Europeus de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme de la Diputació de Barcelona</p> <p>- Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Elisabet Goula, cap del Centre de documentació i debats del CCCB<span style='background:white'> Possibles col·laboracions nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba408930339 Reunió amb Sien Consulting - agenda Soledad Bravo-reunió 2024-03-22 09:00:00 2024-03-22 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-sien-consulting-agenda-soledad-bravo-reunio Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3817156,2.1257242 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Turisme; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Ramírez Pierna, Luis; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; turisme; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; ramirez_pierna_luis; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p>Per part de SEIN Consulting:</p> <p>- Pere LLoret, consultor</p> <p>Per part de la Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</p> <p>- Lluís Ramírez, director de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius</p> <p>- Xavier Font, cap de l'Oficina Tècnica de Turisme</p> <p>- Javier Gimenez, subdirector de Desenvolupament de Sistemes d'Informació</p> Tema: Ajudes PID DIBA nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba408862661 Reunió amb l'Ajuntament de Sant Pere de Ribes - agenda Soledad Bravo-reunió 2024-03-20 13:30:00 2024-03-20 14:30:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-l-ajuntament-de-sant-pere-de-ribes-agenda-soledad-bravo-reunio Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3817156,2.1257242 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Garraf; Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Sant Pere de Ribes area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; garraf; turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; sant_pere_de_ribes <p>Per part de la Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona:</p> <ul> <li>Soledad Bravo, gerenta</li> <li>Anna Sánchez, cap de l’Oficina de Màrqueting Turístic</li> <li>Luisa Balcells, cap de la Unitat de Destinació Turística</li> </ul> <p>Per part de l’Ajuntament de Sant Pere de Ribes:</p> <ul> <li>Rakel Zamora, cap d’àmbit de Qualitat de Vida i Promoció Econòmica</li> <li>Yolanda Dauden, cap de Promoció Econòmica</li> <li>M. Fernández, tècnica de turisme</li> </ul> Necessitats turístiques del municipi de Sant Pere de Ribes nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba408193206 Reunió amb el Patronat del Santuari Ecològic del Castell de Gallifa 2024-02-27 15:30:00 2024-02-27 16:30:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-la-productora-audiovisual-eva-martinez-corcuera-1 Gerència de Serveis de Turisme, Trav.Corts 131 08028 Barcelona. Rec.Maternitat, Pavelló Mestral, planta zero Gerència de Serveis de Turisme, Trav.Corts 131 08028 Barcelona. Rec.Maternitat, Pavelló Mestral, planta zero 41.3817237,2.1258637 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Vallès Occidental; Turisme; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; valles_occidental; turisme; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <ul> <li>Àngel Díaz, president d'Advanced Leisure Services</li> <li>Toni Navarro, president del Patronat del Santuari Ecològic del Castell de Gallifa</li> <li>Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</li> <li>Anna Sánchez, cap de l’Oficina de Màrqueting</li> </ul> Projecte Castell de Gallifa nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba408193186 Reunió amb la Productora Audiovisual Eva Martínez Corcuera 2024-02-27 13:00:00 2024-02-27 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-la-productora-audiovisual-eva-martinez-corcuera Gerència de Serveis de Turisme, Trav.Corts 131 08028 Barcelona. Rec.Maternitat, Pavelló Mestral, planta zero Gerència de Serveis de Turisme, Trav.Corts 131 08028 Barcelona. Rec.Maternitat, Pavelló Mestral, planta zero 41.3817237,2.1258637 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Turisme; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; turisme; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p>Per part de la productora:</p> <ul> <li>Eva Martínez Corcuera</li> <li>Anna Marques, productora</li> <li>Ignasi Pastori, director de fotografia i operador de càmera</li> </ul> <p style='margin-left:48px'> </p> <p>Per part de la Diputació de Barcelona:</p> <ul> <li>Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</li> <li>Anna Sánchez, cap de l’Oficina de Màrqueting</li> <li>Mariona Poblet, cap de la Unitat de Gestió de Continguts i Difusió</li> </ul> Presentació de producció audiovisual nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba408860260 Reunió amb Sien Consulting - agenda Soledad Bravo-reunió 2024-02-27 11:00:00 2024-02-27 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-sien-consulting Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3817398,2.1258208 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Turisme; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; turisme; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p>De Diputació de Barcelona:</p> <ul> <li>Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</li> <li>Xavier Font, cap de l’Oficina Tècnica de Turisme</li> <li>Montse Giró, cap del LabTurisme</li> <li>Sara Aguilar, cap del Servei del BOPB i altres Publicacions Oficials</li> </ul> <p>Per part de SIEN Consulting:</p> <ul> <li>Pere Lloret de SIEN Consulting</li> <li>Rosanna Boronat de SIEN Consulting</li> </ul> Reunió sobre el projecte Destins Turístics Intel·ligents (DTI) nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52