ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba408637437 L'exposició 'Dones trencant barreres' arriba a Vilanova i la Geltrú 2024-04-02 00:00:00 2024-04-16 23:59:59 aquest exposició itinerant preten visibilitzar dones inspiradores de la Mediterrània, que trenquen estereotips de gènere en la seva vida diària, per tal de promoure la igualtat a les seves ciutats i comunitats. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/l-exposicio-dones-trencant-barreres-arriba-a-vilanova-i-la-geltru Biblioteca Joan Oliva (Plaça de la Vila, 13) de Vilanova i la Geltrú Biblioteca Joan Oliva (Plaça de la Vila, 13) de Vilanova i la Geltrú 41.2244148,1.7255327 https://www.diba.cat/web/dones-que-transformen/ 1 la mostra és originària de l'Institut Europeu de la Mediterrània (IEMed) i, a Vilanova i la Geltrú, està organitzada pel consistori amb el suport de la Diputació de Barcelona, en el marc de la iniciativa Dones que Transformen. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba410159994 LLiurament beca de recerca Pasqual Maragall Researchers Programme 2022 al Dr. Hugo Peluffo - agenda Samuel Nuñez 2024-04-15 18:00:00 2024-04-15 19:00:00 La Fundació Pasqual Maragall lliura la beca de recerca Pasqual Maragall Researchers Programme 2022 al Dr. Hugo Peluffo 41.3945837,2.1377308 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; #DIBAOBERTA; Ciutadania; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Barcelonès; Núñez Amela, Samuel; Esdeveniments; Grup d'interès; Lliurament de premis; Comerç, Consum i Salut Pública area_de_comerc_consum_i_salut_publica; dibaoberta; ciutadania; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; barcelones; nunez_amela_samuel; esdeveniments; grup_dinteres; lliurament_de_premis; comerc_consum_i_salut_publica nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-02 17:52
agendadiba410829619 La Diputació de Barcelona present a la 12a edició del JOBarcelona 2024-05-07 09:30:00 2024-05-07 19:00:00 Com dominar l’algoritme i aprofitar la intel·ligència artificial (IA) en la cerca de feina? Com poden els candidats desenvolupar les seves competències amb el ChatGPT? Aquests seran alguns dels temes que tractarà la Diputació de Barcelona a la 12a edició del JOBarcelona, el congrés internacional de referència en ocupació i orientació professional per a estudiants i titulats júnior amb menys de 10 anys d’experiència. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/la-diputacio-de-barcelona-present-a-la-12a-edicio-del-jobarcelona 41.3801360,2.1201158 https://jobarcelona.com/ 1 La Diputació de Barcelona comptarà amb un estand propi on oferirà assessorament i organitzarà diferents activitats durant tot el dia per tal de guiar els assistents en la seva cerca de feina. Els tallers que s’oferiran a l’estand de la Diputació són els següents:11:00h Dominem l’algoritme! Intel·ligència Artificial (IA) i Recerca de Feina, a càrrec d’Adelina Agustí, consultora de recursos humans de la Fundació Pere Tarrés.12:00h Desenvolupa les teves competències amb el ChatGPT, a càrrec de Xavier Tovar, gerent de Society and neurobusiness experiencie, SL.13:00h Preguntes trampa en una entrevista de feina. Aprèn a comunicar el teu discurs al teu favor, a càrrec de Verónica Soto, docent, periodista i coach.14:00h Busca feina al sector públic amb el CIDO, a càrrec d’Isidre Camí Espasa, tècnic de gestió de publicacions al CIDO.15:00h 4 colors, 4 personalitats: coneix-te millor i impulsa la teva recerca de feina!, a càrrec d’Ana Benedito Pons, consultora, formadora, coach i facilitadora de Benedito & Lafarga Training, SL.16:00h Com utilitzar tota la Intel·ligència Artificial per la recerca de feina, a càrrec d’Ivo Güell Torné, CEO de IdeI Consultores de Formación.17:00h Descobreix el teu capital de competències i aprèn a presentar-lo i defensar-lo en els processos de selecció, a càrrec d’Anna Flo Esteve, consultora social, formadora i orientadora laboral.A més, a la Room 1, a les 12 hores, la tècnica del Servei de Mercat de Treball de la Diputació de Barcelona Maria José Ortega oferirà la conferència ‘Xaloc, molt més que un web d’ofertes’, on explicarà com funciona el web més visitat de la Diputació. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-02 17:52
agendadiba408281595 La coeducació i la prevenció de les violències masclistes 2024-03-22 10:00:00 2024-03-22 12:00:00 El seminari analitza les causes i la rellevància actual de la coeducació i la prevenció de les violències masclistes en l’àmbit educatiu i proposa diferents iniciatives a desenvolupar des de les regidories d’educació dels municipis. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/la-coeducacio-i-la-prevencio-de-les-violencies-masclistes seminari en línia seminari en línia 41.3955350,2.1575980 1 Docents:Núria Solsona Pairó, Química, Doctora en Ciències de l’Educació i activista feminista. Professora, formadora, assessora en centres educatius i investigadora, experta en coeducació i història de la ciència.Mireia Daniel, educadora social i antropòloga, experta en polítiques d’igualtat de gènere en el món local. Promou la coeducació a la Gerència de Serveis d’Educació de la Diputació de Barcelona.Durada: 2h de vídeo-formació nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba409759681 La costa des del mar en caiac 2024 2024-06-29 09:45:00 2024-07-07 13:00:00 Obrirem inscripcions el 15 de junyExcursió amb caiac per gaudir dels paisatges i cales entre Sitges i Vilanova. Navegarem pel tram de costa anomenat “Els Colls Miralpeix” acompanyats d'un guia que donarà a conèixer el valor ambiental de la fauna i flora dels seus penya-segats.Per a tots els públics a partir de 12 anys https://www.diba.cat/documents/7543782/409759302/caiac_pixiz.jpg/e762eb9a-2d0e-bb44-b7b5-35a2289a79a6?t=1712819355635 https://www.diba.cat/web/cem/-/la-costa-des-del-mar-en-caiac-2024 NOOTKA KAYAK & SUP: Passeig Marítim 80 de Sitges NOOTKA KAYAK & SUP: Passeig Marítim 80 de Sitges 41.2271169,1.7894064 1 Descripció de l'activitat9:45-10:00 h: Benvinguda.El punt de trobada és a la platja de les Anquines de Sitges a NOOTKA KAYAK & SUP: Passeig Marítim 80 de Sitges.10:00 h - 12:00 h:Presentació de l'activitat i repartiment del material. No es requereix d'experiència prèvia. Abans d'anar a l'aigua us ensenyarem la tècnica bàsica de paleig. Ens pugem als caiacs i anem a l'aigua.12:00 h: Tornem a Nootka i tancament de l'activitat. És una activitat a l'aire lliure, recordeu de portar gorra, ulleres de sol, aigua i crema solar.InscripcionsOferim dues sortides: la primera el dia 29 de juny i la segona el 7 de juliol. Us podeu inscriure a una de les duesObrirem les inscripcions el 15 de juny.Organització i col·laboracionsActivitat organitzada des del Centre d'Estudis del Mar amb la col·laboració de NOOTKA KAYAK & SUP nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-02 17:52
agendadiba406648240 La fase operativa dels plans estratègics de cultura: implementació, seguiment i avaluació 2024-05-07 09:30:00 2024-05-07 13:30:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/la-fase-operativa-dels-plans-estrategics-de-cultura-implementacio-seguiment-i-avaluacio-1 c. Montalegre, 7 (08001 - Barcelona) c. Montalegre, 7 (08001 - Barcelona) 41.3842358,2.1638979 1 Els plans estratègics, denominats pel CERC com a Pla d’Acció Cultural (PAC), són una eina bàsica per planificar les polítiques culturals a mig i llarg termini, a través d’un procés d’anàlisi, reflexió i debat que aspira a millorar la gestió i la implicació dels agents de l’ecosistema cultural, tot articulant el desplegament les accions culturals de manera consensuada.En els últims 20 anys s’han impulsat molts processos de planificació estratègica cultural als municipis de la província de Barcelona amb el suport del CERC, però un cop elaborats i aprovats, els ens locals sovint es troben amb dificultats per implementar les accions que se’n deriven, vinculades a les línies i objectius estratègics inclosos als plans. Com ho hem de fer per passar a la fase operativa amb garanties que allò que s’ha aprovat al Pla pugui aplicar-se? Quins factors hem de tenir en compte per tal que aquest procés pugui realitzar-se amb la màxima implicació de tots els agents que van participar al Pla Estratègic i amb el lideratge de les institucions? Com podem definir els recursos disponibles i fer un seguiment idoni de l’execució del Pla Estratègic? Quins òrgans seran els encarregats de fer aquest seguiment, quines funcions tindran i per qui estaran formats? Quines eines tenim per poder avaluar la implementació de les accions amb la màxima fidelitat a la realitat?El curs vol donar resposta a aquests interrogants a partir de l’exposició de models d’implementació que ja s’han aplicat en l’àmbit de la planificació estratègica territorial, ja sigui en l’àmbit cultural o en altres sectors. A més, comptarà amb l'exposició de dos casos aplicats en diferents territoris, a partir del qual s'obrirà un espai de debat per poder compartir dubtes i punts de vista entre els alumnes.Recomanem que les persones assistents al curs hagin participat en un procés de planificació estratègica cultural en el seu municipi PROGRAMA 7 de maig 10:00 - 10:25 h: Experiències de desenvolupament i implementació de PAC (Eugènia Argimon)10:25 - 11’15 h: Principals característiques del procés d’implementació d’un PAC (Guillem Miralles i Xavier Gómez)11:15 - 11:45 h: Pausa11:45 - 13:30 h: Casos pràctics: Cabrera de Mar i Consell Comarcal del Moianès (Laura Martínez de l'ajuntament de Cabrera de Mar, Anna Gabriel del Consell comarcal del Moianès; moderació a càrrec de Guillem Miralles)13:30 - 14:00 h: Punts clau de la sessió i conclusions (Eugènia Argimon i Xavier Gómez) DOCENTS Eugènia Argimon MazaLlicenciada en Història de l’Art (UB) i Postgrau en Polítiques Culturals Europees i Relacions Culturals Internacionals (UPF). Tècnica de cultura del Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC) vinculada al programa d’assessoraments als municipis amb el suport als ajuntaments de la definició i l’aplicació de polítiques i projectes culturals. En aquest sentit, a banda de fer el seguiment en l’elaboració i redacció de plans i projectes estratègics i documents i informes de caire més operatiu, ha participat, acompanyament i donant suport als ajuntaments, en els processos de desplegament dels plans d’acció cultural. Xavier Gómez SerranoLlicenciat en Sociologia (UAB) i màster en Gestió d’Institucions i Empreses Culturals (IL3-UB). Des de la sociologia s’ha acostat als àmbits de l’educació, de la comunicació i a la gestió cultural, amb experiències en l’àmbit públic, privat i associatiu. Ha estat tècnic a l’Ajuntament de Rubí (2014-2022), amb responsabilitats en diversos projectes de promoció cultural i de projecció de la ciutat, des de la gestió d’equipaments, la coordinació del programa de festes populars i el disseny i producció de cicles d’arts en viu i esdeveniments d’identitat i marca de ciutat. Actualment forma part de l’equip del Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC) de l’Àrea de Cultura de la Diputació de Barcelona, vinculat al programa d’estudis i recerca, al d’assessoraments en matèria de polítiques i projectes culturals, i al projecte de Cercles de Comparació Intermunicipal (CCI) de Serveis Culturals. Guillem Miralles PuigLlicenciat en Ciències Econòmiques (UPF) i amb postgraus en Sistemes d’informació (IDEC-UPF) i Periodisme digital (UOC). Forma part de l’equip del Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC) i realitza projectes en el marc del programa d’Estudis i recerca, amb el desenvolupament d’eines i recursos per a la gestió cultural i la mesura de l’acció cultural, i també del programa d’Assessoraments, on participa donant suport a actuacions de caràcter estratègic als municipis. Ha treballat en diferents projectes de la Diputació de Barcelona, impulsant i coordinant el suport als ens locals en l’àmbit de la planificació estratègica i operativa, i el seguiment i avaluació de les actuacions amb indicadors. És coeditor del portal literari digital Paper de vidre des d’on organitza diferents actes en ateneus i llibreries. Laura Martínez Rubio nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba401179335 La intel·ligència artificial i el seu impacte en la cultura 2024-06-18 10:00:00 2024-06-20 12:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/la-intel-ligencia-artificial-i-el-seu-impacte-en-la-cultura Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 41.3955350,2.1575980 1 Preinscripcions a partir del 24 de maigPocs temes han entrat amb tanta força en les nostres vides com la intel·ligència artificial. La seva influència serà crucial en els propers anys i les properes dècades, capgirant de manera profunda molts àmbits de la nostra vida. Allò que ara ens sembla una cosa relativament remota afectarà de ple la nostra manera de treballar, de relacionar-nos, d’obtenir informació i de comprendre el món. Tant és així que només hem de pensar en l’impacte que ha suposat Internet o la telefonia mòbil per fer-nos una idea del repte formidable que ara tenim a tocar. Tanmateix, quan pensen en les possibles aplicacions de la intel·ligència artificial en la cultura els dubtes i les preguntes afloren de manera immediata. En què afectarà la IA la cultura? Quines tasques assumirà? Com canviarà la nostra manera d’accedir, de gaudir i entendre la cultura? El curs que us presentem vol respondre aquestes preguntes bàsiques, tot fornint elements de comprensió. Cal analitzar els beneficis de la intel·ligència artificial en la cultura, però també els possibles perills que pot comportar. Pensem només en la creació i en l’exposició de les obres i en la possible desaparició de tota traça humana en la generació artística. Aquest és un dels molts dilemes ètics que la IA ens posa al davant. La qüestió, sens dubte, és candent i apassionant. ObjectiusManifestar els reptes que suposa la IA en el terreny culturalDetallar el procés històric que culmina en la IAEstablir les potencialitats i també les limitacions de la intel·ligència artificial en el procés creatiuMostrar els aspectes legislatius que caldria desenvolupar al respecteIncidir en les possibilitats de la IA en les programacions i la planificació cultural dels nostres municipisAnalitzar que hi ha d’intrínsecament i exclusivament humà en la gestió cultural. Què pot fer i què no pot fer la IA.ContingutsLa intel·ligència artificial: concepte i desenvolupament històric.El repte de treballar amb una intel·ligència no humana: que comportarà aquest fet en la tasca cultural?Aplicacions de la IA en la cultura municipalLa IA en el món de l’art i en la creació culturalLímits i fronteres entre l’humà i l’artificial DOCENTS Lluís NacentaComissari, escriptor, músic i investigador en l’espai de confluència de l’art, la tecnologia i la ciència. És llicenciat en matemàtiques, titulat superior en piano, màster en estudis comparatius de literatura, art i pensament i doctor en humanitats, amb una tesi sobre la repetició musical. Ha estat cap de Màsters i Postgraus d’Eina, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona, de 2015 a 2017 i director d’Hangar, Centre de Producció i Recerca d’Arts Visuals de 2018 a 2021. Ha comissariat nombroses exposicions, entre les quals destaquen el programa SónarMies de Sónar+D al Pavelló Mies van der Rohe (des de 2012), Interval. Accions sonores a la Fundació Antoni Tàpies (2015), Soundforms / Lightforms de Brian Eno a Arts Santa Mònica (2017), el co-comissariat de la Biennal Ciutat i Ciència 2023 i l’exposició IA: Intel·ligència artificial al CCCB (2023-24). nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba401178646 La programació en els petits municipis i micromunicipis 2024-05-21 10:00:00 2024-05-23 12:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/la-programacio-en-els-petits-municipis-i-micromunicipis Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 41.3955350,2.1575980 1 Preinscripcions a partir del 29 d'abrilAquest curs té com a objectiu principal analitzar el món de la cultura des de la perspectiva dels petits municipis i dels micropobles, tot evidenciant que hi existeix una rica programació cultural, ben sovint desconeguda pels habitants de les ciutats catalanes. Tanmateix, en els últims anys hi ha una gran vitalitat en els petits municipis, en forma de programacions estables, festivals de música, teatre, dansa i poesia o bé per mitjà d’intervencions artístiques en equipaments culturals o bé a l’aire lliure. Justament aquesta mena de municipis solen tenir un riquíssim patrimoni natural, arquitectònic, històric i etnogràfic, per la qual cosa aquests factors són la llavor per a formulacions contemporànies que connectin la tradició amb les fórmules més arriscades i avantguardistes d’entendre la cultura.El curs, per tant, no vol tant teoritzar des de la distància sinó donar la veu als veritables protagonistes de la cultura en els petits municipis i els micromunicipis. Persones que treballen cada dia per fer realitat activitats i programacions en aquest àmbit. Creure en la grandesa d’allò petit és confiar en totes les enormes potencialitats que presenten aquests nuclis, sovint massa oblidats. Anar del més local al més universal és un dels objectius que es plantegen aquestes dues sessions. PROGRAMA 21 de maig10:00 -11:00 h: Els petits municipis i els micromunicipis: un estat de la qüestió (Ignasi Aldomà, geògraf i professor a la Universitat de Lleida)11:00-12:00 h: Els micromunicipis i la cultura. Joan Solà. President de l’Associació de Micropobles.23 de maig10:00 - 11:00 h: Impulsant la cultura des dels petits municipis. Possibilitats, limitacions i perspectives. Maria Faura, tècnica de cultura de Prats de Lluçanès.11:00 -12:00 h: Experiències culturals en petits municipis:11:00 - 11:30 h: Festival Itinera. Sara Marata11:30 - 12:00 h: Festa Verdaguer. Jordina Boix PONENTS Ignasi Aldomà BuixadéGeògraf. Doctor per la UB (1990) i professor de la nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-30 14:22
agendadiba409593485 La vida nocturna de les Basses de Terramar Duplica 5 2024-05-10 21:30:00 2024-05-11 23:30:00 Inscripcions exhauridesVisita nocturna als jardins noucentistes de Terramar de Sitges, on coneixerem el projecte de naturalització de les seves basses que té per objectiu la recuperació de la fauna autòctona.Identificarem espècies que passen desapercebudes a primer cop d'ull i prestarem especial atenció als amfibis i a les greus amenaces a què han de fer front.Activitat per a tots els públics https://www.diba.cat/documents/7543782/343795485/Activitat_Vida_nocturna_basses_Terramar.jpg/3d355609-1488-c659-0327-4f1594dc4423?t=1711023320754 https://www.diba.cat/web/cem/-/la-vida-nocturna-de-les-basses-de-terramar-maig-2024 Porta lateral dels Jardins de Terramar (C/Cristòbal Colon, 28) Porta lateral dels Jardins de Terramar (C/Cristòbal Colon, 28) 41.2271169,1.7894064 1 Descripció de l'activitatEl punt de trobada serà a les 21.30 h per la porta lateral dels Jardins de Terramar (C/Cristòbal Colon, 28)21.30 h: Benvinguda i presentació de l'activitat.21.45 - 23.30 h: Visita als Jardins de Terramar i a les seves basses naturalitzades. 23.30 h: Tancament de l'activitat.L'activitat és en horari nocturn, és recomanable que porteu el vostre lot. Si no en teniu us en deixarem un.Els amfibis representen la família de vertebrats més amenaçats del món degut a problemàtiques globals com son la contaminació, pèrdua d’hàbitats, noves malalties emergents, espècies exòtiques invasores entre d’altres. Després d’una recuperació i renaturalització de les basses dels jardins noucentistes de Terramar, les poblacions de diferents espècies d’amfibis s’han establert en aquestes basses ornamentals.Objectius de l'activitat Conèixer les diferents espècies d’amfibis i la riquesa de la diversitat biològica dels jardins noucentistes de Terramar. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-02 17:52
agendadiba409015554 Les Cabanyes: taller per a famílies d'habilitats educatives en el bon ús de les pantalles a l'àmbit familiar 2024-06-03 16:30:00 2024-06-10 18:30:00 Taller gratuït adreçat a famílies interessades en educar els seus fills i filles en l'ús saludable de les pantalles. https://www.diba.cat/documents/130988559/381215976/Captura+de+pantalla+tallers.png/5386cb7b-316c-326a-535e-35f82f6fcfdb?t=1697443058616 https://www.diba.cat/web/spott/-/les-cabanyes-taller-per-a-families-d-habilitats-educatives-en-el-bon-us-de-les-pantalles-a-l-ambit-familiar Escola La Cabana. C/ Vint-i-sis, nº2, 08794, Les Cabanyes (Barcelona) Escola La Cabana. C/ Vint-i-sis, nº2, 08794, Les Cabanyes (Barcelona) 41.3707600,1.6921219 1 Diputació de Barcelona (2 hores per sessió) https://www.diba.cat/documents/130988559/381215976/Continguts+tallers+fam%C3%ADlies+i+pantalles.pdf/bbe545c2-ba8b-0080-fd35-88ca170dab1d?t=1680520957468 Espai de reflexió i acompanyament on les famílies obtindran eines i recursos per prevenir i gestionar les situacions problemàtiques derivades de l’ús de les pantalles i proporcionarà pautes bàsiques per aprendre a fer-ne un ús responsable a l'àmbit familiar. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-02 17:52
agendadiba401178062 Les subvencions en l’àmbit de la cultura local (5a edició) 2024-04-16 10:00:00 2024-04-18 12:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/les-subvencions-en-l-ambit-de-la-cultura-local-5a-edicio- Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 41.3955350,2.1575980 1 En l’activitat diària dels tècnics i tècniques de cultura és imprescindible conèixer el marc legal de les subvencions, els procediments de concessió i els requisits a l’hora d’atorgar-les. Tard o d’hora les persones que treballen en cultura acaben tenint contacte amb aspectes legals i de procediment relacionats amb les subvencions, amb la qual cosa apareixen, de manera inevitable, molts dubtes sobre com atorgar-les i també sobre els passos que cal fer en aquest sentit. El curs vol donar a conèixer el funcionament de l’activitat subvencional, els límits pressupostaris, el control financer i les conseqüències de l’incompliment de les obligacions per part del receptor de la subvenció. Es tracta d’un curs en què s’exposaran nombrosos casos pràctics i en què els participants podran exposar els seus casos reals. Aspectes com l’activitat subvencional, el concepte de subvenció, el procediment per atorgar subvencions, el control financer i pressupostari i, sobretot, la justificació de les subvencions seran analitzats de manera detallada. ObjectiusDeterminar el marc legal al qual estan subjectes les subvencionsDetallar les principals tipologies de subvencionsClarificar què entenem per activitat subvencional i què implica el concepte de subvencióEstablir quins han de ser els passos pel que fa a la justificacióEls casos d’incompliment: conseqüències legals i jurídiquesMostrar casos pràctics en aquest àmbit, tot fomentant la participació dels assistents ContingutsEl concepte de subvenció.La legislació reguladora de les subvencionsLes subvencions en l’àmbit de la cultura municipal: abast i regulacióL’activitat subvencionable: què és i com funcionaEl control financer i pressupostariLa justificació de les subvencionsLa possibilitat de revocar les subvencions DOCENTS Rebeca Cordeiro Llicenciada en Dret per la Universitat de Barcelona. Funcionària de carrera en la categoria de Tècnica superior en gestió de l’Ajuntament de Barcelona. Experiència en l’Administració pública local des del 1998 i com a advocada per compte propi. Funcions de tècnica especialista jurídica a l’Institut municipal de l’habitatge de Barcelona (2009 a 2019), a l’Àrea de Drets socials, justícia global, feminismes i LGTBI on també he exercit com a Secretària delegada (2020 a 2023). Actualment Lletrada consistorial als Serveis Jurídics centrals de l’Ajuntament de Barcelona. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba409596282 Let's clean Europe 2024-05-12 10:00:00 2024-05-12 13:00:00 Inscripcions obertesRecollida de residus a les platges de la Barra, Terramar, les Anquines, el Cellerot i els Grills de Sitges on donarem visibilitat a la greu problemàtica de les deixalles marines.Activitat organitzada en el marc de la trobada europea de neteja d'espais naturals Let's Clean up Europe amb la col·laboració de l'Ajuntament de Sitges, el Festival Jardins de Terramar i Nootka Kayak & Sup.Activitat per a tots els públics https://www.diba.cat/documents/7543782/408941414/CLEAN+UP+DAY+WEB_pixiz.jpg/79d37f36-6a0b-293c-57bb-2df8b850433e?t=1713868172000 https://www.diba.cat/web/cem/-/let-s-clean-europe Centre d'Estudis del Mar (passeig Marítim, 72. Sitges) Centre d'Estudis del Mar (passeig Marítim, 72. Sitges) 41.2271169,1.7894064 1 Descripció de l'activitatEl punt de trobada serà a les 10 h al CEM ( Passeig marítim, 72 de Sitges). 10:00h : Benvinguda i presentació de l'activitat: al punt d'informació del CEM se us assignarà la vostra zona de recollida de deixalles i se us facilitarà tot el material necessari. 10:30h – 12:30h: Recollida de residus a les platges de la Barra, Terramar, les Anquines, el Cellerot i els Grills de Sitges.12:30- 13:00: Pesatge de totes les deixalles recollides i tancament de la jornada. Let's Clean Europe És una campanya comuna a tot Europa per conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura i promoure accions de sensibilització a través de la recollida d'aquests residus abocats il·legalment als boscos, platges, marges de rius, etc.Podeu trobar més informació sobre la campanya 2024 a la pàgina web de l'Agència de Residus de Catalunya . La problemàtica de les les deixalles marinesLa presència de residus i productes contaminants a platges, mars i oceans es presenta com un dels reptes més importants per la sostenibilitat d’uns ecosistemes cada vegada més fràgils i amb una pèrdua de biodiversitat i transformació alarmant.Els plàstics i els microplàstics constitueixen una de les puntes d’aquesta problemàtica ja que engloben a tots els ecosistemes litorals i marins afectant a gran part de les espècies que hi viuen.S'estima que l'any 2050 la quantitat de plàstics al mar pot ser superior a la de peixos. Una bona mostra d'aquesta problemàtica és l'existència de grans illes flotants de deixalles marines i plàstics que per la influència de les corrents es concentren a determinades zones marítimes del Pacífic i de l'Índic. El pas del temps i l'erosió produïda per les onades i el sol fragmenta els residus plàstics en microplàstics que passen a formar part de la cadena tròfica de les espècies marines ocasionant greus perjudicis per la seva supervivència. Podeu trobar informació sobre la problemàtica dels microplàstics a mars, oceans i platges al monogràfic de la revista Sostenible Si us sumeu a la campanya Let's Clean Up Europe a les platges de Sitges estareu contribuint a donar visibiliat a la necessitat de tenir cura dels nostres espais naturals. InscripcionsFormulari d'inscripció És una activitat a l'aire lliure, recordeu de portar gorra, ulleres de sol, aigua i crema solar. Des de l'organització us facilitarem tot el material necessari per recollir les deixalles de la platja. Activitat EdunautaAquesta activitat se suma al projecte Passaport Edunauta promogut per l'Ajuntament de Sitges que treballa per a la igualtat d’oportunitats educatives fora de l’àmbit escolar. Organització i col·laboracionsActivitat organitzada des del Centre d'Estudis del Mar amb la col·laboració de l'Ajuntament de Sitges i El Festival Jardins de Terramar i Nootka Kayak & Sup La dinamització de l'activitat comptarà amb la participació dels educadors ambientals de l'Associació Edulis que neix amb l’objectiu de fomentar el coneixement del medi ambient i la natura. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-02 17:52
agendadiba410606441 Lliurament de Premis de la Federació Catalana d’Automobilisme 2024-02-01 19:00:00 2024-02-01 21:00:00 41.3794394,2.0947743 1 Àrea d’Esports i Activitat Física; Sambola Ferré, Teresa; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Personal directiu professional; Lliurament de premis; Esports i Activitat Física area_desports_i_activitat_fisica; sambola_ferre_teresa; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments; personal_directiu_professional; lliurament_de_premis; esports_i_activitat_fisica <ul> <li style='margin-left:8px; text-align:justify'><span style='tab-stops:-36.0pt list 36.0pt'> Sr. Pere Serrat- President De La Federació Catalana d’Automobilisme nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-02 17:52
agendadiba409592397 Lliurament del Segell Infoparticipa a la transparència dels webs de les administracions públiques 2024-04-09 17:00:00 2024-04-09 18:30:00 Acte de lliurament del Segell Infoparticipa, un guardó atorgat pel grup de recerca Comunicació Sonora, Estratègica i Transparència (ComSET) de la UAB com a reconeixement a la transparència informativa dels webs de les institucions. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/lliurament-segell-infoparticipa-a-la-transparencia-dels-webs-de-les-administracions-publiques Sala d'actes del Rectorat. Campus UAB, Edifici A (Plaça Acadèmica, s/n) de Bellaterra Sala d'actes del Rectorat. Campus UAB, Edifici A (Plaça Acadèmica, s/n) de Bellaterra 41.5036977,2.1008780 1 La Diputació de Barcelona serà representada a l'acte com a institució que rep la distinció.Aquesta és l'onzena edició d'aquest reconeixement.L'acte, presidit pel rector de la UAB, Javier Lafuente, i conduït per la periodista Núria de José Gomar; comptarà amb una videoconferència de Juan Luis Manfredi, catedràtic Príncep d'Astúries de la Universitat de Georgetown, titulada 'Ciutadania Informada. Nous reptes de la transparència i el retiment de comptes'. També intervindrà Armand Balsebre, director del grup de recerca ComSET. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba401123659 L’organització d’activitats literàries des dels municipis 2024-02-12 10:00:00 2024-02-12 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/l-organitzacio-d-activitats-literaries-des-dels-municipis Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) 41.3843602,2.1662459 1 Presencial (CERC) Els ajuntaments estan realitzant un gran desplegament d’activitats relacionades amb la literatura, tot promovent presentacions, recitals i rutes, així com la reivindicació d’autors traspassats i la potenciació de la literatura més jove. Però crear activitats literàries implica aturar-se en una sèrie de qüestions que s’han de tenir en compte de manera ineludible, com ara dialogar amb els agents culturals del municipi, amb les llibreries, amb les biblioteques i amb els lectors i lectores del municipis, que poden estar associats o bé formar part de clubs de lectura. I també comporta parlar amb persones que poden actuar de prescriptors. A banda d’aquests elements també és necessària una informació constant i gairebé diària sobre el que s’està coent en el món literari. Més enllà del soroll de les xarxes cal un treball conjunt amb tots els agents esmentats anteriorment per cenyir-se a criteris de qualitat i de potenciació de la literatura i dels seus creadors. Dins de les activitats literàries els recitals poètics ocupen un lloc destacat i han proliferat per tot el territori, de vegades en forma de festivals que incloent també altres arts, principalment la música. Tot això ens ho explicaran Míriam Cano i Clara Saperes. ObjectiusIncidir en la importància de la lectura en la nostra societatDeterminar el paper de primer ordre dels agents culturals per tal de dinamitzar la lectura i la creació d’activitats literàries en els municipisDetallar els passos que cal tenir en compte a l’hora de crear activitats literàries i recitalsConcretar aspectes organitzatius de les activitats literàries, des del pressupost a les col·laboracions i detalls tècnicsAportar recursos per tal de fomentar la lectura entre la població, especialment entre els jovesContingutsLes activitats literàries i els recitalsQuè cal fer per programar activitats literàries?La col·laboració amb els agents del municipiEls festivals de literatura: com singularitzar-losEl suport a la creació literària des dels municipisFent que augmenti l’interès per la literatura: propostes i estratègies PROGRAMA DOCENTS Clara Saperas és fundadora i directora de Tramoia Produccions Culturals, una entitat de serveis culturals que treballa sobretot en l'àmbit de la literatura, el foment de la lectura i la divulgació del patrimoni literari contemporani. L'entitat compta amb una àmplia visió i experiència consolidada participant en esdeveniments i programes relacionats amb el fet literari arreu del territori català. A mode d'exemple, coordina i programa el cicle Poesia als Parcs, de la Diputació de Barcelona, des de 2015, però també ha treballat en esdeveniments de referència com el Festival Mot, la Mostra d'espectacles literaris, Litterarum o múltiples programacions vàries en el marc de biblioteques i altres equipaments. Tramoia estableix aliances i complicitats amb altres agents, investiga formats innovadors i vincula disciplines artístiques, llenguatges creatius i àrees de pensament, per tal d’arribar a públics diversos, millorar l’experiència i fidelitzar els habituals. Míriam Cano (Molins de Rei, 1982) és periodista i escriptora. Ha publicat tres poemaris: Buntsandstein (Viena, 2013), guanyador del premi Martí Dot 2012, Ancoratge (Terrícola, 2016) i Vermell de Rússia (Labreu, 2020) i el conte 'La Comuna de París' dins el volum conjunt Cremen Cels (LaBreu edicions, 2017) amb Martí Sales i Antònia Vicens. Ha traduït una selecció de poemes d'Emily Dickinson (Edicions Poncianes, 2017), Cartes a un Amic Alemany, d'Albert Camus ( Lleonard Muntaner Ed., 2019), Bluets, de Maggie Nelson (L'Altra 2021) i Una Onada, de John Ashbery (Lleonard Muntaner, 2022).Ha col·laborat en diversos mitjans culturals catalans com a articulista i periodista literària i és co-directora de l'Escola Bloom. ENTREVISTA A MÍRAM CANO nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba410385132 Manlleu: exposició per a la prevenció del consum de drogues 'Controles'? 2024-05-16 00:00:00 2024-06-07 23:59:59 Exposició adreçada a adolescents, joves, adults, professionals i famílies. https://www.diba.cat/documents/130988559/381209780/Imatge+oficial+Controles.png/d6e18a6b-2758-8c9c-f283-8f4159c15f24?t=1671188366728 https://www.diba.cat/web/spott/-/manlleu-exposicio-per-a-la-prevencio-del-consum-de-drogues-controles- 1 De dilluns a divendres de 9h a 19h per visites virtuals concertades. https://www.diba.cat/documents/130988559/407012969/2024_Triptic+Controles_exp+virtual_WEB.pdf/07ff4a21-ea07-082b-f915-ada326745674?t=1709555014200 L’exposició 'Controles?' proporciona informació sobre les drogues i l’ús problemàtic de pantalles i treballa els factors de protecció per prevenir-ne el consum. Està adreçada a tres col·lectius: adolescents d’entre 12 i 15 anys, joves a partir dels 16 anys, famílies, professionals i adults que desitgin informació sobre la temàtica. Actualment l’exposició també disposa d'un format digital, consistent en un tour virtual 360º i la recreació dels panells en 3D.Segueix-nos a les xarxes socials nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-05-02 17:52
agendadiba409521921 Mantenir una ment activa [Castelldefels] 2024-11-29 12:00:00 2024-11-29 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/ment+activa+%281%29.jpg/17f2fc56-40d6-1fc9-19bc-d7f33b87d4b1?t=1675077278898 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/mantenir-una-ment-activa-castelldefels- Edifici de la República Carrer d'Arcadi Balaguer, 29,Castelldefels. Edifici de la República Carrer d'Arcadi Balaguer, 29,Castelldefels. 41.2802240,1.9763910 1 A portada a_portada Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-02 17:52
agendadiba408933004 Mantenir una ment activa [Puig-Reig] 2024-04-24 17:00:00 2024-04-24 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/ment+activa+%281%29.jpg/17f2fc56-40d6-1fc9-19bc-d7f33b87d4b1?t=1675077278898 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/mantenir-una-ment-activa-puig-reig- Casal de la Gent Gran Sala d'actes Dr. Llaveries Carrer Joan Maragall, 6, Puig - Reig Casal de la Gent Gran Sala d'actes Dr. Llaveries Carrer Joan Maragall, 6, Puig - Reig 41.9756950,1.8781920 1 A portada a_portada Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-02 17:52
agendadiba406552361 Mantenir una ment activa [Sant Quirze de Besora] 2024-03-19 11:00:00 2024-03-19 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/ment+activa+%281%29.jpg/17f2fc56-40d6-1fc9-19bc-d7f33b87d4b1?t=1675077278898 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/mantenir-una-ment-activa-sant-quirze-de-besora- Cooperativa , C/ Joan Baptista Espadaler, 1, Sant Quirze de Besora Cooperativa , C/ Joan Baptista Espadaler, 1, Sant Quirze de Besora 42.0997020,2.2218230 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu teleassistencia@diba.catActivitat gratuïta, per a més informació consulta al teu ajuntament. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-02 17:52
agendadiba406551973 Mantenir una ment activa [Santa Eugènia de Berga] 2024-03-15 10:30:00 2024-03-15 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/ment+activa+%281%29.jpg/17f2fc56-40d6-1fc9-19bc-d7f33b87d4b1?t=1675077278898 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/mantenir-una-ment-activa-santa-eugenia-de-berga- Centre de dia C/ Escoles s/n, Santa Eugènia de Berga Centre de dia C/ Escoles s/n, Santa Eugènia de Berga 41.9022400,2.2851190 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu teleassistencia@diba.catActivitat gratuïta, per a més informació consulta al teu ajuntament. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-30 11:17
agendadiba410716116 Mantenir una ment activa [El Masnou] 2024-05-14 12:00:00 2024-05-14 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/ment+activa+%281%29.jpg/17f2fc56-40d6-1fc9-19bc-d7f33b87d4b1?t=1675077278898 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/mantenir-una-ment-activa-el-masnou- 41.4852630,2.3073020 1 A portada a_portada Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-02 17:52
agendadiba408933543 Mantenir una ment activa [Olost] 2024-06-17 11:00:00 2024-06-17 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/ment+activa+%281%29.jpg/17f2fc56-40d6-1fc9-19bc-d7f33b87d4b1?t=1675077278898 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/mantenir-una-ment-activa-olost- Casal d'avis Xarxa Activa't Ctra. Gironella, 5, 2a planta. Olost Casal d'avis Xarxa Activa't Ctra. Gironella, 5, 2a planta. Olost 41.9853840,2.0966180 1 A portada a_portada Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-02 17:52
agendadiba410605823 Miting Internacional de Catalunya 2024-01-27 17:00:00 2024-01-27 19:00:00 41.5355358,2.1244349 1 Sambola Ferré, Teresa; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Grup d'interès; Personal directiu professional; Lliurament de premis; Esports i Activitat Física sambola_ferre_teresa; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments; grup_dinteres; personal_directiu_professional; lliurament_de_premis; esports_i_activitat_fisica <p>Sra. Mercè Rosich, presidenta de la Federació Catalana d’Atletisme</p> <p>Sra. Teresa Sambola Ferré, Coordinadora Àrea d’Esports i Activitat Física</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-02 17:52
agendadiba402048843 Novetats de l'oferta de recursos de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat, inclosa al Catàleg de Serveis 2024 2024-01-11 10:00:00 2024-01-11 12:00:00 https://www.diba.cat/web/benestar/-/novetats-de-l-oferta-de-recursos-de-l-area-de-sostenibilitat-social-cicle-de-vida-i-comunitat-inclosa-al-cataleg-de-serveis-2024-1 41.3955350,2.1575980 1 Diputació diputacio Format On-line Us comuniquem que el proper 21 de desembre el ple de la Diputació de Barcelona té previst aprovar la convocatòria del Catàleg de Serveis 2024 del Pla de concertació Xarxa de Governs Locals 2024-2027. Amb caràcter general, es preveu l'obertura del període de sol·licituds el 28 de desembre de 2023 i la finalització el 8 de febrer de 2024.Per conèixer les novetats de l'oferta de recursos de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat, inclosa al Catàleg de Serveis 2024, us convoquem a una sessió informativa, en línia, el proper dijous 11 de gener de 2024 de 10:00 h a 12.00 h.Per inscriure-us a la sessió feu clic aquí. Us farem arribar l'enllaç de connexió uns dies abans de la sessió. Esperem que sigui del vostre interès. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-05-02 17:52
agendadiba409596128 Obrint Camí en els esports masculinitzats 2024-04-11 18:30:00 2024-04-11 23:59:59 Taula rodona amb Marta Corredera, Laia Sanz i Lydia Valentín, tres professionals que han triomfat en esports masculinitzats. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/obrint-cami-en-els-esports-masculinitzats Casa de l'Esport de Terrassa (Raval de Montserrat, 13) Casa de l'Esport de Terrassa (Raval de Montserrat, 13) 41.5629719,2.0103968 1 Amb aquesta xerrada, el Servei d’Esports de l’Ajuntament de Terrassa inicia un nou cicle que porta per títol “Parlem d’Esport” i que busca oferir diferents perspectives amb l’objectiu de visualitzar, debatre i exposar diversos temes de l’actualitat esportiva a través d’experiències en primera persona d’esportistes o professionals experts en la matèria tractada.L'acte comptarà amb la participació del diputat d'Esports i Activitat Física de la Diputació de Barcelona, David Escudé. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba403577839 Palau-Solità i Plegamans : exposició per a la prevenció del consum de drogues 'Controles'? 2024-04-11 00:00:00 2024-04-29 23:59:59 Exposició adreçada a adolescents, joves, adults, professionals i famílies. https://www.diba.cat/documents/130988559/381209780/Imatge+oficial+Controles.png/d6e18a6b-2758-8c9c-f283-8f4159c15f24?t=1671188366728 https://www.diba.cat/web/spott/-/palau-solita-i-plegamans-exposicio-per-a-la-prevencio-del-consum-de-drogues-controles-1 Format digital en un espai municipal. Espai Jove l'Escorxador. Passeig de la Carrerada, 57, 08184 Palau-solità i Plegamans, Barcelona. Web de l'Exposició 'Controles?' Format digital en un espai municipal. Espai Jove l'Escorxador. Passeig de la Carrerada, 57, 08184 Palau-solità i Plegamans, Barcelona. Web de l'Exposició 'Controles?' 41.5855500,2.1736976 1 Dilluns a divendres de 9:30h a 19:00h obert al públic. Vols una visita concertada? envia'ns un correu electrònic a spott@diba.cat. https://www.diba.cat/documents/130988559/407012969/2024_Triptic+Controles_exp+virtual_WEB.pdf/07ff4a21-ea07-082b-f915-ada326745674?t=1709555014200 L’exposició Controles? proporciona informació sobre les drogues i l’ús problemàtic de pantalles i treballa els factors de protecció per prevenir-ne el consum. Està adreçada a tres col·lectius: adolescents d’entre 12 i 15 anys, joves a partir dels 16 anys, famílies, professionals i adults que desitgin informació sobre la temàtica. Actualment l’exposició també disposa d'un format digital, consistent en un tour virtual 360º i la recreació dels panells en 3D.Segueix-nos a les xarxes socials nominatim/OK Agenda corporativa 2024-05-02 17:52
agendadiba409515262 Planejament urbanístic 2024-05-08 09:30:00 2024-05-29 14:00:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/planejament-urbanistic-1 Recinte Escola Industrial. Edifici 25, Sala S7. Carrer Comte Urgell, 187- 08036 Barcelona Recinte Escola Industrial. Edifici 25, Sala S7. Carrer Comte Urgell, 187- 08036 Barcelona 1 8, 15, 22 i 29 de maig 2024 PresentacióLa Diputació de Barcelona és una entitat de govern local que treballa conjuntament amb els ajuntaments per impulsar el progrés i el benestar de la ciutadania.L’acció urbanística és una activitat de gran transcendència en el dia a dia dels governs locals. Hi conflueixen, si més no, un ampli conjunt de competències a exercir, una complexitat tècnica i jurídica notables i la concurrència en la matèria d’interessos i responsabilitats rellevants.Des de la Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració urbana s’organitza aquest cicle de tres cursos amb l’objectiu d’aprofundir ens les matèries d’urbanisme, el de planejament urbanístic, la gestió i el règim d’intervenció i protecció de la legalitat. El curs que tot seguit presentem, és el primer curs del cicle, dedicat al Planejament Urbanístic.L'objectiu d'aquest curs és aprofundir en els diferents aspectes del planejament urbanístic, la primera sessió tindrà un enfoc més jurídic amb l’encaix marc legal i principis bàsics, el règim jurídic del sòl, drets i deures. La classificació del sòl i regulació en cadascuna d’elles. La segona i tercera sessió, es treballen les figures de planejament i les seves competències, primer amb el planejament general i després el derivat. La darrera sessió es destinarà a la transversalitat del desenvolupament d’un pla. El Pla una visió pluridisciplinar, acabant el curs amb una taula rodona.Cadascuna de les tres primeres sessions del curs s’estructura en una primera part teòrica i una segona part de caràcter més pràctic. La darrera sessió, mantindrà una part teòrica i finalitzarà amb una taula rodona.PonentsGemma Segura, advocada del despatx Pareja & Associats.Tomàs de Castro, arquitecte coordinador adjunt d’urbanisme de l’ajuntament de Sabadell.Mònica Baguer, arquitecta fundadora del despatx Territori XLMLaura Fonts, advocada. Cap de l'Oficina Territorial d'Acció i Avaluació Ambiental de Barcelona DG de Polítiques Ambientals i Medi Natural.Miquel Morell, Economista.Josep Illa, Biòleg.Màrius Navazo, Geògraf.Maria Bonet, Geògrafa.Eulàlia Mata, Arquitecta.DestinatarisAquesta formació està adreçada al personal tècnic i jurídic dels ens locals, atesa l’orientació del curs, aquest va adreçat al personal de les administracions amb reduïts coneixements i experiència en la temàtica objecte del curs.InscripcionsLes preinscripcions es realitzaran mitjançant l’aplicatiu gestforma, la confirmació de la inscripció per part de la Diputació de Barcelona es farà per correu electrònic. Per motius logístics i de dinàmica de la sessió, el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de preinscripció. Per afavorir la pluralitat d’assistents es podrà limitar l’assistència al curs a una persona per ens local. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta. Es requereix validació/autorització a Gestforma de la persona Responsable Municipal de Formació de cada ens públic.Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins al dia 22 d’abril de 2024 mitjançant el següent enllaç.Programa08/05 Sessió 1: Encaix marc legal i principis bàsics El règim jurídic del sòl, drets i deures. La classificació del sòl i regulació en cadascuna d’elles.Taller: practica sòl urbà, criteris legals. Distinció consolidat o no i conseqüències.Gemma Segura15/05 Sessió 2: El sistema de planejament. El POUM. Contingut. La modificació de pla, i les seves repercussions, reserves de sistemes, habitatge protegit, cessió d’aprofitament.Taller: Exemples de modificacions pel càlcul de reserves i cessionsTomàs de Castro22/05 Sessió 3: El planejament derivat. Figures, conceptes, competències i exemples.Taller: La delimitació del sector i polígonsMònica Beguer29/05 Sessió 4: Tràmit urbanístic i ambiental. Laura Fonts.La transversalitat del desenvolupament d’un pla. El Pla una visió pluridisciplinar. Taula rodona: Miquel Morell, Economista. Josep Illa, biòleg. Màrius Navazo, Geògraf. Maria Bonet, Geògrafa. Eulàlia Mata, Arquitecta, conducció. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408707613 Planificació, rehabilitació i augment del parc d’habitatge assequible a Centelles 2024-03-22 10:15:00 2024-03-22 13:15:00 Des de l’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona organitzen una nova visita d’estudi emmarcada en el Cicle de visites: “Les polítiques d’habitatge dels municipis petits”, en aquesta ocasió a Centelles, per donar a conèixer i posar en valor les polítiques públiques locals d’habitatge endegades a municipis de menys de 10.000 habitants de la província de Barcelona. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/planificacio-rehabilitacio-i-augment-del-parc-d-habitatge-assequible-a-centelles Ajuntament de Centelles (Carrer Nou, 15-17) de Centelles Ajuntament de Centelles (Carrer Nou, 15-17) de Centelles 41.7981157,2.2180850 1 Es tracta d'actuacions que hagin facilitat la provisió de solucions residencials assequibles al municipi o intervencions públiques en promoció o rehabilitació edificatòria residencial innovadores.Centelles, a la comarca d’Osona, té una població de 7.726 habitants. El parc immobiliari d’ús residencial el conformen 3.693 immobles, amb predomini de la tipologia unifamiliar i poc pes del mercat de lloguer, que només és el règim de tinença del 16% de la població. Preocupa l’increment del 40% en el preu de renda per lloguer d’habitatges registrat des de 2014 i la falta d’habitatge assequible / protegit (només hi ha dues promocions d’HPO al poble).L’activitat s’adreça principalment a càrrecs electes i personal tècnic de municipis petits i consells comarcals, així com a professionals interessats en conèixer experiències innovadores en matèria d’habitatge. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba409018771 Ple ordinari de la Diputació de Barcelona del mes d'abril de 2024 2024-04-25 12:00:00 2024-04-25 23:59:59 La Diputació de Barcelona celebra el Ple ordinari del mes d'abril de 2024. Començarà a les 12h i es podrà seguir en directe a través de www.diba.cat i des de Youtube. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/ple-ordinari-de-la-diputacio-de-barcelona-del-mes-d-abril-de-2024 Paranimf de l'Escola Industrial (C/ Comte d'Urgell, 187) de Barcelona Paranimf de l'Escola Industrial (C/ Comte d'Urgell, 187) de Barcelona 41.3889663,2.1492671 1 https://www.diba.cat/documents/366552789/410199982/Ple_abril_2024.pdf/0b162d48-c357-4ac7-ca4e-35d8f0c26c6e?t=1713524924307 Podeu consultar l'ordre del dia clicant aquí. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-02 17:52
agendadiba410724281 Ple ordinari de la Diputació de Barcelona del mes de maig de 2024 2024-05-30 12:00:00 2024-05-30 23:59:59 La Diputació de Barcelona celebra el Ple ordinari del mes de maig de 2024. Començarà a les 12h i es podrà seguir en directe a través de www.diba.cat i des de Youtube. 41.3889703,2.1492778 1 nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-30 23:12
agendadiba408281278 Ple ordinari de la Diputació de Barcelona del mes de març de 2024 2024-03-21 12:00:00 2024-03-21 23:59:59 La Diputació de Barcelona celebra el Ple ordinari del mes de març de 2024. Començarà a les 12h i es podrà seguir en directe a través de www.diba.cat i des de Youtube. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/ple-ordinari-diputacio-barcelona-marc-2024 Paranimf de l'Escola Industrial (C/ Comte d'Urgell, 187) de Barcelona Paranimf de l'Escola Industrial (C/ Comte d'Urgell, 187) de Barcelona 41.3889951,2.1493372 1 https://www.diba.cat/documents/366552789/408634912/Ple_marc_2024.pdf/45bec9a4-160a-310b-f1ec-82d670f529e3?t=1710759936688 Podeu consulatr l'ordre del dia en aquest enllaç. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-02 17:52
agendadiba410723119 Polítiques del temps durant la nit 2024-05-08 11:00:00 2024-05-08 12:30:00 Aquest esdeveniment és la presentació pública dels capítols 3 i 4 de l'Agenda Local i Regional del Temps, una recopilació de més de 40 bones pràctiques en polítiques del temps implementades per ens locals, metropolitans i regionals. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/politiques-del-temps-durant-la-nit https://timeuse.barcelona/ca/democracy-night-time-policies/ 1 La sessió estarà dividida en dos blocs. Durant el primer, s’exploraran les polítiques del temps durant la nit, oferint una anàlisi per navegar la nit urbana des d’una perspectiva holística. Si discutiran les tendències internacionals sobre governabilitat nocturna i el model de les Alcaldies de Nit, debat que ha ressorgit a Catalunya; a més, també s’observarà com promoure oci nocturn segur, inclusiu i respectuós. En seran exemples les polítiques del temps implementades per l'Autoritat del Gran Londres nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-04-30 23:12
agendadiba410283402 Posada en marxa del servei de caixer mòbil de la Diputació de Barcelona 2024-04-25 16:30:00 2024-04-25 23:59:59 La Diputació de Barcelona posa en marxa el nou servei d’assistència en caixer mòbil. L’objectiu és assegurar que els gairebé 58.000 habitants d’un centenar de municipis, que no disposen d’oficina bancària ni de caixer automàtic, puguin treure efectiu amb qualsevol targeta de dèbit, crèdit o prepagament, amb independència de l’entitat amb què els usuaris tinguin el compte bancari. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/posada-en-marxa-del-servei-de-caixer-mobil-de-la-diputacio-de-barcelona 41.3612139,1.6697423 https://www.diba.cat/web/caixer-mobil 1 A més, podran pagar i domiciliar rebuts de l’Organisme de Gestió Tributària (ORGT) i rebre informació dels serveis que presta la corporació. Es tracta d’un projecte aprovat per unanimitat al Ple d’octubre de 2021 i que ha tirat endavant amb la col·laboració dels ajuntaments que se’n veuran beneficiats.El primer municipi on arribarà serà Pacs del Penedès, a l’Alt Penedès. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 03:27
agendadiba410159643 Presentació Pla de Salut de la Llagosta - agenda Samuel Nuñez 2024-04-16 19:00:00 2024-04-16 20:00:00 Presentació del pla de salut de l'Ajuntament de La Llagosta 41.5174839,2.1924740 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; #DIBAOBERTA; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Núñez Amela, Samuel; Grup d'interès; Personal directiu professional; Diputació de Barcelona; Presentació; Comerç, Consum i Salut Pública; Agenda; La Llagosta area_de_comerc_consum_i_salut_publica; dibaoberta; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; nunez_amela_samuel; grup_dinteres; personal_directiu_professional; diputacio_de_barcelona; presentacio; comerc_consum_i_salut_publica; agenda; la_llagosta <p>Samuel Nuñez, diputat adjunt Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública.</p> <p>Elisenda Noguera, cap del servei de salut pública.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-02 17:52
agendadiba410175091 Presentació Pla de Treball Marketplace - agenda gerent Sergi Vilamala-activitat 2024-04-18 00:00:00 2024-04-18 23:59:59 41.3831609,2.1254630 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç i consum; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió; Comerç, Consum i Salut Pública area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_i_consum; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; reunio; comerc_consum_i_salut_publica De 10:00 a 11:00h <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> <p>Joana Da Silva, Mercat municipal d'Olesa de Montserrat</p> <p>Mònica González, Mercat municipal de Gavà</p> <p>Ana Martínez, Mercat municipal de Premià de Mar</p> <p>Sònia Jover, Mercat municipal de Viladecans</p> <p>Joan Ballart</p> <p>Tècnics de la GSC responsables del projecte</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-02 17:52
agendadiba410205203 Presentació de l'exposició 'Dones que es mouen. Dones que cuiden!' a Montornès del Vallès 2024-04-24 00:00:00 2024-04-24 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/228621/71603588/montornes_expodones.jpg/427b7201-ee6c-5f1b-2175-8cf71d23bd08?t=1713516676618 https://www.diba.cat/web/ri/-/presentacio-de-l-exposicio-dones-que-es-mouen-dones-que-cuiden-a-montornes-del-valles 41.5466390,2.2689796 1 Dimecres 24 d’Abril tindrà lloc la presentació de l’exposició Dones que es Mouen. Dones que cuiden! oferta per Metges del Món.A través del testimoni vital de sis dones de Montornès del Vallès ens apropem a les realitats de les migracions i les cures.Hi haurà servei d’acollida gratuït per als infants.Aquesta activitat ha estat finançada a través de la Convocatòria de projectes d'Educació per la Ciutadania Global de la Diputació de Barcelona. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-02 17:52
agendadiba410430295 Presentació de la temporada 2024 de les fires modernistes 2024-04-26 17:00:00 2024-04-26 23:59:59 Més d’un centenar de membres de les colles de les fires modernistes de la província, amb vestuari de l'època, s'aplegaran en la festa de presentació de la temporada 2024, que comptarà amb animació teatralitzada i música en directe. 41.5628181,2.0123837 https://www.barcelonaesmoltmes.cat/modernisme 1 nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-24 16:12
agendadiba409520785 Presentació del Pla d'Acció Internacional del Consell Comarcal del Baix Llobregat 2024-04-15 09:30:00 2024-04-15 23:59:59 https://www.diba.cat/web/ri/-/presentacio-del-pla-d-accio-internacional-del-consell-comarcal-del-baix-llobregat Sala de Plens del Consell Comarcal del Baix Llobregat. Parc de Torreblanca. : N-340, km 1249, 08980 Sant Just Desvern, Sala de Plens del Consell Comarcal del Baix Llobregat. Parc de Torreblanca. : N-340, km 1249, 08980 Sant Just Desvern, 41.3794629,2.0563373 1 Presentació del Pla d'Acció Internacional del Consell Comarcal del Baix Llobregat, elaborat amb el suport de la Diputació de Barcelona i taula rodona 'Eines de sensibilització i divulgació de la internacionalització municipal'Inscripció nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba409231586 Presentació del Projecte CoParticiPA i Ròda de Premsa. Interreg POCTEFA. Taula institucional: Com fomentem la participació de les persones? 2024-04-03 10:00:00 2024-04-03 11:30:00 Edifici Històric UB Edifici Històric UB 41.3880964,2.1636056 1 Esdeveniments; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Presentació; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat esdeveniments; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; presentacio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-02 17:52
agendadiba410397620 Presentació del vuitè Premi Rafael Patxot i Jubert 2024-04-25 18:00:00 2024-04-25 23:59:59 L’Institut d’Estudis Catalans (IEC) acull la presentació de l’obra guanyadora de la vuitena edició del Premi Rafael Patxot i Jubert, 'El crit de les muntanyes. Un viatge lingüístic al Capcir, el Conflent i l’Alta Cerdanya', de l'escriptor, documentalista, periodista i filòsof Eugeni Casanova Solanes. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/presentacio-del-vuite-premi-rafael-patxot-i-jubert 41.3817126,2.1691532 https://www.diba.cat/web/el-diari/-/presentacio-obra-guanyadora-vuite-premi-rafael-patxot-i-jubert 1 El guardó, convocat per l’IEC, amb el patrocini de la Diputació de Barcelona, està dotat amb 5.000 euros i la publicació del treball guanyador.El Premi Rafael Patxot i Jubert va ser instituït pel Consell Assessor de la Masia Mariona. A la Llibreria de la Diputació estan disponibles les obres guanyadores, dins de la col·lecció Premi Rafael Patxot i Jubert. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-24 10:12
agendadiba406208027 Primera sessió: Costos i finançament del SAD (places exhaurides) 2024-03-19 09:00:00 2024-03-19 14:30:00 https://www.diba.cat/web/benestar/-/primera-sessio-costos-i-financament-del-sad Pati Mànning, carrer Montalegre 7 de Barcelona Pati Mànning, carrer Montalegre 7 de Barcelona 41.3842590,2.1666060 1 Diputació diputacio L'Àrea de Sostenibilitat social, Cicle de vida i Comunitat us convida a participar en la primera sessió del 2024 dels Espais d'Innovació en la Prestació dels Serveis Socials d'Atenció Domiciliària, dimarts, dia 19 de març al Pati Mànning, carrer Montalegre 7 de Barcelona, de 9.00 h a 14.30 h.Els Espais d'Innovació en la Prestació dels Serveis Socials d'Atenció Domiciliària sorgeixen en el marc del projecte transformador 'Cap a un nou sistema públic de cures en la comunitat' impulsat per l'Àrea de Sostenibilitat social, Cicle de vida i Comunitat, amb l'objectiu de promoure la reflexió i la innovació en la gestió del Servei d'Ajuda a Domicili.En aquesta primera sessió, es tractarà el tema de l'anàlisi dels costos i el copagament del SAD. Es presentarà les eines metodològiques per l'anàlisi dels costos de prestació del SAD elaborades per encàrrec de la Diputació de Barcelona. Les eines permeten la personalització de l'anàlisi a la realitat de cada ens local. Un cop validades les eines, es posaran a disposició de tots els ens locals que les sol·licitin amb l'acompanyament tècnic necessari. Consulta el programa de la sessió.Respecte al copagament, d'una banda, es presentarà els resultats de l'estudi internacional realitzat en el marc del projecte transformador esmentat i publicat el 2023. Per altra banda, s'abordarà la qüestió del copagament del SAD en el marc de la LAPAD i finalment es comptarà amb una taula d'ens locals per debatre pros i contres del copagament a la llum dels indicadors i l'experiència acumulada.Esperem que aquests Espais siguin del vostre interès per ampliar el coneixement i construir col·lectivament propostes de millora de la qualitat de l'ocupació i del servei de SAD així com també per oferir un millor suport a la ciutadania en l'atenció a les necessitats de cura i socioeducatives al domicili. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-02 17:52
agendadiba408639890 Propietat intel·lectual en la gestió cultural (4a edició) 2024-07-09 10:00:00 2024-07-09 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/propietat-intel-lectual-en-la-gestio-cultural-4a-edicio- Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 1 La propietat intel·lectual constitueix una d’aquelles qüestions espinoses en l’àmbit de la gestió cultural. Una qüestió de què cal tenir coneixements per evitar problemes de tipus legal i reclamacions per part de ciutadans i artistes implicats. El curs vol ser un repàs a la legislació en matèria de propietat intel·lectual, remarcant aquells àmbits i situacions en què aquesta qüestió pot afectar els tècnics culturals (música, arts visuals, teatre, cinema, reproduccions, difusió, política comunicativa, etc.). Les sessions abordaran també els tipus de contracte que cal establir amb creadors i artistes, així com tots aquells aspectes de difusió en què poden donar-se conflictes derivats de la gestió i aplicació de la propietat intel·lectual.Docent Cristina CalvetAdvocada especialitzada àmpliament en el sector cultural/artístic. Va ser responsable del Departament jurídic de l'Associació d'Actors i Directors Professionals de Catalunya, AADPC. Ha treballat al Fòrum Universal de les Cultures BARCELONA 2004, SA com advocada responsable de les contractacions artístiques produïdes dins i fora del Recinte del Fòrum. El seu primer contacte com a professional amb el sector artístic va ser amb l'Associació professional de representants, promotors i mànagers de Catalunya (ARC) en l'àmbit de la música, promoció de concerts, i representació artística.Membre del Comitè científic i professora en el Màster en Dret de la Propietat Intel·lectual i industrial de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona; també professora en el Màster en Dret de la Societat de la Informació del mateix l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona. Docent també en: la Universitat Abat Oliva de Barcelona (Màster en Postproducció Audiovisual i en el Grau en Publicitat); Universitat Internacional de Catalunya (Responsable del Mòdul jurídic Màster en Gestió Cultural); Taller de Músics de Barcelona (curs de gestió musical); Universitat de Blanquerna (Màster universitari en ficció en cine i televisió. Producció, guió i realització), Escola de Cinema Bande a Part; Centre de Formació IL3 adscrit a la Universitat de Barcelona (Postgrau en Gestió Espectacles), Escola guionistes SHOWRUNNERS BCN, Màster en Producció i Distribució Cinematogràfica adscrit a la Universitat de Vic, entre d'altres. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408640840 Propietat intel·lectual en la gestió cultural (5a edició) 2024-07-11 10:00:00 2024-07-11 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/propietat-intel-lectual-en-la-gestio-cultural-5a-edicio- Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 1 La propietat intel·lectual constitueix una d’aquelles qüestions espinoses en l’àmbit de la gestió cultural. Una qüestió de què cal tenir coneixements per evitar problemes de tipus legal i reclamacions per part de ciutadans i artistes implicats. El curs vol ser un repàs a la legislació en matèria de propietat intel·lectual, remarcant aquells àmbits i situacions en què aquesta qüestió pot afectar els tècnics culturals (música, arts visuals, teatre, cinema, reproduccions, difusió, política comunicativa, etc.). Les sessions abordaran també els tipus de contracte que cal establir amb creadors i artistes, així com tots aquells aspectes de difusió en què poden donar-se conflictes derivats de la gestió i aplicació de la propietat intel·lectual. Docent Cristina CalvetAdvocada especialitzada àmpliament en el sector cultural/artístic. Va ser responsable del Departament jurídic de l'Associació d'Actors i Directors Professionals de Catalunya, AADPC. Ha treballat al Fòrum Universal de les Cultures BARCELONA 2004, SA com advocada responsable de les contractacions artístiques produïdes dins i fora del Recinte del Fòrum. El seu primer contacte com a professional amb el sector artístic va ser amb l'Associació professional de representants, promotors i mànagers de Catalunya (ARC) en l'àmbit de la música, promoció de concerts, i representació artística.Membre del Comitè científic i professora en el Màster en Dret de la Propietat Intel·lectual i industrial de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona; també professora en el Màster en Dret de la Societat de la Informació del mateix l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona. Docent també en: la Universitat Abat Oliva de Barcelona (Màster en Postproducció Audiovisual i en el Grau en Publicitat); Universitat Internacional de Catalunya (Responsable del Mòdul jurídic Màster en Gestió Cultural); Taller de Músics de Barcelona (curs de gestió musical); Universitat de Blanquerna (Màster universitari en ficció en cine i televisió. Producció, guió i realització), Escola de Cinema Bande a Part; Centre de Formació IL3 adscrit a la Universitat de Barcelona (Postgrau en Gestió Espectacles), Escola guionistes SHOWRUNNERS BCN, Màster en Producció i Distribució Cinematogràfica adscrit a la Universitat de Vic, entre d'altres. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408193056 Reunió Cuimp 2024-03-07 14:00:00 2024-03-07 15:00:00 Plataforma Microsoft Teams Plataforma Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sr. Ramon Jovells Argelich</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-24 10:42
agendadiba408192963 Reunió Direcció General de Dret, Entitats Jurídiques i Mediació del Departament de Justícia, Drets i Memòria de la Generalitat de Catalunya 2024-03-07 10:30:00 2024-03-07 11:30:00 Plataforma Microsoft Teams Plataforma Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p class='x'>Sra. Inmaculada Barral Viñals, directora general de Dret, Entitats Jurídiques i Mediació, Generalitat de Catalunya</p> <p>Sra. Carla Francitorra de Font, subdirectora general de Dret, Entitats Jurídiques i Protectorat, Generalitat de Catalunya</p> <p>Sra. Sònia Petreñas, responsable d’assessorament en Dret Civil i en Segona Oportunitat, del Departament de Justícia, Drets i Memòria, Generalitat de Catalunya</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-24 10:42
agendadiba408617732 Reunió direcció general Serveis Socials, Generalitat Catalunya 2024-03-13 15:30:00 2024-03-13 16:30:00 Plataforma Microsoft Teams Plataforma Microsoft Teams 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p class='x'>Sra. Mireia Vall, directora general de Serveis Socials, Generalitat Catalunya</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-30 11:17
agendadiba408187674 Reunió AMB Àrea Metropolitana de Catalunya 2024-02-28 12:00:00 2024-02-28 13:00:00 Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona 41.4371224,2.1445578 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sra. Carme Esquirol</p> <p class='x'>Sra. Ester Pujol</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 04:52
agendadiba410387298 Reunió ASCAME. Agenda del Coordinador general Javier Villamayor 2024-04-04 10:00:00 2024-04-04 11:00:00 41.3955350,2.1575980 1 Villamayor Caamaño, Javier; Alvarez Jurado, Anna; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Presidència; Desenvolupament Econòmic i Turisme villamayor_caamano_javier; alvarez_jurado_anna; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; presidencia; desenvolupament_economic_i_turisme <p>Anwar Zibaoui, coordinador general d'ASCAME</p> <p>Estela Delgado, Area Project Manager</p> <p>Andrea Mullerat, Corporate Development &amp; Marketing Manager</p> <p>Javier Villamayor, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> <p>Anna Alvarez, coordinadora de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Soledad Bravo, gerent Àrea de Turisme</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-02 17:52
agendadiba408612591 Reunió Ajuntament Calaf 2024-03-13 14:00:00 2024-03-12 15:00:00 Rambla Catalunya, 126 Barcelona Rambla Catalunya, 126 Barcelona 41.3956942,2.1576166 1 Àrea de Bon Govern, Transparència i Participació; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Espinosa de Castro, Marina; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_bon_govern_transparencia_i_participacio; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; espinosa_de_castro_marina; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sra. Marina Espinosa, coordinadora de l'Àrea de Cooperació i Assistència Local</p> <p class='x'>Sra. Montserrat Mases Sala, alcaldessa de Calaf</p> <p class='x'>Sra. Montserrat Isern Vivancos, regidora de Serveis Socials i Sanitat de l'Ajuntament de Calaf</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-30 11:17
agendadiba409819145 Reunió Ajuntament Esparreguera 2024-04-09 11:00:00 2024-04-09 12:00:00 Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona 41.4371224,2.1445578 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials </p> <p>Sra. Anna Moral Gironés,cap d’Àrea de Drets Socials i Ciutadania de l'Ajuntament d'Esparreguera</p> <p>Sra. Rebeca Tevar, cap de Servei de Serveis Socials de l'Ajuntament d'Esparreguera</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-02 17:52