ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba408739267 Junta executiva del Fons Català de Cooperació al Desenvolupament - agenda director RI Antoni Montseny - reunió 2024-03-20 12:00:00 2024-03-20 23:59:59 41.3917057,2.1477011 1 Àrea de Presidència; Ajuntaments; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Barcelonès; Relacions internacionals; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Presidència; Barcelona area_de_presidencia; ajuntaments; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; barcelones; relacions_internacionals; montseny_domenech_antoni; reunio; presidencia; barcelona <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba408736513 Reunió amb el Consorci de Salut i Social de Catalunya - agenda director RI Antoni Montseny - reunió 2024-03-14 16:00:00 2024-03-14 17:00:00 41.3916896,2.1476796 1 Àrea de Presidència; Ajuntaments; Barcelonès; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Presidència; Barcelona area_de_presidencia; ajuntaments; barcelones; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; reunio; presidencia; barcelona <ul> <li>Josep Mayoral, President del Consorci de Salut i Social de Catalunya</li> <li>Maite Pavón, responsable consultoria internacional del Consorci</li> <li>Jose Augusto Garcia, Director general del Consorci</li> <li>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals Diba</li> <li>Octavi de la Varga, tècnic assessor en Projectes Estratègics Internacionals Diba</li> </ul> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba408604107 Reunió amb el Consorci de Turisme - agendaAnna Álvarez - reunió 2024-02-21 09:00:00 2024-02-21 10:30:00 Trobada amb el Consorci de Turisme de Barcelona 41.3947911,2.1603356 1 Alvarez Jurado, Anna; Economia i treball; Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Exposició presencial (dades bàsiques) alvarez_jurado_anna; economia_i_treball; turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; exposicio_presencial_dades_basiques <ul> <li>Mateu Hernández, director general del consorci de Turisme de Barcelona</li> <li>Arantxa Calvera, gerent del consorci de Turisme de Barcelona</li> <li>Anna Álvarez, coordinadora de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</li> <li>Soledad Bravo, gerent de serveis de Turisme</li> </ul> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba408605022 Reunió amb Ade Vallès - agenda Anna Álvarez - reunió 2024-03-05 14:40:00 2024-03-05 16:30:00 Primera presa de contacte amb l'Associació ADE Vallès 41.3822020,2.1258700 1 Alvarez Jurado, Anna; Economia i treball; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Exposició presencial (dades bàsiques) alvarez_jurado_anna; economia_i_treball; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; exposicio_presencial_dades_basiques <p>Monika Blasco, presidenta ADE Vallès</p> <p>Anna Álvarez, coordinadora ADET</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba408607426 Reunió amb Lidia Codinach Women Evolution Barcelona - agenda Anna Álvarez - reunió 2024-03-06 13:30:00 2024-03-06 15:30:00 Trobada amb la Sra. Lidia Codinach per parlar sobre el Congrés Women Evolution de Barcelona. 41.5479575,2.1147793 1 Alvarez Jurado, Anna; Economia i treball; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Exposició presencial (dades bàsiques) alvarez_jurado_anna; economia_i_treball; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; exposicio_presencial_dades_basiques <p>Lidia Codinach, Women Congress BCN</p> <p>Anna Alvarez, coordinador ADET</p> <p> </p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba408607760 Reunió Eurecat - agenda Anna Álvarez - reunió 2024-03-07 14:00:00 2024-03-07 16:00:00 Reunió amb directius de Reunió Eurecat Centre Tecnològic - Innovant per a les empreses 41.4901138,2.3674511 1 Alvarez Jurado, Anna; Economia i treball; Personal directiu professional; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Exposició presencial (dades bàsiques) alvarez_jurado_anna; economia_i_treball; personal_directiu_professional; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; exposicio_presencial_dades_basiques <p>Anna Alvarez, coordinadora de l’ADET</p> <p>Marc Capellades, director de Eurecat</p> <p>Roger Font, director de consultoria Tecnològica Eurecat</p> <p>Santiago Jañez, coordinador Eurecat</p> <p> </p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba408732024 Jornada de llançament del programa “EqualMED III” - agenda director RI Antoni Montseny - jornada 2024-03-07 09:30:00 2024-03-07 11:00:00 Promoció del lideratge polític transformador i la igualtat de gènere en les polítiques locals al Marroc i a la Mediterrània 41.3916896,2.1477172 1 Àrea de Presidència; Ajuntaments; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Relacions internacionals; Jornades, congressos i seminaris; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Inauguració i/o cloenda; Jornada; Presidència area_de_presidencia; ajuntaments; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; relacions_internacionals; jornades_congressos_i_seminaris; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; inauguracio_io_cloenda; jornada; presidencia <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba408704297 Reunió amb el Cònsol General adjunt de la República Federal d'Alemanya - agenda director RI Antoni Montseny - reunió 2024-03-05 09:00:00 2024-03-05 10:00:00 41.3879068,2.1975107 1 Àrea de Presidència; Ajuntaments; Barcelonès; Relacions internacionals; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Presidència; Barcelona area_de_presidencia; ajuntaments; barcelones; relacions_internacionals; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; reunio; presidencia; barcelona <ul> <li>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</li> <li>Octavi de la Varga, tècnic assessor en Projectes Estratègics Internacionals</li> <li>Patrick Heinz, Cònsol General adjunt de la República Federal d'Alemanya</li> </ul> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba408728659 Curs 'Eines per incorporar la perspectiva de gènere a la cooperació al desenvolupament' 2024-05-03 10:00:00 2024-05-17 14:00:00 https://www.diba.cat/web/ri/-/curs-eines-per-incorporar-la-perspectiva-de-genere-a-la-cooperacio-al-desenvolupament- 1 L'Oficina de Cooperació al Desenvolupament i el Servei de Polítiques d’Igualtat de la Diputació de Barcelona us informen que ja estan obertes les inscripcions per participar en el curs 'Eines per incorporar la perspectiva de gènere a la cooperació al desenvolupament' en el marc del BAF 2024.Aquest curs està dirigit a personal tècnic municipal de l'àmbit de cooperació al desenvolupament i d'igualtat. Té com a objectiu proporcionar orientacions pràctiques per tal d’incorporar la transversalitat de gènere en les polítiques públiques de cooperació al desenvolupament d’àmbit local.El curs consta de 10 hores dividides en una primera sessió el dia 3 de maig de 4 hores presencials (Recinte de l’Escola Industrial) i 3 sessions els dies 8, 10 i 17 de maig, de 2 hores cadascuna, en format de videoformació.La formadora és la Gisela Carrasco Miró, consultora de cooperació al desenvolupament especialitzada en gènere i en drets de les dones i nenes. Té experiència de treball com a docent en Universitats d’Europa i Amèrica, així com a consultora en ONGs, agències de cooperació i agències de NNUU com OMS, PNUD i ONU DONES, entre altres. Les inscripcions estan obertes a través d'aquest enllaç fins al 22 d’abril de 2024. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba402048843 Novetats de l'oferta de recursos de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat, inclosa al Catàleg de Serveis 2024 2024-01-11 10:00:00 2024-01-11 12:00:00 https://www.diba.cat/web/benestar/-/novetats-de-l-oferta-de-recursos-de-l-area-de-sostenibilitat-social-cicle-de-vida-i-comunitat-inclosa-al-cataleg-de-serveis-2024-1 41.3955350,2.1575980 1 Diputació diputacio Format On-line Us comuniquem que el proper 21 de desembre el ple de la Diputació de Barcelona té previst aprovar la convocatòria del Catàleg de Serveis 2024 del Pla de concertació Xarxa de Governs Locals 2024-2027. Amb caràcter general, es preveu l'obertura del període de sol·licituds el 28 de desembre de 2023 i la finalització el 8 de febrer de 2024.Per conèixer les novetats de l'oferta de recursos de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat, inclosa al Catàleg de Serveis 2024, us convoquem a una sessió informativa, en línia, el proper dijous 11 de gener de 2024 de 10:00 h a 12.00 h.Per inscriure-us a la sessió feu clic aquí. Us farem arribar l'enllaç de connexió uns dies abans de la sessió. Esperem que sigui del vostre interès. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba405127044 XIX Jornada Anual del Cercle de Comparació Intermunicipal de Serveis Socials 2024-02-22 10:00:00 2024-02-22 14:00:00 https://www.diba.cat/web/benestar/-/xix-jornada-anual-del-cercle-de-comparacio-intermunicipal-de-serveis-socials Sala d'Actes de l'Espai Francesca Bonnemaison Carrer Sant Pere Més Baix 7, Barcelona Sala d'Actes de l'Espai Francesca Bonnemaison Carrer Sant Pere Més Baix 7, Barcelona 41.3865390,2.1763590 1 Diputació diputacio El proper 20 de febrer se celebra el Dia Mundial de la Justícia Social, un dia que ens recorda el compromís de la comunitat internacional per erradicar la pobresa i promoure l'ocupació plena i el treball decent, la igualtat entre els sexes i l'accés al benestar social i a la justícia social per a tothom.En el marc d'aquesta commemoració, la Diputació de Barcelona ha signat una moció on refermem la voluntat de treballar amb els municipis per tal d'assolir la cobertura de les necessitats bàsiques, la promoció social i l'accés a una vida digna per a tota la ciutadania de la província.També en el marc d'aquest dia, s'ha organitzat la jornada anual de Cloenda dels Cercles de Comparació Intermunicipal de Serveis Socials, que enguany, en la seva dinovena edició, comptarà amb la participació de persones expertes de l'àmbit acadèmic i professional.La Jornada tindrà lloc el 22 de febrer a la Sala d'Actes de l'Espai Francesca Bonnemaison (carrer Sant Pere Més Baix 7, Barcelona) de 9.30 h a 14.00 h. Compartirem un espai privilegiat pel coneixement i debat sobre la situació i reptes dels Serveis Socials, i comptarem amb la participació de persones expertes de l'àmbit acadèmic i professional.Et convidem a consultar el programa complert de la jornada i a fer la inscripció al següent enllaç. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406208027 Primera sessió: Costos i finançament del SAD (places exhaurides) 2024-03-19 09:00:00 2024-03-19 14:30:00 https://www.diba.cat/web/benestar/-/primera-sessio-costos-i-financament-del-sad 41.3842590,2.1666060 1 Diputació diputacio L'Àrea de Sostenibilitat social, Cicle de vida i Comunitat us convida a participar en la primera sessió del 2024 dels Espais d'Innovació en la Prestació dels Serveis Socials d'Atenció Domiciliària, dimarts, dia 19 de març al Pati Mànning, carrer Montalegre 7 de Barcelona, de 9.00 h a 14.30 h.Els Espais d'Innovació en la Prestació dels Serveis Socials d'Atenció Domiciliària sorgeixen en el marc del projecte transformador 'Cap a un nou sistema públic de cures en la comunitat' impulsat per l'Àrea de Sostenibilitat social, Cicle de vida i Comunitat, amb l'objectiu de promoure la reflexió i la innovació en la gestió del Servei d'Ajuda a Domicili.En aquesta primera sessió, es tractarà el tema de l'anàlisi dels costos i el copagament del SAD. Es presentarà les eines metodològiques per l'anàlisi dels costos de prestació del SAD elaborades per encàrrec de la Diputació de Barcelona. Les eines permeten la personalització de l'anàlisi a la realitat de cada ens local. Un cop validades les eines, es posaran a disposició de tots els ens locals que les sol·licitin amb l'acompanyament tècnic necessari. Consulta el programa de la sessió.Respecte al copagament, d'una banda, es presentarà els resultats de l'estudi internacional realitzat en el marc del projecte transformador esmentat i publicat el 2023. Per altra banda, s'abordarà la qüestió del copagament del SAD en el marc de la LAPAD i finalment es comptarà amb una taula d'ens locals per debatre pros i contres del copagament a la llum dels indicadors i l'experiència acumulada.Esperem que aquests Espais siguin del vostre interès per ampliar el coneixement i construir col·lectivament propostes de millora de la qualitat de l'ocupació i del servei de SAD així com també per oferir un millor suport a la ciutadania en l'atenció a les necessitats de cura i socioeducatives al domicili. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba408717723 Reunió XCN - agenda Carlos García - reunió 2024-03-19 12:00:00 2024-03-19 13:00:00 41.3888230,2.1490500 1 Àrea d’Espais Naturals i Infraestructura Verda; García Oquillas, Carlos; Barcelonès; Territori i parcs naturals; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Personal directiu professional; Palacio Pastor, María Ángeles; Reunió; Espais Naturals i Infraestructura Verda; Barcelona area_despais_naturals_i_infraestructura_verda; garcia_oquillas_carlos; barcelones; territori_i_parcs_naturals; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; personal_directiu_professional; palacio_pastor_maria_angeles; reunio; espais_naturals_i_infraestructura_verda; barcelona <p>Coordinador Àrea d'Espais Naturals i Infraestructura Verda, Carlos García.<br /> Gerent GSEN, M. Àngels Palacio.<br /> XCN, Sandra.</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba408715755 Reunió amb La Masia del Barça - agenda Montse Tordera - Reunió Masia 2024-03-14 16:30:00 2024-03-14 18:00:00 41.3834300,2.1231400 1 Tordera Vigas, Montserrat; Barcelonès; Reunió; Infraestructures i Territori; Barcelona tordera_vigas_montserrat; barcelones; reunio; infraestructures_i_territori; barcelona <p>Montse Tordera, coordinadora Àrea d'Infraestructures i Territori</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba408707613 Planificació, rehabilitació i augment del parc d’habitatge assequible a Centelles 2024-03-22 10:15:00 2024-03-22 13:15:00 Des de l’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona organitzen una nova visita d’estudi emmarcada en el Cicle de visites: “Les polítiques d’habitatge dels municipis petits”, en aquesta ocasió a Centelles, per donar a conèixer i posar en valor les polítiques públiques locals d’habitatge endegades a municipis de menys de 10.000 habitants de la província de Barcelona. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/planificacio-rehabilitacio-i-augment-del-parc-d-habitatge-assequible-a-centelles 41.7981157,2.2180850 1 Es tracta d'actuacions que hagin facilitat la provisió de solucions residencials assequibles al municipi o intervencions públiques en promoció o rehabilitació edificatòria residencial innovadores.Centelles, a la comarca d’Osona, té una població de 7.726 habitants. El parc immobiliari d’ús residencial el conformen 3.693 immobles, amb predomini de la tipologia unifamiliar i poc pes del mercat de lloguer, que només és el règim de tinença del 16% de la població. Preocupa l’increment del 40% en el preu de renda per lloguer d’habitatges registrat des de 2014 i la falta d’habitatge assequible / protegit (només hi ha dues promocions d’HPO al poble).L’activitat s’adreça principalment a càrrecs electes i personal tècnic de municipis petits i consells comarcals, així com a professionals interessats en conèixer experiències innovadores en matèria d’habitatge. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba408641662 Reunió amb l'entitat DALEPH - Agenda Coordinadora Montserrat Nieto Méndez - Reunió 2024-03-18 11:00:00 2024-03-18 12:00:00 41.3864889,2.1735725 1 Àrea de Feminismes i Igualtat; Nieto Méndez, Montse; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Lledós Monsó, Elena; Reunió; Feminismes i Igualtat area_de_feminismes_i_igualtat; nieto_mendez_montse; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; lledos_monso_elena; reunio; feminismes_i_igualtat <ul> <li>Montserrat Nieto Mendez , Coordinadora de l’Àrea de Feminismes i Igualtat</li> <li>Elena LLedós Monsó, Gerenta de Serveis d’Igualtat i Ciutadania</li> <li>Oriol Valentí Bassa, Gerent Igualtat i ocupació</li> <li>Vanesa Mora Alcolea, Directora d’Igualtat i ocupació</li> <li>Montse Parramón, sòcia de l’àrea</li> </ul> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba408699760 Reunió amb Àngels Nogué - Agenda Coordinadora Montserrat Nieto Méndez - Reunió 2024-03-11 11:00:00 2024-03-11 12:00:00 - Montse Nieto Méndez, Coordinadora de l'Àrea de Feminismes i Igualtat- Elena LLedós Monsó, gerenta de Serveis d'Igualtat i Ciutadania- Àngels Nogué, La Magrana 41.3865770,2.1736981 1 Àrea de Feminismes i Igualtat; Nieto Méndez, Montse; Alta direcció i gerents; Lledós Monsó, Elena; Reunió; Feminismes i Igualtat area_de_feminismes_i_igualtat; nieto_mendez_montse; alta_direccio_i_gerents; lledos_monso_elena; reunio; feminismes_i_igualtat nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba408700225 Reunió amb l'ICPS - Agenda Coordinadora Montse Nieto Méndez - Reunió 2024-02-23 12:00:00 2024-02-23 13:00:00 41.3865770,2.1736981 1 Àrea de Feminismes i Igualtat; Nieto Méndez, Montse; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Lledós Monsó, Elena; Reunió; Feminismes i Igualtat area_de_feminismes_i_igualtat; nieto_mendez_montse; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; lledos_monso_elena; reunio; feminismes_i_igualtat <p>- Montserrat Nieto Méndez, Coordinadora de l'Àrea de Feminismes i Igualtat</p> <p>- Elena LLedós Monsó, Gerenta de Serveis d'Igualtat i Ciutadania</p> <p>- Laia Franco Ortiz, Cap del Servei de Polítiques d'Igualtat</p> <p>- Jordi Plana i Arrassa, Gerent de l'ICPS</p> <p>- Maria Freixanet Mateo, Membre de la Comissió acadèmica de l'ICPS</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba408700461 Reunió Àrea de Feminismes i Igualtat amb el Consorci per a la Normalització Lingüística - Agenda Coordinadora Montse Nieto Méndez - Reunió 2024-02-28 09:00:00 2024-02-28 10:00:00 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Feminismes i Igualtat; Nieto Méndez, Montse; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Lledós Monsó, Elena; Reunió; Feminismes i Igualtat area_de_feminismes_i_igualtat; nieto_mendez_montse; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; lledos_monso_elena; reunio; feminismes_i_igualtat <p>- Montse Nieto Méndez, Coordinadora de l'Àrea de Feminismes i Igualtat</p> <p>- Elena LLedós Monsó, Gerenta de Serveis d'Igualtat i Ciutadania</p> <p>- Ramon Albornà Rovira, Cap de la Secció de l'Escola de la Dona</p> <p>- Alba Conesa Prunera, Directora de l’Àmbit de Formació i Foment del Consorci per a la Normalització Lingüística</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba408705151 Reunió amb ECGN MOON CONSULTORIA - Agenda Coordinadora Montse Nieto Méndez - Reunió 2024-01-24 13:00:00 2024-01-24 14:00:00 41.3865770,2.1736981 1 Àrea de Feminismes i Igualtat; Nieto Méndez, Montse; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Lledós Monsó, Elena; Reunió; Feminismes i Igualtat area_de_feminismes_i_igualtat; nieto_mendez_montse; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; lledos_monso_elena; reunio; feminismes_i_igualtat <ul> <li>Montse Nieto Mendez, coordinadora de l’Àrea de Feminismes i Igualtat</li> <li>Elena LLedós Monsó, gerenta de Serveis d’Igualtat i Ciutadania</li> <li>Laia Franco Ortiz, cap del Servei de Polítiques d’Igualtat</li> <li>Gemma Nogués (consultora MOON)</li> <li>Elvira Comino (consultora MOON)</li> </ul> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba408706501 Acte de cloenda del centenari de l'Escola de Teixits de Punt de Canet de Mar 2024-04-18 18:30:00 2024-04-18 23:59:59 Acte de cloenda del centenari de l'escola i presentació del llibre commemoratiu. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/acte-cloenda-centenari-escola-de-teixits-de-punt-de-canet-de-mar 41.5895625,2.5801841 1 Aquest acte està adreçat a persones vinculades amb l'escola i a la ciutadania de Canet de Mar. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba408700068 Jornada 'Escoles municipals per la inclusió' 2024-04-19 09:30:00 2024-04-19 14:00:00 Jornada dirigida a electes i tècnics municipals, equips directius i docents d’escoles municipals: bressol, especial, ensenyaments artístics i persones adultes, amb l'objectiu de reflexionar sobre la inclusió. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/jornada-escoles-municipals-per-la-inclusio 41.3889514,2.1492804 1 nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba408699943 Reunió amb Fundació Pere Tarrés- agenda Daniel Fernández - reunió 2024-04-10 13:00:00 2024-04-10 14:00:00 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Presidència; Fernández González, Daniel; Personal directiu professional; Reunió; Presidència area_de_presidencia; fernandez_gonzalez_daniel; personal_directiu_professional; reunio; presidencia <ul> <li>Josep Oriol Pujol, director general</li> <li>Daniel Fernández, cap del Gabinet de la Presidència a DIBA</li> </ul> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba Exposició «Dones trencant barreres» a Vilanova i la Geltrú 2024-03-28 00:00:00 2024-03-28 23:59:59 1 nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba408698970 Reunió Centre d'Estudis Comarcals del Baix Llobregat - agenda Daniel Fernández - reunió 2024-03-22 10:00:00 2024-03-22 11:00:00 Reunió amb el Centre d'Estudis Comarcals del Baix Llobregat 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Presidència; Fernández González, Daniel; Baix Llobregat; Personal directiu professional; Reunió; Presidència area_de_presidencia; fernandez_gonzalez_daniel; baix_llobregat; personal_directiu_professional; reunio; presidencia <ul> <li>Genoveva Catalá - presidenta</li> <li>Jordi Sicart - vicepresident</li> <li>Esther Hachuel - directora</li> <li>Daniel Fernández - director del Gabinet de la Presidència de DIBA</li> </ul> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba408698275 Reunió Fogars de Montclús - agenda Carlos García - reunió 2024-03-05 11:30:00 2024-03-05 12:30:00 41.3882300,2.1490500 1 Àrea d’Espais Naturals i Infraestructura Verda; García Oquillas, Carlos; Ajuntaments; Vallès Oriental; Territori i parcs naturals; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Palacio Pastor, María Ángeles; Reunió; Espais Naturals i Infraestructura Verda; Fogars de Montclús area_despais_naturals_i_infraestructura_verda; garcia_oquillas_carlos; ajuntaments; valles_oriental; territori_i_parcs_naturals; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; palacio_pastor_maria_angeles; reunio; espais_naturals_i_infraestructura_verda; fogars_de_montclus <p>Coordinador Àrea d’Espais Naturals i Infraestructura Verda, Carlos García.<br /> Gerent de la GSEN, M. Àngels Palacio.<br /> Alcalde de l’Ajuntament de Fogars de Montclús, Albert Rovira.</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba408695056 Reunió GENCAT - agenda Carlos García - reunió 2024-03-05 09:30:00 2024-03-05 10:30:00 Reunió per parlar sobre 'Dispositiu d'informadors a la Catalunya Central'. 41.3882300,2.1490500 1 Àrea d’Espais Naturals i Infraestructura Verda; García Oquillas, Carlos; Barcelonès; Territori i parcs naturals; Personal directiu professional; Reunió; Espais Naturals i Infraestructura Verda; Barcelona area_despais_naturals_i_infraestructura_verda; garcia_oquillas_carlos; barcelones; territori_i_parcs_naturals; personal_directiu_professional; reunio; espais_naturals_i_infraestructura_verda; barcelona <p>Coordinador Àrea d'Espais Naturals i Infraestructura Verda, Carlos García.<br /> Subdirectora general d'Informació i Foment de la Sostenibilitat del Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, Anna Estella.<br /> Cap de l'OTPMIFDA, Jaume Minguell.</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba408650443 Reunió amb la Fundació Catalunya - La Pedrera - Agenda Trinitat Molina - Reunió 2024-03-12 12:30:00 2024-03-12 13:30:00 Assessorament en temes de prevenció d'incendis forestals 41.3952434,2.1620450 1 Territori i parcs naturals; Grup d'interès; Personal directiu professional; Molina Melero, Trinidad; Diputació de Barcelona; Reunió; Presidència; Espais Naturals i Infraestructura Verda territori_i_parcs_naturals; grup_dinteres; personal_directiu_professional; molina_melero_trinidad; diputacio_de_barcelona; reunio; presidencia; espais_naturals_i_infraestructura_verda <p>Marta Lacambra, directora de la Fundació Catalunya - La Pedrera</p> <p>Carles Ribas, adjunt a la direcció de la Fundació Catalunya - La Pedrera</p> <p>Miquel Rafa, director de l'Àrea de Sostenibilitat i Natura a la Fundació Catalunya - La Pedrera</p> <p>Trinitat Molina, directora de Serveis de Suport a la Coordinació General</p> <p>Jaume Minguell, tècnic de Prevenció Municipal d'Incendis Forestals i Desenvolupament Agrari</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba408649988 Reunió amb Institut Metròpoli - Agenda Trinitat Molina - Reunió 2024-03-04 10:00:00 2024-03-04 11:00:00 Reunió prèvia per a l'incorporació de la Diputació de Barcelona en l'Institut Metròpoli 41.3955350,2.1575980 1 Echániz Sans, Juan; Espinosa de Castro, Marina; Esdeveniments; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Molina Melero, Trinidad; Diputació de Barcelona; Reunió; Presidència echaniz_sans_juan; espinosa_de_castro_marina; esdeveniments; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; molina_melero_trinidad; diputacio_de_barcelona; reunio; presidencia <p>Ricard Gomà, director de l'Institut Metròpoli</p> <p>Juan Carlos Migoya, gerent de l'Institut Metròpoli</p> <p>Juan Echániz, comissionat de projectes estratègics</p> <p>Marina Espinosa, coordinadora de Cooperació i Assistència Local</p> <p>Trinitat Molina, directora del Servei de Suport a la Coordinació General</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba408640840 Propietat intel·lectual en la gestió cultural (5a edició) 2024-07-11 10:00:00 2024-07-11 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/propietat-intel-lectual-en-la-gestio-cultural-5a-edicio- 1 La propietat intel·lectual constitueix una d’aquelles qüestions espinoses en l’àmbit de la gestió cultural. Una qüestió de què cal tenir coneixements per evitar problemes de tipus legal i reclamacions per part de ciutadans i artistes implicats. El curs vol ser un repàs a la legislació en matèria de propietat intel·lectual, remarcant aquells àmbits i situacions en què aquesta qüestió pot afectar els tècnics culturals (música, arts visuals, teatre, cinema, reproduccions, difusió, política comunicativa, etc.). Les sessions abordaran també els tipus de contracte que cal establir amb creadors i artistes, així com tots aquells aspectes de difusió en què poden donar-se conflictes derivats de la gestió i aplicació de la propietat intel·lectual. Docent Cristina CalvetAdvocada especialitzada àmpliament en el sector cultural/artístic. Va ser responsable del Departament jurídic de l'Associació d'Actors i Directors Professionals de Catalunya, AADPC. Ha treballat al Fòrum Universal de les Cultures BARCELONA 2004, SA com advocada responsable de les contractacions artístiques produïdes dins i fora del Recinte del Fòrum. El seu primer contacte com a professional amb el sector artístic va ser amb l'Associació professional de representants, promotors i mànagers de Catalunya (ARC) en l'àmbit de la música, promoció de concerts, i representació artística.Membre del Comitè científic i professora en el Màster en Dret de la Propietat Intel·lectual i industrial de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona; també professora en el Màster en Dret de la Societat de la Informació del mateix l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona. Docent també en: la Universitat Abat Oliva de Barcelona (Màster en Postproducció Audiovisual i en el Grau en Publicitat); Universitat Internacional de Catalunya (Responsable del Mòdul jurídic Màster en Gestió Cultural); Taller de Músics de Barcelona (curs de gestió musical); Universitat de Blanquerna (Màster universitari en ficció en cine i televisió. Producció, guió i realització), Escola de Cinema Bande a Part; Centre de Formació IL3 adscrit a la Universitat de Barcelona (Postgrau en Gestió Espectacles), Escola guionistes SHOWRUNNERS BCN, Màster en Producció i Distribució Cinematogràfica adscrit a la Universitat de Vic, entre d'altres. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba408639890 Propietat intel·lectual en la gestió cultural (4a edició) 2024-07-09 10:00:00 2024-07-09 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/propietat-intel-lectual-en-la-gestio-cultural-4a-edicio- 1 La propietat intel·lectual constitueix una d’aquelles qüestions espinoses en l’àmbit de la gestió cultural. Una qüestió de què cal tenir coneixements per evitar problemes de tipus legal i reclamacions per part de ciutadans i artistes implicats. El curs vol ser un repàs a la legislació en matèria de propietat intel·lectual, remarcant aquells àmbits i situacions en què aquesta qüestió pot afectar els tècnics culturals (música, arts visuals, teatre, cinema, reproduccions, difusió, política comunicativa, etc.). Les sessions abordaran també els tipus de contracte que cal establir amb creadors i artistes, així com tots aquells aspectes de difusió en què poden donar-se conflictes derivats de la gestió i aplicació de la propietat intel·lectual.Docent Cristina CalvetAdvocada especialitzada àmpliament en el sector cultural/artístic. Va ser responsable del Departament jurídic de l'Associació d'Actors i Directors Professionals de Catalunya, AADPC. Ha treballat al Fòrum Universal de les Cultures BARCELONA 2004, SA com advocada responsable de les contractacions artístiques produïdes dins i fora del Recinte del Fòrum. El seu primer contacte com a professional amb el sector artístic va ser amb l'Associació professional de representants, promotors i mànagers de Catalunya (ARC) en l'àmbit de la música, promoció de concerts, i representació artística.Membre del Comitè científic i professora en el Màster en Dret de la Propietat Intel·lectual i industrial de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona; també professora en el Màster en Dret de la Societat de la Informació del mateix l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona. Docent també en: la Universitat Abat Oliva de Barcelona (Màster en Postproducció Audiovisual i en el Grau en Publicitat); Universitat Internacional de Catalunya (Responsable del Mòdul jurídic Màster en Gestió Cultural); Taller de Músics de Barcelona (curs de gestió musical); Universitat de Blanquerna (Màster universitari en ficció en cine i televisió. Producció, guió i realització), Escola de Cinema Bande a Part; Centre de Formació IL3 adscrit a la Universitat de Barcelona (Postgrau en Gestió Espectacles), Escola guionistes SHOWRUNNERS BCN, Màster en Producció i Distribució Cinematogràfica adscrit a la Universitat de Vic, entre d'altres. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba404948131 Curs: Accés, reproducció i publicació de documents d’arxiu 2024-04-18 10:00:00 2024-04-18 14:00:00 https://www.diba.cat/web/opc/-/curs-acces-reproduccio-i-publicacio-de-documents-d-arxiu Plató del CERC Plató del CERC 41.3955350,2.1575980 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Jornades, congressos i seminaris; 2024; Formació de la Xarxa d'Arxius Municipals activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; jornades_congressos_i_seminaris; 2024; formacio_de_la_xarxa_darxius_municipals <p>Arxivers i arxiveres XAM</p> <p>Com ja sabeu un cop us hagueu inscrit serà necessària la validació del referent de formació del vostre Ajuntament per a què la inscripció sigui vàlida. Caldria que féssiu les inscripcions el més aviat possible amb els terminis indicats.</p> Objectiu del curs: Donar a conèixer les condicions d'accés, reproducció i publicació dels documents d'arxiu.Continguts: L'accés, la reproducció i la publicació dels documents d'arxiu segon la normativa.Exemples.El curs serà impartit per: Josep Matas (Assessoria Jurídica Legalment.net). nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba401179335 La intel·ligència artificial i el seu impacte en la cultura 2024-06-18 10:00:00 2024-06-20 12:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/la-intel-ligencia-artificial-i-el-seu-impacte-en-la-cultura Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 1 Pocs temes han entrat amb tanta força en les nostres vides com la intel·ligència artificial. La seva influència serà crucial en els propers anys i les properes dècades, capgirant de manera profunda molts àmbits de la nostra vida. Allò que ara ens sembla una cosa relativament remota afectarà de ple la nostra manera de treballar, de relacionar-nos, d’obtenir informació i de comprendre el món. Tant és així que només hem de pensar en l’impacte que ha suposat Internet o la telefonia mòbil per fer-nos una idea del repte formidable que ara tenim a tocar. Tanmateix, quan pensen en les possibles aplicacions de la intel·ligència artificial en la cultura els dubtes i les preguntes afloren de manera immediata. En què afectarà la IA la cultura? Quines tasques assumirà? Com canviarà la nostra manera d’accedir, de gaudir i entendre la cultura? El curs que us presentem vol respondre aquestes preguntes bàsiques, tot fornint elements de comprensió. Cal analitzar els beneficis de la intel·ligència artificial en la cultura, però també els possibles perills que pot comportar. Pensem només en la creació i en l’exposició de les obres i en la possible desaparició de tota traça humana en la generació artística. Aquest és un dels molts dilemes ètics que la IA ens posa al davant. La qüestió, sens dubte, és candent i apassionant. ObjectiusManifestar els reptes que suposa la IA en el terreny culturalDetallar el procés històric que culmina en la IAEstablir les potencialitats i també les limitacions de la intel·ligència artificial en el procés creatiuMostrar els aspectes legislatius que caldria desenvolupar al respecteIncidir en les possibilitats de la IA en les programacions i la planificació cultural dels nostres municipisAnalitzar que hi ha d’intrínsecament i exclusivament humà en la gestió cultural. Què pot fer i què no pot fer la IA.ContingutsLa intel·ligència artificial: concepte i desenvolupament històric.El repte de treballar amb una intel·ligència no humana: que comportarà aquest fet en la tasca cultural?Aplicacions de la IA en la cultura municipalLa IA en el món de l’art i en la creació culturalLímits i fronteres entre l’humà i l’artificial nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-27 16:42
agendadiba408281278 Ple ordinari de la Diputació de Barcelona del mes de març de 2024 2024-03-21 12:00:00 2024-03-21 23:59:59 La Diputació de Barcelona celebra el Ple ordinari del mes de març de 2024. Començarà a les 12h i es podrà seguir en directe a través de www.diba.cat i des de Youtube. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/ple-ordinari-diputacio-barcelona-marc-2024 41.3889951,2.1493372 1 https://www.diba.cat/documents/366552789/408634912/Ple_marc_2024.pdf/45bec9a4-160a-310b-f1ec-82d670f529e3?t=1710759936688 Podeu consulatr l'ordre del dia en aquest enllaç. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba408632739 Reunió amb 'Agència Catalana de l'Aigua 2024-03-08 10:30:00 2024-03-08 11:30:00 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Presidència; Àrea d’Infraestructures i Territori; Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Abella Albiñana, Josep; Espinosa de Castro, Marina; Villamayor Caamaño, Javier; Tordera Vigas, Montserrat; Fernández i Saltor, Oriol; Realp Campalans, Elisenda; Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Acció Climàtica i Transició Energètica; Infraestructures i Territori; Comerç, Consum i Salut Pública area_de_presidencia; area_dinfraestructures_i_territori; area_daccio_climatica_i_transicio_energetica; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; abella_albinana_josep; espinosa_de_castro_marina; villamayor_caamano_javier; tordera_vigas_montserrat; fernandez_i_saltor_oriol; realp_campalans_elisenda; personal_directiu_professional; reunio; presidencia; accio_climatica_i_transicio_energetica; infraestructures_i_territori; comerc_consum_i_salut_publica <p>Javier Villamayor, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> <p>Marina Espinosa, coordinadora de Cooperació i Assistència Local</p> <p>Montse Tordera, coordinadora de l'Àrea d'Infraestructures i Territori</p> <p>Elisenda Realp, coordinadora Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica</p> <p>Oriol Fernández, coordinadora de l'Àrea de Comerç i Salut Pública</p> <p>Jose Abella, comissionat per a l'Anàlisi Econòmics Locals</p> <p>Jordi Molist, director de l'Àrea d'Abastament d'Aigua</p> <p>José Luís Jurado, cap del Departament de Regulacions dels Serveis d'Abastament</p> <p>Cristina Barberá, tècnica de la Unitat de Suport als Ens Locals</p> <p> </p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba408630211 IEC_Cloenda III Congrés del Jornada Món de la Masia: «La complexitat dels nous reptes. L’oportunitat dels nous sistemes» 2024-03-15 18:50:00 2024-03-15 20:00:00 41.3816513,2.1692332 1 Àrea de Bon Govern, Transparència i Participació; #PlaClima; 13 - Acció pel clima; Ajuntaments; Ciutadania; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Barcelonès; Guiteras i Rubio, Dionís; Jornades, congressos i seminaris; Jornada; Bon Govern, Transparència i Participació area_de_bon_govern_transparencia_i_participacio; placlima; 13__accio_pel_clima; ajuntaments; ciutadania; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; barcelones; guiteras_i_rubio_dionis; jornades_congressos_i_seminaris; jornada; bon_govern_transparencia_i_participacio <p>Dionís Guiteras i Rubio, vicepresident 2 i president delegat de l'àrea de BGALCT.</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba408622527 Reunió amb la XAL- Agenda vicepresidenta 5a Raquel Albiol i Gilabert 2024-03-06 11:00:00 2024-03-06 12:30:00 Reunió de la Vicepresidenta 5a amb la XAL i visita de les instal·lacions 41.0000000,2.0000000 1 Àrea de Feminismes i Igualtat; 05 - Igualtat de gènere; Albiol i Gilabert, Raquel; Reunió; Feminismes i Igualtat area_de_feminismes_i_igualtat; 05__igualtat_de_genere; albiol_i_gilabert_raquel; reunio; feminismes_i_igualtat <p>Sra. Raquel Albiol i Gilabert, vicepresidenta 5a i presidenta delegada de l'Àrea de Feminismes i Igualtat</p> <p>Sra. Marc Melillas Esquirol, Conseller delegat de la XAL</p> <p>Sr. Cristian Agudo Calduch, Secretari de Comunicació Nacional ERC</p> <p> </p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba408622390 Acte Dia Internacional de les Dones- Agenda Vicepresidenta 5a Raquel Albiol i Gilabert i Diputada Eva Soler i Guallar 2024-03-06 19:00:00 2024-03-06 20:30:00 Assistència a l'acte Dia Internacional de les Dones de la Vicepresidenta 5a i la Diputada adjunta de l'Àrea de Feminismes i Igualtat 41.0000000,2.0000000 1 05 - Igualtat de gènere; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Albiol i Gilabert, Raquel; Soler i Guallar, Eva; Altres; Feminismes i Igualtat 05__igualtat_de_genere; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; albiol_i_gilabert_raquel; soler_i_guallar_eva; altres; feminismes_i_igualtat <p>Sra. Raquel Albiol i Gilabert, vicepresidenta 5a i presidenta delegada de l'Àrea de Feminismes i Igualtat</p> <p>Sra. Eva Soler i Guallar, diputada adjunta de l'Àrea de Feminismes i Igualtat</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba408617732 Reunió direcció general Serveis Socials, Generalitat Catalunya 2024-03-13 15:30:00 2024-03-13 16:30:00 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p class='x'>Sra. Mireia Vall, directora general de Serveis Socials, Generalitat Catalunya</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba408617265 Reunió amb Tech Friendly 2024-03-12 00:00:00 2024-03-12 23:59:59 Reunió per continuar l'organització de la implementació de la Regeneració Urbana a la Diputació de Barcelona 41.3877153,2.1486937 1 Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Sanz Sánchez, Rosa; 11 - Ciutats i comunitats sostenibles; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Urbanisme i habitatge; Personal directiu professional; Reunió; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; sanz_sanchez_rosa; 11__ciutats_i_comunitats_sostenibles; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; urbanisme_i_habitatge; personal_directiu_professional; reunio; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana De 13:30 h a 14:30 h <p>Sra. Rosa Sanz Sánchez, Coordinadora de l'Àrea d'Urbanisme, Haitatge i Regeneració Urbana de la Diputació de Barcelona</p> <p>Sr. Ferran Barba Boada, Cap del Servei d'Urbanisme de la Diputació de Barcelona</p> <p>Sr. Sergio Serna, Director de Tech Friendly</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba408613317 Assistència a la inauguració de Brain Film Fest de la Fundació Pasqual Maragall 2024-03-13 19:00:00 2024-03-12 21:00:00 41.3839217,2.1673238 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Espinosa de Castro, Marina; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; espinosa_de_castro_marina; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Filo Cañete Carrillo, diputada delegada de Cures i Cicle de Vida de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'> Diverses autoritats</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-22 10:22
agendadiba408612591 Reunió Ajuntament Calaf 2024-03-13 14:00:00 2024-03-12 15:00:00 41.3956942,2.1576166 1 Àrea de Bon Govern, Transparència i Participació; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Espinosa de Castro, Marina; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_bon_govern_transparencia_i_participacio; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; espinosa_de_castro_marina; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sra. Marina Espinosa, coordinadora de l'Àrea de Cooperació i Assistència Local</p> <p class='x'>Sra. Montserrat Mases Sala, alcaldessa de Calaf</p> <p class='x'>Sra. Montserrat Isern Vivancos, regidora de Serveis Socials i Sanitat de l'Ajuntament de Calaf</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba408612331 Reunió Alberto Martin 2024-03-12 13:00:00 2024-03-12 14:00:00 Empassar bé a l'Arboç 41.4371224,2.1445578 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sr. Alberto Martin</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba408601195 Reunió Generalitat de Catalunya - Agenda Dionís Guiteras - reunió amb la consellera 2023-12-18 11:30:00 2023-12-18 12:30:00 41.3924090,2.1709642 1 Àrea de Bon Govern, Transparència i Participació; Barcelonès; Guiteras i Rubio, Dionís; Grup d'interès; Àrea d'Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial; Reunió; Bon Govern, Transparència i Participació; Presidència area_de_bon_govern_transparencia_i_participacio; barcelones; guiteras_i_rubio_dionis; grup_dinteres; area_dinnovacio_governs_locals_i_cohesio_territorial; reunio; bon_govern_transparencia_i_participacio; presidencia <p>Vicepresident 2, Sr. Dionís Guiteras i Rubio</p> <p>Consellera d'Economia i Hisenda, Sra. Natàlia Mas Guix</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-21 12:22
agendadiba408587896 Seminari Setmana Europea Joventut: La participació democràtica juvenil 2024-04-18 09:00:00 2024-04-18 13:30:00 https://www.diba.cat/web/joventut/-/seminari-setmana-europea-joventut-la-participacio-democratica-juvenil 41.3843489,2.1663805 1 09:00 a 13:30 PROGRAMA8:30 - 9:00 h. Recepció i acreditacions9:00 h. Benvinguda inaugural: Javier Silva, diputat de Joventut de la Diputació de Barcelona09: 30 h . Ponència 'Reptes de la participació democràtica juvenil a Europa'. 10.30h Pausa cafè 11:00h Taula rodona “Bones praxis en participació democràtica a Europa”. Projecte Erasmus + “Youth Monitor -Local and Regional Public Policy Monitor for Youth”12:00h Taula rodona “Bones Pràctiques en la participació juvenil a nivell local”13:20h Cloenda INSCRIPCIONSPer fer la inscripció a la jornada, podeu fer-ho a través del següent enllaç! nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba401178855 Els joves com a agents culturals 2024-06-11 10:00:00 2024-06-11 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/els-joves-com-a-agents-culturals Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) 41.3843602,2.1662459 1 Els joves tenen un paper determinant en la cultura, com a impulsors i agents de primer ordre. La innovació, la creativitat i les noves idees són inherents als joves que busquen obrir-se un camí en l’intricat món de la cultura, ja sigui com a gestors culturals, com a agents i dinamitzadors que actuen de manera independent o bé com a creadors. Sovint, però, troben molts obstacles per poder exercir la seva tasca, ja sigui per poder mostrar la seva creativitat o bé treballar amb el teixit cultural i les institucions. Des del món cultural cal estar atent als moviments dels joves, atendre les seves necessitats i donar-los suport més enllà de les qüestions merament crematístiques. Treballar amb els joves significa creure en la idea dels agents culturals que proporcionen vitalitat, dinamisme i creativitat a la vida cultural dels nostres municipis. Aquest curs vol obrir vies i proporcionar recursos per tal que els municipis treballin amb els joves, així com mostrar bones pràctiques i establir un diàleg amb els assistents per intercanviar punts de vista i abordar, d’aquesta manera, les estratègies més eficients i obertes per tal de col·laborar de manera estreta amb els joves. Això vol dir que els tècnics, gestors i responsables culturals han de saber parar l’orella, sortir al carrer i estar a l’aguait del que succeeix en els carrers dels seus municipis. El següent pas ha de ser contactar amb els joves agents i establir-hi ponts de diàleg i de cooperació. Mostrar la creativitat existent és una tasca important, però encara ho és més impulsar la creativitat jove des de la mateixa base. ObjectiusIncidir en la importància dels agents culturals joves en la vida dels municipisDeterminar estratègies de detecció dels agents en el municipiImpulsar accions de diàleg i de cooperació amb els joves creadors i impulsors d’activitats culturalsEstablir una cultura del diàleg i de la col·laboració a l’hora de programar activitats culturalsImplementar vies de suport als joves creadors i a les persones que impulsen, coordinen i organitzen activitats culturals en el municipiTreballar conjuntament amb els agents per implicar el màxim nombre de persones joves del municipi en les activitats culturals que s’organitzinContingutsEls agents culturals joves. Qui són i com actuenCom podem conèixer els agents que actuen en el municipi?Sortir al carrer per conèixer els joves: una acció que dona resultatsEl diàleg i la cooperació amb els agents joves. Possibilitats i dificultatsQuè necessiten els joves per exercir la seva tasca cultural en el municipis? Diversitat de possibles suports: econòmics, organitzatius, de recursos físics, d’assessoramentEl repte de la implicació de la població jove en la vida cultural dels municipisEl factor institucional: potencialitats i hàndicaps a l’hora de treballar amb els joves PONENTS Mireia Gubianas nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba408571755 Urbanisme pràctic_càpsula: La divisió de terrenys 2024-04-09 09:30:00 2024-04-09 11:30:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/urbanisme-practic_capsula-la-divisio-de-terrenys 1 PresentacióLa Diputació de Barcelona és una entitat de govern local que treballa conjuntament amb els ajuntaments per impulsar el progrés i el benestar de la ciutadania.L’acció urbanística és una activitat de gran transcendència en el dia a dia dels governs locals. Hi conflueixen, si més no, un ampli conjunt de competències a exercir, una complexitat tècnica i jurídica notables i la concurrència en la matèria d’interessos i responsabilitats rellevants.Des de la Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana s’organitza una formació continuada per resoldre les casuístiques i conflictes del dia a dia dels ens municipals, en aquest sentit el cicle urbanisme pràctic esta compost per diferents càpsules i tallers que donen resposta a les necessitats de les entitats locals.Aquesta càpsula vol afrontar el tema de les divisions de terrenys, concepte, règim i fiscalització prèvia de la divisió i segregació de terrenys, les autoritzacions o el pronunciament municipal innecessarietat d’aquesta, regulats a TRLUC i el RPLUC. PonentsAlfred Lacasa Tribó, advocat, Secretari de l’Ajuntament de BlanesDestinatarisAquesta formació està adreçada al personal tècnic i jurídic dels ens locals amb experiència en la tramitació de llicències, planejament i gestió. Es tindrà en consideració l’ordre d’inscripció.InscripcionsPer motius logístics i de dinàmica de la sessió el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds. Per afavorir la participació del màxim d’assistents es podrà limitar l’assistència al curs a una persona per ens local. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta. Es requereix validació/autorització a Gestforma de la persona Responsable Municipal de Formació a cada ens públic.Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins al dia 2 d’abril de 2024 mitjançant el següent enllaç. Programa 9:30-11:30h La divisió de terrenys. Alfred Lacasa, advocat nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba408189557 Reunió Consorci de Salut i Social de Catalunya 2024-03-04 12:30:00 2024-03-04 13:30:00 41.4371224,2.1445578 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sr. José Augusto Garcia Navarro, gerent Consorci</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406648240 La fase operativa dels plans estratègics de cultura: implementació, seguiment i avaluació 2024-05-07 09:30:00 2024-05-07 13:30:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/la-fase-operativa-dels-plans-estrategics-de-cultura-implementacio-seguiment-i-avaluacio-1 41.3842358,2.1638979 1 Els plans estratègics, denominats pel CERC com a Pla d’Acció Cultural (PAC), són una eina bàsica per planificar les polítiques culturals a mig i llarg termini, a través d’un procés d’anàlisi, reflexió i debat que aspira a millorar la gestió i la implicació dels agents de l’ecosistema cultural, tot articulant el desplegament les accions culturals de manera consensuada.En els últims 20 anys s’han impulsat molts processos de planificació estratègica cultural als municipis de la província de Barcelona amb el suport del CERC, però un cop elaborats i aprovats, els ens locals sovint es troben amb dificultats per implementar les accions que se’n deriven, vinculades a les línies i objectius estratègics inclosos als plans. Com ho hem de fer per passar a la fase operativa amb garanties que allò que s’ha aprovat al Pla pugui aplicar-se? Quins factors hem de tenir en compte per tal que aquest procés pugui realitzar-se amb la màxima implicació de tots els agents que van participar al Pla Estratègic i amb el lideratge de les institucions? Com podem definir els recursos disponibles i fer un seguiment idoni de l’execució del Pla Estratègic? Quins òrgans seran els encarregats de fer aquest seguiment, quines funcions tindran i per qui estaran formats? Quines eines tenim per poder avaluar la implementació de les accions amb la màxima fidelitat a la realitat?El curs vol donar resposta a aquests interrogants a partir de l’exposició de models d’implementació que ja s’han aplicat en l’àmbit de la planificació estratègica territorial, ja sigui en l’àmbit cultural o en altres sectors. A més, comptarà amb l'exposició de dos casos aplicats en diferents territoris, a partir del qual s'obrirà un espai de debat per poder compartir dubtes i punts de vista entre els alumnes.Recomanem que les persones assistents al curs hagin participat en un procés de planificació estratègica cultural en el seu municipi PROGRAMA 7 de maig 10:00 - 10:25 h: Experiències de desenvolupament i implementació de PAC (Eugènia Argimon)10:25 - 11’15 h: Principals característiques del procés d’implementació d’un PAC (Guillem Miralles i Xavier Gómez)11:15 - 11:45 h: Pausa11:45 - 13:30 h: Casos pràctics: Cabrera de Mar i Consell Comarcal del Moianès (Laura Martínez de l'ajuntament de Cabrera de Mar, Anna Gabriel del Consell comarcal del Moianès; moderació a càrrec de Guillem Miralles)13:30 - 14:00 h: Punts clau de la sessió i conclusions (Eugènia Argimon i Xavier Gómez) DOCENTS Eugènia Argimon MazaLlicenciada en Història de l’Art (UB) i Postgrau en Polítiques Culturals Europees i Relacions Culturals Internacionals (UPF). Tècnica de cultura del Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC) vinculada al programa d’assessoraments als municipis amb el suport als ajuntaments de la definició i l’aplicació de polítiques i projectes culturals. En aquest sentit, a banda de fer el seguiment en l’elaboració i redacció de plans i projectes estratègics i documents i informes de caire més operatiu, ha participat, acompanyament i donant suport als ajuntaments, en els processos de desplegament dels plans d’acció cultural. Xavier Gómez SerranoLlicenciat en Sociologia (UAB) i màster en Gestió d’Institucions i Empreses Culturals (IL3-UB). Des de la sociologia s’ha acostat als àmbits de l’educació, de la comunicació i a la gestió cultural, amb experiències en l’àmbit públic, privat i associatiu. Ha estat tècnic a l’Ajuntament de Rubí (2014-2022), amb responsabilitats en diversos projectes de promoció cultural i de projecció de la ciutat, des de la gestió d’equipaments, la coordinació del programa de festes populars i el disseny i producció de cicles d’arts en viu i esdeveniments d’identitat i marca de ciutat. Actualment forma part de l’equip del Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC) de l’Àrea de Cultura de la Diputació de Barcelona, vinculat al programa d’estudis i recerca, al d’assessoraments en matèria de polítiques i projectes culturals, i al projecte de Cercles de Comparació Intermunicipal (CCI) de Serveis Culturals. Guillem Miralles PuigLlicenciat en Ciències Econòmiques (UPF) i amb postgraus en Sistemes d’informació (IDEC-UPF) i Periodisme digital (UOC). Forma part de l’equip del Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC) i realitza projectes en el marc del programa d’Estudis i recerca, amb el desenvolupament d’eines i recursos per a la gestió cultural i la mesura de l’acció cultural, i també del programa d’Assessoraments, on participa donant suport a actuacions de caràcter estratègic als municipis. Ha treballat en diferents projectes de la Diputació de Barcelona, impulsant i coordinant el suport als ens locals en l’àmbit de la planificació estratègica i operativa, i el seguiment i avaluació de les actuacions amb indicadors. És coeditor del portal literari digital Paper de vidre des d’on organitza diferents actes en ateneus i llibreries. Laura Martínez Rubio nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-26 14:32
agendadiba408379019 Sessió de treball en el marc del projecte 'Definició de continguts del Pla Estratègic Mercats Municipals' 2024-03-12 00:00:00 2024-03-12 23:59:59 41.3880549,2.1245060 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç i consum; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Jornada; Comerç, Consum i Salut Pública area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_i_consum; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; jornada; comerc_consum_i_salut_publica De 9.30h a 13.30h <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> <p>Xavier Torrent, responsable Mercats municipals de la GSC</p> <p>Antoni Velasco, representant de l'Ajt. de Gavà</p> <p style='margin-bottom:11px'>Juan José Pérez, representant Ajt. de Viladecans</p> <p style='margin-bottom:11px'>Rafael Gallardo, representant de l'Ajt. de L'Hospitalet de Llobregat</p> <p style='margin-bottom:11px'>Ignasi Omedes, representant de l'Ajt. de L'Hospitalet de Llobregat</p> <p style='margin-bottom:11px'>Cristina Muñiz, representant de l'Ajt.de Sabadell</p> <p style='margin-bottom:11px'>Jordi Pérez Cano, representant de l'Ajt. de Badalona</p> <p style='margin-bottom:11px'>Flors Bastus, representant de l'Ajt. d'Esplugues Llobregat</p> <p style='margin-bottom:11px'>Carme Costafreda, representant de l'Ajt. de Cornellà de Llobregat</p> <p style='margin-bottom:11px'>Jaume Bosch, representant de l'Ajt. de Sant Cugat del Vallès</p> <p style='margin-bottom:11px'>Natividad Vera, representant de l'Ajt. de Sant Cugat del Vallès</p> <p style='margin-bottom:11px'>Angels Ortega, representant de l'Ajt. de Terrassa</p> <p style='margin-bottom:11px'>Andreu Bocanegra, representant de l'Ajt. de Terrassa</p> <p style='margin-bottom:11px'>Jordi Espinosa, representant de l'Ajt.Sant Boi de Llobregat</p> <p style='margin-bottom:11px'>Miguel Pregonas, Expert</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sílvia Carmona, suport jurídic de la Gerència de Serveis de Comerç </p> <p style='margin-bottom:11px'>Sònia López, suport jurídic de la Gerència de Serveis de Comerç </p> <p style='margin-bottom:11px'>Encarna Peran, cap de l'Oficina de Suport Teixit Comercial Local</p> <p style='margin-bottom:11px'>Jöel Pintor, cap secció Analisi, Comunicació i Avaluació de la GSC</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07