ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba400457677 Reunió amb Cite 2023-11-14 16:00:00 2023-11-14 17:00:00 Pg. Vall d'Hebron, 171, Recinte Llars Mundet, Edifici Serradell, 4a , Barcelona Pg. Vall d'Hebron, 171, Recinte Llars Mundet, Edifici Serradell, 4a , Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p> Sr. Carles Bertran Director del CITE</p> <p>Sra. Aurora Huerga Barquín, Secretària de Noves Realitats del Treball, Territori i Migracions</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-19 04:52
agendadiba400457798 Reunió amb Fundació Onat 2023-11-14 17:00:00 2023-11-14 18:00:00 Plataforma Teams Plataforma Teams 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p> Sra. Miriam Roset</p> <p>Sra. Mercè Bruguet</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-19 04:52
agendadiba408187618 Reunió David Palomera 2024-02-26 17:00:00 2024-02-26 18:00:00 Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona 41.4371224,2.1445578 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p> Sr. David Palomera</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 04:52
agendadiba397437759 Reunió amb Turisme de Barcelona - 100 Experiències Copa Amèrica 2023-09-21 17:00:00 2023-09-21 18:00:00 100 Experiències Copa Amèrica Turisme de Barcelona. Passatge de la Concepció, 7 Barcelona Turisme de Barcelona. Passatge de la Concepció, 7 Barcelona 41.3948313,2.1602498 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Turisme; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; turisme; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p>Per part de Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta</p> <p>Per part de Turisme de Barcelona:</p> <p>- Arantxa Calvera, directora general</p> <p>- Mònica Terol</p> <p>- Abel Garcia</p> <p>Per part de l'Ag.Catalana de Turisme:</p> <p>- Rosalia Pont</p> <p>Per part de World Experience:</p> <p>- Mireia Rochel</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 17:12
agendadiba397702205 Reunió amb l'Institut Cerdà 2023-10-03 10:00:00 2023-10-03 11:00:00 Rambla de Catalunya 126, 1a planta. Barcelona Rambla de Catalunya 126, 1a planta. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Presidència; Villamayor Caamaño, Javier; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Presidència area_de_presidencia; villamayor_caamano_javier; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; presidencia <p>Carles Cabrera, director general de l'Institut Cerdà</p> <p>Javier Villamayor, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 17:12
agendadiba408186291 Reunió Fundació per a l’atenció a persones dependents 2024-02-26 09:00:00 2024-02-26 10:00:00 Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona 41.4371224,2.1445578 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p> Sr. Josep Serrano, president Fundació</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 17:12
agendadiba398640386 Reunió Socis Programa Pirineus - Agència Catalana de Turisme 2023-10-19 10:00:00 2023-10-19 12:00:00 Reunió periòdica Agència Catalana de Turisme. Pg. de Gracia 105 Barcelona Agència Catalana de Turisme. Pg. de Gracia 105 Barcelona 41.3961181,2.1596857 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Turisme; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; turisme; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p class='MsoPlainText' style='text-align:justify'><span style='font-size:10.5pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Consolas'><b><i><span style='font-size:11.0pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'>Agència Catalana de Turisme nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:57
agendadiba406111397 Reunió Cite Amic 2024-03-20 09:30:00 2024-03-20 10:30:00 Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona 41.4371224,2.1445578 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p>Sra. Marta Sole, cap de Servei de Convivència, Diversitat i Cicle de Vida</p> <p>Sr. Carles Bertran</p> <p>Sra. Mariana Isla</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:57
agendadiba401498068 Espai escena. La gestió de públics 2024-03-13 09:30:00 2024-03-13 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/espai-escena Pati Manning (c. Montalegre, 7 - 08001 Barcelona) Pati Manning (c. Montalegre, 7 - 08001 Barcelona) 41.3842358,2.1638979 1 Us presentem espai escena, un espai de trobada, coneixement, reflexió i debat per als tècnics dels espais escènics municipals. De la mà d’un expert, en cada sessió s’abordarà una temàtica concreta, es presentaran bones pràctiques i hi haurà un espai de debat i diàleg amb la intervenció dels assistents.La primera edició d’espai escena estarà conduïda per Pepe Zapata i parlarem sobre la gestió dels públics: com prioritzar la relació amb els públics i les comunitats dels espais escènics i com implementar, amb criteris estratègics, eines i tècniques per optimitzar la gestió dels públics. Destinataris Tècnics dels espais escènics municipals. Preferentment espais escènics municipals adherits al Circuit. Programa09:30-11:00 Píndola formativa “Com gestionar públics i comunitats per als nostres projectes, com generar nous públics i fidelitzar els existents”11:00-11:30 Pausa11:30-13:30 Sessió de reflexió i debat “Com optimitzar la nostra relació amb els públics i entorns generadors de comunitats per als nostres espais escènics”Inclou la presentació de bones pràctiques a càrrec de Tracy Sirés (Teatre Auditori de Granollers) i Olga Vinyals (Teatre Auditori de Cardedeu).Conducció: Pepe Zapata13:30-14:00 Dubtes, respostes, idees clau i conclusions finals. DOCENTPepe ZapataExpert en públics de la cultura. Actualment és Director de relacions corporatives del grup Focus i Comissari del Congrés Internacional d’Espectadors de Teatre, que celebrarà la seva II edició del 18 al 20 de novembre d’enguany. Ha estat Director del TRESC, la Comunitat de Cultura i ha ocupat càrrecs de direcció de comunicació, màrqueting i públics en diverses institucions culturals com Grup Focus, Mercat de les Flors, Fundació Alícia i Universitat Pompeu Fabra. Ha estat soci-consultor de TekneCultura, una consultora especialitzada en anàlisi de dades de públics de la cultura. És professor associat de la Universitat de Barcelona de l'assignatura 'Les Arts Escèniques'. Va iniciar la seva trajectòria professional a l'administració pública municipal, concretament a l'Ajuntament del Prat de Llobregat, com a tècnic comercial. També és actor professional, representant actualment l’espectacle “L’enterrador”, de gira per tot l’estat. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba398842289 Reunió amb la Fundació Catalunya-Europa 2023-09-27 10:00:00 2023-09-27 23:59:59 Direcció de Relacions Internacionals, c. Londres 55. Barcelona Direcció de Relacions Internacionals, c. Londres 55. Barcelona 41.3915004,2.1477172 1 Àrea de Presidència; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Barcelonès; Administració local; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Presidència; Barcelona area_de_presidencia; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; barcelones; administracio_local; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; reunio; presidencia; barcelona <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals DB<br /> Dolors Camats, directora de la Fundació Catalunya-Europa</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:57
agendadiba398842593 Reunió amb el Consorci Universitat Internacional Menéndez Pelayo Barcelona-Centre Ernest Lluch 2023-07-27 11:00:00 2023-07-27 23:59:59 Direcció de Relacions Internacionals, c. Londres 55. Barcelona Direcció de Relacions Internacionals, c. Londres 55. Barcelona 41.3915246,2.1476957 1 Àrea de Presidència; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Barcelonès; Administració local; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Presidència; Barcelona area_de_presidencia; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; barcelones; administracio_local; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; reunio; presidencia; barcelona <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals DB<br /> Ramon Jovells, gerent de la CUIMPB</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:57
agendadiba398988424 Reunió amb Casa Árabe 2023-09-28 10:00:00 2023-09-28 23:59:59 Reunió virtual Reunió virtual 41.3914763,2.1477387 1 Àrea de Presidència; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Administració local; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Reunió area_de_presidencia; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; administracio_local; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; reunio <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals DB<br /> Marga Barceló, cap de l'Oficina de Cooperació al Desenvolupament DB<br /> Olívia Paton, cap de l'Oficina d'Europa i Estratègia Internacional DB<br /> Octavi de la Varga, assessor de Projectes Estratègics Internacionals DB<br /> Cristina Juarranz, adjunta de direcció i coordinadora de programació de Casa Árabe<br /> Juan Francisco Adame, director de Estratègia de Casa Árabe</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:57
agendadiba398992319 Reunió amb l'Agència Presidencial de Cooperació Internacional de Colòmbia 2023-10-09 12:00:00 2023-10-09 23:59:59 Direcció de Relacions Internacionals, c. Londres 55. Barcelona Direcció de Relacions Internacionals, c. Londres 55. Barcelona 41.3915246,2.1476850 1 Àrea de Presidència; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Barcelonès; Administració local; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Barcelona area_de_presidencia; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; barcelones; administracio_local; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; reunio; barcelona <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals DB<br /> Marga Barceló, cap de l'Oficina de Cooperació al Desenvolupament DB<br /> Octavi de la Varga, assessor de Projectes Estratègics Internacionals DB<br /> Eleonora Betancur, directora de l'Agència Presidencial de Cooperació Internacional de Colòmbia</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:57
agendadiba399134472 Reunió amb PriceWaterhouseCoopers 2023-10-25 09:00:00 2023-10-25 10:00:00 Rambla de Catalunya 126, 1a planta. Barcelona Rambla de Catalunya 126, 1a planta. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Presidència; Villamayor Caamaño, Javier; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Presidència area_de_presidencia; villamayor_caamano_javier; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; presidencia <p>Carlos Corcuera</p> <p>Nacho Marull</p> <p>Joan Vidal</p> <p>Javier Villamayor</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-18 09:57
agendadiba399157269 Reunió amb CaixaBank 2023-10-27 10:00:00 2023-10-27 11:00:00 Rambla de Catalunya 126, 1a planta. Barcelona Rambla de Catalunya 126, 1a planta. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Presidència; Villamayor Caamaño, Javier; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Presidència area_de_presidencia; villamayor_caamano_javier; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; presidencia <p>Daniel Gatius, director de Banca Institucional de CaixaBank</p> <p>Patricia Trillo, directora Centre Institucions de CaixaBank</p> <p>Javier Villamayor, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-18 09:57
agendadiba410175091 Presentació Pla de Treball Marketplace - agenda gerent Sergi Vilamala-activitat 2024-04-18 00:00:00 2024-04-18 23:59:59 41.3831609,2.1254630 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç i consum; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió; Comerç, Consum i Salut Pública area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_i_consum; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; reunio; comerc_consum_i_salut_publica De 10:00 a 11:00h <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> <p>Joana Da Silva, Mercat municipal d'Olesa de Montserrat</p> <p>Mònica González, Mercat municipal de Gavà</p> <p>Ana Martínez, Mercat municipal de Premià de Mar</p> <p>Sònia Jover, Mercat municipal de Viladecans</p> <p>Joan Ballart</p> <p>Tècnics de la GSC responsables del projecte</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-15 05:22
agendadiba410161727 Sessió de Grup de Mediació en Consum - agenda Oriol Fernández Saltor 2024-04-04 10:00:00 2024-04-04 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessio-de-grup-de-mediacio-en-consum-agenda-oriol-fernandez-saltor 41.4400543,2.1422804 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; #DIBAOBERTA; Fernández i Saltor, Oriol; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Comerç i consum; Grup d'interès; Personal directiu professional; Obrador Solé, Guida; Reunió; Comerç, Consum i Salut Pública area_de_comerc_consum_i_salut_publica; dibaoberta; fernandez_i_saltor_oriol; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; comerc_i_consum; grup_dinteres; personal_directiu_professional; obrador_sole_guida; reunio; comerc_consum_i_salut_publica <p>Oriol Fernández i Saltor, coordinador Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> <p>Guida Obrador, gerenta Gerència de Serveis de Salut Pública i Consum</p> <p>Albert de Gregorio, cap del servei de Consum</p> 1a. Sessió de Grup de Mediació en Consum nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-15 05:22
agendadiba410160540 Reunió amb Dr. Albert Espelt, Universitat Autònoma de Barcelona - agenda Samuel Nuñez 2024-04-11 12:00:00 2024-04-11 13:00:00 Reunió amb Dr. Albert Espelt, tema: Fira de salut de joves de la Catalunya Central 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; #DIBAOBERTA; Fernández i Saltor, Oriol; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Tarafa Orpinell, Gemma; Núñez Amela, Samuel; Grup d'interès; Obrador Solé, Guida; Reunió; Comerç, Consum i Salut Pública area_de_comerc_consum_i_salut_publica; dibaoberta; fernandez_i_saltor_oriol; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; tarafa_orpinell_gemma; nunez_amela_samuel; grup_dinteres; obrador_sole_guida; reunio; comerc_consum_i_salut_publica <p>Samuel Nuñez, diputat adjunt de l’Àrea de Comerç, Consum i salut pública</p> <p>Gemma Tarafa, diputada delegada de salut pública</p> <p>Oriol Fernández, coordinador de l’Àrea de Comerç, Consum i salut pública</p> <p>Guida Obrador, gerenta Serveis salut pública i consum</p> <p>Dr. Albert Espelt, Vicedegà d’alumnat i promoció de la Facultat de Psicologia de la UAB</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-05-15 05:22
agendadiba410160513 Sessió de treball en el marc del projecte 'Definició de continguts del Pla Estratègic Mercats Municipals' - Agenda Josep Ramon Mut - Jornada 2024-03-05 09:30:00 2024-03-05 13:30:00 41.3826212,2.1261104 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Fernández i Saltor, Oriol; Mut i Bosque, Josep Ramon; Serra i Luque, Olga; Núñez Amela, Samuel; Jornada; Comerç, Consum i Salut Pública area_de_comerc_consum_i_salut_publica; fernandez_i_saltor_oriol; mut_i_bosque_josep_ramon; serra_i_luque_olga; nunez_amela_samuel; jornada; comerc_consum_i_salut_publica <p>Josep-Ramon Mut i Bosque, president delegat de l'Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> <p>Diputat adjunt de l'Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública, Samuel Núñez i Amela</p> <p>Olga Serra i Luque, diputada delegada de Comerç i Consum de la Diputació de Barcelona</p> <p>Coordinador de l'Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública, Oriol Fernàndez Saltor</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-15 05:22
agendadiba410159994 LLiurament beca de recerca Pasqual Maragall Researchers Programme 2022 al Dr. Hugo Peluffo - agenda Samuel Nuñez 2024-04-15 18:00:00 2024-04-15 19:00:00 La Fundació Pasqual Maragall lliura la beca de recerca Pasqual Maragall Researchers Programme 2022 al Dr. Hugo Peluffo 41.3945837,2.1377308 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; #DIBAOBERTA; Ciutadania; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Barcelonès; Núñez Amela, Samuel; Esdeveniments; Grup d'interès; Lliurament de premis; Comerç, Consum i Salut Pública area_de_comerc_consum_i_salut_publica; dibaoberta; ciutadania; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; barcelones; nunez_amela_samuel; esdeveniments; grup_dinteres; lliurament_de_premis; comerc_consum_i_salut_publica nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-15 05:22
agendadiba410159643 Presentació Pla de Salut de la Llagosta - agenda Samuel Nuñez 2024-04-16 19:00:00 2024-04-16 20:00:00 Presentació del pla de salut de l'Ajuntament de La Llagosta 41.5174839,2.1924740 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; #DIBAOBERTA; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Núñez Amela, Samuel; Grup d'interès; Personal directiu professional; Diputació de Barcelona; Presentació; Comerç, Consum i Salut Pública; Agenda; La Llagosta area_de_comerc_consum_i_salut_publica; dibaoberta; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; nunez_amela_samuel; grup_dinteres; personal_directiu_professional; diputacio_de_barcelona; presentacio; comerc_consum_i_salut_publica; agenda; la_llagosta <p>Samuel Nuñez, diputat adjunt Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública.</p> <p>Elisenda Noguera, cap del servei de salut pública.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-15 05:22
agendadiba410157322 Seminari Fundació Bofill 'Universitat, gratuïtat i qualitat en l'atenció a la petita infància' 2024-04-17 17:00:00 2024-04-17 19:00:00 41.3955350,2.1575980 1 Àrea d'Educació; Bosch i Costa, Marcel·lina; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Educació; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Educació area_deducacio; bosch_i_costa_marcellina; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; educacio; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; educacio <p>Marcel.lina Bosch, coordinadora àrea d'educació</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-15 05:22
agendadiba410157122 Cloenda programa direcció escoles bressol 2024-04-17 16:00:00 2024-04-17 16:30:00 41.3955350,2.1575980 1 Àrea d'Educació; Bosch i Costa, Marcel·lina; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Educació; Personal directiu professional; Inauguració i/o cloenda; Educació area_deducacio; bosch_i_costa_marcellina; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; educacio; personal_directiu_professional; inauguracio_io_cloenda; educacio <p>Marcel.lina Bosch, coordinadora àrea d'educació</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-15 05:22
agendadiba410156931 Celebració 40 anys síndic de greuges 2024-04-16 19:00:00 2024-04-16 20:00:00 41.3955350,2.1575980 1 Àrea d'Educació; Bosch i Costa, Marcel·lina; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Educació; Personal directiu professional; Altres; Educació area_deducacio; bosch_i_costa_marcellina; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; educacio; personal_directiu_professional; altres; educacio <p>Marcel.lina Bosch, coordinadora àrea d'educació</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-15 05:22
agendadiba410156708 Inauguració Expo Transitar a Terrassa 2024-04-16 11:00:00 2024-04-16 12:00:00 41.3955350,2.1575980 1 Àrea d'Educació; Bosch i Costa, Marcel·lina; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Educació; Personal directiu professional; Inauguració i/o cloenda; Educació; Terrassa area_deducacio; bosch_i_costa_marcellina; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; educacio; personal_directiu_professional; inauguracio_io_cloenda; educacio; terrassa <p>Joan Salvador, regidor de promoció econòmica de Terrassa</p> <p>Marcel.lina Bosch, coordinadora àrea d'educació</p> <p>Gemma Guasch, tècnica gerencia de serveis d'educació</p> <p>Josep Asunción, tècnic gerència de serveis d'educació</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-15 05:22
agendadiba410052413 Reunió Martí Pachamé - agenda Anna Álvarez - reunió 2024-04-18 10:00:00 2024-04-18 11:00:00 41.3955350,2.1575980 1 Alvarez Jurado, Anna; Barcelonès; Economia i treball; Personal directiu professional; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Exposició presencial (dades bàsiques); Santa Coloma de Gramenet alvarez_jurado_anna; barcelones; economia_i_treball; personal_directiu_professional; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; exposicio_presencial_dades_basiques; santa_coloma_de_gramenet <ul> <li>Martí Pachamé, assessor Sta. Coloma Gramenet</li> <li>Anna Álvarez, coordinadora ADET</li> <li>Kontxi Odriozola, assessora Next Generation</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-15 05:22
agendadiba410052431 8a Edició dels Premis Muncunill a la Innovació 2024 - agenda Anna Álvarez - jornada 2024-04-18 18:30:00 2024-04-18 20:30:00 41.5646919,2.0132092 1 Alvarez Jurado, Anna; Vallès Occidental; Economia i treball; Personal directiu professional; Jornada; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Exposició presencial (dades bàsiques); Terrassa alvarez_jurado_anna; valles_occidental; economia_i_treball; personal_directiu_professional; jornada; desenvolupament_economic_i_turisme; exposicio_presencial_dades_basiques; terrassa <p>Anna Álvarez, coordinadora de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme entre d'altres assistents.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-15 05:22
agendadiba410216296 Reunió amb l'Agència Catalana de Turisme i Turisme de Barcelona - agenda Soledad Bravo- reunió 2024-04-15 09:30:00 2024-04-15 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-l-agencia-catalana-de-turisme-i-turisme-de-barcelona-agenda-soledad-bravo-reunio 41.3819289,2.1258637 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p>Per part de la Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona: Soledad Bravo, gerenta i l'Anna Sánchez, cap de l'Of.de Màrqueting Turístic</p> <p>Per part de l'Agència Catalana de Turisme: Damià Serrano, director de Màrqueting Experiències i Recerca i l'Esther Orriols</p> <p>Per part de Turisme de Barcelona: M. Hernández i Verónica Rodríguez</p> Tema: L’esdeveniment Connections Luxury de l’any vinent 2025 nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-15 05:22
agendadiba410216213 Consell de Direcció de l'Agència Catalana de Turisme- agenda Soledad Bravo - reunió 2024-04-11 16:30:00 2024-04-11 18:30:00 41.3820738,2.1257564 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p>Per part de Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-15 05:22
agendadiba410216149 Reunió amb l'Ajuntament de Barcelona i Cambra de Comerç- agenda Soledad Bravo- reunió 2024-04-11 12:00:00 2024-04-11 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-l-ajuntament-de-barcelona-i-cambra-de-comerc-agenda-soledad-bravo-reunio 41.3819933,2.1256920 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona.</p> <p>- Xavier Suñol, director de Turisme i Indústries Creatives de l'Ajuntament de Barcelona.</p> <p>- Xavier Ricart, director Institucions i Relacions Corporatives de la Cambra de Comerç de Barcelona.</p> <p>Personal tècnic de la Gerència de Serveis de Turisme de Diputació, de l'Ajuntament de Barcelona i de la Cambra de Comerç de Barcelona.</p> Reunió sobre Plataforma Biosphere nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-15 05:22
agendadiba410215874 Reunió amb l'agència Catalana de Turisme- agenda Soledad Bravo- reunió 2024-04-10 13:00:00 2024-04-10 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-l-agencia-catalana-de-turisme-agenda-soledad-bravo-reunio 41.3905020,2.1625541 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; desenvolupament_economic_i_turisme <p>- Narcis Ferrer, director de l'Agència Catalana de Turisme</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona</p> <p>- Arantxa Calvera, gerenta de Turisme de Barcelona</p> <p>- Mònica Martorell, directora de Màrqueting de Turisme de Barcelona</p> <p>- Anna Sánchez, cap de l'Oficina de Màrqueting Turístic de la Diputació de Barcelona</p> Licitacions estand FITUR 2025 nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-15 05:22
agendadiba410214985 Reunió amb Turisme de Barcelona- agenda Soledad Bravo - Reunió 2024-04-10 10:30:00 2024-04-10 11:30:00 Reunió periòdica de coordinació entre Turisme de Barcelona, la Diputació de Barcelona, l'Ajuntament de Barcelona i la Cambra de Comerç de Barcelona. 41.3946821,2.1601951 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona.</p> <p>- Arantxa Calvera, gerent de Turisme de Barcelona.</p> <p>- Xavier Ricart, director Institucions i Relacions Corporatives de la Cambra de Comerç de Barcelona.</p> <p>- Xavier Suñol Ferrer. Director de Turisme i Indústries Creatives de l'Ajuntament Barcelona.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-15 05:22
agendadiba410214803 II Jornada Fomentem la Cultura de la Pau 2024-04-26 09:30:00 2024-04-26 23:59:59 L’Ajuntament de Santa Margarida i els Monjos i la Xarxa Catalana d’Alcaldes/ses per la Pau, organitzen la II Jornada de foment de la cultura de pau, està dedicada a «La memòria oral com a recurs educatiu pel foment de la pau». https://www.diba.cat/web/el-diari/-/jornada-fomentem-la-cultura-de-la-pau 41.3091214,1.6520554 1 La Jornada reflexionarà sobre els recursos educatius que ens presenta la memòria oral amb l’objectiu de fomentar la cultura de pau.A través d'aquesta trobada es vol aprendre i fer visible el rol dels municipis en el rescat de la memòria oral i el seu ús com a recurs educatiu pel foment de la pau.Inscripcions nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba401123659 L’organització d’activitats literàries des dels municipis 2024-02-12 10:00:00 2024-02-12 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/l-organitzacio-d-activitats-literaries-des-dels-municipis Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) 41.3843602,2.1662459 1 Presencial (CERC) Els ajuntaments estan realitzant un gran desplegament d’activitats relacionades amb la literatura, tot promovent presentacions, recitals i rutes, així com la reivindicació d’autors traspassats i la potenciació de la literatura més jove. Però crear activitats literàries implica aturar-se en una sèrie de qüestions que s’han de tenir en compte de manera ineludible, com ara dialogar amb els agents culturals del municipi, amb les llibreries, amb les biblioteques i amb els lectors i lectores del municipis, que poden estar associats o bé formar part de clubs de lectura. I també comporta parlar amb persones que poden actuar de prescriptors. A banda d’aquests elements també és necessària una informació constant i gairebé diària sobre el que s’està coent en el món literari. Més enllà del soroll de les xarxes cal un treball conjunt amb tots els agents esmentats anteriorment per cenyir-se a criteris de qualitat i de potenciació de la literatura i dels seus creadors. Dins de les activitats literàries els recitals poètics ocupen un lloc destacat i han proliferat per tot el territori, de vegades en forma de festivals que incloent també altres arts, principalment la música. Tot això ens ho explicaran Míriam Cano i Clara Saperes. ObjectiusIncidir en la importància de la lectura en la nostra societatDeterminar el paper de primer ordre dels agents culturals per tal de dinamitzar la lectura i la creació d’activitats literàries en els municipisDetallar els passos que cal tenir en compte a l’hora de crear activitats literàries i recitalsConcretar aspectes organitzatius de les activitats literàries, des del pressupost a les col·laboracions i detalls tècnicsAportar recursos per tal de fomentar la lectura entre la població, especialment entre els jovesContingutsLes activitats literàries i els recitalsQuè cal fer per programar activitats literàries?La col·laboració amb els agents del municipiEls festivals de literatura: com singularitzar-losEl suport a la creació literària des dels municipisFent que augmenti l’interès per la literatura: propostes i estratègies PROGRAMA DOCENTS Clara Saperas és fundadora i directora de Tramoia Produccions Culturals, una entitat de serveis culturals que treballa sobretot en l'àmbit de la literatura, el foment de la lectura i la divulgació del patrimoni literari contemporani. L'entitat compta amb una àmplia visió i experiència consolidada participant en esdeveniments i programes relacionats amb el fet literari arreu del territori català. A mode d'exemple, coordina i programa el cicle Poesia als Parcs, de la Diputació de Barcelona, des de 2015, però també ha treballat en esdeveniments de referència com el Festival Mot, la Mostra d'espectacles literaris, Litterarum o múltiples programacions vàries en el marc de biblioteques i altres equipaments. Tramoia estableix aliances i complicitats amb altres agents, investiga formats innovadors i vincula disciplines artístiques, llenguatges creatius i àrees de pensament, per tal d’arribar a públics diversos, millorar l’experiència i fidelitzar els habituals. Míriam Cano (Molins de Rei, 1982) és periodista i escriptora. Ha publicat tres poemaris: Buntsandstein (Viena, 2013), guanyador del premi Martí Dot 2012, Ancoratge (Terrícola, 2016) i Vermell de Rússia (Labreu, 2020) i el conte 'La Comuna de París' dins el volum conjunt Cremen Cels (LaBreu edicions, 2017) amb Martí Sales i Antònia Vicens. Ha traduït una selecció de poemes d'Emily Dickinson (Edicions Poncianes, 2017), Cartes a un Amic Alemany, d'Albert Camus ( Lleonard Muntaner Ed., 2019), Bluets, de Maggie Nelson (L'Altra 2021) i Una Onada, de John Ashbery (Lleonard Muntaner, 2022).Ha col·laborat en diversos mitjans culturals catalans com a articulista i periodista literària i és co-directora de l'Escola Bloom. ENTREVISTA A MÍRAM CANO nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba390393511 Comissariats d'exposicions d'art contemporani i programacions municipals 2023-11-14 09:30:00 2023-11-14 15:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/les-exposicions-i-els-comissaris-curadors-i-curadores-eines-i-metodologies-de-treball 41.3843602,2.1662459 1 Aquesta jornada, organitzada pel CERC i el Programa d’Arts Visuals de l’Oficina de Difusió Artística de la Diputació, té com a objectiu principal respondre tot un seguit d’interrogants al voltant de la figura dels comissaris i comissàries d’art, tot incidint en el paper del tècnic programador d’arts visuals en relació als comissariats pel que fa als encàrrecs, contractes i seguiments, però també en relació a la coherència entre els comissariats externs i el programa municipal d’arts visuals, sense oblidar la vinculació entre els comissaris i els altres professionals que formen part del procés de creació i organització d’una exposició. Els dubtes que s’obren a partir d’aquí són nombrosos. Per exemple: ¿A l’hora de seleccionar el comissari o comissària d’una exposició quines preguntes s’hauria de fer un tècnic municipal d’arts visuals? Com hauria de concretar l’encàrrec i traduir-lo en un contracte? Com hauria de fer-ne el seguiment i l’avaluació? El tipus d’exposició determina el tipus de comissariat o el comissari determina el tipus d’exposició? Com es pot integrar un projecte comissarial amb el conjunt del projecte d’arts visuals municipal? Com podem vincular el comissari amb la resta de professionals que formen part del procés de creació d’una exposició? En aquesta jornada intentarem respondre aquestes preguntes de la mà de diferents professionals amb una experiència sòlida en l’àmbit del comissariat i de la programació d’exposicions. Parlarem majoritàriament d’exposicions, però els continguts també seran aplicables a d’altres projectes que requereixin un comissariat: cicles de performances, jornades, etc. PROGRAMA14 de novembre 09:30 - 10:30 h: Comissariats d'exposicions d'art contemporani i programacions municipals. A cura d’Anna Crosas10:30 - 11’30 h: Centres d’art territorials. Tensió entre municipi i territori. A cura de Cèlia del Diego11:30 - 12:00 h: Pausa12:00 - 13:00 h: Espai 13: Lògica interna i context canviant. A cura de Martina Millà13:00 - 14:00 h: La curadoria en el context social contemporani. Una visió des de Barcelona. A cura de Caterina Almirall14:00 -15:00 h: Debat, conduït per Anna Crosas, amb Caterina Almirall, Cèlia del Diego, Martina Millà i els participants a la jornada DOCENTS Caterina Almirall (Barcelona, 1986) https://caterinaalmirall.com/ Foto: Albert Llimós, El 9 NouÉs curadora independent i professora. Des de la curadoria, centra les seves investigacions al voltant del fet expositiu i la pràctica mediadora, amb especial interès en allò màgic i allò ritual en el propi camp artístic. Més enllà de la pràctica curatorial, col·labora amb artistes i col·lectius en projectes de recerca, creació i escriptura. És doctora en Belles Arts amb una tesi sobre comissariat independent a Barcelona. Va iniciar el treball en comissariat amb l'espai autogestionat El Passadís, a Barcelona, actiu entre 2013 i 2016. Des de llavors, ha desenvolupat projectes de comissariat, a Barcelona, a La Capella (2021), a la galeria etHall (2020), a la galeria Bombon Projects (2019); a Can Felipa (2018) i a la Sala d'Art Jove (2015); també va ser la curadora del cicle anual Terrassa Comissariat 2017/18, i ha desenvolupat projectes al Centre d'Art Maristany de Sant Cugat de Vallès (2017); al MAC de Mataró (2018), a La Panera de Lleida (2018) i a Espacio Trapezio de Madrid (2018), entre d'altres. Des de 2018 és la comissària del programa Ephemeral de la fira SWAB Barcelona. Ha participat en projectes com Quasi Veu, impulsat pel Departament de Cultura de la Generalitat i la Xarxa de Centres d'Art de Catalunya. Ha escrit per a catàlegs de La Casa Encendida i La Casa Velázquez (Madrid), i per a artistes com Sergi Botella, Mariona Moncunill, Núria Gómez Gabriel, Amanda Moreno, Laia Ventayol, Julia Calvo, Aldo Urbano, entre d'altres. Ha rebut beques i premis de BCN Producció, del Goethe Institute, de Can Felipa, Unzip al Prat de Llobregat o de Sala d’Art Jove, entre d'altres. Ha estat resident a TRAMA 34, al CAA Andratx, Mallorca, i al Centre d'Estudis i Documentació del MACBA. Ha estat jurat en convocatòries de creació i investigació al Centre d'Art Maristany, al BaumannLab Terrassa i a La Escocesa. Va ser membre de la Comissió de Programes d'Hangar entre 2020 i 2022. Anna Crosas (Cantonigròs, 1970)Llicenciada en Filosofia i màster en Gestió Cultural amb l’especialitat de Gestió d’Institucions i Polítiques Culturals per la UB. Actualment, directora del Programa d’Arts Visuals de l’Oficina de Difusió Artística (ODA) de la Diputació de Barcelona.Anteriorment, tècnica de cultura al Programa d’Arts Visuals de l’Oficina de Difusió Artística (ODA) de la Diputació de Barcelona, consultora júnior a ARTImetria Estratègies per a la Cultura, consultora junior a Ikonos Cultural, i tècnica de cultura ―responsable d’un centre cultural polivalent i d’una sala d’exposicions― a l’Ajuntament de Mollet del Vallès. Puntualment, classes a postgraus i màsters en gestió cultural (UB i UIC) i al Consell Insular de Menorca; i membre de taules, jurats i comissions d’experts de diferents ajuntaments, del CoNCA, d’Hangar, del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i del Consell Insular de Menorca. Ha presentat ponències i ha participat en taules rodones en diversos llocs com el CCCB, La Virreina o la Universitat de Lleida. Ha participat en la redacció del Pla d’Equipaments Culturals de Catalunya 2010-2020 (Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2010) i en el Pla Integral de les Arts Visuals de Catalunya (Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2015). Cèlia del Diego (Tarragona, 1974) Responsable de Relacions Institucionals del Museu d’Art Contemporani de Barcelona (MACBA). Recentment ha estat directora del Centre d’Art la Panera de Lleida i del CA Tarragona Centre d’Art. Ha participat de la Comissió d’adquisicions de la Col·lecció Nacional d’Art Contemporani de Catalunya. Ha estat directora artística de la Capella de Sant Roc, del Projecte Lumens. Decennals d’art contemporani de Valls en les seves dues darreres edicions, i col·laboradora habitual del Museu de Valls i del Tinglado 2 de Tarragona. Ha coordinat la fira ArtsLibris a Barcelona i a ARCOmadrid, i ha estat adjunta de direcció de la Galeria Toni Tàpies de Barcelona. Crítica d’art i comissària independent, és sotsdirectora d’Artiga. Revista de pensament i art contemporani. Ha presidit l’Associació Catalana de Crítica d’Art (ACCA), i és membre en actiu de la International Association of Art Critics (AICA) i la Asociación de Directoras y Directores de Arte Contemporáneo en España (ADACE). Interessada en la recerca i en la planificació institucional, ha coordinat diversos comitès impulsors per a la creació de nous centres de creació i ha participat de nombrosos plans culturals per a la millora de l’escena artística. Ha comissariat projectes a La Casa Encendida (Madrid), Palazzo della Frumentaria (Sàsser), CaixaForum (Tarragona, Lleida i Palma), Mataró Art Contemporani, Arts Santa Mònica (Barcelona), Fundació Suñol (Barcelona), Centre d’Art Martistany (Sant Cugat del Vallès), Lo Pati Centre d’Art Terres de l’Ebre (Amposta), Bòlit Centre d’Art Contemporani (Girona), entre d’altres. Martina Millà (Barcelona, 1965) Foto: Patrick RonseCap d’exposicions de la Fundació Joan Miró de Barcelona des de 2019. Anteriorment, des de 2007, fou responsable de Programació i projectes al mateix centre.Hi comissaria exposicions temporals d’art modern i contemporani, incloses les exposicions vinculades amb el Premi Joan Miró i el programa l’Espai 13, el projecte de producció i exhibició d’art emergent més antic de l’Estat espanyol. Millà també comissaria exposicions de fotografia a partir del Fons Joaquim Gomis, l’arxiu fotogràfic del primer president del Patronat de la Fundació Miró, conservat a l’Arxiu Nacional de Catalunya a Sant Cugat. Aquestes exposicions al vestíbul de la Fundació Miró s’alternen amb altres de fotògrafs que, com Gomis en el seu dia, no es dediquen professionalment o exclusivament a la fotografia. Les darreres exposicions que Millà ha presentat com a comissària a la Fundació Miró són Paul Klee i els secrets de la natura, a partir d’un intercanvi de col·leccions amb el Zentrum Paul Klee de Berna, i Amics imaginaris, exposició co-comissariada amb Patrick Ronse i nominada pels Premis TimeOut en la categoria de Millor exposició. Actualment Millà prepara una exposició monogràfica de l’artista guanyador del Premi Joan Miró 2023, Tuan Andrew Nguyen.Pel que fa a la seva formació acadèmica, Millà va llicenciar-se en Història de l’Art per la UB. Posteriorment va obtenir un Master of Arts per l’Institute of Fine Arts (NYU) i va fer el doctorat a Emory University (Atlanta, EUA). RELATORIES DEL CURS nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba410211215 Reunió amb la Sindicatura de Comptes 2024-04-16 11:30:00 2024-04-16 12:30:00 Xarxa de Governs Locals 1 Àrea de Presidència; Espinosa de Castro, Marina; 16 - Pau, justícia i institucions sòlides; 17 - Aliança per a assolir els objectius; Administració local; Personal directiu professional; Balbàs Garrido, Maribel; Reunió; Presidència area_de_presidencia; espinosa_de_castro_marina; 16__pau_justicia_i_institucions_solides; 17__alianca_per_a_assolir_els_objectius; administracio_local; personal_directiu_professional; balbas_garrido_maribel; reunio; presidencia nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-05-15 05:22
agendadiba410210172 Exposició 'Dones que es mouen. Dones que cuiden!' a Montornès del Vallès 2024-04-24 18:00:00 2024-04-24 23:59:59 Metges del Món organitzen aquest acte de presentació de l'exposició 'Dones que es mouen. Dones que cuiden!', que compta amb el testimoni vital de sis dones de Montornès del Vallès que apropem a les realitats de les migracions i les cures. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/exposicio-dones-que-es-mouen-dones-que-cuiden-a-montornes-del-valles 41.5467635,2.2689581 1 Aquesta activitat ha estat finançada a través de la Convocatòria de projectes d'Educació per la Ciutadania Global de la Diputació de Barcelona. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba410209858 Carta informativa i trobada, Mercats de Venda No Sedentària - Agenda Oriol Fernàndez 2024-04-15 17:00:00 2024-04-15 18:00:00 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Fernández i Saltor, Oriol; Reunió; Comerç, Consum i Salut Pública area_de_comerc_consum_i_salut_publica; fernandez_i_saltor_oriol; reunio; comerc_consum_i_salut_publica <p>Coordinador de l'Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública, Oriol Fernàndez Saltor</p> <p></p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-05-15 05:22
agendadiba410198932 Jornada 'De Europa al Barri' a Santa Coloma de Gramenet 2024-04-17 00:00:00 2024-04-17 23:59:59 Com la Nova Bauhaus Europea i les Agendes Urbanes Locals ens ajuden a millorar les nostres ciutats.Dia 2: A la recerca de l'impacte positiu en ciutats. Finançament europeu orientat a les persones i plans d'acció que transformen barris. https://www.diba.cat/web/agenda/-/jornada-de-europa-al-barri-a-santa-coloma-de-gramenet 41.4503471,2.2034974 1 Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Sanz Sánchez, Rosa; 11 - Ciutats i comunitats sostenibles; Ciutadania; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Barcelonès; Urbanisme i habitatge; Jornades, congressos i seminaris; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Habitatge; Xalabarder Aulet, Maria; Jornada; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Santa Coloma de Gramenet area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; sanz_sanchez_rosa; 11__ciutats_i_comunitats_sostenibles; ciutadania; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; barcelones; urbanisme_i_habitatge; jornades_congressos_i_seminaris; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; habitatge; xalabarder_aulet_maria; jornada; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; santa_coloma_de_gramenet De 09:00 h a 14:00 h <p>Per part de la Diputació de Barcelona:</p> <p>Sra. Rosa Sanz Sánchez, Coordinadora de l'Àrea d'Urbanisme, Habitatge i Regeneraió Urbana.</p> <p>Sra. Maria Xalabarder Aulet, Gerent de Serveis d'Habitatge, Urbanisme i Activitats</p> <p>Sr. Ferran Barba Boada, Cap del Servei d'Urbanisme.</p> <p>Tècnics en matèria d'urbanisme</p> Les ciutats i els territoris locals afronten avui el repte d'adequar les estratègies urbanes a les polítiques que es fomenten des d'Europa per construir un futur més sostenible, inclusiu i participatiu. Les ciutats, a nivell local, són agents clau en la materialització dels objectius esmentats. Tot i això, sorgeixen moltes preguntes sobre com dur-les a terme: com concretar-les en propostes urbanes?, quins instruments i iniciatives existeixen?, com incorporar la visió ciutadana al procés?, com obtenir el finançament?Aquesta jornada, dividida en dues sessions, respon a aquestes qüestions i obre un espai de debat multiactor i multinivell amb un caràcter tècnic i pràctic marcat a partir de la participació de persones expertes, la revisió de projectes i bones pràctiques i la transferència d'aprenentatges, tot això al voltant de dos eixos fonamentals: el paper de les Agendes Urbanes Locals i de la Nova Bauhaus Europea i el seu impacte sobre els nostres barris.Aquest esdeveniment és fruit de la col·laboració de diverses entitats, preocupades per comunicar i fer tangibles a nivell local, fins i tot de barri, les polítiques i els programes europees i el seu impacte sobre les nostres ciutats.Així, la jornada compta amb el suport del Ministeri d'Habitatge i Agenda Urbana (MIVAU) i de la Diputació de Barcelona, ​​a més de la col·laboració del Festival de la Nova Bauhaus Europea; tot això sota lorganització de lAjuntament de Santa Coloma de Gramenet i de lObservatori2030 del CSCAE al costat de Paisatge Transversal. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-15 05:22
agendadiba410198859 Reunió amb a Direcció General Sepes -Entidad Estatal de Suelo- 2024-04-16 00:00:00 2024-04-16 23:59:59 Reunió per fer un primer contacte per futures col·laboracions 41.3877073,2.1486293 1 Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Sanz Sánchez, Rosa; 11 - Ciutats i comunitats sostenibles; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Urbanisme i habitatge; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Xalabarder Aulet, Maria; Reunió; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; sanz_sanchez_rosa; 11__ciutats_i_comunitats_sostenibles; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; urbanisme_i_habitatge; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; xalabarder_aulet_maria; reunio; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana De 10:00 h a 11:30 h <p><u>Asistentes por parte del SEPES:</u></p> <ul> <li>Sra. Leire Iglesias Santiago, Directora general del SEPES</li> </ul> <p><u>Asistentes por parte de la Diputación de Barcelona:</u></p> <p> </p> <ul> <li>Sra. Rosa Sanz, Coordinadora del Área de Urbanismo, Vivienda y Regeneración Urbana.</li> <li>Sra. Maria Xalabarder, Gerente de Servicios de la Gerencia de Servicios de Vivienda, Urbanismo y Actividades (GSHUA)</li> <li>Sr. David Mongil, Jefe de la Oficina de Vivienda de la GSHUA</li> <li>Sra. Sonia Ballester, Responsable de Proyectos Transversales de la GSHUA</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-15 05:22
agendadiba410315900 Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts - agenda Daniel Fernández - reunió 2024-04-29 12:00:00 2024-04-29 13:00:00 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Presidència; Espinosa de Castro, Marina; Fernández González, Daniel; Personal directiu professional; Reunió; Presidència area_de_presidencia; espinosa_de_castro_marina; fernandez_gonzalez_daniel; personal_directiu_professional; reunio; presidencia <p>Miguel Comino, alcalde</p> <p>Daniel Fernández, director del Gabinet de la Presidència</p> <p>Marina Espinosa, coordinadora de Cooperació i Assistència Local</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-15 05:22
agendadiba410205203 Presentació de l'exposició 'Dones que es mouen. Dones que cuiden!' a Montornès del Vallès 2024-04-24 00:00:00 2024-04-24 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/228621/71603588/montornes_expodones.jpg/427b7201-ee6c-5f1b-2175-8cf71d23bd08?t=1713516676618 https://www.diba.cat/web/ri/-/presentacio-de-l-exposicio-dones-que-es-mouen-dones-que-cuiden-a-montornes-del-valles 41.5466390,2.2689796 1 Dimecres 24 d’Abril tindrà lloc la presentació de l’exposició Dones que es Mouen. Dones que cuiden! oferta per Metges del Món.A través del testimoni vital de sis dones de Montornès del Vallès ens apropem a les realitats de les migracions i les cures.Hi haurà servei d’acollida gratuït per als infants.Aquesta activitat ha estat finançada a través de la Convocatòria de projectes d'Educació per la Ciutadania Global de la Diputació de Barcelona. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-15 05:22
agendadiba410161327 Jornada d’intercanvi d’experiències de l’ASDE sobre obligacions legals, normatives i documentals d’una deixalleria 2024-05-07 10:00:00 2024-05-07 14:00:00 El servei d’Assessorament i Suport a les Deixalleries (ASDE) organitza una Jornada tècnica d’intercanvi d’experiències centrada en les obligacions legals, normatives i documentals d’una deixalleria, adreçada als equips tècnics de les deixalleries interessats a compartir noves experiències i coneixements.En aquest enllaç podeu descarregar-vos el programa de la jornada.Feu clic al següent enllaç per inscriure-us-hi. https://www.diba.cat/documents/471041/405171423/Jornada_ASDE_20240507_1000x530+%281%29.jpg/2c9b3e41-92f3-de23-78a5-0dd148342672?t=1713433778783 41.9992486,2.2900273 1 Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; D area_daccio_climatica_i_transicio_energetica; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; d nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-15 05:22
agendadiba409898022 Cafè amb Brussel·les: Respostes d'Europa per a una gestió resilient de l'aigua 2024-04-23 10:00:00 2024-04-23 11:00:00 L'Oficina Europa i Estratègia Internacional de la Direcció de Relacions Internacionals ha programat una nova edició del 'Cafè amb Brussel·les' amb l'objectiu d'apropar la realitat europea als ens locals de la província de Barcelona.L'Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica i l'Àrea d'Infraestructures i Territori de la Diputació de Barcelona organitzem la sessió virtual «Respostes d'Europa per una gestió resilient de l'aigua». L'acte pretén donar a conèixer la política d'aigües de la UE des d'una aproximació local, així com la seva acció davant la situació actual d'escassetat d'aigua a la Mediterrània, que genera una creixent preocupació als nostres territoris.En el context del Pacte Verd Europeu, la Directiva Marc de l'Aigua proporciona el marc principal i els objectius de la política de l'aigua a Europa. La gestió de l'aigua és un dels sectors més afectats per les amenaces climàtiques de la Unió, ens calen mesures urgents de mitigació, adaptació i resiliència de tots els sectors per reduir i controlar els efectes a curt, mitjà i llarg termini en l'economia, el medi ambient, el benestar i la salut. Comptarem amb la participació de Claudia Olazábal, cap d'unitat de la Direcció General de Medi Ambient de la Comissió Europea. Amb ella explorarem la política europea d'aigües i com pot contribuir a solucions locals per garantir la seguretat hídrica als territoris del sud d'Europa.En aquest enllaç us podeu inscriure a la sessió virtual. https://www.diba.cat/documents/471041/359973430/cafe_amb_bruselles.jpg/9eccea96-bc0e-95ac-e9b3-ae5cb67b01b4?t=1713425905823 41.3955350,2.1575980 1 Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona area_daccio_climatica_i_transicio_energetica; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-15 05:22
agendadiba409518416 Consells pràctics que ens fan la vida més fàcil, mobilitat segura i prevenció de caigudes [Castelldefels] 2024-04-26 12:00:00 2024-04-26 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/caigudes.JPG/f48918c8-4120-3c23-6d20-d6a6f0d6b822?t=1675077283544 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/consells-practics-que-ens-fan-la-vida-mes-facil-mobilitat-segura-i-prevencio-de-caigudes-castellefels- Edifici de la República Carrer d'Arcadi Balaguer, 29,Castelldefels. Edifici de la República Carrer d'Arcadi Balaguer, 29,Castelldefels. 41.2802240,1.9763910 1 A portada a_portada Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-15 05:22
agendadiba409521677 Gestió de les emocions i aprèn a relaxar-te [Castelldefels] 2024-06-28 12:00:00 2024-06-28 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/gestioemocions.JPG/9e95728e-98e2-8a4c-8dce-1917cfb52329?t=1675077285971 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/gestio-de-les-emocions-i-apren-a-relaxar-te-castelldefels- Edifici de la República Carrer d'Arcadi Balaguer, 29,Castelldefels. Edifici de la República Carrer d'Arcadi Balaguer, 29,Castelldefels. 41.2802240,1.9763910 1 A portada a_portada Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-15 05:22
agendadiba409521732 Internet, xarxes socials i tràmits en línia [Castelldefels] 2024-09-27 12:00:00 2024-09-27 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/internet.JPG/ca8e01a2-8766-c5c9-fe9b-beb4cde23660?t=1675077287164 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/internet-xarxes-socials-i-tramits-en-linia-castelldefels- Edifici de la República Carrer d'Arcadi Balaguer, 29,Castelldefels. Edifici de la República Carrer d'Arcadi Balaguer, 29,Castelldefels. 41.2802240,1.9763910 1 A portada a_portada Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-15 05:22
agendadiba409521764 Al teu costat, fem una llar més segura -Prevenció i actuació en cas d'incendi [Castelldefels] 2024-10-25 12:00:00 2024-10-25 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/bombers.JPG/5d42be91-c32a-8a43-1f1d-73c713a4ae58?t=1675077282404 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/al-teu-costat-fem-una-llar-mes-segura-prevencio-i-actuacio-en-cas-d-incendi-castelldefels- Edifici de la República Carrer d'Arcadi Balaguer, 29,Castelldefels. Edifici de la República Carrer d'Arcadi Balaguer, 29,Castelldefels. 41.2802240,1.9763910 1 A portada a_portada Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-15 05:22
agendadiba409521921 Mantenir una ment activa [Castelldefels] 2024-11-29 12:00:00 2024-11-29 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/ment+activa+%281%29.jpg/17f2fc56-40d6-1fc9-19bc-d7f33b87d4b1?t=1675077278898 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/mantenir-una-ment-activa-castelldefels- Edifici de la República Carrer d'Arcadi Balaguer, 29,Castelldefels. Edifici de la República Carrer d'Arcadi Balaguer, 29,Castelldefels. 41.2802240,1.9763910 1 A portada a_portada Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-15 05:22
agendadiba409968533 4ª sessió Curs 'Abordatge de la violència filioparental: addiccions a drogues i a pantalles, joves i les seves famílies' 2024-06-21 09:15:00 2024-06-21 14:15:00 Curs BAF teorico-pràctic de 20 hores presencial adreçat als professionals municipals dels ens locals de la província de Barcelona.Preinscripcions: de l'1 al 15 de març 2024 (places exhaurides) https://www.diba.cat/documents/130988559/410389222/YAKOBCHUK+VIACHESLAV_+Shutterstock.jpg/e4e66295-4642-627d-95ea-276497ad1190?t=1713872036805 https://www.diba.cat/web/spott/-/curs-abordatge-de-la-violencia-filioparental-addiccions-a-drogues-i-a-pantalles-joves-i-les-seves-families-3 41.4366493,2.1446763 1 YAKOBCHUK VIACHESLAV_ Shutterstock (5 hores) 31/05/2024 Sessió 1: Aspectes conceptualsAspectes conceptuals previs necessaris per a comprendre la problemàticaCondició intersubjectiva dels éssers humansCaracterístiques de la violènciaEl poder i les relacionsIdentitat en l'adolescènciaGènere, identitat i marca de gènereDefinicions i prevalença de la problemàticaLa violència ascendent com una problemàtica complexa: dimensions etiològiques de la problemàticaRelació entre el consum de drogues i l'ús problemàtic de pantalles i TIC's en adolescents i la violència filioparental. Models d'abordatge7/06/2024 Sessió 2: Detecció i derivacióTipologies de la violència ascendent o filioparentalConseqüències de la violència a les mares i / o pares, en la família i en els i les joves que exerceixen la violènciaIndicadors de detecció en les mares i / o pares: àmbits de detecció i indicadorsIndicadors de detecció en els i les joves que exerceixen violència: àmbits i indicadors. Abordatge quan es sospita d'una situació de violència ascendent o filioparentalFactors se risc i de protecció relacionats entre el consum de drogues i us problemàtic de pantalles en adolescents i la violència filioparentalDerivació a serveis especialitzats14/6/2024 Sessió 3: Intervenció amb les mares i els paresAcollida d'un cas de violència ascendent o filioparentalCom acollir emocionalment els seus estatsPunts clau del procés d'intervencióIntervenció individual i grupalEstratègies i eines per a l'acompanyament21/6/2024 Sessió 4: Intervenció amb els fills i fillesAcollida de les i els joves que agredeixen a les seves mares i paresCom acollir emocionalment als i les jovesPunts clau del procés d'intervencióIntervenció individual i grupalEstratègies i eines per a l'acompanyament nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-15 05:22