ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba409817188 Reunió Judit Carrera amb Angela Molina - agenda directius professionals- reunió 2024-03-04 17:30:00 2024-03-04 18:30:00 Montalegre, 5 Montalegre, 5 41.3837044,2.1668625 1 Carrera Escudé, Judit; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Reunió; Cultura carrera_escude_judit; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; reunio; cultura <p>Sra. Judit Carrera, Directora del CCCB</p> <p>Sra. Angela Molina, filòloga, historiadora i periodista.</p> <p>Sr. Pedro Azara, Arquitecte, professor d'art i comissari d'exposicions</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba409816899 Reunió Judit Carrera amb Marina Garcés- agenda directius professionals- reunió 2024-03-04 16:30:00 2024-03-04 17:30:00 Montalegre, 5 Montalegre, 5 41.3837044,2.1668625 1 Carrera Escudé, Judit; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Reunió; Cultura carrera_escude_judit; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; reunio; cultura <p>Sr. Judit Carrera, Directora del CCCB</p> <p>Sra. Marina Garcés, filòsofa i escriptora</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba409816678 Reunió Judit Carrera amb Ainoha Grandes - agenda directius professionals- reunió 2024-02-27 13:00:00 2024-02-27 14:00:00 Montalegre, 5 Montalegre, 5 41.3837044,2.1668625 1 Carrera Escudé, Judit; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Reunió; Cultura carrera_escude_judit; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; reunio; cultura <p>Sra. Judit Carrera, Directora CCCB</p> <p>Sra. Ainhoa Grandes, Presidenta de la Fundació MACBA</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba409816605 Entrevista de Judit Carrera a DIARI EL PAIS - agenda directius professionals- ENTREVISTA 2024-02-27 11:30:00 2024-02-27 12:45:00 Montalegre, 5 Montalegre, 5 41.3837044,2.1668625 1 Carrera Escudé, Judit; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Entrevista; Cultura carrera_escude_judit; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; entrevista; cultura <p>Sra.Judit Carrera</p> <p>Sr. Jacinto Antón</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba409816472 Conversa de Judit Carrera per 30è aniversari CCCB - agenda directius professionals- reunió 2024-02-24 17:45:00 2024-02-24 19:45:00 Montalegre, 5 Montalegre, 5 41.3837044,2.1668625 1 Carrera Escudé, Judit; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Altres; Cultura carrera_escude_judit; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; altres; cultura <p>Sra. Judit Carrera</p> <p>Sra. Carolin Emcke (filòsofa, pensadora i escriptora)</p> <p>Sr. Ricard Solé (investigador)</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba409816347 Entrevistes de diferents mitjans a Judit Carrera per 30 aniversari CCCB- agenda directius professionals- reunió 2024-02-23 10:30:00 2024-02-23 20:00:00 Montalegre, 5 Montalegre, 5 41.3837044,2.1668625 1 Carrera Escudé, Judit; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Cultura carrera_escude_judit; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; cultura <p>Sra. Judit Carrera</p> <p>Sr. Pep Martí (Nació digital)</p> <p>Sr. Joan Safont (Vilaweb)</p> <p>Sra. Carlo Rosich (Informatius TV3)</p> <p>BTV informatius</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba409815839 Entrevista Diaria Ara a Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-02-22 10:00:00 2024-02-22 11:30:00 Aniversari 30 anys del CCCB Montalegre, 5 Montalegre, 5 41.3837044,2.1668625 1 Carrera Escudé, Judit; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Entrevista; Cultura carrera_escude_judit; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; entrevista; cultura <p>Sra. Judit Carrera</p> <p>Sr. Josep Ramoneda, ex-director CCCB</p> <p>Sra. Esther Vera, Directora del DIARI ARA</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba409812021 Conferència de premsa 30 anys CCCB Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-02-21 12:00:00 2024-02-21 13:15:00 Montalegre, 5 Montalegre, 5 41.3837044,2.1668625 1 Carrera Escudé, Judit; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Roda de premsa; Cultura carrera_escude_judit; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; roda_de_premsa; cultura <p>Sra. Judit Carrera i el Consell de Direcció del CCCB</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba409811794 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-02-21 10:15:00 2024-02-21 11:30:00 Montalegre, 5 Montalegre, 5 41.3837044,2.1668625 1 Carrera Escudé, Judit; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Entrevista; Cultura carrera_escude_judit; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; entrevista; cultura <p>Sra. Judit Carrera</p> <p>Sr. Josep Ramoneda, ex-director del CCCB</p> <p>Sra.Teresa Sesé, periodista de LA VANGUARDIA</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba409809045 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-02-16 10:30:00 2024-02-16 11:30:00 Montalegre, 5 Montalegre, 5 41.3837044,2.1668625 1 Carrera Escudé, Judit; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Entrevista; Cultura carrera_escude_judit; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; entrevista; cultura <p>Sra. Judit Carrera i Sr. Jordi Sabaté (periodista)</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba409808558 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-02-08 18:00:00 2024-02-08 19:00:00 Montalegre, 5 Montalegre, 5 41.3837044,2.1668625 1 Carrera Escudé, Judit; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Entrevista; Cultura carrera_escude_judit; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; entrevista; cultura <p>Sra. Judit Carrera i Sra. Núria Iceta de la revista AVENÇ</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba409807938 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-02-08 17:00:00 2024-02-08 18:00:00 Montalegre, 5 Montalegre, 5 41.0000000,2.1668199 1 Carrera Escudé, Judit; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Entrevista; Cultura carrera_escude_judit; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; entrevista; cultura <p>Sra. Judit Carrera</p> <p>Sra. Llucia Ramis (escriptora i periodista)</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba409775386 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-02-07 16:30:00 2024-02-07 17:30:00 Montalegre, 5 Montalegre, 5 41.3836347,2.1668199 1 Carrera Escudé, Judit; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Reunió; Cultura carrera_escude_judit; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; reunio; cultura <p>Sra. Judit Carrera</p> <p>Sra. Pilar Parcerisas (Biblioteca Walter Benjamin)</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba409763199 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-02-07 09:30:00 2024-02-07 10:30:00 Montalegre, 5 Montalegre, 5 41.0000000,2.1668199 1 Carrera Escudé, Judit; Personal directiu professional; Entrevista; Cultura carrera_escude_judit; personal_directiu_professional; entrevista; cultura <p>Judit Carrera</p> <p>Núria Benach</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba408992352 'Cossos que parlen', al Museu de Cerdanyola 2024-04-05 00:00:00 2024-06-23 23:59:59 En l’exposició Cossos que parlen. Les representacions del cos en les autores de còmic. 1910-2020, la seva comissària, Marika Vila, explora com ha estat representat el cos de la dona en el còmic a través de la ploma de les autores en un recorregut cronològic que va des d’inicis del segle XX fins a l’actualitat. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/-cossos-que-parlen-al-museu-de-cerdanyola Museu d'Art de Cerdanyola (C/ Sant Martí, 88) de Cerdanyola del Vallès Museu d'Art de Cerdanyola (C/ Sant Martí, 88) de Cerdanyola del Vallès 41.4914143,2.1390061 https://www.diba.cat/web/opc/-/cossos-que-parlen-a-cerdanyola-del-valles 1 La mostra s’estructura en cinc àmbits en què el cos femení és representat en funció del context i els canvis socials de cada època. Des del noucentisme fins l’entrada del nou mil·lenni, il·lustren aquest recorregut cronològic dibuixos originals de Lola Anglada, Laura Albéniz, Maria Pascual, Pili Blasco, Rosa Galceran, Carme Barberà, Purita Campos, Pepita Pardell, Núria Pompeia, Montse Clavé, EIsa Plaza, Isa Feu i la curadora de la mostra, Marika Vila, Mariel Soria, Laura Pérez Vernetti, Marta Guerrero, Ana Miralles, Raquel Gu, Antonia Santolaya, Luci Gutiérrez, Olga Carmona, Lola Lorente i Ana Penyas.Cada àmbit es complementa amb documentació del període que representa. Un sisè espai, està dedicat a l’art digital i reuneix la mirada plural de les autores emergents i “clàssiques” vers un cos femení sempre en construcció. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408617265 Reunió amb Tech Friendly 2024-03-12 00:00:00 2024-03-12 23:59:59 Reunió per continuar l'organització de la implementació de la Regeneració Urbana a la Diputació de Barcelona On line teams On line teams 41.3877153,2.1486937 1 Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Sanz Sánchez, Rosa; 11 - Ciutats i comunitats sostenibles; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Urbanisme i habitatge; Personal directiu professional; Reunió; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; sanz_sanchez_rosa; 11__ciutats_i_comunitats_sostenibles; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; urbanisme_i_habitatge; personal_directiu_professional; reunio; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana De 13:30 h a 14:30 h <p>Sra. Rosa Sanz Sánchez, Coordinadora de l'Àrea d'Urbanisme, Haitatge i Regeneració Urbana de la Diputació de Barcelona</p> <p>Sr. Ferran Barba Boada, Cap del Servei d'Urbanisme de la Diputació de Barcelona</p> <p>Sr. Sergio Serna, Director de Tech Friendly</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba406857796 Acte de presentació del llibre “Quaderns científics i tècnics de restauració monumental” 2024-03-04 18:00:00 2024-03-04 23:59:59 La Llibreria de la Diputació organitza una nova trobada del cicle de conferències periòdiques “Parlem de...”, sobre temes d’actualitat del món local, en aquesta ocasió per presentar el llibre “Quaderns científics i tècnics de restauració monumental”. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/acte-de-presentacio-del-llibre-quaderns-cientifics-i-tecnics-de-restauracio-monumental- Palau Güell (carrer Nou de la Rambla, 3-5) de Barcelona Palau Güell (carrer Nou de la Rambla, 3-5) de Barcelona 41.3789171,2.1742301 https://llibreria.diba.cat/cat/llibre/quaderns-cientifics-i-tecnics-de-restauracio-monumental_69031 1 La publicació recull deu articles sobre els processos de restauració duts a terme en monuments de diversos municipis pel Servei de Patrimoni Arquitectònic Local (SPAL) de la Diputació de Barcelona, tant en l'àmbit històric com en el tècnic.L’acte estarà encapçalat pel vicepresident quart i diputat d’Infraestructures, Equipament i Patrimoni Arquitectònic de la Diputació de Barcelona, Marc Castells, juntament amb el director del Palau Güell, Guillem Mundet.Presentarà la publicació i farà de conductor de la trobada el cap de la Secció Tècnica d’Investigació, Catalogació i Difusió de l'SPAL de la Diputació de Barcelona, David Galí.En el col·loqui, intervindran: el cap de l’SPAL entre 1981 i 2008, Antoni González; el gerent del Servei d’Equipaments, Infraestructures Urbanes i Patrimoni Arquitectònic de la corporació i cap de l’SPAL entre 2008 i 2019, Joan Closa; i el cap de l’SPAL des del 2019, José Luis Sanz. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba409018771 Ple ordinari de la Diputació de Barcelona del mes d'abril de 2024 2024-04-25 12:00:00 2024-04-25 23:59:59 La Diputació de Barcelona celebra el Ple ordinari del mes d'abril de 2024. Començarà a les 12h i es podrà seguir en directe a través de www.diba.cat i des de Youtube. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/ple-ordinari-de-la-diputacio-de-barcelona-del-mes-d-abril-de-2024 Paranimf de l'Escola Industrial (C/ Comte d'Urgell, 187) de Barcelona Paranimf de l'Escola Industrial (C/ Comte d'Urgell, 187) de Barcelona 41.3892207,2.1492518 1 https://www.diba.cat/documents/366552789/410199982/Ple_abril_2024.pdf/0b162d48-c357-4ac7-ca4e-35d8f0c26c6e?t=1713524924307 Podeu consultar l'ordre del dia clicant aquí. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba408281278 Ple ordinari de la Diputació de Barcelona del mes de març de 2024 2024-03-21 12:00:00 2024-03-21 23:59:59 La Diputació de Barcelona celebra el Ple ordinari del mes de març de 2024. Començarà a les 12h i es podrà seguir en directe a través de www.diba.cat i des de Youtube. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/ple-ordinari-diputacio-barcelona-marc-2024 Paranimf de l'Escola Industrial (C/ Comte d'Urgell, 187) de Barcelona Paranimf de l'Escola Industrial (C/ Comte d'Urgell, 187) de Barcelona 41.3889951,2.1493372 1 https://www.diba.cat/documents/366552789/408634912/Ple_marc_2024.pdf/45bec9a4-160a-310b-f1ec-82d670f529e3?t=1710759936688 Podeu consulatr l'ordre del dia en aquest enllaç. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba408708412 Jornada APEU. Conclusions de la prova pilot 2024-04-09 09:30:00 2024-04-09 14:00:00 Els objectius de la jornada són: donar a conèixer les conclusions de la prova pilot portada a terme per la Diputació de Barcelona en 9 municipis, en l'àmbit del comerç, i 7 en l'àmbit dels PAE, analitzar els reptes a l'hora de constituir una APEU i analitzar futures línies de treball al voltant de les APEU. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/jornada-apeu-conclusions-de-la-prova-pilot Paranimf de l'Escola Industrial de Barcelona Paranimf de l'Escola Industrial de Barcelona 41.3889663,2.1492719 https://www.diba.cat/web/comerc/apeu 1 A la jornada, també s'explicarà l'aplicació de la normativa d'ingressos de l'APEU des de la perspectiva dels ens locals, a càrrec de Cristina Casablanca, gerent de l'ORGT. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408700068 Jornada 'Escoles municipals per la inclusió' 2024-04-19 09:30:00 2024-04-19 14:00:00 Jornada dirigida a electes i tècnics municipals, equips directius i docents d’escoles municipals: bressol, especial, ensenyaments artístics i persones adultes, amb l'objectiu de reflexionar sobre la inclusió. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/jornada-escoles-municipals-per-la-inclusio Paranimf de l'Escola Industrial de Barcelona Paranimf de l'Escola Industrial de Barcelona 41.3889514,2.1492804 1 nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408289378 Escoles municipals per la inclusio 2024-04-19 09:30:00 2024-04-19 14:00:00 Electes, tècnics municipals, equips directius i docents d’escoles municipals: bressol, especial, ensenyaments artístics i persones adultes Paranimf de l'Escola Industrial. Comte Urgell, 187. 08036 Barcelona. Paranimf de l'Escola Industrial. Comte Urgell, 187. 08036 Barcelona. 41.3889672,2.1492518 1 Àrea d'Educació; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Jornades, congressos i seminaris area_deducacio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; jornades_congressos_i_seminaris nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba400652225 Jornada per a càrrecs electes en matèria de serveis socials 2023-12-14 10:00:00 2023-12-14 13:00:00 https://www.diba.cat/web/benestar/-/jornada-per-a-carrecs-electes-en-materia-de-serveis-socials Paranimf de l’Escola Industrial de Barcelona Carrer del Comte d'Urgell, 187, Barcelona Paranimf de l’Escola Industrial de Barcelona Carrer del Comte d'Urgell, 187, Barcelona 41.3890010,2.1493250 https://www.diba.cat/documents/14465/383259925/tr%C3%ADptic+p%C3%A0g+a+p%C3%A0g.pdf/3185e1fa-bae3-d40b-483a-cf9b6b057f78?t=1702554212931 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Diputació activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; diputacio https://www.diba.cat/documents/14465/401979529/Programa+sessi%C3%B3.pdf/da7e876c-7970-4773-b679-2f7411148da3?t=1702375080771 La finalitat d'aquesta jornada és disposar d'un espai de trobada i reflexió conjunta sobre els reptes actuals de les polítiques socials als nostres municipis, així com del marc normatiu i competencial i del rol dels professionals dels nostres equips. Serà una ocasió especialment rellevant per a totes aquelles persones que assumiu per primera vegada la responsabilitat en aquesta matèria.Tot i que la sessió estigui especialment dirigida a càrrecs electes, les persones que ocupen llocs de comandament en l'àmbit dels serveis socials municipals també hi estan convidades.La jornada tindrà lloc el proper 14 de desembre, de 10.00 h a 13.30 h, al Paranimf de l'Escola Industrial de Barcelona.Per a més informació, cliqueu aquí. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba408604107 Reunió amb el Consorci de Turisme - agendaAnna Álvarez - reunió 2024-02-21 09:00:00 2024-02-21 10:30:00 Trobada amb el Consorci de Turisme de Barcelona Passatge de la Concepció, 7, 9, L'Eixample, 08008 Barcelona Passatge de la Concepció, 7, 9, L'Eixample, 08008 Barcelona 41.3947911,2.1603356 1 Alvarez Jurado, Anna; Economia i treball; Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Exposició presencial (dades bàsiques) alvarez_jurado_anna; economia_i_treball; turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; exposicio_presencial_dades_basiques <ul> <li>Mateu Hernández, director general del consorci de Turisme de Barcelona</li> <li>Arantxa Calvera, gerent del consorci de Turisme de Barcelona</li> <li>Anna Álvarez, coordinadora de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</li> <li>Soledad Bravo, gerent de serveis de Turisme</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba401498068 Espai escena. La gestió de públics 2024-03-13 09:30:00 2024-03-13 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/espai-escena Pati Manning (c. Montalegre, 7 - 08001 Barcelona) Pati Manning (c. Montalegre, 7 - 08001 Barcelona) 41.3842358,2.1638979 1 Us presentem espai escena, un espai de trobada, coneixement, reflexió i debat per als tècnics dels espais escènics municipals. De la mà d’un expert, en cada sessió s’abordarà una temàtica concreta, es presentaran bones pràctiques i hi haurà un espai de debat i diàleg amb la intervenció dels assistents.La primera edició d’espai escena estarà conduïda per Pepe Zapata i parlarem sobre la gestió dels públics: com prioritzar la relació amb els públics i les comunitats dels espais escènics i com implementar, amb criteris estratègics, eines i tècniques per optimitzar la gestió dels públics. Destinataris Tècnics dels espais escènics municipals. Preferentment espais escènics municipals adherits al Circuit. Programa09:30-11:00 Píndola formativa “Com gestionar públics i comunitats per als nostres projectes, com generar nous públics i fidelitzar els existents”11:00-11:30 Pausa11:30-13:30 Sessió de reflexió i debat “Com optimitzar la nostra relació amb els públics i entorns generadors de comunitats per als nostres espais escènics”Inclou la presentació de bones pràctiques a càrrec de Tracy Sirés (Teatre Auditori de Granollers) i Olga Vinyals (Teatre Auditori de Cardedeu).Conducció: Pepe Zapata13:30-14:00 Dubtes, respostes, idees clau i conclusions finals. DOCENTPepe ZapataExpert en públics de la cultura. Actualment és Director de relacions corporatives del grup Focus i Comissari del Congrés Internacional d’Espectadors de Teatre, que celebrarà la seva II edició del 18 al 20 de novembre d’enguany. Ha estat Director del TRESC, la Comunitat de Cultura i ha ocupat càrrecs de direcció de comunicació, màrqueting i públics en diverses institucions culturals com Grup Focus, Mercat de les Flors, Fundació Alícia i Universitat Pompeu Fabra. Ha estat soci-consultor de TekneCultura, una consultora especialitzada en anàlisi de dades de públics de la cultura. És professor associat de la Universitat de Barcelona de l'assignatura 'Les Arts Escèniques'. Va iniciar la seva trajectòria professional a l'administració pública municipal, concretament a l'Ajuntament del Prat de Llobregat, com a tècnic comercial. També és actor professional, representant actualment l’espectacle “L’enterrador”, de gira per tot l’estat. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba401178855 Els joves com a agents culturals 2024-06-11 10:00:00 2024-06-11 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/els-joves-com-a-agents-culturals Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) 41.3843602,2.1662459 1 Preinscripcions a partir del 22 de maigEls joves tenen un paper determinant en la cultura, com a impulsors i agents de primer ordre. La innovació, la creativitat i les noves idees són inherents als joves que busquen obrir-se un camí en l’intricat món de la cultura, ja sigui com a gestors culturals, com a agents i dinamitzadors que actuen de manera independent o bé com a creadors. Sovint, però, troben molts obstacles per poder exercir la seva tasca, ja sigui per poder mostrar la seva creativitat o bé treballar amb el teixit cultural i les institucions. Des del món cultural cal estar atent als moviments dels joves, atendre les seves necessitats i donar-los suport més enllà de les qüestions merament crematístiques. Treballar amb els joves significa creure en la idea dels agents culturals que proporcionen vitalitat, dinamisme i creativitat a la vida cultural dels nostres municipis. Aquest curs vol obrir vies i proporcionar recursos per tal que els municipis treballin amb els joves, així com mostrar bones pràctiques i establir un diàleg amb els assistents per intercanviar punts de vista i abordar, d’aquesta manera, les estratègies més eficients i obertes per tal de col·laborar de manera estreta amb els joves. Això vol dir que els tècnics, gestors i responsables culturals han de saber parar l’orella, sortir al carrer i estar a l’aguait del que succeeix en els carrers dels seus municipis. El següent pas ha de ser contactar amb els joves agents i establir-hi ponts de diàleg i de cooperació. Mostrar la creativitat existent és una tasca important, però encara ho és més impulsar la creativitat jove des de la mateixa base. ObjectiusIncidir en la importància dels agents culturals joves en la vida dels municipisDeterminar estratègies de detecció dels agents en el municipiImpulsar accions de diàleg i de cooperació amb els joves creadors i impulsors d’activitats culturalsEstablir una cultura del diàleg i de la col·laboració a l’hora de programar activitats culturalsImplementar vies de suport als joves creadors i a les persones que impulsen, coordinen i organitzen activitats culturals en el municipiTreballar conjuntament amb els agents per implicar el màxim nombre de persones joves del municipi en les activitats culturals que s’organitzinContingutsEls agents culturals joves. Qui són i com actuenCom podem conèixer els agents que actuen en el municipi?Sortir al carrer per conèixer els joves: una acció que dona resultatsEl diàleg i la cooperació amb els agents joves. Possibilitats i dificultatsQuè necessiten els joves per exercir la seva tasca cultural en el municipis? Diversitat de possibles suports: econòmics, organitzatius, de recursos físics, d’assessoramentEl repte de la implicació de la població jove en la vida cultural dels municipisEl factor institucional: potencialitats i hàndicaps a l’hora de treballar amb els joves PONENTS Mireia Gubianas nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba401124696 Espai claustre amb Esteve Plantada: La cultura com a prioritat: per què hem de situar la cultura al capdavant de tot? 2024-03-05 10:00:00 2024-03-05 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/espai-claustre-amb-esteve-plantada-la-cultura-com-a-prioritat-per-que-hem-de-situar-la-cultura-al-capdavant-de-tot- Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) 41.3843602,2.1662459 1 Presencial (CERC) Que la cultura hauria de situar-se com una de les prioritats de qualsevol govern, juntament amb l’educació, és una asserció que ben pocs tècnics i tècniques culturals contradirien. Però any rere any el món de la cultura veu com els pressupostos són reduïts i en canvi les qüestions a atendre augmenten de manera exponencial. Lluny de la petjada que la Mancomunitat i la República atorgaren a la cultura, avui dia hem relegat el seu abast a xifres sovint irrisòries i incapaces d’actuar com a revulsiu. Aquest Espai Claustre està dissenyat per debatre la importància que ha de tenir la cultura en les nostres vides, de manera que passi a ser considerada com un dret essencial i com un conjunt de serveis de primer ordre per a la ciutadana. Això té a veure en primer lloc amb els pressupostos que s’hi destinen, però també amb les prioritats que cal cobrir i atendre amb aquests diners. Per capgirar la situació és essencial entendre d’on venim, quines polítiques culturals s’han seguit fins al moment i quines n’han estat les prioritats. Però sobretot hem de saber cap a on anem i sobretot quins objectius volem assolir per als nostres municipis i per al conjunt del país. ObjectiusPosar èmfasi en la necessitat de situar la cultura com a prioritat de les polítiques públiquesDetallar el procés històric de les polítiques culturals pel que fa a les prioritats d’inversióRemarcar perquè és important que la cultura sigui considerada un dels eixos bàsics de la societat i no pas un aspecte menorIncidir en la necessitat d’establir pressupostos racionals i equilibrats en el marc de la cultura, per tal d’atendre’n totes les necessitatsDebatre el paper dels drets culturals en el context actualContingutsLa cultura com a centre de les polítiques públiques. Com es pot revertir la situació actual?Les polítiques culturals i les seves prioritats al llarg dels últims decennisCriteris d’eficàcia i eficiència en els pressupostos públicsLa necessitat d’introduir la cultura en el centre dels discursos i les polítiques públiquesLa cultura en els nostres municipis: en quin punt som?Per un nou pacte cultural: objectius i estratègies DOCENT Esteve Plantada (Granollers, 1979) és poeta, periodista cultural, crític de cinema i professor del Màster de Periodisme Literari (UAB), on imparteix l’assignatura d’Assaig i Prosa d’idees, i professor de poesia a l’Escola Bloom. També ha estat docent a l’Escola d’Escriptura de l’Ateneu Barcelonès i al Laboratori de Lletres.Com a periodista literari, ha fet d’articulista, cronista, entrevistador i crític, especialitzat en llibres i cinema. Actualment, és crític cinematogràfic del setmanari El Temps, col·laborador a El Món a Rac1 i responsable de l’espai “Literatures” del programa Connecticat (La Xarxa TV). Ha estat cap de Cultura de NacióDigital (2014-2018), director de la revista The Barcelona Review (2007-2008), impulsor de paperllull, la revista digital de l’Institut Ramon Llull, i ha exercit la crítica a: El Punt Avui, Núvol, Barcelona Metròpolis o Caràcters. He estat editor i fundador d’Edicions Terrícola, membre organitzador del cicle Versos Lliures, i teclista d’Els Nens Eutròfics.Ha publicat diversos llibres de poesia, entre els quals: 'A l’ombra dels violins' (1997, Premi Amadeu Oller), 'Fosca Límit' (2015, premi a Millor poemari de l’any segons Llegir.cat), 'Big Bang Llàtzer' (2016, premi Pare Colom de poesia mediterrània) o 'Rastre quimera' (2022, premi Rosa Leveroni). www.esteveplantada.cat ENTREVISTA A ESTEVE PLANTADA nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba401123659 L’organització d’activitats literàries des dels municipis 2024-02-12 10:00:00 2024-02-12 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/l-organitzacio-d-activitats-literaries-des-dels-municipis Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) 41.3843602,2.1662459 1 Presencial (CERC) Els ajuntaments estan realitzant un gran desplegament d’activitats relacionades amb la literatura, tot promovent presentacions, recitals i rutes, així com la reivindicació d’autors traspassats i la potenciació de la literatura més jove. Però crear activitats literàries implica aturar-se en una sèrie de qüestions que s’han de tenir en compte de manera ineludible, com ara dialogar amb els agents culturals del municipi, amb les llibreries, amb les biblioteques i amb els lectors i lectores del municipis, que poden estar associats o bé formar part de clubs de lectura. I també comporta parlar amb persones que poden actuar de prescriptors. A banda d’aquests elements també és necessària una informació constant i gairebé diària sobre el que s’està coent en el món literari. Més enllà del soroll de les xarxes cal un treball conjunt amb tots els agents esmentats anteriorment per cenyir-se a criteris de qualitat i de potenciació de la literatura i dels seus creadors. Dins de les activitats literàries els recitals poètics ocupen un lloc destacat i han proliferat per tot el territori, de vegades en forma de festivals que incloent també altres arts, principalment la música. Tot això ens ho explicaran Míriam Cano i Clara Saperes. ObjectiusIncidir en la importància de la lectura en la nostra societatDeterminar el paper de primer ordre dels agents culturals per tal de dinamitzar la lectura i la creació d’activitats literàries en els municipisDetallar els passos que cal tenir en compte a l’hora de crear activitats literàries i recitalsConcretar aspectes organitzatius de les activitats literàries, des del pressupost a les col·laboracions i detalls tècnicsAportar recursos per tal de fomentar la lectura entre la població, especialment entre els jovesContingutsLes activitats literàries i els recitalsQuè cal fer per programar activitats literàries?La col·laboració amb els agents del municipiEls festivals de literatura: com singularitzar-losEl suport a la creació literària des dels municipisFent que augmenti l’interès per la literatura: propostes i estratègies PROGRAMA DOCENTS Clara Saperas és fundadora i directora de Tramoia Produccions Culturals, una entitat de serveis culturals que treballa sobretot en l'àmbit de la literatura, el foment de la lectura i la divulgació del patrimoni literari contemporani. L'entitat compta amb una àmplia visió i experiència consolidada participant en esdeveniments i programes relacionats amb el fet literari arreu del territori català. A mode d'exemple, coordina i programa el cicle Poesia als Parcs, de la Diputació de Barcelona, des de 2015, però també ha treballat en esdeveniments de referència com el Festival Mot, la Mostra d'espectacles literaris, Litterarum o múltiples programacions vàries en el marc de biblioteques i altres equipaments. Tramoia estableix aliances i complicitats amb altres agents, investiga formats innovadors i vincula disciplines artístiques, llenguatges creatius i àrees de pensament, per tal d’arribar a públics diversos, millorar l’experiència i fidelitzar els habituals. Míriam Cano (Molins de Rei, 1982) és periodista i escriptora. Ha publicat tres poemaris: Buntsandstein (Viena, 2013), guanyador del premi Martí Dot 2012, Ancoratge (Terrícola, 2016) i Vermell de Rússia (Labreu, 2020) i el conte 'La Comuna de París' dins el volum conjunt Cremen Cels (LaBreu edicions, 2017) amb Martí Sales i Antònia Vicens. Ha traduït una selecció de poemes d'Emily Dickinson (Edicions Poncianes, 2017), Cartes a un Amic Alemany, d'Albert Camus ( Lleonard Muntaner Ed., 2019), Bluets, de Maggie Nelson (L'Altra 2021) i Una Onada, de John Ashbery (Lleonard Muntaner, 2022).Ha col·laborat en diversos mitjans culturals catalans com a articulista i periodista literària i és co-directora de l'Escola Bloom. ENTREVISTA A MÍRAM CANO nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba408282030 Jornada sobre iniciatives locals de pau i cooperació descentralitzada 2024-03-12 09:00:00 2024-03-12 13:45:00 Presentació del nou estudi de l'Observatori de Cooperació Descentralitzada amb orientacions per a l'enfortiment de les polítiques locals de pau. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/jornada-sobre-iniciatives-locals-de-pau-i-cooperacio-descentralitzada Pati Manning (c/ Montalegre, 7) de Barcelona Pati Manning (c/ Montalegre, 7) de Barcelona 41.3842247,2.1663753 https://www.observ-ocd.org/ 1 Des de l'Observatori de Cooperació Descentralitzada UE-Amèrica Llatina de la Diputació de Barcelona, s'ha elaborat un estudi per conèixer l'estat de la qüestió de la cooperació descentralitzada i les iniciatives de pau per veure'n les potencialitats, les possibles mancances i avançar en la reflexió i propostes per reforçar les agendes de pau en el sí de les polítiques de cooperació descentralitzada. El nou estudi de l'Observatori 'Guia per a les agendes locals de pau i cooperació descentralitzada. Orientacions per a l'enfortiment de les polítiques locals de pau' ha estat elaborat pel Centre de Recerca Gernika Gogoratuz. La publicació ha anat a càrrec de Jokin Alberti i Tica Font, i ha comptat amb el suport de Maria Oianguren i Liliana Zambrano-Quintero, i la col·laboració de l'Institut Català per la Pau (ICIP). nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408895659 Assistència a la sessió d'espais d’innovació en la prestació dels serveis socials d’atenció domiciliària 2024 2024-03-19 09:00:00 2024-03-19 12:00:00 Pati Manning, carrer Montalegre,5 Barcelona Pati Manning, carrer Montalegre,5 Barcelona 41.3839217,2.1673238 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Jornada; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; jornada; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba406208027 Primera sessió: Costos i finançament del SAD (places exhaurides) 2024-03-19 09:00:00 2024-03-19 14:30:00 https://www.diba.cat/web/benestar/-/primera-sessio-costos-i-financament-del-sad Pati Mànning, carrer Montalegre 7 de Barcelona Pati Mànning, carrer Montalegre 7 de Barcelona 41.3842590,2.1666060 1 Diputació diputacio L'Àrea de Sostenibilitat social, Cicle de vida i Comunitat us convida a participar en la primera sessió del 2024 dels Espais d'Innovació en la Prestació dels Serveis Socials d'Atenció Domiciliària, dimarts, dia 19 de març al Pati Mànning, carrer Montalegre 7 de Barcelona, de 9.00 h a 14.30 h.Els Espais d'Innovació en la Prestació dels Serveis Socials d'Atenció Domiciliària sorgeixen en el marc del projecte transformador 'Cap a un nou sistema públic de cures en la comunitat' impulsat per l'Àrea de Sostenibilitat social, Cicle de vida i Comunitat, amb l'objectiu de promoure la reflexió i la innovació en la gestió del Servei d'Ajuda a Domicili.En aquesta primera sessió, es tractarà el tema de l'anàlisi dels costos i el copagament del SAD. Es presentarà les eines metodològiques per l'anàlisi dels costos de prestació del SAD elaborades per encàrrec de la Diputació de Barcelona. Les eines permeten la personalització de l'anàlisi a la realitat de cada ens local. Un cop validades les eines, es posaran a disposició de tots els ens locals que les sol·licitin amb l'acompanyament tècnic necessari. Consulta el programa de la sessió.Respecte al copagament, d'una banda, es presentarà els resultats de l'estudi internacional realitzat en el marc del projecte transformador esmentat i publicat el 2023. Per altra banda, s'abordarà la qüestió del copagament del SAD en el marc de la LAPAD i finalment es comptarà amb una taula d'ens locals per debatre pros i contres del copagament a la llum dels indicadors i l'experiència acumulada.Esperem que aquests Espais siguin del vostre interès per ampliar el coneixement i construir col·lectivament propostes de millora de la qualitat de l'ocupació i del servei de SAD així com també per oferir un millor suport a la ciutadania en l'atenció a les necessitats de cura i socioeducatives al domicili. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba408622390 Acte Dia Internacional de les Dones- Agenda Vicepresidenta 5a Raquel Albiol i Gilabert i Diputada Eva Soler i Guallar 2024-03-06 19:00:00 2024-03-06 20:30:00 Assistència a l'acte Dia Internacional de les Dones de la Vicepresidenta 5a i la Diputada adjunta de l'Àrea de Feminismes i Igualtat Paulau de la Generalitat, Pl. de Sant Jaume, Ciutat Vella, 08002 Barcelona Paulau de la Generalitat, Pl. de Sant Jaume, Ciutat Vella, 08002 Barcelona 41.0000000,2.0000000 1 05 - Igualtat de gènere; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Albiol i Gilabert, Raquel; Soler i Guallar, Eva; Altres; Feminismes i Igualtat 05__igualtat_de_genere; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; albiol_i_gilabert_raquel; soler_i_guallar_eva; altres; feminismes_i_igualtat <p>Sra. Raquel Albiol i Gilabert, vicepresidenta 5a i presidenta delegada de l'Àrea de Feminismes i Igualtat</p> <p>Sra. Eva Soler i Guallar, diputada adjunta de l'Àrea de Feminismes i Igualtat</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba391515574 Reunió amb Terra Pagesa_ Unió de Pagesos 2023-06-08 00:00:00 2023-06-08 23:59:59 Pavelló Central. Recinte Maternitat Pavelló Central. Recinte Maternitat 41.3831931,2.1249909 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Comerç i consum; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; comerc_i_consum; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme De 10.30h a 11.30h <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> <p>Gisela Varias, projecte Terra Pagesa</p> <p>Sergi Palay, Unió de Pagesos</p> <p>J. Carlos Vicente, Unió de Pagesos</p> <p>Encarna Peran, cap Oficina Suport al Teixit Comercial Local de la GSC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 04:52
agendadiba390488474 Reunió amb representants de la Federació de Fires de Catalunya 2023-05-22 00:00:00 2023-05-22 23:59:59 Pavelló Central. Recinte Maternitat. Trav. de les Corts, 131-159 08028 Barcelona Pavelló Central. Recinte Maternitat. Trav. de les Corts, 131-159 08028 Barcelona 41.3829838,2.1252484 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Comerç i consum; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; comerc_i_consum; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme D'11.00h a 12.00h <p>Sergi Vilamala, gerent Serveis de Comerç</p> <p>Coralí Cunyat, presidenta de la FEFIC</p> <p>Bernat Vilarasau, gerent de la FEFIC</p> <p>Lluïsa Romero, secretaria de la FEFIC</p> <p>Encarna Peran cap OSTCL de la Gerència de Serveis de Comerç</p> <p>Malena Angles responsable Fires i MVNS de la Gerència de Serveis de Comerç</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba391401974 Reunió amb representants de Barcelona Comerç. Capitalitat Europea del Comerç 2023-06-07 00:00:00 2023-06-07 23:59:59 Pavelló Central. Recinte Maternitat. Trav. de les Corts, 131-159 08028 Barcelona Pavelló Central. Recinte Maternitat. Trav. de les Corts, 131-159 08028 Barcelona 41.3830160,2.1252484 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Comerç i consum; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; comerc_i_consum; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme De 16.00h a 17.00h <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de comerç</p> <p>Josep Xuriguer, representant Barcelona Comerç</p> <p>Alfons Bartí, representant Barcelona Comerç</p> <p>M. Soledad Fraile, cap Oficina de Suport Intern, Planificació i Avaluació de la GSC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba392592841 Reunió GSC_ PIMEC. (Distribució urbana de mercaderies) 2023-06-28 00:00:00 2023-06-28 23:59:59 Pavelló Central. Recinte Maternitat. Trav. de les Corts, 131-159 08028 Barcelona Pavelló Central. Recinte Maternitat. Trav. de les Corts, 131-159 08028 Barcelona 41.3829838,2.1252055 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Comerç i consum; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; comerc_i_consum; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme De 16.00h a 17.00h <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç de Diputació de Barcelona</p> <p>Carles Mas, director Àrea Economia i Empresa de PIMEC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 04:52
agendadiba400457677 Reunió amb Cite 2023-11-14 16:00:00 2023-11-14 17:00:00 Pg. Vall d'Hebron, 171, Recinte Llars Mundet, Edifici Serradell, 4a , Barcelona Pg. Vall d'Hebron, 171, Recinte Llars Mundet, Edifici Serradell, 4a , Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p> Sr. Carles Bertran Director del CITE</p> <p>Sra. Aurora Huerga Barquín, Secretària de Noves Realitats del Treball, Territori i Migracions</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-19 04:52
agendadiba409806767 Reunió informativa inici Projecte Web de Comerç Rural NGEU- agenda gerent Sergi Vilamala- activitat 2024-04-11 00:00:00 2024-04-11 23:59:59 Plataforma Microsoft Teams Plataforma Microsoft Teams 41.3829999,2.1254201 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç i consum; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió; Comerç, Consum i Salut Pública area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_i_consum; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; reunio; comerc_consum_i_salut_publica De 18:00 a 19:00h <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> <p>Representants del municipis de:</p> <p>Borredà, El Bruc, Gironella, Les Masies de Voltregà, Montesquiu, Olost, Sant Martí Sesgueioles, Sant Mateu de Bages, Sant Quirze de Besora, Sant Quirze Safaja, Seva, Talamanca, Tavèrnoles i Vilada</p> <p>Encarna Peran, cap Oficina Suport al Teixit Comercial Local</p> <p>Cristina Izquierdo, tècnica responsable projecte</p> <p>Vanessa Guixé, tècnica responsable projecte</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba409646000 Reunió web productes de proximitat NGEU- agenda gerent Sergi Vilamala-activitat 2024-04-10 00:00:00 2024-04-10 23:59:59 Plataforma Microsoft Teams Plataforma Microsoft Teams 41.3830643,2.1253771 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç i consum; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió; Comerç, Consum i Salut Pública area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_i_consum; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; reunio; comerc_consum_i_salut_publica De 9:30 a 10:30h <p>Sergi Vilamala, gerent Serveis de Comerç</p> <p>Representants de:</p> <p>Consell Comarcal de l'Alt Penedès</p> <p style='margin-bottom:11px'>Consell Comarcal del Bages</p> <p style='margin-bottom:11px'>Comarcal del Baix Llobregat</p> <p style='margin-bottom:11px'>Agència Desenvolupament Berguedà</p> <p style='margin-bottom:11px'>Consorci Moianès</p> <p style='margin-bottom:11px'>Consell Comarcal del Vallès Oriental</p> <p style='margin-bottom:11px'>Consell Comarcal de l'Osona</p> <p style='margin-bottom:11px'>Consel Comarcal Vallès Occidental</p> <p style='margin-bottom:11px'>Consorci Lluçanès</p> <p style='margin-bottom:11px'>Encarna Peran, cap Oficina Suport Comercial Local de la GSC</p> <p style='margin-bottom:11px'>Cristina Izquierdo, tècnica Responsable projecte</p> <p style='margin-bottom:11px'>Pilar Orús, responsable XPT de la GSC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba409601867 Reunió oficis de mercats a Manlleu - agenda gerent Sergi Vilamala-activitat 2024-03-21 15:00:00 2024-03-21 16:00:00 Plataforma Microsoft Teams Plataforma Microsoft Teams 41.3832897,2.1249909 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç i consum; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió; Comerç, Consum i Salut Pública; Manlleu area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_i_consum; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; reunio; comerc_consum_i_salut_publica; manlleu <p>Sergi Vilamala, gerent Serveis de Comerç</p> <p>Betlem Parés, cap de Promoció Ecònomica de l'Ajuntament de Manlleu</p> <p>Encarna Peran, cap de l'Oficina al Suport del Comerç Local de GSC</p> <p>Imma Muñoz, tècnica de Fires i Mercats</p> <p>Xavier Torrent, responsable de Mercats municipals de la GSC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba409517224 Reunió amb l'Escola d'Oficis de Mercat- agenda gerent Sergi Vilamala-activitat 2024-04-05 09:00:00 2024-04-05 10:00:00 Plataforma Microsoft Teams Plataforma Microsoft Teams 41.3832253,2.1252055 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç i consum; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió; Comerç, Consum i Salut Pública area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_i_consum; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; reunio; comerc_consum_i_salut_publica <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> <p>Carlos Aldana, director Escola Oficis de Mercat</p> <p>Esther Dalmau</p> <p>Jordi Bureau</p> <p>Encarna Peran, cap Oficina Suport al Teixit Comercial Local (GSC)</p> <p>Xavier Torrent, responsable Mercats municipals de la GSC</p> <p><span style='letter-spacing:.15pt'> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba408894895 Reunió Cocarmi 2024-03-18 11:30:00 2024-03-18 12:30:00 Plataforma Microsoft Teams Plataforma Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p class='x'>Sra. <span style='tab-stops:list 36.0pt'>Mercè Batlle, presidenta de Cocarmi nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba408695056 Reunió GENCAT - agenda Carlos García - reunió 2024-03-05 09:30:00 2024-03-05 10:30:00 Reunió per parlar sobre 'Dispositiu d'informadors a la Catalunya Central'. Plataforma Microsoft Teams Plataforma Microsoft Teams 41.3882300,2.1490500 1 Àrea d’Espais Naturals i Infraestructura Verda; García Oquillas, Carlos; Barcelonès; Territori i parcs naturals; Personal directiu professional; Reunió; Espais Naturals i Infraestructura Verda; Barcelona area_despais_naturals_i_infraestructura_verda; garcia_oquillas_carlos; barcelones; territori_i_parcs_naturals; personal_directiu_professional; reunio; espais_naturals_i_infraestructura_verda; barcelona <p>Coordinador Àrea d'Espais Naturals i Infraestructura Verda, Carlos García.<br /> Subdirectora general d'Informació i Foment de la Sostenibilitat del Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, Anna Estella.<br /> Cap de l'OTPMIFDA, Jaume Minguell.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba408617732 Reunió direcció general Serveis Socials, Generalitat Catalunya 2024-03-13 15:30:00 2024-03-13 16:30:00 Plataforma Microsoft Teams Plataforma Microsoft Teams 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p class='x'>Sra. Mireia Vall, directora general de Serveis Socials, Generalitat Catalunya</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba408193056 Reunió Cuimp 2024-03-07 14:00:00 2024-03-07 15:00:00 Plataforma Microsoft Teams Plataforma Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sr. Ramon Jovells Argelich</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba408192963 Reunió Direcció General de Dret, Entitats Jurídiques i Mediació del Departament de Justícia, Drets i Memòria de la Generalitat de Catalunya 2024-03-07 10:30:00 2024-03-07 11:30:00 Plataforma Microsoft Teams Plataforma Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p class='x'>Sra. Inmaculada Barral Viñals, directora general de Dret, Entitats Jurídiques i Mediació, Generalitat de Catalunya</p> <p>Sra. Carla Francitorra de Font, subdirectora general de Dret, Entitats Jurídiques i Protectorat, Generalitat de Catalunya</p> <p>Sra. Sònia Petreñas, responsable d’assessorament en Dret Civil i en Segona Oportunitat, del Departament de Justícia, Drets i Memòria, Generalitat de Catalunya</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba408188779 Reunió Ajuntament Tiana 2024-03-04 10:00:00 2024-03-04 11:00:00 Plataforma Microsoft Teams Plataforma Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p class='x'>Sr. Salvatierra, alcalde de l'Ajuntament de Tiana</p> <p>Sra. Susanna Capell Aguayo, regidora de Drets Socials i Salut de l'Ajuntament de Tiana</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba400457798 Reunió amb Fundació Onat 2023-11-14 17:00:00 2023-11-14 18:00:00 Plataforma Teams Plataforma Teams 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p> Sra. Miriam Roset</p> <p>Sra. Mercè Bruguet</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-19 04:52
agendadiba408376239 Sessió informativa sobre la convocatòria de subvencions per a entitats sense finalitat de lucre per l'any 2024 de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat de la Diputació de Barcelona 2024-03-05 17:00:00 2024-03-05 18:00:00 Plataforma Zoom Plataforma Zoom 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Presentació; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; presentacio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba404948131 Curs: Accés, reproducció i publicació de documents d’arxiu 2024-04-18 10:00:00 2024-04-18 14:00:00 https://www.diba.cat/web/opc/-/curs-acces-reproduccio-i-publicacio-de-documents-d-arxiu Plató del CERC Plató del CERC 41.3955350,2.1575980 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Jornades, congressos i seminaris; 2024; Formació de la Xarxa d'Arxius Municipals activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; jornades_congressos_i_seminaris; 2024; formacio_de_la_xarxa_darxius_municipals <p>Arxivers i arxiveres XAM</p> <p>Com ja sabeu un cop us hagueu inscrit serà necessària la validació del referent de formació del vostre Ajuntament per a què la inscripció sigui vàlida. Caldria que féssiu les inscripcions el més aviat possible amb els terminis indicats.</p> Objectiu del curs: Donar a conèixer les condicions d'accés, reproducció i publicació dels documents d'arxiu.Continguts: L'accés, la reproducció i la publicació dels documents d'arxiu segon la normativa.Exemples.El curs serà impartit per: Josep Matas (Assessoria Jurídica Legalment.net). nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
Estadístiques 2024
Agenda corporativa

Mitjana 2024: 9,15 consultes/dia

Sabies que...?

...pots recuperar tots els actes culturals de Badalona?

Amb la API Rest pots cercar en un conjunt de dades en concret però també per tipus de contingut (que permet una cerca més àmplia) i/o inclús per municipi.

Exemple: https://do.diba.cat/api/tipus/acte/camp-rel_municipis/08015/