ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba406635050 Competències clau per la feina. Creativitat: superpoder o competència clau? 2024-04-09 09:30:00 2024-04-09 14:30:00 La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs per formar al personal tècnic de les entitats locals que permetrà adquirir algunes pautes per desenvolupar la creativitat, una competència clau en la tasca i que, habitualment, se'n posa poc en joc. https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/compet%C3%A8ncies-clau-per-la-feina.-creativitat-superpoder-o-compet%C3%A8ncia-clau- 41.3875881,2.1488907 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio Objectius específicsDescobrir que la creativitat és una competència que tenim i es desenvolupa.Conèixer la definició de creativitat.Identificar, a través d'evidències, quines fortaleses creatives es tenen i quins aspectes poden estar interferint el creixement de la competència.Adquirir coordenades pràctiques per estimular la creativitat.ContingutsLa creativitat és un superpoder reservat a unes poques persones?De què parlem quan parlem de creativitat?Vegem en quin estat de salut creativa estem.Explorem i entrenem 5 camins per tirar-se a la piscina. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406634807 ChatGPT, Copilot amb Power Automate, Azure AI i anàlisi de dades socioeconòmiques 2024-04-09 10:00:00 2024-04-25 13:00:00 L'Oficina Tècnica d'Estratègies per al Desenvolupament Econòmic de la Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació organitza el curs per capacitar el personal de la Xarxa d'Observatoris del Desenvolupament Econòmic Local en l'ús del model de llenguatge d'Intel·ligència Artificial com a assistent. https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/chatgpt-copilot-amb-power-automate-azure-ai-i-an%C3%A0lisi-de-dades-socioecon%C3%B2miques 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio ObjectiusCapacitar al personal de la Xarxa d'Observatoris del Desenvolupament Econòmic Local en l'ús del model de llenguatge d'Intel·ligència Artificial com a assistent per realitzar tasques com les següents:Analitzar i interpretar dades socioeconòmiques.Generar informes basats en les dades recopilades.Identificar tendències socioeconòmiques basades en les dades disponibles.Desenvolupar models predictius basats en dades històriques per predir tendències futures.Proporcionar informació i anàlisis de suport en la presa de decisions.Analitzar l'efectivitat de les polítiques públiques existents o proposades, destacant els seus impactes potencials en la societat i l'economia.ContingutsSESSIÓ 1. Introducció a les eines IA i 1r cas d'ús.Benvinguda.Introducció a les eines potenciades per IA.Ronda de preguntes.1r cas d'ús amb ChatGPT.Cas d'ús amb Copilot + ChatGPT + pràctica.Ronda de debat.SESSIÓ 2. Nous desenvolupaments IA i 2n cas d'ús.Benvinguda.Conflictes, limitacions i nous desenvolupaments amb IA.Ronda de preguntes.2n cas d'ús amb ChatGPT.Exploració de casos comentats a la ronda de debat de la sessió 1.Cloenda i conclusions. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406631924 El cas de Centelles: planificació, rehabilitació i augment del parc d’habitatge assequible, en el marc del Cicle de visites: “Les polítiques d’habitatge dels municipis petits” 2024-03-22 10:15:00 2024-03-22 13:15:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/visita-el-cas-de-centelles-planificacio-rehabilitacio-i-augment-del-parc-d-habitatge-assequible-en-el-marc-del-cicle-de-visites-les-politiques-d-habitatge-dels-municipis-petits- 41.3955350,2.1575980 1 ANUL·LAT PresentacióDes de l’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona organitzem una nova visita d’estudi emmarcada en el Cicle de visites: “Les polítiques d’habitatge dels municipis petits”.L’objectiu d’aquest cicle de visites és el de donar a conèixer i posar en valor les polítiques públiques locals d’habitatge endegades a municipis de menys de 10.000 habitants de la demarcació de Barcelona, actuacions que hagin facilitat la provisió de solucions residencials assequibles al municipi o intervencions públiques en promoció o rehabilitació edificatòria residencial innovadores.En aquesta ocasió volem apropar-nos a Centelles, municipi que a partir de l’elaboració del seu Programa d’Actuació Municipal d’Habitatge (PAMH) està impulsant diverses iniciatives orientades a augmentar el parc públic assequible i a fomentar la rehabilitació i millora energètica del parc privat.Centelles, a la comarca d’Osona, té una població de 7.726 habitants. El parc immobiliari d’ús residencial el conformen 3.693 immobles, amb predomini de la tipologia unifamiliar i poc pes del mercat de lloguer, que només és el règim de tinença del 16% de la població. Preocupa l’increment del 40% en el preu de renda per lloguer d’habitatges registrat des de 2014 i la falta d’habitatge assequible / protegit (només hi ha dues promocions d’HPO al poble).Durant la visita coneixerem, de la mà dels responsables polítics i tècnics de l’ajuntament:El Programa d’Actuació Municipal d’Habitatge de Centelles.L’adquisició d’habitatges privats i la seva posterior rehabilitació per tal de dotar-se d’un parc públic d’habitatges assequibles i socials.L’impuls d’un programa local de rehabilitació a escala de barri aprofitant els recursos del Programa 1 d’Entorns Residencials de Rehabilitació Programada dels fons NextGenerationEU.L’estudi de detecció dels habitatges buits i la implementació de mesures per mobilitzar aquest parc vacant i incorporar-lo al mercat.DestinatarisL’activitat s’adreça principalment a càrrecs electes i personal tècnic de municipis petits i consells comarcals, així com a professionals interessats en conèixer experiències innovadores en matèria d’habitatge.InscripcionsLa formalització de la inscripció s’ha de fer complimentant i enviant el següent formulari. El termini d’inscripció finalitza el dia 18 de març. La inscripció és gratuïta. Aforament màxim de 25 persones.*** Clica AQUÍ per veure les principals actuacions en matèria d'habitatge endegades a Centelles. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-22 10:22
agendadiba406634213 Novetats fiscals i laborals en l'àmbit de l'emprenedoria, micropimes i pimes (2a edició) 2024-04-05 10:00:00 2024-04-12 12:30:00 La Gerència de serveis de Promoció Econòmica i Ocupació de la Diputació de Barcelona organitza aquest curs per dotar d'eines al personal directiu i responsables tècnics dels Centres Locals de Serveis a les Empreses perquè coneguin les novetats fiscals i laborals per dur a terme la tasca d'assessorament a persones emprenedores i empreses amb major rigor. https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/novetats-fiscals-i-laborals-en-l-%C3%A0mbit-de-l-emprenedoria-micropimes-i-pimes-2a-edici%C3%B3- 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio ContingutsNovetats legislatives, sentències d'interès i criteris administratius d'Hisenda i l'Autoritat Laboral que puguin resultar d'aplicació en el món de l'emprenedoria, micropimes i pimes. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406632121 Eines de diagnosi, anàlisi, creativitat i innovació per a projectes estratègics 2024-04-03 09:30:00 2024-04-26 13:30:00 L'Oficina Tècnica d'Estratègies per al Desenvolupament Econòmic de la Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació organitza el taller per contextualitzar la gestió de projectes estratègics i obtenir una visió completa i inclusiva respecte a la gestió de projectes, millorant l'eficàcia en la diagnosi d'escenaris i territoris per poder formular propostes de projectes estratègics, així com el grau d'innovació de les propostes d'aquests projectes. https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/eines-de-diagnosi-an%C3%A0lisi-creativitat-i-innovaci%C3%B3-per-a-projectes-estrat%C3%A8gics-1 41.3831119,2.1258700 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio ContingutsQuè implica gestionar projectes?La cronologia dels projectes. Els equips de projectes. Les agendes encobertes.Què cal per liderar projectes?Claus motivacionals en gestió de projectes estratègics.Els diferents actors i rols de la gestió de projectes estratègics.Els errors habituals del DAFO (i com fer que el DAFO ens torni a ser veritablement útil).El Mapa d'Actors. El Sociograma. L'arbre de Problemes. L'anàlisi PESTEL. L'anàlisi de les 5 Forces de Porter.La Pluja d'Idees (Brainstorming) i com fer que sigui realment efectiu.Els Mapes Mentals (Mindmaps) com a eina essencial per bastir tota una estratègia de projecte.Tècniques disruptives (Inversió del Problema, La pitjor idea de la Ha., etc). nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406631959 Com aplicar la Intel·ligència Artificial en l’acompanyament i assessorament a persones emprenedores i empreses 2024-04-03 10:00:00 2024-04-17 14:00:00 La Gerència de serveis de Promoció Econòmica i Ocupació de la Diputació de Barcelona organitza aquest curs per dotar d'eines al personal directiu i responsables tècnics dels Centres Locals de Serveis a les Empreses perquè descobreixin les eines (software) de la IA generativa i Chat GPT-4 per aplicar a processos de generació de continguts: textos, imatges o vídeos. https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/com-aplicar-la-intel%C2%B7lig%C3%A8ncia-artificial-en-l-acompanyament-i-assessorament-a-persones-emprenedores-i-empreses 41.3875539,2.1489812 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio ObjectiusDescobrir les eines (software) de la IA generativa i Chat GPT-4 per aplicar a processos de generació de continguts: textos, imatges o vídeos.Augmentar l'eficiència i la productivitat mitjançant l'automatització de tasques.Optimitzar els processos d'atenció als emprenedors i empresaris.Adquirir les habilitats digitals de les eines de la IA generativa per poder transmetre aquests coneixements a les empreses o emprenedors.Facilitar l'anàlisi de dades.Facilitar la innovació i la creativitat amb l'ús de la IA generativa.Continguts1. Pas previ: tenir molt clar COM PREGUNTAR.2. Automatització de processos i IA generativa en màrqueting i vendes.Identificació i anàlisi del perfil de la competència: investigació de les empreses del sector.Veure la marca digital de l'empresa segons el que diu a les xarxes.Atenció al client i suport.3. Generació de continguts: redactar un guió per a un vídeo, texts per Linkedin, Twitter, etc.Innovació i desenvolupament de nous productes i serveis (Design Thinking amb IA generativa).Tendències de mercat i generació d'idees.Disseny i prototipatge de productes i serveis.Model de negoci.4. Integració de la IA generativa en la gestió dels projectes i l'estratègia d'un negoci.Gestió de projectes i optimització de recursos.Planificació de l'estratègia.Anàlisi de dades: presentació àgil d'informes de resultats, extracció de conclusions i presa de decisions. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406629398 L'ocupabilitat per competències 2024-04-02 09:30:00 2024-06-10 14:30:00 La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs perquè el personal tècnic de la Xarxa de Serveis Locals d'Ocupació conegui el model d'orientació laboral d'Ocupabilitat per competències per garantir que les persones que s'atenen des dels SLO milloren l'ocupabilitat i desenvolupen el propi projecte professional. https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/l-ocupabilitat-per-compet%C3%A8ncies-3 41.3844129,2.1664943 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio ObjectiusConèixer el model d'orientació laboral d'Ocupabilitat per competències per garantir que les persones que s'atenen des dels SLO milloren l'ocupabilitat i desenvolupen el propi projecte professional.Conèixer l'estratègia per construir competència.Adquirir i entrenar les tècniques per identificar competències.Conèixer les bases per desenvolupar competències.Construir itineraris d'acord amb les necessitats de cada persona.Conèixer una tècnica de presentació de la candidatura i el sistema d'aplicació en processos d'orientació.ContigutsMARC TEÒRIC DEL MODEL I EL MODEL D'OCUPABILITAT.Conceptes de base: orientació, intermediació i ocupabilitat. Definició de Grups d'incidència i de perfils d'ocupació. Classificació i definició de competències. Diferències entre elements i evidències. Tipus d'evidències. Diccionaris de competències.IDENTIFICAR COMPETÈNCIES.L'estratègia global per treballar competències. Entrenament per a l'observació d'evidències. Tècniques d'identificació de competències. LA CANDIDATURA PER COMPETÈNCIES.La BIO i el CV per competències: parts i aspectes tècnics per al seu disseny.Elements a tenir en compte en la defensa d'una candidatura per competències.DESENVOLUPAR COMPETÈNCIES.Tècniques i coordenades per al desenvolupament de competències. Disseny del pla de millora competencial. La dinàmica grupal com a eina de desenvolupament competencial.LA VISIÓ GLOBAL DE L'ORIENTACIÓ PER COMPETÈNCIES.Els productes mínims del procés: Taula de factors que afavoreixen i dificulten l'ocupabilitat; Mapa de competències; Presentació de candidatura i Pla de millora. Els itineraris personalitzats.SPEED DATING VIRTUAL. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba403943198 Metodologies d'Assessorament per Emprendre i Innovar 2024-09-19 09:00:00 2024-10-03 13:30:00 La Gerència de serveis de Promoció Econòmica i Ocupació de la Diputació de Barcelona organitza aquest curs per aprendre a aplicar metodologies àgils (Lean Startup i Mètode FOCUS) en assessorar persones emprenedores i veure l'eficiència i agilitat que aporten aquestes metodologies. https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/metodologies-d-assessorament-per-emprendre-i-innovar-1 Recinte Maternitat. Pavelló Mestral. Planta -1 Sala ORGT. Travessera de les Corts, 131-159. Barcelona Recinte Maternitat. Pavelló Mestral. Planta -1 Sala ORGT. Travessera de les Corts, 131-159. Barcelona 41.3825128,2.1252269 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio ObjectiusComprendre el concepte d'MVP (Producte Mínim Viable) i adquirir tècniques per al prototipatge i validació.Conèixer a fons l'eina 'Model de Negoci SCOPE' per assessorar.ContingutsIntroducció a les metodologies àgils per emprendre i innovar.Prototipatge MVP. El producte mínim viable per aprendre bé, ràpid i barat.Disseny del model de negoci amb l'eina SCOPE. Com ens guanyarem la vida?Validació a través d'entrevistes de solució. Hipòtesis i aprenentatges útils.Visió global dels següents passos. Com completar el projecte emprenedor seguint aplicant metodologies àgils. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406561826 24a Assemblea de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat 2022-03-07 09:00:00 2022-03-07 17:30:00 24a edició de la trobada anual de les persones representants dels ens locals que formen part de la Xarxa. 41.2241992,1.7256327 1 nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba406459166 Reunió amb MyStreetBook (FITUR) 2024-01-25 18:00:00 2024-01-25 19:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-mystreetbook-fitur- 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Turisme; Alta direcció i gerents; Personal directiu professional; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; turisme; alta_direccio_i_gerents; personal_directiu_professional; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p><span style='font-size:11.5pt'><span style='font-family:Arial'>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona MyStreetBook - Plataforma de turismo inteligente para Ayuntamientos nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406457501 Reunió amb RENFE 2024-02-23 12:30:00 2024-02-23 13:30:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-renfe-8 41.3817317,2.1258852 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Turisme; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; turisme; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona</p> <p>- Anna Sánchez, cap de l'Oficina de Màrqueting Turístic de la Diputació de Barcelona</p> <p>- Ma. José Tesouro, cap de Secció d'Assistència i Coordinació Turística de Diputació de Barcelona</p> <p>- Victor Puga, gerent de Promoció Institucional i Contractació de Nous Productes de RENFE Viajeros</p> Noves rutes trens turístics nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406452972 Networking a Mataró_ Xarxa Productes de la Terra 2024-02-21 00:00:00 2024-02-21 23:59:59 41.5434036,2.4407940 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Ciutadania; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Maresme; Comerç i consum; Esdeveniments; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Jornada; Comerç, Consum i Salut Pública; Mataró area_de_comerc_consum_i_salut_publica; ciutadania; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; maresme; comerc_i_consum; esdeveniments; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; jornada; comerc_consum_i_salut_publica; mataro D'11.00h a 15.00h <p>Anna Climent, coordinadora Emprenedoria i Empresa C.Comarcal del Maresme</p> <p>Pau Expósito, C.Comarcal del Maresme</p> <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç de la Diputació de Barcelona</p> <p>Pilar Orús, responsable XPT de la Gerència de Serveis de Comerç</p> <p>Alba Gubert, responsable XPT Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Ferran Debant, grup Taelus</p> <p>Pilar Goñi, grup Taelus</p> <p>Representants d'empreses gestores de menjadors col·lectius</p> <p>Representants d'empreses productores de la Xarxa Productes de la Terra</p> <p>Altres assistents</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406450229 Presentació model Mentora 2024-02-23 09:30:00 2024-02-23 13:30:00 41.3955350,2.1575980 1 Àrea d'Educació; Bosch i Costa, Marcel·lina; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Educació; Personal directiu professional; Jornada area_deducacio; bosch_i_costa_marcellina; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; educacio; personal_directiu_professional; jornada <p>Marcelina Bosch, coordinador àrea d'educació</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406450142 Reunió síndic de greuges 2024-02-20 16:30:00 2024-02-20 17:30:00 41.3955350,2.1575980 1 Àrea d'Educació; Bosch i Costa, Marcel·lina; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Educació; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Alaminos Escoz, Francesca; Reunió area_deducacio; bosch_i_costa_marcellina; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; educacio; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; alaminos_escoz_francesca; reunio <p>Marcelina Bosch, coordinadora àrea d'educació</p> <p>Francesca Alaminos, gerenta de serveis d'educació</p> <p>Lidia Garcia Chicano, tècnica assessora àrea d'educació</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406389501 Jornada 'Iniciatives locals de pau i cooperació descentralitzada' 2024-03-12 09:00:00 2024-03-12 13:45:00 https://www.diba.cat/web/ri/-/jornada-iniciatives-locals-de-pau-i-cooperaci%C3%B3-descentralitzada- 1 Presentació del nou estudi de l'Observatori de Cooperació Descentralitzada amb orientacions per a l'enfortiment de les polítiques locals de pau L'any 2023 ha estat l'any amb més conflictes oberts al món des del final de la Segona Guerra Mundial. Conflictes que tenen un origen complex i multidimensional i respecte dels quals, les polítiques tradicionals de pau i els mecanismes legals per limitar la violència ja no serveixen, no es respecten o estan obsolets. Malgrat que les polítiques de pau i de seguretat no son competència dels governs locals, cada vegada més municipis necessiten dotar-se de programes o participar en xarxes o en iniciatives de pau. És per això que des de l'Observatori de Cooperació Descentralitzada UE-Amèrica Llatina de la Diputació de Barcelona, s'ha elaborat un estudi per conèixer l'estat de la qüestió de la cooperació descentralitzada i les iniciatives de pau per veure'n les potencialitats, les possibles mancances i avançar en la reflexió i propostes per reforçar les agendes de pau en el sí de les polítiques de cooperació descentralitzada. El nou estudi de l'Observatori 'Guia per a les agendes locals de pau i cooperació descentralitzada. Orientacions per a l'enfortiment de les polítiques locals de pau' ha estat elaborat pel Centre de Recerca Gernika Gogoratuz. La publicació ha anat a càrrec de Jokin Alberti i Tica Font, i ha comptat amb el suport de Maria Oianguren i Liliana Zambrano-Quintero, i la col·laboració de l'Institut Català per la Pau (ICIP). Els resultats de la guia posen de manifest les poques experiències actuals i l'ampli recorregut i impacte que pot tenir la cooperació descentralitzada en la construcció de pau territorial. És per això que avui volem aprofitar la presentació d'aquest estudi per convidar-vos a reflexionar col·lectivament sobre com aprofitar el potencial de la cooperació descentralitzada per construir una nova pau territorial.Programa09:00-9:15h | Obertura institucional a càrrec de:Núria Parlón, Diputada delegada de Relacions Internacionals, Agenda 2030, Agendes urbanes i Innovació de polítiques públiquesKristian Herbolzheimer, Director de l'Institut Català Internacional per a la Pau (ICIP)09:15-10:00h | Presentació de l’estudi “Guia per a les agendes locals de pau i cooperació descentralitzada. Orientacions per a l'enfortiment de les polítiques locals de pau” a càrrec de:Jokin Alberti, president de l’Associació d’investigació per la pau Gernika GogoratuzTica Font, investigadora del Centre Delàs d’estudis per la Pau10:00-10:30 | Debat i preguntes10:30-11:00 | Pausa Cafè11:00-13:30 | Espai de Treball i Reflexió col·lectiva (aprox. 45’m cada espai)Què entenem per política pública local de pau?Què estem fent des de la cooperació descentralitzada per construir pau territorial? Quines experiències?Com avancem? Amb quines eines? Amb qui ho fem?13:30-13:45 | Conclusions jornada i clausura a càrrec de la Diputació de Barcelona i de l’Observatori de Cooperació Descentralitzada UE-ALAforament limitat. En cas de tenir interès per assistir a la jornada, si-us-plau,escriviu un correu electrònic a ocd.bcn@diba.cat Una iniciativa de l'Observatori de Cooperació Descentralitzada nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba406381727 Visita de membres de la xarxa BELC de Catalunya i les Illes Balears a Brussel·les 2024-02-19 00:00:00 2024-02-21 23:59:59 1 Àrea de Presidència; Ajuntaments; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Relacions internacionals; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Viatge area_de_presidencia; ajuntaments; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; relacions_internacionals; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; viatge <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-27 16:42
agendadiba406381170 Reunió amb l'Ajuntament de Barcelona 2024-02-12 12:30:00 2024-02-12 23:59:59 41.3915085,2.1476528 1 Àrea de Presidència; Ajuntaments; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Barcelonès; Relacions internacionals; Alta direcció i gerents; Àrea de Presidència; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Barcelona area_de_presidencia; ajuntaments; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; barcelones; relacions_internacionals; alta_direccio_i_gerents; area_de_presidencia; montseny_domenech_antoni; reunio; barcelona <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals DB<br /> Octavi de la Varga, assessor de Projectes Estratègics Internacionals DB<br /> Pau Solanilla, comissionat de Relacions Internacionals i Promoció de Ciutat de l'Aj. de Barcelona<br /> Felip Roca, director de Relacions Internacionals de l'Ajuntament de Barcelona<br /> Mònica Batlle, sotsdirectora de Relacions Internacionals de l'Ajuntament de Barcelona</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-27 13:02
agendadiba406379068 Reunió amb Corporación Caribe Afirmativo 2024-02-09 15:00:00 2024-02-09 23:59:59 41.3915004,2.1476743 1 Àrea de Presidència; Ajuntaments; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Reunió area_de_presidencia; ajuntaments; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; reunio <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals<br /> Margarida Barceló, cap de l'Oficina de Cooperació al Desenvolupament<br /> Octavi de la Varga, assessor de Projectes Estratègics Internacionals<br /> Giovanni Molinares, Coordinador de Movilidad Humana de Corporación Caribe Afirmativo</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-27 13:02
agendadiba406260521 Reunió amb l'Ajuntament de Badia del Vallès_ Comerç 2024-02-20 00:00:00 2024-02-20 23:59:59 41.5137269,2.1130222 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Ajuntaments; Vallès Occidental; Comerç i consum; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió; Comerç, Consum i Salut Pública; Badia del Vallès area_de_comerc_consum_i_salut_publica; ajuntaments; valles_occidental; comerc_i_consum; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; reunio; comerc_consum_i_salut_publica; badia_del_valles D'11.00h a 12.30h <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> <p>Marta Carbó, interventora de l'Ajuntament de Badia del Vallès</p> <p>Esther Rosalen, secretària de l'Ajuntament de Badia del Vallès</p> <p>Antonio Polo, assessor de l'Ajuntament de Badia del Vallès</p> <p>Teresa Pérez, tècnica de l'Ajuntament de Badia del Vallès</p> <p>Encarna Pera, cap Oficina Suport al Teixit Comercial Local de la GSC</p> <p>Xavier Torrent, responsable Mercats Municipals</p> <p>Altres assistents de l'Ajuntament de Badia del Vallès</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-27 13:02
agendadiba406260298 Reunió a l'Ajuntament de Les Preses respecte les APEU 2024-02-16 00:00:00 2024-02-16 23:59:59 42.1484087,2.4591475 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Ajuntaments; Comerç i consum; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió; Comerç, Consum i Salut Pública area_de_comerc_consum_i_salut_publica; ajuntaments; comerc_i_consum; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; reunio; comerc_consum_i_salut_publica D'11.00h a 12.00h <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> <p>Secretari de l'Ajuntament de Les Preses</p> <p>Tècnics de l'Ajuntament de Les Preses</p> <p>Encarna Peran, cap Oficina Suport Teixit Comercial Local</p> <p>Georgina Xufré, responsable APEU's de la Gerència de Serveis de Comerç</p> <p>Albert Mitjà, tècnic de Comerç</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-26 22:22
agendadiba403541332 Exposició 'ReHabilitem', a Vilafranca del Penedès 2024-03-08 00:00:00 2024-04-08 23:59:59 L’exposició ReHabilitem té com a objectiu fomentar la cultura de la rehabilitació d’edificis entre la ciutadania. ReHabilitem vol donar a conèixer els avantatges que té el manteniment dels habitatges, així com adaptar-los a les necessitats actuals de confort i estalvi energètic. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/exposicio-rehabilitem-a-vilafranca-del-penedes Oficina Local d'Habitatge (Carrer de Sant Pere, 3) de Vilafranca del Penedès Oficina Local d'Habitatge (Carrer de Sant Pere, 3) de Vilafranca del Penedès 41.3448385,1.6970090 https://www.vilafranca.cat/lajuntament/lajuntament-tescolta/oficina-local-dhabitatge 1 Es tracta d’una exposició sensorial i interactiva que dona resposta a preguntes com què és i per què cal rehabilitar, com s’ha de fer, o quins ajuts hi ha per fer-ho, posant especial èmfasi en l'oportunitat que representen els fons Next Generation. Amb missatges positius i informació clara i accessible, l’exposició ajuda a superar les barreres percebudes que dificulten implicar-se en un projecte de rehabilitació: des de la por a la burocràcia fins a la desconfiança amb els professionals. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba406245946 Sistemes de protecció passiva contra incendis (PPCI) dels edificis 2024-04-11 09:30:00 2024-04-25 13:30:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/sistemes-de-protecci%C3%B3-passiva-contra-incendis-ppci-dels-edificis-1 1 Dates: 11, 18 i 25 d’abril 2024 PresentacióLa Gerència d’Urbanisme, Habitatge i Activitats organitza, amb l’Associació Clúster de seguretat contra incendis de Catalunya aquest curs amb l’objectiu de formar als tècnics municipals sobre la necessitat d'exigir una correcta instal·lació, certificació i manteniment dels elements de protecció passiva que s'instal·lin en edificis.Així com donar a conèixer als tècnics municipals la Guia de manteniment i bones pràctiques dels sistemes de protecció passiva contra incendis, i la Instrucció tècnica SP-136 de Certificació de productes de PPCI.ContingutIntroducció a la protecció passiva contra incendisLa instrucció tècnica complementària SP 136Guies tècniques i altres documents de referènciaReacció al focEstructures portants: estructures metàl·liques, estructures de formigó, forjats mixtes de xapa col·laborant, estructures de fustaSistemes de sectorització I: parets i falsos sostres, franges tallafocs, conductes de ventilació i extracció de fums, segellats de penetracions i comportes tallafocs i reixetes.Sistemes de sectorització II: Portes tallafocDestinatarisTècnics d’activitats, enginyers, arquitectes i altre personal tècnic dels ens locals.InscripcionsEl període d'inscripció es tancarà un cop s'hagin assolit les places ofertades, o en tot cas, 10 dies abans de l'inici del curs. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat; les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds.Podeu fer efectives les vostres inscripcions al següent enllaç. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba406013447 Jornada tècnica 'Opinions i creences sobre comunicació tributària ' 2024-02-23 09:30:00 2024-02-23 12:30:00 La jornada està organitzada conjuntament per la Càtedra UB DIBA de Comunicació Clara Aplicada a les Administracions Públiques i la Diputació de Barcelona. Des que es va crear al juliol de 2022, la Càtedra ha col·laborat amb l'Organisme de Gestió Tributària (ORGT) per millorar la comunicació i la documentació dirigida als contribuents. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/jornada-tecnica-opinions-i-creences-sobre-comunicacio-tributaria- 41.3890436,2.1492518 1 En aquest marc, s'han realitzat enquestes als usuaris i treballadors de les oficines d'atenció ciutadana. Durant la jornada, es presentaran els resultats i es debatrà sobre les proposta de millora.També s'obrirà un espai de treball per identificar els aspectes que dificulten la comprensió de la documentació tributària, i es lliurarà el premi a la millor investigació sobre comunicació clara en l'Administració duta a terme per un estudiant universitari. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba403541727 Exposició 'Consum Conscient', a Pallejà 2024-02-22 00:00:00 2024-03-08 23:59:59 Consum Conscient és una exposició itinerant que té per objecte donar a conèixer als joves els aspectes més bàsics i més útils a l’hora de consumir responsablement. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/exposicio-consum-conscient-a-palleja Edifici del castell (Avinguda de Prat de la Riba, 10) de Pallejà Edifici del castell (Avinguda de Prat de la Riba, 10) de Pallejà 41.4217803,1.9967235 https://www.diba.cat/web/consum-conscient/ 1 L’exposició introdueix aquests conceptes d’una manera lúdica i divertida, mitjançant la invenció d’una realitat paral·lela, amb un llenguatge ple de vocables inventats, que introdueixen el visitant a tota una sèrie de conceptes relacionats amb el consum (condicions dels contractes, drets i deures, etc.) que els conduirà fins a assolir un coneixement i una presa de consciència en el moment de realitzar les seves compres o contractar serveis. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba406241335 Presentació de l'Estudi de l'oferta de turisme de reunions a les comarques de Barcelona 2024-02-16 09:00:00 2024-02-16 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-de-l-estudi-de-l-oferta-de-turisme-de-reunions-a-les-comarques-de-barcelona 41.6326879,2.7187209 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Maresme; Turisme; Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Presentació; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Santa Susanna area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; maresme; turisme; esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; presentacio; desenvolupament_economic_i_turisme; santa_susanna <p>Per part de la Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta</p> <p>- Anna Sánchez, cap de l'Oficina de Màrqueting Turístic</p> <p>- Ma. José Tesouro, cap de la Secció d'Assistència i Coordinació Turística</p> <p>- Mariona Poblet, cap de la Unitat de Continguts i Difusió</p> <p>Resta d'assistents: empreses privades i diversos representants del territori.</p> Presentació de l'estudi de turisme de reunions a les comarques de Barcelona. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-25 12:12
agendadiba405141811 Reunió Aigües Barcelona 2024-02-07 12:00:00 2024-02-07 13:00:00 Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171 Barcelona Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171 Barcelona 41.4366815,2.1446334 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Esdeveniments; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; esdeveniments; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p> Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p>Sra. Marta Sole, cap de Servei de Convivència, Diversitat i Cicle de Vida</p> <p>Sra. Meritxell Farré, directora acció social i participació. Aigües Bcn</p> <p>Sra. Nerea Plaza, responsable acció social. Aigües Bcn</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-25 12:12
agendadiba406110727 Reunió Facultat d’Educació Social i Treball Social Pere Tarrés 2024-02-13 16:00:00 2024-02-13 17:00:00 41.4366815,2.1446334 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p> Sra. Txus Morata García, directora de la Càtedra de lleure Educatiu i acció sociocultural </p> <p> </p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-25 12:12
agendadiba406238708 Consell de Direcció de l'Agència Catalana de Turisme 2024-02-15 16:00:00 2024-02-15 18:00:00 41.3905262,2.1626507 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Turisme; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; turisme; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p>Per part de Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</p> <p>Resta d'assistents: Representants dels diferents Patronats de Turisme i personal de l'Ag.Catalana de Turisme.</p> <p> </p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-25 12:12
agendadiba406237558 Reunió amb Sien Consulting 2024-02-14 17:00:00 2024-02-14 18:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-sien-consulting-2 41.3816834,2.1258208 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Turisme; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; turisme; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p>Per part de la Gerència de Serveis de Turisme de Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta</p> <p>- Xavier Font, cap de l'Of. Tècnica de Turisme</p> <p>- Montse Giró, cap del LabTurisme</p> <p>- Josep Rodrítuez, responsable Projectes Europeus</p> <p>Per part de SIEN Consulting:</p> <p>- Pere Lloret, consultor</p> Ajudes PID DIBA nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-25 12:12
agendadiba406214133 V Congrés d'Acústica de Catalunya Acusticat 2024-04-24 00:00:00 2024-04-25 23:59:59 L'Acusticat és l'esdeveniment de referència del sector acústic a Catalunya. Un punt de trobada multitemàtic i multisectorial, que convida a la reflexió i a l'oferta de solucions tecnològiques, intangibles i socials per millorar la qualitat acústica i ambiental del nostre territori. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/v-congres-d-acustica-de-catalunya 41.7290060,1.8286658 https://www.congresacusti.cat/ 1 nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba406213460 24 Assemblea de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat 2024-03-07 09:00:00 2024-03-07 17:00:00 24a edició de la trobada anual de les persones representants dels ens locals que formen part de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/24-assemblea-xarxa-de-ciutats-i-pobles-cap-a-la-sostenibilitat 41.2299823,1.7261602 https://www.diba.cat/web/xarxasost/-/24a-assemblea-de-la-xarxa-de-ciutats-i-pobles-cap-a-la-sostenibilitat 1 L’assemblea de la Xarxa és l’òrgan de decisió de l’associació, però també és l’espai natural de trobada per als representants electes membres de la Xarxa. Aquesta serà l’assemblea que iniciarà el mandat 2023-2027 i que reunirà per primera vegada aquest any a les persones representants dels 320 ens locals que conformen la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba404947882 Curs: La preservació digital als arxius municipals 2024-03-14 09:30:00 2024-03-14 14:00:00 Concepte de preservació digital. L’experiència en la preservació digital en diferents arxius municipals. https://www.diba.cat/web/opc/-/curs-la-preservaci%C3%B3-digital-als-arxius-municipals Plató del CERC. (Pati Manning- Carrer Montalegre, 7 - Barcelona). Plató del CERC. (Pati Manning- Carrer Montalegre, 7 - Barcelona). 41.3843852,2.1664127 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Jornades, congressos i seminaris; 2024; Formació de la Xarxa d'Arxius Municipals activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; jornades_congressos_i_seminaris; 2024; formacio_de_la_xarxa_darxius_municipals <p>Arxivers i arxiveres XAM.</p> Objectiu: Donar a conèixer l'estratègia de la preservació digital dels arxius municipals.Professors: Miquel Térmens, Gorka Cofiño, Teresa Cardellach, Francesc Giménez.Programa del Curs:9:30-10:30h.: La preservació digital als arxius: una aproximació.Miquel Térmens, Degà de la Facultat d'Informació i Mitjans Audiovisuals de la Universitat de Barcelona.10:30-11:00h.: Pausa.11:00-12:00 h.: La preservació digital a l’Arxiu Municipal de Barcelona.Gorka Cofiño, Responsable d'Arxiu i Gestió Documental de l’Arxiu Municipal de Barcelona.12:00-13:00h.: La preservació digital a l’Arxiu Municipal de Terrassa.Teresa Cardellach, arxivera en cap de l’Ajuntament de Terrassa.13:00-14:00 h.: La preservació digital a l’Arxiu Municipal de Sant Cugat del Vallès.Francesc Giménez, nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-25 12:12
agendadiba406209107 Reunió amb COCEMFE Catalunya 2024-02-15 13:00:00 2024-02-15 14:00:00 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Sr. Frederic Crespo, president de COCEMFE Catalunya nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-25 12:12
agendadiba406208289 Reunió amb EULEN Sociosanitaris 2024-02-14 09:00:00 2024-02-14 10:00:00 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Sra. Noemí Cullell, gerent Eulen Sociosanitaris. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-25 12:12
agendadiba406208875 Comissió executiva Consorci Barri de la Mina 2024-02-14 11:00:00 2024-02-14 13:00:00 41.4100575,2.2182643 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Membres de la Comissió Executiva Consorci Barri de la Mina nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-25 12:12
agendadiba406013104 XIX Jornada del Cercle de Comparació Intermunicipal dels Serveis de Socials 2024-02-22 10:00:00 2024-02-22 14:00:00 En aquesta edició es commemora el Dia Mundial de la Justícia Social, que se celebra cada 20 de febrer, posant en valor el paper dels serveis socials locals com a base del reforç de les polítiques socials que garanteixin l’avenç dels drets socials en diferents àmbits, des de la protecció social, a l’ocupació, els serveis socials, l’habitatge, la salut, les cures o l'educació. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/xix-jornada-del-cercle-de-comparacio-intermunicipal-dels-serveis-de-socials 41.3865614,2.1761824 https://www.diba.cat/web/benestar/-/xix-jornada-anual-del-cercle-de-comparaci%C3%B3-intermunicipal-de-serveis-socials 1 La jornada comptarà amb la participació de persones expertes de l'àmbit acadèmic i professional.Podeu consultar el programa complet de la jornada i fer la inscripció al següent enllaç. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba401123588 Les subvencions en l’àmbit de la cultura local (4a edició) 2024-01-30 10:00:00 2024-02-01 12:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/les-subvencions-en-l-%C3%A0mbit-de-la-cultura-local-4a-edici%C3%B3- Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 1 En l’activitat diària dels tècnics i tècniques de cultura és imprescindible conèixer el marclegal de les subvencions, els procediments de concessió i els requisits a l’hora d’atorgarles.Tard o d’hora les persones que treballen en cultura acaben tenint contacte ambaspectes legals i de procediment relacionats amb les subvencions, amb la qual cosaapareixen, de manera inevitable, molts dubtes sobre com atorgar-les i també sobre elspassos que cal fer en aquest sentit. El curs vol donar a conèixer el funcionament del’activitat subvencional, els límits pressupostaris, el control financer i les conseqüènciesde l’incompliment de les obligacions per part del receptor de la subvenció.El curs té com a objectius principals determinar el marc legal al qual estan subjectes lessubvencions, detallar-ne les principals tipologies, clarificar què entenem per activitatsubvencional, establir quins han de ser els passos pel que fa a la justificació, analitzarels casos d’incompliment i mostrar casos pràctics.Un curs ple d’exemples pràcticsDurant el curs s’exposaran nombrosos casos pràctics en què els participants podrananalitzar casos reals. Aspectes com l’activitat subvencional, el concepte de subvenció,el procediment per atorgar subvencions, el control financer i pressupostari i, sobretot, lajustificació de les subvencions seran analitzats també de manera detallada. Programa 30 de gener 10:00 - 11:00 h: Definició de subvenció. Normativa reguladora. Concepte, característiques i subjectes11:00 - 12:00 h: Tipus de subvencions i procediments. Justificació i reintegrament (models). Infraccions i sancions1 de febrer10:00 - 11:00 h: Publicitat i transparència. Elements vinculats (protecció de dades, propietat intel·lectual, tractament fiscal, pressupost)11:00 - 12:00 h: Casos pràctics Docents Rebeca Cordeiro Llicenciada en Dret per la Universitat de Barcelona. Funcionària de carrera en la categoria de Tècnica superior en gestió de l’Ajuntament de Barcelona. Experiència en l’Administració pública local des del 1998 i com a advocada per compte propi. Funcions de tècnica especialista jurídica a l’Institut municipal de l’habitatge de Barcelona (2009 a 2019), a l’Àrea de Drets socials, justícia global, feminismes i LGTBI on també he exercit com a Secretària delegada (2020 a 2023). Actualment Lletrada consistorial als Serveis Jurídics centrals de l’Ajuntament de Barcelona. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) google/REQUEST_DENIED Agenda corporativa 2024-03-25 03:42
agendadiba404167251 Taller: microfonia sense fils 2024-02-21 00:00:00 2024-02-22 23:59:59 https://www.diba.cat/web/cerc/-/taller-pr%C3%A0ctic-microfonia-sense-fils Plaça Didó, 1- 08221 (Terrassa) - ESTAE (Escola Superior de Tècniques de les Arts de l'Espectacle) Plaça Didó, 1- 08221 (Terrassa) - ESTAE (Escola Superior de Tècniques de les Arts de l'Espectacle) 1 De 09:00 a 13:30 i de 15:00 a 17:00 h. DestinatarisPersonal tècnic d'escenari de qualsevol especialitat, amb un nivell bàsic de coneixements dels equips i tècniques de sonorització. Preferentment personal dels espais escènics municipals adherits al Circuit de la Xarxa d'Espais Escènics Municipals. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-25 03:42
agendadiba401123659 L’organització d’activitats literàries des dels municipis 2024-02-12 10:00:00 2024-02-12 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/l-organitzaci%C3%B3-d-activitats-liter%C3%A0ries-des-dels-municipis Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) 41.3843602,2.1662459 1 Presencial (CERC) Els ajuntaments estan realitzant un gran desplegament d’activitats relacionades amb la literatura, tot promovent presentacions, recitals i rutes, així com la reivindicació d’autors traspassats i la potenciació de la literatura més jove. Però crear activitats literàries implica aturar-se en una sèrie de qüestions que s’han de tenir en compte de manera ineludible, com ara dialogar amb els agents culturals del municipi, amb les llibreries, amb les biblioteques i amb els lectors i lectores del municipis, que poden estar associats o bé formar part de clubs de lectura. I també comporta parlar amb persones que poden actuar de prescriptors. A banda d’aquests elements també és necessària una informació constant i gairebé diària sobre el que s’està coent en el món literari. Més enllà del soroll de les xarxes cal un treball conjunt amb tots els agents esmentats anteriorment per cenyir-se a criteris de qualitat i de potenciació de la literatura i dels seus creadors. Dins de les activitats literàries els recitals poètics ocupen un lloc destacat i han proliferat per tot el territori, de vegades en forma de festivals que incloent també altres arts, principalment la música. Tot això ens ho explicaran Míriam Cano i Clara Saperes. ObjectiusIncidir en la importància de la lectura en la nostra societatDeterminar el paper de primer ordre dels agents culturals per tal de dinamitzar la lectura i la creació d’activitats literàries en els municipisDetallar els passos que cal tenir en compte a l’hora de crear activitats literàries i recitalsConcretar aspectes organitzatius de les activitats literàries, des del pressupost a les col·laboracions i detalls tècnicsAportar recursos per tal de fomentar la lectura entre la població, especialment entre els jovesContingutsLes activitats literàries i els recitalsQuè cal fer per programar activitats literàries?La col·laboració amb els agents del municipiEls festivals de literatura: com singularitzar-losEl suport a la creació literària des dels municipisFent que augmenti l’interès per la literatura: propostes i estratègies PROGRAMA DOCENTS Clara Saperas és fundadora i directora de Tramoia Produccions Culturals, una entitat de serveis culturals que treballa sobretot en l'àmbit de la literatura, el foment de la lectura i la divulgació del patrimoni literari contemporani. L'entitat compta amb una àmplia visió i experiència consolidada participant en esdeveniments i programes relacionats amb el fet literari arreu del territori català. A mode d'exemple, coordina i programa el cicle Poesia als Parcs, de la Diputació de Barcelona, des de 2015, però també ha treballat en esdeveniments de referència com el Festival Mot, la Mostra d'espectacles literaris, Litterarum o múltiples programacions vàries en el marc de biblioteques i altres equipaments. Tramoia estableix aliances i complicitats amb altres agents, investiga formats innovadors i vincula disciplines artístiques, llenguatges creatius i àrees de pensament, per tal d’arribar a públics diversos, millorar l’experiència i fidelitzar els habituals. Míriam Cano (Molins de Rei, 1982) és periodista i escriptora. Ha publicat tres poemaris: Buntsandstein (Viena, 2013), guanyador del premi Martí Dot 2012, Ancoratge (Terrícola, 2016) i Vermell de Rússia (Labreu, 2020) i el conte 'La Comuna de París' dins el volum conjunt Cremen Cels (LaBreu edicions, 2017) amb Martí Sales i Antònia Vicens. Ha traduït una selecció de poemes d'Emily Dickinson (Edicions Poncianes, 2017), Cartes a un Amic Alemany, d'Albert Camus ( Lleonard Muntaner Ed., 2019), Bluets, de Maggie Nelson (L'Altra 2021) i Una Onada, de John Ashbery (Lleonard Muntaner, 2022).Ha col·laborat en diversos mitjans culturals catalans com a articulista i periodista literària i és co-directora de l'Escola Bloom. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba363174237 Presentació del 'Model d’Ordenança reguladora dels procediments d’intervenció en l’edificació, l’ús del sòl i el subsol” (ORPIME) 2022-02-10 09:30:00 2022-02-10 10:30:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/-model-d-ordenan%C3%A7a-reguladora-dels-procediments-d-intervenci%C3%B3-en-l-edificaci%C3%B3-l-%C3%BAs-del-s%C3%B2l-i-el-subsol-orpime- 1 PresentacióEl Servei d’Urbanisme ha promogut la redacció d’una Ordenança que es proposa com a model per als ajuntaments de la demarcació que vulguin implementar-la, s’ha elaborat amb l’objectiu de donar suport a l’acció dels ens locals en les seves funcions d’intervenció urbanística, i també per clarificar el marc regulador dels procediments d’intervenció i per avançar cap a l’estandardització i simplificació de les classificacions i la documentació necessària per a la tramitació administrativa dels actes subjectes a llicència urbanística o a comunicació prèvia.ProgramaDijous 10 de febrer 2022. 9:30 – 10:30 (webinar). (Enllaç a l'enregistrament de la sessió)SalutacióPere Pons, President delegat de l’Àrea d’Infraestructures i Espais NaturalsL’elaboració de l’ordenança i suport als ens locals en la seva implementacióFerran Barba, cap del Servei d’UrbanismeExposició bàsica ordenança: objecte, estructura, contingut d’articulat i annexosElisabeth Medina, Carolina Cabrera, ponència tècnica – Servei d’Urbanisme Més informació sobre l’ORPIME nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba280881358 Introducció a l'habitatge, l'urbanisme, les activitats i la protecció civil. Formació per a nous càrrecs electes 2019-12-11 09:30:00 2019-12-13 14:00:00 Aquesta acció formativa pretén compartir i debatre entre tècnics i electes les orientacions bàsiques que haurien de regir les competències d'habitatge, urbanisme, activitats i protecció civil. I, a l'hora, presentar els instruments bàsics de suport i cooperació de què disposa la Diputáció al servei dels ens locals. https://www.diba.cat/web/hua/-/els-reptes-locals-de-l-habitatge-l-urbanisme-les-activitats-i-la-proteccio-civil-introduccio-i-debat-per-a-nous-electes 41.3879180,2.1493020 1 general general PresentacióL’acció urbanística local, el disseny, implementació i avaluació de polítiques d’habitatge, la gestió i control administratiu de les activitats o la planificació de la protecció civil són matèries de gran complexitat tècnica i jurídica i responen a diferents àmbits competencials dels ens locals.Els nous mandats municipals que tot just fa uns mesos han arrencat han d’assumir aquesta complexitat i estructurar una resposta efectiva i ajustada a una normativa sovint poc adaptada a l’enorme varietat territorial dels nostres municipis.Creiem doncs que és oportú posar a disposició de l’electe un marc d’orientació bàsica en el que es mostrin no només les obligacions i els límits, sinó també els potencials i les possibilitats d’acció que cada consistori pot aplicar en el seu àmbit territorial sobre les matèries que són pròpies de la Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats.ObjectiusFacilitar una aproximació introductòria a partir de la identificació dels reptes i oportunitats que es plantegen en el món local.Exposar el marc competencial i legal d’aplicació, així com els instruments disponibles per a cada una de les matèries esmentades.Presentar els recursos de suport que oferim als ens locals des del Servei d’Urbanisme, l’Oficina d’Habitatge i l’Oficina d’Activitats de la Gerència.DestinatarisCàrrecs electes dels governs locals (alcaldes, regidors, consellers, etc.) que desenvolupen la seva activitat pública en l’àmbit de l’urbanisme, l’habitatge, les activitats o la protecció civil, així com altres càrrecs que, tot i no exercir les seves responsabilitats en aquesta matèria, poden estar-hi interessats.Programa i inscripcionsLa jornada és gratuïta però, per raons organitzatives, cal formalitzar la inscripció fins al 5 de desembre de 2019 (inclòs) clicant aquest enllaç.Podeu consultar el programa clicant aquest enllaç.Guies on-line i material de suportUrbanismeHabitatgeActivitatsProtecció civil nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-22 10:22
agendadiba406001474 Reunió amb la Diputació de Tarragona 2024-02-15 11:30:00 2024-02-15 13:30:00 Reunió d'intercanvi tècnic en relació amb els plans de cooperació de la Diputació de Tarragona 1 #DIBAOBERTA; Espinosa de Castro, Marina; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Balbàs Garrido, Maribel; Reunió dibaoberta; espinosa_de_castro_marina; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; balbas_garrido_maribel; reunio <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><b><span style='font-family:&quot;Calibri Light&quot;,sans-serif'>Per part de la Diputació de Tarragona: nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-22 10:22
agendadiba406111284 Reunió Ajuntament Berga 2024-02-20 12:00:00 2024-02-20 13:00:00 41.4371224,2.1445578 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p> Sra. Andrea Corominas Roura, regidora de Salut, Drets Socials i Residència de l'Ajuntament de Berga</p> <p> </p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-22 10:22
agendadiba406111184 Reunió Ajuntament Olesa de Montserrat 2024-02-19 12:00:00 2024-02-19 13:00:00 41.4371224,2.1445578 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p>Sr. Jordi Martinez Vallmitjana, regidor de Benestar Social de l'Ajuntament d'Olesa de Montserrat</p> <p>Sra. Margarita Ruiz Bobé, cap de gestió de serveis socials de l'Ajuntament d'Olesa de Montserrat</p> <p> </p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-22 00:22
agendadiba406111129 Reunió UPC 2024-02-19 10:30:00 2024-02-19 11:30:00 41.4371224,2.1445578 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p>Sr. Joan Tarragona, professor UPC</p> <p> </p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-22 00:22
agendadiba406110990 Assistència al Debat amb alcaldes: estratègies municipals en la gestió de la immigració 2024-02-14 18:00:00 2024-02-14 19:00:00 41.3952457,2.1621529 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Jornades, congressos i seminaris; Personal directiu professional; Altres; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; jornades_congressos_i_seminaris; personal_directiu_professional; altres; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <table class='MsoTableGrid' style='border-collapse:collapse; border:none'> <tbody> <tr> </tr> <tr> </tr> <tr> </tr> <tr> </tr> <tr> </tr> </tbody> </table> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-21 12:22
agendadiba406110513 Reunió Fundació Fira Gran 2024-02-12 12:00:00 2024-02-12 13:00:00 41.4366815,2.1446334 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p>Sra. Marta Sole, cap de Servei de Convivència, Diversitat i Cicle de Vida</p> <p>Sr. Juli Simon, president Fundació Fira Gran</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-21 12:22
agendadiba403953653 Implantació i simulacres del Document Únic de Protecció Civil (DUPROCIM). Aplicació Protecció Civil Operativa Municipal (PCOM) 2024-02-08 09:00:00 2024-02-15 13:30:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/implantaci%C3%B3-i-simulacres-del-document-%C3%9Anic-de-protecci%C3%B3-civil-duprocim-.-aplicaci%C3%B3-protecci%C3%B3-civil-operativa-municipal-pcom-1 Edifici del Vagó Aula 2C, Recinte de l’Escola Industrial. C/Comte d'Urgell, 187 Barcelona Edifici del Vagó Aula 2C, Recinte de l’Escola Industrial. C/Comte d'Urgell, 187 Barcelona 1 Dates: 8 i 15 de febrer 2024 PresentacióLa Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de la Diputació de Barcelona presenta aquesta acció formativa específica sobre l’àmbit de la Protecció Civil.ObjectiuAdquirir coneixements per a redactar, conduir i avaluar un simulacre de despatx en un municipi d’acord amb el DUPROCIM. Pràctica de redacció, conducció i avaluació d’un simulacre de despatx d’un municipi contret.Adquirir coneixements per a l’ús d’eines de suport per a la preparació d’un simulacre: PCOM (Protecció Civil Municipal Operativa Municipal) aplicació per a la gestió d’emergències i simulacres i el SITMUN (Sistema d’informació Territorial Municipal) amb la seva capa de protecció civil municipal.DestinatarisPersonal tècnic en l’àmbit de la protecció civil.InscripcionsEl període d'inscripció es tancarà un cop s'hagin assolit les places ofertades, o en tot cas, 10 dies abans de l'inici del curs. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat; les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds.Podeu fer efectives les vostres inscripcions al següent enllaç.ProgramaSessió 1:09:00 a 10:00 h Sonia Sánchez. Oficina d’Activitats Regulades i Programes en Protecció Civil.Simulacre de despatx. Objectius. Fases: preparació, conducció i avaluació.10:00 a 10:30 h Esther Morancho. Oficina d’Activitats Regulades i Programes en Protecció Civil.Eina PCOM (Protecció Civil Operativa Municipal)10:30 a 11:00 h Francesc Morell. Oficina d’Activitats Regulades i Programes en Protecció Civil.SITMUN. Capa de Protecció CivilDescans11:30 a 13:30 h Pràctica de redacció d’un simulacre de despatx. Preparació: Escenari i guió del simulacre. Sessió 2:09:00 a 11:00 h Pràctica de redacció d’un simulacre de despatx: Preparació: Escenari i guió del simulacre.Descans11:30 a 13:30 h Pràctica de conducció d’un simulacre de despatx. Avaluació d’un simulacre de despatx. Informe i documentació resultant. google/REQUEST_DENIED Agenda corporativa 2024-03-21 03:12
agendadiba406003029 Reunió amb Fundació Albir 2024-02-15 12:30:00 2024-02-15 13:30:00 41.3955350,2.1575980 1 Àrea d'Educació; Bosch i Costa, Marcel·lina; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Educació; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Alaminos Escoz, Francesca; Reunió area_deducacio; bosch_i_costa_marcellina; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; educacio; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; alaminos_escoz_francesca; reunio <p>Marcelina Bosch, coordinadora àrea d'educació</p> <p>Francesca Alaminos, gerenta de serveis d'educació</p> <p>Núria Roca, alcaldessa de Sant Martí de Centelles</p> <p>Cristina Rinas, tècnica educació del C.C. Osona</p> <p>Jordi Valldeoriola, director general Fundació Albir</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-21 12:22
agendadiba406002806 Reunió amb Bressolgramenet 2024-02-13 17:30:00 2024-02-13 18:30:00 41.3955350,2.1575980 1 Àrea d'Educació; Bosch i Costa, Marcel·lina; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Educació; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Alaminos Escoz, Francesca; Reunió area_deducacio; bosch_i_costa_marcellina; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; educacio; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; alaminos_escoz_francesca; reunio <p>Marcelina Bosch, coordinadora àrea d'educació</p> <p>Francesca Alaminos, gerenta de serveis d'educació</p> <p>Silvia Lombarte, gerent de Bressolgramenet</p> <p>Jesús Vinyes</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-21 12:22
Estadístiques 2024
Agenda corporativa

Mitjana 2024: 8,87 consultes/dia

Sabies que...?

...pots recuperar les cinc biblioteques públiques més properes al cim de la Mola?

La nostre API Rest et permet interrogar les dades per recuperar, filtrar i ordenar tot allò que et puguis imaginar.

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/biblioteques/geord-camp/localitzacio/geord-cord/41.641289,2.017917/pag-fi/5