ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba406713872 Reunió amb l'Ajuntament de Barcelona i l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau 2024-02-22 16:00:00 2024-02-22 17:00:00 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Presidència; Villamayor Caamaño, Javier; Personal directiu professional; Presidència area_de_presidencia; villamayor_caamano_javier; personal_directiu_professional; presidencia <p>Javier Villamayor, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> <p>Albert Dalmau, gerent de l'Ajuntament de Barcelona</p> <p>Agustí Abelaira, gerent Àrea de Recursos i Transformació Digital</p> <p>Adrià Comella, gerent de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau</p> <p>Xavier Prats-Monne</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406713988 Reunió amb Oncolliga 2024-02-28 12:00:00 2024-02-28 13:00:00 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Sra. Eulàlia Castells, directora Oncolliga nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406713905 Reunió amb Consell Comarcal Vallès Occidental 2024-02-26 12:30:00 2024-02-26 13:30:00 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Sra. Núria Carrés, gerent del Consell Comarcal del Vallès Occidental nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406713619 Reunió amb Fundació Edad&Vida 2024-02-21 13:00:00 2024-02-21 14:00:00 41.3884090,2.1771336 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Dr. Josep Ma Via, president del Comitè Científic del Congrés Internacional Dependència i Qualitat de Vida nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406713219 Reunió amb Aigües de Barcelona 2024-02-20 16:30:00 2024-02-20 17:30:00 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Presidència; Àrea d’Infraestructures i Territori; Abella Albiñana, Josep; Villamayor Caamaño, Javier; Tordera Vigas, Montserrat; Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Infraestructures i Territori area_de_presidencia; area_dinfraestructures_i_territori; abella_albinana_josep; villamayor_caamano_javier; tordera_vigas_montserrat; personal_directiu_professional; reunio; presidencia; infraestructures_i_territori <p>Javier Villamayor, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> <p>Josep Abella, comissionat per a l'anàlisi d'Assumptes Econòmics Locals de la Diputació de Barcelona</p> <p>Montserrat Tordera, coordinadora de l'Àrea d'Infraestructures i Territori de la Diputació de Barcelona</p> <p>Ruth Fontanet, directora d'Estratègies, Regulació i Comunicació Agbar Catalunya</p> <p>Xavier de Fuentes, director d'operacions</p> <p>Ignacio Escudero, coordinador de sequera Catalunya</p> <p>M. Rosa Ruiz, directora jurídica</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406706847 Reunió de la Comissió de Coordinació amb els Ens Locals 2024-02-23 11:30:00 2024-02-23 12:30:00 41.3915407,2.1477172 1 Àrea de Presidència; Ajuntaments; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Barcelonès; Administració local; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Barcelona area_de_presidencia; ajuntaments; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; barcelones; administracio_local; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; reunio; barcelona <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406647607 Sessió de treball en el marc del projecte 'Definició de continguts del Pla Estratègic Mercats Municipals” 2024-02-26 09:30:00 2024-02-26 13:30:00 41.3816805,2.1050663 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; #DIBAOBERTA; Fernández i Saltor, Oriol; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Comerç i consum; Jornades, congressos i seminaris; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Diputació de Barcelona; Jornada; Agenda area_de_comerc_consum_i_salut_publica; dibaoberta; fernandez_i_saltor_oriol; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; comerc_i_consum; jornades_congressos_i_seminaris; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; diputacio_de_barcelona; jornada; agenda <p>Oriol Fernández i Saltor, coordinador de l'Àrea de comerç, consum i salut pública</p> <p>Sergi Vilamala, gerent de comerç</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406647847 Reunió amb l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor 2024-02-05 10:00:00 2024-02-05 11:00:00 41.3784222,2.1648770 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; #DIBAOBERTA; Fernández i Saltor, Oriol; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Comerç i consum; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Obrador Solé, Guida; Diputació de Barcelona; Reunió; Comerç, Consum i Salut Pública; Agenda area_de_comerc_consum_i_salut_publica; dibaoberta; fernandez_i_saltor_oriol; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; comerc_i_consum; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; obrador_sole_guida; diputacio_de_barcelona; reunio; comerc_consum_i_salut_publica; agenda <p>Oriol Fernández i Saltor, coordinador de l'Àrea de comerç, consum i salut pública</p> <p>Guida Obrador, gerenta de consum i salut pública</p> <p>Albert de Gregorio, cap de servei de consum</p> <p>Manuel Vázquez Asensio, OMIC</p> <p>Francesc Puigdomenech, OMIC</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba401124588 Disseny de projectes culturals per a la transformació social 2024-02-27 09:30:00 2024-02-27 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/disseny-de-projectes-culturals-per-a-la-transformaci%C3%B3-social Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) 41.3842358,2.1638979 1 Presencial (CERC) Tots tenim molt present que s’han de crear projectes culturals consistents i ben elaborats. Però no sempre tenim en compte que aquests projectes han d’estar adreçats a bastir una veritable transformació social, capaç de mobilitzar agents culturals, institucions i ciutadans en una acció que tingui en compte la comunitat i que treballi al seu servei. La cultura ha de jugar un paper de mobilització i de transformació de la societat, accentuant el seu caràcter de revulsiu. En aquest paper és del tot oportú parlar de drets culturals, d’igualtat, d’equitat i d’accessibilitat a la cultura. I d’altra banda hem de pensar també en la relació indestriable i necessària que s’estableix entre la cultura i l’educació. A partir d’aquests preliminars el curs s’endinsarà en el disseny de projectes culturals amb voluntat transformadora, tot mostrant casos d’èxit i bones pràctiques, sense obviar els fracassos que s’han produït també en el camí. Alhora s’abordarà l’avaluació dels processos i l’impacte a les nostres realitats, tot mostrant exemples d’implementació als municipis de referència. ObjectiusExposar la importància de construir projectes culturals que tinguin com a objectiu la transformació socialEstablir els vincles entre la cultura i l’educació en les polítiques culturals, i en els projectes en particularSubratllar el caràcter clau de la ciutadania en la planificació culturalDetallar com es crea un projecte amb vocació socialMostrar bones pràctiques i exemples de projectes socials i culturals arrelats als municipisContingutsCrear projectes culturals: finalitats i objectius que s’han de tenir en compteLa cultura i l’educació com a eixos de transformació socialTreballant amb la comunitat i els agents: un concepte clauProjectes i bones pràctiques en la confluència de la cultura i la transforació socialQuè cal tenir en compte per fer un projecte que incideixi en la nostra realitat i sigui capaç de transformar-la?Avaluant els nostres èxits i fracassos PROGRAMA DOCENT Helena MinuesaLlicenciada en Humanitats i màster en Gestió del patrimoni cultural, treballa actualment com a tècnica de cultura al Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC). Ha liderat durant més de 14 anys el servei pedagògic dels Museus de Sant Cugat, especialitzant-se en el disseny de propostes que parteixen de l’equitat i la inclusió com a condició sine qua non de la pràctica cultural. D’entre elles, destaquen projectes artístics per vèncer l’estigma de la discapacitat, combatre la soledat de persones que han patit violència o capgirar l’estat establert dels relats més conservadors de la cultura.Ha impartit formació a mida sobre mediació patrimonial i acció cultural en diverses institucions, entre les quals destaquen l'Escola EFA (Associació d'empreses del Lleure, l'Educació i la Cultura) o el Memorial Democràtic de la Generalitat de Catalunya, entre d'altres. Aposta clarament per una mirada de la cultura el més àmplia possible, entenent-la com a activadora, generadora i còmplice de la pau social. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba406645611 Presentació Pla de Salut de Tiana 2024-02-28 19:00:00 2024-02-28 20:00:00 41.4824847,2.2691680 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Fernández i Saltor, Oriol; Maresme; Mut i Bosque, Josep Ramon; Salut pública; Presentació; Tiana area_de_comerc_consum_i_salut_publica; fernandez_i_saltor_oriol; maresme; mut_i_bosque_josep_ramon; salut_publica; presentacio; tiana <p>President delegat de l'Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública, Josep Ramon Mut i Bosque</p> <p>Coordinador de l'Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública, Oriol Fernàndez Saltor</p> <p>Alcalde de Tiana, Isaac Salvatierra</p> <p></p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406645290 Visita Mercat Municipal d'Abrera_ Paradistes 2024-02-27 14:00:00 2024-02-27 15:00:00 41.5176357,1.8989102 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Mut i Bosque, Josep Ramon; Comerç i consum; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió; Abrera area_de_comerc_consum_i_salut_publica; mut_i_bosque_josep_ramon; comerc_i_consum; vilamala_bastarras_sergi; reunio; abrera <p>President delegat de l'Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública, Josep Ramon Mut i Bosque</p> <p>Gerent de Serveis de Comerç, Sergi Vilamala Bastarras</p> <p>Tècnic de Serveis de Comerç, Francesc Xavier Torrent Perearnau</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406644855 Reunió AFANOC 2024-02-22 10:45:00 2024-02-22 11:45:00 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Fernández i Saltor, Oriol; Mut i Bosque, Josep Ramon; Salut pública; Reunió area_de_comerc_consum_i_salut_publica; fernandez_i_saltor_oriol; mut_i_bosque_josep_ramon; salut_publica; reunio <p>President delegat de l'Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública, Josep Ramon Mut i Bosque</p> <p>Coordinador de l'Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública, Oriol Fernàndez Saltor</p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Narcís Serrats Macau, President AFANOC nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406644796 Reunió CRESCA (Congrés de Legionel·la i qualitat ambiental) 2024-02-20 12:00:00 2024-02-20 13:00:00 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Fernández i Saltor, Oriol; Mut i Bosque, Josep Ramon; Tarafa Orpinell, Gemma; Salut pública; Reunió area_de_comerc_consum_i_salut_publica; fernandez_i_saltor_oriol; mut_i_bosque_josep_ramon; tarafa_orpinell_gemma; salut_publica; reunio <p>President delegat de l'Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública, Josep Ramon Mut i Bosque</p> <p>Diputada delegada de Salut Pública, Gemma Tarafa Orpinell</p> <p>Coordinador de l'Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública, Oriol Fernàndez Saltor</p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif'>Judith Crespiera nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406644482 Roda de Premsa Reempresa a Sant Andreu de la Barca 2024-02-15 10:00:00 2024-02-15 11:00:00 41.4490275,1.9690961 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Fernández i Saltor, Oriol; Serra i Luque, Olga; Comerç i consum; Roda de premsa; Sant Andreu de la Barca area_de_comerc_consum_i_salut_publica; fernandez_i_saltor_oriol; serra_i_luque_olga; comerc_i_consum; roda_de_premsa; sant_andreu_de_la_barca <p>Marc Giribet i Gavara, alcalde de Sant Andreu de la Barca.</p> <p>Olga Serra i Luque, diputada delegada de Comerç i Consum de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Oriol Alba, secretari general de la Cecot.</p> <p>Coordinador de l'Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública, Oriol Fernàndez Saltor.</p> <p> </p> <p></p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406644436 Seminario 'Reforma local, diferenciación y derechos históricos en Cataluña' 2024-02-09 11:30:00 2024-02-09 13:30:00 41.3887733,2.1210195 1 Mut i Bosque, Josep Ramon; Jornada mut_i_bosque_josep_ramon; jornada <p>Patró Fundación Democracia y Gobierno Local, Josep Ramon Mut i Bosque</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406643036 Reunió amb la Secretaria general del Departament de Salut Pública 2024-02-08 08:30:00 2024-02-08 09:30:00 41.3817261,2.1385698 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Fernández i Saltor, Oriol; Mut i Bosque, Josep Ramon; Salut pública; Reunió area_de_comerc_consum_i_salut_publica; fernandez_i_saltor_oriol; mut_i_bosque_josep_ramon; salut_publica; reunio <p>President delegat de l'Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública, Josep Ramon Mut i Bosque</p> <p>Coordinador de l'Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública, Oriol Fernàndez Saltor</p> <p>Secretària general del Departament de Salut Pública, Mercè Salvat</p> <p><span style='font-size:11.0pt'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'><span style='color:#1f497d'><span style='font-size:11.0pt'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'><span style='color:#1f497d'>Assessor en Estratègia de Secretaria General, nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406642788 Dinar reunió Fundación Democracia y Gobierno Local 2024-02-06 14:00:00 2024-02-06 16:00:00 41.3955350,2.1575980 1 Mut i Bosque, Josep Ramon mut_i_bosque_josep_ramon <p>Patró Fundación Democracia y Gobierno Local, Josep Ramon Mut i Bosque</p> <p>Director Fundación Democracia y Gobierno Local, Alfredo Galán Galán</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406642698 Reunió CCBLL - Sra. Gina Pol 2024-02-06 11:30:00 2024-02-06 12:30:00 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Fernández i Saltor, Oriol; Mut i Bosque, Josep Ramon; Salut pública; Reunió area_de_comerc_consum_i_salut_publica; fernandez_i_saltor_oriol; mut_i_bosque_josep_ramon; salut_publica; reunio <p>President delegat de l'Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública, Josep Ramon Mut i Bosque</p> <p>Coordinador de l'Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública, Oriol Fernàndez Saltor</p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Consellera del CCBLL, Gina Pol Borràs nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406642127 Visita i reunió a l'Ajuntament del Masnou 2024-01-26 11:00:00 2024-01-26 13:00:00 41.4889336,2.3193809 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Fernández i Saltor, Oriol; Maresme; Mut i Bosque, Josep Ramon; Comerç i consum; Reunió area_de_comerc_consum_i_salut_publica; fernandez_i_saltor_oriol; maresme; mut_i_bosque_josep_ramon; comerc_i_consum; reunio <p>President delegat de l'Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública, Josep Ramon Mut i Bosque</p> <p>Coordinador de l'Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública, Oriol Fernàndez Saltor</p> <p>Alcalde del Masnou, Jaume Oliveras</p> <p></p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406641481 Reunió Dra. Carmen Cabeza i Sr. Xavier Llebaria (Salut Pública Gencat) 2024-01-11 09:00:00 2024-01-11 10:00:00 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Fernández i Saltor, Oriol; Mut i Bosque, Josep Ramon; Tarafa Orpinell, Gemma; Salut pública; Reunió area_de_comerc_consum_i_salut_publica; fernandez_i_saltor_oriol; mut_i_bosque_josep_ramon; tarafa_orpinell_gemma; salut_publica; reunio <p>President delegat de l'Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública, Josep Ramon Mut i Bosque</p> <p>Diputada delegada de Salut Pública, Gemma Tarafa Orpinell</p> <p>Coordinador de l'Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública, Oriol Fernàndez Saltor</p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Dra. Carmen Cabeza nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406631924 El cas de Centelles: planificació, rehabilitació i augment del parc d’habitatge assequible, en el marc del Cicle de visites: “Les polítiques d’habitatge dels municipis petits” 2024-03-22 10:15:00 2024-03-22 13:15:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/visita-el-cas-de-centelles-planificacio-rehabilitacio-i-augment-del-parc-d-habitatge-assequible-en-el-marc-del-cicle-de-visites-les-politiques-d-habitatge-dels-municipis-petits- 41.3955350,2.1575980 1 ANUL·LAT PresentacióDes de l’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona organitzem una nova visita d’estudi emmarcada en el Cicle de visites: “Les polítiques d’habitatge dels municipis petits”.L’objectiu d’aquest cicle de visites és el de donar a conèixer i posar en valor les polítiques públiques locals d’habitatge endegades a municipis de menys de 10.000 habitants de la demarcació de Barcelona, actuacions que hagin facilitat la provisió de solucions residencials assequibles al municipi o intervencions públiques en promoció o rehabilitació edificatòria residencial innovadores.En aquesta ocasió volem apropar-nos a Centelles, municipi que a partir de l’elaboració del seu Programa d’Actuació Municipal d’Habitatge (PAMH) està impulsant diverses iniciatives orientades a augmentar el parc públic assequible i a fomentar la rehabilitació i millora energètica del parc privat.Centelles, a la comarca d’Osona, té una població de 7.726 habitants. El parc immobiliari d’ús residencial el conformen 3.693 immobles, amb predomini de la tipologia unifamiliar i poc pes del mercat de lloguer, que només és el règim de tinença del 16% de la població. Preocupa l’increment del 40% en el preu de renda per lloguer d’habitatges registrat des de 2014 i la falta d’habitatge assequible / protegit (només hi ha dues promocions d’HPO al poble).Durant la visita coneixerem, de la mà dels responsables polítics i tècnics de l’ajuntament:El Programa d’Actuació Municipal d’Habitatge de Centelles.L’adquisició d’habitatges privats i la seva posterior rehabilitació per tal de dotar-se d’un parc públic d’habitatges assequibles i socials.L’impuls d’un programa local de rehabilitació a escala de barri aprofitant els recursos del Programa 1 d’Entorns Residencials de Rehabilitació Programada dels fons NextGenerationEU.L’estudi de detecció dels habitatges buits i la implementació de mesures per mobilitzar aquest parc vacant i incorporar-lo al mercat.DestinatarisL’activitat s’adreça principalment a càrrecs electes i personal tècnic de municipis petits i consells comarcals, així com a professionals interessats en conèixer experiències innovadores en matèria d’habitatge.InscripcionsLa formalització de la inscripció s’ha de fer complimentant i enviant el següent formulari. El termini d’inscripció finalitza el dia 18 de març. La inscripció és gratuïta. Aforament màxim de 25 persones.*** Clica AQUÍ per veure les principals actuacions en matèria d'habitatge endegades a Centelles. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-22 10:22
agendadiba406459166 Reunió amb MyStreetBook (FITUR) 2024-01-25 18:00:00 2024-01-25 19:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-mystreetbook-fitur- 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Turisme; Alta direcció i gerents; Personal directiu professional; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; turisme; alta_direccio_i_gerents; personal_directiu_professional; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p><span style='font-size:11.5pt'><span style='font-family:Arial'>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona MyStreetBook - Plataforma de turismo inteligente para Ayuntamientos nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406457501 Reunió amb RENFE 2024-02-23 12:30:00 2024-02-23 13:30:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-renfe-8 41.3817317,2.1258852 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Turisme; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; turisme; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona</p> <p>- Anna Sánchez, cap de l'Oficina de Màrqueting Turístic de la Diputació de Barcelona</p> <p>- Ma. José Tesouro, cap de Secció d'Assistència i Coordinació Turística de Diputació de Barcelona</p> <p>- Victor Puga, gerent de Promoció Institucional i Contractació de Nous Productes de RENFE Viajeros</p> Noves rutes trens turístics nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406452972 Networking a Mataró_ Xarxa Productes de la Terra 2024-02-21 00:00:00 2024-02-21 23:59:59 41.5434036,2.4407940 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Ciutadania; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Maresme; Comerç i consum; Esdeveniments; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Jornada; Comerç, Consum i Salut Pública; Mataró area_de_comerc_consum_i_salut_publica; ciutadania; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; maresme; comerc_i_consum; esdeveniments; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; jornada; comerc_consum_i_salut_publica; mataro D'11.00h a 15.00h <p>Anna Climent, coordinadora Emprenedoria i Empresa C.Comarcal del Maresme</p> <p>Pau Expósito, C.Comarcal del Maresme</p> <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç de la Diputació de Barcelona</p> <p>Pilar Orús, responsable XPT de la Gerència de Serveis de Comerç</p> <p>Alba Gubert, responsable XPT Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Ferran Debant, grup Taelus</p> <p>Pilar Goñi, grup Taelus</p> <p>Representants d'empreses gestores de menjadors col·lectius</p> <p>Representants d'empreses productores de la Xarxa Productes de la Terra</p> <p>Altres assistents</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406450229 Presentació model Mentora 2024-02-23 09:30:00 2024-02-23 13:30:00 41.3955350,2.1575980 1 Àrea d'Educació; Bosch i Costa, Marcel·lina; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Educació; Personal directiu professional; Jornada area_deducacio; bosch_i_costa_marcellina; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; educacio; personal_directiu_professional; jornada <p>Marcelina Bosch, coordinador àrea d'educació</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406450142 Reunió síndic de greuges 2024-02-20 16:30:00 2024-02-20 17:30:00 41.3955350,2.1575980 1 Àrea d'Educació; Bosch i Costa, Marcel·lina; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Educació; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Alaminos Escoz, Francesca; Reunió area_deducacio; bosch_i_costa_marcellina; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; educacio; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; alaminos_escoz_francesca; reunio <p>Marcelina Bosch, coordinadora àrea d'educació</p> <p>Francesca Alaminos, gerenta de serveis d'educació</p> <p>Lidia Garcia Chicano, tècnica assessora àrea d'educació</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406389501 Jornada 'Iniciatives locals de pau i cooperació descentralitzada' 2024-03-12 09:00:00 2024-03-12 13:45:00 https://www.diba.cat/web/ri/-/jornada-iniciatives-locals-de-pau-i-cooperaci%C3%B3-descentralitzada- 1 Presentació del nou estudi de l'Observatori de Cooperació Descentralitzada amb orientacions per a l'enfortiment de les polítiques locals de pau L'any 2023 ha estat l'any amb més conflictes oberts al món des del final de la Segona Guerra Mundial. Conflictes que tenen un origen complex i multidimensional i respecte dels quals, les polítiques tradicionals de pau i els mecanismes legals per limitar la violència ja no serveixen, no es respecten o estan obsolets. Malgrat que les polítiques de pau i de seguretat no son competència dels governs locals, cada vegada més municipis necessiten dotar-se de programes o participar en xarxes o en iniciatives de pau. És per això que des de l'Observatori de Cooperació Descentralitzada UE-Amèrica Llatina de la Diputació de Barcelona, s'ha elaborat un estudi per conèixer l'estat de la qüestió de la cooperació descentralitzada i les iniciatives de pau per veure'n les potencialitats, les possibles mancances i avançar en la reflexió i propostes per reforçar les agendes de pau en el sí de les polítiques de cooperació descentralitzada. El nou estudi de l'Observatori 'Guia per a les agendes locals de pau i cooperació descentralitzada. Orientacions per a l'enfortiment de les polítiques locals de pau' ha estat elaborat pel Centre de Recerca Gernika Gogoratuz. La publicació ha anat a càrrec de Jokin Alberti i Tica Font, i ha comptat amb el suport de Maria Oianguren i Liliana Zambrano-Quintero, i la col·laboració de l'Institut Català per la Pau (ICIP). Els resultats de la guia posen de manifest les poques experiències actuals i l'ampli recorregut i impacte que pot tenir la cooperació descentralitzada en la construcció de pau territorial. És per això que avui volem aprofitar la presentació d'aquest estudi per convidar-vos a reflexionar col·lectivament sobre com aprofitar el potencial de la cooperació descentralitzada per construir una nova pau territorial.Programa09:00-9:15h | Obertura institucional a càrrec de:Núria Parlón, Diputada delegada de Relacions Internacionals, Agenda 2030, Agendes urbanes i Innovació de polítiques públiquesKristian Herbolzheimer, Director de l'Institut Català Internacional per a la Pau (ICIP)09:15-10:00h | Presentació de l’estudi “Guia per a les agendes locals de pau i cooperació descentralitzada. Orientacions per a l'enfortiment de les polítiques locals de pau” a càrrec de:Jokin Alberti, president de l’Associació d’investigació per la pau Gernika GogoratuzTica Font, investigadora del Centre Delàs d’estudis per la Pau10:00-10:30 | Debat i preguntes10:30-11:00 | Pausa Cafè11:00-13:30 | Espai de Treball i Reflexió col·lectiva (aprox. 45’m cada espai)Què entenem per política pública local de pau?Què estem fent des de la cooperació descentralitzada per construir pau territorial? Quines experiències?Com avancem? Amb quines eines? Amb qui ho fem?13:30-13:45 | Conclusions jornada i clausura a càrrec de la Diputació de Barcelona i de l’Observatori de Cooperació Descentralitzada UE-ALAforament limitat. En cas de tenir interès per assistir a la jornada, si-us-plau,escriviu un correu electrònic a ocd.bcn@diba.cat Una iniciativa de l'Observatori de Cooperació Descentralitzada nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba406381727 Visita de membres de la xarxa BELC de Catalunya i les Illes Balears a Brussel·les 2024-02-19 00:00:00 2024-02-21 23:59:59 1 Àrea de Presidència; Ajuntaments; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Relacions internacionals; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Viatge area_de_presidencia; ajuntaments; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; relacions_internacionals; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; viatge <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-27 16:42
agendadiba406381170 Reunió amb l'Ajuntament de Barcelona 2024-02-12 12:30:00 2024-02-12 23:59:59 41.3915085,2.1476528 1 Àrea de Presidència; Ajuntaments; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Barcelonès; Relacions internacionals; Alta direcció i gerents; Àrea de Presidència; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Barcelona area_de_presidencia; ajuntaments; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; barcelones; relacions_internacionals; alta_direccio_i_gerents; area_de_presidencia; montseny_domenech_antoni; reunio; barcelona <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals DB<br /> Octavi de la Varga, assessor de Projectes Estratègics Internacionals DB<br /> Pau Solanilla, comissionat de Relacions Internacionals i Promoció de Ciutat de l'Aj. de Barcelona<br /> Felip Roca, director de Relacions Internacionals de l'Ajuntament de Barcelona<br /> Mònica Batlle, sotsdirectora de Relacions Internacionals de l'Ajuntament de Barcelona</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-27 13:02
agendadiba406379068 Reunió amb Corporación Caribe Afirmativo 2024-02-09 15:00:00 2024-02-09 23:59:59 41.3915004,2.1476743 1 Àrea de Presidència; Ajuntaments; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Reunió area_de_presidencia; ajuntaments; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; reunio <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals<br /> Margarida Barceló, cap de l'Oficina de Cooperació al Desenvolupament<br /> Octavi de la Varga, assessor de Projectes Estratègics Internacionals<br /> Giovanni Molinares, Coordinador de Movilidad Humana de Corporación Caribe Afirmativo</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-27 13:02
agendadiba406260521 Reunió amb l'Ajuntament de Badia del Vallès_ Comerç 2024-02-20 00:00:00 2024-02-20 23:59:59 41.5137269,2.1130222 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Ajuntaments; Vallès Occidental; Comerç i consum; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió; Comerç, Consum i Salut Pública; Badia del Vallès area_de_comerc_consum_i_salut_publica; ajuntaments; valles_occidental; comerc_i_consum; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; reunio; comerc_consum_i_salut_publica; badia_del_valles D'11.00h a 12.30h <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> <p>Marta Carbó, interventora de l'Ajuntament de Badia del Vallès</p> <p>Esther Rosalen, secretària de l'Ajuntament de Badia del Vallès</p> <p>Antonio Polo, assessor de l'Ajuntament de Badia del Vallès</p> <p>Teresa Pérez, tècnica de l'Ajuntament de Badia del Vallès</p> <p>Encarna Pera, cap Oficina Suport al Teixit Comercial Local de la GSC</p> <p>Xavier Torrent, responsable Mercats Municipals</p> <p>Altres assistents de l'Ajuntament de Badia del Vallès</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-27 13:02
agendadiba406260298 Reunió a l'Ajuntament de Les Preses respecte les APEU 2024-02-16 00:00:00 2024-02-16 23:59:59 42.1484087,2.4591475 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Ajuntaments; Comerç i consum; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió; Comerç, Consum i Salut Pública area_de_comerc_consum_i_salut_publica; ajuntaments; comerc_i_consum; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; reunio; comerc_consum_i_salut_publica D'11.00h a 12.00h <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> <p>Secretari de l'Ajuntament de Les Preses</p> <p>Tècnics de l'Ajuntament de Les Preses</p> <p>Encarna Peran, cap Oficina Suport Teixit Comercial Local</p> <p>Georgina Xufré, responsable APEU's de la Gerència de Serveis de Comerç</p> <p>Albert Mitjà, tècnic de Comerç</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-26 22:22
agendadiba406245946 Sistemes de protecció passiva contra incendis (PPCI) dels edificis 2024-04-11 09:30:00 2024-04-25 13:30:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/sistemes-de-protecci%C3%B3-passiva-contra-incendis-ppci-dels-edificis-1 1 Dates: 11, 18 i 25 d’abril 2024 PresentacióLa Gerència d’Urbanisme, Habitatge i Activitats organitza, amb l’Associació Clúster de seguretat contra incendis de Catalunya aquest curs amb l’objectiu de formar als tècnics municipals sobre la necessitat d'exigir una correcta instal·lació, certificació i manteniment dels elements de protecció passiva que s'instal·lin en edificis.Així com donar a conèixer als tècnics municipals la Guia de manteniment i bones pràctiques dels sistemes de protecció passiva contra incendis, i la Instrucció tècnica SP-136 de Certificació de productes de PPCI.ContingutIntroducció a la protecció passiva contra incendisLa instrucció tècnica complementària SP 136Guies tècniques i altres documents de referènciaReacció al focEstructures portants: estructures metàl·liques, estructures de formigó, forjats mixtes de xapa col·laborant, estructures de fustaSistemes de sectorització I: parets i falsos sostres, franges tallafocs, conductes de ventilació i extracció de fums, segellats de penetracions i comportes tallafocs i reixetes.Sistemes de sectorització II: Portes tallafocDestinatarisTècnics d’activitats, enginyers, arquitectes i altre personal tècnic dels ens locals.InscripcionsEl període d'inscripció es tancarà un cop s'hagin assolit les places ofertades, o en tot cas, 10 dies abans de l'inici del curs. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat; les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds.Podeu fer efectives les vostres inscripcions al següent enllaç. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba406241335 Presentació de l'Estudi de l'oferta de turisme de reunions a les comarques de Barcelona 2024-02-16 09:00:00 2024-02-16 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-de-l-estudi-de-l-oferta-de-turisme-de-reunions-a-les-comarques-de-barcelona 41.6326879,2.7187209 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Maresme; Turisme; Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Presentació; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Santa Susanna area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; maresme; turisme; esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; presentacio; desenvolupament_economic_i_turisme; santa_susanna <p>Per part de la Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta</p> <p>- Anna Sánchez, cap de l'Oficina de Màrqueting Turístic</p> <p>- Ma. José Tesouro, cap de la Secció d'Assistència i Coordinació Turística</p> <p>- Mariona Poblet, cap de la Unitat de Continguts i Difusió</p> <p>Resta d'assistents: empreses privades i diversos representants del territori.</p> Presentació de l'estudi de turisme de reunions a les comarques de Barcelona. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-25 12:12
agendadiba405141811 Reunió Aigües Barcelona 2024-02-07 12:00:00 2024-02-07 13:00:00 Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171 Barcelona Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171 Barcelona 41.4366815,2.1446334 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Esdeveniments; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; esdeveniments; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p> Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p>Sra. Marta Sole, cap de Servei de Convivència, Diversitat i Cicle de Vida</p> <p>Sra. Meritxell Farré, directora acció social i participació. Aigües Bcn</p> <p>Sra. Nerea Plaza, responsable acció social. Aigües Bcn</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-25 12:12
agendadiba406110727 Reunió Facultat d’Educació Social i Treball Social Pere Tarrés 2024-02-13 16:00:00 2024-02-13 17:00:00 41.4366815,2.1446334 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p> Sra. Txus Morata García, directora de la Càtedra de lleure Educatiu i acció sociocultural </p> <p> </p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-25 12:12
agendadiba406238708 Consell de Direcció de l'Agència Catalana de Turisme 2024-02-15 16:00:00 2024-02-15 18:00:00 41.3905262,2.1626507 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Turisme; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; turisme; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p>Per part de Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</p> <p>Resta d'assistents: Representants dels diferents Patronats de Turisme i personal de l'Ag.Catalana de Turisme.</p> <p> </p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-25 12:12
agendadiba406237558 Reunió amb Sien Consulting 2024-02-14 17:00:00 2024-02-14 18:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-sien-consulting-2 41.3816834,2.1258208 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Turisme; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; turisme; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p>Per part de la Gerència de Serveis de Turisme de Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta</p> <p>- Xavier Font, cap de l'Of. Tècnica de Turisme</p> <p>- Montse Giró, cap del LabTurisme</p> <p>- Josep Rodrítuez, responsable Projectes Europeus</p> <p>Per part de SIEN Consulting:</p> <p>- Pere Lloret, consultor</p> Ajudes PID DIBA nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-25 12:12
agendadiba406209107 Reunió amb COCEMFE Catalunya 2024-02-15 13:00:00 2024-02-15 14:00:00 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Sr. Frederic Crespo, president de COCEMFE Catalunya nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-25 12:12
agendadiba406208289 Reunió amb EULEN Sociosanitaris 2024-02-14 09:00:00 2024-02-14 10:00:00 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Sra. Noemí Cullell, gerent Eulen Sociosanitaris. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-25 12:12
agendadiba406208875 Comissió executiva Consorci Barri de la Mina 2024-02-14 11:00:00 2024-02-14 13:00:00 41.4100575,2.2182643 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Membres de la Comissió Executiva Consorci Barri de la Mina nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-25 12:12
agendadiba401123588 Les subvencions en l’àmbit de la cultura local (4a edició) 2024-01-30 10:00:00 2024-02-01 12:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/les-subvencions-en-l-%C3%A0mbit-de-la-cultura-local-4a-edici%C3%B3- Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 1 En l’activitat diària dels tècnics i tècniques de cultura és imprescindible conèixer el marclegal de les subvencions, els procediments de concessió i els requisits a l’hora d’atorgarles.Tard o d’hora les persones que treballen en cultura acaben tenint contacte ambaspectes legals i de procediment relacionats amb les subvencions, amb la qual cosaapareixen, de manera inevitable, molts dubtes sobre com atorgar-les i també sobre elspassos que cal fer en aquest sentit. El curs vol donar a conèixer el funcionament del’activitat subvencional, els límits pressupostaris, el control financer i les conseqüènciesde l’incompliment de les obligacions per part del receptor de la subvenció.El curs té com a objectius principals determinar el marc legal al qual estan subjectes lessubvencions, detallar-ne les principals tipologies, clarificar què entenem per activitatsubvencional, establir quins han de ser els passos pel que fa a la justificació, analitzarels casos d’incompliment i mostrar casos pràctics.Un curs ple d’exemples pràcticsDurant el curs s’exposaran nombrosos casos pràctics en què els participants podrananalitzar casos reals. Aspectes com l’activitat subvencional, el concepte de subvenció,el procediment per atorgar subvencions, el control financer i pressupostari i, sobretot, lajustificació de les subvencions seran analitzats també de manera detallada. Programa 30 de gener 10:00 - 11:00 h: Definició de subvenció. Normativa reguladora. Concepte, característiques i subjectes11:00 - 12:00 h: Tipus de subvencions i procediments. Justificació i reintegrament (models). Infraccions i sancions1 de febrer10:00 - 11:00 h: Publicitat i transparència. Elements vinculats (protecció de dades, propietat intel·lectual, tractament fiscal, pressupost)11:00 - 12:00 h: Casos pràctics Docents Rebeca Cordeiro Llicenciada en Dret per la Universitat de Barcelona. Funcionària de carrera en la categoria de Tècnica superior en gestió de l’Ajuntament de Barcelona. Experiència en l’Administració pública local des del 1998 i com a advocada per compte propi. Funcions de tècnica especialista jurídica a l’Institut municipal de l’habitatge de Barcelona (2009 a 2019), a l’Àrea de Drets socials, justícia global, feminismes i LGTBI on també he exercit com a Secretària delegada (2020 a 2023). Actualment Lletrada consistorial als Serveis Jurídics centrals de l’Ajuntament de Barcelona. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) google/REQUEST_DENIED Agenda corporativa 2024-03-25 03:42
agendadiba404167251 Taller: microfonia sense fils 2024-02-21 00:00:00 2024-02-22 23:59:59 https://www.diba.cat/web/cerc/-/taller-pr%C3%A0ctic-microfonia-sense-fils Plaça Didó, 1- 08221 (Terrassa) - ESTAE (Escola Superior de Tècniques de les Arts de l'Espectacle) Plaça Didó, 1- 08221 (Terrassa) - ESTAE (Escola Superior de Tècniques de les Arts de l'Espectacle) 1 De 09:00 a 13:30 i de 15:00 a 17:00 h. DestinatarisPersonal tècnic d'escenari de qualsevol especialitat, amb un nivell bàsic de coneixements dels equips i tècniques de sonorització. Preferentment personal dels espais escènics municipals adherits al Circuit de la Xarxa d'Espais Escènics Municipals. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-25 03:42
agendadiba401123659 L’organització d’activitats literàries des dels municipis 2024-02-12 10:00:00 2024-02-12 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/l-organitzaci%C3%B3-d-activitats-liter%C3%A0ries-des-dels-municipis Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) 41.3843602,2.1662459 1 Presencial (CERC) Els ajuntaments estan realitzant un gran desplegament d’activitats relacionades amb la literatura, tot promovent presentacions, recitals i rutes, així com la reivindicació d’autors traspassats i la potenciació de la literatura més jove. Però crear activitats literàries implica aturar-se en una sèrie de qüestions que s’han de tenir en compte de manera ineludible, com ara dialogar amb els agents culturals del municipi, amb les llibreries, amb les biblioteques i amb els lectors i lectores del municipis, que poden estar associats o bé formar part de clubs de lectura. I també comporta parlar amb persones que poden actuar de prescriptors. A banda d’aquests elements també és necessària una informació constant i gairebé diària sobre el que s’està coent en el món literari. Més enllà del soroll de les xarxes cal un treball conjunt amb tots els agents esmentats anteriorment per cenyir-se a criteris de qualitat i de potenciació de la literatura i dels seus creadors. Dins de les activitats literàries els recitals poètics ocupen un lloc destacat i han proliferat per tot el territori, de vegades en forma de festivals que incloent també altres arts, principalment la música. Tot això ens ho explicaran Míriam Cano i Clara Saperes. ObjectiusIncidir en la importància de la lectura en la nostra societatDeterminar el paper de primer ordre dels agents culturals per tal de dinamitzar la lectura i la creació d’activitats literàries en els municipisDetallar els passos que cal tenir en compte a l’hora de crear activitats literàries i recitalsConcretar aspectes organitzatius de les activitats literàries, des del pressupost a les col·laboracions i detalls tècnicsAportar recursos per tal de fomentar la lectura entre la població, especialment entre els jovesContingutsLes activitats literàries i els recitalsQuè cal fer per programar activitats literàries?La col·laboració amb els agents del municipiEls festivals de literatura: com singularitzar-losEl suport a la creació literària des dels municipisFent que augmenti l’interès per la literatura: propostes i estratègies PROGRAMA DOCENTS Clara Saperas és fundadora i directora de Tramoia Produccions Culturals, una entitat de serveis culturals que treballa sobretot en l'àmbit de la literatura, el foment de la lectura i la divulgació del patrimoni literari contemporani. L'entitat compta amb una àmplia visió i experiència consolidada participant en esdeveniments i programes relacionats amb el fet literari arreu del territori català. A mode d'exemple, coordina i programa el cicle Poesia als Parcs, de la Diputació de Barcelona, des de 2015, però també ha treballat en esdeveniments de referència com el Festival Mot, la Mostra d'espectacles literaris, Litterarum o múltiples programacions vàries en el marc de biblioteques i altres equipaments. Tramoia estableix aliances i complicitats amb altres agents, investiga formats innovadors i vincula disciplines artístiques, llenguatges creatius i àrees de pensament, per tal d’arribar a públics diversos, millorar l’experiència i fidelitzar els habituals. Míriam Cano (Molins de Rei, 1982) és periodista i escriptora. Ha publicat tres poemaris: Buntsandstein (Viena, 2013), guanyador del premi Martí Dot 2012, Ancoratge (Terrícola, 2016) i Vermell de Rússia (Labreu, 2020) i el conte 'La Comuna de París' dins el volum conjunt Cremen Cels (LaBreu edicions, 2017) amb Martí Sales i Antònia Vicens. Ha traduït una selecció de poemes d'Emily Dickinson (Edicions Poncianes, 2017), Cartes a un Amic Alemany, d'Albert Camus ( Lleonard Muntaner Ed., 2019), Bluets, de Maggie Nelson (L'Altra 2021) i Una Onada, de John Ashbery (Lleonard Muntaner, 2022).Ha col·laborat en diversos mitjans culturals catalans com a articulista i periodista literària i és co-directora de l'Escola Bloom. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba363174237 Presentació del 'Model d’Ordenança reguladora dels procediments d’intervenció en l’edificació, l’ús del sòl i el subsol” (ORPIME) 2022-02-10 09:30:00 2022-02-10 10:30:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/-model-d-ordenan%C3%A7a-reguladora-dels-procediments-d-intervenci%C3%B3-en-l-edificaci%C3%B3-l-%C3%BAs-del-s%C3%B2l-i-el-subsol-orpime- 1 PresentacióEl Servei d’Urbanisme ha promogut la redacció d’una Ordenança que es proposa com a model per als ajuntaments de la demarcació que vulguin implementar-la, s’ha elaborat amb l’objectiu de donar suport a l’acció dels ens locals en les seves funcions d’intervenció urbanística, i també per clarificar el marc regulador dels procediments d’intervenció i per avançar cap a l’estandardització i simplificació de les classificacions i la documentació necessària per a la tramitació administrativa dels actes subjectes a llicència urbanística o a comunicació prèvia.ProgramaDijous 10 de febrer 2022. 9:30 – 10:30 (webinar). (Enllaç a l'enregistrament de la sessió)SalutacióPere Pons, President delegat de l’Àrea d’Infraestructures i Espais NaturalsL’elaboració de l’ordenança i suport als ens locals en la seva implementacióFerran Barba, cap del Servei d’UrbanismeExposició bàsica ordenança: objecte, estructura, contingut d’articulat i annexosElisabeth Medina, Carolina Cabrera, ponència tècnica – Servei d’Urbanisme Més informació sobre l’ORPIME nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba406111284 Reunió Ajuntament Berga 2024-02-20 12:00:00 2024-02-20 13:00:00 41.4371224,2.1445578 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p> Sra. Andrea Corominas Roura, regidora de Salut, Drets Socials i Residència de l'Ajuntament de Berga</p> <p> </p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-22 10:22
agendadiba406111184 Reunió Ajuntament Olesa de Montserrat 2024-02-19 12:00:00 2024-02-19 13:00:00 41.4371224,2.1445578 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p>Sr. Jordi Martinez Vallmitjana, regidor de Benestar Social de l'Ajuntament d'Olesa de Montserrat</p> <p>Sra. Margarita Ruiz Bobé, cap de gestió de serveis socials de l'Ajuntament d'Olesa de Montserrat</p> <p> </p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-22 00:22
agendadiba406111129 Reunió UPC 2024-02-19 10:30:00 2024-02-19 11:30:00 41.4371224,2.1445578 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p>Sr. Joan Tarragona, professor UPC</p> <p> </p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-22 00:22
agendadiba406110990 Assistència al Debat amb alcaldes: estratègies municipals en la gestió de la immigració 2024-02-14 18:00:00 2024-02-14 19:00:00 41.3952457,2.1621529 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Jornades, congressos i seminaris; Personal directiu professional; Altres; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; jornades_congressos_i_seminaris; personal_directiu_professional; altres; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <table class='MsoTableGrid' style='border-collapse:collapse; border:none'> <tbody> <tr> </tr> <tr> </tr> <tr> </tr> <tr> </tr> <tr> </tr> </tbody> </table> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-21 12:22
agendadiba406110513 Reunió Fundació Fira Gran 2024-02-12 12:00:00 2024-02-12 13:00:00 41.4366815,2.1446334 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p>Sra. Marta Sole, cap de Servei de Convivència, Diversitat i Cicle de Vida</p> <p>Sr. Juli Simon, president Fundació Fira Gran</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-21 12:22
Estadístiques 2024
Agenda corporativa

Mitjana 2024: 8,87 consultes/dia

Sabies que...?

...pots personalitzar les consultes a la API amb diversos filtres?

La API ofereix tant filtres per modificar la cerca de les dades (operadors LIKE, AND, OR...) com filtres per tractar-ne el retorn (paginació, ordenació...).

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/puntesports/camp-all-like/poliesportiu/ord-adreca_nom/desc