ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba408187674 Reunió AMB Àrea Metropolitana de Catalunya 2024-02-28 12:00:00 2024-02-28 13:00:00 41.4371224,2.1445578 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sra. Carme Esquirol</p> <p class='x'>Sra. Ester Pujol</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba400457677 Reunió amb Cite 2023-11-14 16:00:00 2023-11-14 17:00:00 Pg. Vall d'Hebron, 171, Recinte Llars Mundet, Edifici Serradell, 4a , Barcelona Pg. Vall d'Hebron, 171, Recinte Llars Mundet, Edifici Serradell, 4a , Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p> Sr. Carles Bertran Director del CITE</p> <p>Sra. Aurora Huerga Barquín, Secretària de Noves Realitats del Treball, Territori i Migracions</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba400457798 Reunió amb Fundació Onat 2023-11-14 17:00:00 2023-11-14 18:00:00 Plataforma Teams Plataforma Teams 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p> Sra. Miriam Roset</p> <p>Sra. Mercè Bruguet</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba408187618 Reunió David Palomera 2024-02-26 17:00:00 2024-02-26 18:00:00 41.4371224,2.1445578 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p> Sr. David Palomera</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba397437759 Reunió amb Turisme de Barcelona - 100 Experiències Copa Amèrica 2023-09-21 17:00:00 2023-09-21 18:00:00 100 Experiències Copa Amèrica 41.3948313,2.1602498 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Turisme; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; turisme; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p>Per part de Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta</p> <p>Per part de Turisme de Barcelona:</p> <p>- Arantxa Calvera, directora general</p> <p>- Mònica Terol</p> <p>- Abel Garcia</p> <p>Per part de l'Ag.Catalana de Turisme:</p> <p>- Rosalia Pont</p> <p>Per part de World Experience:</p> <p>- Mireia Rochel</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba397702205 Reunió amb l'Institut Cerdà 2023-10-03 10:00:00 2023-10-03 11:00:00 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Presidència; Villamayor Caamaño, Javier; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Presidència area_de_presidencia; villamayor_caamano_javier; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; presidencia <p>Carles Cabrera, director general de l'Institut Cerdà</p> <p>Javier Villamayor, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba408186291 Reunió Fundació per a l’atenció a persones dependents 2024-02-26 09:00:00 2024-02-26 10:00:00 41.4371224,2.1445578 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p> Sr. Josep Serrano, president Fundació</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba398640386 Reunió Socis Programa Pirineus - Agència Catalana de Turisme 2023-10-19 10:00:00 2023-10-19 12:00:00 Reunió periòdica 41.3961181,2.1596857 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Turisme; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; turisme; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p class='MsoPlainText' style='text-align:justify'><span style='font-size:10.5pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Consolas'><b><i><span style='font-size:11.0pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'>Agència Catalana de Turisme nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406111397 Reunió Cite Amic 2024-03-20 09:30:00 2024-03-20 10:30:00 41.4371224,2.1445578 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p>Sra. Marta Sole, cap de Servei de Convivència, Diversitat i Cicle de Vida</p> <p>Sr. Carles Bertran</p> <p>Sra. Mariana Isla</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba401125017 Els drets culturals. Un debat obert 2024-03-18 10:00:00 2024-03-20 12:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/els-drets-culturals-un-debat-obert Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 41.3955350,2.1575980 1 En els últims anys ha sorgit amb molta força el concepte de drets culturals, com a estendards de la facultat d’accés i com a preservació de tot un seguit de possibilitats culturals que les institucions i les administracions han de garantir als ciutadans. Tanmateix, els drets culturals tenen un llarg recorregut, ja que de manera indirecta apareixen a la Declaració Universal dels Drets Humans del 1948, i són esmentats de manera explícita per la Declaració de Friburg del 2007. Aquest curs està dissenyat per determinar què entenem per drets culturals i quin és el seu abast. Els drets tenen a veure amb l’accés, amb la participació, l’educació i l’equitat a l’hora d’accedir a la cultura, els seus equipaments i les seves institucions. Igualment incideixen en el fet que tots els ciutadans i ciutadans han de poder gaudir de l’educació i la cultura en les mateixes condicions. L’assumpció d’aquests pressupòsits té una clara dimensió política que incideix de ple en el tipus de cultura a què s’opta des dels municipis. Una visió elitista de la cultura tindrà molt menys en compte els drets culturals que no pas una concepció inclusiva, participativa i que garanteixi els interessos de la comunitat. Fer polítiques culturals inclusives i que facilitin l’accés ha de ser una de les prioritats de les polítiques culturals municipals. PROGRAMA 18 de març10:00 - 11:00 h: Drets culturals: antecedents i evolució del concepte11:00 - 12:00 h: Governs locals: compromisos i responsabilitats culturals en clau de drets humans20 de març10:00 - 11:00 h: Planificació estratègica i gestió cultural des d'un enfocament de drets humans: exemples de bones pràctiques11:00 - 12:00 h: Agents, programes i projectes de referència a Catalunya des d'una perspectiva de drets culturals DOCENTS Gemma Carbó Ribugent Directora del Museu de la Vida Rural de la Fundació Carulla. Gestora cultural i doctora en Ciències de l'Educació en l'àmbit de les Polítiques Culturals i Educatives. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba401498068 Espai escena. La gestió de públics 2024-03-13 09:30:00 2024-03-13 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/espai-escena Pati Manning (c. Montalegre, 7 - 08001 Barcelona) Pati Manning (c. Montalegre, 7 - 08001 Barcelona) 41.3842358,2.1638979 1 Us presentem espai escena, un espai de trobada, coneixement, reflexió i debat per als tècnics dels espais escènics municipals. De la mà d’un expert, en cada sessió s’abordarà una temàtica concreta, es presentaran bones pràctiques i hi haurà un espai de debat i diàleg amb la intervenció dels assistents.La primera edició d’espai escena estarà conduïda per Pepe Zapata i parlarem sobre la gestió dels públics: com prioritzar la relació amb els públics i les comunitats dels espais escènics i com implementar, amb criteris estratègics, eines i tècniques per optimitzar la gestió dels públics. Destinataris Tècnics dels espais escènics municipals. Preferentment espais escènics municipals adherits al Circuit. Programa09:30-11:00 Píndola formativa “Com gestionar públics i comunitats per als nostres projectes, com generar nous públics i fidelitzar els existents”11:00-11:30 Pausa11:30-13:30 Sessió de reflexió i debat “Com optimitzar la nostra relació amb els públics i entorns generadors de comunitats per als nostres espais escènics”Inclou la presentació de bones pràctiques a càrrec de Tracy Sirés (Teatre Auditori de Granollers) i Olga Vinyals (Teatre Auditori de Cardedeu).Conducció: Pepe Zapata13:30-14:00 Dubtes, respostes, idees clau i conclusions finals. DOCENTPepe ZapataExpert en públics de la cultura. Actualment és Director de relacions corporatives del grup Focus i Comissari del Congrés Internacional d’Espectadors de Teatre, que celebrarà la seva II edició del 18 al 20 de novembre d’enguany. Ha estat Director del TRESC, la Comunitat de Cultura i ha ocupat càrrecs de direcció de comunicació, màrqueting i públics en diverses institucions culturals com Grup Focus, Mercat de les Flors, Fundació Alícia i Universitat Pompeu Fabra. Ha estat soci-consultor de TekneCultura, una consultora especialitzada en anàlisi de dades de públics de la cultura. És professor associat de la Universitat de Barcelona de l'assignatura 'Les Arts Escèniques'. Va iniciar la seva trajectòria professional a l'administració pública municipal, concretament a l'Ajuntament del Prat de Llobregat, com a tècnic comercial. També és actor professional, representant actualment l’espectacle “L’enterrador”, de gira per tot l’estat. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba398842289 Reunió amb la Fundació Catalunya-Europa 2023-09-27 10:00:00 2023-09-27 23:59:59 41.3915004,2.1477172 1 Àrea de Presidència; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Barcelonès; Administració local; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Presidència; Barcelona area_de_presidencia; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; barcelones; administracio_local; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; reunio; presidencia; barcelona <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals DB<br /> Dolors Camats, directora de la Fundació Catalunya-Europa</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba398842593 Reunió amb el Consorci Universitat Internacional Menéndez Pelayo Barcelona-Centre Ernest Lluch 2023-07-27 11:00:00 2023-07-27 23:59:59 41.3915246,2.1476957 1 Àrea de Presidència; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Barcelonès; Administració local; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Presidència; Barcelona area_de_presidencia; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; barcelones; administracio_local; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; reunio; presidencia; barcelona <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals DB<br /> Ramon Jovells, gerent de la CUIMPB</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba398988424 Reunió amb Casa Árabe 2023-09-28 10:00:00 2023-09-28 23:59:59 41.3914763,2.1477387 1 Àrea de Presidència; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Administració local; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Reunió area_de_presidencia; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; administracio_local; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; reunio <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals DB<br /> Marga Barceló, cap de l'Oficina de Cooperació al Desenvolupament DB<br /> Olívia Paton, cap de l'Oficina d'Europa i Estratègia Internacional DB<br /> Octavi de la Varga, assessor de Projectes Estratègics Internacionals DB<br /> Cristina Juarranz, adjunta de direcció i coordinadora de programació de Casa Árabe<br /> Juan Francisco Adame, director de Estratègia de Casa Árabe</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba398992319 Reunió amb l'Agència Presidencial de Cooperació Internacional de Colòmbia 2023-10-09 12:00:00 2023-10-09 23:59:59 41.3915246,2.1476850 1 Àrea de Presidència; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Barcelonès; Administració local; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Barcelona area_de_presidencia; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; barcelones; administracio_local; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; reunio; barcelona <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals DB<br /> Marga Barceló, cap de l'Oficina de Cooperació al Desenvolupament DB<br /> Octavi de la Varga, assessor de Projectes Estratègics Internacionals DB<br /> Eleonora Betancur, directora de l'Agència Presidencial de Cooperació Internacional de Colòmbia</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba399134472 Reunió amb PriceWaterhouseCoopers 2023-10-25 09:00:00 2023-10-25 10:00:00 Rambla de Catalunya 126, 1a planta. Barcelona Rambla de Catalunya 126, 1a planta. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Presidència; Villamayor Caamaño, Javier; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Presidència area_de_presidencia; villamayor_caamano_javier; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; presidencia <p>Carlos Corcuera</p> <p>Nacho Marull</p> <p>Joan Vidal</p> <p>Javier Villamayor</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba399157269 Reunió amb CaixaBank 2023-10-27 10:00:00 2023-10-27 11:00:00 Rambla de Catalunya 126, 1a planta. Barcelona Rambla de Catalunya 126, 1a planta. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Presidència; Villamayor Caamaño, Javier; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Presidència area_de_presidencia; villamayor_caamano_javier; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; presidencia <p>Daniel Gatius, director de Banca Institucional de CaixaBank</p> <p>Patricia Trillo, directora Centre Institucions de CaixaBank</p> <p>Javier Villamayor, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba400710217 Reunió amb ENGISIC 2023-09-15 10:00:00 2023-09-15 11:00:00 videoconferència videoconferència 41.3955350,2.1575980 1 Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Obrador Solé, Guida; Reunió; Comerç, Consum i Salut Pública grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; obrador_sole_guida; reunio; comerc_consum_i_salut_publica <p>Guida Obrador, gerenta de Serveis de Salut Pública i Consum</p> <p>Francesc Solé, representant empresa ENGISIC</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba400710247 Reunió amb representants de Benestar Digital 2023-10-04 09:30:00 2023-10-04 10:30:00 Videoconferència Videoconferència 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Obrador Solé, Guida; Reunió area_de_comerc_consum_i_salut_publica; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; obrador_sole_guida; reunio <p> <span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='color:#984807'>BENESTAR DIGITAL: nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba400705212 Reunió Unió Empresaris Anoia 2023-11-22 15:00:00 2023-11-22 16:00:00 Teams Teams 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Alvarez Jurado, Anna; Economia i treball; Turisme; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; alvarez_jurado_anna; economia_i_treball; turisme; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula <p><u><strong>Diputació de Barcelona</strong></u></p> <p>Anna Álvarez, coordinadora ADET</p> <p>Soledad Bravo, gerent de turisme</p> <p><strong><u>Unió empresaris Anoia</u></strong></p> <p> </p> <p>Carles Carol, membre de la junta de la UEA i representant de Turisme</p> <p>Anna Marsal, tècnica de la UEA</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba400840499 Reunió amb la Federació Catalana d'Apartaments Turístics (Federatur) 2023-11-23 00:00:00 2023-11-23 23:59:59 41.3955350,2.1575980 1 Grup d'interès grup_dinteres D´11:00 a 12:30 h nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba407119540 Presentació del Pla Transversal de Gènere de l’Arxiu General de la Diputació de Barcelona 2024-03-19 10:00:00 2024-03-19 23:59:59 Presentació del projecte 'Pla Transversal de Gènere de l’Arxiu General de la Diputació de Barcelona', impulsat per la Secretaria General amb la col·laboració de l’Àrea de Feminismes i Igualtat de la Diputació de Barcelona. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/presentacio-pla-transversal-genere-arxiu-general-de-la-diputacio-de-barcelona 41.3866091,2.1762420 https://www.diba.cat/web/arxiu/-/acte-de-presentaci%C3%B3-del-projecte-pla-transversal-de-g%C3%A8nere-de-l-agdb 1 El Pla en el qual està treballant l’Oficina d’Arxiu i Gestió Documental pretén desenvolupar una estratègia integral orientada a vetllar per la igualtat de les persones tot introduint la perspectiva de gènere en la metodologia arxivística, les tècniques de tractament documental i les accions de difusió i de recercaL’acte comptarà amb el diàleg entre Remei Perpinyà Morera i Olimpia López Rodríguez, especialistes en arxius i gènere que formen part del grup de treball del Pla Transversal de l’Arxiu General, i que estarà moderat per Jordi Vilamala Salvans, cap de l'Oficina d'Arxiu i Gestió Documental. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba407111011 Comissió mixta de seguiment ambiental del Pla Director Urbanístic de les Vies Blaves 2024-03-05 13:00:00 2024-03-05 14:30:00 41.3811300,2.1427100 1 Àrea d’Infraestructures i Territori; Tordera Vigas, Montserrat; Barcelonès; Reunió; Infraestructures i Territori; Barcelona area_dinfraestructures_i_territori; tordera_vigas_montserrat; barcelones; reunio; infraestructures_i_territori; barcelona <p>Montse Tordera, coordinadora Àrea d'Infraestructura i Territori</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba407104297 Reunió amb l'Ajuntament de Masquefa 2024-03-07 10:30:00 2024-03-07 11:30:00 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Presidència; Villamayor Caamaño, Javier; Fernández González, Daniel; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Anoia; Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Masquefa area_de_presidencia; villamayor_caamano_javier; fernandez_gonzalez_daniel; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; anoia; personal_directiu_professional; reunio; presidencia; masquefa <ul> <li>Roger Vàzquez, alcalde</li> <li>Daniel Gutiérrez, primer tinent d’alcalde</li> <li>Javier Villamayor, coordinador general DIBA</li> <li>Daniel Fernández, director del Gabinet de la Presidència DIBA</li> </ul> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba407102601 Reunió amb la Fundació Pro-Penedès 2024-03-18 11:00:00 2024-03-18 12:00:00 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Presidència; Fernández González, Daniel; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Alt Penedès; Sostenibilitat Social; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Vilafranca del Penedès area_de_presidencia; fernandez_gonzalez_daniel; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; alt_penedes; sostenibilitat_social; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; presidencia; vilafranca_del_penedes <p>- Sra. Gemma Sivill - presidenta Fundació Pro-Penedès</p> <p>- Sra. Rafi Morales - coordinadora Projectes d'Acció Social Fundació Pro-Penedès</p> <p>- Sr. Dani Fernández - director del Gabinet de la Presidència</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba407103229 Reunió amb l'Ajuntament de Sant Esteve Sesrovires 2024-03-20 13:00:00 2024-03-20 14:00:00 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Presidència; Villamayor Caamaño, Javier; Fernández González, Daniel; Ajuntaments; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Baix Llobregat; Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Sant Esteve Sesrovires area_de_presidencia; villamayor_caamano_javier; fernandez_gonzalez_daniel; ajuntaments; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; baix_llobregat; personal_directiu_professional; reunio; presidencia; sant_esteve_sesrovires <ul> <li>Enric Carbonell, alcalde</li> <li>Roser Broset, 1r tinent alcalde</li> <li>Joan Galceran, 2a tinent alcalde</li> <li>Javier Villamayor, coordinador general DIBA</li> <li>Daniel Fernández, director del Gabinet de la Presidència DIBA</li> </ul> <p style='margin-left:48px'><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba407097343 Visita de l’Itinerari de vianants a la carretera BV-1031 a Igualada 2024-03-06 10:30:00 2024-03-06 23:59:59 El diputat d’Infraestructures i Territori de la Diputació de Barcelona, Sergi Vallès; l’alcalde d’Igualada, Marc Castells; i l'alcalde d'Òdena, Jaume Xaus; visitaran l’itinerari de vianants de la carretera BV-1031 a Igualada. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/visita-itinerari-vianants-carretera-bv-1031-a-igualada 41.5970538,1.6189604 1 Aquestes obres han estat finançades per la Diputació i han permès crear un espai per a vianants a Les Maioles, a l’entorn de l’Anella Verda de les Guixeres. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba407038615 Reunió amb directius Huawei al Parc de Sant Llorenç del Munt i l'Obac (per delegació PDA) 2024-03-01 10:00:00 2024-03-01 12:00:00 41.6580200,1.9830900 1 Àrea d’Espais Naturals i Infraestructura Verda; García Oquillas, Carlos; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Vallès Occidental; Territori i parcs naturals; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Palacio Pastor, María Ángeles; Reunió; Altres; Espais Naturals i Infraestructura Verda; Mura area_despais_naturals_i_infraestructura_verda; garcia_oquillas_carlos; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; valles_occidental; territori_i_parcs_naturals; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; palacio_pastor_maria_angeles; reunio; altres; espais_naturals_i_infraestructura_verda; mura <p>Coordinador Àrea d’Espais Naturals i Infraestructura Verda, Carlos García en representació del diputat president Xesco Gomar.<br /> Gerenta de la Gerència de Servei d’Espais Naturals, M. Àngels Palacio.<br /> Cap del Servei de Gestió de Parcs Naturals, Joana Barber.<br /> Tècnic de Conservació Parc SLLMO, Daniel Pons.<br /> Tècnic d’Ús Públic i Educació Ambiental del Parc SLLMO, Josep Canals.<br /> <u>HUAWEI:</u><br /> President of ICT Marketing, Zhou Jun.<br /> Director of TECH4ALL Office (TBD), Liu Mingju.<br /> Project Director TECH4ALL, Zhao Zhigang. <br /> Project Manager TECH4ALL, Zeng Ming.<br /> Communication Manager Tech4ALL, Chen Cong.<br /> Directius de la seu central de Huawei (Xina) implicats en el projecte i que han vingut a Barcelona pel MWC.</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba407038522 Reunió amb representants de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú 2024-02-29 13:30:00 2024-02-29 14:30:00 41.3882300,2.1490500 1 Àrea d’Espais Naturals i Infraestructura Verda; García Oquillas, Carlos; Ajuntaments; Garraf; Territori i parcs naturals; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Palacio Pastor, María Ángeles; Reunió; Espais Naturals i Infraestructura Verda; Vilanova i la Geltrú area_despais_naturals_i_infraestructura_verda; garcia_oquillas_carlos; ajuntaments; garraf; territori_i_parcs_naturals; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; palacio_pastor_maria_angeles; reunio; espais_naturals_i_infraestructura_verda; vilanova_i_la_geltru <p>Coordinador Àrea d’Espais Naturals i Infraestructura Verda, Carlos García.<br /> Gerent GSEN, M. Àngels Palacio.<br /> Assessor, Esteve Terradas.<br /> <u>Ajuntament:</u><br /> 2a Tinenta d'Alcaldia i regidora de Participació Ciutadana; Plans d'Actuació als Barris; Habitatge i Rehabilitació; Emergència Climàtica i Espais Naturals, Iolanda Sánchez.<br /> Cap del Servei de Medi Ambient Ajuntament, Gemma Roset.</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba407037001 Celebració del 50è aniversari de la Unió de Pagesos (per delegació de Presidència DB) 2024-02-08 19:00:00 2024-02-08 20:30:00 41.3960800,2.1594700 1 Àrea d’Espais Naturals i Infraestructura Verda; García Oquillas, Carlos; Territori i parcs naturals; Grup d'interès; Personal directiu professional; Altres; Espais Naturals i Infraestructura Verda; Barcelona area_despais_naturals_i_infraestructura_verda; garcia_oquillas_carlos; territori_i_parcs_naturals; grup_dinteres; personal_directiu_professional; altres; espais_naturals_i_infraestructura_verda; barcelona <p>Coordinador Àrea d'Espais Naturals i Infraestructura Verda, Carlos García.</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba407035694 Reunió amb representant de l'Ajuntament de Matadepera -seguiment La Mola- 2024-02-06 09:30:00 2024-02-06 12:00:00 41.5966600,2.0267300 1 Àrea d’Espais Naturals i Infraestructura Verda; García Oquillas, Carlos; Ajuntaments; Vallès Occidental; Territori i parcs naturals; Personal directiu professional; Reunió; Espais Naturals i Infraestructura Verda; Matadepera area_despais_naturals_i_infraestructura_verda; garcia_oquillas_carlos; ajuntaments; valles_occidental; territori_i_parcs_naturals; personal_directiu_professional; reunio; espais_naturals_i_infraestructura_verda; matadepera <p>Coordinador Àrea d'Espais Naturals i Infraestructura Verda, Carlos García.<br /> Alcalde de l’Ajuntament de Matadepera, Guillem Montagut.</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba407035639 Presentació de l' 'Estudi per capacitat d'acollida de La Mola' 2024-02-01 17:00:00 2024-02-01 19:00:00 41.3882300,2.1490500 1 Àrea d’Espais Naturals i Infraestructura Verda; García Oquillas, Carlos; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Territori i parcs naturals; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Palacio Pastor, María Ángeles; Presentació; Espais Naturals i Infraestructura Verda area_despais_naturals_i_infraestructura_verda; garcia_oquillas_carlos; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; territori_i_parcs_naturals; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; palacio_pastor_maria_angeles; presentacio; espais_naturals_i_infraestructura_verda <p>Coordinador Àrea d'Espais Naturals i Infraestructura Verda, Carlos García.<br /> Gerent GSEN, M. Àngels Palacio.<br /> Assessor Àrea, Esteve Terradas.<br /> Cap del Servei de Gestió de Parcs Naturals, Joana Barber.<br /> Cap del Servei d’Anàlisi i Gestió Territorial, Inversions i Obres, Albert Abaurrea.<br /> Cap de l’Oficina Administrativa i Suport Jurídic, Cèlia Guillot.<br /> Cap de la Secció d'Ús Públic i Educació Ambiental, Josep Melero.<br /> Cap de la Unitat d’Ús Públic, Carlos E. Nogueira.<br /> Director del Parc de Sant Llorenç del Munt i l'Obac, Àngel Miño.<br /> Sotsdirectora de Recerca de la Universitat de Lleida, Estela Inés Farías.</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba407029614 Reunió amb D’EP Institut 2024-03-07 12:00:00 2024-03-07 13:00:00 Presentació Projectes 1 Àrea de Presidència; Espinosa de Castro, Marina; 17 - Aliança per a assolir els objectius; Administració local; Grup d'interès; Personal directiu professional; Diputació de Barcelona; Reunió; Recusos als ajuntaments area_de_presidencia; espinosa_de_castro_marina; 17__alianca_per_a_assolir_els_objectius; administracio_local; grup_dinteres; personal_directiu_professional; diputacio_de_barcelona; reunio; recusos_als_ajuntaments <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Responsable Tècnica D’EP Institut – Silvia Amblàs nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406850966 Aspectes estratègics de la Transformació Digital al teixit empresarial 2024-05-29 09:30:00 2024-06-05 14:30:00 La Gerència de serveis de Promoció Econòmica i Ocupació de la Diputació de Barcelona organitza aquest curs per dotar d'eines al personal directiu i responsables tècnics dels Centres Locals de Serveis a les Empreses perquè coneguin quines són les tecnologies de la Transformació Digital. https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/aspectes-estrat%C3%A8gics-de-la-transformaci%C3%B3-digital-al-teixit-empresarial 41.3816472,2.1258743 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio Objectius:Conèixer quines són les tecnologies de la Transformació Digital.Identificar les necessitats i els reptes per l'aplicació d'una tecnologia concreta.Saber resoldre consultes sobre les qüestions estratègiques de la Transformació Digital en el marc de l'assessorament a una empresa o una persona emprenedora.Continguts:Transformació Digital (TD). Què és i perquè és necessària.Maduresa Digital i Competències Digitals. Diagnosi del nivell de maduresa digital de les empreses, i del nivell de competències digitals de les persones.Tecnologies de la Transformació Digital i la seva aplicació.Estratègia de Transformació Digital.Ajudes i Benchmarking. Opcions de finançament i inversió, i Benchmarking de casos d'èxit.Full de ruta i Pla de Transformació Digital.Cas pràctic grupal (I Anàlisi de problemàtiques i avaluació inicial. II Assessorament en Transformació Digital. III Full de ruta i eines de desenvolupament altres casos). nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406921051 Assemblea del Parc Rural de Montserrat (per delegació PDA) 2024-01-24 12:00:00 2024-01-24 14:30:00 41.5338500,1.7702600 1 Àrea d’Espais Naturals i Infraestructura Verda; García Oquillas, Carlos; Anoia; Territori i parcs naturals; Personal directiu professional; Reunió; Espais Naturals i Infraestructura Verda; Els Hostalets de Pierola area_despais_naturals_i_infraestructura_verda; garcia_oquillas_carlos; anoia; territori_i_parcs_naturals; personal_directiu_professional; reunio; espais_naturals_i_infraestructura_verda; els_hostalets_de_pierola <p>Coordinador Àrea d'Espais Naturals i Infraestructura Verda, Carlos García en representació del president delegat Àrea, Xesco Gomar.</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406920201 Reunió amb representants de l'Associació Parc Rural Montserrat (per delegació PDA) 2024-01-24 11:00:00 2024-01-24 12:00:00 41.5338500,1.7702600 1 Àrea d’Espais Naturals i Infraestructura Verda; García Oquillas, Carlos; Anoia; Territori i parcs naturals; Personal directiu professional; Reunió; Espais Naturals i Infraestructura Verda; Els Hostalets de Pierola area_despais_naturals_i_infraestructura_verda; garcia_oquillas_carlos; anoia; territori_i_parcs_naturals; personal_directiu_professional; reunio; espais_naturals_i_infraestructura_verda; els_hostalets_de_pierola <p>Coordinador Àrea, Carlos García en representació del president delegat Àrea, Xesco Gomar.<br /> Cap de la Direcció Territorial Agrària, Sònia Callau.<br /> <u>Associació</u>:<br /> President i alcalde d’Ullastrell, Jaume Puig.<br /> Vice-presidenta i alcaldessa de Collbató, Gemma Rodríguez.<br /> Secretari i alcalde d’Abrera, Jesús Naharro.<br /> Tresorer i regidor d’Olesa de Montserrat, Xavier Rota.</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba401124696 Espai claustre amb Esteve Plantada: La cultura com a prioritat: per què hem de situar la cultura al capdavant de tot? 2024-03-05 10:00:00 2024-03-05 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/espai-claustre-amb-esteve-plantada-la-cultura-com-a-prioritat-per-qu%C3%A8-hem-de-situar-la-cultura-al-capdavant-de-tot- Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) 41.3843602,2.1662459 1 Presencial (CERC) Que la cultura hauria de situar-se com una de les prioritats de qualsevol govern, juntament amb l’educació, és una asserció que ben pocs tècnics i tècniques culturals contradirien. Però any rere any el món de la cultura veu com els pressupostos són reduïts i en canvi les qüestions a atendre augmenten de manera exponencial. Lluny de la petjada que la Mancomunitat i la República atorgaren a la cultura, avui dia hem relegat el seu abast a xifres sovint irrisòries i incapaces d’actuar com a revulsiu. Aquest Espai Claustre està dissenyat per debatre la importància que ha de tenir la cultura en les nostres vides, de manera que passi a ser considerada com un dret essencial i com un conjunt de serveis de primer ordre per a la ciutadana. Això té a veure en primer lloc amb els pressupostos que s’hi destinen, però també amb les prioritats que cal cobrir i atendre amb aquests diners. Per capgirar la situació és essencial entendre d’on venim, quines polítiques culturals s’han seguit fins al moment i quines n’han estat les prioritats. Però sobretot hem de saber cap a on anem i sobretot quins objectius volem assolir per als nostres municipis i per al conjunt del país. ObjectiusPosar èmfasi en la necessitat de situar la cultura com a prioritat de les polítiques públiquesDetallar el procés històric de les polítiques culturals pel que fa a les prioritats d’inversióRemarcar perquè és important que la cultura sigui considerada un dels eixos bàsics de la societat i no pas un aspecte menorIncidir en la necessitat d’establir pressupostos racionals i equilibrats en el marc de la cultura, per tal d’atendre’n totes les necessitatsDebatre el paper dels drets culturals en el context actualContingutsLa cultura com a centre de les polítiques públiques. Com es pot revertir la situació actual?Les polítiques culturals i les seves prioritats al llarg dels últims decennisCriteris d’eficàcia i eficiència en els pressupostos públicsLa necessitat d’introduir la cultura en el centre dels discursos i les polítiques públiquesLa cultura en els nostres municipis: en quin punt som?Per un nou pacte cultural: objectius i estratègies DOCENT Esteve Plantada (Granollers, 1979) és poeta, periodista cultural, crític de cinema i professor del Màster de Periodisme Literari (UAB), on imparteix l’assignatura d’Assaig i Prosa d’idees, i professor de poesia a l’Escola Bloom. També ha estat docent a l’Escola d’Escriptura de l’Ateneu Barcelonès i al Laboratori de Lletres.Com a periodista literari, ha fet d’articulista, cronista, entrevistador i crític, especialitzat en llibres i cinema. Actualment, és crític cinematogràfic del setmanari El Temps, col·laborador a El Món a Rac1 i responsable de l’espai “Literatures” del programa Connecticat (La Xarxa TV). Ha estat cap de Cultura de NacióDigital (2014-2018), director de la revista The Barcelona Review (2007-2008), impulsor de paperllull, la revista digital de l’Institut Ramon Llull, i ha exercit la crítica a: El Punt Avui, Núvol, Barcelona Metròpolis o Caràcters. He estat editor i fundador d’Edicions Terrícola, membre organitzador del cicle Versos Lliures, i teclista d’Els Nens Eutròfics.Ha publicat diversos llibres de poesia, entre els quals: 'A l’ombra dels violins' (1997, Premi Amadeu Oller), 'Fosca Límit' (2015, premi a Millor poemari de l’any segons Llegir.cat), 'Big Bang Llàtzer' (2016, premi Pare Colom de poesia mediterrània) o 'Rastre quimera' (2022, premi Rosa Leveroni). www.esteveplantada.cat (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba406895586 Jornada Pacte contra la segregació escolar 2024-03-01 09:30:00 2024-03-01 13:00:00 41.3955350,2.1575980 1 Àrea d'Educació; Bosch i Costa, Marcel·lina; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Educació; Personal directiu professional; Jornada area_deducacio; bosch_i_costa_marcellina; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; educacio; personal_directiu_professional; jornada <p>Anna simó, consellera d'educació</p> <p>Esther Giménez, síndica de greuges</p> <p>Raquel Garcia, directora general atenció a la família i comunitat educativa de la Generalitat de Catalunya</p> <p>Aida C. Rodríguez, adjunta a la síndica</p> <p>Marcelina Bosch, coordinadora àrea d'educació</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406857796 Acte de presentació del llibre “Quaderns científics i tècnics de restauració monumental” 2024-03-04 18:00:00 2024-03-04 23:59:59 La Llibreria de la Diputació organitza una nova trobada del cicle de conferències periòdiques “Parlem de...”, sobre temes d’actualitat del món local, en aquesta ocasió per presentar el llibre “Quaderns científics i tècnics de restauració monumental”. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/acte-de-presentacio-del-llibre-quaderns-cientifics-i-tecnics-de-restauracio-monumental- 41.3789171,2.1742301 https://llibreria.diba.cat/cat/llibre/quaderns-cientifics-i-tecnics-de-restauracio-monumental_69031 1 La publicació recull deu articles sobre els processos de restauració duts a terme en monuments de diversos municipis pel Servei de Patrimoni Arquitectònic Local (SPAL) de la Diputació de Barcelona, tant en l'àmbit històric com en el tècnic.L’acte estarà encapçalat pel vicepresident quart i diputat d’Infraestructures, Equipament i Patrimoni Arquitectònic de la Diputació de Barcelona, Marc Castells, juntament amb el director del Palau Güell, Guillem Mundet.Presentarà la publicació i farà de conductor de la trobada el cap de la Secció Tècnica d’Investigació, Catalogació i Difusió de l'SPAL de la Diputació de Barcelona, David Galí.En el col·loqui, intervindran: el cap de l’SPAL entre 1981 i 2008, Antoni González; el gerent del Servei d’Equipaments, Infraestructures Urbanes i Patrimoni Arquitectònic de la corporació i cap de l’SPAL entre 2008 i 2019, Joan Closa; i el cap de l’SPAL des del 2019, José Luis Sanz. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-21 21:52
agendadiba406854278 La protecció de dades personals dins de l'àmbit dels dispositius locals d'intermediació laboral (SLO/OTL) que utilitzen la Plataforma Telemàtica Xaloc (PTX) 2024-06-19 10:00:00 2024-06-26 13:00:00 La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs per donar a conèixer al personal tècnic de les entitats locals l'abast i el contingut de la vigent normativa de protecció de dades personals i la seva repercussió a l'àmbit dels dispositius locals d'intermediació laboral que utilitzen la Plataforma Telemàtica Xaloc (PTX). https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/la-protecci%C3%B3-de-dades-personals-dins-de-l-%C3%A0mbit-dels-dispositius-locals-d-intermediaci%C3%B3-laboral-slo/otl-que-utilitzen-la-plataforma-telem%C3%A0tica-xaloc-ptx- 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio Continguts:Introducció a la protecció de dadesTipologies de dades que es tracten a la PTX.Documents associats a l'ús de la PTX en relació a la protecció de dades personals.Conservació de les dades de les persones usuàries i els documents associats a la PTX: supòsits.Dret a la imatge personal.Control i seguretat de les dades.Anàlisi de casos pràctics i preguntes freqüents. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406854066 Formació per a noves persones usuàries en l'ús de l'aplicació i metodologia XALOC 2024-06-17 00:00:00 2024-07-07 23:59:59 La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs per al personal tècnic de les entitats locals per garantir un ús òptim i correcte de l'aplicació Xaloc en totes les seves funcionalitats per part del personal tècnic dels Serveis Locals d'Ocupació i de les Oficines Tècniques Laborals de nova incorporació. https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/formaci%C3%B3-per-a-noves-persones-usu%C3%A0ries-en-l-%C3%BAs-de-l-aplicaci%C3%B3-i-metodologia-xaloc-13 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio Objectius específics:Assegurar uns criteris, metodologia i conceptes homogenis de tots els membres que fan ús de l'aplicació Xaloc, garantint una correcta autonomia en el seu ús.Assegurar un estàndard de qualitat en el registre de la informació.Assolir els conceptes claus de cadascun dels mòduls que engloben l'aplicació Xaloc: l'agenda, l'expedient del demandant i de l'empresa, el mòdul del demandant i de l'empresa, l'expedient de l'oferta, el mòdul de l'oferta, el club de la feina, el web d'ofertes, les estadístiques, el quadre resum d'indicadors i el mòdul de formació.Continguts:Presentació de l'aplicació Xaloc.L'agenda del personal tècnic del Servei.L'expedient de la persona demandant i la resta de funcionalitats del mòdul: com fer cerques i obtenir diferents tipus d'informacions.L'expedient de l'empresa i la resta del mòdul: com fer cerques i obtenir diferents tipus d'informacions.L'expedient de l'oferta de treball: com es gestiona i es cerquen les persones candidates més adients; la resta de funcionalitats del mòdul: com fer cerques i obtenir diferents tipus d'informacions.El mòdul del Club de Feina: què és i com es registren les assistències. El web d'ofertes: què és, com funciona i quines són les diferents funcionalitats.Les diferents estadístiques que es poden elaborar amb la informació introduïda a l'eina.El Quadre Resum d'Indicadors: què és i com funciona; quines anàlisis es poden realitzar amb aquesta informació.El mòdul de formació: què és, de quines parts consta, com funciona, i quines són les diferents funcionalitats. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406854024 Sessió de gestió emocional i pràctica del Mindfulness per als equips tècnics de la Xarxa OTL 2024-06-14 09:30:00 2024-06-14 14:30:00 La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs per al personal tècnic de les entitats locals per practicar tècniques de mindfulness, visualització i relaxació que contribueixin a reduir l'estrès dels equips tècnics de la Xarxa OTL. https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/sessi%C3%B3-de-gesti%C3%B3-emocional-i-pr%C3%A0ctica-del-mindfulness-per-als-equips-t%C3%A8cnics-de-la-xarxa-otl 41.3830077,2.1238036 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio Objectius específics:Aprofundir en la pràctica d'enfocar i gestionar l'atenció en un/a mateix/a (autoobservació).Praticar l'amabilitat i l'autocura.Continguts:Pràctiques de mindfulness en quietud i en moviment.La consciència corporal com a eina per a desenvolupar les actituds de mindfulness.Escoltar el cos en l'experiència del moment present. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406853853 Com construir relacions amb el teixit empresarial 2024-06-12 09:30:00 2024-06-26 14:30:00 La Gerència de serveis de Promoció Econòmica i Ocupació de la Diputació de Barcelona organitza aquest curs per al personal directiu i responsables tècnics dels Centres Locals de Serveis a les Empreses per proporcionar coneixements i eines que facilitin l'apropament i la col·laboració del personal tècnic dels Centres Locals de Serveis a les Empreses, amb les empreses del seu territori i ajudar a millorar les seves habilitats comunicatives per afavorir aquesta relació. https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/com-construir-relacions-amb-el-teixit-empresarial-3 41.3817116,2.1257885 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio Continguts:Habilitats comercials per a la venda de la cartera de serveis dels Centres Locals de Serveis a les Empreses.Habilitats comunicatives per al desenvolupament de les tasques del personal tècnic dels Centres Locals de serveis a les empreses i com potenciar-les.Casos pràctics i rol playing. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406853826 Els Punts d'Atenció a l'Emprenedoria. Formació avançada 2024-06-07 09:30:00 2024-06-21 12:30:00 La Gerència de serveis de Promoció Econòmica i Ocupació de la Diputació de Barcelona organitza aquest curs per dotar d'eines al personal directiu i responsables tècnics dels Centres Locals de Serveis a les Empreses perquè millorin els serveis d'acompanyament i assessorament dels Punts d'Atenció a l'Emprenedor (PAE). https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/els-punts-d-atenci%C3%B3-a-l-emprenedoria.-formaci%C3%B3-avan%C3%A7ada-1 41.3829352,2.1238465 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio Continguts:Aspectes fiscals, normativa vigent i anàlisi de casos pràctics i casuístiques relacionades. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406853632 Tècniques clau per a realitzar sessions d'orientació als SLO 2024-06-06 09:30:00 2024-06-27 14:30:00 La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs per formar al personal tècnic de les entitats locals que permetrà adquirir algunes tècniques clau inspirades en la PNL i el coaching aplicades a l'acompanyament en processos d'orientació laboral, des de la vivència. https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/t%C3%A8cniques-clau-per-a-realitzar-sessions-d-orientaci%C3%B3-als-slo-1 41.3844612,2.1664084 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio Objectius específics: Definir el significat d'orientar i d'acompanyar.Analitzar la relació que s'estableix entre la persona orientada i l'orientadora. Provar diferents tècniques. Aplicar allò après durant les sessions a casos breus.Continguts:L'essència d'orientar. Definir el significat d'orientar i d'acompanyar. Anàlisi de la relació que s'estableix entre la persona orientada i l'orientadora. Exposició de les coordenades clau per preparar la trobada d'orientació.Tastant les tècniques. Crear l'aliança. Nocions bàsiques de PNL. L'escolta present. Les preguntes maièutiques. L'aportació de qualitat: Informar, tècniques mirall o de reformulació i retroalimentació oportuna. Balanç decisional. Visual thinking (ara/demà, diagrama, línia temporal, enrere/endavant).Aplicació a casos. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406853407 Com passar del seguiment a l'avaluació en els CLSE 2024-06-04 09:30:00 2024-07-12 11:30:00 La Gerència de serveis de Promoció Econòmica i Ocupació de la Diputació de Barcelona organitza aquest curs per dotar d'eines al personal directiu i responsables tècnics dels Centres Locals de Serveis a les Empreses per capacitar, estimular i acompanyar-los a fer un pas endavant cap a la incorporació de l'avaluació en els seus programes i serveis. https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/com-passar-del-seguiment-a-l-avaluaci%C3%B3-en-els-clse 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio Continguts:1. Coneixements teòrics i eines metodològiques per avaluar:Seguiment vs avaluació.La importància de les fonts d'informació per avaluar i les principals fonts emprades.Vull avaluar. Què faig: Conèixer prèviament a fons el servei. Establir la teoria del canvi i el marc lògic. Establir les preguntes i el tipus d'avaluació.Explicació i caracterització de 4 tipologies d'avaluació (de disseny, de necessitats, d'implementació i d'impacte).Definir la metodologia i explicació de 3 tècniques per obtenir informació per avaluar.2. Orientacions pràctiques i propostes concretes per avaluar: avaluem el servei d'assessoramment en anàlisi de viabilitat empresarial (AVE):El servei d'AVE: caracterització i algunes dades rellevants.El marc lògic del servei d'AVE.Les preguntes d'avaluació del servei d'AVE.Estratègies metodològique per respondre les preguntes d'avaluació. Proposta d'avaluació de les 2 preguntes seleccionades: Proposta d'avaluació pregunta A. Proposta d'avalaució pregunta B.Elaboració i difusió de resultats. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406852006 Els Punts d'Atenció a l'Emprenedoria. Formació avançada 2024-06-03 09:30:00 2024-06-17 12:30:00 La Gerència de serveis de Promoció Econòmica i Ocupació de la Diputació de Barcelona organitza aquest curs per dotar d'eines al personal directiu i responsables tècnics dels Centres Locals de Serveis a les Empreses per millorar els serveis d'acompanyament i assessorament dels Punts d'Atenció a l'Emprenedor (PAE). https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/els-punts-d-atenci%C3%B3-a-l-emprenedoria.-formaci%C3%B3-avan%C3%A7ada 41.3828869,2.1238251 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio Continguts: Aspectes fiscals, normativa vigent i anàlisi de casos pràctics i casuístiques relacionades. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406851662 Prospecció d'empreses: identificació d'estratègies, models de negoci i reptes de futur de les empreses des del punt de vista de les cadenes de valor de negoci 2024-05-31 12:00:00 2024-06-26 14:00:00 La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs per formar al personal tècnic de les entitats locals per tal que entenguin els conceptes de cadena de valor de negocis, estratègia, model de negoci i reptes de futur de les empreses. https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/prospecci%C3%B3-d-empreses-identificaci%C3%B3-d-estrat%C3%A8gies-models-de-negoci-i-reptes-de-futur-de-les-empreses-des-del-punt-de-vista-de-les-cadenes-de-valor-de-negoci-2 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio Objectius:Entendre els conceptes de cadena de valor de negocis, estratègia, model de negoci i reptes de futur de les empreses.Identificar com des dels serveis de Desenvolupament Econòmic Local es pot donar suport a les empreses d'una determinada cadena de valor de negocis.Continguts:Conceptes: cadenes de valor de negocis, estratègia, model de negoci, reptes de futur.Quines preguntes fer a les empreses per identificar la seva estratègia, model de negoci i reptes de futur.Nous models de negoci relacionats amb la transformació tecnològica. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406850610 Coaching Integral per a l'atenció i orientació dels demandants d'ocupació 2024-05-22 09:30:00 2024-06-19 14:30:00 La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs per formar al personal tècnic de les entitats locals per proveir al personal tècnic de la xarxa de Serveis Locals d'Ocupació dels coneixements teòrics en el que es basa la disciplina del Coaching Integral i desenvolupar recursos per la gestió de les emocions davant de diverses situacions dins l'àmbit professional. https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/coaching-integral-per-a-l-atenci%C3%B3-i-orientaci%C3%B3-dels-demandants-d-ocupaci%C3%B3-3 41.3895890,2.1481926 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio Continguts:COACHING INTEGRAL I ELS 4 QUADRANTS.Definició del Coaching Integral com a eina d'anàlisi d'intervenció. Els 4 quadrants.Competències en els quadrants.Patrons de funcionament davant la feina de l'altre.Punts forts i punts de millora de cada participant.Objectius de desenvolupament.QUADRANT INDIVIDUAL DRET: ELS OBJECTIUS, COMPORTAMENT I ACCIONS.Objectius a curt termini. Autoresponsabilitat i compromís en els objectius nostres i dels altres. Objectius a llarg termini. Divisió en subobjectius. Metaobjectius. Motivació i valors darrera dels nostres objectius.QUADRANT INDIVIDUAL ESQUERRE: EXPERIÈNCIA INTERNA I SUBJECTIVA, CREENCES I VALORS.Patrons de funcionament a nivell intern. Com reacciono emocionalment a allò que passa fora i amb l'altre.Línies (o intel·ligències): Emocional, Somàtica, Interpersonal.Nivells Lògics de l'Aprenentatge: Creences i Valors.QUADRANT GRUPAL ESQUERRE: RELACIÓ AMB L'ALTRE I COMUNICACIÓ.Què fem i què no fem durant l'entrevista.PNL: Excel·lència en la comunicació.Claus per arribar l'altre a través de l'escolta i la comunicació. L'art de la Pregunta. Feedback.QUADRANT GRUPAL DRET: ESTRUCTURA I PLANIFICACIÓ.Conceptes. Gestió del temps. Matriu Covey.Disseny de pràctiques a través dels quadrants, per desenvolupar competències. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406850245 Nous processos de selecció: Recursos i estratègies per orientar en la recerca de feina 2024-05-17 09:30:00 2024-06-28 14:30:00 La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs per formar al personal tècnic de les entitats locals per analitzar els canvis més significatius que s'han produït en el mercat de treball en els últims anys i identificar el seu impacte. https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/nous-processos-de-selecci%C3%B3-recursos-i-estrat%C3%A8gies-per-orientar-en-la-recerca-de-feina-4 41.3895327,2.1482892 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio Objectius:Analitzar els canvis més significatius que s'han produït en el mercat de treball en els últims anys i identificar el seu impacte.Dotar d'eines als/les professionals per orientar les persones que estan en recerca de feina en un context incert i canviant. Identificar quines són les competències clau que les empreses valoren de manera més significativa. Donar a conèixer les noves vies i requeriments per accedir a un lloc de feina. Conèixer i entrenar tècniques innovadores de selecció de personal. Donar a conèixer el sistema de selecció per competències i les seves diferents tècniques d'avaluació. Aportar eines per acompanyar les persones en la defensa de les pròpies candidatures en els diferents processos de selecció.Continguts:EL MERCAT LABORAL ACTUAL I FUTUR, UNA PRIMERA APROXIMACIÓ ALS NOUS PROCESSOS DE SELECCIÓ I A LA SELECCIÓ PER COMPETÈNCIES. L'evolució constant del mercat de treball a l'arribada de la indústria 4.0. Noves realitats de l'ocupació i noves necessitats a les empreses. La funció principal dels/es tècnics/es d'ocupació en el nou context laboral. Principals canvis en els processos de recerca de feina. ELS NOUS PROCESSOS DE SELECCIÓ. El Model de competències ISFOL i les empreses. La selecció dels recursos humans des de la lògica competencial. La definició de perfils professionals i els llocs de feina en clau de competències. La selecció per competències: en què consisteix, què busquen les empreses, oportunitats per als/les candidats/es. L'assessment center: objectius, en què consisteix, tipus de proves.Tècniques de selecció per competències: anàlisi d'incidents crítics, el currículum cec, la gamificació. LA SELECCIÓ PER COMPETÈNCIES. En què consisteix, què busquen les empreses, quines oportunitats ofereix als/les candidats/es, tècniques de selecció per competències (assessment center, l'entrevista de selecció per competències, la gamificació, el currículum cec), com s'avalua al candidat/a. LES TÈCNIQUES DE SELECCIÓ MÉS INNOVADORES. La gamificació. Scape Rooms en RRHH. Lego Serious Play. Eines per aplicar la gamificació a l'aula. Altres Tècniques de selecció Innovadores utilitzades per les empreses: Headhunting 3.0, Inbound Recruiting, Employer Branding, Vídeoentrevista, Videotrucades pregravades, Events de Networking online. Economia Gig: plataformes tecnològiques per al treball. L'ACOMPANYAMENT EN LA RECERCA DE FEINA EN EL CONTEXT ACTUAL DEL MERCAT DE TREBALL. La intel·ligència artificial aplicada als processos de selecció.Tècniques per al rescat competencial: Metodologies d'empoderament per a persones en recerca de feina. Tècniques per experimentar, desenvolupar i transferir competències al context laboral. El videocurrículum i el currículum per competències. La importància del discurs i la comunicació en els processos de selecció. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
Estadístiques 2024
Agenda corporativa

Mitjana 2024: 8,87 consultes/dia

Sabies que...?

...pots recuperar tots els actes culturals de Badalona?

Amb la API Rest pots cercar en un conjunt de dades en concret però també per tipus de contingut (que permet una cerca més àmplia) i/o inclús per municipi.

Exemple: https://do.diba.cat/api/tipus/acte/camp-rel_municipis/08015/