ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba408992092 Acte presentació i debat estudi 'Els programes de formació i inserció i les AAPP' 2024-03-07 10:30:00 2024-03-07 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/acte-presentacio-i-debat-estudi-els-programes-de-formacio-i-insercio-i-les-aapp- Hub social Fundació Bofill. C/ Girona 34, Barcelona Hub social Fundació Bofill. C/ Girona 34, Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Àrea d'Educació; Bosch i Costa, Marcel·lina; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Personal directiu professional; Presentació; Educació area_deducacio; bosch_i_costa_marcellina; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; personal_directiu_professional; presentacio; educacio <p>Marcel.lina Bosch, coordinadora Àrea d'educació</p> <p>Elena Sintes, cap projectes Fundació Bofill</p> <p>Olga Romero, cap servei de programes de qualificació i iniciació professional del departament d'educació de la Generalitat de Catalunya</p> <p>Dolors Peñafiel, cap àrea d'educació de l'aj. de Vilafranca del Penedès</p> <p>Josep Francí, coautor de l'estudi.</p> Taula rodona nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 22:52
agendadiba408991789 Jornada Magnet 2024-03-05 17:30:00 2024-03-05 19:30:00 Col.legi oficial arquitectes de Catalunya. Plaça Nova 5, Barcelona Col.legi oficial arquitectes de Catalunya. Plaça Nova 5, Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Àrea d'Educació; Bosch i Costa, Marcel·lina; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Educació; Personal directiu professional; Jornada; Educació area_deducacio; bosch_i_costa_marcellina; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; educacio; personal_directiu_professional; jornada; educacio nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 22:52
agendadiba408990615 Reunió a Comertia-agenda Sergi Vilamala gerent-activitat 2024-03-13 10:00:00 2024-03-13 11:00:00 Avda. Diagonal, 452. Barcelona Avda. Diagonal, 452. Barcelona 41.3965579,2.1577707 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç i consum; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió; Comerç, Consum i Salut Pública area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_i_consum; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; reunio; comerc_consum_i_salut_publica <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> <p>Elisabet Vilalta, directora de Comertia</p> <p>Jöel Pintor, cap Secció d’Anàlisi, Comunicació i Avaluació de la GSC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 22:52
agendadiba408933697 Comissió Executiva Consorci Barri La Mina 2024-03-20 12:00:00 2024-03-20 13:30:00 Departament de Drets Social, passeig Taulat 166-170, Barcelona Departament de Drets Social, passeig Taulat 166-170, Barcelona 41.4100971,2.2188488 1 Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p style='margin-bottom:11px'>Membres de la Comissió Executiva Consorci Barri La Mina</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 22:52
agendadiba408933632 Reunió amb Vodafone i Apple 2024-03-18 09:30:00 2024-03-18 10:30:00 Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Anabel Martín, Key Account Manager AAPP Vodafone</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Ivan Peña, Apple</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Josep Muñoz, gerent de Serveis Socials</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 22:52
agendadiba408933490 Reunió amb COHABITAC, la Coordinadora de fundacions d'habitatge social 2024-03-15 09:00:00 2024-03-15 10:00:00 Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Esdeveniments; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat esdeveniments; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Sergio Rodríguez, director F. Habitatge Social</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Maira Costa, directora F. Mambré</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Xavier Mauri, director F. Hàbitat 3</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Josep Muñoz, gerent de Serveis Socials</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 22:52
agendadiba408933385 25è Aniversari APSOCECAT 2024-03-13 18:30:00 2024-03-13 19:00:00 Auditori de les Cotxeres de Sants (Pas de Fructuós Gelabert, 6, Sants-Montjuïc, 08014 Barcelona) Auditori de les Cotxeres de Sants (Pas de Fructuós Gelabert, 6, Sants-Montjuïc, 08014 Barcelona) 41.3760426,2.1368738 1 Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Lliurament de premis; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; lliurament_de_premis; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 22:52
agendadiba408930339 Reunió amb Sien Consulting - agenda Soledad Bravo-reunió 2024-03-22 09:00:00 2024-03-22 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-sien-consulting-agenda-soledad-bravo-reunio Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3817156,2.1257242 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Turisme; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Ramírez Pierna, Luis; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; turisme; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; ramirez_pierna_luis; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p>Per part de SEIN Consulting:</p> <p>- Pere LLoret, consultor</p> <p>Per part de la Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</p> <p>- Lluís Ramírez, director de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius</p> <p>- Xavier Font, cap de l'Oficina Tècnica de Turisme</p> <p>- Javier Gimenez, subdirector de Desenvolupament de Sistemes d'Informació</p> Tema: Ajudes PID DIBA nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 22:52
agendadiba408903738 Comissió Territorial Urbanisme Catalunya Central 2024-03-22 00:00:00 2024-03-22 23:59:59 L’àmbit d’actuació de la Comissió Territorial d'Urbanisme de la Catalunya Central comprèn les comarques del Bages, el Berguedà, el Moianès, Osona, el Solsonès i el Lluçanès i vuit municipis següents de l'Alta Anoia: Calaf, Calonge de Segarra, Castellfollit de Riubregós, els Prats de Rei, Pujalt, Sant Martí Sesgueioles, Sant Pere Sallavinera i Vecian https://www.diba.cat/web/agenda/-/comissio-territorial-urbanisme-catalunya-central Plaça del Salt, num 2 de Manresa Plaça del Salt, num 2 de Manresa 41.7235586,1.8287900 1 Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Sanz Sánchez, Rosa; 11 - Ciutats i comunitats sostenibles; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Urbanisme i habitatge; Personal directiu professional; Reunió; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; sanz_sanchez_rosa; 11__ciutats_i_comunitats_sostenibles; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; urbanisme_i_habitatge; personal_directiu_professional; reunio; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana De 09:00 h a 11:30 h <p style='text-align: justify;'>President: el secretari de Territori, Urbanisme i Agenda Urbana Francesc Sutrias i Grau. </p> <p>Vocals:<br /> a) Una persona en representació de la Direcció General d’Ordenació del Territori, Urbanisme i Arquitectura: Agustí Serra i Monté<br /> b) El cap del Servei Territorial d'Urbanisme: Anna Comellas Jodar.<br /> c) La persona titular de la delegació territorial del Govern de la Generalitat: Montserrat Barniol i Carcasona.<br /> d) La persona titular de la direcció dels serveis territorials: David-Aaron López i Martí.<br /> e) Tres persones en representació del Departament de Territori en matèria d’urbanisme:Josep Armengol Tatjé, Josep Cases Miralles i Daniel José Gallego i Martínez.<br /> f) Una persona en representació del Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural en matèria de medi ambient: Laura Fonts Torres. <br /> g) Una persona de cadascun dels departaments de la Generalitat que tinguin competència en alguna de les matèries següents o en diverses: agricultura, medi natural, cultura, comerç, demarcació territorial, energia, habitatge, indústria, mobilitat, ordenació del territori, patrimoni cultural, protecció civil, salut, turisme, ensenyament i patrimoni immobiliari de la Generalitat: Manel Armengol Vilar, Maria Teresa Clotet Masana, Francesc Serra Sellarés, Ferran Octavi Martínez Verdú, Elena Roca Rosés, Alba Oms Llobet, Glòria Brugués Brugués, Joan Manuel Espuelas Puigdollers.<br /> h) Vuit persones, membres dels ens locals, designades per els organitzacions associatives d'entitats locals més representatives de Catalunya: Josep Casassas i Jordà i Albert Corberó Aymerich.<br /> i) Una persona en representació de la Diputació de Barcelona: Rosa Sanz Sánchez<br /> j) Dotze persones d’un reconegut prestigi professional o acadèmic en matèria d’urbanisme, d’habitatge i de medi ambient: Alba Xarpell Serracanta, Lluís Oriols Rodríguez, Rogeli Montoliu Casals, Miquel Morell i Deltell, Salvador Soler Casacuberta, Aleix Cervantes López, Jordi Barot Arqued, Joan Casas Casanovas, Marta Gómez Pons, Jordi Vall Droguet, Josep Claret Arimany, Josep Donés Barcons.</p> <p>Estanislau Vidal-Folch de Balanzó, designat per l’Administració general de l’Estat amb veu i sense vot.</p> <p>Secretària: Lourdes Aparicio Garcia; jurista, actua amb veu i sense vot.</p> Correspon a la Comissió Territorial d'Urbanisme de la Catalunya Central:• Emetre informes en el procediment d’avaluació ambiental• Resoldre expedients de planejament:a) L’aprovació definitiva dels plans d’ordenació urbanística municipal i els programes d’actuació urbanística municipal l’aprovació definitiva dels quals no correspongui al conseller o consellera de Territori i Sostenibilitat.b) L’aprovació definitiva dels plans de millora urbana i els plans parcials urbanístics en el cas que els ens locals no tinguin atribuïda o no hagin d’exercir aquesta competència, d’acord amb el que estableix aquesta Llei.c) Els plans especials urbanístics de desenvolupament, llevat dels que correspon d'aprovar als ajuntaments de conformitat amb l'article 81 del Text refós de la Llei d'urbanisme.d) L’aprovació definitiva dels plans i els programes urbanístics plurimunicipals l’aprovació definitiva dels quals no correspongui al conseller o consellera de Territori i Sostenibilitat.e) L’aprovació definitiva dels plans parcials urbanístics de delimitació que no correspongui aprovar al conseller o consellera de Territori i Sostenibilitat.• Autoritzacions d’obres en sòl no urbanitzable• Informar estudis de detall• Informes sobre l’autorització d’usos i obres provisionals nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 22:52
agendadiba408896077 Reunió Cite Amic 2024-03-20 09:30:00 2024-03-20 10:30:00 Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona 41.4371224,2.1445578 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'> Sra. Marta Sole Pasqual, cap del servei de Convivència, Diversitat i Cicle de Vida</p> <p>Sr. Carles Bertran, representant de Cite</p> <p> </p> <p>Sra. Mariana Isla, representant de Amic</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 22:52
agendadiba408895911 Assistencia a la I Convenció Fòrum Social Metropolità 2024 2024-03-19 12:30:00 2024-03-19 13:30:00 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'> </p> google/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-04-18 22:52
agendadiba408895659 Assistència a la sessió d'espais d’innovació en la prestació dels serveis socials d’atenció domiciliària 2024 2024-03-19 09:00:00 2024-03-19 12:00:00 Pati Manning, carrer Montalegre,5 Barcelona Pati Manning, carrer Montalegre,5 Barcelona 41.3839217,2.1673238 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Jornada; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; jornada; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 22:52
agendadiba408894895 Reunió Cocarmi 2024-03-18 11:30:00 2024-03-18 12:30:00 Plataforma Microsoft Teams Plataforma Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p class='x'>Sra. <span style='tab-stops:list 36.0pt'>Mercè Batlle, presidenta de Cocarmi nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 22:52
agendadiba406631924 El cas de Centelles: planificació, rehabilitació i augment del parc d’habitatge assequible, en el marc del Cicle de visites: “Les polítiques d’habitatge dels municipis petits” 2024-03-22 10:15:00 2024-03-22 13:15:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/visita-el-cas-de-centelles-planificacio-rehabilitacio-i-augment-del-parc-d-habitatge-assequible-en-el-marc-del-cicle-de-visites-les-politiques-d-habitatge-dels-municipis-petits- Ajuntament de Centelles (Carrer Nou, 15-17. 08540 - Centelles) Ajuntament de Centelles (Carrer Nou, 15-17. 08540 - Centelles) 41.3955350,2.1575980 1 ANUL·LAT PresentacióDes de l’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona organitzem una nova visita d’estudi emmarcada en el Cicle de visites: “Les polítiques d’habitatge dels municipis petits”.L’objectiu d’aquest cicle de visites és el de donar a conèixer i posar en valor les polítiques públiques locals d’habitatge endegades a municipis de menys de 10.000 habitants de la demarcació de Barcelona, actuacions que hagin facilitat la provisió de solucions residencials assequibles al municipi o intervencions públiques en promoció o rehabilitació edificatòria residencial innovadores.En aquesta ocasió volem apropar-nos a Centelles, municipi que a partir de l’elaboració del seu Programa d’Actuació Municipal d’Habitatge (PAMH) està impulsant diverses iniciatives orientades a augmentar el parc públic assequible i a fomentar la rehabilitació i millora energètica del parc privat.Centelles, a la comarca d’Osona, té una població de 7.726 habitants. El parc immobiliari d’ús residencial el conformen 3.693 immobles, amb predomini de la tipologia unifamiliar i poc pes del mercat de lloguer, que només és el règim de tinença del 16% de la població. Preocupa l’increment del 40% en el preu de renda per lloguer d’habitatges registrat des de 2014 i la falta d’habitatge assequible / protegit (només hi ha dues promocions d’HPO al poble).Durant la visita coneixerem, de la mà dels responsables polítics i tècnics de l’ajuntament:El Programa d’Actuació Municipal d’Habitatge de Centelles.L’adquisició d’habitatges privats i la seva posterior rehabilitació per tal de dotar-se d’un parc públic d’habitatges assequibles i socials.L’impuls d’un programa local de rehabilitació a escala de barri aprofitant els recursos del Programa 1 d’Entorns Residencials de Rehabilitació Programada dels fons NextGenerationEU.L’estudi de detecció dels habitatges buits i la implementació de mesures per mobilitzar aquest parc vacant i incorporar-lo al mercat.DestinatarisL’activitat s’adreça principalment a càrrecs electes i personal tècnic de municipis petits i consells comarcals, així com a professionals interessats en conèixer experiències innovadores en matèria d’habitatge.InscripcionsLa formalització de la inscripció s’ha de fer complimentant i enviant el següent formulari. El termini d’inscripció finalitza el dia 18 de març. La inscripció és gratuïta. Aforament màxim de 25 persones.*** Clica AQUÍ per veure les principals actuacions en matèria d'habitatge endegades a Centelles. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408189557 Reunió Consorci de Salut i Social de Catalunya 2024-03-04 12:30:00 2024-03-04 13:30:00 Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona 41.4371224,2.1445578 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sr. José Augusto Garcia Navarro, gerent Consorci</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 22:52
agendadiba408891293 Reunió Brugueras & Garcia Bragado 2024-03-20 00:00:00 2024-03-20 23:59:59 Reunió per l'assessorament jurídic en matèria urbanistica C/ Entença, 332-334, 5a planta, Barcelona C/ Entença, 332-334, 5a planta, Barcelona 41.3905061,2.1377189 1 Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Sanz Sánchez, Rosa; 11 - Ciutats i comunitats sostenibles; Barcelonès; Urbanisme i habitatge; Personal directiu professional; Diputació de Barcelona; Reunió; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Barcelona area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; sanz_sanchez_rosa; 11__ciutats_i_comunitats_sostenibles; barcelones; urbanisme_i_habitatge; personal_directiu_professional; diputacio_de_barcelona; reunio; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; barcelona De 16:00 h a 17:30 h <p>Sra. Rosa Sanz Sánchez, Coordinadora de l'Àrea d'Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana de la Diputació de Barcelona</p> <p>Sr. Juan José Berbel Sánchez - Pacte Industrial RMB</p> <p>Sr. Jordi Julià Sort, Director d'Operacions de Xarxes de Transport</p> <p>Sra Sara Berbel Sánchez, Fundació BCN</p> <p>Sr. Ramon Garcia-Bragado Acín, advocat especialista urbanisme</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 22:52
agendadiba406857796 Acte de presentació del llibre “Quaderns científics i tècnics de restauració monumental” 2024-03-04 18:00:00 2024-03-04 23:59:59 La Llibreria de la Diputació organitza una nova trobada del cicle de conferències periòdiques “Parlem de...”, sobre temes d’actualitat del món local, en aquesta ocasió per presentar el llibre “Quaderns científics i tècnics de restauració monumental”. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/acte-de-presentacio-del-llibre-quaderns-cientifics-i-tecnics-de-restauracio-monumental- Palau Güell (carrer Nou de la Rambla, 3-5) de Barcelona Palau Güell (carrer Nou de la Rambla, 3-5) de Barcelona 41.3789171,2.1742301 https://llibreria.diba.cat/cat/llibre/quaderns-cientifics-i-tecnics-de-restauracio-monumental_69031 1 La publicació recull deu articles sobre els processos de restauració duts a terme en monuments de diversos municipis pel Servei de Patrimoni Arquitectònic Local (SPAL) de la Diputació de Barcelona, tant en l'àmbit històric com en el tècnic.L’acte estarà encapçalat pel vicepresident quart i diputat d’Infraestructures, Equipament i Patrimoni Arquitectònic de la Diputació de Barcelona, Marc Castells, juntament amb el director del Palau Güell, Guillem Mundet.Presentarà la publicació i farà de conductor de la trobada el cap de la Secció Tècnica d’Investigació, Catalogació i Difusió de l'SPAL de la Diputació de Barcelona, David Galí.En el col·loqui, intervindran: el cap de l’SPAL entre 1981 i 2008, Antoni González; el gerent del Servei d’Equipaments, Infraestructures Urbanes i Patrimoni Arquitectònic de la corporació i cap de l’SPAL entre 2008 i 2019, Joan Closa; i el cap de l’SPAL des del 2019, José Luis Sanz. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408862934 Reunió amb el CETT Barcelona - agenda Soledad Bravo-reunió 2024-03-19 16:00:00 2024-03-19 17:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-cett-barcelona-agenda-soledad-bravo-reunio 41.3817478,2.1258315 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Turisme; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; turisme; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; desenvolupament_economic_i_turisme <p>- Soledad Bravo, gerenta de la Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona</p> <p>- Anna Sánchez, cap de l'Oficina de Màrqueting Turístic de la Diputació de Barcelona</p> <p>- Juan de Diego del CETT</p> CETT Talent 2024 nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 22:52
agendadiba408862823 Reunió amb Nora & Pierre. Agència de Màrqueting - agenda Soledad Bravo-reunió 2024-03-20 16:00:00 2024-03-20 17:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-nora-pierre-agencia-de-marqueting-agenda-soledad-bravo-reunio Gerència de Serveis de Turisme, Trav.Corts 131 08028 Barcelona. Rec.Maternitat, Pavelló Mestral, planta zero Gerència de Serveis de Turisme, Trav.Corts 131 08028 Barcelona. Rec.Maternitat, Pavelló Mestral, planta zero 41.3817800,2.1258530 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Turisme; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; turisme; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p>- Soledad Bravo, gerenta de la Gerència de Serveis de Turisme</p> <p>- Anna Sánchez, cap de l'Oficina de Màrqueting Turístic</p> <p>- Fátima Vila, fundadora de l'Ag. de Màrqueting Nora &amp; Pierre</p> Tema: Cercle de Turisme nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 22:52
agendadiba408862661 Reunió amb l'Ajuntament de Sant Pere de Ribes - agenda Soledad Bravo-reunió 2024-03-20 13:30:00 2024-03-20 14:30:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-l-ajuntament-de-sant-pere-de-ribes-agenda-soledad-bravo-reunio Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3817156,2.1257242 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Garraf; Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Sant Pere de Ribes area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; garraf; turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; sant_pere_de_ribes <p>Per part de la Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona:</p> <ul> <li>Soledad Bravo, gerenta</li> <li>Anna Sánchez, cap de l’Oficina de Màrqueting Turístic</li> <li>Luisa Balcells, cap de la Unitat de Destinació Turística</li> </ul> <p>Per part de l’Ajuntament de Sant Pere de Ribes:</p> <ul> <li>Rakel Zamora, cap d’àmbit de Qualitat de Vida i Promoció Econòmica</li> <li>Yolanda Dauden, cap de Promoció Econòmica</li> <li>M. Fernández, tècnica de turisme</li> </ul> Necessitats turístiques del municipi de Sant Pere de Ribes nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 22:52
agendadiba408862231 Reunió amb l'Associació de les Viles Termals Catalanes - agenda Soledad Bravo-reunió 2024-03-12 13:30:00 2024-03-12 14:30:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-l-associacio-de-les-viles-termals-catalanes-agenda-soledad-bravo-reunio Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3817478,2.1257350 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Turisme; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; turisme; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <ul> <li>Soledad Bravo, gerenta de la Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona</li> <li>Anna Sánchez, cap de l’Oficina de Màrqueting de la Gerència de Serveis de Turisme</li> <li>Susana Garcia, tècnica de turisme de l'Of. de Màrqueting de la Gerència de Serveis de Turisme </li> <li>Joan Anglí com a president de l’Associació Balneària.</li> <li>Marta Luque, tècnica coordinadora de les Viles Termals Catalanes</li> </ul> Possibles col·laboracions nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 22:52
agendadiba408860260 Reunió amb Sien Consulting - agenda Soledad Bravo-reunió 2024-02-27 11:00:00 2024-02-27 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-sien-consulting Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3817398,2.1258208 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Turisme; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; turisme; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p>De Diputació de Barcelona:</p> <ul> <li>Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</li> <li>Xavier Font, cap de l’Oficina Tècnica de Turisme</li> <li>Montse Giró, cap del LabTurisme</li> <li>Sara Aguilar, cap del Servei del BOPB i altres Publicacions Oficials</li> </ul> <p>Per part de SIEN Consulting:</p> <ul> <li>Pere Lloret de SIEN Consulting</li> <li>Rosanna Boronat de SIEN Consulting</li> </ul> Reunió sobre el projecte Destins Turístics Intel·ligents (DTI) nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 22:52
agendadiba408860672 Reunió amb el CCCB Centre de Cultura Contemporània de Barcelona - agenda Soledad Bravo-reunió 2024-03-05 10:00:00 2024-03-05 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-el-cccb-centre-de-cultura-contemporania-de-barcelona Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3816915,2.1258101 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p> - Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona</p> <p>- Elisabet González, responsable de Programes Europeus de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme de la Diputació de Barcelona</p> <p>- Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Elisabet Goula, cap del Centre de documentació i debats del CCCB<span style='background:white'> Possibles col·laboracions nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 22:52
agendadiba408860929 Reunió amb Sien Consulting- agenda Soledad Bravo-reunió 2024-03-08 09:00:00 2024-03-08 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-sien-consulting-agenda-soledad-bravo Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3817720,2.1258208 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Turisme; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Ramírez Pierna, Luis; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; turisme; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; ramirez_pierna_luis; desenvolupament_economic_i_turisme <p>Per part de Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta de la Gerència de Serveis de Turisme</p> <p>. Lluís Ramírez, irector de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius</p> <p>- Francisco Javier Gimenez, cap de l'Oficina Tècnica de Sistemes d'Informació Municipals de la Direcció de Serveis de. Tecnologies i Sistemes Corporatius</p> <p>- Xavier Font, cap de l'Oficina Tècnica de Turisme de la Gerència de Serveis de Turisme</p> <p>Per part de SIEN Consulting:</p> <p>- Pere Lloret</p> Convocatòria Projecte Destins Turístics Intel·ligents (DTI) nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 22:52
agendadiba408861238 Reunió amb RENFE. Trens Turístics - agenda Soledad Bravo-reunió 2024-03-11 11:00:00 2024-03-11 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-renfe-trens-turistics-agenda-soledad-bravo Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3817398,2.1258423 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Turisme; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; turisme; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p>Per part de la Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta</p> <p>- Anna Sánchez, cap de l'Oficina de Màrqueting Turístic</p> <p>- Ma. José Tesouro, cap de la Secció d'Assistència i Coordinació Turística</p> <p>- Luisa Balcells, cap de la Unitat de Destinació Turística</p> <p>Per part de RENFE:</p> <p>- Víctor Puga</p> <p>- Fèlix Martín</p> <p>- Agustin Luna</p> Trens Turístics. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 22:52
agendadiba408861580 Reunió amb l'Institut de Turisme Responsable - agenda Soledad Bravo-reunió 2024-03-12 11:30:00 2024-03-12 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-l-institut-de-turisme-responsable-agenda-soledad-bravo Gerència de Serveis de Turisme, Trav.Corts 131 08028 Barcelona. Rec.Maternitat, Pavelló Mestral, planta zero Gerència de Serveis de Turisme, Trav.Corts 131 08028 Barcelona. Rec.Maternitat, Pavelló Mestral, planta zero 41.3818042,2.1258637 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Turisme; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; turisme; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p>Per part de la Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona:</p> <ul> <li>Soledad Bravo, gerenta</li> <li>Xavier Font, cap de l’Oficina Tècnica de Turisme</li> <li>Maria José Tesouro, Cap de SACT</li> </ul> <p>Per part de l’Instituto de Turismo Responsable:</p> <ul> <li>Patricio Azcárate, Secretario general</li> <li>Ángel Diaz</li> <li>Francesc Vila</li> </ul> Tema: Plataforma Biosphere nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 22:52
agendadiba408859101 Reunió Conselleria d'Economia-Agenda Dionís Guiteras i Rubio-Reunió amb la consellera Natàlia Mas 2023-12-18 11:30:00 2023-12-18 12:30:00 Gran Via de les Corts Catalanes, 639, L'Eixample, 08010 Barcelona Gran Via de les Corts Catalanes, 639, L'Eixample, 08010 Barcelona 41.3921062,2.1712832 1 Guiteras i Rubio, Dionís; Reunió; Bon Govern, Transparència i Participació guiteras_i_rubio_dionis; reunio; bon_govern_transparencia_i_participacio <p style='text-align:justify'><span style='background:white'><span style='letter-spacing:.35pt'>Dionís Guiteras i Rubio, vicepresident 2n i diputat delegat de l'àrea de bon govern, assistència local i cohesió territorial nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 22:52
agendadiba408857634 Reunió Secretaria d’Administració i Funció Pública - Agenda Dionís Guiteras i Rubio. Sistema intern d'alertes 2023-12-14 16:00:00 2023-12-14 17:00:00 reunió telemàtica a través de la plataforma Teams reunió telemàtica a través de la plataforma Teams 41.3928355,2.1809191 1 Forcadell Esteller, Francesc Xavier; Guiteras i Rubio, Dionís; Vélez Barajas, Antoni; Reunió; Bon Govern, Transparència i Participació forcadell_esteller_francesc_xavier; guiteras_i_rubio_dionis; velez_barajas_antoni; reunio; bon_govern_transparencia_i_participacio <p style='text-align:justify'><span style='background:white'><span style='letter-spacing:.35pt'>Dionís Guiteras i Rubio, vicepresident 2n i diputat delegat de l'àrea de bon govern, assistència local i cohesió territorial nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 22:52
agendadiba408185326 Curs bàsic de tècnica de l’espectacle adreçat a gestors d’espais escènics 2024-04-02 09:00:00 2024-05-16 14:30:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/curs-basic-de-tecnica-de-l-espectacle-adrecat-a-gestors-d-espais-escenics-2 Plaça Didó, 1- 08221 (Terrassa) - ESTAE (Escola Superior de Tècniques de les Arts de l'Espectacle) Plaça Didó, 1- 08221 (Terrassa) - ESTAE (Escola Superior de Tècniques de les Arts de l'Espectacle) 41.5642184,2.0079811 1 Dia 16 de maig: taller intensiu de 9:00 a 13:30 h i de 15:00 a 17:30 h Destinataris nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba404946783 Curs: La protecció legal del patrimoni cultural local 2024-09-25 00:00:00 2024-09-27 23:59:59 Curs per conèixer la informació bàsica sobre les diferents vies de protecció legal del patrimoni a salvaguardar. https://www.diba.cat/web/opc/-/curs-la-proteccio-legal-del-patrimoni-cultural-local online online 41.3955350,2.1575980 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Jornades, congressos i seminaris; 2024; Formació de la Xarxa de Museus Locals activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; jornades_congressos_i_seminaris; 2024; formacio_de_la_xarxa_de_museus_locals Videoformació de 2h, durant 2 dies. <p>Direcció i personal tècnic dels museus de la XML</p> Objectius del curs:Introduir-se en els tipus de protecció legal del patrimoni cultural a Catalunya, històrics i vigents.Conèixer les afectacions de la legislació a escala local pel que fa a competències, obligacions i deures de les administracions, propietaris i ciutadans envers el patrimoni protegit. Continguts:Situació actual de la protecció legal del patrimoni cultural a Catalunya.Tipus de béns susceptibles de declaració i protecció: moble, immoble, immaterial, documental, bibliogràfic i natural.Marc legal: evolució i situació actual.Categories de protecció. BCIN, BCIL, béns catalogats.Procediment de declaració per a BCIN, BCIL i altres béns.Règim aplicable als béns integrants del patrimoni cultural catalàAltres tipus de protecció de béns patrimonials. Altres catàlegs. Professora: María del Agua Cortés Elía, tècnica de patrimoni cultural de l’OPC nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-18 22:52
agendadiba408855602 Reunió UPC - Agenda Dionís Guiteras i Rubio - reunió rectorat de la UPC -DIBA 2023-12-05 16:30:00 2023-12-05 17:30:00 Can Serra. Rambla Catalunya, 126, 2a planta Can Serra. Rambla Catalunya, 126, 2a planta 41.3928355,2.1809191 1 Forcadell Esteller, Francesc Xavier; Guiteras i Rubio, Dionís; Reunió; Bon Govern, Transparència i Participació forcadell_esteller_francesc_xavier; guiteras_i_rubio_dionis; reunio; bon_govern_transparencia_i_participacio <p style='text-align:justify'>Dionís Guiteras i Rubio, vicepresident 2n i diputat delegat de l'àrea de bon govern, assistència local i cohesió territorial</p> <p style='text-align:justify'>Xavier Forcadell Esteller, coordinador de l'àrea de bon govern, assistència local i cohesió territorial</p> <p>Daniel Crespo, rector de la UPC</p> <p>Lluís Monfort, cap de gabinet del rector</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 22:52
agendadiba408851789 Reunió Oficina Antifrau de Catalunya- Agenda Diputat Dionís Guiteras - Reunió OAC-DIBA 2023-11-14 11:00:00 2023-11-14 13:00:00 Carrer Ribes, 1-3, 08013 Barcelona, (Zona Arc de Triomf) - Seu de l'OAC Carrer Ribes, 1-3, 08013 Barcelona, (Zona Arc de Triomf) - Seu de l'OAC 41.3928355,2.1809191 1 Forcadell Esteller, Francesc Xavier; Guiteras i Rubio, Dionís; Diputació de Barcelona; Reunió; Bon Govern, Transparència i Participació forcadell_esteller_francesc_xavier; guiteras_i_rubio_dionis; diputacio_de_barcelona; reunio; bon_govern_transparencia_i_participacio <p>Dionís Guiteras Rubio, vicepresident 2n i president delegat de l'àrea de bon govern, assistència local i cohesió territorial</p> <p>Xavier Forcadell i Esteller, coordinador de l'àrea de bon govern, assistència local i cohesió territorial</p> <p> </p> <p>Assistents per part de l’OAC: </p> <p>Sr. Miguel Ángel Gimeno Jubero, director de l'OAC.</p> <p>Sra. Sara Vidal, responsable del Gabinet de Direcció</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 22:52
agendadiba400652225 Jornada per a càrrecs electes en matèria de serveis socials 2023-12-14 10:00:00 2023-12-14 13:00:00 https://www.diba.cat/web/benestar/-/jornada-per-a-carrecs-electes-en-materia-de-serveis-socials Paranimf de l’Escola Industrial de Barcelona Carrer del Comte d'Urgell, 187, Barcelona Paranimf de l’Escola Industrial de Barcelona Carrer del Comte d'Urgell, 187, Barcelona 41.3890010,2.1493250 https://www.diba.cat/documents/14465/383259925/tr%C3%ADptic+p%C3%A0g+a+p%C3%A0g.pdf/3185e1fa-bae3-d40b-483a-cf9b6b057f78?t=1702554212931 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Diputació activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; diputacio https://www.diba.cat/documents/14465/401979529/Programa+sessi%C3%B3.pdf/da7e876c-7970-4773-b679-2f7411148da3?t=1702375080771 La finalitat d'aquesta jornada és disposar d'un espai de trobada i reflexió conjunta sobre els reptes actuals de les polítiques socials als nostres municipis, així com del marc normatiu i competencial i del rol dels professionals dels nostres equips. Serà una ocasió especialment rellevant per a totes aquelles persones que assumiu per primera vegada la responsabilitat en aquesta matèria.Tot i que la sessió estigui especialment dirigida a càrrecs electes, les persones que ocupen llocs de comandament en l'àmbit dels serveis socials municipals també hi estan convidades.La jornada tindrà lloc el proper 14 de desembre, de 10.00 h a 13.30 h, al Paranimf de l'Escola Industrial de Barcelona.Per a més informació, cliqueu aquí. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-18 22:52
agendadiba406208027 Primera sessió: Costos i finançament del SAD (places exhaurides) 2024-03-19 09:00:00 2024-03-19 14:30:00 https://www.diba.cat/web/benestar/-/primera-sessio-costos-i-financament-del-sad Pati Mànning, carrer Montalegre 7 de Barcelona Pati Mànning, carrer Montalegre 7 de Barcelona 41.3842590,2.1666060 1 Diputació diputacio L'Àrea de Sostenibilitat social, Cicle de vida i Comunitat us convida a participar en la primera sessió del 2024 dels Espais d'Innovació en la Prestació dels Serveis Socials d'Atenció Domiciliària, dimarts, dia 19 de març al Pati Mànning, carrer Montalegre 7 de Barcelona, de 9.00 h a 14.30 h.Els Espais d'Innovació en la Prestació dels Serveis Socials d'Atenció Domiciliària sorgeixen en el marc del projecte transformador 'Cap a un nou sistema públic de cures en la comunitat' impulsat per l'Àrea de Sostenibilitat social, Cicle de vida i Comunitat, amb l'objectiu de promoure la reflexió i la innovació en la gestió del Servei d'Ajuda a Domicili.En aquesta primera sessió, es tractarà el tema de l'anàlisi dels costos i el copagament del SAD. Es presentarà les eines metodològiques per l'anàlisi dels costos de prestació del SAD elaborades per encàrrec de la Diputació de Barcelona. Les eines permeten la personalització de l'anàlisi a la realitat de cada ens local. Un cop validades les eines, es posaran a disposició de tots els ens locals que les sol·licitin amb l'acompanyament tècnic necessari. Consulta el programa de la sessió.Respecte al copagament, d'una banda, es presentarà els resultats de l'estudi internacional realitzat en el marc del projecte transformador esmentat i publicat el 2023. Per altra banda, s'abordarà la qüestió del copagament del SAD en el marc de la LAPAD i finalment es comptarà amb una taula d'ens locals per debatre pros i contres del copagament a la llum dels indicadors i l'experiència acumulada.Esperem que aquests Espais siguin del vostre interès per ampliar el coneixement i construir col·lectivament propostes de millora de la qualitat de l'ocupació i del servei de SAD així com també per oferir un millor suport a la ciutadania en l'atenció a les necessitats de cura i socioeducatives al domicili. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 22:52
agendadiba408741928 Eines per a l'avaluació de la participació ciutadana4 2024-05-30 10:00:00 2024-05-30 14:00:00 Què avaluem quan es tracta de participació ciutadana? Quines tècniques, eines i criteris fem servir? Aquesta formació es vol ajudar als equips tècnics municipals a adquirir un conjunt d'eines diverses que puguin ser útils per a l'avaluació de diferents processos i espais formals de participació ciutadana. 41.3955350,2.1575980 https://www.diba.cat/web/participacio/formacio 1 nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408741857 Eines per a l'avaluació de la participació ciutadana3 2024-05-23 10:00:00 2024-05-23 14:00:00 Què avaluem quan es tracta de participació ciutadana? Quines tècniques, eines i criteris fem servir? Aquesta formació es vol ajudar als equips tècnics municipals a adquirir un conjunt d'eines diverses que puguin ser útils per a l'avaluació de diferents processos i espais formals de participació ciutadana. 41.3955350,2.1575980 https://www.diba.cat/web/participacio/formacio 1 nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408741836 Eines per a l'avaluació de la participació ciutadana2 2024-05-16 10:00:00 2024-05-16 14:00:00 Què avaluem quan es tracta de participació ciutadana? Quines tècniques, eines i criteris fem servir? Aquesta formació es vol ajudar als equips tècnics municipals a adquirir un conjunt d'eines diverses que puguin ser útils per a l'avaluació de diferents processos i espais formals de participació ciutadana. 41.3955350,2.1575980 https://www.diba.cat/web/participacio/formacio 1 nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408741462 Eines per a l'avaluació de la participació ciutadana 2024-05-09 10:00:00 2024-05-09 14:00:00 Què avaluem quan es tracta de participació ciutadana? Quines tècniques, eines i criteris fem servir? Aquesta formació es vol ajudar als equips tècnics municipals a adquirir un conjunt d'eines diverses que puguin ser útils per a l'avaluació de diferents processos i espais formals de participació ciutadana. 41.3955350,2.1575980 https://www.diba.cat/web/participacio/formacio 1 nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408736513 Reunió amb el Consorci de Salut i Social de Catalunya - agenda director RI Antoni Montseny - reunió 2024-03-14 16:00:00 2024-03-14 17:00:00 Direcció de Relacions Internacionals, c. Londres 55. BARCELONA Direcció de Relacions Internacionals, c. Londres 55. BARCELONA 41.3916896,2.1476796 1 Àrea de Presidència; Ajuntaments; Barcelonès; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Presidència; Barcelona area_de_presidencia; ajuntaments; barcelones; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; reunio; presidencia; barcelona <ul> <li>Josep Mayoral, President del Consorci de Salut i Social de Catalunya</li> <li>Maite Pavón, responsable consultoria internacional del Consorci</li> <li>Jose Augusto Garcia, Director general del Consorci</li> <li>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals Diba</li> <li>Octavi de la Varga, tècnic assessor en Projectes Estratègics Internacionals Diba</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 22:52
agendadiba408604107 Reunió amb el Consorci de Turisme - agendaAnna Álvarez - reunió 2024-02-21 09:00:00 2024-02-21 10:30:00 Trobada amb el Consorci de Turisme de Barcelona Passatge de la Concepció, 7, 9, L'Eixample, 08008 Barcelona Passatge de la Concepció, 7, 9, L'Eixample, 08008 Barcelona 41.3947911,2.1603356 1 Alvarez Jurado, Anna; Economia i treball; Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Exposició presencial (dades bàsiques) alvarez_jurado_anna; economia_i_treball; turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; exposicio_presencial_dades_basiques <ul> <li>Mateu Hernández, director general del consorci de Turisme de Barcelona</li> <li>Arantxa Calvera, gerent del consorci de Turisme de Barcelona</li> <li>Anna Álvarez, coordinadora de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</li> <li>Soledad Bravo, gerent de serveis de Turisme</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 22:52
agendadiba408605022 Reunió amb Ade Vallès - agenda Anna Álvarez - reunió 2024-03-05 14:40:00 2024-03-05 16:30:00 Primera presa de contacte amb l'Associació ADE Vallès Don Giovanni - Travessera de les Corts, 150, Les Corts, 08028 Barcelona Don Giovanni - Travessera de les Corts, 150, Les Corts, 08028 Barcelona 41.3822020,2.1258700 1 Alvarez Jurado, Anna; Economia i treball; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Exposició presencial (dades bàsiques) alvarez_jurado_anna; economia_i_treball; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; exposicio_presencial_dades_basiques <p>Monika Blasco, presidenta ADE Vallès</p> <p>Anna Álvarez, coordinadora ADET</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 22:52
agendadiba408607426 Reunió amb Lidia Codinach Women Evolution Barcelona - agenda Anna Álvarez - reunió 2024-03-06 13:30:00 2024-03-06 15:30:00 Trobada amb la Sra. Lidia Codinach per parlar sobre el Congrés Women Evolution de Barcelona. Restaurant Suís - Carrer de l'Estació, 40, 08202 Sabadell, Barcelona Restaurant Suís - Carrer de l'Estació, 40, 08202 Sabadell, Barcelona 41.5479575,2.1147793 1 Alvarez Jurado, Anna; Economia i treball; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Exposició presencial (dades bàsiques) alvarez_jurado_anna; economia_i_treball; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; exposicio_presencial_dades_basiques <p>Lidia Codinach, Women Congress BCN</p> <p>Anna Alvarez, coordinador ADET</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 22:52
agendadiba408607760 Reunió Eurecat - agenda Anna Álvarez - reunió 2024-03-07 14:00:00 2024-03-07 16:00:00 Reunió amb directius de Reunió Eurecat Centre Tecnològic - Innovant per a les empreses Port de Premià Port de Premià 41.4901138,2.3674511 1 Alvarez Jurado, Anna; Economia i treball; Personal directiu professional; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Exposició presencial (dades bàsiques) alvarez_jurado_anna; economia_i_treball; personal_directiu_professional; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; exposicio_presencial_dades_basiques <p>Anna Alvarez, coordinadora de l’ADET</p> <p>Marc Capellades, director de Eurecat</p> <p>Roger Font, director de consultoria Tecnològica Eurecat</p> <p>Santiago Jañez, coordinador Eurecat</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 22:52
agendadiba408732024 Jornada de llançament del programa “EqualMED III” - agenda director RI Antoni Montseny - jornada 2024-03-07 09:30:00 2024-03-07 11:00:00 Promoció del lideratge polític transformador i la igualtat de gènere en les polítiques locals al Marroc i a la Mediterrània Jornada virtual Jornada virtual 41.3916896,2.1477172 1 Àrea de Presidència; Ajuntaments; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Relacions internacionals; Jornades, congressos i seminaris; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Inauguració i/o cloenda; Jornada; Presidència area_de_presidencia; ajuntaments; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; relacions_internacionals; jornades_congressos_i_seminaris; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; inauguracio_io_cloenda; jornada; presidencia <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 22:52
agendadiba408704297 Reunió amb el Cònsol General adjunt de la República Federal d'Alemanya - agenda director RI Antoni Montseny - reunió 2024-03-05 09:00:00 2024-03-05 10:00:00 Consolat General de la República Federal d'Alemanya, Torre MAPFRE, C/Marina 16-18 Consolat General de la República Federal d'Alemanya, Torre MAPFRE, C/Marina 16-18 41.3879068,2.1975107 1 Àrea de Presidència; Ajuntaments; Barcelonès; Relacions internacionals; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Presidència; Barcelona area_de_presidencia; ajuntaments; barcelones; relacions_internacionals; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; reunio; presidencia; barcelona <ul> <li>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</li> <li>Octavi de la Varga, tècnic assessor en Projectes Estratègics Internacionals</li> <li>Patrick Heinz, Cònsol General adjunt de la República Federal d'Alemanya</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 22:52
agendadiba408728659 Curs 'Eines per incorporar la perspectiva de gènere a la cooperació al desenvolupament' 2024-05-03 10:00:00 2024-05-17 14:00:00 https://www.diba.cat/web/ri/-/curs-eines-per-incorporar-la-perspectiva-de-genere-a-la-cooperacio-al-desenvolupament- Format híbrid Format híbrid 1 L'Oficina de Cooperació al Desenvolupament i el Servei de Polítiques d’Igualtat de la Diputació de Barcelona us informen que ja estan obertes les inscripcions per participar en el curs 'Eines per incorporar la perspectiva de gènere a la cooperació al desenvolupament' en el marc del BAF 2024.Aquest curs està dirigit a personal tècnic municipal de l'àmbit de cooperació al desenvolupament i d'igualtat. Té com a objectiu proporcionar orientacions pràctiques per tal d’incorporar la transversalitat de gènere en les polítiques públiques de cooperació al desenvolupament d’àmbit local.El curs consta de 10 hores dividides en una primera sessió el dia 3 de maig de 4 hores presencials (Recinte de l’Escola Industrial) i 3 sessions els dies 8, 10 i 17 de maig, de 2 hores cadascuna, en format de videoformació.La formadora és la Gisela Carrasco Miró, consultora de cooperació al desenvolupament especialitzada en gènere i en drets de les dones i nenes. Té experiència de treball com a docent en Universitats d’Europa i Amèrica, així com a consultora en ONGs, agències de cooperació i agències de NNUU com OMS, PNUD i ONU DONES, entre altres. Les inscripcions estan obertes a través d'aquest enllaç fins al 22 d’abril de 2024. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba402048843 Novetats de l'oferta de recursos de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat, inclosa al Catàleg de Serveis 2024 2024-01-11 10:00:00 2024-01-11 12:00:00 https://www.diba.cat/web/benestar/-/novetats-de-l-oferta-de-recursos-de-l-area-de-sostenibilitat-social-cicle-de-vida-i-comunitat-inclosa-al-cataleg-de-serveis-2024-1 41.3955350,2.1575980 1 Diputació diputacio Format On-line Us comuniquem que el proper 21 de desembre el ple de la Diputació de Barcelona té previst aprovar la convocatòria del Catàleg de Serveis 2024 del Pla de concertació Xarxa de Governs Locals 2024-2027. Amb caràcter general, es preveu l'obertura del període de sol·licituds el 28 de desembre de 2023 i la finalització el 8 de febrer de 2024.Per conèixer les novetats de l'oferta de recursos de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat, inclosa al Catàleg de Serveis 2024, us convoquem a una sessió informativa, en línia, el proper dijous 11 de gener de 2024 de 10:00 h a 12.00 h.Per inscriure-us a la sessió feu clic aquí. Us farem arribar l'enllaç de connexió uns dies abans de la sessió. Esperem que sigui del vostre interès. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-18 22:52
agendadiba405127044 XIX Jornada Anual del Cercle de Comparació Intermunicipal de Serveis Socials 2024-02-22 10:00:00 2024-02-22 14:00:00 https://www.diba.cat/web/benestar/-/xix-jornada-anual-del-cercle-de-comparacio-intermunicipal-de-serveis-socials Sala d'Actes de l'Espai Francesca Bonnemaison Carrer Sant Pere Més Baix 7, Barcelona Sala d'Actes de l'Espai Francesca Bonnemaison Carrer Sant Pere Més Baix 7, Barcelona 41.3865390,2.1763590 1 Diputació diputacio El proper 20 de febrer se celebra el Dia Mundial de la Justícia Social, un dia que ens recorda el compromís de la comunitat internacional per erradicar la pobresa i promoure l'ocupació plena i el treball decent, la igualtat entre els sexes i l'accés al benestar social i a la justícia social per a tothom.En el marc d'aquesta commemoració, la Diputació de Barcelona ha signat una moció on refermem la voluntat de treballar amb els municipis per tal d'assolir la cobertura de les necessitats bàsiques, la promoció social i l'accés a una vida digna per a tota la ciutadania de la província.També en el marc d'aquest dia, s'ha organitzat la jornada anual de Cloenda dels Cercles de Comparació Intermunicipal de Serveis Socials, que enguany, en la seva dinovena edició, comptarà amb la participació de persones expertes de l'àmbit acadèmic i professional.La Jornada tindrà lloc el 22 de febrer a la Sala d'Actes de l'Espai Francesca Bonnemaison (carrer Sant Pere Més Baix 7, Barcelona) de 9.30 h a 14.00 h. Compartirem un espai privilegiat pel coneixement i debat sobre la situació i reptes dels Serveis Socials, i comptarem amb la participació de persones expertes de l'àmbit acadèmic i professional.Et convidem a consultar el programa complert de la jornada i a fer la inscripció al següent enllaç. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-18 22:52
agendadiba408726401 AG_Curs_mandat3 2024-04-23 09:30:00 2024-04-23 14:30:00 Com afecta a la planificació de la participació ciutadana les diferents etapes del mandat polític? Quines eines tenim per planificar la participació en funció del moment del cicle en què ens trobem? Aquesta formació vol facilitar eines per a la gestió estratègica de les polítiques de participació ciutadana. Escola Industrial, Edifici Vagó, sala 2C Escola Industrial, Edifici Vagó, sala 2C 41.3875733,2.1488900 http://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=18844 1 nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408726173 AG_Curs_mandat2 2024-04-16 09:30:00 2024-04-16 14:30:00 Com afecta a la planificació de la participació ciutadana les diferents etapes del mandat polític? Quines eines tenim per planificar la participació en funció del moment del cicle en què ens trobem? Aquesta formació vol facilitar eines per a la gestió estratègica de les polítiques de participació ciutadana. Escola Industrial, Edifici Vagó, sala 2C Escola Industrial, Edifici Vagó, sala 2C 41.3875733,2.1488900 http://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=18844 1 nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
Estadístiques 2024
Agenda corporativa

Mitjana 2024: 8,97 consultes/dia

Sabies que...?

...pots recuperar les cinc biblioteques públiques més properes al cim de la Mola?

La nostre API Rest et permet interrogar les dades per recuperar, filtrar i ordenar tot allò que et puguis imaginar.

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/biblioteques/geord-camp/localitzacio/geord-cord/41.641289,2.017917/pag-fi/5