ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba408281595 La coeducació i la prevenció de les violències masclistes 2024-03-22 10:00:00 2024-03-22 12:00:00 El seminari analitza les causes i la rellevància actual de la coeducació i la prevenció de les violències masclistes en l’àmbit educatiu i proposa diferents iniciatives a desenvolupar des de les regidories d’educació dels municipis. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/la-coeducacio-i-la-prevencio-de-les-violencies-masclistes 41.3955350,2.1575980 1 Docents:Núria Solsona Pairó, Química, Doctora en Ciències de l’Educació i activista feminista. Professora, formadora, assessora en centres educatius i investigadora, experta en coeducació i història de la ciència.Mireia Daniel, educadora social i antropòloga, experta en polítiques d’igualtat de gènere en el món local. Promou la coeducació a la Gerència de Serveis d’Educació de la Diputació de Barcelona.Durada: 2h de vídeo-formació nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba406648240 La fase operativa dels plans estratègics de cultura: implementació, seguiment i avaluació 2024-05-07 09:30:00 2024-05-07 13:30:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/la-fase-operativa-dels-plans-estrategics-de-cultura-implementacio-seguiment-i-avaluacio-1 41.3842358,2.1638979 1 Els plans estratègics, denominats pel CERC com a Pla d’Acció Cultural (PAC), són una eina bàsica per planificar les polítiques culturals a mig i llarg termini, a través d’un procés d’anàlisi, reflexió i debat que aspira a millorar la gestió i la implicació dels agents de l’ecosistema cultural, tot articulant el desplegament les accions culturals de manera consensuada.En els últims 20 anys s’han impulsat molts processos de planificació estratègica cultural als municipis de la província de Barcelona amb el suport del CERC, però un cop elaborats i aprovats, els ens locals sovint es troben amb dificultats per implementar les accions que se’n deriven, vinculades a les línies i objectius estratègics inclosos als plans. Com ho hem de fer per passar a la fase operativa amb garanties que allò que s’ha aprovat al Pla pugui aplicar-se? Quins factors hem de tenir en compte per tal que aquest procés pugui realitzar-se amb la màxima implicació de tots els agents que van participar al Pla Estratègic i amb el lideratge de les institucions? Com podem definir els recursos disponibles i fer un seguiment idoni de l’execució del Pla Estratègic? Quins òrgans seran els encarregats de fer aquest seguiment, quines funcions tindran i per qui estaran formats? Quines eines tenim per poder avaluar la implementació de les accions amb la màxima fidelitat a la realitat?El curs vol donar resposta a aquests interrogants a partir de l’exposició de models d’implementació que ja s’han aplicat en l’àmbit de la planificació estratègica territorial, ja sigui en l’àmbit cultural o en altres sectors. A més, comptarà amb l'exposició de dos casos aplicats en diferents territoris, a partir del qual s'obrirà un espai de debat per poder compartir dubtes i punts de vista entre els alumnes.Recomanem que les persones assistents al curs hagin participat en un procés de planificació estratègica cultural en el seu municipi PROGRAMA 7 de maig 10:00 - 10:25 h: Experiències de desenvolupament i implementació de PAC (Eugènia Argimon)10:25 - 11’15 h: Principals característiques del procés d’implementació d’un PAC (Guillem Miralles i Xavier Gómez)11:15 - 11:45 h: Pausa11:45 - 13:30 h: Casos pràctics: Cabrera de Mar i Consell Comarcal del Moianès (Laura Martínez de l'ajuntament de Cabrera de Mar, Anna Gabriel del Consell comarcal del Moianès; moderació a càrrec de Guillem Miralles)13:30 - 14:00 h: Punts clau de la sessió i conclusions (Eugènia Argimon i Xavier Gómez) DOCENTS Eugènia Argimon MazaLlicenciada en Història de l’Art (UB) i Postgrau en Polítiques Culturals Europees i Relacions Culturals Internacionals (UPF). Tècnica de cultura del Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC) vinculada al programa d’assessoraments als municipis amb el suport als ajuntaments de la definició i l’aplicació de polítiques i projectes culturals. En aquest sentit, a banda de fer el seguiment en l’elaboració i redacció de plans i projectes estratègics i documents i informes de caire més operatiu, ha participat, acompanyament i donant suport als ajuntaments, en els processos de desplegament dels plans d’acció cultural. Xavier Gómez SerranoLlicenciat en Sociologia (UAB) i màster en Gestió d’Institucions i Empreses Culturals (IL3-UB). Des de la sociologia s’ha acostat als àmbits de l’educació, de la comunicació i a la gestió cultural, amb experiències en l’àmbit públic, privat i associatiu. Ha estat tècnic a l’Ajuntament de Rubí (2014-2022), amb responsabilitats en diversos projectes de promoció cultural i de projecció de la ciutat, des de la gestió d’equipaments, la coordinació del programa de festes populars i el disseny i producció de cicles d’arts en viu i esdeveniments d’identitat i marca de ciutat. Actualment forma part de l’equip del Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC) de l’Àrea de Cultura de la Diputació de Barcelona, vinculat al programa d’estudis i recerca, al d’assessoraments en matèria de polítiques i projectes culturals, i al projecte de Cercles de Comparació Intermunicipal (CCI) de Serveis Culturals. Guillem Miralles PuigLlicenciat en Ciències Econòmiques (UPF) i amb postgraus en Sistemes d’informació (IDEC-UPF) i Periodisme digital (UOC). Forma part de l’equip del Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC) i realitza projectes en el marc del programa d’Estudis i recerca, amb el desenvolupament d’eines i recursos per a la gestió cultural i la mesura de l’acció cultural, i també del programa d’Assessoraments, on participa donant suport a actuacions de caràcter estratègic als municipis. Ha treballat en diferents projectes de la Diputació de Barcelona, impulsant i coordinant el suport als ens locals en l’àmbit de la planificació estratègica i operativa, i el seguiment i avaluació de les actuacions amb indicadors. És coeditor del portal literari digital Paper de vidre des d’on organitza diferents actes en ateneus i llibreries. Laura Martínez Rubio nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-26 14:32
agendadiba406849929 La importància d'un diagnòstic 4.0 per identificar els reptes de transformació tecnològica 4.0 de les empreses participants en el Programa Treball, Talent i Tecnologia 2024-05-15 11:00:00 2024-06-17 14:00:00 La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs per formar al personal tècnic de les entitats locals que permetrà entendre què és la indústria 4.0. https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/la-import%C3%A0ncia-d-un-diagn%C3%B2stic-4.0-per-identificar-els-reptes-de-transformaci%C3%B3-tecnol%C3%B2gica-4.0-de-les-empreses-participants-en-el-programa-treball-talent-i-tecnologia-1 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio Objectius:Entendre què és la indústria 4.0.Saber que s'entén per maduresa digital d'una empresa.Identificar les diferències entre transformació digital i tecnologies 4.0.Donar eines per poder acompanyar adequadament a les empreses en la realització d'un diagnòstic 4.0.Continguts:El concepte d'Industria 4.0.Què entenem per maduresa digital d'una empresa.Com efectuar un diagnòstic 4.0 per conèixer el grau de maduresa digital d'una empresa i detectar com està preparada per afrontar els reptes de transformació utilitzant tecnologies 4.0. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba401179335 La intel·ligència artificial i el seu impacte en la cultura 2024-06-18 10:00:00 2024-06-20 12:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/la-intel-ligencia-artificial-i-el-seu-impacte-en-la-cultura Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 1 Pocs temes han entrat amb tanta força en les nostres vides com la intel·ligència artificial. La seva influència serà crucial en els propers anys i les properes dècades, capgirant de manera profunda molts àmbits de la nostra vida. Allò que ara ens sembla una cosa relativament remota afectarà de ple la nostra manera de treballar, de relacionar-nos, d’obtenir informació i de comprendre el món. Tant és així que només hem de pensar en l’impacte que ha suposat Internet o la telefonia mòbil per fer-nos una idea del repte formidable que ara tenim a tocar. Tanmateix, quan pensen en les possibles aplicacions de la intel·ligència artificial en la cultura els dubtes i les preguntes afloren de manera immediata. En què afectarà la IA la cultura? Quines tasques assumirà? Com canviarà la nostra manera d’accedir, de gaudir i entendre la cultura? El curs que us presentem vol respondre aquestes preguntes bàsiques, tot fornint elements de comprensió. Cal analitzar els beneficis de la intel·ligència artificial en la cultura, però també els possibles perills que pot comportar. Pensem només en la creació i en l’exposició de les obres i en la possible desaparició de tota traça humana en la generació artística. Aquest és un dels molts dilemes ètics que la IA ens posa al davant. La qüestió, sens dubte, és candent i apassionant. ObjectiusManifestar els reptes que suposa la IA en el terreny culturalDetallar el procés històric que culmina en la IAEstablir les potencialitats i també les limitacions de la intel·ligència artificial en el procés creatiuMostrar els aspectes legislatius que caldria desenvolupar al respecteIncidir en les possibilitats de la IA en les programacions i la planificació cultural dels nostres municipisAnalitzar que hi ha d’intrínsecament i exclusivament humà en la gestió cultural. Què pot fer i què no pot fer la IA.ContingutsLa intel·ligència artificial: concepte i desenvolupament històric.El repte de treballar amb una intel·ligència no humana: que comportarà aquest fet en la tasca cultural?Aplicacions de la IA en la cultura municipalLa IA en el món de l’art i en la creació culturalLímits i fronteres entre l’humà i l’artificial google/REQUEST_DENIED Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba401178646 La programació en els petits municipis i micromunicipis 2024-05-21 10:00:00 2024-05-23 12:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/la-programacio-en-els-petits-municipis-i-micromunicipis Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 1 Aquest curs té com a objectiu principal analitzar el món de la cultura des de la perspectiva dels petits municipis i dels micropobles, tot evidenciant que hi existeix una rica programació cultural, ben sovint desconeguda pels habitants de les ciutats catalanes. Tanmateix, en els últims anys hi ha una gran vitalitat en els petits municipis, en forma de programacions estables, festivals de música, teatre, dansa i poesia o bé per mitjà d’intervencions artístiques en equipaments culturals o bé a l’aire lliure. Justament aquesta mena de municipis solen tenir un riquíssim patrimoni natural, arquitectònic, històric i etnogràfic, per la qual cosa aquests factors són la llavor per a formulacions contemporànies que connectin la tradició amb les fórmules més arriscades i avantguardistes d’entendre la cultura.El curs, per tant, no vol tant teoritzar des de la distància sinó donar la veu als veritables protagonistes de la cultura en els petits municipis i els micromunicipis. Persones que treballen cada dia per fer realitat activitats i programacions en aquest àmbit. Creure en la grandesa d’allò petit és confiar en totes les enormes potencialitats que presenten aquests nuclis, sovint massa oblidats. Anar del més local al més universal és un dels objectius que es plantegen aquestes dues sessions. ObjectiusEstablir les pautes específiques de la programació cultural en els petits municipisDeterminar les principals necessitats que cal cobrir de manera prioritàriaIndicar pautes d’especialització en l’entorn municipalAmpliar la noció dels públics de la cultura en els petits municipisIncidir en la importància dels nous agents culturals artístics i literaris que resideixen en els municipisTeixir xarxes de col·laboració amb els municipis veïns, tot contemplant l’oferta cultural i essent més ambiciosos en termes de pressupost i programacióContingutsLa programació cultural en els petits municipis i els micromunicipis. Necessitats i caràcter específicQuè ha de programar un municipi petit?La necessitat de col·laborar amb els ajuntaments veïnsAmpliant els públics de la cultura en els petits municipis.Per un relat cultural propiAprofitant i potenciant les energies creatives pròpiesMés enllà dels equipaments culturals. Singularitat i petjada en el territori PONENTSIgnasi Aldomà BuixadéGeògraf. Doctor per la UB (1990) i professor de la google/REQUEST_DENIED Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba406854278 La protecció de dades personals dins de l'àmbit dels dispositius locals d'intermediació laboral (SLO/OTL) que utilitzen la Plataforma Telemàtica Xaloc (PTX) 2024-06-19 10:00:00 2024-06-26 13:00:00 La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs per donar a conèixer al personal tècnic de les entitats locals l'abast i el contingut de la vigent normativa de protecció de dades personals i la seva repercussió a l'àmbit dels dispositius locals d'intermediació laboral que utilitzen la Plataforma Telemàtica Xaloc (PTX). https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/la-protecci%C3%B3-de-dades-personals-dins-de-l-%C3%A0mbit-dels-dispositius-locals-d-intermediaci%C3%B3-laboral-slo/otl-que-utilitzen-la-plataforma-telem%C3%A0tica-xaloc-ptx- 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio Continguts:Introducció a la protecció de dadesTipologies de dades que es tracten a la PTX.Documents associats a l'ús de la PTX en relació a la protecció de dades personals.Conservació de les dades de les persones usuàries i els documents associats a la PTX: supòsits.Dret a la imatge personal.Control i seguretat de les dades.Anàlisi de casos pràctics i preguntes freqüents. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba406639886 Laboratori de desenvolupament econòmic local. El paisatge i les plantes oblidades, una oportunitat per transformar el model agroalimentari 2024-04-16 09:30:00 2024-05-07 14:30:00 L'Oficina Tècnica d'Estratègies per al Desenvolupament Econòmic de la Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació organitza aquest seminari per reconèixer les plantes oblidades i la seva importància a les diverses geografies de la província de Barcelona. https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/laboratori-de-desenvolupament-econ%C3%B2mic-local.-el-paisatge-i-les-plantes-oblidades-una-oportunitat-per-transformar-el-model-agroalimentari 41.6017834,1.5466938 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio ObjectiusReconèixer les plantes oblidades i la seva importància a les diverses geografies de la província de Barcelona.Presentar una mostra il·lustrativa de les plantes oblidades dels territoris i els processos de recuperació més significatius.Generar criteris que, des d'una perspectiva crítica, contribueixin a millorar les polítiques públiques locals.Construir eines projectuals per a la intervenció territorial a nivell local.ContingutsRecerca etnobotànica: estudiar la relació entre les plantes i les persones, i recuperar-ne la memòria.Sostenibilitat i serveis ecosistèmics.Agricultura: varietats locals i plantes silvestres comestibles per fer reviure la pagesia.Remeis, cosmètica i artesania.La gastronomia de les plantes oblidades. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba401123588 Les subvencions en l’àmbit de la cultura local (4a edició) 2024-01-30 10:00:00 2024-02-01 12:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/les-subvencions-en-l-%C3%A0mbit-de-la-cultura-local-4a-edici%C3%B3- Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 1 En l’activitat diària dels tècnics i tècniques de cultura és imprescindible conèixer el marclegal de les subvencions, els procediments de concessió i els requisits a l’hora d’atorgarles.Tard o d’hora les persones que treballen en cultura acaben tenint contacte ambaspectes legals i de procediment relacionats amb les subvencions, amb la qual cosaapareixen, de manera inevitable, molts dubtes sobre com atorgar-les i també sobre elspassos que cal fer en aquest sentit. El curs vol donar a conèixer el funcionament del’activitat subvencional, els límits pressupostaris, el control financer i les conseqüènciesde l’incompliment de les obligacions per part del receptor de la subvenció.El curs té com a objectius principals determinar el marc legal al qual estan subjectes lessubvencions, detallar-ne les principals tipologies, clarificar què entenem per activitatsubvencional, establir quins han de ser els passos pel que fa a la justificació, analitzarels casos d’incompliment i mostrar casos pràctics.Un curs ple d’exemples pràcticsDurant el curs s’exposaran nombrosos casos pràctics en què els participants podrananalitzar casos reals. Aspectes com l’activitat subvencional, el concepte de subvenció,el procediment per atorgar subvencions, el control financer i pressupostari i, sobretot, lajustificació de les subvencions seran analitzats també de manera detallada. Programa 30 de gener 10:00 - 11:00 h: Definició de subvenció. Normativa reguladora. Concepte, característiques i subjectes11:00 - 12:00 h: Tipus de subvencions i procediments. Justificació i reintegrament (models). Infraccions i sancions1 de febrer10:00 - 11:00 h: Publicitat i transparència. Elements vinculats (protecció de dades, propietat intel·lectual, tractament fiscal, pressupost)11:00 - 12:00 h: Casos pràctics Docents Rebeca Cordeiro Llicenciada en Dret per la Universitat de Barcelona. Funcionària de carrera en la categoria de Tècnica superior en gestió de l’Ajuntament de Barcelona. Experiència en l’Administració pública local des del 1998 i com a advocada per compte propi. Funcions de tècnica especialista jurídica a l’Institut municipal de l’habitatge de Barcelona (2009 a 2019), a l’Àrea de Drets socials, justícia global, feminismes i LGTBI on també he exercit com a Secretària delegada (2020 a 2023). Actualment Lletrada consistorial als Serveis Jurídics centrals de l’Ajuntament de Barcelona. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) google/REQUEST_DENIED Agenda corporativa 2024-03-25 03:42
agendadiba401123659 L’organització d’activitats literàries des dels municipis 2024-02-12 10:00:00 2024-02-12 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/l-organitzaci%C3%B3-d-activitats-liter%C3%A0ries-des-dels-municipis Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) 41.3843602,2.1662459 1 Presencial (CERC) Els ajuntaments estan realitzant un gran desplegament d’activitats relacionades amb la literatura, tot promovent presentacions, recitals i rutes, així com la reivindicació d’autors traspassats i la potenciació de la literatura més jove. Però crear activitats literàries implica aturar-se en una sèrie de qüestions que s’han de tenir en compte de manera ineludible, com ara dialogar amb els agents culturals del municipi, amb les llibreries, amb les biblioteques i amb els lectors i lectores del municipis, que poden estar associats o bé formar part de clubs de lectura. I també comporta parlar amb persones que poden actuar de prescriptors. A banda d’aquests elements també és necessària una informació constant i gairebé diària sobre el que s’està coent en el món literari. Més enllà del soroll de les xarxes cal un treball conjunt amb tots els agents esmentats anteriorment per cenyir-se a criteris de qualitat i de potenciació de la literatura i dels seus creadors. Dins de les activitats literàries els recitals poètics ocupen un lloc destacat i han proliferat per tot el territori, de vegades en forma de festivals que incloent també altres arts, principalment la música. Tot això ens ho explicaran Míriam Cano i Clara Saperes. ObjectiusIncidir en la importància de la lectura en la nostra societatDeterminar el paper de primer ordre dels agents culturals per tal de dinamitzar la lectura i la creació d’activitats literàries en els municipisDetallar els passos que cal tenir en compte a l’hora de crear activitats literàries i recitalsConcretar aspectes organitzatius de les activitats literàries, des del pressupost a les col·laboracions i detalls tècnicsAportar recursos per tal de fomentar la lectura entre la població, especialment entre els jovesContingutsLes activitats literàries i els recitalsQuè cal fer per programar activitats literàries?La col·laboració amb els agents del municipiEls festivals de literatura: com singularitzar-losEl suport a la creació literària des dels municipisFent que augmenti l’interès per la literatura: propostes i estratègies PROGRAMA DOCENTS Clara Saperas és fundadora i directora de Tramoia Produccions Culturals, una entitat de serveis culturals que treballa sobretot en l'àmbit de la literatura, el foment de la lectura i la divulgació del patrimoni literari contemporani. L'entitat compta amb una àmplia visió i experiència consolidada participant en esdeveniments i programes relacionats amb el fet literari arreu del territori català. A mode d'exemple, coordina i programa el cicle Poesia als Parcs, de la Diputació de Barcelona, des de 2015, però també ha treballat en esdeveniments de referència com el Festival Mot, la Mostra d'espectacles literaris, Litterarum o múltiples programacions vàries en el marc de biblioteques i altres equipaments. Tramoia estableix aliances i complicitats amb altres agents, investiga formats innovadors i vincula disciplines artístiques, llenguatges creatius i àrees de pensament, per tal d’arribar a públics diversos, millorar l’experiència i fidelitzar els habituals. Míriam Cano (Molins de Rei, 1982) és periodista i escriptora. Ha publicat tres poemaris: Buntsandstein (Viena, 2013), guanyador del premi Martí Dot 2012, Ancoratge (Terrícola, 2016) i Vermell de Rússia (Labreu, 2020) i el conte 'La Comuna de París' dins el volum conjunt Cremen Cels (LaBreu edicions, 2017) amb Martí Sales i Antònia Vicens. Ha traduït una selecció de poemes d'Emily Dickinson (Edicions Poncianes, 2017), Cartes a un Amic Alemany, d'Albert Camus ( Lleonard Muntaner Ed., 2019), Bluets, de Maggie Nelson (L'Altra 2021) i Una Onada, de John Ashbery (Lleonard Muntaner, 2022).Ha col·laborat en diversos mitjans culturals catalans com a articulista i periodista literària i és co-directora de l'Escola Bloom. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba408709800 Manresa acull el V Congrés d'Acústica de Catalunya 2024-04-24 00:00:00 2024-04-25 23:59:59 L'Acusticat és l'esdeveniment de referència del sector acústic a Catalunya. Un punt de trobada multitemàtic i multisectorial, que convida a la reflexió i a l'oferta de solucions tecnològiques, intangibles i socials per millorar la qualitat acústica i ambiental del nostre territori. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/manresa-acull-el-v-congres-acustica-de-catalunya 41.7289940,1.8287355 https://www.congresacusti.cat/ 1 nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba403943198 Metodologies d'Assessorament per Emprendre i Innovar 2024-09-19 09:00:00 2024-10-03 13:30:00 La Gerència de serveis de Promoció Econòmica i Ocupació de la Diputació de Barcelona organitza aquest curs per aprendre a aplicar metodologies àgils (Lean Startup i Mètode FOCUS) en assessorar persones emprenedores i veure l'eficiència i agilitat que aporten aquestes metodologies. https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/metodologies-d-assessorament-per-emprendre-i-innovar-1 Recinte Maternitat. Pavelló Mestral. Planta -1 Sala ORGT. Travessera de les Corts, 131-159. Barcelona Recinte Maternitat. Pavelló Mestral. Planta -1 Sala ORGT. Travessera de les Corts, 131-159. Barcelona 41.3825128,2.1252269 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio ObjectiusComprendre el concepte d'MVP (Producte Mínim Viable) i adquirir tècniques per al prototipatge i validació.Conèixer a fons l'eina 'Model de Negoci SCOPE' per assessorar.ContingutsIntroducció a les metodologies àgils per emprendre i innovar.Prototipatge MVP. El producte mínim viable per aprendre bé, ràpid i barat.Disseny del model de negoci amb l'eina SCOPE. Com ens guanyarem la vida?Validació a través d'entrevistes de solució. Hipòtesis i aprenentatges útils.Visió global dels següents passos. Com completar el projecte emprenedor seguint aplicant metodologies àgils. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba406847369 Microsoft Power BI (nivell inicial) aplicat al desenvolupament econòmic local 2024-05-03 09:30:00 2024-05-15 14:30:00 L'Oficina Tècnica d'Estratègies per al Desenvolupament Econòmic de la Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació organitza aquest curs per aprendre a carregar i gestionar a la plataforma BI dades obtingudes de diferents fonts. https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/microsoft-power-bi-nivell-inicial-aplicat-al-desenvolupament-econ%C3%B2mic-local-1 41.3898759,2.1492374 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio ObjectiusSaber carregar i gestionar a la plataforma BI dades obtingudes de diferents fonts.Realitzar anàlisis complexes dades sigui en taules o gràfics visuals, a través de la creació de consultes i funcions DAX, utilitzant panells interactius creats de forma ràpida i senzilla.ContingutsIntroducció a l'ecosistema PowerBI i iniciar Power BI Desktop.Importar dades de l'Excel, l'Access, el CSV.Modelització de dades importades amb Power Query: neteja de dades, combinació de dades, filtratge de dades, extracció i concatenació de dades.Creació de columnes calculades amb PowerQuery.Creació de relacions i models de dades amb estrelles.Funcions DAX i creació de Panells Interactius:Diferències entre columnes calculades i mesures: creació de mesures amb funcions DAX (funcions generals de càlcul, funció CALCULATE, característiques de gestió del temps, comparacions entre períodes); segmentació i filtratge de dades; creació d'imatges per a la representació de mesures (gràfics de barres, línies i circulars, gràfics de mapes i zones de calor, importar gràfics visuals nous); interaccions entre elements gràfics; panells de publicació; accés a www.powerbi.com i publicació en dispositius mòbils. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba406833475 Networking a Manresa_ Xarxa Productes de la Terra 2024-02-28 00:00:00 2024-02-28 23:59:59 41.7448222,1.8251243 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Bages; Comerç i consum; Esdeveniments; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Jornada; Comerç, Consum i Salut Pública; Manresa area_de_comerc_consum_i_salut_publica; bages; comerc_i_consum; esdeveniments; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; jornada; comerc_consum_i_salut_publica; manresa D'11.00h a 15.00h <p>Montserrat Selga, representant del C. Comarcal del Bages</p> <p>Anna Pujol, representant de l'Agència de Desenvolupament del Berguedà</p> <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç de Diputació de Barcelona</p> <p>Encarna Peran, cap de l'Oficina de Suport al Teixit Comercial Local d la GSC</p> <p>Pilar Orús, responsable XPT de la Gerència de Serveis de Comerç</p> <p>Neus Aran, responsable XPT Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Ferran Debant, grup Taelus</p> <p>Pilar Goñi, grup Taelus</p> <p>Representants d'empreses gestores de menjadors col·lectius</p> <p>Representants d'empreses productores de la Xarxa Productes de la Terra</p> <p>Altres assistents</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba406452972 Networking a Mataró_ Xarxa Productes de la Terra 2024-02-21 00:00:00 2024-02-21 23:59:59 41.5434036,2.4407940 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Ciutadania; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Maresme; Comerç i consum; Esdeveniments; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Jornada; Comerç, Consum i Salut Pública; Mataró area_de_comerc_consum_i_salut_publica; ciutadania; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; maresme; comerc_i_consum; esdeveniments; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; jornada; comerc_consum_i_salut_publica; mataro D'11.00h a 15.00h <p>Anna Climent, coordinadora Emprenedoria i Empresa C.Comarcal del Maresme</p> <p>Pau Expósito, C.Comarcal del Maresme</p> <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç de la Diputació de Barcelona</p> <p>Pilar Orús, responsable XPT de la Gerència de Serveis de Comerç</p> <p>Alba Gubert, responsable XPT Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Ferran Debant, grup Taelus</p> <p>Pilar Goñi, grup Taelus</p> <p>Representants d'empreses gestores de menjadors col·lectius</p> <p>Representants d'empreses productores de la Xarxa Productes de la Terra</p> <p>Altres assistents</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba406850245 Nous processos de selecció: Recursos i estratègies per orientar en la recerca de feina 2024-05-17 09:30:00 2024-06-28 14:30:00 La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs per formar al personal tècnic de les entitats locals per analitzar els canvis més significatius que s'han produït en el mercat de treball en els últims anys i identificar el seu impacte. https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/nous-processos-de-selecci%C3%B3-recursos-i-estrat%C3%A8gies-per-orientar-en-la-recerca-de-feina-4 41.3895327,2.1482892 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio Objectius:Analitzar els canvis més significatius que s'han produït en el mercat de treball en els últims anys i identificar el seu impacte.Dotar d'eines als/les professionals per orientar les persones que estan en recerca de feina en un context incert i canviant. Identificar quines són les competències clau que les empreses valoren de manera més significativa. Donar a conèixer les noves vies i requeriments per accedir a un lloc de feina. Conèixer i entrenar tècniques innovadores de selecció de personal. Donar a conèixer el sistema de selecció per competències i les seves diferents tècniques d'avaluació. Aportar eines per acompanyar les persones en la defensa de les pròpies candidatures en els diferents processos de selecció.Continguts:EL MERCAT LABORAL ACTUAL I FUTUR, UNA PRIMERA APROXIMACIÓ ALS NOUS PROCESSOS DE SELECCIÓ I A LA SELECCIÓ PER COMPETÈNCIES. L'evolució constant del mercat de treball a l'arribada de la indústria 4.0. Noves realitats de l'ocupació i noves necessitats a les empreses. La funció principal dels/es tècnics/es d'ocupació en el nou context laboral. Principals canvis en els processos de recerca de feina. ELS NOUS PROCESSOS DE SELECCIÓ. El Model de competències ISFOL i les empreses. La selecció dels recursos humans des de la lògica competencial. La definició de perfils professionals i els llocs de feina en clau de competències. La selecció per competències: en què consisteix, què busquen les empreses, oportunitats per als/les candidats/es. L'assessment center: objectius, en què consisteix, tipus de proves.Tècniques de selecció per competències: anàlisi d'incidents crítics, el currículum cec, la gamificació. LA SELECCIÓ PER COMPETÈNCIES. En què consisteix, què busquen les empreses, quines oportunitats ofereix als/les candidats/es, tècniques de selecció per competències (assessment center, l'entrevista de selecció per competències, la gamificació, el currículum cec), com s'avalua al candidat/a. LES TÈCNIQUES DE SELECCIÓ MÉS INNOVADORES. La gamificació. Scape Rooms en RRHH. Lego Serious Play. Eines per aplicar la gamificació a l'aula. Altres Tècniques de selecció Innovadores utilitzades per les empreses: Headhunting 3.0, Inbound Recruiting, Employer Branding, Vídeoentrevista, Videotrucades pregravades, Events de Networking online. Economia Gig: plataformes tecnològiques per al treball. L'ACOMPANYAMENT EN LA RECERCA DE FEINA EN EL CONTEXT ACTUAL DEL MERCAT DE TREBALL. La intel·ligència artificial aplicada als processos de selecció.Tècniques per al rescat competencial: Metodologies d'empoderament per a persones en recerca de feina. Tècniques per experimentar, desenvolupar i transferir competències al context laboral. El videocurrículum i el currículum per competències. La importància del discurs i la comunicació en els processos de selecció. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba402048843 Novetats de l'oferta de recursos de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat, inclosa al Catàleg de Serveis 2024 2024-01-11 10:00:00 2024-01-11 12:00:00 https://www.diba.cat/web/benestar/-/novetats-de-l-oferta-de-recursos-de-l-area-de-sostenibilitat-social-cicle-de-vida-i-comunitat-inclosa-al-cataleg-de-serveis-2024-1 41.3955350,2.1575980 1 Diputació diputacio Format On-line Us comuniquem que el proper 21 de desembre el ple de la Diputació de Barcelona té previst aprovar la convocatòria del Catàleg de Serveis 2024 del Pla de concertació Xarxa de Governs Locals 2024-2027. Amb caràcter general, es preveu l'obertura del període de sol·licituds el 28 de desembre de 2023 i la finalització el 8 de febrer de 2024.Per conèixer les novetats de l'oferta de recursos de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat, inclosa al Catàleg de Serveis 2024, us convoquem a una sessió informativa, en línia, el proper dijous 11 de gener de 2024 de 10:00 h a 12.00 h.Per inscriure-us a la sessió feu clic aquí. Us farem arribar l'enllaç de connexió uns dies abans de la sessió. Esperem que sigui del vostre interès. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba406634213 Novetats fiscals i laborals en l'àmbit de l'emprenedoria, micropimes i pimes (2a edició) 2024-04-05 10:00:00 2024-04-12 12:30:00 La Gerència de serveis de Promoció Econòmica i Ocupació de la Diputació de Barcelona organitza aquest curs per dotar d'eines al personal directiu i responsables tècnics dels Centres Locals de Serveis a les Empreses perquè coneguin les novetats fiscals i laborals per dur a terme la tasca d'assessorament a persones emprenedores i empreses amb major rigor. https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/novetats-fiscals-i-laborals-en-l-%C3%A0mbit-de-l-emprenedoria-micropimes-i-pimes-2a-edici%C3%B3- 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio ContingutsNovetats legislatives, sentències d'interès i criteris administratius d'Hisenda i l'Autoritat Laboral que puguin resultar d'aplicació en el món de l'emprenedoria, micropimes i pimes. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba406635987 Pla econòmic i financer en l'àmbit de l'emprenedoria, micropimes i pimes 2024-04-09 09:30:00 2024-05-31 12:30:00 La Gerència de serveis de Promoció Econòmica i Ocupació de la Diputació de Barcelona organitza aquest curs per dotar d'eines al personal directiu i responsables tècnics dels Centres Locals de Serveis a les Empreses perquè tinguin els coneixements econòmics i financers relatius als processos de creació, consolidació i creixement empresarial. https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/pla-econ%C3%B2mic-i-financer-en-l-%C3%A0mbit-de-l-emprenedoria-micropimes-i-pimes-1 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio ContingutsDelimitació de la gestió econòmica i financera i la seva instrumentació: El compte de resultats, el compte de tresoreria, balanç de situació, moviments del circulant, estats economicofinancers amb full de càlcul.Marc de la decisió financera: Flux de caixa teòric i flux de caixa real, l'anàlisi de l'origen de la necessitat financera, tipologies de necessitats financeres.L'anàlisi economicofinancera: El cicle de maduració, l'equilibri financer, l'anàlisi del resultat, ràtios en l'anàlisi financera. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba408707613 Planificació, rehabilitació i augment del parc d’habitatge assequible a Centelles 2024-03-22 10:15:00 2024-03-22 13:15:00 Des de l’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona organitzen una nova visita d’estudi emmarcada en el Cicle de visites: “Les polítiques d’habitatge dels municipis petits”, en aquesta ocasió a Centelles, per donar a conèixer i posar en valor les polítiques públiques locals d’habitatge endegades a municipis de menys de 10.000 habitants de la província de Barcelona. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/planificacio-rehabilitacio-i-augment-del-parc-d-habitatge-assequible-a-centelles 41.7981157,2.2180850 1 Es tracta d'actuacions que hagin facilitat la provisió de solucions residencials assequibles al municipi o intervencions públiques en promoció o rehabilitació edificatòria residencial innovadores.Centelles, a la comarca d’Osona, té una població de 7.726 habitants. El parc immobiliari d’ús residencial el conformen 3.693 immobles, amb predomini de la tipologia unifamiliar i poc pes del mercat de lloguer, que només és el règim de tinença del 16% de la població. Preocupa l’increment del 40% en el preu de renda per lloguer d’habitatges registrat des de 2014 i la falta d’habitatge assequible / protegit (només hi ha dues promocions d’HPO al poble).L’activitat s’adreça principalment a càrrecs electes i personal tècnic de municipis petits i consells comarcals, així com a professionals interessats en conèixer experiències innovadores en matèria d’habitatge. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba409018771 Ple ordinari de la Diputació de Barcelona del mes d'abril de 2024 2024-04-25 12:00:00 2024-04-25 23:59:59 La Diputació de Barcelona celebra el Ple ordinari del mes d'abril de 2024. Començarà a les 12h i es podrà seguir en directe a través de www.diba.cat i des de Youtube. 41.3890434,2.1493292 1 nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba405568874 Ple ordinari de la Diputació de Barcelona del mes de febrer de 2024 2024-02-29 12:00:00 2024-02-29 23:59:59 La Diputació de Barcelona celebra el ple ordinari del mes de febrer de 2024. Començarà a les 12h i es podrà seguir en directe a través de www.diba.cat i des de Youtube. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/ple-ordinari-de-la-diputacio-de-barcelona-del-mes-de-febrer-de-2024 Paranimf de l'Escola Industrial (C/ Comte d'Urgell, 187) de Barcelona Paranimf de l'Escola Industrial (C/ Comte d'Urgell, 187) de Barcelona 41.3889350,2.1492948 1 https://www.diba.cat/documents/366552789/406637650/OrdreDelDiaPle_febrer2024.pdf/bcabe821-4d3c-3008-1457-bcc7707d4d88?t=1709033221347 Podeu consultar aquí l'ordre del dia. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba408281278 Ple ordinari de la Diputació de Barcelona del mes de març de 2024 2024-03-21 12:00:00 2024-03-21 23:59:59 La Diputació de Barcelona celebra el Ple ordinari del mes de març de 2024. Començarà a les 12h i es podrà seguir en directe a través de www.diba.cat i des de Youtube. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/ple-ordinari-diputacio-barcelona-marc-2024 41.3889951,2.1493372 1 https://www.diba.cat/documents/366552789/408634912/Ple_marc_2024.pdf/45bec9a4-160a-310b-f1ec-82d670f529e3?t=1710759936688 Podeu consulatr l'ordre del dia en aquest enllaç. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba406645611 Presentació Pla de Salut de Tiana 2024-02-28 19:00:00 2024-02-28 20:00:00 41.4824847,2.2691680 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Fernández i Saltor, Oriol; Maresme; Mut i Bosque, Josep Ramon; Salut pública; Presentació; Tiana area_de_comerc_consum_i_salut_publica; fernandez_i_saltor_oriol; maresme; mut_i_bosque_josep_ramon; salut_publica; presentacio; tiana <p>President delegat de l'Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública, Josep Ramon Mut i Bosque</p> <p>Coordinador de l'Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública, Oriol Fernàndez Saltor</p> <p>Alcalde de Tiana, Isaac Salvatierra</p> <p></p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba407035639 Presentació de l' 'Estudi per capacitat d'acollida de La Mola' 2024-02-01 17:00:00 2024-02-01 19:00:00 41.3882300,2.1490500 1 Àrea d’Espais Naturals i Infraestructura Verda; García Oquillas, Carlos; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Territori i parcs naturals; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Palacio Pastor, María Ángeles; Presentació; Espais Naturals i Infraestructura Verda area_despais_naturals_i_infraestructura_verda; garcia_oquillas_carlos; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; territori_i_parcs_naturals; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; palacio_pastor_maria_angeles; presentacio; espais_naturals_i_infraestructura_verda <p>Coordinador Àrea d'Espais Naturals i Infraestructura Verda, Carlos García.<br /> Gerent GSEN, M. Àngels Palacio.<br /> Assessor Àrea, Esteve Terradas.<br /> Cap del Servei de Gestió de Parcs Naturals, Joana Barber.<br /> Cap del Servei d’Anàlisi i Gestió Territorial, Inversions i Obres, Albert Abaurrea.<br /> Cap de l’Oficina Administrativa i Suport Jurídic, Cèlia Guillot.<br /> Cap de la Secció d'Ús Públic i Educació Ambiental, Josep Melero.<br /> Cap de la Unitat d’Ús Públic, Carlos E. Nogueira.<br /> Director del Parc de Sant Llorenç del Munt i l'Obac, Àngel Miño.<br /> Sotsdirectora de Recerca de la Universitat de Lleida, Estela Inés Farías.</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba406241335 Presentació de l'Estudi de l'oferta de turisme de reunions a les comarques de Barcelona 2024-02-16 09:00:00 2024-02-16 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-de-l-estudi-de-l-oferta-de-turisme-de-reunions-a-les-comarques-de-barcelona 41.6326879,2.7187209 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Maresme; Turisme; Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Presentació; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Santa Susanna area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; maresme; turisme; esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; presentacio; desenvolupament_economic_i_turisme; santa_susanna <p>Per part de la Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta</p> <p>- Anna Sánchez, cap de l'Oficina de Màrqueting Turístic</p> <p>- Ma. José Tesouro, cap de la Secció d'Assistència i Coordinació Turística</p> <p>- Mariona Poblet, cap de la Unitat de Continguts i Difusió</p> <p>Resta d'assistents: empreses privades i diversos representants del territori.</p> Presentació de l'estudi de turisme de reunions a les comarques de Barcelona. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-25 12:12
agendadiba363174237 Presentació del 'Model d’Ordenança reguladora dels procediments d’intervenció en l’edificació, l’ús del sòl i el subsol” (ORPIME) 2022-02-10 09:30:00 2022-02-10 10:30:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/-model-d-ordenan%C3%A7a-reguladora-dels-procediments-d-intervenci%C3%B3-en-l-edificaci%C3%B3-l-%C3%BAs-del-s%C3%B2l-i-el-subsol-orpime- 1 PresentacióEl Servei d’Urbanisme ha promogut la redacció d’una Ordenança que es proposa com a model per als ajuntaments de la demarcació que vulguin implementar-la, s’ha elaborat amb l’objectiu de donar suport a l’acció dels ens locals en les seves funcions d’intervenció urbanística, i també per clarificar el marc regulador dels procediments d’intervenció i per avançar cap a l’estandardització i simplificació de les classificacions i la documentació necessària per a la tramitació administrativa dels actes subjectes a llicència urbanística o a comunicació prèvia.ProgramaDijous 10 de febrer 2022. 9:30 – 10:30 (webinar). (Enllaç a l'enregistrament de la sessió)SalutacióPere Pons, President delegat de l’Àrea d’Infraestructures i Espais NaturalsL’elaboració de l’ordenança i suport als ens locals en la seva implementacióFerran Barba, cap del Servei d’UrbanismeExposició bàsica ordenança: objecte, estructura, contingut d’articulat i annexosElisabeth Medina, Carolina Cabrera, ponència tècnica – Servei d’Urbanisme Més informació sobre l’ORPIME nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba407119540 Presentació del Pla Transversal de Gènere de l’Arxiu General de la Diputació de Barcelona 2024-03-19 10:00:00 2024-03-19 23:59:59 Presentació del projecte 'Pla Transversal de Gènere de l’Arxiu General de la Diputació de Barcelona', impulsat per la Secretaria General amb la col·laboració de l’Àrea de Feminismes i Igualtat de la Diputació de Barcelona. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/presentacio-pla-transversal-genere-arxiu-general-de-la-diputacio-de-barcelona 41.3866091,2.1762420 https://www.diba.cat/web/arxiu/-/acte-de-presentaci%C3%B3-del-projecte-pla-transversal-de-g%C3%A8nere-de-l-agdb 1 El Pla en el qual està treballant l’Oficina d’Arxiu i Gestió Documental pretén desenvolupar una estratègia integral orientada a vetllar per la igualtat de les persones tot introduint la perspectiva de gènere en la metodologia arxivística, les tècniques de tractament documental i les accions de difusió i de recercaL’acte comptarà amb el diàleg entre Remei Perpinyà Morera i Olimpia López Rodríguez, especialistes en arxius i gènere que formen part del grup de treball del Pla Transversal de l’Arxiu General, i que estarà moderat per Jordi Vilamala Salvans, cap de l'Oficina d'Arxiu i Gestió Documental. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba405961514 Presentació exposició Rehabilitem a Castellar del Vallès - Els ajuts de rehabilitació d’habitatges i edificis. Fons Next Generation 2024-02-15 00:00:00 2024-02-15 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-exposici%C3%B3-rehabilitem-a-castellar-del-vall%C3%A8s-els-ajuts-de-rehabilitaci%C3%B3-d-habitatges-i-edificis.-fons-next-generation 41.6163885,2.0876656 1 Informativa; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Sanz Sánchez, Rosa; 11 - Ciutats i comunitats sostenibles; Ajuntaments; Ciutadania; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Vallès Occidental; Urbanisme i habitatge; Exposicions; Personal directiu professional; Habitatge; Diputació de Barcelona; Presentació; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Exposició presencial (dades bàsiques); Recusos als ajuntaments; Castellar del Vallès informativa; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; sanz_sanchez_rosa; 11__ciutats_i_comunitats_sostenibles; ajuntaments; ciutadania; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; valles_occidental; urbanisme_i_habitatge; exposicions; personal_directiu_professional; habitatge; diputacio_de_barcelona; presentacio; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; exposicio_presencial_dades_basiques; recusos_als_ajuntaments; castellar_del_valles De 18:00 h a 19:20 h <ul> <li>Sr. Andrés Medrano, Conseller delegat per a Transició Energètica del Consell Comarcal del Vallès Occidental.</li> <li>Sr. Joan Creus, Tinent d’Alcalde de Desenvolupament Sostenible i Impuls Econòmic de l’Ajuntament de Castellar del Vallès.</li> <li>Sra. Rosa Sanz Sánchez, Coordinadora de l'Àrea d'Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana de la Diputació de Barcelona</li> <li>Sr. David Mongil, Cap de l’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona.</li> <li>Sr. Oriol Farriol, arquitecte tècnic de l’Oficina Tècnica de Rehabilitació de Catalunya.</li> <li>Sr. Víctor Forns, coordinador de l’Oficina Tècnica de Rehabilitació de Catalunya del Col·legi d’Administradors de Finques de Barcelona-Lleida.</li> <li>Sra. Claudia Pecharroman, arquitecte de l’Oficina Tècnica de Rehabilitació de Catalunya del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya COAC.</li> <li>Sra. Mireia Figueras, arquitecta del Consell Comarcal del Vallès Occidental.</li> <li>Sra. Marta Pradal, Tècnica de l’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona</li> </ul> Un habitatge saludable és aquell que garanteix la salut i benestar de les persones que l'ocupen. Des de l’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona, mitjançant l’exposició ReHabilitem es vol donar a conèixer els avantatges de tenir uns habitatges rehabilitats, accessibles i adaptats a les necessitats actuals de confort i estalvi energètic.La Unió Europea amb els Fons Next Generation ha previst un paquet d’ajudes dirigides al ciutadà per a incentivar la rehabilitació energètica dels edificis i dels habitatges, l’economia local i la sostenibilitat del planeta. Però per a la rehabilitació d'un edifici és necessari la implicació i acompanyament a les comunitats de diversos professionals especialitzats. Les Oficines Locals i Comarcals d’Habitatge i les Oficines Tècniques de Rehabilitació de Catalunya, son les entitats on s’ha d’adreçar el ciutadà per a informar-se i sol·licitar les subvencions.Aquest acte es dirigeix a la ciutadania i als professionals del sector amb l’objectiu d’informar i resoldre dubtes sobre la gestió dels ajuts europeus. Hi intervindran les persones referents de les Oficines Tècniques de Rehabilitació dels Col·legis professionals implicats en la gestió de les subvencions per a la rehabilitació d’edificis i d’habitatges. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-21 12:22
agendadiba406450229 Presentació model Mentora 2024-02-23 09:30:00 2024-02-23 13:30:00 41.3955350,2.1575980 1 Àrea d'Educació; Bosch i Costa, Marcel·lina; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Educació; Personal directiu professional; Jornada area_deducacio; bosch_i_costa_marcellina; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; educacio; personal_directiu_professional; jornada <p>Marcelina Bosch, coordinador àrea d'educació</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba406208027 Primera sessió: Costos i finançament del SAD (places exhaurides) 2024-03-19 09:00:00 2024-03-19 14:30:00 https://www.diba.cat/web/benestar/-/primera-sessio-costos-i-financament-del-sad 41.3842590,2.1666060 1 Diputació diputacio L'Àrea de Sostenibilitat social, Cicle de vida i Comunitat us convida a participar en la primera sessió del 2024 dels Espais d'Innovació en la Prestació dels Serveis Socials d'Atenció Domiciliària, dimarts, dia 19 de març al Pati Mànning, carrer Montalegre 7 de Barcelona, de 9.00 h a 14.30 h.Els Espais d'Innovació en la Prestació dels Serveis Socials d'Atenció Domiciliària sorgeixen en el marc del projecte transformador 'Cap a un nou sistema públic de cures en la comunitat' impulsat per l'Àrea de Sostenibilitat social, Cicle de vida i Comunitat, amb l'objectiu de promoure la reflexió i la innovació en la gestió del Servei d'Ajuda a Domicili.En aquesta primera sessió, es tractarà el tema de l'anàlisi dels costos i el copagament del SAD. Es presentarà les eines metodològiques per l'anàlisi dels costos de prestació del SAD elaborades per encàrrec de la Diputació de Barcelona. Les eines permeten la personalització de l'anàlisi a la realitat de cada ens local. Un cop validades les eines, es posaran a disposició de tots els ens locals que les sol·licitin amb l'acompanyament tècnic necessari. Consulta el programa de la sessió.Respecte al copagament, d'una banda, es presentarà els resultats de l'estudi internacional realitzat en el marc del projecte transformador esmentat i publicat el 2023. Per altra banda, s'abordarà la qüestió del copagament del SAD en el marc de la LAPAD i finalment es comptarà amb una taula d'ens locals per debatre pros i contres del copagament a la llum dels indicadors i l'experiència acumulada.Esperem que aquests Espais siguin del vostre interès per ampliar el coneixement i construir col·lectivament propostes de millora de la qualitat de l'ocupació i del servei de SAD així com també per oferir un millor suport a la ciutadania en l'atenció a les necessitats de cura i socioeducatives al domicili. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba408639890 Propietat intel·lectual en la gestió cultural (4a edició) 2024-07-09 10:00:00 2024-07-09 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/propietat-intel-lectual-en-la-gestio-cultural-4a-edicio- 1 La propietat intel·lectual constitueix una d’aquelles qüestions espinoses en l’àmbit de la gestió cultural. Una qüestió de què cal tenir coneixements per evitar problemes de tipus legal i reclamacions per part de ciutadans i artistes implicats. El curs vol ser un repàs a la legislació en matèria de propietat intel·lectual, remarcant aquells àmbits i situacions en què aquesta qüestió pot afectar els tècnics culturals (música, arts visuals, teatre, cinema, reproduccions, difusió, política comunicativa, etc.). Les sessions abordaran també els tipus de contracte que cal establir amb creadors i artistes, així com tots aquells aspectes de difusió en què poden donar-se conflictes derivats de la gestió i aplicació de la propietat intel·lectual.Docent Cristina CalvetAdvocada especialitzada àmpliament en el sector cultural/artístic. Va ser responsable del Departament jurídic de l'Associació d'Actors i Directors Professionals de Catalunya, AADPC. Ha treballat al Fòrum Universal de les Cultures BARCELONA 2004, SA com advocada responsable de les contractacions artístiques produïdes dins i fora del Recinte del Fòrum. El seu primer contacte com a professional amb el sector artístic va ser amb l'Associació professional de representants, promotors i mànagers de Catalunya (ARC) en l'àmbit de la música, promoció de concerts, i representació artística.Membre del Comitè científic i professora en el Màster en Dret de la Propietat Intel·lectual i industrial de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona; també professora en el Màster en Dret de la Societat de la Informació del mateix l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona. Docent també en: la Universitat Abat Oliva de Barcelona (Màster en Postproducció Audiovisual i en el Grau en Publicitat); Universitat Internacional de Catalunya (Responsable del Mòdul jurídic Màster en Gestió Cultural); Taller de Músics de Barcelona (curs de gestió musical); Universitat de Blanquerna (Màster universitari en ficció en cine i televisió. Producció, guió i realització), Escola de Cinema Bande a Part; Centre de Formació IL3 adscrit a la Universitat de Barcelona (Postgrau en Gestió Espectacles), Escola guionistes SHOWRUNNERS BCN, Màster en Producció i Distribució Cinematogràfica adscrit a la Universitat de Vic, entre d'altres. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba408640840 Propietat intel·lectual en la gestió cultural (5a edició) 2024-07-11 10:00:00 2024-07-11 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/propietat-intel-lectual-en-la-gestio-cultural-5a-edicio- 1 La propietat intel·lectual constitueix una d’aquelles qüestions espinoses en l’àmbit de la gestió cultural. Una qüestió de què cal tenir coneixements per evitar problemes de tipus legal i reclamacions per part de ciutadans i artistes implicats. El curs vol ser un repàs a la legislació en matèria de propietat intel·lectual, remarcant aquells àmbits i situacions en què aquesta qüestió pot afectar els tècnics culturals (música, arts visuals, teatre, cinema, reproduccions, difusió, política comunicativa, etc.). Les sessions abordaran també els tipus de contracte que cal establir amb creadors i artistes, així com tots aquells aspectes de difusió en què poden donar-se conflictes derivats de la gestió i aplicació de la propietat intel·lectual. Docent Cristina CalvetAdvocada especialitzada àmpliament en el sector cultural/artístic. Va ser responsable del Departament jurídic de l'Associació d'Actors i Directors Professionals de Catalunya, AADPC. Ha treballat al Fòrum Universal de les Cultures BARCELONA 2004, SA com advocada responsable de les contractacions artístiques produïdes dins i fora del Recinte del Fòrum. El seu primer contacte com a professional amb el sector artístic va ser amb l'Associació professional de representants, promotors i mànagers de Catalunya (ARC) en l'àmbit de la música, promoció de concerts, i representació artística.Membre del Comitè científic i professora en el Màster en Dret de la Propietat Intel·lectual i industrial de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona; també professora en el Màster en Dret de la Societat de la Informació del mateix l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona. Docent també en: la Universitat Abat Oliva de Barcelona (Màster en Postproducció Audiovisual i en el Grau en Publicitat); Universitat Internacional de Catalunya (Responsable del Mòdul jurídic Màster en Gestió Cultural); Taller de Músics de Barcelona (curs de gestió musical); Universitat de Blanquerna (Màster universitari en ficció en cine i televisió. Producció, guió i realització), Escola de Cinema Bande a Part; Centre de Formació IL3 adscrit a la Universitat de Barcelona (Postgrau en Gestió Espectacles), Escola guionistes SHOWRUNNERS BCN, Màster en Producció i Distribució Cinematogràfica adscrit a la Universitat de Vic, entre d'altres. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba406851662 Prospecció d'empreses: identificació d'estratègies, models de negoci i reptes de futur de les empreses des del punt de vista de les cadenes de valor de negoci 2024-05-31 12:00:00 2024-06-26 14:00:00 La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs per formar al personal tècnic de les entitats locals per tal que entenguin els conceptes de cadena de valor de negocis, estratègia, model de negoci i reptes de futur de les empreses. https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/prospecci%C3%B3-d-empreses-identificaci%C3%B3-d-estrat%C3%A8gies-models-de-negoci-i-reptes-de-futur-de-les-empreses-des-del-punt-de-vista-de-les-cadenes-de-valor-de-negoci-2 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio Objectius:Entendre els conceptes de cadena de valor de negocis, estratègia, model de negoci i reptes de futur de les empreses.Identificar com des dels serveis de Desenvolupament Econòmic Local es pot donar suport a les empreses d'una determinada cadena de valor de negocis.Continguts:Conceptes: cadenes de valor de negocis, estratègia, model de negoci, reptes de futur.Quines preguntes fer a les empreses per identificar la seva estratègia, model de negoci i reptes de futur.Nous models de negoci relacionats amb la transformació tecnològica. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba408193056 Reunió Cuimp 2024-03-07 14:00:00 2024-03-07 15:00:00 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sr. Ramon Jovells Argelich</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba408192963 Reunió Direcció General de Dret, Entitats Jurídiques i Mediació del Departament de Justícia, Drets i Memòria de la Generalitat de Catalunya 2024-03-07 10:30:00 2024-03-07 11:30:00 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p class='x'>Sra. Inmaculada Barral Viñals, directora general de Dret, Entitats Jurídiques i Mediació, Generalitat de Catalunya</p> <p>Sra. Carla Francitorra de Font, subdirectora general de Dret, Entitats Jurídiques i Protectorat, Generalitat de Catalunya</p> <p>Sra. Sònia Petreñas, responsable d’assessorament en Dret Civil i en Segona Oportunitat, del Departament de Justícia, Drets i Memòria, Generalitat de Catalunya</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba406110727 Reunió Facultat d’Educació Social i Treball Social Pere Tarrés 2024-02-13 16:00:00 2024-02-13 17:00:00 41.4366815,2.1446334 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p> Sra. Txus Morata García, directora de la Càtedra de lleure Educatiu i acció sociocultural </p> <p> </p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-25 12:12
agendadiba406111129 Reunió UPC 2024-02-19 10:30:00 2024-02-19 11:30:00 41.4371224,2.1445578 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p>Sr. Joan Tarragona, professor UPC</p> <p> </p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-22 00:22
agendadiba408617732 Reunió direcció general Serveis Socials, Generalitat Catalunya 2024-03-13 15:30:00 2024-03-13 16:30:00 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p class='x'>Sra. Mireia Vall, directora general de Serveis Socials, Generalitat Catalunya</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba406644855 Reunió AFANOC 2024-02-22 10:45:00 2024-02-22 11:45:00 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Fernández i Saltor, Oriol; Mut i Bosque, Josep Ramon; Salut pública; Reunió area_de_comerc_consum_i_salut_publica; fernandez_i_saltor_oriol; mut_i_bosque_josep_ramon; salut_publica; reunio <p>President delegat de l'Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública, Josep Ramon Mut i Bosque</p> <p>Coordinador de l'Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública, Oriol Fernàndez Saltor</p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Narcís Serrats Macau, President AFANOC nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba408187674 Reunió AMB Àrea Metropolitana de Catalunya 2024-02-28 12:00:00 2024-02-28 13:00:00 41.4371224,2.1445578 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sra. Carme Esquirol</p> <p class='x'>Sra. Ester Pujol</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba405141811 Reunió Aigües Barcelona 2024-02-07 12:00:00 2024-02-07 13:00:00 Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171 Barcelona Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171 Barcelona 41.4366815,2.1446334 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Esdeveniments; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; esdeveniments; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p> Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p>Sra. Marta Sole, cap de Servei de Convivència, Diversitat i Cicle de Vida</p> <p>Sra. Meritxell Farré, directora acció social i participació. Aigües Bcn</p> <p>Sra. Nerea Plaza, responsable acció social. Aigües Bcn</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-25 12:12
agendadiba406111284 Reunió Ajuntament Berga 2024-02-20 12:00:00 2024-02-20 13:00:00 41.4371224,2.1445578 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p> Sra. Andrea Corominas Roura, regidora de Salut, Drets Socials i Residència de l'Ajuntament de Berga</p> <p> </p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-22 10:22
agendadiba408612591 Reunió Ajuntament Calaf 2024-03-13 14:00:00 2024-03-12 15:00:00 41.3956942,2.1576166 1 Àrea de Bon Govern, Transparència i Participació; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Espinosa de Castro, Marina; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_bon_govern_transparencia_i_participacio; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; espinosa_de_castro_marina; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sra. Marina Espinosa, coordinadora de l'Àrea de Cooperació i Assistència Local</p> <p class='x'>Sra. Montserrat Mases Sala, alcaldessa de Calaf</p> <p class='x'>Sra. Montserrat Isern Vivancos, regidora de Serveis Socials i Sanitat de l'Ajuntament de Calaf</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba406111184 Reunió Ajuntament Olesa de Montserrat 2024-02-19 12:00:00 2024-02-19 13:00:00 41.4371224,2.1445578 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p>Sr. Jordi Martinez Vallmitjana, regidor de Benestar Social de l'Ajuntament d'Olesa de Montserrat</p> <p>Sra. Margarita Ruiz Bobé, cap de gestió de serveis socials de l'Ajuntament d'Olesa de Montserrat</p> <p> </p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-22 00:22
agendadiba408188779 Reunió Ajuntament Tiana 2024-03-04 10:00:00 2024-03-04 11:00:00 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p class='x'>Sr. Salvatierra, alcalde de l'Ajuntament de Tiana</p> <p>Sra. Susanna Capell Aguayo, regidora de Drets Socials i Salut de l'Ajuntament de Tiana</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba408612331 Reunió Alberto Martin 2024-03-12 13:00:00 2024-03-12 14:00:00 Empassar bé a l'Arboç 41.4371224,2.1445578 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sr. Alberto Martin</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba408891293 Reunió Brugueras & Garcia Bragado 2024-03-20 00:00:00 2024-03-20 23:59:59 Reunió per l'assessorament jurídic en matèria urbanistica 41.3905061,2.1377189 1 Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Sanz Sánchez, Rosa; 11 - Ciutats i comunitats sostenibles; Barcelonès; Urbanisme i habitatge; Personal directiu professional; Diputació de Barcelona; Reunió; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Barcelona area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; sanz_sanchez_rosa; 11__ciutats_i_comunitats_sostenibles; barcelones; urbanisme_i_habitatge; personal_directiu_professional; diputacio_de_barcelona; reunio; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; barcelona De 16:00 h a 17:30 h <p>Sra. Rosa Sanz Sánchez, Coordinadora de l'Àrea d'Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana de la Diputació de Barcelona</p> <p>Sr. Juan José Berbel Sánchez - Pacte Industrial RMB</p> <p>Sr. Jordi Julià Sort, Director d'Operacions de Xarxes de Transport</p> <p>Sra Sara Berbel Sánchez, Fundació BCN</p> <p>Sr. Ramon Garcia-Bragado Acín, advocat especialista urbanisme</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba406642698 Reunió CCBLL - Sra. Gina Pol 2024-02-06 11:30:00 2024-02-06 12:30:00 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Fernández i Saltor, Oriol; Mut i Bosque, Josep Ramon; Salut pública; Reunió area_de_comerc_consum_i_salut_publica; fernandez_i_saltor_oriol; mut_i_bosque_josep_ramon; salut_publica; reunio <p>President delegat de l'Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública, Josep Ramon Mut i Bosque</p> <p>Coordinador de l'Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública, Oriol Fernàndez Saltor</p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Consellera del CCBLL, Gina Pol Borràs nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba406644796 Reunió CRESCA (Congrés de Legionel·la i qualitat ambiental) 2024-02-20 12:00:00 2024-02-20 13:00:00 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Fernández i Saltor, Oriol; Mut i Bosque, Josep Ramon; Tarafa Orpinell, Gemma; Salut pública; Reunió area_de_comerc_consum_i_salut_publica; fernandez_i_saltor_oriol; mut_i_bosque_josep_ramon; tarafa_orpinell_gemma; salut_publica; reunio <p>President delegat de l'Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública, Josep Ramon Mut i Bosque</p> <p>Diputada delegada de Salut Pública, Gemma Tarafa Orpinell</p> <p>Coordinador de l'Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública, Oriol Fernàndez Saltor</p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif'>Judith Crespiera nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba408698970 Reunió Centre d'Estudis Comarcals del Baix Llobregat - agenda Daniel Fernández - reunió 2024-03-22 10:00:00 2024-03-22 11:00:00 Reunió amb el Centre d'Estudis Comarcals del Baix Llobregat 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Presidència; Fernández González, Daniel; Baix Llobregat; Personal directiu professional; Reunió; Presidència area_de_presidencia; fernandez_gonzalez_daniel; baix_llobregat; personal_directiu_professional; reunio; presidencia <ul> <li>Genoveva Catalá - presidenta</li> <li>Jordi Sicart - vicepresident</li> <li>Esther Hachuel - directora</li> <li>Daniel Fernández - director del Gabinet de la Presidència de DIBA</li> </ul> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
Estadístiques 2024
Agenda corporativa

Mitjana 2024: 8,97 consultes/dia

Sabies que...?

...pots recuperar tots els actes culturals de Badalona?

Amb la API Rest pots cercar en un conjunt de dades en concret però també per tipus de contingut (que permet una cerca més àmplia) i/o inclús per municipi.

Exemple: https://do.diba.cat/api/tipus/acte/camp-rel_municipis/08015/