ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba408896077 Reunió Cite Amic 2024-03-20 09:30:00 2024-03-20 10:30:00 Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona 41.4371224,2.1445578 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'> Sra. Marta Sole Pasqual, cap del servei de Convivència, Diversitat i Cicle de Vida</p> <p>Sr. Carles Bertran, representant de Cite</p> <p> </p> <p>Sra. Mariana Isla, representant de Amic</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba408895911 Assistencia a la I Convenció Fòrum Social Metropolità 2024 2024-03-19 12:30:00 2024-03-19 13:30:00 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'> </p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba408895659 Assistència a la sessió d'espais d’innovació en la prestació dels serveis socials d’atenció domiciliària 2024 2024-03-19 09:00:00 2024-03-19 12:00:00 Pati Manning, carrer Montalegre,5 Barcelona Pati Manning, carrer Montalegre,5 Barcelona 41.3839217,2.1673238 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Jornada; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; jornada; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba408894895 Reunió Cocarmi 2024-03-18 11:30:00 2024-03-18 12:30:00 Plataforma Microsoft Teams Plataforma Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p class='x'>Sra. <span style='tab-stops:list 36.0pt'>Mercè Batlle, presidenta de Cocarmi nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba406631924 El cas de Centelles: planificació, rehabilitació i augment del parc d’habitatge assequible, en el marc del Cicle de visites: “Les polítiques d’habitatge dels municipis petits” 2024-03-22 10:15:00 2024-03-22 13:15:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/visita-el-cas-de-centelles-planificacio-rehabilitacio-i-augment-del-parc-d-habitatge-assequible-en-el-marc-del-cicle-de-visites-les-politiques-d-habitatge-dels-municipis-petits- Ajuntament de Centelles (Carrer Nou, 15-17. 08540 - Centelles) Ajuntament de Centelles (Carrer Nou, 15-17. 08540 - Centelles) 41.3955350,2.1575980 1 ANUL·LAT PresentacióDes de l’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona organitzem una nova visita d’estudi emmarcada en el Cicle de visites: “Les polítiques d’habitatge dels municipis petits”.L’objectiu d’aquest cicle de visites és el de donar a conèixer i posar en valor les polítiques públiques locals d’habitatge endegades a municipis de menys de 10.000 habitants de la demarcació de Barcelona, actuacions que hagin facilitat la provisió de solucions residencials assequibles al municipi o intervencions públiques en promoció o rehabilitació edificatòria residencial innovadores.En aquesta ocasió volem apropar-nos a Centelles, municipi que a partir de l’elaboració del seu Programa d’Actuació Municipal d’Habitatge (PAMH) està impulsant diverses iniciatives orientades a augmentar el parc públic assequible i a fomentar la rehabilitació i millora energètica del parc privat.Centelles, a la comarca d’Osona, té una població de 7.726 habitants. El parc immobiliari d’ús residencial el conformen 3.693 immobles, amb predomini de la tipologia unifamiliar i poc pes del mercat de lloguer, que només és el règim de tinença del 16% de la població. Preocupa l’increment del 40% en el preu de renda per lloguer d’habitatges registrat des de 2014 i la falta d’habitatge assequible / protegit (només hi ha dues promocions d’HPO al poble).Durant la visita coneixerem, de la mà dels responsables polítics i tècnics de l’ajuntament:El Programa d’Actuació Municipal d’Habitatge de Centelles.L’adquisició d’habitatges privats i la seva posterior rehabilitació per tal de dotar-se d’un parc públic d’habitatges assequibles i socials.L’impuls d’un programa local de rehabilitació a escala de barri aprofitant els recursos del Programa 1 d’Entorns Residencials de Rehabilitació Programada dels fons NextGenerationEU.L’estudi de detecció dels habitatges buits i la implementació de mesures per mobilitzar aquest parc vacant i incorporar-lo al mercat.DestinatarisL’activitat s’adreça principalment a càrrecs electes i personal tècnic de municipis petits i consells comarcals, així com a professionals interessats en conèixer experiències innovadores en matèria d’habitatge.InscripcionsLa formalització de la inscripció s’ha de fer complimentant i enviant el següent formulari. El termini d’inscripció finalitza el dia 18 de març. La inscripció és gratuïta. Aforament màxim de 25 persones.*** Clica AQUÍ per veure les principals actuacions en matèria d'habitatge endegades a Centelles. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408189557 Reunió Consorci de Salut i Social de Catalunya 2024-03-04 12:30:00 2024-03-04 13:30:00 Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona 41.4371224,2.1445578 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sr. José Augusto Garcia Navarro, gerent Consorci</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba408891293 Reunió Brugueras & Garcia Bragado 2024-03-20 00:00:00 2024-03-20 23:59:59 Reunió per l'assessorament jurídic en matèria urbanistica C/ Entença, 332-334, 5a planta, Barcelona C/ Entença, 332-334, 5a planta, Barcelona 41.3905061,2.1377189 1 Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Sanz Sánchez, Rosa; 11 - Ciutats i comunitats sostenibles; Barcelonès; Urbanisme i habitatge; Personal directiu professional; Diputació de Barcelona; Reunió; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Barcelona area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; sanz_sanchez_rosa; 11__ciutats_i_comunitats_sostenibles; barcelones; urbanisme_i_habitatge; personal_directiu_professional; diputacio_de_barcelona; reunio; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; barcelona De 16:00 h a 17:30 h <p>Sra. Rosa Sanz Sánchez, Coordinadora de l'Àrea d'Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana de la Diputació de Barcelona</p> <p>Sr. Juan José Berbel Sánchez - Pacte Industrial RMB</p> <p>Sr. Jordi Julià Sort, Director d'Operacions de Xarxes de Transport</p> <p>Sra Sara Berbel Sánchez, Fundació BCN</p> <p>Sr. Ramon Garcia-Bragado Acín, advocat especialista urbanisme</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba408862934 Reunió amb el CETT Barcelona - agenda Soledad Bravo-reunió 2024-03-19 16:00:00 2024-03-19 17:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-cett-barcelona-agenda-soledad-bravo-reunio 41.3817478,2.1258315 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Turisme; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; turisme; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; desenvolupament_economic_i_turisme <p>- Soledad Bravo, gerenta de la Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona</p> <p>- Anna Sánchez, cap de l'Oficina de Màrqueting Turístic de la Diputació de Barcelona</p> <p>- Juan de Diego del CETT</p> CETT Talent 2024 nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba408862823 Reunió amb Nora & Pierre. Agència de Màrqueting - agenda Soledad Bravo-reunió 2024-03-20 16:00:00 2024-03-20 17:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-nora-pierre-agencia-de-marqueting-agenda-soledad-bravo-reunio Gerència de Serveis de Turisme, Trav.Corts 131 08028 Barcelona. Rec.Maternitat, Pavelló Mestral, planta zero Gerència de Serveis de Turisme, Trav.Corts 131 08028 Barcelona. Rec.Maternitat, Pavelló Mestral, planta zero 41.3817800,2.1258530 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Turisme; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; turisme; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p>- Soledad Bravo, gerenta de la Gerència de Serveis de Turisme</p> <p>- Anna Sánchez, cap de l'Oficina de Màrqueting Turístic</p> <p>- Fátima Vila, fundadora de l'Ag. de Màrqueting Nora &amp; Pierre</p> Tema: Cercle de Turisme nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba408862661 Reunió amb l'Ajuntament de Sant Pere de Ribes - agenda Soledad Bravo-reunió 2024-03-20 13:30:00 2024-03-20 14:30:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-l-ajuntament-de-sant-pere-de-ribes-agenda-soledad-bravo-reunio Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3817156,2.1257242 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Garraf; Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Sant Pere de Ribes area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; garraf; turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; sant_pere_de_ribes <p>Per part de la Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona:</p> <ul> <li>Soledad Bravo, gerenta</li> <li>Anna Sánchez, cap de l’Oficina de Màrqueting Turístic</li> <li>Luisa Balcells, cap de la Unitat de Destinació Turística</li> </ul> <p>Per part de l’Ajuntament de Sant Pere de Ribes:</p> <ul> <li>Rakel Zamora, cap d’àmbit de Qualitat de Vida i Promoció Econòmica</li> <li>Yolanda Dauden, cap de Promoció Econòmica</li> <li>M. Fernández, tècnica de turisme</li> </ul> Necessitats turístiques del municipi de Sant Pere de Ribes nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba408862231 Reunió amb l'Associació de les Viles Termals Catalanes - agenda Soledad Bravo-reunió 2024-03-12 13:30:00 2024-03-12 14:30:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-l-associacio-de-les-viles-termals-catalanes-agenda-soledad-bravo-reunio Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3817478,2.1257350 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Turisme; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; turisme; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <ul> <li>Soledad Bravo, gerenta de la Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona</li> <li>Anna Sánchez, cap de l’Oficina de Màrqueting de la Gerència de Serveis de Turisme</li> <li>Susana Garcia, tècnica de turisme de l'Of. de Màrqueting de la Gerència de Serveis de Turisme </li> <li>Joan Anglí com a president de l’Associació Balneària.</li> <li>Marta Luque, tècnica coordinadora de les Viles Termals Catalanes</li> </ul> Possibles col·laboracions nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba408860260 Reunió amb Sien Consulting - agenda Soledad Bravo-reunió 2024-02-27 11:00:00 2024-02-27 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-sien-consulting Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3817398,2.1258208 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Turisme; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; turisme; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p>De Diputació de Barcelona:</p> <ul> <li>Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</li> <li>Xavier Font, cap de l’Oficina Tècnica de Turisme</li> <li>Montse Giró, cap del LabTurisme</li> <li>Sara Aguilar, cap del Servei del BOPB i altres Publicacions Oficials</li> </ul> <p>Per part de SIEN Consulting:</p> <ul> <li>Pere Lloret de SIEN Consulting</li> <li>Rosanna Boronat de SIEN Consulting</li> </ul> Reunió sobre el projecte Destins Turístics Intel·ligents (DTI) nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba408860672 Reunió amb el CCCB Centre de Cultura Contemporània de Barcelona - agenda Soledad Bravo-reunió 2024-03-05 10:00:00 2024-03-05 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-el-cccb-centre-de-cultura-contemporania-de-barcelona Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3816915,2.1258101 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p> - Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona</p> <p>- Elisabet González, responsable de Programes Europeus de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme de la Diputació de Barcelona</p> <p>- Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Elisabet Goula, cap del Centre de documentació i debats del CCCB<span style='background:white'> Possibles col·laboracions nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba408860929 Reunió amb Sien Consulting- agenda Soledad Bravo-reunió 2024-03-08 09:00:00 2024-03-08 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-sien-consulting-agenda-soledad-bravo Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3817720,2.1258208 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Turisme; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Ramírez Pierna, Luis; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; turisme; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; ramirez_pierna_luis; desenvolupament_economic_i_turisme <p>Per part de Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta de la Gerència de Serveis de Turisme</p> <p>. Lluís Ramírez, irector de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius</p> <p>- Francisco Javier Gimenez, cap de l'Oficina Tècnica de Sistemes d'Informació Municipals de la Direcció de Serveis de. Tecnologies i Sistemes Corporatius</p> <p>- Xavier Font, cap de l'Oficina Tècnica de Turisme de la Gerència de Serveis de Turisme</p> <p>Per part de SIEN Consulting:</p> <p>- Pere Lloret</p> Convocatòria Projecte Destins Turístics Intel·ligents (DTI) nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba408861238 Reunió amb RENFE. Trens Turístics - agenda Soledad Bravo-reunió 2024-03-11 11:00:00 2024-03-11 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-renfe-trens-turistics-agenda-soledad-bravo Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3817398,2.1258423 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Turisme; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; turisme; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p>Per part de la Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta</p> <p>- Anna Sánchez, cap de l'Oficina de Màrqueting Turístic</p> <p>- Ma. José Tesouro, cap de la Secció d'Assistència i Coordinació Turística</p> <p>- Luisa Balcells, cap de la Unitat de Destinació Turística</p> <p>Per part de RENFE:</p> <p>- Víctor Puga</p> <p>- Fèlix Martín</p> <p>- Agustin Luna</p> Trens Turístics. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba408861580 Reunió amb l'Institut de Turisme Responsable - agenda Soledad Bravo-reunió 2024-03-12 11:30:00 2024-03-12 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-l-institut-de-turisme-responsable-agenda-soledad-bravo Gerència de Serveis de Turisme, Trav.Corts 131 08028 Barcelona. Rec.Maternitat, Pavelló Mestral, planta zero Gerència de Serveis de Turisme, Trav.Corts 131 08028 Barcelona. Rec.Maternitat, Pavelló Mestral, planta zero 41.3818042,2.1258637 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Turisme; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; turisme; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p>Per part de la Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona:</p> <ul> <li>Soledad Bravo, gerenta</li> <li>Xavier Font, cap de l’Oficina Tècnica de Turisme</li> <li>Maria José Tesouro, Cap de SACT</li> </ul> <p>Per part de l’Instituto de Turismo Responsable:</p> <ul> <li>Patricio Azcárate, Secretario general</li> <li>Ángel Diaz</li> <li>Francesc Vila</li> </ul> Tema: Plataforma Biosphere nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba408859101 Reunió Conselleria d'Economia-Agenda Dionís Guiteras i Rubio-Reunió amb la consellera Natàlia Mas 2023-12-18 11:30:00 2023-12-18 12:30:00 Gran Via de les Corts Catalanes, 639, L'Eixample, 08010 Barcelona Gran Via de les Corts Catalanes, 639, L'Eixample, 08010 Barcelona 41.3921062,2.1712832 1 Guiteras i Rubio, Dionís; Reunió; Bon Govern, Transparència i Participació guiteras_i_rubio_dionis; reunio; bon_govern_transparencia_i_participacio <p style='text-align:justify'><span style='background:white'><span style='letter-spacing:.35pt'>Dionís Guiteras i Rubio, vicepresident 2n i diputat delegat de l'àrea de bon govern, assistència local i cohesió territorial nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba408857634 Reunió Secretaria d’Administració i Funció Pública - Agenda Dionís Guiteras i Rubio. Sistema intern d'alertes 2023-12-14 16:00:00 2023-12-14 17:00:00 reunió telemàtica a través de la plataforma Teams reunió telemàtica a través de la plataforma Teams 41.3928355,2.1809191 1 Forcadell Esteller, Francesc Xavier; Guiteras i Rubio, Dionís; Vélez Barajas, Antoni; Reunió; Bon Govern, Transparència i Participació forcadell_esteller_francesc_xavier; guiteras_i_rubio_dionis; velez_barajas_antoni; reunio; bon_govern_transparencia_i_participacio <p style='text-align:justify'><span style='background:white'><span style='letter-spacing:.35pt'>Dionís Guiteras i Rubio, vicepresident 2n i diputat delegat de l'àrea de bon govern, assistència local i cohesió territorial nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba408185326 Curs bàsic de tècnica de l’espectacle adreçat a gestors d’espais escènics 2024-04-02 09:00:00 2024-05-16 14:30:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/curs-basic-de-tecnica-de-l-espectacle-adrecat-a-gestors-d-espais-escenics-2 Plaça Didó, 1- 08221 (Terrassa) - ESTAE (Escola Superior de Tècniques de les Arts de l'Espectacle) Plaça Didó, 1- 08221 (Terrassa) - ESTAE (Escola Superior de Tècniques de les Arts de l'Espectacle) 41.5642184,2.0079811 1 Dia 16 de maig: taller intensiu de 9:00 a 13:30 h i de 15:00 a 17:30 h Destinataris nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba404946783 Curs: La protecció legal del patrimoni cultural local 2024-09-25 00:00:00 2024-09-27 23:59:59 Curs per conèixer la informació bàsica sobre les diferents vies de protecció legal del patrimoni a salvaguardar. https://www.diba.cat/web/opc/-/curs-la-proteccio-legal-del-patrimoni-cultural-local online online 41.3955350,2.1575980 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Jornades, congressos i seminaris; 2024; Formació de la Xarxa de Museus Locals activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; jornades_congressos_i_seminaris; 2024; formacio_de_la_xarxa_de_museus_locals Videoformació de 2h, durant 2 dies. <p>Direcció i personal tècnic dels museus de la XML</p> Objectius del curs:Introduir-se en els tipus de protecció legal del patrimoni cultural a Catalunya, històrics i vigents.Conèixer les afectacions de la legislació a escala local pel que fa a competències, obligacions i deures de les administracions, propietaris i ciutadans envers el patrimoni protegit. Continguts:Situació actual de la protecció legal del patrimoni cultural a Catalunya.Tipus de béns susceptibles de declaració i protecció: moble, immoble, immaterial, documental, bibliogràfic i natural.Marc legal: evolució i situació actual.Categories de protecció. BCIN, BCIL, béns catalogats.Procediment de declaració per a BCIN, BCIL i altres béns.Règim aplicable als béns integrants del patrimoni cultural catalàAltres tipus de protecció de béns patrimonials. Altres catàlegs. Professora: María del Agua Cortés Elía, tècnica de patrimoni cultural de l’OPC nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba408855602 Reunió UPC - Agenda Dionís Guiteras i Rubio - reunió rectorat de la UPC -DIBA 2023-12-05 16:30:00 2023-12-05 17:30:00 Can Serra. Rambla Catalunya, 126, 2a planta Can Serra. Rambla Catalunya, 126, 2a planta 41.3928355,2.1809191 1 Forcadell Esteller, Francesc Xavier; Guiteras i Rubio, Dionís; Reunió; Bon Govern, Transparència i Participació forcadell_esteller_francesc_xavier; guiteras_i_rubio_dionis; reunio; bon_govern_transparencia_i_participacio <p style='text-align:justify'>Dionís Guiteras i Rubio, vicepresident 2n i diputat delegat de l'àrea de bon govern, assistència local i cohesió territorial</p> <p style='text-align:justify'>Xavier Forcadell Esteller, coordinador de l'àrea de bon govern, assistència local i cohesió territorial</p> <p>Daniel Crespo, rector de la UPC</p> <p>Lluís Monfort, cap de gabinet del rector</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba408851789 Reunió Oficina Antifrau de Catalunya- Agenda Diputat Dionís Guiteras - Reunió OAC-DIBA 2023-11-14 11:00:00 2023-11-14 13:00:00 Carrer Ribes, 1-3, 08013 Barcelona, (Zona Arc de Triomf) - Seu de l'OAC Carrer Ribes, 1-3, 08013 Barcelona, (Zona Arc de Triomf) - Seu de l'OAC 41.3928355,2.1809191 1 Forcadell Esteller, Francesc Xavier; Guiteras i Rubio, Dionís; Diputació de Barcelona; Reunió; Bon Govern, Transparència i Participació forcadell_esteller_francesc_xavier; guiteras_i_rubio_dionis; diputacio_de_barcelona; reunio; bon_govern_transparencia_i_participacio <p>Dionís Guiteras Rubio, vicepresident 2n i president delegat de l'àrea de bon govern, assistència local i cohesió territorial</p> <p>Xavier Forcadell i Esteller, coordinador de l'àrea de bon govern, assistència local i cohesió territorial</p> <p> </p> <p>Assistents per part de l’OAC: </p> <p>Sr. Miguel Ángel Gimeno Jubero, director de l'OAC.</p> <p>Sra. Sara Vidal, responsable del Gabinet de Direcció</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba406208027 Primera sessió: Costos i finançament del SAD (places exhaurides) 2024-03-19 09:00:00 2024-03-19 14:30:00 https://www.diba.cat/web/benestar/-/primera-sessio-costos-i-financament-del-sad Pati Mànning, carrer Montalegre 7 de Barcelona Pati Mànning, carrer Montalegre 7 de Barcelona 41.3842590,2.1666060 1 Diputació diputacio L'Àrea de Sostenibilitat social, Cicle de vida i Comunitat us convida a participar en la primera sessió del 2024 dels Espais d'Innovació en la Prestació dels Serveis Socials d'Atenció Domiciliària, dimarts, dia 19 de març al Pati Mànning, carrer Montalegre 7 de Barcelona, de 9.00 h a 14.30 h.Els Espais d'Innovació en la Prestació dels Serveis Socials d'Atenció Domiciliària sorgeixen en el marc del projecte transformador 'Cap a un nou sistema públic de cures en la comunitat' impulsat per l'Àrea de Sostenibilitat social, Cicle de vida i Comunitat, amb l'objectiu de promoure la reflexió i la innovació en la gestió del Servei d'Ajuda a Domicili.En aquesta primera sessió, es tractarà el tema de l'anàlisi dels costos i el copagament del SAD. Es presentarà les eines metodològiques per l'anàlisi dels costos de prestació del SAD elaborades per encàrrec de la Diputació de Barcelona. Les eines permeten la personalització de l'anàlisi a la realitat de cada ens local. Un cop validades les eines, es posaran a disposició de tots els ens locals que les sol·licitin amb l'acompanyament tècnic necessari. Consulta el programa de la sessió.Respecte al copagament, d'una banda, es presentarà els resultats de l'estudi internacional realitzat en el marc del projecte transformador esmentat i publicat el 2023. Per altra banda, s'abordarà la qüestió del copagament del SAD en el marc de la LAPAD i finalment es comptarà amb una taula d'ens locals per debatre pros i contres del copagament a la llum dels indicadors i l'experiència acumulada.Esperem que aquests Espais siguin del vostre interès per ampliar el coneixement i construir col·lectivament propostes de millora de la qualitat de l'ocupació i del servei de SAD així com també per oferir un millor suport a la ciutadania en l'atenció a les necessitats de cura i socioeducatives al domicili. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba408736513 Reunió amb el Consorci de Salut i Social de Catalunya - agenda director RI Antoni Montseny - reunió 2024-03-14 16:00:00 2024-03-14 17:00:00 Direcció de Relacions Internacionals, c. Londres 55. BARCELONA Direcció de Relacions Internacionals, c. Londres 55. BARCELONA 41.3916896,2.1476796 1 Àrea de Presidència; Ajuntaments; Barcelonès; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Presidència; Barcelona area_de_presidencia; ajuntaments; barcelones; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; reunio; presidencia; barcelona <ul> <li>Josep Mayoral, President del Consorci de Salut i Social de Catalunya</li> <li>Maite Pavón, responsable consultoria internacional del Consorci</li> <li>Jose Augusto Garcia, Director general del Consorci</li> <li>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals Diba</li> <li>Octavi de la Varga, tècnic assessor en Projectes Estratègics Internacionals Diba</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba408604107 Reunió amb el Consorci de Turisme - agendaAnna Álvarez - reunió 2024-02-21 09:00:00 2024-02-21 10:30:00 Trobada amb el Consorci de Turisme de Barcelona Passatge de la Concepció, 7, 9, L'Eixample, 08008 Barcelona Passatge de la Concepció, 7, 9, L'Eixample, 08008 Barcelona 41.3947911,2.1603356 1 Alvarez Jurado, Anna; Economia i treball; Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Exposició presencial (dades bàsiques) alvarez_jurado_anna; economia_i_treball; turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; exposicio_presencial_dades_basiques <ul> <li>Mateu Hernández, director general del consorci de Turisme de Barcelona</li> <li>Arantxa Calvera, gerent del consorci de Turisme de Barcelona</li> <li>Anna Álvarez, coordinadora de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</li> <li>Soledad Bravo, gerent de serveis de Turisme</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba408605022 Reunió amb Ade Vallès - agenda Anna Álvarez - reunió 2024-03-05 14:40:00 2024-03-05 16:30:00 Primera presa de contacte amb l'Associació ADE Vallès Don Giovanni - Travessera de les Corts, 150, Les Corts, 08028 Barcelona Don Giovanni - Travessera de les Corts, 150, Les Corts, 08028 Barcelona 41.3822020,2.1258700 1 Alvarez Jurado, Anna; Economia i treball; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Exposició presencial (dades bàsiques) alvarez_jurado_anna; economia_i_treball; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; exposicio_presencial_dades_basiques <p>Monika Blasco, presidenta ADE Vallès</p> <p>Anna Álvarez, coordinadora ADET</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba408607426 Reunió amb Lidia Codinach Women Evolution Barcelona - agenda Anna Álvarez - reunió 2024-03-06 13:30:00 2024-03-06 15:30:00 Trobada amb la Sra. Lidia Codinach per parlar sobre el Congrés Women Evolution de Barcelona. Restaurant Suís - Carrer de l'Estació, 40, 08202 Sabadell, Barcelona Restaurant Suís - Carrer de l'Estació, 40, 08202 Sabadell, Barcelona 41.5479575,2.1147793 1 Alvarez Jurado, Anna; Economia i treball; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Exposició presencial (dades bàsiques) alvarez_jurado_anna; economia_i_treball; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; exposicio_presencial_dades_basiques <p>Lidia Codinach, Women Congress BCN</p> <p>Anna Alvarez, coordinador ADET</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba408607760 Reunió Eurecat - agenda Anna Álvarez - reunió 2024-03-07 14:00:00 2024-03-07 16:00:00 Reunió amb directius de Reunió Eurecat Centre Tecnològic - Innovant per a les empreses Port de Premià Port de Premià 41.4901138,2.3674511 1 Alvarez Jurado, Anna; Economia i treball; Personal directiu professional; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Exposició presencial (dades bàsiques) alvarez_jurado_anna; economia_i_treball; personal_directiu_professional; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; exposicio_presencial_dades_basiques <p>Anna Alvarez, coordinadora de l’ADET</p> <p>Marc Capellades, director de Eurecat</p> <p>Roger Font, director de consultoria Tecnològica Eurecat</p> <p>Santiago Jañez, coordinador Eurecat</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba408732024 Jornada de llançament del programa “EqualMED III” - agenda director RI Antoni Montseny - jornada 2024-03-07 09:30:00 2024-03-07 11:00:00 Promoció del lideratge polític transformador i la igualtat de gènere en les polítiques locals al Marroc i a la Mediterrània Jornada virtual Jornada virtual 41.3916896,2.1477172 1 Àrea de Presidència; Ajuntaments; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Relacions internacionals; Jornades, congressos i seminaris; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Inauguració i/o cloenda; Jornada; Presidència area_de_presidencia; ajuntaments; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; relacions_internacionals; jornades_congressos_i_seminaris; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; inauguracio_io_cloenda; jornada; presidencia <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba408704297 Reunió amb el Cònsol General adjunt de la República Federal d'Alemanya - agenda director RI Antoni Montseny - reunió 2024-03-05 09:00:00 2024-03-05 10:00:00 Consolat General de la República Federal d'Alemanya, Torre MAPFRE, C/Marina 16-18 Consolat General de la República Federal d'Alemanya, Torre MAPFRE, C/Marina 16-18 41.3879068,2.1975107 1 Àrea de Presidència; Ajuntaments; Barcelonès; Relacions internacionals; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Presidència; Barcelona area_de_presidencia; ajuntaments; barcelones; relacions_internacionals; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; reunio; presidencia; barcelona <ul> <li>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</li> <li>Octavi de la Varga, tècnic assessor en Projectes Estratègics Internacionals</li> <li>Patrick Heinz, Cònsol General adjunt de la República Federal d'Alemanya</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba408728659 Curs 'Eines per incorporar la perspectiva de gènere a la cooperació al desenvolupament' 2024-05-03 10:00:00 2024-05-17 14:00:00 https://www.diba.cat/web/ri/-/curs-eines-per-incorporar-la-perspectiva-de-genere-a-la-cooperacio-al-desenvolupament- Format híbrid Format híbrid 1 L'Oficina de Cooperació al Desenvolupament i el Servei de Polítiques d’Igualtat de la Diputació de Barcelona us informen que ja estan obertes les inscripcions per participar en el curs 'Eines per incorporar la perspectiva de gènere a la cooperació al desenvolupament' en el marc del BAF 2024.Aquest curs està dirigit a personal tècnic municipal de l'àmbit de cooperació al desenvolupament i d'igualtat. Té com a objectiu proporcionar orientacions pràctiques per tal d’incorporar la transversalitat de gènere en les polítiques públiques de cooperació al desenvolupament d’àmbit local.El curs consta de 10 hores dividides en una primera sessió el dia 3 de maig de 4 hores presencials (Recinte de l’Escola Industrial) i 3 sessions els dies 8, 10 i 17 de maig, de 2 hores cadascuna, en format de videoformació.La formadora és la Gisela Carrasco Miró, consultora de cooperació al desenvolupament especialitzada en gènere i en drets de les dones i nenes. Té experiència de treball com a docent en Universitats d’Europa i Amèrica, així com a consultora en ONGs, agències de cooperació i agències de NNUU com OMS, PNUD i ONU DONES, entre altres. Les inscripcions estan obertes a través d'aquest enllaç fins al 22 d’abril de 2024. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba402048843 Novetats de l'oferta de recursos de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat, inclosa al Catàleg de Serveis 2024 2024-01-11 10:00:00 2024-01-11 12:00:00 https://www.diba.cat/web/benestar/-/novetats-de-l-oferta-de-recursos-de-l-area-de-sostenibilitat-social-cicle-de-vida-i-comunitat-inclosa-al-cataleg-de-serveis-2024-1 41.3955350,2.1575980 1 Diputació diputacio Format On-line Us comuniquem que el proper 21 de desembre el ple de la Diputació de Barcelona té previst aprovar la convocatòria del Catàleg de Serveis 2024 del Pla de concertació Xarxa de Governs Locals 2024-2027. Amb caràcter general, es preveu l'obertura del període de sol·licituds el 28 de desembre de 2023 i la finalització el 8 de febrer de 2024.Per conèixer les novetats de l'oferta de recursos de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat, inclosa al Catàleg de Serveis 2024, us convoquem a una sessió informativa, en línia, el proper dijous 11 de gener de 2024 de 10:00 h a 12.00 h.Per inscriure-us a la sessió feu clic aquí. Us farem arribar l'enllaç de connexió uns dies abans de la sessió. Esperem que sigui del vostre interès. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba405127044 XIX Jornada Anual del Cercle de Comparació Intermunicipal de Serveis Socials 2024-02-22 10:00:00 2024-02-22 14:00:00 https://www.diba.cat/web/benestar/-/xix-jornada-anual-del-cercle-de-comparacio-intermunicipal-de-serveis-socials Sala d'Actes de l'Espai Francesca Bonnemaison Carrer Sant Pere Més Baix 7, Barcelona Sala d'Actes de l'Espai Francesca Bonnemaison Carrer Sant Pere Més Baix 7, Barcelona 41.3865390,2.1763590 1 Diputació diputacio El proper 20 de febrer se celebra el Dia Mundial de la Justícia Social, un dia que ens recorda el compromís de la comunitat internacional per erradicar la pobresa i promoure l'ocupació plena i el treball decent, la igualtat entre els sexes i l'accés al benestar social i a la justícia social per a tothom.En el marc d'aquesta commemoració, la Diputació de Barcelona ha signat una moció on refermem la voluntat de treballar amb els municipis per tal d'assolir la cobertura de les necessitats bàsiques, la promoció social i l'accés a una vida digna per a tota la ciutadania de la província.També en el marc d'aquest dia, s'ha organitzat la jornada anual de Cloenda dels Cercles de Comparació Intermunicipal de Serveis Socials, que enguany, en la seva dinovena edició, comptarà amb la participació de persones expertes de l'àmbit acadèmic i professional.La Jornada tindrà lloc el 22 de febrer a la Sala d'Actes de l'Espai Francesca Bonnemaison (carrer Sant Pere Més Baix 7, Barcelona) de 9.30 h a 14.00 h. Compartirem un espai privilegiat pel coneixement i debat sobre la situació i reptes dels Serveis Socials, i comptarem amb la participació de persones expertes de l'àmbit acadèmic i professional.Et convidem a consultar el programa complert de la jornada i a fer la inscripció al següent enllaç. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba408717723 Reunió XCN - agenda Carlos García - reunió 2024-03-19 12:00:00 2024-03-19 13:00:00 Despatx coordinador. Edifici del Rellotge, 3a planta (Recinte Escola Industrial, Barcelona) Despatx coordinador. Edifici del Rellotge, 3a planta (Recinte Escola Industrial, Barcelona) 41.3888230,2.1490500 1 Àrea d’Espais Naturals i Infraestructura Verda; García Oquillas, Carlos; Barcelonès; Territori i parcs naturals; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Personal directiu professional; Palacio Pastor, María Ángeles; Reunió; Espais Naturals i Infraestructura Verda; Barcelona area_despais_naturals_i_infraestructura_verda; garcia_oquillas_carlos; barcelones; territori_i_parcs_naturals; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; personal_directiu_professional; palacio_pastor_maria_angeles; reunio; espais_naturals_i_infraestructura_verda; barcelona <p>Coordinador Àrea d'Espais Naturals i Infraestructura Verda, Carlos García.<br /> Gerent GSEN, M. Àngels Palacio.<br /> XCN, Sandra.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba408715755 Reunió amb La Masia del Barça - agenda Montse Tordera - Reunió Masia 2024-03-14 16:30:00 2024-03-14 18:00:00 Carrer d'Elisabeth Eidenbenz, Les Corts Carrer d'Elisabeth Eidenbenz, Les Corts 41.3834300,2.1231400 1 Tordera Vigas, Montserrat; Barcelonès; Reunió; Infraestructures i Territori; Barcelona tordera_vigas_montserrat; barcelones; reunio; infraestructures_i_territori; barcelona <p>Montse Tordera, coordinadora Àrea d'Infraestructures i Territori</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba408707613 Planificació, rehabilitació i augment del parc d’habitatge assequible a Centelles 2024-03-22 10:15:00 2024-03-22 13:15:00 Des de l’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona organitzen una nova visita d’estudi emmarcada en el Cicle de visites: “Les polítiques d’habitatge dels municipis petits”, en aquesta ocasió a Centelles, per donar a conèixer i posar en valor les polítiques públiques locals d’habitatge endegades a municipis de menys de 10.000 habitants de la província de Barcelona. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/planificacio-rehabilitacio-i-augment-del-parc-d-habitatge-assequible-a-centelles Ajuntament de Centelles (Carrer Nou, 15-17) de Centelles Ajuntament de Centelles (Carrer Nou, 15-17) de Centelles 41.7981157,2.2180850 1 Es tracta d'actuacions que hagin facilitat la provisió de solucions residencials assequibles al municipi o intervencions públiques en promoció o rehabilitació edificatòria residencial innovadores.Centelles, a la comarca d’Osona, té una població de 7.726 habitants. El parc immobiliari d’ús residencial el conformen 3.693 immobles, amb predomini de la tipologia unifamiliar i poc pes del mercat de lloguer, que només és el règim de tinença del 16% de la població. Preocupa l’increment del 40% en el preu de renda per lloguer d’habitatges registrat des de 2014 i la falta d’habitatge assequible / protegit (només hi ha dues promocions d’HPO al poble).L’activitat s’adreça principalment a càrrecs electes i personal tècnic de municipis petits i consells comarcals, així com a professionals interessats en conèixer experiències innovadores en matèria d’habitatge. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408641662 Reunió amb l'entitat DALEPH - Agenda Coordinadora Montserrat Nieto Méndez - Reunió 2024-03-18 11:00:00 2024-03-18 12:00:00 c/ Sant Pere Més Baix, 7 Edifici Francesca Bonnemaison c/ Sant Pere Més Baix, 7 Edifici Francesca Bonnemaison 41.3864889,2.1735725 1 Àrea de Feminismes i Igualtat; Nieto Méndez, Montse; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Lledós Monsó, Elena; Reunió; Feminismes i Igualtat area_de_feminismes_i_igualtat; nieto_mendez_montse; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; lledos_monso_elena; reunio; feminismes_i_igualtat <ul> <li>Montserrat Nieto Mendez , Coordinadora de l’Àrea de Feminismes i Igualtat</li> <li>Elena LLedós Monsó, Gerenta de Serveis d’Igualtat i Ciutadania</li> <li>Oriol Valentí Bassa, Gerent Igualtat i ocupació</li> <li>Vanesa Mora Alcolea, Directora d’Igualtat i ocupació</li> <li>Montse Parramón, sòcia de l’àrea</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba408699760 Reunió amb Àngels Nogué - Agenda Coordinadora Montserrat Nieto Méndez - Reunió 2024-03-11 11:00:00 2024-03-11 12:00:00 - Montse Nieto Méndez, Coordinadora de l'Àrea de Feminismes i Igualtat- Elena LLedós Monsó, gerenta de Serveis d'Igualtat i Ciutadania- Àngels Nogué, La Magrana C/ Sant Pere Més Baix, 7 C/ Sant Pere Més Baix, 7 41.3865770,2.1736981 1 Àrea de Feminismes i Igualtat; Nieto Méndez, Montse; Alta direcció i gerents; Lledós Monsó, Elena; Reunió; Feminismes i Igualtat area_de_feminismes_i_igualtat; nieto_mendez_montse; alta_direccio_i_gerents; lledos_monso_elena; reunio; feminismes_i_igualtat nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba408700225 Reunió amb l'ICPS - Agenda Coordinadora Montse Nieto Méndez - Reunió 2024-02-23 12:00:00 2024-02-23 13:00:00 Edifici Francesca Bonnemaison, c/ Sant Pere Més Baix, 7 Edifici Francesca Bonnemaison, c/ Sant Pere Més Baix, 7 41.3865770,2.1736981 1 Àrea de Feminismes i Igualtat; Nieto Méndez, Montse; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Lledós Monsó, Elena; Reunió; Feminismes i Igualtat area_de_feminismes_i_igualtat; nieto_mendez_montse; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; lledos_monso_elena; reunio; feminismes_i_igualtat <p>- Montserrat Nieto Méndez, Coordinadora de l'Àrea de Feminismes i Igualtat</p> <p>- Elena LLedós Monsó, Gerenta de Serveis d'Igualtat i Ciutadania</p> <p>- Laia Franco Ortiz, Cap del Servei de Polítiques d'Igualtat</p> <p>- Jordi Plana i Arrassa, Gerent de l'ICPS</p> <p>- Maria Freixanet Mateo, Membre de la Comissió acadèmica de l'ICPS</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba408700461 Reunió Àrea de Feminismes i Igualtat amb el Consorci per a la Normalització Lingüística - Agenda Coordinadora Montse Nieto Méndez - Reunió 2024-02-28 09:00:00 2024-02-28 10:00:00 Reunió de Microsoft Teams Reunió de Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Feminismes i Igualtat; Nieto Méndez, Montse; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Lledós Monsó, Elena; Reunió; Feminismes i Igualtat area_de_feminismes_i_igualtat; nieto_mendez_montse; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; lledos_monso_elena; reunio; feminismes_i_igualtat <p>- Montse Nieto Méndez, Coordinadora de l'Àrea de Feminismes i Igualtat</p> <p>- Elena LLedós Monsó, Gerenta de Serveis d'Igualtat i Ciutadania</p> <p>- Ramon Albornà Rovira, Cap de la Secció de l'Escola de la Dona</p> <p>- Alba Conesa Prunera, Directora de l’Àmbit de Formació i Foment del Consorci per a la Normalització Lingüística</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba408705151 Reunió amb ECGN MOON CONSULTORIA - Agenda Coordinadora Montse Nieto Méndez - Reunió 2024-01-24 13:00:00 2024-01-24 14:00:00 Edifici Franesca Bonnemaison, c/ Sant Pere Més Baix, 7 Edifici Franesca Bonnemaison, c/ Sant Pere Més Baix, 7 41.3865770,2.1736981 1 Àrea de Feminismes i Igualtat; Nieto Méndez, Montse; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Lledós Monsó, Elena; Reunió; Feminismes i Igualtat area_de_feminismes_i_igualtat; nieto_mendez_montse; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; lledos_monso_elena; reunio; feminismes_i_igualtat <ul> <li>Montse Nieto Mendez, coordinadora de l’Àrea de Feminismes i Igualtat</li> <li>Elena LLedós Monsó, gerenta de Serveis d’Igualtat i Ciutadania</li> <li>Laia Franco Ortiz, cap del Servei de Polítiques d’Igualtat</li> <li>Gemma Nogués (consultora MOON)</li> <li>Elvira Comino (consultora MOON)</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba408700068 Jornada 'Escoles municipals per la inclusió' 2024-04-19 09:30:00 2024-04-19 14:00:00 Jornada dirigida a electes i tècnics municipals, equips directius i docents d’escoles municipals: bressol, especial, ensenyaments artístics i persones adultes, amb l'objectiu de reflexionar sobre la inclusió. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/jornada-escoles-municipals-per-la-inclusio Paranimf de l'Escola Industrial de Barcelona Paranimf de l'Escola Industrial de Barcelona 41.3889514,2.1492804 1 nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408699943 Reunió amb Fundació Pere Tarrés- agenda Daniel Fernández - reunió 2024-04-10 13:00:00 2024-04-10 14:00:00 Rambla de Catalunya, 126 - 1a planta Rambla de Catalunya, 126 - 1a planta 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Presidència; Fernández González, Daniel; Personal directiu professional; Reunió; Presidència area_de_presidencia; fernandez_gonzalez_daniel; personal_directiu_professional; reunio; presidencia <ul> <li>Josep Oriol Pujol, director general</li> <li>Daniel Fernández, cap del Gabinet de la Presidència a DIBA</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba408698970 Reunió Centre d'Estudis Comarcals del Baix Llobregat - agenda Daniel Fernández - reunió 2024-03-22 10:00:00 2024-03-22 11:00:00 Reunió amb el Centre d'Estudis Comarcals del Baix Llobregat Rambla de Catalunya, 126 - 1a planta Rambla de Catalunya, 126 - 1a planta 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Presidència; Fernández González, Daniel; Baix Llobregat; Personal directiu professional; Reunió; Presidència area_de_presidencia; fernandez_gonzalez_daniel; baix_llobregat; personal_directiu_professional; reunio; presidencia <ul> <li>Genoveva Catalá - presidenta</li> <li>Jordi Sicart - vicepresident</li> <li>Esther Hachuel - directora</li> <li>Daniel Fernández - director del Gabinet de la Presidència de DIBA</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba408698275 Reunió Fogars de Montclús - agenda Carlos García - reunió 2024-03-05 11:30:00 2024-03-05 12:30:00 Despatx coordinador. Edifici del Rellotge, 3a planta (Recinte Escola Industrial, Barcelona) Despatx coordinador. Edifici del Rellotge, 3a planta (Recinte Escola Industrial, Barcelona) 41.3882300,2.1490500 1 Àrea d’Espais Naturals i Infraestructura Verda; García Oquillas, Carlos; Ajuntaments; Vallès Oriental; Territori i parcs naturals; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Palacio Pastor, María Ángeles; Reunió; Espais Naturals i Infraestructura Verda; Fogars de Montclús area_despais_naturals_i_infraestructura_verda; garcia_oquillas_carlos; ajuntaments; valles_oriental; territori_i_parcs_naturals; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; palacio_pastor_maria_angeles; reunio; espais_naturals_i_infraestructura_verda; fogars_de_montclus <p>Coordinador Àrea d’Espais Naturals i Infraestructura Verda, Carlos García.<br /> Gerent de la GSEN, M. Àngels Palacio.<br /> Alcalde de l’Ajuntament de Fogars de Montclús, Albert Rovira.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba408695056 Reunió GENCAT - agenda Carlos García - reunió 2024-03-05 09:30:00 2024-03-05 10:30:00 Reunió per parlar sobre 'Dispositiu d'informadors a la Catalunya Central'. Plataforma Microsoft Teams Plataforma Microsoft Teams 41.3882300,2.1490500 1 Àrea d’Espais Naturals i Infraestructura Verda; García Oquillas, Carlos; Barcelonès; Territori i parcs naturals; Personal directiu professional; Reunió; Espais Naturals i Infraestructura Verda; Barcelona area_despais_naturals_i_infraestructura_verda; garcia_oquillas_carlos; barcelones; territori_i_parcs_naturals; personal_directiu_professional; reunio; espais_naturals_i_infraestructura_verda; barcelona <p>Coordinador Àrea d'Espais Naturals i Infraestructura Verda, Carlos García.<br /> Subdirectora general d'Informació i Foment de la Sostenibilitat del Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, Anna Estella.<br /> Cap de l'OTPMIFDA, Jaume Minguell.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba408650443 Reunió amb la Fundació Catalunya - La Pedrera - Agenda Trinitat Molina - Reunió 2024-03-12 12:30:00 2024-03-12 13:30:00 Assessorament en temes de prevenció d'incendis forestals Fundació Catalunya - La Pedrera - Passeig de Gràcia, 92 3er. 1a. - Barcelona Fundació Catalunya - La Pedrera - Passeig de Gràcia, 92 3er. 1a. - Barcelona 41.3952434,2.1620450 1 Territori i parcs naturals; Grup d'interès; Personal directiu professional; Molina Melero, Trinidad; Diputació de Barcelona; Reunió; Presidència; Espais Naturals i Infraestructura Verda territori_i_parcs_naturals; grup_dinteres; personal_directiu_professional; molina_melero_trinidad; diputacio_de_barcelona; reunio; presidencia; espais_naturals_i_infraestructura_verda <p>Marta Lacambra, directora de la Fundació Catalunya - La Pedrera</p> <p>Carles Ribas, adjunt a la direcció de la Fundació Catalunya - La Pedrera</p> <p>Miquel Rafa, director de l'Àrea de Sostenibilitat i Natura a la Fundació Catalunya - La Pedrera</p> <p>Trinitat Molina, directora de Serveis de Suport a la Coordinació General</p> <p>Jaume Minguell, tècnic de Prevenció Municipal d'Incendis Forestals i Desenvolupament Agrari</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba408649988 Reunió amb Institut Metròpoli - Agenda Trinitat Molina - Reunió 2024-03-04 10:00:00 2024-03-04 11:00:00 Reunió prèvia per a l'incorporació de la Diputació de Barcelona en l'Institut Metròpoli Edifici Can Serra - Rambla de Catalunya, 126 - Barcelona Edifici Can Serra - Rambla de Catalunya, 126 - Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Echániz Sans, Juan; Espinosa de Castro, Marina; Esdeveniments; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Molina Melero, Trinidad; Diputació de Barcelona; Reunió; Presidència echaniz_sans_juan; espinosa_de_castro_marina; esdeveniments; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; molina_melero_trinidad; diputacio_de_barcelona; reunio; presidencia <p>Ricard Gomà, director de l'Institut Metròpoli</p> <p>Juan Carlos Migoya, gerent de l'Institut Metròpoli</p> <p>Juan Echániz, comissionat de projectes estratègics</p> <p>Marina Espinosa, coordinadora de Cooperació i Assistència Local</p> <p>Trinitat Molina, directora del Servei de Suport a la Coordinació General</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 05:52
agendadiba408640840 Propietat intel·lectual en la gestió cultural (5a edició) 2024-07-11 10:00:00 2024-07-11 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/propietat-intel-lectual-en-la-gestio-cultural-5a-edicio- Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 1 La propietat intel·lectual constitueix una d’aquelles qüestions espinoses en l’àmbit de la gestió cultural. Una qüestió de què cal tenir coneixements per evitar problemes de tipus legal i reclamacions per part de ciutadans i artistes implicats. El curs vol ser un repàs a la legislació en matèria de propietat intel·lectual, remarcant aquells àmbits i situacions en què aquesta qüestió pot afectar els tècnics culturals (música, arts visuals, teatre, cinema, reproduccions, difusió, política comunicativa, etc.). Les sessions abordaran també els tipus de contracte que cal establir amb creadors i artistes, així com tots aquells aspectes de difusió en què poden donar-se conflictes derivats de la gestió i aplicació de la propietat intel·lectual. Docent Cristina CalvetAdvocada especialitzada àmpliament en el sector cultural/artístic. Va ser responsable del Departament jurídic de l'Associació d'Actors i Directors Professionals de Catalunya, AADPC. Ha treballat al Fòrum Universal de les Cultures BARCELONA 2004, SA com advocada responsable de les contractacions artístiques produïdes dins i fora del Recinte del Fòrum. El seu primer contacte com a professional amb el sector artístic va ser amb l'Associació professional de representants, promotors i mànagers de Catalunya (ARC) en l'àmbit de la música, promoció de concerts, i representació artística.Membre del Comitè científic i professora en el Màster en Dret de la Propietat Intel·lectual i industrial de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona; també professora en el Màster en Dret de la Societat de la Informació del mateix l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona. Docent també en: la Universitat Abat Oliva de Barcelona (Màster en Postproducció Audiovisual i en el Grau en Publicitat); Universitat Internacional de Catalunya (Responsable del Mòdul jurídic Màster en Gestió Cultural); Taller de Músics de Barcelona (curs de gestió musical); Universitat de Blanquerna (Màster universitari en ficció en cine i televisió. Producció, guió i realització), Escola de Cinema Bande a Part; Centre de Formació IL3 adscrit a la Universitat de Barcelona (Postgrau en Gestió Espectacles), Escola guionistes SHOWRUNNERS BCN, Màster en Producció i Distribució Cinematogràfica adscrit a la Universitat de Vic, entre d'altres. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408639890 Propietat intel·lectual en la gestió cultural (4a edició) 2024-07-09 10:00:00 2024-07-09 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/propietat-intel-lectual-en-la-gestio-cultural-4a-edicio- Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 1 La propietat intel·lectual constitueix una d’aquelles qüestions espinoses en l’àmbit de la gestió cultural. Una qüestió de què cal tenir coneixements per evitar problemes de tipus legal i reclamacions per part de ciutadans i artistes implicats. El curs vol ser un repàs a la legislació en matèria de propietat intel·lectual, remarcant aquells àmbits i situacions en què aquesta qüestió pot afectar els tècnics culturals (música, arts visuals, teatre, cinema, reproduccions, difusió, política comunicativa, etc.). Les sessions abordaran també els tipus de contracte que cal establir amb creadors i artistes, així com tots aquells aspectes de difusió en què poden donar-se conflictes derivats de la gestió i aplicació de la propietat intel·lectual.Docent Cristina CalvetAdvocada especialitzada àmpliament en el sector cultural/artístic. Va ser responsable del Departament jurídic de l'Associació d'Actors i Directors Professionals de Catalunya, AADPC. Ha treballat al Fòrum Universal de les Cultures BARCELONA 2004, SA com advocada responsable de les contractacions artístiques produïdes dins i fora del Recinte del Fòrum. El seu primer contacte com a professional amb el sector artístic va ser amb l'Associació professional de representants, promotors i mànagers de Catalunya (ARC) en l'àmbit de la música, promoció de concerts, i representació artística.Membre del Comitè científic i professora en el Màster en Dret de la Propietat Intel·lectual i industrial de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona; també professora en el Màster en Dret de la Societat de la Informació del mateix l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona. Docent també en: la Universitat Abat Oliva de Barcelona (Màster en Postproducció Audiovisual i en el Grau en Publicitat); Universitat Internacional de Catalunya (Responsable del Mòdul jurídic Màster en Gestió Cultural); Taller de Músics de Barcelona (curs de gestió musical); Universitat de Blanquerna (Màster universitari en ficció en cine i televisió. Producció, guió i realització), Escola de Cinema Bande a Part; Centre de Formació IL3 adscrit a la Universitat de Barcelona (Postgrau en Gestió Espectacles), Escola guionistes SHOWRUNNERS BCN, Màster en Producció i Distribució Cinematogràfica adscrit a la Universitat de Vic, entre d'altres. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
Estadístiques 2024
Agenda corporativa

Mitjana 2024: 9,23 consultes/dia

Sabies que...?

...pots recuperar la informació dels museus en format RDF?

Actualment la API ofereix el retorn de les dades en format JSON per defecte, però se'n poden especificar d'altres com ara XML, CSV i RDF.

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/museus/format/rdf-xml