ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba406379068 Reunió amb Corporación Caribe Afirmativo 2024-02-09 15:00:00 2024-02-09 23:59:59 41.3915004,2.1476743 1 Àrea de Presidència; Ajuntaments; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Reunió area_de_presidencia; ajuntaments; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; reunio <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals<br /> Margarida Barceló, cap de l'Oficina de Cooperació al Desenvolupament<br /> Octavi de la Varga, assessor de Projectes Estratègics Internacionals<br /> Giovanni Molinares, Coordinador de Movilidad Humana de Corporación Caribe Afirmativo</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-02 14:52
agendadiba406260521 Reunió amb l'Ajuntament de Badia del Vallès_ Comerç 2024-02-20 00:00:00 2024-02-20 23:59:59 41.5137269,2.1130222 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Ajuntaments; Vallès Occidental; Comerç i consum; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió; Comerç, Consum i Salut Pública; Badia del Vallès area_de_comerc_consum_i_salut_publica; ajuntaments; valles_occidental; comerc_i_consum; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; reunio; comerc_consum_i_salut_publica; badia_del_valles D'11.00h a 12.30h <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> <p>Marta Carbó, interventora de l'Ajuntament de Badia del Vallès</p> <p>Esther Rosalen, secretària de l'Ajuntament de Badia del Vallès</p> <p>Antonio Polo, assessor de l'Ajuntament de Badia del Vallès</p> <p>Teresa Pérez, tècnica de l'Ajuntament de Badia del Vallès</p> <p>Encarna Pera, cap Oficina Suport al Teixit Comercial Local de la GSC</p> <p>Xavier Torrent, responsable Mercats Municipals</p> <p>Altres assistents de l'Ajuntament de Badia del Vallès</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-02 14:52
agendadiba406260298 Reunió a l'Ajuntament de Les Preses respecte les APEU 2024-02-16 00:00:00 2024-02-16 23:59:59 42.1484087,2.4591475 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Ajuntaments; Comerç i consum; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió; Comerç, Consum i Salut Pública area_de_comerc_consum_i_salut_publica; ajuntaments; comerc_i_consum; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; reunio; comerc_consum_i_salut_publica D'11.00h a 12.00h <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> <p>Secretari de l'Ajuntament de Les Preses</p> <p>Tècnics de l'Ajuntament de Les Preses</p> <p>Encarna Peran, cap Oficina Suport Teixit Comercial Local</p> <p>Georgina Xufré, responsable APEU's de la Gerència de Serveis de Comerç</p> <p>Albert Mitjà, tècnic de Comerç</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-02 14:52
agendadiba406245946 Sistemes de protecció passiva contra incendis (PPCI) dels edificis 2024-04-11 09:30:00 2024-04-25 13:30:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/sistemes-de-protecci%C3%B3-passiva-contra-incendis-ppci-dels-edificis-1 1 Dates: 11, 18 i 25 d’abril 2024 PresentacióLa Gerència d’Urbanisme, Habitatge i Activitats organitza, amb l’Associació Clúster de seguretat contra incendis de Catalunya aquest curs amb l’objectiu de formar als tècnics municipals sobre la necessitat d'exigir una correcta instal·lació, certificació i manteniment dels elements de protecció passiva que s'instal·lin en edificis.Així com donar a conèixer als tècnics municipals la Guia de manteniment i bones pràctiques dels sistemes de protecció passiva contra incendis, i la Instrucció tècnica SP-136 de Certificació de productes de PPCI.ContingutIntroducció a la protecció passiva contra incendisLa instrucció tècnica complementària SP 136Guies tècniques i altres documents de referènciaReacció al focEstructures portants: estructures metàl·liques, estructures de formigó, forjats mixtes de xapa col·laborant, estructures de fustaSistemes de sectorització I: parets i falsos sostres, franges tallafocs, conductes de ventilació i extracció de fums, segellats de penetracions i comportes tallafocs i reixetes.Sistemes de sectorització II: Portes tallafocDestinatarisTècnics d’activitats, enginyers, arquitectes i altre personal tècnic dels ens locals.InscripcionsEl període d'inscripció es tancarà un cop s'hagin assolit les places ofertades, o en tot cas, 10 dies abans de l'inici del curs. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat; les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds.Podeu fer efectives les vostres inscripcions al següent enllaç. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba406013447 Jornada tècnica 'Opinions i creences sobre comunicació tributària ' 2024-02-23 09:30:00 2024-02-23 12:30:00 La jornada està organitzada conjuntament per la Càtedra UB DIBA de Comunicació Clara Aplicada a les Administracions Públiques i la Diputació de Barcelona. Des que es va crear al juliol de 2022, la Càtedra ha col·laborat amb l'Organisme de Gestió Tributària (ORGT) per millorar la comunicació i la documentació dirigida als contribuents. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/jornada-tecnica-opinions-i-creences-sobre-comunicacio-tributaria- 41.3890436,2.1492518 1 En aquest marc, s'han realitzat enquestes als usuaris i treballadors de les oficines d'atenció ciutadana. Durant la jornada, es presentaran els resultats i es debatrà sobre les proposta de millora.També s'obrirà un espai de treball per identificar els aspectes que dificulten la comprensió de la documentació tributària, i es lliurarà el premi a la millor investigació sobre comunicació clara en l'Administració duta a terme per un estudiant universitari. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-02 13:52
agendadiba406241335 Presentació de l'Estudi de l'oferta de turisme de reunions a les comarques de Barcelona 2024-02-16 09:00:00 2024-02-16 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-de-l-estudi-de-l-oferta-de-turisme-de-reunions-a-les-comarques-de-barcelona 41.6326879,2.7187209 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Maresme; Turisme; Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Presentació; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Santa Susanna area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; maresme; turisme; esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; presentacio; desenvolupament_economic_i_turisme; santa_susanna <p>Per part de la Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta</p> <p>- Anna Sánchez, cap de l'Oficina de Màrqueting Turístic</p> <p>- Ma. José Tesouro, cap de la Secció d'Assistència i Coordinació Turística</p> <p>- Mariona Poblet, cap de la Unitat de Continguts i Difusió</p> <p>Resta d'assistents: empreses privades i diversos representants del territori.</p> Presentació de l'estudi de turisme de reunions a les comarques de Barcelona. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-02 14:52
agendadiba405141811 Reunió Aigües Barcelona 2024-02-07 12:00:00 2024-02-07 13:00:00 Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171 Barcelona Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171 Barcelona 41.4366815,2.1446334 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Esdeveniments; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; esdeveniments; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p> Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p>Sra. Marta Sole, cap de Servei de Convivència, Diversitat i Cicle de Vida</p> <p>Sra. Meritxell Farré, directora acció social i participació. Aigües Bcn</p> <p>Sra. Nerea Plaza, responsable acció social. Aigües Bcn</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-02 14:52
agendadiba406110727 Reunió Facultat d’Educació Social i Treball Social Pere Tarrés 2024-02-13 16:00:00 2024-02-13 17:00:00 41.4366815,2.1446334 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p> Sra. Txus Morata García, directora de la Càtedra de lleure Educatiu i acció sociocultural </p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-02 14:52
agendadiba406238708 Consell de Direcció de l'Agència Catalana de Turisme 2024-02-15 16:00:00 2024-02-15 18:00:00 41.3905262,2.1626507 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Turisme; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; turisme; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p>Per part de Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</p> <p>Resta d'assistents: Representants dels diferents Patronats de Turisme i personal de l'Ag.Catalana de Turisme.</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-02 14:52
agendadiba406237558 Reunió amb Sien Consulting 2024-02-14 17:00:00 2024-02-14 18:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-sien-consulting-2 41.3816834,2.1258208 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Turisme; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; turisme; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p>Per part de la Gerència de Serveis de Turisme de Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta</p> <p>- Xavier Font, cap de l'Of. Tècnica de Turisme</p> <p>- Montse Giró, cap del LabTurisme</p> <p>- Josep Rodrítuez, responsable Projectes Europeus</p> <p>Per part de SIEN Consulting:</p> <p>- Pere Lloret, consultor</p> Ajudes PID DIBA nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-02 14:52
agendadiba404947882 Curs: La preservació digital als arxius municipals 2024-03-14 09:30:00 2024-03-14 14:00:00 Concepte de preservació digital. L’experiència en la preservació digital en diferents arxius municipals. https://www.diba.cat/web/opc/-/curs-la-preservaci%C3%B3-digital-als-arxius-municipals Plató del CERC. (Pati Manning- Carrer Montalegre, 7 - Barcelona). Plató del CERC. (Pati Manning- Carrer Montalegre, 7 - Barcelona). 41.3843852,2.1664127 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Jornades, congressos i seminaris; 2024; Formació de la Xarxa d'Arxius Municipals activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; jornades_congressos_i_seminaris; 2024; formacio_de_la_xarxa_darxius_municipals <p>Arxivers i arxiveres XAM.</p> Objectiu: Donar a conèixer l'estratègia de la preservació digital dels arxius municipals.Professors: Miquel Térmens, Gorka Cofiño, Teresa Cardellach, Francesc Giménez.Programa del Curs:9:30-10:30h.: La preservació digital als arxius: una aproximació.Miquel Térmens, Degà de la Facultat d'Informació i Mitjans Audiovisuals de la Universitat de Barcelona.10:30-11:00h.: Pausa.11:00-12:00 h.: La preservació digital a l’Arxiu Municipal de Barcelona.Gorka Cofiño, Responsable d'Arxiu i Gestió Documental de l’Arxiu Municipal de Barcelona.12:00-13:00h.: La preservació digital a l’Arxiu Municipal de Terrassa.Teresa Cardellach, arxivera en cap de l’Ajuntament de Terrassa.13:00-14:00 h.: La preservació digital a l’Arxiu Municipal de Sant Cugat del Vallès.Francesc Giménez, nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-02 14:52
agendadiba406209107 Reunió amb COCEMFE Catalunya 2024-02-15 13:00:00 2024-02-15 14:00:00 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Sr. Frederic Crespo, president de COCEMFE Catalunya nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-04-02 14:52
agendadiba406208289 Reunió amb EULEN Sociosanitaris 2024-02-14 09:00:00 2024-02-14 10:00:00 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Sra. Noemí Cullell, gerent Eulen Sociosanitaris. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-04-02 14:52
agendadiba406208875 Comissió executiva Consorci Barri de la Mina 2024-02-14 11:00:00 2024-02-14 13:00:00 41.4100575,2.2182643 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Membres de la Comissió Executiva Consorci Barri de la Mina nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-02 14:52
agendadiba401123588 Les subvencions en l’àmbit de la cultura local (4a edició) 2024-01-30 10:00:00 2024-02-01 12:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/les-subvencions-en-l-%C3%A0mbit-de-la-cultura-local-4a-edici%C3%B3- Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 1 En l’activitat diària dels tècnics i tècniques de cultura és imprescindible conèixer el marclegal de les subvencions, els procediments de concessió i els requisits a l’hora d’atorgarles.Tard o d’hora les persones que treballen en cultura acaben tenint contacte ambaspectes legals i de procediment relacionats amb les subvencions, amb la qual cosaapareixen, de manera inevitable, molts dubtes sobre com atorgar-les i també sobre elspassos que cal fer en aquest sentit. El curs vol donar a conèixer el funcionament del’activitat subvencional, els límits pressupostaris, el control financer i les conseqüènciesde l’incompliment de les obligacions per part del receptor de la subvenció.El curs té com a objectius principals determinar el marc legal al qual estan subjectes lessubvencions, detallar-ne les principals tipologies, clarificar què entenem per activitatsubvencional, establir quins han de ser els passos pel que fa a la justificació, analitzarels casos d’incompliment i mostrar casos pràctics.Un curs ple d’exemples pràcticsDurant el curs s’exposaran nombrosos casos pràctics en què els participants podrananalitzar casos reals. Aspectes com l’activitat subvencional, el concepte de subvenció,el procediment per atorgar subvencions, el control financer i pressupostari i, sobretot, lajustificació de les subvencions seran analitzats també de manera detallada. Programa 30 de gener 10:00 - 11:00 h: Definició de subvenció. Normativa reguladora. Concepte, característiques i subjectes11:00 - 12:00 h: Tipus de subvencions i procediments. Justificació i reintegrament (models). Infraccions i sancions1 de febrer10:00 - 11:00 h: Publicitat i transparència. Elements vinculats (protecció de dades, propietat intel·lectual, tractament fiscal, pressupost)11:00 - 12:00 h: Casos pràctics Docents Rebeca Cordeiro Llicenciada en Dret per la Universitat de Barcelona. Funcionària de carrera en la categoria de Tècnica superior en gestió de l’Ajuntament de Barcelona. Experiència en l’Administració pública local des del 1998 i com a advocada per compte propi. Funcions de tècnica especialista jurídica a l’Institut municipal de l’habitatge de Barcelona (2009 a 2019), a l’Àrea de Drets socials, justícia global, feminismes i LGTBI on també he exercit com a Secretària delegada (2020 a 2023). Actualment Lletrada consistorial als Serveis Jurídics centrals de l’Ajuntament de Barcelona. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-02 13:52
agendadiba404167251 Taller: microfonia sense fils 2024-02-21 00:00:00 2024-02-22 23:59:59 https://www.diba.cat/web/cerc/-/taller-pr%C3%A0ctic-microfonia-sense-fils Plaça Didó, 1- 08221 (Terrassa) - ESTAE (Escola Superior de Tècniques de les Arts de l'Espectacle) Plaça Didó, 1- 08221 (Terrassa) - ESTAE (Escola Superior de Tècniques de les Arts de l'Espectacle) 1 De 09:00 a 13:30 i de 15:00 a 17:00 h. DestinatarisPersonal tècnic d'escenari de qualsevol especialitat, amb un nivell bàsic de coneixements dels equips i tècniques de sonorització. Preferentment personal dels espais escènics municipals adherits al Circuit de la Xarxa d'Espais Escènics Municipals. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-02 13:52
agendadiba401123659 L’organització d’activitats literàries des dels municipis 2024-02-12 10:00:00 2024-02-12 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/l-organitzaci%C3%B3-d-activitats-liter%C3%A0ries-des-dels-municipis Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) 41.3843602,2.1662459 1 Presencial (CERC) Els ajuntaments estan realitzant un gran desplegament d’activitats relacionades amb la literatura, tot promovent presentacions, recitals i rutes, així com la reivindicació d’autors traspassats i la potenciació de la literatura més jove. Però crear activitats literàries implica aturar-se en una sèrie de qüestions que s’han de tenir en compte de manera ineludible, com ara dialogar amb els agents culturals del municipi, amb les llibreries, amb les biblioteques i amb els lectors i lectores del municipis, que poden estar associats o bé formar part de clubs de lectura. I també comporta parlar amb persones que poden actuar de prescriptors. A banda d’aquests elements també és necessària una informació constant i gairebé diària sobre el que s’està coent en el món literari. Més enllà del soroll de les xarxes cal un treball conjunt amb tots els agents esmentats anteriorment per cenyir-se a criteris de qualitat i de potenciació de la literatura i dels seus creadors. Dins de les activitats literàries els recitals poètics ocupen un lloc destacat i han proliferat per tot el territori, de vegades en forma de festivals que incloent també altres arts, principalment la música. Tot això ens ho explicaran Míriam Cano i Clara Saperes. ObjectiusIncidir en la importància de la lectura en la nostra societatDeterminar el paper de primer ordre dels agents culturals per tal de dinamitzar la lectura i la creació d’activitats literàries en els municipisDetallar els passos que cal tenir en compte a l’hora de crear activitats literàries i recitalsConcretar aspectes organitzatius de les activitats literàries, des del pressupost a les col·laboracions i detalls tècnicsAportar recursos per tal de fomentar la lectura entre la població, especialment entre els jovesContingutsLes activitats literàries i els recitalsQuè cal fer per programar activitats literàries?La col·laboració amb els agents del municipiEls festivals de literatura: com singularitzar-losEl suport a la creació literària des dels municipisFent que augmenti l’interès per la literatura: propostes i estratègies PROGRAMA DOCENTS Clara Saperas és fundadora i directora de Tramoia Produccions Culturals, una entitat de serveis culturals que treballa sobretot en l'àmbit de la literatura, el foment de la lectura i la divulgació del patrimoni literari contemporani. L'entitat compta amb una àmplia visió i experiència consolidada participant en esdeveniments i programes relacionats amb el fet literari arreu del territori català. A mode d'exemple, coordina i programa el cicle Poesia als Parcs, de la Diputació de Barcelona, des de 2015, però també ha treballat en esdeveniments de referència com el Festival Mot, la Mostra d'espectacles literaris, Litterarum o múltiples programacions vàries en el marc de biblioteques i altres equipaments. Tramoia estableix aliances i complicitats amb altres agents, investiga formats innovadors i vincula disciplines artístiques, llenguatges creatius i àrees de pensament, per tal d’arribar a públics diversos, millorar l’experiència i fidelitzar els habituals. Míriam Cano (Molins de Rei, 1982) és periodista i escriptora. Ha publicat tres poemaris: Buntsandstein (Viena, 2013), guanyador del premi Martí Dot 2012, Ancoratge (Terrícola, 2016) i Vermell de Rússia (Labreu, 2020) i el conte 'La Comuna de París' dins el volum conjunt Cremen Cels (LaBreu edicions, 2017) amb Martí Sales i Antònia Vicens. Ha traduït una selecció de poemes d'Emily Dickinson (Edicions Poncianes, 2017), Cartes a un Amic Alemany, d'Albert Camus ( Lleonard Muntaner Ed., 2019), Bluets, de Maggie Nelson (L'Altra 2021) i Una Onada, de John Ashbery (Lleonard Muntaner, 2022).Ha col·laborat en diversos mitjans culturals catalans com a articulista i periodista literària i és co-directora de l'Escola Bloom. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba363174237 Presentació del 'Model d’Ordenança reguladora dels procediments d’intervenció en l’edificació, l’ús del sòl i el subsol” (ORPIME) 2022-02-10 09:30:00 2022-02-10 10:30:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/-model-d-ordenan%C3%A7a-reguladora-dels-procediments-d-intervenci%C3%B3-en-l-edificaci%C3%B3-l-%C3%BAs-del-s%C3%B2l-i-el-subsol-orpime- 1 PresentacióEl Servei d’Urbanisme ha promogut la redacció d’una Ordenança que es proposa com a model per als ajuntaments de la demarcació que vulguin implementar-la, s’ha elaborat amb l’objectiu de donar suport a l’acció dels ens locals en les seves funcions d’intervenció urbanística, i també per clarificar el marc regulador dels procediments d’intervenció i per avançar cap a l’estandardització i simplificació de les classificacions i la documentació necessària per a la tramitació administrativa dels actes subjectes a llicència urbanística o a comunicació prèvia.ProgramaDijous 10 de febrer 2022. 9:30 – 10:30 (webinar). (Enllaç a l'enregistrament de la sessió)SalutacióPere Pons, President delegat de l’Àrea d’Infraestructures i Espais NaturalsL’elaboració de l’ordenança i suport als ens locals en la seva implementacióFerran Barba, cap del Servei d’UrbanismeExposició bàsica ordenança: objecte, estructura, contingut d’articulat i annexosElisabeth Medina, Carolina Cabrera, ponència tècnica – Servei d’Urbanisme Més informació sobre l’ORPIME nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba280881358 Introducció a l'habitatge, l'urbanisme, les activitats i la protecció civil. Formació per a nous càrrecs electes 2019-12-11 09:30:00 2019-12-13 14:00:00 Aquesta acció formativa pretén compartir i debatre entre tècnics i electes les orientacions bàsiques que haurien de regir les competències d'habitatge, urbanisme, activitats i protecció civil. I, a l'hora, presentar els instruments bàsics de suport i cooperació de què disposa la Diputáció al servei dels ens locals. https://www.diba.cat/web/hua/-/els-reptes-locals-de-l-habitatge-l-urbanisme-les-activitats-i-la-proteccio-civil-introduccio-i-debat-per-a-nous-electes 41.3879180,2.1493020 1 general general PresentacióL’acció urbanística local, el disseny, implementació i avaluació de polítiques d’habitatge, la gestió i control administratiu de les activitats o la planificació de la protecció civil són matèries de gran complexitat tècnica i jurídica i responen a diferents àmbits competencials dels ens locals.Els nous mandats municipals que tot just fa uns mesos han arrencat han d’assumir aquesta complexitat i estructurar una resposta efectiva i ajustada a una normativa sovint poc adaptada a l’enorme varietat territorial dels nostres municipis.Creiem doncs que és oportú posar a disposició de l’electe un marc d’orientació bàsica en el que es mostrin no només les obligacions i els límits, sinó també els potencials i les possibilitats d’acció que cada consistori pot aplicar en el seu àmbit territorial sobre les matèries que són pròpies de la Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats.ObjectiusFacilitar una aproximació introductòria a partir de la identificació dels reptes i oportunitats que es plantegen en el món local.Exposar el marc competencial i legal d’aplicació, així com els instruments disponibles per a cada una de les matèries esmentades.Presentar els recursos de suport que oferim als ens locals des del Servei d’Urbanisme, l’Oficina d’Habitatge i l’Oficina d’Activitats de la Gerència.DestinatarisCàrrecs electes dels governs locals (alcaldes, regidors, consellers, etc.) que desenvolupen la seva activitat pública en l’àmbit de l’urbanisme, l’habitatge, les activitats o la protecció civil, així com altres càrrecs que, tot i no exercir les seves responsabilitats en aquesta matèria, poden estar-hi interessats.Programa i inscripcionsLa jornada és gratuïta però, per raons organitzatives, cal formalitzar la inscripció fins al 5 de desembre de 2019 (inclòs) clicant aquest enllaç.Podeu consultar el programa clicant aquest enllaç.Guies on-line i material de suportUrbanismeHabitatgeActivitatsProtecció civil nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-02 14:52
agendadiba406001474 Reunió amb la Diputació de Tarragona 2024-02-15 11:30:00 2024-02-15 13:30:00 Reunió d'intercanvi tècnic en relació amb els plans de cooperació de la Diputació de Tarragona 1 #DIBAOBERTA; Espinosa de Castro, Marina; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Balbàs Garrido, Maribel; Reunió dibaoberta; espinosa_de_castro_marina; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; balbas_garrido_maribel; reunio <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><b><span style='font-family:&quot;Calibri Light&quot;,sans-serif'>Per part de la Diputació de Tarragona: nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-04-02 14:52
agendadiba406111284 Reunió Ajuntament Berga 2024-02-20 12:00:00 2024-02-20 13:00:00 41.4371224,2.1445578 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p> Sra. Andrea Corominas Roura, regidora de Salut, Drets Socials i Residència de l'Ajuntament de Berga</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-02 14:52
agendadiba406111184 Reunió Ajuntament Olesa de Montserrat 2024-02-19 12:00:00 2024-02-19 13:00:00 41.4371224,2.1445578 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p>Sr. Jordi Martinez Vallmitjana, regidor de Benestar Social de l'Ajuntament d'Olesa de Montserrat</p> <p>Sra. Margarita Ruiz Bobé, cap de gestió de serveis socials de l'Ajuntament d'Olesa de Montserrat</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-02 14:52
agendadiba406111129 Reunió UPC 2024-02-19 10:30:00 2024-02-19 11:30:00 41.4371224,2.1445578 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p>Sr. Joan Tarragona, professor UPC</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-02 14:52
agendadiba406110990 Assistència al Debat amb alcaldes: estratègies municipals en la gestió de la immigració 2024-02-14 18:00:00 2024-02-14 19:00:00 41.3952457,2.1621529 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Jornades, congressos i seminaris; Personal directiu professional; Altres; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; jornades_congressos_i_seminaris; personal_directiu_professional; altres; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <table class='MsoTableGrid' style='border-collapse:collapse; border:none'> <tbody> <tr> </tr> <tr> </tr> <tr> </tr> <tr> </tr> <tr> </tr> </tbody> </table> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-02 14:52
agendadiba406110513 Reunió Fundació Fira Gran 2024-02-12 12:00:00 2024-02-12 13:00:00 41.4366815,2.1446334 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p>Sra. Marta Sole, cap de Servei de Convivència, Diversitat i Cicle de Vida</p> <p>Sr. Juli Simon, president Fundació Fira Gran</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-02 14:52
agendadiba403953653 Implantació i simulacres del Document Únic de Protecció Civil (DUPROCIM). Aplicació Protecció Civil Operativa Municipal (PCOM) 2024-02-08 09:00:00 2024-02-15 13:30:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/implantaci%C3%B3-i-simulacres-del-document-%C3%9Anic-de-protecci%C3%B3-civil-duprocim-.-aplicaci%C3%B3-protecci%C3%B3-civil-operativa-municipal-pcom-1 Edifici del Vagó Aula 2C, Recinte de l’Escola Industrial. C/Comte d'Urgell, 187 Barcelona Edifici del Vagó Aula 2C, Recinte de l’Escola Industrial. C/Comte d'Urgell, 187 Barcelona 1 Dates: 8 i 15 de febrer 2024 PresentacióLa Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de la Diputació de Barcelona presenta aquesta acció formativa específica sobre l’àmbit de la Protecció Civil.ObjectiuAdquirir coneixements per a redactar, conduir i avaluar un simulacre de despatx en un municipi d’acord amb el DUPROCIM. Pràctica de redacció, conducció i avaluació d’un simulacre de despatx d’un municipi contret.Adquirir coneixements per a l’ús d’eines de suport per a la preparació d’un simulacre: PCOM (Protecció Civil Municipal Operativa Municipal) aplicació per a la gestió d’emergències i simulacres i el SITMUN (Sistema d’informació Territorial Municipal) amb la seva capa de protecció civil municipal.DestinatarisPersonal tècnic en l’àmbit de la protecció civil.InscripcionsEl període d'inscripció es tancarà un cop s'hagin assolit les places ofertades, o en tot cas, 10 dies abans de l'inici del curs. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat; les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds.Podeu fer efectives les vostres inscripcions al següent enllaç.ProgramaSessió 1:09:00 a 10:00 h Sonia Sánchez. Oficina d’Activitats Regulades i Programes en Protecció Civil.Simulacre de despatx. Objectius. Fases: preparació, conducció i avaluació.10:00 a 10:30 h Esther Morancho. Oficina d’Activitats Regulades i Programes en Protecció Civil.Eina PCOM (Protecció Civil Operativa Municipal)10:30 a 11:00 h Francesc Morell. Oficina d’Activitats Regulades i Programes en Protecció Civil.SITMUN. Capa de Protecció CivilDescans11:30 a 13:30 h Pràctica de redacció d’un simulacre de despatx. Preparació: Escenari i guió del simulacre. Sessió 2:09:00 a 11:00 h Pràctica de redacció d’un simulacre de despatx: Preparació: Escenari i guió del simulacre.Descans11:30 a 13:30 h Pràctica de conducció d’un simulacre de despatx. Avaluació d’un simulacre de despatx. Informe i documentació resultant. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-02 13:52
agendadiba406003029 Reunió amb Fundació Albir 2024-02-15 12:30:00 2024-02-15 13:30:00 41.3955350,2.1575980 1 Àrea d'Educació; Bosch i Costa, Marcel·lina; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Educació; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Alaminos Escoz, Francesca; Reunió area_deducacio; bosch_i_costa_marcellina; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; educacio; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; alaminos_escoz_francesca; reunio <p>Marcelina Bosch, coordinadora àrea d'educació</p> <p>Francesca Alaminos, gerenta de serveis d'educació</p> <p>Núria Roca, alcaldessa de Sant Martí de Centelles</p> <p>Cristina Rinas, tècnica educació del C.C. Osona</p> <p>Jordi Valldeoriola, director general Fundació Albir</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-02 14:52
agendadiba406002806 Reunió amb Bressolgramenet 2024-02-13 17:30:00 2024-02-13 18:30:00 41.3955350,2.1575980 1 Àrea d'Educació; Bosch i Costa, Marcel·lina; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Educació; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Alaminos Escoz, Francesca; Reunió area_deducacio; bosch_i_costa_marcellina; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; educacio; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; alaminos_escoz_francesca; reunio <p>Marcelina Bosch, coordinadora àrea d'educació</p> <p>Francesca Alaminos, gerenta de serveis d'educació</p> <p>Silvia Lombarte, gerent de Bressolgramenet</p> <p>Jesús Vinyes</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-02 14:52
agendadiba405961514 Presentació exposició Rehabilitem a Castellar del Vallès - Els ajuts de rehabilitació d’habitatges i edificis. Fons Next Generation 2024-02-15 00:00:00 2024-02-15 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-exposici%C3%B3-rehabilitem-a-castellar-del-vall%C3%A8s-els-ajuts-de-rehabilitaci%C3%B3-d-habitatges-i-edificis.-fons-next-generation 41.6163885,2.0876656 1 Informativa; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Sanz Sánchez, Rosa; 11 - Ciutats i comunitats sostenibles; Ajuntaments; Ciutadania; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Vallès Occidental; Urbanisme i habitatge; Exposicions; Personal directiu professional; Habitatge; Diputació de Barcelona; Presentació; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Exposició presencial (dades bàsiques); Recusos als ajuntaments; Castellar del Vallès informativa; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; sanz_sanchez_rosa; 11__ciutats_i_comunitats_sostenibles; ajuntaments; ciutadania; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; valles_occidental; urbanisme_i_habitatge; exposicions; personal_directiu_professional; habitatge; diputacio_de_barcelona; presentacio; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; exposicio_presencial_dades_basiques; recusos_als_ajuntaments; castellar_del_valles De 18:00 h a 19:20 h <ul> <li>Sr. Andrés Medrano, Conseller delegat per a Transició Energètica del Consell Comarcal del Vallès Occidental.</li> <li>Sr. Joan Creus, Tinent d’Alcalde de Desenvolupament Sostenible i Impuls Econòmic de l’Ajuntament de Castellar del Vallès.</li> <li>Sra. Rosa Sanz Sánchez, Coordinadora de l'Àrea d'Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana de la Diputació de Barcelona</li> <li>Sr. David Mongil, Cap de l’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona.</li> <li>Sr. Oriol Farriol, arquitecte tècnic de l’Oficina Tècnica de Rehabilitació de Catalunya.</li> <li>Sr. Víctor Forns, coordinador de l’Oficina Tècnica de Rehabilitació de Catalunya del Col·legi d’Administradors de Finques de Barcelona-Lleida.</li> <li>Sra. Claudia Pecharroman, arquitecte de l’Oficina Tècnica de Rehabilitació de Catalunya del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya COAC.</li> <li>Sra. Mireia Figueras, arquitecta del Consell Comarcal del Vallès Occidental.</li> <li>Sra. Marta Pradal, Tècnica de l’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona</li> </ul> Un habitatge saludable és aquell que garanteix la salut i benestar de les persones que l'ocupen. Des de l’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona, mitjançant l’exposició ReHabilitem es vol donar a conèixer els avantatges de tenir uns habitatges rehabilitats, accessibles i adaptats a les necessitats actuals de confort i estalvi energètic.La Unió Europea amb els Fons Next Generation ha previst un paquet d’ajudes dirigides al ciutadà per a incentivar la rehabilitació energètica dels edificis i dels habitatges, l’economia local i la sostenibilitat del planeta. Però per a la rehabilitació d'un edifici és necessari la implicació i acompanyament a les comunitats de diversos professionals especialitzats. Les Oficines Locals i Comarcals d’Habitatge i les Oficines Tècniques de Rehabilitació de Catalunya, son les entitats on s’ha d’adreçar el ciutadà per a informar-se i sol·licitar les subvencions.Aquest acte es dirigeix a la ciutadania i als professionals del sector amb l’objectiu d’informar i resoldre dubtes sobre la gestió dels ajuts europeus. Hi intervindran les persones referents de les Oficines Tècniques de Rehabilitació dels Col·legis professionals implicats en la gestió de les subvencions per a la rehabilitació d’edificis i d’habitatges. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-02 14:52
agendadiba405975915 Reunió Directora CCCB amb Morrosko Vila San Juan 2024-02-05 16:45:00 2024-02-05 18:00:00 41.3836347,2.1668199 1 Carrera Escudé, Judit; Personal directiu professional carrera_escude_judit; personal_directiu_professional <p>Sra. Judit Carrera, Directora CCCB</p> <p>Sra. Morrosko Vila San Juan, periodista, guionista i productor cinema.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-02 14:52
agendadiba405975901 Reunió Directora CCCB amb FESTIVAL MANUFACTURE D'IDÈES 2024-02-05 10:45:00 2024-02-05 12:00:00 41.3836347,2.1668199 1 Carrera Escudé, Judit; Personal directiu professional carrera_escude_judit; personal_directiu_professional <p>Sra. Judit Carrera, Directora CCCB</p> <p>Sr. Emmanuelle Fabré - Director MANUFACTURE D'IDÈES</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-02 14:52
agendadiba405970513 Visita institucional de la presidenta de la Diputació de Barcelona a tres municipis de l'Alt Penedès 2024-02-20 13:00:00 2024-02-20 23:59:59 La presidenta de la Diputació de Barcelona, Lluïsa Moret, acompanyada del diputat d’Infraestructures i Territori, Sergi Vallès, visita tres municipis de l’Alt Penedès: Vilafranca del Penedès, Pontons i Sant Quintí de Mediona. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/visita-institucional-presidenta-diputacio-de-barcelona-a-tres-municipis-alt-penedes 41.3459102,1.6960102 1 A dos quarts d’onze del matí Moret serà rebuda per l’alcalde de Vilafranca del Penedès, Francisco Romero, a la nau on es farà el projecte de la futura Biblioteca de la ciutat (c/ Comerç, 29) per conèixer aquest espai. També visitaran el Claustre de Sant Francesc i es desplaçaran fins al VINSEUM, on la presidenta de la Diputació es trobarà amb el president d'aquesta entitat, Joan Tarrada. A l’Ajuntament, signarà el Llibre d’honor, es reunirà amb l’alcalde i tindrà una trobada amb l’equip de govern.Posteriorment, a la una del migdia, arribarà al Consell Comarcal de l’Alt Penedès on, juntament amb el diputat Vallès i el president del Consell Comarcal, Xavier Lluch, farà balanç de les actuacions dutes a terme per la Diputació a la comarca.La visita institucional continuarà a les cinc de la tarda a l’Ajuntament de Pontons, on Lluïsa Moret serà rebuda per l’alcalde, Josep Tutusaus, i, a més de reunir-s’hi, farà una visita a les dependències municipals i signarà el Llibre d’honor.Finalment, a les 18:40h la presidenta serà rebuda a l’Ajuntament de Sant Quintí de Mediona per l’alcalde del municipi, Bernat Catasús, on signarà el Llibre d’honor i es reunirà amb l’equip de govern. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-02 13:52
agendadiba405967517 Reunió Directora CCCB amb Jan Vilanova 2024-02-05 15:45:00 2024-02-05 23:59:59 41.3955350,2.1575980 1 Carrera Escudé, Judit; Personal directiu professional carrera_escude_judit; personal_directiu_professional <p>Sra. Judit Carrera, Directora del CCCB</p> <p>Sr. Jan Vilanova, dramaturg i director de Teatre</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-02 14:52
agendadiba405966327 Reunió Directora CCCB amb Sr. Alex Vicente (EL PAIS) 2024-02-05 14:30:00 2024-02-05 16:30:00 41.3836347,2.1668199 1 Carrera Escudé, Judit; Personal directiu professional carrera_escude_judit; personal_directiu_professional <p>Sra. Judit Carrera, Directora CCCB</p> <p>Sr. Alex Vicente, EL PAIS</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-02 14:52
agendadiba408650913 Ciència ciutadana a la Riera de Ribes 2024-04-14 10:00:00 2024-04-14 13:00:00 La desembocadura de la Riera de Ribes és una petita llacuna situada al municipi de Sitges que es troba al mig d’una de les principals rutes de migració d’ocells de l’ Europa occidental a l’Àfrica, fet que la converteix en una zona de refugi i de pas important.Durant l'activitat coneixerem com des de la ciènca ciutadana es pot contribuïr a conèixer amb més profunditat quin és l'estat i evolució ambiental d'aquest espai natural i aprendrem algunes de les eines de mostreig i seguiment de la seva biodiversitat.Obsarem la natura a ull nu i amb binocles, identificarem les espècies autòctones i al·lòctones, farem fotografies i aprendrem com utilitzar la tècnica del fototrampeig per copsar que passa a la natura quan no hi som presents.Activitat gratuïta amb inscripció prèvia. https://www.diba.cat/web/cem/-/ciencia-ciutadana-a-la-riera-de-ribes 41.2271169,1.7894064 1 Descripció de l'activitat El punt de trobada serà a les 10 h al CEM ( Passeig marítim, 72 de Sitges). 10.00h: Benvinguda, presentació de l'activitat.10.15h – 12.30h: Desenvolupament de l'activitat a la Riera de Ribes.12.30 -13.00. Presentació de la plataforma de ciència ciutadana INaturalist i tancament de l'activitat. Les masses d’aigua continentals son cabdals per la sostenibilitat però presenten moltes amenaces com són la contaminació, transformació dels hàbitats i la presència d’espècies al·lòctones. Amb aquesta activitat coneixerem un dels espais naturals de Sitges que forma part de la Xarxa Natura 2000 i analitzarem les problemàtiques presents així com la seva biodiversitat, descobrint i introduint les observacions a la plataforma de ciència ciutadana iNaturalist.Objectius de l'activitat: Conèixer l’Espai Natural de la Riera de Ribes i la seva desembocadura (PEIN, XN2000).Sensibilitzar sobre les problemàtiques i amenaces de les masses d’aigua continentals.Aprendre a utilitzar les eines de mostreig i seguiment de la biodiversitat d’un espai natural.Conèixer l’ús de la ciència ciutadana i les diferents propostes de plataformes obertes.Aprendre a utilitzar la plataforma de ciència ciutadana nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-21 12:22
agendadiba408852593 Jornada:'Com ser un bon directiu? a càrrec d'Oriol Montanyà Vilalta '- Agenda diputat Dionís Guiteras i Rubio - Presentació jornada 2023-11-28 12:00:00 2023-11-28 13:30:00 41.3955350,2.1809191 1 Forcadell Esteller, Francesc Xavier; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Guiteras i Rubio, Dionís; Jornades, congressos i seminaris; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Herranz Moral, Enric; Jornada; Bon Govern, Transparència i Participació forcadell_esteller_francesc_xavier; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; guiteras_i_rubio_dionis; jornades_congressos_i_seminaris; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; herranz_moral_enric; jornada; bon_govern_transparencia_i_participacio <p>Dionís Guiteras i Rubio, vicepresident 2n i diputat delegat de l'arèa de bon govern, assistència local i cohesió territorial</p> <p>Xavier Forcadell Esteller, coodinador de de l'arèa de bon govern, assistència local i cohesió territorial</p> <p>Enric Herranz Moral, director de la Dir. Serveis de Formació</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-21 12:22
agendadiba408851789 Reunió Oficina Antifrau de Catalunya- Agenda Diputat Dionís Guiteras - Reunió OAC-DIBA 2023-11-14 11:00:00 2023-11-14 13:00:00 Carrer Ribes, 1-3, 08013 Barcelona, (Zona Arc de Triomf) - Seu de l'OAC Carrer Ribes, 1-3, 08013 Barcelona, (Zona Arc de Triomf) - Seu de l'OAC 41.3928355,2.1809191 1 Forcadell Esteller, Francesc Xavier; Guiteras i Rubio, Dionís; Diputació de Barcelona; Reunió; Bon Govern, Transparència i Participació forcadell_esteller_francesc_xavier; guiteras_i_rubio_dionis; diputacio_de_barcelona; reunio; bon_govern_transparencia_i_participacio <p>Dionís Guiteras Rubio, vicepresident 2n i president delegat de l'àrea de bon govern, assistència local i cohesió territorial</p> <p>Xavier Forcadell i Esteller, coordinador de l'àrea de bon govern, assistència local i cohesió territorial</p> <p> </p> <p>Assistents per part de l’OAC: </p> <p>Sr. Miguel Ángel Gimeno Jubero, director de l'OAC.</p> <p>Sra. Sara Vidal, responsable del Gabinet de Direcció</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-16 02:37
agendadiba408862934 Reunió amb el CETT Barcelona - agenda Soledad Bravo-reunió 2024-03-19 16:00:00 2024-03-19 17:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-cett-barcelona-agenda-soledad-bravo-reunio 41.3817478,2.1258315 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Turisme; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; turisme; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; desenvolupament_economic_i_turisme <p>- Soledad Bravo, gerenta de la Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona</p> <p>- Anna Sánchez, cap de l'Oficina de Màrqueting Turístic de la Diputació de Barcelona</p> <p>- Juan de Diego del CETT</p> CETT Talent 2024 nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-16 02:37
agendadiba408862823 Reunió amb Nora & Pierre. Agència de Màrqueting - agenda Soledad Bravo-reunió 2024-03-20 16:00:00 2024-03-20 17:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-nora-pierre-agencia-de-marqueting-agenda-soledad-bravo-reunio Gerència de Serveis de Turisme, Trav.Corts 131 08028 Barcelona. Rec.Maternitat, Pavelló Mestral, planta zero Gerència de Serveis de Turisme, Trav.Corts 131 08028 Barcelona. Rec.Maternitat, Pavelló Mestral, planta zero 41.3817800,2.1258530 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Turisme; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; turisme; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p>- Soledad Bravo, gerenta de la Gerència de Serveis de Turisme</p> <p>- Anna Sánchez, cap de l'Oficina de Màrqueting Turístic</p> <p>- Fátima Vila, fundadora de l'Ag. de Màrqueting Nora &amp; Pierre</p> Tema: Cercle de Turisme nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-16 02:37
agendadiba408861871 Disseny de projectes culturals per a la transformació social (2a edició) 2024-05-27 09:30:00 2024-05-27 13:30:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/disseny-de-projectes-culturals-per-a-la-transformacio-social-2a-edicio- c. Montalegre, 7 (08001 - Barcelona) c. Montalegre, 7 (08001 - Barcelona) 41.3842358,2.1638979 1 Preinscripcions a partir del 7 de maigTots tenim molt present que s’han de crear projectes culturals consistents i ben elaborats. Però no sempre tenim en compte que aquests projectes han d’estar adreçats a bastir una veritable transformació social, capaç de mobilitzar agents culturals, institucions i ciutadans en una acció que tingui en compte la comunitat i que treballi al seu servei. La cultura ha de jugar un paper de mobilització i de transformació de la societat, accentuant el seu caràcter de revulsiu. En aquest paper és del tot oportú parlar de drets culturals, d’igualtat, d’equitat i d’accessibilitat a la cultura. I d’altra banda hem de pensar també en la relació indestriable i necessària que s’estableix entre la cultura i l’educació. A partir d’aquests preliminars el curs s’endinsarà en el disseny de projectes culturals amb voluntat transformadora, tot mostrant casos d’èxit i bones pràctiques, sense obviar els fracassos que s’han produït també en el camí. Alhora s’abordarà l’avaluació dels processos i l’impacte a les nostres realitats, tot mostrant exemples d’implementació als municipis de referència. PROGRAMA 27 de maig9:30 - 10:00 h: El sentit de la cultura en el segle XX10:00 - 10:15 h: Drets culturals: com garantir-los?10:15 - 11:00 h: Cultura i educació: un binomi necessari11:00 - 11:30 h: Pausa11:30 - 12:30 h: Disseny de projectes culturals amb voluntat transformadora12:30 - 13:30 h: Impactar a les nostres realitats. Exemples inspiradors amb experiències de cultura comunitària DOCENT Helena MinuesaLlicenciada en Humanitats i màster en Gestió del patrimoni cultural, treballa actualment com a tècnica de cultura al Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC). Ha liderat durant més de 14 anys el servei pedagògic dels Museus de Sant Cugat, especialitzant-se en el disseny de propostes que parteixen de l’equitat i la inclusió com a condició sine qua non de la pràctica cultural. D’entre elles, destaquen projectes artístics per vèncer l’estigma de la discapacitat, combatre la soledat de persones que han patit violència o capgirar l’estat establert dels relats més conservadors de la cultura.Ha impartit formació a mida sobre mediació patrimonial i acció cultural en diverses institucions, entre les quals destaquen l'Escola EFA (Associació d'empreses del Lleure, l'Educació i la Cultura) o el Memorial Democràtic de la Generalitat de Catalunya, entre d'altres. Aposta clarament per una mirada de la cultura el més àmplia possible, entenent-la com a activadora, generadora i còmplice de la pau social. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-15 14:52
agendadiba408862661 Reunió amb l'Ajuntament de Sant Pere de Ribes - agenda Soledad Bravo-reunió 2024-03-20 13:30:00 2024-03-20 14:30:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-l-ajuntament-de-sant-pere-de-ribes-agenda-soledad-bravo-reunio Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3817156,2.1257242 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Garraf; Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Sant Pere de Ribes area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; garraf; turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; sant_pere_de_ribes <p>Per part de la Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona:</p> <ul> <li>Soledad Bravo, gerenta</li> <li>Anna Sánchez, cap de l’Oficina de Màrqueting Turístic</li> <li>Luisa Balcells, cap de la Unitat de Destinació Turística</li> </ul> <p>Per part de l’Ajuntament de Sant Pere de Ribes:</p> <ul> <li>Rakel Zamora, cap d’àmbit de Qualitat de Vida i Promoció Econòmica</li> <li>Yolanda Dauden, cap de Promoció Econòmica</li> <li>M. Fernández, tècnica de turisme</li> </ul> Necessitats turístiques del municipi de Sant Pere de Ribes nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-16 02:37
agendadiba408862231 Reunió amb l'Associació de les Viles Termals Catalanes - agenda Soledad Bravo-reunió 2024-03-12 13:30:00 2024-03-12 14:30:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-l-associacio-de-les-viles-termals-catalanes-agenda-soledad-bravo-reunio Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3817478,2.1257350 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Turisme; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; turisme; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <ul> <li>Soledad Bravo, gerenta de la Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona</li> <li>Anna Sánchez, cap de l’Oficina de Màrqueting de la Gerència de Serveis de Turisme</li> <li>Susana Garcia, tècnica de turisme de l'Of. de Màrqueting de la Gerència de Serveis de Turisme </li> <li>Joan Anglí com a president de l’Associació Balneària.</li> <li>Marta Luque, tècnica coordinadora de les Viles Termals Catalanes</li> </ul> Possibles col·laboracions nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-16 02:37
agendadiba408860260 Reunió amb Sien Consulting - agenda Soledad Bravo-reunió 2024-02-27 11:00:00 2024-02-27 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-sien-consulting Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3817398,2.1258208 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Turisme; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; turisme; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p>De Diputació de Barcelona:</p> <ul> <li>Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</li> <li>Xavier Font, cap de l’Oficina Tècnica de Turisme</li> <li>Montse Giró, cap del LabTurisme</li> <li>Sara Aguilar, cap del Servei del BOPB i altres Publicacions Oficials</li> </ul> <p>Per part de SIEN Consulting:</p> <ul> <li>Pere Lloret de SIEN Consulting</li> <li>Rosanna Boronat de SIEN Consulting</li> </ul> Reunió sobre el projecte Destins Turístics Intel·ligents (DTI) nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-16 02:37
agendadiba408860672 Reunió amb el CCCB Centre de Cultura Contemporània de Barcelona - agenda Soledad Bravo-reunió 2024-03-05 10:00:00 2024-03-05 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-el-cccb-centre-de-cultura-contemporania-de-barcelona Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3816915,2.1258101 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p> - Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona</p> <p>- Elisabet González, responsable de Programes Europeus de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme de la Diputació de Barcelona</p> <p>- Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Elisabet Goula, cap del Centre de documentació i debats del CCCB<span style='background:white'> Possibles col·laboracions nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-16 02:37
agendadiba408860929 Reunió amb Sien Consulting- agenda Soledad Bravo-reunió 2024-03-08 09:00:00 2024-03-08 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-sien-consulting-agenda-soledad-bravo Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3817720,2.1258208 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Turisme; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Ramírez Pierna, Luis; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; turisme; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; ramirez_pierna_luis; desenvolupament_economic_i_turisme <p>Per part de Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta de la Gerència de Serveis de Turisme</p> <p>. Lluís Ramírez, irector de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius</p> <p>- Francisco Javier Gimenez, cap de l'Oficina Tècnica de Sistemes d'Informació Municipals de la Direcció de Serveis de. Tecnologies i Sistemes Corporatius</p> <p>- Xavier Font, cap de l'Oficina Tècnica de Turisme de la Gerència de Serveis de Turisme</p> <p>Per part de SIEN Consulting:</p> <p>- Pere Lloret</p> Convocatòria Projecte Destins Turístics Intel·ligents (DTI) nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-16 02:37
agendadiba408861238 Reunió amb RENFE. Trens Turístics - agenda Soledad Bravo-reunió 2024-03-11 11:00:00 2024-03-11 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-renfe-trens-turistics-agenda-soledad-bravo Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3817398,2.1258423 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Turisme; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; turisme; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p>Per part de la Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta</p> <p>- Anna Sánchez, cap de l'Oficina de Màrqueting Turístic</p> <p>- Ma. José Tesouro, cap de la Secció d'Assistència i Coordinació Turística</p> <p>- Luisa Balcells, cap de la Unitat de Destinació Turística</p> <p>Per part de RENFE:</p> <p>- Víctor Puga</p> <p>- Fèlix Martín</p> <p>- Agustin Luna</p> Trens Turístics. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-16 02:37
agendadiba408861580 Reunió amb l'Institut de Turisme Responsable - agenda Soledad Bravo-reunió 2024-03-12 11:30:00 2024-03-12 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-l-institut-de-turisme-responsable-agenda-soledad-bravo Gerència de Serveis de Turisme, Trav.Corts 131 08028 Barcelona. Rec.Maternitat, Pavelló Mestral, planta zero Gerència de Serveis de Turisme, Trav.Corts 131 08028 Barcelona. Rec.Maternitat, Pavelló Mestral, planta zero 41.3818042,2.1258637 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Turisme; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; turisme; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p>Per part de la Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona:</p> <ul> <li>Soledad Bravo, gerenta</li> <li>Xavier Font, cap de l’Oficina Tècnica de Turisme</li> <li>Maria José Tesouro, Cap de SACT</li> </ul> <p>Per part de l’Instituto de Turismo Responsable:</p> <ul> <li>Patricio Azcárate, Secretario general</li> <li>Ángel Diaz</li> <li>Francesc Vila</li> </ul> Tema: Plataforma Biosphere nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-16 02:37
agendadiba408859101 Reunió Conselleria d'Economia-Agenda Dionís Guiteras i Rubio-Reunió amb la consellera Natàlia Mas 2023-12-18 11:30:00 2023-12-18 12:30:00 Gran Via de les Corts Catalanes, 639, L'Eixample, 08010 Barcelona Gran Via de les Corts Catalanes, 639, L'Eixample, 08010 Barcelona 41.3921062,2.1712832 1 Guiteras i Rubio, Dionís; Reunió; Bon Govern, Transparència i Participació guiteras_i_rubio_dionis; reunio; bon_govern_transparencia_i_participacio <p style='text-align:justify'><span style='background:white'><span style='letter-spacing:.35pt'>Dionís Guiteras i Rubio, vicepresident 2n i diputat delegat de l'àrea de bon govern, assistència local i cohesió territorial nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-16 02:37
agendadiba408857634 Reunió Secretaria d’Administració i Funció Pública - Agenda Dionís Guiteras i Rubio. Sistema intern d'alertes 2023-12-14 16:00:00 2023-12-14 17:00:00 reunió telemàtica a través de la plataforma Teams reunió telemàtica a través de la plataforma Teams 41.3928355,2.1809191 1 Forcadell Esteller, Francesc Xavier; Guiteras i Rubio, Dionís; Vélez Barajas, Antoni; Reunió; Bon Govern, Transparència i Participació forcadell_esteller_francesc_xavier; guiteras_i_rubio_dionis; velez_barajas_antoni; reunio; bon_govern_transparencia_i_participacio <p style='text-align:justify'><span style='background:white'><span style='letter-spacing:.35pt'>Dionís Guiteras i Rubio, vicepresident 2n i diputat delegat de l'àrea de bon govern, assistència local i cohesió territorial nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-16 02:37
agendadiba404946783 Curs: La protecció legal del patrimoni cultural local 2024-09-25 00:00:00 2024-09-27 23:59:59 Curs per conèixer la informació bàsica sobre les diferents vies de protecció legal del patrimoni a salvaguardar. https://www.diba.cat/web/opc/-/curs-la-proteccio-legal-del-patrimoni-cultural-local online online 41.3955350,2.1575980 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Jornades, congressos i seminaris; 2024; Formació de la Xarxa de Museus Locals activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; jornades_congressos_i_seminaris; 2024; formacio_de_la_xarxa_de_museus_locals Videoformació de 2h, durant 2 dies. <p>Direcció i personal tècnic dels museus de la XML</p> Objectius del curs:Introduir-se en els tipus de protecció legal del patrimoni cultural a Catalunya, històrics i vigents.Conèixer les afectacions de la legislació a escala local pel que fa a competències, obligacions i deures de les administracions, propietaris i ciutadans envers el patrimoni protegit. Continguts:Situació actual de la protecció legal del patrimoni cultural a Catalunya.Tipus de béns susceptibles de declaració i protecció: moble, immoble, immaterial, documental, bibliogràfic i natural.Marc legal: evolució i situació actual.Categories de protecció. BCIN, BCIL, béns catalogats.Procediment de declaració per a BCIN, BCIL i altres béns.Règim aplicable als béns integrants del patrimoni cultural catalàAltres tipus de protecció de béns patrimonials. Altres catàlegs. Professora: María del Agua Cortés Elía, tècnica de patrimoni cultural de l’OPC nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-16 02:37
Estadístiques 2024
Agenda corporativa

Mitjana 2024: 8,34 consultes/dia

Sabies que...?

...pots recuperar la informació dels museus en format RDF?

Actualment la API ofereix el retorn de les dades en format JSON per defecte, però se'n poden especificar d'altres com ara XML, CSV i RDF.

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/museus/format/rdf-xml