Detall - agendadiba366223638
Tipus de contingut: acte | Dataset: actesdiba_ca
ID
agendadiba366223638
Títol
Gestió i Direcció de Mercats Municipals: Nivel Avançat. Codi EXT2022/0231
Data d'inici
2022-03-30 10:00:00
Data de finalització
2022-03-30 12:00:00
Descripció
Els objectius del curs son conèixer les principals variables de màrqueting que afecten a un mercat municipal. Es partirà dels diferents tipus de gestió d'un mercat: directa, indirecta i altres i s'analitzarà el contingut del reglament del mercat fent especial menció a la definició del mix comercial.
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
https://www.diba.cat/web/agenda/-/gestio-i-direccio-de-mercats-municipals-nivel-avancat-codi-ext2022-02-4
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Via Zoom
Adreça
Via Zoom
Codi postal
Nom del municipi
Localització
41.3955350,2.1575980
Web
http://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=14469
Col·laboradors
Municipi
Temes
1
Etiquetes
Comerç i consum; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; general; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona
Categoria
comerc_i_consum; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; general; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
6 sessions, 12 hores en total
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Es partirà dels conceptes bàsics de màrqueting, les 4 p’s i s'aniran posant exemples a un mercat. A partir d'aquí s'analitzarà la potencialitat de les dades de les afluències per a conèixer l'evolució d'un mercat i les seves perspectives. Posteriorment s'analitzaran els principals indicadors del client en relació als hàbits i al perfil. Creuant dades d'afluències i vendes s'obtenen els clients únics i es pot dibuixar una àrea d'influència.
Cercador/Codi
nominatim/TIMEOUT
Url Inscripcions
Identificador secundari