Detall - agendadiba366223638
Tipus de contingut: acte
| Dataset: actesdiba_ca
- ID
- agendadiba366223638
- Títol
- Gestió i Direcció de Mercats Municipals: Nivel Avançat. Codi EXT2022/0231
- Data d'inici
- 2022-03-30 10:00:00
- Data de finalització
- 2022-03-30 12:00:00
- Descripció
- Els objectius del curs son conèixer les principals variables de màrqueting que afecten a un mercat municipal. Es partirà dels diferents tipus de gestió d'un mercat: directa, indirecta i altres i s'analitzarà el contingut del reglament del mercat fent especial menció a la definició del mix comercial.
- Imatge
- Organitzadors
- Enllaç web
- https://www.diba.cat/web/agenda/-/gestio-i-direccio-de-mercats-municipals-nivel-avancat-codi-ext2022-02-4
- Telèfon
- Correu de contacte
- Nom del lloc
- Via Zoom
- Adreça
- Via Zoom
- Codi postal
- Nom del municipi
- Localització
- 41.3955350,2.1575980
- Web
- http://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=14469
- Col·laboradors
- Municipi
- Temes
- 1
- Etiquetes
- Comerç i consum; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; general; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona
- Categoria
- comerc_i_consum; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; general; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona
- Relació amb el punt
- Preu
- Peu Imatge
- Durada
- Observacions d'horari
- 6 sessions, 12 hores en total
- Dies
- Tipus
- Públic
- Observacions
- Comarca
- Documentació
- Assistents
- Aforament
- Inscripció
- Cos
- Es partirà dels conceptes bàsics de màrqueting, les 4 p’s i s'aniran posant exemples a un mercat. A partir d'aquí s'analitzarà la potencialitat de les dades de les afluències per a conèixer l'evolució d'un mercat i les seves perspectives. Posteriorment s'analitzaran els principals indicadors del client en relació als hàbits i al perfil. Creuant dades d'afluències i vendes s'obtenen els clients únics i es pot dibuixar una àrea d'influència.
- Cercador/Codi
- nominatim/TIMEOUT
- Url Inscripcions
- Identificador secundari