ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba377261968 23a edició de l'Ecoviure a Manresa 2022-10-17 10:00:00 2022-10-23 23:59:59 Del 17 al 23 d’octubre de 2022, tindrà lloc a Manresa una nova edició de la fira Ecoviure, un esdeveniment que gira entorn del medi ambient i la sostenibilitat des de diferents sectors. https://www.diba.cat/web/agenda/-/23a-edici%C3%B3-de-l-ecoviure-a-manresa Centre de Manresa – Passeig Pere III i Plaça Sant Domènec - Centre de Manresa – Passeig Pere III i Plaça Sant Domènec - http://www.firamanresa.cat/ecoviure/article/14913-engeguen-els-motors-per-la-23a-edicio-de-l-ecoviure 1 Ecoviure oferirà diferents activitats per a tots els públics relacionades amb el sector del medi ambient, des d’exposicions fins a xerrades, passant per la projecció de pel·lícules. En paral·lel, tindran lloc unes jornades tècniques professionals que giraran entorn a quatre eixos: Aigua, Energia, Agricultura ecològica i Residus. Aquestes es duran a terme al Palau Firal de Manresa. Des de 1997, Ecoviure és una fira multisectorial que gira entorn la sostenibilitat ambiental, social i econòmica del planeta, que té com a objectiu ser el punt de trobada entre persones i professionals que, des de diferents àmbits, tenen consciència pel món que en el que vivim i es preocupen per conservar-lo i millorar-lo. Està organitzada per l’Ajuntament de Manresa i la Fundació Turisme i Fires de Manresa en col·laboració amb la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona, la Cambra de Comerç de Manresa, el Consorci del Bages per a la Gestió de Residus, Aigües de Manresa i l’Escola Agrària de Manresa. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba269227137 23è Fòrum FEDAIA 2019-10-10 08:00:00 2019-10-11 14:00:00 El proper 20 de novembre del 2019 es commemora el 30è Aniversari de la Convenció dels Drets dels infants. En aquest marc, la 23è edició del Fòrum FEDAIA pretén aportar una mirada constructiva vers la multiplicitat d'infàncies, adolescències i famílies a les que atenem. https://www.diba.cat/web/agenda/-/23e-forum-fedaia CaixaForum. Centre Social i Cultural de l'Obra Social Av. de Francesc Ferrer i Guàrdia 6-8 Barcelona CaixaForum. Centre Social i Cultural de l'Obra Social Av. de Francesc Ferrer i Guàrdia 6-8 Barcelona 41.3717370,2.1494390 http://www.forumfedaia.org/ 1 Entitats; Diputació; Feminismes i Igualtat; Barcelonès; Jornades, congressos i seminaris; general; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Barcelona entitats; diputacio; feminismes_i_igualtat; barcelones; jornades_congressos_i_seminaris; general; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; barcelona Davant dels vertiginosos canvis socials i els reptes actuals i aquells que ja podem albirar, necessitem valorar quines són les necessitats que detectem, com les abordem i amb quines estratègies i eines, per tal de dissenyar, construir i compartir altres 'mirades'. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-06-07 17:55
agendadiba357842929 24è Fòrum FEDAIA 2021-11-22 00:00:00 2021-11-26 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/24%C3%A8-f%C3%B2rum-fedaia http://www.forumfedaia.org/ 1 Entitats; Jornades, congressos i seminaris; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona entitats; jornades_congressos_i_seminaris; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona Assistència virtual Us esperen tres dies intensos que, mitjançant xerrades inspiracionals, tallers, debats, converses, hackatons i la participació d’infants i joves de les entitats. Des de FEDAIA tenen per objectiu que aquest espai de trobada us permeti posar en comú situacions i necessitats col·lectives per tal de trobar eines de millora a partir de compartir coneixements i estratègies de forma conjunta. A més, aquest any, amb la finalitat d’incorporar la participació d’infants i joves han creat un espai dins del mateix fòrum per tal de que puguin participar i opinar. El Fòrum FEDAIA 2020 constarà de tres blocs, un per dia: Bloc 1: L’acció professional i el benestar emocional. Bloc 2: El benestar emocional dels infants, adolescents i famílies. Impacte i futur. Bloc 3: El benestar emocional dels infants en altres països. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-06-07 17:54
agendadiba406213460 24 Assemblea de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat 2024-03-07 09:00:00 2024-03-07 17:00:00 24a edició de la trobada anual de les persones representants dels ens locals que formen part de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat. https://www.diba.cat/web/agenda/-/24-assemblea-xarxa-de-ciutats-i-pobles-cap-a-la-sostenibilitat Auditori Eduard Toldrà (c/ d'Olesa de Bonesvalls, 8) de Vilanova i la Geltrú Auditori Eduard Toldrà (c/ d'Olesa de Bonesvalls, 8) de Vilanova i la Geltrú 41.2299823,1.7261602 https://www.diba.cat/web/xarxasost/-/24a-assemblea-de-la-xarxa-de-ciutats-i-pobles-cap-a-la-sostenibilitat 1 https://formularis.diba.cat/activitats/inscripcions-24a-assemblea-xarxa-ciutats-pobles-cap-sostenibilitat L’assemblea de la Xarxa és l’òrgan de decisió de l’associació, però també és l’espai natural de trobada per als representants electes membres de la Xarxa. Aquesta serà l’assemblea que iniciarà el mandat 2023-2027 i que reunirà per primera vegada aquest any a les persones representants dels 320 ens locals que conformen la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba355568243 24 hores en ciclomotors a la Vall de Tenes 2021-09-03 00:00:00 2021-09-05 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/24-hores-en-ciclomotors-a-la-vall-de-tenes Lliçà d'Amunt (Barcelona) Lliçà d'Amunt (Barcelona) http://www.24hores.cat 1 esportius; Esdeveniments; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Lliçà de d'Amunt esportius; esdeveniments; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; llica_de_damunt nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-06-07 17:53
agendadiba404654458 24a Assemblea de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat 2024-03-07 09:00:00 2024-03-07 17:00:00 24a edició de la trobada anual de les persones representants dels ens locals que formen part de la Xarxa. https://www.diba.cat/web/agenda/-/24a-assemblea-de-la-xarxa-de-ciutats-i-pobles-cap-a-la-sostenibilitat Auditori Eduard Toldrà. C/ d'Olesa de Bonesvalls, 8, Vilanova i la Geltrú. Auditori Eduard Toldrà. C/ d'Olesa de Bonesvalls, 8, Vilanova i la Geltrú. 1 Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica area_daccio_climatica_i_transicio_energetica Ja s'han obert les inscripcions per a la 24a edició de l'Assemblea General de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat. Enguany, la trobada serà el 7 de març a l'Auditori Eduard Toldrà de Vilanova i la Geltrú. Ja us podeu inscriure en el següent enllaç. L'horari de l'Assemblea serà de 9 a 17 h, inclourà dinar i una visita tècnica a un projecte de sostenibilitat destacat de la ciutat de Vilanova i la Geltrú. L’assemblea de la Xarxa és l’òrgan de decisió de l’associació, però també és l’espai natural de trobada per als representants electes membres de la Xarxa. Aquesta serà l’assemblea que iniciarà el mandat 2023-2027 i que reunirà per primera vegada aquest any a les persones representants dels 320 ens locals que conformen la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat. Properament es publicarà el programa de la jornada i tots els detalls dels punts que es tractaran. De moment us podeu inscriure i reservar-vos la data a les vostres agendes! nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-06-07 17:52
agendadiba406561826 24a Assemblea de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat 2022-03-07 09:00:00 2022-03-07 17:30:30 24a edició de la trobada anual de les persones representants dels ens locals que formen part de la Xarxa. https://www.diba.cat/web/agenda/-/24a-assemblea-de-la-xarxa-de-ciutats-i-pobles-cap-a-la-sostenibilitat-1 Auditori Eduard Tolrà (Olesa de Bonesvalls 8 - 08800 Vilanova i la Geltrú) Auditori Eduard Tolrà (Olesa de Bonesvalls 8 - 08800 Vilanova i la Geltrú) 41.2241992,1.7256327 1 nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba352067908 24a Edició de la Festa de l'Esport Català 2021-05-18 20:00:00 2021-05-18 21:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/24a-edici%C3%B3-de-la-festa-de-l-esport-catal%C3%A0 Auditori Axa Auditori Axa 41.3955350,2.1575980 1 Esdeveniments; Àrea d'Educació; Educació; Escudé Rodríguez, David; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona; Grup d'interès esdeveniments; area_deducacio; educacio; escude_rodriguez_david; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres <p>Gerard Figueras, secretari general de l'Esport i Activitat Física generalitat de Catalunya</p> <p>Alejandro Blanco, president Comité Olímpico Español</p> <p>Jaume Collboni, primer tinent alcalde Ajuntament de Barcelona</p> <p>David Escudé, diputat delegat d'Esports</p> <p>Meritxell Budó, consellera de la Presidència Generalitat de Catalunya</p> <p>Anna Caula, vicepresidenta del Parlament</p> <p>Gerard Esteva, president Unió Federacions Esportives Catalunya</p> <p>Jèssica Albiach, diputada al Parlament</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-06-07 17:55
agendadiba404437467 24a edició del Premi Comerç de Barcelona 2023-11-16 20:00:00 2023-11-16 23:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/24a-edici%C3%B3-del-premi-comer%C3%A7-de-barcelona Drassanes Reials Drassanes Reials 41.3753594,2.1762375 1 Barcelonès; Esdeveniments; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Serra i Luque, Olga; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona barcelones; esdeveniments; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; serra_i_luque_olga; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>Olga Serra Luque, diputada delegada de Comerç i Consum</p> <p></p> nominatim/OK Agenda electes 2024-06-07 17:52
agendadiba358446873 24a Nit de la Solidaritat de Mataró 2021-10-22 19:00:00 2021-10-22 23:59:59 L'Ajuntament de Mataró, a través de les seves col·laboracions en projectes de cooperació per al desenvolupament, impulsa la solidaritat internacional de la ciutat, amb el suport de la Diputació de Barcelona. https://www.diba.cat/web/agenda/-/24a-nit-de-la-solidaritat-de-matar%C3%B3 Mataró Mataró 1 La Nit de la Solidaritat, que enguany se celebra el divendres 22 d'octubre de 2021, és la vetllada durant la qual es presenten els projectes solidaris als quals l’Ajuntament de Mataró i el Consell Municipal per la Solidaritat i la Ciutadania Global han donat suport durant l'any anterior. A part d’un acte central, es programen diverses activitats entorn d’aquest dia. La 24a. Nit de la Solidaritat posa l’accent en el dret a migració, refugi i asil amb perspectiva de gènere. Les dones desplaçades es troben en situació de vulnerabilització múltiple. En primer lloc, pel simple fet de ser dones en una societat predominantment heteropatriarcal, i en segon lloc, per la seva situació de migrants. És per aquest motiu que enguany s'aposta per aquest nou enfocament tan necessari i que ha estat poc abordat en moltes de les polítiques migratòries fins a la data. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba401999040 25è aniversari de COCARMI 2023-11-30 09:00:00 2023-11-30 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/25%C3%A8-aniversari-de-cocarmi 934022160 g.serveissocials@diba.cat Ca l'Alier, Pere IV, 362 - Barcelona Ca l'Alier, Pere IV, 362 - Barcelona 1 Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona 9:30-11:30 nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-06-07 17:52
agendadiba358219115 25è Aniversari de Salut Mental Catalunya 2021-10-05 17:00:00 2021-10-05 19:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/25%C3%A8-aniversari-de-salut-mental-catalunya CaixaForum de Barcelona- Av. Francesc Ferrer i Guàrdia, 6-8, 08038 Barcelona​​​​​​​ CaixaForum de Barcelona- Av. Francesc Ferrer i Guàrdia, 6-8, 08038 Barcelona​​​​​​​ 41.3955350,2.1575980 1 diputat/diputada; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Moret Sabidó, Lluïsa; Inauguració i/o cloenda; Jornada diputatdiputada; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; moret_sabido_lluisa; inauguracio_io_cloenda; jornada <p>Joana Prats, directora de l’Àrea de Relacions amb Entitats Socials de la Fundació ”la Caixa”<br /> conseller de Salut de la Generalitat de Catalunya, Hble. Sr. Josep Maria Argimon<br /> regidora de Salut, Envelliment i Cures, Ajuntament Barcelona, Gemma Tarafa<br /> diputada i presidenta de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social de la Diputació de Barcelona, Lluïsa Moret<br /> presidenta de Salut Mental Catalunya, Enriqueta Vidal<br /> Laura Pellisé, responsable de participació de Salut Mental Catalunya.<br /> Marta Poll, directora de Salut Mental Catalunya.</p> <p>Josep Lavin, president de la Coordinadora d’entitats de salut mental i<br /> addiccions Salut Mental de Terres de Lleida<br /> Enric Arqués, president de Fòrum Salut Mental i Addiccions<br /> Gina Pol, 1a tinent d’alcalde a l’Ajuntament de Sant Just Desvern i consellera<br /> de salut del Consell Comarcal del Baix Llobregat</p> <p>Ángel Urbina, vicepresident de Salut Mental Catalunya.<br /> Cloenda a càrrec del M. Hble. Sr. Pere Aragonès i Garcia, president de la<br /> Generalitat de Catalunya.<br /> <br />  </p> <p>​​​​​​​</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-06-07 17:54
agendadiba404475528 25è Aniversari La Roca Village. 2023-10-06 10:00:00 2023-10-06 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/25%C3%A8-aniversari-la-roca-village. 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Mut i Bosque, Josep Ramon; Lliurament de premis; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona area_de_comerc_consum_i_salut_publica; mut_i_bosque_josep_ramon; lliurament_de_premis; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>President delegat de l'Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública, Josep Ramon Mut i Bosque</p> <p></p> nominatim/OK Agenda electes 2024-06-07 17:52
agendadiba375650033 25 + 2 aniversari Fundació Cassià Just Cuina Justa (Delegació de Presidència) 2022-09-22 18:00:00 2022-09-22 21:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/25-2-aniversari-fundaci%C3%B3-cassi%C3%A0-just-cuina-justa-delegaci%C3%B3-de-presid%C3%A8ncia- Paraninf de l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona Paraninf de l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; diputat/diputada; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Moret Sabidó, Lluïsa; Inauguració i/o cloenda; Jornada area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; diputatdiputada; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; moret_sabido_lluisa; inauguracio_io_cloenda; jornada <p style='text-indent:3.0pt; margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></span></p> <ul> <li style='margin-left:8px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'> Mgfc. Dr. Joan Guàrdia, rector de la Universitat de Barcelona. </span></span></span></li> <li style='margin-left:8px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'> Excm. Sr. Josep Lluís Cleries, senador i president de la Fundació Cuina Justa. </span></span></span></li> <li style='margin-left:8px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'> Hble. Sra. Violant Cervera, consellera de Drets Socials. </span></span></span></li> <li style='margin-left:8px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'> M. Hble. Sr. José Montilla, ex president de la Generalitat de Catalunya. </span></span></span></li> <li style='margin-left:8px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'> M. Hble. Sra. Laura Borràs, presidenta del Parlament de Catalunya en funcions suspeses. </span></span></span></li> <li style='margin-left:8px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'> M. Hble. Sr. Joan Rigol, ex president del Parlament de Catalunya i ex president del Patronat de Cuina Justa. </span></span></span></li> <li style='margin-left:8px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'> Rvdm. Pare Manel Gasch, abat de l’Abadia de Montserrat. </span></span></span></li> <li style='margin-left:8px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'> Il·lma. Sra. Lluïsa Moret, alcaldessa de Sant Boi de Llobregat i diputada de la Diputació de Barcelona. </span></span></span></li> <li style='margin-left:8px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'> Il·lm. Sr. Isidre Sierra, alcalde de Sant Climent de Llobregat. </span></span></span></li> <li style='margin-left:8px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'> Sr. Toni Morral, delegat del Govern de la Generalitat de Catalunya a Barcelona. </span></span></span></li> <li style='margin-left:8px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'> Sra. Anna Figueras, secretària d'Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya. </span></span></span></li> <li style='margin-left:8px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'> Sr. José A. Monteagudo, conseller d'Acció Social del Consell Comarcal del Baix Llobregat. </span></span></span></li> <li style='margin-bottom:11px; margin-left:8px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'> Sr. Josep Vidal, director general d’Economia Social i Solidària. </span></span></span></li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-06-07 17:53
agendadiba357789404 25 anys de Salut Mental Catalunya 2021-10-05 17:00:00 2021-10-05 17:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/25-anys-de-salut-mental-catalunya CaixaForum Barcelona Avinguda Francesc Ferrer i Guàrdia, 6-8, 08038, Barcelona CaixaForum Barcelona Avinguda Francesc Ferrer i Guàrdia, 6-8, 08038, Barcelona 41.3711190,2.1498110 https://www.salutmental.org/25-anys-smc-dia-mundial-2021/ 1 Entitats; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona entitats; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona Salut Mental Catalunya està d’aniversari i ho volen celebrar amb totes les persones que han format part de la seva història. Ho celebraran el proper dimarts 5 d’octubre a la tarda en un acte que servirà també per commemorar el Dia Mundial de la Salut Mental 2021. La celebració es farà al CaixaForum Barcelona (Avinguda Francesc Ferrer i Guàrdia, 6-8, 08038, Barcelona) amb les limitacions d’aforament per la pandèmia. L’assistència només es farà per invitació personal i tothom podrà seguir la retransmissió per streaming a través del nostre canal de Youtube. L’acte estarà conduït pel comunicador Òscar Dalmau i comptarà amb l’actuació de la ballarina Laura Mestres de Ca La Vidala. Agraïm la seva col·laboració, com també als voluntaris de l’Associació Salut Mental Barcelonès Nord, a la Fundació “la Caixa”, a la Diputació de Barcelona i a Clementina. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-06-07 17:54
agendadiba353428146 Reunió Cercle d'Economia. La gran reconstrucció. Reptes i Oportunitats per l'empresa, l'economia i la política 2021-06-16 15:00:00 2021-06-16 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/250-aniversari-de-fome-1 Hotel W Barcelona. Pl. Rosa dels Vents, 1, Barcelona Hotel W Barcelona. Pl. Rosa dels Vents, 1, Barcelona 41.3685959,2.1900015 1 Ciutadania; Economia i treball; Jornades, congressos i seminaris; Àrea de Presidència; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Presidència; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Menor Cantador, Eva; Marín Martínez, Núria; Grup d'interès ciutadania; economia_i_treball; jornades_congressos_i_seminaris; area_de_presidencia; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; presidencia; desenvolupament_economic_i_turisme; menor_cantador_eva; marin_martinez_nuria; grup_dinteres 15:20h <p>Núria Marín, presidenta de la Diputació de Barcelona</p> <p>Eva Menor, diputada presidenta delegada de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç</p> <p>Felip VI, rei d'Espanya</p> <p>Moon Jae In, president de Corea del Sud</p> <p>Pere Aragonès, president de la Generalitat de Catalunya​​​​​​​</p> <p>Ada Colau, alcaldessa de Barcelona</p> <p>Javier Faus, president del Cercle d'Economia</p> <p>Marc Puig, vicepresident del Cercle d'Economia</p> <p>José m. Álvarez-Pallete, president de Telefònica</p> <p>Ana Botín, presidenta executiva del Banco Santander</p> <p>Pablo Isla, president d'Inditex</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-06-07 17:55
agendadiba353177538 Ratificació de la signatura del conveni de la 10a Edició del Programa Accelera el Creixement 2021-06-10 11:30:30 2021-06-10 12:30:30 https://www.diba.cat/web/agenda/-/250-aniversari-de-foment Seu de PIMEC. C/ Viladomat, 174 de Barcelona Seu de PIMEC. C/ Viladomat, 174 de Barcelona 1 Ciutadania; Brinquis Pérez, Manuel; Villamayor Caamaño, Javier; Economia i treball; Esdeveniments; Àrea de Presidència; diputat/diputada; Personal directiu professional; Presidència; Menor Cantador, Eva; Marín Martínez, Núria; Grup d'interès ciutadania; brinquis_perez_manuel; villamayor_caamano_javier; economia_i_treball; esdeveniments; area_de_presidencia; diputatdiputada; personal_directiu_professional; presidencia; menor_cantador_eva; marin_martinez_nuria; grup_dinteres 11.30h <p>Núria, Marín, presidenta de la Diputació de Barcelona</p> <p>Eva Menor, diputada presidenta delegada de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç</p> <p>Antoni Cañete, president de PIMEC</p> <p>Manuel Brinquis, director del Gabinet de la Presidència</p> <p>Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç</p> <p>David Giménez, director gerent de PIMEC</p> <p>Annabel Cuatrecases, coordinadora del programa de PIMEC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-06-07 17:55
agendadiba370596897 25a Nit de la Solidaritat de Mataró 2022-06-17 19:00:00 2022-06-17 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/25a-nit-de-la-solidaritat-de-matar%C3%B3 Espai Mataró Connecta. Espai Mataró Connecta. 41.5392010,2.4484790 1 La Nit de la Solidaritat celebra el 25è aniversari el 17 de juny, a partir de les 19.30 h, a l’Espai Mataró Connecta. En primer lloc es projectarà el documental “25 anys enfortint llaços de solidaritat” que fa un repàs a la trajectòria de la ciutat en aquest àmbit de cooperació i desenvolupament.El documental, que recull diversos testimonis, ha estat una producció de Clack. A continuació hi haurà el debat/xerrada “Els reptes de la Justícia Global. La cooperació internacional que necessitem” que comptarà amb les següents ponents: -Paulina Ríos (Oaxaca, México), periodista fundadora de Pàgina 3, integrant de l’Aliança de Mitjans de la Xarxa Periodistes de a Peu, i acollida en l’actualitat per la Taula per Mèxic i l’Ajuntament de Barcelona. -Bea Felipe, Investigadora Associada al Centre d´Estudis de Dret Ambiental de Tarragona (CEDAT, URV), fundadora de CICrA Justicia Ambiental i membre d’Enginyeria sense Fronteres. -Miquel Carrillo, consultor en cooperació internacional, membre del Consell català de cooperació i del Consell de foment de la pau, i vocal de coherència de polítiques a la junta de govern de la Coordinadora estatal d’ONGD. 20 de juny, persones refugiades Amb motiu del Dia Internacional de les persones refugiades, el 20 de juny, Mataró se suma a la campanya “Siguem Refugi, per un món sense camps” (www.siguemrefugi.com) De suport a la campanya es faran diverses accions: -La il·luminació de la façana de l’Ajuntament, la nit del 19 al 20 de juny, en color blau. - L’exposició “Un món de camps” que es podrà veure al vestíbul de l’Ajuntament del 20 de juny al 4 de juliol. -El 20 de juny, a les 18 h, es farà la lectura del manifest davant de l’Ajuntament a càrrec del Consell Municipal per la Solidaritat i la Ciutadania Global i una “perfomance” a càrrec de La Nave Dance Studio. En la programació també està prevista la projecció del film “Parásitos” el 14 de juny, al Foment Mataroní. Aquesta iniciativa compta amb el suport de la Diputació de Barcelona. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba408933385 25è Aniversari APSOCECAT 2024-03-13 18:00:00 2024-03-13 19:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/25e-aniversari-apsocecat 934022160 g.serveissocials@diba.cat Auditori de les Cotxeres de Sants (Pas de Fructuós Gelabert, 6, Sants-Montjuïc, 08014 Barcelona) Auditori de les Cotxeres de Sants (Pas de Fructuós Gelabert, 6, Sants-Montjuïc, 08014 Barcelona) 41.3760426,2.1368738 1 Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Muñoz Luque, José; Lliurament de premis; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Grup d'interès esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; munoz_luque_jose; lliurament_de_premis; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-06-07 17:52
agendadiba236204111 26a Mitja Marató Montornès-Montmeló-Vilanova del Vallès-La Roca del Vallès 2019-03-24 10:00:00 2019-03-24 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/26a-mitja-marato-montornes-montmelo-vilanova-del-valles-la-roca-del-valles http://mitjamontornes.com/ 1 esportius; Esdeveniments; general; Vilanova del Vallès; La Roca del Vallès; Montmeló; Montornès del Vallès; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona esportius; esdeveniments; general; vilanova_del_valles; la_roca_del_valles; montmelo; montornes_del_valles; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-06-07 17:53
agendadiba164569184 26th EBLIDA Annual Council Meeting & EBLIDA-NAPLE Conference 2018 2018-05-30 00:00:00 2018-05-31 23:59:59 Organitza: EBLIDA (The European Bureau of Library, Information and Documentation Association) Amb el tema: 'Libraries bridging borders'. Les biblioteques i els bibliotecaris treballen cada vegada més en un entorn transfronterer, ja sigui relacionat amb països, disciplines, preservació, coneixement, drets d'autor o qualsevol de les qüestions relacionades amb l'accés lliure a la informació. Perquè la lliure circulació del coneixement passi, necessitem que les biblioteques superin les fronteres. Programa provisional https://www.diba.cat/web/agenda/-/26th-eblida-annual-council-meeting-eblida-naple-conference-2018 Estrasburg, França Estrasburg, França 1 general; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona general; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-06-07 17:52
agendadiba398992502 27è Fòrum FEDAIA 2023-10-25 17:00:00 2023-10-25 19:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/27%C3%A8-f%C3%B2rum-fedaia 934022160 g.serveissocials@diba.cat Francesca Bonnemaison. Sala La Cuina. Francesca Bonnemaison. Sala La Cuina. 1 Jornades, congressos i seminaris; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Grup d'interès jornades_congressos_i_seminaris; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres 17:00-19:00 <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Sr. Josep Muñoz, gerent de Serveis Socials</span></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-06-07 17:52
agendadiba360095554 27èna. edició dels Premis Butaca de Teatre de Catalunya 2021-11-15 20:00:00 2021-11-15 22:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/27%C3%A8na.-edici%C3%B3-dels-premis-butaca-de-teatre-de-catalunya Teatre Monumental de Mataró, carrer de la Riera, 169 de Mataró Teatre Monumental de Mataró, carrer de la Riera, 169 de Mataró 41.3955350,2.1575980 1 Mascarell Canalda, Ferran mascarell_canalda_ferran <p>Ferran Mascarell, vicepresident tercer de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-06-07 17:54
agendadiba375054215 27a edició del Barrejant, la Trobada de la Solidaritat de Sant Boi de Llobregat 2022-10-07 00:00:00 2022-10-09 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/27a-edici%C3%B3-del-barrejant-la-trobada-de-la-solidaritat-de-sant-boi-de-llobregat Diferents emplaçaments Diferents emplaçaments 1 En un moment marcat per la violència i les armes, la 27a edició del Barrejant, la Trobada de la Solidaritat de Sant Boi de Llobregat, fa un crit a la vida, digna i justa, per reconnectar-se i reivindicar una visió transformadora del objectius de desenvolupament sostenible. El 7, 8 i 9 d’octubre Can Massallera i la Plaça Teresa Valls i Diví acolliran les activitats previstes. Com cada any, el Barrejant esdevé punt de trobada entre la ciutadania, entitats de cooperació de la ciutat i algunes de les propostes arístiques, culturals i activistes referents arreu del territori, per compartir i reflexionar. La música, el teatre, la comèdia, la dansa, la poesía, les converses, el joc i les tradicions ompliran de vida Sant Boi, de la mà de Las Karamba, Asaari Bibang, Landry, Homeland Dance Company, Ngomez Nokass i els Diables de Casablalnca entre molts altres. La imatge del cartell d’enguay ha estat dissenyada per l’artista colombiana Laia Motta, inspirant-nos a preservar la vida en totes les seves formes des de la bellesa de les seves il· lustracions. Un homenatge a l’alegria, el joc, la reflexió, la comunitat i la natura. Us convidem un cop més a unir-vos a la festa de la solidaritat, i gaudir de totes les activitats programades amb les vostres famílies, amistats i veïnes. Feliç Barrejant ! nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba374841905 El Cros de Sant Cugat 2022-11-13 00:00:00 2022-11-13 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/27a-edicio-de-la-primera-marato-de-muntanya-de-catalunya 41.4768203,2.0836101 http://www.omet.santcugat.cat/ 1 esportius; Vallès Occidental; Esdeveniments; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Sant Cugat del Vallès esportius; valles_occidental; esdeveniments; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; sant_cugat_del_valles nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-06-07 17:52
agendadiba352336632 28è Memorial Internacional de la Sida 2021-05-22 11:00:00 2021-05-22 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/28%C3%A8-memorial-internacional-de-la-sida Jardí d'Aclimatació de Montjuïc-Avinguda de l'Estadi, 42, 48, 08038 Barcelona​​​​​​​ Jardí d'Aclimatació de Montjuïc-Avinguda de l'Estadi, 42, 48, 08038 Barcelona​​​​​​​ 41.3955350,2.1575980 1 diputat/diputada; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Moret Sabidó, Lluïsa; Jornada diputatdiputada; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; moret_sabido_lluisa; jornada <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Lluïsa Moret - Presidenta delegada de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social</font></font><b> </b></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Guida Obrador- Gerenta de Serveis de Salut Pública i Consum​​​​​​​</font></font></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'><font face='Calibri'>​​​​​​​Representants de diferents administracions</font></font></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-06-07 17:55
agendadiba398796510 28a Nit de l’Empresa de CECOT 2023-10-26 00:00:00 2023-10-26 23:59:59 Hi assisteix la presidenta Delegada de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme, Eva Menor, per delegació de la Presidència. https://www.diba.cat/web/agenda/-/28a-nit-de-l-empresa-de-cecot Teatre-Auditori de Sant Cugat (Pl. de Victòria dels Àngels, 1, Sant Cugat del Vallés) Teatre-Auditori de Sant Cugat (Pl. de Victòria dels Àngels, 1, Sant Cugat del Vallés) 41.4698398,2.0892685 1 Alvarez Jurado, Anna; Economia i treball; Esdeveniments; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Personal directiu professional; Menor Cantador, Eva; Lliurament de premis alvarez_jurado_anna; economia_i_treball; esdeveniments; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; personal_directiu_professional; menor_cantador_eva; lliurament_de_premis Imatge de la jornada A les 19h. <p>Félix Bolaños, ministre de la Presidència, Relacions amb les Corts i Memòria Democràtica del Govern d'Espanya</p> <p>Pere Aragonès, president de la Generalitat de Catalunya</p> <p>Salvador Illa, primer secretari del PSC i cap de l'oposició al parlament de la Generalitat de Catalunya</p> <p>Josep Ma. Vallès, alcalde de Sant Cugat del Vallés</p> <p>Xavier Panés, president de la CECOT</p> <p>Ninna Torres, presidenta del Cercle CECOT de Joves Empresaris</p> <p>Anna Álvarez, coordinadora de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Xavier Coral, periodista i conductor de l’esdeveniment</p> <p>Premiats i altres assistents.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-06-07 17:52
agendadiba390195175 28a Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica 2023-03-09 19:00:00 2023-03-09 22:00:00 28a Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica https://www.diba.cat/web/agenda/-/28a-nit-de-les-telecomunicacions-i-la-inform%C3%A0tica Auditori (Lepant, 150, de Barcelona) Auditori (Lepant, 150, de Barcelona) 41.3955350,2.1575980 1 Forcadell Esteller, Francesc Xavier; Barcelonès; Àrea de Bon Govern, Transparència i Participació; diputat/diputada; Personal directiu professional; Verdaguer Montanyà, Marc; Lliurament de premis; Barcelona forcadell_esteller_francesc_xavier; barcelones; area_de_bon_govern_transparencia_i_participacio; diputatdiputada; personal_directiu_professional; verdaguer_montanya_marc; lliurament_de_premis; barcelona <p>Sr. Marc Verdaguer, diputat de l'Àrea d'Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial</p> <p>Sr. Xavier Forcadell, coordinador de l'Àrea d'Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-06-07 17:53
agendadiba370828457 29è CONGRÉS DE FIRES DE CATALUNYA Vic_ Inauguració 2022-06-15 00:00:00 2022-06-15 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/29%C3%A8-congr%C3%89s-de-fires-de-catalunya-vic_-inauguraci%C3%B3 934 049 296 gs.comerc@diba.cat Ronda Francesc Camprodon, 2 Vic Ronda Francesc Camprodon, 2 Vic 41.9346800,2.2569300 1 Exposició presencial (dades bàsiques); Comerç i consum; Jornades, congressos i seminaris; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Vilamala Bastarras, Sergi; Inauguració i/o cloenda exposicio_presencial_dades_basiques; comerc_i_consum; jornades_congressos_i_seminaris; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; vilamala_bastarras_sergi; inauguracio_io_cloenda De 9.30h a 12.00h <p>Sra. Anna Erra Solà, alcaldessa de Vic</p> <p>Sr. Jordi Torrades, director general Comerç Generalitat de Catalunya</p> <p>Sr. Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Começ de Diputació de Barcelona</p> <p>Sra. Coralí Cunyat, presidenta FEFIC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-06-07 17:54
agendadiba370013217 29è Memorial Internacional de la Sida 2022-05-21 11:00:00 2022-05-21 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/29%C3%A8-memorial-internacional-de-la-sida Jardí d'Aclimatació - Montjuïc Jardí d'Aclimatació - Montjuïc 1 Esdeveniments; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Naharro Rodríguez, Jesús; Obrador Solé, Guida; Altres esdeveniments; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; naharro_rodriguez_jesus; obrador_sole_guida; altres <p>Jesús Naharro, diputat delegat de Salut Pública i Consum</p> <p>Guida Obrador, gerenta de Serveis de Salut Pública i Consum</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-06-07 17:54
agendadiba347993618 2a Assemblea ordinària de l’Associació Parc Rural del Montserrat 2021-02-23 17:00:00 2021-02-23 18:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/2a-assemblea-ordin%C3%A0ria-de-l-associaci%C3%B3-parc-rural-del-montserrat Reunió virtual mitjançant eines informàtiques Reunió virtual mitjançant eines informàtiques 1 Padrós Selma, Jordi; Territori i parcs naturals; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Personal directiu professional; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Tarin Canales, Josep; Reunió; Agenda; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona padros_selma_jordi; territori_i_parcs_naturals; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; personal_directiu_professional; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; tarin_canales_josep; reunio; agenda; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>Josep Tarin Canales, diputat delegat de Mobilitat, Espais Naturals i Prevenció d'Incendis Forestals</p> <p>Membres de l'Assemblea</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-06-07 17:55
agendadiba354455506 2a edició del curs Claus per a l’organització i gestió integral d’una Fira. Codi: EXT2021/1368 2021-09-29 10:00:00 2021-09-29 12:00:00 Curs de 20 hores de durada. Objectius de la formació: Oferir a les persones participants una formació professional en l'àmbit de l'organització i la gestió integral d'una fira. Facilitar els coneixements teòrics i pràctics que permetin plantejar i dur a terme un projecte firal amb garanties d'èxit. https://www.diba.cat/web/agenda/-/2a-edici%C3%B3-del-curs-claus-per-a-l-organitzaci%C3%B3-i-gesti%C3%B3-integral-d-una-fira.-codi-ext2021/1368 Via Zoom Via Zoom 41.3955350,2.1575980 1 20 hores en total nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba354789554 2a Edició. Adaptació del procés comercial a la nova normalitat. Codi EXT.2021/1367 2021-09-27 10:00:00 2021-09-27 11:00:00 Formació. Codi: EXT: 2021/1367. Planificació i desenvolupament del teixit comercial. 3r Trimestre. Curs de 5h de durada. Objectius: treballar sobre digitalització. Prospecció; contacte; presentació. L’embut de vendes. https://www.diba.cat/web/agenda/-/2a-edici%C3%B3.-adaptaci%C3%B3-del-proc%C3%A9s-comercial-a-la-nova-normalitat.-codi-ext.2021/1367 Curs Zoom Curs Zoom 41.3955350,2.1575980 1 5 hores en total nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba354789566 2a Edició. Adaptació del procés comercial a la nova normalitat. Codi EXT.2021/1367 Duplica 0 2021-09-30 10:00:00 2021-09-30 11:00:00 Formació. Codi: EXT: 2021/1367. Planificació i desenvolupament del teixit comercial. 3r Trimestre. Curs de 5h de durada. Objectius: treballar sobre digitalització. Prospecció; contacte; presentació. L’embut de vendes. https://www.diba.cat/web/agenda/-/2a-edicio-adaptacio-del-proces-comercial-a-la-nova-normalitat-codi-ext-2021-1367 Curs Zoom Curs Zoom 41.3955350,2.1575980 1 5 hores en total nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba354789598 2a Edició. Adaptació del procés comercial a la nova normalitat. Codi EXT.2021/1367 Duplica1 2021-10-18 10:00:00 2021-10-18 11:00:00 Formació. Codi: EXT: 2021/1367. Planificació i desenvolupament del teixit comercial. 3r Trimestre. Curs de 5h de durada. Objectius: treballar sobre digitalització. Prospecció; contacte; presentació. L’embut de vendes. https://www.diba.cat/web/agenda/-/2a-edicio-adaptacio-del-proces-comercial-a-la-nova-normalitat-codi-ext-2021-1367-duplica-0 Curs Zoom Curs Zoom 41.3955350,2.1575980 1 5 hores en total nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba354790317 2a Edició. Adaptació del procés comercial a la nova normalitat. Codi EXT.2021/1367 Duplica2 2021-10-25 10:00:00 2021-10-25 11:00:00 Formació. Codi: EXT: 2021/1367. Planificació i desenvolupament del teixit comercial. 3r Trimestre. Curs de 5h de durada. Objectius: treballar sobre digitalització. Prospecció; contacte; presentació. L’embut de vendes. https://www.diba.cat/web/agenda/-/2a-edicio-adaptacio-del-proces-comercial-a-la-nova-normalitat-codi-ext-2021-1367-duplica1 Curs Zoom Curs Zoom 41.3955350,2.1575980 1 5 hores en total nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba354790363 2a Edició. Adaptació del procés comercial a la nova normalitat. Codi EXT.2021/1367 Duplica3 2021-10-27 10:00:00 2021-10-27 11:00:00 Formació. Codi: EXT: 2021/1367. Planificació i desenvolupament del teixit comercial. 3r Trimestre. Curs de 5h de durada. Objectius: treballar sobre digitalització. Prospecció; contacte; presentació. L’embut de vendes. https://www.diba.cat/web/agenda/-/2a-edicio-adaptacio-del-proces-comercial-a-la-nova-normalitat-codi-ext-2021-1367-duplica2 Curs Zoom Curs Zoom 41.3955350,2.1575980 1 5 hores en total nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba354455536 2a edició del curs Claus per a l’organització i gestió integral d’una Fira. Codi: EXT2021/1368 Duplica 1 2021-10-06 10:00:00 2021-10-06 12:00:00 Curs de 20 hores de durada. Objectius de la formació: Oferir a les persones participants una formació professional en l'àmbit de l'organització i la gestió integral d'una fira. Facilitar els coneixements teòrics i pràctics que permetin plantejar i dur a terme un projecte firal amb garanties d'èxit. https://www.diba.cat/web/agenda/-/2a-edicio-del-curs-claus-per-a-l-organitzacio-i-gestio-integral-d-una-fira-codi-ext2021-13-1 Via Zoom Via Zoom 41.3955350,2.1575980 1 20 hores en total nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba354455518 2a edició del curs Claus per a l’organització i gestió integral d’una Fira. Codi: EXT2021/1368 Duplica 0 2021-10-01 10:00:00 2021-10-01 12:00:00 Curs de 20 hores de durada. Objectius de la formació: Oferir a les persones participants una formació professional en l'àmbit de l'organització i la gestió integral d'una fira. Facilitar els coneixements teòrics i pràctics que permetin plantejar i dur a terme un projecte firal amb garanties d'èxit. https://www.diba.cat/web/agenda/-/2a-edicio-del-curs-claus-per-a-l-organitzacio-i-gestio-integral-d-una-fira-codi-ext2021-1368 Via Zoom Via Zoom 41.3955350,2.1575980 1 20 hores en total nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba354455554 2a edició del curs Claus per a l’organització i gestió integral d’una Fira. Codi: EXT2021/1368 Duplica 2 2021-10-08 10:00:00 2021-10-08 12:00:00 Curs de 20 hores de durada. Objectius de la formació: Oferir a les persones participants una formació professional en l'àmbit de l'organització i la gestió integral d'una fira. Facilitar els coneixements teòrics i pràctics que permetin plantejar i dur a terme un projecte firal amb garanties d'èxit. https://www.diba.cat/web/agenda/-/2a-edicio-del-curs-claus-per-a-l-organitzacio-i-gestio-integral-d-una-fira-codi-ext2021-1368-duplica-1 Via Zoom Via Zoom 41.3955350,2.1575980 1 20 hores en total nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba354455572 2a edició del curs Claus per a l’organització i gestió integral d’una Fira. Codi: EXT2021/1368 Duplica 3 2021-10-13 10:00:00 2021-10-13 12:00:00 Curs de 20 hores de durada. Objectius de la formació: Oferir a les persones participants una formació professional en l'àmbit de l'organització i la gestió integral d'una fira. Facilitar els coneixements teòrics i pràctics que permetin plantejar i dur a terme un projecte firal amb garanties d'èxit. https://www.diba.cat/web/agenda/-/2a-edicio-del-curs-claus-per-a-l-organitzacio-i-gestio-integral-d-una-fira-codi-ext2021-1368-duplica-2 Via Zoom Via Zoom 41.3955350,2.1575980 1 20 hores en total nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba354455590 2a edició del curs Claus per a l’organització i gestió integral d’una Fira. Codi: EXT2021/1368 Duplica 4 2021-10-15 10:00:00 2021-10-15 12:00:00 Curs de 20 hores de durada. Objectius de la formació: Oferir a les persones participants una formació professional en l'àmbit de l'organització i la gestió integral d'una fira. Facilitar els coneixements teòrics i pràctics que permetin plantejar i dur a terme un projecte firal amb garanties d'èxit. https://www.diba.cat/web/agenda/-/2a-edicio-del-curs-claus-per-a-l-organitzacio-i-gestio-integral-d-una-fira-codi-ext2021-1368-duplica-3 Via Zoom Via Zoom 41.3955350,2.1575980 1 20 hores en total nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba354455708 2a edició del curs Claus per a l’organització i gestió integral d’una Fira. Codi: EXT2021/1368 Duplica 5 2021-10-20 10:00:00 2021-10-20 12:00:00 Curs de 20 hores de durada. Objectius de la formació: Oferir a les persones participants una formació professional en l'àmbit de l'organització i la gestió integral d'una fira. Facilitar els coneixements teòrics i pràctics que permetin plantejar i dur a terme un projecte firal amb garanties d'èxit. https://www.diba.cat/web/agenda/-/2a-edicio-del-curs-claus-per-a-l-organitzacio-i-gestio-integral-d-una-fira-codi-ext2021-1368-duplica-4 Via Zoom Via Zoom 41.3955350,2.1575980 1 20 hores en total nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba354455726 2a edició del curs Claus per a l’organització i gestió integral d’una Fira. Codi: EXT2021/1368 Duplica 6 2021-10-22 10:00:00 2021-10-22 12:00:00 Curs de 20 hores de durada. Objectius de la formació: Oferir a les persones participants una formació professional en l'àmbit de l'organització i la gestió integral d'una fira. Facilitar els coneixements teòrics i pràctics que permetin plantejar i dur a terme un projecte firal amb garanties d'èxit. https://www.diba.cat/web/agenda/-/2a-edicio-del-curs-claus-per-a-l-organitzacio-i-gestio-integral-d-una-fira-codi-ext2021-1368-duplica-5 Via Zoom Via Zoom 41.3955350,2.1575980 1 20 hores en total nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba408466371 2a edició del JUSTmercat a Terrassa 2024-03-17 11:00:00 2024-03-17 18:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/2a-edicio-del-justmercat-a-terrassa Zona Sud del Parc de Vallparadís de Terrassa Zona Sud del Parc de Vallparadís de Terrassa 41.5656315,2.0191107 1 El diumenge 17 de març tindrà lloc la segona edició del JUSTmercat amb l'objectiu de promocionar el comerç just, el consum responsable i l'economia social i solidària. Es farà un any més coincidint amb un dels esdeveniments més reeixits de la ciutat, el PicnicJazz. Es podrà visitar d'11 a 18:30 hores a la zona de l'Hort de Vallparadís, a la zona sud del mateix parc de Vallparadís, i és una activitat de la Setmana del Consum, amb el suport de la Diputació de Barcelona. Aquesta iniciativa neix de la mà dels serveis d'Emprenedoria i Economia Social i de Solidaritat i Cooperació Internacional com una de les accions entorn a la candidatura de Terrassa com a Ciutat del Comerç Just. En l'espai hi hauran iniciatives nascudes a la ciutat de Terrassa que venen productes que promouen un consum més respectuós amb les persones i el planeta. Empreses i entitats participants: Espai tèxtil responsable: trobarem empreses que treballen gran part del procés a la ciutat o que comercialitzen roba de segona mà, entre elles hi haurà la Fundació Maria Auxiliadora, La Oka, La Zaera, Akarona, Engrunes o Eternal Vintage. Espai alimentació sostenible: Alternativa3, que comercialitza productes alimentaris de comerç just, i La Frasera, un projecte familiar de producció artesana de formatges i altres làctics, de proximitat. Espai cultura transformadora: empreses i entitats comercialitzadores de productes culturals com Abacus i Katazuke.cat. Espai consum domèstic conscient: amb cooperatives sense ànim de lucre que treballen en els sectors estratègics d'energia, mobilitat, telefonia, internet i banca ètica, Som Energia, Som Mobilitat, Som Connexió i Fiare Banca Ètica. Com a gran novetat respecte l'any passat, el JUSTmercat col·laborarà amb la organització d'activitats per a famílies al pícnic Xic, impulsades per la Cooperativa Magroc (que també tindrà estand al JUSTmercat). Hi haurà propostes per a infants de 0 a fins a 12 anys que giraran al voltant de la música, del comerç just i l'economia social i solidària. El picnic xic és un espai lúdic i familiar adreçats als més menuts. A través de diferents propostes lúdiques, els més menuts podran gaudir també del festival. Activitats del pícnic Xic (d'11h a 14h): Explora amb els sentits: Activitat adreçada a infants de 6 - 24 mesos: Es tracta d'un espai en el que els infants podran descobrir el món explorant diferents materials i instruments musicals a través dels seus sentits. Construeix el teu instrument: Activitat adreçada a infants de 2 a 6 anys: En aquesta activitat els menuts podran construir el seu propi instrument a partir de materials reciclats. Contacontes de comerç just (a càrrec del Servei de Solidaritat). Activitat adreçada a infants fins als 12 anys. Jocs sobre les finances ètiques i el comerç just (a càrrec del Servei de Solidaritat). Activitat adreçada a infants fins als 12 anys. A partir de jocs grans de fusta, es transmetran els valors de les finances ètiques i el comerç just. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba216453370 2a Jornada Biblioteques inclusives 2018-12-03 00:00:00 2018-12-03 23:59:59 Organitza: Generalitat de Catalunya. Servei de Biblioteques; amb el suport de amb el suport de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú i l’Institut Goethe La jornada té per objectiu proporcionar orientacions, fer conèixer l’estat de la qüestió i fer visibles bones pràctiques que es duen a terme per aconseguir que les biblioteques públiques catalanes garanteixin la plena inclusió de les persones amb alguna discapacitat. En aquesta edició es comptarà amb la presència d’Eeva Rantamo (Kulturprojekte - Inklusive Kulturarbeit, Colònia). També hi haurà tres taules rodones que permetran donar veu als professionals de les biblioteques. Finalment, es presentarà la publicació Pautes d’accessibilitat per a les biblioteques públiques. Es pot consultar el programa. Més informació i inscripcions. https://www.diba.cat/web/agenda/-/2a-jornada-biblioteques-inclusives Vilanova i la Geltrú. Espai Neàpolis Vilanova i la Geltrú. Espai Neàpolis 1 general; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona general; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-06-07 17:52
agendadiba401624111 2a Jornada 'Municipis actius a la Unió Europea' de la Xarxa europea del Baix Llobregat 2023-12-12 00:00:00 2023-12-12 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/2a-jornada-municipis-actius-a-la-uni%C3%B3-europea-de-la-xarxa-europea-del-baix-llobregat Sala Mirador del Castell de Castelldefels. Sala Mirador del Castell de Castelldefels. 41.2843520,1.9760704 1 Activitat organitzada amb el suport de la Diputació de Barcelona. [+] Programa [+] Inscripcions nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-14 20:07
agendadiba353466457 2a reunió-Comissió sectorial i Consell Tècnic Assessor de Benestar Social_ Monogràfic 'Contracte Programa DTASF/DSO-entitats municipalistes' 2021-06-16 10:00:00 2021-06-16 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/2a-reuni%C3%B3-comissi%C3%B3-sectorial-i-consell-t%C3%A8cnic-assessor-de-benestar-social_-monogr%C3%A0fic-contracte-programa-dtasf/dso-entitats-municipalistes- ZOOM ZOOM 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Federació de Municipis de Catalunya; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Reunió; Grup d'interès llorens_carbonell_teresa; federacio_de_municipis_de_catalunya; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; reunio; grup_dinteres <p><font color='#000000'><font face='Calibri'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social</font></font></p> <p><font color='#000000'><font face='Calibri'>​​​​​​​Diferents representants d'altres administracions</font></font></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-06-07 17:55
agendadiba392538229 2a reunió del Grup de Treball Tècnic del Consell d'Acció Exterior i de Relacions amb la UE 2023-06-20 13:00:00 2023-06-20 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/2a-reuni%C3%B3-del-grup-de-treball-t%C3%A8cnic-del-consell-d-acci%C3%B3-exterior-i-de-relacions-amb-la-ue 934049444 casanovaspl@diba.cat reunió virtual reunió virtual 41.3914843,2.1476850 1 Ajuntaments; Administració local; Barcelonès; Àrea de Presidència; Alta direcció i gerents; Presidència; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Barcelona ajuntaments; administracio_local; barcelones; area_de_presidencia; alta_direccio_i_gerents; presidencia; montseny_domenech_antoni; reunio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; barcelona <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-06-07 17:53
agendadiba377997576 2a Reunió del Jurat dels Premis Josep Maria Rueda 2022-10-18 12:00:00 2022-10-18 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/2a-reuni%C3%B3-del-jurat-dels-premis-josep-maria-rueda Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Muñoz Luque, José; Lledós Monsó, Elena; Reunió llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; munoz_luque_jose; lledos_monso_elena; reunio <p style='text-align:justify; margin-bottom:13px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><b><span style='font-size:12.0pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Presidenta</span></span></span></b></span></span></span></p> <ul> <li style='text-align:justify; margin-bottom:13px; margin-left:8px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:12.0pt'><span style='line-height:115%'></span></span><span style='font-size:12.0pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Teresa Llorens Carbonell, Coordinadora de l'Àrea d'Igualtat i Sostenibilitat Social</span></span></span></span></span></span></li> </ul> <p style='margin-bottom:8px; text-align:justify'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><b><span style='font-size:12.0pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Vocals</span></span></span></b></span></span></span></p> <ul> <li style='text-align:justify; margin-left:8px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:150%'><span style='text-autospace:none'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:12.0pt'><span style='line-height:150%'></span></span><span style='font-size:12.0pt'><span style='line-height:150%'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Josep Muñoz Luque, Gerent de Serveis Socials</span></span></span></span></span></span></span></li> <li style='text-align:justify; margin-left:8px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:150%'><span style='text-autospace:none'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:12.0pt'><span style='line-height:150%'></span></span><span style='font-size:12.0pt'><span style='line-height:150%'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Elena Lledós Monso, Gerenta de Serveis d'Igualtat i Ciutadania</span></span></span></span></span></span></span></li> <li style='text-align:justify; margin-left:8px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:150%'><span style='text-autospace:none'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:12.0pt'><span style='line-height:150%'></span></span><span style='font-size:12.0pt'><span style='line-height:150%'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Rosa Romeu Tarragona, Ex-professora de l’Escola Universitària de Treball Social de la Universitat de Barcelona</span></span></span></span></span></span></span></li> <li style='text-align:justify; margin-left:8px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:150%'><span style='text-autospace:none'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:12.0pt'><span style='line-height:150%'></span></span><span style='font-size:12.0pt'><span style='line-height:150%'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Julio Martínez Alcalde, membre del Col·legi d'Educadores i Educadors Socials de</span></span></span></span></span></span></span></li> </ul> <p style='text-align:justify; margin-left:48px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:150%'><span style='text-autospace:none'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:12.0pt'><span style='line-height:150%'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Catalunya</span></span></span></span></span></span></span></p> <ul> <li style='text-align:justify; margin-left:8px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:150%'><span style='text-autospace:none'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:12.0pt'><span style='line-height:150%'></span></span><span style='font-size:12.0pt'><span style='line-height:150%'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Mònica Algueró Nieto, Vocal de la Junta de Govern del Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya i presidenta de la secció de Psicologia de la Intervenció social del COPC</span></span></span></span></span></span></span></li> <li style='text-align:justify; margin-left:8px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:150%'><span style='text-autospace:none'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:12.0pt'><span style='line-height:150%'></span></span><span style='font-size:12.0pt'><span style='line-height:150%'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Loida Mejias Cabestany, Col·legiada i co-referent de la Comissió de Treball Social Comunitari del Col·legi Oficial de Treball Social de Catalunya</span></span></span></span></span></span></span></li> <li style='text-align:justify; margin-left:8px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:150%'><span style='text-autospace:none'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:12.0pt'><span style='line-height:150%'></span></span><span style='font-size:12.0pt'><span style='line-height:150%'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Jordi Pacheco i Canals, Degà del Col·legi de Professionals de la Ciència Política i la Sociologia de Catalunya</span></span></span></span></span></span></span></li> <li style='text-align:justify; margin-left:8px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:150%'><span style='text-autospace:none'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:12.0pt'><span style='line-height:150%'></span></span><span style='font-size:12.0pt'><span style='line-height:150%'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>M. Antonia Buenaventura Rubio, Professora de la Unitat de Formació i Recerca, Escola de Treball Social de la Facultat d'Educació</span></span></span></span></span></span></span></li> <li style='text-align:justify; margin-left:8px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:150%'><span style='text-autospace:none'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:12.0pt'><span style='line-height:150%'></span></span><span style='font-size:12.0pt'><span style='line-height:150%'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Sonia Parella Rubio, Departament de Sociologia - UAB. Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia</span></span></span></span></span></span></span></li> <li style='text-align:justify; margin-left:8px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:150%'><span style='text-autospace:none'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:12.0pt'><span style='line-height:150%'></span></span><span style='font-size:12.0pt'><span style='line-height:150%'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Assumpció Muñoz Guerrero, Directora d’Acció Comunitària de l’Ajuntament de Mataró</span></span></span></span></span></span></span></li> <li style='text-align:justify; margin-left:8px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:150%'><span style='text-autospace:none'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:12.0pt'><span style='line-height:150%'></span></span><span style='font-size:12.0pt'><span style='line-height:150%'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Montserrat Domènech i Prat, Directora de Serveis Socials de l'Ajuntament de Vilafranca del Penedès</span></span></span></span></span></span></span></li> <li style='margin-bottom:8px; text-align:justify; margin-left:8px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:150%'><span style='text-autospace:none'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:12.0pt'><span style='line-height:150%'></span></span><span style='font-size:12.0pt'><span style='line-height:150%'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Lluís Carol Andrés, Cap de l'Àrea de Drets Civils i Ciutadania. Ajuntament de Barberà del Vallès</span></span></span></span></span></span></span></li> </ul> <p style='margin-bottom:8px; text-align:justify'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='text-autospace:none'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><b><span style='font-size:12.0pt'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'></span></span></b></span></span></span></span></p> <p style='margin-bottom:8px; text-align:justify'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='text-autospace:none'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><b><span style='font-size:12.0pt'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Comissió Tècnica</span></span></b></span></span></span></span></p> <ul> <li style='margin-bottom:8px; text-align:justify; margin-left:8px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:12.0pt'><span style='font-family:Symbol'></span></span><span style='font-size:12.0pt'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'><span style='letter-spacing:-.15pt'>Francesc Hernández Torres, Cap del Servei de Suport als Serveis Socials Bàsics</span></span></span></span></span></span></li> <li style='margin-bottom:8px; text-align:justify; margin-left:8px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:12.0pt'><span style='font-family:Symbol'></span></span><span style='font-size:12.0pt'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'><span style='letter-spacing:-.15pt'>Marta Solé Pascual, Cap del Servei de Convivència, Diversitat i Cicle de Vida</span></span></span></span></span></span></li> </ul> <p style='margin-bottom:8px; text-align:justify'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:12.0pt'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'><span style='letter-spacing:-.15pt'></span></span></span></span></span></span></p> <p style='margin-bottom:8px; text-align:justify'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><b><span style='font-size:12.0pt'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'><span style='letter-spacing:-.15pt'>Secretaria</span></span></span></b></span></span></span></p> <p><span style='font-size:12.0pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'><span style='letter-spacing:-.15pt'>Laura Esquerda Fontanills, Secretària Delegada de l'Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social</span></span></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-06-07 17:53
Estadístiques 2024
Agenda electes

Mitjana 2024: 27,13 consultes/dia

Sabies que...?

...pots recuperar tots els actes culturals de Badalona?

Amb la API Rest pots cercar en un conjunt de dades en concret però també per tipus de contingut (que permet una cerca més àmplia) i/o inclús per municipi.

Exemple: https://do.diba.cat/api/tipus/acte/camp-rel_municipis/08015/