ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba386269236 Gestió local de l’ús anòmal de l’habitatge 2023-04-17 12:00:00 2023-07-12 14:30:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/gesti%C3%B3-local-de-l-%C3%BAs-an%C3%B2mal-de-l-habitatge-1 On line, mitjançant videoformació amb el suport d’una Aula Virtual On line, mitjançant videoformació amb el suport d’una Aula Virtual 1 Sessions de videoformació: Dies 19,26 d’abril, 3,10,17,24 i 31 de maig, 7,14,21 i 28 de juny i 5 de juliol de 2023. <p>Personal tècnic de les administracions locals vinculats a la prestació de serveis locals d’habitatge</p> PresentacióÉs competència municipal vetllar pel bon ús del parc residencial del municipi.L’Ajuntament està facultat per a intervenir en les anomenades situacions d’utilitzacióanòmala de l’habitatge, tal com estableix l’article 41 de la Llei 18/2007, de 28 dedesembre, del dret a l’habitatge.L’Administració Local pot exercir les seves potestats d’inspecció i sanció davant desituacions com la desocupació permanent i injustificada d’un habitatge, la sobreocupacióde l’immoble, les situacions d’infrahabitatge i ara també, amb l’entrada en vigor de larecent Llei 1/2023, davant de situacions d’ocupacions sense títol habilitant que alterin laconvivència o l’ordre públic.L’objectiu de l’acció formativa que us presentem és revisar el marc normatiu reguladord’aquestes situacions d’utilització anòmala de l’habitatge, tot ajustant-se la intervenciómunicipal als límits imposats per la jurisprudència al respecte. Es facilitaran modelsdocumentals d’ordenances, reglaments, programes i expedients administratiusrelacionats amb les situacions anòmales de l’habitatge.Aquest curs s’impartirà en modalitat completament on line i s’estructurà en onze sessionsde videoformació de dues hores i mitja de durada cadascuna i una darrera sessió pràcticaen format presencial. Les sessions es complementaran amb una aula virtual de suport enla qual es compartiran els materials de cada sessió de videoformació.Comptarem amb l’equip docent format pels advocats especialistes en dret administratiu ihabitatge Pablo Feu Fontaiña, Raimon Soler Renobell i Aleix Canals Compan. Programa17/04/2023: Inici curs a l’Aula Virtual: Materials de suport i fòrum.Sessió 1 (19/04/2023): Introducció. Marc normatiu i jurisprudencial de les situacions anòmales.Sessió 2 (26/04/2023): La desocupació permanent de l’habitatge.Sessió 3 (03/05/2023): Mesures de foment per a la mobilització dels habitatges desocupats.Sessió 4 (10/05/2023): Mesures sancionadores contra la desocupació permanent d’habitatges.Sessió 5 (17/05/2023): Estratègies municipals davant de supòsits específics d’habitatges buits.Sessió 6 (24/05/2023): Intervenció municipal en les ocupacions d’immobles sense títol habilitant pel seu destí a habitatge (part I).Sessió 7 (31/05/2023): Intervenció municipal en les ocupacions d’immobles sense títol habilitant pel seu destí a habitatge (part II).Sessió 8 (07/06/2023): Intervenció municipal en les ocupacions d’immobles sense títol habilitant pel seu destí a habitatge (part III).Sessió 9 (14/06/2023): El deure de conservació. L’infrahabitatge i la sobreocupació.Sessió 10 (21/06/2023): Figures connexes d’intervenció en situacions d’ús anòmal de l’habitatge.Sessió 11 (28/06/2023): Altres problemàtiques en habitatge: desnonaments i assetjament immobiliari.Sessió 12 (05/07/2023): Experiències municipals. Taller pràctic.12/07/2023: Finalització curs a l’Aula Virtual: Materials de suport i fòrum.Les inscripcions es realitzaran mitjançant l’aplicatiu Gestforma i la confirmació de lainscripció per part de la Diputació de Barcelona es farà per correu electrònic. Per motiuslogístics i de dinàmica de la sessió el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seranateses considerant l’adequació del perfil dels demandants i l’ordre de presentació de lessol·licituds. Per afavorir la participació del màxim d’assistents es podrà limitar l’assistènciaal curs a una persona per ens local. Tindrà preferència d’admissió el personal tècnicadscrit al servei d’habitatge d’aquells ens locals adherits a la Xarxa de Serveis Localsd’Habitatge. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta.Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins el dia 10 d’abril de 2023 mitjançant elsegüent enllaç. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-09 17:47
agendadiba426420484 Presentació dels resultats de l’informe d’indicadors de salut 2024 2025-04-10 09:30:00 2025-04-10 11:30:00 El Servei de Salut Pública de la Diputació de Barcelona presenta l'informe d’indicadors de salut per al conjunt dels municipis majors de 10.000 habitants de la província de Barcelona de 2024. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/presentacio-resultats-informe-indicadors-salut-2024 En línia En línia https://www.diba.cat/ca/web/salutpublica/indicadors-de-salut-local?anchor=acordio-403769546-1 1 Aquest informe presenta més de 200 indicadors de diferents temàtiques que tenen relació amb la salut de la població. L’objectiu és conèixer l’estat de salut de la demarcació, les tendències al llarg del temps i servir de referència per a què els ajuntaments puguin comparar els resultats del seu informe de salut local.Programa de la sessió:9:30 h Benvinguda, a càrrec de Sònia Chavero Bellido, Cap de la Secció d’Informació i Anàlisi en Salut Pública.9:35 h Inauguració, a càrrec de Gemma Tarafa Orpinell, diputada de Salut Pública.9:50 h Presentació dels resultats, amb les intervencions d'Ivana López Gay, Xènia Domènech Domènech i Clàudia Caballero Lillo, Tècniques de la Secció d’Informació i Anàlisi en Salut Pública.10.35 h La Nova Directiva de Qualitat de l’Aire. Reptes i oportunitats per a les Administracions Públiques, amb Mònica Ubalde López, d'ISGlobal.11.05 h Torn de preguntes i espai de debat11.25 h Cloenda, a càrrec de Sònia Chavero Bellido, Cap de la Secció d’Informació i Anàlisi en Salut Pública. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-09 17:47
agendadiba426420704 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2025-02-20 12:00:00 2025-02-20 13:45:00 IBEI Carrer de Ramon Trias Fargas, 25, Sant Martí, 08005 Barcelona IBEI Carrer de Ramon Trias Fargas, 25, Sant Martí, 08005 Barcelona 41.3894450,2.1899520 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Altres membres del Patronat</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-10 23:47
agendadiba426420391 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2025-02-19 12:45:00 2025-02-19 13:45:00 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3837044,2.1668625 1 Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Reunió; Cultura; Carrera Escudé, Judit centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; reunio; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sr. Ivan de la Nuez, artista i escriptor</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-10 23:47
agendadiba425841749 Coneix el Servei Local de Teleassistència [La Palma de Cervelló] 2025-03-06 10:30:00 2025-03-06 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/coneix+slt.JPG/5a7dcf3c-9a72-19af-3a54-9a05ad6424b9?t=1675077284755 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/coneix-el-servei-local-de-teleassist%C3%A8ncia-la-palma-de-cervell%C3%B3- Casal de la Gent Gran Carrer Cadí s/n - La Palma de Cervelló Casal de la Gent Gran Carrer Cadí s/n - La Palma de Cervelló 41.4129720,1.9682930 https://www.diba.cat/documents/130988625/373166414/GENERIC-CAT_LF.pdf/81accc8c-b8ca-c1fc-987e-e5af2e0cb362?t=1659000808648 1 A portada a_portada Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-10 23:47
agendadiba425841801 Coneix el Servei Local de Teleassistència [Castellbell i el Vilar] 2025-03-05 11:00:00 2025-03-05 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/coneix+slt.JPG/5a7dcf3c-9a72-19af-3a54-9a05ad6424b9?t=1675077284755 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/coneix-el-servei-local-de-teleassist%C3%A8ncia-castellbell-i-el-vilar- Casal de la Gent Gran Carrer Joaquim Borràs, 38, Castellbell i el Vilar Casal de la Gent Gran Carrer Joaquim Borràs, 38, Castellbell i el Vilar 41.6290370,1.8611290 https://www.diba.cat/documents/130988625/373166414/GENERIC-CAT_LF.pdf/81accc8c-b8ca-c1fc-987e-e5af2e0cb362?t=1659000808648 1 A portada a_portada Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-10 23:47
agendadiba425842330 Gestió de les emocions i aprèn a relaxar-te [Granera] 2025-03-06 10:30:00 2025-03-06 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/gestioemocions.JPG/9e95728e-98e2-8a4c-8dce-1917cfb52329?t=1675077285971 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/gesti%C3%B3-de-les-emocions-i-apr%C3%A8n-a-relaxar-te-la-granera- El Casal Cami de la Clota s/n, Granera El Casal Cami de la Clota s/n, Granera 41.7285160,2.0599200 1 A portada a_portada Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-10 23:47
agendadiba426410773 Reunió Anna Maria Sendra amb Jaume Reixach d'El Triangle 2025-02-06 11:00:00 2025-02-06 12:00:00 Reunió Anna Maria Sendra amb Jaume Reixach d'El Triangle. Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Presidència; Grup d'interès; general; Sendra González, Anna Maria personal_directiu_professional; presidencia; grup_dinteres; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Premsa i Comunicació</p> <p>Jaume Reixach, editor i director d'El Triangle</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-10 23:47
agendadiba426313892 Jornada institucional 'Acció enfront de la reacció. Estratègies i aliances per un futur feminista' 2025-03-11 09:00:00 2025-03-11 23:59:59 Espai de reflexió col·lectiva per analitzar l'actual contraofensiva neomasclista i visibilitzar les fortaleses i les aliances que els moviments feministes i els governs locals estan construint per continuar avançant cap a societats més justes, equitatives i inclusives. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/jornada-institucional-accio-enfront-de-la-reaccio-estrategies-aliances-futur-feminista Espai Francesca Bonnemaison (c/ Sant Pere més Baix, 7) de Barcelona Espai Francesca Bonnemaison (c/ Sant Pere més Baix, 7) de Barcelona 41.3865891,2.1762945 https://www.diba.cat/ca/web/politiques-igualtat/jornada-8m-2025 1 PROGRAMA9:00 h Acreditacions9:30 h Benvinguda institucional. Raquel Albiol i Gilabert, diputada de l'Àrea de Feminismes i Igualtat de la Diputació de Barcelona.9:45 h Conversa inaugural: “L’onada reaccionària i antifeminista global: elements claus per a l’anàlisi i l’abordatge des de les polítiques locals”, a càrrec de Laura Chaqués Bonafont, catedràtica de Ciència Política a la Universitat de Barcelona, i directora de l'Institut Barcelona d'Estudis Internacionals (IBEI) i Berta Güell, investigadora postdoctoral i professora al Departament de Sociologia de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).Moderadora: Anna Celma Melero, periodista especialitzada en feminismes, migracions, repressió i moviments socials. 11:00 h Pausa-cafè 11:30 h Taula rodona: “Aliances feministes contra l’onada neomasclista”Helena Castellà Duran, politòloga especialitzada en gènere, migracions, drets humans i extrema dreta.Luciana Peker, periodista, escriptora i activista feminista.Montse Benito, activista representant de la Xarxa Feminista de CatalunyaModeradora: Anna Celma Melero, periodista especialitzada en feminismes, migracions, repressió i moviments socials 12:45 h Taula rodona: “Reptes i estratègies des de les polítiques locals”Mariona Homs Alsina, 2a tinent d’alcaldia de l’Ajuntament de Manresa.Montserrat Rueda Miralles, Alcaldessa de Sentmenat.Lluïsa Melgares Aguirre, Regidora de Promoció pública d'habitatge, Polítiques de Gènere, LGTBIQ+, Ciutadania i Migracions i Polítiques Socials d'Habitatge de l'Ajuntament de Terrassa. Moderadora: Sonia Ruiz García, Coordinadora de l’Àrea de Feminismes i Igualtat14:00 h Cloenda Eva Soler i Guallar, diputada adjunta de l’Àrea de Feminismes i Igualtat nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 03:22
agendadiba426410435 Reunió Anna Maria Sendra amb Salvador Martínez de la revista El Temps 2025-02-05 10:00:00 2025-02-05 11:00:00 Reunió del Gabinet de Premsa i Comunicació amb Salvador Martínez de la revista El Temps. Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Presidència; Grup d'interès; general; Sendra González, Anna Maria personal_directiu_professional; presidencia; grup_dinteres; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Premsa i Comunicació</p> <p>Jordi Navarro, cap del Servei de Premsa, Contingut Digital i Suport a la Comunicació Local</p> <p>Àngels Bardina, cap de la Secció de Publicitat</p> <p>Salvador Martínez, responsable de Publicitat i Comunicació de la revista El Temps</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-10 23:47
agendadiba426409743 Presentació de les Guies metodològiques SLOATE 2025-02-27 09:30:00 2025-02-27 10:30:00 L'Àrea d'Educació de la Diputació de Barcelona organitza aquesta sessió en línia perquè càrrecs electes i tècnics de l'àmbit educatiu descobreixin com aquestes guies poden ser una eina clau per reforçar l'orientació educativa als municipis. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/presentacio-guies-metodologiques-sloate En línia En línia https://www.diba.cat/ca/web/educacio/guies-metodologiques-sloate 1 Per facilitar la construcció de l'SLOATE, s’han elaborat quatre guies metodològiques i un glossari amb els conceptes clau. En cadascuna de les guies s’hi presenten els continguts d’un component o eix de treball de l'SLOATE i s’hi ofereixen eines que es poden editar i descarregar per treballar-hi de forma personalitzada. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-09 17:47
agendadiba426409061 Reunió Anna Maria Sendra amb Marc Basté de Nació Digital 2024-12-03 11:30:00 2024-12-03 12:30:00 Reunió Anna Maria Sendra amb Marc Basté de Nació Digital. Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Grup d'interès; general; Sendra González, Anna Maria personal_directiu_professional; reunio; presidencia; grup_dinteres; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Premsa i Comunicació</p> <p>Marc Basté, editor de Nació Digital</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-10 23:47
agendadiba426409430 Exposició itinerant 'Cures en la comunitat' [Matadepera] 2025-03-03 00:00:00 2025-03-18 23:59:59 https://www.diba.cat/web/benestar/-/exposici%C3%B3-itinerant-cures-en-la-comunitat-matadepera- Casal de la Gent Gran Carretera de Terrassa, 35, Matadepera Casal de la Gent Gran Carretera de Terrassa, 35, Matadepera 41.5975300,2.0261650 1 Diputació; Portada - benestar diputacio; portada__benestar Horari de dilluns a divendres de 8 a 20h. Dissabte i diumenge de 9 a 14h Exposició on es convida a reflexionar sobre el valor social de les cures, situa les persones cuidadores com a protagonistes i contribueix a sensibilitzar entorn les desigualtats socials i de gènere vinculades a l'organització social de les cures. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-10 23:47
agendadiba426409036 Trobada d'electes 'Com liderar polítiques de joventut' 2025-03-11 16:00:00 2025-03-11 18:30:00 L'Oficina del Pla Joves de la Diputació de Barcelona organitza aquesta trobada que inclou la presentació del recurs 'La regidoria de joventut', una eina de suport als regidors i regidores de joventut. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/trobada-electes-com-liderar-politiques-joventut Sala d’Actes de l’Edifici Migjorn, al Recinte Mundet de Barcelona Sala d’Actes de l’Edifici Migjorn, al Recinte Mundet de Barcelona 41.4348418,2.1418388 1 PROGRAMA16:00h Cafè de benvinguda16:30h Presentació institucional a càrrec de Javier Silva Pérez, diputat de Cicle de Vida i Comunitat de la Diputació de Barcelona.16:45h Ponència sobre com liderar polítiques de joventut, a càrrec de José Alberto Crespo, Cap del Servei d'Informació i Ocupació Juvenil d'INJUVE.17:45h Dinàmica participativa, a càrrec de l’equip de la Unitat de Joventut, del Servei de Cicle de Vida de Diputació de Barcelona.18:00h Presentació del recurs 'La regidoria de joventut', una eina de suport als/a les regidors/es de joventut, a càrrec del Servei de Cicle de Vida de Diputació de Barcelona.18:15h Cloenda de la trobada nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 03:22
agendadiba424835976 Ple ordinari de la Diputació de Barcelona de febrer de 2025 2025-02-27 12:00:00 2025-02-27 23:59:59 La Diputació de Barcelona celebra el Ple ordinari del mes de febrer de 2025. Començarà a les 12h i es podrà seguir en directe a través de www.diba.cat i des de Youtube. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/ple-ordinari-de-la-diputacio-de-barcelona-de-febrer-de-2025 Paranimf de la Diputació (c/ Comte d'Urgell, 187) de Barcelona Paranimf de la Diputació (c/ Comte d'Urgell, 187) de Barcelona 41.3889913,2.1492519 1 https://www.diba.cat/documents/366552789/426405253/Ple250227.pdf/2ee1975d-dad5-5db1-c7b2-78656fe6a029?t=1740480038514 Podeu consultar l'ordre del dia en aquest enllaç i en un document adjunt en format Pdf. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-10 23:47
agendadiba426329450 Reunió del Patronat de Institut Barcelona d´Estudis Internacionals (IBEI) - agenda Antoni Montseny - reunió 2025-02-20 12:00:00 2025-02-20 23:59:59 IBEI, carrer de Ramon Trias Fargas 25. barcelona IBEI, carrer de Ramon Trias Fargas 25. barcelona 41.3896140,2.1899842 1 Ajuntaments; Barcelona; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Barcelonès; Reunió; Presidència; Àrea de Presidència; Montseny Domènech, Antoni; Alta direcció i gerents; Relacions internacionals ajuntaments; barcelona; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; barcelones; reunio; presidencia; area_de_presidencia; montseny_domenech_antoni; alta_direccio_i_gerents; relacions_internacionals <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-10 23:47
agendadiba426327606 Reunió de la Junta Executiva de l’Associació Fons Català de Cooperació al Desenvolupament - agenda Antoni Montseny - reunió 2025-02-19 12:00:00 2025-02-19 23:59:59 reunió virtual reunió virtual 41.3914763,2.1476850 1 Ajuntaments; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Reunió; Presidència; Àrea de Presidència; Montseny Domènech, Antoni; Alta direcció i gerents; Relacions internacionals ajuntaments; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; reunio; presidencia; area_de_presidencia; montseny_domenech_antoni; alta_direccio_i_gerents; relacions_internacionals <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-10 23:47
agendadiba426327361 Reunió amb la Direcció general d’Afers de la Unió Europea - agenda Antoni Montseny - reunió 2025-02-14 09:00:00 2025-02-14 23:59:59 reunió virtual reunió virtual 41.3915004,2.1476743 1 Ajuntaments; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Reunió; Presidència; Àrea de Presidència; Montseny Domènech, Antoni; Alta direcció i gerents; Relacions internacionals ajuntaments; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; reunio; presidencia; area_de_presidencia; montseny_domenech_antoni; alta_direccio_i_gerents; relacions_internacionals <ul> <li>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</li> <li>Felip Roca, director de Serveis de Relacions Internacionals</li> <li>Sergi Barrera, cap de l'Oficina del Parlament Europeu a Barcelona</li> <li>Manuel Szapiro, director de la Representació de la CE a Barcelona</li> <li>Laura Rahola, cap de Comunicació de la Representació de la CE a Barcelona</li> <li>Laura Foraster, Secretària general de Catalunya Internacional</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-10 23:47
agendadiba426326954 Sessió Constitutiva del Plenari de l’Àrea de Desenvolupament i Estratègia Local de la Federació de Municipis de Catalunya - agenda Antoni Montseny - activiat 2025-02-13 11:00:00 2025-02-13 23:59:59 FMC (Via Laietana, 33 Barcelona) FMC (Via Laietana, 33 Barcelona) 41.3851498,2.1771659 1 Ajuntaments; Barcelona; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Barcelonès; Presidència; Àrea de Presidència; Jornada; Montseny Domènech, Antoni; Alta direcció i gerents ajuntaments; barcelona; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments; barcelones; presidencia; area_de_presidencia; jornada; montseny_domenech_antoni; alta_direccio_i_gerents <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals<br> Altres assistents</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-10 23:47
agendadiba426325784 Reunió amb la Secretaria d'Afers Europeus i Multilaterals i de Cooperació al Desenvolupament - agenda Antoni Montseny - reunió 2025-02-12 11:30:00 2025-02-12 12:30:00 Carrer de la Pietat, 2. Barcelona Carrer de la Pietat, 2. Barcelona 41.3837415,2.1765364 1 Barcelona; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Barcelonès; Reunió; Presidència; Àrea de Presidència; Montseny Domènech, Antoni; Alta direcció i gerents; Relacions internacionals barcelona; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; barcelones; reunio; presidencia; area_de_presidencia; montseny_domenech_antoni; alta_direccio_i_gerents; relacions_internacionals <ul> <li>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</li> <li>Octavi de la Varga, assessor de Projectes Estratègics Internacionals</li> <li>Agustí Fernández de Losada, secretari d'Afers Europeus i Multilaterals i de Cooperació al Desenvolupament</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-10 23:47
agendadiba426325741 Tancament de la 5a edició del Seminari de fons europeus - agenda Antoni Montseny - activitat 2025-02-05 12:30:00 2025-02-05 14:00:00 Associació Catalana de Municipis, c. València 231. Barcelona Associació Catalana de Municipis, c. València 231. Barcelona 41.3917556,2.1613075 1 Ajuntaments; Barcelona; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Jornades, congressos i seminaris; Barcelonès; Inauguració i/o cloenda; Presidència; Àrea de Presidència; Jornada; Montseny Domènech, Antoni; Alta direcció i gerents; Relacions internacionals ajuntaments; barcelona; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; jornades_congressos_i_seminaris; barcelones; inauguracio_io_cloenda; presidencia; area_de_presidencia; jornada; montseny_domenech_antoni; alta_direccio_i_gerents; relacions_internacionals <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-10 23:47
agendadiba426325689 Reunió amb el CIDOB - agenda Antoni Montseny - reunió 2025-01-30 10:00:00 2025-01-30 11:00:00 Direcció de Relacions Internacionals, c. Londres 55 Direcció de Relacions Internacionals, c. Londres 55 41.3914924,2.1476957 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Reunió; Presidència; Àrea de Presidència; Montseny Domènech, Antoni; Alta direcció i gerents; Relacions internacionals activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; reunio; presidencia; area_de_presidencia; montseny_domenech_antoni; alta_direccio_i_gerents; relacions_internacionals <ul> <li>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</li> <li>Olívia Paton, cap de l'Oficina d'Europa i Estraftègia Internacional</li> <li>Octavi de la Varga, assessor de Projectes Estratègics Internacionals</li> <li>Pol Morillas, director del CIDOB</li> <li>M. José Rodríguez, gerent del CIDOB<br> </li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-10 23:47
agendadiba426325350 34ena Jornada Europeista del Moviment Europeu - agenda Antoni Montseny - activitat 2025-01-27 09:00:00 2025-01-27 18:00:00 Parlament de Catalunya Parlament de Catalunya 41.3883018,2.1887230 1 Ajuntaments; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Inauguració i/o cloenda; Presidència; Àrea de Presidència; Jornada; Montseny Domènech, Antoni; Alta direcció i gerents; Relacions internacionals ajuntaments; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments; inauguracio_io_cloenda; presidencia; area_de_presidencia; jornada; montseny_domenech_antoni; alta_direccio_i_gerents; relacions_internacionals <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-10 23:47
agendadiba426323946 Ple ordinari de la Diputació de Barcelona de març de 2025 2025-03-27 12:00:00 2025-03-27 23:59:59 La Diputació de Barcelona celebra el Ple ordinari del mes de març de 2025. Començarà a les 12h i es podrà seguir en directe a través de www.diba.cat i des de Youtube. Paranimf de la Diputació de Barcelona. Recinte de l'Escola Industrial (c/ Comte d'Urgell, 185) de Barcelona Paranimf de la Diputació de Barcelona. Recinte de l'Escola Industrial (c/ Comte d'Urgell, 185) de Barcelona 41.3889511,2.1492733 1 nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 03:22
agendadiba425748977 Reunió amb el Grup Tragsa - Agenda Sara Aguilar – Reunió 2025-02-21 09:30:00 2025-02-21 11:30:00 Seguiment projecte transformació digital Edifici Can Serra - Rambla Catalunya, 126, 2a planta Sala 2B – Barcelona Edifici Can Serra - Rambla Catalunya, 126, 2a planta Sala 2B – Barcelona 41.3957892,2.1575767 1 Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Reunió; Presidència; Serveis Generals i Transició Digital; Àrea de Presidència; Àrea de Serveis Generals i Transició Digital; Innovació i Governs Digitals; Ramírez Pierna, Luis; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara diputacio_de_barcelona; esdeveniments; reunio; presidencia; serveis_generals_i_transicio_digital; area_de_presidencia; area_de_serveis_generals_i_transicio_digital; innovacio_i_governs_digitals; ramirez_pierna_luis; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara <p>José Ángel Torres, coordinador d'actuacions i projectes del grup TRAGSA</p> <p>Jesús Àngel Alonso, subdirector de Sistemas de Información Administrativos del grup TRAGSA</p> <p>Olga Seoane, cap departament projecte AGSA-MAPI Barcelona</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> <p>Luis Ramírez, director dels Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius</p> <p>Francisco Javier Giménez, Subdirector de la Subdirecció de Desenvolupament de Sistemes d’Informació</p> <p>Antonio M. Solanes, tècnic assessor de la direcció de Serveis de la Presidència</p> <p>Àssun Juan, cap de Serveis de la Secció del Cercador d'Informació i Documentació Oficials</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-10 23:47
agendadiba425588197 Reunió amb la Generalitat de Catalunya i el Consorci AOC - Agenda Sara Aguilar - Reunió 2025-02-19 13:00:00 2025-02-19 14:00:00 Reunió per a compartir aspectes Sistema Integritat Institucional Districte Administratiu - carrer del Fot, 57 - Barcelona Districte Administratiu - carrer del Fot, 57 - Barcelona 41.3568089,2.1383790 1 Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Reunió; Presidència; Bon Govern, Transparència i Participació; Àrea de Presidència; Àrea de Bon Govern, Transparència i Participació; Grup d'interès; Innovació i Governs Digitals; Alta direcció i gerents; Salgado Páez, Josep Miquel; Aguilar Ricart, Sara diputacio_de_barcelona; esdeveniments; reunio; presidencia; bon_govern_transparencia_i_participacio; area_de_presidencia; area_de_bon_govern_transparencia_i_participacio; grup_dinteres; innovacio_i_governs_digitals; alta_direccio_i_gerents; salgado_paez_josep_miquel; aguilar_ricart_sara <p>Lara Torres, directora de Govern Obert de la Generalitat de Catalunya</p> <p class='x'>Oliver Garcia, subdirector general de Transparència i Grups d’Interès de la Generalitat de Catalunya</p> <p class='x'>Miquel Estapé, director del Consorci AOC</p> <p class='x'>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> <p class='x'>Josep Miquel Salgado, cap del Gabinet d'Innovació, Integritat i Transformació Digital Local</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-10 23:47
agendadiba426317441 Reunió W.Consulting 2025-02-13 13:00:00 2025-02-13 14:00:00 Can Serra, Rambla Catalunya, 126. Barcelona Can Serra, Rambla Catalunya, 126. Barcelona 41.3957022,2.1576273 1 Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p> Sr. Alex Gual, WConsulting</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-10 23:47
agendadiba426317250 Reunió amb el Departament de Drets Socials i Inclusió Generalitat de Catalunya 2025-02-12 13:30:00 2025-02-12 14:30:00 Passeig Vall d'Hebron, 171. Recinte Mundet. Edifici Serradell. Barcelona Passeig Vall d'Hebron, 171. Recinte Mundet. Edifici Serradell. Barcelona 41.4368142,2.1448587 1 Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella <p style='margin-bottom:11px'> <u>Assistents Diputació de Barcelona </u></p> <p>Sra. Estrella Argüelles, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p>Sra. Marta Solé, gerent de Serveis de Cicle de Vida, Diversitat i Comunitat</p> <p><u>Assistents del departament de Drets Socials i Inclusió </u></p> <p>Sra. Teresa Llorens, secretària d’Infància, Adolescència i Joventut</p> <p>Sra. Ariane Andrea Aumaitre, Responsable de Projectes Estratègics del departament de Drets Socials i Inclusió (telemàticament)</p> <p>Sr. Joan Llosada, tècnic de secretaria d’Infància, Adolescència i Joventut</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-10 23:47
agendadiba426316332 Nous drets per al XXI: cures i temps 2025-03-11 15:30:00 2025-03-11 23:59:59 'Nous drets per al segle XXI: cures i temps' és un acte virtual en el marc de la conferència CSW69/Beijing +30, que es portarà a terme simultàniament en diferents països del món. Aquest esdeveniment explorarà els drets interconnectats a les cures i al temps com a pilars fonamentals per a unes societats equitatives. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/nous-drets-per-al-xxi-cures-i-temps Sessió en línia Sessió en línia https://timeuse.barcelona/es/csw69-nuevos-derechos-cuidados-tiempo/ 1 Detalls de l’esdeveniment nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-10 13:02
agendadiba426314357 'Humor, feminisme i...acció! Des dels escenaris també fem revolució' 2025-03-18 19:00:00 2025-03-18 23:59:59 En el marc de la commemoració del 8M, l'Àfea de Feminismes i Igualtat de la Diputació de Barcelona organitza aquesta sessió de monòlegs feministes d'Asaari Bibang, Pintxo de Tortilla (Cristina Guiu i Mai Boncompte), Oye Sherman i Irene Minovas. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/-humor-feminisme-i...accio-escenaris-fem-revolucio Espai Francesca Bonnemaison (c/ Sant Pere més Baix, 7) de Barcelona Espai Francesca Bonnemaison (c/ Sant Pere més Baix, 7) de Barcelona 41.3865810,2.1762623 1 L'entrada és gratuïta, però cal inscripció prèvia. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 03:22
agendadiba424970173 Internet, xarxes socials i tràmits en línia [Sant Llorenç d'Hortons] 2025-02-20 11:00:00 2025-02-20 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/internet.JPG/ca8e01a2-8766-c5c9-fe9b-beb4cde23660?t=1675077287164 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/internet-xarxes-socials-i-tr%C3%A0mits-en-l%C3%ADnia-sant-lloren%C3%A7-d-hortons-1 Casal de la Gent Gran de Sant Llorenç d' Hortons Carrer de la Diputació 27, Sant Llorenç d'Hortons Casal de la Gent Gran de Sant Llorenç d' Hortons Carrer de la Diputació 27, Sant Llorenç d'Hortons 41.4667690,1.8251220 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-10 23:47
agendadiba426314063 Xerrada sobre 'Pressió estètica: formes, efectes i alternatives' 2025-03-12 18:00:00 2025-03-12 23:59:59 Conversa amb la periodista Sandra Gonfaus al voltant de les pressions i imposicions estètiques a què moltes persones es veuen sotmeses a través de la moda i la imatge personal. Espai Francesca Bonnemaison (c/ Sant Pere més Baix, 7) de Barcelona Espai Francesca Bonnemaison (c/ Sant Pere més Baix, 7) de Barcelona 41.3865730,2.1762837 1 nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 03:22
agendadiba426313816 Converses sobre edatisme 2025-03-04 16:00:00 2025-03-04 23:59:59 En el marc del projecte transformador 'Generacions diverses: cap a la igualtat d'oportunitats', l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat té, entre els seus objectius, combatre l'edatisme cap a les persones grans, una de les discriminacions més esteses i invisibilitzades socialment. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/converses-sobre-edatisme_agenda_diari Sala polivalent de l'edifici Can Serra de la Diputació de Barcelona (Rambla de Catalunya, 126) de Barcelona Sala polivalent de l'edifici Can Serra de la Diputació de Barcelona (Rambla de Catalunya, 126) de Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Per això, organitzen la primera sessió del cicle 'Conversem sobre edatisme', un espai per posar en debat què és l'edatisme cap a les persones grans, de quines formes es manifesta i com podem identificar-lo i combatre'l, tot conversant amb persones autores de llibres i publicacions expertes sobre aquest tema. En aquesta primera trobada es omptarà amb la participació de l'experta en envelliment saludable i edatisme Vania de la Fuente, coautora principal de l'Informe Mundial sobre l'Edatisme de l'ONU i autora del llibre La trampa de la edad, on explora, a través d'històries de vida i una investigació extensa, els efectes de l'edatisme.Aquesta conversa serà conduïda per la periodista Milagros Pérez Oliva. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 03:22
agendadiba426233861 Democràcies, Autonomia local i migracions a Centreamèrica 2025-02-27 13:45:00 2025-02-28 23:59:59 L’Observatori de Cooperació Descentralitzada UE-AL de la Diputació de Barcelona convoca un Diàleg Regional a Guatemala sota el títol 'Democràcies, Autonomia local i migracions a Centreamèrica' per enfortir la cooperació descentralitzada a la regió. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/democracies-autonomia-local-i-migracions-a-centreamerica Centro de Cooperación. La Antigua (Guatemala) Centro de Cooperación. La Antigua (Guatemala) https://www.observ-ocd.org/es/conferencias/dialogo-regional-en-centro-america 1 Es tracta d'un Diàleg Regional per repensar la cooperació descentralitzada en un context regional de fragilitat democràtica, pèrdua de l’autonomia local i crisi humanitària de les persones en mobilitat a la regió de Centreamèrica. El Diàleg s’organitza conjuntament amb la Mancomunidad Trinacional Rio Lempa, la Fundación Heinrich Böll (Oficina Regional de El Salvador) i l’Alcaldia de La Antigua amb el suport de l’AECID. El Diàleg es realitza en plenària i en tallers, que es portaran a terme en grups de treball temàtics (democràcia, autonomia local i migracions) amb l’objectiu de definir conjuntament un full de ruta estratègica i operativa per reforçar la cooperació descentralitzada entre territoris europeus i centreamericans. Es preveu la presència d’unes 120 persones representants dels diferents països d’Amèrica Central i d’Europa professionals de cooperació descentralitzada i dels tres temes a tractar (administracions públiques, entitats de justícia global i de drets humans, acadèmia, periodistes, defensors i defensores de drets humans i experts/es). nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-10 13:02
agendadiba421142265 Les programacions culturals per a infants en els municipis (2a edició) 2025-03-18 10:00:00 2025-03-20 12:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/les-programacions-culturals-per-a-infants-en-els-municipis-2a-edicio- Videoformació (ZOOM) Videoformació (ZOOM) 1 Ben sovint les activitats infantils no entren en la centralitat de les programacions culturals, tot i la importància que té aquest sector per a la creació i consolidació de públics actius i consistents. D’altra banda, cal una definició precisa de què entenem per “infantil”, ja que de vegades les programacions estan compostes d’activitats per a adults adaptades als nens. Al costat d’això, existeixen molts professionals que centren la seva tasca artística en els infants, en disciplines com la música o el teatre, sense oblidar les activitats de museus i centres culturals adreçades de manera exclusiva als nens. Aquest curs vol incidir en la importància de les programacions infantils, tot mantenint-ne la rellevància i la singularitat i sense deixar que siguin fagocitades per les visions adultes, en un moment en què el trànsit entre la infantesa, l’adolescència i el món adult és més prim que mai. D’aquesta manera es farà un recorregut per les activitats musicals, el món del teatre i també les activitats per a infants i familiars en museus, centres cívics i centres culturals. PROGRAMA 18 de març10:00 - 11:20 h: La importància de la programació d’activitats culturals per a infants en els municipis (marc teòric). A càrrec de Cristina Alonso, co-directora del teatre L’Artesà del Prat de Llobregat11:20 - 11:40 h: El foment de l’art contemporani. A càrrec de Gisel Noè, directora del M|A|C Mataró Art Contemporani11:40 - 12:00 h: El foment de la lectura. A càrrec de Magalí Homs, directora del Festival de literatura i arts infantil i juvenil (FLIC - Vic) 20 de març10:00 - 10:40 h: Programacions per a escolars des dels municipis:10:00 a 10:20 h: Íngrid Baraut, responsable dels recursos educatius i pràctiques artístiques al Teatre de Girona10:20 a 10:40h: Violeta Amargant, de l'Associació Cultural de Granollers10:40 - 12:00 h: Les programacions per a infants. Nous formats i noves realitats:10:40 a 11:00 h: Laia Colell, de l'Associació A Bao A Qu11:00 a 11.40 h: Martí Marfà, director artístic de la FIM Vila-seca (Fira de música emergent i familiar)11:40 a 12:00 h: Carles Cañellas, director del Festival de Titelles del Moianès DOCENTS Cristina AlonsoActualment, és co-directora artística del Teatre L’Artesà del Prat del Llobregat, i co-directora de l'Espai de recerca i residència Austràlia a Ciutat de Buenos Aires. Va dirigir el Centre de creació GRANER i el Festival SÁLMON del Consorci del Mercat de les Flors de Barcelona. I es va exercir com a gestora independent liderant AREAtangent, un espai autogestionat referent a la ciutat de Barcelona.Col·labora en programes de formació de formadors des de fa uns quants anys amb la Xarxa de teatres i auditoris de titularitat pública d'Espanya, Assitej, la Xarxa Transversals de Catalunya, el Centre Cultural Gabriela Mistral de Xile, i Centre Nacional de les Arts de Colòmbia en mediació artística. Des del 2019 conjuntament amb Silvina Martinez investiguen, creen i posen en pràctica programes i artefactes per apropar l'art i l'educació, creant el col·lectiu les martin-ez. El 2023 armen la plataforma Mêdia Ameroibèrica en mediació artística. Està participant en la construcció del pla de drets culturals d'Espanya, i el II Fòrum de les arts a l'escola del Consell nacional de la cultura i de les Arts de Catalunya. Gisel NoèCap d’Acció Cultural del Servei de Cultura de l’Ajuntament de Mataró, i des del 2013 és la directora del M|A|C Mataró Art Contemporani.Ha estat la directora del programa d’arts visuals de l’Ajuntament de Mataró (1999-2012) i membre del Consell de de Direcció de Can Xalant Centre de creació i pensament contemporani de Mataró (2006-2012). També ha dirigit el projecte “Topar-se amb l’art” de projectes amb incidència a l’espai públic i ha ideat projectes educatius i culturals amb incidència a cicles d'infantil, primària, instituts i batxillerats artístics [Zona intrusa (des del curs 2006-2007), El relat de... (des de 2017), Ping-Pong (des de 2018), etc.].Ha estat membre de jurats de premis de certàmens artístics locals, ponent de les Jornades per a tècnics municipals d’arts visuals de l’Oficina de Difusió Artística de la Diputació de Barcelona i és membre de la Comissió d’Arts Visuals de la DGCC del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i de la Comissió d’Arts Visuals del Consorci Xarxa Transversal. Ha estat guardonada amb el premi ACCA 2017 en la modalitat Educació pel projecte 'El relat d'una exposició', i el premi ACCA 2019 en la modalitat d'Espais i iniciatives per la programació del M|A|C Mataró Art Contemporani. Magalí HomsDissenya i executa projectes culturals literaris a Tantàgora des de fa més de vint anys; programacions per públic escolar, familiar i professional, instal·lacions efímeres i exposicions de la mà d'un equip amb mirada interdisciplinària. Es va formar en diversos àmbits culturals; disseny, arquitectura efímera, audiovisual, maquillatge i escenografia. Al curs ens parlarà del festival de literatura i arts infantils i juvenils (FLIC - Vic) Íngrid BarautLlicenciada en Comunicació Audiovisual per la Universitat Autònoma de Barcelona amb un Màster en Arts Digitals per la Universitat Pompeu Fabra. És doctora dins el programa de Doctorat Industrial per la Universitat de Girona i l’empresa cultural Bitò Produccions, on investiga la relació entre els mitjans digitals i els públics del Festival Temporada Alta. Els últims anys ha treballat al Teatre Auditori de Granollers i a l’Oficina de Foment de les Arts de l’Ajuntament de Girona en tasques de comunicació i públics. En l’actualitat és gestora cultural al Teatre Municipal de Girona, on és la responsable de comunicació i públics i del projecte educatiu de l’equipament. Violeta Amargant Violeta Amargant Marzo és llicenciada en Humanitats per la Pompeu Fabra i té un MA in Arts Administration and Cultural Policy a la Goldsmiths University de Londres. Ha treballat al departament educatiu del Barbican Centre de Londres i a L’Auditori de Barcelona on, després de fer de productora artística de diversos cicles, va passar a ser responsable del Servei Educatiu, dissenyant la programació per a escoles i famílies, coordinant l’edició de materials didàctics i liderant projectes participatius d’abast nacional com la Cantània o el CantaGran.Actualment, és directora de la Fundació AC Granollers des d’on gestiona diversos projectes relacionats amb les arts, la cultura i l’educació i des de 2023, assessora de la programació familiar de la FiM Vila Seca. Laia ColellLaia Colell Aparicio és fundadora d’A Bao A Qu, associació cultural fundada el 2004 específicament dedicada a projectes que vinculen creació i educació implicant infants i joves, creadors/es (cineastes, fotògrafs/es, artistes...) i docents. Entre els programes de l’entitat, destaquen Cinema en curs, Fotografia en curs, Artistes en residència als instituts de Barcelona (programa de l’Institut de Cultura i el Consorci d’Educació de Barcelona) i els projectes europeus Moving Cinema i CinEd.A Bao A Qu també col·labora de manera regular amb equipaments i institucions com la Filmoteca de Catalunya, el CCCB, la Filmoteca de Galícia i el Museo del Prado, així com amb festivals de cinema com l’Alternativa, el D’A Film Festival, Seminci o Punto de Vista.Juntament amb Núria Aidelman, Laia Colell és autora de nombrosos articles i conferències sobre pedagogia de les arts i, més específicament, sobre pedagogia del cinema. També col·labora com a docent convidada en diversos postgraus i màsters. Martí MarfàAntropòleg de formació i gestor per trajectòria. Ha combinat la direcció artística de programacions i projectes musicals, amb la gerència i gestió d’entitats i projectes culturals. Anteriorment s’ha dedicat a la recerca sobre fenòmens culturals i a la direcció de projectes sociocomunitaris. Ha treballat per a diverses entitats i institucions culturals, entre les quals destaquen La Casa Musicale de Perpinyà, la Fira Mediterrània, el Taller de Músics, L’Auditori de Barcelona i l’Ajuntament de Mataró. També és avaluador de projectes per a l’Institut de Cultura de Barcelona i l’Institut Català de les Empreses Culturals.Actualment treballa a Tramoia, des d’on fa la direcció artística de la FiM Vila-Seca (Fira de Música Emergent i Familiar) i el comissariat artístic del programa Sons de Ciutat de Barcelona, entre d’altres projectes. També forma part de la comissió assessora de música del Programa.cat i de la comissió assessora de música de l'Anem al Teatre de la Diputació de Barcelona Carles CañellasCarles Cañellas Viñolas (1954), marionetista professional des de 1976, va formar part del Grupo-Taller de Marionetas (1976-78), del Col·lectiu d'Animació de Barcelona (1978-80) i del Circ-Cric (1980-81). El 1982 crea “Els Rocamora” (ara Rocamora Teatre). Ha rebut premis i distincions nacionals i internacionals. Ha participat en centenars de festivals de teatre, en desenes de països de mig món. Professor de l'Institut del Teatre Curs 2005-06. L'any 2015 crea el centre d’iniciatives titellaires “Espai Animacions” a Calders -el Moianès-, des d’on impulsa activitats vinculades al Teatre de Titelles en la seva concepció més àmplia. Organitzador i director del Festival de Titelles del Moianès i de l’Aplec Titellaire de Calders.Ha estat representant del Teatre de Titelles en moltes de les taules de negociació i debat que s’han conformat les darreres quatre dècades a Catalunya. Membre de la Junta de CIATRE i per segona vegada president de la Unió Internacional de la Marioneta UNIMA Catalunya. Conseller internacional per UNIMA Federació Espanya i comissionat a la UNIMA Internacional. > PREINSCRIPCIONS OBERTES nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-10 13:02
agendadiba426123268 Reunió Anna Maria Sendra amb l'Associació de Mitjans d'Informació i Comunicació (AMIC) 2025-02-20 12:30:00 2025-02-20 13:30:00 Reunió del Gabinet de Premsa i Comunicació amb Isabel Serrano i Joan Garçon de l'Associació de Mitjans d'Informació i Comunicació (AMIC). Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Grup d'interès; general; Sendra González, Anna Maria personal_directiu_professional; reunio; presidencia; grup_dinteres; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Premsa i Comunicació</p> <p>Àngels Bardina, cap de la Secció de Publicitat</p> <p>Isabel Serrano, cap de Projectes Corporatius d'AMIC</p> <p>Joan Garçon, cap de l'Àrea de Negoci d'AMIC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-10 23:47
agendadiba426197474 Reunió Pilar Soldevila - agenda directius professionals- reunió 2025-02-13 16:00:00 2025-02-13 17:00:00 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3837044,2.1668625 1 Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Reunió; Cultura; Soldevila i Garcia, Pilar centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; reunio; cultura; soldevila_i_garcia_pilar <p>- Sra. Pilar Soldevila, subdirectora gerent del CCCB.</p> <p>- Sra. Elisenda Poch, coordinadora general del CCCB.</p> <p>- Sra. Gemma Sendra, coordinadora del projecte Comissió Centenari de l'Exposició Internacional de 1929.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-10 23:47
agendadiba426197446 Reunió Pilar Soldevila - agenda directius professionals- reunió 2025-02-11 10:00:00 2025-02-11 12:00:00 ACTIU Tuset, 10 - 4a Planta 08006 Barcelona ACTIU Tuset, 10 - 4a Planta 08006 Barcelona 41.3958337,2.1529028 1 Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Cultura; Presentació; Soldevila i Garcia, Pilar centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; cultura; presentacio; soldevila_i_garcia_pilar <p>- Sra. Pilar Soldevila, subdirectora gerent CCCB</p> <p>- Sr. Mario Corea, cap d'infraestructures del CCCB</p> <p>- Sra . Cori Llaveria, cap de RRHH del CCCB</p> <p>- Sra. Núria Salinas, Tècnica del departament de comunicació del CCCB</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-10 23:47
agendadiba426197252 Reunió Pilar Soldevila - agenda directius professionals- reunió 2025-02-05 12:15:00 2025-02-05 14:00:00 Palau de la Virreina ICUB Rambles, 99 08001 Barcelona Palau de la Virreina ICUB Rambles, 99 08001 Barcelona 41.3825114,2.1716261 1 Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Reunió; Cultura; Soldevila i Garcia, Pilar centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; reunio; cultura; soldevila_i_garcia_pilar <p>- Sr. Xavier Marcè, regidor de Cultura i indústries creatives de l'Ajuntament de Barcelona</p> <p>- Sra. Pilar Soldevila, subdirectora gerent del CCCB.</p> <p>- Altres membres representants dels museus de Barcelona consorciats amb l'ajuntament.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-10 23:47
agendadiba426149255 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2025-02-17 14:00:00 2025-02-17 17:00:00 HOTEL H10 MIMOSA Carrera Pau Claris, 179 08037 Barcelona HOTEL H10 MIMOSA Carrera Pau Claris, 179 08037 Barcelona 41.3961740,2.1575980 1 Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit; Altres centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit; altres <p>- Sra. Judit Carrera Escude, directora del CCCB.</p> <p>- Altres membres del jurat.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-10 23:47
agendadiba426147372 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2025-02-13 13:15:00 2025-02-13 14:30:00 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3837044,2.1668625 1 Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Reunió; Cultura; Carrera Escudé, Judit centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; reunio; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sr. Raphael Callou, Director General de Cultura de la Organización de Estados Iberoamericanos para la Educación, Ciencia y Cultura (OEI).</p> <p>- Sra. Mariana Soares, directora de projectes de la OEI</p> <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sra. Elisenda Poch, coordinadora general CCCB</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-10 23:47
agendadiba426147329 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2025-02-13 11:00:00 2025-02-13 12:00:00 Diputació de Barcelona Rambla de Catalunya, 126 - 9a. Planta 08008 Barcelona Diputació de Barcelona Rambla de Catalunya, 126 - 9a. Planta 08008 Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Reunió; Cultura; Carrera Escudé, Judit centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; reunio; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sr. Pau González, President delegat de l'àrea de cultura de la Diputació de Barcelona</p> <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sra. Pilar Soldevila, subdirectora gerent del CCCB</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-10 23:47
agendadiba426146957 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2025-02-05 13:00:00 2025-02-05 14:00:00 Ajuntament de Barcelona Pça Sant Jaume, 1 08002 Barcelona Ajuntament de Barcelona Pça Sant Jaume, 1 08002 Barcelona 41.3823947,2.1773651 1 Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit; Entrevista centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit; entrevista <p>- Sr. Jaume Collboni, alcalde de Barcelona</p> <p>- Sr. Xavier Marcé, regidor de cultura i industries creatives de l'Ajuntament de Barcelona</p> <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sr. Richard Sennett, sociòleg (conferenciant del CCCB en aquest dia)</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-10 23:47
agendadiba426146168 Presentació de la nova guia de flora i fauna del Parc Natural de la Serra de Collserola 2025-03-06 18:30:00 2025-03-06 23:59:59 Presentació de la nova guia “Flora i Fauna del Parc Natural de la Serra de Collserola“, editada per Cossetània. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/presentacio-nova-guia-flora-i-fauna-parc-collserola Auditori de La Pedrera (pg. de Gràcia, 92) de Barcelona Auditori de La Pedrera (pg. de Gràcia, 92) de Barcelona 41.3952396,2.1619024 https://parcnaturalcollserola.cat/agenda/presentacio-de-la-nova-guia-flora-i-fauna-del-parc-natural-de-collserola/ 1 De la mà dels autors, coneixerem una guia que convida a descobrir la rica biodiversitat del Parc Natural de forma visual i amena, amb una tria acurada de les espècies d’animals, plantes i fongs més comunes, representatives i singulars de la serra. Un total de 805 espècies de flora i fauna il·lustrades per Toni Llobet i seleccionades pel biòleg Francesc Llimona, expert coneixedor de l’espai natural i autor dels textos.Per assistir a l'acte, cal inscrició prèvia. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 03:22
agendadiba426142325 Exposició itinerant 'Cures en la comunitat' [Abrera] 2025-03-21 00:00:00 2025-03-31 23:59:59 https://www.diba.cat/web/benestar/-/exposici%C3%B3-itinerant-cures-en-la-comunitat-abrera- Casa de Cultura d’Abrera Carrer de Federico García Lorca, 17, Abrera Casa de Cultura d’Abrera Carrer de Federico García Lorca, 17, Abrera 41.5213380,1.9015730 1 Diputació; Portada - benestar diputacio; portada__benestar Matins de dimarts, dijous i dissabtes de 10.00 h a 13.30 h i totes les tardes de dilluns a divendres de 16.00 h a 20.30 h. Exposició on es convida a reflexionar sobre el valor social de les cures, situa les persones cuidadores com a protagonistes i contribueix a sensibilitzar entorn les desigualtats socials i de gènere vinculades a l'organització social de les cures. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-10 23:47
agendadiba426138852 Presentació del balanç i l’ampliació del programa Renovables 2030 2025-02-25 11:00:00 2025-02-25 23:59:59 El diputat d’Acció Climàtica i Transició Energètica de la Diputació de Barcelona, Marc Serra Solé, presenta el balanç de les actuacions i projectes desenvolupats dins del programa Renovables 2030, així com l’ampliació de 25M€ del pressupost, que es destinarà a atendre peticions de 75 municipis més. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/presentacio-balanc-i-ampliacio-programa-renovables-2030 Sala de Premsa. Edifici Can Serra, seu de la Diputació de Barcelona (Rambla de Catalunya, 126) de Barcelona Sala de Premsa. Edifici Can Serra, seu de la Diputació de Barcelona (Rambla de Catalunya, 126) de Barcelona 41.3955350,2.1575980 https://www.diba.cat/ca/web/mediambient/renovables-2030 1 D’aquesta manera, la Diputació continua liderant la transició energètica als municipis i es consolida com a administració referent en renovables a nivell estatal.Durant la sessió, el diputat també farà referència a la guia recentment editada per la Diputació de Barcelona “Aquí i així, renovables, sí”, un manual pioner adreçat als ens locals per facilitar la implantació de les renovables mitjançant la comunicació, la participació i la mediació. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 03:22
agendadiba426125776 Presentació de les accions per millorar el comerç rural d’Osona, el Berguedà, el Bages, el Moianès, el Lluçanès i l’Anoia 2025-02-24 11:30:00 2025-02-24 23:59:59 La diputada de Comerç i Consum de la Diputació de Barcelona, Olga Serra i Luque; l'alcalde de Montesqiu, Carles Colomo i Espona; i el regidor de Comerç i indústria de Montesquiu, Lluís Ferrer Maruenda, presenten les accions per dinamitzar i modernitzar els comerços rurals. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/presentacio-accions-millorar-comer-rural-osona-bergueda-bages-moianes-llucanes-anoia Plaça de l’1 d’Octubre de Montesquiu (Osona) Plaça de l’1 d’Octubre de Montesquiu (Osona) 42.1101857,2.2095975 1 Són una desena d’accions, com ara armaris multi-temperatura per recollir comandes, xarxes wifi o senyalització, de les quals se n'han beneficiat 38 municipis d’Osona, el Berguedà, el Bages, el Moianès, el Lluçanès i l’Anoia.La presentació es fa a Montesquiu, ja que és un dels municipis beneficiaris, on es podran veure in situ algunes d'aquestes accions. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 03:22
agendadiba425977010 Reunió Anna Maria Sendra amb David Centol del Grup Comunicació21 2025-02-19 16:00:00 2025-02-19 17:00:00 Reunió del Gabinet de Premsa i Comunicació amb David Centol del Grup Comunicació21 per parlar de la revista Orgull. Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Grup d'interès; Igualtat; general; Sendra González, Anna Maria personal_directiu_professional; reunio; presidencia; grup_dinteres; igualtat; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Premsa i Comunicació de la Diputació de Barcelona</p> <p>Jordi Navarro, cap del Servei de Premsa, Contingut Digital i Suport a la Comunicació Local</p> <p>Àngels Bardina, cap de la Secció de Publicitat de la Diputació de Barcelona</p> <p>David Centol, editor del Grup Comunicació21</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-10 23:47
agendadiba425754962 Lluïsa Moret visita les noves instal·lacions de l'Àrea d'Oncologia Pediàtrica de la Vall d'Hebron 2025-02-18 15:30:00 2025-02-18 17:00:00 La presidenta de la Diputació de Barcelona, Lluïsa Moret, acompanyada pel president de la Diputació de Girona, Miquel Noguer, visita les noves instal·lacions de l'Àrea d'Oncologia Pediàtrica de l'Hospital de la Vall d'Hebron de Barcelona. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/lluisa-moret-visita-instalacions-oncologia-pediatrica-vall-hebron Hospital Vall d'Hebron de Barcelona (Pg. de la Vall d'Hebron, 119) de Barcelona Hospital Vall d'Hebron de Barcelona (Pg. de la Vall d'Hebron, 119) de Barcelona 41.4282349,2.1409231 1 El Servei d'Hematologia i Oncologia Pediàtriques està a l'avantguarda del tractament del càncer, malalties hematològiques i trasplantament de progenitors hematopoètics (conegut com a “trasplantament de medul·la òssia”) en la infància i l'adolescència. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 03:22
agendadiba426111705 Ajuntament de Sant Celoni - agenda Rosa - reunió 2025-02-18 11:30:00 2025-02-18 12:30:00 Trobada amb l'Ajuntament de Sant Celoni per parlar sobre activitats al municipi. C/ Comte Urgell, 187 - Edifici del Rellotge - Recinte Escola Industrial - 08036 Barcelona C/ Comte Urgell, 187 - Edifici del Rellotge - Recinte Escola Industrial - 08036 Barcelona 41.3885160,2.1497935 1 Sant Celoni; Vallès Oriental; Exposició presencial (dades bàsiques); Personal directiu professional; Reunió; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Xalabarder Aulet, Maria; Alta direcció i gerents; Sanz Sánchez, Rosa sant_celoni; valles_oriental; exposicio_presencial_dades_basiques; personal_directiu_professional; reunio; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; xalabarder_aulet_maria; alta_direccio_i_gerents; sanz_sanchez_rosa <p>Diego Fernández, regidor de Planificació territorial de l’Aj. Sant Celoni</p> <p>Manel Torres, director de l’Àrea de Desenvolupament territorial sostenible Aj. Sant Celoni</p> <p> </p> <p>Rosa Sanz, coordinadora de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Reg. Urbana</p> <p>Maria Xalabarder, gerent de la Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats</p> <p style='margin-bottom:3px'>Montse Escudè, tècnica assessora jurídica en Urbanisme i Regeneració Urbana</p> <p style='margin-bottom:3px'>Isabel Alonso, cap d’Activitats</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-10 23:47
Estadístiques 2025
Agenda corporativa

Mitjana 2025: 16,20 consultes/dia

Sabies que...?

...pots personalitzar les consultes a la API amb diversos filtres?

La API ofereix tant filtres per modificar la cerca de les dades (operadors LIKE, AND, OR...) com filtres per tractar-ne el retorn (paginació, ordenació...).

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/puntesports/camp-all-like/poliesportiu/ord-adreca_nom/desc