ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba409812021 Conferència de premsa 30 anys CCCB Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-02-21 12:00:00 2024-02-21 13:15:00 Montalegre, 5 Montalegre, 5 41.3837044,2.1668625 1 Carrera Escudé, Judit; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Roda de premsa; Cultura carrera_escude_judit; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; roda_de_premsa; cultura <p>Sra. Judit Carrera i el Consell de Direcció del CCCB</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba409811794 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-02-21 10:15:00 2024-02-21 11:30:00 Montalegre, 5 Montalegre, 5 41.3837044,2.1668625 1 Carrera Escudé, Judit; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Entrevista; Cultura carrera_escude_judit; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; entrevista; cultura <p>Sra. Judit Carrera</p> <p>Sr. Josep Ramoneda, ex-director del CCCB</p> <p>Sra.Teresa Sesé, periodista de LA VANGUARDIA</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba409811434 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-02-16 12:00:00 2024-02-16 13:30:00 Avinguda Diagonal, 240 Avinguda Diagonal, 240 41.4079143,2.1843992 1 Carrera Escudé, Judit; Centre de Documentació i Museu Tèxtil de Terrassa; Personal directiu professional; Reunió; Cultura carrera_escude_judit; centre_de_documentacio_i_museu_textil_de_terrassa; personal_directiu_professional; reunio; cultura <p>Sra. Judit Carrera</p> <p>Sra. Maria Buhigas, Arquitecte en cap de la Gerènciad'Urbanisme i Vivenda de l'Ajuntament de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba409809045 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-02-16 10:30:00 2024-02-16 11:30:00 Montalegre, 5 Montalegre, 5 41.3837044,2.1668625 1 Carrera Escudé, Judit; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Entrevista; Cultura carrera_escude_judit; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; entrevista; cultura <p>Sra. Judit Carrera i Sr. Jordi Sabaté (periodista)</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba409808861 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-02-14 18:00:00 2024-02-14 19:00:00 Casp, 6 Casp, 6 41.3888555,2.1702554 1 Carrera Escudé, Judit; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Reunió; Cultura carrera_escude_judit; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; reunio; cultura <p>Sra. Judit Carrera, Sra. Pepa Bueno (Directora de EL PAIS) i altres convidats del diari.</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba409808558 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-02-08 18:00:00 2024-02-08 19:00:00 Montalegre, 5 Montalegre, 5 41.3837044,2.1668625 1 Carrera Escudé, Judit; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Entrevista; Cultura carrera_escude_judit; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; entrevista; cultura <p>Sra. Judit Carrera i Sra. Núria Iceta de la revista AVENÇ</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba409807938 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-02-08 17:00:00 2024-02-08 18:00:00 Montalegre, 5 Montalegre, 5 41.0000000,2.1668199 1 Carrera Escudé, Judit; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Entrevista; Cultura carrera_escude_judit; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; entrevista; cultura <p>Sra. Judit Carrera</p> <p>Sra. Llucia Ramis (escriptora i periodista)</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba409806673 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-02-08 11:00:00 2024-02-08 12:00:00 Wellington, 30 Wellington, 30 41.3891290,2.1903510 1 Carrera Escudé, Judit; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Reunió; Cultura carrera_escude_judit; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; reunio; cultura <p>Sra. Judit Carrera</p> <p>Sra. Cristina Maragall - Directora de la Fundació Pasqual Maragall</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba409806449 Reunió amb l'Ajuntament de Sant Pere de Ribes-agenda gerent Sergi Vilamala -activitat 2024-04-11 00:00:00 2024-04-11 23:59:59 Casa de la Vila, Pl. Vila 1. 08810 Sant Pere de Ribes Casa de la Vila, Pl. Vila 1. 08810 Sant Pere de Ribes 41.2626095,1.7720646 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Garraf; Comerç i consum; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió; Comerç, Consum i Salut Pública; Sant Pere de Ribes area_de_comerc_consum_i_salut_publica; garraf; comerc_i_consum; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; reunio; comerc_consum_i_salut_publica; sant_pere_de_ribes De 10.00 a 12.00h <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> <p>Raquel Zamora, cap de Promoció Ecònomica de l'Aj. Sant Pere Ribes</p> <p>Yolanda Dauden, tècnica Iniciatives econòmiques</p> <p>Encarna Peran, cap Oficina Suport Teixit Comercial Local de GSC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba409787735 Reunió amb l'Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet-agenda Sergi Vilamala gerent- activitat 2024-04-10 00:00:00 2024-04-10 23:59:59 Ajt. Santa Coloma Gramenet. Plaça Olimp, 3 Santa Coloma Gramenet Ajt. Santa Coloma Gramenet. Plaça Olimp, 3 Santa Coloma Gramenet 41.4536754,2.2043889 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Barcelonès; Comerç i consum; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Comerç, Consum i Salut Pública; Santa Coloma de Gramenet area_de_comerc_consum_i_salut_publica; barcelones; comerc_i_consum; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; comerc_consum_i_salut_publica; santa_coloma_de_gramenet De 12:00 a 14:00h <p>Manel Sierra, gerent Ajuntament Santa Coloma Gramenet</p> <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç </p> <p>Encarna Peran, cap Oficina Suport al Teixit Comercial Local GSC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba409779960 Jornada IND+I 2024 2024-04-17 09:00:00 2024-04-17 16:30:00 La Diputació de Barcelona participa a la 8a edició del IND+I Day, una trobada per desgranar la indústria regenerativa: aquella que busca contribuir positivament a l’economia i al seu entorn, promovent la restauració i la regeneració dels recursos naturals i de la societat. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/jornada-ind-i-2024 Cúbic Viladecans (Passeig de la Marina, 31) Cúbic Viladecans (Passeig de la Marina, 31) 41.3142663,2.0260949 https://indi.cat/ 1 Cada vegada són més les empreses que aposten per un comportament positiu pel medi ambient i per les comunitats, basant-se en la innovació i en el compromís amb la humanitat i el planeta per a desenvolupar noves solucions que, a més de generar valor econòmic, incorporin també valors ètics.Durant el IND+I Day 2024 s'analitzarà què està passant globalment, però, sobretot, com això és una oportunitat de generar valor per a les empreses.Podeu consultar el programa en aquest enllaç. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba409779588 IV Congrés Nacional de Gestors de Polígons - Agenda Anna Alvarez - congrés 2024-04-11 09:30:00 2024-04-11 12:15:00 Fira Barcelona – Recinte Gran Via (Hall 2) - Av. Joan Carles I, 64 - Hospitalet de Llobregat Fira Barcelona – Recinte Gran Via (Hall 2) - Av. Joan Carles I, 64 - Hospitalet de Llobregat 41.3549242,2.1278574 1 Alvarez Jurado, Anna; Economia i treball; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Exposició presencial (dades bàsiques) alvarez_jurado_anna; economia_i_treball; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; exposicio_presencial_dades_basiques <p>Anna Álvarez, coordinadora de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Roger Pumares, gerent de la Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació entre d'altres assistetns.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba409779357 7a Jornada por una Economía Circular y Competitiva - agenda Anna Alvarez - Jornada 2024-04-09 09:30:00 2024-04-09 14:00:00 DFactory - Calle 27, 10-16 Sector BZ Zona Franca · 08040 Barcelona DFactory - Calle 27, 10-16 Sector BZ Zona Franca · 08040 Barcelona 41.3360273,2.1379483 1 Alvarez Jurado, Anna; Economia i treball; Personal directiu professional; Jornada; Desenvolupament Econòmic i Turisme alvarez_jurado_anna; economia_i_treball; personal_directiu_professional; jornada; desenvolupament_economic_i_turisme <p>Anna Álvarez, coordinadora de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme, entre d'altres assistents.</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba409779500 4a edició del Congrés de Competències Digitals - Agenda Anna Alvarez - congrés 2024-04-10 09:00:00 2024-04-10 13:30:00 format híbrid - Cibernàrium-22@, Carrer Roc Boronat, 117 - 127, (Sant Martí) BARCELONA format híbrid - Cibernàrium-22@, Carrer Roc Boronat, 117 - 127, (Sant Martí) BARCELONA 41.4026500,2.1942639 1 Alvarez Jurado, Anna; Economia i treball; Personal directiu professional; Altres; Desenvolupament Econòmic i Turisme alvarez_jurado_anna; economia_i_treball; personal_directiu_professional; altres; desenvolupament_economic_i_turisme <p>Anna Álvarez, coordinadora de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme entre d'altres assistents.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba401178062 Les subvencions en l’àmbit de la cultura local (5a edició) 2024-04-16 10:00:00 2024-04-18 12:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/les-subvencions-en-l-ambit-de-la-cultura-local-5a-edicio- Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 41.3955350,2.1575980 1 En l’activitat diària dels tècnics i tècniques de cultura és imprescindible conèixer el marc legal de les subvencions, els procediments de concessió i els requisits a l’hora d’atorgar-les. Tard o d’hora les persones que treballen en cultura acaben tenint contacte amb aspectes legals i de procediment relacionats amb les subvencions, amb la qual cosa apareixen, de manera inevitable, molts dubtes sobre com atorgar-les i també sobre els passos que cal fer en aquest sentit. El curs vol donar a conèixer el funcionament de l’activitat subvencional, els límits pressupostaris, el control financer i les conseqüències de l’incompliment de les obligacions per part del receptor de la subvenció. Es tracta d’un curs en què s’exposaran nombrosos casos pràctics i en què els participants podran exposar els seus casos reals. Aspectes com l’activitat subvencional, el concepte de subvenció, el procediment per atorgar subvencions, el control financer i pressupostari i, sobretot, la justificació de les subvencions seran analitzats de manera detallada. ObjectiusDeterminar el marc legal al qual estan subjectes les subvencionsDetallar les principals tipologies de subvencionsClarificar què entenem per activitat subvencional i què implica el concepte de subvencióEstablir quins han de ser els passos pel que fa a la justificacióEls casos d’incompliment: conseqüències legals i jurídiquesMostrar casos pràctics en aquest àmbit, tot fomentant la participació dels assistents ContingutsEl concepte de subvenció.La legislació reguladora de les subvencionsLes subvencions en l’àmbit de la cultura municipal: abast i regulacióL’activitat subvencionable: què és i com funcionaEl control financer i pressupostariLa justificació de les subvencionsLa possibilitat de revocar les subvencions DOCENTS Rebeca Cordeiro Llicenciada en Dret per la Universitat de Barcelona. Funcionària de carrera en la categoria de Tècnica superior en gestió de l’Ajuntament de Barcelona. Experiència en l’Administració pública local des del 1998 i com a advocada per compte propi. Funcions de tècnica especialista jurídica a l’Institut municipal de l’habitatge de Barcelona (2009 a 2019), a l’Àrea de Drets socials, justícia global, feminismes i LGTBI on també he exercit com a Secretària delegada (2020 a 2023). Actualment Lletrada consistorial als Serveis Jurídics centrals de l’Ajuntament de Barcelona. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba409775732 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals - reunió 2024-02-07 18:00:00 2024-02-07 19:00:00 MONTALEGRE, 5 MONTALEGRE, 5 41.3836347,2.1668199 1 Carrera Escudé, Judit; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Cultura carrera_escude_judit; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; cultura <p>Sra. Judit Carrera, Directora CCCB</p> <p>Sra. Carlota Broggi, Cap d'itinieràncies CCCB</p> <p>Sr. Santiago Herrero, Director relaciones culturales y científicas de AECID</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba409775386 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-02-07 16:30:00 2024-02-07 17:30:00 Montalegre, 5 Montalegre, 5 41.3836347,2.1668199 1 Carrera Escudé, Judit; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Reunió; Cultura carrera_escude_judit; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; reunio; cultura <p>Sra. Judit Carrera</p> <p>Sra. Pilar Parcerisas (Biblioteca Walter Benjamin)</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba409767029 reunió Judit Carrera- agenda directius professionals- reunió 2024-02-07 10:30:00 2024-02-07 11:30:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-judit-carrera-agenda-directius-professionals-reunio Teams Teams 41.3836347,2.1668199 1 Carrera Escudé, Judit; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Reunió; Cultura carrera_escude_judit; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; reunio; cultura <p>Sra. Judit Carrera</p> <p>Sra. Elisabet Goula</p> <p>Sr. Pere Almeda</p> Reunió per tema: residències artistes i col·laboradors. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba409771350 Visita Associació Amical de Mauthausen - agenda director RI Antoni Montseny - activitat 2024-04-05 10:30:00 2024-04-05 11:30:00 carrer de Sils 1, baixos. BARCELONA carrer de Sils 1, baixos. BARCELONA 41.3783749,2.1777840 1 Àrea de Presidència; Ajuntaments; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Barcelonès; Relacions internacionals; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Presidència; Barcelona area_de_presidencia; ajuntaments; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; barcelones; relacions_internacionals; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; reunio; presidencia; barcelona <ul> <li>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals DB</li> <li>Octavi de la Varga, tècnic assessor en projectes estratègics DB</li> <li>Patrick Heinz, Cònsol General adjunt de la República Federal d'Alemanya</li> <li>Juan Manuel Calvo, president Associació Amical de Mauthausen</li> <li>Josepa Gardenyes, vocal Junta Associació Amical de Mauthausen</li> <li>Elvira Fernández, secretària de publicacions Associació Amical de Mauthausen</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba408739267 Junta executiva del Fons Català de Cooperació al Desenvolupament - agenda director RI Antoni Montseny - reunió 2024-03-20 12:00:00 2024-03-20 23:59:59 reunió virtual reunió virtual 41.3917057,2.1477011 1 Àrea de Presidència; Ajuntaments; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Barcelonès; Relacions internacionals; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Presidència; Barcelona area_de_presidencia; ajuntaments; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; barcelones; relacions_internacionals; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; reunio; presidencia; barcelona <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba409763199 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-02-07 09:30:00 2024-02-07 10:30:00 Montalegre, 5 Montalegre, 5 41.0000000,2.1668199 1 Carrera Escudé, Judit; Personal directiu professional; Entrevista; Cultura carrera_escude_judit; personal_directiu_professional; entrevista; cultura <p>Judit Carrera</p> <p>Núria Benach</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba406648240 La fase operativa dels plans estratègics de cultura: implementació, seguiment i avaluació 2024-05-07 09:30:00 2024-05-07 13:30:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/la-fase-operativa-dels-plans-estrategics-de-cultura-implementacio-seguiment-i-avaluacio-1 c. Montalegre, 7 (08001 - Barcelona) c. Montalegre, 7 (08001 - Barcelona) 41.3842358,2.1638979 1 Els plans estratègics, denominats pel CERC com a Pla d’Acció Cultural (PAC), són una eina bàsica per planificar les polítiques culturals a mig i llarg termini, a través d’un procés d’anàlisi, reflexió i debat que aspira a millorar la gestió i la implicació dels agents de l’ecosistema cultural, tot articulant el desplegament les accions culturals de manera consensuada.En els últims 20 anys s’han impulsat molts processos de planificació estratègica cultural als municipis de la província de Barcelona amb el suport del CERC, però un cop elaborats i aprovats, els ens locals sovint es troben amb dificultats per implementar les accions que se’n deriven, vinculades a les línies i objectius estratègics inclosos als plans. Com ho hem de fer per passar a la fase operativa amb garanties que allò que s’ha aprovat al Pla pugui aplicar-se? Quins factors hem de tenir en compte per tal que aquest procés pugui realitzar-se amb la màxima implicació de tots els agents que van participar al Pla Estratègic i amb el lideratge de les institucions? Com podem definir els recursos disponibles i fer un seguiment idoni de l’execució del Pla Estratègic? Quins òrgans seran els encarregats de fer aquest seguiment, quines funcions tindran i per qui estaran formats? Quines eines tenim per poder avaluar la implementació de les accions amb la màxima fidelitat a la realitat?El curs vol donar resposta a aquests interrogants a partir de l’exposició de models d’implementació que ja s’han aplicat en l’àmbit de la planificació estratègica territorial, ja sigui en l’àmbit cultural o en altres sectors. A més, comptarà amb l'exposició de dos casos aplicats en diferents territoris, a partir del qual s'obrirà un espai de debat per poder compartir dubtes i punts de vista entre els alumnes.Recomanem que les persones assistents al curs hagin participat en un procés de planificació estratègica cultural en el seu municipi PROGRAMA 7 de maig 10:00 - 10:25 h: Experiències de desenvolupament i implementació de PAC (Eugènia Argimon)10:25 - 11’15 h: Principals característiques del procés d’implementació d’un PAC (Guillem Miralles i Xavier Gómez)11:15 - 11:45 h: Pausa11:45 - 13:30 h: Casos pràctics: Cabrera de Mar i Consell Comarcal del Moianès (Laura Martínez de l'ajuntament de Cabrera de Mar, Anna Gabriel del Consell comarcal del Moianès; moderació a càrrec de Guillem Miralles)13:30 - 14:00 h: Punts clau de la sessió i conclusions (Eugènia Argimon i Xavier Gómez) DOCENTS Eugènia Argimon MazaLlicenciada en Història de l’Art (UB) i Postgrau en Polítiques Culturals Europees i Relacions Culturals Internacionals (UPF). Tècnica de cultura del Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC) vinculada al programa d’assessoraments als municipis amb el suport als ajuntaments de la definició i l’aplicació de polítiques i projectes culturals. En aquest sentit, a banda de fer el seguiment en l’elaboració i redacció de plans i projectes estratègics i documents i informes de caire més operatiu, ha participat, acompanyament i donant suport als ajuntaments, en els processos de desplegament dels plans d’acció cultural. Xavier Gómez SerranoLlicenciat en Sociologia (UAB) i màster en Gestió d’Institucions i Empreses Culturals (IL3-UB). Des de la sociologia s’ha acostat als àmbits de l’educació, de la comunicació i a la gestió cultural, amb experiències en l’àmbit públic, privat i associatiu. Ha estat tècnic a l’Ajuntament de Rubí (2014-2022), amb responsabilitats en diversos projectes de promoció cultural i de projecció de la ciutat, des de la gestió d’equipaments, la coordinació del programa de festes populars i el disseny i producció de cicles d’arts en viu i esdeveniments d’identitat i marca de ciutat. Actualment forma part de l’equip del Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC) de l’Àrea de Cultura de la Diputació de Barcelona, vinculat al programa d’estudis i recerca, al d’assessoraments en matèria de polítiques i projectes culturals, i al projecte de Cercles de Comparació Intermunicipal (CCI) de Serveis Culturals. Guillem Miralles PuigLlicenciat en Ciències Econòmiques (UPF) i amb postgraus en Sistemes d’informació (IDEC-UPF) i Periodisme digital (UOC). Forma part de l’equip del Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC) i realitza projectes en el marc del programa d’Estudis i recerca, amb el desenvolupament d’eines i recursos per a la gestió cultural i la mesura de l’acció cultural, i també del programa d’Assessoraments, on participa donant suport a actuacions de caràcter estratègic als municipis. Ha treballat en diferents projectes de la Diputació de Barcelona, impulsant i coordinant el suport als ens locals en l’àmbit de la planificació estratègica i operativa, i el seguiment i avaluació de les actuacions amb indicadors. És coeditor del portal literari digital Paper de vidre des d’on organitza diferents actes en ateneus i llibreries. Laura Martínez Rubio nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba409642859 Cafè amb Brussel·les: Respostes d'Europa per una gestió resilient de l'aigua 2024-04-23 10:00:00 2024-04-23 23:59:59 https://www.diba.cat/web/ri/-/cafe-amb-brussel-les-respostes-d-europa-per-una-gestio-resilient-de-l-aigua Virtual Virtual 1 L'Oficina Europa i Estratègia Internacional de la Direcció de Relacions Internacionals ha programat una nova edició del 'Cafè amb Brussel·les', amb l'objectiu d'apropar la realitat europea als ens locals de la província de Barcelona. És una sessió destinada a personal electe i tècnic de corporacions municipals.Aquesta sessió, titulada 'Respostes d'Europa per una gestió resilient de l'aigua' s'organitza en col·laboració amb l'Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica i l'Àrea d'Infraestructures i Territori de la Diputació de Barcelona.L'acte pretén donar a conèixer la política d'aigües de la UE des d'una aproximació local, així com la seva acció davant la situació actual d'escassetat d'aigua a la Mediterrània, que genera una creixent preocupació als nostres territoris. En el context del Pacte Verd Europeu, la Directiva Marc de l'Aigua proporciona el marc principal i els objectius de la política de l'aigua a Europa.La gestió de l'aigua és un dels sectors més afectats per les amenaces climàtiques de la Unió, ens calen mesures urgents de mitigació, adaptació i resiliència de tots els sectors per reduir i controlar els efectes a curt, mig i llarg termini en l'economia, el medi ambient, el benestar i la salut. En aquesta edició, comptarem amb la participació de Claudia Olazábal, cap d'unitat de la Direcció General de Medi Ambient de la Comissió Europea. Amb ella explorarem la política europea d'aigües i com pot contribuir a solucions locals per garantir la seguretat hídrica als territoris del sud d'Europa.Us hi esperem!Inscriu-t'hi! La sessió serà virtual a través de la plataforma Teams i en català.Aprofitem l'ocasió per convidar-vos a fer-nos arribar propostes de temes que voldríeu que abordéssim en propers 'Cafè amb Brussel·les', adreçant-nos un correu electrònic a la bústia de l'Oficina: o.europa.eint@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba409640164 Reunió amb Cocemfe Catalunya 2024-04-08 09:30:00 2024-04-08 10:30:00 Recinte Mundet, Edifici Serradell 4a. planta Recinte Mundet, Edifici Serradell 4a. planta 41.4395396,2.1450270 1 Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Esther Jolonch, vicepresidenta Cocemfe Catalunya</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Josep Muñoz, gerent de Serveis Socials</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba409640015 Comissió Social d'Ens Locals del CSC (Consorci de Salut i Social de Catalunya) 2024-04-08 12:30:00 2024-04-08 13:30:00 Seu del CSC (Avinguda Tibidabo 21, de Barcelona) Seu del CSC (Avinguda Tibidabo 21, de Barcelona) 41.4161426,2.1364468 1 Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p style='margin-bottom:11px'>Membres de la Comissió Social d'Ens Locals del CSC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba409639785 Concert HERO’S LIFE acte solidari de la Jove Orquestra Nacional de Catalunya (JONC) a benefici de Projecte Home Catalunya 2024-04-07 19:00:00 2024-04-07 20:00:00 Auditori Barcelona Auditori Barcelona 41.3989895,2.1846099 1 Esdeveniments; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Altres; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat esdeveniments; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; altres; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba409607418 Reunió amb l’Ajuntament de Montcada i Reixac 2024-04-16 10:00:00 2024-04-16 11:00:00 Xarxa de Governs Locals Edifici Can Serra 8a planta – Rambla Catalunya, 126 Barcelona Edifici Can Serra 8a planta – Rambla Catalunya, 126 Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Presidència; Espinosa de Castro, Marina; 16 - Pau, justícia i institucions sòlides; 17 - Aliança per a assolir els objectius; Ajuntaments; Vallès Occidental; Administració local; Personal directiu professional; Balbàs Garrido, Maribel; Diputació de Barcelona; Reunió; Presidència; Montcada i Reixac area_de_presidencia; espinosa_de_castro_marina; 16__pau_justicia_i_institucions_solides; 17__alianca_per_a_assolir_els_objectius; ajuntaments; valles_occidental; administracio_local; personal_directiu_professional; balbas_garrido_maribel; diputacio_de_barcelona; reunio; presidencia; montcada_i_reixac <p>President de l’Àrea Territorial i regidor d’Urbanisme i Mobilitat - Andreu Iruela</p> <p>Coordinadora de l'Àrea Territorial - Marta Bunyesch</p> <p>Coordinadora de Cooperació i Assistència Local - Marina Espinosa</p> <p>Directora de Serveis de Cooperació Local - Maribel Balbás</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba409634663 Reunió amb MINSAIT 'Preguntas clave Inmigración, Envejecimiento y Políticas Activas de Ocupación' 2024-04-15 10:00:00 2024-04-15 11:00:00 Presentació Projectes Reunió Telemàtica Reunió Telemàtica 1 Espinosa de Castro, Marina; Alvarez Jurado, Anna; Argüelles Busto, Estrella; 08 - Treball decent i creixement econòmic; 09 - Indústria, innovació i infraestructures; 10 - Reducció de les desigualtats; 11 - Ciutats i comunitats sostenibles; 12 - Consum i producció responsables; 17 - Aliança per a assolir els objectius; Ajuntaments; Administració local; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat espinosa_de_castro_marina; alvarez_jurado_anna; arguelles_busto_estrella; 08__treball_decent_i_creixement_economic; 09__industria_innovacio_i_infraestructures; 10__reduccio_de_les_desigualtats; 11__ciutats_i_comunitats_sostenibles; 12__consum_i_produccio_responsables; 17__alianca_per_a_assolir_els_objectius; ajuntaments; administracio_local; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; presidencia; desenvolupament_economic_i_turisme; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Coordinadora de Cooperació i Assistència Local de l’Àrea de Presidència - Marina Espinosa</p> <p>Àrea de Presidència - Mònica Belinchón</p> <p>Coordinadora de l’Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat - Estrella Argüelles</p> <p>Coordinadora de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme - Anna Àlvarez</p> <p>Principal Business Consulting MINSAIT - Victor Baylina</p> <p>Principal Business Consulting MINSAIT - Eduardo Inchaurza</p> <p>Manager Business Consulting MINSAIT - Victor Sanz</p> <p>Director Soluciones Electorales MINSAIT - José Antonio Rubio</p> <p>Directora Administraciones públicas - MINSAIT - Anna Ortí</p> <p>Senior Consultant Soluciones Electorales - MINSAIT - Enrico Giacometti</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba409630178 Reunió amb l'Observatori Dona Empresa i Economia - Agenda Coordinadora Montse Nieto Méndez 2024-04-08 13:00:00 2024-04-08 14:00:00 Edifici Francesca Bonnemaison, c/ Sant Pere Més Baix, 7, 08003 - Barcelona Edifici Francesca Bonnemaison, c/ Sant Pere Més Baix, 7, 08003 - Barcelona 41.3865436,2.0938722 1 Àrea de Feminismes i Igualtat; Nieto Méndez, Montse; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Lledós Monsó, Elena; Reunió; Feminismes i Igualtat area_de_feminismes_i_igualtat; nieto_mendez_montse; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; lledos_monso_elena; reunio; feminismes_i_igualtat <ul> <li>Montse Nieto Mendez, Coordinadora de l’Àrea de Feminismes i Igualtat</li> <li>Elena LLedós Monsó, Gerenta de Serveis d’Igualtat i Ciutadania</li> <li>Carme Poveda, Directora de l’Observatori Dona Empresa i Economia</li> <li>Laura Llinàs, Coordinadora Executiva de l’Observatori Dona Empresa i Economia</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba409601867 Reunió oficis de mercats a Manlleu - agenda gerent Sergi Vilamala-activitat 2024-03-21 15:00:00 2024-03-21 16:00:00 Plataforma Microsoft Teams Plataforma Microsoft Teams 41.3832897,2.1249909 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç i consum; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió; Comerç, Consum i Salut Pública; Manlleu area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_i_consum; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; reunio; comerc_consum_i_salut_publica; manlleu <p>Sergi Vilamala, gerent Serveis de Comerç</p> <p>Betlem Parés, cap de Promoció Ecònomica de l'Ajuntament de Manlleu</p> <p>Encarna Peran, cap de l'Oficina al Suport del Comerç Local de GSC</p> <p>Imma Muñoz, tècnica de Fires i Mercats</p> <p>Xavier Torrent, responsable de Mercats municipals de la GSC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba409596128 Obrint Camí en els esports masculinitzats 2024-04-11 18:30:00 2024-04-11 23:59:59 Taula rodona amb Marta Corredera, Laia Sanz i Lydia Valentín, tres professionals que han triomfat en esports masculinitzats. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/obrint-cami-en-els-esports-masculinitzats Casa de l'Esport de Terrassa (Raval de Montserrat, 13) Casa de l'Esport de Terrassa (Raval de Montserrat, 13) 41.5629719,2.0103968 1 Amb aquesta xerrada, el Servei d’Esports de l’Ajuntament de Terrassa inicia un nou cicle que porta per títol “Parlem d’Esport” i que busca oferir diferents perspectives amb l’objectiu de visualitzar, debatre i exposar diversos temes de l’actualitat esportiva a través d’experiències en primera persona d’esportistes o professionals experts en la matèria tractada.L'acte comptarà amb la participació del diputat d'Esports i Activitat Física de la Diputació de Barcelona, David Escudé. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba409592397 Lliurament del Segell Infoparticipa a la transparència dels webs de les administracions públiques 2024-04-09 17:00:00 2024-04-09 18:30:00 Acte de lliurament del Segell Infoparticipa, un guardó atorgat pel grup de recerca Comunicació Sonora, Estratègica i Transparència (ComSET) de la UAB com a reconeixement a la transparència informativa dels webs de les institucions. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/lliurament-segell-infoparticipa-a-la-transparencia-dels-webs-de-les-administracions-publiques Sala d'actes del Rectorat. Campus UAB, Edifici A (Plaça Acadèmica, s/n) de Bellaterra Sala d'actes del Rectorat. Campus UAB, Edifici A (Plaça Acadèmica, s/n) de Bellaterra 41.5036977,2.1008780 1 La Diputació de Barcelona serà representada a l'acte com a institució que rep la distinció.Aquesta és l'onzena edició d'aquest reconeixement.L'acte, presidit pel rector de la UAB, Javier Lafuente, i conduït per la periodista Núria de José Gomar; comptarà amb una videoconferència de Juan Luis Manfredi, catedràtic Príncep d'Astúries de la Universitat de Georgetown, titulada 'Ciutadania Informada. Nous reptes de la transparència i el retiment de comptes'. També intervindrà Armand Balsebre, director del grup de recerca ComSET. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba404953071 Curs: Gestió documental i arxius municipals (1a. edició) 2024-05-07 10:00:00 2024-05-16 12:00:00 El curs pretén explicar el concepte i les eines de la gestió documental endegades des de l’arxiu municipal de cada ajuntament per tal que siguin conegudes i aplicades per tot el personal municipal. https://www.diba.cat/web/opc/-/curs-gestio-documental-i-arxius-municipals-1a-edicio-1 Formació online Formació online 41.3955350,2.1575980 1 Ajuntaments; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Jornades, congressos i seminaris; 2024; Formació de la Xarxa d'Arxius Municipals ajuntaments; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; jornades_congressos_i_seminaris; 2024; formacio_de_la_xarxa_darxius_municipals 7, 9, 14 i 16 de maig. <p>Personal administratiu dels ajuntaments.</p> <p>Recordeu que, un cop us hagueu inscrit serà necessària la validació del referent de formació del vostre Ajuntament per tal que la inscripció sigui acceptada. Després de confirmar la vostra inscripció, rebreu l’enllaç de connexió a la plataforma ZOOM per seguir les sessions del curs.</p> L’èxit d’un sistema de gestió documental és que els documents siguin accessibles tant per la gestió diària de l’administració municipal com per als interessats, investigadors i ciutadans en general.El curs és impartit pels arxivers de l’Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona: Joan Montblanc i Albert Rumbo.Programa de la jornada. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba409530519 Fundació Vedruna Catalunya (Escoles Vedruna)-agenda Daniel Fernández-reunió 2024-04-26 10:00:00 2024-04-26 11:00:00 Rambla de Catalunya, 126-08008 Barcelona - 1a planta Edifici Can Serra Rambla de Catalunya, 126-08008 Barcelona - 1a planta Edifici Can Serra 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Presidència; Fernández González, Daniel; Educació; Personal directiu professional; Reunió; Presidència area_de_presidencia; fernandez_gonzalez_daniel; educacio; personal_directiu_professional; reunio; presidencia <ul> <li>Manel Salas, responsable de l'Àrea Pedagògica i d'Innovació</li> <li>Ramon Rial, Àrea Pedagògica i d'Innovació</li> <li>Mario Mercader, Àrea Pedagògica i d'Innovació</li> <li>Daniel Fernández, director del Gabinet de la Presidència</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba409520785 Presentació del Pla d'Acció Internacional del Consell Comarcal del Baix Llobregat 2024-04-15 09:30:00 2024-04-15 23:59:59 https://www.diba.cat/web/ri/-/presentacio-del-pla-d-accio-internacional-del-consell-comarcal-del-baix-llobregat Sala de Plens del Consell Comarcal del Baix Llobregat. Parc de Torreblanca. : N-340, km 1249, 08980 Sant Just Desvern, Sala de Plens del Consell Comarcal del Baix Llobregat. Parc de Torreblanca. : N-340, km 1249, 08980 Sant Just Desvern, 41.3794629,2.0563373 1 Presentació del Pla d'Acció Internacional del Consell Comarcal del Baix Llobregat, elaborat amb el suport de la Diputació de Barcelona i taula rodona 'Eines de sensibilització i divulgació de la internacionalització municipal'Inscripció nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba409517224 Reunió amb l'Escola d'Oficis de Mercat- agenda gerent Sergi Vilamala-activitat 2024-04-05 09:00:00 2024-04-05 10:00:00 Plataforma Microsoft Teams Plataforma Microsoft Teams 41.3832253,2.1252055 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç i consum; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió; Comerç, Consum i Salut Pública area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_i_consum; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; reunio; comerc_consum_i_salut_publica <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> <p>Carlos Aldana, director Escola Oficis de Mercat</p> <p>Esther Dalmau</p> <p>Jordi Bureau</p> <p>Encarna Peran, cap Oficina Suport al Teixit Comercial Local (GSC)</p> <p>Xavier Torrent, responsable Mercats municipals de la GSC</p> <p><span style='letter-spacing:.15pt'> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba409517688 Reunió Eurecat Centre Tecnològic - Innovant per a les empreses - agenda Anna Alvarez - reunió 2024-04-03 11:00:00 2024-04-03 12:00:00 Can Serra - Sala 307 - 3a planta - Rambla de Catalunya, 126 08008 Barcelona Can Serra - Sala 307 - 3a planta - Rambla de Catalunya, 126 08008 Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Alvarez Jurado, Anna; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme alvarez_jurado_anna; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p>Anna Álvarez, coordinadora de l'Àrea e Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Santiago Jañez, coordinador Eurecat</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba409517586 Reunió amb la Fundació Pere Tarrés-agenda gerent Sergi Vilamala-activitat 2024-03-20 16:30:00 2024-03-20 17:45:00 c/ Numància, 149-151 08029 Barcelona c/ Numància, 149-151 08029 Barcelona 41.3882038,2.1336673 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç i consum; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió; Comerç, Consum i Salut Pública area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_i_consum; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; reunio; comerc_consum_i_salut_publica <p>Eva Moya, directora Fundació Pere Tarrés</p> <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> <p>Helena Gregorio Cruz</p> <p>Adrià Paulo Dinarès </p> <p>Encarna Peran, cap Oficina Suport al Teixit Comercial Local (GSC)</p> <p>Xavier Torrent, responsable Mercats municipals (GSC)</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba409515262 Planejament urbanístic 2024-05-08 09:30:00 2024-05-29 14:00:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/planejament-urbanistic-1 Recinte Escola Industrial. Edifici 25, Sala S7. Carrer Comte Urgell, 187- 08036 Barcelona Recinte Escola Industrial. Edifici 25, Sala S7. Carrer Comte Urgell, 187- 08036 Barcelona 1 8, 15, 22 i 29 de maig 2024 PresentacióLa Diputació de Barcelona és una entitat de govern local que treballa conjuntament amb els ajuntaments per impulsar el progrés i el benestar de la ciutadania.L’acció urbanística és una activitat de gran transcendència en el dia a dia dels governs locals. Hi conflueixen, si més no, un ampli conjunt de competències a exercir, una complexitat tècnica i jurídica notables i la concurrència en la matèria d’interessos i responsabilitats rellevants.Des de la Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració urbana s’organitza aquest cicle de tres cursos amb l’objectiu d’aprofundir ens les matèries d’urbanisme, el de planejament urbanístic, la gestió i el règim d’intervenció i protecció de la legalitat. El curs que tot seguit presentem, és el primer curs del cicle, dedicat al Planejament Urbanístic.L'objectiu d'aquest curs és aprofundir en els diferents aspectes del planejament urbanístic, la primera sessió tindrà un enfoc més jurídic amb l’encaix marc legal i principis bàsics, el règim jurídic del sòl, drets i deures. La classificació del sòl i regulació en cadascuna d’elles. La segona i tercera sessió, es treballen les figures de planejament i les seves competències, primer amb el planejament general i després el derivat. La darrera sessió es destinarà a la transversalitat del desenvolupament d’un pla. El Pla una visió pluridisciplinar, acabant el curs amb una taula rodona.Cadascuna de les tres primeres sessions del curs s’estructura en una primera part teòrica i una segona part de caràcter més pràctic. La darrera sessió, mantindrà una part teòrica i finalitzarà amb una taula rodona.PonentsGemma Segura, advocada del despatx Pareja & Associats.Tomàs de Castro, arquitecte coordinador adjunt d’urbanisme de l’ajuntament de Sabadell.Mònica Baguer, arquitecta fundadora del despatx Territori XLMLaura Fonts, advocada. Cap de l'Oficina Territorial d'Acció i Avaluació Ambiental de Barcelona DG de Polítiques Ambientals i Medi Natural.Miquel Morell, Economista.Josep Illa, Biòleg.Màrius Navazo, Geògraf.Maria Bonet, Geògrafa.Eulàlia Mata, Arquitecta.DestinatarisAquesta formació està adreçada al personal tècnic i jurídic dels ens locals, atesa l’orientació del curs, aquest va adreçat al personal de les administracions amb reduïts coneixements i experiència en la temàtica objecte del curs.InscripcionsLes preinscripcions es realitzaran mitjançant l’aplicatiu gestforma, la confirmació de la inscripció per part de la Diputació de Barcelona es farà per correu electrònic. Per motius logístics i de dinàmica de la sessió, el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de preinscripció. Per afavorir la pluralitat d’assistents es podrà limitar l’assistència al curs a una persona per ens local. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta. Es requereix validació/autorització a Gestforma de la persona Responsable Municipal de Formació de cada ens públic.Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins al dia 22 d’abril de 2024 mitjançant el següent enllaç.Programa08/05 Sessió 1: Encaix marc legal i principis bàsics El règim jurídic del sòl, drets i deures. La classificació del sòl i regulació en cadascuna d’elles.Taller: practica sòl urbà, criteris legals. Distinció consolidat o no i conseqüències.Gemma Segura15/05 Sessió 2: El sistema de planejament. El POUM. Contingut. La modificació de pla, i les seves repercussions, reserves de sistemes, habitatge protegit, cessió d’aprofitament.Taller: Exemples de modificacions pel càlcul de reserves i cessionsTomàs de Castro22/05 Sessió 3: El planejament derivat. Figures, conceptes, competències i exemples.Taller: La delimitació del sector i polígonsMònica Beguer29/05 Sessió 4: Tràmit urbanístic i ambiental. Laura Fonts.La transversalitat del desenvolupament d’un pla. El Pla una visió pluridisciplinar. Taula rodona: Miquel Morell, Economista. Josep Illa, biòleg. Màrius Navazo, Geògraf. Maria Bonet, Geògrafa. Eulàlia Mata, Arquitecta, conducció. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba397562664 XXXV Jornada de la XML: Museus per créixer. El rol dels museus en l’educació per a la ciutadania 2023-11-15 09:30:00 2023-11-15 17:30:00 https://www.diba.cat/web/opc/-/xxxv-jml Seminari híbrid · Espai Bonnemaison Seminari híbrid · Espai Bonnemaison 41.3955350,2.1575980 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Jornades, congressos i seminaris; 2023; Formació de la Xarxa de Museus Locals activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; jornades_congressos_i_seminaris; 2023; formacio_de_la_xarxa_de_museus_locals Organitza · Diputació de Barcelona. Àrea de Cultura. Oficina de Patrimoni CulturalINSCRIPCIONS TANCADESPresentacióL’educació és una condició indissociable de la funció social dels museus fins al punt que els seus programes públics, cada vegada més, s’aixopluguen sota del gran paraigua educatiu i s’alineen amb l’aprenentatge continu, la creació compartida i la generació d’aliances. En el marc de l’educació per la ciutadania, la jornada d’enguany posa la mirada en l’equitat i la igualtat d’oportunitats.La reflexió i la reformulació en educació són constants. Cal adequar-se a una societat complexa i canviant i tenir presents els reptes marcats per l’Agenda 2030 pel que fa a l’assoliment de drets tan cabdals com l’accessibilitat universal, la vida en comunitats pacífiques, justes i democràtiques i l’accés a una educació emancipadora per a tots els ciutadans i al llarg de tota la vida. Entenent que cadascú connecta amb el coneixement d’una manera particular i única, els museus, com a generadors d’aprenentatge, han de facilitar aquesta connexió amb el màxim de canals possible.En aquesta jornada tindrem l’oportunitat de conèixer les reflexions i les pràctiques de diferents museus que han pres l’educació com a catalitzador de la seva oferta. Institucions que tenen en compte no tan sols oferir emocions, ser visibles a les xarxes socials i sumar audiències sinó també acompanyar el seu públic en el que comporta sortir de la zona de confort i recórrer un camí més reflexiu cap a nous aprenentatges.9.30 Rebuda dels assistents i acreditacions10.00 Benvinguda10.10 Ponència inaugural: Museums, audiences, citizens | Cristina Da Milano, Presidenta de l’ECCOM-European Centre for Cultural Organisation and Management, Itàlia.10.50 Torn de preguntes11.10 Pausa cafè (Palau de la Música)12.00 Llums i ombres d’un model didàctic propi | Albert Batlles Fossas, cap del Departament d'Educació i Activitats, Nat - Museu de Ciències Naturals de Barcelona.12.20 Plazaratu | Catalina Lozano, Comissària en cap del Museo de Arte Contemporáneo del País Vasco, Artium Museoa.12.40 L’éducation, au centre de la vie du musée | Bastien Colas, cap del Servei Cultural del Musée des Beaux-Arts de Lyon.13.00 El Projecte educatiu de la Casa Museu Verdaguer: revisar i créixer | Jordina Boix, directora de la Fundació Jacint Verdaguer, Folgueroles.13.20 L’obra d’art com a lloc de trobada: conversar la diferència per construir sentits | Esther Fuertes, coordinadora i responsable del Departament d’Activitats i Educació del Museu Nacional d’Art de Catalunya.13.40 Torn de preguntes14.00 Dinar (Palau de la Música)15.30 Citizenship education: Hands On! Hearts On! Minds On! | Mariëlle Pals, cap de programes del Wereldmuseum dels Països Baixos (abans Tropenmuseum, Wereldmuseum, Afrika Museum i Museum Volkenkunde).15.50 Juga-hi!. Un projecte de cocreació d’una exposició itinerant sobre joguets i gènere entre La Bressola i el Museu del Joguet de Catalunya | Eva Pascual Miró, conservadora del Museu del Joguet de Catalunya-Figueres.16.10 El Museu: un espai comunitari per al coneixement, l’educació i el gaudi | Marta Argelagués Llauradó, responsable dels programes d’exposicions i de les propostes de dinamització i difusió del patrimoni cultural del Museu d’Història de Cerdanyola.16.30 Projectes artístics comunitaris: un canvi de mirada dels Museus d’Olot | Montse Mallol, directora dels Museus d’Olot.16.50 Torn de preguntes17.15 TancamentINFORMACIÓ PRÀCTICALloc: Sala Teatre de l’espai Francesca Bonnemaison. Carrer de Sant Pere Més Baix, núm. 7, Barcelona.En línia - Plataforma Zoom. Enviament de l’enllaç uns dies abans, prèvia inscripció.Dinar: S’oferirà un dinar als assistents al Palau de la Música Catalana.Inscripcions tancades.Inscripció gratuïta / Servei de traducció simultània / Es lliurarà acreditació d’assistència a les persones que ho sol·licitin en la inscripció.#jornadaXML23Descarrega't el programa!English programme here!Relatoria de la Jornada de Museus Locals 2023 PonentsCristina da Milano, Presidenta de l’ECCOM-European Centre for Cultural Organisation and Management, Itàlia. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba409432693 Reunió amb Fundació Albir 2024-04-08 10:30:00 2024-04-08 11:30:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-fundacio-albir Urgell 187, edifici del Rellotge Urgell 187, edifici del Rellotge 41.3955350,2.1575980 1 Àrea d'Educació; Bosch i Costa, Marcel·lina; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Educació; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Alaminos Escoz, Francesca; Reunió; Educació area_deducacio; bosch_i_costa_marcellina; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; educacio; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; alaminos_escoz_francesca; reunio; educacio <p>Marcel.lina Bosch, coordinadora àrea educació</p> <p>Francesca Alaminos, gerenta serveis d'educació</p> <p>Oscar Pascual, tècnic assessor</p> <p>Neus Gómez, tècnica assessora</p> <p>Jordi Valldeoriola, director Fundació Albir</p> <p>Claudia Anglada, coordinadora pedagògica Fund. Albir</p> Projecte Bus Transitar nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba409432372 Reunió amb la Direccio general d'atenció a la família i comunitat educativa de la Generalitat 2024-04-04 11:30:00 2024-04-04 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-la-direccio-general-d-atencio-a-la-familia-i-comunitat-educativa-de-la-generalitat Urgell 187, edifici del Rellotge Urgell 187, edifici del Rellotge 41.3955350,2.1575980 1 Àrea d'Educació; Bosch i Costa, Marcel·lina; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Educació; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Alaminos Escoz, Francesca; Reunió; Educació area_deducacio; bosch_i_costa_marcellina; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; educacio; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; alaminos_escoz_francesca; reunio; educacio <p>Marcel.lina Bosch, coordinadora àrea educació</p> <p>Francesca Alaminos, gerenta de serveis d'educació</p> <p>Oscar Pascual, tècnic assessor gerencia serveis d'educació</p> <p>Lidia Garcia Chicano, tècnica assessora gerència serveis d'educació</p> <p>Raquel Garcia, directora general atenció famílies i comunitat educativa</p> <p>Fernando Garcia, subdirector general suport famílies</p> <p>Victoria Hinojosa, cap servei suport a la comunitat educativa</p> <p>Marta Clar, tècnica</p> Formació per a la planificació amb mirada no segregadoraAcompanyament de l'àrea d'educació a la planificació educativa als ajuntaments de la provínciaNoves oportunitats educatives nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba409422304 Reunió amb Alcaldessa ajuntament Les Masies de Voltregà 2024-04-02 00:00:00 2024-04-02 23:59:59 Reunió Diputació Barcelona-Ajuntament de Les Masies de Voltregà temes Urbanisme Pla Parcial Sector del Despujol Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3876912,2.1487044 1 Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Sanz Sánchez, Rosa; 11 - Ciutats i comunitats sostenibles; Ajuntaments; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Osona; Urbanisme i habitatge; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Xalabarder Aulet, Maria; Reunió; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Les Masies de Voltregà area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; sanz_sanchez_rosa; 11__ciutats_i_comunitats_sostenibles; ajuntaments; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; osona; urbanisme_i_habitatge; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; xalabarder_aulet_maria; reunio; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; les_masies_de_voltrega De 12:30 h a 13:30 h <p style='text-align: justify;'><u>Assistents per part de l’Ajuntament de Les Masies de Voltrega:</u></p> <p style='text-align: justify;'>Sra Verònica Ruiz Leiva, Alcaldessa</p> <p style='text-align: justify;'><u>Assistents per part de la Diputació de Barcelona:</u></p> <p style='text-align: justify;'>Sra. Rosa Sanz Sánchez, Coordinadora de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana</p> <p style='text-align: justify;'>Sra. Maria Xalabarder Aulet, Gerent de Serveis d’habitatge, Urbanisme i Activitats</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba409422328 Reunió amb RENFE - Trens Turístics. Agenda Soledad Bravo-reunió 2024-04-05 12:00:00 2024-04-05 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-renfe-trens-turistics-agenda-soledad-bravo-reunio Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3819128,2.1255848 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Turisme; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; turisme; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p>Per part de RENFE: </p> <p>- Virtudes Morón</p> <p>- Víctor Puga</p> <p>- Agustín Luna</p> <p>Per part de la Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</p> <p>- Jordi Navarro Domènech</p> <p>- Àngels Bardina Vidal</p> Tema: Comunicació i difusió Trens turístics 2024 nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba409367893 Reunió Tech Friendly Projecte Bases convocatòria Regeneració Urbana+Innovació 2024-03-27 00:00:00 2024-03-27 23:59:59 Reunió de seguiment pel nou projecte de Regeneració Urbana de la Diputació de Barcelona Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3876429,2.1487044 1 Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Sanz Sánchez, Rosa; 11 - Ciutats i comunitats sostenibles; Urbanisme i habitatge; Personal directiu professional; Reunió; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Barcelona area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; sanz_sanchez_rosa; 11__ciutats_i_comunitats_sostenibles; urbanisme_i_habitatge; personal_directiu_professional; reunio; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; barcelona De 13:30 h a 14:30 h <p>Sra Rosa Sanz Sánchez, Coordinadora de l'Àrea d'Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana de la Diputació de Barcelona</p> <p>Sr. Ferran Barba Boada, Cap del Servei d'Urbanisme de la Diputació de Barcelona</p> <p>Sra Geana de Miranda Leschko. Coordinadora de Proyectos de Innovación y Derecho Urbanístico de Tech Friendly</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba409247421 Reunió Club de Polo de Barcelona - Agenda Javier Villamayor - Reunió 2024-04-02 10:30:00 2024-04-02 11:30:00 Edifici Can Serra. Rambla de Catalunya 126, 1a planta. Barcelona Edifici Can Serra. Rambla de Catalunya 126, 1a planta. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Villamayor Caamaño, Javier; Sambola Ferré, Teresa; Molina Melero, Trinidad; Reunió; Presidència; Esports i Activitat Física villamayor_caamano_javier; sambola_ferre_teresa; molina_melero_trinidad; reunio; presidencia; esports_i_activitat_fisica <p>Lluis Comas Martínez de Tejada, president de la Fundación del Real Club de Polo de Barcelona</p> <p>Santi Marcé Muntanyola, president del CSIO</p> <p>Daniel García-Giró, director del CSIO</p> <p>Bener Maimí, director de RRII i Àrea de Negoci de Foment del Treball</p> <p>Javier Villamayor, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> <p>Teresa Sambola, coordinadora de l'Àrea d'Esports i Activitat Física</p> <p>Trinidad Molina, directora de la Direcció de Suport a la Coordinació General</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba409244259 Reunió Ajuntament Sant Esteve Sesrovires - Agenda Javier Villamayor - Reunió 2024-03-20 13:00:00 2024-03-20 14:00:00 Edifici Can Serra. Rambla de Catalunya 126, 1a planta. Barcelona Edifici Can Serra. Rambla de Catalunya 126, 1a planta. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Villamayor Caamaño, Javier; Fernández González, Daniel; Personal directiu professional; Reunió; Presidència villamayor_caamano_javier; fernandez_gonzalez_daniel; personal_directiu_professional; reunio; presidencia <p>Enric Carbonell, alcalde de l'Ajuntament de Sant Esteve Sesrovires</p> <p>Roser Broset, 1r tinent alcalde de l'Ajuntament de Sant Esteve Sesrovires</p> <p>Joan Galceran, 2n tinent alcalde de l'Ajuntament de Sant Esteve Sesrovires</p> <p>Javier Villamayor, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> <p>Daniel Fernández, director del Gabinet de la Presidència</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba409244749 Reunió amb l'Ajuntament d'Alella - Agenda Javier Villamayor - reunió 2024-03-20 16:00:00 2024-03-20 17:00:00 Edifici Can Serra. Rambla de Catalunya 126, 1a planta. Barcelona Edifici Can Serra. Rambla de Catalunya 126, 1a planta. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Brinquis Pérez, Manuel; Villamayor Caamaño, Javier; Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Serveis Generals i Transició Digital brinquis_perez_manuel; villamayor_caamano_javier; personal_directiu_professional; reunio; presidencia; serveis_generals_i_transicio_digital <p>Marc Almendro, alcalde de l'Ajuntament d'Alella</p> <p>Javier Villamayor, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> <p>Manuel Brinquis, coordinador de l'Àrea de Serveis Generals i Transició Digital</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba409231586 Presentació del Projecte CoParticiPA i Ròda de Premsa. Interreg POCTEFA. Taula institucional: Com fomentem la participació de les persones? 2024-04-03 10:00:00 2024-04-03 11:30:00 Edifici Històric UB Edifici Històric UB 41.3880964,2.1636056 1 Esdeveniments; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Presentació; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat esdeveniments; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; presentacio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba409230331 Reunió amb Telefònica 2024-03-22 10:00:00 2024-03-22 11:00:00 Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Alfonso Colomé, especialista Transformación Digital Sector Salud-Social</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Elba Siles Aiguesvives, especialista IoT &amp; Big Data &amp; CeX AAPP Catalunya</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Alejandro Clausell, account Manager</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Josep Muñoz, gerent de Serveis Socials</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
Estadístiques 2024
Agenda corporativa

Mitjana 2024: 9,34 consultes/dia

Sabies que...?

...pots recuperar les cinc biblioteques públiques més properes al cim de la Mola?

La nostre API Rest et permet interrogar les dades per recuperar, filtrar i ordenar tot allò que et puguis imaginar.

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/biblioteques/geord-camp/localitzacio/geord-cord/41.641289,2.017917/pag-fi/5