ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba410210172 Exposició 'Dones que es mouen. Dones que cuiden!' a Montornès del Vallès 2024-04-24 18:00:00 2024-04-24 23:59:59 Metges del Món organitzen aquest acte de presentació de l'exposició 'Dones que es mouen. Dones que cuiden!', que compta amb el testimoni vital de sis dones de Montornès del Vallès que apropem a les realitats de les migracions i les cures. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/exposicio-dones-que-es-mouen-dones-que-cuiden-a-montornes-del-valles 41.5467635,2.2689581 1 Aquesta activitat ha estat finançada a través de la Convocatòria de projectes d'Educació per la Ciutadania Global de la Diputació de Barcelona. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba411094948 Festa del Turisme, la Gastronomia i el Comerç - AgendaSamuel Nuñez i Amela, diputat adjunt a l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública i Olga Serra Luque, diputada delegada de comerç i consum 2024-04-24 19:30:00 2024-04-24 21:30:00 41.2327437,1.7247334 1 #DIBAOBERTA; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Serra i Luque, Olga; Núñez Amela, Samuel; Comerç i consum; Esdeveniments; Grup d'interès; Diputació de Barcelona; Inauguració i/o cloenda; Comerç, Consum i Salut Pública; Agenda; Vilanova i la Geltrú dibaoberta; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; serra_i_luque_olga; nunez_amela_samuel; comerc_i_consum; esdeveniments; grup_dinteres; diputacio_de_barcelona; inauguracio_io_cloenda; comerc_consum_i_salut_publica; agenda; vilanova_i_la_geltru <ul> <li style='margin-bottom: 11px;'>Samuel Nuñez i Amela, diputat adjunt a l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</li> <li style='margin-bottom: 11px;'>Olga Serra Luque, diputada delegada de comerç i consum</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-13 02:42
agendadiba410597300 Reunió aspectes logístics instal·lació dels dispositius tecnològics als MM- agenda gerent Sergi Vilamala-activitat 2024-04-25 00:00:00 2024-04-25 23:59:59 41.3830643,2.1253342 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç i consum; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió; Comerç, Consum i Salut Pública area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_i_consum; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; reunio; comerc_consum_i_salut_publica D'11:00h a 13:00h <p>Sergi Vilamala, gerent Serveis de Comerç</p> <p>Imma Muñoz, responsable Mercat municipal de Manlleu</p> <p>Remedios Jimenez, responsable Mercat municipal de Sant Feliu Ll.</p> <p>Lucía Giménez, responsable Mercat municipal de Ripollet</p> <p>Carolain Ojeda, responsable Mercat municipal de Molins de Rei</p> <p>Carmen Cabezas, responsable Mercat municipal de Prat de Ll.</p> <p>Marta Valls, responsable Mercat municipal de Sabadell</p> <p>Alfons Muñoz, responsable Mercat municipal de Viladecans</p> <p>Laia Coma, responsable Mercat municipal de Sant Just</p> <p>Manuel Alonso, empresa Nubelco</p> <p>Encarna Peran, cap Oficina Suport Teixit Comercial Local GSC</p> <p>Xavier Torrent, responsable Mercats municipals GSC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-13 02:42
agendadiba411044449 Reunió del Patronat de la Fundació Olof Palme - agenda director RI Antoni Montseny - reunió 2024-04-25 11:30:00 2024-04-25 23:59:59 41.3762979,2.1749216 1 Àrea de Presidència; Ajuntaments; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Relacions internacionals; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Presidència area_de_presidencia; ajuntaments; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; relacions_internacionals; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; reunio; presidencia <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-13 02:42
agendadiba409018771 Ple ordinari de la Diputació de Barcelona del mes d'abril de 2024 2024-04-25 12:00:00 2024-04-25 23:59:59 La Diputació de Barcelona celebra el Ple ordinari del mes d'abril de 2024. Començarà a les 12h i es podrà seguir en directe a través de www.diba.cat i des de Youtube. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/ple-ordinari-de-la-diputacio-de-barcelona-del-mes-d-abril-de-2024 Paranimf de l'Escola Industrial (C/ Comte d'Urgell, 187) de Barcelona Paranimf de l'Escola Industrial (C/ Comte d'Urgell, 187) de Barcelona 41.3889663,2.1492671 1 https://www.diba.cat/documents/366552789/410199982/Ple_abril_2024.pdf/0b162d48-c357-4ac7-ca4e-35d8f0c26c6e?t=1713524924307 Podeu consultar l'ordre del dia clicant aquí. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-13 02:42
agendadiba410718241 Reunió amb l'Institut de Turisme Responsable, l'Aj. de Barcelona i la Cambra de Comerç - Agenda Soledad Bravo- reunió 2024-04-25 12:00:00 2024-04-25 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-l-institut-de-turisme-responsable-l-aj-de-barcelona-i-la-cambra-de-comerc-agenda-soledad-bravo-reunio 41.3820578,2.1257189 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Turisme; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; turisme; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p>Per part de la Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona:</p> <ul> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Soledad Bravo, gerenta Tema: Plataforma Biosphere nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-13 02:42
agendadiba411004627 Assemblea general ordinària Club Excel·lència en Gestió - Agenda Trinidad Molina - Reunió 2024-04-25 12:30:00 2024-04-25 14:00:00 Repàs dels èxits del 2023, presentació del nou pla estratègic del Club Excel·lència en Gestió i reflexió sobre alguns dels principals projectes i activitats per a la nostra comunitat. 1 Àrea de Presidència; Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Molina Melero, Trinidad; Reunió; Presidència area_de_presidencia; esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; molina_melero_trinidad; reunio; presidencia <p>Trinidad Molina, directora de Serveis de Suport a la Coordinació General</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-05-13 02:42
agendadiba410283402 Posada en marxa del servei de caixer mòbil de la Diputació de Barcelona 2024-04-25 16:30:00 2024-04-25 23:59:59 La Diputació de Barcelona posa en marxa el nou servei d’assistència en caixer mòbil. L’objectiu és assegurar que els gairebé 58.000 habitants d’un centenar de municipis, que no disposen d’oficina bancària ni de caixer automàtic, puguin treure efectiu amb qualsevol targeta de dèbit, crèdit o prepagament, amb independència de l’entitat amb què els usuaris tinguin el compte bancari. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/posada-en-marxa-del-servei-de-caixer-mobil-de-la-diputacio-de-barcelona 41.3612139,1.6697423 https://www.diba.cat/web/caixer-mobil 1 A més, podran pagar i domiciliar rebuts de l’Organisme de Gestió Tributària (ORGT) i rebre informació dels serveis que presta la corporació. Es tracta d’un projecte aprovat per unanimitat al Ple d’octubre de 2021 i que ha tirat endavant amb la col·laboració dels ajuntaments que se’n veuran beneficiats.El primer municipi on arribarà serà Pacs del Penedès, a l’Alt Penedès. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 03:27
agendadiba410397620 Presentació del vuitè Premi Rafael Patxot i Jubert 2024-04-25 18:00:00 2024-04-25 23:59:59 L’Institut d’Estudis Catalans (IEC) acull la presentació de l’obra guanyadora de la vuitena edició del Premi Rafael Patxot i Jubert, 'El crit de les muntanyes. Un viatge lingüístic al Capcir, el Conflent i l’Alta Cerdanya', de l'escriptor, documentalista, periodista i filòsof Eugeni Casanova Solanes. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/presentacio-del-vuite-premi-rafael-patxot-i-jubert 41.3817126,2.1691532 https://www.diba.cat/web/el-diari/-/presentacio-obra-guanyadora-vuite-premi-rafael-patxot-i-jubert 1 El guardó, convocat per l’IEC, amb el patrocini de la Diputació de Barcelona, està dotat amb 5.000 euros i la publicació del treball guanyador.El Premi Rafael Patxot i Jubert va ser instituït pel Consell Assessor de la Masia Mariona. A la Llibreria de la Diputació estan disponibles les obres guanyadores, dins de la col·lecció Premi Rafael Patxot i Jubert. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-24 10:12
agendadiba409428280 Dia de la Terra - Obra de teatre 'Be water' a Rubí 2024-04-25 19:00:00 2024-04-25 23:59:59 https://www.rubi.cat/ca/actualitat/agenda/be-water-1/@@images/image/large https://www.diba.cat/web/ri/-/dia-de-la-terra-obra-de-teatre-be-water-a-rubi Ateneu Municipal. C. Xile, 3 (Rubí) Ateneu Municipal. C. Xile, 3 (Rubí) 41.4924378,2.0328779 1 Paròdia televisiva que posa en relleu la problemàtica de la mercantilització de l’aigua. Assistirem al concurs anual organitzat per l’Aliança Constitucional de l’Aigua Catalana (ACAC) i viatjarem a un futur distòpic en què l’aigua és la moneda de canvi.És una representació a càrrec de la Cia. Produccions Maria Palomo i Enginyeria Sense Fronteres en col·laboració amb el Fons Català de Cooperació i el suport de la Diputació de Barcelona, oferta per l'Ajuntament de Rubí amb motiu del Dia de la Terra.Activitat adreçada a públic adult.Inscripcions nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-13 02:42
agendadiba409004137 II Jornada Fomentem la Cultura de Pau – La memòria oral com a recurs educatiu pel foment de la pau 2024-04-26 00:00:00 2024-04-26 23:59:59 https://wp.granollers.cat/alcaldesperlapau/wp-content/uploads/sites/23/2024/03/PROVA6-Inscripcions-Jornades-cultura-de-la-Pau-2024-300x157.jpg https://www.diba.cat/web/ri/-/ii-jornada-fomentem-la-cultura-de-pau-la-memoria-oral-com-a-recurs-educatiu-pel-foment-de-la-pau Castell de Penyafort, Santa Margarida i els Monjos Castell de Penyafort, Santa Margarida i els Monjos 41.3090771,1.6520608 1 L’Ajuntament de Santa Margarida i els Monjos i la Xarxa Catalana d’Alcaldes/ses per la Pau, han organitzat la II Jornada de foment de la cultura de pau, està dedicada a «La memòria oral com a recurs educatiu pel foment de la pau». La Jornada reflexionarà sobre els recursos educatius que ens presenta la memòria oral amb l’objectiu de fomentar la cultura de pau. A través de la jornada es vol aprendre i fer visible del rol dels municipis en el rescat de la memòria oral i el seu ús com a recurs educatiu pel foment de la pau.La jornada tindrà lloc el dia 26 d’abril al Castell de Penyafort, Santa Margarida i els Monjos, i compta amb el suport de la Diputació de Barcelona.Inscripcions i programa aquí. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-13 02:42
agendadiba410718740 Reunió amb Nora&Pierre Agència de Màrqueting - Agenda Soledad Bravo - reunió 2024-04-26 09:00:00 2024-04-26 11:30:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-nora-pierre-agencia-de-marqueting-agenda-soledad-bravo-reunio-1 41.3819128,2.1257618 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p>Per part de la Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta</p> <p>- Anna Sánchez, cap de l'Oficina de Màrqueting Turístic</p> <p>Per part de Nora &amp; Pierre:</p> <p>- Fátima Vila </p> <p>- Cristian Dávila </p> <p style='margin-bottom:16px'>- Zulma Sierra </p> Tema: Cercle de Turisme nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-13 02:42
agendadiba410214803 II Jornada Fomentem la Cultura de la Pau 2024-04-26 09:30:00 2024-04-26 23:59:59 L’Ajuntament de Santa Margarida i els Monjos i la Xarxa Catalana d’Alcaldes/ses per la Pau, organitzen la II Jornada de foment de la cultura de pau, està dedicada a «La memòria oral com a recurs educatiu pel foment de la pau». https://www.diba.cat/web/el-diari/-/jornada-fomentem-la-cultura-de-la-pau 41.3091214,1.6520554 1 La Jornada reflexionarà sobre els recursos educatius que ens presenta la memòria oral amb l’objectiu de fomentar la cultura de pau.A través d'aquesta trobada es vol aprendre i fer visible el rol dels municipis en el rescat de la memòria oral i el seu ús com a recurs educatiu pel foment de la pau.Inscripcions nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 20:52
agendadiba410723381 2n. Congrés de l'Educació Física i l'esport inclusiu 2024-04-26 09:30:00 2024-04-26 10:00:00 41.4395401,2.1451382 1 Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Jornades, congressos i seminaris; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Jornada; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; jornades_congressos_i_seminaris; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; jornada; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Francesc Colomé, president d'ONAT Foundation.</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Silvía Burset, degana de la Facultat d’educació de Barcelona</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Josep Muñoz, gerent de Serveis Socials de l’Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat de la Diputació Barcelona.</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Anna Caula, secretària general de l’esport i l’activitat física</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-13 02:42
agendadiba409530519 Fundació Vedruna Catalunya (Escoles Vedruna)-agenda Daniel Fernández-reunió 2024-04-26 10:00:00 2024-04-26 11:00:00 Rambla de Catalunya, 126-08008 Barcelona - 1a planta Edifici Can Serra Rambla de Catalunya, 126-08008 Barcelona - 1a planta Edifici Can Serra 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Presidència; Fernández González, Daniel; Educació; Personal directiu professional; Reunió; Presidència area_de_presidencia; fernandez_gonzalez_daniel; educacio; personal_directiu_professional; reunio; presidencia <ul> <li>Manel Salas, responsable de l'Àrea Pedagògica i d'Innovació</li> <li>Ramon Rial, Àrea Pedagògica i d'Innovació</li> <li>Mario Mercader, Àrea Pedagògica i d'Innovació</li> <li>Daniel Fernández, director del Gabinet de la Presidència</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-13 02:42
agendadiba409000077 Seminari 'Estratègies de zonificació escolar per a l'equitat educativa' 2024-04-26 10:00:00 2024-04-26 12:00:00 El seminari analitza la zonificació escolar com a eina en la lluita contra la segregació escolar i com espai de corresponsabilitat en favor de l'equitat educativa. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/seminari-estrategies-de-zonificacio-escolar-per-a-l-equitat-educativa- Seminari en línia Seminari en línia https://www.diba.cat/educacio/-/estrategies-zonificacio-escolar 1 Adreçat a regidors i regidores d'educació.Docent:Xavier Bonal, Catedràtic de Sociologia al Departament de Sociologia de la Universitat Autònoma de Barcelona nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408633288 Coneix el Servei Local de Teleassistència [Sant Julià de Vilatorta] 2024-04-26 10:30:00 2024-04-26 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/coneix+slt.JPG/5a7dcf3c-9a72-19af-3a54-9a05ad6424b9?t=1675077284755 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/coneix-el-servei-local-de-teleassistencia-sant-julia-de-vilatorta- Centre de dia, C/ Marquesos de Vilallonga,24, Sant Julià de Vilatorta Centre de dia, C/ Marquesos de Vilallonga,24, Sant Julià de Vilatorta 41.9246320,2.3258400 https://www.diba.cat/documents/130988625/373166414/GENERIC-CAT_LF.pdf/81accc8c-b8ca-c1fc-987e-e5af2e0cb362?t=1659000808648 1 A portada a_portada Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat.Activitat gratuïta, per a més informació consulta al teu ajuntament. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-13 02:42
agendadiba410719132 Taula coordinació Via Blava Anoia Fase I - Agenda Soledad Bravo - reunió 2024-04-26 11:30:00 2024-04-26 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/taula-coordinacio-via-blava-anoia-fase-i-agenda-soledad-bravo-reunio 41.5733030,1.6051927 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <ul> <li>Jesús Miguel Tamayo, alcalde de Santa Margarida de Montbui.</li> <li>Sergi Vallès, president delegat de l’Àrea d’Infraestructures i Territori. Diputació de Barcelona.</li> <li>Montserrat Tordera, coordinadora de l’Àrea d’Infraestructures i Territori. Diputació de Barcelona. ­</li> <li>Soledad Bravo, gerenta de serveis de turisme. Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme. Diputació de Barcelona</li> <li>Daniel Gutiérrez, conseller de Turisme. Consell Comarcal de l’Anoia</li> <li>Marc Castells, diputat delegat d’Infraestructures, Equipament i Patrimoni Arquitectònic. Àrea d’Infraestructures i Territori. Diputació de Barcelona. </li> </ul> <p> </p> Reunió de la Taula de coordinació Via Blava Anoia Fase I. Actualització de l’estat d’execució del Projecte. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-13 02:42
agendadiba409518416 Consells pràctics que ens fan la vida més fàcil, mobilitat segura i prevenció de caigudes [Castelldefels] 2024-04-26 12:00:00 2024-04-26 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/caigudes.JPG/f48918c8-4120-3c23-6d20-d6a6f0d6b822?t=1675077283544 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/consells-practics-que-ens-fan-la-vida-mes-facil-mobilitat-segura-i-prevencio-de-caigudes-castellefels- Edifici de la República Carrer d'Arcadi Balaguer, 29,Castelldefels. Edifici de la República Carrer d'Arcadi Balaguer, 29,Castelldefels. 41.2802240,1.9763910 1 A portada a_portada Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-13 02:42
agendadiba409015317 Corbera de Llobregat: taller per a famílies d'habilitats educatives en el bon ús de les pantalles a l'àmbit familiar 2024-04-26 15:00:00 2024-05-03 17:00:00 Taller gratuït adreçat a famílies amb fills i filles de 0-6 anys interessades en l'ús saludable de les pantalles. https://www.diba.cat/documents/130988559/381215976/Captura+de+pantalla+tallers.png/5386cb7b-316c-326a-535e-35f82f6fcfdb?t=1697443058616 https://www.diba.cat/web/spott/-/corbera-de-llobregat-taller-per-a-families-d-habilitats-educatives-en-el-bon-us-de-les-pantalles-a-l-ambit-familiar Escola Bressol Municipal 'El Petit Corb' al C/Casanoves, 28. Corbera de Llobregat (Barcelona) Escola Bressol Municipal 'El Petit Corb' al C/Casanoves, 28. Corbera de Llobregat (Barcelona) 41.4114508,1.9250563 1 Diputació de Barcelona (2 hores per sessió) https://www.diba.cat/documents/130988559/381215976/Continguts+tallers+fam%C3%ADlies+i+pantalles.pdf/bbe545c2-ba8b-0080-fd35-88ca170dab1d?t=1680520957468 Espai de reflexió i acompanyament on les famílies obtindran eines i recursos per prevenir i gestionar les situacions problemàtiques derivades de l’ús de les pantalles i proporcionarà pautes bàsiques per aprendre a fer-ne un ús responsable a l'àmbit familiar. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-13 02:42
agendadiba410430295 Presentació de la temporada 2024 de les fires modernistes 2024-04-26 17:00:00 2024-04-26 23:59:59 Més d’un centenar de membres de les colles de les fires modernistes de la província, amb vestuari de l'època, s'aplegaran en la festa de presentació de la temporada 2024, que comptarà amb animació teatralitzada i música en directe. 41.5628181,2.0123837 https://www.barcelonaesmoltmes.cat/modernisme 1 nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-24 16:12
agendadiba411094773 Acte de benvinguda de la Fira Viart 2024 - agenda Samuel Nuñez i Amela, diputat adjunt a l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública 2024-04-27 11:00:00 2024-04-27 13:00:00 41.4782741,1.8246637 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; #DIBAOBERTA; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Núñez Amela, Samuel; Comerç i consum; Grup d'interès; Inauguració i/o cloenda; Comerç, Consum i Salut Pública; Sant Llorenç d'Hortons area_de_comerc_consum_i_salut_publica; dibaoberta; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; nunez_amela_samuel; comerc_i_consum; grup_dinteres; inauguracio_io_cloenda; comerc_consum_i_salut_publica; sant_llorenc_dhortons <ul> <li style='margin-bottom: 11px;'>Samuel Nuñez i Amela, diputat adjunt a l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</li> <li>Jordi Catalan, alcalde de Sant Llorenç d’Hortons</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-13 02:42
agendadiba409223309 Urbanisme pràctic_taller: Convenis urbanístics 2024-04-29 09:30:00 2024-04-29 14:30:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/urbanisme-practic_taller-convenis-urbanistics Edifici del Vagó- Aula 2B. Recinte Escola Industrial. Comte Urgell 187. Edifici del Vagó- Aula 2B. Recinte Escola Industrial. Comte Urgell 187. 1 PresentacióLa Diputació de Barcelona és una entitat de govern local que treballa conjuntament amb els ajuntaments per impulsar el progrés i el benestar de la ciutadania. L’acció urbanística és una activitat de gran transcendència en el dia a dia dels governs locals. Hi conflueixen, si més no, un ampli conjunt decompetències a exercir, una complexitat tècnica i jurídica notables i la concurrència en la matèria d’interessos i responsabilitats rellevants.Des de la Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana s’organitza una formació continuada per resoldre les casuístiques i conflictes del dia a dia dels ens municipals, en aquest sentit el cicle urbanisme pràctic està compost per diferents càpsules i tallers que donen resposta a les necessitats de les entitats locals.Aquest taller vol afrontar el tema dels convenis urbanístics, un instrument útil per arribar acords amb propietaris i poder desenvolupar planejament urbanístics, però que sovint genera desconfiança. En aquest taller abordarem el marc legal, límits, competències, tràmit, problemàtica...Aquesta edició en format presencial on la ponent exposarà el contingut teòric acompanyats de casos pràctics amb la participació activa dels assistents. El taller, a més, és un espai de compartir experiències entre els diferents professionals que treballen en la matèria de l’urbanisme.PonentsEva Giménez Corrons, advocada Sòcia Responsable de l'Àrea de Dret Administratiu i Urbanisme, del despatx RCD advocats.DestinatarisAquesta formació està adreçada al personal jurídic i tècnic dels ens locals amb experiència en planejament i gestió urbanística. Les places s’atorgaran preferentment a personal jurídic i tècnic, prioritzant els perfils que més s’adaptin a la temàtica del taller. Es tindrà en consideració l’ordre d’inscripció.RequisitsEls assistents hauran de portar la legislació vigent en matèria urbanística, així com el material necessari per a resoldre els diferents casos que s’aniran plantejant.Programa9:30-14:30. Els convenis urbanístics. Taller i casos pràctics. Eva Giménez CorronsInscripcionsPer motius logístics i de dinàmica de la sessió el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds. Per afavorir la participació del màxim d’assistents es podrà limitar l’assistència al curs a una persona per ens local. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta. Es requereix validació/autorització a Gestforma de la persona Responsable Municipal de Formació a cada ens públic.Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins al dia 17 d’abril de 2024 mitjançant el següent enllaç. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba410315900 Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts - agenda Daniel Fernández - reunió 2024-04-29 12:00:00 2024-04-29 13:00:00 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Presidència; Espinosa de Castro, Marina; Fernández González, Daniel; Personal directiu professional; Reunió; Presidència area_de_presidencia; espinosa_de_castro_marina; fernandez_gonzalez_daniel; personal_directiu_professional; reunio; presidencia <p>Miguel Comino, alcalde</p> <p>Daniel Fernández, director del Gabinet de la Presidència</p> <p>Marina Espinosa, coordinadora de Cooperació i Assistència Local</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-13 02:42
agendadiba410720397 Reunió Fundació Pere Tarres 2024-04-29 12:00:00 2024-04-24 13:00:00 41.4371224,2.1445578 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sra. Marta Solé Pasqual, cap del Servei de Convivència, Diversitat, Infància i Persones Grans</p> <p>Sra. Txus Morata, Fundació Pere Tarres</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-13 02:42
agendadiba411046277 Reunió amb l'Ajuntament de Montmeló. Agenda coordinador general Javier Villamayor. Reunió 2024-04-29 13:00:00 2024-04-29 14:00:00 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Presidència; Villamayor Caamaño, Javier; Personal directiu professional; Reunió; Presidència area_de_presidencia; villamayor_caamano_javier; personal_directiu_professional; reunio; presidencia <p>Pere Rodríguez, alcalde de l'Ajuntament de Montmeló</p> <p>Javier Villamayor, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-13 02:42
agendadiba410934221 Trobada amb l'empresària Silvia Manzana i la senadora Elena Vila - agenda Anna Álvarez - reunió 2024-04-29 13:15:00 2024-04-29 16:45:00 41.4732447,2.0813990 1 Alvarez Jurado, Anna; Economia i treball; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Exposició presencial (dades bàsiques) alvarez_jurado_anna; economia_i_treball; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; exposicio_presencial_dades_basiques <p>Elena Vila, senadora PSC</p> <p>Anna Álvarez, coordinadora ADET</p> <p>Silvia Manzana, empresària </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-13 02:42
agendadiba411095307 Reunió amb l'Abadia de Montserrat. Agenda coordinador general Javier Villamayor. Reunió 2024-04-29 15:00:00 2024-04-29 16:00:00 41.3955350,2.1575980 1 Villamayor Caamaño, Javier; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Molina Melero, Trinidad; Reunió; Presidència villamayor_caamano_javier; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; molina_melero_trinidad; reunio; presidencia <p>Lluís Baulenas, director general de Relacions Institucionals i Estratègia Corporativa de l'Abadia de Montserrat</p> <p>Javier Villamayor, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> <p>Trinidad Molina, directora de la Direcció de Serveis de Suport a la Coordinació General</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-13 02:42
agendadiba411093154 Reunió amb l'entitat Obertament - Agenda diputat adjunt Àrea, Samuel Nuñez i Amela, diputada delegada de salut pública, Gemma Tarafa, coordinador de l'Area Oriol Fernández i Guida Obrador, gerenta del serveis de salut pública i consum 2024-04-30 11:30:00 2024-04-30 12:30:00 Obertament, per la salut mental 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Fernández i Saltor, Oriol; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Tarafa Orpinell, Gemma; Núñez Amela, Samuel; Salut pública; Grup d'interès; Obrador Solé, Guida; Reunió; Comerç, Consum i Salut Pública area_de_comerc_consum_i_salut_publica; fernandez_i_saltor_oriol; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; tarafa_orpinell_gemma; nunez_amela_samuel; salut_publica; grup_dinteres; obrador_sole_guida; reunio; comerc_consum_i_salut_publica <p>diputat adjunt Àrea, Samuel Nuñez i Amela</p> <p>diputada delegada de salut pública, Gemma Tarafa</p> <p>coordinador de l'Area Oriol Fernández</p> <p>Guida Obrador, gerenta del serveis de salut pública i consum</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-13 02:42
agendadiba411094392 Reunió Comerç, Restauració i Mercats de l’Ajuntament de Barcelona - agenda diputats Samuel Nuñez, Olga Serra, i coordinador Àrea, Oriol Fernández 2024-05-02 00:00:00 2024-05-02 23:59:59 Samuel Nuñez, diputat adjunt Àrea de comerç, consum i salut públicaOlga Serra, diputada delegada de consumOriol Fernández, coordinador ÀreaRaquel Gil (Regidora de Promoció Econòmica i treball) 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; #DIBAOBERTA; Fernández i Saltor, Oriol; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Serra i Luque, Olga; Núñez Amela, Samuel; Comerç i consum; Grup d'interès; Reunió; Comerç, Consum i Salut Pública area_de_comerc_consum_i_salut_publica; dibaoberta; fernandez_i_saltor_oriol; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; serra_i_luque_olga; nunez_amela_samuel; comerc_i_consum; grup_dinteres; reunio; comerc_consum_i_salut_publica nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-13 02:42
agendadiba410825016 Reunió coordinadora - Ajuntament Vilanova i la Geltrú 2024-05-02 09:00:00 2024-05-02 09:45:00 41.3885100,2.1496600 1 Tordera Vigas, Montserrat; Garraf; Aceña Ramos, Valentín; Reunió; Infraestructures i Territori; Vilanova i la Geltrú tordera_vigas_montserrat; garraf; acena_ramos_valentin; reunio; infraestructures_i_territori; vilanova_i_la_geltru <p>Montse Tordera, coordinadora Àrea d'Infraestructures i Territori</p> <p>Valentín Aceña, gerent de Serveis d'Infraestructures Viàries i Mobilitat</p> <p>Jose Luis Ruiz, alcalde de Vilanova i la Geltrú</p> <p>Gerard Llobet, regidor d'Urbanisme, Obres, Mobilitat, Serveis Urbans i Manteniment</p> <p>Griselda Gatell, responsable de la plataforma ciutadana</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-13 02:42
agendadiba411249369 Reunió amb Igansi Sagalés Txt - agenda Anna Álvarez - reunió 2024-05-02 09:00:00 2024-05-02 10:00:00 41.3955350,2.1575980 1 Alvarez Jurado, Anna; Vallès Occidental; Economia i treball; Personal directiu professional; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Exposició presencial (dades bàsiques); Terrassa alvarez_jurado_anna; valles_occidental; economia_i_treball; personal_directiu_professional; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; exposicio_presencial_dades_basiques; terrassa <p>Anna Álvarez, coordinadora de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Ignasi Sagalés, director de l'Associació Educativa Integral del Raval (TxT)</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-13 02:42
agendadiba410829955 Seminari 'Reptes de la ciutat de baixa densitat' 2024-05-02 09:30:00 2024-05-03 23:59:59 En aquestes jornades s'exploraran les complexitats de les ciutats de baixa densitat al territori català, des de la influència suburbial americana i fins a les vulnerabilitats geogràfiques i socials que enfronten en el context actual. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/seminari-reptes-de-la-ciutat-de-baixa-densitat- 41.3840455,2.1668485 https://www.cccb.org/ca/activitats/fitxa/reptes-de-la-ciutat-de-baixa-densitat/244491 1 El seminari vol posar de manifest les vulnerabilitats i els reptes socials i territorials que suposen aquests teixits en el context actual així com albirar algunes vies per al seu tractament.Dijous, 2 de maig09.30 – 10.00OberturaFrancesc Muñoz. Departament de Geografia de la Universitat Autònoma de Barcelona. Josep Báguena. Responsable d'anàlisis i prospectiva territorial a la Diputació de Barcelona.Judit Carrera. Directora del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona.10.00 – 11.30Mercat residencial, configuració de llars i reforç del moviment suburbàModeració: Clara Blanchar. Periodista a El País, especialitzada en temes d'urbanisme, mobilitat, moviments socials i habitatge. Antonio López Gay. Professor del Departament de Geografia de la Universitat Autònoma de Barcelona i investigador del Centre d’Estudis Demogràfics.Sergio Porcel. Investigador a l'Institut Metròpoli. 12.00 – 13.30Dèficits, reptes i tendències d’un model urbanístic consolidatModeració: Josep Báguena. Responsable d'anàlisis i prospectiva territorial a la Diputació de Barcelona.Joan López Redondo. Membre del Grup d'Estudis sobre energia, territori i societat (GURB) a la Universitat Autònoma de Barcelona.Lorena Perona. Responsable d’Estratègies Urbanes del Servei d’Urbanisme de la Diputació de Barcelona.Amb la inscripció al seminari també tindreu accés a l’acte públic La Catalunya suburbana, a les 18.30 al mirador del CCCB. Amb la participació d’Oriol Nel·lo, Helena Cruz, Jorge Dioni i moderat per Antoni Ribas Tur.Divendres, 3 de maig10.00 – 11.30El suburbi turístic. Segones residències, nomadisme laboral i assentaments marginalsModeració: Albert Arias. Departament de Geografia, Universitat de Barcelona.Isabelle Anguelovski. Investigadora de l'Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals (ICTA) de la Universitat Autònoma de Barcelona.Dani Guillem. Periodista i creador del pòdcast sobre el món camper InSedentarios.12.00 – 13.30Entre l’emergència climàtica i una suposada esperançaModeració: Irene Navarro. Ambientòloga, coordinadora del gabinet tècnic del Pla Estratègic Metropolità de Barcelona.David Saurí. Catedràtic de Geografia Humana a la Universitat Autònoma de Barcelona. Mònica Carrera. Arquitecta experta en disseny urbà i espai públic.Lidón Martrat. Coordinadora de l'Oficina Alimentació Sostenible. ____15.30 – 17.00Agendes i estratègies per abordar un model suburbàModeració: Francesc Muñoz. Departament de Geografia de la Universitat Autònoma de Barcelona. Sarai Samper. Fundadora del Col·lectiu d'Analistes Socials DCas.Roger Sauquet. Arquitecte i professor a l'Escola d'Arquitectura del Vallès (ETSAV) de la Universitat Politècnica de Catalunya.Jordi Boixader. Cap de la secció d'Innovació del Desevolupament Econòmic de la Diputació de Barcelona.17.00 – 17.30 Cloenda nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-02 17:52
agendadiba409970305 The Innovation in Politics Awards 2024-05-02 15:00:00 2024-05-02 23:00:00 El proper dijous 2 de maig al Museu Marítim de Barcelona se celebrarà la cerimònia d’entrega dels premis Innovation in Politics Awards, organitzats pel Consell d’Europa en col·laboració amb la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i la Diputació de Barcelona. Aquest esdeveniment, que s’emmarca en l’any de Barcelona com a Capital Europea de la Democràcia, premia les millors iniciatives polítiques europees, més enllà de qualsevol frontera o ideologia. 41.3955350,2.1575980 https://awards.innovationinpolitics.eu/ 1 nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba410720502 Reunió Fundació La Caixa 2024-05-02 16:00:00 2024-05-02 17:00:00 41.3880050,2.1265762 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p class='x'>Sr. Marc Simon Martinez, subdirector Fundació La Caixa</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-13 02:42
agendadiba408282529 Vallirana: taller per a famílies d'habilitats educatives en el bon ús de les pantalles a l'àmbit familiar. 2024-05-02 18:00:00 2024-05-09 20:00:00 Taller gratuït adreçat a famílies interessades en educar els seus fills i filles en l'ús saludable de les pantalles. https://www.diba.cat/documents/130988559/381215976/Captura+de+pantalla+tallers.png/5386cb7b-316c-326a-535e-35f82f6fcfdb?t=1697443058616 https://www.diba.cat/web/spott/-/vallirana-taller-per-a-families-d-habilitats-educatives-en-el-bon-us-de-les-pantalles-a-l-ambit-familiar- Espai Central. Avinguda Parellada, 6-5. Vallirana (Barcelona) Espai Central. Avinguda Parellada, 6-5. Vallirana (Barcelona) 41.3869856,1.9326123 1 Diputuació de Barcelona (2 hores per sessió) https://www.diba.cat/documents/130988559/381215976/2023-2024+Continguts+tallers+fam%C3%ADlies+i+pantalles.pdf/4d79f512-8713-a545-3bd0-b38befa4c2f4?t=1704885281289 Espai de reflexió i acompanyament on les famílies obtindran eines i recursos per prevenir i gestionar les situacions problemàtiques derivades de l’ús de les pantalles i proporcionarà pautes bàsiques per aprendre a fer-ne un ús responsable a l'àmbit familiar. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-13 02:42
agendadiba410857142 Reunió Manresa: alcalde Marc Aloy i la regidora Mariona Homs - Agenda vicepresident 2n Dionís Guiteras 2024-05-03 09:30:00 2024-05-03 11:00:00 41.7233473,1.8269860 1 Àrea de Bon Govern, Transparència i Participació; Bages; Guiteras i Rubio, Dionís; Àrea d'Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial; Diputació de Barcelona; Reunió; Bon Govern, Transparència i Participació area_de_bon_govern_transparencia_i_participacio; bages; guiteras_i_rubio_dionis; area_dinnovacio_governs_locals_i_cohesio_territorial; diputacio_de_barcelona; reunio; bon_govern_transparencia_i_participacio <p>Dionís Guiteras i Rubio, vicepresdient 2n i president delegat de l'area de bon govern, assistència local i cohesió territorial</p> <p>Pol Altayó Isern, coordinador </p> <p>Marc Aloy, alcalde de Manresa</p> <p>Mariona Homs, Drets socials i persones grans. 2a Tinent d'alcalde · Ajuntament de Manresa</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-13 02:42
agendadiba408728659 Curs 'Eines per incorporar la perspectiva de gènere a la cooperació al desenvolupament' 2024-05-03 10:00:00 2024-05-17 14:00:00 https://www.diba.cat/web/ri/-/curs-eines-per-incorporar-la-perspectiva-de-genere-a-la-cooperacio-al-desenvolupament- Format híbrid Format híbrid 1 L'Oficina de Cooperació al Desenvolupament i el Servei de Polítiques d’Igualtat de la Diputació de Barcelona us informen que ja estan obertes les inscripcions per participar en el curs 'Eines per incorporar la perspectiva de gènere a la cooperació al desenvolupament' en el marc del BAF 2024.Aquest curs està dirigit a personal tècnic municipal de l'àmbit de cooperació al desenvolupament i d'igualtat. Té com a objectiu proporcionar orientacions pràctiques per tal d’incorporar la transversalitat de gènere en les polítiques públiques de cooperació al desenvolupament d’àmbit local.El curs consta de 10 hores dividides en una primera sessió el dia 3 de maig de 4 hores presencials (Recinte de l’Escola Industrial) i 3 sessions els dies 8, 10 i 17 de maig, de 2 hores cadascuna, en format de videoformació.La formadora és la Gisela Carrasco Miró, consultora de cooperació al desenvolupament especialitzada en gènere i en drets de les dones i nenes. Té experiència de treball com a docent en Universitats d’Europa i Amèrica, així com a consultora en ONGs, agències de cooperació i agències de NNUU com OMS, PNUD i ONU DONES, entre altres. Les inscripcions estan obertes a través d'aquest enllaç fins al 22 d’abril de 2024. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba411216605 Reunió amb Ajuntament de Badalona i Col·legi d’Advocats 2024-05-06 08:30:00 2024-05-06 09:30:00 1 Esdeveniments; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat esdeveniments; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p style='margin-bottom:11px'>Sra. M. Carmen Expósito, regidora Ajuntament Badalona</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sra. M. Carmen Martínez, cap torn d’ofici ICAB</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Josep Muñoz, gerent de Serveis Socials</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-05-13 02:42
agendadiba411243568 Reunió amb Turisme de Barcelona - agenda Anna Álvarez - reunió 2024-05-06 10:00:00 2024-05-06 11:00:00 41.3823596,2.1260246 1 Alvarez Jurado, Anna; Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Exposició presencial (dades bàsiques) alvarez_jurado_anna; turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; exposicio_presencial_dades_basiques <p>Anna Álvarez, coordinadora de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Soledad Bravo, gerent de la Gerència de Serveis de Turisme</p> <p>Mateu Hernandez, director general del Consorci de Turisme de Barcelona</p> <p>Arantxa Calvera, gerent del Consorci de Turisme de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-13 02:42
agendadiba411216623 Reunió amb Oficina de la Gent Gran del Departament de Drets Socials 2024-05-06 12:00:00 2024-05-06 13:00:00 1 Esdeveniments; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat esdeveniments; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Francesc Patricio Domínguez, responsable Oficina de la Gent Gran</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Josep Muñoz, gerent de Serveis Socials</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-05-13 02:42
agendadiba411042268 Reunió amb Osona Turisme - Consell Comarcal d'Osona - Agenda Soledad Bravo - reunió. 2024-05-06 13:00:00 2024-05-06 14:00:00 Tema: Promoció turística de la comarca d'Osona. 41.3817398,2.1257993 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p><span style='background:white'>Osona Turisme - Consell Comarcal d'Osona: nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-13 02:42
agendadiba410720562 Assistència a la 5a reunió del Comitè de programa I congrés de Salut i Món Local 2024-05-06 14:00:00 2024-05-06 15:00:00 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'> </p> <p> </p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-05-13 02:42
agendadiba409013789 Sabadell: taller per a famílies d'habilitats educatives en el bon ús de les pantalles a l'àmbit familiar 2024-05-06 18:00:00 2024-05-08 20:00:00 Taller gratuït adreçat a famílies interessades en educar els seus fills i filles en l'ús saludable de les pantalles. https://www.diba.cat/documents/130988559/381215976/Captura+de+pantalla+tallers.png/5386cb7b-316c-326a-535e-35f82f6fcfdb?t=1697443058616 https://www.diba.cat/web/spott/-/sabadell-taller-per-a-families-d-habilitats-educatives-en-el-bon-us-de-les-pantalles-a-l-ambit-familiar Auditori del 2º pis del Casal Pere IV. Rambla, nº69. 08201, Sabadell (Barcelona) Auditori del 2º pis del Casal Pere IV. Rambla, nº69. 08201, Sabadell (Barcelona) 41.5445098,2.1103098 1 Diputació de Barcelona (2 hores per sessió) https://www.diba.cat/documents/130988559/381215976/2023-2024+Continguts+tallers+fam%C3%ADlies+i+pantalles.pdf/4d79f512-8713-a545-3bd0-b38befa4c2f4?t=1704885281289 Espai de reflexió i acompanyament on les famílies obtindran eines i recursos per prevenir i gestionar les situacions problemàtiques derivades de l’ús de les pantalles i proporcionarà pautes bàsiques per aprendre a fer-ne un ús responsable a l'àmbit familiar. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-13 02:42
agendadiba410947618 Cloenda del Cicle de passejades per a la gent gran 2023-2024 2024-05-07 00:00:00 2024-05-09 23:59:59 El Cicle de passejades per a la gent gran és un projecte promogut per la Diputació de Barcelona gràcies a la complicitat de més de 80 ajuntaments de la província, que organitzen els grups participants. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/cloenda-del-cicle-de-passejades-per-a-la-gent-gran-2023-2024 41.6321670,2.2925429 https://www.diba.cat/web/esports/cicle-de-passejades 1 Durant els dies 7, 8 i 9 de maig, tindrà lloc l'acte de cloenda d'aquest cicle del curs 2023-2024, aque té l’objectiu principal de promoure i dinamitzar l’activitat física i l’exercici entre les persones grans com a eina per millorar la salut i afavorir les relacions interpersonals, a més de donar a conèixer als participants el territori de la província. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-06 22:32
agendadiba411031454 Reunió a l'Ajuntament de Vilafranca del Penedès- agenda gerent Sergi Vilamala- activitat 2024-05-07 00:00:00 2024-05-07 23:59:59 41.3630243,1.7021887 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Alt Penedès; Comerç i consum; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió; Comerç, Consum i Salut Pública; Vilafranca del Penedès area_de_comerc_consum_i_salut_publica; alt_penedes; comerc_i_consum; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; reunio; comerc_consum_i_salut_publica; vilafranca_del_penedes D'11:00 a 12:00h <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> <p>Salvador Ventura</p> <p>Tècnics de Comerç de l'Ajuntament de Vilafranca del Penedès</p> <p>Tècnics de la Gerència de Serveis de Comerç</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-13 02:42
agendadiba406648240 La fase operativa dels plans estratègics de cultura: implementació, seguiment i avaluació 2024-05-07 09:30:00 2024-05-07 13:30:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/la-fase-operativa-dels-plans-estrategics-de-cultura-implementacio-seguiment-i-avaluacio-1 c. Montalegre, 7 (08001 - Barcelona) c. Montalegre, 7 (08001 - Barcelona) 41.3842358,2.1638979 1 Els plans estratègics, denominats pel CERC com a Pla d’Acció Cultural (PAC), són una eina bàsica per planificar les polítiques culturals a mig i llarg termini, a través d’un procés d’anàlisi, reflexió i debat que aspira a millorar la gestió i la implicació dels agents de l’ecosistema cultural, tot articulant el desplegament les accions culturals de manera consensuada.En els últims 20 anys s’han impulsat molts processos de planificació estratègica cultural als municipis de la província de Barcelona amb el suport del CERC, però un cop elaborats i aprovats, els ens locals sovint es troben amb dificultats per implementar les accions que se’n deriven, vinculades a les línies i objectius estratègics inclosos als plans. Com ho hem de fer per passar a la fase operativa amb garanties que allò que s’ha aprovat al Pla pugui aplicar-se? Quins factors hem de tenir en compte per tal que aquest procés pugui realitzar-se amb la màxima implicació de tots els agents que van participar al Pla Estratègic i amb el lideratge de les institucions? Com podem definir els recursos disponibles i fer un seguiment idoni de l’execució del Pla Estratègic? Quins òrgans seran els encarregats de fer aquest seguiment, quines funcions tindran i per qui estaran formats? Quines eines tenim per poder avaluar la implementació de les accions amb la màxima fidelitat a la realitat?El curs vol donar resposta a aquests interrogants a partir de l’exposició de models d’implementació que ja s’han aplicat en l’àmbit de la planificació estratègica territorial, ja sigui en l’àmbit cultural o en altres sectors. A més, comptarà amb l'exposició de dos casos aplicats en diferents territoris, a partir del qual s'obrirà un espai de debat per poder compartir dubtes i punts de vista entre els alumnes.Recomanem que les persones assistents al curs hagin participat en un procés de planificació estratègica cultural en el seu municipi PROGRAMA 7 de maig 10:00 - 10:25 h: Experiències de desenvolupament i implementació de PAC (Eugènia Argimon)10:25 - 11’15 h: Principals característiques del procés d’implementació d’un PAC (Guillem Miralles i Xavier Gómez)11:15 - 11:45 h: Pausa11:45 - 13:30 h: Casos pràctics: Cabrera de Mar i Consell Comarcal del Moianès (Laura Martínez de l'ajuntament de Cabrera de Mar, Anna Gabriel del Consell comarcal del Moianès; moderació a càrrec de Guillem Miralles)13:30 - 14:00 h: Punts clau de la sessió i conclusions (Eugènia Argimon i Xavier Gómez) DOCENTS Eugènia Argimon MazaLlicenciada en Història de l’Art (UB) i Postgrau en Polítiques Culturals Europees i Relacions Culturals Internacionals (UPF). Tècnica de cultura del Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC) vinculada al programa d’assessoraments als municipis amb el suport als ajuntaments de la definició i l’aplicació de polítiques i projectes culturals. En aquest sentit, a banda de fer el seguiment en l’elaboració i redacció de plans i projectes estratègics i documents i informes de caire més operatiu, ha participat, acompanyament i donant suport als ajuntaments, en els processos de desplegament dels plans d’acció cultural. Xavier Gómez SerranoLlicenciat en Sociologia (UAB) i màster en Gestió d’Institucions i Empreses Culturals (IL3-UB). Des de la sociologia s’ha acostat als àmbits de l’educació, de la comunicació i a la gestió cultural, amb experiències en l’àmbit públic, privat i associatiu. Ha estat tècnic a l’Ajuntament de Rubí (2014-2022), amb responsabilitats en diversos projectes de promoció cultural i de projecció de la ciutat, des de la gestió d’equipaments, la coordinació del programa de festes populars i el disseny i producció de cicles d’arts en viu i esdeveniments d’identitat i marca de ciutat. Actualment forma part de l’equip del Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC) de l’Àrea de Cultura de la Diputació de Barcelona, vinculat al programa d’estudis i recerca, al d’assessoraments en matèria de polítiques i projectes culturals, i al projecte de Cercles de Comparació Intermunicipal (CCI) de Serveis Culturals. Guillem Miralles PuigLlicenciat en Ciències Econòmiques (UPF) i amb postgraus en Sistemes d’informació (IDEC-UPF) i Periodisme digital (UOC). Forma part de l’equip del Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC) i realitza projectes en el marc del programa d’Estudis i recerca, amb el desenvolupament d’eines i recursos per a la gestió cultural i la mesura de l’acció cultural, i també del programa d’Assessoraments, on participa donant suport a actuacions de caràcter estratègic als municipis. Ha treballat en diferents projectes de la Diputació de Barcelona, impulsant i coordinant el suport als ens locals en l’àmbit de la planificació estratègica i operativa, i el seguiment i avaluació de les actuacions amb indicadors. És coeditor del portal literari digital Paper de vidre des d’on organitza diferents actes en ateneus i llibreries. Laura Martínez Rubio nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba410829619 La Diputació de Barcelona present a la 12a edició del JOBarcelona 2024-05-07 09:30:00 2024-05-07 19:00:00 Com dominar l’algoritme i aprofitar la intel·ligència artificial (IA) en la cerca de feina? Com poden els candidats desenvolupar les seves competències amb el ChatGPT? Aquests seran alguns dels temes que tractarà la Diputació de Barcelona a la 12a edició del JOBarcelona, el congrés internacional de referència en ocupació i orientació professional per a estudiants i titulats júnior amb menys de 10 anys d’experiència. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/la-diputacio-de-barcelona-present-a-la-12a-edicio-del-jobarcelona 41.3801360,2.1201158 https://jobarcelona.com/ 1 La Diputació de Barcelona comptarà amb un estand propi on oferirà assessorament i organitzarà diferents activitats durant tot el dia per tal de guiar els assistents en la seva cerca de feina. Els tallers que s’oferiran a l’estand de la Diputació són els següents:11:00h Dominem l’algoritme! Intel·ligència Artificial (IA) i Recerca de Feina, a càrrec d’Adelina Agustí, consultora de recursos humans de la Fundació Pere Tarrés.12:00h Desenvolupa les teves competències amb el ChatGPT, a càrrec de Xavier Tovar, gerent de Society and neurobusiness experiencie, SL.13:00h Preguntes trampa en una entrevista de feina. Aprèn a comunicar el teu discurs al teu favor, a càrrec de Verónica Soto, docent, periodista i coach.14:00h Busca feina al sector públic amb el CIDO, a càrrec d’Isidre Camí Espasa, tècnic de gestió de publicacions al CIDO.15:00h 4 colors, 4 personalitats: coneix-te millor i impulsa la teva recerca de feina!, a càrrec d’Ana Benedito Pons, consultora, formadora, coach i facilitadora de Benedito & Lafarga Training, SL.16:00h Com utilitzar tota la Intel·ligència Artificial per la recerca de feina, a càrrec d’Ivo Güell Torné, CEO de IdeI Consultores de Formación.17:00h Descobreix el teu capital de competències i aprèn a presentar-lo i defensar-lo en els processos de selecció, a càrrec d’Anna Flo Esteve, consultora social, formadora i orientadora laboral.A més, a la Room 1, a les 12 hores, la tècnica del Servei de Mercat de Treball de la Diputació de Barcelona Maria José Ortega oferirà la conferència ‘Xaloc, molt més que un web d’ofertes’, on explicarà com funciona el web més visitat de la Diputació. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-02 17:52
agendadiba404953071 Curs: Gestió documental i arxius municipals (1a. edició) 2024-05-07 10:00:00 2024-05-16 12:00:00 El curs pretén explicar el concepte i les eines de la gestió documental endegades des de l’arxiu municipal de cada ajuntament per tal que siguin conegudes i aplicades per tot el personal municipal. https://www.diba.cat/web/opc/-/curs-gestio-documental-i-arxius-municipals-1a-edicio-1 Formació online Formació online 41.3955350,2.1575980 1 Ajuntaments; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Jornades, congressos i seminaris; 2024; Formació de la Xarxa d'Arxius Municipals ajuntaments; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; jornades_congressos_i_seminaris; 2024; formacio_de_la_xarxa_darxius_municipals 7, 9, 14 i 16 de maig. <p>Personal administratiu dels ajuntaments.</p> <p>Recordeu que, un cop us hagueu inscrit serà necessària la validació del referent de formació del vostre Ajuntament per tal que la inscripció sigui acceptada. Després de confirmar la vostra inscripció, rebreu l’enllaç de connexió a la plataforma ZOOM per seguir les sessions del curs.</p> L’èxit d’un sistema de gestió documental és que els documents siguin accessibles tant per la gestió diària de l’administració municipal com per als interessats, investigadors i ciutadans en general.El curs és impartit pels arxivers de l’Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona: Joan Montblanc i Albert Rumbo.Programa de la jornada. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-13 02:42
agendadiba410161327 Jornada d’intercanvi d’experiències de l’ASDE sobre obligacions legals, normatives i documentals d’una deixalleria 2024-05-07 10:00:00 2024-05-07 14:00:00 El servei d’Assessorament i Suport a les Deixalleries (ASDE) organitza una Jornada tècnica d’intercanvi d’experiències centrada en les obligacions legals, normatives i documentals d’una deixalleria, adreçada als equips tècnics de les deixalleries interessats a compartir noves experiències i coneixements.En aquest enllaç podeu descarregar-vos el programa de la jornada.Feu clic al següent enllaç per inscriure-us-hi. https://www.diba.cat/documents/471041/405171423/Jornada_ASDE_20240507_1000x530+%281%29.jpg/2c9b3e41-92f3-de23-78a5-0dd148342672?t=1713433778783 41.9992486,2.2900273 1 Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; D area_daccio_climatica_i_transicio_energetica; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; d nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-13 02:42
Estadístiques 2024
Agenda corporativa

Mitjana 2024: 10,26 consultes/dia

Sabies que...?

...pots recuperar la informació dels museus en format RDF?

Actualment la API ofereix el retorn de les dades en format JSON per defecte, però se'n poden especificar d'altres com ara XML, CSV i RDF.

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/museus/format/rdf-xml