ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba345716252 Reunió grup tècnic pobresa energètica 2020-12-21 11:00:00 2020-12-21 12:30:00 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Personal directiu professional; Reunió; Cohesió Social, Ciutadania i Benestar llorens_carbonell_teresa; personal_directiu_professional; reunio; cohesio_social_ciutadania_i_benestar <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar</font></font></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Francesc Hernández- Cap del Servei d’Acció Social</font></font></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><font face='Calibri'>Representants de diferents institucions</font></p> nominatim/OK Agenda corporativa 2021-01-25 00:32
agendadiba345498641 Curs: Planificació estratègica de continguts digitals als museus locals 2021-02-15 12:00:00 2021-02-24 14:00:00 https://www.diba.cat/web/opc/-/curs-planificaci%C3%B3-estrat%C3%A8gica-de-continguts-digitals-als-museus-locals o.patrimonic@diba.cat 1 Àrea de Cultura; Ajuntaments; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Cultura; Jornades, congressos i seminaris area_de_cultura; ajuntaments; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; cultura; jornades_congressos_i_seminaris <p><span style='font-size:11.0pt'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,&quot;sans-serif&quot;'>Directors i personal tècnic dels museus de la XML. 30 persones En l’actual context d’emergència, els museus i centres patrimonials han posat a disposició dels públics una quantitat important de continguts digitals amb la finalitat immediata de fer-se presents de l’única manera que les circumstàncies permetien. A vegades s’ha hagut d’actuar d’urgència, sense una estratègia prèvia de comunicació digital i de generació de continguts específics amb objectius a mig i llarg termini; en d’altres tampoc s’han pogut triar els canals a partir d’una anàlisi prèvia sinó a partir dels que es tenien més a mà.Aquest curs es proposa amb l’objectiu d’oferir pautes per definir i desenvolupar l’estratègia digital d’un museu local. Es donaran criteris  per a la generació dels seus continguts digitals a tots nivells (educatiu, experiencial, de difusió de col·leccions, etc.) tenint en compte els usuaris de les accions digitals així com les eines i plataformes més habituals i adequades.DocentsConxa RodàFilòloga, especialitzada en estratègia i continguts digitals, ha treballat en comunicació i arquitectura web durant els 20 darrers anys. Ha estat directora de Comunicació a l’Institut de Cultura de Barcelona, on va impulsar, entre d’altres, el Canal Cultura. Responsable del projecte d'Internet al Museu Picasso, del 2006 al 2011, on va coordinar la renovació del web i va impulsar-hi les estratègies digitals: la destacable presència del museu a les xarxes socials va comportar el premi Best of the Web 2010 del congrés Museums and the Web als EUA.Del 2012 al 2019 ha estat cap d’Estratègia, Innovació i Transformació Digital al Museu Nacional d’Art de Catalunya, on ha desenvolupat l’estratègia digital, fent especial atenció a la usabilitat i l’impacte social del web i el mòbil i en connectar experiències de visita digital i física al museu.Va ser iniciadora i codirectora del Postgrau de Gestió Museística, IDEC-Universitat Pompeu Fabra (2010-2015). És docent al Màster de Gestió del Patrimoni de la UIC-Universitat Internacional de Catalunya (2016-2021) i codirectora del Curs d’especialització d’Estratègia Digital en Organitzacions Culturals, UOC-Universitat Oberta de Catalunya (2016-21).És membre del Comitè internacional del programa Museums and the Web i del jurat dels seus premis, Best of the Web (2010-2020).Pilar DelgadoPilar Delgado és llicenciada en Història de l'Art, tècnica auxiliar en Arteràpia, màster en Comunicació Cultural, màster en Màrqueting Online i postgrau en Growth Hacking.Ha treballat en projectes vinculats amb la comunicació i la gestió cultural, la crítica d'art, el comissariat i disseny d'exposicions, la coordinació d'esdeveniments i espais expositius, la consultoria cultural, l'aplicació d'eines 2.0 en l'àmbit de la cultura, i l'ensenyament digital per a gestors culturals.Des de 2006 escriu al seu bloc «El Dado del Arte» sobre art contemporani, gestió cultural i comunicació cultural digital. Una faceta que combina amb la seva tasca com a docent habitual en graus i màsters de diferents universitats com la Universitat de Barcelona o la Universitat Internacional de Catalunya, i és ponent en congressos d'art i comunicació cultural com ARCO Bloggers (2013), Redes Sociales y Museos al MUSAC (2016), Ciencia en Redes (2016) o Comunica2 de la Universidad de Valencia (2017). Després de tres anys com a Social Media Strategist a Casa Batlló, des de 2018 és la responsable de Comunicació de Casa Vicens, la primera casa d'Antoni Gaudí. Programa [pdf]  nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2021-01-25 00:32
agendadiba344609572 Jornada 'El dret a l'autonomia personal en temps de coronavirus' 2020-12-03 10:30:00 2020-12-03 13:15:00 https://www.diba.cat/documents/14465/292212501/banner-jornada-3-desembre-noticia-web-760x428-cat-4-190x107.jpg/e08a94ce-e89c-503d-96df-880eb800591c?t=1606133094719 https://www.diba.cat/web/benestar/-/jornada-el-dret-a-l-autonomia-personal-en-temps-de-coronavirus- 1 Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Entitats; Diputació activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; entitats; diputacio Assistència Virtual https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdpsOHrT17KGa6lM-X420WttYUpnM3h76lWkXydxaiek-gIrA/viewform L’objectiu és crear un espai de conferències i reflexió al voltant de l’impacte de la covid-19 i el paper de la tecnologia al servei dels drets de les persones amb discapacitat. Es comptarà amb la intervenció de gent experta procedent del món associatiu, universitari i de l’administració. A més, es presentarà la Càtedra d’Autonomia Personal i Salut Digital de la Universitat Oberta de Catalunya.La jornada acollirà una taula sobre l’impacte de la Covid-19 en les persones amb discapacitat. Una altra sobre la tecnologia al servei de l’autonomia personal i una tercera intervenció en el marc del “Pacte per Barcelona. Un nou impuls per a la ciutat” (COCEMFE).Et pots inscriure al programa clicant en aquest enllaç. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2021-01-25 00:32
agendadiba345463428 Cursa dels Nassos 2020 2020-12-31 17:30:00 2020-12-31 23:59:59 Un any més la ciutat de Barcelona tancarà l’any esportiu amb la Cursa dels Nassos. Enguany, es tractarà d’una cursa diferent i adaptada a la situació actual, que permetrà als corredors i corredores participar de la prova amb totes les mesures de seguretat i prevenció requerides.La principal novetat de la Cursa dels Nassos 2020 és que se celebraran dues curses, una de 10km i una altra de 5km. Aquesta, excepcionalment, comptarà només amb atletes d’elit. 41.3955350,2.1575980 https://www.cursadenassos.barcelona/ca 1 nominatim/OK Agenda corporativa 2021-01-04 13:42
agendadiba345704681 El coaching com a eina professional d'acompanyament al jovent 2021-02-03 12:00:00 2021-03-03 14:00:00 PROGRAMA https://www.diba.cat/web/joventut/-/el-coaching-com-a-eina-professional-d-acompanyament-al-jovent 1 #covid19 covid19 Inscripció: enllaçObjectius:Prendre consciència de la rellevància de les eines amb mirada socioemocional en el desenvolupament saludable de la personalitat dels i les joves.Facilitar recursos per a la inclusió de la gestió emocional en la intervenció dels i les professionals de joventut en la seva relació amb els i les joves.Aportar eines útils als i les professionals de joventut en el seu procés d'acompanyament en el creixement personal dels i les joves a través del Coaching.Entrenar habilitats socioemocionals.Continguts:El paper dels professionals de joventut en l’acompanyament integral als i les joves incorporant la dimensió emocional.Conceptes claus de la gestió emocional enfocada a la millora de la dinàmica personal i de grup en els Serveis locals de joventut.Eines i recursos per acompanyar les dimensions de la persona en els i les joves. De l’estat actual a l’estat desitjat.Model salutogènic, model d'actius: factors protectors i motivacionals centrada en els i les joves. Ecologia de vida.L’objectiu i el metaobjectiu. Treball de valors per sentir i trobar sentit en el procés personal dels i les joves.El procés socràtic i les preguntes poderoses com a eines clau en l'acompanyament emocional en joventut. Com connectar amb els i les joves a través del llenguatge.Com ajudar als i les joves des de la gestió emocional i el Coaching, en el seu procés d'elecció personal i responsabilitat individual.Dates: Sessions de videoformació (ZOOM): 3, 10, 17 i 24 de febrer i 3 de març de 2021, de 12h a 14hDocent: Javier Castillo RubioInscripció: enllaç nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2021-01-25 00:32
agendadiba345364455 Acostem la ciència ciutadana als nostres barris i municipis 2021-10-23 00:00:00 2021-10-25 23:59:59 https://www.diba.cat/web/cerc/-/acostem-la-ci%C3%A8ncia-ciutadana-als-nostres-barris-i-municipis 1 Com es pot apropar un àmbit complex com el de la ciència a la població? Aquest curs està especialment dissenyat per respondre a aquesta qüestió, tot partint de la necessitat que la població disposi d’informació contrastada sobre la ciència, sense necessitat d’haver-se de desplaçar als grans equipaments divulgatius. El curs abordarà de manera pràctica tot un seguit d’activitats, estratègies i accions possibles en el terreny de la divulgació científica, l’educació i el treball en els barris, sempre tenint en compte els recursos i les possibilitats de què disposen els municipis, i treballant colze a colze amb el teixit social.  nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2021-01-04 13:42
agendadiba345646838 Reunió amb l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú 2020-12-17 17:00:00 2020-12-17 18:00:00 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Personal directiu professional; Reunió; Cohesió Social, Ciutadania i Benestar llorens_carbonell_teresa; personal_directiu_professional; reunio; cohesio_social_ciutadania_i_benestar <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar nominatim/OK Agenda corporativa 2021-01-25 00:32
agendadiba345630583 Reunió amb l'Ajuntament de Barcelona 2020-12-18 09:00:00 2020-12-18 10:00:00 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Presidència; Àrea de Recursos Humans, Hisenda i Serveis Interns; Echániz Sans, Juan; Pericàs Torguet, Jordi; Fernández González, Daniel; Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Recursos Humans, Hisenda i Serveis Interns area_de_presidencia; area_de_recursos_humans_hisenda_i_serveis_interns; echaniz_sans_juan; pericas_torguet_jordi; fernandez_gonzalez_daniel; personal_directiu_professional; reunio; presidencia; recursos_humans_hisenda_i_serveis_interns <p>Juan Echániz, Coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> <p>Jordi Pericàs, Coordinador de Recursos Humans, Hisenda i Serveis Interns</p> <p>Daniel Fernández, Director de Serveis de Suport a la Coordinador general</p> <p>Joan Subirats, sisè Tinent d'alcaldia. Direcció de l'Àrea de Cultura, Educació, Ciència i Comunitat de l'Ajuntament de Barcelona</p> <p>Marta Clari, Gerent Àrea de Cultura, Educació, Ciència i Comunitat de l'Ajuntament de Barcelona</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2021-01-25 00:32
agendadiba296148162 La governança des de la cultura i el món local : tot repensant la participació ciutadana 2021-02-09 10:00:00 2021-02-11 13:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/la-governanca-des-de-la-cultura-i-el-mon-local-tot-repensant-la-participacio-ciutadana oerc.formacio@diba.cat 1 general general <p>Tècnics municipals de cultura</p> Aquest curs té per objectiu definir la governança des de la cultura i el món local, tot difonent bones pràctiques en el camp de la participació ciutadana en les decisions i programacions culturals.La governança en relació a la participació i els pressupostosEls continguts del curs se situaran en el context de les polítiques de participació i les polítiques culturals, incidint en preguntes clau sobre qui ha de participar i sobre què es participa. Es vol incidir, així, en el disseny dels processos de participació, tot familiaritzant-se amb les diferents tècniques i metodologies participatives, així com en el planejamebnt d'activitats que utilitzin diferents tècniques i dinàmiques participatives, en les experiències d'innovació social i en la reflexió al voltant del rol de les TIC en l'impuls de polítiques de participació local. Un altre punt clau són els criteris de governança aplicats als pressupostos. Cal avançar, en aquest sentit, cap a models més participatius que impliquin un repartiment més just i equitatiu dels pressupostos municipals. Els pressupostos limitats i l'impacte de l'epidèmia de la Covid impliquen saber prioritzar i actuar amb una visió de futur, amb una visió a mig i llarg termini que eviti concentrar-se en fórmules efímeres, les quals poden implicar una distribució no sempre justa dels recursos. Docents Carola Castellà Doctora en ciència política i llicenciada en sociologia. Màster en iniciació a la recerca en ciència política de l'administració. Actualment és professora associada al Departament de Ciència Política i Dret Públic de la UAB i professora consultora a la UOC. També treballa a la Diputació de Barcelona, assessorant i formant equips polítics i tècnics dels ajuntaments i també en temes d'implicació de la ciutadania.En aquest vídeo podeu veure Carola Castellà tot parlant de pressupostos participatius en el marc del Lab Metadecidim.  Lluís BonetDirector del Programa de Gestió Cultural i professor d'economia de la Universitat de Barcelona. Expert en economia, gestió i politiques culturals. Ha estat investigador invitat del Massachusetts Institute of Technology i de la Universitat de Montpeller. Ha estat president de la xarxa europea ENCACT i és coordinador de projectes finançats pels programes Horizon2020, Erasmus+ i Creative Europe.I en aquest altre vídeo, Lluís Bonet ens explica com distribuir els fons públics en termes d'eficàcia, eficiència i equitat. ProgramaPREINSCRIPCIÓ    nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2021-01-25 00:32
agendadiba344524618 2a Trobada Jurat- Premi Josep Ma. Rueda i Palenzuela 2020-11-19 13:00:00 2020-11-19 15:00:00 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Personal directiu professional; Reunió; Cohesió Social, Ciutadania i Benestar llorens_carbonell_teresa; personal_directiu_professional; reunio; cohesio_social_ciutadania_i_benestar <table class='Table' style='width:800px; margin-left:66px; border-collapse:collapse' width='0'> <tbody> <tr> <td nowrap='nowrap' style='border-bottom:1px solid black; width:156px; padding:0cm 5px 0cm 5px; height:20px; border-top:1px solid black; border-right:1px solid black; border-left:1px solid black' valign='bottom'> <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:10.0pt'><span style='color:black'>Teresa Llorens nominatim/OK Agenda corporativa 2021-01-25 00:32
agendadiba345174283 Reunió PESS DTASF- FMC-ACM 2020-12-04 17:00:00 2020-12-04 18:00:00 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Personal directiu professional; Reunió; Cohesió Social, Ciutadania i Benestar llorens_carbonell_teresa; personal_directiu_professional; reunio; cohesio_social_ciutadania_i_benestar Microsoft TEAMS <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar</font></font></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Josep Muñoz- Gerent de Serveis de Benestar Social</font></font></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Francesc Hernández- Cap del Servei d’Acció Social</font></font></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Representants de diferents institucions</font></font></p> nominatim/OK Agenda corporativa 2021-01-25 00:32
agendadiba345128328 COMISSIÓ EXECUTIVA ORDINÀRIA DEL CONSORCI DEL PARC NATURAL DE LA SERRA DE COLLSEROLA 2020-12-10 09:30:00 2020-12-10 11:00:00 1 Àrea d'Acció Climàtica; Domènech Montagut, Martí; Medi ambient; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Acció Climàtica; Agenda area_daccio_climatica; domenech_montagut_marti; medi_ambient; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; accio_climatica; agenda <p>Martí Domènech Montagut, coordinador de l'Àrea d'Acció Climàtica</p> <p style='text-align:justify'><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:12.0pt'>Marià Martí i Viudes, director gerent del Consorci del Parc Natural de la Serra de Collserola nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2021-01-25 00:32
agendadiba345118086 Roda de premsa : SIDH (Servei d'Intermediació en Deutes de l'Habitatge) 2020-12-04 11:00:00 2020-12-04 12:00:00 41.3955350,2.1575980 1 Àrea d'Infraestructures i Espais Naturals; Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar; Moret Sabidó, Lluïsa; Pons i Vendrell, Pere; Roda de premsa; Infraestructures i Espais Naturals; Cohesió Social, Ciutadania i Benestar area_dinfraestructures_i_espais_naturals; area_de_cohesio_social_ciutadania_i_benestar; moret_sabido_lluisa; pons_i_vendrell_pere; roda_de_premsa; infraestructures_i_espais_naturals; cohesio_social_ciutadania_i_benestar <p>Pere Pons, president delegat Àrea Infraestructures i Espais Naturals</p> <p>Lluïsa Moret, presidenta delegada Àrea Cohesió Social, Ciutadania i Benestar Social</p> <p> </p> nominatim/OK Agenda corporativa 2021-01-25 00:32
agendadiba345095778 Seminari Ciutat i Salut 2020-12-01 09:30:00 2020-12-01 14:00:00 41.3955350,2.1575980 1 Àrea d'Infraestructures i Espais Naturals; Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar; Llorens Carbonell, Teresa; Barcelonès; Pons i Vendrell, Pere; Inauguració i/o cloenda; Infraestructures i Espais Naturals; Cohesió Social, Ciutadania i Benestar area_dinfraestructures_i_espais_naturals; area_de_cohesio_social_ciutadania_i_benestar; llorens_carbonell_teresa; barcelones; pons_i_vendrell_pere; inauguracio_io_cloenda; infraestructures_i_espais_naturals; cohesio_social_ciutadania_i_benestar <p>Pere Pons, president delegat Àrea Infraestructures i Espais Naturals</p> <p>Teresa Llorens, coordinadora de l'Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar</p> <p> </p> nominatim/OK Agenda corporativa 2021-01-25 00:32
agendadiba345095645 Reunió amb l'Ajuntament de Caldes de Montbui 2020-12-03 12:00:00 2020-12-03 13:00:00 41.3955350,2.1575980 1 Àrea d'Infraestructures i Espais Naturals; Vallès Oriental; Pons i Vendrell, Pere; Reunió; Infraestructures i Espais Naturals; Caldes de Montbui area_dinfraestructures_i_espais_naturals; valles_oriental; pons_i_vendrell_pere; reunio; infraestructures_i_espais_naturals; caldes_de_montbui <p>Pere Pons, president delegat Àrea Infraestructures i Espais Naturals</p> <p>Isidre Pineda, alcalde</p> <p>Jordi Martín, regidor d'Habitatge</p> <p> </p> nominatim/OK Agenda corporativa 2021-01-25 00:32
agendadiba345646878 Reunió amb l'Associació de Dones Periodistes 2020-12-17 11:00:00 2020-12-17 12:00:00 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Personal directiu professional; Reunió; Cohesió Social, Ciutadania i Benestar llorens_carbonell_teresa; personal_directiu_professional; reunio; cohesio_social_ciutadania_i_benestar <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar</font></font></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Elena Lledós- Gerenta de Serveis d’Igualtat i Ciutadania</font></font></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Laia Franco- Cap Oficina de la Dona</font></font></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Marta Corcoy- Presidenta Dones Periodistes</font></font></p> nominatim/OK Agenda corporativa 2021-01-25 00:32
agendadiba345174257 Reunió LAB Bonnemaison 2020-12-04 09:00:00 2020-12-04 10:00:00 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Personal directiu professional; Reunió; Cohesió Social, Ciutadania i Benestar llorens_carbonell_teresa; personal_directiu_professional; reunio; cohesio_social_ciutadania_i_benestar <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar</font></font></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Elena Lledós- Gerenta de Serveis d’Igualtat i Ciutadania</font></font></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Laia Franco- Cap de l’Oficina de la Dona</font></font></p> <p style='text-indent: 0.6pt; margin-bottom: 11px; margin-left: 1px;'><font face='Calibri'><font color='#000000'>Silvia Cóppulo- Directora de l'Observatori de 'Lideratge en l'empresa'. UPF. Barcelona School of Management</font> </font></p> nominatim/OK Agenda corporativa 2021-01-25 00:32
agendadiba345114461 Visita virtual a l'Alt Penedès, Garraf i Anoia 2021-01-14 18:00:00 2021-01-14 19:30:00 https://www.diba.cat/web/benestar/-/visita-virtual-a-l-alt-pened%C3%A8s-garraf-i-anoia 1 Diputació diputacio Assistència Virtual La visita virtual al territori consisteix en un espai de trobada per a detectar les necessitats dels municipis a través dels seus electes i contrastar amb ells el marc conceptual i estratègic de l’Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar de la Diputació de Barcelona. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2021-01-25 00:32
agendadiba345646759 Reunió amb l'Associació Melrose 2020-12-17 16:00:00 2020-12-17 16:30:00 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Personal directiu professional; Reunió; Cohesió Social, Ciutadania i Benestar llorens_carbonell_teresa; personal_directiu_professional; reunio; cohesio_social_ciutadania_i_benestar <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar nominatim/OK Agenda corporativa 2021-01-25 00:32
agendadiba345492863 Curs: Gestió documental i arxius municipals (2a. edició) 2021-11-09 10:00:00 2021-11-18 12:00:00 https://www.diba.cat/web/opc/-/curs-gesti%C3%B3-documental-i-arxius-municipals-1 o.patrimonic@diba.cat 1 Àrea de Cultura; Ajuntaments; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Cultura; Jornades, congressos i seminaris area_de_cultura; ajuntaments; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; cultura; jornades_congressos_i_seminaris 8 hores <p>Personal administratiu a petició dels ajuntaments</p> 30 persones La implantació de la gestió documental en un ajuntament garanteix l’organització dels documents que genera i rep en relació a les competències i funcions que té encomanades, d’acord amb la legislació vigent. I perquè sigui efectiva cal que el personal administratiu municipal, a qui s’adreça aquest curs, conegui el sistema de gestió documental que l’arxiu municipal impulsa per a tota la corporació. Aquest curs pretén explicar els conceptes i les eines bàsiques de gestió documental que cal conèixer i assimilar com són els valors dels documents, la distinció dels documents de suport informatiu i els documents d’arxiu, el quadre de classificació, les tipologies documentals, la transferència documental, la conservació o eliminació dels documents en un context d’una administració que està esdevenint electrònica. L’èxit d’un sistema de gestió documental serà que els documents siguin accessibles tant per la gestió diària de l’administració municipal com per als interessats, investigadors i ciutadans en general. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2021-01-25 00:32
agendadiba345364431 Espai Claustre: Art i territori: exemples de dinamització local 2021-10-19 00:00:00 2021-10-21 23:59:59 https://www.diba.cat/web/cerc/-/espai-claustre-art-i-territori-exemples-de-dinamitzaci%C3%B3-local 1 En els darrers anys s’ha intensificat la relació de l’art amb el territori, arran de la revaloració de l’entorn natural i de les potencialitats culturals dels diferents espais. Des del món local es poden intensificar de manera particular les relacions entre art i territori, no només com a llocs on s’esdevenen les accions, sinó en vinculació estreta amb les polítiques culturals del municipi i amb els artistes que hi viuen o hi treballen. Les sessions aprofundiran aquests lligams i ajudaran a bastir noves estratègies per potenciar els diferents territoris des del camp de les arts.  nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2021-01-04 13:42
agendadiba345458821 Acte de lliurament de l’onzena edició del Premi Josep Ma Rueda i Palenzuela 2020-12-18 18:00:00 2020-12-18 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/14465/292449155/200612+projectes+Premi+Rueda+carrusel.jpg/a867785b-ef83-4d75-bced-f73ecdd66e55?t=1591947071114 https://www.diba.cat/web/benestar/-/acte-de-lliurament-de-l-onzena-edici%C3%B3-del-premi-josep-ma-rueda-i-palenzuela-1 https://www.diba.cat/benestar/premis/premis 1 Diputació diputacio Des de l'Area de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar, impulsem des de fa onze edicions els Premis Josep Maria Rueda i Palenzuela amb la finalitat de posar en valor projectes que reforcin els vincles socials i l'acció comunitària com a fonaments de la cohesió social, imprescindible per assolir la igualtat, la salut i la convivència inclusiva.A través d'aquests Premis volem posar de relleu el gran volum de projectes d'intervenció social que contribueixen al desenvolupament sostenible del territori, en la línia dels plantejament de l'Agenda 2030, però sobretot treballen per societats més cohesionades i per la lluita contra les desigualtats.Aquest any, més que mai, és imprescindible posar en valor el treball de les entitats com a actor clau, en col·laboració amb les administracions públiques, per a la reactivació social dels municipis després de la crisi provocada per la pandèmia de la COVID-19, perquè en els moments de majors dificultats ens adonem que el més important es troba en la comunitat, el veïnatge, la quotidianitat, les relacions de proximitat, en definitiva, en els vincles socials.Precisament aquests premis volen reconèixer el valor del treball comunitari i la seva capacitat de crear i enfortir vincles socials i xarxes de relacions inclusives, i de promoure una ciutadania activa com a record i homenatge a Josep Mª Rueda, qui, a través de l'educació social i de la recerca, ens va aportar valors, reflexions i projectes socioeducatius amb una gran capacitat de transformació social.El jurat d'aquesta edició, format per membres de l'àmbit universitari, dels col·legis professionals, del món local, amb coneixements experts i trajectòria en l'anàlisi o la implementació de l'acció comunitària ha valorat un total de 54 projectes, la xifra més alta de participació registrada fins ara, fet que ens indica el valor del treball comunitari i la diversitat d'experiències en aquest camp.Lliurament del PremisAteses les restriccions motivades per la pandèmia, la cerimònia de lliurament l'XIa edició del Premis Rueda no es pot fer en format presencial com és habitual en anteriors edicions i es farà a través d'un vídeo-acte que es publicarà el dia 18 de desembre a les 18:00 h al web dels Premis Rueda  on anunciarem els cinc projectes finalistes i entre ells, els dos projectes guanyadors, amb una dotació econòmica de 5.000 euros per al primer i de 2.500 euros per als segon. Els mateixos finalistes ens presentaran els seus projectes.Esperem que, a través d'aquest vídeo, tot i les dificultats,  no perdi la calidesa i el reconeixement que es mereixen aquests Premis.Ens retrobem a la propera edició. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2021-01-25 00:32
agendadiba345705338 Reflexions entorn de les polítiques locals de joventut - Participació i capacitat transformadora de les persones joves 2021-03-16 09:30:00 2021-03-16 11:30:00 PROGRAMA https://www.diba.cat/web/joventut/-/reflexions-entorn-de-les-pol%C3%ADtiques-locals-de-joventut-participaci%C3%B3-i-capacitat-transformadora-de-les-persones-joves 1 Jornades, congressos i seminaris jornades_congressos_i_seminaris 9:30h Presentació institucional: Javier Silva Pérez, diputat de Joventut de la Diputació de Barcelona9:40h Taula rodona: Què en pensen les entitats juvenils de la participació a nivell local?Representant del Consell Nacional Joventut de CatalunyaRepresentant del Casal de JovesDani Marín, servei local de Joventut de Montornès del VallèsDinamitza: Agència Catalana de la Joventut10:00h Col·loqui10:15h Taula rodona: Participació dels i les joves com a via de transformació socialJove representant de la Cooperativa Juvenil CollsuspinaElena Perera, regidora de Joventut de CollsuspinaJudith Purrà representant de Ecofest de GranollersAntoni Cobos, professional de Joventut de GranollersJove representant d’una xarxa de suport autoorganitzada des dels Casals de joves degut a la Covid-19Dinamitza: OPJ11:15h Col·loqui11:30h Fi de la sessió INSCRIPCIÓ:Enllaç d'inscripció per a professionals de joventut dels ens localsEnllaç d'inscripció per a la resta de professionals que treballen amb joves nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2021-01-25 00:32
agendadiba345705324 Caixa d’eines dels equipament juvenils municipals. Feminització d’espais juvenils 2021-03-10 10:00:00 2021-03-10 12:00:00 PROGRAMA https://www.diba.cat/web/joventut/-/caixa-d-eines-dels-equipament-juvenils-municipals.-feminitzaci%C3%B3-d-espais-juvenils 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Jornades, congressos i seminaris activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; jornades_congressos_i_seminaris 10:00h Conceptes bàsics. Desigualtats, estereotips i rols de gènere en l’ús dels espais i les activitats nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2021-01-25 00:32
agendadiba345626164 Curs: Difusió de museus amb perspectiva de gènere 2021-06-07 10:00:00 2021-06-16 12:00:00 https://www.diba.cat/web/opc/-/curs-difusi%C3%B3-de-museus-amb-perspectiva-de-g%C3%A8nere o.patrimonic@diba.cat 1 Àrea de Cultura; Ajuntaments; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Cultura; Jornades, congressos i seminaris area_de_cultura; ajuntaments; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; cultura; jornades_congressos_i_seminaris 10 hores. Hi ha 2 hores previstes de treball personal dels alumnes. <p style='text-align:justify'><span style='font-size:12pt'><span style='font-family:&quot;Times New Roman&quot;,serif'><span style='font-size:11.0pt'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,&quot;sans-serif&quot;'>Directors i personal tècnic dels museus de la XML. 30 persones Des dels museus locals es treballa en la revisió de la mirada androcèntrica dels llegats culturals i en el foment de la recerca amb perspectiva de gènere. Aquesta visió, però, també s’ha de reflectir en les accions de difusió i comunicació dels museus. Des d’aquest curs es donen pautes i recursos perquè aquesta perspectiva de gènere es pugui fer evident també en la narrativa d’exposicions, la concepció i la dinamització d’activitats, la comunicació a mitjans, xarxes socials i webs, així com en l’atenció al visitant i l’adequació d’altres serveis als públics, en front a la invisibilitat, la infravaloració, l’estereotipatge i el llenguatge no sexista, per aconseguir una comunicació inclusiva.    nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2021-01-25 00:32
agendadiba345476289 Curs: Tractament arxivístic de fons audiovisuals als arxius municipals. Edició virtual 2021-03-01 00:00:00 2021-03-10 23:59:59 https://www.diba.cat/web/opc/-/curs-tractament-arxiv%C3%ADstic-de-fons-audiovisuals-als-arxius-municipals.-edici%C3%B3-virtual o.patrimonic@diba.cat 1 Àrea de Cultura; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Jornades, congressos i seminaris area_de_cultura; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; jornades_congressos_i_seminaris 8 hores <p>Personal tècnic de la XAM – CST.</p> 30 persones L'objectiu de les sessions es oferir coneixements i casos pràctics sobre el tractament arxivístic de fons audiovisuals a fi de garantir la seva gestió, conservació i difusió.Una part dels fons i col·leccions documentals dels arxius municipals són audiovisuals. Per la seva naturalesa i composició, aquests fons requereixen un tractament tècnic específic des dels mateixos arxius municipals. Per això, aquest curs pretén presentar i analitzar el concepte de patrimoni audiovisual, les bases metodològiques que fan possible la seva gestió quant als formats i suports en què es presenten, les tipologies documentals existents i les pautes per a la seva conservació. Mereix també una atenció especial el repte de la preservació digital i la difusió d’aquests documents. Com hem de descriure aquests fons per garantir-ne la seva recuperació ? De la mateixa manera, cal conèixer els aspectes legals a l’entorn del seu accés, difusió i reproducció. Però, cal conservar la totalitat d’aquests fons o podem aplicar criteris de tria ? I com podem difondre’ls a través dels diferents canals de comunicació i difusió ? El curs amb un enfocament teòric i pràctic donarà resposta a totes aquestes qüestions.DocentDavid González RuizLlicenciat en Història per la Universitat de Barcelona. Llicenciat en Documentació per la UAB. Màster de Gestió de Continguts Digitals per la UAB. Doctorant d'últim curs de la Facultat d'Història de l'Art de la UAB (tesi doctoral: ' Història de la fotografia a Sabadell: Dels orígens a 1936'). Actualment, treballa com a tècnic superior d'arxius a la Secció d'Imatge i So de l'Arxiu Històric de Sabadell. Docent com a professor d'història i també d'arxivística per a diferents entitats (AAC-GD, Àrea de Cultura de la Diputació de Barcelona) així com autor de diversos articles d'arxivística i història de la fotografia (veure tot això en detall a: https://www.linkedin.com/in/dgonzalezruiz/ nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2021-01-25 00:32
agendadiba345451316 Assemblea General de l'Associació d'Iniciatives Rurals de Catalunya, ARCA 2020-12-15 13:00:00 2020-12-15 14:00:00 1 Àrea d'Infraestructures i Espais Naturals; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Tarin Canales, Josep; Reunió; Infraestructures i Espais Naturals area_dinfraestructures_i_espais_naturals; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; tarin_canales_josep; reunio; infraestructures_i_espais_naturals <p>Josep Tarin Canales, diputat delegat de Mobilitat, Espais Naturals i Prevenció d'Incendis Forestals</p> <p>Membres de l'Assemblea General</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2021-01-25 00:32
agendadiba345387594 Cursa Jean Bouin 2020-12-20 09:00:00 2020-12-20 14:00:00 Donades les limitacions sanitàries i d’aforament actuals per a les curses atlètiques no és viable sanitàriament realitzar la Cursa Jean Bouin en el format habitual (Cursa Open 5k i 10k, curses infantils i cursa de professionals).Sent aquest any 2020 el Centenari de la primera edició de la Jean Bouin, estem molt il·lusionats en fer tot el possible per celebrar aquesta efemèride de la cursa, lògicament seguint totes les mesures sanitàries i d’higiene que marquin els protocols contra la covid-19. https://www.diba.cat/web/esports/-/cursa-jean-bouin https://jeanbouin.mundodeportivo.com/ 1 La Cursa Jean Bouin es reinventa aquest any 2020 en una Milla Atlètica (1,609 km) a l’Estadi Olímpic Lluís Companys, un escenari mític de Barcelona.Un centenari com el de la Jean Bouin mereix poder-se celebrar amb magnificència en un lloc tan màgic com l’Estadi Olímpic, on es van celebrar els Jocs Olímpics de 1992.Els corredors disputaran la Milla Atlètica en grups de 50 persones cadascun, que es dividiran en subgrups de 3 persones a partir de la línia de sortida, i que sortiran en intervals de 15 minuts durant tota la matinal atlètica del proper 20 de desembre, de 9 a les 14h.Corre el Centenari de la Jean Bouin a l’Estadi Olímpic!! nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2021-01-04 13:42
agendadiba345364400 Espai Claustre: Interfícies digitals i nous imaginaris culturals (Segona edició) 2021-06-30 00:00:00 2021-07-01 23:59:59 https://www.diba.cat/web/cerc/-/espai-claustre-interf%C3%ADcies-digitals-i-nous-imaginaris-culturals-segona-edici%C3%B3- 1 Aquesta sessió té com a objectiu principal pensar la nostra relació amb les interfícies digitals, tot partint de la situació inicial d'on veníem i la transformació posterior arran del coronavirus. En el moment actual s'han produït tot un seguit de canvis que afecten la relació amb la identitat personal, la relació amb els altres, el vincle amb l'esfera pública i el lligam amb les eines d'expressió cultural. El curs aprofundirà en el concepte d'interfície i en com els dispositius influeixen no només en les relacions socials i culturals, sinó també en la nostra visió del món i en la manera en què configurem la realitat.Docent: Íngrid Guardiola nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2021-01-04 13:42
agendadiba345114447 Visita virtual al Maresme 2021-01-13 18:00:00 2021-01-13 19:30:00 https://www.diba.cat/web/benestar/-/visita-virtual-al-maresme 1 Diputació diputacio Assistència Virtual La visita virtual al territori consisteix en un espai de trobada per a detectar les necessitats dels municipis a través dels seus electes i contrastar amb ells el marc conceptual i estratègic de l’Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar de la Diputació de Barcelona. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2021-01-25 00:32
agendadiba345491564 Curs: La visualització de dades als arxius municipals 2021-04-19 10:00:00 2021-04-21 12:00:00 https://www.diba.cat/web/opc/-/curs-la-visualitzaci%C3%B3-de-dades-als-arxius-municipals o.patrimonic@diba.cat 1 Àrea de Cultura area_de_cultura 4 hores <p><span style='font-size:11.0pt'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,&quot;sans-serif&quot;'>Arxivers de la XAM – CST 30 persones La visualització de dades a partir de les mateixes dades obtingudes dels arxius pot esdevenir un recurs molt útil per explicar tant la pròpia gestió de l’Arxiu com els continguts dels documents dels arxius. Però, en què consisteix la visualització de dades ? Quines possibilitats ens ofereix ? A partir de quines i quantes dades és factible ? Quines visualitzacions poden ser més adequades segons les dades de què disposem ? Què volem explicar, amb quins gràfics, amb quins objectius i quines finalitats ? Ho podem endegar sols o necessitem col·laboradors ? És una nova eina de representació gràfica per fer més entenedors i atractius els serveis, els continguts i les eines dels arxius municipals que gestionem ? El curs ens introduirà en aquesta temàtica nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2021-01-25 00:32
agendadiba344352754 Cursa Sant Silvestre El Masnou 2020-12-26 00:00:00 2020-12-26 23:59:59 L’Ajuntament del Masnou organitza, el dia 26 de desembre, la 41a edició de la Sant Silvestre del Masnou “Gran Premi Diputació de Barcelona”.La Sant Silvestre del Masnou, la més antiga de Catalunya, es la primera Sant Silvestre oficial confirmada a Catalunya, després de rebre les autoritzacions de l'Ajuntament del Masnou, Federació Catalana d'Atletisme i formarà part del calendari de la Federació Espanyola d’Atletisme. https://www.diba.cat/web/esports/-/cursa-sant-silvestre-el-masnou https://www.lasansi.com/ca/sant-silvestre-masnou 1 Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Esdeveniments; El Masnou; esportius activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments; el_masnou; esportius La cursa complirà amb tots els requisits de seguretat i higiene obligatoris, i recomanats per les autoritats, amb un límit de 900 inscrits, tant de nivell internacional com atletes populars.L’edició anterior va ser la cursa masculina de 5km amb més nivell a tota Espanya.Aquest any no es desenvoluparan curses infantils amb la intenció de reduir la participació i fer d’aquest un esdeveniment segur i controlat, tenint en compte que aquestes curses sempre compten amb la col·laboració dels pares i mares i la presencia de molts familiars.L’esdeveniment es dividirà en tres curses mixtes amb 300 participants a cada sortida i amb la següent previsió horària:1a sortida a les 9.30h, els corredors i corredores d’aquesta cursa, no hauran d’acreditar cap marca per inscriure’s.2a sortida a les 10.30h, els corredors i corredores d’aquesta cursa, tampoc hauran d’acreditar cap marca.3a sortida a les 11.30h, els corredors i corredores d’aquesta cursa, hauran d’acreditar una marca inferior a 25 minuts en els 5 quilòmetres.Les curses compliran amb el distanciament de seguretat requerit en el moment de l'esdeveniment, i comptarà el temps de cada participant des que passi per les catifes de cronometratge (Championchip).Amb el patrocini principal de la marca Hoka, la col·laboració de diferents empreses del sector esportiu i l’organització de l’Ajuntament del Masnou, El Club Atletisme la Sansi i el suport de la Diputació de Barcelona, es vol impulsar la realització i visualització de les activitats esportives, com activitats segures i controlades.   nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2021-01-25 00:32
agendadiba345364340 La col·laboració en l'àmbit de la cultura com a estratègia d'innovació (Segona edició) 2021-04-27 00:00:00 2021-04-29 23:59:59 https://www.diba.cat/web/cerc/-/la-col%C2%B7laboraci%C3%B3-en-l-%C3%A0mbit-de-la-cultura-com-a-estrat%C3%A8gia-d-innovaci%C3%B3-segona-edici%C3%B3- 1 Aquesta és una ocasió per conèixer de primera mà diferents maneres de pensar els projectes i d’incidir en un context de canvi en què caldrà abordar les programacions culturals de manera diferent. El curs vol obrir interrogants sobre les pràctiques culturals en xarxa i la importància de col·laborar en temps incerts, tot identificant elements claus per fomentar el treball col·laboratiu. Les institucions han canviat, així com també la manera d’elaborar els projectes, i alhora han aparegut noves formes de lideratge. El  treball amb diversos interlocutors i agents és clau a l’hora de definir les noves estratègies de la cultura.Una sessió imprescindible si voleu saber com caldrà treballar en el camp cultural en els propers anys.  nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2021-01-04 13:42
agendadiba338411469 1a Trobada Jurat- Premi Josep Ma. Rueda i Palenzuela 2020-09-14 12:00:00 2020-09-14 13:30:00 1 general; Llorens Carbonell, Teresa; Personal directiu professional; Reunió; Cohesió Social, Ciutadania i Benestar general; llorens_carbonell_teresa; personal_directiu_professional; reunio; cohesio_social_ciutadania_i_benestar A les 12 <table class='Table' style='width:800px; margin-left:66px; border-collapse:collapse' width='0'> <tbody> <tr> <td nowrap='nowrap' style='border-bottom:1px solid black; width:156px; padding:0cm 5px 0cm 5px; height:20px; border-top:1px solid black; border-right:1px solid black; border-left:1px solid black' valign='bottom'> <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:10.0pt'><span style='color:black'>Teresa Llorens nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2021-01-25 00:32
agendadiba345114433 Visita virtual al Vallès Occidental 2020-12-16 18:00:00 2020-12-16 19:30:00 https://www.diba.cat/web/benestar/-/visita-virtual-al-vall%C3%A8s-occidental 1 Diputació diputacio Assistència Virtual La visita virtual al territori consisteix en un espai de trobada per a detectar les necessitats dels municipis a través dels seus electes i contrastar amb ells el marc conceptual i estratègic de l’Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar de la Diputació de Barcelona. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2021-01-25 00:32
agendadiba345449043 Reunió amb el Consell Comarcal de l'Anoia 2020-12-15 09:30:00 2020-12-15 10:30:00 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Presidència; Echániz Sans, Juan; Espinosa de Castro, Marina; Personal directiu professional; Reunió; Presidència area_de_presidencia; echaniz_sans_juan; espinosa_de_castro_marina; personal_directiu_professional; reunio; presidencia <p>Juan Echániz, Coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> <p>Marina Espinosa, Coordinadora d'Estratègia Corporativa i Concertació Local</p> <p>Xavier Boquete, President del Consell Comarcal de l'Anoia</p> <p>Daniel Gutierrez, Conseller de Turisme del Consell Comarcal de l'Anoia</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2021-01-25 00:32
agendadiba296148340 Prevenció i atenció a les violències sexuals als espais públics d’oci 2021-02-23 10:00:00 2021-02-25 12:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/prevencio-i-atencio-a-les-violencies-sexuals-i-masclistes-als-espais-publics-d-oci oerc.formacio@diba.cat 1 general general <p>Tècnics municipals de cultura</p> Aquest curs, organitzat pel Centre d’Estudis i Recursos Culturals i l’Oficina de les Dones i LGTBI de la Diputació de Barcelona té com a objectiu bàsic donar un enfocament centrat en la cultura en els espais públics d’oci, sobretot pel que fa a festes majors, festivals i esdeveniments culturals. En aquestes sessions s’abordarà la importància de la comunicació, la prevenció i l’educació, així com la tipologia d’agressions que es produeixen en aquesta mena d’esdeveniments. D’aquesta manera es parlarà també de la legislació en matèria de violències masclistes, de les violències sexuals en els contextos d’oci, dels àmbits d’intervenció per a la prevenció i l’abordatge de les violències sexuals i de l’eina dels protocols d’oci, amb tot un seguit d’exemples de bones pràctiques i de propostes d’intervenció a nivell municipal. Un altre punt important del curs són les estratègies preventives, és a dir les campanyes i protocols que cal seguir en aquest àmbit. Pel que fa en aquests últims s’incidirà en l’enfocament comunitari, en els eixos i àmbits d’actuació, així com en les accions a promoure. En tots aquests casos es partirà de l’aplicació d’aquests protocols a l’àmbit cultural.DocentsCarla AlsinaSociòloga, Màster en estudis de dones, gènere i ciutadania. Coordinadora de l’Ateneu Popular 9 Barris. Impulsora del Centre per a la defensa dels drets humans Irídia. Ha liderat l’àrea d’empoderament econòmic i l’eix l’economia feminista de la Fundació Surt. Des de fa cinc anys, impulsa la incorporació de la mirada feminista en espais d’oci nocturn i projectes culturals, des de la consultoria i conjuntament amb ens municipals i la Diputació de Barcelona. Ivet OriolsSociòloga. Màster en estudis de dones, gènere i ciutadania. Postgrau en polítiques públiques. Coordinadora de la línia de consultoria de l'Observatori Noctàmbules, projecte de la Fundació Salut i Comunitat especialitzat en la recerca i el disseny d'estratègies d'abordatge davant les violències sexuals als espais festius. Compta amb una àmplia experiència en la dinamització de processos i disseny de protocols en col·laboració amb la Diputació de Barcelona i d’altres ens locals i supralocals. ProgramaPREINCRIPCIÓ  nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2021-01-25 00:32
agendadiba345450997 111a Edició de la Copa Nadal 2020-12-25 00:00:00 2020-12-25 23:59:59 La Copa Nadal és la prova de natació més antiga de l’estat espanyol. Any rere any, s’ha consolidat com a un tradicional esdeveniment esportiu ciutadà que se celebra cada 25 de desembre a l’emblemàtic Portal de la Pau, al Port de Barcelona. https://www.diba.cat/web/esports/-/111a-edici%C3%B3-de-la-copa-nadal 41.3955350,2.1575980 http://www.cnb.cat/111a-edicio-copa-nadal-club-natacio-barcelona/ 1 Enguany, de ben segur que serà una edició especial, ja que se celebra la seva 111a edició i perquè a causa de la situació de pandèmia actual, la prova patirà alguns canvis per tal d’adaptar-la i complir amb les mesures de prevenció, protecció, organització i seguretat.A banda d'altres guardons, en aquesta edició es farà entrega del Trofeu Diputació de Barcelona pel Nedador/a amb més participacions a la Copa Nadal. nominatim/OK Agenda corporativa 2021-01-04 13:42
agendadiba345114489 Visita virtual Vallès Oriental i Moianès 2021-01-20 18:00:00 2021-01-20 19:30:00 https://www.diba.cat/web/benestar/-/visita-virtual-vall%C3%A8s-oriental-i-moian%C3%A8s 1 Diputació diputacio Assistència Virtual La visita virtual al territori consisteix en un espai de trobada per a detectar les necessitats dels municipis a través dels seus electes i contrastar amb ells el marc conceptual i estratègic de l’Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar de la Diputació de Barcelona. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2021-01-25 00:32
agendadiba345498669 Curs: Lectura fàcil. Accessibilitat cultural als museus 2021-09-17 12:00:00 2021-10-06 14:00:00 https://www.diba.cat/web/opc/-/curs-lectura-f%C3%A0cil.-accessibilitat-cultural-als-museus o.patrimonic@diba.cat 1 <p><span style='font-size:11.0pt'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,&quot;sans-serif&quot;'>Directors i personal tècnic dels museus de la XML 30 persones Els museus, en el seu deure de ser accessibles a tots els públics, han de fer especial atenció a les persones amb dificultats lectores, sigui per una escolarització deficient,  trastorns d’aprenentatge, diversitat funcional, senilitat, etc. A més, la Llei d’Accessibilitat aprovada pel Parlament de Catalunya el 2014 reconeix el dret a l’accessibilitat a una informació comprensible per a tothom. La Lectura Fàcil (LF) és un sistema pensat per fer accessible qualsevol text incidint en els continguts, el llenguatge i la forma, seguint les  directrius internacionals de l’IFLA –International Federation of Library and Institutions) i de l’Inclusion Europe. En aquest curs es dona a conèixer aquest concepte i es proporcionen eines per adaptar i elaborar textos entenedors i accessibles per a tothom, amb criteris de llegibilitat i comprensibilitat, amb un enfocament pràctic.  nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2021-01-25 00:32
agendadiba345619993 Gestió local de l'ús anòmal de l'habitatge 2021-02-03 09:30:00 2021-05-19 12:00:00 L'objectiu d'aquesta acció formativa és estudiar el marc jurídic regulador de les anomenades situacions d'utilització anòmala de l'habitatge. https://www.diba.cat/documents/479934/345620238/Curs+anomal+hab.jpg/d5b22026-9ce8-3308-6813-e8ed2c62a240?t=1608281188939 https://www.diba.cat/web/hua/-/gesti%C3%B3-local-de-l-%C3%BAs-an%C3%B2mal-de-l-habitatge 1 PresentacióDes de l'Oficina d'Habitatge de la Diputació de Barcelona s'ha fet un esforç per a adaptar l'oferta formativa en matèria d'habitatge que tradicionalment s'ha ofert als ens locals a entorns virtuals d'aprenentatge, adoptant eines virtuals i plataformes digitals de videoformació. Ens plau presentar-vos l'edició virtual del curs 'Gestió local de l'ús anòmal de l'habitatge'.L'objectiu d'aquesta acció formativa és estudiar el marc jurídic regulador de les anomenades situacions d'utilització anòmala de l'habitatge. Ens referim a situacions com són la desocupació permanent dels immobles, l'ocupació sense títol habilitant, l'assetjament immobiliari, la sobreocupació, l'infrahabitatge i els habitatges d'ús turístic que operen sense llicència. Analitzarem els instruments i les possibles estratègies d'intervenció administrativa a l'abast d'una administració local, en l'exercici de les seves potestats d'inspecció i sanció i emparades per la normativa i marc competencial vigents, establint les eines que facin possible que l'actuació administrativa sigui alhora eficaç però també ajustada a dret i conforme als límits imposats per la recent jurisprudència al respecte. El curs comptarà amb una part pràctica en la que s'analitzaran experiències municipals i es facilitaran models documentals d'ordenances, programes i expedients administratius.Enguany celebrarem aquest curs en format de videoformació, amb dotze videoconferències de dues hores i mitja de durada cadascuna i impartides amb periodicitat d'una sessió setmanal mitjançant la plataforma Zoom. També comptarem amb el suport d'una Aula Virtual en la que els formadors exposaran els materials amb antelació a cada sessió de videoformació. Els assistents hauran d'accedir a l'Aula Virtual i revisar tots els materials aportats amb la finalitat de que en cada sessió de videoformació es puguin il·lustrar els continguts ja prèviament analitzats.Acció formativa amb una càrrega lectiva de quaranta-dues hores motivada pel seu fort component jurídic, distribuïdes en trenta hores de videoformació i dotze hores estimades de treball a l'Aula Virtual. Comptarem amb un equip docent format pels advocats espescialistes en dret administratiu i habitatge Pablo Feu Fontaiña, Raimon Soler Renobell i Aleix Canals Compan. DestinatarisPersonal tècnic de les administracions locals vinculats a la prestació de serveis locals d'habitatge.Programa03/02/2021: Inici curs a l'Aula Virtual: Materials de suport i fòrum.Sessió 1 (10/02/2021): Marc normatiu i jurisprudencial de les situacions anòmales. La funció social de la propietat i la utilització anòmala de l'habitatge.Sessió 2 (17/02/2021): Règim general procedimental d'instrucció d'expedients administratius per utilització anòmala de l'habitatge.Sessió 3 (24/02/2021): Habitatge desocupat. Definició, programa d'inspeccions, cens d'habitatges buits.Sessió 4 (03/03/2021): Mobilització de l'habitatge desocupat: Mesures sancionadores.Sessió 5 (10/03/2021): Mobilització de l'habitatge desocupat: Mesures de foment.Sessió 6 (17/03/2021): Ocupacions il·legals d'habitatges sense títol habilitant.Sessió 7 (24/03/2021): Assetjament immobiliari. Discriminació en matèria d'habitatge. Clàusules abusives en contractes d'arrendament.Sessió 8 (14/04/2021): Infrahabitatge. Decret d'habitabilitat. Deure de conservació. Ordres de conservació i convenis de rehabilitació.Sessió 9 (21/04/2021): Sobreocupació i pobresa energètica.Sessió 10 (28/04/2021): Estudi de figures connexes d'intervenció en les situacions d'ús anòmal dels habitatges. Dret de tanteig i retracte. Àrea de conservació i rehabilitació. Registre de solars sense edificar.Sessió 11 (05/05/2021): Habitatges d'ús turístic.Sessió 12 (12/05/2021): Experiències municipals. Taller pràctic.19/05/2021: Finalització curs a l'Aula Virtual: Materials de suport i fòrum.InscripcionsLes inscripcions es realitzaran mitjançant l'aplicatiu Gestforma i la confirmació de la inscripció per part de la Diputació de Barcelona es farà per correu electrònic. Per motius logístics i de dinàmica de la sessió el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds. Per afavorir la participació del màxim d'assistents es podrà limitar l'assistència al curs a una persona per ens local. Tindrà preferència d'adminissió el personal tècnic adscrit al servei d'habitatge d'aquells ens locals adherits a la Xarxa de Serveis Locals d'Habitatge. L'organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta.Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins el dia 28 de gener de 2021 mitjançant el següent enllaç. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2021-01-25 00:32
agendadiba296148375 La mediació en els conflictes culturals 2021-03-09 10:00:00 2021-03-11 12:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/la-mediacio-en-els-conflictes-culturals oerc.formacio@diba.cat 1 general general <p>Tècnics municipals de cultura</p> Aquest curs té com a fita principal remarcar la importància de la mediació en tota mena de conflictes de tipus cultural, tot detallant els tipus de conflictes culturals que requereixen mediació. El curs vol incidir de manera especial en les tècniques de mediació, per tal de fornir als professionals de la cultura de recursos per afrontar les situacions difícils en què es troben en la seva tasca diària.Pràctic i basat en tècniques efectives, aquest curs us permetrà aprofundir en un conjunt d’eines imprescindibles per entomar els conflictes d’interessos en el món cultural. Docent Maria MunnéProfessora del Departament de Psicologia Social i Psicologia Quantitativa de la Universitat de Barcelona. Co-directora del Màster de Mediació Professional de la Universitat Pompeu Fabra-Barcelona School of Management (UPF-BSM). Mediadora professional al despatx WilhelmMunne Associats. Supervisora de l’equip de Jústícia Restaurativa en Adults per a AGI (Departament de Justícia. Generalitat de Catalunya).Mediadora professional des de fa més de 20 anys.Experta en Mediació Transformativa, s'ha especialitzat en la Mediació basada en la Mentalització per a conflictes relacionals complexos en els àmbits de família, organitzacions, polítiques públiques, comunitari i penal. Treballa l'empoderament individual i grupal per a la gestió positiva del conflicte.És facilitadora en conducció de cercles de diàleg grans i molt grans.Programa  nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2021-01-25 00:32
agendadiba345364376 Xarxes socials i comunicació cultural. La necessitat d’una estratègia global en els municipis 2021-05-18 00:00:00 2021-05-19 23:59:59 https://www.diba.cat/web/cerc/-/xarxes-socials-i-comunicaci%C3%B3-cultural.-la-necessitat-d-una-estrat%C3%A8gia-global-en-els-municipis 1 La comunicació dels esdeveniments culturals, així com dels seus objectius i tasques prioritàries, està lligada de manera substancial amb les xarxes socials. Tanmateix, ben sovint els tècnics de cultura han d’exercir unes tasques comunicatives que no sempre s’emmarquen en una visió global del municipi. Aquesta estratègia és bàsica i prioritària si se’n vol acréixer l’efectivitat i es vol arribar a les diferents capes de la població de manera efectiva. Les xarxes socials no poden actuar deslligades d’una visió global i estratègica dins del municipi. Aquest curs fornirà eines i direccions per afrontar la tasca comunicativa des d’una visió de conjunt.  nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2021-01-04 13:42
agendadiba344355357 3r esdeveniment internacional d’intercanvi interregional del projecte europeu Next2Met (Next2Met Policy Learning Event #3) 2020-12-03 00:00:00 2020-12-03 23:59:59 The Telecare Local Service provides support to senior citizens and dependent people so they can continue living independently and safe within their own homes. https://www.diba.cat/documents/14465/292212501/csm_next2met_060deb9ff3.png/2209f579-9e86-eb51-6a83-0b477716c95b?t=1605520696612 https://www.diba.cat/web/benestar/-/3r-esdeveniment-internacional-d-intercanvi-interregional-del-projecte-europeu-next2met-next2met-policy-learning-event-3- https://www.interregeurope.eu/policylearning/good-practices/item/4416/a-telecare-local-service-to-provide-support-to-senior-citizens-and-dependent-people/ 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Entitats; Diputació activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; entitats; diputacio Assistència Virtual The Local Telecare Service is a home telecare service that aims to improve the quality of life and autonomy of people who may be in risk due to factors of age, fragility, loneliness, disability or dependency. The service also seeks to detect emergency situations, such as falls or other medical emergencies, and responds immediately to them. Its main purpose is to provide elderly and dependent people, and their families, the security and safety to be cared for 24 hours a day, 365 days a year, while increasing comfort and reducing social isolation.Through the years, the service has aimed to continually innovate and improve. Some of its basic services include calls to get assistance or a necklace with a button to be pushed in the face of an emergency. But new digital complementary services such as devices to detect risks to the health of users or risks at home (e.g. mobility sensors, smoke and gas detectors, fall detector devices, etc.) are also available. Another example currently being tested is the use of smart water meters to detect risks associated with psychological or health problems through the analysis of users' water consumption patterns.The service is currently being implemented through a public-private partnership between the Barcelona Provincial Council (DIBA), the local public administrations (310 municipalities) and the service provider company.The main beneficiaries of the practice are the citizens, primarily the elderly and dependent people. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2021-01-25 00:32
agendadiba345382029 Junta de govern Institut del Teatre 2020-12-16 11:30:00 2020-12-16 12:30:00 41.3955350,2.1575980 1 Vega López, Alfredo; Cultura; Reunió vega_lopez_alfredo; cultura; reunio <p>Alfredo Vega, diputat president Àrea d'educació, esports i joventut</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2021-01-25 00:32
agendadiba345364388 El treball per projectes. Una nova manera d’incidir en el teixit cultural 2021-06-08 00:00:00 2021-06-10 23:59:59 https://www.diba.cat/web/cerc/-/el-treball-per-projectes.-una-nova-manera-d-incidir-en-el-teixit-cultural 1 Els projectes culturals impliquen una nova manera de treballar, basada en objectius compartits entre diverses institucions, associacions i persones que es mouen en l’àmbit cultural a títol individual. Enfront de l’antic paradigma vertical, treballar per projectes implica una nova versatilitat que té molt a veure amb la diversitat d’interlocutors, d’agents i de persones implicades en la tasca. Els tècnics culturals de les administracions es mouen, llavors, en un nou terreny en què s’esborra el dirigisme i s’imposa el diàleg, la interlocució i la diversitat de veus i d’estils de treball. Aquest curs posarà l’accent justament en aquestes noves maneres de procedir, tot fornint elements per reeixir en aquestes tasques.  nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2021-01-04 13:42
agendadiba345667701 Jornada de presentació de la 'Guia per a la gestió del Risc de l’Arbrat' 2021-01-19 10:00:00 2021-01-19 13:00:00 La Guia per a la gestió del risc de l'arbrat és un document tècnic molt interessant però també complex que necessita d’una informació més detallada per a facilitar-ne el seu ús, i fer una jornada de divulgació es fa imprescindible.  https://www.diba.cat/documents/471041/264493648/1.5.+verd-urba-3.png/c2980d01-3302-4d61-bccd-860f17e258fd?t=1566901864325 https://www.diba.cat/web/xarxasost/-/jornada-de-presentaci%C3%B3-de-la-guia-per-a-la-gesti%C3%B3-del-risc-de-l-arbrat- 1 Àrea d'Acció Climàtica; 03 - Salut i benestar; 11 - Ciutats i comunitats sostenibles; 15 - Vida d'ecosistemes terrestres; Medi ambient; alcaldespelclima area_daccio_climatica; 03__salut_i_benestar; 11__ciutats_i_comunitats_sostenibles; 15__vida_decosistemes_terrestres; medi_ambient; alcaldespelclima Per aquest motiu, l'Oficina tècnica de Canvi Climàtic i Sostenibilitat de la Diputació de Barcelona, amb el suport de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat organitzen aquesta sessió de presentació.PROGRAMA10:00 h. PresentacióEulàlia Codinach, Oficina Tècnica de Canvi Climàtic i Sostenibilitat, Diputació de Barcelona10:15 h. La Guia per a la gestió del risc de l'arbratGerard Passola, Doctor Árbol, Investigación y Gestión10:50 h. Descans11:00 h. Exemple d’aplicacióGerard Passola, Doctor Árbol, Investigación y Gestión12:30 h. Torn de preguntes INSCRIPCIONS a través del formulari a l'enllaç  L’Oficina de Canvi Climàtic i Sostenibilitat de la Gerència de Serveis del Medi Ambient de la Diputació de Barcelona ha elaborat una Guia per ajudar als municipis a valorar el risc de l’arbrat.Aquest document, que ha estat redactat per en Gerard Passola, expert en arboricultura, pretén orientar als gestors en l’elaboració d’un Pla de Gestió del Risc i, a través de l’inventari, decidir quins son els arbres a avaluar, quin és el tipus de gestió que requeriran i, sobretot, determinar els casos que s’hauran de derivar a estudis avançats per especialistes i amb l’instrumental adequat. No descriu amb profunditat el procediment científic de diagnosi sinó com es pot fer una avaluació global de la massa arbòria per detectar-ne el exemplars que presenten un risc real.Determinar el risc d’un arbre és difícil i les decisions no es poden basar en aspectes subjectius, doncs podríem eliminar dràsticament l’arbrat perdent els beneficis que ens aporten. Cal conèixer els elements prioritaris que permeten avaluar el risc i determinar els arbres que hauran de ser valorats per professionals. Aquest coneixement ens permetrà també elaborar un Pla que concreti els programes de plantació i/o poda i estableixi les actuacions per a la prevenció i la correcció dels defectes. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2021-01-25 00:32
agendadiba338877145 Les polítiques locals de joventut: i ara què? 38a Jornada de polítiques locals de joventut 2020-10-19 09:30:00 2020-10-23 11:30:00 https://www.diba.cat/web/joventut/-/les-politiques-locals-de-joventut-i-ara-que-38a-jornada-de-politiques-locals-de-joventut 1 general; Jornades de polítiques locals de joventut; #ODSdiba; #som311; #TIC; #covid19; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Jornades, congressos i seminaris general; jornades_de_politiques_locals_de_joventut; odsdiba; som311; tic; covid19; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; jornades_congressos_i_seminaris El confinament a causa de la COVID19 ha suposat un trencament i un repte per als Serveis locals de joventut posant en evidència noves necessitats de les persones joves, obligant a repensar l’acompanyament i els canals i mètodes de comunicació que se'ls oferia des dels Serveis locals de joventutMaterial de la Jornada nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2021-01-25 00:32
agendadiba345492362 Curs: Els pergamins als arxius municipals 2021-06-15 10:00:00 2021-06-17 12:00:00 https://www.diba.cat/web/opc/-/curs-els-pergamins-als-arxius-municipals o.patrimonic@diba.cat 1 Àrea de Cultura; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Cultura; Jornades, congressos i seminaris area_de_cultura; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; cultura; jornades_congressos_i_seminaris 3 hores <p><span style='font-size:12pt'><span style='text-autospace:none'><span style='font-family:&quot;Times New Roman&quot;,serif'><span style='font-size:11.0pt'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,&quot;sans-serif&quot;'>Arxivers de la XAM – CST. 30 persones Els documents sobre pergamí es troben presents o poden ingressar en un arxiu municipal, amb cronologies diverses que poden anar des de l’edat mitjana fins a l’època moderna. El curs pretén definir aquest tipus de document, la seva naturalesa, els tipus més habituals que es poden localitzar en l’àmbit territorial d’un municipi en relació a la seva història política, social i econòmica. Un element clau és saber-los llegir, descriure’ls per poder difondre el seu contingut i situar-los en el context històric corresponent. A continuació, la seva difusió i comunicació són cabdals. I en paral·lel a l’interès del seu contingut històric, cal garantir-ne la seva conservació i bon arxivament. Per això, l’arxiver haurà de valorar si cal la intervenció d’un restaurador/a per tal que el document gaudeixi d’unes òptimes condicions de conservació, protecció i seguretat dins l’equipament d’arxiu municipal. I no podrem oblidar la seva digitalització que tindrà el doble objectiu de garantir-ne la seva conservació i difusió. Un arxiver i una restauradora ens situen en aquest curs amb aquesta doble perspectiva, l’arxivística i la conservació, respectivament. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2021-01-25 00:32
agendadiba344681615 Jornada: Presentació de la Guia per a l'elaboració dels Plecs de contractació del SAD 2020-12-10 10:30:00 2020-12-10 12:30:00 https://www.diba.cat/documents/14465/344309585/imatge+target%C3%B3+SAD.png/86924488-e3a8-c12a-128a-bd3d3e89c090?t=1607077725184 https://www.diba.cat/web/benestar/-/jornada-presentaci%C3%B3-de-la-guia-per-a-l-elaboraci%C3%B3-dels-plecs-de-contractaci%C3%B3-del-sad 1 Diputació diputacio Assistència Virtual L'Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar, mitjançant el Servei d'Acció Social, desenvolupa un seguit d'actuacions adreçades a promoure i acompanyar els ens locals en la millora organitzativa i en la gestió de qualitat en l'àmbit dels serveis socials de competència de l'administració local.El servei d'ajuda domiciliària (SAD) és un dels principals serveis socials de competència local, un instrument estratègic de les  polítiques de benestar social, amb perspectives de creixement tant en demanda del servei com en l'oferta de llocs de treball.En el marc del suport tècnic al servei d'ajuda domiciliària, em plau fer-te arribar la Guia per a l'elaboració dels Plecs de contractació del SAD, que  espero sigui d'utilitat a l'equip tècnic de serveis socials així com a altres instàncies de la institució.L'objectiu d'aquesta Guia és orientar els i les professionals de serveis socials implicats en els processos de licitació del SAD, sobretot en els aspectes tècnics, i també en els jurídics i econòmics que hi intervenen. La Guia conté els materials didàctics d'un Seminari que es va dur a terme els mesos d'octubre a novembre del 2019 i recull les aportacions de les participants en aquest Seminari, tal com figura en els crèdits.Amb motiu de la publicació de la Guia, hem organitzat una jornada telemàtica per al dia 10 de desembre de 10.30 h a 12.30 h, en la qual,  ens acompanyarà la Diputada de l'Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar, Sra. Lluïsa Moret, el director general de l'Imserso, Sr. Luis Barriga, on es presentaran experiències de l'àmbit local en relació al SAD.Podeu consultar el programa clicant aquí. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2021-01-25 00:32
Estadístiques 2021
Agenda corporativa

Mitjana 2021: 19,29 consultes/dia

Sabies que...?

...pots recuperar tots els actes culturals de Badalona?

Amb la API Rest pots cercar en un conjunt de dades en concret però també per tipus de contingut (que permet una cerca més àmplia) i/o inclús per municipi.

Exemple: https://do.diba.cat/api/tipus/acte/camp-rel_municipis/08015/