ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba424675136 Reunió amb Devoteam - Agenda Sara Aguilar - Reunió 2025-01-28 12:30:00 2025-01-28 13:00:00 Seguiment projecte MicroStrategy Virtual Virtual 41.3968315,2.1532416 1 Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Reunió; Presidència; Àrea de Presidència; Innovació i Governs Digitals; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara diputacio_de_barcelona; esdeveniments; reunio; presidencia; area_de_presidencia; innovacio_i_governs_digitals; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara <p>Abanoub Mouanas, director de cuentas clave de Devoteam</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-14 17:02
agendadiba424670347 Reunió amb PricewaterhouseCoopers (PWC) - Agenda Sara Aguilar – Reunió 2025-01-24 10:00:00 2025-01-24 11:00:00 Seguiment de projecte Virtual Virtual 41.3968315,2.1532416 1 Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Reunió; Presidència; Àrea de Presidència; Grup d'interès; Innovació i Governs Digitals; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara diputacio_de_barcelona; esdeveniments; reunio; presidencia; area_de_presidencia; grup_dinteres; innovacio_i_governs_digitals; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> <p>Antonio M. Solanes, tècnic assessor de la Direcció de Serveis de Suport a la Coordinació General</p> <p>Àssun Juan, cap de Serveis de la Secció del Cercador d'Informació i Documentació Oficials</p> <p>Anabel Díaz, tècnica de la de la Secció del Cercador d'Informació i Documentació Oficials</p> <p>Susana Cabeza, tècnica de la de la Secció del Cercador d'Informació i Documentació Oficials</p> <p>Llorenç Arévalo, senior manager de PWC</p> <p>Andrea Foffani, científic i analista de dades de PWC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-14 17:02
agendadiba424886519 Formació 'Plans sanitaris de control legionel·la (PPCL i PSL)' 2025-02-10 00:00:00 2025-02-10 23:59:59 Data: 10 i 12 de febrerHorari: de 9 h a 14 hLloc: Sala D1-D2, Edifici Serradell, Llars Mundet, BarcelonaEnllaç a la informació del cursInscripció tancada 41.4366573,2.1446441 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-14 17:02
agendadiba424886414 Formació 'Eines per combatre la pressió social i estètica en la població adolescent i jove des de la perspectiva de promoció de la salut' 2025-02-06 00:00:00 2025-02-06 23:59:59 Data: 6 i 13 de febrerHorari: de 9 a 14 hLloc: Sala 2B, Edifici Serradell, Llars Mundet, BarcelonaEnllaç a la informació del cursInscripció tancada 41.4366573,2.1447299 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-14 17:02
agendadiba424963448 Formació 'Elaboració i venda de gelats d'àmbit local. Característiques i riscos sanitaris' - 1ª edició 2025-04-01 00:00:00 2025-04-01 23:59:59 Horari: de 9:00 h a 14:00 hLloc: Obrador gelats. C/Santander 49, BarcelonaEnllaç a la informació del cursEnllaç a la preinscripció Obrador gelats: C/Santander 49, Barcelona Obrador gelats: C/Santander 49, Barcelona 41.4274962,2.2005914 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-14 17:02
agendadiba424963483 Formació 'Elaboració i venda de gelats d'àmbit local. Característiques i riscos sanitaris' - 2ª edició 2025-04-08 00:00:00 2025-04-08 23:59:59 Horari: de 9:00 h a 14:00 hLloc: Obrador gelats. C/Santander 49, BarcelonaEnllaç a la informació del cursEnllaç a la preinscripció Obrador gelats: C/Santander 49, Barcelona Obrador gelats: C/Santander 49, Barcelona 41.4274962,2.2005914 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-14 17:02
agendadiba424891499 Exposició 'Indestructibles', a Puig-reig 2025-02-04 15:30:00 2025-02-20 20:00:00 'Indestructibles' és fruit del treball de dues persones de reconegut prestigi com són Alfons Rodríguez i Xavier Aldekoa, que han documentat durant dos anys la vida d’onze nens i nenes de deu països africans que lluiten per un futur millor gràcies a la seva capacitat de superació. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/exposicio-indestructibles-a-puig-reig Biblioteca Guillem de Berguedà (Avinguda 1 d'Otubre 5-7) de Puig-reig Biblioteca Guillem de Berguedà (Avinguda 1 d'Otubre 5-7) de Puig-reig 41.9741274,1.8741596 https://www.diba.cat/ca/web/educacio/-/indestructibles-puig-reig 1 L'exposició proposa un paper actiu de l’espectador amb una sèrie d’activitats de caire educatiu a partir de les històries que mostra cada fotografia. Perquè la intenció és que, més enllà del seu valor fotoperiodístic, sigui un recurs educatiu que contribueixi a fer conèixer diferents realitats i també que sensibilitzi la ciutadania en el fet que totes les persones han de poder gaudir del dret a l’educació. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 03:22
agendadiba424890922 Exposició 'Europa, el nostre espai comú' 2025-02-04 10:00:00 2025-02-24 19:00:00 https://www.diba.cat/documents/d/el-diari/expo_europa_dintre https://www.diba.cat/web/ri/-/exposici%C3%B3-europa-el-nostre-espai-com%C3%BA- Vestíbul de Can Serra, seu de la Diputació de Barcelona (Rambla de Catalunya, 126) de Barcelona Vestíbul de Can Serra, seu de la Diputació de Barcelona (Rambla de Catalunya, 126) de Barcelona 41.3955638,2.1575982 1 La Diputació de Barcelona presenta aquesta exposició per donar a conèixer la rellevància de l'activitat i dels valors de la Unió Europea als pobles i ciutats de la província de Barcelona.És als municipis on es despleguen i tenen impacte les polítiques europees. Un 70 % de la legislació europea té repercussions a escala local.La mostra pretén descobrir als visitants què implica ser part de la Unió Europea, com sentir-se'n implicat i participar-ne, amb especial atenció i missatges molt directes als col·lectius joves. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-14 17:02
agendadiba424890933 Presentació de l'exposició itinerant 'Europa, el nostre espai comú' 2025-02-11 12:00:00 2025-02-11 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/d/ri/invitacio_expo https://www.diba.cat/web/ri/-/presentaci%C3%B3-de-l-exposici%C3%B3-itinerant-europa-el-nostre-espai-com%C3%BA- Rambla de Catalunya, 126, Barcelona Rambla de Catalunya, 126, Barcelona 41.3955799,2.1576304 1 El proper dimarts, 11 de febrer, a les 12.00h, l'Oficina d'Europa i Estratègia Internacional de la Direcció de Relacions Internacionals de la Diputació de Barcelona us convida a la presentació de la nova exposició itinerant 'Europa, el nostre espai comú', una mostra per donar a conèixer la rellevància de les iniciatives i dels valors de la Unió Europea als pobles i ciutats de la província de Barcelona, amb un format dinàmic i accessible. Aquesta exposició estarà a disposició dels municipis properament a través del Catàleg de Serveis de la Diputació de Barcelona. És, per tant, una oportunitat per veure l'exposició que podrà exhibir-se a municipis de tota la província els propers anys. La presentació comptarà amb la participació de la diputada delegada de Relacions Internacionals i Agenda 2030, Mª Eugènia Gay. L'exposició estarà instal·lada al vestíbul de la seu de Can Serra de la Diputació de Barcelona del 4 al 24 de febrer. Sessió de treball sobre prioritats d'interès local de la nova Comissió EuropeaA la vegada, el mateix dia i prèvia a la presentació de l'exposició, de les 10.00h a 11.45h tindrà lloc una sessió de treball i d'intercanvi amb municipis de la província de Barcelona a la sala 0A (planta entresòl) per presentar les prioritats i principals directrius de la Comissió Europea 2024 - 2029 amb interès local, així com dels espais i instruments per incidir en les iniciatives i consultes europees que la Diputació de Barcelona posa a disposició dels municipis. Aquesta sessió comptarà amb la col·laboració de la Representació de la Comissió Europea a Barcelona. Cal inscripció prèvia Inscripció nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-14 17:02
agendadiba424886967 XXXVII Jornada de la Xarxa de Museus Locals 2025-11-12 09:30:00 2025-11-12 18:00:00 Jornada anual que posa el focus en temes de l’àmbit museístic i patrimonial per a conèixer i debatre amb especialistes del país i d’arreu: un punt de trobada ineludible per a tot el sector professional que treballa a l'entorn del patrimoni cultural i els museus. 1 Formació de la Xarxa de Museus Locals; 2025 formacio_de_la_xarxa_de_museus_locals; 2025 Presencial i en línia nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-03-14 17:02
agendadiba424886948 VI Espai Confluències (activitat) 2025-06-11 10:00:00 2025-06-11 13:00:00 Un espai de trobada, de reflexió i d’interconnexió amb disciplines i àrees de coneixement, d’acció o de creació no estricament museístiques, per tal de compartir idees i posar de relleu interseccions amb els museus i el patrimoni cultural. Espai Francesca Bonnemaison (Barcelona) Espai Francesca Bonnemaison (Barcelona) 41.3866014,2.1761029 1 Formació de la Xarxa de Museus Locals; 2025 formacio_de_la_xarxa_de_museus_locals; 2025 <p style='margin-bottom:11px'>Direcció i personal tècnic dels museus de la XML. Personal tècnic de cultura</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-14 17:02
agendadiba424886935 Els béns arqueològics custodiats pels museus locals. Com afrontar la seva conservació 2025-09-23 10:00:00 2025-09-29 12:00:00 Abordarem els criteris bàsics per intentar aconseguir una conservació òptima dels béns arqueològics dels museus de la XML (reserva, exposició i jaciment), a curt mitjà i llarg termini. https://www.diba.cat/web/opc/-/els-b%C3%A9ns-arqueol%C3%B2gics-custodiats-pels-museus-locals.-com-afrontar-la-seva-conservaci%C3%B3 1 Formació de la Xarxa de Museus Locals; 2025 formacio_de_la_xarxa_de_museus_locals; 2025 2 sessions de 2 h en línia, i 4 h presencials, 8 h en total <p style='margin-bottom:11px'>Direcció i personal tècnic dels museus de la XML</p> Continguts:Tipus i característiques dels principals materials que formen les col·leccions arqueològiques i jaciments dels museus locals. Què cal tenir en compte a l’hora de conservar els béns de les reserves. Què cal tenir en compte a l’hora de conservar els béns de les exposicions. Què cal tenir en compte a l’hora de conservar els jaciments arqueològics. Docent: Anna Bertral, tècnica de Conservació-Restauració de l’OPCInscripcions: de l’1 al 17 de setembre de 2025 nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-03-14 17:02
agendadiba424886117 Reunió Pilar Soldevila - agenda directius professionals- reunió 2024-12-03 13:00:00 2024-12-03 14:00:00 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3837044,2.1668625 1 Personal directiu professional; Cultura; Soldevila i Garcia, Pilar personal_directiu_professional; cultura; soldevila_i_garcia_pilar <p>- Sra. Pilar Soldelvila, subdirectora gerent CCCB</p> <p>- Sra. Amàlia Llabrés, cap de gestió d'espais del CCCB</p> <p>- Sra. Gemma Arteman, reponsable de comptes de Vilaplana I Compass Group Spain</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-14 17:02
agendadiba424886074 Reunió Pilar Soldevila - agenda directius professionals- reunió 2024-12-03 09:00:00 2024-12-03 10:00:00 Reunió telemàtica Reunió telemàtica 1 Personal directiu professional; Reunió; Cultura; Soldevila i Garcia, Pilar personal_directiu_professional; reunio; cultura; soldevila_i_garcia_pilar <p>- Sra. Pilar Soldevila, subdirectora gerent del CCCB</p> <p>- Sra. Lola Miró, Directora dels Serveis de RRHH de Diputació de Barcelona </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-14 17:02
agendadiba424884729 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2025-01-29 13:45:00 2025-01-29 17:00:00 ÒMNIUM CULTURAL Diputació, 276 08009 Barcelona ÒMNIUM CULTURAL Diputació, 276 08009 Barcelona 41.3917278,2.1692250 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit; Altres personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit; altres <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>Altres membres del jurat del PREMI D'HONOR D'OMNIUM CULTURAL</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-14 17:02
agendadiba424884665 Reunió amb l'Associació per la promoció del Vallès-Fem Vallès - Agenda Daniel Fernández - Reunió 2025-01-29 13:00:00 2025-01-29 14:00:00 Rambla de Catalunya 126, 1a planta, Barcelona Rambla de Catalunya 126, 1a planta, Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Reunió; Presidència; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Àrea de Presidència; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Fernández González, Daniel; Alvarez Jurado, Anna reunio; presidencia; desenvolupament_economic_i_turisme; area_de_presidencia; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; fernandez_gonzalez_daniel; alvarez_jurado_anna <p>Antoni Abad, president Fem Vallès</p> <p>Manel Larossa, arquitecte i col·laborador</p> <p>Daniel Fernández, coordinador general</p> <p>Anna Alvarez, coordinadora de l'Àrea de Desenvolupament Económic i Turisme</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-14 17:02
agendadiba424884378 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2025-01-28 16:00:00 2025-01-28 18:00:00 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3837044,2.1668625 1 Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Cultura; Jornada; Carrera Escudé, Judit centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; cultura; jornada; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Membres de la organització del FESTIVAL FIL PENSAMIENTO de Mèxic.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-14 17:02
agendadiba424883460 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2025-01-28 10:30:00 2025-01-28 11:30:00 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3837044,2.1668625 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit; Altres personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit; altres <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB-</p> <p>- Membres del Patronat de l'INSTITUT D'HUMANITATS</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-14 17:02
agendadiba424882262 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2025-01-27 16:00:00 2025-01-27 17:00:00 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3837044,2.1668625 1 Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Reunió; Cultura; Carrera Escudé, Judit centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; reunio; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sr. Amador Vega, filòsof i catedratic d'estètica, també comissari exposicions</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-14 17:02
agendadiba424880864 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2025-01-21 17:00:00 2025-01-21 18:00:00 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3837044,2.1668625 1 Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Reunió; Cultura; Carrera Escudé, Judit centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; reunio; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sr. Kenan Oral, agregat cultural Ambaixada de Turquia a Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-14 17:02
agendadiba424880831 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2025-01-21 16:00:00 2025-01-21 17:00:00 Reunió telemàtica Reunió telemàtica 1 Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Reunió; Cultura; Carrera Escudé, Judit centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; reunio; cultura; carrera_escude_judit 18 h <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sra. Marta Gili, curadora d'art</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-14 17:02
agendadiba424880520 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2025-01-21 10:00:00 2025-01-21 11:00:00 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3837044,2.1668625 1 Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sra. Mabel Palacín, artista</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-14 17:02
agendadiba424541186 Inauguració de la nova Biblioteca Sarrià-J. V. Foix de Barcelona 2025-02-01 12:00:00 2025-02-01 23:59:59 L’alcalde de Barcelona, Jaume Collboni, presideix l'acte inaugural d'aquesta nova biblioteca, acompanyat del diputat de Cultura, Pau Gonzàlez, i de representants de diferents institucions i entitats del barri, a més de figures destacades de la cultura catalana. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/inauguracio-biblioteca-sarria-jvfoix-de-barcelona Plaça de Sarrià (Sarrià - Sant Gervasi) de Barcelona Plaça de Sarrià (Sarrià - Sant Gervasi) de Barcelona 41.4000510,2.1220733 1 La celebració inclourà contacontes, actuacions de dansa i circ, ball de gegants i lectures teatralitzades, tot amb la col·laboració de les associacions locals. Un dels moments més destacats serà l’acte d’homenatge al poeta J. V. Foix, amb figures culturals com Vicenç Altaió, Frederic Amat, Tortell Poltrona i Cesc Gelabert, entre d’altres. Aquest homenatge, organitzat en col·laboració amb la Fundació J. V. Foix, recordarà l’esperit avantguardista del poeta i la seva vinculació amb Sarrià. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 03:22
agendadiba424879137 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2025-01-20 11:30:00 2025-01-20 12:30:00 Reunió telemàtica Reunió telemàtica 1 Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB.</p> <p>- Sra. Valérie Disdier, Directora École urbaine de Lyon - Cité Anthropocène</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-14 17:02
agendadiba424879103 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2025-01-17 12:00:00 2025-01-17 13:00:00 CCCB7 Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB7 Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3837044,2.1668625 1 Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sr. Jorge Volpi, pròxim director de Centre Conde Duque</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-14 17:02
agendadiba424878858 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2025-01-17 11:00:00 2025-01-17 12:00:00 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3837044,2.1668625 1 Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sr. Julià Guillamon, escriptor i comissari d'exposicions</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-14 17:02
agendadiba424877286 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2025-01-15 09:30:00 2025-01-15 10:30:00 Reunió telemàtica Reunió telemàtica 1 Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Reunió; Cultura; Carrera Escudé, Judit centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; reunio; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sr. Rafael Vilasanjuan, director ISGLOBAL</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-14 17:02
agendadiba424843019 Roda de Premsa sobre les accions iniciades per preservar l'entorn natural i monumental del cim de la Mola 2025-02-05 11:00:00 2025-02-05 23:59:59 La Diputació de Barcelona presenta als mitjans de comunicació la situació actual del cim de la Mola i les accions que ja s’han emprès per preservar l’entorn natural i el conjunt monumental del monestir de Sant Llorenç del Munt i el seu entorn. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/presentacio-proposta-conjunt-monumental-monestir-sant-lloren-del-munt Oficina del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac. La Mata (cobert II). Ctra. BVA-1221, km14,8, de Mura Oficina del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac. La Mata (cobert II). Ctra. BVA-1221, km14,8, de Mura 41.6658263,1.9904674 1 Intervindran:• Xesco Gomar, diputat de l’Àrea d’Espais Naturals i Infraestructura Verda• Sònia Llobet, directora del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac• Albert Abaurrea, cap de Servei d’Anàlisi, Gestió Territorial, Inversions i Obres de la Gerència de Serveis d’Espais Naturals de la Diputació de Barcelona nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 03:22
agendadiba424877250 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-01-14 16:00:00 2025-01-14 17:00:00 CCCB Montalegre, 5 09001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 09001 Barcelona 41.3837044,2.1668625 1 Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sra. Mar Padilla, periodista i escriptora</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-14 17:02
agendadiba424876903 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2025-01-14 12:00:00 2025-01-14 13:00:00 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3837044,2.1668625 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora CCCB</p> <p>- Sra. Gemma Sendra, coordinadora Commemoració 1929</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-14 17:02
agendadiba424876503 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2025-01-13 09:00:00 2025-01-13 10:30:00 Reunió telemàtica Reunió telemàtica 1 Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Reunió; Cultura; Carrera Escudé, Judit centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; reunio; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora CCCB</p> <p>- Sra. Susana Arias, cap de Mediació del CCCB</p> <p>- Sra. Elisabet Goula, cap de Centre de documentació i debat del CCCB.</p> <p>- Altres: membres de ICCTP, Olga Tocarkzuk Foundation, Centre Pompidou, CNRS, Open Society i Universitat de Viena</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-14 17:02
agendadiba424876734 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2025-01-13 10:00:00 2025-01-13 11:00:00 CCCB Montalelgre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalelgre, 5 08001 Barcelona 41.3837044,2.1668625 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sr. Andreu Gomila, periodista i escriptor</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-14 17:02
agendadiba424875452 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-12-18 13:00:00 2024-12-18 14:00:00 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3837044,2.1668625 1 Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Reunió; Cultura; Carrera Escudé, Judit centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; reunio; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sr. Pau Solá Morales, arquitecte i professor universitari</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-14 17:02
agendadiba424873070 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-12-17 09:00:00 2024-12-17 10:00:00 Reunó telemàtica Teams Reunó telemàtica Teams 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sra. Izaskun Arretxe, filòloga i ex directora Institució Lletres Catalanes</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-14 17:02
agendadiba424873049 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-12-16 17:00:00 2024-12-16 18:00:00 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3837044,2.1668625 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>Elisabet Goula, cap de Centre de documentació i debat del CCCB</p> <p>Membres del comité ICCTP:</p> <p>Judith Butler<br> Daniel Loick<br> Zeynep Gambetti<br> Eva von Redecker<br> Penelope Deutscher<br> Gisela Catanzaro<br> Debaditya Bhattacharya<br> Rosaura Martínez<br> Fadi Bardawil</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-14 17:02
agendadiba424873025 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-12-16 12:30:00 2024-12-16 13:30:00 Ajuntament de Barcelona Plaça Sant Jaume, 1 08002 Barcelona Ajuntament de Barcelona Plaça Sant Jaume, 1 08002 Barcelona 41.3823947,2.1773651 1 Personal directiu professional; Reunió; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; reunio; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sr. Lluís Mauri, director alcaldia de l'Ajuntament de Barcelona</p> <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB.</p> <p>- Sra. Pilar Soldevila, subdirectora gerent del CCCB</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-14 17:02
agendadiba424872889 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-12-13 11:00:00 2024-12-13 12:30:00 UOC Rambla de Poblenou, 154 UOC Rambla de Poblenou, 154 41.4062566,2.1951881 1 Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Reunió; Cultura; Carrera Escudé, Judit centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; reunio; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sr. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sra. Eliane Brum, resident del CCCB.</p> <p>- Vicerectors de la UOC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-14 17:02
agendadiba424872836 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-12-12 12:30:00 2024-12-12 13:30:00 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3837044,2.1668625 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sr. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Eloi Juvillà, Director de Serveis de la Direcció de Serveis d'Edificació i Logística</p> <p>- Mercè Berenguer, membre del Consell Rector de la Cooperativa d’Arquitectes del COAC</p> <p>- Pilar Soldevila, subdrectora gerent CCCB</p> <p>- Antoni Vilaron, arquitecte</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-14 17:02
agendadiba424871222 Exposició 'Europa, el nostre espai comú' 2025-02-04 10:00:00 2025-02-24 19:00:00 La Diputació de Barcelona presenta aquesta exposició per donar a conèixer la rellevància de l'activitat i dels valors de la Unió Europea als pobles i ciutats de la província de Barcelona. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/exposicio-europa-el-nostre-espai-comu Vestíbul de Can Serra, seu de la Diputació de Barcelona (Rambla de Catalunya, 126) de Barcelona Vestíbul de Can Serra, seu de la Diputació de Barcelona (Rambla de Catalunya, 126) de Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 És als municipis on es despleguen i tenen impacte les polítiques europees. Un 70 % de la legislació europea té repercussions a escala local.La mostra pretén descobrir als visitants què implica ser part de la Unió Europea, com sentir-se'n implicat i participar-ne, amb especial atenció i missatges molt directes als col·lectius joves. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 03:22
agendadiba424846810 Reunió amb Secció Sindical CGT Televida Servicios Sociosanitarios 2025-01-27 10:00:00 2025-01-27 11:00:00 Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Muñoz Luque, José; Alta direcció i gerents reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; munoz_luque_jose; alta_direccio_i_gerents <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Gloria Moncada Collado, delegada y secretaria de Comité </p> <p style='margin-bottom:11px'>Sra. María Carmen González Calvo, delegada Comité PRL </p> <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Elisabeth Cabo Diéguez, delegada Comité</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sra. María Carmen Campos León, delegada Sindical LOLS CGT</p> <p>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-14 17:02
agendadiba424845772 Impuls d'una comunitat energètica als PAE de Masquefa 2025-01-31 09:30:00 2025-01-31 11:00:00 https://www.diba.cat/documents/402228375/417231777/20250131_Xerrada_Impuls_CE_PAE_Masquefa.png/f53c2135-da2a-8909-9e1a-9825840a941c?t=1738247520272 https://www.diba.cat/web/comunitats-energetiques/-/impuls-d-una-comunitat-energ%C3%A8tica-als-pae-de-masquefa Centre Tecnològic Comunitari, Avinguda Catalunya, 60. Masquefa Centre Tecnològic Comunitari, Avinguda Catalunya, 60. Masquefa 41.5004870,1.8146643 1 #ComunitatsEnergetiques comunitatsenergetiques Sessió dirigida als diferents PAE de Masquefa per impulsar la creació d’una comunitat energètica i valorar les diferents opcions d’associacionisme existents. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-14 17:02
agendadiba424845501 Reunió amb INNOVI - Agenda Soledad Bravo- reunió 2025-01-30 10:00:00 2025-01-30 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-innovi-agenda-soledad-bravo-reuni%C3%B3 Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3817559,2.1257242 1 Turisme; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Grup d'interès; Bravo Letelier, Soledad Paula; Alta direcció i gerents turisme; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; grup_dinteres; bravo_letelier_soledad_paula; alta_direccio_i_gerents <p>Per part de Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona</p> <p>- Gemma Belmonte, tècnica de Turisme de la Gerència de Serveis de Turisme</p> <p>- Xavier Garcia, Cluster Manager de Tech Tourism Cluster</p> <p>- Eloi Montcada, Cluster Manager de Innovi</p> Projecte enoturisme INNOVI - Tech Tourism Cluster nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-14 17:02
agendadiba238626657 Taller d’elaboració de plans de verificació d’activitats 2019-05-08 09:30:00 2019-05-29 13:30:00 La Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de l’Àrea de Territori de la Diputació de Barcelona presenta aquesta acció formativa específica, destinada a personal tècnic dels ens locals, sobre l’àmbit de les activitats. https://www.diba.cat/web/hua/-/taller-d-elaboracio-de-plans-de-verificacio-d-activita-1 Edifici 25 - Aula S7 i Edifici 14 - Aula 1. Recinte Escola Industrial. C/ Comte d'Urgell 187. 08036 Barcelona Edifici 25 - Aula S7 i Edifici 14 - Aula 1. Recinte Escola Industrial. C/ Comte d'Urgell 187. 08036 Barcelona 1 general general PresentacióLa normativa d’activitats estableix la necessitat de disposar de plans de verificació d’activitats comunicades. Aquesta formació pretén donar les eines perquè cada municipi pugui elaborar el seu Pla de Verificació d’activitats comunicades, seguint les pautes de la Guia per a l’elaboració de plans de verificació d’activitats comunicades i usant la informació del cens d’activitats i el GIA (Gestor d’Informació d’Activitats) de manera preferent.ObjectiuAdquirir coneixements sobre la Llei 16/2015 de simplificació administrativa (LSA) i la normativa de plans de verificació d’activitats i sobre el cens d’activitats, la classificació d’acord amb la normativa en vigor.Adquirir coneixements per a l’elaboració del Pla i Programa de Verificació d’activitats comunicades.DestinatarisPersonal tècnic de gestió d’activitats.Avaluació i CertificacióCada assistent haurà d’acreditar l’assistència al 100% de les sessions presencials i haurà de lliurar un Pla de Verificació d’Activitats comunicades del municipi dins del termini que s’estableixi en el taller.Inscripcions i programaEl període d'inscripció es tancarà un cop s'hagin assolit les places ofertades, o en tot cas, 10 dies abans de l'inici del curs. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat; les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds.Podeu fer efectives les vostres inscripcions al següent enllaç.1a sessió (8 de maig):Conceptes generals. Recursos.2a sessió (15 de maig): Informació necessària per a la redacció del pla de verificació. Cas pràctic.3a sessió (29 de maig):L'execució del pla de verificació. L'activitat inspectora. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-14 17:02
agendadiba396797718 Gestió d’Emergències Municipals i Protecció Civil: Espai d’experiències. Explosió i incendi d'un edifici d'habitatges a Sant Feliu de Llobregat 31-12-2021 2023-10-25 09:00:00 2023-10-25 14:00:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/gesti%C3%B3-d-emerg%C3%A8ncies-municipals-i-protecci%C3%B3-civil-espai-d-experi%C3%A8ncies-explosi%C3%B3-i-incendi-edifici-habitatges-a-sant-feliu-de-llobregat-31-12-2021 Espai Francesca Bonnemaison. C/ Sant Pere Més Baix, 7 Barcelona Espai Francesca Bonnemaison. C/ Sant Pere Més Baix, 7 Barcelona 1 PresentacióEnguany posem en marxa un cicle de sessions monogràfiques sobre aspectes operatius de la protecció civil municipal adreçat a personal polític i tècnic. Aquest Espai d'Experiències té per objectiu millorar la resiliència dels municipis a partir de l'anàlisi de casos reals. Es vol afavorir un espai de reflexió pràctic que permeti posar en comú els reptes operatius dels ens locals davant les emergències, així com a participar les bones pràctiques de la ma dels seus responsables.Aquesta primera jornada estarà dedicada a l’Explosió i incendi edifici habitatges a Sant Feliu de Llobregat del dia 31 de desembre de 2021.Els representants de l’ajuntament i els dels diferents cossos operatius, de seguretat i protecció civil, exposaran com es va gestionar l’emergència durant els primers moments, la intervenció realitzada, l’assistència a les persones damnificades, la post emergència i la tornada a la normalitat.Es vol reflexionar críticament sobre quines accions van anar bé, quines es poden millorar i com afavorir una coordinació operativa a escala municipal per donar la millor resposta possible davant les emergències.DestinatarisPersonal tècnic i càrrecs polítics que treballin en l'àmbit de la protecció civil municipal i membres de les Associacions de Defensa Forestal (ADF) i de les Associacions de Voluntaris de Protecció Civil (AVPC).Inscripcions i programaPer a personal dels ens locals de la Demarcació de Barcelona: cliqueu aquest enllaç.Inscripció per a altres assistents: cliqueu aquest enllaç.10:00 a 10:15hPresentació a càrrec d’Isabel Alonso Cap de l’Oficina d’Activitats Regulades i Programes en Protecció Civil de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana. Diputació de Barcelona.10:15 a 11:45 h Bloc I. Taula Rodona. Visió MunicipalLourdes Borrell Moreno. Alcaldessa de Sant Feliu de Llobregat.Montse Diaz. Cap de la Unitat de Medi Ambient i Gestió d'Emergències de l’Ajuntament Sant Feliu de Llobregat.Cristina Moga. Cap del Departament de Serveis Social de l’Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat.Francisco Javier Mato Sergent de la Policia Local de l’Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat11:45 a 12:15 h Pausa-Cafè12:15 a 13:45 hBloc II. Taula Rodona. Visió Cossos Operatius Generalitat de Catalunya i altres serveis implicats en l’emergènciaBombers: Josep Morales. Sots-inspector Unitat Territorial I Regió d'Emergències Metropolitana Sud.Mossos d’Esquadra: Jose Luis Valero. Cap de l'OAC de l'Àrea Bàsica Policial de Sant Feliu de Llobregat.Direcció General de Protecció Civil: Rosa Mata. Cap del Servei Logístic i Operativa Territorial. Direcció General de Protecció Civil.Servei d’Emergències Mèdiques: Gemma Cuartero. Coordinadora línies d'atenció telefònica de suport psicològic SEM i Laura Sáez psicòloga SEM.Centre d'Urgències i Emergències Socials de Barcelona (CUESB): Mercedes Cuesta. Cap Territorial d'Urgències i Emergències Socials. Departament d' Urgències i Emergències Socials de l’Ajuntament de Barcelona.Creu Roja: Angel Luís Sánchez. Creu Roja Sant Feliu de Llobregat.13:45 a 14:00 h Conclusions i Cloenda nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-13 01:17
agendadiba424845331 Reunió amb B-Travel - Agenda Soledad Bravo-reunió 2025-01-29 16:00:00 2025-01-29 17:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-b-travel-agenda-soledad-bravo-reuni%C3%B3 Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3816512,2.1258530 1 Turisme; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Grup d'interès; Bravo Letelier, Soledad Paula; Alta direcció i gerents turisme; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; grup_dinteres; bravo_letelier_soledad_paula; alta_direccio_i_gerents <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona</p> <p>- Marta Serra, B-Travel &amp; Ocasión Event Manager</p> Fira B-Travel 2025 nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-14 17:02
agendadiba424845306 Visita obres Rec Comtal/ La Ponderosa- Agenda Soledad Bravo-activitat 2025-01-28 12:00:00 2025-01-28 13:30:00 Pont de la Vaca. Carrer Torre Vella, 26 Vallbona. Barcelona Pont de la Vaca. Carrer Torre Vella, 26 Vallbona. Barcelona 41.4774129,2.1873727 1 Turisme; Barcelonès; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Alta direcció i gerents; Altres turisme; barcelones; desenvolupament_economic_i_turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; alta_direccio_i_gerents; altres <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona</p> <p>- Carme Ribas, gerent del Consorci del Besòs</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-14 17:02
agendadiba404193901 Gestió en matèria d’activitats regulades 2024-02-21 09:00:00 2024-03-06 14:00:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/gesti%C3%B3-en-mat%C3%A8ria-d-activitats-regulades-2 1 Dates: 21, 28 de febrer i 6 de març de 2024. PresentacióLa gestió de la intervenció en les activitats té per finalitat facilitar l’activitat econòmica i, alhora, garantir la protecció del medi ambient, la seguretat de les persones i els béns i la salut de les persones. La normativa que regula aquesta intervenció és nombrosa, complexa i canviant i, per això, és necessari que el personal dels ajuntaments que gestiona els diversos procediments tingui formació suficient i conegui les eines que poden ajudar-lo en el seu dia a dia.Els objectius d’aquesta acció formativa són proporcionar coneixements sobre la normativa que regula la intervenció de les activitats, tant per a la seva obertura com per a les incidències que es poden produir mentre funcionen i fins que cessen. També es farà referència a la potestat d’inspecció i control de l’Administració local i al règim sancionador.Aquest curs té una càrrega lectiva de quinze hores i està adreçada al personal tècnic i administratiu que presta serveis en matèria d’activitats que vulgui aprendre l’aplicació pràctica d’aquestes mesures d’intervenció administrativa. Comptarem amb un equip docent especialista en matèria d’activitats: Montserrat Escudé Mestre, Trini Capdevila Fígols i Xavier Silvestre i Castejón.DestinatarisPreferentment personal tècnic i administratiu de les administracions locals vinculats a la prestació de serveis en matèria d’activitats.ProgramaSessió 1 (21/02/2024): L’inici de les activitats: Els règims d’intervenció administrativa de les activitats. Principis i conceptes generals. Plans de verificació d’activitats comunicades. Legislació aplicable. La relació entre la intervenció en matèria urbanística i activitats. La relació amb la intervenció en matèria de prevenció i extinció d’incendis.Sessió 2 (28/02/2024): Règims d’intervenció i gestió durant la vida de les activitats: Controls periòdics i revisions, i modificacions de les activitats, canvis de titularitat. Vigència, potestat d’inspecció, procediment de restauració i mitjans d’execució forçosa.Sessió 3 (06/03/2024): Règim sancionador en matèria d’activitats: Principis generals de la potestat sancionadora. Procediments sancionadors. Règims sancionadors aplicables.InscripcionsLes inscripcions es realitzaran mitjançant l’aplicació Gestforma i la confirmació de la inscripció per part de la Diputació de Barcelona es farà per correu electrònic. Per motius logístics i de dinàmica de la sessió el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l’adequació del perfil dels demandants i l’ordre de presentació de les sol·licituds. Per afavorir la participació del màxim d’assistents es podrà limitar l’assistència al curs a una persona per ens local. Tindrà preferència d’admissió el personal tècnic adscrit al servei d’activitats dels ens locals. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta.Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins el dia 9 de febrer de 2024 mitjançant el següent enllaç. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-03-14 13:12
agendadiba424842429 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-12-09 11:00:00 2024-12-09 12:00:00 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3837044,2.1668625 1 Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Reunió; Cultura; Carrera Escudé, Judit centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; reunio; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora CCCB</p> <p>- Sra. Mercè Ibarz, escriptora (especialitzada en Mercè Rodoreda)</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-14 17:02
agendadiba424842043 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-12-04 15:30:00 2024-12-04 16:30:00 Reunió zoom Reunió zoom 41.3837044,2.1668625 1 Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Reunió; Cultura; Carrera Escudé, Judit centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; reunio; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sra. Susana Arias, cap de Mediació CCCB</p> <p>- Sr. Mario Arriagada</p> <p>- Sr. Leonard Benardo</p> <p>- Sra. Maria Riofrio</p> <p>- Sr. Darius Cuplinskas</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-14 17:02
agendadiba424841305 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-12-04 11:30:00 2024-12-04 12:30:00 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3837044,2.1668625 1 Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sr. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sr. Jordi Camí, director PARC DE LA RECERCA BIOMÈDICA</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-14 17:02
Estadístiques 2025
Agenda corporativa

Mitjana 2025: 16,25 consultes/dia

Sabies que...?

...pots personalitzar les consultes a la API amb diversos filtres?

La API ofereix tant filtres per modificar la cerca de les dades (operadors LIKE, AND, OR...) com filtres per tractar-ne el retorn (paginació, ordenació...).

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/puntesports/camp-all-like/poliesportiu/ord-adreca_nom/desc