Detall - 63438
Tipus de contingut: patrimonicultural
| Dataset: patrimoni_cultural
- Id
- 63438
- Títol
- El Comarquinal
- Url
- https://patrimonicultural.diba.cat/element/el-comarquinal
- Bibliografia
- Centuria
- XIX-XX
- Notes de conservació
- Descripció
- Antiga casa de pagès molt reformada modernament. El conjunt forma un clos tancat amb diverses dependències a l'entorn (corrals, galliners, etc). La casa és de planta rectangular, construïda en un terreny amb pendent, i té planta baixa més un pis i golfes. La part més antiga és al sector nord-est, posteriorment ampliada als segles XIX-XX. Actualment el conjunt és enjardinat i a l'entorn té instal·lacions per a cavalls i altres animals.
- Codi d'element
- 08236-6
- Ubicació
- Història
- Es tracta d'una casa de pagès probablement original dels segles XVIII - XIX. Al segle XX ha estat àmpliament reformada. Fa uns anys hi havia instal·lada la residència 'Engrunes', de rehabilitació per a joves amb problemes de marginació social. Actualment està en procés d'instal·lar-s'hi una granja d'horticultura i viticultura ecològica.
- Coordenades
- 41.4711400,1.6904500
- UTM X
- 390652
- UTM Y
- 4591888
- Any
- Municipi
- 08236
- Nom del municipi
- Sant Quintí de Mediona
- Tipus d'accés
- Fàcil
- Estat de conservació
- Bo
- Imatges
- https://patrimonicultural.diba.cat/sites/default/files/imatges/08236/63438-foto-08236-6-1.jpg|https://patrimonicultural.diba.cat/sites/default/files/imatges/08236/63438-foto-08236-6-2.jpg
- Estil
- Contemporani|Popular|Modern
- Protecció
- Física
- Àmbit
- Patrimoni immoble
- Tipologia
- Edifici
- Titularitat
- Privada
- Ús actual
- Productiu
- INSPIRE: Tipus
- INSPIRE: Subtipus
- INSPIRE: Atribut
- Data de modificació
- 2023-02-01 00:00:00
- Autor de la fitxa
- Jordi Piñero
- Autor de l'element
- Observacions
- Codi de l'estil
- 98|119|94
- Codi de la tipologia
- 45
- Codi de tipologia a sitmun
- 1.1
- Protecció id
- Comarca
- 3