ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba342581276 Consell General del Consorci de les Drassanes Reials i Museu Marítim de Barcelona 2020-11-04 00:00:00 2020-11-04 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/consell-general-del-consorci-de-les-drassanes-reials-i-museu-maritim-de-barcelo-7 Sessió telemàtica: Microsoft Teams. Sessió telemàtica: Microsoft Teams. 41.3751490,2.1762440 1 Administració local; Cultura; Àrea de Cultura; diputat/diputada; Ruíz Novella, Carlos; Munté i Fernandez, Neus; Museu Marítim de Barcelona; Collboni Cuadrado, Jaume; Benedí i Altés, Montserrat; Garcia i Cañizares, Joan Carles; Reunió; general administracio_local; cultura; area_de_cultura; diputatdiputada; ruiz_novella_carlos; munte_i_fernandez_neus; museu_maritim_de_barcelona; collboni_cuadrado_jaume; benedi_i_altes_montserrat; garcia_i_canizares_joan_carles; reunio; general Inici a les 13.00h <p>President, Joan Carles Garcia i Cañizares</p> <p>Vocals:</p> <p>Jaume Collboni Cuadrado</p> <p>Carles Ruiz Novella</p> <p>Francesc X. Marcé Carol</p> <p>Neus Munté i Fernández</p> <p>Josep Altayó Morral</p> <p>Montserrat Benedí i Altés</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba343310899 Reunió amb l'Ajuntament de Cabrera d'Anoia 2020-10-16 13:00:00 2020-10-16 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-cabrera-d-anoia Microsoft TEAMS Microsoft TEAMS 1 Llorens Carbonell, Teresa; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Reunió llorens_carbonell_teresa; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; reunio A les 13:45 <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar</font></font></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Josep Muñoz- Gerent de Serveis de Benestar Social</font></font></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Elisabet Hidalgo Ortega- Regidora de Serveis, Socials, Hisenda i Ensenyament</font></font></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba343098106 Dia Mundial de l’Alimentació 2020-10-16 00:00:00 2020-10-16 23:59:59 “Cultivar, nodrir, preservar junts. Les nostres accions són el nostre futur”, amb aquest lema es vol commemorar el 16 d’octubre el Dia Mundial de l'Alimentació. https://www.diba.cat/web/agenda/-/dia-mundial-de-l-alimentaci%C3%B3-1 1 Diputació; Entitats; Salut pública; Esdeveniments; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona diputacio; entitats; salut_publica; esdeveniments; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona El dia 16 d’octubre, l’Organització de les Nacions Unides per a l’Agricultura i l’Alimentació (FAO) celebra el Dia Mundial de l’Alimentació per crear consciència sobre la fam al món. Aquest any el lema “Cultivar, nodrir, preservar junts. Les nostres accions són el nostre futur” ens permet reflexionar un cop més sobre l’alimentació i vol donar suport a totes les persones que treballen en el sector alimentari que garanteixen que els aliments arribin a la nostra taula, fins i tot en moments de pandèmia com la generada per la COVID-19. Enllaç a més informació, butlletí electrònic espaiS@lut. Diputació de Barcelona. Enllaç a més informació, FAO. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba343267858 Reunió amb l'Ajuntament de Martorelles i Santa Maria de Martorelles 2020-10-08 13:00:00 2020-10-08 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-martorelles-i-santa-maria-de-martorelles Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Vallès Oriental; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Pons i Vendrell, Pere; Reunió; Martorelles; Santa Maria de Martorelles valles_oriental; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; pons_i_vendrell_pere; reunio; martorelles; santa_maria_de_martorelles <p>Luis Mariano, alcalde de Santa Maria de Martorelles</p> <p>Rodolf Casas, regidor d'Urbanisme de Santa Maria de Martorelles</p> <p>Marc Candela, alcalde de Martorelles</p> <p>Gerard del Caño, regidor d'Urbanisme de Martorelles</p> <p>Pere Pons, president delegat de l'Àrea d'Infraestructures i Espais Naturals</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba343267267 Reunió amb l'Ajuntament de Manlleu 2020-10-08 12:00:00 2020-10-08 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-manlleu Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Osona; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Pons i Vendrell, Pere; Reunió; Manlleu osona; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; pons_i_vendrell_pere; reunio; manlleu <p>Enric Vilaregut, primer tienent i regidor de Serveis Territorials</p> <p>Pere Pons, president delegat de l'Àrea d'Infraestructures i Espais Naturals</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba343266838 Reunió amb Unió Empresarial Anoia 2020-10-08 10:00:00 2020-10-08 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-uni%C3%B3-empresarial-anoia Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Anoia; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Pons i Vendrell, Pere; Reunió anoia; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; pons_i_vendrell_pere; reunio <p>Paula Arias, secretària general de la UEA</p> <p>Anna Marsal, responsable de l'Àrea de dinamització de sectors i àrees estratègiques</p> <p>Pere Pons, president delegat de l'Àrea d'Infraestructures i Espais Naturals</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba343265363 Reunió amb l'Ajuntament d'Igualada 2020-10-08 09:00:00 2020-10-08 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-d-igualada Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Anoia; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Pons i Vendrell, Pere; Igualada anoia; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; pons_i_vendrell_pere; igualada <p>Marc Castells, alcalde</p> <p>Pere Pons, president delegat de l'Àrea d'Infraestructures i Espais Naturals</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba343265183 Reunió amb l'Ajuntament de Vacarisses 2020-10-01 12:00:00 2020-10-01 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-vacarisses Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Vallès Occidental; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Pons i Vendrell, Pere; Reunió; Vacarisses valles_occidental; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; pons_i_vendrell_pere; reunio; vacarisses <p>Antoni Masana, alcalde</p> <p>Pere Casas, regidor d'Urbanisme</p> <p>Pere Pons, president delegat de l'Àrea d'Infraestructures i Espais Naturals</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba343258526 Reunió amb Marta Uxó 2020-10-15 10:00:00 2020-10-15 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-marta-ux%C3%B3 Microsoft TEAMS Microsoft TEAMS 1 Llorens Carbonell, Teresa; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Reunió llorens_carbonell_teresa; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; reunio A les 10 <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Elena Lledós- Gerenta de Serveis d’Igualtat i Ciutadania</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Marta Uxó</span></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba343256190 Reunió amb l'Ajuntament de Muntanyola i l'Ajuntament de Santa Eulàlia de Riuprimer 2020-10-01 09:00:00 2020-10-01 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-muntanyola-i-l-ajuntament-de-santa-eul%C3%A0lia-de-riuprimer Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Diputació de Barcelona; Osona; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Pons i Vendrell, Pere; Muntanyola; Santa Eulàlia de Riuprimer diputacio_de_barcelona; osona; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; pons_i_vendrell_pere; muntanyola; santa_eulalia_de_riuprimer <p>Carles Morera, alcalde de Muntanyola</p> <p>Xavier Rovira, alcalde de Santa Eulàlia de Riuprimer</p> <p>Josep Montells, regidor de Santa Eulàlia de Riuprimer</p> <p>Pere Pons, president delegat de l'Àrea d'Infraestructures i Espais Naturals</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba343256171 Visita d'obra a Sant Boi de Llobregat 2020-09-23 10:00:00 2020-09-23 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/visita-d-obra-a-sant-boi-de-llobregat Sant Boi de Llobregat Sant Boi de Llobregat 1 Diputació de Barcelona; Baix Llobregat; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Pons i Vendrell, Pere; Sant Boi de Llobregat diputacio_de_barcelona; baix_llobregat; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; pons_i_vendrell_pere; sant_boi_de_llobregat <p>Lluïsa Moret, alcaldessa</p> <p>Pere Pons, president delegat de l'Àrea d'Infraestructures i Espais Naturals</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba343256152 Reunió amb l'Ajuntament del Papiol 2020-09-22 10:00:00 2020-09-22 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-del-papiol Microsoft Tems Microsoft Tems 1 Baix Llobregat; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Pons i Vendrell, Pere; Reunió; El Papiol baix_llobregat; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; pons_i_vendrell_pere; reunio; el_papiol <p>Joan Borràs, alcalde</p> <p>Jordi Bou, primer tinent d'alcalde</p> <p>Pere Pons, president delegat de l'Àrea d'Infraestructures i Espais Naturals</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba343256132 Reunió amb l'Ajuntament de Tavertet 2020-09-15 11:00:00 2020-09-15 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-tavertet Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Territori i parcs naturals; Osona; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Pons i Vendrell, Pere; Reunió; Tavertet territori_i_parcs_naturals; osona; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; pons_i_vendrell_pere; reunio; tavertet <p><font color='#000000'>Albert Prado, alcalde</font></p> <p>Pere Pons, president delegat de l'Àrea d'Infraestructures i Espais Naturals</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba343219846 Tractament Recinte Torribera 2020-10-22 2020-10-22 00:00:00 2020-09-22 23:59:59 Morrut de les palmeres https://www.diba.cat/web/agenda/-/tractament-torribera-2020-09-1 Recinte Torribera, Avda. Prat de la Riba, 171, Santa Coloma de Gramenet Recinte Torribera, Avda. Prat de la Riba, 171, Santa Coloma de Gramenet 1 Salut pública; general; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona salut_publica; general; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona 07:00 a 15:00 Empresa: Radan Desinfecciones Técnicas, S.L. Productes utilitzats: Palmanem (Steinernema carpocapsae) Mètode d'aplicació: Inundació a l’ull de la palmera (amb dutxa). Termini de seguretat: fins que l’arbre deixi de gotejar o s’assequi el producte COVID-19 L'empresa haurà de seguir el seu protocol per evitar la propagació de la COVID-19, a més de les instruccions que pugui establir la Diputació de Barcelona als seus centres de treball. Es tracta d’un tractament biològic, no químic. A més de les mesures preventives indicades per l'aplicador, s'hauran de considerar les següents: Retirar de la zona tractada els aliments, begudes, objectes personals o animals domèstics que puguin exposar-se al producte utilitzat. Tancar portes, finestres i sistemes de ventilació dels edificis, durant el tractament. Treure animals i aliments de les finestres i balcons Telèfon de l'Institut Nacional de Toxicologia (91 562 04 20). nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba343219858 Tractament Recinte Torribera 2020-10-25 2020-10-25 00:00:00 2020-10-25 23:59:59 Enfront morrut de les palmeres, Paysandisia archon (barrinador de les palmeres) https://www.diba.cat/web/agenda/-/tractament-torribera-2020-09-23-duplica-1 Recinte Torribera, Avda. Prat de la Riba, 171, Santa Coloma de Gramenet Recinte Torribera, Avda. Prat de la Riba, 171, Santa Coloma de Gramenet 1 Salut pública; general; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona salut_publica; general; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona 08:00 a 15:00 Empresa: Radan Desinfecciones Técnicas, S.L. Productes utilitzats: EPIK (acetamiprid 20 % [SP] P/P) Mètode d'aplicació: inundació a l’ull de la palmera (amb dutxa). Termini de seguretat: fins que l’arbre deixi de gotejar o s’assequi el producte COVID-19 L'empresa haurà de seguir el seu protocol per evitar la propagació de la COVID-19, a més de les instruccions que pugui establir la Diputació de Barcelona als seus centres de treball. A més de les mesures preventives indicades per l'aplicador, s'hauran de considerar les següents: Retirar de la zona tractada els aliments, begudes, objectes personals o animals domèstics que puguin exposar-se al producte utilitzat. Tancar portes, finestres i sistemes de ventilació dels edificis, durant el tractament. Treure animals i aliments de les finestres i balcons Telèfon de l'Institut Nacional de Toxicologia (91 562 04 20). nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba343219545 Tractament al Recinte de l’Escola Industrial 2020-10-22 2020-10-22 00:00:00 2020-10-22 23:59:59 Morrut de les palmeres i Barrinador https://www.diba.cat/web/agenda/-/tractament-al-recinte-de-l-escola-industrial-2020-09-1 Recinte Escola Industrial, carrer Comte d'Urgell, 187, Barcelona Recinte Escola Industrial, carrer Comte d'Urgell, 187, Barcelona 1 Salut pública; general; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona salut_publica; general; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona 07:00 a 15:00 Empresa: Radan Desinfecciones Técnicas, SL Tipus de tractament: Morrut de les palmeres i Barrinador Productes utilitzats: Palmamen (Steinernema carpocapsae) Mètode d'aplicació: Inundació a l’ull de la palmera (amb dutxa) Termini de seguretat: fins que deixi de gotejar o s’assequi el producte Es tracta d’un tractament biològic, no químic. A més a més de les mesures preventives indicades per l'aplicador, s'hauran de considerar les següents: L'empresa haurà de seguir el seu protocol per evitar la propagació de la COVID-19, a més de les instruccions que pugui establir la Diputació de Barcelona als seus centres de treball. Retirar de la zona tractada els aliments, begudes, objectes personals o animals domèstics que puguin exposar-se al producte utilitzat Restringir l’accés únicament al personal de l’empresa aplicadora Tancar portes i finestres dels edificis fins a finalitzar el tractament Es recomana ventilar els espais tractats abans de permetre la seva utilització Tel telèfon de l'Institut Nacional de Toxicologia (91 562 04 20). nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba343218126 Reunió amb l'Ajuntament de Barcelona 2020-10-15 00:00:00 2020-10-15 23:59:59 Es tractaran diferents temes de l'àmbit de Comerç https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-barcelona Restaurant Norai (Av Drassanes, 1 - 08001 Barcelona) Restaurant Norai (Av Drassanes, 1 - 08001 Barcelona) 41.3758830,2.1761440 1 Villamayor Caamaño, Javier; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Menor Cantador, Eva; Reunió; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona villamayor_caamano_javier; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; menor_cantador_eva; reunio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona A les 13.30h <p>Sra. Montserrat Ballarin, regidora de Comerç i Mercats de l'Ajuntament de Barcelona</p> <p>Sr. Francesc Povedano, cap de gabinet de la Regidoria de Comerç i Mercats de l'Ajuntament de Barcelona</p> <p>Sra. Eva Menor, diputada presidenta de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç</p> <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea</p> <p>Sra. Soledad Bravo, gerent de Serveis de Comerç de l'Àrea</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba342984677 Protecció de la legalitat urbanística: Marc normatiu i principis bàsics d’actuació 2020-11-06 12:00:00 2020-11-27 14:00:00 El curs té per objecte el coneixement bàsic i integral del contingut del Reglament sobre protecció de la legalitat urbanística (aprovat pel Decret 64/2014, de 13 de maig), i la seva aplicació a qüestions concretes de l’acció urbanística local. https://www.diba.cat/web/agenda/-/protecci%C3%B3-de-la-legalitat-urban%C3%ADstica-marc-normatiu-i-principis-b%C3%A0sics-d-actuaci%C3%B3 1 Presentació Des de l'Àrea d’Infraestructures i Espais Naturals s’està fent un esforç per mantenir i adaptar els continguts formatius en matèria urbanística que tradicionalment s’han ofert als ens locals. La irrupció de la COVID implica una renovació en la manera de transmetre els coneixements, adoptant eines virtuals i plataformes digitals per poder assegurar una adequada oferta formativa en òptimes condicions d’accessibilitat. Malgrat aquesta renovació, els continguts bàsics de l’oferta formativa del Servei d’Urbanisme continuen vigents i tant necessaris com sempre. És per aquest motiu que ens plau presentar l’edició virtual del Curs sobre Protecció de la legalitat urbanística: Marc normatiu i principis bàsics d’actuació. Al llarg de les quatre sessions programades, que abordaran successivament els diferents blocs temàtics del reglament, es farà un repàs sistemàtic de la regulació normativa de cada bloc vinculant-los amb problemàtiques específiques que apareixen en el dia a dia de l’activitat desenvolupada des dels ajuntaments. Per aquesta edició s’ha habilitat un Aula Virtual en la que els ponents exposaran materials amb antelació a la sessió corresponent. Els assistents hauran d’accedir a l’Aula virtual per analitzar els casos i fer els comentaris i consultes oportunes amb la finalitat que en cada sessió de videoformació es puguin il·lustrar els continguts amb respostes concretes. Serà, per tant, obligatòria la participació activa a l’aula virtual i la presència a les videoformacions per tal d’obtenir els certificat d’assistència. Ponents Alfred Lacasa, advocat, Cap de Serveis Jurídics de l’Ajuntament de Granollers; Trini Capdevila, advocada, Cap de Serveis Jurídics de l’Ajuntament de Santpedor; Eva Jiménez, advocada i experta en Dret Administratiu i Urbanisme; Xavier Silvestre, Lletrat dels Serveis Jurídics Centrals de l’Ajuntament de Barcelona. Destinataris Tècnics municipals. Atesa l’orientació del curs, aquest va adreçat al personal de les administracions amb reduïts coneixements i experiència en la temàtica objecte del curs. Inscripcions ** Les places disponibles ja han estat exhaurides. Queda tancada la pre-inscripció. ** Per motius logístics i de dinàmica de la sessió el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds. Per afavorir la participació del màxim d’assistents es podrà limitar l’assistència al curs a una persona per ens local. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta. Es requereix validació/autorització a Gestforma de la persona Responsable Municipal de Formació a cada ens públic. Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins al dia 30 d’octubre mitjançant el següent enllaç. Programa (Aula Virtual: Materials de suport i fòrum) 1.- Intervenció en l’ús del sòl i en l’execució de les obres: llicències urbanístiques i comunicació prèvia. Professor: Alfred Lacasa. Divendres, 06 de novembre 12:30-14:00 Plataforma ZOOM 2.- El deure de conservació urbanística: Ordres d’execució, inspeccions tècniques d’edificis i supòsits de ruïna i figures connexes. Professora: Trini Capdevila. Divendres, 13 de novembre 12:30-14:00 Plataforma ZOOM 3.- Procediment de restauració de la legalitat urbanística vulnerada. Revisió de títols administratius habilitants nuls i anul·lables. Professora: Eva Giménez. Divendres, 20 de novembre 12:30-14:00 Plataforma ZOOM 4.- Procediment sancionador urbanístic: infraccions urbanístiques, responsabilitat i sancions. Professor: Xavier Silvestre. Divendres, 27 de novembre 12:30-14:00 Plataforma ZOOM nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba342610642 Seminari virtual (RE) Connectem-nos. Joves i professionals en el nou context social. Espai de diàleg intercultural. 2020-10-09 09:00:00 2020-10-09 13:00:00 Horari de l'Espai de Benvinguda i presentació del seminari: 9:30-9:45. Hi haurà la intervenció del Sr. Javier Silva, Diputat de delegat de Joventut i de la Sra. Laura Martinez Portell, Consellera delegada de Promoció Econòmica. https://www.diba.cat/web/agenda/-/seminari-virtual-re-connectem-nos.-joves-i-professionals-en-el-nou-context-social.-espai-de-di%C3%A0leg-intercultural. ZOOM ZOOM 1 diputat/diputada; Educació; Silva Pérez, Javier; Jornada diputatdiputada; educacio; silva_perez_javier; jornada <p><span style='font-size:12.0pt'><span style='font-family:&quot;Times New Roman&quot;,&quot;serif&quot;'>Sr. Javier Silva, Diputat de delegat de Joventut</span></span></p> <p><span style='font-size:12.0pt'><span style='font-family:&quot;Times New Roman&quot;,&quot;serif&quot;'>Sra. Laura Martinez Portell, Consellera delegada de Promoció Econòmica</span></span></p> <p>Dinamitzador: Alfredo Cohen, elParlante i Jessica González, QSL/Col·lectiu i+</p> <p>Elisabet Roca, educadora social de l’Espai Jove Can Jalpí de Pineda de Mar</p> <p>Fadhila Mammar, professional referent del treball amb joves en clau intercultural</p> <p>Carles Vila, professional referent del treball socieducatiu amb joves</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba343213502 Cloenda del circuit català de Natació 2020-10-19 00:00:00 2020-10-19 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/cloenda-del-circuit-catal%C3%A0-de-nataci%C3%B3 Edifici del Rellotge. Diputació de Barcelona. Escola Industrial 08029 Barcelona Edifici del Rellotge. Diputació de Barcelona. Escola Industrial 08029 Barcelona 1 diputat/diputada; Educació; Escudé Rodríguez, David diputatdiputada; educacio; escude_rodriguez_david 11:00 <p>David Escudé, diputat delegat d'Esports</p> <p>Eugeni Ballarín, president de la Federació Catalana de Natació</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba343213286 Consell Plenari Consorci Parc Agrari Baix Llobregat 2020-10-21 00:00:00 2020-10-21 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/consell-plenari-consorci-parc-agrari-baix-llobreg-6 Mitjans telemàtics, Microsoft Teams. Mitjans telemàtics, Microsoft Teams. 41.3362620,2.0907500 1 Territori i parcs naturals; Medi ambient; diputat/diputada; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Acció Climàtica i Transició Energètica; Tarin Canales, Josep; Reunió; general; Territori i Sostenibilitat territori_i_parcs_naturals; medi_ambient; diputatdiputada; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; accio_climatica_i_transicio_energetica; tarin_canales_josep; reunio; general; territori_i_sostenibilitat Inici a les 16:00h <p>Josep Tarín i Canales, <span style='color: rgb(51, 51, 51); font-size: 15.4px;'>diputat delegat de Mobilitat, Espais Naturals i Prevenció d'Incendis Forestals</span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba319041130 Firagran 2020 2020-10-07 10:00:00 2020-10-09 20:00:00 El Saló de la Gent Gran de Catalunya. https://www.diba.cat/web/agenda/-/firagr-2 Les Drassanes Reials de Barcelona Les Drassanes Reials de Barcelona 41.3766120,2.1762210 https://firagran.com/salo-de-la-gent-gran-de-catalunya/ 1 Entitats; Diputació; general entitats; diputacio; general FiraGran ofereix un gran ventall d’activitats, conferències, debats i informació adreçada a la gent gran de Catalunya. La Diputació de Barcelona, un any més, hi serà present. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba332052102 Postgrau “Persones amb discapacitat, drets socials i cultura de les capacitats (2020-2021)” 2020-05-04 00:00:00 2020-10-05 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/postgrau-persones-amb-discapacitat-drets-socials-i-cultura-de-les-capacitats-2020-2021- UB - Campus Mundet Passeig de la Vall d'Hebrón, 171 08035 Barcelona UB - Campus Mundet Passeig de la Vall d'Hebrón, 171 08035 Barcelona 41.4380330,2.1441860 1 Entitats; general entitats; general La Facultat d'Educació de la Universitat de Barcelona, ​​a través de la Unitat de Formació i Investigació (UFR) impulsa la primera edició de l'postgrau 'Persones amb discapacitat: Drets socials i cultura de les Capacitats', l'objectiu general estableix aprofundir, enfortir i aguditzar la visió crítica, la visió ètica i la visió pràctica en l'àmbit de la discapacitat. La formació acadèmica tindrà una durada d'un any acadèmic (2020/2021) i estableix una modalitat innovadora que permet combinar les tres modalitats de formació paral·lelament, presencial, en streaming simultàniament i online en format d'arxiu audiovisual. Aquesta metodologia permet compatibilitzar els estudis amb les activitats professionals i personals sempre que es mantingui un temps de dedicació constant, ja que la planificació de el curs s'adapta a les necessitats de cada participant. Objectius Conèixer, saber analitzar i comprendre els factors que determinen o possibiliten els processos d'inclusió social, i també saber detectar les situacions d'exclusió i d'aïllament que pot provocar qualsevol situació de discriminació per raó de discapacitat. Saber detectar, diagnosticar i establir mecanismes per fer front a les diferents situacions de discriminació múltiple a què s'enfronten diàriament dones i nenes amb discapacitat: discriminació interseccional. Conscienciar i treballar els prejudicis i les actituds de la societat envers les persones amb discapacitat. Saber visibilitzar els valors que aporten les persones amb discapacitat a la societat. Generar i compartir coneixement entre professionals, mitjançant eines, habilitats i recursos en processos de transferència i contratransferència en el context de les discapacitats des de la perspectiva de les intervencions socials i educatives. Per a més informació: Enllaç web UB Enllaç preinscripció Enllaç informació postgrau nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba343107089 Reunió amb l'Ajuntament de Viladecans 2020-10-14 13:00:00 2020-10-14 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-viladecans Microsoft TEAMS Microsoft TEAMS 1 Llorens Carbonell, Teresa; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Reunió llorens_carbonell_teresa; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; reunio A les 13:00 <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Elena Lledós- Gerenta de Serveis d’Igualtat i Ciutadania</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:12.0pt'><span style='line-height:107%'><span style='color:#252424'>Rosa Gallardo- Directora de Serveis de Ciutadania</span></span></span></span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span lang='ES' style='font-size:12.0pt'><span style='line-height:107%'>Encarna Luna Gato, Tècnica Plis, Pla local d'inclusió social</span></span><b> </b></span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span lang='ES' style='font-size:12.0pt'><span style='line-height:107%'>Marga Gómez Calero, Tècnica Dinamització gent gran </span></span><b><span style='font-size:12.0pt'><span style='line-height:107%'><span style='color:#666666'></span></span></span></b></span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span lang='ES' style='font-size:12.0pt'><span style='line-height:107%'>Barbara Vega Bautista , <span style='color:black'>Cap d'Unitat Promoció Social, Gent Gran i Dependències<br /> Serveis Socials</span></span></span><span lang='ES' style='font-size:12.0pt'><span style='line-height:107%'></span></span></span></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba343106887 Reunió amb la Junta del Servei d'Acompanyament en el Dol de la Catalunya Central 2020-10-14 12:00:00 2020-10-14 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-junta-del-servei-d-acompanyament-en-el-dol-de-la-catalunya-central Microsoft TEAMS Microsoft TEAMS 1 Llorens Carbonell, Teresa; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Reunió llorens_carbonell_teresa; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; reunio A les 12 <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Josep Muñoz- Gerent de Serveis de Benestar Social</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Carles Perarnau- Coordinador terapeuta</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Pepita Garriga- Tresorera</span></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba343104538 VolCAT 2020 2020-10-11 00:00:00 2020-10-11 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/volcat-2020 Parc Central d'Igualada. 08700 Igualada Parc Central d'Igualada. 08700 Igualada 1 Àrea d'Educació; diputat/diputada; Escudé Rodríguez, David area_deducacio; diputatdiputada; escude_rodriguez_david 13:15 <p>David Escudé, diputat delegat d'Esports</p> <p>Marc Castells, alcalde d'Igualada</p> <p>Patricia Illa, regidora d'Esports d'Igualada</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba343104822 3x3 FCBQ Ciutat de Barcelona 2020-10-11 00:00:00 2020-10-11 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/3x3-fcbq-ciutat-de-barcelona-1 CEM Mar Bella. Avinguda Litoral, 86. 08005 Barcelona CEM Mar Bella. Avinguda Litoral, 86. 08005 Barcelona 1 Àrea d'Educació; diputat/diputada; Escudé Rodríguez, David area_deducacio; diputatdiputada; escude_rodriguez_david <p>David Escudé, diputat delegat d'Esports</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba343106113 Reunió amb ajuntaments Besós 2020-10-14 13:00:00 2020-10-14 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-ajuntaments-bes%C3%B3s Reunió telemàtica via Teams Reunió telemàtica via Teams 1 diputat/diputada; Educació; Escudé Rodríguez, David diputatdiputada; educacio; escude_rodriguez_david <p>David Escudé, diputat delegat d'Esports</p> <p>Juan Fernández, 1r tinent alcalde de Badalona</p> <p>Daniel Salgado, regidor d'Esports de Santa Coloma de Gramenet</p> <p>Juan Carlos Ramos, regidor d'Esports de Sant Adrià del Besós</p> <p>Salvador Serratosa, regidor d'Esports de Montcada i Reixach</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba343091315 Reunió amb l'Ajuntament de Montcada i Reixac 2020-10-14 00:00:00 2020-10-14 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-montcada-i-reixac Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Echániz Sans, Juan; Àrea de Presidència; Presidència echaniz_sans_juan; area_de_presidencia; presidencia 11:00h <p>Juan Echániz, Coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> <p>Montse Tordera, Àrea d'Infraestructures i Espais Naturals de la Diputació de Barcelona</p> <p>Jordi Sánchez, President Àrea Territorial i 1r Tinent d'Alcaldessa de l'Ajuntament de Montcada i Reixac</p> <p>Marta Bunyesch, Coordinadora Àrea Territorial de l'Ajuntament de Montcada i Reixac</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba343089924 Comissió Executiva Consorci Parc Agrari Baix Llobregat 2020-10-20 00:00:00 2020-10-20 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/comissio-executiva-consorci-parc-agrari-baix-llobre-13 Mitjans telemàtics, Microsoft Teams. Mitjans telemàtics, Microsoft Teams. 41.3406670,2.0776600 1 Territori i parcs naturals; Medi ambient; Àrea d’Infraestructures i Territori; Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica; diputat/diputada; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Acció Climàtica i Transició Energètica; Pons i Vendrell, Pere; Tarin Canales, Josep; Reunió; general territori_i_parcs_naturals; medi_ambient; area_dinfraestructures_i_territori; area_daccio_climatica_i_transicio_energetica; diputatdiputada; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; accio_climatica_i_transicio_energetica; pons_i_vendrell_pere; tarin_canales_josep; reunio; general Inici a les 16:00h <p>President delegat de l'Àrea d'Infraestructures i Espais Naturals, Pere Pons i Vendrell</p> <p>Diputat delegat de Mobilitat, Espais Naturals i Prevenció d'Incendis Forestals, Josep Tarín i Canales</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba343074765 Reunió amb l'Associació Empresarial de l’Hospitalet i Baix Llobregat (AEBALL) 2020-10-13 00:00:00 2020-10-13 23:59:59 Reunió per tractar diferents temes de Desenvolupament Econòmic https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-aeball Recinte Maternitat - Pavelló Mestral 2a planta Recinte Maternitat - Pavelló Mestral 2a planta 41.3817360,2.1257890 1 Villamayor Caamaño, Javier; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Menor Cantador, Eva; Reunió; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Grup d'interès villamayor_caamano_javier; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; menor_cantador_eva; reunio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres A les 16h <p>Sra. Mª Rosa Fiol Fernández, vicepresidenta 3ª d'AEBALL</p> <p>Sra. Neus Olea, responsable del departament tècnic i relacions exteriors d'AEBALL</p> <p>Sra. Eva Menor, diputada presidenta de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç</p> <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea</p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='text-autospace:none'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:10.0pt'><span style='font-family:&quot;Tahoma&quot;,&quot;sans-serif&quot;'><span style='color:black'></span></span></span></span></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba343070865 Aproximació al marc jurídic del desenvolupament econòmic local en temps de Covid-19 i la seva aplicació 2020-11-16 09:00:00 2020-11-23 12:00:00 L'Oficina Tècnica d'Estratègies per al Desenvolupament Econòmic de la Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació organitza el webinar Aproximació al marc jurídic del desenvolupament econòmic local en temps de Covid-19 i la seva aplicació (EXT2020/1770), amb l¿objectiu de poder contextualitzar i emmarcar jurídicament l¿àmbit competencial de les entitats locals territorials en relació al desenvolupament econòmic i disposar d'informació dels casos d'aplicació real de competències en temps de COVID. https://www.diba.cat/web/agenda/-/aproximaci%C3%B3-al-marc-jur%C3%ADdic-del-desenvolupament-econ%C3%B2mic-local-en-temps-de-covid-19-i-la-seva-aplicaci%C3%B3 934 049 171 o.estrategiesde@diba.cat virtual virtual 1 Ajuntaments; Exposició virtual; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme ajuntaments; exposicio_virtual; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme <p>Personal Tècnic Especialista que treballa a les àrees de desenvolupament econòmic local dels ens locals.</p> 50 http://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=12374 Els objectius del curs són: Emmarcar jurídicament l'àmbit competencial de les entitats locals territorials en relació al desenvolupament econòmic. Disposar d'informació dels casos d'aplicació real de competències en temps de COVID nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba301091124 El Servei de Salut Pública participa al Congrés Mundial de Salut Pública 2020 2020-10-12 00:00:00 2020-10-17 23:59:59 'Public health for the future of humanity: analysis, advocacy, and action' https://www.diba.cat/web/agenda/-/16th-world-congress-on-public-health-20-1 Roma. Roma. https://wcph2020.com/ 1 Entitats; Salut pública; general; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona entitats; salut_publica; general; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona El Servei de Salut Pública presenta dos pòsters en el Congrés Mundial de Salut Pública que es celebra del 12 al 16 d’octubre a Roma, enguany en línia: Individual and local socioeconomic status: associations in adolescents’ health (Barcelona province), basat en els resultats les enquestes de salut a adolescents de 4t d’ESO, amb l’objectiu de donar a conèixer la influència que tenen els nivells socioeconòmic individual i del municipi, sobre els hàbits de salut dels adolescents. Cooking without parents que presenta els recursos de DIBA per a la promoció de l’alimentació saludable, així com l’evolució del programa “Cuina sense pares” des de la seva creació. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba342487719 El procés de digitalització d'un servei. Aplicació en l'àmbit de l'ocupació 2020-11-12 10:00:00 2020-11-12 12:00:00 La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs , en la modalitat virtual. La formació del personal tècnic esdevé un dels instruments del Servei de Mercat de Treball que permet la capacitació dels recursos humans que desenvolupen tasques d’orientació, prospecció d’empreses i/o intermediació laboral. Aquesta actuació, que forma part de l’assistència tècnica de la Diputació de Barcelona als municipis, pretén contribuir a la formació del personal de les entitats locals, compartir metodologies de treball i generar xarxa entre territoris. https://www.diba.cat/web/agenda/-/el-proc%C3%A9s-de-digitalitzaci%C3%B3-d-un-servei.-aplicaci%C3%B3-en-l-%C3%A0mbit-de-l-ocupaci%C3%B3 dominguezpm@diba.cat http://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=12001 1 Exposició virtual; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme exposicio_virtual; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme <p>Curs adreçat als ens locals de la província de Barcelona que desenvolupin funcions relacionades amb el desenvolupament econòmic local i l'ocupació o que tingui interès en aquesta matèria</p> 300 http://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=12001 L'objectiu és reflexionar sobre com afrontar un procés de digitalització per, després, focalitzar-nos en el cas concret de la digitalització d'un servei d'atenció a les persones en l'àmbit de l'ocupació i com fer aquesta transformació digital. Quines eines utilitzar per automatitzar els processos i quins nous rols hem de crear per donar el servei. Analitzar els resultats per millorar Inscripcions persones ens local Inscripcions resta de col·lectius nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba332237325 Com construir un pla d'acció público-privat amb impacte 2020-10-23 10:00:00 2020-10-23 12:00:00 La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs , en la modalitat virtual. La formació del personal tècnic esdevé un dels instruments del Servei de Mercat de Treball que permet la capacitació dels recursos humans que desenvolupen tasques d’orientació, prospecció d’empreses i/o intermediació laboral. Aquesta actuació, que forma part de l’assistència tècnica de la Diputació de Barcelona als municipis, pretén contribuir a la formació del personal de les entitats locals, compartir metodologies de treball i generar xarxa entre territoris. https://www.diba.cat/web/agenda/-/com-construir-un-pla-d-accio-publico-privat-amb-impacte dominguezpm@diba.cat Videoformació Videoformació 1 Ajuntaments; Exposició virtual; Economia i treball; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; general ajuntaments; exposicio_virtual; economia_i_treball; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; general <p style='text-align: justify;'><font face='Arial, sans-serif'><span style='font-size:14.6667px'>Curs adreçat als ens locals de la província de Barcelona que desenvolupin funcions relacionades amb el desenvolupament econòmic local i l'ocupació o que tingui interès en aquesta matèria.</span></font></p> 300 http://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=12000 Curs adreçat als ens locals de la província de Barcelona que desenvolupin funcions relacionades amb el desenvolupament econòmic local i l'ocupació o que tingui interès en aquesta matèria. Inscripcions persones ens local Inscripcions resta de col·lectius nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba332237780 Metodologies de reskilling de competències digitals per orientadors 2020-10-09 10:00:00 2020-10-09 12:00:00 La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs , en la modalitat virtual. La formació del personal tècnic esdevé un dels instruments del Servei de Mercat de Treball que permet la capacitació dels recursos humans que desenvolupen tasques d’orientació, prospecció d’empreses i/o intermediació laboral. Aquesta actuació, que forma part de l’assistència tècnica de la Diputació de Barcelona als municipis, pretén contribuir a la formació del personal de les entitats locals, compartir metodologies de treball i generar xarxa entre territoris. https://www.diba.cat/web/agenda/-/metodologies-de-reskilling-de-competencies-digitals-per-orientadors dominguezpm@diba.cat Videoformació Videoformació 1 Ajuntaments; Exposició virtual; Economia i treball; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; general ajuntaments; exposicio_virtual; economia_i_treball; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; general <p style='text-align: justify;'><font face='Arial, sans-serif'><span style='font-size:14.6667px'>Curs adreçat als ens locals de la província de Barcelona que desenvolupin funcions relacionades amb el desenvolupament econòmic local i l'ocupació o que tingui interès en aquesta matèria.</span></font></p> 300 http://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=12002 L'objectiu del curs és analitzar el repte que suposa per a les persones desenvolupar noves competències digitals i quin ha de ser el nou paper dels orientadors. Quines accions permeten adquirir les habilitats, els coneixements i les competències necessàries en el present i futur del treball. Inscripcions persones ens local Inscripcions resta de col·lectius nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba343061320 Jornades de salut i alimentació 2020 (Sessions virtuals) 2020-10-13 18:00:00 2020-10-13 23:59:59 Sessió 1. Efectes del confinament en l’estil de vida https://www.diba.cat/web/agenda/-/jornades-de-salut-i-alimentaci%C3%B3-2020-sessions-virtuals- https://www.mataro.cat/ca/temes/salut-publica/salut-publica/promocio-de-la-salut/projectes-transversals/jornades-de-salut-i-alimentacio-2020-sessions-virtuals 1 Salut pública; Jornades, congressos i seminaris; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona; Mataró salut_publica; jornades_congressos_i_seminaris; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona; mataro nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba343061337 Jornades de salut i alimentació 2020 (Sessions virtuals). Sessió 2 2020-10-15 18:00:00 2020-10-15 23:59:59 Sessió 2. Gestió emocional de la nova normalitat https://www.diba.cat/web/agenda/-/jornades-de-salut-i-alimentacio-2020-sessions-virtuals- https://www.mataro.cat/ca/temes/salut-publica/salut-publica/promocio-de-la-salut/projectes-transversals/jornades-de-salut-i-alimentacio-2020-sessions-virtuals 1 Salut pública; Jornades, congressos i seminaris; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona; Mataró salut_publica; jornades_congressos_i_seminaris; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona; mataro nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba343061380 Jornades de salut i alimentació 2020 (Sessions virtuals). Sessió 3 2020-10-20 18:00:00 2020-10-20 23:59:59 Sessió 3. La pandèmia des de primera línia. Què n'hem après? https://www.diba.cat/web/agenda/-/jornades-de-salut-i-alimentacio-2020-sessions-virtuals-sessio-2 https://www.mataro.cat/ca/temes/salut-publica/salut-publica/promocio-de-la-salut/projectes-transversals/jornades-de-salut-i-alimentacio-2020-sessions-virtuals 1 Salut pública; Jornades, congressos i seminaris; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona; Mataró salut_publica; jornades_congressos_i_seminaris; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona; mataro nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba343061410 Jornades de salut i alimentació 2020 (Sessions virtuals). Sessió 4 2020-10-29 18:00:00 2020-10-29 23:59:59 Sessió 4. Recerca en Covid19. On som i cap a on anem? https://www.diba.cat/web/agenda/-/jornades-de-salut-i-alimentacio-2020-sessions-virtuals-sessio-3 https://www.mataro.cat/ca/temes/salut-publica/salut-publica/promocio-de-la-salut/projectes-transversals/jornades-de-salut-i-alimentacio-2020-sessions-virtuals 1 Salut pública; Jornades, congressos i seminaris; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona; Mataró salut_publica; jornades_congressos_i_seminaris; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona; mataro nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba343001721 Dia Mundial de la Salut Mental 2020-10-10 00:00:00 2020-10-10 23:59:59 “Salut mental per a tothom: major inversió, major accés. Per a qualsevol persona, en qualsevol lloc”. Amb aquest lema es vol commemorar el 10 d’octubre el dia Mundial de la Salut Mental. https://www.diba.cat/web/agenda/-/dia-mundial-de-la-salut-mental-2 1 Diputació; Entitats; Salut pública; Esdeveniments; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona diputacio; entitats; salut_publica; esdeveniments; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona Un lema reivindicatiu i molt apropiat davant la situació de crisi sanitària que estem vivint en aquests moments i que tant està afectant a la salut mental de la nostra població. En el marc de la Salut mental, el Servei de Salut Pública ofereix als municipis de la província de Barcelona diferents recursos en l’àmbit de benestar emocional, i suport econòmic per activitats relacionades amb el tema, tallers educatius als instituts i materials per a mares i pares així com també per a la gent gran. Alhora, com a resposta a la COVID-19, la Diputació de Barcelona està reforçant aquesta línia, destinant més recursos, tant per personal tècnic municipal directament en forma de suport psicològic, així com també per a la ciutadania a través de decàlegs amb consells per a gaudir d’una bona salut mental. Enllaç a més informació, butlletí electrònic espaiS@lut. Diputació de Barcelona. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba342947073 Acte de Lliurament de Premis Barcelona New Economy Week (BNEW) 2020-10-09 00:00:00 2020-10-09 23:59:59 Per Delegació de Presidència, assistirà la Sra. Eva Menor, diputada presidenta de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç https://www.diba.cat/web/agenda/-/acte-de-lliurament-de-premis-barcelona-new-economy-week-bnew- Estació de França (Av. Marquès de l'Argentera, s/n - 08003 Barcelona) Estació de França (Av. Marquès de l'Argentera, s/n - 08003 Barcelona) 41.3841530,2.1864910 1 Villamayor Caamaño, Javier; Esdeveniments; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Menor Cantador, Eva; Lliurament de premis; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona villamayor_caamano_javier; esdeveniments; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; menor_cantador_eva; lliurament_de_premis; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona A les 10.30h <p>Sa Majestat el Rei Felip VI</p> <p>Sr. Pedro Sánchez, president del Govern espanyol</p> <p>Sr. Pere Navarro, delegat especial de l'Estat del Consorci Zona Franca</p> <p>Sra. Blanca Sorigué, directora General del Consorci Zona Franca</p> <p>I d'altres autoritats, assistents i conferenciants als debats i panels enmarcats en els cinc sectors del BNEW</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba342986808 Webinar Incidència del COVID-19 en les activitats 2020-11-12 10:00:00 2020-11-12 12:00:00 L'Oficina d'Activitats de la Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats presenta aquesta acció formativa específica sobre l’àmbit de la gestió d’activitats. https://www.diba.cat/web/agenda/-/webinar-incid%C3%A8ncia-del-covid-19-en-les-activitats 1 Objectiu Taula Rodona amb la participació de municipis i consells comarcals amb l’objectiu de compartir experiències sobre: - Situacions concretes relacionades amb la incidència del COVID-19 - Gestió del cessament de les activitats amb motiu del COVID-19 - Actuacions dels municipis per facilitar l’activació de l’activitat econòmica Destinataris Càrrecs polítics, tècnics i administratius dels ajuntaments i consells comarcals. Inscripcions i programa El període d'inscripció es tancarà un cop s'hagin esgotat les places ofertades, o en tot cas, 10 dies abans de l'inici del curs. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat; les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds. Podeu fer efectives les vostres inscripcions al següent enllaç. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba342648422 Sessions Col·lectives 9a edició especial COVID-19 programa Accelera el Creixement (Grup B) 2020-10-22 16:00:00 2020-10-22 18:00:00 Com a CLSE participant del programa Accelera el Creixement, 9a edició, us informem de les properes dates de les sessions col·lectives de la Fase 2 programades per a les empreses. https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessions-col-lectives-9a-edicio-especial-covid-19-programa-accelera-el-creixement-grup-2 934 022 831 stp.accelera@diba.cat virtual virtual 1 Ajuntaments; Exposició virtual; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme ajuntaments; exposicio_virtual; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme <p><span style='font-size:11.0pt'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,&quot;sans-serif&quot;'><font face='Arial, sans-serif'><span style='font-size:14.6667px'>Curs adreçat als ens locals de la província de Barcelona que desenvolupin funcions relacionades amb el desenvolupament econòmic local i l'ocupació o que tingui interès en aquesta matèria.</span></font></span></span></p> Aquestes sessions col·lectives inicials d’estratègia empresarial es realitzaran en format virtual a través de la plataforma Zoom en 3 sessions de 2 hores. Les 50 empreses es dividiran en 2 grups de 25 per tal de poder treballar millor les dinàmiques de grups. Els grups amb els horaris són: GRUP A: Dimarts 6, 13 i 20 d’octubre en horari de matí de 9 a 11 hores. GRUP B: Dijous 8, 15 i 22 d’octubre en horari de tarda de 16 a 18 hores. Tots els CLSE que teniu alguna empresa del vostre territori participant en el programa sereu convidats a participar en les activitats d’aquesta edició per a què sigueu coneixedors de tot allò que es realitza, de forma que pugueu fer un seguiment de les accions que realitza l’empresa. L’assistència es voluntària. També anireu rebent convocatòries de les properes masterclasses. Per favor, en el cas que hi estigueu interessats confirmeu la vostra assistència a l'adreça de correu electrònic: stp.accelera@diba.cat. i segons el grup que hagi escollit l’empresa us confirmarem les dates. Agraïm la vostra atenció i per qualsevol aclariment restem a la vostra disposició. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba342648295 Sessions Col·lectives 9a edició especial COVID-19 programa Accelera el Creixement (Grup B) 2020-10-15 16:00:00 2020-10-15 18:00:00 Com a CLSE participant del programa Accelera el Creixement, 9a edició, us informem de les properes dates de les sessions col·lectives de la Fase 2 programades per a les empreses. https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessions-col-lectives-9a-edicio-especial-covid-19-programa-accelera-el-creixement-grup-b- 934 022 831 stp.accelera@diba.cat virtual virtual 1 Ajuntaments; Exposició virtual; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme ajuntaments; exposicio_virtual; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme <p><span style='font-size:11.0pt'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,&quot;sans-serif&quot;'><font face='Arial, sans-serif'><span style='font-size:14.6667px'>Curs adreçat als ens locals de la província de Barcelona que desenvolupin funcions relacionades amb el desenvolupament econòmic local i l'ocupació o que tingui interès en aquesta matèria.</span></font></span></span></p> Aquestes sessions col·lectives inicials d’estratègia empresarial es realitzaran en format virtual a través de la plataforma Zoom en 3 sessions de 2 hores. Les 50 empreses es dividiran en 2 grups de 25 per tal de poder treballar millor les dinàmiques de grups. Els grups amb els horaris són: GRUP A: Dimarts 6, 13 i 20 d’octubre en horari de matí de 9 a 11 hores. GRUP B: Dijous 8, 15 i 22 d’octubre en horari de tarda de 16 a 18 hores. Tots els CLSE que teniu alguna empresa del vostre territori participant en el programa sereu convidats a participar en les activitats d’aquesta edició per a què sigueu coneixedors de tot allò que es realitza, de forma que pugueu fer un seguiment de les accions que realitza l’empresa. L’assistència es voluntària. També anireu rebent convocatòries de les properes masterclasses. Per favor, en el cas que hi estigueu interessats confirmeu la vostra assistència a l'adreça de correu electrònic: stp.accelera@diba.cat. i segons el grup que hagi escollit l’empresa us confirmarem les dates. Agraïm la vostra atenció i per qualsevol aclariment restem a la vostra disposició. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba342648268 Sessions Col·lectives 9a edició especial COVID-19 programa Accelera el Creixement (Grup B) 2020-10-08 16:00:00 2020-10-08 18:00:00 Com a CLSE participant del programa Accelera el Creixement, 9a edició, us informem de les properes dates de les sessions col·lectives de la Fase 2 programades per a les empreses. https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessions-col-lectives-9a-edicio-especial-covid-19-programa-accelera-el-creixement-grup-1 934 022 831 stp.accelera@diba.cat virtual virtual 1 Ajuntaments; Exposició virtual; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme ajuntaments; exposicio_virtual; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme <p><span style='font-size:11.0pt'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,&quot;sans-serif&quot;'><font face='Arial, sans-serif'><span style='font-size:14.6667px'>Curs adreçat als ens locals de la província de Barcelona que desenvolupin funcions relacionades amb el desenvolupament econòmic local i l'ocupació o que tingui interès en aquesta matèria.</span></font></span></span></p> Aquestes sessions col·lectives inicials d’estratègia empresarial es realitzaran en format virtual a través de la plataforma Zoom en 3 sessions de 2 hores. Les 50 empreses es dividiran en 2 grups de 25 per tal de poder treballar millor les dinàmiques de grups. Els grups amb els horaris són: GRUP A: Dimarts 6, 13 i 20 d’octubre en horari de matí de 9 a 11 hores. GRUP B: Dijous 8, 15 i 22 d’octubre en horari de tarda de 16 a 18 hores. Tots els CLSE que teniu alguna empresa del vostre territori participant en el programa sereu convidats a participar en les activitats d’aquesta edició per a què sigueu coneixedors de tot allò que es realitza, de forma que pugueu fer un seguiment de les accions que realitza l’empresa. L’assistència es voluntària. També anireu rebent convocatòries de les properes masterclasses. Per favor, en el cas que hi estigueu interessats confirmeu la vostra assistència a l'adreça de correu electrònic: stp.accelera@diba.cat. i segons el grup que hagi escollit l’empresa us confirmarem les dates. Agraïm la vostra atenció i per qualsevol aclariment restem a la vostra disposició. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba342648018 Sessions Col·lectives 9a edició especial COVID-19 programa Accelera el Creixement (Grup A) 2020-10-13 09:00:00 2020-10-13 11:00:00 Com a CLSE participant del programa Accelera el Creixement, 9a edició, us informem de les properes dates de les sessions col·lectives de la Fase 2 programades per a les empreses. https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessions-col-lectives-9a-edicio-especial-covid-19-programa-accelera-el-creixement-grup-a-duplica-0 934 022 831 stp.accelera@diba.cat virtual virtual 1 Ajuntaments; Exposició virtual; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme ajuntaments; exposicio_virtual; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme <p><span style='font-size:11.0pt'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,&quot;sans-serif&quot;'><font face='Arial, sans-serif'><span style='font-size:14.6667px'>Curs adreçat als ens locals de la província de Barcelona que desenvolupin funcions relacionades amb el desenvolupament econòmic local i l'ocupació o que tingui interès en aquesta matèria.</span></font></span></span></p> Aquestes sessions col·lectives inicials d’estratègia empresarial es realitzaran en format virtual a través de la plataforma Zoom en 3 sessions de 2 hores. Les 50 empreses es dividiran en 2 grups de 25 per tal de poder treballar millor les dinàmiques de grups. Els grups amb els horaris són: GRUP A: Dimarts 6, 13 i 20 d’octubre en horari de matí de 9 a 11 hores. GRUP B: Dijous 8, 15 i 22 d’octubre en horari de tarda de 16 a 18 hores. Tots els CLSE que teniu alguna empresa del vostre territori participant en el programa sereu convidats a participar en les activitats d’aquesta edició per a què sigueu coneixedors de tot allò que es realitza, de forma que pugueu fer un seguiment de les accions que realitza l’empresa. L’assistència es voluntària. També anireu rebent convocatòries de les properes masterclasses. Per favor, en el cas que hi estigueu interessats confirmeu la vostra assistència a l'adreça de correu electrònic: stp.accelera@diba.cat. i segons el grup que hagi escollit l’empresa us confirmarem les dates. Agraïm la vostra atenció i per qualsevol aclariment restem a la vostra disposició. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba342648006 Sessions Col·lectives 9a edició especial COVID-19 programa Accelera el Creixement (Grup A) 2020-10-20 09:00:00 2020-10-20 11:00:00 Com a CLSE participant del programa Accelera el Creixement, 9a edició, us informem de les properes dates de les sessions col·lectives de la Fase 2 programades per a les empreses. https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessions-col-lectives-9a-edicio-especial-covid-19-programa-accelera-el-creixement-grup-a- 934 022 831 stp.accelera@diba.cat virtual virtual 1 Ajuntaments; Exposició virtual; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme ajuntaments; exposicio_virtual; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme <p><span style='font-size:11.0pt'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,&quot;sans-serif&quot;'><font face='Arial, sans-serif'><span style='font-size:14.6667px'>Curs adreçat als ens locals de la província de Barcelona que desenvolupin funcions relacionades amb el desenvolupament econòmic local i l'ocupació o que tingui interès en aquesta matèria.</span></font></span></span></p> Aquestes sessions col·lectives inicials d’estratègia empresarial es realitzaran en format virtual a través de la plataforma Zoom en 3 sessions de 2 hores. Les 50 empreses es dividiran en 2 grups de 25 per tal de poder treballar millor les dinàmiques de grups. Els grups amb els horaris són: GRUP A: Dimarts 6, 13 i 20 d’octubre en horari de matí de 9 a 11 hores. GRUP B: Dijous 8, 15 i 22 d’octubre en horari de tarda de 16 a 18 hores. Tots els CLSE que teniu alguna empresa del vostre territori participant en el programa sereu convidats a participar en les activitats d’aquesta edició per a què sigueu coneixedors de tot allò que es realitza, de forma que pugueu fer un seguiment de les accions que realitza l’empresa. L’assistència es voluntària. També anireu rebent convocatòries de les properes masterclasses. Per favor, en el cas que hi estigueu interessats confirmeu la vostra assistència a l'adreça de correu electrònic: stp.accelera@diba.cat. i segons el grup que hagi escollit l’empresa us confirmarem les dates. Agraïm la vostra atenció i per qualsevol aclariment restem a la vostra disposició. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba342647977 Sessions Col·lectives 9a edició especial COVID-19 programa Accelera el Creixement (Grup A) 2020-10-06 09:00:00 2020-10-06 11:00:00 Com a CLSE participant del programa Accelera el Creixement, 9a edició, us informem de les properes dates de les sessions col·lectives de la Fase 2 programades per a les empreses. https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessions-col%C2%B7lectives-9a-edici%C3%B3-especial-covid-19-programa-accelera-el-creixement 934 022 831 stp.accelera@diba.cat virtual virtual 1 Ajuntaments; Exposició virtual; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme ajuntaments; exposicio_virtual; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme <p><font face='Arial, sans-serif'><span style='font-size: 14.6667px;'>Curs adreçat als ens locals de la província de Barcelona que desenvolupin funcions relacionades amb el desenvolupament econòmic local i l'ocupació o que tingui interès en aquesta matèria.</span></font></p> Aquestes sessions col·lectives inicials d’estratègia empresarial es realitzaran en format virtual a través de la plataforma Zoom en 3 sessions de 2 hores. Les 50 empreses es dividiran en 2 grups de 25 per tal de poder treballar millor les dinàmiques de grups. Els grups amb els horaris són: GRUP A: Dimarts 6, 13 i 20 d’octubre en horari de matí de 9 a 11 hores. GRUP B: Dijous 8, 15 i 22 d’octubre en horari de tarda de 16 a 18 hores. Tots els CLSE que teniu alguna empresa del vostre territori participant en el programa sereu convidats a participar en les activitats d’aquesta edició per a què sigueu coneixedors de tot allò que es realitza, de forma que pugueu fer un seguiment de les accions que realitza l’empresa. L’assistència es voluntària. També anireu rebent convocatòries de les properes masterclasses. Per favor, en el cas que hi estigueu interessats confirmeu la vostra assistència a l'adreça de correu electrònic: stp.accelera@diba.cat. i segons el grup que hagi escollit l’empresa us confirmarem les dates. Agraïm la vostra atenció i per qualsevol aclariment restem a la vostra disposició. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-22 15:26
agendadiba342981426 Tractament Maternitat-2020-10-16 2020-10-16 00:00:00 2020-10-17 23:59:59 Tractament enfront la processionària https://www.diba.cat/web/agenda/-/tractament-maternitat-2020-10-16 Recinte Maternitat, Travessera de les Corts, 131-159, Barcelona Recinte Maternitat, Travessera de les Corts, 131-159, Barcelona 1 Salut pública; general; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona salut_publica; general; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona 22:00 a 06:00 Informació sobre el tractament Empresa: FITOPATOLOGIA I NATURA, S.L Productes utilitzats: SADITRINA ULV MICRO (Cipermetrin 0,35% [UL] P/V) Mètode d'aplicació: polvorització i atomització Termini de seguretat: deixar transcórrer unes hores i, en qualsevol cas, fins que l’arbre deixi de gotejar COVID-19 L'empresa haurà de seguir el seu protocol per evitar la propagació de la COVID-19, a més de les instruccions que pugui establir la Diputació de Barcelona als seus centres de treball. Mesures de precaució No estarà permès l'accés de persones alienes a l'empresa aplicadora a les zones tractades. Retirar de la zona tractada els aliments, begudes, objectes personals o animals domèstics que puguin exposar-se al producte utilitzat. Tancament de les portes i finestres, així com de les entrades dels sistemes de ventilació i climatització que es trobin prop de les zones tractades. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-22 15:26
Estadístiques 2024
Agenda electes

Mitjana 2024: 24,96 consultes/dia

Sabies que...?

...pots personalitzar les consultes a la API amb diversos filtres?

La API ofereix tant filtres per modificar la cerca de les dades (operadors LIKE, AND, OR...) com filtres per tractar-ne el retorn (paginació, ordenació...).

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/puntesports/camp-all-like/poliesportiu/ord-adreca_nom/desc