ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba408932954 Consells pràctics que ens fan la vida més fàcil, mobilitat segura i prevenció de caigudes [Puig-Reig] 2024-04-17 17:00:00 2024-04-17 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/consells-practics-que-ens-fan-la-vida-mes-facil-mobilitat-segura-i-prevencio-de-caigudes-puig-reig- Casal de la Gent Gran Sala d'actes Dr. Llaveries Carrer Joan Maragall, 6, Puig-Reig Casal de la Gent Gran Sala d'actes Dr. Llaveries Carrer Joan Maragall, 6, Puig-Reig 41.9756950,1.8781920 https://www.diba.cat/documents/130988625/399043631/teleassitencia_mobilitat_llar_CAT_WEB_v2.pdf/4bc16c7a-9d4a-d030-10c2-c0b5d580b504?t=1698397920242 1 A portada a_portada Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat. Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. Activitat gratuïta, per a més informació consulta al teu ajuntament. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 15:47
agendadiba408930339 Reunió amb Sien Consulting - agenda Soledad Bravo-reunió 2024-03-22 09:00:00 2024-03-22 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-sien-consulting-agenda-soledad-bravo-reunio 934 022 975 trigueroam@diba.cat Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3817156,2.1257242 1 Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Ramírez Pierna, Luis; Reunió; Grup d'interès turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; ramirez_pierna_luis; reunio; grup_dinteres <p>Per part de SEIN Consulting:</p> <p>- Pere LLoret, consultor</p> <p>Per part de la Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</p> <p>- Lluís Ramírez, director de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius</p> <p>- Xavier Font, cap de l'Oficina Tècnica de Turisme</p> <p>- Javier Gimenez, subdirector de Desenvolupament de Sistemes d'Informació</p> Tema: Ajudes PID DIBA nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 21:37
agendadiba408853422 Reunió amb el Dr. Javier Lafuente, rector de la UAB - agenda Eva Menor - reunió 2024-03-21 16:00:00 2024-03-21 17:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-el-dr-javier-lafuente-rector-de-la-uab-agenda-eva-menor-reunio Edifici Rectorat - despatx A/2004, 2a planta (Plaça Acadèmica, Campus de la UAB, 08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) Edifici Rectorat - despatx A/2004, 2a planta (Plaça Acadèmica, Campus de la UAB, 08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) 41.5037571,2.1008603 1 Alvarez Jurado, Anna; Exposició presencial (dades bàsiques); Economia i treball; diputat/diputada; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Menor Cantador, Eva; Pumares Carceller, Roger; Reunió; Cerdanyola del Vallès alvarez_jurado_anna; exposicio_presencial_dades_basiques; economia_i_treball; diputatdiputada; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; menor_cantador_eva; pumares_carceller_roger; reunio; cerdanyola_del_valles <p>Eva Menor, presidenta delegada de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Anna Álvarez, coordinadora de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Roger Pumares, gerent de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació</p> <p>Javier Lafuente, rector de la Universitat Autònoma de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 21:37
agendadiba408633718 Coneix el Servei Local de Teleassistència [Santa Eugènia de Berga] 2024-05-31 10:30:30 2024-05-31 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/coneix-el-servei-local-de-teleassistencia-santa-eugenia-de-berga- Centre de dia C/ Escoles s/n, Santa Eugènia de Berga Centre de dia C/ Escoles s/n, Santa Eugènia de Berga 41.9022400,2.2851190 https://www.diba.cat/documents/130988625/373166414/GENERIC-CAT_LF.pdf/81accc8c-b8ca-c1fc-987e-e5af2e0cb362?t=1659000808648 1 A portada a_portada Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat. Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. Activitat gratuïta, per a més informació consulta al teu ajuntament. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 21:37
agendadiba406552601 Coneix el Servei Local de Teleassistència [Vilafranca del Penedès] 2024-03-19 10:30:30 2024-03-19 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/coneix-el-servei-local-de-teleassistencia-vilafranca-4 CAP Alt Penedès. Plaça Penedès, 1 4a planta, Vilafranca del Penedès. CAP Alt Penedès. Plaça Penedès, 1 4a planta, Vilafranca del Penedès. 41.3445380,1.6996800 https://www.diba.cat/documents/130988625/373166414/GENERIC-CAT_LF.pdf/81accc8c-b8ca-c1fc-987e-e5af2e0cb362?t=1659000808648 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat. Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu teleassistencia@diba.cat Activitat gratuïta, per a més informació consulta al teu ajuntament. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba406552361 Mantenir una ment activa [Sant Quirze de Besora] 2024-03-19 11:00:00 2024-03-19 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/mantenir-una-ment-activa-sant-quirze-de-besora- Cooperativa , C/ Joan Baptista Espadaler, 1, Sant Quirze de Besora Cooperativa , C/ Joan Baptista Espadaler, 1, Sant Quirze de Besora 42.0997020,2.2218230 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat. Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu teleassistencia@diba.cat Activitat gratuïta, per a més informació consulta al teu ajuntament. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba408274822 Coneix el Servei Local de Teleassistència [Santa Fe del Penedès] 2024-03-21 16:30:30 2024-03-21 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/santa-fe-del-penedes Esplai de la Gent Gran de Santa Fe del Penedès 1a planta del Centre Cívic, carrer de les escoles, s/n, Santa Fe del Penedès. Esplai de la Gent Gran de Santa Fe del Penedès 1a planta del Centre Cívic, carrer de les escoles, s/n, Santa Fe del Penedès. 41.3837330,1.7192920 https://www.diba.cat/documents/130988625/373166414/GENERIC-CAT_LF.pdf/81accc8c-b8ca-c1fc-987e-e5af2e0cb362?t=1659000808648 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat. Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. Activitat gratuïta, per a més informació consulta al teu ajuntament. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba405264974 Internet, xarxes socials i tràmits en línia [L'Hospitalet de Llobregat] 2024-03-19 11:00:00 2024-03-19 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/internet-xarxes-socials-i-tramits-en-linia-l-hospitalet-de-llobregat-2 Casal Avis C/ plaça dels avis 12. Hospitalet de Llobregat Casal Avis C/ plaça dels avis 12. Hospitalet de Llobregat 41.3659630,2.1266570 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat. Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu teleassistencia@diba.cat Activitat gratuïta, per a més informació consulta al teu ajuntament. nominatim/OK Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba408915559 Acte Pla transversal de Gènere de l'Arxiu General de la Diputació de Barcelona-agenda diputada Raquel Albiol i Gilabert, coordinadora Montse Nieto Méndez i Gerenta Elena Lledós Monsó 2024-03-19 10:00:00 2024-03-19 12:30:30 https://www.diba.cat/web/agenda/-/acte-pla-transversal-de-genere-de-l-arxiu-general-de-la-diputacio-de-barcelona-agenda-diputada-raquel-albiol-i-gilabert-coordinadora-montse-nieto-mendez-i-gerenta-elena-lledos-monso Carrer Sant Pere Més Baix 7, 08003 Barcelona Carrer Sant Pere Més Baix 7, 08003 Barcelona 41.0000000,2.0000000 1 Nieto Méndez, Montse; Àrea de Feminismes i Igualtat; diputat/diputada; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Feminismes i Igualtat; Albiol i Gilabert, Raquel; Martínez-Alonso Camps, José Luís; Lledós Monsó, Elena nieto_mendez_montse; area_de_feminismes_i_igualtat; diputatdiputada; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; feminismes_i_igualtat; albiol_i_gilabert_raquel; martinezalonso_camps_jose_luis; lledos_monso_elena <p>Sra. Raquel Albiol i Gilabert, vicepresidenta cinquena i presidenta delegada Àrea de Feminismes i Igualtat</p> <p>Sra. Montse Nieto Méndez, coordinadora Àrea de Feminismes i Igualtat</p> <p>Sr. Jose Luis Martínez-Alonso Camps, director dels Serveis de Secretaria, Adjunta a la Secretaria</p> <p>Sra. Elena Lledós Monsó, gerenta de serveis d'Igualtat i Ciutadania</p> <p>Sra. Anna Cabó Cardona, directora de la consultora de gènere LaGroc</p> <p>Sra. Remei Perpinyà Morera, professora titular de la Universitat Autònoma de Barcelona i de l’Escola Superior d’Arxivística i Gestió de Documents (ESAGED)</p> <p>Sra. Olimpia López Rodríguez, responsable de l’Arquivo Xeral Territorial da Xunta de Galicia en Lugo, presidenta de BAMAD-Galicia i autora de l’Informe sobre els arxius públics de Galicia. Una perspectiva de gènere i feminista.</p> Acte Pla transversal de Gènere de l'Arxiu General de la Diputació de Barcelona nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 21:37
agendadiba408906259 Tractament Recinte Maternitat-2024-03-25 2024-03-25 00:00:00 2024-03-27 23:59:59 Morrut de les palmeres https://www.diba.cat/web/agenda/-/tractament-recinte-maternitat-24-03-25 Recinte Maternitat, Travessera de les Corts, 131-159, Barcelona Recinte Maternitat, Travessera de les Corts, 131-159, Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Salut pública; general; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona salut_publica; general; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona 07:00 a 15:00 Empresa: ARBORICULTURA URBANA I PAISATGE, S.L. Tipus de tractament: morrut de les palmeres Productes utilitzats: EPIK (acetamiprid 20 %) Mètode d'aplicació: inundació Termini de seguretat: fins que la planta deixi de gotejar, i en tot cas fins 24 h després de l’aplicació A més a més de les mesures preventives indicades per l'aplicador, s'hauran de considerar les següents: COVID-19 L'empresa haurà de seguir el seu protocol per evitar la propagació de la COVID-19, a més de les instruccions que pugui establir la Diputació de Barcelona als seus centres de treball. Mesures de precaució No estarà permès l'accés de persones alienes a l'empresa aplicadora a les zones tractades. Retirar de la zona tractada els aliments, begudes, objectes personals o animals domèstics que puguin exposar-se al producte utilitzat. Tancament de les portes i finestres, així com de les entrades dels sistemes de ventilació i climatització que es trobin prop de les zones tractades. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 21:37
agendadiba408847671 Tractament Recinte Torribera 2024-03-28 2024-03-28 00:00:00 2024-03-29 23:59:59 Alzines (Fongs) https://www.diba.cat/web/agenda/-/tractament-recinte-torribera-2024-03-28 Recinte Torribera, Avda. Prat de la Riba, 171, Santa Coloma de Gramenet Recinte Torribera, Avda. Prat de la Riba, 171, Santa Coloma de Gramenet 41.3955350,2.1575980 1 Salut pública; general; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona salut_publica; general; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona 23:00-05:00 Empresa: FITOPATOLOGIA I NATURA, S.L.. Tipus de tractament: Alzines (Fongs) Productes utilitzats: ALIETTE WG (Fosetil-AL 80%) Mètode d'aplicació: Polvorització Termini d’espera: Fins que l’arbre deixi de gotejar A més a més de les mesures preventives indicades per l'aplicador, s'hauran de considerar les següents: COVID-19 L'empresa haurà de seguir el seu protocol per evitar la propagació de la COVID-19, a més de les instruccions que pugui establir la Diputació de Barcelona als seus centres de treball. A més de les mesures preventives indicades per l'aplicador, s'hauran de considerar les següents: Retirar de la zona tractada els aliments, begudes, objectes personals o animals domèstics que puguin exposar-se al producte utilitzat. Tancar portes, finestres i sistemes de ventilació dels edificis, durant el tractament. Treure animals i aliments de les finestres i balcons Telèfon de l'Institut Nacional de Toxicologia (91 562 04 20). nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 21:37
agendadiba408854124 Tractament Recinte Torribera 2024-03-28__ 2024-03-28 00:00:00 2024-03-29 23:59:59 Insecticida i fungicida per evitar l’assecada de xiprers https://www.diba.cat/web/agenda/-/tractament-recinte-torribera-2024-03-28-1 Recinte Torribera, Avda. Prat de la Riba, 171, Santa Coloma de Gramenet Recinte Torribera, Avda. Prat de la Riba, 171, Santa Coloma de Gramenet 41.3955350,2.1575980 1 Salut pública; general; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona salut_publica; general; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona 23:00-05:00 Empresa: FITOPATOLOGIA I NATURA, S.L. Tipus de tractament: Insecticida i fungicida per evitar l’assecada de xiprers Productes utilitzats: ALIETTE WG (Fosetil-AL 80%), DECIS PROTECH (Deltametrin 1,5%), ATOMINAL 10EC (Piriproxifen 10%), Basfoliar (adobs orgànics) Mètode d'aplicació: Polvorització Termini d’espera: Fins que l’arbre deixi de gotejar A més a més de les mesures preventives indicades per l'aplicador, s'hauran de considerar les següents: COVID-19 L'empresa haurà de seguir el seu protocol per evitar la propagació de la COVID-19, a més de les instruccions que pugui establir la Diputació de Barcelona als seus centres de treball. A més de les mesures preventives indicades per l'aplicador, s'hauran de considerar les següents: Retirar de la zona tractada els aliments, begudes, objectes personals o animals domèstics que puguin exposar-se al producte utilitzat. Tancar portes, finestres i sistemes de ventilació dels edificis, durant el tractament. Treure animals i aliments de les finestres i balcons Telèfon de l'Institut Nacional de Toxicologia (91 562 04 20). nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 21:37
agendadiba408903738 Comissió Territorial Urbanisme Catalunya Central 2024-03-22 00:00:00 2024-03-22 23:59:59 L’àmbit d’actuació de la Comissió Territorial d'Urbanisme de la Catalunya Central comprèn les comarques del Bages, el Berguedà, el Moianès, Osona, el Solsonès i el Lluçanès i vuit municipis següents de l'Alta Anoia: Calaf, Calonge de Segarra, Castellfollit de Riubregós, els Prats de Rei, Pujalt, Sant Martí Sesgueioles, Sant Pere Sallavinera i Vecian https://www.diba.cat/web/agenda/-/comissio-territorial-urbanisme-catalunya-central 93 402 27 24 a.uhru@diba.cat Plaça del Salt, num 2 de Manresa Plaça del Salt, num 2 de Manresa 41.7235586,1.8287900 1 Sanz Sánchez, Rosa; Urbanisme i habitatge; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Personal directiu professional; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Reunió; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; 11 - Ciutats i comunitats sostenibles sanz_sanchez_rosa; urbanisme_i_habitatge; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; personal_directiu_professional; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; reunio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; 11__ciutats_i_comunitats_sostenibles De 09:00 h a 11:30 h <p style='text-align: justify;'>President: el secretari de Territori, Urbanisme i Agenda Urbana Francesc Sutrias i Grau. </p> <p>Vocals:<br /> a) Una persona en representació de la Direcció General d’Ordenació del Territori, Urbanisme i Arquitectura: Agustí Serra i Monté<br /> b) El cap del Servei Territorial d'Urbanisme: Anna Comellas Jodar.<br /> c) La persona titular de la delegació territorial del Govern de la Generalitat: Montserrat Barniol i Carcasona.<br /> d) La persona titular de la direcció dels serveis territorials: David-Aaron López i Martí.<br /> e) Tres persones en representació del Departament de Territori en matèria d’urbanisme:Josep Armengol Tatjé, Josep Cases Miralles i Daniel José Gallego i Martínez.<br /> f) Una persona en representació del Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural en matèria de medi ambient: Laura Fonts Torres. <br /> g) Una persona de cadascun dels departaments de la Generalitat que tinguin competència en alguna de les matèries següents o en diverses: agricultura, medi natural, cultura, comerç, demarcació territorial, energia, habitatge, indústria, mobilitat, ordenació del territori, patrimoni cultural, protecció civil, salut, turisme, ensenyament i patrimoni immobiliari de la Generalitat: Manel Armengol Vilar, Maria Teresa Clotet Masana, Francesc Serra Sellarés, Ferran Octavi Martínez Verdú, Elena Roca Rosés, Alba Oms Llobet, Glòria Brugués Brugués, Joan Manuel Espuelas Puigdollers.<br /> h) Vuit persones, membres dels ens locals, designades per els organitzacions associatives d'entitats locals més representatives de Catalunya: Josep Casassas i Jordà i Albert Corberó Aymerich.<br /> i) Una persona en representació de la Diputació de Barcelona: Rosa Sanz Sánchez<br /> j) Dotze persones d’un reconegut prestigi professional o acadèmic en matèria d’urbanisme, d’habitatge i de medi ambient: Alba Xarpell Serracanta, Lluís Oriols Rodríguez, Rogeli Montoliu Casals, Miquel Morell i Deltell, Salvador Soler Casacuberta, Aleix Cervantes López, Jordi Barot Arqued, Joan Casas Casanovas, Marta Gómez Pons, Jordi Vall Droguet, Josep Claret Arimany, Josep Donés Barcons.</p> <p>Estanislau Vidal-Folch de Balanzó, designat per l’Administració general de l’Estat amb veu i sense vot.</p> <p>Secretària: Lourdes Aparicio Garcia; jurista, actua amb veu i sense vot.</p> Correspon a la Comissió Territorial d'Urbanisme de la Catalunya Central: • Emetre informes en el procediment d’avaluació ambiental • Resoldre expedients de planejament: a) L’aprovació definitiva dels plans d’ordenació urbanística municipal i els programes d’actuació urbanística municipal l’aprovació definitiva dels quals no correspongui al conseller o consellera de Territori i Sostenibilitat. b) L’aprovació definitiva dels plans de millora urbana i els plans parcials urbanístics en el cas que els ens locals no tinguin atribuïda o no hagin d’exercir aquesta competència, d’acord amb el que estableix aquesta Llei. c) Els plans especials urbanístics de desenvolupament, llevat dels que correspon d'aprovar als ajuntaments de conformitat amb l'article 81 del Text refós de la Llei d'urbanisme. d) L’aprovació definitiva dels plans i els programes urbanístics plurimunicipals l’aprovació definitiva dels quals no correspongui al conseller o consellera de Territori i Sostenibilitat. e) L’aprovació definitiva dels plans parcials urbanístics de delimitació que no correspongui aprovar al conseller o consellera de Territori i Sostenibilitat. • Autoritzacions d’obres en sòl no urbanitzable • Informar estudis de detall • Informes sobre l’autorització d’usos i obres provisionals nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 21:37
agendadiba408896077 Reunió Cite Amic 2024-03-20 09:30:30 2024-03-20 10:30:30 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-consorci-de-salut-i-social-de-catalunya-duplica-3 Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona 41.4371224,2.1445578 1 Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Reunió arguelles_busto_estrella; esdeveniments; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; reunio <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'> Sra. Marta Sole Pasqual, cap del servei de Convivència, Diversitat i Cicle de Vida</p> <p>Sr. Carles Bertran, representant de Cite</p> <p> </p> <p>Sra. Mariana Isla, representant de Amic</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 21:37
agendadiba408895911 Assistencia a la I Convenció Fòrum Social Metropolità 2024 2024-03-19 12:30:30 2024-03-19 13:30:30 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-patronat-de-la-fundacio-per-a-l-atencio-a-persones-dependents-duplica-1 1 Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Reunió arguelles_busto_estrella; esdeveniments; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; reunio <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'> </p> google/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-04-19 21:37
agendadiba408617776 Reunió Patronat de la Fundació per a l’Atenció a Persones Dependents 2024-03-14 09:30:30 2024-03-14 10:30:30 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-direccio-general-serveis-socials-generalitat-catalunya-duplica-2 Plataforma online Meet Plataforma online Meet 41.3955350,2.1575980 1 Esdeveniments; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; diputat/diputada; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Barnusell Ortuño, Alba; Reunió esdeveniments; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; diputatdiputada; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; barnusell_ortuno_alba; reunio <p>Sra. Alba Barnusell Ortuño, presidenta delegada de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sr. Antonio Balmón Arévalo, president del Patronat</p> <p class='x'>Sr. Joan M. Culillas Jalencas, secretari del Patronat</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 21:37
agendadiba408613317 Assistència a la inauguració de Brain Film Fest de la Fundació Pasqual Maragall 2024-03-13 19:00:00 2024-03-12 21:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-ajuntament-calaf-duplica-1 CCCB, carrer Montalegre,5 Barcelona CCCB, carrer Montalegre,5 Barcelona 41.3839217,2.1673238 1 Esdeveniments; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; diputat/diputada; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Cañete Carrillo, Filo; Inauguració i/o cloenda esdeveniments; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; diputatdiputada; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; canete_carrillo_filo; inauguracio_io_cloenda <p>Sra. Filo Cañete Carrillo, diputada delegada de Cures i Cicle de Vida de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'> Diverses autoritats</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 21:37
agendadiba408895659 Assistència a la sessió d'espais d’innovació en la prestació dels serveis socials d’atenció domiciliària 2024 2024-03-19 09:00:00 2024-03-19 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/assistencia-a-la-inauguracio-de-brain-film-fest-de-la-fundacio-pasqual-maragall-duplica-2 Pati Manning, carrer Montalegre,5 Barcelona Pati Manning, carrer Montalegre,5 Barcelona 41.3839217,2.1673238 1 Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Jornada arguelles_busto_estrella; esdeveniments; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; jornada <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 21:37
agendadiba408894895 Reunió Cocarmi 2024-03-18 11:30:30 2024-03-18 12:30:30 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-ajuntament-tiana-duplica-4-1 Plataforma Microsoft Teams Plataforma Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Muñoz Luque, José; Reunió arguelles_busto_estrella; esdeveniments; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; munoz_luque_jose; reunio <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p class='x'>Sra. <span style='tab-stops:list 36.0pt'>Mercè Batlle, presidenta de Cocarmi</span></p> <p><span style='tab-stops:list 36.0pt'><span style='list-style-type:&quot;- &quot;'>Sra. Léa Dimant, secretaria tecnica de Cocarmi</span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 21:37
agendadiba406631924 El cas de Centelles: planificació, rehabilitació i augment del parc d’habitatge assequible, en el marc del Cicle de visites: “Les polítiques d’habitatge dels municipis petits” 2024-03-22 10:00:00 2024-03-22 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/visita-el-cas-de-centelles-planificacio-rehabilitacio-i-augment-del-parc-d-habitatge-assequible-en-el-marc-del-cicle-de-visites-les-politiques-d-habitatge-dels-municipis-petits- Ajuntament de Centelles (Carrer Nou, 15-17. 08540 - Centelles) Ajuntament de Centelles (Carrer Nou, 15-17. 08540 - Centelles) 41.3955350,2.1575980 1 ANUL·LAT Presentació Des de l’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona organitzem una nova visita d’estudi emmarcada en el Cicle de visites: “Les polítiques d’habitatge dels municipis petits”. L’objectiu d’aquest cicle de visites és el de donar a conèixer i posar en valor les polítiques públiques locals d’habitatge endegades a municipis de menys de 10.000 habitants de la demarcació de Barcelona, actuacions que hagin facilitat la provisió de solucions residencials assequibles al municipi o intervencions públiques en promoció o rehabilitació edificatòria residencial innovadores. En aquesta ocasió volem apropar-nos a Centelles, municipi que a partir de l’elaboració del seu Programa d’Actuació Municipal d’Habitatge (PAMH) està impulsant diverses iniciatives orientades a augmentar el parc públic assequible i a fomentar la rehabilitació i millora energètica del parc privat. Centelles, a la comarca d’Osona, té una població de 7.726 habitants. El parc immobiliari d’ús residencial el conformen 3.693 immobles, amb predomini de la tipologia unifamiliar i poc pes del mercat de lloguer, que només és el règim de tinença del 16% de la població. Preocupa l’increment del 40% en el preu de renda per lloguer d’habitatges registrat des de 2014 i la falta d’habitatge assequible / protegit (només hi ha dues promocions d’HPO al poble). Durant la visita coneixerem, de la mà dels responsables polítics i tècnics de l’ajuntament: El Programa d’Actuació Municipal d’Habitatge de Centelles. L’adquisició d’habitatges privats i la seva posterior rehabilitació per tal de dotar-se d’un parc públic d’habitatges assequibles i socials. L’impuls d’un programa local de rehabilitació a escala de barri aprofitant els recursos del Programa 1 d’Entorns Residencials de Rehabilitació Programada dels fons NextGenerationEU. L’estudi de detecció dels habitatges buits i la implementació de mesures per mobilitzar aquest parc vacant i incorporar-lo al mercat. Destinataris L’activitat s’adreça principalment a càrrecs electes i personal tècnic de municipis petits i consells comarcals, així com a professionals interessats en conèixer experiències innovadores en matèria d’habitatge. Inscripcions La formalització de la inscripció s’ha de fer complimentant i enviant el següent formulari. El termini d’inscripció finalitza el dia 18 de març. La inscripció és gratuïta. Aforament màxim de 25 persones. *** Clica AQUÍ per veure les principals actuacions en matèria d'habitatge endegades a Centelles. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba408888310 Activitats pel Dia Mundial de l'Aigua 2024 2024-03-11 00:00:00 2024-04-12 23:59:59 Programa de tallers i activitats per fomentar l’educació per a la sostenibilitat vinculada als sistemes aquàtics continentals, la protecció de la natura i la sensibilització sobre la biodiversitat local. https://www.diba.cat/web/agenda/-/activitats-dia-mundial-aigua-2024 41.3955350,2.1575980 1 En el marc de la campanya del Dia Mundial de l'Aigua hem organitzat amb diversos ajuntaments tallers i activitats de recursos d'educació i sensibilització ambiental inclosos al programa Va d'Aigua. El Dia Mundial de l'Aigua (World Water Day) se celebra anualment el 22 de març com un mitjà per centrar l'atenció en la importància de l'aigua dolça i la defensa de la gestió sostenible dels recursos d'aigua dolça. Programa d'activitats: 11 de març, 18h: Contacontes el Sr. Riu a Cerdanyola del Vallès 13 i 14 de març, 17:30h: Contacontes el Sr. Riu a Badalona 18 de març, 17:30h: Contacontes el Sr. Riu a Sant Feliu de Codines 21 de març, matí: Contacontes el Sr. Riu a Bagà 22 de març, matí: Contacontes el Sr. Riu a Prats de Lluçanès 22 de març, 17:30h: Contacontes el Sr. Riu a Martorell 23 de març, 12:00h: Contacontes el Sr. Riu a Calella 7 d'abril, 17:30h: Contacontes el Sr. Riu a Badalona 12 d'abril, 9:30h: Qüestió de temps a L'Hospitalet de Llobregat 12 d'abril, 9:30h: Joc d'espècies exòtiques invasores, a L'Hospitalet de Llobregat 12 d'abril, 9:30h: Joc ecosistemes en equilibri, a L'Hospitalet de Llobregat Activivtats amb materials i jocs: Joc ecosistemes en equilibri, a La Nou de Berguedà Joc ecosistemes en equilibri i Espècies exòtiques invasores a Calaf nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba408189557 Reunió Consorci de Salut i Social de Catalunya 2024-03-04 12:30:30 2024-03-04 13:30:30 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-area-metropolitana-de-catalunya-duplica-1-1 Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona 41.4371224,2.1445578 1 Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Reunió arguelles_busto_estrella; esdeveniments; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; reunio <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sr. José Augusto Garcia Navarro, gerent Consorci</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 21:37
agendadiba408891293 Reunió Brugueras & Garcia Bragado 2024-03-20 00:00:00 2024-03-20 23:59:59 Reunió per l'assessorament jurídic en matèria urbanistica https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-brugueras-garcia-bragado 93 402 27 24 a.uhru@diba.cat C/ Entença, 332-334, 5a planta, Barcelona C/ Entença, 332-334, 5a planta, Barcelona 41.3905061,2.1377189 1 Sanz Sánchez, Rosa; Diputació de Barcelona; Urbanisme i habitatge; Barcelonès; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Personal directiu professional; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Reunió; Barcelona; 11 - Ciutats i comunitats sostenibles sanz_sanchez_rosa; diputacio_de_barcelona; urbanisme_i_habitatge; barcelones; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; personal_directiu_professional; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; reunio; barcelona; 11__ciutats_i_comunitats_sostenibles De 16:00 h a 17:30 h <p>Sra. Rosa Sanz Sánchez, Coordinadora de l'Àrea d'Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana de la Diputació de Barcelona</p> <p>Sr. Juan José Berbel Sánchez - Pacte Industrial RMB</p> <p>Sr. Jordi Julià Sort, Director d'Operacions de Xarxes de Transport</p> <p>Sra Sara Berbel Sánchez, Fundació BCN</p> <p>Sr. Ramon Garcia-Bragado Acín, advocat especialista urbanisme</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 21:37
agendadiba406857796 Acte de presentació del llibre “Quaderns científics i tècnics de restauració monumental” 2024-03-04 18:00:00 2024-03-04 23:59:59 La Llibreria de la Diputació organitza una nova trobada del cicle de conferències periòdiques “Parlem de...”, sobre temes d’actualitat del món local, en aquesta ocasió per presentar el llibre “Quaderns científics i tècnics de restauració monumental”. https://www.diba.cat/web/agenda/-/acte-de-presentacio-del-llibre-quaderns-cientifics-i-tecnics-de-restauracio-monumental- Palau Güell (carrer Nou de la Rambla, 3-5) de Barcelona Palau Güell (carrer Nou de la Rambla, 3-5) de Barcelona 41.3789171,2.1742301 https://llibreria.diba.cat/cat/llibre/quaderns-cientifics-i-tecnics-de-restauracio-monumental_69031 1 La publicació recull deu articles sobre els processos de restauració duts a terme en monuments de diversos municipis pel Servei de Patrimoni Arquitectònic Local (SPAL) de la Diputació de Barcelona, tant en l'àmbit històric com en el tècnic. L’acte estarà encapçalat pel vicepresident quart i diputat d’Infraestructures, Equipament i Patrimoni Arquitectònic de la Diputació de Barcelona, Marc Castells, juntament amb el director del Palau Güell, Guillem Mundet. Presentarà la publicació i farà de conductor de la trobada el cap de la Secció Tècnica d’Investigació, Catalogació i Difusió de l'SPAL de la Diputació de Barcelona, David Galí. En el col·loqui, intervindran: el cap de l’SPAL entre 1981 i 2008, Antoni González; el gerent del Servei d’Equipaments, Infraestructures Urbanes i Patrimoni Arquitectònic de la corporació i cap de l’SPAL entre 2008 i 2019, Joan Closa; i el cap de l’SPAL des del 2019, José Luis Sanz. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba408863479 Jornades sector turístic. Construïm el Pla de Futur de la nostra destinació. ACT - agenda Soledad Bravo-jornada 2024-03-21 10:00:00 2024-03-21 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/jornades-sector-turistic-construim-el-pla-de-futur-de-la-nostra-destinacio-act-agenda-soledad-bravo-jornada 934 022 975 trigueroam@diba.cat Auditori Axa. Av. Diagonal, 547, Les Corts, 08029 Barcelona Auditori Axa. Av. Diagonal, 547, Les Corts, 08029 Barcelona 41.3896390,2.1369724 1 Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Jornada; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; jornada; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona <p>Per part de la Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona: </p> <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</p> <p>- Anna Sánchez, cap de l'Oficina de Màrqueting Turístic</p> <p>- Ma. José Tesouro, Cap de Secció d'Assistència i Coordinació Turística</p> <p>- Xavier Font, cap de l'Oficina Tècnica de Turisme</p> Jornada organitzada per l'Agència Catalana de Turisme de la Generalitat de Catalunya. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 21:37
agendadiba408862934 Reunió amb el CETT Barcelona - agenda Soledad Bravo-reunió 2024-03-19 16:00:00 2024-03-19 17:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-cett-barcelona-agenda-soledad-bravo-reunio 934 022 975 trigueroam@diba.cat 41.3817478,2.1258315 1 Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Grup d'interès turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres <p>- Soledad Bravo, gerenta de la Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona</p> <p>- Anna Sánchez, cap de l'Oficina de Màrqueting Turístic de la Diputació de Barcelona</p> <p>- Juan de Diego del CETT</p> CETT Talent 2024 nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 21:37
agendadiba408862823 Reunió amb Nora & Pierre. Agència de Màrqueting - agenda Soledad Bravo-reunió 2024-03-20 16:00:00 2024-03-20 17:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-nora-pierre-agencia-de-marqueting-agenda-soledad-bravo-reunio 934 022 975 trigueroam@diba.cat Gerència de Serveis de Turisme, Trav.Corts 131 08028 Barcelona. Rec.Maternitat, Pavelló Mestral, planta zero Gerència de Serveis de Turisme, Trav.Corts 131 08028 Barcelona. Rec.Maternitat, Pavelló Mestral, planta zero 41.3817800,2.1258530 1 Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Grup d'interès turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; grup_dinteres <p>- Soledad Bravo, gerenta de la Gerència de Serveis de Turisme</p> <p>- Anna Sánchez, cap de l'Oficina de Màrqueting Turístic</p> <p>- Fátima Vila, fundadora de l'Ag. de Màrqueting Nora &amp; Pierre</p> Tema: Cercle de Turisme nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 21:37
agendadiba408862661 Reunió amb l'Ajuntament de Sant Pere de Ribes - agenda Soledad Bravo-reunió 2024-03-20 13:00:00 2024-03-20 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-l-ajuntament-de-sant-pere-de-ribes-agenda-soledad-bravo-reunio 934 022 975 trigueroam@diba.cat Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3817156,2.1257242 1 Turisme; Garraf; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Sant Pere de Ribes turisme; garraf; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; sant_pere_de_ribes <p>Per part de la Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona:</p> <ul> <li>Soledad Bravo, gerenta</li> <li>Anna Sánchez, cap de l’Oficina de Màrqueting Turístic</li> <li>Luisa Balcells, cap de la Unitat de Destinació Turística</li> </ul> <p>Per part de l’Ajuntament de Sant Pere de Ribes:</p> <ul> <li>Rakel Zamora, cap d’àmbit de Qualitat de Vida i Promoció Econòmica</li> <li>Yolanda Dauden, cap de Promoció Econòmica</li> <li>M. Fernández, tècnica de turisme</li> </ul> Necessitats turístiques del municipi de Sant Pere de Ribes nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 21:37
agendadiba408862231 Reunió amb l'Associació de les Viles Termals Catalanes - agenda Soledad Bravo-reunió 2024-03-12 13:00:00 2024-03-12 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-l-associacio-de-les-viles-termals-catalanes-agenda-soledad-bravo-reunio 934 022 975 trigueroam@diba.cat Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3817478,2.1257350 1 Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Grup d'interès turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; grup_dinteres <ul> <li>Soledad Bravo, gerenta de la Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona</li> <li>Anna Sánchez, cap de l’Oficina de Màrqueting de la Gerència de Serveis de Turisme</li> <li>Susana Garcia, tècnica de turisme de l'Of. de Màrqueting de la Gerència de Serveis de Turisme </li> <li>Joan Anglí com a president de l’Associació Balneària.</li> <li>Marta Luque, tècnica coordinadora de les Viles Termals Catalanes</li> </ul> Possibles col·laboracions nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 21:37
agendadiba408860260 Reunió amb Sien Consulting - agenda Soledad Bravo-reunió 2024-02-27 11:00:00 2024-02-27 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-sien-consulting Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3817398,2.1258208 1 Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Grup d'interès turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; grup_dinteres <p>De Diputació de Barcelona:</p> <ul> <li>Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</li> <li>Xavier Font, cap de l’Oficina Tècnica de Turisme</li> <li>Montse Giró, cap del LabTurisme</li> <li>Sara Aguilar, cap del Servei del BOPB i altres Publicacions Oficials</li> </ul> <p>Per part de SIEN Consulting:</p> <ul> <li>Pere Lloret de SIEN Consulting</li> <li>Rosanna Boronat de SIEN Consulting</li> </ul> Reunió sobre el projecte Destins Turístics Intel·ligents (DTI) nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 21:37
agendadiba408860672 Reunió amb el CCCB Centre de Cultura Contemporània de Barcelona - agenda Soledad Bravo-reunió 2024-03-05 10:00:00 2024-03-05 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-el-cccb-centre-de-cultura-contemporania-de-barcelona Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3816915,2.1258101 1 Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; reunio <p> - Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona</p> <p>- Elisabet González, responsable de Programes Europeus de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme de la Diputació de Barcelona</p> <p>- Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Elisabet Goula, cap del Centre de documentació i debats del CCCB<span style='background:white'></span></p> Possibles col·laboracions nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 21:37
agendadiba408860929 Reunió amb Sien Consulting- agenda Soledad Bravo-reunió 2024-03-08 09:00:00 2024-03-08 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-sien-consulting-agenda-soledad-bravo 934 022 975 trigueroam@diba.cat Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3817720,2.1258208 1 Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Ramírez Pierna, Luis; Grup d'interès turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; ramirez_pierna_luis; grup_dinteres <p>Per part de Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta de la Gerència de Serveis de Turisme</p> <p>. Lluís Ramírez, irector de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius</p> <p>- Francisco Javier Gimenez, cap de l'Oficina Tècnica de Sistemes d'Informació Municipals de la Direcció de Serveis de. Tecnologies i Sistemes Corporatius</p> <p>- Xavier Font, cap de l'Oficina Tècnica de Turisme de la Gerència de Serveis de Turisme</p> <p>Per part de SIEN Consulting:</p> <p>- Pere Lloret</p> Convocatòria Projecte Destins Turístics Intel·ligents (DTI) nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 21:37
agendadiba408861238 Reunió amb RENFE. Trens Turístics - agenda Soledad Bravo-reunió 2024-03-11 11:00:00 2024-03-11 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-renfe-trens-turistics-agenda-soledad-bravo 934 022 975 trigueroam@diba.cat Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3817398,2.1258423 1 Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Grup d'interès turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres <p>Per part de la Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta</p> <p>- Anna Sánchez, cap de l'Oficina de Màrqueting Turístic</p> <p>- Ma. José Tesouro, cap de la Secció d'Assistència i Coordinació Turística</p> <p>- Luisa Balcells, cap de la Unitat de Destinació Turística</p> <p>Per part de RENFE:</p> <p>- Víctor Puga</p> <p>- Fèlix Martín</p> <p>- Agustin Luna</p> Trens Turístics. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 21:37
agendadiba408861580 Reunió amb l'Institut de Turisme Responsable - agenda Soledad Bravo-reunió 2024-03-12 11:30:30 2024-03-12 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-l-institut-de-turisme-responsable-agenda-soledad-bravo 934 022 975 trigueroam@diba.cat Gerència de Serveis de Turisme, Trav.Corts 131 08028 Barcelona. Rec.Maternitat, Pavelló Mestral, planta zero Gerència de Serveis de Turisme, Trav.Corts 131 08028 Barcelona. Rec.Maternitat, Pavelló Mestral, planta zero 41.3818042,2.1258637 1 Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Grup d'interès turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; grup_dinteres <p>Per part de la Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona:</p> <ul> <li>Soledad Bravo, gerenta</li> <li>Xavier Font, cap de l’Oficina Tècnica de Turisme</li> <li>Maria José Tesouro, Cap de SACT</li> </ul> <p>Per part de l’Instituto de Turismo Responsable:</p> <ul> <li>Patricio Azcárate, Secretario general</li> <li>Ángel Diaz</li> <li>Francesc Vila</li> </ul> Tema: Plataforma Biosphere nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 21:37
agendadiba408859101 Reunió Conselleria d'Economia-Agenda Dionís Guiteras i Rubio-Reunió amb la consellera Natàlia Mas 2023-12-18 11:00:00 2023-12-18 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-conselleria-d-economia-agenda-dionis-guiteras-i-rubio-reunio-amb-la-consellera-natalia-mas 934049494 a.bgalct@diba.cat Gran Via de les Corts Catalanes, 639, L'Eixample, 08010 Barcelona Gran Via de les Corts Catalanes, 639, L'Eixample, 08010 Barcelona 41.3921062,2.1712832 1 Bon Govern, Transparència i Participació; Guiteras i Rubio, Dionís; Reunió bon_govern_transparencia_i_participacio; guiteras_i_rubio_dionis; reunio <p style='text-align:justify'><span style='background:white'><span style='letter-spacing:.35pt'>Dionís Guiteras i Rubio, vicepresident 2n i diputat delegat de l'àrea de bon govern, assistència local i cohesió territorial</span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 21:37
agendadiba408857634 Reunió Secretaria d’Administració i Funció Pública - Agenda Dionís Guiteras i Rubio. Sistema intern d'alertes 2023-12-14 16:00:00 2023-12-14 17:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-secretaria-d-administracio-i-funcio-publica-agenda-dionis-guiteras-i-rubio-sistema-intern-d-alertes 934049494 a.bgalct@diba.cat reunió telemàtica a través de la plataforma Teams reunió telemàtica a través de la plataforma Teams 41.3928355,2.1809191 1 Forcadell Esteller, Francesc Xavier; Bon Govern, Transparència i Participació; Guiteras i Rubio, Dionís; Vélez Barajas, Antoni; Reunió forcadell_esteller_francesc_xavier; bon_govern_transparencia_i_participacio; guiteras_i_rubio_dionis; velez_barajas_antoni; reunio <p style='text-align:justify'><span style='background:white'><span style='letter-spacing:.35pt'>Dionís Guiteras i Rubio, vicepresident 2n i diputat delegat de l'àrea de bon govern, assistència local i cohesió territorial</span></span></p> <p style='text-align:justify'><span style='background:white'><span style='letter-spacing:.35pt'>Antoni Vélez Barajas, Diputat delegat d’Innovació Digital i Integritat Institucional</span></span></p> <p style='text-align:justify'><span style='background:white'><span style='letter-spacing:.35pt'>Xavier Forcadell Esteller, coordinador de l'àrea de bon govern, assistència local i cohesió territorial</span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 21:37
agendadiba408185326 Curs bàsic de tècnica de l’espectacle adreçat a gestors d’espais escènics 2024-04-02 09:00:00 2024-05-16 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/curs-basic-de-tecnica-de-l-espectacle-adrecat-a-gestors-d-espais-escenics-2 934022978 o.difusioa@diba.cat Plaça Didó, 1- 08221 (Terrassa) - ESTAE (Escola Superior de Tècniques de les Arts de l'Espectacle) Plaça Didó, 1- 08221 (Terrassa) - ESTAE (Escola Superior de Tècniques de les Arts de l'Espectacle) 41.5642184,2.0079811 1 Dia 16 de maig: taller intensiu de 9:00 a 13:30 h i de 15:00 a 17:30 h Destinataris: Curs amb un format pràctic, destinat a personal de gestió dels espais escènics municipals i tècnics de cultura que duen a terme tasques de programació d’espectacles d’arts escèniques i musicals. Preferentment personal dels espais escènics municipals adherits al Circuit de la Xarxa d'Espais Escènics Municipals. Presentació: L'objectiu general del curs és proporcionar als assistents els coneixements bàsics dels equipaments d’escenotècnia (luminotècnia, maquinària i sonorització) i dels processos de producció tècnica amb la finalitat de comprendre la seva complexitat i els seus processos de treball. Aprofundir en el coneixement dels equips que el personal tècnic utilitza i dels seus processos de treball, permetrà establir un diàleg millor i més productiu amb col·lectiu tècnic, així com fonamentar les decisions en un millor coneixement de què hi ha en joc amb relació a la tècnica per a l’espectacle viu. L'objectiu és afavorir la integració i col·laboració entre els equips tècnics i de gestió que treballen en un mateix espai escènic. La formació és teòrica-pràctica. S'efectuen classes-demostració amb equips i materials i muntatges pràctics a l'escenari. Les sessions es duran a terme a les aules, laboratoris i espais escènics de l'Escola Superior de Tècniques de les Arts de l'Espectacle (ESTAE) al Centre del Vallès de l'Institut del Teatre a Terrassa. Les activitats pràctiques tindran lloc a la Sala Maria Plans de Terrassa utilitzant els seus equipaments escènics i instal·lacions. PROGRAMA AMB HORARIS 2 d'abril de 2024 (Jordi Massó i Jordi Planas) Sessió introductòria i propedèutica. Presentació del curs. 10:00 a 13:30 – L'espai de representació. L'espai de representació L'edifici teatral. Evolució històrica La funció de l'edifici teatral: l'encontre de l'artista amb el seu públic. El confort del públic i el 'confort' dels artistes 11:00- 11:30 – Pausa 11:30- 13:30 - Anàlisi i evolució de l'espai de representació i els equipaments escenotècnies. Visita al teatre principal de Terrassa. Els espais de l'edifici teatral. La relació públic/escena. El concepte d'escenotècnia i els elements que la componen 9 d'abril de 2024 (Jordi Planas) 09:00 a 11:30 – La producció tècnica. Condicions tècniques per a l’explotació d’un espectacle. Marc legal de l’activitat. La negociació de les condicions tècniques. Ràtio cost/qualitat Planificació. Gestió del temps en la producció. Fulls de ruta 11:30 – 12:00 - Pausa 12:00 a 14:30 – La gestió dels riscos a l'activitat escènica. El teatre, una activitat de risc per als treballadors i per al públic. El riscos laborals del treball tècnic a l’escenari. Les tasques a l’escenari i la seva relació amb els riscos del públic. La seguretat del públic assistent. El paper del gestor de l'espai en la prevenció dels riscos 16 d'abril de 2024 (Oriol Ibáñez) El mòdul, dividit en dues sessions de dues hores i mitja es desenvolupa en un espai escènic, amb equips tècnics de luminotècnia. Exposa els equips i l'arquitectura dels sistemes de luminotècnia així com el processos de treball del personal tècnic de luminotècnia amb muntatges pràctics. 09:00 a 11:30 – Els equips i les instalꞏlacions de luminotècnia (i) La funció de la llum a l'escenari. Propietats controlables de la llum. Tipus de projectors, funcions i característiques tècniques. Classificació de les fonts de llum. Equips de regulació i control. Dimmers. Taules de control d'ilꞏluminació. Comunicació taula-dimmers i taula-projector. Xarxa DMX. Principi de funcionament, Característiques tècniques 11:30 – 12:00 - Pausa 12:00 a 14:30 – Els equips i les instalꞏlacions de luminotècnia (ii) La instalꞏlació elèctrica del teatre. Patch pannel. Línies de distribució. Tècniques bàsiques d'ilꞏluminació a l'escenari. Creació d'escenes d'ilꞏluminació i la gestió del temps. Documentació d'una ilꞏluminació. Plànols d'ilꞏluminació i quadern de llums de l'espectacle 23 d'abril de 2024 (Jaume Ferrer) El mòdul, dividit en dues sessions de dues hores i mitja es desenvolupa en un espai escènic, amb equips tècnics de sonorització. Exposa els equips i l'arquitectura dels sistemes de sonorització així com el processos de treball del personal tècnic de so amb muntatges pràctics. 09:00 a 11:30 – Els equips i les instalꞏlacions de sonorització (i) Paper del so en l’espectacle. El so com a eina dramatúrgica. “Escoltar” en lloc de només “sentir”. Els equips de sonorització, principis de funcionament i característiques tècniques: Fonts sonores, processament del senyal, amplificació i difusió. El sistema de sonorització d'un espectacle o concert: Parts que el componen i la seva funció. Tasques i llocs de treball 11:30 – 12:00 - Pausa 12:00 a 14:30 – Els equips i les instalꞏlacions de sonorització (ii) Instalꞏlacions de so per a l’espectacle en viu. Protocols, processos i tècniques d’utilització d’equips de so: Manipulació i muntatge d’equips. Ajust d’equips. La mescla. La documentació del so de l'espectacle. Documentació prèvia, de treball i d’explotació de l'espectacle 30 d'abril de 2024 (Jordi Massó) Dividit en dues sessions de dues hores i mitja, el mòdul es desenvolupa al laboratori de maquinària, amb equips tècnics de maquinària. Exposa els equips i les instalꞏlacions de la maquinària així com el processos de treball de la maquinària escènica amb muntatges pràctics. 09:00 a 11:30 – Els equips i les instalꞏlacions de la maquinària escènica (i) La funció del maquinista d’escena dins de la dramatúrgia de les arts escèniques. Geografia de l'espai escènic i equips de tramoia El teatre a la italiana. Equips i instalꞏlacions de maquinària en l'escenari tradicional. Els cortinatges escènics: les obertures dels telons de boca i els seus mecanismes. La càmera negra i les seves funcions. Ciclorames, panorames i tuls. Equips de suspensió i elevació en escenaris 11:30 – 12:00 - Pausa 12:00 a 14:30 – Els equips i les instalꞏlacions de la maquinària escènica (ii) Els elements escenogràfics segons la seva funció i posició a l’escenari i segons la seva Elements de repertori tarimes i trossos d'alumini. Implantació dels decorats. Anàlisi dels condicionants. L'espai escènic i les necessitats del joc escenotècnic. Visuals i aforades. Planificació del muntatge 7 de maig de 2024 (Aleix Soler i Oriol Ibáñez) Sessió basada en la realització simultània de dos tallers pràctics amb l'objectiu de comprendre la natura i necessitat de la informació de la documentació tècnica d'un espectacle, com a eina d'informació i comunicació. 09:00 a 11:30 – La documentació tècnica (i) Els assistents es divideixen en dos equips de treball en espais separats. A partir d’un supòsit pràctic convenientment caracteritzat: documentar el muntatge d’un microespectacle, estructurant la fitxa tècnica. Realitzar el muntatge i representacions d’un microespectacle a partir de la documentació lliurada per un altre equip. 11:30 – 12:00 - Pausa 12:00 a 14:30 – La documentació tècnica (ii) Documentar el quadern de funció i de muntatge d’un microespectacle. Debat i treball en grup: detecció d'assoliments i mancances. Model d'estructuració d'una fitxa tècnica i quadern de funció. Organització de la informació. Nivells i destinataris. Estructura completa de la fitxa tècnica del teatre i de l'espectacle 16 de maig de 2024 (Aleix Soler i Oriol Ibáñez) Taller pràctic en format intensiu en què es realitza tot el procés tècnic de muntatge escènic, assajos, representació i desmuntatge d'un espectacle de deu minuts de durada, especialment concebut com a exercici d'aplicació i posada en pràctica dels procediments de l'escenotècnia. 09:00 a 11:30 – Taller d'escenotècnia (i) A partir d’un supòsit pràctic convenientment caracteritzat, realitzar el muntatge d’un espectacle exercint els tasques pròpies de les professions tècniques: preparació de l’espai de representació. I muntatges (ilꞏluminació, so, maquinària escènica, utileria i videoprojeccions) 11:30 – 12:00 - Pausa 12:00 a 13:30 – Taller d'escenotècnia (ii) Enfocs i ilꞏluminació. Enregistrament de les memòries d’ilꞏluminació. Assajos de so i de maquinària 13:30 – 15:00 – Pausa dinar 15:00 a 17:30 – Taller d'escenotècnia (iii) Assajos tècnics de conjunt. Funcions del regidor. La “passada” i la representació. Execució tècnica. El desmuntatge PONENTS Aleix Soler Castañé Director i professor de l’especialitat de so de l’Escola Superior de Tècniques de les Arts de l’Espectacle de l’Institut del Teatre de la Diputació de Barcelona i la Fundació Politècnica de Catalunya (Universitat Politècnica). Enginyer Tècnic Industrial, Especialitat Electrònica Industrial. Bachelor of Engineering, Sound Broadcast Engineering. Graduat en Art Dramàtic, especialitat escenografia. Tècnic de so per a l’espectacle en viu i televisió. Jordi Massó Soler Maquinista i director tècnic. Ha treballat en nombrosos projectes i teatres tant en l'àmbit nacional com internacional. Professor i coordinador de l'especialitat de Maquinària Escènica de l'Escola Superior de Tècniques de les Arts de l'Espectacle (ESTAE) de l'Institut del Teatre de la Diputació de Barcelona i la Fundació Politècnica de Catalunya (Universitat Politècnica de Catalunya). Tècnic Superior en prevenció de riscos laborals. Graduat en Art Dramàtic, especialitat Escenografia. Jordi Planas Vandrell Titulat “Directeur Technique des Entreprises de Spectacle Vivant“ (ISTS). Màster “Sciences de la culture et la Comunicaction. Métiers de la Culture, option Directeur Technique” (Univ. Avignon- Vaucluse). Graduat en Art Dramàtic, especialitat escenografia. Tècnic Superior en Prevenció de Riscos Laborals. Professor de l’Escola Superior de Tècniques de les Arts de l’Espectacle de l’Institut del Teatre i la Fundació Politècnica de Catalunya (Universitat Politècnica). Ha treballat com a Director Tècnic i també com a luminotècnic i ilꞏluminador en diversos teatres i companyies (Teatre Nacional de Catalunya, Gran Teatre del Liceu, Centre Dramàtic de la Generalitat entre d'altres). Realitza tasques de consultoria escènica. Oriol Ibañez Fauquer Tècnic de les arts de l’espectacle especialitat en Luminotècnia per l’ESTAE (Escola Superior de Tècniques de les Arts de l’Espectacle de l’Institut del Teatre i la Universitat Politècnica de Catalunya). Tècnic superior en Realització d’Audiovisuals i Espectacles a l’EMAV (Escola de Mitjans Audiovisuals de Barcelona). Professor de l’especialitat de luminotècnia de l'Escola Superior de Tècniques de les Arts de l'Espectacle (ESTAE) de l'Institut del Teatre de la Diputació de Barcelona i la Fundació Politècnica de Catalunya (Universitat Politècnica de Catalunya). La seva trajectòria laboral és ben extensa. Treballa amb nombroses companyies de dansa, música i teatre com a tècnic de gira, també ha treballat com a tècnic en nombrosos teatres de Catalunya i forma part d’equips de direcció tècnica de reconeguts festivals. Jaume Ferrer Muñoz Graduat a l’ESTAE (Institut del Teatre i UPC) en Tècniques de les Arts de l’Espectacle en l'especialitat de so. Estudiant de Grau Multimèdia a la UOC i la UPC. Tècnic de so, locutor professional i dissenyador gràfic. Professor de l'especialitat de So de l'Escola Superior de Tècniques de les Arts de l'Espectacle (ESTAE) de l'Institut del Teatre de la Diputació de Barcelona i la Fundació Politècnica de Catalunya (Universitat Politècnica de Catalunya). Ha treballat com a responsable del departament Audiovisual del Teatre Kursaal de Manresa durant més de 17 anys. Actualment, com a freelance ha engegat un projecte personal de creació de continguts audiovisuals amb la directora de cinema Isabel Casanova, amb qui ha realitzat diferent projectes, fent tasques de captació de so directe, enregistrament de locucions publicitaries, creació de grafisme i animacions VFX, postproducció d’àudio, o disseny de so. Com a locutor treballa regularment amb empreses i entitats de reconegut prestigi com: RAC1, CCRTV (TV3), TV d’Andorra, Fundació La Pedrera, Patrimoni Nacional, CaixaBank, Endesa, Ecoembes, Generalitat de Catalunya, i Museu Thyssen. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 21:37
agendadiba404946783 Curs: La protecció legal del patrimoni cultural local 2024-09-25 00:00:00 2024-09-27 23:59:59 Curs per conèixer la informació bàsica sobre les diferents vies de protecció legal del patrimoni a salvaguardar. https://www.diba.cat/web/agenda/-/curs-la-proteccio-legal-del-patrimoni-cultural-local online online 41.3955350,2.1575980 1 Jornades, congressos i seminaris; 2024; Formació de la Xarxa de Museus Locals; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona jornades_congressos_i_seminaris; 2024; formacio_de_la_xarxa_de_museus_locals; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona Videoformació de 2h, durant 2 dies. <p>Direcció i personal tècnic dels museus de la XML</p> Objectius del curs: Introduir-se en els tipus de protecció legal del patrimoni cultural a Catalunya, històrics i vigents. Conèixer les afectacions de la legislació a escala local pel que fa a competències, obligacions i deures de les administracions, propietaris i ciutadans envers el patrimoni protegit. Continguts: Situació actual de la protecció legal del patrimoni cultural a Catalunya. Tipus de béns susceptibles de declaració i protecció: moble, immoble, immaterial, documental, bibliogràfic i natural. Marc legal: evolució i situació actual. Categories de protecció. BCIN, BCIL, béns catalogats. Procediment de declaració per a BCIN, BCIL i altres béns. Règim aplicable als béns integrants del patrimoni cultural català Altres tipus de protecció de béns patrimonials. Altres catàlegs. Professora: María del Agua Cortés Elía, tècnica de patrimoni cultural de l’OPC nominatim/OK Agenda electes 2024-04-19 21:37
agendadiba408855602 Reunió UPC - Agenda Dionís Guiteras i Rubio - reunió rectorat de la UPC -DIBA 2023-12-05 16:00:00 2023-12-05 17:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-upc-agenda-dionis-guiteras-i-rubio-reunio-rectorat-de-la-upc-diba 934049494 a.bgalct@diba.cat Can Serra. Rambla Catalunya, 126, 2a planta Can Serra. Rambla Catalunya, 126, 2a planta 41.3928355,2.1809191 1 Forcadell Esteller, Francesc Xavier; Bon Govern, Transparència i Participació; Guiteras i Rubio, Dionís; Reunió forcadell_esteller_francesc_xavier; bon_govern_transparencia_i_participacio; guiteras_i_rubio_dionis; reunio <p style='text-align:justify'>Dionís Guiteras i Rubio, vicepresident 2n i diputat delegat de l'àrea de bon govern, assistència local i cohesió territorial</p> <p style='text-align:justify'>Xavier Forcadell Esteller, coordinador de l'àrea de bon govern, assistència local i cohesió territorial</p> <p>Daniel Crespo, rector de la UPC</p> <p>Lluís Monfort, cap de gabinet del rector</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 21:37
agendadiba408851789 Reunió Oficina Antifrau de Catalunya- Agenda Diputat Dionís Guiteras - Reunió OAC-DIBA 2023-11-14 11:00:00 2023-11-14 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-oficina-antifrau-de-catalunya-agenda-diputat-dionis-guiteras-reunio-oac-diba 934049494 a.bgalct@diba.cat Carrer Ribes, 1-3, 08013 Barcelona, (Zona Arc de Triomf) - Seu de l'OAC Carrer Ribes, 1-3, 08013 Barcelona, (Zona Arc de Triomf) - Seu de l'OAC 41.3928355,2.1809191 1 Forcadell Esteller, Francesc Xavier; Diputació de Barcelona; Bon Govern, Transparència i Participació; Guiteras i Rubio, Dionís; Reunió forcadell_esteller_francesc_xavier; diputacio_de_barcelona; bon_govern_transparencia_i_participacio; guiteras_i_rubio_dionis; reunio <p>Dionís Guiteras Rubio, vicepresident 2n i president delegat de l'àrea de bon govern, assistència local i cohesió territorial</p> <p>Xavier Forcadell i Esteller, coordinador de l'àrea de bon govern, assistència local i cohesió territorial</p> <p> </p> <p>Assistents per part de l’OAC: </p> <p>Sr. Miguel Ángel Gimeno Jubero, director de l'OAC.</p> <p>Sra. Sara Vidal, responsable del Gabinet de Direcció</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 21:37
agendadiba408848152 Premis EPSA. Projecte SeTDIBA. Reconeixement de pràctica d'excel·lència europea 2024-03-20 17:00:00 2024-03-22 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/premis-epsa-projecte-setdiba-reconeixement-de-practica-d-excel-lencia-europea 934049494 a.bgalct@diba.cat Limburgiann, 10 (6229GA Masstricht) Limburgiann, 10 (6229GA Masstricht) 1 González Cambray, Josep; Esdeveniments; Àrea de Bon Govern, Transparència i Participació; Bon Govern, Transparència i Participació; Lliurament de premis; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona gonzalez_cambray_josep; esdeveniments; area_de_bon_govern_transparencia_i_participacio; bon_govern_transparencia_i_participacio; lliurament_de_premis; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona <p>Josep Gonzàlez-Cambray, coordinador de l'àrea de Bon Govern, Assistència Local i Cohesió Territorial</p> <p>Magda Lorente, cap de la secció d'assistència en sistemes d'informació local (SIL). Gabinet d'Innovació Digital</p> <p style='margin-bottom:10px'> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 21:37
agendadiba400652225 Jornada per a càrrecs electes en matèria de serveis socials 2023-12-14 10:00:00 2023-12-14 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/jornada-per-a-carrecs-electes-en-materia-de-serveis-socials Paranimf de l’Escola Industrial de Barcelona Carrer del Comte d'Urgell, 187, Barcelona Paranimf de l’Escola Industrial de Barcelona Carrer del Comte d'Urgell, 187, Barcelona 41.3890010,2.1493250 https://www.diba.cat/documents/14465/383259925/tr%C3%ADptic+p%C3%A0g+a+p%C3%A0g.pdf/3185e1fa-bae3-d40b-483a-cf9b6b057f78?t=1702554212931 1 Diputació; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona diputacio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona La finalitat d'aquesta jornada és disposar d'un espai de trobada i reflexió conjunta sobre els reptes actuals de les polítiques socials als nostres municipis, així com del marc normatiu i competencial i del rol dels professionals dels nostres equips. Serà una ocasió especialment rellevant per a totes aquelles persones que assumiu per primera vegada la responsabilitat en aquesta matèria. Tot i que la sessió estigui especialment dirigida a càrrecs electes, les persones que ocupen llocs de comandament en l'àmbit dels serveis socials municipals també hi estan convidades. La jornada tindrà lloc el proper 14 de desembre, de 10.00 h a 13.30 h, al Paranimf de l'Escola Industrial de Barcelona. Per a més informació, cliqueu aquí. nominatim/OK Agenda electes 2024-04-19 21:37
agendadiba408746402 Tractament al Recinte de l’Escola Industrial 2024-03-28 2024-03-28 00:00:00 2024-03-29 23:59:59 insecticida i fungicida (assecada xiprer), 31 unitats https://www.diba.cat/web/agenda/-/tractament-al-recinte-de-l-escola-industrial-2024-03-28 Recinte Escola Industrial, carrer Comte d'Urgell, 187, Barcelona Recinte Escola Industrial, carrer Comte d'Urgell, 187, Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Salut pública; general; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona salut_publica; general; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona 23:00 a 05:00 Empresa: FITOPATOLOGIA I NATURA SL Tipus de tractament: insecticida i fungicida (assecada xiprer), 31 unitats Productes utilitzats: FESIL WG (FOSETIL-AL 80% [WG] P/P), ATOMINAL 10 EC (PIRIPROXIFEN 10% [EC] P/V), DECIS PROTECH (DELTAMETRIN 1,5% [EW] P/V), Basfoliar Mètode d'aplicació: polvització Termini de seguretat: fins que la planta deixi de gotejar A més a més de les mesures preventives indicades per l'aplicador, s'hauran de considerar les següents: COVID-19 L'empresa haurà de seguir el seu protocol per evitar la propagació de la COVID-19, a més de les instruccions que pugui establir la Diputació de Barcelona als seus centres de treball. Abans: Retirar de la zona tractada els aliments, begudes, objectes personals o animals domèstics que puguin exposar-se al producte utilitzat. Tancar portes i finestres, així com les entrades dels sistemes de ventilació i climatització que es trobin prop de les zones tractades. Durant: Evitar la presència de personal aliè sense equips de protecció durant l'aplicació i el termini de seguretat i assecat. No es permetrà l'accés abans que transcorri aquest temps, a excepció que calgui intervenir en cas d'emergència, cas per al qual es faran servir els equips indicats a les fitxes de dades de seguretat dels productes. Telèfon de l'Institut Nacional de Toxicologia (91 562 04 20). En cas d'intoxicació, avisar al metge i seguir les indicacions de la fitxa de dades de seguretat del producte. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 21:37
agendadiba406208027 Primera sessió: Costos i finançament del SAD (places exhaurides) 2024-03-19 09:00:00 2024-03-19 14:30:30 https://www.diba.cat/web/agenda/-/primera-sessio-costos-i-financament-del-sad Pati Mànning, carrer Montalegre 7 de Barcelona Pati Mànning, carrer Montalegre 7 de Barcelona 41.3842590,2.1666060 1 Diputació diputacio L'Àrea de Sostenibilitat social, Cicle de vida i Comunitat us convida a participar en la primera sessió del 2024 dels Espais d'Innovació en la Prestació dels Serveis Socials d'Atenció Domiciliària, dimarts, dia 19 de març al Pati Mànning, carrer Montalegre 7 de Barcelona, de 9.00 h a 14.30 h. Els Espais d'Innovació en la Prestació dels Serveis Socials d'Atenció Domiciliària sorgeixen en el marc del projecte transformador 'Cap a un nou sistema públic de cures en la comunitat' impulsat per l'Àrea de Sostenibilitat social, Cicle de vida i Comunitat, amb l'objectiu de promoure la reflexió i la innovació en la gestió del Servei d'Ajuda a Domicili. En aquesta primera sessió, es tractarà el tema de l'anàlisi dels costos i el copagament del SAD. Es presentarà les eines metodològiques per l'anàlisi dels costos de prestació del SAD elaborades per encàrrec de la Diputació de Barcelona. Les eines permeten la personalització de l'anàlisi a la realitat de cada ens local. Un cop validades les eines, es posaran a disposició de tots els ens locals que les sol·licitin amb l'acompanyament tècnic necessari. Consulta el programa de la sessió. Respecte al copagament, d'una banda, es presentarà els resultats de l'estudi internacional realitzat en el marc del projecte transformador esmentat i publicat el 2023. Per altra banda, s'abordarà la qüestió del copagament del SAD en el marc de la LAPAD i finalment es comptarà amb una taula d'ens locals per debatre pros i contres del copagament a la llum dels indicadors i l'experiència acumulada. Esperem que aquests Espais siguin del vostre interès per ampliar el coneixement i construir col·lectivament propostes de millora de la qualitat de l'ocupació i del servei de SAD així com també per oferir un millor suport a la ciutadania en l'atenció a les necessitats de cura i socioeducatives al domicili. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 21:37
agendadiba408741928 Eines per a l'avaluació de la participació ciutadana4 2024-05-30 10:00:00 2024-05-30 14:00:00 Què avaluem quan es tracta de participació ciutadana? Quines tècniques, eines i criteris fem servir? Aquesta formació es vol ajudar als equips tècnics municipals a adquirir un conjunt d'eines diverses que puguin ser útils per a l'avaluació de diferents processos i espais formals de participació ciutadana. https://www.diba.cat/web/agenda/-/eines-per-a-l-avaluacio-de-la-participacio-ciutadana3-duplica-1 41.3955350,2.1575980 https://www.diba.cat/web/participacio/formacio 1 nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba408741857 Eines per a l'avaluació de la participació ciutadana3 2024-05-23 10:00:00 2024-05-23 14:00:00 Què avaluem quan es tracta de participació ciutadana? Quines tècniques, eines i criteris fem servir? Aquesta formació es vol ajudar als equips tècnics municipals a adquirir un conjunt d'eines diverses que puguin ser útils per a l'avaluació de diferents processos i espais formals de participació ciutadana. https://www.diba.cat/web/agenda/-/eines-per-a-l-avaluacio-de-la-participacio-ciutadana2-duplica-2 41.3955350,2.1575980 https://www.diba.cat/web/participacio/formacio 1 nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba408741836 Eines per a l'avaluació de la participació ciutadana2 2024-05-16 10:00:00 2024-05-16 14:00:00 Què avaluem quan es tracta de participació ciutadana? Quines tècniques, eines i criteris fem servir? Aquesta formació es vol ajudar als equips tècnics municipals a adquirir un conjunt d'eines diverses que puguin ser útils per a l'avaluació de diferents processos i espais formals de participació ciutadana. https://www.diba.cat/web/agenda/-/eines-per-a-l-avaluacio-de-la-participacio-ciutadana-duplica-1-1 41.3955350,2.1575980 https://www.diba.cat/web/participacio/formacio 1 nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba408741462 Eines per a l'avaluació de la participació ciutadana 2024-05-09 10:00:00 2024-05-09 14:00:00 Què avaluem quan es tracta de participació ciutadana? Quines tècniques, eines i criteris fem servir? Aquesta formació es vol ajudar als equips tècnics municipals a adquirir un conjunt d'eines diverses que puguin ser útils per a l'avaluació de diferents processos i espais formals de participació ciutadana. https://www.diba.cat/web/agenda/-/eines-per-a-l-avaluacio-de-la-participacio-ciutadana 41.3955350,2.1575980 https://www.diba.cat/web/participacio/formacio 1 nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba408736843 Presentació iniciativa “Migracions i governança urbana: una agenda per a la cooperació'| IEMed - agenda director RI Antoni Montseny - jornada 2024-03-18 12:00:00 2024-03-18 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentacio-iniciativa-migracions-i-governanca-urbana-una-agenda-per-a-la-cooperacio-iemed-agenda-director-ri-antoni-montseny-jornada 934049444 casanovaspl@diba.cat Sala del Consell, IEMed, c. Girona 20 Sala del Consell, IEMed, c. Girona 20 41.3917842,2.1756600 1 Ajuntaments; Relacions internacionals; Barcelonès; Jornades, congressos i seminaris; Àrea de Presidència; Alta direcció i gerents; Presidència; Montseny Domènech, Antoni; Jornada; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona; Barcelona ajuntaments; relacions_internacionals; barcelones; jornades_congressos_i_seminaris; area_de_presidencia; alta_direccio_i_gerents; presidencia; montseny_domenech_antoni; jornada; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona; barcelona <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 21:37
agendadiba408736513 Reunió amb el Consorci de Salut i Social de Catalunya - agenda director RI Antoni Montseny - reunió 2024-03-14 16:00:00 2024-03-14 17:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-el-consorci-de-salut-i-social-de-catalunya-agenda-director-ri-antoni-montseny-reunio 934049444 casanovaspl@diba.cat Direcció de Relacions Internacionals, c. Londres 55. BARCELONA Direcció de Relacions Internacionals, c. Londres 55. BARCELONA 41.3916896,2.1476796 1 Ajuntaments; Barcelonès; Àrea de Presidència; Alta direcció i gerents; Presidència; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Barcelona ajuntaments; barcelones; area_de_presidencia; alta_direccio_i_gerents; presidencia; montseny_domenech_antoni; reunio; barcelona <ul> <li>Josep Mayoral, President del Consorci de Salut i Social de Catalunya</li> <li>Maite Pavón, responsable consultoria internacional del Consorci</li> <li>Jose Augusto Garcia, Director general del Consorci</li> <li>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals Diba</li> <li>Octavi de la Varga, tècnic assessor en Projectes Estratègics Internacionals Diba</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 21:37
Estadístiques 2024
acte

Mitjana 2024: 2221,32 consultes/dia

Sabies que...?

...pots recuperar les cinc biblioteques públiques més properes al cim de la Mola?

La nostre API Rest et permet interrogar les dades per recuperar, filtrar i ordenar tot allò que et puguis imaginar.

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/biblioteques/geord-camp/localitzacio/geord-cord/41.641289,2.017917/pag-fi/5