ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba404947309 XXXVI Jornada de la Xarxa de Museus Locals 2024-11-13 00:00:00 2024-11-13 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/xxxv-jornada-de-la-xarxa-de-museus-locals-1 Format híbrid: presencial i online. Format híbrid: presencial i online. 1 Jornades, congressos i seminaris; 2024; Formació de la Xarxa de Museus Locals; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona jornades_congressos_i_seminaris; 2024; formacio_de_la_xarxa_de_museus_locals; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-05-06 05:52
agendadiba405122853 Reunió amb l'Ajuntament de Taradell 2024-02-01 11:00:00 2024-02-01 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-taradell-2 Recinte de l'Escola Industrial Edifici del Rellotge, 4ª Planta Recinte de l'Escola Industrial Edifici del Rellotge, 4ª Planta 41.3885100,2.1496600 1 Osona; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Infraestructures i Territori; Vallès Domingo, Sergi; Aceña Ramos, Valentín; Reunió; Taradell osona; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; infraestructures_i_territori; valles_domingo_sergi; acena_ramos_valentin; reunio; taradell <p>Sergi Vallès, president delegat Àrea d'Infraestructures i Territori</p> <p>Mercè Cabanas, alcaldessa de Taradell</p> nominatim/OK Agenda electes 2024-05-06 05:52
agendadiba405123234 Reunió amb l'Ajuntament de Pineda de Mar 2024-02-01 12:00:00 2024-02-01 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-pineda-de-mar-3 Recinte de l'Escola Industrial Edifici del Rellotge, 4ª Planta Recinte de l'Escola Industrial Edifici del Rellotge, 4ª Planta 41.3885100,2.1496600 1 Maresme; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Infraestructures i Territori; Vallès Domingo, Sergi; Aceña Ramos, Valentín; Reunió; Pineda de Mar maresme; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; infraestructures_i_territori; valles_domingo_sergi; acena_ramos_valentin; reunio; pineda_de_mar <p>Sergi Vallès, president delegat Àrea d'Infraestructures i Territori</p> <p>Xavier Amor, alcalde de Pineda de Mar</p> nominatim/OK Agenda electes 2024-05-06 05:52
agendadiba405123428 Reunió amb l'Ajuntament de Lliçà d'Amunt 2024-02-01 13:00:00 2024-02-01 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-lli%C3%A7%C3%A0-d-amunt-1 41.3885100,2.1496600 1 Vallès Oriental; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Infraestructures i Territori; Vallès Domingo, Sergi; Aceña Ramos, Valentín; Reunió; Lliçà de d'Amunt valles_oriental; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; infraestructures_i_territori; valles_domingo_sergi; acena_ramos_valentin; reunio; llica_de_damunt <p>Sergi Vallès, president delegat Àrea d'Infraestructures i Territori</p> <p>Ignasi Simón, alcalde de Lliçà d'Amunt</p> nominatim/OK Agenda electes 2024-05-06 05:52
agendadiba404847644 Reunió Presidenta Associació Catalana Escoles de Música 2024-02-01 11:00:00 2024-02-01 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-presidenta-amb-ufec-i-ucec Rambla de Catalunya, 126, Barcelona Rambla de Catalunya, 126, Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Fernández González, Daniel; Cultura; Esdeveniments; Àrea de Presidència; Personal directiu professional; Presidència; Moret Sabidó, Lluïsa; Reunió; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona fernandez_gonzalez_daniel; cultura; esdeveniments; area_de_presidencia; personal_directiu_professional; presidencia; moret_sabido_lluisa; reunio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona 11:00h <p>Lluïsa Moret, presidenta de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Daniel Fernández, director del Gabinet de la Presidència.</p> <p>Carles Farrás Vilaginés, president de l'ACEM.</p> <p>Xavier Llobet Casas, vicepresident de l'ACEM.</p> <p>Dani Medina Orland, tresorer de l'ACEM.</p> <p>Francesc Conesa, director de l'Escola Municipal de Música de Sant Boi de LLobregat</p> <p> </p> nominatim/OK Agenda electes 2024-05-06 05:52
agendadiba404846954 Reunió Presidenta amb UFEC i UCEC 2024-02-01 10:00:00 2024-02-01 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-presidenta-amb-la-fundacio-laurentius-de-la-catedral-de-sant-llorenc-del-bisbat-de-sant-feliu Rambla de Catalunya, 126, Barcelona Rambla de Catalunya, 126, Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Villamayor Caamaño, Javier; Esdeveniments; Àrea de Presidència; Personal directiu professional; Presidència; Moret Sabidó, Lluïsa; Reunió; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona villamayor_caamano_javier; esdeveniments; area_de_presidencia; personal_directiu_professional; presidencia; moret_sabido_lluisa; reunio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona 10:00h <p>Lluïsa Moret, presidenta de la Diputació de Barcelona.<br /> Javier Villamayor, coordinador general.<br /> Gerard Esteva, President UFEC i UEC<br /> Jaume Domingo, President UCEC I vicepresident UEC<br /> Josep Monràs, Secretari General UEC<br /> Patricia Illa, regidora d’esports Igualada Vocal UEC<br /> Maribel Zamora, presidenta FC de Vòlei i Vocal UEC</p> <p> </p> nominatim/OK Agenda electes 2024-05-06 05:52
agendadiba405141401 Reunió La Confederació 2024-01-31 09:00:00 2024-01-31 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-fundacio-jaume-bofi-2 Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171 Barcelona Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171 Barcelona 41.4366815,2.1446334 1 Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Muñoz Luque, José; Reunió arguelles_busto_estrella; esdeveniments; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; munoz_luque_jose; reunio <p> Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p> Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p>Sr. Josep Serrano, representant de La Confederació</p> nominatim/OK Agenda electes 2024-05-06 05:52
agendadiba405141478 Reunió Ajuntament Malgrat de Mar 2024-02-05 11:00:00 2024-02-05 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-fundacio-jaume-bofi-3 Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171 Barcelona Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171 Barcelona 41.4366815,2.1446334 1 Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Reunió arguelles_busto_estrella; esdeveniments; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; reunio <p> Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p> Sra. Marta Sole, cap de Servei de Convivència, Diversitat i Cicle de Vida</p> <p> Sra. Cinzia Valbone, regidora de Relacions Externes i Transparència, Ajuntament Malgrat de Mar</p> <p>Sonia Huertas Domingo regidora d'Envelliment Actiu, Ajuntament Malgrat de Mar</p> <p> </p> nominatim/OK Agenda electes 2024-05-06 05:52
agendadiba405141614 Reunió direcció general d'Acció Cívica i Comunitària. Generalitat de Catalunya 2024-02-05 13:00:00 2024-02-05 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-ajuntament-malgrat-de-mar Pg. Taulat, 266-270, 4a planta sector A, Barcelona Pg. Taulat, 266-270, 4a planta sector A, Barcelona 41.4096343,2.2181920 1 Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Reunió arguelles_busto_estrella; esdeveniments; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; reunio <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p>Sra. Marta Sole, cap de Servei de Convivència, Diversitat i Cicle de Vida</p> <p>Sr. Xavier Godas, director general d'Acció Cívica i Comunitària. Generalitat de Catalunya</p> <p> </p> nominatim/OK Agenda electes 2024-05-06 05:52
agendadiba405141912 Visita territorial Àrea Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat a comarca Vallès Occidental 2024-02-01 10:00:00 2024-02-01 14:30:30 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-aigues-barcelona 1 Argüelles Busto, Estrella; Vallès Occidental; Esdeveniments; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; diputat/diputada; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Silva Pérez, Javier; Barnusell Ortuño, Alba; Cañete Carrillo, Filo; Reunió arguelles_busto_estrella; valles_occidental; esdeveniments; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; diputatdiputada; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; silva_perez_javier; barnusell_ortuno_alba; canete_carrillo_filo; reunio <p>Sra. Alba Barnusell Ortuño, presidenta delegada de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p>Sra. Filo Cañete Carrillo, diputada delegada de Cures i Cicle de Vida </p> <p>Sr. Javier Silva Perez, diputat delegat de Joventut</p> <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p>Representants electes de la comarca del Vallès Occidental</p> <p> </p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-05-06 05:52
agendadiba404975828 Visita a Sant Cugat del Vallès 2024-02-01 00:00:00 2024-02-01 23:59:59 La presidenta Delegada, Eva Menor, i la coordinadora, Anna Álvarez, de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme visiten les instal·lacions de les empreses Epson Ibèrica S.A.U i Oxigen DC, acompanyades per la portaveu del Grup Municipal Socialista a l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès, Elena Vila. https://www.diba.cat/web/agenda/-/visita-a-sant-cugat-del-vall%C3%A8s Epson Ibèrica S.A.U (Camí de Can Ametller, 22, Edificio 2, 08195 Sant Cugat del Vallès) Oxigen DC (Avda. Generalitat 163-167,08195 Sant Cugat del Vallés) Epson Ibèrica S.A.U (Camí de Can Ametller, 22, Edificio 2, 08195 Sant Cugat del Vallès) Oxigen DC (Avda. Generalitat 163-167,08195 Sant Cugat del Vallés) 41.4719490,2.0852182 1 Alvarez Jurado, Anna; Economia i treball; diputat/diputada; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Menor Cantador, Eva; Reunió; Altres; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona alvarez_jurado_anna; economia_i_treball; diputatdiputada; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; menor_cantador_eva; reunio; altres; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona Imatge de la jornada A les 10h. <p>Eva Menor, presidenta Delegada de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Anna Alvarez, coordinadora de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Elena Vila, portaveu del Grup Municipal Socialista a l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallés</p> <p>Epson Ibèrica S.A.U:</p> <p>Pilar Codina, responsable Corporatiu de Sostenibilitat</p> <p>Juanjo García, gestor de Comptes Corporatives per AP</p> <p>Raúl Sanahuja, responsable de Comunicació Corporativa</p> <p>Oxigen DC:</p> <p>Gustau Serra, director General</p> <p>Benjamí Rovira, CEO</p> <p>Jordi Montero, cap d'Estratègies</p> nominatim/OK Agenda electes 2024-05-06 05:52
agendadiba404654458 24a Assemblea de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat 2024-03-07 09:00:00 2024-03-07 17:00:00 24a edició de la trobada anual de les persones representants dels ens locals que formen part de la Xarxa. https://www.diba.cat/web/agenda/-/24a-assemblea-de-la-xarxa-de-ciutats-i-pobles-cap-a-la-sostenibilitat Auditori Eduard Toldrà. C/ d'Olesa de Bonesvalls, 8, Vilanova i la Geltrú. Auditori Eduard Toldrà. C/ d'Olesa de Bonesvalls, 8, Vilanova i la Geltrú. 1 Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica area_daccio_climatica_i_transicio_energetica Ja s'han obert les inscripcions per a la 24a edició de l'Assemblea General de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat. Enguany, la trobada serà el 7 de març a l'Auditori Eduard Toldrà de Vilanova i la Geltrú. Ja us podeu inscriure en el següent enllaç. L'horari de l'Assemblea serà de 9 a 17 h, inclourà dinar i una visita tècnica a un projecte de sostenibilitat destacat de la ciutat de Vilanova i la Geltrú. L’assemblea de la Xarxa és l’òrgan de decisió de l’associació, però també és l’espai natural de trobada per als representants electes membres de la Xarxa. Aquesta serà l’assemblea que iniciarà el mandat 2023-2027 i que reunirà per primera vegada aquest any a les persones representants dels 320 ens locals que conformen la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat. Properament es publicarà el programa de la jornada i tots els detalls dels punts que es tractaran. De moment us podeu inscriure i reservar-vos la data a les vostres agendes! nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-05-06 05:52
agendadiba405167147 Seminari en línia: 'Situacions d’aprenentatge amb la campanya Let’s Clean Up Europe' 2024-02-08 17:00:00 2024-02-08 19:00:00 Let's Clean Up Europe és una acció comuna a tot Europa per conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura i promoure accions de sensibilització a través de la recollida d'aquests residus abocats il·legalment als boscos, platges, marges de rius, etc. La IX edició del Let’s Clean Up Europe! se celebra del 10 al 12 de maig de 2024. https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessio-en-linia-de-presentacio-de-recursos-i-experiencies-per-dissenyar-projectes-educatius-en-el-marc-de-let-s-clean-up-europe-2022 Sessió en línia Sessió en línia 1 Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica area_daccio_climatica_i_transicio_energetica Sessió en línia de presentació de recursos i experiències per dissenyar situacions d’aprenentatge en el marc de la XI edició del Let’s Clean Up Europe! Els objectius del seminari són: Conèixer experiències que transcendeixen les accions locals i puntuals. Mobilitzar la cooperació entre agents per crear aliances i projectes en xarxa. Mostrar resultats, ús i la necessitat de tenir dades de qualitat que ens permetin implementar accions correctives. El seminari va dirigit a tots els centres educatius de Catalunya. PROGRAMA INSCRIPCIONS nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-05-06 05:52
agendadiba405168991 Seminari en línia 'Projectes i recursos del Let's clean up Europe 2024' 2024-02-08 10:00:00 2024-02-08 12:00:00 Let's Clean Up Europe és una acció comuna a tot Europa per conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura i promoure accions de sensibilització a través de la recollida d'aquests residus abocats il·legalment als boscos, platges, marges de rius, etc. La IX edició del Let’s Clean Up Europe! se celebra del 10 al 12 de maig de 2024. https://www.diba.cat/web/agenda/-/seminari-en-linia-situacions-d-aprenentatge-amb-la-campanya-let-s-clean-up-europe- Sessió en línia Sessió en línia 1 Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica area_daccio_climatica_i_transicio_energetica La sessió s'organitza dins la Plataforma Residus municipals. Té per objectiu presentar diversos projectes destacats que formaran part de l'edició d'enguany d'aquesta iniciativa d'abast europeu, així com es donaran a conèixer recursos per totes les entitats i organitzacions que hi vulgin participar. La sessió s'organitza dins la Plataforma Residus municipals. Té per objectiu presentar diversos projectes destacats que formaran part de l'edició d'enguany d'aquesta iniciativa d'abast europeu, així com es donaran a conèixer recursos per totes les entitats i organitzacions que hi vulgin participar. L'acte, moderat per l'Agència de Residus de Catalunya, comptarà amb les ponències de la Representació de la Comissió Europea a Barcelona, Ecovidrio, la Xarxa per a la Conservació de la Natura, l'Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet, el Parc Natural del Cap de Creus, la Fundació Kilian Jornet i l'Esglèsia Evangèlica Unida de Terrassa. Les jornades tenen per objectiu difondre el coneixement de la plataforma Residus Municipals i les seves pràctiques. Estan obertes al món local i a altres entitats interessades en la gestió dels residus municipals. PROGRAMA INSCRIPCIONS nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-05-06 05:52
agendadiba405171404 Reunió amb la Fundació Pi i Sunyer 2024-01-30 10:00:00 2024-01-30 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-la-fundaci%C3%B3-pi-i-sunyer Diputació de Barcelona. Rambla de Catalunya 126. 08008 Barcelona Diputació de Barcelona. Rambla de Catalunya 126. 08008 Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Villamayor Caamaño, Javier; Àrea de Presidència; Personal directiu professional; Presidència; Reunió villamayor_caamano_javier; area_de_presidencia; personal_directiu_professional; presidencia; reunio <p>Jaume Magre, director de la Fundació Pi i Sunyer</p> <p>Javier Villamayor, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/OK Agenda electes 2024-05-06 05:52
agendadiba404360009 Jornada d'intercanvi: Les deixalleries, centres clau en l’assoliment dels objectius de reciclatge 2024-02-13 10:00:00 2024-02-13 14:00:00 Jornada tècnica d’intercanvi d’experiències centrada en la importància de les deixalleries en l’assoliment dels objectius de reciclatge i el seu paper en sistemes eficients de recollida selectiva, adreçada als equips tècnics de les deixalleries interessats a compartir noves experiències i coneixements. A més de les presentacions tècniques, la jornada comptarà amb un treball conjunt entre les persones assistents per detectar necessitats i futurs temes de treball per a l’ASDE. Podeu descarregar-vos el programa en aquest enllaç. https://www.diba.cat/web/agenda/-/jornada-d-intercanvi-les-deixalleries-centres-clau-en-l-assoliment-dels-objectius-de-reciclatge Casal d'Entitats de Sant Sadurní d'Anoia (carrer de Mar Mir 15 - 08770 Sant Sadurní d'Anoia) Casal d'Entitats de Sant Sadurní d'Anoia (carrer de Mar Mir 15 - 08770 Sant Sadurní d'Anoia) 41.4244663,1.7863949 1 Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona area_daccio_climatica_i_transicio_energetica; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona https://formularis.diba.cat/diba/inscripcions-jornada-dintercanvi-dexperiencies-lasde-sobre-deixalleries-com-centre-clau nominatim/OK Agenda electes 2024-05-06 05:52
agendadiba405175559 Reunió amb el servei de formació i desenvolupament professional del dep. educació de la Generalita 2024-01-29 09:00:00 2024-01-29 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-el-servei-de-formaci%C3%B3-i-desenvolupament-professional-del-dep.-educaci%C3%B3-de-la-generalita Via Augusta 202, Barcelona Via Augusta 202, Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Bosch i Costa, Marcel·lina; Educació; Àrea d'Educació; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Alaminos Escoz, Francesca; Reunió; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona bosch_i_costa_marcellina; educacio; area_deducacio; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; alaminos_escoz_francesca; reunio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>Maica Gil, cap servei de formació i desenvolupament professional dep. educació Generalitat</p> <p>Marcelina Bosch, coordinadora àrea educació</p> <p>Francesca Alaminos, gerenta de serveis d'educació</p> <p>Araceli Rodríguez, cap de l'oficina planificació educativa</p> nominatim/OK Agenda electes 2024-05-06 05:52
agendadiba405175678 Plenari Consell Formació professional Barcelona 2024-01-29 13:00:00 2024-01-29 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/plenari-consell-formaci%C3%B3-professional-barcelona Pl. Sant Miquel s/n. ajuntament de Barcelona Pl. Sant Miquel s/n. ajuntament de Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Bosch i Costa, Marcel·lina; Educació; Àrea d'Educació; Personal directiu professional; Plens; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona bosch_i_costa_marcellina; educacio; area_deducacio; personal_directiu_professional; plens; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>Marcelina Bosch, coordinadora àrea d'educació</p> nominatim/OK Agenda electes 2024-05-06 05:52
agendadiba405175817 Sessió plenària Consell Formació professional Granollers 2024-01-31 18:00:00 2024-01-31 19:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-plen%C3%A0ria-consell-formaci%C3%B3-professional-granollers Ajuntament de Granollers. Pl. Porxada 6 Ajuntament de Granollers. Pl. Porxada 6 41.3955350,2.1575980 1 Bosch i Costa, Marcel·lina; Educació; Àrea d'Educació; Personal directiu professional; Plens; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona bosch_i_costa_marcellina; educacio; area_deducacio; personal_directiu_professional; plens; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>Marcelina Bosch, coordinadora àrea d'educació</p> nominatim/OK Agenda electes 2024-05-06 05:52
agendadiba405179709 Reunió amb l'Ajuntament de Gelida-Comerç 2024-01-31 00:00:00 2024-01-31 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-gelida-comer%C3%A7 934049296 gs.comerc@diba.cat Ajuntament de Gelida. Plaça de la Vila, 12 Ajuntament de Gelida. Plaça de la Vila, 12 41.4411777,1.8631680 1 Comerç i consum; Alt Penedès; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Alta direcció i gerents; Comerç, Consum i Salut Pública; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió; Gelida comerc_i_consum; alt_penedes; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; alta_direccio_i_gerents; comerc_consum_i_salut_publica; vilamala_bastarras_sergi; reunio; gelida De 12.30h a 13.30h <p>Lluís Miquel Valls, regidor de Governació de l'Ajuntament de Gelida</p> <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> <p>Encarna Peran, cap Oficina Suport al Teixit Comercial Local de la GSC</p> <p>Tècnics de l'Ajuntament de Gelida</p> nominatim/OK Agenda electes 2024-05-06 05:52
agendadiba405179563 Reunió amb l'Ajuntament de Sant Cugat Sesgarrigues_ Comerç 2024-01-31 00:00:00 2024-01-31 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-sant-cugat-sesgarrigues_-comer%C3%A7 934049296 gs.comerc@diba.cat Ajuntament de Sant Cugat Sesgarrigues. Carrer de Sant Antoni, 31 Ajuntament de Sant Cugat Sesgarrigues. Carrer de Sant Antoni, 31 41.3627591,1.7524747 1 Comerç i consum; Alt Penedès; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Alta direcció i gerents; Comerç, Consum i Salut Pública; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió; Sant Cugat Sesgarrigues comerc_i_consum; alt_penedes; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; alta_direccio_i_gerents; comerc_consum_i_salut_publica; vilamala_bastarras_sergi; reunio; sant_cugat_sesgarrigues De 10.30h a 11.30h <p>Neus de la Cruz Martí, regidora de Cultura, Festes i Fires de Sant Cugat Sesgarrigues</p> <p>Sergi Vilamala, gerent de Comerç de Diputació de Barcelona</p> <p>Oriol Pareta, tècnic de Comerç de l'Ajuntament de Sant Cugat Sesgarrigues</p> <p>Encarna Perán, cap Oficina Suport al Teixit Comercial Local de la GSC</p> nominatim/OK Agenda electes 2024-05-06 05:52
agendadiba405185828 Inauguració del Trufforum Vic 2024 2024-02-02 20:00:00 2024-02-02 23:59:59 El diputat de Prevenció d'Incendis i Gestió Forestal de la Diputació de Barcelona, Jordi Fàbrega, participa a l'acte d'inauguració de la sisena edició del Trufforum Vic. https://www.diba.cat/web/agenda/-/inauguracio-del-trufforum-vic-2024 Auditori del recinte firal El Sucre, de Vic Auditori del recinte firal El Sucre, de Vic 41.9265970,2.2446548 https://trufforum.com/?lang=ca 1 Trufforum és una iniciativa de cooperació internacional, ideada i promoguda des de l’European Mycological Institute ( EMI ), que neix amb l’objectiu de promocionar l’ús responsable de la tòfona europea a les cuines domèstiques i professionals. nominatim/OK Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba405258016 Reunió amb Coordinador de Grup TxT per temes protecció civil Terrassa 2024-01-29 00:00:00 2024-01-29 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-coordinador-de-grup-txt-per-temes-protecci%C3%B3-civil-terrassa 93 402 27 24 a.uhru@diba.cat Carrer Pantà, 20 1a planta, sala de reunions n.1 (Terrassa) Carrer Pantà, 20 1a planta, sala de reunions n.1 (Terrassa) 41.5648489,2.0120648 1 Ajuntaments; Sanz Sánchez, Rosa; Diputació de Barcelona; Urbanisme i habitatge; Vallès Occidental; Esdeveniments; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Personal directiu professional; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Reunió; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Terrassa; 11 - Ciutats i comunitats sostenibles ajuntaments; sanz_sanchez_rosa; diputacio_de_barcelona; urbanisme_i_habitatge; valles_occidental; esdeveniments; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; personal_directiu_professional; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; reunio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; terrassa; 11__ciutats_i_comunitats_sostenibles De 09:30 h a 10:30 h <p>Sra. Patricia Reche, Regidora delegada de Seguretat, Via Pública, Protecció Civil, Rieres, Medi Ambient, Sostenibilitat i Energia i Cicles de l'Aigua.</p> <p>Sra. Rosa Sanz Sánchez, Coordinadora de l'Àrea d'Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Sra. Maria Vicenta Villar, Cap del servei de protecció civil de l’ajuntament de Terrassa.</p> <p>Sr. Ignasi Sagalés, Coordinador del grup TxT de la Diputació de Barcelona.</p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></p> Reunió per tractar temes de Protecció Civil i Activitats del municipi de Terrassa nominatim/OK Agenda electes 2024-05-06 05:52
agendadiba404994545 XVI Premis Gaudí 2024-02-04 20:00:00 2024-02-04 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-de-la-presidenta-de-la-diputacio-de-barcelona-amb-l-cap-superior-de-la-policia-de-catalunya Diputació de Barcelona. Rambla de Catalunya, núm. 126. Barcelona Diputació de Barcelona. Rambla de Catalunya, núm. 126. Barcelona 41.4096773,2.2192087 1 Esdeveniments; Àrea de Presidència; Àrea de Cultura; diputat/diputada; Presidència; Cultura; Moret Sabidó, Lluïsa; Llauradó Álvarez, Aïda; López Tagliafico, Candela; Lliurament de premis; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona esdeveniments; area_de_presidencia; area_de_cultura; diputatdiputada; presidencia; cultura; moret_sabido_lluisa; llaurado_alvarez_aida; lopez_tagliafico_candela; lliurament_de_premis; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona 20:00 <p>Lluïsa Moret, presidenta de la Diputació de Barcelona</p> <p>Candela López, vicepresidenta 3a i presidenta delegada de l'Àrea de Cultura</p> <p>Aïda Llauradó, diputada adjunta de l'Àrea de Cultura</p> <p>Pere Aragonès, presidenta de la Generalitat de Catalunya</p> <p>Ernest Urtasum, ministre de Cultura </p> <p>Judith Colell, directora de l'Acadèmia del Cinema Català </p> nominatim/OK Agenda electes 2024-05-06 05:52
agendadiba404994695 Presentació Projecte PRE-SAFALIN 2024-02-02 10:00:00 2024-02-02 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-projecte-presefalin-de-la-fundaci%C3%B3-gasolacte-fundaci%C3%B3-gasol Escola bressol municipal La Mercè. Avinguda Carreras, 16-18. Sant Boi de Llobregat Escola bressol municipal La Mercè. Avinguda Carreras, 16-18. Sant Boi de Llobregat 41.3494160,2.0238330 1 Salut pública; Esdeveniments; Àrea de Presidència; diputat/diputada; Presidència; Moret Sabidó, Lluïsa; Colom i Puigbò, Glòria; Presentació salut_publica; esdeveniments; area_de_presidencia; diputatdiputada; presidencia; moret_sabido_lluisa; colom_i_puigbo_gloria; presentacio 10:00h <p>Lluïsa Moret Sabidó, presidenta de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Glòria Colom, diputada adjunta d’Educació.</p> <p>Marcel·lina Bosch, coordinadora de l’Àrea.</p> <p>Salut González, tinenta d'alcaldia de l'Àrea d'Aliances i Bon Govern.</p> <p>Maria Granadas Valencia, tinenta d'alcaldia de l'Àrea d'Igualtat i Ciutat Cohesionada.</p> <p>Santi F. Gómez, director global de Recerca i Programes de Gasol Fundation </p> <p>I altres assistents.<br />  </p> nominatim/OK Agenda electes 2024-05-06 05:52
agendadiba405260051 Reunió amb 1a. Tinenta d'Alcalde de l'Ajuntament de Terrassa 2024-01-29 00:00:00 2024-01-29 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-regidora-de-l-ajuntament-de-terrassa 93 402 27 24 a.uhru@diba.cat Ajuntament de Terrassa (Raval, 14 - Terrassa) Ajuntament de Terrassa (Raval, 14 - Terrassa) 41.5632139,2.0100038 1 Ajuntaments; Sanz Sánchez, Rosa; Diputació de Barcelona; Urbanisme i habitatge; Vallès Occidental; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Personal directiu professional; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Reunió; Terrassa; 11 - Ciutats i comunitats sostenibles ajuntaments; sanz_sanchez_rosa; diputacio_de_barcelona; urbanisme_i_habitatge; valles_occidental; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; personal_directiu_professional; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; reunio; terrassa; 11__ciutats_i_comunitats_sostenibles De 10:30 h a 11:30 h <p>Sra. Maise Balcells Mundet, 1a. Tinenta d'Alcalde de l'àrea de Serveis Generals i Govern Obert de l'Ajuntament de Terrassa</p> <p>Sra Rosa Sanz Sánchez, Coordinadora de l'Àrea d'Urbanisme, Habitatge i Regenració Urbana de la Diputació de Barcelona</p> <p>Sr. Ignasi Sagalés Borràs, Coordinador del Grup TxT de la Diputació de Barcelona</p> Reunió amb la Regidora de l'Ajuntament de Terrassa per tractar temes d'Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana nominatim/OK Agenda electes 2024-05-06 05:52
agendadiba405138025 Pautes bàsiques d’atenció a l’usuari en els museus locals (1a. edició) 2024-02-21 10:00:00 2024-02-26 14:00:00 En els museus, l’atenció personal que rep el públic a l’entrada és el primer contacte presencial després de visitar la web i decidir visitar-nos, per tant representa la cara humana de l’equipament i pot condicionar clarament l’experiència posterior. Com dispensar una bona rebuda? Podem adequar la nostra acollida a públics diversos? Quines eines i recursos ens poden ajudar a millorar l’atenció a l’usuari de museus? https://www.diba.cat/web/agenda/-/pautes-basiques-d-atencio-a-l-usuari-en-els-museus-locals-1a-edicio- 21 i 23 de febrer: curs en línia a través de la plataforma Zoom. 26 de febrer: Aula 1 Pati Manning, CERC (c. Montalegre, 7. Barcelona). ​​​ 21 i 23 de febrer: curs en línia a través de la plataforma Zoom. 26 de febrer: Aula 1 Pati Manning, CERC (c. Montalegre, 7. Barcelona). ​​​ 41.3844098,2.1664647 1 Jornades, congressos i seminaris; 2024; Formació; Formació de la Xarxa de Museus Locals; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona jornades_congressos_i_seminaris; 2024; formacio; formacio_de_la_xarxa_de_museus_locals; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona 21 i 23/02 (en línia) i 26/02 (presencial) de 2024. <p>Personal que desenvolupa tasques d'atenció al públic en la Xarxa de Museus Locals</p> Objectius del curs: Practicar pautes de comunicació efectiva en un context de servei públic. Prendre consciència i reconèixer les necessitats específiques de les persones amb discapacitat Conèixer eines i recursos per atendre persones amb discapacitat en els museus Entendre com funciona el cervell en relació a la gestió de les emocions amb l’usuari. Conèixer les especificitats del telèfon: La importància de la veu i els silencis. Practicar l’assertivitat com a eina clau d’atenció a l’usuari. Identificar els moments de la veritat d’un servei d’atenció i preveure possibles conflictes o tensions. Saber gestionar situacions difícils de comunicació amb l’usuari. Continguts: Com funciona el cervell en relació a les emocions? Especificitats de l’atenció presencial i telefònica. Habilitats clau per l’atenció a les persones: empatia, assertivitat i escolta activa. Bases de la comunicació interpersonal El poder de la pregunta. Per detectar necessitats i saber dirigir la conversa. Especificitats del llenguatge verbal, no verbal i paraverbal. Gestió eficaç de situacions difícils de comunicació. Pràctica sobre les barreres de la comunicació: estereotips i prejudicis. Pràctica sobre la pregunta efectiva. Rol play (simulació de situacions reals d’atenció telefònica i presencial) sobre la fórmula DESC de comunicació assertiva. Marc conceptual: persones amb discapacitat vs. persones amb diversitat funcional. Atenció a la diversitat (motriu, visual, auditiva, intel·lectual). Com comunicar-nos amb els diferents col·lectius? Llenguatge inclusiu. Professores: Laia Cortés, llicenciada en Pedagogia per la URL, Formació en Pactitioner PNL per l’Institut Gestalt i en Coaching executiu per l’Escola Europea de Coaching. Certificació en DISC per DISCSPAIN. Formació en Neurolideratge per Il3-UB. Andrea Granell Querol, Consultora de projectes culturals. Doctora en Psicologia per la URL. Docent en el Màster en Gestió del Patrimoni Cultural i Museologia de la UB de l’assignatura “Museus i Accessibilitat”. Membre del grup de recerca DIDPATRI i de la Xarxa AccessCat. Descarrega't el programa. Inscripcions: Fins al 12 de febrer de 2024 nominatim/OK Agenda electes 2024-05-06 05:52
agendadiba404943863 Pautes bàsiques d’atenció a l’usuari en els museus locals (2a edició) 2024-02-28 10:00:00 2024-03-05 14:00:00 En els museus, l’atenció personal que rep el públic a l’entrada és el primer contacte presencial després de visitar la web i decidir visitar-nos, per tant representa la cara humana de l’equipament i pot condicionar clarament l’experiència posterior. Com dispensar una bona rebuda? Podem adequar la nostra acollida a públics diversos? Quines eines i recursos ens poden ajudar a millorar l’atenció a l’usuari de museus? https://www.diba.cat/web/agenda/-/disseny-i-produccio-d-exposicions-sostenibles-2a-edicio- 28 de febrer i 1 de març: curs en línia a través de la plataforma Zoom. 5 de març: Aula 1 Pati Manning, CERC (c. Montalegre, 7. Barcelona). 28 de febrer i 1 de març: curs en línia a través de la plataforma Zoom. 5 de març: Aula 1 Pati Manning, CERC (c. Montalegre, 7. Barcelona). 41.3844098,2.1664647 1 Jornades, congressos i seminaris; 2024; Formació; Formació de la Xarxa de Museus Locals; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona jornades_congressos_i_seminaris; 2024; formacio; formacio_de_la_xarxa_de_museus_locals; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona 28/02 i 1/03 (en línia) i 5/03/2024 (presencial) de 2023. <p>Personal que desenvolupa tasques d'atenció al públic en la Xarxa de Museus Locals</p> Objectius del curs: Practicar pautes de comunicació efectiva en un context de servei públic. Prendre consciència i reconèixer les necessitats específiques de les persones amb discapacitat Conèixer eines i recursos per atendre persones amb discapacitat en els museus Entendre com funciona el cervell en relació a la gestió de les emocions amb l’usuari. Conèixer les especificitats del telèfon: La importància de la veu i els silencis. Practicar l’assertivitat com a eina clau d’atenció a l’usuari. Identificar els moments de la veritat d’un servei d’atenció i preveure possibles conflictes o tensions. Saber gestionar situacions difícils de comunicació amb l’usuari. Continguts: Com funciona el cervell en relació a les emocions? Especificitats de l’atenció presencial i telefònica. Habilitats clau per l’atenció a les persones: empatia, assertivitat i escolta activa. Bases de la comunicació interpersonal El poder de la pregunta. Per detectar necessitats i saber dirigir la conversa. Especificitats del llenguatge verbal, no verbal i paraverbal. Gestió eficaç de situacions difícils de comunicació. Pràctica sobre les barreres de la comunicació: estereotips i prejudicis. Pràctica sobre la pregunta efectiva. Rol play (simulació de situacions reals d’atenció telefònica i presencial) sobre la fórmula DESC de comunicació assertiva. Marc conceptual: persones amb discapacitat vs. persones amb diversitat funcional. Atenció a la diversitat (motriu, visual, auditiva, intel·lectual). Com comunicar-nos amb els diferents col·lectius? Llenguatge inclusiu. Professores: Laia Cortés, llicenciada en Pedagogia per la URL, Formació en Pactitioner PNL per l’Institut Gestalt i en Coaching executiu per l’Escola Europea de Coaching. Certificació en DISC per DISCSPAIN. Formació en Neurolideratge per Il3-UB. Andrea Granell Querol, Consultora de projectes culturals. Doctora en Psicologia per la URL. Docent en el Màster en Gestió del Patrimoni Cultural i Museologia de la UB de l’assignatura “Museus i Accessibilitat”. Membre del grup de recerca DIDPATRI i de la Xarxa AccessCat. ​​​​​​​Descarrega't el programa. Inscripcions: Fins al 12 de febrer de 2024 nominatim/OK Agenda electes 2024-05-06 05:52
agendadiba404193901 Gestió en matèria d’activitats regulades 2024-02-21 09:00:00 2024-03-06 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/gesti%C3%B3-en-mat%C3%A8ria-d-activitats-regulades-2 1 Dates: 21, 28 de febrer i 6 de març de 2024. Presentació La gestió de la intervenció en les activitats té per finalitat facilitar l’activitat econòmica i, alhora, garantir la protecció del medi ambient, la seguretat de les persones i els béns i la salut de les persones. La normativa que regula aquesta intervenció és nombrosa, complexa i canviant i, per això, és necessari que el personal dels ajuntaments que gestiona els diversos procediments tingui formació suficient i conegui les eines que poden ajudar-lo en el seu dia a dia. Els objectius d’aquesta acció formativa són proporcionar coneixements sobre la normativa que regula la intervenció de les activitats, tant per a la seva obertura com per a les incidències que es poden produir mentre funcionen i fins que cessen. També es farà referència a la potestat d’inspecció i control de l’Administració local i al règim sancionador. Aquest curs té una càrrega lectiva de quinze hores i està adreçada al personal tècnic i administratiu que presta serveis en matèria d’activitats que vulgui aprendre l’aplicació pràctica d’aquestes mesures d’intervenció administrativa. Comptarem amb un equip docent especialista en matèria d’activitats: Montserrat Escudé Mestre, Trini Capdevila Fígols i Xavier Silvestre i Castejón. Destinataris Preferentment personal tècnic i administratiu de les administracions locals vinculats a la prestació de serveis en matèria d’activitats. Programa Sessió 1 (21/02/2024): L’inici de les activitats: Els règims d’intervenció administrativa de les activitats. Principis i conceptes generals. Plans de verificació d’activitats comunicades. Legislació aplicable. La relació entre la intervenció en matèria urbanística i activitats. La relació amb la intervenció en matèria de prevenció i extinció d’incendis. Sessió 2 (28/02/2024): Règims d’intervenció i gestió durant la vida de les activitats: Controls periòdics i revisions, i modificacions de les activitats, canvis de titularitat. Vigència, potestat d’inspecció, procediment de restauració i mitjans d’execució forçosa. Sessió 3 (06/03/2024): Règim sancionador en matèria d’activitats: Principis generals de la potestat sancionadora. Procediments sancionadors. Règims sancionadors aplicables. Inscripcions Les inscripcions es realitzaran mitjançant l’aplicació Gestforma i la confirmació de la inscripció per part de la Diputació de Barcelona es farà per correu electrònic. Per motius logístics i de dinàmica de la sessió el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l’adequació del perfil dels demandants i l’ordre de presentació de les sol·licituds. Per afavorir la participació del màxim d’assistents es podrà limitar l’assistència al curs a una persona per ens local. Tindrà preferència d’admissió el personal tècnic adscrit al servei d’activitats dels ens locals. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta. Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins el dia 9 de febrer de 2024 mitjançant el següent enllaç. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-05-06 02:02
agendadiba405262989 Reunió amb el Director General de l'Institut Cerdà 2024-01-30 00:00:00 2024-01-30 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-el-director-general-de-l-institut-cerd%C3%A0 93 402 27 24 a.uhru@diba.cat Edifici del Rellotge, 2na planta, Recinte Escola Industrial, C/ Urgell 187 de Barcelona Edifici del Rellotge, 2na planta, Recinte Escola Industrial, C/ Urgell 187 de Barcelona 41.3876228,2.1487044 1 Habitatge; Sanz Sánchez, Rosa; Diputació de Barcelona; Urbanisme i habitatge; Barcelonès; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Personal directiu professional; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Reunió; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; 11 - Ciutats i comunitats sostenibles habitatge; sanz_sanchez_rosa; diputacio_de_barcelona; urbanisme_i_habitatge; barcelones; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; personal_directiu_professional; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; reunio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; 11__ciutats_i_comunitats_sostenibles De 09:30 h a 10:30 h <p>Sra. Rosa Sanz Sánchez, Coordinadora de l'Àrea d'Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana de la Diputació de Barcelona</p> <p>Sr. Carlos Cabrera Massanes, Director general de l'Institut Cerdà</p> Reunió amb el Director General de l'Institut Cerdà, Sr. Carlos Cabrera per tractar temes de Regeneració Urbana. L’Institut Cerdà és una fundació privada independent, amb gairebé quaranta anys d’experiència, que es dedica a assessorar i acompanyar els agents i organitzacions públiques i privades en la presa de decisions estratègiques. Treballen en àmbits com la gestió de riscos i crisis, infraestructures i territori, logística i distribució comercial, medi ambient i energia, emprenedoria i RSC. nominatim/OK Agenda electes 2024-05-06 05:52
agendadiba405263766 Lliurament de treballs ajuntament de Súria 2024-02-05 11:00:00 2024-02-05 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/lliurament-de-treballs-ajuntament-de-s%C3%BAria 934049210 sanchezsdl@diba.cat Ajuntament de Súria. Carrer d'Ernest Solvay, 3 de Súria Ajuntament de Súria. Carrer d'Ernest Solvay, 3 de Súria 41.8310600,1.7542800 1 Bages; diputat/diputada; Castells i Berzosa, Marc; Closa Pujabet, Joan; Súria bages; diputatdiputada; castells_i_berzosa_marc; closa_pujabet_joan; suria <p>Marc Castells, vicepresident quart de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Albert Coberó, alcalde ajuntament de Súria.</p> nominatim/OK Agenda electes 2024-05-06 05:52
agendadiba404673031 Al teu costat, fem una llar més segura -Prevenció i actuació en cas d'incendi [Sant Andreu de la Barca] 2024-01-29 10:30:30 2024-01-29 23:59:59 De la mà de Bombers es donen consells de seguretat per a les persones grans. https://www.diba.cat/web/agenda/-/al-teu-costat-fem-una-llar-m%C3%A9s-segura-prevenci%C3%B3-i-actuaci%C3%B3-en-cas-d-incendi-sant-andreu-de-la-barca- Casal Gent Gran Pg Generalitat s/n, Sant Andreu de la Barca Casal Gent Gran Pg Generalitat s/n, Sant Andreu de la Barca 41.4499270,1.9705170 https://www.diba.cat/documents/130988625/373166414/BOMBERS-CAT_LF.pdf/8127ca08-d368-71eb-d273-f4de33ecfec1?t=1659000721308 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat. Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu teleassistencia@diba.cat Activitat gratuïta, per a més informació consulta al teu ajuntament. nominatim/OK Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba405264824 Reunió amb l'ajuntament Sant Salvador de Guardiola. 2024-02-05 12:30:30 2024-02-05 13:30:30 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-sant-salvador-de-guardiola. 934049210 sanchezsdl@diba.cat Ajuntament de Sant Salvador de Guardiola Carrer de Dalt, 19 Sant Salvador de Guardiola Ajuntament de Sant Salvador de Guardiola Carrer de Dalt, 19 Sant Salvador de Guardiola 41.6786700,1.7670500 1 Bages; diputat/diputada; Castells i Berzosa, Marc; Sant Salvador de Guardiola bages; diputatdiputada; castells_i_berzosa_marc; sant_salvador_de_guardiola <p>Marc Castells, vicepresident quart de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Anna Llobet, alcaldessa ajuntament de Sant Salvador de Guardiola.</p> nominatim/OK Agenda electes 2024-05-06 05:52
agendadiba405277525 Reunió amb l'Ajuntament de Les Masies de Voltregà_ Fons NGEU 2024-02-02 00:00:00 2024-02-02 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-les-masies-de-voltreg%C3%A0_-fons-ngeu 934049296 gs.comerc@diba.cat Ajuntament de Les Masies de Voltregà, Casa Forta el Despujol, Carretera C-17, km 70.400 Ajuntament de Les Masies de Voltregà, Casa Forta el Despujol, Carretera C-17, km 70.400 42.0127556,2.2501356 1 Comerç i consum; Osona; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Alta direcció i gerents; Comerç, Consum i Salut Pública; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió; Recusos als ajuntaments; Les Masies de Voltregà comerc_i_consum; osona; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; alta_direccio_i_gerents; comerc_consum_i_salut_publica; vilamala_bastarras_sergi; reunio; recusos_als_ajuntaments; les_masies_de_voltrega De 10.30h a 12.00h <p>Verònica Ruiz, alcaldessa de Les Masies de Voltregà</p> <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç de Diputació de Barcelona</p> <p>Jordi Hormigo, secretari de l'Ajuntament de Les Masies de Voltregà</p> <p>Encarna Perán, cap de l'Oficina al Suport del Teixit Comercial Local de la GSC</p> <p>Laia Gurb, tècnica de Comerç de l'Ajuntament de Les Masies de Voltregà</p> nominatim/OK Agenda electes 2024-05-06 05:52
agendadiba405278608 Reunió a l'Ajuntament de Manlleu_ Seguiment expedients Fons NGEU 2024-02-02 00:00:00 2024-02-02 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-a-l-ajuntament-de-manlleu_-seguiment-expedients-fons-ngeu 934049296 gs.comerc@diba.cat Ajuntament de Manlleu. Can Puget. Pça Dalt Vila, 1 Ajuntament de Manlleu. Can Puget. Pça Dalt Vila, 1 42.0013502,2.2835779 1 Comerç i consum; Osona; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Alta direcció i gerents; Comerç, Consum i Salut Pública; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió; Recusos als ajuntaments; Manlleu comerc_i_consum; osona; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; alta_direccio_i_gerents; comerc_consum_i_salut_publica; vilamala_bastarras_sergi; reunio; recusos_als_ajuntaments; manlleu De 12.30h a 14.00h <p>Marta Moreta, 2na tinenta d'alcalde i regidora d'Urbanisme i Desenvolupament territorial</p> <p>David Bosch, 3r tinent d'alcalde i regidor de Transformació Econòmica</p> <p>Carla López, regidora de Comerç</p> <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç de Diputació de Barcelona</p> <p>Encarna Peran, cap de l'Oficina de Suport al Teixit Comercial Local de la GSC</p> <p>Pilar Raurell, tècnica de Comerç</p> <p>Betlem Pares, tècnica de Promoció Econòmica</p> nominatim/OK Agenda electes 2024-05-06 05:52
agendadiba405267869 Acte Inaugural del Saló Barcelona Wine Week 2024-02-05 00:00:00 2024-02-05 23:59:59 Hi assisteix la presidenta Delegada de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme, Eva Menor, per delegació de la Presidència. https://www.diba.cat/web/agenda/-/acte-inaugural-del-sal%C3%B3-barcelona-wine-week Recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona (Palau núm. 8,, accés Av. Maria Cristina s/n, porta central, Barcelona). Recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona (Palau núm. 8,, accés Av. Maria Cristina s/n, porta central, Barcelona). 41.3741242,2.1505084 1 Economia i treball; diputat/diputada; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Menor Cantador, Eva; Inauguració i/o cloenda economia_i_treball; diputatdiputada; desenvolupament_economic_i_turisme; menor_cantador_eva; inauguracio_io_cloenda Imatge de la jornada A les 12h <p>Luis Planas, ministre d'Agricultura, Pesca i Alimentació del Govern d'Espanya</p> <p>Carmel Mòdol, secretari d'Alimentació del Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda<br /> Rural (GenCat)</p> <p>Pau Relat, president de Fira de Barcelona</p> <p>Javier Pagés, president del Saló</p> <p>David Mascort, conseller d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural (GenCat)</p> <p>Raquel Gil, regidora de Comerç, Restauració i Mercats de l'Ajuntament de Barcelona</p> <p>Altres autoritats i assistents.</p> nominatim/OK Agenda electes 2024-05-06 05:52
agendadiba405348402 Reunió de l'Àrea de Feminismes i Igualtat amb Projecte Festival Floral 2024-02-06 10:00:00 2024-02-06 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-de-l-%C3%80rea-de-feminismes-i-igualtat-amb-projecte-festival-floral Carrer Sant Pere Mes Baix 7. 08008 Barcelona Carrer Sant Pere Mes Baix 7. 08008 Barcelona 41.3865050,2.1761840 1 Nieto Méndez, Montse; Diputació de Barcelona; Visible a slider igualtat; Àrea de Feminismes i Igualtat; diputat/diputada; Personal directiu professional; Feminismes i Igualtat; Albiol i Gilabert, Raquel; Reunió; Agenda; Grup d'interès; 05 - Igualtat de gènere nieto_mendez_montse; diputacio_de_barcelona; visible_a_slider_igualtat; area_de_feminismes_i_igualtat; diputatdiputada; personal_directiu_professional; feminismes_i_igualtat; albiol_i_gilabert_raquel; reunio; agenda; grup_dinteres; 05__igualtat_de_genere <p>Raquel Albiol i Gilabert. vicepresidenta 5a i presidenta delegada de l'Àrea de Feminismes i Igualtat</p> <p>Montse Nieto Méndez, coordinadora de l'Àrea de Feminismes i Igualtat</p> <p>Judit Neddermann. membre del projecte Festival Floral</p> <p>Martí Sancliment, membre del projecte Festival Floral</p> Reunió de l'Àrea de Feminismes i Igualtat amb la compositora de música Judit Neddermann i el dramaturg Marti Sancliment per presentar el Projecte Festival Floral nominatim/OK Agenda electes 2024-05-06 05:52
agendadiba405349612 Reunió de l'Àrea de Feminismes i Igualtat amb l'Aina Serra Julià (La Sembra) 2024-02-06 11:30:30 2024-02-06 12:30:30 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-de-l-%C3%80rea-de-feminismes-i-igualtat-amb-l-aina-serra-juli%C3%A0-la-sembra- Carrer Sant Pere Més Baix 7, 08008 Barcelona Carrer Sant Pere Més Baix 7, 08008 Barcelona 41.3865050,2.1761840 1 Nieto Méndez, Montse; Feminismes i Igualtat; Visible a slider igualtat; Àrea de Feminismes i Igualtat; diputat/diputada; Personal directiu professional; Feminismes i Igualtat; Albiol i Gilabert, Raquel; Reunió; Grup d'interès; 05 - Igualtat de gènere nieto_mendez_montse; feminismes_i_igualtat; visible_a_slider_igualtat; area_de_feminismes_i_igualtat; diputatdiputada; personal_directiu_professional; feminismes_i_igualtat; albiol_i_gilabert_raquel; reunio; grup_dinteres; 05__igualtat_de_genere <p>Raquel Albiol i Gilabert, vicepresidenta 5a i presidenta delegada de l'Àrea de Feminismes i Igualtat</p> <p>Montse Nieto Méndez, coordinadora de l'Àrea de Feminismes i Igualtat</p> <p>Aina Serra Julià, sòcia de La Sembra i directora de Jornal.cat</p> <p> </p> Reunió de coordinació de l'Àrea de Feminismes i Igualtat amb l'Aina Serra Julià, sòcia de la cooperativa de comunicació La Sembra i directora de Jornal.cat nominatim/OK Agenda electes 2024-05-06 05:52
agendadiba405349851 Reunió de l'Àrea de Feminismes i Igualtat amb l'Associació Joves Gitanos de Gràcia 2024-02-06 13:00:00 2024-02-06 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-de-l-%C3%80rea-de-feminismes-i-igualtat-amb-l-associaci%C3%B3-joves-gitanos-de-gr%C3%A0cia Carrer Sant Pere Més Baix 7, 08008 Barcelona Carrer Sant Pere Més Baix 7, 08008 Barcelona 41.3865050,2.1761840 1 Nieto Méndez, Montse; Feminismes i Igualtat; Visible a slider igualtat; Àrea de Feminismes i Igualtat; diputat/diputada; Personal directiu professional; Albiol i Gilabert, Raquel; Reunió; 05 - Igualtat de gènere nieto_mendez_montse; feminismes_i_igualtat; visible_a_slider_igualtat; area_de_feminismes_i_igualtat; diputatdiputada; personal_directiu_professional; albiol_i_gilabert_raquel; reunio; 05__igualtat_de_genere <p>Raquel Albiol i Gilabert, vicepresidenta 5a i presidenta delegada de l'Àrea de Feminismes i Igualtat</p> <p>Montse Nieto Méndez, coordinadora de l'Àrea de Feminismes i Igualtat</p> <p>Enerida Isuf, membre de l’Associació de Joves Gitanos de Gràcia</p> Reunió de coordinació de l'Àrea de Feminismes i Igualtat amb l'Enerida Isuf, membre de l'Associació Joves Gitanos de Gràcia nominatim/OK Agenda electes 2024-05-06 05:52
agendadiba405349673 Acte de presentació de la setena edició del Festival Zero 2024-02-07 11:00:00 2024-02-07 23:59:59 Presentació de la setena edició del Festival Zero, una programació d’espectacles que tenen com a eix comú la proximitat amb el públic amb noves formes de gaudir de les arts escèniques. https://www.diba.cat/web/agenda/-/acte-de-presentacio-de-la-setena-edicio-del-festival-zero Auditori del CERC. Pati Manning (c/ Montalegre, 7) de Barcelona Auditori del CERC. Pati Manning (c/ Montalegre, 7) de Barcelona 41.3841499,2.1661389 http://www.teatresenxarxa.cat/festivalzero 1 L’edició del Festival Zero d’enguany es durà a terme del 16 de febrer al 17 de març als equipaments teatrals que formen part de Teatres en Xarxa: Teatres Despí de Sant Joan Despí, Teatre Núria Espert de Sant Andreu de la Barca, Teatre Municipal Cooperativa de Barberà del Vallès, Teatre Clavé de Tordera i Teatre Auditori de Llinars del Vallès. nominatim/OK Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba405350115 Visita del diputat d’Acció Climàtica i Transició Energètica a Santa Perpètua de Mogoda 2024-02-08 10:00:00 2024-02-08 23:59:59 El diputat d’Acció Climàtica i Transició Energètica de la Diputació de Barcelona, Marc Serra, visita Santa Perpètua de Mogoda per conèixer els projectes municipals en aquest àmbit que lidera el consistori perpetuenc, guiat per l'alcaldessa, Isabel Garcia. https://www.diba.cat/web/agenda/-/visita-del-diputat-d-accio-climatica-i-transicio-energetica-a-santa-perpetua-de-mogoda Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda (Plaça de la Vila, 5) Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda (Plaça de la Vila, 5) 41.5345822,2.1832878 1 Durant la trobada, el govern local explicarà projectes municipals emblemàtics com la xarxa de càrrega de vehicles elèctrics, les noves pèrgoles fotovoltaiques instal·lades al municipi i la creació de noves comunitats energètiques amb la col·laboració de veïnat i entitats. Per la seva banda, el diputat explicarà els recursos que la corporació posa a disposició dels consistoris en aquesta matèria. Posteriorment, faran una visita a les empreses Vega Chargers i Terrepower. nominatim/OK Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba405352139 Reunió amb l'Institut d'Economia de Barcelona (IEB) 2024-01-31 08:00:00 2024-01-31 09:00:00 Presentació línies de recerca, activitats i publicacions de la Fundació Institut d'Economia de Barcelona https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-institut-d-economia-de-barcelona-ieb-1 Can Serra - Rambla Catalunya, 126 - Barcelona Can Serra - Rambla Catalunya, 126 - Barcelona 41.3957612,2.1575507 1 Diputació de Barcelona; Economia i treball; Esdeveniments; Àrea de Presidència; Alta direcció i gerents; Presidència; Molina Melero, Trinidad; Reunió diputacio_de_barcelona; economia_i_treball; esdeveniments; area_de_presidencia; alta_direccio_i_gerents; presidencia; molina_melero_trinidad; reunio <p>Josep M. Duran, director de l'Institut d'Economia de Barcelona</p> <p>Trinidad Molina, directora de Serveis de Suport a la Coordinació General</p> <p>Gemma Folguera, cap de la Secció Administrativa de la Direcció de Serveis de Suport a la Coordinació General</p> nominatim/OK Agenda electes 2024-05-06 05:52
agendadiba405353443 Reunió amb l'Ajuntament de Castellví de Rosanes 2024-02-07 11:00:00 2024-02-07 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-castellv%C3%AD-de-rosanes-1 Recinte de l'Escola Industrial Edifici del Rellotge, 4 Comte d'Urgell, 187 - Barcelona Recinte de l'Escola Industrial Edifici del Rellotge, 4 Comte d'Urgell, 187 - Barcelona 41.3885600,2.1496900 1 Baix Llobregat; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Infraestructures i Territori; Vallès Domingo, Sergi; Aceña Ramos, Valentín; Reunió; Castellví de Rosanes baix_llobregat; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; infraestructures_i_territori; valles_domingo_sergi; acena_ramos_valentin; reunio; castellvi_de_rosanes <p>Sergi Vallès, president delegat Àrea Infraestructures i Territori</p> <p>Adrià Camino, alcalde de Castellví de Rosanes</p> <p>José Cara, primer tinent d'alcalde</p> nominatim/OK Agenda electes 2024-05-06 05:52
agendadiba405354517 Reunió amb l'Ajuntament d'Avinyonet del Penedès 2024-02-06 12:00:00 2024-02-06 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-d-avinyonet-del-pened%C3%A8s-2 Plaça de la Vila, 1 Avinyonet del Penedès Plaça de la Vila, 1 Avinyonet del Penedès 41.3610000,1.7792500 1 Alt Penedès; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Infraestructures i Territori; Vallès Domingo, Sergi; Reunió; Avinyonet del Penedès alt_penedes; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; infraestructures_i_territori; valles_domingo_sergi; reunio; avinyonet_del_penedes <p>Sergi Vallès, president delegat Àrea d'Infraestructures i Territori</p> nominatim/OK Agenda electes 2024-05-06 05:52
agendadiba405353620 Espai de la Xarxa de Serveis Locals d'Habitatge 01/24: 'Els Serveis locals d’habitatge: estat, reptes i memòries comparades 2024-02-27 09:00:00 2024-02-27 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/l-espai-de-la-xarxa-de-serveis-locals-d-habitatge-01/24-els-serveis-locals-d-habitatge-estat-reptes-i-mem%C3%B2ries-comparades Recinte Escola Industrial. Edifici 25 (Aula S-6). Carrer Comte d’Urgell, 187. 08036 - Barcelona Recinte Escola Industrial. Edifici 25 (Aula S-6). Carrer Comte d’Urgell, 187. 08036 - Barcelona 1 Presentació La Xarxa de Serveis Locals d’Habitatge (XSLH) va néixer en 2012 com un espai d’interrelació, transferència de coneixements i intercanvi d’experiències entre les entitats locals de la demarcació de Barcelona que presten serveis a la ciutadania en aquest àmbit de les polítiques públiques. Al llarg dels anys, la XSLH ha anat ampliant el seu nombre de membres i implementant recursos de suport formatiu, informatiu i relacional com els “Espais de la Xarxa de Serveis Locals d’Habitatge”, concebuts com sessions tècniques d’intercanvi d’informació, experiències i coneixements entre els professionals locals que presten serveis d’habitatge. En aquesta edició dels Espais volem presentar una “nova” iniciativa, les Memòries Comparades, que posem a l’abast dels membres de la XSLH que disposen de conveni vigent amb l’Agència de l’Habitatge de Catalunya (AHC) per a la gestió del programa de mediació per al lloguer social i/o per a la constitució d’una Oficina Local d’Habitatge. La informació aportada per les Memòries Comparades, unida a la llarga trajectòria de la Xarxa, i la informació que aporta la darrera edició del Panel de Polítiques Públiques Locals d’Habitatge, fonamenten la idoneïtat d’obrir un diàleg per fer balanç i compartir propostes de millora de la XSLH. Tot plegat, us convidem a assistir a aquesta edició dels Espais de la Xarxa de Serveis d’Habitatge que té com a objectius: Compartir informació sobre l’estat i l’evolució de les polítiques públiques i, molt específicament, dels serveis locals d’habitatge a la província de Barcelona. Presentar les Memòries Comparades, eina que permet mesurar, comparar i avaluar l’activitat de cada Oficina Local d’Habitatge i/o Borsa de Lloguer Social mitjançant uns indicadors comuns, dissenyada amb l’aplicació informàtica web Qlik Sense. Repassar i valorar fortaleses i propostes de millora dels recursos que actualment s’ofereixen en el marc de la XSLH. Programa 09.45-10.00 Presentació de l’Espai David Mongil Juárez, cap de l’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona 10.00-10.30 El Panel de Polítiques Públiques Locals d’Habitatge 2022 i els serveis locals d’habitatge Lídia Garcia Ferrando, tècnica de l’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona 10.30-11.00 Descans 11.00-11.30 La Xarxa de Serveis Locals d’Habitatge: estat i iniciatives Carlos Heredia Miño, tècnic de l’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona 11.30-12.30 La Xarxa de Serveis Locals d’Habitatge: propostes de millora Marta Pradal Gómez, advocada de l’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona 12.30-14.00 Les memòries comparades d’activitat de les OLH Antecedents Objectius i fonts d’informació utilitzades Aplicació informàtica Qlik Sense: estructura, indicadors i accés als informes Miquel Ortiz Gómez, director de Programa de la XSLH de l’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona Destinataris La sessió està dirigida als responsables dels serveis d'habitatge dels ens locals que estan adscrits a la Xarxa de Serveis Locals d'Habitatge. Inscripcions Les inscripcions es realitzaran mitjançant l'aplicatiu Gestforma i la confirmació de la inscripció per part de la Diputació de Barcelona es farà per correu electrònic. Per motius logístics i de dinàmica de la sessió el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds. Per afavorir la participació del màxim d'assistents es podrà limitar l'assistència al curs a una persona per ens local. L'organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta. Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins el dia 23 de febrer de 2024 mitjançant el següent enllaç. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba404862165 Reunió amb la Fundació Pro-Penedès 2024-02-16 10:00:00 2024-02-16 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-la-fundaci%C3%B3-pro-pened%C3%A8s 41.3955350,2.1575980 1 Fernández González, Daniel; Alt Penedès; Àrea de Presidència; Presidència; Reunió; Vilafranca del Penedès fernandez_gonzalez_daniel; alt_penedes; area_de_presidencia; presidencia; reunio; vilafranca_del_penedes <p>Marc Guerrero, director general Fundació Pro Penedès</p> <p>Daniel Fernández, director del Gabinet de la Presidència</p> nominatim/OK Agenda electes 2024-05-06 05:52
agendadiba404933883 Reunió amb l'Ajuntament d'Arenys de Mar 2024-02-26 11:00:00 2024-02-26 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-d-arenys-de-mar Rambla de Catalunya, 126 - 1a planta (Can Serra) Rambla de Catalunya, 126 - 1a planta (Can Serra) 41.3955350,2.1575980 1 Fernández González, Daniel; Cultura; Maresme; Àrea de Presidència; diputat/diputada; Personal directiu professional; Presidència; Triadó i Bergés, Josep; Reunió; Grup d'interès; Arenys de Mar fernandez_gonzalez_daniel; cultura; maresme; area_de_presidencia; diputatdiputada; personal_directiu_professional; presidencia; triado_i_berges_josep; reunio; grup_dinteres; arenys_de_mar <p>Estanislau Fors, alcalde</p> <p>Lluís Montmany, president Ateneu Arenyenc</p> <p>Josep Triadó, vicepresident 7è</p> <p>Jordi Roca, assessor Vicepresidència 7a</p> <p>Daniel Fernández, director del Gabinet de la Presidència</p> nominatim/OK Agenda electes 2024-05-06 05:52
agendadiba405344749 Reunió amb l'Associació per a la promoció del Vallès-FemVallès 2024-02-06 00:00:00 2024-02-06 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-associaci%C3%B3-per-a-la-promoci%C3%B3-del-vall%C3%A8s-femvall%C3%A8s Recinte Maternitat (Pavelló Mestral, 2a planta) Recinte Maternitat (Pavelló Mestral, 2a planta) 41.3864115,2.1258174 1 Alvarez Jurado, Anna; Economia i treball; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Menor Cantador, Eva; Reunió alvarez_jurado_anna; economia_i_treball; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; menor_cantador_eva; reunio Imatge de la jornada A les 12.30h <p>Eva Menor, presidenta Delegada de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Anna Alvarez, coordinadora de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Kontxi Odriozola, assessora tècnica de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Antoni Abad, president de FemVallès</p> <p>Arnau Vila, coordinador de FemVallès</p> <p>David Garrofé, membre de la comissió tècnica de FemVallès</p> <p>Manel Larrosa, arquitecte urbanista i membre de la comissió tècnica de FemVallès</p> nominatim/OK Agenda electes 2024-05-06 05:52
agendadiba405345236 Reunió amb l'Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres 2024-02-06 00:00:00 2024-02-06 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-sant-andreu-de-llavaneres-1 Recinte Maternitat (Pavelló Mestral, 2a planta) Recinte Maternitat (Pavelló Mestral, 2a planta) 41.3866691,2.1251308 1 Alvarez Jurado, Anna; Economia i treball; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Personal directiu professional; Menor Cantador, Eva; Reunió; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona alvarez_jurado_anna; economia_i_treball; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; personal_directiu_professional; menor_cantador_eva; reunio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona Imatge de la jornada A les 13.30h <p>Eva Menor, presidenta Delegada de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Anna Alvarez, coordinadora de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Kontxi Odriozola, assessora tècnica de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Alex Neira, alcalde de Sant Andreu de Llavaneres</p> <p>Anabel Martínez, regidora de Promoció Econòmica de l'Aj. de St. Andreu de Llavaneres</p> nominatim/OK Agenda electes 2024-05-06 05:52
agendadiba405259327 Comissió de Diputacions Provincials, Cabildos i Consells Insulars de la FEMP 2024-02-06 12:00:00 2024-02-06 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/xvi-premis-gaudi Senat, Pl. de la Marina Española, 8 de Madrid Senat, Pl. de la Marina Española, 8 de Madrid 1 Fernández González, Daniel; Jornades, congressos i seminaris; Àrea de Presidència; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Presidència; Moret Sabidó, Lluïsa; Reunió; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona fernandez_gonzalez_daniel; jornades_congressos_i_seminaris; area_de_presidencia; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; presidencia; moret_sabido_lluisa; reunio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona 12:00 <p>Lluïsa Moret, presidenta de la Diputació de Barcelona</p> <p>Pedro Rollan, president del Senat</p> <p>Presidents i presidentes de les Diputacions espanyoles, Cabildos i Consells Insulars</p> <p>Daniel Fernández, cap del Gabinet de Presidència de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-05-06 05:52
Estadístiques 2024
acte

Mitjana 2024: 2216,16 consultes/dia

Sabies que...?

...pots recuperar la informació dels museus en format RDF?

Actualment la API ofereix el retorn de les dades en format JSON per defecte, però se'n poden especificar d'altres com ara XML, CSV i RDF.

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/museus/format/rdf-xml