ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba346788712 La presentació de la candidatura per competències: CV i BIO 2021-02-09 10:00:00 2021-02-18 12:00:00 La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs, en la modalitat virtual. La formació del personal tècnic esdevé un dels instruments del Servei de Mercat de Treball que permet la capacitació dels recursos humans que desenvolupen tasques d’orientació, prospecció d’empreses i/o intermediació laboral. Aquesta actuació, que forma part de l’assistència tècnica de la Diputació de Barcelona als municipis, pretén contribuir a la formació del personal de les entitats locals, compartir metodologies de treball i generar xarxa entre territoris. https://www.diba.cat/web/agenda/-/la-presentaci%C3%B3-de-la-candidatura-per-compet%C3%A8ncies-cv-i-bio 934 022 222 ext. 61122 dominguezpm@diba.cat videoformació (realització de les hores presencials amb la plataforma Zoom) videoformació (realització de les hores presencials amb la plataforma Zoom) 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme <p>Prioritàriament personal tècnic dels Serveis Locals d'Ocupació de la xarxa Xaloc.</p> 15 http://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=12565 Els objectius del curs és adquirir coordenades per orientar en l'elaboració del CV i la BIO fent-hi constar les competències. Continguts: Factors a tenir en compte en la presentació de la candidatura. Tipus i estils. Cal més d'una opció? Aspectes clau en l'orientació per la valoració de pros i contres a l'hora de triar què incloure a la presentació i com adaptar-la. Creació d'una presentació. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba346787786 El procés d'identificació de cadenes de valor de negocis en àmbits municipals 2021-02-09 12:00:00 2021-02-09 14:00:00 La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs, en la modalitat virtual. La formació del personal tècnic esdevé un dels instruments del Servei de Mercat de Treball que permet la capacitació dels recursos humans que desenvolupen tasques d’orientació, prospecció d’empreses i/o intermediació laboral. Aquesta actuació, que forma part de l’assistència tècnica de la Diputació de Barcelona als municipis, pretén contribuir a la formació del personal de les entitats locals, compartir metodologies de treball i generar xarxa entre territoris. https://www.diba.cat/web/agenda/-/el-proc%C3%A9s-d-identificaci%C3%B3-de-cadenes-de-valor-de-negocis-en-%C3%A0mbits-municipals 934 022 222 ext. 61122 dominguezpm@diba.cat videoformació (realització de les hores presencials amb la plataforma Zoom) videoformació (realització de les hores presencials amb la plataforma Zoom) 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme <p style='text-align: justify;'>Personal directiu i tècnic d'ens locals de la província amb funcions relacionades amb el desenvolupament econòmic local i l'ocupació o que tinguin interès en aquesta matèria. I preferentment qui gestiona i executa projectes subvencionats en el marc de Programa - TTT</p> http://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=12552 Els objectius del curs és explicar una metodologia als participants perquè puguin identificar i fer les cadenes de valor dels negocis que tenen en el seu territori. Continguts: Conceptes i metodologia per identificar cadenes de valor de negoci en un territori. Com fer el mapeig de les cadenes de valor de negoci. El procés de mapeig i la interrelació amb les empreses. Exemples de processos de mapeig. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba346766647 La gestió emocional i la pràctica de Mindfulness pels equips tècnics de la Xarxa OTL 2021-02-05 10:00:00 2021-06-18 12:00:00 La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs, en la modalitat virtual. La formació del personal tècnic esdevé un dels instruments del Servei de Mercat de Treball que permet la capacitació dels recursos humans que desenvolupen tasques d’orientació, prospecció d’empreses i/o intermediació laboral. Aquesta actuació, que forma part de l’assistència tècnica de la Diputació de Barcelona als municipis, pretén contribuir a la formació del personal de les entitats locals, compartir metodologies de treball i generar xarxa entre territoris. https://www.diba.cat/web/agenda/-/la-gesti%C3%B3-emocional-i-la-pr%C3%A0ctica-de-mindfulness-pels-equips-t%C3%A8cnics-de-la-xarxa-otl 934 022 222 ext. 61122 dominguezpm@diba.cat videoformació amb aula virtual (realització de les hores presencials amb la plataforma Zoom) videoformació amb aula virtual (realització de les hores presencials amb la plataforma Zoom) 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme <p>Orientat als equips tècnics de la Xarxa OTL</p> 25 http://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=12569 Els objectius són reflexionar i prendre consciència: posar-li nom a les emocions i a la comunicació a través del cos. Estimular la connexió individual al voltant de la promoció i la conservació de la salut. Proporcionar recursos i estratègies de creixement personal i professional. Continguts: La consciència plena i la pràctica del Mindfulness. Atenció eficient en el dia a dia: desconnectar el 'pilot automàtic'. Cura emocional: resistències i com superar-les. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba346765741 Contractació laboral adreçada al personal tècnic dels SLO 2021-02-02 09:00:00 2021-02-25 12:00:00 La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs, en la modalitat virtual. La formació del personal tècnic esdevé un dels instruments del Servei de Mercat de Treball que permet la capacitació dels recursos humans que desenvolupen tasques d’orientació, prospecció d’empreses i/o intermediació laboral. Aquesta actuació, que forma part de l’assistència tècnica de la Diputació de Barcelona als municipis, pretén contribuir a la formació del personal de les entitats locals, compartir metodologies de treball i generar xarxa entre territoris. https://www.diba.cat/web/agenda/-/contractaci%C3%B3-laboral-adre%C3%A7ada-al-personal-t%C3%A8cnic-dels-slo 934 022 222 ext. 61122 dominguezpm@diba.cat videoformació (realització de les hores presencials amb la plataforma Zoom) videoformació (realització de les hores presencials amb la plataforma Zoom) 1 Jornades, congressos i seminaris; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme jornades_congressos_i_seminaris; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme <p>Personal tècnic de la xarxa de Serveis Locals d'Ocupació Xaloc</p> 20 http://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=12562 Objectius: Conèixer les característiques dels diferents tipus de contractes, especialment aquells que són bonificats. Comprendre els seus avantatges i inconvenients. Adquirir arguments justificatius per poder realitzar un òptim assessorament a les persones usuàries sobre les diferents opcions de contractació. Aplicar els coneixements adquirits al llarg de les sessions en diferents casos pràctics Continguts: Els contractes de treball indefinit i clàusules específiques. Tipus: avantatges i inconvenients. Resolució de casos pràctics: arguments justificatius per a la seva formalització. Els contractes de treball temporal i clàusules específiques. Tipus avantatges i inconvenients. Resolució de casos pràctics: arguments justificatius per a la seva formalització. Els contractes de treball formatius. Tipus avantatges i inconvenients. Resolució de casos pràctics: arguments justificatius per a la seva formalització. Cas pràctic de contractació laboral. Enunciats dels perfils de persones treballadores i d'entitats contractants. Resolució en grups dels diferents casos pràctics. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba346841247 Els Punts d'Atenció a l'Emprenedor. Formació avançada 2021-03-24 10:00:00 2021-03-26 12:00:00 La Gerència de serveis de Promoció Econòmica i Ocupació de la Diputació de Barcelona organitza aquest curs per dotar d'eines al personal directiu i responsables tècnics dels Centres Locals de Serveis a les Empreses perquè puguin ampliar les seves competències professionals per millorar la relació amb el teixit empresarial. https://www.diba.cat/web/agenda/-/els-punts-d-atenci%C3%B3-a-l-emprenedor.-formaci%C3%B3-avan%C3%A7ada 934 022 222 ext. 61306 stp.formacio@diba.cat videoformació (realització de les hores presencials amb la plataforma Zoom) videoformació (realització de les hores presencials amb la plataforma Zoom) 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme <p style='text-align: justify;'>Preferència d'ens locals signataris del Conveni de col·laboració de l'Administració General de l'Estat - Ministeri d'Indústria, Comerç i Turisme i la Diputació de Barcelona per a l'establiment de Punts PAE. - Calen coneixements fiscals-jurídics bàsics.</p> 30 http://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=12540 Els objectius del curs són millorar els serveis d'assessorament i suport a l'emprenedor que presten els punts PAE i l'adaptació a les diferents normatives post-Covid19. Continguts: Aspectes fiscals. Normativa vigent. Anàlisi de casos pràctics i casuístiques relacionades. Adaptació a les diferents normatives post-Covid19. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba346841194 IV Planificació eficient amb suport informàtic - Cicle de píndoles d'habilitats per a la gestió de projectes estratègics 2021-03-22 09:00:00 2021-03-22 13:00:00 El cicle de píndoles d'habilitats per a la gestió de projectes estratègics ofereix als ens locals la possibilitat de participar en un itinerari formatiu en format de 5 tallers amb l'opció de realitzar un, varis o tots. Planificació eficient amb suport informàtic és la quarta píndola de l'itinerari. La gestió per projectes s'ha anat convertint quasi bé en un estàndard de qualitat en la majoria de les organitzacions i també a l'administració. L'èxit radica en un cúmul d'eines que ens ajuden a gestionar més eficientment els recursos, planificar curosament les tasques, definir correctament els objectius i, en definitiva, dissenyar un projecte adequat a les necessitats. Però fer-ho, en tot cas, no és tasca fàcil, i requereix de determinades habilitats que, acumulades, ens permeten dur a terme projectes eficaços i eficients amb totes les garanties de generar un gran impacte. https://www.diba.cat/web/agenda/-/iv-planificaci%C3%B3-eficient-amb-suport-inform%C3%A0tic-cicle-de-p%C3%ADndoles-d-habilitats-per-a-la-gesti%C3%B3-de-projectes-estrat%C3%A8gics 934 049 171 o.estrategiesde@diba.cat videoformació i en línia (realització de les hores presencials amb la plataforma Zoom) videoformació i en línia (realització de les hores presencials amb la plataforma Zoom) 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme <p>Personal tècnic d'ens locals de les àrees de desenvolupament econòmic local i relacionades.</p> 20 http://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=12573 L'objectiu del curs és planificar amb màxima eficiència i eficàcia propostes de projecte estratègic. Continguts: Planificació de projectes estratègics basant-se en tècniques i habilitats suportades per programari informàtic específic: Per què hem de deixar de planificar amb Exce. Diagrames de Gantt i PER. Control de les dates d'entrega, dels costos i de l'abast del projecte. Resolució de conflictes de planificació, colls d'ampolla, solapaments i sobrecàrregues de treball. Ús del programari Project Libre per a dur a terme planificacions. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba346840777 Novetats fiscals i laborals en l'àmbit de l'emprenedoria, micropimes i pimes 2021-03-19 10:00:00 2021-03-22 12:00:00 La Gerència de serveis de Promoció Econòmica i Ocupació de la Diputació de Barcelona organitza aquest curs per dotar d'eines al personal directiu i responsables tècnics dels Centres Locals de Serveis a les Empreses perquè puguin ampliar les seves competències professionals per millorar la relació amb el teixit empresarial. https://www.diba.cat/web/agenda/-/novetats-fiscals-i-laborals-en-l-%C3%A0mbit-de-l-emprenedoria-micropimes-i-pimes 934 022 222 ext. 61306 stp.formacio@diba.cat videoformació (realització de les hores presencials amb la plataforma Zoom) videoformació (realització de les hores presencials amb la plataforma Zoom) 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme <p>Personal tècnic dels Centres Locals de Serveis a les Empreses. Preferentment persones que hagin realitzat el curs (Aspectes mercantils, fiscals i laborals) en edicions anteriors o personal amb un mínim de coneixement en aquests aspectes.</p> 30 http://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=12536 Els objectius del curs són oferir a les persones participants les novetats fiscals i laborals per dur a terme la tasca d'assessorament a persones emprenedores i empreses amb major rigor, i facilitar els coneixements relatius a les novetats respecte als aspectes fiscals i laborals de les empreses i del treball autònom. Continguts: Novetats legislatives, sentències d'interès i criteris administratius d'Hisenda i l'Autoritat Laboral que puguin resultar d'aplicació en el món de l'emprenedoria, micropimes i pimes. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba346840730 Les utilitats del certificat digital en la recerca de feina 2021-03-16 09:00:00 2021-03-25 11:00:00 La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs, en la modalitat virtual. La formació del personal tècnic esdevé un dels instruments del Servei de Mercat de Treball que permet la capacitació dels recursos humans que desenvolupen tasques d’orientació, prospecció d’empreses i/o intermediació laboral. Aquesta actuació, que forma part de l’assistència tècnica de la Diputació de Barcelona als municipis, pretén contribuir a la formació del personal de les entitats locals, compartir metodologies de treball i generar xarxa entre territoris. https://www.diba.cat/web/agenda/-/les-utilitats-del-certificat-digital-en-la-recerca-de-feina 934 022 222 ext. 61122 dominguezpm@diba.cat videoformació (realització de les hores presencials amb la plataforma Zoom) videoformació (realització de les hores presencials amb la plataforma Zoom) 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme <p>Prioritàriament personal tècnic dels Serveis Locals d'Ocupació de la xarxa Xaloc</p> 20 Prioritàriament personal tècnic dels Serveis Locals d'Ocupació de la xarxa Xaloc L'objectiu del curs és explicar com obtenir i les principals utilitats que té el certificat digital de la Generalitat de Catalunya idCAT i l'idCAT mòbil, perquè el personal tècnic dels serveis locals d'ocupació, puguin informar a les persones usuàries de com obtenir-lo, com instal·lar-lo i com utilitzar-lo i les funcionalitats relacionades amb ocupació. Continguts: Els principals sistemes d'identificació digital. Les característiques del certificat digital idCAT. Les característiques del certificat digital idCAT Mòbil. Els tràmits amb l'idCAT a la Seu Electrònica del Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC). Els tràmits amb l'idCAT a la Seu Electrònica del Servei d'Ocupació Públic Estatal (SEPE). Els tràmits amb l'idCAT a la Seu Electrònica de la Seguretat Social. Els tràmits amb l'idCAT a la Seu Electrònica de l'Agència Tributària. Altres tràmits. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba346840088 Com construir un pla d'acció público-privat amb impacte: anàlisi d'un cas pràctic 2021-03-09 12:00:00 2021-03-23 14:00:00 La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs, en la modalitat virtual. La formació del personal tècnic esdevé un dels instruments del Servei de Mercat de Treball que permet la capacitació dels recursos humans que desenvolupen tasques d’orientació, prospecció d’empreses i/o intermediació laboral. Aquesta actuació, que forma part de l’assistència tècnica de la Diputació de Barcelona als municipis, pretén contribuir a la formació del personal de les entitats locals, compartir metodologies de treball i generar xarxa entre territoris. https://www.diba.cat/web/agenda/-/com-construir-un-pla-d-acci%C3%B3-p%C3%BAblico-privat-amb-impacte-an%C3%A0lisi-d-un-cas-pr%C3%A0ctic 934 022 222 ext. 61122 dominguezpm@diba.cat videoformació i en línia (realització de les hores presencials amb la plataforma Zoom) videoformació i en línia (realització de les hores presencials amb la plataforma Zoom) 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme <p style='text-align: justify;'>Personal directiu i tècnic d'ens locals de la província amb funcions relacionades amb el desenvolupament econòmic local i l'ocupació o que tinguin interès en aquesta matèria. I preferentment qui gestiona i executa projectes subvencionats en el marc de Programa Talent, Treball i Tecnologia.</p> 30 http://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=12550 L'objectiu del curs és analitzar quins són els canals de col·laboració público-privada i conèixer eines, models i exemples d'accions per anar dels reptes a l'acció coordinada amb diferents agents i tenir impacte en el desenvolupament econòmic d'un territori. Continguts: Per què plans d'acció público-privats? Factors a tenir en compte per identificar objectius clau i establir el pla d'acció. Eines i models per establir el diàleg públic-privat i consensuar el pla d'acció. Anàlisi d'un cas pràctic de pla d'acció. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba346839789 III Disseny d'indicadors i de sistemes d'avaluació - Cicle de píndoles d'habilitats per a la gestió de projectes estratègics 2021-03-08 09:00:00 2021-03-08 13:00:00 L'Oficina Tècnica d'Estratègies per al Desenvolupament Econòmic de la Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació organitza aquest curs amb l'objectiu que les persones participants adquireixin coneixements i habilitats per posar en marxa processos de planificació estratègica per al desenvolupament econòmic local. https://www.diba.cat/web/agenda/-/iii-disseny-d-indicadors-i-de-sistemes-d-avaluaci%C3%B3-cicle-de-p%C3%ADndoles-d-habilitats-per-a-la-gesti%C3%B3-de-projectes-estrat%C3%A8gics 934 049 171 o.estrategiesde@diba.cat videoformació i en línia (realització de les hores presencials amb la plataforma Zoom) videoformació i en línia (realització de les hores presencials amb la plataforma Zoom) 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme <p>Personal tècnic d'ens locals de les àrees de desenvolupament econòmic local i relacionades.</p> 20 http://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=12572 El cicle de píndoles d'habilitats per a la gestió de projectes estratègics ofereix als ens locals la possibilitat de participar en un itinerari formatiu en format de 5 tallers amb l'opció de realitzar un, varis o tots. Disseny d'indicadors i de sistemes d'avaluació és la tercera píndola de l'itinerari. La gestió per projectes s'ha anat convertint quasi bé en un estàndard de qualitat en la majoria de les organitzacions i també a l'administració. L'èxit radica en un cúmul d'eines que ens ajuden a gestionar més eficientment els recursos, planificar curosament les tasques, definir correctament els objectius i, en definitiva, dissenyar un projecte adequat a les necessitats. Però fer-ho, en tot cas, no és tasca fàcil, i requereix de determinades habilitats que, acumulades, ens permeten dur a terme projectes eficaços i eficients amb totes les garanties de generar un gran impacte. Objectius: Dissenyar un sistema d'avaluació realista i fiable dels objectius d'un projecte estratègic. Continguts: Creació d'un sistema d'avaluació de projectes estratègics basat en indicadors i perfeccionament d'habilitats en l'ús dels mateixos: Les jerarquies dels objectius i el seu alineament. Les variables o paràmetres dels indicadors. Els I.V.O.s. Els mitjans de verificació. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba346839746 L'entrevista per competències 2021-03-04 12:00:00 2021-03-18 14:00:00 La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs, en la modalitat virtual. La formació del personal tècnic esdevé un dels instruments del Servei de Mercat de Treball que permet la capacitació dels recursos humans que desenvolupen tasques d’orientació, prospecció d’empreses i/o intermediació laboral. Aquesta actuació, que forma part de l’assistència tècnica de la Diputació de Barcelona als municipis, pretén contribuir a la formació del personal de les entitats locals, compartir metodologies de treball i generar xarxa entre territoris. https://www.diba.cat/web/agenda/-/l-entrevista-per-compet%C3%A8ncies 934 022 222 ext. 61122 dominguezpm@diba.cat videoformació (realització de les hores presencials amb la plataforma Zoom) videoformació (realització de les hores presencials amb la plataforma Zoom) 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme <p>Prioritàriament personal tècnic dels Serveis Locals d'Ocupació de la xarxa Xaloc</p> 14 http://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=12564 L'objectiu del curs és adquirir coordenades per conduir una entrevista d'anàlisi funcional per a la identificació de competències. Continguts: La importància de partir del context: Estructura de l'entrevista. Tècnica STAR i tipus de preguntes. Disseny i posada en pràctica d'una entrevista nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba346839375 Eines de comunicació virtual i gestió de la informació per treballar amb els demandants d'ocupació 2021-03-03 10:00:00 2021-03-24 12:00:00 La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs, en la modalitat virtual. La formació del personal tècnic esdevé un dels instruments del Servei de Mercat de Treball que permet la capacitació dels recursos humans que desenvolupen tasques d’orientació, prospecció d’empreses i/o intermediació laboral. Aquesta actuació, que forma part de l’assistència tècnica de la Diputació de Barcelona als municipis, pretén contribuir a la formació del personal de les entitats locals, compartir metodologies de treball i generar xarxa entre territoris. https://www.diba.cat/web/agenda/-/eines-de-comunicaci%C3%B3-virtual-i-gesti%C3%B3-de-la-informaci%C3%B3-per-treballar-amb-els-demandants-d-ocupaci%C3%B3-1 934 022 222 ext. 61122 dominguezpm@diba.cat videoformació i en línia (realització de les hores presencials amb la plataforma Zoom) videoformació i en línia (realització de les hores presencials amb la plataforma Zoom) 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme <p>Prioritàriament personal tècnic dels Serveis Locals d'Ocupació de la xarxa Xaloc.</p> 25 http://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=12563 Els objectius del curs són conèixer bones pràctiques de comunicació virtual i l'ús de diferents recursos digitals per comunicar-se amb els usuaris i oferir orientació i acompanyament, i identificar les diferents estratègies per fomentar una comunicació síncrona i asíncrona amb la persona usuària. Continguts: Eines síncrones: Videoconferències gran grup i petit grup. Eines no síncrones: fòrums, Site. Eines de gestió de la informació. Presentacions interactives amb Genialy i Canva. LMS. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba346838124 Coaching pràctic, intel·ligència emocional, PNL i neurociència. La suma que multiplica els resultats en els SLO 2021-02-18 10:00:00 2021-04-15 13:00:00 La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs, en la modalitat virtual. La formació del personal tècnic esdevé un dels instruments del Servei de Mercat de Treball que permet la capacitació dels recursos humans que desenvolupen tasques d’orientació, prospecció d’empreses i/o intermediació laboral. Aquesta actuació, que forma part de l’assistència tècnica de la Diputació de Barcelona als municipis, pretén contribuir a la formació del personal de les entitats locals, compartir metodologies de treball i generar xarxa entre territoris. https://www.diba.cat/web/agenda/-/coaching-pr%C3%A0ctic-intel%C2%B7lig%C3%A8ncia-emocional-pnl-i-neuroci%C3%A8ncia.-la-suma-que-multiplica-els-resultats-en-els-slo dominguezpm@diba.cat videoformació (realització de les hores presencials amb la plataforma Zoom) videoformació (realització de les hores presencials amb la plataforma Zoom) 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme <p>Prioritàriament personal tècnic dels Serveis Locals d'Ocupació de la xarxa Xaloc</p> 20 http://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=12560 Els objectius del curs són: Identificar i creure en el potencial de les persones sense emetre judicis i sense dir què s'ha de fer, partint del present i enfocant el futur, utilitzant el passat només per aprendre. Conèixer i aplicar noves eines i recursos per tal d'acompanyar a les persones en el seu desenvolupament personal i professional, per potenciar les fortaleses i superar les dificultats, per clarificar/definir objectius professionals, per dissenyar plans d'acció que generin responsabilitat, compromís i motivació en la recerca de feina, en la millora de competències específiques o en qualsevol altre objectiu marcat. Saber gestionar les pròpies emocions davant de la diversitat de situacions que es produeixen en l'àmbit professional dels Tècnics dels Serveis Locals d'Ocupació. Prendre consciència de la importància del llenguatge i de com podem provocar canvis que ajudin a assolir els objectius desitjats només pel fet de parlar (i parlar-nos) diferent. Continguts: INTEL·LIGÈNCIA EMOCIONAL I CONCEPTES DE NEUROCIÈNCIA: Origen i definició del concepte. Emocions: Què són? Per a què serveixen? Estructures fonamentals del cervell i la seva química (conceptes de neurociència). Emocions bàsiques: Famílies d'emocions. Finalitat i funcions específiques. Procés des de l'estímul fins les conseqüències. Gestió o regulació emocional: Termòmetre emocional. Habilitats socials. PNL: Definició i Pressuposicions de la PNL. Les 4 etapes de l'aprenentatge: Incompetència inconscient. Incompetència conscient. Competència conscient. Competència inconscient. Sistemes Representacionals: Visual. Kinestèsic. Auditiu. -Claus d'accés ocular. Metaprogram. Filtres. Efecte de les paraules ¿No¿ i ¿però¿. Metamodel: Eliminacions. Distorsions. Generalitzacions. COACHING: Introducció al coaching. Metodologia: CAR i GROW. Competències bàsiques del coach. Formulació de Preguntes Poderoses. Formulació d'Objectius SMART i més. Identificació de Creences Limitadores i Potenciadores. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba346834151 SESSIÓ INFORMATIVA Catàleg de Serveis 2021: recursos d'Habitatge, Urbanisme i Activitats 2021-02-08 10:00:00 2021-02-08 13:00:00 En aquesta sessió la GSHUA presentarà les principals novetats i els recursos que posa a l'abast dels ens locals i que apareixen en el pròxim Catàleg de Serveis de la Diputació de Barcelona. https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%93-informativa-cat%C3%A0leg-de-serveis-2021-recursos-d-habitatge-urbanisme-i-activitats 1 Presentació Està previst que el proper dia 28 de gener la Diputació de Barcelona aprovi el Catàleg de Serveis 2021-2023. La Gerència de Serveis d'Habitatge, Urbanisme i Activitats us convida a una sessió informativa, en format online, el proper 8 de febrer a les 10 hores per explicar els recursos de catàleg que s’ofereixen des de la Gerència. La sessió s’adreça a tècnics i càrrecs electes d’ens locals de la demarcació de Barcelona que puguin estar interessats. Els objectius de la sessió són: - Donar a conèixer els recursos de Catàleg del Servei de la GSHUA i informar sobre les principals novetats de l'oferta del 2021. - Resoldre consultes i dubtes que puguin sorgir. La sessió es divideix en tres blocs, un per cada departament amb una durada d’una hora cadascun, on els responsables tècnics dels recursos faran un breu resum dels requeriments i terminis per a sol·licitar-los i atendran les consultes dels assistents. Programa 10:00h Presentació de la sessió a càrrec de Pere Pons, President delegat de l’Àrea d’Infraestructures i Espais Naturals · Oferta de recursos del Servei d'Urbanisme (de 10:00 a 11:00) · Oferta de recursos de l’Oficina d'Activitats (de 11:00 a 12:00) · Oferta de recursos de l’Oficina d'Habitatge (de 12:00 a 13:00) Inscripcions Podeu fer efectives les vostres inscripcions complimentant i enviant el següent formulari fins el dijous 4 de febrer. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba346831838 Presentació del Catàleg de la Xarxa de Governs Locals 2021 de la Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació (3 de febrer) 2021-02-03 09:00:00 2021-02-03 14:00:00 Jornada informativa amb l'objectiu de facilitar la informació essencial sobre els recursos de la Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació i d'aconseguir una millora de la qualitat tant dels projectes i serveis que presten els ens locals com del suport que obtenen per part de la Diputació de Barcelona. https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-del-cat%C3%A0leg-de-la-xarxa-de-governs-locals-2021-de-la-ger%C3%A8ncia-de-serveis-de-promoci%C3%B3-econ%C3%B2mica-i-ocupaci%C3%B3-3-de-febrer- 934 022 817 gs.prom.eco.ocu@diba.cat 1 <p>Electes, responsables i tècnics locals vinculats a l'àmbit de la Promoció Econòmica i Ocupació.</p> En aquesta jornada es realitzaran tres trobades consecutives on es podrà aprofundir amb els referents tècnics de cada Oficina/Servei en el coneixement de la finalitat, els requisits i els criteris específics de cada un dels recursos catalogables nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba346770432 Presentació Catàleg de la Xarxa de Governs Locals 2021 de la Gerència de Promoció Econòmica i Ocupació 2021-02-02 11:00:00 2021-02-02 12:00:00 Jornada informativa amb l'objectiu de facilitar la informació essencial sobre els recursos de la Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació i d'aconseguir una millora de la qualitat tant dels projectes i serveis que presten els ens locals com del suport que obtenen per part de la Diputació de Barcelona. https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-cat%C3%A0leg-de-la-xarxa-de-governs-locals-2021-de-la-ger%C3%A8ncia-de-promoci%C3%B3-econ%C3%B2mica-i-ocupaci%C3%B3 934 022 817 gs.prom.eco.ocu@diba.cat virtual virtual 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme <p>Jornada adreçada als tècnics dels ens locals.</p> La sessió s'estructurarà en dues parts. La primera consistirà en una explicació en plenari (2 de febrer) de les prioritats i dels aspectes generals a tenir presents pel que fa al suport de la Gerència als projectes i serveis dels ens locals, oferint una visió panoràmica suficient respecte els tipus de suport disponibles. A la segona part (3 de febrer) es realitzaran tres trobades consecutives on es podrà aprofundir amb els referents tècnics de cada Oficina/Servei en el coneixement de la finalitat, els requisits i els criteris específics de cada un dels recursos catalogables nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba346830272 Inauguració del Cicle de Seminaris d'Actuació Jurídica Local “Josep Maria Esquerda” 2020 2020-01-24 00:00:00 2020-01-24 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/inauguracio-del-cicle-de-seminaris-d-actuacio-juridica-local-josep-maria-esquerda-2021 Francesca Bonnemaison, C/ Sant Pere més Baix, 7 - Barcelona 08003 Francesca Bonnemaison, C/ Sant Pere més Baix, 7 - Barcelona 08003 1 diputat/diputada; Marín Martínez, Núria; general; Presidència diputatdiputada; marin_martinez_nuria; general; presidencia A les 9.30h <p>Núria Marín, presidenta de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba346829179 Entrevista Xarxa TV 2021-01-23 12:00:00 2021-01-23 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/entrevista-xarxa-tv On line On line 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Entrevista llorens_carbonell_teresa; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; entrevista <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar</font></font></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba346791088 Activitat de prova 2021-01-22 08:00:00 2021-01-22 15:00:00 Entradeta de l'activitat https://www.diba.cat/web/agenda/-/activitat-de-prova 41.3955350,2.1575980 1 Loren Ipsum nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-14 06:12
agendadiba346791069 Tractament Mundet_2021-01-28 2021-01-28 00:00:00 2021-01-28 23:59:59 Desinfecció vestuari i lavabos de Pavelló Nord, Església, Pavelló Mestral, Ed.Serradell, Pavelló Migjorn, Edifici de Manteniment, Edifici Calderes, Porteria Vall d´Hebron, Edifici L´Espinalb) https://www.diba.cat/web/agenda/-/tractament-mundet_2021-01-28 Passeig Vall d'Hebron, 171, Barcelona Passeig Vall d'Hebron, 171, Barcelona 1 Salut pública; general; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona; Barcelona salut_publica; general; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona; barcelona Recinte Mundet 08:00 a 14:00 Informació sobre el tractament Empresa: ONDOAN Productes utilitzats: VIRIBIOL PLUS Mètode d'aplicació: polvorització electroestàtica Termini de seguretat: 3 hores Mesures de precaució COVID-19 L'empresa haurà de seguir el seu protocol per evitar la propagació de la COVID-19, a més de les instruccions que pugui establir la Diputació de Barcelona als seus centres de treball. Abans: Retirar de la zona tractada els aliments, begudes, objectes personals o animals domèstics que puguin exposar-se al producte utilitzat. Tancar portes i finestres, així com les entrades dels sistemes de ventilació i climatització que es trobin prop de les zones tractades. Durant: Evitar la presència de personal aliè sense equips de protecció durant l'aplicació i el termini de seguretat i assecat. No es permetrà l'accés abans que transcorri aquest temps, a excepció que calgui intervenir en cas d'emergència, cas per al qual es faran servir els equips indicats a les fitxes de dades de seguretat dels productes. Telèfon de l'Institut Nacional de Toxicologia (91 562 04 20). En cas d'intoxicació, avisar al metge i seguir les indicacions de la fitxa de dades de seguretat del producte. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba346789101 XXXIX Reunió Científica SEE, IX Congrés SESPAS i el XV Congrés APE 2021-09-07 00:00:00 2021-09-10 23:59:59 Sota el lema 'Evidències per pandèmies', es pretén visibilitzar la importància de generar i aplicar coneixement des de l'epidemiologia i la salut pública per lluitar contra els problemes de salut globals i emergents. https://www.diba.cat/web/agenda/-/xxxix-reunio-cientifica-see-ix-congres-sespas-xv-congres-ape León León https://www.reunionanualsee.org/?utm_campaign=epi-2021-esp1&utm_medium=email&utm_source=acumbamail 1 Entitats; Salut pública; Jornades, congressos i seminaris; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona entitats; salut_publica; jornades_congressos_i_seminaris; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona Data límit per a l'enviament de comunicacions: 15 de març de 2021. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba346787157 Metodologies d'assessorament: Design Thinking, Lean Start-up i SCOPE 2021-02-08 09:00:00 2021-03-10 12:00:00 La Gerència de serveis de Promoció Econòmica i Ocupació de la Diputació de Barcelona organitza aquest curs per dotar d'eines al personal directiu i responsables tècnics dels Centres Locals de Serveis a les Empreses perquè puguin ampliar les seves competències professionals per millorar la relació amb el teixit empresarial. https://www.diba.cat/web/agenda/-/metodologies-d-assessorament-design-thinking-lean-start-up-i-scope 934 022 222 ext. 61306 stp.formacio@diba.cat videoformació i en línia (realització de les hores presencials amb la plataforma Zoom) videoformació i en línia (realització de les hores presencials amb la plataforma Zoom) 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme <p style='text-align: justify;'>Personal tècnic dels Centres Locals de Serveis a les Empreses. - Haver realitzat assessoraments utilitzant el Pla d'Empresa.</p> 25 http://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=12538 Els objectius del curs són aprendre a utilitzar els mètodes Design Thinking, Lean Start-Up i SCOPE en els assessoraments a persones emprenedores i saber com s'interrelacionen entre ells així com amb el Pla d'Empresa. Contingunts: Posada en pràctica de les metodologies Design Thinking, Lean Start-Up i SCOPE a través de les diferents etapes de la definició del model de negoci: Identificació i validació del repte o necessitat. Identificació de la solució (idea de negoci). Prototipatge del producte o servei. Anàlisi de la competència i del mercat. Presentació del model de negoci (pitch). nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba295651824 Inauguració del Cicle de Seminaris d'Actuació Jurídica Local “Josep Maria Esquerda” 2021 2021-01-22 00:00:00 2021-01-22 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-la-fundacio-ernest-llu-1 Acte per vídeo conferència plataforma zoom Acte per vídeo conferència plataforma zoom 1 diputat/diputada; Mut i Bosque, Josep Ramon; Marín Martínez, Núria; general; Presidència diputatdiputada; mut_i_bosque_josep_ramon; marin_martinez_nuria; general; presidencia A les 9.45h <p>Núria Marín, presidenta de la Diputació de Barcelona</p> <p>Josep-Ramon Mut, diputat grup ERC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba346784283 Junta de Govern de l'Institut del Teatre 2021-01-27 00:00:00 2021-01-27 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/junta-de-govern-de-l-institut-del-tea-51 Sessió virtual mitjançant Microsoft Teams. Sessió virtual mitjançant Microsoft Teams. 41.3717450,2.1571960 1 Cultura; Educació; Àrea de Cultura; Àrea d'Educació; diputat/diputada; Educació; Cultura; Institut del Teatre; Mascarell Canalda, Ferran; Lladó i Esteller, Oriol; Marín Martínez, Núria; Garcia i Cañizares, Joan Carles; Reunió; general cultura; educacio; area_de_cultura; area_deducacio; diputatdiputada; educacio; cultura; institut_del_teatre; mascarell_canalda_ferran; llado_i_esteller_oriol; marin_martinez_nuria; garcia_i_canizares_joan_carles; reunio; general Inici a les 11:30h <p>Presidenta, Núria Marín Martínez</p> <p>Vicepresident, Joan Carles Garcia i Cañizares</p> <p>Vocal, Ferran Mascarell i Canalda</p> <p>Vocal, Joan F. Marco Conchillo</p> <p>Vocal, Francesc X. Marcé Carol</p> <p>Vocal, Josep Altayó i Morral</p> <p>Vocal, Oriol Lladó i Esteller</p> <p>Directora General de l'Institut del Teatre, Magda Puyo Bové</p> <p>Gerent de l'Institut del Teatre, Jordi Roig Viñals</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba346769725 Reunió amb els alcaldes de l'àmbit del Parc Natural del Montseny 2021-01-22 08:00:00 2021-01-22 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-els-alcaldes-de-l-%C3%A0mbit-del-parc-natural-del-montseny Reunió virtual mitjançant eines informàtiques Reunió virtual mitjançant eines informàtiques 1 Padrós Selma, Jordi; Territori i parcs naturals; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Personal directiu professional; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Tarin Canales, Josep; Agenda; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona padros_selma_jordi; territori_i_parcs_naturals; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; personal_directiu_professional; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; tarin_canales_josep; agenda; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <p>Josep Tarin Canales, diputat delegat de Mobilitat, Espais Naturals i Prevenció d'Incendis Forestals</p> <p>Anna Barnadas i López, diputada delegada de Medi Ambient de la Diputació de Girona</p> <p>Alcaldes del Parc Natural del Montseny</p> En la reunió es parlarà de la mobilitat en el parc natural i les incidències pel temporal Filomena nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba346767854 Reunió amb l'Ajuntament del Brull 2021-01-21 08:00:00 2021-01-21 09:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-del-brull Reunió virtual mitjançant eines informàtiques Reunió virtual mitjançant eines informàtiques 1 Territori i parcs naturals; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Tarin Canales, Josep; Reunió; Agenda; El Brull territori_i_parcs_naturals; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; tarin_canales_josep; reunio; agenda; el_brull <p>Josep Tarin Canales, diputat delegat de Mobilitat, Espais Naturals i Prevenció d'Incendis Forestals</p> <p>Ferran Texidor, alcalde del Brull</p> <p>Pere Medina, primer tinent d'alcalde</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba346767745 Reunió Comissió Mixta de Seguiment del protocol d'execució de diligències de llançaments de Catalunya 2021-01-21 10:00:00 2021-01-21 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-comissi%C3%B3-mixta-de-seguiment-del-protocol-d-execuci%C3%B3-de-dilig%C3%A8ncies-de-llan%C3%A7aments-de-catalunya Microsoft TEAMS Microsoft TEAMS 41.3955350,2.1575980 1 diputat/diputada; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Moret Sabidó, Lluïsa; Reunió diputatdiputada; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; moret_sabido_lluisa; reunio <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Lluïsa Moret - Presidenta delegada de l’Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar</font></font></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Diversos càrrecs de diferents administracions</font></font></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba346767708 Reunió amb l'Ajuntament de Subirats 2021-01-21 17:00:00 2021-01-21 18:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-subirats Microsoft TEAMS Microsoft TEAMS 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; diputat/diputada; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Moret Sabidó, Lluïsa; Reunió llorens_carbonell_teresa; diputatdiputada; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; moret_sabido_lluisa; reunio <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Lluïsa Moret - Presidenta delegada de l’Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar</font></font></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar</font></font></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Pere Pons Vendrell- Alcalde de l’Ajuntament de Subirats i President de l'Àrea d'Infraestructures, Mobilitat, Urbanisme, Habitatge i Espais Naturals de la Diputació de Barcelona</font></font></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Àngels Pinyol Batet- 2a tinenta d’Alcalde Turisme, Suport alcaldia, Comunicació interna i externa, Transparència i transf. Digital, Participació</font></font></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Lluisa Sueiro Iglesias- Regidora de Cultura, Benestar social, Gent Gran, Igualtat</font></font></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba346767486 Reunió amb l'Ajuntament de Sant Joan Despí 2021-01-21 00:00:00 2021-01-21 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-sant-joan-desp%C3%AD Microsoft TEAMS Microsoft TEAMS 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; diputat/diputada; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Moret Sabidó, Lluïsa; Reunió llorens_carbonell_teresa; diputatdiputada; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; moret_sabido_lluisa; reunio 13:00 <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Lluïsa Moret - Presidenta delegada de l’Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar</font></font></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar</font></font></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Margi Gual Izquierdo, Tinenta d'alcalde de Polítiques Socials, Comunitàries i Diversitats de l'Ajuntament de Sant Joan Despí</font></font></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Rosa Baixas Carcereny, Cap d'Acció Social i Igualtat de l'Ajuntament de Sant Joan Despí</font></font></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba346766818 Com comunicar-se de forma efectiva amb els usuaris dels SLO 2021-03-08 10:00:00 2021-03-22 12:00:00 La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs, en la modalitat virtual. La formació del personal tècnic esdevé un dels instruments del Servei de Mercat de Treball que permet la capacitació dels recursos humans que desenvolupen tasques d’orientació, prospecció d’empreses i/o intermediació laboral. Aquesta actuació, que forma part de l’assistència tècnica de la Diputació de Barcelona als municipis, pretén contribuir a la formació del personal de les entitats locals, compartir metodologies de treball i generar xarxa entre territoris. https://www.diba.cat/web/agenda/-/com-comunicar-se-de-forma-efectiva-amb-els-usuaris-dels-slo dominguezpm@diba.cat videoformació i en línia (realització de les hores presencials amb la plataforma Zoom) videoformació i en línia (realització de les hores presencials amb la plataforma Zoom) 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme <p>Prioritàriament personal tècnic dels Serveis Locals d'Ocupació de la xarxa Xaloc</p> 14 http://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=12561 Els objectius són conèixer l'ús que fan d'Internet les nostres persones usuàries i conèixer les possibilitats que ofereixen les noves formes de comunicació on-line per comunicar-se amb les nostres persones usuàries. Continguts: Revisió del consum de xarxes socials i apps per part dels usuaris. Exemples d'Ajuntaments que estan dinamitzant ofertes a les seves xarxes socials. Pràctica per afiançar conceptes. Revisió teòrico-pràctica dels principals canals de comunicació i possibilitats que ofereixen: E-mail, aplicacions de missatgeria instantània, Apps i bots. Facebook i Linkedin. Creació i gestió de pàgines i grups. Respostes automàtiques i bloqueig de comentaris nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba346766141 Eines per fer telemàticament jornades i reunions amb el teixit empresarial 2021-02-05 10:00:00 2021-02-12 12:00:00 La Gerència de serveis de Promoció Econòmica i Ocupació de la Diputació de Barcelona organitza aquest curs per dotar d'eines al personal directiu i responsables tècnics dels Centres Locals de Serveis a les Empreses perquè puguin ampliar les seves competències professionals per millorar la relació amb el teixit empresarial. https://www.diba.cat/web/agenda/-/eines-per-fer-telem%C3%A0ticament-jornades-i-reunions-amb-el-teixit-empresarial 934 022 222 ext. 61306 stp.formacio@diba.cat videoformació (realització de les hores presencials amb la plataforma Zoom) videoformació (realització de les hores presencials amb la plataforma Zoom) 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme Personal tècnic dels Centres Locals de Serveis a les Empreses 30 http://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=12537 L'objectiu és facilitar les eines perquè el personal tècnic pugui seguir desenvolupant els seus objectius en format virtual i puguin acompanyar a les organitzacions i empreses en el desenvolupament de tot tipus de processos, tallers i esdeveniments virtuals. Continguts: Exposició de les diferents plataformes de comunicació virtual, les possibilitats que dona cadascuna d'elles i aprendrem a triar la millor plataforma en funció de l'activitat que es pretengui desenvolupar. Introducció d'eines i recursos disponibles per a la organització i dinamització d'activitats virtuals i utilització d'eines de treball col·laboratiu. Estratègies que permetin organitzar els esdeveniments virtuals obtenint els mateixos resultats que si els organitzéssim de forma presencial. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba346766071 Gestió Emocional en l'atenció i l'acompanyament en situacions d'estrès i complexes emocionalment 2021-02-02 10:00:00 2021-01-09 13:00:00 La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs , en la modalitat virtual. La formació del personal tècnic esdevé un dels instruments del Servei de Mercat de Treball que permet la capacitació dels recursos humans que desenvolupen tasques d’orientació, prospecció d’empreses i/o intermediació laboral. Aquesta actuació, que forma part de l’assistència tècnica de la Diputació de Barcelona als municipis, pretén contribuir a la formació del personal de les entitats locals, compartir metodologies de treball i generar xarxa entre territoris. https://www.diba.cat/web/agenda/-/gesti%C3%B3-emocional-en-l-atenci%C3%B3-i-l-acompanyament-en-situacions-d-estr%C3%A8s-i-complexes-emocionalment dominguezpm@diba.cat videoformació (realització de les hores presencials amb la plataforma Zoom) videoformació (realització de les hores presencials amb la plataforma Zoom) 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme <p>Prioritàriament personal tècnic dels Serveis Locals d'Ocupació de la xarxa Xaloc</p> 14 http://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=12567 Els objectius són comprendre com funcionen les emocions i quin paper juguen en la nostra manera de funcionar i relacionar-nos i Aprendre tècniques de gestió emocional i millorar la relació entre els nostres pensaments, emocions i sensacions Continguts: L'espectre de les emocions. La capacitat d'accedir, incloure i estar present interactuant en el camp emocional del ser i dels altres. Què és una emoció i què és la intel·ligència emocional. Emocions primàries i secundàries: roda de Plutchik. Tres centres de percepció i comportament: sensacions / emocions / pensaments. La intel·ligència emocional a través del cos i la ment. Quina és l'emoció que gestiono pitjor, com funcionen les emocions, consciència de les emocions, anomenar-les, localitza-les en el cos i gestionar-les. Com el cos ens pot ajudar a gestionar millor l'estrès, les emocions i la relació amb els altres. Formes de comunicar-nos amb comprensió de la situació, assertivitat i intel·ligència emocional (empatia vs patiment) nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba346765080 Aspectes mercantils, fiscals i laborals 2021-02-01 10:00:00 2021-03-17 13:00:00 La Gerència de serveis de Promoció Econòmica i Ocupació de la Diputació de Barcelona organitza aquest curs per dotar d'eines al personal directiu i responsables tècnics dels Centres Locals de Serveis a les Empreses perquè puguin ampliar les seves competències professionals per millorar la relació amb el teixit empresarial. https://www.diba.cat/web/agenda/-/aspectes-mercantils-fiscals-i-laborals 934 022 222 ext. 61306 stp.formacio@diba.cat videoformació (realització de les hores presencials amb la plataforma Zoom) videoformació (realització de les hores presencials amb la plataforma Zoom) 1 Ajuntaments; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme ajuntaments; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme <p>Personal tècnic dels Centres Locals de Serveis a les Empreses</p> 25 http://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=12539 L'objectiu és facilitar els coneixements relatius als aspectes mercantils, fiscals i laborals de les empreses i del treball autònom Continguts: Aspectes mercantils: formes jurídiques, règims de responsabilitat de l'empresari, socis i administradors, llibres mercantils, noves formes jurídiques d'empresa aprovades per la Llei 14/2013, de l'emprenedor. Aspectes fiscals: IRPF, IS, IVA, calendari del contribuent, requisits de les factures i novetats introduïdes per l'anomenada reforma fiscal i aspectes fiscals a tenir en compte segons la Llei 6/2017 de reforma del treball autònom. Aspectes laborals: Règim Especial de Treballador Autònom, codi de compte de cotització, comunicacions i llibres, seguretat social, obligacions i deures de l'empresari, Llei de Prevenció de Riscos Laborals, responsabilitat personal de l'empresari, ajudes públiques de les diferents Administracions, entrada-registre-control horari. La Llei 14/2013 de l'emprenedor. Llei 31/2015 de 9 de setembre i de la Llei de Foment del Treball Autònom i de l'Economia Social i novetats de la Llei 6/2017 de reforma del treball autònom nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba346765164 Reunió amb el President del Canal de la Dreta del Llobregat 2021-01-19 11:00:00 2021-01-19 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-el-president-del-canal-de-la-dreta-del-llobregat Videoconferència Teams Videoconferència Teams 41.3955350,2.1575980 1 Baix Llobregat; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Pons i Vendrell, Pere; Reunió; Sant Boi de Llobregat baix_llobregat; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; pons_i_vendrell_pere; reunio; sant_boi_de_llobregat <p>Pere Pons, president delegat Àrea Infraestructures i Espais Naturals</p> <p>Joan Estruch, president del Canal</p> <p>Oriol Codina, Codina Advocats</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba346764807 Reunió amb ajuntament de Canet de Mar 2021-01-28 09:00:00 2021-01-28 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-ajuntament-de-canet-de-mar 41.3955350,2.1575980 1 Sambola Ferré, Teresa; Educació; Àrea d'Educació; diputat/diputada; Personal directiu professional; Vega López, Alfredo; Reunió; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona sambola_ferre_teresa; educacio; area_deducacio; diputatdiputada; personal_directiu_professional; vega_lopez_alfredo; reunio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <p>Alfredo Vega, diputat president Àrea d'Educació, Esports i Joventut</p> <p>Rosabel Madrid, regidora d'educació de Canet de Mar</p> <p>Teresa Sambola, coordinadora Àrea d'Educació, Esports i Joventut</p> <p>Jordi Plana, gerent de serveis d'educació</p> Noves oportunitats educatives nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba346764428 Reunió Conselleria d'educació, diputacions i entitats municipalistes 2021-01-26 13:00:00 2021-01-26 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-conselleria-d-educaci%C3%B3-diputacions-i-entitats-municipalistes-4 Telemàtic Telemàtic 41.3955350,2.1575980 1 Sambola Ferré, Teresa; Educació; Àrea d'Educació; diputat/diputada; Personal directiu professional; Vega López, Alfredo; Reunió; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona sambola_ferre_teresa; educacio; area_deducacio; diputatdiputada; personal_directiu_professional; vega_lopez_alfredo; reunio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>Josep Bargalló, conseller d'educació</p> <p>Alfredo Vega, diputat president Àrea d'Educació, Esports i Joventut</p> <p>Teresa Sambola, coordinadora Àrea d'Educació, Esports i Joventut</p> <p>membres Diputacions i entitats municipalistes</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba345114489 Visita virtual Vallès Oriental i Moianès 2021-01-20 18:00:00 2021-01-20 19:30:30 https://www.diba.cat/web/agenda/-/visita-virtual-vall%C3%A8s-oriental-i-moian%C3%A8s 1 Diputació diputacio Assistència Virtual La visita virtual al territori consisteix en un espai de trobada per a detectar les necessitats dels municipis a través dels seus electes i contrastar amb ells el marc conceptual i estratègic de l’Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar de la Diputació de Barcelona. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba346626560 Espai de diàleg territorial del Vallès Oriental i Moianès 2021-01-20 18:00:00 2021-01-20 19:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/espai-de-di%C3%A0leg-territorial-del-vall%C3%A8s-oriental-i-moian%C3%A8s ZOOM ZOOM 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Moianès; Vallès Oriental; diputat/diputada; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Moret Sabidó, Lluïsa; Jornada llorens_carbonell_teresa; moianes; valles_oriental; diputatdiputada; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; moret_sabido_lluisa; jornada <p style='margin-bottom: 11px;'><span style='color: black;'><span style='font-family: &quot;Calibri&quot;,sans-serif;'>Lluïsa Moret - Presidenta delegada de l’Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar</span></span></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><span style='color: black;'><span style='font-family: &quot;Calibri&quot;,sans-serif;'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar</span></span></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><span style='color: black;'><span style='font-family: &quot;Calibri&quot;,sans-serif;'>Josep Muñoz- Gerent de Serveis de Benestar Social</span></span></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><span style='color: black;'><span style='font-family: &quot;Calibri&quot;,sans-serif;'>Elena Lledós- Gerenta de Serveis d’Igualtat i Ciutadania</span></span></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><span style='color: black;'><span style='font-family: &quot;Calibri&quot;,sans-serif;'>Cecilia Navés- Gerenta de de Serveis Residencials d’Estades Temporals i Respir</span></span></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><span style='color: black;'><span style='font-family: &quot;Calibri&quot;,sans-serif;'>Guida Obrador- Gerenta de Serveis de Salut Pública i Consum</span></span></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><span style='color: black;'><span style='font-family: &quot;Calibri&quot;,sans-serif;'>Personal de l'Àrea i de la Secció de comunicació</span></span></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><span style='color: black;'><span style='font-family: &quot;Calibri&quot;,sans-serif;'>Regidors i regidores de les comarques del Vallès Oriental i Moianès</span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba346625996 Reunió amb UNICEF Comitè Catalunya 2021-01-20 11:00:00 2021-01-20 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-unicef-comit%C3%A8-catalunya Microsoft TEAMS Microsoft TEAMS 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Reunió llorens_carbonell_teresa; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; reunio <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar</font></font></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Josep Muñoz- Gerent de Serveis de Benestar Social</font></font></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Elena Lledós- Gerenta de Serveis d’Igualtat i Ciutadania</font></font></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Quima Oliver- Coordinadora UNICEF Comitè Catalunya</font></font></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Roger García- Responsable polítiques infància UNICEF Comitè Catalunya</font></font></p> <p><font color='#000000'><font face='Calibri'>Luis López Catalán- Director d’Innovació</font></font></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba346626384 Espai de diàleg territorial del Bages, Berguedà i Osona 2021-01-19 18:00:00 2021-01-19 19:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/espai-de-di%C3%A0leg-territorial-del-bages-bergued%C3%A0-i-osona ZOOM ZOOM 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Bages; Berguedà; Osona; diputat/diputada; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Moret Sabidó, Lluïsa; Jornada llorens_carbonell_teresa; bages; bergueda; osona; diputatdiputada; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; moret_sabido_lluisa; jornada <p style='margin-bottom: 11px;'><span style='color: black;'><span style='font-family: &quot;Calibri&quot;,sans-serif;'>Lluïsa Moret - Presidenta delegada de l’Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar</span></span></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><span style='color: black;'><span style='font-family: &quot;Calibri&quot;,sans-serif;'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar</span></span></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><span style='color: black;'><span style='font-family: &quot;Calibri&quot;,sans-serif;'>Josep Muñoz- Gerent de Serveis de Benestar Social</span></span></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><span style='color: black;'><span style='font-family: &quot;Calibri&quot;,sans-serif;'>Elena Lledós- Gerenta de Serveis d’Igualtat i Ciutadania</span></span></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><span style='color: black;'><span style='font-family: &quot;Calibri&quot;,sans-serif;'>Cecilia Navés- Gerenta de de Serveis Residencials d’Estades Temporals i Respir</span></span></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><span style='color: black;'><span style='font-family: &quot;Calibri&quot;,sans-serif;'>Guida Obrador- Gerenta de Serveis de Salut Pública i Consum</span></span></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><span style='color: black;'><span style='font-family: &quot;Calibri&quot;,sans-serif;'>Personal de l'Àrea i de la Secció de comunicació</span></span></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><span style='color: black;'><span style='font-family: &quot;Calibri&quot;,sans-serif;'>Regidors i regidores de les comarques del Bages, Berguedà i Osona</span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba346621904 Centenari de la Federació Catalana de Natació 2021-01-20 12:00:00 2021-01-20 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/centenari-de-la-federaci%C3%B3-catalana-de-nataci%C3%B3 Antiga Fàbrica Damm, Carrer del Rosselló, 515, 08025 Barcelona Antiga Fàbrica Damm, Carrer del Rosselló, 515, 08025 Barcelona 1 Àrea d'Educació; Educació; Escudé Rodríguez, David area_deducacio; educacio; escude_rodriguez_david <p>David Escudé, diputat delegat d'Esports</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba345114475 Visita virtual Bages, Berguedà i Osona 2021-01-19 18:00:00 2021-01-19 19:30:30 https://www.diba.cat/web/agenda/-/visita-virtual-bages-bergued%C3%A0-i-osona 1 Diputació diputacio Assistència Virtual La visita virtual al territori consisteix en un espai de trobada per a detectar les necessitats dels municipis a través dels seus electes i contrastar amb ells el marc conceptual i estratègic de l’Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar de la Diputació de Barcelona. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba346597952 Reunió amb l'Associació Projecte dels Noms 2021-01-19 11:00:00 2021-01-19 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-associaci%C3%B3-projecte-dels-noms Microsoft TEAMS Microsoft TEAMS 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Reunió llorens_carbonell_teresa; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; reunio <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar</font></font></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Guida Obrador- Gerenta de Serveis de Salut Pública i Consum</font></font></p> <p style='margin-top: 16px; margin-bottom: 16px;'><span style='font-size: 11pt;'><span style='font-family: &quot;Calibri&quot;,sans-serif;'>Michael Meulbroek- President</span></span></p> <p style='margin-top: 16px; margin-bottom: 16px;'><span style='font-size: 11pt;'><span style='font-family: &quot;Calibri&quot;,sans-serif;'>Ferran Pujol- Director</span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba346597921 Reunió Presentació del Programa Pensium 2021-01-19 09:00:00 2021-01-19 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-presentaci%C3%B3-del-programa-pensium Microsoft TEAMS Microsoft TEAMS 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Reunió llorens_carbonell_teresa; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; reunio <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar</font></font></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Josep Muñoz- Gerent de Serveis de Benestar Social</font></font></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Miquel Perdiguer- President Pensium</font></font></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba346535670 Congrés Nacional d’Educació Ambiental 2020-21 Duplica 1 2021-01-26 17:00:00 2021-01-26 19:00:00 El Congrés Nacional d’Educació Ambiental 2020-21 aspira a generar proactivitat davant dels reptes que ens planteja un món canviant i complex i a concebre solucions per a una societat més sostenible, corresponsable i justa. https://www.diba.cat/web/agenda/-/congres-nacional-d-educacio-ambiental-2020-21 Sessió virtual a través de la plataforma Zoom. Accés prèvia inscripció Sessió virtual a través de la plataforma Zoom. Accés prèvia inscripció https://www.cnea.cat/ 1 alcaldespelclima; Educació; Medi ambient; Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica; Àrea d'Educació; 04 - Educació de qualitat; 11 - Ciutats i comunitats sostenibles alcaldespelclima; educacio; medi_ambient; area_daccio_climatica_i_transicio_energetica; area_deducacio; 04__educacio_de_qualitat; 11__ciutats_i_comunitats_sostenibles Sobre l’objectiu del primer congrés —Teixir aliances per avançar en educació ambiental—, aquesta segona edició vol transitar De l’acció individual a la transformació col·lectiva. L’excepcionalitat de la pandèmia ha reconfigurat un format de trobades mensuals en línia, que s’inicia el novembre de 2020 i s’estén al llarg de 2021: un cicle enriquidor per incorporar idees i estratègies innovadores als centres educatius, les universitats, les entitats i les administracions que promovem l’educació ambiental. El Congrés Nacional d’Educació Ambiental és el laboratori de síntesi de coneixement de l’educació ambiental a Catalunya. FORMULARI D'INSCRIPCIÓ FORMULARI DE PARTICIPACIÓ L’OBJECTIU GENERAL Consolidar-se com l’espai de trobada, anàlisi i reflexió dels actors de l’educació ambiental i cercar eines que permetin arribar a nous col·lectius i crear aliances innovadores per transitar del canvi individual a la transformació col·lectiva i estructural. El CNEA estructurarà el seu eix de reflexió al voltant de les Bases compartides per transitar a la cultura de la sostenibilitat, com a document per a fonamentar una Estratègia Catalana d'Educació Ambiental. EL PROGRAMA 17.00: Benvinguda - Presentació dels objectius del Congrés. Conclusions de la sessió inaugural 17.10: Educació ambiental: una perspectiva socioambiental. A càrrec d'Esteve Corbera, Investigador ICREA (ICTA-UAB) 17.45: El procés de participació del CNEA. A càrrec de Xavier Sabaté (Espai TReS) 18.00: Dinàmica participativa en grups 18.45: Resum de la sessió i cloenda 19.15: Fi de la sessió nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba346500480 Presentació del Catàleg 2021 de la Gerència de Serveis de Medi Ambient de la Diputació de Barcelona proveïdors 2021-02-03 10:00:00 2021-02-03 11:00:00 La Gerència de Serveis de Medi Ambient de l'Àrea d'Acció Climàtica de la Diputació de Barcelona presenta enguany els continguts i novetats dels recursos que oferirà al Catàleg de serveis 2021. https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentacio-del-cataleg-2021-de-la-gerencia-de-serveis-de-medi-ambient-proveidors Sessió virtual a través de la plataforma Zoom. Accés prèvia inscripció Sessió virtual a través de la plataforma Zoom. Accés prèvia inscripció 1 Ajuntaments; Medi ambient; Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica ajuntaments; medi_ambient; area_daccio_climatica_i_transicio_energetica Sessió informativa per als proveïdors sobre el Catàleg de serveis 2021 Dimecres 3 de febrer, de 10 a 11.30h Gerència de Serveis de Medi Ambient Àrea d'Acció Climàtica La sessió presentarà informació sobre les característiques dels recursos que s'ofereixen als ens locals, per tal d'optimitzar la seva prestació posterior per part de les empreses i els proveïdors concernits. INSCRIPCIÓ Formulari Sessió via Zoom. Un cop hi confirmeu la inscripció, us en facilitarem l'enllaç. ORDRE DEL DIA 10:00 Benvinguda de Xesco Gomar, diputat d'Acció Climàtica 10:10 Presentació del Catàleg, Gerència de Serveis de Medi Ambient 10:20 Presentació dels recursos, a càrrec de les oficines tècniques. Oficina Tècnica d'Avaluació i Gestió Ambiental Oficina Tècnica de Canvi Climàtic i Sostenibilitat Oficina Tècnica d'Educació i Promoció Ambiental 10:45 Torn obert de consultes diba.cat/mediambient Twitter @AccioClimadiba nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba346371779 Presentació del Catàleg 2021 de la Gerència de Serveis de Medi Ambient de la Diputació de Barcelona 2021-02-02 10:00:00 2021-02-02 11:00:00 La Gerència de Serveis de Medi Ambient de l'Àrea d'Acció Climàtica de la Diputació de Barcelona presenta enguany els continguts i novetats dels recursos que oferirà al Catàleg de serveis 2021. https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-del-cat%C3%A0leg-2021-de-la-ger%C3%A8ncia-de-serveis-de-medi-ambient-de-la-diputaci%C3%B3-de-barcelona Sessió virtual a través de la plataforma Zoom. Accés prèvia inscripció Sessió virtual a través de la plataforma Zoom. Accés prèvia inscripció 1 Ajuntaments; Medi ambient; Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica ajuntaments; medi_ambient; area_daccio_climatica_i_transicio_energetica Sessió informativa per als ens locals sobre el Catàleg de serveis 2021 Dimarts 2 de febrer, de 10 a 11.30h Gerència de Serveis de Medi Ambient Àrea d'Acció Climàtica La sessió presentarà informació sobre les característiques dels recursos que s'ofereixen als ens locals, per tal d'optimitzar el procés de sol·licitud i la seva prestació posterior. INSCRIPCIÓ Formulari Sessió via Zoom. Un cop hi confirmeu la inscripció, us en facilitarem l'enllaç. ORDRE DEL DIA 10:00 Benvinguda de Xesco Gomar, diputat d'Acció Climàtica 10:10 Presentació del Catàleg, Gerència de Serveis de Medi Ambient 10:20 Presentació dels recursos, a càrrec de les oficines tècniques. Oficina Tècnica d'Avaluació i Gestió Ambiental Oficina Tècnica de Canvi Climàtic i Sostenibilitat Oficina Tècnica d'Educació i Promoció Ambiental 10:45 Torn obert de consultes diba.cat/mediambient Twitter @AccioClimadiba nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba345114461 Visita virtual a l'Alt Penedès, Garraf i Anoia 2021-01-14 18:00:00 2021-01-14 19:30:30 https://www.diba.cat/web/agenda/-/visita-virtual-a-l-alt-pened%C3%A8s-garraf-i-anoia 1 Diputació diputacio Assistència Virtual La visita virtual al territori consisteix en un espai de trobada per a detectar les necessitats dels municipis a través dels seus electes i contrastar amb ells el marc conceptual i estratègic de l’Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar de la Diputació de Barcelona. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba345114447 Visita virtual al Maresme 2021-01-13 18:00:00 2021-01-13 19:30:30 https://www.diba.cat/web/agenda/-/visita-virtual-al-maresme 1 Diputació diputacio Assistència Virtual La visita virtual al territori consisteix en un espai de trobada per a detectar les necessitats dels municipis a través dels seus electes i contrastar amb ells el marc conceptual i estratègic de l’Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar de la Diputació de Barcelona. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2024-04-19 00:55
agendadiba346509713 Reunió amb l'Ajuntament de Barcelona 2021-01-14 16:00:00 2021-01-14 17:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-barcelona-2 Plataforma Webex Plataforma Webex 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; diputat/diputada; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Moret Sabidó, Lluïsa; Reunió llorens_carbonell_teresa; diputatdiputada; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; moret_sabido_lluisa; reunio <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Lluïsa Moret - Presidenta delegada de l’Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Josep Muñoz- Gerent de Serveis de Benestar Social</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Francesc Hernández- Cap del Servei d’Acció Social</span></span></span></p> <p class='Default'><span style='font-size:12pt'><span style='line-height:150%'><span style='font-family:&quot;Trebuchet MS&quot;,sans-serif'><span style='color:black'><span style='font-size:11.0pt'><span style='line-height:150%'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'>Laura Pérez- 4a Tinenta d’Alcaldia-Ajuntament de Barcelona</span></span></span></span></span></span></span></p> <h2><span style='font-size:13pt'><span style='background:white'><span style='line-height:150%'><span style='vertical-align:baseline'><span style='font-family:&quot;Calibri Light&quot;,sans-serif'><span style='color:#2e74b5'><span style='font-weight:normal'><span style='font-size:11.0pt'><span style='line-height:150%'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'>Ricard Fernández- Gerent de l'Àrea de Drets Socials</span></span></span></span></span></span></span></span></span></span></h2> <h2><span style='font-size:13pt'><span style='background:white'><span style='line-height:150%'><span style='vertical-align:baseline'><span style='font-family:&quot;Calibri Light&quot;,sans-serif'><span style='color:#2e74b5'><span style='font-weight:normal'><span style='font-size:11.0pt'><span style='line-height:150%'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'>Laia Claverol- Gerenta de l'Institut Municipal de Serveis Socials</span></span></span></span></span></span></span></span></span></span></h2> <p class='Default'><span style='font-size:12pt'><span style='line-height:150%'><span style='font-family:&quot;Trebuchet MS&quot;,sans-serif'><span style='color:black'><span style='font-size:11.0pt'><span style='line-height:150%'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'>Sònia Fuertes- Comissionada Acció Social</span></span></span></span></span></span></span></p> <p class='Default'><span style='font-size:12pt'><span style='line-height:150%'><span style='font-family:&quot;Trebuchet MS&quot;,sans-serif'><span style='color:black'><span style='font-size:11.0pt'><span style='line-height:150%'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'>Gemma Tarafa- Regidoria de Salut, Envelliment i Cures</span></span></span></span></span></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2024-04-19 00:55
Estadístiques 2024
acte

Mitjana 2024: 2218,45 consultes/dia

Sabies que...?

...pots personalitzar les consultes a la API amb diversos filtres?

La API ofereix tant filtres per modificar la cerca de les dades (operadors LIKE, AND, OR...) com filtres per tractar-ne el retorn (paginació, ordenació...).

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/puntesports/camp-all-like/poliesportiu/ord-adreca_nom/desc