ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba325937051 Tallers d’urbanisme en línia: Volum disconforme i fora d’ordenació. Irregularitat i caos 2020-06-29 12:00:00 2020-07-10 13:30:00 Els efectes del planejament urbanístic sobre les construccions i usos preexistents ha generat al llarg del anys un enorme conjunt d’edificacions que, total o parcialment, es troben en situació de “Fora d’ordenació” o de “Volum disconforme”. Aquest taller virtual es presenta en 4 sessions. https://www.diba.cat/web/hua/-/tallers-d-urbanisme-en-linia-volum-disconforme-i-fora-d-ordenacio-irregularitat-i-caos 1 PresentacióAquests casos de 'Fora d'ordenació' o de 'Volum disconforme' afecten tant a construccions que el seu dia es van fer de manera regular com irregular. Les casuístiques de gestió d’aquests volums i espais no adequats a l’ordenació física són molt variades i sovint conflictives. Les administracions públiques, encarregades de garantir la transició d’aquestes situacions cap a la seva adequació normativa, no disposen d’un marc d’actuació prou definit i prou sòlid ni tampoc disposen d’un criteri unívoc al respecte.Els objectius d’aquest primer taller en línia dedicat als “volums disconformes i fora d’ordenació” són els següents:Analitzar el fonament del règim de fora d’ordenació i de volum disconforme segons la jurisprudència més rellevant en la matèria.Aportar solucions alternatives per la solució del problema que plantegen les edificacions en règim de fora d’ordenació.Tractar amb concepcions incorrectes del règim de fora d’ordenació que poden donar lloc a solucions de planejament “improvisades” o forçades.Analitzar solucions transitòries que podien tenir lògica en el seu moment però que han quedat superades pel transcurs del temps.Programa Sessió 1: 29 de juny        Fonament del Fora d'ordenació i volum disconforme i principals principis. Dret d’altres comunitats autònomes.        A càrrec de Pablo Molina i Joan Badia Sessió 2: 6 de juliol       Exemples pràctics de situació en fora d'ordenació. Edificis i usos.       A càrrec de Pablo Molina i Joan Badia Sessió 3: 13 de juliol       Exemples pràctics de situació en volum i usos disconformes. Situacions transitòries de planejament i SNU.       A càrrec de Pablo Molina i Joan Badia Sessió 4: 20 de juliol       Criteris jurisprudencials sobre volum i usos disconformes. Criteri comú.       A càrrec d’Héctor Garcia Morago, Pablo Molina i Joan Badia PonentsPablo Molina, advocat, Soci a J&A Garrigues, SLP.Joan Badia, urbanista, GMG Plans i Projectes.Héctor García Morago, Magistrat TSJC.DestinatarisTècnics municipals. Atesa l’orientació del curs, aquest va adreçat al personal de les administracions amb coneixements i experiència en la temàtica.InscripcionsLes sessió es realitzarà en format videoconferència mitjançant l'aplicació ZOOM. Per a formalitzar la vostra inscripció, cal accedir a Cercaforma (premeu l’enllaç).Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins el dia 25 de juny. La confirmació de la inscripció per part de la Diputació de Barcelona es farà per correu electrònic el dia anterior a la celebració de la sessió, en el que es notificarà als admesos l'enllaç a la Sala a on es realitzarà la videoconferència.L’edició d’aquest taller prioritza l’assistència dels pre-inscrits a l’edició anterior que, per motius d’aforament, no hi van poder assistir. Recordeu, per poder confirmar la vostra inscripció, notificar-ho als vostres referents de formació per tramitar la corresponent autorització.  nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba319257112 D’Instagram a TikTok: com podem atraure el públic jove a les activitats culturals a través de les xarxes socials 2020-06-16 09:30:00 2020-06-18 11:30:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/d-instagram-a-tiktok-com-podem-atraure-el-public-jove-a-les-activitats-culturals-a-traves-de-les-xarxes-socials 1 Aquest curs us vol parlar de xarxes socials i de plataformes de difusió d’activitats culturals en un moment en què estan adquirint una rellevància molt gran, amb motiu de l’impacte del Covid-19 i el tancament i restricció de les activitats culturals presencials. El curs vol mostrar les potencialitats, virtuts i inconvenients de diverses xarxes socials, amb especial incidència en les possibilitats que s’obren en la gestió cultural dels municipis. També abordarà la necessitat de disposar d’uns objectius clars en relació a l’ús i incidència de cada xarxa. Alhora, es vol destacar la necessitat de segmentació de continguts, remarcar les possibilitats de les xarxes en relació a cada franja d’edat i explicar tots els aspectes de comunicació i d’imatge que comporta una xarxa social institucional. En el curs es parlarà de diverses xarxes socials i es farà esment a les plataformes de vídeo comunicació. Aquest curs és una molt bona ocasió per posar-se al dia en el tema sempre canviant de les xarxes socials i la comunicació. I ho podreu fer de la mà d’una gran professional, que coneix de primera mà el món dels municipis i el panorama cultural de les nostres ciutats i pobles. El curs serà impartit per Marta Suriol, especialista i docent en estratègia i continguts digitals.Preinscripció tancada Marta Suriol forma part de l’equip de La Costa Comunicació des de 2008. Està especialitzada en campanyes de comunicació 360º, creació de nous públics i gestió de comunitats. És docent d’estratègia i continguts digitals a diversos màsters i postgraus a diferents universitats de Barcelona. Entre d’altres, porta la gestió de les xarxes socials del Grec-Festival de Barcelona, l’Acadèmia Catalana de la Música o el Festival Internacional de Pallassos de Cornellà.  nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba319255118 Com revitalitzar equipaments culturals municipals 2020-06-10 09:30:00 2020-06-10 11:30:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/com-revitalitzar-equipaments-culturals-municipals 1 Aquest curs té com a objectiu centrar-se en el paper dels equipaments culturals en un moment en què aquests estan tancats o bé el seu accés estan sofrint severes restriccions. Justament en aquest moment cal plantejar-se quin ha de ser el paper dels equipaments i com es poden mantenir programacions dinàmiques en una conjuntura tan difícil com l’actual. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba327552016 Joves i competències per a la vida, avui. Què podem aportar des dels SLJ? 37a Jornada de polítiques locals de joventut 2019-10-25 00:00:00 2019-10-25 23:59:59 Barcelona, 25 d’octubre de 2019La ponència marc de la jornada ‘Autoestima, la pedra angular per a la construcció de l’autonomia’ serà impartida per Jaume Funes, pedagog, periodista i escriptor. https://www.diba.cat/web/joventut/-/joves-i-competencies-per-a-la-vida-avui-que-podem-aportar-des-dels-slj-37a-jornada-de-politiques-locals-de-joventut 1 La sessió continuarà amb tres ponències, la primera sota el títol de ‘How ART you? L'art en el procés d'aprenentatge de la vida. Nova guia fem tec! per cultivar l’autoestima', a càrrec de l’ Eva Navarro, del Departament d'Educació Visual i Plàstica UB i coautora de la guia. Després, l’ Eduard Vallory, director del programa Escola Nova 21 i president del Centre Unesco de Catalunya, ens parlarà de ‘Les competències per a la vida, avui’. La darrera conferència anirà de la mà de l’ Elin McCallum, directora de Bantani Education, que ens donarà a conèixer ‘The EntreComp entrepreneurship concept’La sessió matinal finalitzarà amb la taula rodona sobre ‘L’acompanyament en la incertesa. Com orientem als joves cap a un futur ara desconegut?’Com en edicions anteriors, la tarda estarà dedicada a la realització de diversos tallers simultanis per donar a conèixer propostes per la promoció de l’esperit emprenedor a partir de...:l’economia del bé comú, Asociación Jóvenes Solidarios (Espanya)la sostenibilitat del projecte, Bridging to the future (Regne Unit)la creativitat, Akademia Humanistyczno – Ekonomiczna de Lodz (Polònia)la simulació empresarial, Câmara Municipal de Estarreja (Portugal)les competències per a la vida, Oficina del Pla Jovegimkana emprenedora, El despertadorLa jornada finalitzarà  amb ‘Una proposta per a l’avaluació de competències emprenedores. Presentació de resultats del projecte IMPACT’, a càrrec de Carme Ruíz Bueno i Antoni Navío Gàmez (UAB), Marcin Jaźwiec (Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna)Conduiran la jornada la Mireia Cirera i el Pep GarciaINSCRIPCIONS:La inscripció a aquesta jornada es farà per una d'aquestes 2 vies (només cal utilitzar la que correspongui):El personal adscrit a les administracions locals (electes i professionals) han de fer la inscripció a través de Gestforma [enllaç al formulari d'inscripció]La resta de persones interessades en assistir-hi (altres professionals que treballen amb joves, estudiosos de joventut i entitats no adscrits a una administració local) poden fer la inscripció a través d'aquest formulari  [enllaç al formulari d'inscripció]Si teniu cap consulta sobre el procés d'inscripció podeu adreçar-la a opj.formacio@diba.cat.@joventutdiba                #37JornadaPPLLJ         #IMPACT_Entrepreneurship nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba319259112 Principis bàsics de les subvencions i la contractació 2020-06-30 09:30:00 2020-07-02 11:30:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/principis-basics-de-les-subvencions-i-la-contractacio 1 Aquest curs té com a objectiu determinar els aspectes bàsics i aplicació de la normativa sobre contractació  i subvencions en tot allò que fa referència a la gestió cultural dels municipis. Farem especial atenció a com s’adapta la llei a la situació actual generada per la crisi del Covid-19.En l’apartat de subvencions, es tractaran les concedides per a activitats que no s’han pogut dur a terme i les subvencions atorgades per altres conceptes més generals.En l’apartat de contractació es descriuran els elements legals i de procediment que defineixen l’actual legislació relativa a la contractació. Farem especial atenció els terminis d’execució, la contractació de festes majors i els mecanismes legals que permet la normativa. Es tractaran les disposicions que han entrat en vigor sobre la contractació artística del sector públic per fer front a l'impacte econòmic i social de la COVID-2019 Reial decret 17/2020 de 5 de maig i altres que puguin sorgir.Es resoldran dubtes que puguin plantejar els assistents sobre aquestes qüestions, a partir de casos concrets que s’hagin produït en les administracions municipals, i en el camp de la cultura en particular.Aquest curs és una ocasió única per resoldre, de la mà d’un gran expert en la matèria, totes aquelles qüestions sobre la contractació i les subvencions, en un moment d’incertesa i aparicions constants de disposicions.Serà impartit per Rafael Herrero, lletrat dels Serveis Jurídics de l’ajuntament de Barcelona, amb una amplíssima experiència en el dret aplicat a la gestió cultural. Herrero ha col·laborat en diversos cursos del CERC i les seves aportacions docents es caracteritzen per les sessions pràctiques, amenes i plenes d’exemples reals i contrastats.Preinscripció  nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba298886656 Controles? Granollers 2020-02-27 00:00:00 2020-03-31 23:59:59 .. https://www.diba.cat/web/spott/-/controles-granollers 1 L'exposició Controles? proporciona informació sobre drogues i ús problemàtic de pantalles i treballa els factors de protecció per prevenir-ne el consum. Està adreçada a tres col·lectius: adolescents d'entre 12 i 15 anys, joves a partir dels 16 anys, i pares i mares, professionals i adults de prevenció de les drogodependencies.  nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba308935264 'L'elogi d'un malentès' 2019-09-14 12:00:00 2019-09-14 13:00:00 1 Joan Carles Garcia Cañizares, president delegat de l'Àrea de Cultura nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba299185144 AJORNAT! Gestió Urbanística: Marc normatiu i principis bàsics d’actuació 2020-05-04 09:30:00 2020-05-25 14:00:00 L'objectiu d'aquest d'aquest curs és introduir als assistents en les eines bàsiques de la gestió urbanística. És a dir,  el conjunt de procediments necessaris per la transformació de l’ús del sòl i per a la urbanització d’aquest d’acord als instruments de planejament municipal. https://www.diba.cat/web/hua/-/gestio-urbanistica-marc-normatiu-i-principis-basics-d-actuac-3 41.3883840,2.1483730 1 PresentacióUn any més, des del Servei d’Urbanisme de la Diputació de Barcelona s’han programat, entre d’altres, tres formacions de caràcter introductori destinades al personal tècnic dels ens locals que intervé en la pràctica de l'urbanisme municipal, una matèria de gran complexitat que constitueix una de les competències més importants de l'àmbit d'actuació dels governs locals. Aquests cursos tractaran el marc normatiu urbanístic en tres blocs diferenciats: el planejament urbanístic, la gestió urbanística i la protecció de la legalitat urbanística.L'objectiu d'aquest segon bloc, Gestió urbanística: marc normatiu i principis bàsics d'actuació, és introduir als assistents en les eines bàsiques de la gestió urbanística. És a dir,  el conjunt de procediments necessaris per la transformació de l’ús del sòl i per a la urbanització d’aquest d’acord als instruments de planejament municipal.El curs s’estructura en una primera part, de caire més teòric, on s’exposaran el conjunt d’activitats requerides per dur a terme l’execució de la gestió urbanística (delimitació de la unitat operativa, el sistema i modalitat d’actuació) i l’avaluació de la seva viabilitat econòmica.  Mentre que a la segona part es fomentarà el diàleg i la participació dels assistents mitjançant la simulació de la constitució d’una junta de compensació i l’execució d’un projecte de reparcel·lació.PonentsPablo Molina, soci advocat a J&A Garrigues; Joan Badia, arquitecte i soci director d’urbanisme a GMG Plans i Projectes i Jordi Duatis, arquitecte a Duatis ARQUITECTES SLP i professor associat a l’ETSAB-UPC i l’Escola d’Arquitectura de la UdG.DestinatarisTècnics municipals, atès l’orientació del curs, aquest va adreçat al personal de les administracions amb reduïts coneixements i experiència en la temàtica objecte del curs.InscripcionsLes inscripcions es realitzaran mitjançant l’aplicatiu gestforma, i la confirmació de la inscripció per part de la Diputació de Barcelona es farà per correu electrònic. Per motius logístics i de dinàmica de la sessió el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds. Per afavorir la participació del màxim d’assistents es podrà limitar l’assistència al curs a una persona per ens local. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta. Es requereix validació/autorització a Gestforma de la persona Responsable Municipal de Formació a cada ens públic.Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins al dia 24 d’abril mitjançant el següent enllaç.Programa   1.- Viabilitat     Viabilitat del sòl     Viabilitat de les activitats     Viabilitat d’altres drets2.- Estratègies de gestió urbanística      Delimitació del polígon     Selecció del sistema i la modalitat     Execució per etapes3.- Junta de Compensació      Constitució i funcionament  de la Junta de Compensació     Assignació de drets     Estatuts i bases     Consell rector4.- El projecte de reparcel·lació     Contingut i funcionament del projecte de reparcel·lació     Redacció del projecte de reparcel·lació     Finques aportades i finques resultants     Drets preexistentsMetodologiaSessions basades en la participació mitjançant la simulació d’una junta de compensació i del supòsit d’una reparcel·lació, prèvia  adjudicació de rols amb drets i/o propietats sobre els quals es treballarà. El material de suport es posarà a disposició dels assistents mitjançant l’aula virtual. nominatim/OK Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba302765337 AJORNAT! Espai d'urbanisme a debat: Urbanisme ecosistèmic? De motxilla ambiental a full de ruta pel planejament urbanístic 2020-03-24 11:30:00 2020-03-24 14:30:00 Al llarg de les darreres dècades s’ha desenvolupat una àmplia producció científica al voltant del concepte de serveis ecosistèmics, especialment vinculats als espais oberts i a la matriu biofísica del territori. https://www.diba.cat/web/hua/-/espai-d-urbanisme-a-debat-urbanisme-ecosistemic-de-motxilla-ambiental-a-full-de-ruta-pel-planejament-urbanistic 41.3883840,2.1483730 1 PresentacióEls Espais d’Urbanisme a Debat volen oferir als tècnics i responsables dels ens locals dedicats a l’urbanisme i la regeneració urbana un seguit de trobades puntuals en les que es plantegin elements de fons i prospectius que, més enllà de les contingències diàries, permetin abordar reptes de futur que ja es dibuixen com a inexcusables però dels que sovint no es disposa de referents propers ni de pràctica efectiva.L’urbanisme com a pràctica complexa i necessàriament evolutiva requereix d’un espai de formació i debat en el que més enllà dels coneixements reglats sobre la matèria s’explorin avenços, propostes o innovacions disciplinars que alimentin i actualitzin l’instrumental a disposició dels professionals, especialment de l’administració pública.DestinatarisTècnics municipals de tots aquells Serveis vinculats a l’Urbanisme i/o Territori MetodologiaEls Espais d’Urbanisme a debat es plantegen com un àmbit de reflexió i participació a parts iguals. Intervencions contextualitzadores per part d’especialistes en els continguts de la sessió i posterior taula de debat oberta amb els assistents.Programa i inscripcionsLes inscripcions es realitzaran mitjançant l’aplicatiu Gestforma, i la confirmació de la inscripció per part de la Diputació de Barcelona es farà per correu electrònic. Per motius logístics i de dinàmica de la sessió el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds. Per afavorir la participació del màxim d’assistents es podrà limitar l’assistència al curs a una persona per ens local. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta. Es requereix validació/autorització a Gestforma de la persona Responsable Municipal de Formació a cada ens públic.Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins al dia 23 de març mitjançant el següent enllaç. nominatim/OK Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba280881358 Introducció a l'habitatge, l'urbanisme, les activitats i la protecció civil. Formació per a nous càrrecs electes 2019-12-11 09:30:00 2019-12-13 14:00:00 Aquesta acció formativa pretén compartir i debatre entre tècnics i electes les orientacions bàsiques que haurien de regir les competències d'habitatge, urbanisme, activitats i protecció civil. I, a l'hora, presentar els instruments bàsics de suport i cooperació de què disposa la Diputáció al servei dels ens locals. https://www.diba.cat/web/hua/-/els-reptes-locals-de-l-habitatge-l-urbanisme-les-activitats-i-la-proteccio-civil-introduccio-i-debat-per-a-nous-electes Recinte de l'Escola Industrial, sala d'actes de l'Edifici el Vagó. C/ Urgell, 187, 3a planta Recinte de l'Escola Industrial, sala d'actes de l'Edifici el Vagó. C/ Urgell, 187, 3a planta 41.3879180,2.1493020 1 PresentacióL’acció urbanística local, el disseny, implementació i avaluació de polítiques d’habitatge, la gestió i control administratiu de les activitats o la planificació de la protecció civil són matèries de gran complexitat tècnica i jurídica i responen a diferents àmbits competencials dels ens locals.Els nous mandats municipals que tot just fa uns mesos han arrencat han d’assumir aquesta complexitat i estructurar una resposta efectiva i ajustada a una normativa sovint poc adaptada a l’enorme varietat territorial dels nostres municipis.Creiem doncs que és oportú posar a disposició de l’electe un marc d’orientació bàsica en el que es mostrin no només les obligacions i els límits, sinó també els potencials i les possibilitats d’acció que cada consistori pot aplicar en el seu àmbit territorial sobre les matèries que són pròpies de la Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats.Objectius- Facilitar una aproximació introductòria a partir de la identificació dels reptes i oportunitats que es plantegen en el món local.- Exposar el marc competencial i legal d’aplicació, així com els instruments disponibles per a cada una de les matèries esmentades.- Presentar els recursos de suport que oferim als ens locals des del Servei d’Urbanisme, l’Oficina d’Habitatge i l’Oficina d’Activitats de la Gerència.DestinatarisCàrrecs electes dels governs locals (alcaldes, regidors, consellers, etc.) que desenvolupen la seva activitat pública en l’àmbit de l’urbanisme, l’habitatge, les activitats o la protecció civil, així com altres càrrecs que, tot i no exercir les seves responsabilitats en aquesta matèria, poden estar-hi interessats.Programa i inscripcionsLa jornada és gratuïta però, per raons organitzatives, cal formalitzar la inscripció fins al 5 de desembre de 2019 (inclòs) clicant aquest enllaç.Podeu consultar el programa clicant aquest enllaç.Guies on-line i material de suportUrbanismeHabitatgeActivitatsProtecció civil nominatim/OK Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba299303816 Caixa d’eines dels equipament juvenils municipals. Pla d’usos 2020-05-14 10:00:00 2020-05-14 14:00:00 https://www.diba.cat/web/joventut/-/caixa-d-eines-dels-equipament-juvenils-municipals-pla-d-usos 41.6721760,2.4008310 1 PROGRAMA 10:00h          Dinàmica de presentació i activació10:30h          Per a què volem un Pla d’usos?11:00h          Elements a tenir en compte11:40h          Pausa i visita a l’equipament12:00h          Qui ha de participar?12:30h          Com el fem? Fases i exemples pràctics13:45h          Posada en comú, precs i preguntes14:00h          Fi de la jornada INSCRIPCIONS nominatim/OK Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba296435601 Caixa d'eines per als equipaments juvenils municipals - Feminització d’espais juvenils 2020-03-12 10:00:00 2020-03-12 14:00:00                                            https://www.diba.cat/web/joventut/-/caixa-d-eines-per-als-equipaments-juvenils-municipals-feminitzacio-d-espais-juvenils 41.7238470,1.8390160 1 PROGRAMA10:00h Desigualtats, estereotips i rols de gènere en l’ús dels espais i les activitats10:45h La perspectiva de gènere i interseccional com a eina de transformació11:30h Pausa12:00h Propostes per a l’anàlisi dels espais, l’organització, la programació i el funcionament dels equipaments juvenils en clau de gènere12:45h Treball en grups. Repensem els espais juvenils: disseny d’actuacions des de la perspectiva de gènere i interseccional.13:15h Posada en comú + presentació de bones pràctiques14:00h Fi de la jornadaConducció de la jornada: SURT. Fundació de Dones. Fundació Privada. INSCRIPCIONS TANCADESSi teniu cap consulta sobre el procés d'inscripció podeu adreçar-la a  nominatim/OK Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba299179150 Sessió informativa Erasmus+Esport 2020-02-19 18:00:00 2020-02-19 20:00:00 Sessió informativa on s'exposaran les principals novetats que contempla la Convocatòria 2020 del Programa Erasmus+Esport de la Comissió Europea i els procediments de sol·licitud, una informació molt interessant per ajudar a aconseguir finançament a projectes esportius, tant pel que fa a activitats col·laboratives com pels esdeveniments esportius europeus sense ànim de lucre i, així, garantir facilitar la internacionalització de l’esport català.Inscripcions abans del 18 de febrer!!  https://www.diba.cat/web/esports/-/sessio-informativa-erasmus-esport http://esport.gencat.cat/ca/arees_dactuacio/projeccio-internacional/erasmusesports-2015-2020/erasmus-esports-sessions-informatives/ 1 Aquest any exposarem les experiències i bones pràctiques de quatre entitats catalanes de prestigi que han gaudit de finançament europeu: la Fundació UBAE, la Federació Catalana d’Esgrima, l’Associació La Rotllana i el Club de Korfbal Badalona.La Jornada s’inclou en el Pla de Formació Continuada  de l’Escola Catalana de l’Esport i pretén posar a l’abast del món de esportiu (ajuntaments, entitats, universitats, professionals de l’esport, ...) la informació referent a les possibilitats de finançament que ofereix la Comissió Europea en l’àmbit de l’Esport per a projectes esportius catalans en el marc del  Programa Erasmus +. A la Jornada es farà una pinzellada sobre les previsions anunciaes per la Comissió Europea en relació al nou període del Programa Erasmus+Esport 2021-2027.Podeu consultar el programa complert i formalitzar la inscripció gratuïtament, abans del dia 18 de febrer, a través de l’enllaç . L’aforament es limitat. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba298434014 Subvencions entitats 2020 2020-02-17 00:00:00 2020-03-12 23:59:59 Des del 17 de febrer de 2020 al 12 de març de 2020 (ambós inclosos) estarà oberta la convocatòria de subvencions a favor d’entitats sense finalitat de lucre en els àmbits de Benestar Social, Igualtat i Ciutadania, Respir i Serveis complementaris a la tutela. https://www.diba.cat/web/spott/-/subvencions-entitats-2020 1 Es destinen a la convocatòria 2.075.000 €, dels quals 1.300.000 € correspon a projectes relacionats amb l'àmbit de Benestar Social, 425.000 € a Igualtat i Ciutadania, i 350.000 € a Respir per a famílies cuidadores de persones amb discapacitat i/o malaltia mental i Serveis de tutela.La convocatòria haurà de tramitar-se a través de la seu electrònica de la Diputació de Barcelona.Accedeix a tota la informació i model de documents a la web de Benestar.Les subvencions volen fomentar projectes o activitats d’interès públic o social que tinguin per finalitat afavorir les actuacions d’inclusió, de cohesió i de promoció social, la promoció de la igualtat de drets i deures entre totes les persones, així com el suport a les activitats de Respir que portin a terme les entitats socials dins de l’àmbit territorial de la demarcació de Barcelona i aquells projectes que tinguin com a finalitat iniciar o potenciar l’àmbit social dels serveis tutelars, que promoguin la millora de la qualitat de vida de les persones tutelades i la defensa dels seus drets.  nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba299163762 Descens Internacional de BTT a Sant Andreu de la Barca 2020-03-08 00:00:00 2020-03-08 23:59:59 El Descens Internacional de BTT de Sant Andreu de la Barca és una de les proves de l'Open Descens d'Espanya i és un Gran Premi Diputació de Barcelona. Sant Andreu reuneix els millors esportistes de l'especialitat, molts d'ells estrangers, que s'enfronten a un traçat exigent i als nervis de competir amb un gran nombre de públic. https://www.ciclisme.cat/cursa/dhenduro/xvii-gran-premio-rock-shox-gran-premi-diputacio-de-barcelona 1 A les 9:00 hores nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba299442201 Cloenda del Cicle de Passejades per a la Gent Gran 2020-05-12 00:00:00 2020-05-14 23:59:59 El municipi de Santa Coloma de Gramenet serà enguany l'amfitrió de la tradicional cloenda que organitza Espors de la Diputació de Barcelona per tancar la programació del Cicle de passejades per a la gent gran. https://www.diba.cat/web/esports/-/cloenda-del-cicle-de-passejades-per-a-la-gent-gr-4 https://www.diba.cat/web/esports 1 Els seus objectius són fomentar l’afecció entre la gent gran de realitzar caminades amb regularitat, motivar l’aprenentatge i l’intercanvi de coneixements en relació al món natural, i fomentar les relacions interpersonals i de grup en un ambient natural i adaptat a les seves necessitats.  nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba298434307 Dia de la Internet Segura 2020:'Una Internet millor comença amb tu: junts aprenem ciberseguretat' 2020-02-11 00:00:00 2020-02-11 23:59:59  El Dia de la Internet Segura 2.020 per a promoure un ús segur i positiu de les tecnologies digitals, especialment entre nens i joves https://www.diba.cat/web/spott/-/dia-de-la-internet-segura-2020-una-internet-millor-comenca-amb-tu-junts-aprenem-ciberseguretat- 1 El Dia d'Internet Segura (DIS) és un esdeveniment promogut per la xarxa INSAFE/*INHOPE amb el suport de la Comissió Europea, que se celebra cada mes de febrer amb l'objectiu de promoure un ús segur i positiu de les tecnologies digitals, especialment entre nens i joves.En 2020 se celebrarà l'11 de febrer. Amb l'objectiu de destacar el caràcter positiu d'Internet, el lema 2020 'Una Internet millor comença amb tu: junts aprenem ciberseguretat', ens convida a sumar-nos al moviment global, participar i aprofitar el millor d'Internet per a unir persones.El DIS es dirigeix a nens i joves, pares i tutors, professors, educadors i treballadors socials, així com a les empreses i responsables polítics, animant-los a participar de manera activa en la creació d'una Internet millor.Enllaços amb informació pràcticahttps://www.is4k.es/programas/dia-de-internet-segurahttp://www.edu365.cat/internetsegura/index.htmlhttps://internetsegura.cat/joves/https://www.pantallasamigas.net/https://www.saferinternetday.org/web/sid/resources/gallery  nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba298435064 Curs: Drogues i pantalles en adolescents. Prevenció i tractament 2020-03-02 09:30:00 2020-03-23 14:30:00 4 sessions: (2, 9, 16 i 23 de març) https://www.diba.cat/web/spott/-/curs-drogues-i-pantalles-en-adolescents-prevencio-i-tractament 1 Un curs dirigit a professionals d'àmbit social, amb els objectius d'aproximar-se a la situació actual del consum de drogues i ús problemàtic de pantalles en adolescents per tal de poder oferir eines per a l'abordatge i la intervenció preventiva. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba297507139 Jornada informativa «El servei de socorrisme a les piscines i activitats d’estiu» 2020-02-12 10:00:00 2020-02-12 12:30:00 El proper dimecres 12 de febrer en horari de 10 a 12.30h, Esports organitza una jornada informativa que pretén unir el personal tècnic municipal i les institucions que participen en la formació i acreditació del personal de salvament i socorrisme, per tal d’explicar quina és la situació actual, tot pensant en preparar la propera temporada estival. https://www.diba.cat/web/esports/-/jornada-informativa-el-servei-de-socorrisme-a-les-piscines-i-activitats-d-estiu- 1 Més info: http://bit.ly/2vNrD92 nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba296435530 Innovació Social des de l'educomunicació per a les persones joves 2020-02-27 10:00:00 2020-02-27 14:00:00 Incripció https://www.diba.cat/web/joventut/-/innovacio-social-des-de-l-educomunicacio-per-a-les-persones-jov-2 41.6212150,2.2800120 1 OJECTIUS:Entendre l'origen i desenvolupament de la Comunicació per a la Innovació Social. Fonaments teòrics de l'edu-comunicació i edu-entreteniment.Conèixer experiències desenvolupades a diferents parts del món, basades en edu-comunicació per a  la innovació social.Dissenyar de mode col·laboratiu un projecte d'intervenció basat en metodologies edu-comunicativesCONTINGUTS:A partir de la revisió de documents i entrevistes de vídeo a teòrics, es revisa l'evolució del concepte des de les primeres teories de la comunicació fins a  Comunicació per a la Innovació Social, els fonaments teòrics de la Edu-comunicació i edu-entreteniment.Exposició d'alguns projectes pràctics (webs, videos, artículos) i revisió de diferents enfocs de l'educació mediàtica i les seves possibilitats en el camp de d'interculturalitat, el gènere els i les joves, profunditzant en les liderades per la Associació Cultural elParlante.A partir de la revisió de convocatòries oficials de diferents administracions es formaran grups per dissenyar propostes d'intervenció basades en metodologies edu-comunicatives. nominatim/OK Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba301202797 Reunió amb el Centre de Cultura Contemporània de Barcelona 2020-02-25 10:30:00 2020-02-25 11:30:00 Temes varis i de gestió del CCCB 1 <p>Juan Echániz, Coordinador General</p> <p>Jordi Pericàs, Coordinador de Recursos Humans, Hisenda i Serveis Interns</p> <p>Judit Carrera, Directora del CCCB</p> <p>Josep Desquens, Gerent del CCCB</p> <p> </p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba269937619 GIA. Gestor d’Informació d’Activitats. Trobada anual GIA 2019-12-04 09:30:00 2019-12-04 14:30:00 Us convidem a la III edició del TAG #GIAdiba organitzada per la Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de l’Àrea d’Infraestructures, Mobilitat, Urbanisme, Habitatge i Espais Naturals de la Diputació de Barcelona. Aquesta trobada anual està adreçada als 240 municipis usuaris del GIA. https://www.diba.cat/web/hua/-/gia-gestor-d-informacio-d-activitats-trobada-anual-gia Auditori del Museu Marítim Barcelona. Av. De les Drassanes s/n Barcelona Auditori del Museu Marítim Barcelona. Av. De les Drassanes s/n Barcelona 41.3753020,2.1762500 1 Què us oferim en el TAG #GIAdiba 2019?Tendències i novetats relacionades amb el sector de les activitatsAvançar els canvis normatius que es preveuen en matèria d’activitatsIdentificar les novetats i evolutius del GIAServir com a punt de trobada i d’intercanvi dels usuarisPer últim, volem reconèixer la tasca desenvolupada pel personal dels ajuntaments, per això, us hem preparat alguna sorpresa.Us hi esperem !DestinatarisPersonal tècnic i administratiu usuari del GIA i que du a terme tasques en matèria d’activitats.Inscripcions i programaEl període d'inscripció es tancarà un cop s'hagin assolit les places ofertades, o en tot cas, 10 dies abans de l'inici del curs. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat; les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds.Podeu fer efectives les vostres inscripcions al següent enllaç.Galeria d'imatges 1. Presentació2. Ponència marc: Nova Llei d’impuls de l’activitat econòmica en un entorn digital3. Sessions:Novetats GIA 2019-2020Directori d’empreses en les webs municipalsIntegració del GIA amb el SITMUN. Informació cartogràfica de les activitats. Inspire4. Cloenda nominatim/OK Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba287865776 Planejament Urbanístic: Marc normatiu i principis bàsics d’actuació 2020-02-03 09:30:00 2020-02-24 14:00:00 El Servei d'Urbanisme programa aquest curs amb l'objectiu d'introduir als assistents en els conceptes bàsics del planejament urbanístic, el marc legislatiu vigent, el règim urbanístic del sòl, el planejament territorial, general i derivat amb exemples, així com l’avaluació ambiental i el procediment de tramitació del planejament. https://www.diba.cat/web/hua/-/planejament-urbanistic-marc-normatiu-i-principis-basics-d-actuac-1 1 PresentacióUn any més, des del Servei d’Urbanisme de la Diputació de Barcelona s’han programat, entre d’altres, tres formacions de caràcter introductori destinades al personal tècnic dels ens locals que intervé en la pràctica de l'urbanisme municipal, una matèria de gran complexitat que constitueix una de les competències més importants de l'àmbit d'actuació dels governs locals. Aquests cursos tractaran el marc normatiu urbanístic en tres blocs diferenciats: el planejament urbanístic, la gestió urbanística, i la intervenció en l’ús del sòl i la protecció de la legalitat urbanística.L’objectiu d’aquest primer curs, Planejament urbanístic: marc normatiu i principis bàsics d’actuació és introduir als assistents en els conceptes bàsics del planejament urbanístic, el marc legislatiu vigent, el règim urbanístic del sòl, el planejament territorial, general i derivat amb exemples, així com l’avaluació ambiental i el procediment de tramitació del planejament.Ponents Gemma Segura, advocada a Pareja & Associats, Juli Esteban, arquitecte urbanista, Director del Programa de Planejament Territorial Generalitat de Catalunya(2004-10); Sergi Miquel, ambientòleg de l’Oficina d’Acció i Avaluació Ambiental dels Serveis Territorials a Barcelona; Ferran Navarro, arquitecte urbanista; Albert de Pablo, arquitecte urbanista a Interlands Ciutat i Territori, SLP.DestinatarisTècnics municipals, atès l’orientació del curs, aquest va adreçat al personal de les administracions amb reduïts coneixements i experiència en la temàtica objecte del curs.Inscripcions i programaLes inscripcions es realitzaran mitjançant l’aplicatiu gestforma, i la confirmació de la inscripció per part de la Diputació de Barcelona es farà per correu electrònic. Per motius logístics i de dinàmica de la sessió el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds. Per afavorir la participació del màxim d’assistents es podrà limitar l’assistència al curs a una persona per ens local. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta. Es requereix validació/autorització a Gestforma de la persona Responsable Municipal de Formació a cada ens públic.Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins al dia 24 de gener mitjançant el següent  enllaç. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba280121151 Presentació del Catàleg de serveis 2020 2020-01-16 16:30:00 2020-01-16 19:00:00 https://www.diba.cat/web/joventut/-/presentacio-cataleg-de-serveis-2020 Recinte Mundet. Sala d’Actes, edifici Migjorn Recinte Mundet. Sala d’Actes, edifici Migjorn 41.4348760,2.1416090 1 Programa16:30h     Recepció i cafè17:00h     Presentació institucional. J                Javier Silva Pérez, Diputat delegat de Joventut17:15h     L’Oficina del Pla Jove en el nou Mandat 2020-2023                Oriol Fernández i Saltor, cap de l’Oficina del Pla Jove17:30h     Els recursos del Catàleg de serveis 2020                Sara Torres Fernández, Unitat Tècnica de Serveis al Territori18:00h     Altres recursos a disposició dels ens locals                M. Teresa Clotet Masana, Unitat Tècnica de Gestió de recursos18:15h     Torn de preguntes19:00h     Fi de la sessió INSCRIPCIONS:Enllaç d'inscripció per a electes i professionals que treballen amb joves nominatim/OK Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba276250724 Actualització normativa en matèria d’activitats 2019-11-22 09:30:00 2019-12-10 14:30:00 L'obejctiu d'aquesta formació és adquirir coneixements sobre la normativa d’aplicació a les activitats i sobre les novetats normatives en els diferents àmbits. https://www.diba.cat/web/hua/-/actualitzacio-normativa-en-materia-d-activita-2 Aula S7. Planta-1 de l’Edifici 25. Recinte de l’Escola Industrial. C/Comte d'Urgell, 187 Barcelona. Aula S7. Planta-1 de l’Edifici 25. Recinte de l’Escola Industrial. C/Comte d'Urgell, 187 Barcelona. Barcelona 1 PresentacióLa Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de l’Àrea d’Infraestructures, Mobilitat, Urbanisme, Habitatge i Espais Naturals de la Diputació de Barcelona presenta aquesta acció formativa específica sobre l’àmbit de la gestió d’activitats.Els temes a tractar seran les:Activitats extraordinàries en espais multi usos. Seguretat contra incendis. Plans d’Autoprotecció i Sorolls.Llicències d’activitats: Atmosfera. Residus. Avaluació d’impacte ambiental.Activitats i reglaments sectorials d’indústria. RIPCI, Emmagatzematge de productes químics, emmagatzematge de productes petrolífers, RITEUrbanisme i Activitats. Regulació d’activitats en sòl no urbanitzable. Disciplina d’activitats versus urbanismeAdequació edificis religiososDestinatarisPersonal tècnic i administratiu que du a terme tasques en matèria d’activitats. ProgramaSessió 1: Activitats extraordinàries en espais multi usos. Seguretat contra incendis. Plans d’autoprotecció. Sorolls i HorarisRegulació de les activitats extraordinàries. Montse Escudé Responsable Jurídica de l’Oficina d’Activitats de la Gerència d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de la Diputació de Barcelona.Plans d’Autoprotecció en les activitat extraordinàries. Álvaro González. Servies Territorials de Protecció Civil de Barcelona. Generalitat de Catalunya.Prevenció contra incendis en les activitat extraordinàries. Maria Xampeny. Servei de Prevenció. Direcció General de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvaments.Sorolls i Horaris en les activitats extraordinàries. Ernest Cuadrado. Enginyer municipal Sant Just DesvernSessió 2: Llicències d’activitats. Atmosfera. Residus. Avaluació d’impacte ambientalAtmosfera. Decret 139/2018, de 3 de juliol, sobre els règims d'intervenció ambiental atmosfèrica dels establiments on es desenvolupin activitats potencialment contaminants de l'atmosfera  i Guia d’emissions per als permisos ambientals. Meritxell Rodriguez. Cap de Secció Emissions Atmosfèriques Direcció General de Qualitat Ambiental.Residus. Decret 152/2017, de 17 d'octubre, sobre la classificació, la codificació i les vies de gestió dels residus a Catalunya. Enric Elias. Cap del Departament d’Avaluació d’Activitats de l’Agència Catalana de Residus.Llei 9/2018, de 5 de desembre, per la qual es modifica la Llei 21/2013, de 9 de desembre, d'avaluació ambiental. Assumpció Martinez. Responsable Prevenció OGAU Barcelona.Sessió 3: Activitats i reglaments sectorials d’indústriaSeguretat Industrial. RIPCI. Instrucció tècnica. Contingut memòria tècnica. Joan Carles Esteban. Cap de Secció d'Aparells a Pressió Subdirecció General de Seguretat Industrial Departament d’Empresa i Coneixement.Emmagatzemament de productes químics. Francesc Calaf. Subdirecció General de Seguretat Industrial Departament d’Empresa i Coneixement.Emmagatzematge de productes petrolífers. Benzineres. Altres tipologies de recarrega de combustible (elèctric, gas, etc.). Albert Morcego. Cap de Secció d'Instal·lacions Energètiques Receptores. Subdirecció General de Seguretat Industrial Departament d’Empresa i Coneixement.RITE.Normativa aplicable. Procediment administratiu posada en servei existents, noves. Instal·lacions afectades. Ventilació. Josep Castillo. Cap de Secció d'Aparells Elevadors. Subdirecció General de Seguretat Industrial Departament d’Empresa i Coneixement.Sessió 4: Urbanisme i ActivitatsRegulació d’activitats en sòl no urbanitzable. Trini Capdevila. Cap dels serveis jurídics de l’Ajuntament de Santpedor.Jurisprudència en matèria d’activitats. Montserrat Raga. Jutgessa del Jutjat contenciós administratiu nº 5 de Barcelona.Disciplina d’activitats versus urbanisme. Xavier Silvestre. Lletrat dels Serveis Jurídics de l’Ajuntament de Barcelona.Adequació dels edificis religiosos. Anna Massalle. Tècnics Direcció General Afers religiosos.InscripcionsEl període d'inscripció es tancarà un cop s'hagin assolit les places ofertades, o en tot cas, 10 dies abans de l'inici del curs. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat; les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds.Podeu fer efectives les vostres inscripcions al següent enllaç.  google/OK Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba292812562 Introducció a la gestió en matèria d'Activitats. Programa de formació per a personal administratiu 2020-02-12 09:30:00 2020-02-26 13:30:00 Des de l'Àrea d’Infraestructures i Espais Naturals es presenta aquesta acció formativa específica, destinada a personal administratiu dels ens locals, sobre l’àmbit de les activitats. https://www.diba.cat/web/hua/-/introduccio-a-la-gestio-en-materia-d-activitats-programa-de-formacio-per-a-personal-administratiu 1 PresentacióLa Diputació de Barcelona és una entitat de govern local que treballa conjuntament amb els ajuntaments per impulsar el progrés i el benestar de la ciutadania.Els objectius d'aquesta formació sobre l'àmbit de les activitats són:- Adquirir coneixements bàsics sobre la regulació de les activitats i la normativa que la desenvolupa: prevenció i control ambiental de les activitats, espectacles i activitats recreatives, simplificació administrativa, incendis i plans d'autoprotecció.- Adquirir coneixements sobre la diversa tramitació i el règim d'intervenció de les activitats segons la seva incidència i tipologia.- Adquirir coneixements sobre els modelaris existents (instàncies, guies de tramitació, formularis) i eines de gestió municipal.DestinatarisPersonal administratiu municipal.Inscripcions i programaEl període d'inscripció es tancarà un cop s'hagin assolit les places ofertades, o en tot cas, 10 dies abans de l'inici del curs. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat; les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds.Podeu fer efectives les vostres inscripcions al següent enllaç nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba296435489 Innovació Social des de l'educomunicació per a les persones joves 2020-02-20 10:00:00 2020-02-20 14:00:00    https://www.diba.cat/web/joventut/-/innovacio-social-des-de-l-educomunicacio-per-a-les-persones-jov-1 41.6212150,2.2800120 1 OJECTIUS:Entendre l'origen i desenvolupament de la Comunicació per a la Innovació Social. Fonaments teòrics de l'edu-comunicació i edu-entreteniment.Conèixer experiències desenvolupades a diferents parts del món, basades en edu-comunicació per a  la innovació social.Dissenyar de mode col·laboratiu un projecte d'intervenció basat en metodologies edu-comunicativesCONTINGUTS:A partir de la revisió de documents i entrevistes de vídeo a teòrics, es revisa l'evolució del concepte des de les primeres teories de la comunicació fins a  Comunicació per a la Innovació Social, els fonaments teòrics de la Edu-comunicació i edu-entreteniment.Exposició d'alguns projectes pràctics (webs, videos, artículos) i revisió de diferents enfocs de l'educació mediàtica i les seves possibilitats en el camp de d'interculturalitat, el gènere els i les joves, profunditzant en les liderades per la Associació Cultural elParlante.A partir de la revisió de convocatòries oficials de diferents administracions es formaran grups per dissenyar propostes d'intervenció basades en metodologies edu-comunicatives. nominatim/OK Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba287971628 Taller d’urbanisme: Volum disconforme i fora d’ordenació. Irregularitat i caos 2020-01-29 09:30:00 2020-01-29 14:30:00 Els efectes del planejament urbanístic sobre les construccions i usos preexistents ha generat al llarg del anys un enorme conjunt d’edificacions que, total o parcialment, es troben en situació de “Fora d’ordenació” o de “Volum disconforme”.  https://www.diba.cat/web/hua/-/taller-d-urbanisme-volum-disconforme-i-fora-d-ordenacio-irregularitat-i-caos 1 PresentacióEls efectes del planejament urbanístic sobre les construccions i usos preexistents ha generat al llarg del anys un enorme conjunt d’edificacions que, total o parcialment, es troben en situació de “Fora d’ordenació” o de “Volum disconforme”. Aquests casos afecten tant a construccions que el seu dia es van fer de manera regular com irregular. Les casuístiques de gestió d’aquests volums i espais no adequats a l’ordenació física són molt variades i sovint conflictives. Les administracions públiques, encarregades de garantir la transició d’aquestes situacions cap a la seva adequació normativa, no disposen d’un marc d’actuació prou definit i prou sòlid ni tampoc disposen d’un criteri unívoc al respecte.Els objectius d’aquest primer taller dedicat als “volums disconformes i fora d’ordenació” són els següents:Analitzar el fonament del règim de fora d’ordenació i de volum disconforme segons la jurisprudència més rellevant en la matèria.Aportar solucions alternatives per la solució del problema que plantegen les edificacions en règim de fora d’ordenació.Tractar amb concepcions incorrectes del règim de fora d’ordenació que poden donar lloc a solucions de planejament “improvisades” o forçades.Analitzar solucions transitòries que podien tenir lògica en el seu moment però que han quedat superades pel transcurs del temps. Per tal d’assolir aquests objectius, aquest Taller d’Urbanisme es planteja com una sessió de caràcter eminentment pràctic amb una participació activa dels assistents. PonentsPablo Molina Alegre, advocat. Soci a J&A Garrigues, SLP. Especialitzat en l'àrea de Dret Urbanístic, expropiació forçosa, propietats especials i medi ambient. És membre de diverses associacions professionals dedicades a l’urbanisme i és docent habitual en cursos de formació especialitzats per les administracions públiques.DestinatarisTècnics municipals. Atesa l’orientació del curs, aquest va adreçat al personal de les administracions amb coneixements i experiència en la temàtica.Inscripcions i programaLes inscripcions es realitzaran mitjançant l’aplicatiu gestforma, i la confirmació de la inscripció per part de la Diputació de Barcelona es farà per correu electrònic. Per motius logístics i de dinàmica de la sessió el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds. Per afavorir la participació del màxim d’assistents es podrà limitar l’assistència al curs a una persona per ens local. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta. Es requereix validació/autorització a Gestforma de la persona Responsable Municipal de Formació a cada ens públic.Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins al dia 21 de gener mitjançant el següent  enllaç.     nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba296435453 Innovació Social des de l'educomunicació per a les persones joves 2020-02-13 10:00:00 2020-02-13 14:00:00   https://www.diba.cat/web/joventut/-/innovacio-social-des-de-l-educomunicacio-per-a-les-persones-joves 41.6212150,2.2800120 1 OJECTIUS:Entendre l'origen i desenvolupament de la Comunicació per a la Innovació Social. Fonaments teòrics de l'edu-comunicació i edu-entreteniment.Conèixer experiències desenvolupades a diferents parts del món, basades en edu-comunicació per a  la innovació social.Dissenyar de mode col·laboratiu un projecte d'intervenció basat en metodologies edu-comunicativesCONTINGUTS:A partir de la revisió de documents i entrevistes de vídeo a teòrics, es revisa l'evolució del concepte des de les primeres teories de la comunicació fins a  Comunicació per a la Innovació Social, els fonaments teòrics de la Edu-comunicació i edu-entreteniment.Exposició d'alguns projectes pràctics (webs, videos, artículos) i revisió de diferents enfocs de l'educació mediàtica i les seves possibilitats en el camp de d'interculturalitat, el gènere els i les joves, profunditzant en les liderades per la Associació Cultural elParlante.A partir de la revisió de convocatòries oficials de diferents administracions es formaran grups per dissenyar propostes d'intervenció basades en metodologies edu-comunicatives. nominatim/OK Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba238626657 Taller d’elaboració de plans de verificació d’activitats 2019-05-08 09:30:00 2019-05-29 13:30:00 La Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de l’Àrea de Territori de la Diputació de Barcelona presenta aquesta acció formativa específica, destinada a personal tècnic dels ens locals, sobre l’àmbit de les activitats. https://www.diba.cat/web/hua/-/taller-d-elaboracio-de-plans-de-verificacio-d-activita-1 1 PresentacióLa normativa d’activitats estableix la necessitat de disposar de plans de verificació d’activitats comunicades. Aquesta formació pretén donar les eines perquè cada municipi pugui elaborar el seu Pla de Verificació d’activitats comunicades, seguint les pautes de la Guia per a l’elaboració de plans de verificació d’activitats comunicades i usant la informació del cens d’activitats i el GIA (Gestor d’Informació d’Activitats) de manera preferent.ObjectiuAdquirir coneixements sobre la Llei 16/2015 de simplificació administrativa (LSA) i la normativa de plans de verificació d’activitats i sobre el cens d’activitats, la classificació d’acord amb la normativa en vigor.Adquirir coneixements per a l’elaboració del Pla i Programa de Verificació d’activitats comunicades.DestinatarisPersonal tècnic de gestió d’activitats.Avaluació i CertificacióCada assistent haurà d’acreditar l’assistència al 100% de les sessions presencials i haurà de lliurar un Pla de Verificació d’Activitats comunicades del municipi dins del termini que s’estableixi en el taller.Inscripcions i programaEl període d'inscripció es tancarà un cop s'hagin assolit les places ofertades, o en tot cas, 10 dies abans de l'inici del curs. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat; les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds.Podeu fer efectives les vostres inscripcions al següent enllaç. 1a sessió (8 de maig):Conceptes generals. Recursos.2a sessió (15 de maig): Informació necessària per a la redacció del pla de verificació. Cas pràctic.3a sessió (29 de maig):L'execució del pla de verificació. L'activitat inspectora. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba232679542 Introducció a la gestió en matèria d'activitats 2019-02-25 09:30:00 2019-03-11 13:30:00 Des de l'Àrea de Territori i Sostenibilitat es presenta aquesta acció formativa específica, destinada a personal administratiu dels ens locals, sobre l’àmbit de les activitats. https://www.diba.cat/web/hua/-/introduccio-a-la-gestio-en-materia-d-activita-2 1 Objectiu- Adquirir coneixements bàsics sobre la regulació de les activitats i la normativa que la desenvolupa: prevenció i control ambiental de les activitats, espectacles i activitats recreatives, simplificació administrativa, incendis i plans d'autoprotecció.- Adquirir coneixements sobre la diversa tramitació i el règim d'intervenció de les activitats segons la seva incidència i tipologia.- Adquirir coneixements sobre els modelaris existents (instàncies, guies de tramitació, formularis) i eines de gestió municipal.DestinatarisPersonal administratiu municipal.ProgramaDilluns 25 de febrerIsabel Alonso Règim general i conceptes bàsics Eines de gestió: guies, formularis i GIAMontse Escudé Normativa reguladora de les activitats: classificacions i procediments: Llei 16/2015 de simplificació administrativaLlei 20/2009 de prevenció i control ambiental de les activitatsLlei 11/2009reguladora dels espectacles i les activitats recreativesLlei 3/2010 de prevenció i extinció d’incendisActivitats no classificadesIsabel Alonso Els plans de verificació de les activitats comunicadesDilluns 4 de març Trini Capdevila Controls periòdics i revisions de les llicències ambientals. Controls periòdics de les llicències d’espectacles Canvis de titularitat Modificacions objectives de les activitats Vigència de les activitats i causes de la seva pèrdua, en especial la caducitat. La potestat d’inspecció en matèria d’activitats La disciplina de les activitats: Restauració i règim sancionadorDilluns 11 de març Montse Escudé i Elisa Moron Exemples de tramitació nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba280121139 Presentació Catàleg de serveis 2020 2020-01-15 09:30:00 2020-01-15 12:00:00 https://www.diba.cat/web/joventut/-/presentacio-cataleg-2020 Recinte Mundet. Sala d’Actes, edifici Migjorn Recinte Mundet. Sala d’Actes, edifici Migjorn 41.4348760,2.1416090 1 Programa09:30h     Recepció i cafè10:00h     Presentació institucional. J                Javier Silva Pérez, Diputat delegat de Joventut10:15h     L’Oficina del Pla Jove en el nou Mandat 2020-2023                Oriol Fernández i Saltor, cap de l’Oficina del Pla Jove10:30h     Els recursos del Catàleg de serveis 2020                Sara Torres Fernández, Unitat Tècnica de Serveis al Territori11:00h     Altres recursos a disposició dels ens locals                M. Teresa Clotet Masana, Unitat Tècnica de Gestió de recursos11:15h     Torn de preguntes12:00h     Fi de la sessió INSCRIPCIONS:Enllaç d'inscripció per a electes i professionals que treballen amb joves nominatim/OK Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba294445106 Reunió comarca Bages 2020-01-21 18:00:00 2020-01-21 20:00:00 Reunió comarca Bages amb regidors d'educació per explicar PAM i Catàleg 1 <p>Alfredo Vega, diputat president de l'Àrea d'Educació, Esports i Joventut</p> <p>Teresa Sambola, coordinadora Àrea d'Educació, Esports i Joventut</p> <p>Jordi Plana, gerent de serveis d'educació</p> <p>Regidors educació comarca Bages</p> <p> </p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba270470270 VII Jornada inclusiva 2019-10-05 10:00:00 2019-10-05 14:00:00 El proper dissabte 5 d’octubre de 2019 se celebra la VII Jornada Inclusiva, una nova edició de divulgació de l’esport adaptat organitzada per la Federació Catalana d'Esports de Persones amb Discapacitat Física (FCEDF) a la que la Diputació de Barcelona hi dóna suport. https://www.diba.cat/web/esports/-/vii-jornada-inclusiva Entorn de l’Av. Lluis Companys – Arc de Triomf de Barcelona Entorn de l’Av. Lluis Companys – Arc de Triomf de Barcelona Barcelona https://esportadaptat.org/7-jornada-inclusiva/ 1 El principal objectiu de l'esdeveniment és donar visibilitat a l’esport adaptat dins la nostra societat. Les modalitats que s’exhibiran són: atletisme, bàsquet cr, ciclisme, boccia, esgrima, futbol, petanca, eslàlom, tennis, hoquei cre, quad-rugbi, voleibol i pàdel google/OK Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba266867101 Torneig de Bàsquet de Sant Julià de Vilatorta 2019-09-06 00:00:00 2019-09-08 23:59:59 El Torneig BBVA de Bàsquet - Gran Premi Diputació de Barcelona és un referent de l'esport i una empenta per a l'economia de la comarca i el seu desenvolupament turístic. https://www.basquetsantjulia.org/ 1 nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba272961101 Euroleague Hockey 2019-10-04 00:00:00 2019-10-06 23:59:59 Setze clubs d’onze països diferents, entre els quals hi ha el Reial Club de Polo, disputaran l’Euro Hockey League Men K016, del 4 al 6 d’octubre a les instal·lacions del Complex Esportiu Municipal Pau Negre. Complex Esportiu Municipal Pau Negre Complex Esportiu Municipal Pau Negre Barcelona https://ehlhockey.tv/ 1 google/OK Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba268153947 Eines per a la direcció política de les àrees municipals 2019-11-07 10:00:00 2019-11-14 14:00:00 https://www.diba.cat/web/esports/-/eines-per-a-la-direccio-politica-de-les-arees-municipals http://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=10288 1 Curs de formació amb el que es pretén aportar un marc teòric i pràctic per a la configuració de les polítiques públiques locals esportives. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba266869101 Open Internacional de Vic de Tennis Taula - Gran Premi Diputació de Barcelona 2019-09-07 00:00:00 2019-09-08 23:59:59 Tradicional torneig de tennis taula amb la participació de 300 esportistes d'elit, molts d'ells estrangers que inclou també la modalitat del tennis taula adaptat. una bona oportunitat per a gaudir de la capital d'Osona i de l'espectacularitat de l'esport del tennis taula. http://www.victt.com/ 1 nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba269985365 Seminari d’Actualització Urbanística 2019 2019-10-22 09:30:00 2019-11-26 14:00:00 Des de la Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de l'Àrea d’Infraestructures, Mobilitat, Urbanisme, Habitatge i Espais Naturals us presentem, un any més, el Seminari d’Actualització Urbanística una acció formativa l’objectiu de la qual és acollir aportacions i novetats d’interès en relació a l’acció urbanística local, que contribueixin a aprofundir en el coneixement disciplinar, incentivar la reflexió, el debat i l’intercanvi, i promoure el reciclatge i l’actualització dels tècnics locals que desenvolupen la seva activitat en aquest àmbit. https://www.diba.cat/web/hua/-/seminari-d-actualitzacio-urbanistica-2019 Edifici del vagó, Sala d’actes i Edifici 25 Aula S7. Recinte Escola Industrial. Carrer Comte d'Urgell 187, Barcelona Edifici del vagó, Sala d’actes i Edifici 25 Aula S7. Recinte Escola Industrial. Carrer Comte d'Urgell 187, Barcelona 41.3887310,2.1482820 1 PresentacióLa Diputació de Barcelona és una entitat de govern local que treballa conjuntament amb ajuntaments i consells comarcals per impulsar el progrés i el benestar de la ciutadania i el desplegament de models territorials sostenibles.El Seminari consisteix en un conjunt de quinze intervencions  (a càrrec de responsables i professionals del sector públic o privat vinculats a la temàtica objecte de la seva intervenció) desenvolupades al llarg de les cinc sessions programades, integrades per tres ponències en una mateixa seqüència de blocs temàtics:-   Una primera intervenció, dins  el bloc “Marc de Referència”, on es situen aportacions sobre el context general, el marc normatiu o les directrius d’estratègia pública.-  Una segona intervenció, dins el bloc “Càpsules d’especialització”, amb intervencions de contingut tècnic/jurídic específic, sobre aspectes concrets directament vinculats a l’acció urbanística i la pràctica disciplinar.-   Una darrera intervenció, dins el bloc “Plans, estudis, propostes”, amb exposició d’exemples o casos d’estudi que il.lustren iniciatives d’interès.DestinatarisTècnics de les administracions locals.Inscripcions i programaLa inscripció es realitzarà pel conjunt de les sessions mitjançant l’aplicatiu Gestforma, i la confirmació de la inscripció per part de la Diputació de Barcelona es farà per correu electrònic. Per motius logístics i de dinàmica de la sessió el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l’adequació del perfil de demandants i l’ordre de presentació d’aquestes. Per afavorir la participació del màxim d’assistents es podrà limitar l’assistència al curs a una persona per ens local. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta. Es requereix validació/autorització a Gestforma de la persona Responsable Municipal de Formació a cada ens públic.Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins al dia 9 d’octubre mitjançant el següent enllaç. Acreditació nominatim/OK Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba272959246 CSIO 108º Concurs de Salts Internacional 2019-10-03 00:00:00 2019-10-06 23:59:59 Del 3 al 6 d’octubre, Barcelona es convertirà en la capital mundial de l’hípica amb la celebració del 108è Concurs de Salts Internacional. Per sisè any consecutiu, el CSIO Barcelona acollirà la gran final mundial – Longines FEI Jumping Nations Cup™, l'esdeveniment hípic més important del calendari eqüestre internacional.  Reial Club de Polo Barcelona Reial Club de Polo Barcelona Barcelona https://www.csiobarcelona.com/ca 1 google/OK Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba268153868 Introducció a la comunicació i difusió d'esdeveniments i serveis esportius 2019-10-15 10:00:00 2019-09-17 14:00:00 https://www.diba.cat/web/esports/-/introduccio-a-la-comunicacio-i-difusio-d-esdeveniments-i-serveis-esportius http://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=10273 1 Curs de formació de 2 dies de duració (15 i 17 d'octubre de 2019) que té per objectiu aportar els coneixements i nocions bàsiques necessaris pel disseny de la comunicació d'un esdeveniment o servei esportiu. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba257967255 Els fonaments del disseny d'un pla local de joventut 2019-10-09 09:30:00 2019-10-10 14:30:00 Activitat formativa https://www.diba.cat/web/joventut/-/els-fonaments-del-disseny-d-un-pla-local-de-jovent-3 41.3886830,2.1494890 1 OBJECTIUS:Adquirir els fonaments teòrics i pràctics per al disseny d'un PLJ.Utilitzar les estratègies i eines per analitzar la diagnosi d'un PLJ i extreure¿n les conclusions i els elements clau per a l'elaboració del disseny del PLJ.Reconèixer els recursos disponibles (tècnics, logístics, econòmics) al municipi per a la implementació del PLJ. Conèixer la metodologia per incorporar l'avaluació del PLJ en el seu disseny per a la seva posterior execució.Disposar de coneixements per incloure la participació juvenil en el procés de disseny i mantenir la participació durant la implementació.CONTINGUTS:Conceptuals: El PLJ com a eina estratègica per al disseny de les polítiques de joventutProcedimentals: 1 El punt de partida la Diagnosi    a. Anàlisi de les conclusions i identificació de necessitats    b. Validació de les orientacions    c. Establiment de prioritats 2. La participació juvenil: com incorporar la participació juvenil a tot el procés de disseny 3. La planificació estratègica: El disseny    a. Objectius estratègics    b. Línies estratègiques    c. Programes, projectes i actuacions    d. Metodologia    e. Recursos, pressupost    f. Comunicació, temporització    g. AvaluacióActitudinals: La importància del treball transversal i la participació juvenil en l¿execució i disseny de les PPJJ. La planificació estratègica com a requisit previ a la intervenció en PPJJ. nominatim/OK Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba266889134 Trofeu Internacional Ciutat de Barcelona d'Hoquei en línia 2019-09-07 00:00:00 2019-09-08 23:59:59 http://barcelonainlinecup.com/ 1 nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba257953269 Com incorporar el llenguatge emocional en la nostra relació amb els i les joves 2019-11-06 09:30:00 2019-11-06 14:30:00 Activitat formativa - 1a sessió https://www.diba.cat/web/joventut/-/com-incorporar-el-llenguatge-emocional-en-la-nostra-relacio-amb-els-i-les-jov-2 41.5639060,2.0189050 1 OBJECTIUS:Prendre consciència de la rellevància de l’educació socioemocional en el desenvolupament saludable de la personalitat dels i les jovesReforçar el concepte de consciència emocionalFacilitar eines per incloure el llenguatge emocional en la intervenció dels i les professionals de joventut en la seva relació amb els i les jovesAportar eines útils als i les professionals de joventut en el seu procés d’acompanyament en el creixement personal dels i les joves a través del llenguatge.Entrenar habilitats socioemocionalCONTINGUTS:Consciència emocional: com ho compartim amb els i les jovesEl paper dels professionals de joventut en el desenvolupament integral dels i les joves incorporant la dimensió emocional.Conceptes claus de la comunicació emocional enfocada a la millora de la dinàmica personal i de grup en els Serveis locals de joventut: l’autoconeixementModel salutogènic, model d’actius: factors protectors i motivacionals en la comunicació centrada en els i les jovesEl llenguatge i la comunicació com a eines claus en l’acompanyament emocional en joventut. Com connectar amb els i les joves a través del llenguatge.Parlem amb els i les joves: expressió empàtica i llenguatge impecable. Entrenar estratègies de comunicació efectiva i afectiva amb els i les joves.Com ajudar als i les joves, des de la comunicació emocional, en el seu procés d’elecció personal i presa de consciència de la responsabilitat individual nominatim/OK Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba249763045 Curs específic sobre la Plataforma DECIDIM 2019-06-26 00:00:00 2019-06-26 23:59:59 Curs dirigit a ens locals que tenen la plataforma DECIDIM https://www.diba.cat/web/participacio/-/curs-especific-sobre-la-plataforma-decid-1 1 9:00 a 14:00h. Personal tècnic municipal que gestiioni processos o espais de participació ciutadana a travès de la plataforma. Formació avançada i específica per diferents tipologies de processos participatius i/o òrgans de participació ciutadana. Per a tècnics i tècniques que ja treballen amb la plataforma.  nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba257953327 Com incorporar el llenguatge emocional en la nostra relació amb els i les joves 2019-11-20 09:30:00 2019-11-20 14:30:00 Activitat formativa - 3a i darrera sessió https://www.diba.cat/web/joventut/-/com-incorporar-el-llenguatge-emocional-en-la-nostra-relacio-amb-els-i-les-jov-4 41.5639060,2.0189050 1 OBJECTIUS:Prendre consciència de la rellevància de l’educació socioemocional en el desenvolupament saludable de la personalitat dels i les jovesReforçar el concepte de consciència emocionalFacilitar eines per incloure el llenguatge emocional en la intervenció dels i les professionals de joventut en la seva relació amb els i les jovesAportar eines útils als i les professionals de joventut en el seu procés d’acompanyament en el creixement personal dels i les joves a través del llenguatge.Entrenar habilitats socioemocionalCONTINGUTS:Consciència emocional: com ho compartim amb els i les jovesEl paper dels professionals de joventut en el desenvolupament integral dels i les joves incorporant la dimensió emocional.Conceptes claus de la comunicació emocional enfocada a la millora de la dinàmica personal i de grup en els Serveis locals de joventut: l’autoconeixementModel salutogènic, model d’actius: factors protectors i motivacionals en la comunicació centrada en els i les jovesEl llenguatge i la comunicació com a eines claus en l’acompanyament emocional en joventut. Com connectar amb els i les joves a través del llenguatge.Parlem amb els i les joves: expressió empàtica i llenguatge impecable. Entrenar estratègies de comunicació efectiva i afectiva amb els i les joves.Com ajudar als i les joves, des de la comunicació emocional, en el seu procés d’elecció personal i presa de consciència de la responsabilitat individual nominatim/OK Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba252204703 World Roller Games 2019 2019-07-04 00:00:00 2019-07-14 23:59:59 Barcelona viurà del 4 al 14 de juliol de 2019 el més gran esdeveniment mundial que agrupa els campionats del món de totes les disciplines de roller sports. https://www.diba.cat/web/esports/-/world-roller-games-2019 https://www.wrg2019.com 1 Al llarg d’onze intensos dies de competició, els World Roller Games veuran en acció més de 4.000 atletes, els grans noms propis dels esports de roda petita.Els WRG coronaran els millors del món d’onze disciplines tan dispars com Alpí, Artístic, Roller Freestyle, Descens, Inline Freestyle, Hoquei Línia, Hoquei Patins, Roller Derby, Scooter, Velocitat i Skateboard.Barcelona és territori roller i per això serà protagonista d’aquest esdeveniment, amb un programa esportiu que s’estendrà a diverses instal·lacions emblemàtiques, com el Palau Sant Jordi i l’Anella Olímpica, i també en subseus.Durant onze dies, els roller sports i les seves estrelles prendran la ciutat de Barcelona i també altres localitats que exerciran de subseu propiciant que els World Roller Games es visquin molt intensament a tot el país. Espais icònics exteriors de la ciutat es combinaran amb instal·lacions esportives indoor de referència. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba257971109 Els fonaments del disseny d'un pla local de joventut 2019-11-20 09:30:00 2019-11-20 14:30:00 Activitat formativa  https://www.diba.cat/web/joventut/-/els-fonaments-del-disseny-d-un-pla-local-de-jovent-4 41.3886830,2.1494890 1 OBJECTIUS:Adquirir els fonaments teòrics i pràctics per al disseny d¿un PLJ.Utilitzar les estratègies i eines per analitzar la diagnosi d¿un PLJ i extreure¿n les conclusions i els elements clau per a l¿elaboració del disseny del PLJ.Reconèixer els recursos disponibles (tècnics, logístics, econòmics) al municipi per a la implementació del PLJ. Conèixer la metodologia per incorporar l¿avaluació del PLJ en el seu disseny per a la seva posterior execució.Disposar de coneixements per incloure la participació juvenil en el procés de disseny i mantenir la participació durant la implementació.CONTINGUTS:Conceptuals: El PLJ com a eina estratègica per al disseny de les polítiques de joventutProcedimentals: 1 El punt de partida la Diagnosi    a. Anàlisi de les conclusions i identificació de necessitats    b. Validació de les orientacions    c. Establiment de prioritats 2. La participació juvenil: com incorporar la participació juvenil a tot el procés de disseny 3. La planificació estratègica: El disseny    a. Objectius estratègics    b. Línies estratègiques    c. Programes, projectes i actuacions    d. Metodologia    e. Recursos, pressupost    f. Comunicació, temporització    g. AvaluacióActitudinals: La importància del treball transversal i la participació juvenil en l¿execució i disseny de les PPJJ. La planificació estratègica com a requisit previ a la intervenció en PPJJ. nominatim/OK Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba257498898 Final del Circuit 3x3 de bàsquet 2019-07-27 00:00:00 2019-07-27 23:59:59 https://3x3.basquetcatala.cat/final2019/ 1 nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
agendadiba248523247 Manteniment i eficiència energètica orientat a la direcció d'equipaments esportius 2019-05-28 10:00:00 2019-05-28 14:00:00 1 nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2020-07-07 00:32
Estadístiques 2020
Agenda corporativa

Mitjana 2020: 15,96 consultes/dia

Sabies que...?

...pots recuperar tots els actes culturals de Badalona?

Amb la API Rest pots cercar en un conjunt de dades en concret però també per tipus de contingut (que permet una cerca més àmplia) i/o inclús per municipi.

Exemple: https://do.diba.cat/api/tipus/acte/camp-rel_municipis/08015/