ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba408728659 Curs 'Eines per incorporar la perspectiva de gènere a la cooperació al desenvolupament' 2024-05-03 10:00:00 2024-05-17 14:00:00 https://www.diba.cat/web/ri/-/curs-eines-per-incorporar-la-perspectiva-de-genere-a-la-cooperacio-al-desenvolupament- 1 L'Oficina de Cooperació al Desenvolupament i el Servei de Polítiques d’Igualtat de la Diputació de Barcelona us informen que ja estan obertes les inscripcions per participar en el curs 'Eines per incorporar la perspectiva de gènere a la cooperació al desenvolupament' en el marc del BAF 2024.Aquest curs està dirigit a personal tècnic municipal de l'àmbit de cooperació al desenvolupament i d'igualtat. Té com a objectiu proporcionar orientacions pràctiques per tal d’incorporar la transversalitat de gènere en les polítiques públiques de cooperació al desenvolupament d’àmbit local.El curs consta de 10 hores dividides en una primera sessió el dia 3 de maig de 4 hores presencials (Recinte de l’Escola Industrial) i 3 sessions els dies 8, 10 i 17 de maig, de 2 hores cadascuna, en format de videoformació.La formadora és la Gisela Carrasco Miró, consultora de cooperació al desenvolupament especialitzada en gènere i en drets de les dones i nenes. Té experiència de treball com a docent en Universitats d’Europa i Amèrica, així com a consultora en ONGs, agències de cooperació i agències de NNUU com OMS, PNUD i ONU DONES, entre altres. Les inscripcions estan obertes a través d'aquest enllaç fins al 22 d’abril de 2024. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba402048843 Novetats de l'oferta de recursos de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat, inclosa al Catàleg de Serveis 2024 2024-01-11 10:00:00 2024-01-11 12:00:00 https://www.diba.cat/web/benestar/-/novetats-de-l-oferta-de-recursos-de-l-area-de-sostenibilitat-social-cicle-de-vida-i-comunitat-inclosa-al-cataleg-de-serveis-2024-1 41.3955350,2.1575980 1 Diputació diputacio Format On-line Us comuniquem que el proper 21 de desembre el ple de la Diputació de Barcelona té previst aprovar la convocatòria del Catàleg de Serveis 2024 del Pla de concertació Xarxa de Governs Locals 2024-2027. Amb caràcter general, es preveu l'obertura del període de sol·licituds el 28 de desembre de 2023 i la finalització el 8 de febrer de 2024.Per conèixer les novetats de l'oferta de recursos de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat, inclosa al Catàleg de Serveis 2024, us convoquem a una sessió informativa, en línia, el proper dijous 11 de gener de 2024 de 10:00 h a 12.00 h.Per inscriure-us a la sessió feu clic aquí. Us farem arribar l'enllaç de connexió uns dies abans de la sessió. Esperem que sigui del vostre interès. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba405127044 XIX Jornada Anual del Cercle de Comparació Intermunicipal de Serveis Socials 2024-02-22 10:00:00 2024-02-22 14:00:00 https://www.diba.cat/web/benestar/-/xix-jornada-anual-del-cercle-de-comparacio-intermunicipal-de-serveis-socials Sala d'Actes de l'Espai Francesca Bonnemaison Carrer Sant Pere Més Baix 7, Barcelona Sala d'Actes de l'Espai Francesca Bonnemaison Carrer Sant Pere Més Baix 7, Barcelona 41.3865390,2.1763590 1 Diputació diputacio El proper 20 de febrer se celebra el Dia Mundial de la Justícia Social, un dia que ens recorda el compromís de la comunitat internacional per erradicar la pobresa i promoure l'ocupació plena i el treball decent, la igualtat entre els sexes i l'accés al benestar social i a la justícia social per a tothom.En el marc d'aquesta commemoració, la Diputació de Barcelona ha signat una moció on refermem la voluntat de treballar amb els municipis per tal d'assolir la cobertura de les necessitats bàsiques, la promoció social i l'accés a una vida digna per a tota la ciutadania de la província.També en el marc d'aquest dia, s'ha organitzat la jornada anual de Cloenda dels Cercles de Comparació Intermunicipal de Serveis Socials, que enguany, en la seva dinovena edició, comptarà amb la participació de persones expertes de l'àmbit acadèmic i professional.La Jornada tindrà lloc el 22 de febrer a la Sala d'Actes de l'Espai Francesca Bonnemaison (carrer Sant Pere Més Baix 7, Barcelona) de 9.30 h a 14.00 h. Compartirem un espai privilegiat pel coneixement i debat sobre la situació i reptes dels Serveis Socials, i comptarem amb la participació de persones expertes de l'àmbit acadèmic i professional.Et convidem a consultar el programa complert de la jornada i a fer la inscripció al següent enllaç. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba406208027 Primera sessió: Costos i finançament del SAD (places exhaurides) 2024-03-19 09:00:00 2024-03-19 14:30:00 https://www.diba.cat/web/benestar/-/primera-sessio-costos-i-financament-del-sad 41.3842590,2.1666060 1 Diputació diputacio L'Àrea de Sostenibilitat social, Cicle de vida i Comunitat us convida a participar en la primera sessió del 2024 dels Espais d'Innovació en la Prestació dels Serveis Socials d'Atenció Domiciliària, dimarts, dia 19 de març al Pati Mànning, carrer Montalegre 7 de Barcelona, de 9.00 h a 14.30 h.Els Espais d'Innovació en la Prestació dels Serveis Socials d'Atenció Domiciliària sorgeixen en el marc del projecte transformador 'Cap a un nou sistema públic de cures en la comunitat' impulsat per l'Àrea de Sostenibilitat social, Cicle de vida i Comunitat, amb l'objectiu de promoure la reflexió i la innovació en la gestió del Servei d'Ajuda a Domicili.En aquesta primera sessió, es tractarà el tema de l'anàlisi dels costos i el copagament del SAD. Es presentarà les eines metodològiques per l'anàlisi dels costos de prestació del SAD elaborades per encàrrec de la Diputació de Barcelona. Les eines permeten la personalització de l'anàlisi a la realitat de cada ens local. Un cop validades les eines, es posaran a disposició de tots els ens locals que les sol·licitin amb l'acompanyament tècnic necessari. Consulta el programa de la sessió.Respecte al copagament, d'una banda, es presentarà els resultats de l'estudi internacional realitzat en el marc del projecte transformador esmentat i publicat el 2023. Per altra banda, s'abordarà la qüestió del copagament del SAD en el marc de la LAPAD i finalment es comptarà amb una taula d'ens locals per debatre pros i contres del copagament a la llum dels indicadors i l'experiència acumulada.Esperem que aquests Espais siguin del vostre interès per ampliar el coneixement i construir col·lectivament propostes de millora de la qualitat de l'ocupació i del servei de SAD així com també per oferir un millor suport a la ciutadania en l'atenció a les necessitats de cura i socioeducatives al domicili. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba408726401 AG_Curs_mandat3 2024-04-23 09:30:00 2024-04-23 14:30:00 Com afecta a la planificació de la participació ciutadana les diferents etapes del mandat polític? Quines eines tenim per planificar la participació en funció del moment del cicle en què ens trobem? Aquesta formació vol facilitar eines per a la gestió estratègica de les polítiques de participació ciutadana. 41.3875733,2.1488900 http://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=18844 1 nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba408726173 AG_Curs_mandat2 2024-04-16 09:30:00 2024-04-16 14:30:00 Com afecta a la planificació de la participació ciutadana les diferents etapes del mandat polític? Quines eines tenim per planificar la participació en funció del moment del cicle en què ens trobem? Aquesta formació vol facilitar eines per a la gestió estratègica de les polítiques de participació ciutadana. 41.3875733,2.1488900 http://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=18844 1 nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba408726162 AG_Curs_mandat 2024-04-09 09:30:00 2024-04-09 14:30:00 Com afecta a la planificació de la participació ciutadana les diferents etapes del mandat polític? Quines eines tenim per planificar la participació en funció del moment del cicle en què ens trobem? Aquesta formació vol facilitar eines per a la gestió estratègica de les polítiques de participació ciutadana. 41.3875733,2.1488900 http://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=18844 1 nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba408709800 Manresa acull el V Congrés d'Acústica de Catalunya 2024-04-24 00:00:00 2024-04-25 23:59:59 L'Acusticat és l'esdeveniment de referència del sector acústic a Catalunya. Un punt de trobada multitemàtic i multisectorial, que convida a la reflexió i a l'oferta de solucions tecnològiques, intangibles i socials per millorar la qualitat acústica i ambiental del nostre territori. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/manresa-acull-el-v-congres-acustica-de-catalunya 41.7289940,1.8287355 https://www.congresacusti.cat/ 1 nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba408708412 Jornada APEU. Conclusions de la prova pilot 2024-04-09 09:30:00 2024-04-09 14:00:00 Els objectius de la jornada són: donar a conèixer les conclusions de la prova pilot portada a terme per la Diputació de Barcelona en 9 municipis, en l'àmbit del comerç, i 7 en l'àmbit dels PAE, analitzar els reptes a l'hora de constituir una APEU i analitzar futures línies de treball al voltant de les APEU. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/jornada-apeu-conclusions-de-la-prova-pilot 41.3889663,2.1492719 https://www.diba.cat/web/comerc/apeu 1 A la jornada, també s'explicarà l'aplicació de la normativa d'ingressos de l'APEU des de la perspectiva dels ens locals, a càrrec de Cristina Casablanca, gerent de l'ORGT. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba408707613 Planificació, rehabilitació i augment del parc d’habitatge assequible a Centelles 2024-03-22 10:15:00 2024-03-22 13:15:00 Des de l’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona organitzen una nova visita d’estudi emmarcada en el Cicle de visites: “Les polítiques d’habitatge dels municipis petits”, en aquesta ocasió a Centelles, per donar a conèixer i posar en valor les polítiques públiques locals d’habitatge endegades a municipis de menys de 10.000 habitants de la província de Barcelona. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/planificacio-rehabilitacio-i-augment-del-parc-d-habitatge-assequible-a-centelles 41.7981157,2.2180850 1 Es tracta d'actuacions que hagin facilitat la provisió de solucions residencials assequibles al municipi o intervencions públiques en promoció o rehabilitació edificatòria residencial innovadores.Centelles, a la comarca d’Osona, té una població de 7.726 habitants. El parc immobiliari d’ús residencial el conformen 3.693 immobles, amb predomini de la tipologia unifamiliar i poc pes del mercat de lloguer, que només és el règim de tinença del 16% de la població. Preocupa l’increment del 40% en el preu de renda per lloguer d’habitatges registrat des de 2014 i la falta d’habitatge assequible / protegit (només hi ha dues promocions d’HPO al poble).L’activitat s’adreça principalment a càrrecs electes i personal tècnic de municipis petits i consells comarcals, així com a professionals interessats en conèixer experiències innovadores en matèria d’habitatge. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba408699760 Reunió amb Àngels Nogué - Agenda Coordinadora Montserrat Nieto Méndez - Reunió 2024-03-11 11:00:00 2024-03-11 12:00:00 - Montse Nieto Méndez, Coordinadora de l'Àrea de Feminismes i Igualtat- Elena LLedós Monsó, gerenta de Serveis d'Igualtat i Ciutadania- Àngels Nogué, La Magrana 41.3865770,2.1736981 1 Àrea de Feminismes i Igualtat; Nieto Méndez, Montse; Alta direcció i gerents; Lledós Monsó, Elena; Reunió; Feminismes i Igualtat area_de_feminismes_i_igualtat; nieto_mendez_montse; alta_direccio_i_gerents; lledos_monso_elena; reunio; feminismes_i_igualtat nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba408706501 Acte de cloenda del centenari de l'Escola de Teixits de Punt de Canet de Mar 2024-04-18 18:30:00 2024-04-18 23:59:59 Acte de cloenda del centenari de l'escola i presentació del llibre commemoratiu. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/acte-cloenda-centenari-escola-de-teixits-de-punt-de-canet-de-mar 41.5895625,2.5801841 1 Aquest acte està adreçat a persones vinculades amb l'escola i a la ciutadania de Canet de Mar. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba408700068 Jornada 'Escoles municipals per la inclusió' 2024-04-19 09:30:00 2024-04-19 14:00:00 Jornada dirigida a electes i tècnics municipals, equips directius i docents d’escoles municipals: bressol, especial, ensenyaments artístics i persones adultes, amb l'objectiu de reflexionar sobre la inclusió. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/jornada-escoles-municipals-per-la-inclusio 41.3889514,2.1492804 1 nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba Exposició «Dones trencant barreres» a Vilanova i la Geltrú 2024-03-29 00:00:00 2024-03-29 23:59:59 1 nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba408640840 Propietat intel·lectual en la gestió cultural (5a edició) 2024-07-11 10:00:00 2024-07-11 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/propietat-intel-lectual-en-la-gestio-cultural-5a-edicio- 1 La propietat intel·lectual constitueix una d’aquelles qüestions espinoses en l’àmbit de la gestió cultural. Una qüestió de què cal tenir coneixements per evitar problemes de tipus legal i reclamacions per part de ciutadans i artistes implicats. El curs vol ser un repàs a la legislació en matèria de propietat intel·lectual, remarcant aquells àmbits i situacions en què aquesta qüestió pot afectar els tècnics culturals (música, arts visuals, teatre, cinema, reproduccions, difusió, política comunicativa, etc.). Les sessions abordaran també els tipus de contracte que cal establir amb creadors i artistes, així com tots aquells aspectes de difusió en què poden donar-se conflictes derivats de la gestió i aplicació de la propietat intel·lectual. Docent Cristina CalvetAdvocada especialitzada àmpliament en el sector cultural/artístic. Va ser responsable del Departament jurídic de l'Associació d'Actors i Directors Professionals de Catalunya, AADPC. Ha treballat al Fòrum Universal de les Cultures BARCELONA 2004, SA com advocada responsable de les contractacions artístiques produïdes dins i fora del Recinte del Fòrum. El seu primer contacte com a professional amb el sector artístic va ser amb l'Associació professional de representants, promotors i mànagers de Catalunya (ARC) en l'àmbit de la música, promoció de concerts, i representació artística.Membre del Comitè científic i professora en el Màster en Dret de la Propietat Intel·lectual i industrial de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona; també professora en el Màster en Dret de la Societat de la Informació del mateix l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona. Docent també en: la Universitat Abat Oliva de Barcelona (Màster en Postproducció Audiovisual i en el Grau en Publicitat); Universitat Internacional de Catalunya (Responsable del Mòdul jurídic Màster en Gestió Cultural); Taller de Músics de Barcelona (curs de gestió musical); Universitat de Blanquerna (Màster universitari en ficció en cine i televisió. Producció, guió i realització), Escola de Cinema Bande a Part; Centre de Formació IL3 adscrit a la Universitat de Barcelona (Postgrau en Gestió Espectacles), Escola guionistes SHOWRUNNERS BCN, Màster en Producció i Distribució Cinematogràfica adscrit a la Universitat de Vic, entre d'altres. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba408639890 Propietat intel·lectual en la gestió cultural (4a edició) 2024-07-09 10:00:00 2024-07-09 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/propietat-intel-lectual-en-la-gestio-cultural-4a-edicio- 1 La propietat intel·lectual constitueix una d’aquelles qüestions espinoses en l’àmbit de la gestió cultural. Una qüestió de què cal tenir coneixements per evitar problemes de tipus legal i reclamacions per part de ciutadans i artistes implicats. El curs vol ser un repàs a la legislació en matèria de propietat intel·lectual, remarcant aquells àmbits i situacions en què aquesta qüestió pot afectar els tècnics culturals (música, arts visuals, teatre, cinema, reproduccions, difusió, política comunicativa, etc.). Les sessions abordaran també els tipus de contracte que cal establir amb creadors i artistes, així com tots aquells aspectes de difusió en què poden donar-se conflictes derivats de la gestió i aplicació de la propietat intel·lectual.Docent Cristina CalvetAdvocada especialitzada àmpliament en el sector cultural/artístic. Va ser responsable del Departament jurídic de l'Associació d'Actors i Directors Professionals de Catalunya, AADPC. Ha treballat al Fòrum Universal de les Cultures BARCELONA 2004, SA com advocada responsable de les contractacions artístiques produïdes dins i fora del Recinte del Fòrum. El seu primer contacte com a professional amb el sector artístic va ser amb l'Associació professional de representants, promotors i mànagers de Catalunya (ARC) en l'àmbit de la música, promoció de concerts, i representació artística.Membre del Comitè científic i professora en el Màster en Dret de la Propietat Intel·lectual i industrial de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona; també professora en el Màster en Dret de la Societat de la Informació del mateix l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona. Docent també en: la Universitat Abat Oliva de Barcelona (Màster en Postproducció Audiovisual i en el Grau en Publicitat); Universitat Internacional de Catalunya (Responsable del Mòdul jurídic Màster en Gestió Cultural); Taller de Músics de Barcelona (curs de gestió musical); Universitat de Blanquerna (Màster universitari en ficció en cine i televisió. Producció, guió i realització), Escola de Cinema Bande a Part; Centre de Formació IL3 adscrit a la Universitat de Barcelona (Postgrau en Gestió Espectacles), Escola guionistes SHOWRUNNERS BCN, Màster en Producció i Distribució Cinematogràfica adscrit a la Universitat de Vic, entre d'altres. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba401179335 La intel·ligència artificial i el seu impacte en la cultura 2024-06-18 10:00:00 2024-06-20 12:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/la-intel-ligencia-artificial-i-el-seu-impacte-en-la-cultura Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 1 Pocs temes han entrat amb tanta força en les nostres vides com la intel·ligència artificial. La seva influència serà crucial en els propers anys i les properes dècades, capgirant de manera profunda molts àmbits de la nostra vida. Allò que ara ens sembla una cosa relativament remota afectarà de ple la nostra manera de treballar, de relacionar-nos, d’obtenir informació i de comprendre el món. Tant és així que només hem de pensar en l’impacte que ha suposat Internet o la telefonia mòbil per fer-nos una idea del repte formidable que ara tenim a tocar. Tanmateix, quan pensen en les possibles aplicacions de la intel·ligència artificial en la cultura els dubtes i les preguntes afloren de manera immediata. En què afectarà la IA la cultura? Quines tasques assumirà? Com canviarà la nostra manera d’accedir, de gaudir i entendre la cultura? El curs que us presentem vol respondre aquestes preguntes bàsiques, tot fornint elements de comprensió. Cal analitzar els beneficis de la intel·ligència artificial en la cultura, però també els possibles perills que pot comportar. Pensem només en la creació i en l’exposició de les obres i en la possible desaparició de tota traça humana en la generació artística. Aquest és un dels molts dilemes ètics que la IA ens posa al davant. La qüestió, sens dubte, és candent i apassionant. ObjectiusManifestar els reptes que suposa la IA en el terreny culturalDetallar el procés històric que culmina en la IAEstablir les potencialitats i també les limitacions de la intel·ligència artificial en el procés creatiuMostrar els aspectes legislatius que caldria desenvolupar al respecteIncidir en les possibilitats de la IA en les programacions i la planificació cultural dels nostres municipisAnalitzar que hi ha d’intrínsecament i exclusivament humà en la gestió cultural. Què pot fer i què no pot fer la IA.ContingutsLa intel·ligència artificial: concepte i desenvolupament històric.El repte de treballar amb una intel·ligència no humana: que comportarà aquest fet en la tasca cultural?Aplicacions de la IA en la cultura municipalLa IA en el món de l’art i en la creació culturalLímits i fronteres entre l’humà i l’artificial google/REQUEST_DENIED Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba408637437 L'exposició 'Dones trencant barreres' arriba a Vilanova i la Geltrú 2024-04-02 00:00:00 2024-04-16 23:59:59 aquest exposició itinerant preten visibilitzar dones inspiradores de la Mediterrània, que trenquen estereotips de gènere en la seva vida diària, per tal de promoure la igualtat a les seves ciutats i comunitats. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/l-exposicio-dones-trencant-barreres-arriba-a-vilanova-i-la-geltru 41.2244148,1.7255327 https://www.diba.cat/web/dones-que-transformen/ 1 la mostra és originària de l'Institut Europeu de la Mediterrània (IEMed) i, a Vilanova i la Geltrú, està organitzada pel consistori amb el suport de la Diputació de Barcelona, en el marc de la iniciativa Dones que Transformen. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba408636829 Cinefòrum a l'Espai Francesca Bonnemaison 2024-03-21 17:00:00 2024-03-21 18:30:00 Dinamitzat per l’entitat experta en la conducció de debats audiovisuals, Drac Màgic, l'activitat consisteix en la projecció de tres curtmetratges, amb el posterior debat. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/cineforum-a-l-espai-francesca-bonnemaison 41.3865968,2.1762737 https://www.diba.cat/web/ri/-/cineforum-dones-que-transformen-a-l-espai-francesca-bonnemaison 1 Farrucas – Ian de la Rosa. Espanya, Estats Units, 2021. 18 minuts. VOSE (castellà i àrab, amb subtítols en castellà). Nominat al millor curtmetratge de ficció als Premis Goya 2022.Or vermell – Carme Gomila. Espanya, 2021. 12 minuts. VOSE (àrab i castellà).Con la esperanza de no olvidar – Hajar Boujtat. Espanya, 2020. 16 minuts. VOSE (àrab i amb subtítols en castellà).La sessió és gratuïta, però per poder assistir-hi cal inscripció prèvia omplint aquest formulari. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba408281278 Ple ordinari de la Diputació de Barcelona del mes de març de 2024 2024-03-21 12:00:00 2024-03-21 23:59:59 La Diputació de Barcelona celebra el Ple ordinari del mes de març de 2024. Començarà a les 12h i es podrà seguir en directe a través de www.diba.cat i des de Youtube. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/ple-ordinari-diputacio-barcelona-marc-2024 41.3889951,2.1493372 1 https://www.diba.cat/documents/366552789/408634912/Ple_marc_2024.pdf/45bec9a4-160a-310b-f1ec-82d670f529e3?t=1710759936688 Podeu consulatr l'ordre del dia en aquest enllaç. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba408587896 Seminari Setmana Europea Joventut: La participació democràtica juvenil 2024-04-18 09:00:00 2024-04-18 13:30:00 https://www.diba.cat/web/joventut/-/seminari-setmana-europea-joventut-la-participacio-democratica-juvenil 41.3843489,2.1663805 1 09:00 a 13:30 PROGRAMA8:30 - 9:00 h. Recepció i acreditacions9:00 h. Benvinguda inaugural: Javier Silva, diputat de Joventut de la Diputació de Barcelona09: 30 h . Ponència 'Reptes de la participació democràtica juvenil a Europa'. 10.30h Pausa cafè 11:00h Taula rodona “Bones praxis en participació democràtica a Europa”. Projecte Erasmus + “Youth Monitor -Local and Regional Public Policy Monitor for Youth”12:00h Taula rodona “Bones Pràctiques en la participació juvenil a nivell local”13:20h Cloenda INSCRIPCIONSPer fer la inscripció a la jornada, podeu fer-ho a través del següent enllaç! nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba401178855 Els joves com a agents culturals 2024-06-11 10:00:00 2024-06-11 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/els-joves-com-a-agents-culturals Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) 41.3843602,2.1662459 1 Els joves tenen un paper determinant en la cultura, com a impulsors i agents de primer ordre. La innovació, la creativitat i les noves idees són inherents als joves que busquen obrir-se un camí en l’intricat món de la cultura, ja sigui com a gestors culturals, com a agents i dinamitzadors que actuen de manera independent o bé com a creadors. Sovint, però, troben molts obstacles per poder exercir la seva tasca, ja sigui per poder mostrar la seva creativitat o bé treballar amb el teixit cultural i les institucions. Des del món cultural cal estar atent als moviments dels joves, atendre les seves necessitats i donar-los suport més enllà de les qüestions merament crematístiques. Treballar amb els joves significa creure en la idea dels agents culturals que proporcionen vitalitat, dinamisme i creativitat a la vida cultural dels nostres municipis. Aquest curs vol obrir vies i proporcionar recursos per tal que els municipis treballin amb els joves, així com mostrar bones pràctiques i establir un diàleg amb els assistents per intercanviar punts de vista i abordar, d’aquesta manera, les estratègies més eficients i obertes per tal de col·laborar de manera estreta amb els joves. Això vol dir que els tècnics, gestors i responsables culturals han de saber parar l’orella, sortir al carrer i estar a l’aguait del que succeeix en els carrers dels seus municipis. El següent pas ha de ser contactar amb els joves agents i establir-hi ponts de diàleg i de cooperació. Mostrar la creativitat existent és una tasca important, però encara ho és més impulsar la creativitat jove des de la mateixa base. ObjectiusIncidir en la importància dels agents culturals joves en la vida dels municipisDeterminar estratègies de detecció dels agents en el municipiImpulsar accions de diàleg i de cooperació amb els joves creadors i impulsors d’activitats culturalsEstablir una cultura del diàleg i de la col·laboració a l’hora de programar activitats culturalsImplementar vies de suport als joves creadors i a les persones que impulsen, coordinen i organitzen activitats culturals en el municipiTreballar conjuntament amb els agents per implicar el màxim nombre de persones joves del municipi en les activitats culturals que s’organitzinContingutsEls agents culturals joves. Qui són i com actuenCom podem conèixer els agents que actuen en el municipi?Sortir al carrer per conèixer els joves: una acció que dona resultatsEl diàleg i la cooperació amb els agents joves. Possibilitats i dificultatsQuè necessiten els joves per exercir la seva tasca cultural en el municipis? Diversitat de possibles suports: econòmics, organitzatius, de recursos físics, d’assessoramentEl repte de la implicació de la població jove en la vida cultural dels municipisEl factor institucional: potencialitats i hàndicaps a l’hora de treballar amb els joves PONENTS Mireia Gubianas nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba408571755 Urbanisme pràctic_càpsula: La divisió de terrenys 2024-04-09 09:30:00 2024-04-09 11:30:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/urbanisme-practic_capsula-la-divisio-de-terrenys 1 PresentacióLa Diputació de Barcelona és una entitat de govern local que treballa conjuntament amb els ajuntaments per impulsar el progrés i el benestar de la ciutadania.L’acció urbanística és una activitat de gran transcendència en el dia a dia dels governs locals. Hi conflueixen, si més no, un ampli conjunt de competències a exercir, una complexitat tècnica i jurídica notables i la concurrència en la matèria d’interessos i responsabilitats rellevants.Des de la Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana s’organitza una formació continuada per resoldre les casuístiques i conflictes del dia a dia dels ens municipals, en aquest sentit el cicle urbanisme pràctic esta compost per diferents càpsules i tallers que donen resposta a les necessitats de les entitats locals.Aquesta càpsula vol afrontar el tema de les divisions de terrenys, concepte, règim i fiscalització prèvia de la divisió i segregació de terrenys, les autoritzacions o el pronunciament municipal innecessarietat d’aquesta, regulats a TRLUC i el RPLUC. PonentsAlfred Lacasa Tribó, advocat, Secretari de l’Ajuntament de BlanesDestinatarisAquesta formació està adreçada al personal tècnic i jurídic dels ens locals amb experiència en la tramitació de llicències, planejament i gestió. Es tindrà en consideració l’ordre d’inscripció.InscripcionsPer motius logístics i de dinàmica de la sessió el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds. Per afavorir la participació del màxim d’assistents es podrà limitar l’assistència al curs a una persona per ens local. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta. Es requereix validació/autorització a Gestforma de la persona Responsable Municipal de Formació a cada ens públic.Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins al dia 2 d’abril de 2024 mitjançant el següent enllaç. Programa 9:30-11:30h La divisió de terrenys. Alfred Lacasa, advocat nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba406648240 La fase operativa dels plans estratègics de cultura: implementació, seguiment i avaluació 2024-05-07 09:30:00 2024-05-07 13:30:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/la-fase-operativa-dels-plans-estrategics-de-cultura-implementacio-seguiment-i-avaluacio-1 41.3842358,2.1638979 1 Els plans estratègics, denominats pel CERC com a Pla d’Acció Cultural (PAC), són una eina bàsica per planificar les polítiques culturals a mig i llarg termini, a través d’un procés d’anàlisi, reflexió i debat que aspira a millorar la gestió i la implicació dels agents de l’ecosistema cultural, tot articulant el desplegament les accions culturals de manera consensuada.En els últims 20 anys s’han impulsat molts processos de planificació estratègica cultural als municipis de la província de Barcelona amb el suport del CERC, però un cop elaborats i aprovats, els ens locals sovint es troben amb dificultats per implementar les accions que se’n deriven, vinculades a les línies i objectius estratègics inclosos als plans. Com ho hem de fer per passar a la fase operativa amb garanties que allò que s’ha aprovat al Pla pugui aplicar-se? Quins factors hem de tenir en compte per tal que aquest procés pugui realitzar-se amb la màxima implicació de tots els agents que van participar al Pla Estratègic i amb el lideratge de les institucions? Com podem definir els recursos disponibles i fer un seguiment idoni de l’execució del Pla Estratègic? Quins òrgans seran els encarregats de fer aquest seguiment, quines funcions tindran i per qui estaran formats? Quines eines tenim per poder avaluar la implementació de les accions amb la màxima fidelitat a la realitat?El curs vol donar resposta a aquests interrogants a partir de l’exposició de models d’implementació que ja s’han aplicat en l’àmbit de la planificació estratègica territorial, ja sigui en l’àmbit cultural o en altres sectors. A més, comptarà amb l'exposició de dos casos aplicats en diferents territoris, a partir del qual s'obrirà un espai de debat per poder compartir dubtes i punts de vista entre els alumnes.Recomanem que les persones assistents al curs hagin participat en un procés de planificació estratègica cultural en el seu municipi PROGRAMA 7 de maig 10:00 - 10:25 h: Experiències de desenvolupament i implementació de PAC (Eugènia Argimon)10:25 - 11’15 h: Principals característiques del procés d’implementació d’un PAC (Guillem Miralles i Xavier Gómez)11:15 - 11:45 h: Pausa11:45 - 13:30 h: Casos pràctics: Cabrera de Mar i Consell Comarcal del Moianès (Laura Martínez de l'ajuntament de Cabrera de Mar, Anna Gabriel del Consell comarcal del Moianès; moderació a càrrec de Guillem Miralles)13:30 - 14:00 h: Punts clau de la sessió i conclusions (Eugènia Argimon i Xavier Gómez) DOCENTS Eugènia Argimon MazaLlicenciada en Història de l’Art (UB) i Postgrau en Polítiques Culturals Europees i Relacions Culturals Internacionals (UPF). Tècnica de cultura del Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC) vinculada al programa d’assessoraments als municipis amb el suport als ajuntaments de la definició i l’aplicació de polítiques i projectes culturals. En aquest sentit, a banda de fer el seguiment en l’elaboració i redacció de plans i projectes estratègics i documents i informes de caire més operatiu, ha participat, acompanyament i donant suport als ajuntaments, en els processos de desplegament dels plans d’acció cultural. Xavier Gómez SerranoLlicenciat en Sociologia (UAB) i màster en Gestió d’Institucions i Empreses Culturals (IL3-UB). Des de la sociologia s’ha acostat als àmbits de l’educació, de la comunicació i a la gestió cultural, amb experiències en l’àmbit públic, privat i associatiu. Ha estat tècnic a l’Ajuntament de Rubí (2014-2022), amb responsabilitats en diversos projectes de promoció cultural i de projecció de la ciutat, des de la gestió d’equipaments, la coordinació del programa de festes populars i el disseny i producció de cicles d’arts en viu i esdeveniments d’identitat i marca de ciutat. Actualment forma part de l’equip del Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC) de l’Àrea de Cultura de la Diputació de Barcelona, vinculat al programa d’estudis i recerca, al d’assessoraments en matèria de polítiques i projectes culturals, i al projecte de Cercles de Comparació Intermunicipal (CCI) de Serveis Culturals. Guillem Miralles PuigLlicenciat en Ciències Econòmiques (UPF) i amb postgraus en Sistemes d’informació (IDEC-UPF) i Periodisme digital (UOC). Forma part de l’equip del Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC) i realitza projectes en el marc del programa d’Estudis i recerca, amb el desenvolupament d’eines i recursos per a la gestió cultural i la mesura de l’acció cultural, i també del programa d’Assessoraments, on participa donant suport a actuacions de caràcter estratègic als municipis. Ha treballat en diferents projectes de la Diputació de Barcelona, impulsant i coordinant el suport als ens locals en l’àmbit de la planificació estratègica i operativa, i el seguiment i avaluació de les actuacions amb indicadors. És coeditor del portal literari digital Paper de vidre des d’on organitza diferents actes en ateneus i llibreries. Laura Martínez Rubio nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-26 14:32
agendadiba408395731 El TRANSITAR-bus present al Saló de l'Ensenyament 2024-03-13 00:00:00 2024-03-17 23:59:59 TRANSITAR-bus és un antic bibliobús transformat en una càpsula d’experiències per a l’orientació. Forma part de les estratègies l’Àrea d’Educació de la Diputació de Barcelona en la lluita contra l’abandonament escolar prematur, els projectes d’orientació al llarg de la vida i la promoció de les noves oportunitats educatives. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/el-transitar-bus-present-al-salo-ensenyament 41.3739558,2.1505100 https://www.diba.cat/web/transitar/bus 1 nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba408376239 Sessió informativa sobre la convocatòria de subvencions per a entitats sense finalitat de lucre per l'any 2024 de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat de la Diputació de Barcelona 2024-03-05 17:00:00 2024-03-05 18:00:00 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Presentació; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; presentacio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba408289378 Escoles municipals per la inclusio 2024-04-19 09:30:00 2024-04-19 14:00:00 Electes, tècnics municipals, equips directius i docents d’escoles municipals: bressol, especial, ensenyaments artístics i persones adultes 41.3889672,2.1492518 1 Àrea d'Educació; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Jornades, congressos i seminaris area_deducacio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; jornades_congressos_i_seminaris nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba408289035 Centenari de l'Escola de Teixits de Canet de Mar 2024-04-18 18:30:00 2024-04-18 23:59:59 Adreçat a persones vinculades amb escola i a la ciutadania de Canet de Mar https://www.diba.cat/web/educacio/-/centenari-de-l-escola-de-teixits-de-canet-de-mar 41.5895548,2.5801894 https://www.diba.cat/web/escola-teixits-canet-mar 1 Àrea d'Educació; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Esdeveniments area_deducacio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments Acte de cloenda del centenari de l'escola i presentació del llibre commemoratiu nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba408282030 Jornada sobre iniciatives locals de pau i cooperació descentralitzada 2024-03-12 09:00:00 2024-03-12 13:45:00 Presentació del nou estudi de l'Observatori de Cooperació Descentralitzada amb orientacions per a l'enfortiment de les polítiques locals de pau. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/jornada-sobre-iniciatives-locals-de-pau-i-cooperacio-descentralitzada 41.3842247,2.1663753 https://www.observ-ocd.org/ 1 Des de l'Observatori de Cooperació Descentralitzada UE-Amèrica Llatina de la Diputació de Barcelona, s'ha elaborat un estudi per conèixer l'estat de la qüestió de la cooperació descentralitzada i les iniciatives de pau per veure'n les potencialitats, les possibles mancances i avançar en la reflexió i propostes per reforçar les agendes de pau en el sí de les polítiques de cooperació descentralitzada. El nou estudi de l'Observatori 'Guia per a les agendes locals de pau i cooperació descentralitzada. Orientacions per a l'enfortiment de les polítiques locals de pau' ha estat elaborat pel Centre de Recerca Gernika Gogoratuz. La publicació ha anat a càrrec de Jokin Alberti i Tica Font, i ha comptat amb el suport de Maria Oianguren i Liliana Zambrano-Quintero, i la col·laboració de l'Institut Català per la Pau (ICIP). nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba408281595 La coeducació i la prevenció de les violències masclistes 2024-03-22 10:00:00 2024-03-22 12:00:00 El seminari analitza les causes i la rellevància actual de la coeducació i la prevenció de les violències masclistes en l’àmbit educatiu i proposa diferents iniciatives a desenvolupar des de les regidories d’educació dels municipis. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/la-coeducacio-i-la-prevencio-de-les-violencies-masclistes 41.3955350,2.1575980 1 Docents:Núria Solsona Pairó, Química, Doctora en Ciències de l’Educació i activista feminista. Professora, formadora, assessora en centres educatius i investigadora, experta en coeducació i història de la ciència.Mireia Daniel, educadora social i antropòloga, experta en polítiques d’igualtat de gènere en el món local. Promou la coeducació a la Gerència de Serveis d’Educació de la Diputació de Barcelona.Durada: 2h de vídeo-formació nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba401178646 La programació en els petits municipis i micromunicipis 2024-05-21 10:00:00 2024-05-23 12:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/la-programacio-en-els-petits-municipis-i-micromunicipis Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 1 Aquest curs té com a objectiu principal analitzar el món de la cultura des de la perspectiva dels petits municipis i dels micropobles, tot evidenciant que hi existeix una rica programació cultural, ben sovint desconeguda pels habitants de les ciutats catalanes. Tanmateix, en els últims anys hi ha una gran vitalitat en els petits municipis, en forma de programacions estables, festivals de música, teatre, dansa i poesia o bé per mitjà d’intervencions artístiques en equipaments culturals o bé a l’aire lliure. Justament aquesta mena de municipis solen tenir un riquíssim patrimoni natural, arquitectònic, històric i etnogràfic, per la qual cosa aquests factors són la llavor per a formulacions contemporànies que connectin la tradició amb les fórmules més arriscades i avantguardistes d’entendre la cultura.El curs, per tant, no vol tant teoritzar des de la distància sinó donar la veu als veritables protagonistes de la cultura en els petits municipis i els micromunicipis. Persones que treballen cada dia per fer realitat activitats i programacions en aquest àmbit. Creure en la grandesa d’allò petit és confiar en totes les enormes potencialitats que presenten aquests nuclis, sovint massa oblidats. Anar del més local al més universal és un dels objectius que es plantegen aquestes dues sessions. ObjectiusEstablir les pautes específiques de la programació cultural en els petits municipisDeterminar les principals necessitats que cal cobrir de manera prioritàriaIndicar pautes d’especialització en l’entorn municipalAmpliar la noció dels públics de la cultura en els petits municipisIncidir en la importància dels nous agents culturals artístics i literaris que resideixen en els municipisTeixir xarxes de col·laboració amb els municipis veïns, tot contemplant l’oferta cultural i essent més ambiciosos en termes de pressupost i programacióContingutsLa programació cultural en els petits municipis i els micromunicipis. Necessitats i caràcter específicQuè ha de programar un municipi petit?La necessitat de col·laborar amb els ajuntaments veïnsAmpliant els públics de la cultura en els petits municipis.Per un relat cultural propiAprofitant i potenciant les energies creatives pròpiesMés enllà dels equipaments culturals. Singularitat i petjada en el territori PONENTSIgnasi Aldomà BuixadéGeògraf. Doctor per la UB (1990) i professor de la google/REQUEST_DENIED Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba408185326 Curs bàsic de tècnica de l’espectacle adreçat a gestors d’espais escènics 2024-04-02 09:00:00 2024-05-16 14:30:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/curs-basic-de-tecnica-de-l-espectacle-adrecat-a-gestors-d-espais-escenics-2 41.5642184,2.0079811 1 Dia 16 de maig: taller intensiu de 9:00 a 13:30 h i de 15:00 a 17:30 h Destinataris nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba389620461 Reunió amb l'Associació de Municipis Holandesos (VNG) 2023-03-08 00:00:00 2023-03-08 10:00:00 41.3915165,2.1476957 1 Àrea de Presidència; Ajuntaments; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Barcelonès; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Barcelona area_de_presidencia; ajuntaments; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; barcelones; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; reunio; barcelona 11:00 nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba389699225 Reunió amb Casa Árabe 2023-05-10 16:00:00 2023-05-10 17:00:00 41.3914843,2.1477065 1 Àrea de Presidència; Ajuntaments; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Barcelonès; Administració local; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Barcelona area_de_presidencia; ajuntaments; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; barcelones; administracio_local; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; reunio; barcelona nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba401125017 Els drets culturals. Un debat obert 2024-03-18 10:00:00 2024-03-20 12:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/els-drets-culturals-un-debat-obert Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 41.3955350,2.1575980 1 En els últims anys ha sorgit amb molta força el concepte de drets culturals, com a estendards de la facultat d’accés i com a preservació de tot un seguit de possibilitats culturals que les institucions i les administracions han de garantir als ciutadans. Tanmateix, els drets culturals tenen un llarg recorregut, ja que de manera indirecta apareixen a la Declaració Universal dels Drets Humans del 1948, i són esmentats de manera explícita per la Declaració de Friburg del 2007. Aquest curs està dissenyat per determinar què entenem per drets culturals i quin és el seu abast. Els drets tenen a veure amb l’accés, amb la participació, l’educació i l’equitat a l’hora d’accedir a la cultura, els seus equipaments i les seves institucions. Igualment incideixen en el fet que tots els ciutadans i ciutadans han de poder gaudir de l’educació i la cultura en les mateixes condicions. L’assumpció d’aquests pressupòsits té una clara dimensió política que incideix de ple en el tipus de cultura a què s’opta des dels municipis. Una visió elitista de la cultura tindrà molt menys en compte els drets culturals que no pas una concepció inclusiva, participativa i que garanteixi els interessos de la comunitat. Fer polítiques culturals inclusives i que facilitin l’accés ha de ser una de les prioritats de les polítiques culturals municipals. PROGRAMA 18 de març10:00 - 11:00 h: Drets culturals: antecedents i evolució del concepte11:00 - 12:00 h: Governs locals: compromisos i responsabilitats culturals en clau de drets humans20 de març10:00 - 11:00 h: Planificació estratègica i gestió cultural des d'un enfocament de drets humans: exemples de bones pràctiques11:00 - 12:00 h: Agents, programes i projectes de referència a Catalunya des d'una perspectiva de drets culturals DOCENTS Gemma Carbó Ribugent Directora del Museu de la Vida Rural de la Fundació Carulla. Gestora cultural i doctora en Ciències de l'Educació en l'àmbit de les Polítiques Culturals i Educatives. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba401498068 Espai escena. La gestió de públics 2024-03-13 09:30:00 2024-03-13 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/espai-escena Pati Manning (c. Montalegre, 7 - 08001 Barcelona) Pati Manning (c. Montalegre, 7 - 08001 Barcelona) 41.3842358,2.1638979 1 Us presentem espai escena, un espai de trobada, coneixement, reflexió i debat per als tècnics dels espais escènics municipals. De la mà d’un expert, en cada sessió s’abordarà una temàtica concreta, es presentaran bones pràctiques i hi haurà un espai de debat i diàleg amb la intervenció dels assistents.La primera edició d’espai escena estarà conduïda per Pepe Zapata i parlarem sobre la gestió dels públics: com prioritzar la relació amb els públics i les comunitats dels espais escènics i com implementar, amb criteris estratègics, eines i tècniques per optimitzar la gestió dels públics. Destinataris Tècnics dels espais escènics municipals. Preferentment espais escènics municipals adherits al Circuit. Programa09:30-11:00 Píndola formativa “Com gestionar públics i comunitats per als nostres projectes, com generar nous públics i fidelitzar els existents”11:00-11:30 Pausa11:30-13:30 Sessió de reflexió i debat “Com optimitzar la nostra relació amb els públics i entorns generadors de comunitats per als nostres espais escènics”Inclou la presentació de bones pràctiques a càrrec de Tracy Sirés (Teatre Auditori de Granollers) i Olga Vinyals (Teatre Auditori de Cardedeu).Conducció: Pepe Zapata13:30-14:00 Dubtes, respostes, idees clau i conclusions finals. DOCENTPepe ZapataExpert en públics de la cultura. Actualment és Director de relacions corporatives del grup Focus i Comissari del Congrés Internacional d’Espectadors de Teatre, que celebrarà la seva II edició del 18 al 20 de novembre d’enguany. Ha estat Director del TRESC, la Comunitat de Cultura i ha ocupat càrrecs de direcció de comunicació, màrqueting i públics en diverses institucions culturals com Grup Focus, Mercat de les Flors, Fundació Alícia i Universitat Pompeu Fabra. Ha estat soci-consultor de TekneCultura, una consultora especialitzada en anàlisi de dades de públics de la cultura. És professor associat de la Universitat de Barcelona de l'assignatura 'Les Arts Escèniques'. Va iniciar la seva trajectòria professional a l'administració pública municipal, concretament a l'Ajuntament del Prat de Llobregat, com a tècnic comercial. També és actor professional, representant actualment l’espectacle “L’enterrador”, de gira per tot l’estat. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba400840499 Reunió amb la Federació Catalana d'Apartaments Turístics (Federatur) 2023-11-23 00:00:00 2023-11-23 23:59:59 41.3955350,2.1575980 1 Grup d'interès grup_dinteres D´11:00 a 12:30 h nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba407119540 Presentació del Pla Transversal de Gènere de l’Arxiu General de la Diputació de Barcelona 2024-03-19 10:00:00 2024-03-19 23:59:59 Presentació del projecte 'Pla Transversal de Gènere de l’Arxiu General de la Diputació de Barcelona', impulsat per la Secretaria General amb la col·laboració de l’Àrea de Feminismes i Igualtat de la Diputació de Barcelona. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/presentacio-pla-transversal-genere-arxiu-general-de-la-diputacio-de-barcelona 41.3866091,2.1762420 https://www.diba.cat/web/arxiu/-/acte-de-presentaci%C3%B3-del-projecte-pla-transversal-de-g%C3%A8nere-de-l-agdb 1 El Pla en el qual està treballant l’Oficina d’Arxiu i Gestió Documental pretén desenvolupar una estratègia integral orientada a vetllar per la igualtat de les persones tot introduint la perspectiva de gènere en la metodologia arxivística, les tècniques de tractament documental i les accions de difusió i de recercaL’acte comptarà amb el diàleg entre Remei Perpinyà Morera i Olimpia López Rodríguez, especialistes en arxius i gènere que formen part del grup de treball del Pla Transversal de l’Arxiu General, i que estarà moderat per Jordi Vilamala Salvans, cap de l'Oficina d'Arxiu i Gestió Documental. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba407097343 Visita de l’Itinerari de vianants a la carretera BV-1031 a Igualada 2024-03-06 10:30:00 2024-03-06 23:59:59 El diputat d’Infraestructures i Territori de la Diputació de Barcelona, Sergi Vallès; l’alcalde d’Igualada, Marc Castells; i l'alcalde d'Òdena, Jaume Xaus; visitaran l’itinerari de vianants de la carretera BV-1031 a Igualada. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/visita-itinerari-vianants-carretera-bv-1031-a-igualada 41.5970538,1.6189604 1 Aquestes obres han estat finançades per la Diputació i han permès crear un espai per a vianants a Les Maioles, a l’entorn de l’Anella Verda de les Guixeres. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba406850966 Aspectes estratègics de la Transformació Digital al teixit empresarial 2024-05-29 09:30:00 2024-06-05 14:30:00 La Gerència de serveis de Promoció Econòmica i Ocupació de la Diputació de Barcelona organitza aquest curs per dotar d'eines al personal directiu i responsables tècnics dels Centres Locals de Serveis a les Empreses perquè coneguin quines són les tecnologies de la Transformació Digital. https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/aspectes-estrat%C3%A8gics-de-la-transformaci%C3%B3-digital-al-teixit-empresarial 41.3816472,2.1258743 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio Objectius:Conèixer quines són les tecnologies de la Transformació Digital.Identificar les necessitats i els reptes per l'aplicació d'una tecnologia concreta.Saber resoldre consultes sobre les qüestions estratègiques de la Transformació Digital en el marc de l'assessorament a una empresa o una persona emprenedora.Continguts:Transformació Digital (TD). Què és i perquè és necessària.Maduresa Digital i Competències Digitals. Diagnosi del nivell de maduresa digital de les empreses, i del nivell de competències digitals de les persones.Tecnologies de la Transformació Digital i la seva aplicació.Estratègia de Transformació Digital.Ajudes i Benchmarking. Opcions de finançament i inversió, i Benchmarking de casos d'èxit.Full de ruta i Pla de Transformació Digital.Cas pràctic grupal (I Anàlisi de problemàtiques i avaluació inicial. II Assessorament en Transformació Digital. III Full de ruta i eines de desenvolupament altres casos). nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba401124696 Espai claustre amb Esteve Plantada: La cultura com a prioritat: per què hem de situar la cultura al capdavant de tot? 2024-03-05 10:00:00 2024-03-05 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/espai-claustre-amb-esteve-plantada-la-cultura-com-a-prioritat-per-qu%C3%A8-hem-de-situar-la-cultura-al-capdavant-de-tot- Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) 41.3843602,2.1662459 1 Presencial (CERC) Que la cultura hauria de situar-se com una de les prioritats de qualsevol govern, juntament amb l’educació, és una asserció que ben pocs tècnics i tècniques culturals contradirien. Però any rere any el món de la cultura veu com els pressupostos són reduïts i en canvi les qüestions a atendre augmenten de manera exponencial. Lluny de la petjada que la Mancomunitat i la República atorgaren a la cultura, avui dia hem relegat el seu abast a xifres sovint irrisòries i incapaces d’actuar com a revulsiu. Aquest Espai Claustre està dissenyat per debatre la importància que ha de tenir la cultura en les nostres vides, de manera que passi a ser considerada com un dret essencial i com un conjunt de serveis de primer ordre per a la ciutadana. Això té a veure en primer lloc amb els pressupostos que s’hi destinen, però també amb les prioritats que cal cobrir i atendre amb aquests diners. Per capgirar la situació és essencial entendre d’on venim, quines polítiques culturals s’han seguit fins al moment i quines n’han estat les prioritats. Però sobretot hem de saber cap a on anem i sobretot quins objectius volem assolir per als nostres municipis i per al conjunt del país. ObjectiusPosar èmfasi en la necessitat de situar la cultura com a prioritat de les polítiques públiquesDetallar el procés històric de les polítiques culturals pel que fa a les prioritats d’inversióRemarcar perquè és important que la cultura sigui considerada un dels eixos bàsics de la societat i no pas un aspecte menorIncidir en la necessitat d’establir pressupostos racionals i equilibrats en el marc de la cultura, per tal d’atendre’n totes les necessitatsDebatre el paper dels drets culturals en el context actualContingutsLa cultura com a centre de les polítiques públiques. Com es pot revertir la situació actual?Les polítiques culturals i les seves prioritats al llarg dels últims decennisCriteris d’eficàcia i eficiència en els pressupostos públicsLa necessitat d’introduir la cultura en el centre dels discursos i les polítiques públiquesLa cultura en els nostres municipis: en quin punt som?Per un nou pacte cultural: objectius i estratègies DOCENT Esteve Plantada (Granollers, 1979) és poeta, periodista cultural, crític de cinema i professor del Màster de Periodisme Literari (UAB), on imparteix l’assignatura d’Assaig i Prosa d’idees, i professor de poesia a l’Escola Bloom. També ha estat docent a l’Escola d’Escriptura de l’Ateneu Barcelonès i al Laboratori de Lletres.Com a periodista literari, ha fet d’articulista, cronista, entrevistador i crític, especialitzat en llibres i cinema. Actualment, és crític cinematogràfic del setmanari El Temps, col·laborador a El Món a Rac1 i responsable de l’espai “Literatures” del programa Connecticat (La Xarxa TV). Ha estat cap de Cultura de NacióDigital (2014-2018), director de la revista The Barcelona Review (2007-2008), impulsor de paperllull, la revista digital de l’Institut Ramon Llull, i ha exercit la crítica a: El Punt Avui, Núvol, Barcelona Metròpolis o Caràcters. He estat editor i fundador d’Edicions Terrícola, membre organitzador del cicle Versos Lliures, i teclista d’Els Nens Eutròfics.Ha publicat diversos llibres de poesia, entre els quals: 'A l’ombra dels violins' (1997, Premi Amadeu Oller), 'Fosca Límit' (2015, premi a Millor poemari de l’any segons Llegir.cat), 'Big Bang Llàtzer' (2016, premi Pare Colom de poesia mediterrània) o 'Rastre quimera' (2022, premi Rosa Leveroni). www.esteveplantada.cat (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba406857796 Acte de presentació del llibre “Quaderns científics i tècnics de restauració monumental” 2024-03-04 18:00:00 2024-03-04 23:59:59 La Llibreria de la Diputació organitza una nova trobada del cicle de conferències periòdiques “Parlem de...”, sobre temes d’actualitat del món local, en aquesta ocasió per presentar el llibre “Quaderns científics i tècnics de restauració monumental”. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/acte-de-presentacio-del-llibre-quaderns-cientifics-i-tecnics-de-restauracio-monumental- 41.3789171,2.1742301 https://llibreria.diba.cat/cat/llibre/quaderns-cientifics-i-tecnics-de-restauracio-monumental_69031 1 La publicació recull deu articles sobre els processos de restauració duts a terme en monuments de diversos municipis pel Servei de Patrimoni Arquitectònic Local (SPAL) de la Diputació de Barcelona, tant en l'àmbit històric com en el tècnic.L’acte estarà encapçalat pel vicepresident quart i diputat d’Infraestructures, Equipament i Patrimoni Arquitectònic de la Diputació de Barcelona, Marc Castells, juntament amb el director del Palau Güell, Guillem Mundet.Presentarà la publicació i farà de conductor de la trobada el cap de la Secció Tècnica d’Investigació, Catalogació i Difusió de l'SPAL de la Diputació de Barcelona, David Galí.En el col·loqui, intervindran: el cap de l’SPAL entre 1981 i 2008, Antoni González; el gerent del Servei d’Equipaments, Infraestructures Urbanes i Patrimoni Arquitectònic de la corporació i cap de l’SPAL entre 2008 i 2019, Joan Closa; i el cap de l’SPAL des del 2019, José Luis Sanz. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-21 21:52
agendadiba406854278 La protecció de dades personals dins de l'àmbit dels dispositius locals d'intermediació laboral (SLO/OTL) que utilitzen la Plataforma Telemàtica Xaloc (PTX) 2024-06-19 10:00:00 2024-06-26 13:00:00 La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs per donar a conèixer al personal tècnic de les entitats locals l'abast i el contingut de la vigent normativa de protecció de dades personals i la seva repercussió a l'àmbit dels dispositius locals d'intermediació laboral que utilitzen la Plataforma Telemàtica Xaloc (PTX). https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/la-protecci%C3%B3-de-dades-personals-dins-de-l-%C3%A0mbit-dels-dispositius-locals-d-intermediaci%C3%B3-laboral-slo/otl-que-utilitzen-la-plataforma-telem%C3%A0tica-xaloc-ptx- 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio Continguts:Introducció a la protecció de dadesTipologies de dades que es tracten a la PTX.Documents associats a l'ús de la PTX en relació a la protecció de dades personals.Conservació de les dades de les persones usuàries i els documents associats a la PTX: supòsits.Dret a la imatge personal.Control i seguretat de les dades.Anàlisi de casos pràctics i preguntes freqüents. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba406854066 Formació per a noves persones usuàries en l'ús de l'aplicació i metodologia XALOC 2024-06-17 00:00:00 2024-07-07 23:59:59 La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs per al personal tècnic de les entitats locals per garantir un ús òptim i correcte de l'aplicació Xaloc en totes les seves funcionalitats per part del personal tècnic dels Serveis Locals d'Ocupació i de les Oficines Tècniques Laborals de nova incorporació. https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/formaci%C3%B3-per-a-noves-persones-usu%C3%A0ries-en-l-%C3%BAs-de-l-aplicaci%C3%B3-i-metodologia-xaloc-13 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio Objectius específics:Assegurar uns criteris, metodologia i conceptes homogenis de tots els membres que fan ús de l'aplicació Xaloc, garantint una correcta autonomia en el seu ús.Assegurar un estàndard de qualitat en el registre de la informació.Assolir els conceptes claus de cadascun dels mòduls que engloben l'aplicació Xaloc: l'agenda, l'expedient del demandant i de l'empresa, el mòdul del demandant i de l'empresa, l'expedient de l'oferta, el mòdul de l'oferta, el club de la feina, el web d'ofertes, les estadístiques, el quadre resum d'indicadors i el mòdul de formació.Continguts:Presentació de l'aplicació Xaloc.L'agenda del personal tècnic del Servei.L'expedient de la persona demandant i la resta de funcionalitats del mòdul: com fer cerques i obtenir diferents tipus d'informacions.L'expedient de l'empresa i la resta del mòdul: com fer cerques i obtenir diferents tipus d'informacions.L'expedient de l'oferta de treball: com es gestiona i es cerquen les persones candidates més adients; la resta de funcionalitats del mòdul: com fer cerques i obtenir diferents tipus d'informacions.El mòdul del Club de Feina: què és i com es registren les assistències. El web d'ofertes: què és, com funciona i quines són les diferents funcionalitats.Les diferents estadístiques que es poden elaborar amb la informació introduïda a l'eina.El Quadre Resum d'Indicadors: què és i com funciona; quines anàlisis es poden realitzar amb aquesta informació.El mòdul de formació: què és, de quines parts consta, com funciona, i quines són les diferents funcionalitats. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba406854024 Sessió de gestió emocional i pràctica del Mindfulness per als equips tècnics de la Xarxa OTL 2024-06-14 09:30:00 2024-06-14 14:30:00 La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs per al personal tècnic de les entitats locals per practicar tècniques de mindfulness, visualització i relaxació que contribueixin a reduir l'estrès dels equips tècnics de la Xarxa OTL. https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/sessi%C3%B3-de-gesti%C3%B3-emocional-i-pr%C3%A0ctica-del-mindfulness-per-als-equips-t%C3%A8cnics-de-la-xarxa-otl 41.3830077,2.1238036 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio Objectius específics:Aprofundir en la pràctica d'enfocar i gestionar l'atenció en un/a mateix/a (autoobservació).Praticar l'amabilitat i l'autocura.Continguts:Pràctiques de mindfulness en quietud i en moviment.La consciència corporal com a eina per a desenvolupar les actituds de mindfulness.Escoltar el cos en l'experiència del moment present. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba406853853 Com construir relacions amb el teixit empresarial 2024-06-12 09:30:00 2024-06-26 14:30:00 La Gerència de serveis de Promoció Econòmica i Ocupació de la Diputació de Barcelona organitza aquest curs per al personal directiu i responsables tècnics dels Centres Locals de Serveis a les Empreses per proporcionar coneixements i eines que facilitin l'apropament i la col·laboració del personal tècnic dels Centres Locals de Serveis a les Empreses, amb les empreses del seu territori i ajudar a millorar les seves habilitats comunicatives per afavorir aquesta relació. https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/com-construir-relacions-amb-el-teixit-empresarial-3 41.3817116,2.1257885 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio Continguts:Habilitats comercials per a la venda de la cartera de serveis dels Centres Locals de Serveis a les Empreses.Habilitats comunicatives per al desenvolupament de les tasques del personal tècnic dels Centres Locals de serveis a les empreses i com potenciar-les.Casos pràctics i rol playing. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba406853826 Els Punts d'Atenció a l'Emprenedoria. Formació avançada 2024-06-07 09:30:00 2024-06-21 12:30:00 La Gerència de serveis de Promoció Econòmica i Ocupació de la Diputació de Barcelona organitza aquest curs per dotar d'eines al personal directiu i responsables tècnics dels Centres Locals de Serveis a les Empreses perquè millorin els serveis d'acompanyament i assessorament dels Punts d'Atenció a l'Emprenedor (PAE). https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/els-punts-d-atenci%C3%B3-a-l-emprenedoria.-formaci%C3%B3-avan%C3%A7ada-1 41.3829352,2.1238465 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio Continguts:Aspectes fiscals, normativa vigent i anàlisi de casos pràctics i casuístiques relacionades. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba406853632 Tècniques clau per a realitzar sessions d'orientació als SLO 2024-06-06 09:30:00 2024-06-27 14:30:00 La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs per formar al personal tècnic de les entitats locals que permetrà adquirir algunes tècniques clau inspirades en la PNL i el coaching aplicades a l'acompanyament en processos d'orientació laboral, des de la vivència. https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/t%C3%A8cniques-clau-per-a-realitzar-sessions-d-orientaci%C3%B3-als-slo-1 41.3844612,2.1664084 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio Objectius específics: Definir el significat d'orientar i d'acompanyar.Analitzar la relació que s'estableix entre la persona orientada i l'orientadora. Provar diferents tècniques. Aplicar allò après durant les sessions a casos breus.Continguts:L'essència d'orientar. Definir el significat d'orientar i d'acompanyar. Anàlisi de la relació que s'estableix entre la persona orientada i l'orientadora. Exposició de les coordenades clau per preparar la trobada d'orientació.Tastant les tècniques. Crear l'aliança. Nocions bàsiques de PNL. L'escolta present. Les preguntes maièutiques. L'aportació de qualitat: Informar, tècniques mirall o de reformulació i retroalimentació oportuna. Balanç decisional. Visual thinking (ara/demà, diagrama, línia temporal, enrere/endavant).Aplicació a casos. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba406853407 Com passar del seguiment a l'avaluació en els CLSE 2024-06-04 09:30:00 2024-07-12 11:30:00 La Gerència de serveis de Promoció Econòmica i Ocupació de la Diputació de Barcelona organitza aquest curs per dotar d'eines al personal directiu i responsables tècnics dels Centres Locals de Serveis a les Empreses per capacitar, estimular i acompanyar-los a fer un pas endavant cap a la incorporació de l'avaluació en els seus programes i serveis. https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/com-passar-del-seguiment-a-l-avaluaci%C3%B3-en-els-clse 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio Continguts:1. Coneixements teòrics i eines metodològiques per avaluar:Seguiment vs avaluació.La importància de les fonts d'informació per avaluar i les principals fonts emprades.Vull avaluar. Què faig: Conèixer prèviament a fons el servei. Establir la teoria del canvi i el marc lògic. Establir les preguntes i el tipus d'avaluació.Explicació i caracterització de 4 tipologies d'avaluació (de disseny, de necessitats, d'implementació i d'impacte).Definir la metodologia i explicació de 3 tècniques per obtenir informació per avaluar.2. Orientacions pràctiques i propostes concretes per avaluar: avaluem el servei d'assessoramment en anàlisi de viabilitat empresarial (AVE):El servei d'AVE: caracterització i algunes dades rellevants.El marc lògic del servei d'AVE.Les preguntes d'avaluació del servei d'AVE.Estratègies metodològique per respondre les preguntes d'avaluació. Proposta d'avaluació de les 2 preguntes seleccionades: Proposta d'avaluació pregunta A. Proposta d'avalaució pregunta B.Elaboració i difusió de resultats. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
agendadiba406852006 Els Punts d'Atenció a l'Emprenedoria. Formació avançada 2024-06-03 09:30:00 2024-06-17 12:30:00 La Gerència de serveis de Promoció Econòmica i Ocupació de la Diputació de Barcelona organitza aquest curs per dotar d'eines al personal directiu i responsables tècnics dels Centres Locals de Serveis a les Empreses per millorar els serveis d'acompanyament i assessorament dels Punts d'Atenció a l'Emprenedor (PAE). https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/els-punts-d-atenci%C3%B3-a-l-emprenedoria.-formaci%C3%B3-avan%C3%A7ada 41.3828869,2.1238251 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio Continguts: Aspectes fiscals, normativa vigent i anàlisi de casos pràctics i casuístiques relacionades. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-29 05:52
Estadístiques 2024
Agenda corporativa

Mitjana 2024: 8,97 consultes/dia

Sabies que...?

...pots personalitzar les consultes a la API amb diversos filtres?

La API ofereix tant filtres per modificar la cerca de les dades (operadors LIKE, AND, OR...) com filtres per tractar-ne el retorn (paginació, ordenació...).

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/puntesports/camp-all-like/poliesportiu/ord-adreca_nom/desc