ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba Inauguració de l'exposició Transitar a Vilafranca 2024-04-22 00:00:00 2024-04-22 23:59:59 1 nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-04-22 00:57
agendadiba409910525 Buró executiu de CGLU - agenda director RI Antoni Montseny - activitat 2024-04-17 09:00:00 2024-04-19 23:59:59 El secretariat mundial de CGLU, ha convocat les reunions del comitè de finances i del Buró Executiu a San José de Costa Rica. https://www.diba.cat/web/agenda/-/buro-executiu-de-cglu-agenda-director-ri-antoni-montseny-activitat 1 Àrea de Presidència; Ajuntaments; Relacions internacionals; Jornades, congressos i seminaris; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Viatge; Presidència area_de_presidencia; ajuntaments; relacions_internacionals; jornades_congressos_i_seminaris; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; viatge; presidencia <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals<br /> Olívia Paton, cap de l'Oficina d'Europa i Estratègia Internacional</p> Es tractarà, entre d’altres, de l’agenda del proper Consell Mundial (La Haia, novembre 2024), i de com articular els consells polítics i els seus continguts. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-04-26 15:32
agendadiba409897590 Activació dels grups de treball de la Comunitat d’UDUs: Regulació i Finançament 2024-04-24 09:30:00 2024-04-24 11:30:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/activacio-dels-grups-de-treball-de-la-comunitat-d-udus-regulacio-i-financament-1 1 PresentacióEn el marc de la Comunitat de Coneixement d'Urbanitzacions amb Dèficits Urbanístics es convoca un seminari web destinat a l'activació dels grups de treball corresponents a la “REGULACIÓ” i “FINANÇAMENT” de les UDUs, que juntament amb el de “GOVERNANÇA”, que s’activarà properament, configuren els tres aspectes claus per fer front a la problemàtica d’aquests teixits.La sessió té per objecte -mitjançant dinàmiques participatives- identificar col·lectivament les qüestions específiques a abordar en cada grup de treball, i concretar el seu funcionament i programació.DestinatarisMembres de la Comunitat de Coneixement d'Urbanitzacions amb Dèficits UrbanísticsProgramaInscripcionsInscripció prèvia al seminari web s'ha de fer a través de l’adreça urbambdeficits@diba.cat. Una vegada formalitzada la inscripció, es facilitarà l’enllaç TEAMS per la connexió a la sessió.Els Ens locals que encara no formen part de la Comunitat de Coneixement poden comunicar el seu interès en formar-hi part en el mateix moment de formalitzar la inscripció. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba409642859 Cafè amb Brussel·les: Respostes d'Europa per una gestió resilient de l'aigua 2024-04-23 10:00:00 2024-04-23 23:59:59 https://www.diba.cat/web/ri/-/cafe-amb-brussel-les-respostes-d-europa-per-una-gestio-resilient-de-l-aigua Virtual Virtual 1 L'Oficina Europa i Estratègia Internacional de la Direcció de Relacions Internacionals ha programat una nova edició del 'Cafè amb Brussel·les', amb l'objectiu d'apropar la realitat europea als ens locals de la província de Barcelona. És una sessió destinada a personal electe i tècnic de corporacions municipals.Aquesta sessió, titulada 'Respostes d'Europa per una gestió resilient de l'aigua' s'organitza en col·laboració amb l'Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica i l'Àrea d'Infraestructures i Territori de la Diputació de Barcelona.L'acte pretén donar a conèixer la política d'aigües de la UE des d'una aproximació local, així com la seva acció davant la situació actual d'escassetat d'aigua a la Mediterrània, que genera una creixent preocupació als nostres territoris. En el context del Pacte Verd Europeu, la Directiva Marc de l'Aigua proporciona el marc principal i els objectius de la política de l'aigua a Europa.La gestió de l'aigua és un dels sectors més afectats per les amenaces climàtiques de la Unió, ens calen mesures urgents de mitigació, adaptació i resiliència de tots els sectors per reduir i controlar els efectes a curt, mig i llarg termini en l'economia, el medi ambient, el benestar i la salut. En aquesta edició, comptarem amb la participació de Claudia Olazábal, cap d'unitat de la Direcció General de Medi Ambient de la Comissió Europea. Amb ella explorarem la política europea d'aigües i com pot contribuir a solucions locals per garantir la seguretat hídrica als territoris del sud d'Europa.Us hi esperem!Inscriu-t'hi! La sessió serà virtual a través de la plataforma Teams i en català.Aprofitem l'ocasió per convidar-vos a fer-nos arribar propostes de temes que voldríeu que abordéssim en propers 'Cafè amb Brussel·les', adreçant-nos un correu electrònic a la bústia de l'Oficina: o.europa.eint@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba409634663 Reunió amb MINSAIT 'Preguntas clave Inmigración, Envejecimiento y Políticas Activas de Ocupación' 2024-04-15 10:00:00 2024-04-15 11:00:00 Presentació Projectes Reunió Telemàtica Reunió Telemàtica 1 Espinosa de Castro, Marina; Alvarez Jurado, Anna; Argüelles Busto, Estrella; 08 - Treball decent i creixement econòmic; 09 - Indústria, innovació i infraestructures; 10 - Reducció de les desigualtats; 11 - Ciutats i comunitats sostenibles; 12 - Consum i producció responsables; 17 - Aliança per a assolir els objectius; Ajuntaments; Administració local; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat espinosa_de_castro_marina; alvarez_jurado_anna; arguelles_busto_estrella; 08__treball_decent_i_creixement_economic; 09__industria_innovacio_i_infraestructures; 10__reduccio_de_les_desigualtats; 11__ciutats_i_comunitats_sostenibles; 12__consum_i_produccio_responsables; 17__alianca_per_a_assolir_els_objectius; ajuntaments; administracio_local; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; presidencia; desenvolupament_economic_i_turisme; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Coordinadora de Cooperació i Assistència Local de l’Àrea de Presidència - Marina Espinosa</p> <p>Àrea de Presidència - Mònica Belinchón</p> <p>Coordinadora de l’Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat - Estrella Argüelles</p> <p>Coordinadora de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme - Anna Àlvarez</p> <p>Principal Business Consulting MINSAIT - Victor Baylina</p> <p>Principal Business Consulting MINSAIT - Eduardo Inchaurza</p> <p>Manager Business Consulting MINSAIT - Victor Sanz</p> <p>Director Soluciones Electorales MINSAIT - José Antonio Rubio</p> <p>Directora Administraciones públicas - MINSAIT - Anna Ortí</p> <p>Senior Consultant Soluciones Electorales - MINSAIT - Enrico Giacometti</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-26 15:32
agendadiba409515262 Planejament urbanístic 2024-05-08 09:30:00 2024-05-29 14:00:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/planejament-urbanistic-1 Recinte Escola Industrial. Edifici 25, Sala S7. Carrer Comte Urgell, 187- 08036 Barcelona Recinte Escola Industrial. Edifici 25, Sala S7. Carrer Comte Urgell, 187- 08036 Barcelona 1 8, 15, 22 i 29 de maig 2024 PresentacióLa Diputació de Barcelona és una entitat de govern local que treballa conjuntament amb els ajuntaments per impulsar el progrés i el benestar de la ciutadania.L’acció urbanística és una activitat de gran transcendència en el dia a dia dels governs locals. Hi conflueixen, si més no, un ampli conjunt de competències a exercir, una complexitat tècnica i jurídica notables i la concurrència en la matèria d’interessos i responsabilitats rellevants.Des de la Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració urbana s’organitza aquest cicle de tres cursos amb l’objectiu d’aprofundir ens les matèries d’urbanisme, el de planejament urbanístic, la gestió i el règim d’intervenció i protecció de la legalitat. El curs que tot seguit presentem, és el primer curs del cicle, dedicat al Planejament Urbanístic.L'objectiu d'aquest curs és aprofundir en els diferents aspectes del planejament urbanístic, la primera sessió tindrà un enfoc més jurídic amb l’encaix marc legal i principis bàsics, el règim jurídic del sòl, drets i deures. La classificació del sòl i regulació en cadascuna d’elles. La segona i tercera sessió, es treballen les figures de planejament i les seves competències, primer amb el planejament general i després el derivat. La darrera sessió es destinarà a la transversalitat del desenvolupament d’un pla. El Pla una visió pluridisciplinar, acabant el curs amb una taula rodona.Cadascuna de les tres primeres sessions del curs s’estructura en una primera part teòrica i una segona part de caràcter més pràctic. La darrera sessió, mantindrà una part teòrica i finalitzarà amb una taula rodona.PonentsGemma Segura, advocada del despatx Pareja & Associats.Tomàs de Castro, arquitecte coordinador adjunt d’urbanisme de l’ajuntament de Sabadell.Mònica Baguer, arquitecta fundadora del despatx Territori XLMLaura Fonts, advocada. Cap de l'Oficina Territorial d'Acció i Avaluació Ambiental de Barcelona DG de Polítiques Ambientals i Medi Natural.Miquel Morell, Economista.Josep Illa, Biòleg.Màrius Navazo, Geògraf.Maria Bonet, Geògrafa.Eulàlia Mata, Arquitecta.DestinatarisAquesta formació està adreçada al personal tècnic i jurídic dels ens locals, atesa l’orientació del curs, aquest va adreçat al personal de les administracions amb reduïts coneixements i experiència en la temàtica objecte del curs.InscripcionsLes preinscripcions es realitzaran mitjançant l’aplicatiu gestforma, la confirmació de la inscripció per part de la Diputació de Barcelona es farà per correu electrònic. Per motius logístics i de dinàmica de la sessió, el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de preinscripció. Per afavorir la pluralitat d’assistents es podrà limitar l’assistència al curs a una persona per ens local. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta. Es requereix validació/autorització a Gestforma de la persona Responsable Municipal de Formació de cada ens públic.Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins al dia 22 d’abril de 2024 mitjançant el següent enllaç.Programa08/05 Sessió 1: Encaix marc legal i principis bàsics El règim jurídic del sòl, drets i deures. La classificació del sòl i regulació en cadascuna d’elles.Taller: practica sòl urbà, criteris legals. Distinció consolidat o no i conseqüències.Gemma Segura15/05 Sessió 2: El sistema de planejament. El POUM. Contingut. La modificació de pla, i les seves repercussions, reserves de sistemes, habitatge protegit, cessió d’aprofitament.Taller: Exemples de modificacions pel càlcul de reserves i cessionsTomàs de Castro22/05 Sessió 3: El planejament derivat. Figures, conceptes, competències i exemples.Taller: La delimitació del sector i polígonsMònica Beguer29/05 Sessió 4: Tràmit urbanístic i ambiental. Laura Fonts.La transversalitat del desenvolupament d’un pla. El Pla una visió pluridisciplinar. Taula rodona: Miquel Morell, Economista. Josep Illa, biòleg. Màrius Navazo, Geògraf. Maria Bonet, Geògrafa. Eulàlia Mata, Arquitecta, conducció. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba409230331 Reunió amb Telefònica 2024-03-22 10:00:00 2024-03-22 11:00:00 Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Alfonso Colomé, especialista Transformación Digital Sector Salud-Social</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Elba Siles Aiguesvives, especialista IoT &amp; Big Data &amp; CeX AAPP Catalunya</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Alejandro Clausell, account Manager</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Josep Muñoz, gerent de Serveis Socials</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-26 15:32
agendadiba409223309 Urbanisme pràctic_taller: Convenis urbanístics 2024-04-29 09:30:00 2024-04-29 14:30:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/urbanisme-practic_taller-convenis-urbanistics Edifici del Vagó- Aula 2B. Recinte Escola Industrial. Comte Urgell 187. Edifici del Vagó- Aula 2B. Recinte Escola Industrial. Comte Urgell 187. 1 PresentacióLa Diputació de Barcelona és una entitat de govern local que treballa conjuntament amb els ajuntaments per impulsar el progrés i el benestar de la ciutadania. L’acció urbanística és una activitat de gran transcendència en el dia a dia dels governs locals. Hi conflueixen, si més no, un ampli conjunt decompetències a exercir, una complexitat tècnica i jurídica notables i la concurrència en la matèria d’interessos i responsabilitats rellevants.Des de la Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana s’organitza una formació continuada per resoldre les casuístiques i conflictes del dia a dia dels ens municipals, en aquest sentit el cicle urbanisme pràctic està compost per diferents càpsules i tallers que donen resposta a les necessitats de les entitats locals.Aquest taller vol afrontar el tema dels convenis urbanístics, un instrument útil per arribar acords amb propietaris i poder desenvolupar planejament urbanístics, però que sovint genera desconfiança. En aquest taller abordarem el marc legal, límits, competències, tràmit, problemàtica...Aquesta edició en format presencial on la ponent exposarà el contingut teòric acompanyats de casos pràctics amb la participació activa dels assistents. El taller, a més, és un espai de compartir experiències entre els diferents professionals que treballen en la matèria de l’urbanisme.PonentsEva Giménez Corrons, advocada Sòcia Responsable de l'Àrea de Dret Administratiu i Urbanisme, del despatx RCD advocats.DestinatarisAquesta formació està adreçada al personal jurídic i tècnic dels ens locals amb experiència en planejament i gestió urbanística. Les places s’atorgaran preferentment a personal jurídic i tècnic, prioritzant els perfils que més s’adaptin a la temàtica del taller. Es tindrà en consideració l’ordre d’inscripció.RequisitsEls assistents hauran de portar la legislació vigent en matèria urbanística, així com el material necessari per a resoldre els diferents casos que s’aniran plantejant.Programa9:30-14:30. Els convenis urbanístics. Taller i casos pràctics. Eva Giménez CorronsInscripcionsPer motius logístics i de dinàmica de la sessió el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds. Per afavorir la participació del màxim d’assistents es podrà limitar l’assistència al curs a una persona per ens local. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta. Es requereix validació/autorització a Gestforma de la persona Responsable Municipal de Formació a cada ens públic.Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins al dia 17 d’abril de 2024 mitjançant el següent enllaç. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba409000077 Seminari 'Estratègies de zonificació escolar per a l'equitat educativa' 2024-04-26 10:00:00 2024-04-26 12:00:00 El seminari analitza la zonificació escolar com a eina en la lluita contra la segregació escolar i com espai de corresponsabilitat en favor de l'equitat educativa. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/seminari-estrategies-de-zonificacio-escolar-per-a-l-equitat-educativa- Seminari en línia Seminari en línia https://www.diba.cat/educacio/-/estrategies-zonificacio-escolar 1 Adreçat a regidors i regidores d'educació.Docent:Xavier Bonal, Catedràtic de Sociologia al Departament de Sociologia de la Universitat Autònoma de Barcelona nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408933632 Reunió amb Vodafone i Apple 2024-03-18 09:30:00 2024-03-18 10:30:00 Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Anabel Martín, Key Account Manager AAPP Vodafone</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Ivan Peña, Apple</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Josep Muñoz, gerent de Serveis Socials</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-26 15:32
agendadiba408933490 Reunió amb COHABITAC, la Coordinadora de fundacions d'habitatge social 2024-03-15 09:00:00 2024-03-15 10:00:00 Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Esdeveniments; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat esdeveniments; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Sergio Rodríguez, director F. Habitatge Social</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Maira Costa, directora F. Mambré</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Xavier Mauri, director F. Hàbitat 3</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Josep Muñoz, gerent de Serveis Socials</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-26 15:32
agendadiba408895911 Assistencia a la I Convenció Fòrum Social Metropolità 2024 2024-03-19 12:30:00 2024-03-19 13:30:00 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'> </p> google/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-04-26 15:32
agendadiba408728659 Curs 'Eines per incorporar la perspectiva de gènere a la cooperació al desenvolupament' 2024-05-03 10:00:00 2024-05-17 14:00:00 https://www.diba.cat/web/ri/-/curs-eines-per-incorporar-la-perspectiva-de-genere-a-la-cooperacio-al-desenvolupament- Format híbrid Format híbrid 1 L'Oficina de Cooperació al Desenvolupament i el Servei de Polítiques d’Igualtat de la Diputació de Barcelona us informen que ja estan obertes les inscripcions per participar en el curs 'Eines per incorporar la perspectiva de gènere a la cooperació al desenvolupament' en el marc del BAF 2024.Aquest curs està dirigit a personal tècnic municipal de l'àmbit de cooperació al desenvolupament i d'igualtat. Té com a objectiu proporcionar orientacions pràctiques per tal d’incorporar la transversalitat de gènere en les polítiques públiques de cooperació al desenvolupament d’àmbit local.El curs consta de 10 hores dividides en una primera sessió el dia 3 de maig de 4 hores presencials (Recinte de l’Escola Industrial) i 3 sessions els dies 8, 10 i 17 de maig, de 2 hores cadascuna, en format de videoformació.La formadora és la Gisela Carrasco Miró, consultora de cooperació al desenvolupament especialitzada en gènere i en drets de les dones i nenes. Té experiència de treball com a docent en Universitats d’Europa i Amèrica, així com a consultora en ONGs, agències de cooperació i agències de NNUU com OMS, PNUD i ONU DONES, entre altres. Les inscripcions estan obertes a través d'aquest enllaç fins al 22 d’abril de 2024. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408640840 Propietat intel·lectual en la gestió cultural (5a edició) 2024-07-11 10:00:00 2024-07-11 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/propietat-intel-lectual-en-la-gestio-cultural-5a-edicio- Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 1 La propietat intel·lectual constitueix una d’aquelles qüestions espinoses en l’àmbit de la gestió cultural. Una qüestió de què cal tenir coneixements per evitar problemes de tipus legal i reclamacions per part de ciutadans i artistes implicats. El curs vol ser un repàs a la legislació en matèria de propietat intel·lectual, remarcant aquells àmbits i situacions en què aquesta qüestió pot afectar els tècnics culturals (música, arts visuals, teatre, cinema, reproduccions, difusió, política comunicativa, etc.). Les sessions abordaran també els tipus de contracte que cal establir amb creadors i artistes, així com tots aquells aspectes de difusió en què poden donar-se conflictes derivats de la gestió i aplicació de la propietat intel·lectual. Docent Cristina CalvetAdvocada especialitzada àmpliament en el sector cultural/artístic. Va ser responsable del Departament jurídic de l'Associació d'Actors i Directors Professionals de Catalunya, AADPC. Ha treballat al Fòrum Universal de les Cultures BARCELONA 2004, SA com advocada responsable de les contractacions artístiques produïdes dins i fora del Recinte del Fòrum. El seu primer contacte com a professional amb el sector artístic va ser amb l'Associació professional de representants, promotors i mànagers de Catalunya (ARC) en l'àmbit de la música, promoció de concerts, i representació artística.Membre del Comitè científic i professora en el Màster en Dret de la Propietat Intel·lectual i industrial de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona; també professora en el Màster en Dret de la Societat de la Informació del mateix l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona. Docent també en: la Universitat Abat Oliva de Barcelona (Màster en Postproducció Audiovisual i en el Grau en Publicitat); Universitat Internacional de Catalunya (Responsable del Mòdul jurídic Màster en Gestió Cultural); Taller de Músics de Barcelona (curs de gestió musical); Universitat de Blanquerna (Màster universitari en ficció en cine i televisió. Producció, guió i realització), Escola de Cinema Bande a Part; Centre de Formació IL3 adscrit a la Universitat de Barcelona (Postgrau en Gestió Espectacles), Escola guionistes SHOWRUNNERS BCN, Màster en Producció i Distribució Cinematogràfica adscrit a la Universitat de Vic, entre d'altres. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408639890 Propietat intel·lectual en la gestió cultural (4a edició) 2024-07-09 10:00:00 2024-07-09 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/propietat-intel-lectual-en-la-gestio-cultural-4a-edicio- Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 1 La propietat intel·lectual constitueix una d’aquelles qüestions espinoses en l’àmbit de la gestió cultural. Una qüestió de què cal tenir coneixements per evitar problemes de tipus legal i reclamacions per part de ciutadans i artistes implicats. El curs vol ser un repàs a la legislació en matèria de propietat intel·lectual, remarcant aquells àmbits i situacions en què aquesta qüestió pot afectar els tècnics culturals (música, arts visuals, teatre, cinema, reproduccions, difusió, política comunicativa, etc.). Les sessions abordaran també els tipus de contracte que cal establir amb creadors i artistes, així com tots aquells aspectes de difusió en què poden donar-se conflictes derivats de la gestió i aplicació de la propietat intel·lectual.Docent Cristina CalvetAdvocada especialitzada àmpliament en el sector cultural/artístic. Va ser responsable del Departament jurídic de l'Associació d'Actors i Directors Professionals de Catalunya, AADPC. Ha treballat al Fòrum Universal de les Cultures BARCELONA 2004, SA com advocada responsable de les contractacions artístiques produïdes dins i fora del Recinte del Fòrum. El seu primer contacte com a professional amb el sector artístic va ser amb l'Associació professional de representants, promotors i mànagers de Catalunya (ARC) en l'àmbit de la música, promoció de concerts, i representació artística.Membre del Comitè científic i professora en el Màster en Dret de la Propietat Intel·lectual i industrial de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona; també professora en el Màster en Dret de la Societat de la Informació del mateix l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona. Docent també en: la Universitat Abat Oliva de Barcelona (Màster en Postproducció Audiovisual i en el Grau en Publicitat); Universitat Internacional de Catalunya (Responsable del Mòdul jurídic Màster en Gestió Cultural); Taller de Músics de Barcelona (curs de gestió musical); Universitat de Blanquerna (Màster universitari en ficció en cine i televisió. Producció, guió i realització), Escola de Cinema Bande a Part; Centre de Formació IL3 adscrit a la Universitat de Barcelona (Postgrau en Gestió Espectacles), Escola guionistes SHOWRUNNERS BCN, Màster en Producció i Distribució Cinematogràfica adscrit a la Universitat de Vic, entre d'altres. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408617732 Reunió direcció general Serveis Socials, Generalitat Catalunya 2024-03-13 15:30:00 2024-03-13 16:30:00 Plataforma Microsoft Teams Plataforma Microsoft Teams 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p class='x'>Sra. Mireia Vall, directora general de Serveis Socials, Generalitat Catalunya</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-26 15:32
agendadiba408571755 Urbanisme pràctic_càpsula: La divisió de terrenys 2024-04-09 09:30:00 2024-04-09 11:30:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/urbanisme-practic_capsula-la-divisio-de-terrenys Videoformació Videoformació 1 PresentacióLa Diputació de Barcelona és una entitat de govern local que treballa conjuntament amb els ajuntaments per impulsar el progrés i el benestar de la ciutadania.L’acció urbanística és una activitat de gran transcendència en el dia a dia dels governs locals. Hi conflueixen, si més no, un ampli conjunt de competències a exercir, una complexitat tècnica i jurídica notables i la concurrència en la matèria d’interessos i responsabilitats rellevants.Des de la Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana s’organitza una formació continuada per resoldre les casuístiques i conflictes del dia a dia dels ens municipals, en aquest sentit el cicle urbanisme pràctic esta compost per diferents càpsules i tallers que donen resposta a les necessitats de les entitats locals.Aquesta càpsula vol afrontar el tema de les divisions de terrenys, concepte, règim i fiscalització prèvia de la divisió i segregació de terrenys, les autoritzacions o el pronunciament municipal innecessarietat d’aquesta, regulats a TRLUC i el RPLUC. PonentsAlfred Lacasa Tribó, advocat, Secretari de l’Ajuntament de BlanesDestinatarisAquesta formació està adreçada al personal tècnic i jurídic dels ens locals amb experiència en la tramitació de llicències, planejament i gestió. Es tindrà en consideració l’ordre d’inscripció.InscripcionsPer motius logístics i de dinàmica de la sessió el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds. Per afavorir la participació del màxim d’assistents es podrà limitar l’assistència al curs a una persona per ens local. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta. Es requereix validació/autorització a Gestforma de la persona Responsable Municipal de Formació a cada ens públic.Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins al dia 2 d’abril de 2024 mitjançant el següent enllaç. Programa 9:30-11:30h La divisió de terrenys. Alfred Lacasa, advocat nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408376571 Reunió amb El Gotic (casa d’acollida) 2024-03-11 11:00:00 2024-03-11 12:00:00 Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p> </p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Miguel Paz, fundador i director el Gotic</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Josep Muñoz, gerent de Serveis Socials</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-26 07:37
agendadiba408376239 Sessió informativa sobre la convocatòria de subvencions per a entitats sense finalitat de lucre per l'any 2024 de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat de la Diputació de Barcelona 2024-03-05 17:00:00 2024-03-05 18:00:00 Plataforma Zoom Plataforma Zoom 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Presentació; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; presentacio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-26 07:37
agendadiba410160540 Reunió amb Dr. Albert Espelt, Universitat Autònoma de Barcelona - agenda Samuel Nuñez 2024-04-11 12:00:00 2024-04-11 13:00:00 Reunió amb Dr. Albert Espelt, tema: Fira de salut de joves de la Catalunya Central 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; #DIBAOBERTA; Fernández i Saltor, Oriol; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Tarafa Orpinell, Gemma; Núñez Amela, Samuel; Grup d'interès; Obrador Solé, Guida; Reunió; Comerç, Consum i Salut Pública area_de_comerc_consum_i_salut_publica; dibaoberta; fernandez_i_saltor_oriol; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; tarafa_orpinell_gemma; nunez_amela_samuel; grup_dinteres; obrador_sole_guida; reunio; comerc_consum_i_salut_publica <p>Samuel Nuñez, diputat adjunt de l’Àrea de Comerç, Consum i salut pública</p> <p>Gemma Tarafa, diputada delegada de salut pública</p> <p>Oriol Fernández, coordinador de l’Àrea de Comerç, Consum i salut pública</p> <p>Guida Obrador, gerenta Serveis salut pública i consum</p> <p>Dr. Albert Espelt, Vicedegà d’alumnat i promoció de la Facultat de Psicologia de la UAB</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-04-26 15:32
agendadiba410211215 Reunió amb la Sindicatura de Comptes 2024-04-16 11:30:00 2024-04-16 12:30:00 Xarxa de Governs Locals 1 Àrea de Presidència; Espinosa de Castro, Marina; 16 - Pau, justícia i institucions sòlides; 17 - Aliança per a assolir els objectius; Administració local; Personal directiu professional; Balbàs Garrido, Maribel; Reunió; Presidència area_de_presidencia; espinosa_de_castro_marina; 16__pau_justicia_i_institucions_solides; 17__alianca_per_a_assolir_els_objectius; administracio_local; personal_directiu_professional; balbas_garrido_maribel; reunio; presidencia nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-04-26 15:32
agendadiba410209858 Carta informativa i trobada, Mercats de Venda No Sedentària - Agenda Oriol Fernàndez 2024-04-15 17:00:00 2024-04-15 18:00:00 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Fernández i Saltor, Oriol; Reunió; Comerç, Consum i Salut Pública area_de_comerc_consum_i_salut_publica; fernandez_i_saltor_oriol; reunio; comerc_consum_i_salut_publica <p>Coordinador de l'Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública, Oriol Fernàndez Saltor</p> <p></p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-04-26 15:32
agendadiba406245946 Sistemes de protecció passiva contra incendis (PPCI) dels edificis 2024-04-11 09:30:00 2024-04-25 13:30:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/sistemes-de-proteccio-passiva-contra-incendis-ppci-dels-edificis-1 Aula S7 planta -1 Edifici 25. Recinte de l’Escola Industrial. C/ Comte d’Urgell, 187. Barcelona Aula S7 planta -1 Edifici 25. Recinte de l’Escola Industrial. C/ Comte d’Urgell, 187. Barcelona 1 Dates: 11, 18 i 25 d’abril 2024 PresentacióLa Gerència d’Urbanisme, Habitatge i Activitats organitza, amb l’Associació Clúster de seguretat contra incendis de Catalunya aquest curs amb l’objectiu de formar als tècnics municipals sobre la necessitat d'exigir una correcta instal·lació, certificació i manteniment dels elements de protecció passiva que s'instal·lin en edificis.Així com donar a conèixer als tècnics municipals la Guia de manteniment i bones pràctiques dels sistemes de protecció passiva contra incendis, i la Instrucció tècnica SP-136 de Certificació de productes de PPCI.ContingutIntroducció a la protecció passiva contra incendisLa instrucció tècnica complementària SP 136Guies tècniques i altres documents de referènciaReacció al focEstructures portants: estructures metàl·liques, estructures de formigó, forjats mixtes de xapa col·laborant, estructures de fustaSistemes de sectorització I: parets i falsos sostres, franges tallafocs, conductes de ventilació i extracció de fums, segellats de penetracions i comportes tallafocs i reixetes.Sistemes de sectorització II: Portes tallafocDestinatarisTècnics d’activitats, enginyers, arquitectes i altre personal tècnic dels ens locals.InscripcionsEl període d'inscripció es tancarà un cop s'hagin assolit les places ofertades, o en tot cas, 10 dies abans de l'inici del curs. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat; les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds.Podeu fer efectives les vostres inscripcions al següent enllaç. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba257123160 IV Congreso ISKO España-Portugal 2019-07-11 00:00:00 2019-07-12 23:59:59 Organitza: la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la Universitat de Barcelona amb la col·laboració del Departamento de Ciencias de la Documentación e Historia de la Ciencia de la Universidad de Zaragoza.Sota el lema “Organització del coneixement per a l’explotació de col·leccions patrimonials i arxius audiovisuals”Programa https://www.diba.cat/documents/16060163/214849535/isko.jpg/324e6ad0-6bae-4b9d-b50d-7980045482b0?t=1562241772511 1 general general nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-04-26 15:32
agendadiba237855188 Collita fresca 2019-03-22 00:00:00 2019-03-22 23:59:59 En aquesta ocasió, parlarem dels llibres creatius amb Blume, Coco books, Librooks, MTM i Zahorí Books. Ens presentaran les seves novetats. La llibreria convidada és la Sendak.Places limitades. Formulari d’inscripcions https://www.diba.cat/documents/16060163/214849535/Collita+fresca_1.jpg/d07a0106-37bd-4db3-815a-be049b200dd0?t=1552654851219 1 general general nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-04-26 15:32
agendadiba410396099 Reunió amb Ajuntament Sant Pere de Ribes 2024-04-22 09:00:00 2024-04-22 10:00:00 1 Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p style='margin-bottom:11px'>Sr. David Garcia Comis, gerent Ajuntament de Sant Pere de Ribes</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Josep Muñoz, gerent de Serveis Socials Diputació de Barcelona</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-04-26 15:32
agendadiba410386165 Urbanisme pràctic_càpsula: La divisió de terrenys 2024-05-23 09:30:00 2024-05-23 12:00:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/urbanisme-practic_capsula-la-divisio-de-terrenys-1 1 PresentacióLa Diputació de Barcelona és una entitat de govern local que treballa conjuntament amb els ajuntaments per impulsar el progrés i el benestar de la ciutadania.L’acció urbanística és una activitat de gran transcendència en el dia a dia dels governs locals. Hi conflueixen, si més no, un ampli conjunt de competències a exercir, una complexitat tècnica i jurídica notables i la concurrència en la matèria d’interessos i responsabilitats rellevants.Des de la Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana s’organitza una formació continuada per resoldre les casuístiques i conflictes del dia a dia dels ens municipals, en aquest sentit el cicle urbanisme pràctic esta compost per diferents càpsules i tallers que donen resposta a les necessitats de les entitats locals.Aquesta càpsula vol afrontar el tema de les divisions de terrenys, concepte, règim i fiscalització prèvia de la divisió i segregació de terrenys, les autoritzacions o el pronunciament municipal innecessarietat d’aquesta, regulats a TRLUC i el RPLUC.PonentsAlfred Lacasa Tribó, advocat, Secretari de l’Ajuntament de Blanes.DestinatarisAquesta formació està adreçada al personal tècnic i jurídic dels ens locals amb experiència en la tramitació de llicències, planejament i gestió. Es tindrà en consideració l’ordre d’inscripció.InscripcionsPer motius logístics i de dinàmica de la sessió el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds. Es donarà prioritat als inscrits en la primera càpsula que van quedar en llista d’espera. Per afavorir la participació del màxim d’assistents es podrà limitar l’assistència al curs a una persona per ens local. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta. Es requereix validació/autorització a Gestforma de la persona Responsable Municipal de Formació a cada ens públic.Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins al dia 7 de maig de 2024 mitjançant el següent enllaç.Programa9:30-12:00. La divisió de terrenys. Alfred Lacasa, advocat nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-04-24 10:12
agendadiba410385132 Manlleu: exposició per a la prevenció del consum de drogues 'Controles'? 2024-05-16 00:00:00 2024-06-07 23:59:59 Exposició adreçada a adolescents, joves, adults, professionals i famílies. https://www.diba.cat/documents/130988559/381209780/Imatge+oficial+Controles.png/d6e18a6b-2758-8c9c-f283-8f4159c15f24?t=1671188366728 https://www.diba.cat/web/spott/-/manlleu-exposicio-per-a-la-prevencio-del-consum-de-drogues-controles- 1 De dilluns a divendres de 9h a 19h per visites virtuals concertades. https://www.diba.cat/documents/130988559/407012969/2024_Triptic+Controles_exp+virtual_WEB.pdf/07ff4a21-ea07-082b-f915-ada326745674?t=1709555014200 L’exposició 'Controles?' proporciona informació sobre les drogues i l’ús problemàtic de pantalles i treballa els factors de protecció per prevenir-ne el consum. Està adreçada a tres col·lectius: adolescents d’entre 12 i 15 anys, joves a partir dels 16 anys, famílies, professionals i adults que desitgin informació sobre la temàtica. Actualment l’exposició també disposa d'un format digital, consistent en un tour virtual 360º i la recreació dels panells en 3D.Segueix-nos a les xarxes socials nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-04-26 15:32
agendadiba410430970 Reunió amb la representació permanent espanyola davant la Unió Europea. agenda Soledad Bravo- reunió 2024-04-18 16:00:00 2024-04-18 17:30:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-la-representacio-permanent-espanyola-davant-la-unio-europea-agenda-soledad-bravo-reunio 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <ul> <li class='MsoPlainText' style='margin-top: 8px; margin-bottom: 8px; margin-left: 9px; text-align: justify;'>Eva Alonso, consellera. Ministeri d’Indústria i Turisme. Representació Permanent d’Espanya davant la Unió Europea (REPER)</li> <li class='MsoPlainText' style='margin-top: 8px; margin-bottom: 8px; margin-left: 9px; text-align: justify;'>Soledad Bravo,<b> </b>gerent de serveis de turisme. Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme de la Diputació de Barcelona.</li> <li class='MsoPlainText' style='margin-top: 8px; margin-bottom: 8px; margin-left: 9px; text-align: justify;'>Elisabet González,<b> </b>responsable de programes europeus. Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turismede la Diputació de Barcelona.</li> </ul> Reunió amb la representació permanent espanyola davant la Unió Europea (REPER). nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-04-26 15:32
agendadiba410430922 Reunió amb representant fons Next Generation - agenda Soledad Bravo- reunió 2024-04-18 10:30:00 2024-04-18 11:30:00 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <ul> <li class='MsoPlainText' style='margin-top: 8px; margin-bottom: 8px; margin-left: 9px; text-align: justify;'>María Teresa Fàbregas, directora Recovery and Resilience II Next Generation. Task Force de Recuperació i Resiliència. Secretariat General. Comissió Europea.</li> <li class='MsoPlainText' style='margin-top: 8px; margin-bottom: 8px; margin-left: 9px; text-align: justify;'>Soledad Bravo,<b> </b>gerent de serveis de turisme. Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme de la Diputació de Barcelona.</li> <li class='MsoPlainText' style='margin-top: 8px; margin-bottom: 8px; margin-left: 9px; text-align: justify;'>Elisabet González,<b> </b>responsable de programes europeus. Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme de la Diputació de Barcelona.</li> </ul> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-04-26 15:32
agendadiba410430722 Reunió amb DG Grow - agenda Soledad Bravo- reunió 2024-04-18 09:00:00 2024-04-18 10:00:00 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <ul> <li style='margin-left: 9px; margin-bottom: 13px;'>Ramune Gemzbigelyyte-Venturi,<b> </b>policy officer de turisme. DG Internal Market, Industry, Entrepreneurship and SMEs. Unit GROW G1 – Tourism and Textiles. Comissió Europea</li> <li class='MsoPlainText' style='margin-top: 8px; margin-bottom: 8px; margin-left: 9px; text-align: justify;'>Soledad Bravo, gerenta de serveis de turisme. Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme de la Diputació de Barcelona.</li> <li class='MsoPlainText' style='margin-top: 8px; margin-bottom: 8px; margin-left: 9px; text-align: justify;'>Elisabet González,<b> </b>responsable de programes europeus. Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme de la Diputació de Barcelona.</li> </ul> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-04-26 15:32
agendadiba401630654 WSE Continental Cup Hoquei Patins 2023-10-01 11:00:00 2023-10-01 14:00:00 Final WSE Continental Cup Hoquei Patins 1 general; Àrea d’Esports i Activitat Física; Sambola Ferré, Teresa; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Osona; Grup d'interès; Personal directiu professional general; area_desports_i_activitat_fisica; sambola_ferre_teresa; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; osona; grup_dinteres; personal_directiu_professional <p>Verònica Ruiz Leiva, Alcaldessa Les Masies de Voltregà</p> <p>Teresa Sambola Ferré, Coordinadora d'Àrea d'Esports i Activitat Física</p> <p>Club Patí Voltregà</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-04-26 15:32
agendadiba410430540 Reunió amb DG Regio - agenda Soledad Bravo - reunió 2024-04-17 16:00:00 2024-04-17 17:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-dg-regio-agenda-soledad-bravo-reunio 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <ul> <li class='MsoPlainText' style='margin-top: 8px; margin-bottom: 8px; margin-left: 9px; text-align: justify;'>Miguel Hernández Littlewood, Policy Officer. Unitat de creixement inclusiu, política urbana i desenvolupament territorial. Direcció General de Política Regional i Urbana (DG REGIO). Comissió Europea</li> <li class='MsoPlainText' style='margin-top: 8px; margin-bottom: 8px; margin-left: 9px; text-align: justify;'>Soledad Bravo,<b> </b>gerent de serveis de turisme. Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme de la Diputació de Barcelona</li> <li class='MsoPlainText' style='margin-top: 8px; margin-bottom: 8px; margin-left: 9px; text-align: justify;'>Elisabet González,responsable de programes europeus. Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme de la Diputació de Barcelona</li> </ul> Reunió amb DG Regio – Agenda urbana i partenariats urbans. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-04-26 15:32
agendadiba410417376 Reunió amb l'entitat LGTB Violeta - Agenda Coordinadora Montse Nieto Méndez - Activitat 2024-04-22 11:30:00 2024-04-22 12:30:00 1 Àrea de Feminismes i Igualtat; Nieto Méndez, Montse; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Lledós Monsó, Elena; Reunió; Feminismes i Igualtat area_de_feminismes_i_igualtat; nieto_mendez_montse; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; lledos_monso_elena; reunio; feminismes_i_igualtat <ul> <li>Montse Nieto Méndez, Coordinadora de l’Àrea de Feminismes i Igualtat</li> <li>Elena LLedós Monsó, Gerenta de Serveis d’Igualtat i Ciutadania</li> <li>Luis Serrano, President de l’Entitat LGTB Violeta</li> </ul> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-04-26 15:32
agendadiba408622527 Reunió amb la XAL- Agenda vicepresidenta 5a Raquel Albiol i Gilabert 2024-03-06 11:00:00 2024-03-06 12:30:00 Reunió de la Vicepresidenta 5a amb la XAL i visita de les instal·lacions Travessera de les Corts, 131-159 Pavelló Cambó. Recinte Maternitat. Travessera de les Corts, 131-159 Pavelló Cambó. Recinte Maternitat. 41.0000000,2.0000000 1 Àrea de Feminismes i Igualtat; 05 - Igualtat de gènere; Albiol i Gilabert, Raquel; Reunió; Feminismes i Igualtat area_de_feminismes_i_igualtat; 05__igualtat_de_genere; albiol_i_gilabert_raquel; reunio; feminismes_i_igualtat <p>Sra. Raquel Albiol i Gilabert, vicepresidenta 5a i presidenta delegada de l'Àrea de Feminismes i Igualtat</p> <p>Sra. Marc Melillas Esquirol, Conseller delegat de la XAL</p> <p>Sr. Cristian Agudo Calduch, Secretari de Comunicació Nacional ERC</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-26 15:32
agendadiba408622390 Acte Dia Internacional de les Dones- Agenda Vicepresidenta 5a Raquel Albiol i Gilabert i Diputada Eva Soler i Guallar 2024-03-06 19:00:00 2024-03-06 20:30:00 Assistència a l'acte Dia Internacional de les Dones de la Vicepresidenta 5a i la Diputada adjunta de l'Àrea de Feminismes i Igualtat Paulau de la Generalitat, Pl. de Sant Jaume, Ciutat Vella, 08002 Barcelona Paulau de la Generalitat, Pl. de Sant Jaume, Ciutat Vella, 08002 Barcelona 41.0000000,2.0000000 1 05 - Igualtat de gènere; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Albiol i Gilabert, Raquel; Soler i Guallar, Eva; Altres; Feminismes i Igualtat 05__igualtat_de_genere; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; albiol_i_gilabert_raquel; soler_i_guallar_eva; altres; feminismes_i_igualtat <p>Sra. Raquel Albiol i Gilabert, vicepresidenta 5a i presidenta delegada de l'Àrea de Feminismes i Igualtat</p> <p>Sra. Eva Soler i Guallar, diputada adjunta de l'Àrea de Feminismes i Igualtat</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-26 15:32
agendadiba409807938 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-02-08 17:00:00 2024-02-08 18:00:00 Montalegre, 5 Montalegre, 5 41.0000000,2.1668199 1 Carrera Escudé, Judit; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Entrevista; Cultura carrera_escude_judit; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; entrevista; cultura <p>Sra. Judit Carrera</p> <p>Sra. Llucia Ramis (escriptora i periodista)</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-26 15:32
agendadiba409763199 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-02-07 09:30:00 2024-02-07 10:30:00 Montalegre, 5 Montalegre, 5 41.0000000,2.1668199 1 Carrera Escudé, Judit; Personal directiu professional; Entrevista; Cultura carrera_escude_judit; personal_directiu_professional; entrevista; cultura <p>Judit Carrera</p> <p>Núria Benach</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-26 15:32
agendadiba408637437 L'exposició 'Dones trencant barreres' arriba a Vilanova i la Geltrú 2024-04-02 00:00:00 2024-04-16 23:59:59 aquest exposició itinerant preten visibilitzar dones inspiradores de la Mediterrània, que trenquen estereotips de gènere en la seva vida diària, per tal de promoure la igualtat a les seves ciutats i comunitats. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/l-exposicio-dones-trencant-barreres-arriba-a-vilanova-i-la-geltru Biblioteca Joan Oliva (Plaça de la Vila, 13) de Vilanova i la Geltrú Biblioteca Joan Oliva (Plaça de la Vila, 13) de Vilanova i la Geltrú 41.2244148,1.7255327 https://www.diba.cat/web/dones-que-transformen/ 1 la mostra és originària de l'Institut Europeu de la Mediterrània (IEMed) i, a Vilanova i la Geltrú, està organitzada pel consistori amb el suport de la Diputació de Barcelona, en el marc de la iniciativa Dones que Transformen. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba409763097 Biomarató: ciència ciutadana a la platja juliol 2024-07-14 09:00:00 2024-07-14 12:00:00 Obrirem inscripcions l'1 de juliolActivitat amb esnòrquel d'identificació i fotografia de la biodiversitat marina de les platges de Sitges, on col·laborarem amb el projecte de ciència ciutadana Minka.L'objectiu de l'activitat és aprendre a observar la biodiversitat de les nostres costes i fotografiar i identificar el màxim possible d'espècies.Per a tots els públics partir de 12 anys https://www.diba.cat/documents/7543782/409633311/P4250354_pixiz.jpg/b65d11ae-6788-3ccd-a185-3dcd6738a1ee?t=1712743314725 https://www.diba.cat/web/cem/-/biomarato-ciencia-ciutadana-a-la-platja-duplica-1 Centre d'Estudis del Mar (passeig Marítim, 72. Sitges) Centre d'Estudis del Mar (passeig Marítim, 72. Sitges) 41.2271169,1.7894064 1 Descripció de l'activitatEl punt de trobada serà a les 9 h al CEM ( Passeig marítim, 72 de Sitges). 9:00 h: Benvinguda, presentació de l'activitat i repartiment dels neoprens i material d'esnòrquel.09.15 h - 11.15 h: Desenvolupament de l'activitat d'identificació i fotografia d'espècies marines a les platges del CEM.11.15 h - 12 h: Presentació de la plataforma de ciència ciutadana Minka, posada en comú de les espècies observades i tancament de l'activitat. Des de l'organització de l'activitat disposem de tot el material d'esnòrquel necessari i càmeres subaquàtiques. Tot i això, si disposeu del vostre material, podeu portar-lo.Durant l'activitat ens submergirem amb tub i ulleres d'esnòrquel a les platges de Terramar i les Anquines amb l'objectiu d'identificar i fotografiar tentes espècies com poguem. Les fotografies de les espècies identificades es compartiran a Minka , plataforma de ciència ciutadana de l'Institut de Ciències del Mar.En el projecte “Platges del CEM” de Minka es comparteixen totes les espècies observades a les platges de La Barra, Terramar i Anquines al municipi de Sitges i d'aquesta manera contribuïm a promoure el coneixement de la biodiversitat del nostre litoral.Podeu consultar totes les observacions realitzades a les platges del CEM Una activitat de ciència ciutadanaLa ciència ciutadana és la recerca científica conduïda, parcialment o completament, per científics amateurs o no professionals. Els projectes sota aquesta accepció s'orienten a la generació de nou coneixement amb la participació activa i imprescindible de la ciutadania en alguna etapa del procés de recerca. La seva utilitat per la societat és important, ja que vincula la sensibilització amb la recerca activa de coneixement del medi natural més proper.Des del CEM volem contribuir a donar visibilitat sobre l'estat dels espais naturals de Sitges i de la seva biodiversitat alhora que donar a conèixer experiències de ciència ciutadana en aquest àmbit.Per a més informació: Programa de Ciència Ciutadana del CEM InscripcionsActivitat gratuïta amb inscripció prèvia. Obrirem inscripcions l'1 de juliol. Organització de l'activitatActivitat organitzada pel CEM amb la col·laboració d'Anèl·lides Serveis Ambientals nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-26 15:32
agendadiba409759681 La costa des del mar en caiac 2024 2024-06-29 09:45:00 2024-07-07 13:00:00 Obrirem inscripcions el 15 de junyExcursió amb caiac per gaudir dels paisatges i cales entre Sitges i Vilanova. Navegarem pel tram de costa anomenat “Els Colls Miralpeix” acompanyats d'un guia que donarà a conèixer el valor ambiental de la fauna i flora dels seus penya-segats.Per a tots els públics a partir de 12 anys https://www.diba.cat/documents/7543782/409759302/caiac_pixiz.jpg/e762eb9a-2d0e-bb44-b7b5-35a2289a79a6?t=1712819355635 https://www.diba.cat/web/cem/-/la-costa-des-del-mar-en-caiac-2024 NOOTKA KAYAK & SUP: Passeig Marítim 80 de Sitges NOOTKA KAYAK & SUP: Passeig Marítim 80 de Sitges 41.2271169,1.7894064 1 Descripció de l'activitat9:45-10:00 h: Benvinguda.El punt de trobada és a la platja de les Anquines de Sitges a NOOTKA KAYAK & SUP: Passeig Marítim 80 de Sitges.10:00 h - 12:00 h:Presentació de l'activitat i repartiment del material. No es requereix d'experiència prèvia. Abans d'anar a l'aigua us ensenyarem la tècnica bàsica de paleig. Ens pugem als caiacs i anem a l'aigua.12:00 h: Tornem a Nootka i tancament de l'activitat. És una activitat a l'aire lliure, recordeu de portar gorra, ulleres de sol, aigua i crema solar.InscripcionsOferim dues sortides: la primera el dia 29 de juny i la segona el 7 de juliol. Us podeu inscriure a una de les duesObrirem les inscripcions el 15 de juny.Organització i col·laboracionsActivitat organitzada des del Centre d'Estudis del Mar amb la col·laboració de NOOTKA KAYAK & SUP nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-26 15:32
agendadiba409628601 Biomarató: ciència ciutadana a la platja 2024-06-01 09:00:00 2024-06-01 12:00:00 Obrirem inscripcions el 15 de maigActivitat amb esnòrquel d'identificació i fotografia de la biodiversitat marina de les platges de Sitges, on col·laborarem amb el projecte de ciència ciutadana Minka.L'objectiu de l'activitat és aprendre a observar la biodiversitat de les nostres costes i fotografiar i identificar el màxim possible d'espècies.Per a tots els públics a partir de 12 anys https://www.diba.cat/documents/7543782/409633311/P4250354_pixiz.jpg/b65d11ae-6788-3ccd-a185-3dcd6738a1ee?t=1712743314725 https://www.diba.cat/web/cem/-/biomarato-ciencia-ciutadana-a-la-platja Centre d'Estudis del Mar (passeig Marítim, 72. Sitges) Centre d'Estudis del Mar (passeig Marítim, 72. Sitges) 41.2271169,1.7894064 1 Descripció de l'activitatEl punt de trobada serà a les 9 h al CEM ( Passeig marítim, 72 de Sitges). 9:00 h: Benvinguda, presentació de l'activitat i repartiment dels neoprens i material d'esnòrquel.09.15 h - 11.15 h: Desenvolupament de l'activitat d'identificació i fotografia d'espècies marines a les platges del CEM.11.15 h - 12 h: Presentació de la plataforma de ciència ciutadana Minka, posada en comú de les espècies observades i tancament de l'activitat. Des de l'organització de l'activitat disposem de tot el material d'esnòrquel necessari i càmeres subaquàtiques. Tot i això, si disposeu del vostre material, podeu portar-lo.Durant l'activitat ens submergirem amb tub i ulleres d'esnòrquel a les platges de Terramar i les Anquines amb l'objectiu d'identificar i fotografiar tentes espècies com poguem. Les fotografies de les espècies identificades es compartiran a Minka , plataforma de ciència ciutadana de l'Institut de Ciències del Mar.En el projecte “Platges del CEM” de Minka es comparteixen totes les espècies observades a les platges de La Barra, Terramar i Anquines al municipi de Sitges i d'aquesta manera contribuïm a promoure el coneixement de la biodiversitat del nostre litoral.Podeu consultar totes les observacions realitzades a les platges del CEM Edat recomanada: a partir de 12 anys. Una activitat de ciència ciutadanaLa ciència ciutadana és la recerca científica conduïda, parcialment o completament, per científics amateurs o no professionals. Els projectes sota aquesta accepció s'orienten a la generació de nou coneixement amb la participació activa i imprescindible de la ciutadania en alguna etapa del procés de recerca. La seva utilitat per la societat és important, ja que vincula la sensibilització amb la recerca activa de coneixement del medi natural més proper.Des del CEM volem contribuir a donar visibilitat sobre l'estat dels espais naturals de Sitges i de la seva biodiversitat alhora que donar a conèixer experiències de ciència ciutadana en aquest àmbit.Per a més informació: Programa de Ciència Ciutadana del CEM InscripcionsActivitat gratuïta amb inscripció prèvia. Obrirem inscripcions el 15 de maig. Organització de l'activitatActivitat organitzada pel CEM amb la col·laboració d'Anèl·lides Serveis Ambientals nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-26 15:32
agendadiba409605852 Dibuixem tortugues marines 2024-05-26 10:00:00 2024-05-26 12:30:00 Inscripcions obertesDonarem a conèixer l’existència de tortugues marines a les costes catalanes per despertar la curiositat dels infants vers els habitants del medí marí tot jugant a dibuixar-los amb diferents tècniques d'il·lustració.Gaudirem del coneixement de la Fundació CRAM sobre les tortugues i de l’expertesa de la il·lustradora Blanca Caminal a l'hora de connectar aprenentatges i expressió artística. Activitat infantil i familiar de 6 a 12 anys https://www.diba.cat/documents/7543782/408940040/Tortuga_pixiz.jpg/32eadeca-cfd7-67f5-643c-2d82f47b5e8e?t=1713868201763 https://www.diba.cat/web/cem/-/dibuixem-tortugues-marines Centre d'Estudis del Mar (passeig Marítim, 72. Sitges) Centre d'Estudis del Mar (passeig Marítim, 72. Sitges) 41.2271169,1.7894064 1 Descripció de l'activitatEl punt de trobada serà a les 10 h al CEM ( Passeig marítim, 72 de Sitges). 10:00h : Benvinguda i presentació de l'activitat. 10:10-10:40: La Fundació CRAM donarà a conèixer la seva experiència com centre de rescat i recuperació de tortugues marines. 10:45 h – 12:30h: La il·lustradora Blanca Caminal ens orientarà amb les tècniques d'il·lustració que ens serviran per dibuixar les tortugues marines.12:30: Fi de l'activitat. InscripcionsFormulari d'inscripció Activitat EdunautaAquesta activitat se suma al projecte Passaport Edunauta promogut per l'Ajuntament de Sitges que treballa per a la igualtat d’oportunitats educatives fora de l’àmbit escolar. Organització i col·laboracionsActivitat organitzada des del Centre d'Estudis del Mar amb la col·laboració de la Fundació CRAM i la il·lustradora Blanca Caminal. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-26 15:32
agendadiba409596282 Let's clean Europe 2024-05-12 10:00:00 2024-05-12 13:00:00 Inscripcions obertesRecollida de residus a les platges de la Barra, Terramar, les Anquines, el Cellerot i els Grills de Sitges on donarem visibilitat a la greu problemàtica de les deixalles marines.Activitat organitzada en el marc de la trobada europea de neteja d'espais naturals Let's Clean up Europe amb la col·laboració de l'Ajuntament de Sitges, el Festival Jardins de Terramar i Nootka Kayak & Sup.Activitat per a tots els públics https://www.diba.cat/documents/7543782/408941414/CLEAN+UP+DAY+WEB_pixiz.jpg/79d37f36-6a0b-293c-57bb-2df8b850433e?t=1713868172000 https://www.diba.cat/web/cem/-/let-s-clean-europe Centre d'Estudis del Mar (passeig Marítim, 72. Sitges) Centre d'Estudis del Mar (passeig Marítim, 72. Sitges) 41.2271169,1.7894064 1 Descripció de l'activitatEl punt de trobada serà a les 10 h al CEM ( Passeig marítim, 72 de Sitges). 10:00h : Benvinguda i presentació de l'activitat: al punt d'informació del CEM se us assignarà la vostra zona de recollida de deixalles i se us facilitarà tot el material necessari. 10:30h – 12:30h: Recollida de residus a les platges de la Barra, Terramar, les Anquines, el Cellerot i els Grills de Sitges.12:30- 13:00: Pesatge de totes les deixalles recollides i tancament de la jornada. Let's Clean Europe És una campanya comuna a tot Europa per conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura i promoure accions de sensibilització a través de la recollida d'aquests residus abocats il·legalment als boscos, platges, marges de rius, etc.Podeu trobar més informació sobre la campanya 2024 a la pàgina web de l'Agència de Residus de Catalunya . La problemàtica de les les deixalles marinesLa presència de residus i productes contaminants a platges, mars i oceans es presenta com un dels reptes més importants per la sostenibilitat d’uns ecosistemes cada vegada més fràgils i amb una pèrdua de biodiversitat i transformació alarmant.Els plàstics i els microplàstics constitueixen una de les puntes d’aquesta problemàtica ja que engloben a tots els ecosistemes litorals i marins afectant a gran part de les espècies que hi viuen.S'estima que l'any 2050 la quantitat de plàstics al mar pot ser superior a la de peixos. Una bona mostra d'aquesta problemàtica és l'existència de grans illes flotants de deixalles marines i plàstics que per la influència de les corrents es concentren a determinades zones marítimes del Pacífic i de l'Índic. El pas del temps i l'erosió produïda per les onades i el sol fragmenta els residus plàstics en microplàstics que passen a formar part de la cadena tròfica de les espècies marines ocasionant greus perjudicis per la seva supervivència. Podeu trobar informació sobre la problemàtica dels microplàstics a mars, oceans i platges al monogràfic de la revista Sostenible Si us sumeu a la campanya Let's Clean Up Europe a les platges de Sitges estareu contribuint a donar visibiliat a la necessitat de tenir cura dels nostres espais naturals. InscripcionsFormulari d'inscripció És una activitat a l'aire lliure, recordeu de portar gorra, ulleres de sol, aigua i crema solar. Des de l'organització us facilitarem tot el material necessari per recollir les deixalles de la platja. Activitat EdunautaAquesta activitat se suma al projecte Passaport Edunauta promogut per l'Ajuntament de Sitges que treballa per a la igualtat d’oportunitats educatives fora de l’àmbit escolar. Organització i col·laboracionsActivitat organitzada des del Centre d'Estudis del Mar amb la col·laboració de l'Ajuntament de Sitges i El Festival Jardins de Terramar i Nootka Kayak & Sup La dinamització de l'activitat comptarà amb la participació dels educadors ambientals de l'Associació Edulis que neix amb l’objectiu de fomentar el coneixement del medi ambient i la natura. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-26 15:32
agendadiba409593485 La vida nocturna de les Basses de Terramar Duplica 5 2024-05-10 21:30:00 2024-05-11 23:30:00 Inscripcions obertesVisita nocturna als jardins noucentistes de Terramar de Sitges, on coneixerem el projecte de naturalització de les seves basses que té per objectiu la recuperació de la fauna autòctona.Identificarem espècies que passen desapercebudes a primer cop d'ull i prestarem especial atenció als amfibis i a les greus amenaces a què han de fer front.Activitat per a tots els públics https://www.diba.cat/documents/7543782/343795485/Activitat_Vida_nocturna_basses_Terramar.jpg/3d355609-1488-c659-0327-4f1594dc4423?t=1711023320754 https://www.diba.cat/web/cem/-/la-vida-nocturna-de-les-basses-de-terramar-maig-2024 Porta lateral dels Jardins de Terramar (C/Cristòbal Colon, 28) Porta lateral dels Jardins de Terramar (C/Cristòbal Colon, 28) 41.2271169,1.7894064 1 Descripció de l'activitatEl punt de trobada serà a les 21.30 h per la porta lateral dels Jardins de Terramar (C/Cristòbal Colon, 28)21.30 h: Benvinguda i presentació de l'activitat.21.45 - 23.30 h: Visita als Jardins de Terramar i a les seves basses naturalitzades. 23.30 h: Tancament de l'activitat.L'activitat és en horari nocturn, és recomanable que porteu el vostre lot. Si no en teniu us en deixarem un.Els amfibis representen la família de vertebrats més amenaçats del món degut a problemàtiques globals com son la contaminació, pèrdua d’hàbitats, noves malalties emergents, espècies exòtiques invasores entre d’altres. Després d’una recuperació i renaturalització de les basses dels jardins noucentistes de Terramar, les poblacions de diferents espècies d’amfibis s’han establert en aquestes basses ornamentals.Objectius de l'activitat Conèixer les diferents espècies d’amfibis i la riquesa de la diversitat biològica dels jardins noucentistes de Terramar. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-26 15:32
agendadiba409806449 Reunió amb l'Ajuntament de Sant Pere de Ribes-agenda gerent Sergi Vilamala -activitat 2024-04-11 00:00:00 2024-04-11 23:59:59 Casa de la Vila, Pl. Vila 1. 08810 Sant Pere de Ribes Casa de la Vila, Pl. Vila 1. 08810 Sant Pere de Ribes 41.2626095,1.7720646 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Garraf; Comerç i consum; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió; Comerç, Consum i Salut Pública; Sant Pere de Ribes area_de_comerc_consum_i_salut_publica; garraf; comerc_i_consum; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; reunio; comerc_consum_i_salut_publica; sant_pere_de_ribes De 10.00 a 12.00h <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> <p>Raquel Zamora, cap de Promoció Ecònomica de l'Aj. Sant Pere Ribes</p> <p>Yolanda Dauden, tècnica Iniciatives econòmiques</p> <p>Encarna Peran, cap Oficina Suport Teixit Comercial Local de GSC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-26 15:32
agendadiba409518416 Consells pràctics que ens fan la vida més fàcil, mobilitat segura i prevenció de caigudes [Castelldefels] 2024-04-26 12:00:00 2024-04-26 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/caigudes.JPG/f48918c8-4120-3c23-6d20-d6a6f0d6b822?t=1675077283544 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/consells-practics-que-ens-fan-la-vida-mes-facil-mobilitat-segura-i-prevencio-de-caigudes-castellefels- Edifici de la República Carrer d'Arcadi Balaguer, 29,Castelldefels. Edifici de la República Carrer d'Arcadi Balaguer, 29,Castelldefels. 41.2802240,1.9763910 1 A portada a_portada Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-26 15:32
agendadiba409521677 Gestió de les emocions i aprèn a relaxar-te [Castelldefels] 2024-06-28 12:00:00 2024-06-28 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/gestioemocions.JPG/9e95728e-98e2-8a4c-8dce-1917cfb52329?t=1675077285971 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/gestio-de-les-emocions-i-apren-a-relaxar-te-castelldefels- Edifici de la República Carrer d'Arcadi Balaguer, 29,Castelldefels. Edifici de la República Carrer d'Arcadi Balaguer, 29,Castelldefels. 41.2802240,1.9763910 1 A portada a_portada Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-26 15:32
agendadiba409521732 Internet, xarxes socials i tràmits en línia [Castelldefels] 2024-09-27 12:00:00 2024-09-27 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/internet.JPG/ca8e01a2-8766-c5c9-fe9b-beb4cde23660?t=1675077287164 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/internet-xarxes-socials-i-tramits-en-linia-castelldefels- Edifici de la República Carrer d'Arcadi Balaguer, 29,Castelldefels. Edifici de la República Carrer d'Arcadi Balaguer, 29,Castelldefels. 41.2802240,1.9763910 1 A portada a_portada Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-26 15:32
agendadiba409521764 Al teu costat, fem una llar més segura -Prevenció i actuació en cas d'incendi [Castelldefels] 2024-10-25 12:00:00 2024-10-25 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/bombers.JPG/5d42be91-c32a-8a43-1f1d-73c713a4ae58?t=1675077282404 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/al-teu-costat-fem-una-llar-mes-segura-prevencio-i-actuacio-en-cas-d-incendi-castelldefels- Edifici de la República Carrer d'Arcadi Balaguer, 29,Castelldefels. Edifici de la República Carrer d'Arcadi Balaguer, 29,Castelldefels. 41.2802240,1.9763910 1 A portada a_portada Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-26 15:32
Estadístiques 2024
Agenda corporativa

Mitjana 2024: 9,46 consultes/dia

Sabies que...?

...pots recuperar tots els actes culturals de Badalona?

Amb la API Rest pots cercar en un conjunt de dades en concret però també per tipus de contingut (que permet una cerca més àmplia) i/o inclús per municipi.

Exemple: https://do.diba.cat/api/tipus/acte/camp-rel_municipis/08015/