ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba238626657 Taller d’elaboració de plans de verificació d’activitats 2019-05-08 09:30:00 2019-05-29 13:30:00 La Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de l’Àrea de Territori de la Diputació de Barcelona presenta aquesta acció formativa específica, destinada a personal tècnic dels ens locals, sobre l’àmbit de les activitats. https://www.diba.cat/web/hua/-/taller-d-elaboracio-de-plans-de-verificacio-d-activita-1 1 general general PresentacióLa normativa d’activitats estableix la necessitat de disposar de plans de verificació d’activitats comunicades. Aquesta formació pretén donar les eines perquè cada municipi pugui elaborar el seu Pla de Verificació d’activitats comunicades, seguint les pautes de la Guia per a l’elaboració de plans de verificació d’activitats comunicades i usant la informació del cens d’activitats i el GIA (Gestor d’Informació d’Activitats) de manera preferent.ObjectiuAdquirir coneixements sobre la Llei 16/2015 de simplificació administrativa (LSA) i la normativa de plans de verificació d’activitats i sobre el cens d’activitats, la classificació d’acord amb la normativa en vigor.Adquirir coneixements per a l’elaboració del Pla i Programa de Verificació d’activitats comunicades.DestinatarisPersonal tècnic de gestió d’activitats.Avaluació i CertificacióCada assistent haurà d’acreditar l’assistència al 100% de les sessions presencials i haurà de lliurar un Pla de Verificació d’Activitats comunicades del municipi dins del termini que s’estableixi en el taller.Inscripcions i programaEl període d'inscripció es tancarà un cop s'hagin assolit les places ofertades, o en tot cas, 10 dies abans de l'inici del curs. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat; les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds.Podeu fer efectives les vostres inscripcions al següent enllaç.1a sessió (8 de maig):Conceptes generals. Recursos.2a sessió (15 de maig): Informació necessària per a la redacció del pla de verificació. Cas pràctic.3a sessió (29 de maig):L'execució del pla de verificació. L'activitat inspectora. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-02-01 08:07
agendadiba396797718 Gestió d’Emergències Municipals i Protecció Civil: Espai d’experiències. Explosió i incendi d'un edifici d'habitatges a Sant Feliu de Llobregat 31-12-2021 2023-10-25 09:00:00 2023-10-25 14:00:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/gesti%C3%B3-d-emerg%C3%A8ncies-municipals-i-protecci%C3%B3-civil-espai-d-experi%C3%A8ncies-explosi%C3%B3-i-incendi-edifici-habitatges-a-sant-feliu-de-llobregat-31-12-2021 1 PresentacióEnguany posem en marxa un cicle de sessions monogràfiques sobre aspectes operatius de la protecció civil municipal adreçat a personal polític i tècnic. Aquest Espai d'Experiències té per objectiu millorar la resiliència dels municipis a partir de l'anàlisi de casos reals. Es vol afavorir un espai de reflexió pràctic que permeti posar en comú els reptes operatius dels ens locals davant les emergències, així com a participar les bones pràctiques de la ma dels seus responsables.Aquesta primera jornada estarà dedicada a l’Explosió i incendi edifici habitatges a Sant Feliu de Llobregat del dia 31 de desembre de 2021.Els representants de l’ajuntament i els dels diferents cossos operatius, de seguretat i protecció civil, exposaran com es va gestionar l’emergència durant els primers moments, la intervenció realitzada, l’assistència a les persones damnificades, la post emergència i la tornada a la normalitat.Es vol reflexionar críticament sobre quines accions van anar bé, quines es poden millorar i com afavorir una coordinació operativa a escala municipal per donar la millor resposta possible davant les emergències.DestinatarisPersonal tècnic i càrrecs polítics que treballin en l'àmbit de la protecció civil municipal i membres de les Associacions de Defensa Forestal (ADF) i de les Associacions de Voluntaris de Protecció Civil (AVPC).Inscripcions i programaPer a personal dels ens locals de la Demarcació de Barcelona: cliqueu aquest enllaç.Inscripció per a altres assistents: cliqueu aquest enllaç.10:00 a 10:15hPresentació a càrrec d’Isabel Alonso Cap de l’Oficina d’Activitats Regulades i Programes en Protecció Civil de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana. Diputació de Barcelona.10:15 a 11:45 h Bloc I. Taula Rodona. Visió MunicipalLourdes Borrell Moreno. Alcaldessa de Sant Feliu de Llobregat.Montse Diaz. Cap de la Unitat de Medi Ambient i Gestió d'Emergències de l’Ajuntament Sant Feliu de Llobregat.Cristina Moga. Cap del Departament de Serveis Social de l’Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat.Francisco Javier Mato Sergent de la Policia Local de l’Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat11:45 a 12:15 h Pausa-Cafè12:15 a 13:45 hBloc II. Taula Rodona. Visió Cossos Operatius Generalitat de Catalunya i altres serveis implicats en l’emergènciaBombers: Josep Morales. Sots-inspector Unitat Territorial I Regió d'Emergències Metropolitana Sud.Mossos d’Esquadra: Jose Luis Valero. Cap de l'OAC de l'Àrea Bàsica Policial de Sant Feliu de Llobregat.Direcció General de Protecció Civil: Rosa Mata. Cap del Servei Logístic i Operativa Territorial. Direcció General de Protecció Civil.Servei d’Emergències Mèdiques: Gemma Cuartero. Coordinadora línies d'atenció telefònica de suport psicològic SEM i Laura Sáez psicòloga SEM.Centre d'Urgències i Emergències Socials de Barcelona (CUESB): Mercedes Cuesta. Cap Territorial d'Urgències i Emergències Socials. Departament d' Urgències i Emergències Socials de l’Ajuntament de Barcelona.Creu Roja: Angel Luís Sánchez. Creu Roja Sant Feliu de Llobregat.13:45 a 14:00 h Conclusions i Cloenda nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-01-30 18:32
agendadiba424877250 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-01-14 16:00:00 2025-01-14 17:00:00 41.3837044,2.1668625 1 Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sra. Mar Padilla, periodista i escriptora</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-02-01 08:07
agendadiba404193901 Gestió en matèria d’activitats regulades 2024-02-21 09:00:00 2024-03-06 14:00:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/gesti%C3%B3-en-mat%C3%A8ria-d-activitats-regulades-2 1 Dates: 21, 28 de febrer i 6 de març de 2024. PresentacióLa gestió de la intervenció en les activitats té per finalitat facilitar l’activitat econòmica i, alhora, garantir la protecció del medi ambient, la seguretat de les persones i els béns i la salut de les persones. La normativa que regula aquesta intervenció és nombrosa, complexa i canviant i, per això, és necessari que el personal dels ajuntaments que gestiona els diversos procediments tingui formació suficient i conegui les eines que poden ajudar-lo en el seu dia a dia.Els objectius d’aquesta acció formativa són proporcionar coneixements sobre la normativa que regula la intervenció de les activitats, tant per a la seva obertura com per a les incidències que es poden produir mentre funcionen i fins que cessen. També es farà referència a la potestat d’inspecció i control de l’Administració local i al règim sancionador.Aquest curs té una càrrega lectiva de quinze hores i està adreçada al personal tècnic i administratiu que presta serveis en matèria d’activitats que vulgui aprendre l’aplicació pràctica d’aquestes mesures d’intervenció administrativa. Comptarem amb un equip docent especialista en matèria d’activitats: Montserrat Escudé Mestre, Trini Capdevila Fígols i Xavier Silvestre i Castejón.DestinatarisPreferentment personal tècnic i administratiu de les administracions locals vinculats a la prestació de serveis en matèria d’activitats.ProgramaSessió 1 (21/02/2024): L’inici de les activitats: Els règims d’intervenció administrativa de les activitats. Principis i conceptes generals. Plans de verificació d’activitats comunicades. Legislació aplicable. La relació entre la intervenció en matèria urbanística i activitats. La relació amb la intervenció en matèria de prevenció i extinció d’incendis.Sessió 2 (28/02/2024): Règims d’intervenció i gestió durant la vida de les activitats: Controls periòdics i revisions, i modificacions de les activitats, canvis de titularitat. Vigència, potestat d’inspecció, procediment de restauració i mitjans d’execució forçosa.Sessió 3 (06/03/2024): Règim sancionador en matèria d’activitats: Principis generals de la potestat sancionadora. Procediments sancionadors. Règims sancionadors aplicables.InscripcionsLes inscripcions es realitzaran mitjançant l’aplicació Gestforma i la confirmació de la inscripció per part de la Diputació de Barcelona es farà per correu electrònic. Per motius logístics i de dinàmica de la sessió el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l’adequació del perfil dels demandants i l’ordre de presentació de les sol·licituds. Per afavorir la participació del màxim d’assistents es podrà limitar l’assistència al curs a una persona per ens local. Tindrà preferència d’admissió el personal tècnic adscrit al servei d’activitats dels ens locals. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta.Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins el dia 9 de febrer de 2024 mitjançant el següent enllaç. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-01-30 18:32
agendadiba422405315 Presentació del Catàleg de serveis en matèria de Turisme 2025 - Agenda Soledad Bravo- esdeveniment 2024-02-21 12:00:00 2024-02-21 13:30:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/jornada-prefigurem-el-futur-del-turisme-per-una-barcelona-compromesa-agenda-soledad-bravo-esdeveniment 41.3820256,2.1256920 1 Turisme; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Alta direcció i gerents; Presentació turisme; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; desenvolupament_economic_i_turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; alta_direccio_i_gerents; presentacio <p>Per part de la Diputació de Barcelona</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme </p> <p>- Elisabet González, cap de l'Oficina Tècnica de Turisme</p> <p>- Vanesa Mas, cap de la Unitat de Gestió Turística</p> <p>Resta d'assistents: representants dels diferents ajuntaments de la província.</p> Presentació del Catàleg de Serveis en matèria de Turisme 2025. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-02-01 08:07
agendadiba423964557 Seminari en línia. “Models de gestió i preus per a la ciutadania dels punts de càrrega de vehicle elèctric públics” sessió 1 2024-05-31 10:00:00 2024-05-31 11:30:00 https://www.diba.cat/documents/402228375/417231777/2024_cicleseminaris_transicioenergetica.png/9dda664e-122a-509d-71d2-294db081c557?t=1737016450727 https://www.diba.cat/web/comunitats-energetiques/-/seminari-en-l%C3%ADnia.-electrificaci%C3%B3-de-consums-t%C3%A8rmics-i-gesti%C3%B3-de-la-demanda-el%C3%A8ctrica-sessi%C3%B3-2 1 #ComunitatsEnergetiques comunitatsenergetiques La Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat s’ha fixat com a objectiu prioritari d’aquest mandat accelerar la transició energètica com a resposta a l’emergència climàtica. Apostem per una transició energètica justa, sostenible i democràtica basada en l’eliminació progressiva dels combustibles fòssils, l’electrificació i l’impuls a les energies renovables.Per aquest motiu, iniciem un nou el cicle de seminaris tècnics oberts als ens locals membres de la Xarxa i la resta d’administracions públiques, i també al públic interessat del sector (empreses, consultories, centres de recerca, gestors...).El cicle de seminaris tècnics és una activitat del Grup de treball de transició energètica local i justa de la Xarxa.Més informació nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-02-01 08:07
agendadiba423964612 Seminari en línia. “Models de gestió i preus per a la ciutadania dels punts de càrrega de vehicle elèctric públics” sessió 2 2024-06-07 10:00:00 2024-06-07 11:30:00 https://www.diba.cat/documents/402228375/417231777/2024_cicleseminaris_transicioenergetica.png/9dda664e-122a-509d-71d2-294db081c557?t=1737016450727 https://www.diba.cat/web/comunitats-energetiques/-/seminari-en-l%C3%ADnia.-models-de-gesti%C3%B3-i-preus-per-a-la-ciutadania-dels-punts-de-c%C3%A0rrega-de-vehicle-el%C3%A8ctric-p%C3%BAblics-sessi%C3%B3-1 1 #ComunitatsEnergetiques comunitatsenergetiques La Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat s’ha fixat com a objectiu prioritari d’aquest mandat accelerar la transició energètica com a resposta a l’emergència climàtica. Apostem per una transició energètica justa, sostenible i democràtica basada en l’eliminació progressiva dels combustibles fòssils, l’electrificació i l’impuls a les energies renovables.Per aquest motiu, iniciem un nou el cicle de seminaris tècnics oberts als ens locals membres de la Xarxa i la resta d’administracions públiques, i també al públic interessat del sector (empreses, consultories, centres de recerca, gestors...).El cicle de seminaris tècnics és una activitat del Grup de treball de transició energètica local i justa de la Xarxa.Més informació nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-02-01 08:07
agendadiba424541110 Inici del Cicle de la Fundació Ernest Lluch 'La dimensió econòmica del canvi climàtic a l'àmbit local' - Primer diàleg: Reptes dels sistemes de salut davant del canvi Climàtic 2024-06-14 12:30:00 2024-06-14 14:00:00 1 Salut pública; Jornades, congressos i seminaris; Jornada; Obrador Solé, Guida; Alta direcció i gerents; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública salut_publica; jornades_congressos_i_seminaris; jornada; obrador_sole_guida; alta_direccio_i_gerents; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica <p>Guida Obrador, gerenta de Serveis de Salut Pública i Consum</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-02-01 08:07
agendadiba424541310 Cicle els dijous de Salut Pública (ASPCAT): Prevenció dels ofegaments. 2024-06-20 13:00:00 2024-06-20 14:30:00 1 Salut pública; Jornades, congressos i seminaris; Jornada; Obrador Solé, Guida; Alta direcció i gerents; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública salut_publica; jornades_congressos_i_seminaris; jornada; obrador_sole_guida; alta_direccio_i_gerents; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica <p>Guida Obrador, gerenta de Serveis de Salut Pública i Consum</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-02-01 08:07
agendadiba424541378 Reunió DIBAIGUA - TRAGSA 2024-06-21 12:00:00 2024-06-21 13:00:00 1 Salut pública; Personal directiu professional; Reunió; Obrador Solé, Guida; Alta direcció i gerents; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública; Fernández i Saltor, Oriol salut_publica; personal_directiu_professional; reunio; obrador_sole_guida; alta_direccio_i_gerents; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica; fernandez_i_saltor_oriol <p>TRAGSA</p> <p>- Eduardo Planillo </p> <p>DIBA</p> <p>- Oriol Fernandez, coordinador de l'Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> <p>- Guida Obrador, gerenta de Serveis de Salut Pública i Consum</p> <p>- Elisenda Noguera. cap del Servei de Salut Pública</p> <p> </p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-02-01 08:07
agendadiba424541421 Reunió amb la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) - Resum executiu PERTE 2024-07-05 13:30:00 2024-07-05 14:30:00 1 Salut pública; Reunió; Obrador Solé, Guida; Alta direcció i gerents; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública salut_publica; reunio; obrador_sole_guida; alta_direccio_i_gerents; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica <p>UPC</p> <p>- Carlos Sierra, Doctor Enginyer Industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya</p> <p>DIBA</p> <p>- Guida Obrador, gerenta de Serveis de Salut Pública i Consum</p> <p>- Elisenda Noguera, cap del Servei de Salut Pública </p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-02-01 08:07
agendadiba421826638 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-07-09 10:30:00 2024-07-09 11:30:00 41.3836347,2.1668625 1 Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora CCCB</p> <p>- Sr. Iván de la Nuez, escriptor</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-30 03:12
agendadiba421826915 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-07-09 15:30:00 2024-07-09 17:00:00 41.3836347,2.1668625 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora CCCB</p> <p>- Sra. Teresa Caldeira, antropòloga i catedràtica de la universitat de Berkley</p> <p>- Sr. Goutam Bhan, urbanista de Indian Institute for Human Settlements</p> <p>- Sr. Edgar Pieterse, director of the African Centre for Cities (ACC) at the University of Cape Town</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-30 03:12
agendadiba421826929 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-07-10 18:30:00 2024-07-10 20:00:00 41.4093172,2.1779498 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sr. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sra. Pilar Soldevila, subdirectora del CCCB</p> <p>Altres membres del jurat.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-30 03:12
agendadiba421826955 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-07-11 10:45:00 2024-07-11 12:00:00 Introducció al 3CAT dels continguts digitals del CCCB 41.4024510,2.1880918 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sra. Mònica Muñoz, cap de comunicació de CCCB</p> <p>i Altres participants de TV3 i diferents institucions.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-30 03:12
agendadiba423963407 Seminari en línia. “Electrificació de consums tèrmics i gestió de la demanda elèctrica” sessió 1 2024-07-15 10:00:00 2024-07-15 11:30:00 https://www.diba.cat/documents/402228375/417231777/2024_cicleseminaris_transicioenergetica.png/9dda664e-122a-509d-71d2-294db081c557?t=1737016450727 https://www.diba.cat/web/comunitats-energetiques/-/seminari-en-l%C3%ADnia.-emmagatzematge-d-energia-i-bateries-sessi%C3%B3-1-c%C3%B2pia- 1 #ComunitatsEnergetiques comunitatsenergetiques Des del Grup de treball de transició energètica local i justa de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat us proposem una nova sessió del cicle de seminaris tècnics en línia sobre transició energètica local i justa. Els seminaris són oberts als ens locals membres de la Xarxa i la resta d’administracions públiques, i també al públic interessat del sector (empreses, consultories, centres de recerca, gestors...).En aquesta ocasió la doble sessió tractarà sobre l'electrificació dels consums tèrmics i la gestió de la demanda. Més informació nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-02-01 08:07
agendadiba423964533 Seminari en línia. “Electrificació de consums tèrmics i gestió de la demanda elèctrica” sessió 2 2024-07-17 10:00:00 2024-07-17 11:30:00 https://www.diba.cat/documents/402228375/417231777/2024_cicleseminaris_transicioenergetica.png/9dda664e-122a-509d-71d2-294db081c557?t=1737016450727 https://www.diba.cat/web/comunitats-energetiques/-/seminari-en-l%C3%ADnia.-electrificaci%C3%B3-de-consums-t%C3%A8rmics-i-gesti%C3%B3-de-la-demanda-el%C3%A8ctrica-sessi%C3%B3-1 1 #ComunitatsEnergetiques comunitatsenergetiques Des del Grup de treball de transició energètica local i justa de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat us proposem una nova sessió del cicle de seminaris tècnics en línia sobre transició energètica local i justa. Els seminaris són oberts als ens locals membres de la Xarxa i la resta d’administracions públiques, i també al públic interessat del sector (empreses, consultories, centres de recerca, gestors...).En aquesta ocasió la doble sessió tractarà sobre l'electrificació dels consums tèrmics i la gestió de la demanda. Més informació nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-02-01 08:07
agendadiba421826985 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-07-17 11:00:00 2024-07-17 21:00:00 41.3836347,2.1668625 1 Personal directiu professional; Inauguració i/o cloenda; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; inauguracio_io_cloenda; cultura; carrera_escude_judit nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-30 03:12
agendadiba421827025 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-07-19 13:00:00 2024-07-19 16:00:00 41.3836347,2.1668625 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sr. Jean Marie Durand, periodista francés, per publicació en Les Inrockuptibles </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-30 03:12
agendadiba421827232 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-07-23 16:00:00 2024-07-23 18:00:00 41.3967266,2.1612817 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sr. Pere Almeda, director de l'Insitut Ramon Llull</p> <p>- altres membres del jurat</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-30 03:12
agendadiba421827261 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-07-26 18:00:00 2024-07-26 19:30:00 41.3836347,2.1668625 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sr. Pankaj Mishra, assagista i novelista</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-30 03:12
agendadiba421843387 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-08-01 11:00:00 2024-08-01 12:30:00 41.3836347,2.1668625 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>. Sra. Pilar Soldevila, subdirectora del CCCB</p> <p>- Sra. Muffin Hix, Treballa al Departament d'igualtat, diversitat i inclussió a la Tate Modern de Londres</p> <p>- Yasmin Khan, Cap del Departament d'igualtat, diversitat i inclussió a la Tate Modern de Londres</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-30 03:12
agendadiba421843522 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-09-02 12:30:00 2024-09-02 13:30:00 41.3951617,2.1686352 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sr. Jaume Collboni, alcalde de Barcelona</p> <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba421843828 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-09-04 18:30:00 2024-09-04 19:30:00 41.3836347,2.1668625 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sra. Susana Arias, cap de Mediació del CCCB</p> <p>- Sr. Andrea Zuuca, responsable contactes institucionals</p> <p>- Sr. Francesco Grandi, responsable d'investigació i desenvolupament</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba421843934 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-09-09 10:00:00 2024-09-09 10:15:00 41.3836347,2.1668625 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit https://etsav.upc.edu/ca/noticies/0570 <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB.</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba421847538 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-09-09 16:00:00 2024-09-09 17:00:00 41.3836347,2.1668625 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora CCCB</p> <p>- Sra. Carlota Broggi, cap d'intineràncies del CCCB</p> <p>- Sra. Tilly Boleyn, cap exposicions de la SCIENCE GALLERY MELBOURNE</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba421847593 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-09-11 13:00:00 2024-09-11 20:00:00 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>-Sra. Susana Arias, cap de Mediació</p> <p>- Sra. Rosario Álvarez, Presidenta de CONSELLO DA CULTURA GALEGA</p> <p>Representants de la cultura galega (40 personalitats)</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba422304285 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-09-18 09:30:00 2024-09-18 14:00:00 41.3831913,2.1668668 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB (Entrevista final a les jornades)</p> <p>Altres ponents</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba422304532 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-09-19 10:30:00 2024-09-19 11:30:00 41.3837044,2.1668625 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sra. Elisabet Goula, cap de documentació i debats del CCCB</p> <p>- Sr. Antonio Lozano, periodista literari</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba418876549 Jornada “Impacte del canvi climàtic en salut: respostes des del món local” Fundació Ernest Lluch' - agenda Sam Nuñez 2024-09-20 09:30:00 2024-09-20 13:30:00 Inauguració Jornada “Impacte del canvi climàtic en salut: respostes des del món local' Espai Francesca Bonnemaison, Barcelona (C/Sant Pere més Baix, 7) Espai Francesca Bonnemaison, Barcelona (C/Sant Pere més Baix, 7) 41.3909224,2.1766117 1 Salut pública; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Barcelonès; Inauguració i/o cloenda; Jornada; Obrador Solé, Guida; Alta direcció i gerents; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública; Núñez Amela, Samuel salut_publica; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; barcelones; inauguracio_io_cloenda; jornada; obrador_sole_guida; alta_direccio_i_gerents; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica; nunez_amela_samuel <p>Sam Nuñez i Amela, diputat adjunt a l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2025-02-01 08:07
agendadiba422418270 Reunió amb municipis respecte portes automàtiques als Mercats municipals- agenda Sergi Vilamala- gerent-activitat 2024-09-25 00:00:00 2024-09-25 23:59:59 41.3825188,2.1248738 1 Comerç i consum; Reunió; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública comerc_i_consum; reunio; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica De 13.00h a 14.00h <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> <p>Respresentants tècnics dels municipis interessats en la instal·lació de portes automatiques als seus Mercats municipals</p> <p>Xavier Torrent, responsable de Mercarts municipals de la GSC</p> <p>Tècnics de Comerç de la Gerència de Serveis de Comerç</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-02-01 08:07
agendadiba422305548 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-09-25 18:00:00 2024-09-25 19:30:00 41.3837044,2.1668625 chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://webs.uab.cat/cedid/wp-content/uploads/sites/151/2024/06/Program-GOING-EXTREME-Sep25-27-CCCB.pdf 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Benvinguda de la Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba422305780 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-09-30 16:00:00 2024-09-30 18:00:00 41.3739349,2.1505137 1 Personal directiu professional; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB.</p> <p>- Altres designats com a grup d'experts.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba422307194 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-10-02 11:15:00 2024-10-02 12:30:00 41.3837044,2.1668625 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sra. Cristina Portillo, responsable diplomàcia pública i comunicació del departament d'exteriors d'Austràlia</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba422307603 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-10-02 14:00:00 2024-10-02 16:00:00 41.3837044,2.1668625 1 Personal directiu professional; Reunió; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; reunio; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sra. Laura Chaqués, directora de l'IBEI</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba422417796 Reunió tècnica amb Ajuntament de Granollers MVNS-procediments jurídics- agenda Sergi Vilamala gerent-activitat 2024-10-03 00:00:00 2024-10-03 23:59:59 41.6086430,2.2879394 1 Comerç i consum; Granollers; Vallès Oriental; Reunió; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública comerc_i_consum; granollers; valles_oriental; reunio; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica De 13.00h a 14.00h <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç,</p> <p>Llorenç Alern, tècnic Ajuntament de Granollers,</p> <p>Silvia Carmona, cap de Secció de Suport al Territori de la GSC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-02-01 08:07
agendadiba422310012 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-10-03 16:00:00 2024-10-03 17:30:00 41.4065493,2.1945038 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Altres membres del Consell Assessor</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba423963190 Seminari en línia. “Emmagatzematge d'energia i bateries” sessió 1 2024-10-04 10:00:00 2024-10-04 11:30:00 https://www.diba.cat/documents/402228375/417231777/2024_cicleseminaris_transicioenergetica.png/9dda664e-122a-509d-71d2-294db081c557?t=1737016450727 https://www.diba.cat/web/comunitats-energetiques/-/seminari-en-l%C3%ADnia-ajuts-i-instruments-de-finan%C3%A7ament-per-a-la-transici%C3%B3-energ%C3%A8tica-sessi%C3%B3-1 1 #ComunitatsEnergetiques comunitatsenergetiques Des del Grup de treball de transició energètica local i justa de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat us proposem una nova sessió del cicle de seminaris tècnics en línia sobre transició energètica local i justa. Els seminaris són oberts als ens locals membres de la Xarxa i la resta d’administracions públiques, i també al públic interessat del sector (empreses, consultories, centres de recerca, gestors...).En aquesta ocasió la doble sessió tractarà sobre emmagatzematge d'energia i bateries. Més informació nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-02-01 08:07
agendadiba422012388 Salomon Ultra Pirineu 2024-10-06 13:30:00 2024-10-06 15:00:00 42.2527590,1.8619458 1 Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Grup d'interès; Lliurament de premis; Àrea d’Esports i Activitat Física; Esports i Activitat Física; Interes; Felip Benach, Conrad activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments; grup_dinteres; lliurament_de_premis; area_desports_i_activitat_fisica; esports_i_activitat_fisica; interes; felip_benach_conrad <p>Per part de la Diputació de Barcelona:</p> <p>Conrad Felip, Coordinador de l’Àrea d'Esports i Activitat Física</p> <p>Per part de l'Ajuntament de Bagà:</p> <p>Lluís Casas Prados, Alcalde<br /> Pablo Samper Dotto, Regidor</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba422310504 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-10-08 12:30:00 2024-10-08 14:00:00 41.3976746,2.1713591 1 Personal directiu professional; Reunió; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; reunio; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sra. Pilar Soldevila, subdirectora gerent del CCCB</p> <p>- Sra. Elisenda Rius, gerent <b>Àrea de Cultura, Educació, Esports i Cicles de Vida<u5:p> de l'Ajuntament de Barcelona</u5:p></b></p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba422310816 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-10-09 12:30:00 2024-10-09 13:30:00 41.3837044,2.1668625 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sr. Xavier de la Porte, periodista de LE NOUVEL OBS</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-02-01 08:07
agendadiba414348294 Curs: La cultura inclusiva i les seves implicacions en la programació 2024-10-10 10:00:00 2024-10-22 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/la-cultura-inclusiva-i-les-seves-implicacions-en-la-programacio Centre Cultural del Carme de Badalona (C/ Francesc Layret, 78-82, 1r - Aula 1.2) Centre Cultural del Carme de Badalona (C/ Francesc Layret, 78-82, 1r - Aula 1.2) 41.4508350,2.2459242 1 El terme ‘cultura inclusiva’ ha començat a sonar amb força en el nostre àmbit. Però a què es refereix en concret? En un primer moment aquesta noció ens duu al terreny de la diversitat funcional i al fet que totes les persones, sense exclusió, tenen el dret a gaudir i experimentar la cultura. No hem d’oblidar que el dret a la participació cultural, que ja apareix a la Declaració Universal dels Drets Humans (1948), i que després es reforça amb els Drets culturals, recull la cultura inclusiva. nominatim/OK Agenda corporativa 2025-01-30 03:12
agendadiba423963320 Seminari en línia. “Emmagatzematge d'energia i bateries” sessió 2 2024-10-11 10:00:00 2024-10-11 11:30:00 https://www.diba.cat/documents/402228375/417231777/2024_cicleseminaris_transicioenergetica.png/9dda664e-122a-509d-71d2-294db081c557?t=1737016450727 https://www.diba.cat/web/comunitats-energetiques/-/seminari-en-l%C3%ADnia.-emmagatzematge-d-energia-i-bateries-sessi%C3%B3-1 1 #ComunitatsEnergetiques comunitatsenergetiques Des del Grup de treball de transició energètica local i justa de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat us proposem una nova sessió del cicle de seminaris tècnics en línia sobre transició energètica local i justa. Els seminaris són oberts als ens locals membres de la Xarxa i la resta d’administracions públiques, i també al públic interessat del sector (empreses, consultories, centres de recerca, gestors...).En aquesta ocasió la doble sessió tractarà sobre emmagatzematge d'energia i bateries. Més informació nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-02-01 08:07
agendadiba422310919 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-10-11 16:00:00 2024-10-11 17:00:00 41.3837044,2.1668625 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sra. Honor Harger, vicepresidenta de MARINA BY SANDS (Singapour)</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-02-01 08:07
agendadiba422311411 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-10-15 16:30:00 2024-10-15 18:00:00 41.4045252,2.1905552 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sr. Pau Solà Morales</p> <p>- Sra. Mar Santamaría</p> <p>- Sr. Francesc Muñoz</p> <p>- Sra. Eulàlia López</p> <p>- Sr. Andreu Domingo</p> <p>- Sra. Maria Buhigas, arquitecte en cap de l'Ajuntament de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-02-01 08:07
agendadiba422312976 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-10-18 18:00:00 2024-10-18 19:00:00 41.3837044,2.1668625 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-02-01 08:07
agendadiba422313393 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-10-22 18:15:00 2024-10-22 20:00:00 41.3704804,2.1572692 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB com a jurat del Premi</p> <p>- Sra. Pilar Soldevila, subdirectora gerent del CCCB com a participant convidada</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-02-01 08:07
agendadiba422313618 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-10-23 16:00:00 2024-10-23 17:30:00 41.3894450,2.1899520 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB, membre del Patronat IBEI</p> <p>- Altres membres del Patronat</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-02-01 08:07
agendadiba422012784 XI TRAIL DEL BISAURA 2024-10-26 12:00:00 2024-10-26 15:00:00 42.0988199,2.2244046 1 Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Lliurament de premis; Alta direcció i gerents; Àrea d’Esports i Activitat Física; Esports i Activitat Física; Felip Benach, Conrad activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments; lliurament_de_premis; alta_direccio_i_gerents; area_desports_i_activitat_fisica; esports_i_activitat_fisica; felip_benach_conrad <p>Assistents per part de Diputació de Barcelona:</p> <p>Sr. Conrad Felip, Coordinador de l’Àrea d'Esports i Activitat Física</p> <p>Assistents per part de l'Aj. de Sant Quirze de Besora:</p> <p>Sr.Joan Mendo, tinent d'alcalde</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba422313839 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-10-29 18:30:00 2024-10-29 20:00:00 41.3837044,2.1668625 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sr. Pau González, President delegat de l'Àrea de Cultura de la Diputació de Barcelona que presideix l'acte</p> <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB.</p> <p>- Altres representats d'entitats, premiats, cònsols dels paisos participants, etc.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-02-01 08:07
Estadístiques 2025
Agenda corporativa

Mitjana 2025: 7,39 consultes/dia

Sabies que...?

...pots recuperar les cinc biblioteques públiques més properes al cim de la Mola?

La nostre API Rest et permet interrogar les dades per recuperar, filtrar i ordenar tot allò que et puguis imaginar.

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/biblioteques/geord-camp/localitzacio/geord-cord/41.641289,2.017917/pag-fi/5