ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba Inauguració de l'exposició Transitar a Vilafranca 2024-04-22 00:00:00 2024-04-22 23:59:59 1 nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-04-22 00:57
agendadiba409910525 Buró executiu de CGLU - agenda director RI Antoni Montseny - activitat 2024-04-17 09:00:00 2024-04-19 23:59:59 El secretariat mundial de CGLU, ha convocat les reunions del comitè de finances i del Buró Executiu a San José de Costa Rica. https://www.diba.cat/web/agenda/-/buro-executiu-de-cglu-agenda-director-ri-antoni-montseny-activitat 1 Àrea de Presidència; Ajuntaments; Relacions internacionals; Jornades, congressos i seminaris; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Viatge; Presidència area_de_presidencia; ajuntaments; relacions_internacionals; jornades_congressos_i_seminaris; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; viatge; presidencia <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals<br /> Olívia Paton, cap de l'Oficina d'Europa i Estratègia Internacional</p> Es tractarà, entre d’altres, de l’agenda del proper Consell Mundial (La Haia, novembre 2024), i de com articular els consells polítics i els seus continguts. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-05-15 12:42
agendadiba409897590 Activació dels grups de treball de la Comunitat d’UDUs: Regulació i Finançament 2024-04-24 09:30:00 2024-04-24 11:30:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/activacio-dels-grups-de-treball-de-la-comunitat-d-udus-regulacio-i-financament-1 1 PresentacióEn el marc de la Comunitat de Coneixement d'Urbanitzacions amb Dèficits Urbanístics es convoca un seminari web destinat a l'activació dels grups de treball corresponents a la “REGULACIÓ” i “FINANÇAMENT” de les UDUs, que juntament amb el de “GOVERNANÇA”, que s’activarà properament, configuren els tres aspectes claus per fer front a la problemàtica d’aquests teixits.La sessió té per objecte -mitjançant dinàmiques participatives- identificar col·lectivament les qüestions específiques a abordar en cada grup de treball, i concretar el seu funcionament i programació.DestinatarisMembres de la Comunitat de Coneixement d'Urbanitzacions amb Dèficits UrbanísticsProgramaInscripcionsInscripció prèvia al seminari web s'ha de fer a través de l’adreça urbambdeficits@diba.cat. Una vegada formalitzada la inscripció, es facilitarà l’enllaç TEAMS per la connexió a la sessió.Els Ens locals que encara no formen part de la Comunitat de Coneixement poden comunicar el seu interès en formar-hi part en el mateix moment de formalitzar la inscripció. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba409642859 Cafè amb Brussel·les: Respostes d'Europa per una gestió resilient de l'aigua 2024-04-23 10:00:00 2024-04-23 23:59:59 https://www.diba.cat/web/ri/-/cafe-amb-brussel-les-respostes-d-europa-per-una-gestio-resilient-de-l-aigua Virtual Virtual 1 L'Oficina Europa i Estratègia Internacional de la Direcció de Relacions Internacionals ha programat una nova edició del 'Cafè amb Brussel·les', amb l'objectiu d'apropar la realitat europea als ens locals de la província de Barcelona. És una sessió destinada a personal electe i tècnic de corporacions municipals.Aquesta sessió, titulada 'Respostes d'Europa per una gestió resilient de l'aigua' s'organitza en col·laboració amb l'Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica i l'Àrea d'Infraestructures i Territori de la Diputació de Barcelona.L'acte pretén donar a conèixer la política d'aigües de la UE des d'una aproximació local, així com la seva acció davant la situació actual d'escassetat d'aigua a la Mediterrània, que genera una creixent preocupació als nostres territoris. En el context del Pacte Verd Europeu, la Directiva Marc de l'Aigua proporciona el marc principal i els objectius de la política de l'aigua a Europa.La gestió de l'aigua és un dels sectors més afectats per les amenaces climàtiques de la Unió, ens calen mesures urgents de mitigació, adaptació i resiliència de tots els sectors per reduir i controlar els efectes a curt, mig i llarg termini en l'economia, el medi ambient, el benestar i la salut. En aquesta edició, comptarem amb la participació de Claudia Olazábal, cap d'unitat de la Direcció General de Medi Ambient de la Comissió Europea. Amb ella explorarem la política europea d'aigües i com pot contribuir a solucions locals per garantir la seguretat hídrica als territoris del sud d'Europa.Us hi esperem!Inscriu-t'hi! La sessió serà virtual a través de la plataforma Teams i en català.Aprofitem l'ocasió per convidar-vos a fer-nos arribar propostes de temes que voldríeu que abordéssim en propers 'Cafè amb Brussel·les', adreçant-nos un correu electrònic a la bústia de l'Oficina: o.europa.eint@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba409634663 Reunió amb MINSAIT 'Preguntas clave Inmigración, Envejecimiento y Políticas Activas de Ocupación' 2024-04-15 10:00:00 2024-04-15 11:00:00 Presentació Projectes Reunió Telemàtica Reunió Telemàtica 1 Espinosa de Castro, Marina; Alvarez Jurado, Anna; Argüelles Busto, Estrella; 08 - Treball decent i creixement econòmic; 09 - Indústria, innovació i infraestructures; 10 - Reducció de les desigualtats; 11 - Ciutats i comunitats sostenibles; 12 - Consum i producció responsables; 17 - Aliança per a assolir els objectius; Ajuntaments; Administració local; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat espinosa_de_castro_marina; alvarez_jurado_anna; arguelles_busto_estrella; 08__treball_decent_i_creixement_economic; 09__industria_innovacio_i_infraestructures; 10__reduccio_de_les_desigualtats; 11__ciutats_i_comunitats_sostenibles; 12__consum_i_produccio_responsables; 17__alianca_per_a_assolir_els_objectius; ajuntaments; administracio_local; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; presidencia; desenvolupament_economic_i_turisme; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Coordinadora de Cooperació i Assistència Local de l’Àrea de Presidència - Marina Espinosa</p> <p>Àrea de Presidència - Mònica Belinchón</p> <p>Coordinadora de l’Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat - Estrella Argüelles</p> <p>Coordinadora de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme - Anna Àlvarez</p> <p>Principal Business Consulting MINSAIT - Victor Baylina</p> <p>Principal Business Consulting MINSAIT - Eduardo Inchaurza</p> <p>Manager Business Consulting MINSAIT - Victor Sanz</p> <p>Director Soluciones Electorales MINSAIT - José Antonio Rubio</p> <p>Directora Administraciones públicas - MINSAIT - Anna Ortí</p> <p>Senior Consultant Soluciones Electorales - MINSAIT - Enrico Giacometti</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-15 12:42
agendadiba409515262 Planejament urbanístic 2024-05-08 09:30:00 2024-05-29 14:00:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/planejament-urbanistic-1 Recinte Escola Industrial. Edifici 25, Sala S7. Carrer Comte Urgell, 187- 08036 Barcelona Recinte Escola Industrial. Edifici 25, Sala S7. Carrer Comte Urgell, 187- 08036 Barcelona 1 8, 15, 22 i 29 de maig 2024 PresentacióLa Diputació de Barcelona és una entitat de govern local que treballa conjuntament amb els ajuntaments per impulsar el progrés i el benestar de la ciutadania.L’acció urbanística és una activitat de gran transcendència en el dia a dia dels governs locals. Hi conflueixen, si més no, un ampli conjunt de competències a exercir, una complexitat tècnica i jurídica notables i la concurrència en la matèria d’interessos i responsabilitats rellevants.Des de la Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració urbana s’organitza aquest cicle de tres cursos amb l’objectiu d’aprofundir ens les matèries d’urbanisme, el de planejament urbanístic, la gestió i el règim d’intervenció i protecció de la legalitat. El curs que tot seguit presentem, és el primer curs del cicle, dedicat al Planejament Urbanístic.L'objectiu d'aquest curs és aprofundir en els diferents aspectes del planejament urbanístic, la primera sessió tindrà un enfoc més jurídic amb l’encaix marc legal i principis bàsics, el règim jurídic del sòl, drets i deures. La classificació del sòl i regulació en cadascuna d’elles. La segona i tercera sessió, es treballen les figures de planejament i les seves competències, primer amb el planejament general i després el derivat. La darrera sessió es destinarà a la transversalitat del desenvolupament d’un pla. El Pla una visió pluridisciplinar, acabant el curs amb una taula rodona.Cadascuna de les tres primeres sessions del curs s’estructura en una primera part teòrica i una segona part de caràcter més pràctic. La darrera sessió, mantindrà una part teòrica i finalitzarà amb una taula rodona.PonentsGemma Segura, advocada del despatx Pareja & Associats.Tomàs de Castro, arquitecte coordinador adjunt d’urbanisme de l’ajuntament de Sabadell.Mònica Baguer, arquitecta fundadora del despatx Territori XLMLaura Fonts, advocada. Cap de l'Oficina Territorial d'Acció i Avaluació Ambiental de Barcelona DG de Polítiques Ambientals i Medi Natural.Miquel Morell, Economista.Josep Illa, Biòleg.Màrius Navazo, Geògraf.Maria Bonet, Geògrafa.Eulàlia Mata, Arquitecta.DestinatarisAquesta formació està adreçada al personal tècnic i jurídic dels ens locals, atesa l’orientació del curs, aquest va adreçat al personal de les administracions amb reduïts coneixements i experiència en la temàtica objecte del curs.InscripcionsLes preinscripcions es realitzaran mitjançant l’aplicatiu gestforma, la confirmació de la inscripció per part de la Diputació de Barcelona es farà per correu electrònic. Per motius logístics i de dinàmica de la sessió, el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de preinscripció. Per afavorir la pluralitat d’assistents es podrà limitar l’assistència al curs a una persona per ens local. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta. Es requereix validació/autorització a Gestforma de la persona Responsable Municipal de Formació de cada ens públic.Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins al dia 22 d’abril de 2024 mitjançant el següent enllaç.Programa08/05 Sessió 1: Encaix marc legal i principis bàsics El règim jurídic del sòl, drets i deures. La classificació del sòl i regulació en cadascuna d’elles.Taller: practica sòl urbà, criteris legals. Distinció consolidat o no i conseqüències.Gemma Segura15/05 Sessió 2: El sistema de planejament. El POUM. Contingut. La modificació de pla, i les seves repercussions, reserves de sistemes, habitatge protegit, cessió d’aprofitament.Taller: Exemples de modificacions pel càlcul de reserves i cessionsTomàs de Castro22/05 Sessió 3: El planejament derivat. Figures, conceptes, competències i exemples.Taller: La delimitació del sector i polígonsMònica Beguer29/05 Sessió 4: Tràmit urbanístic i ambiental. Laura Fonts.La transversalitat del desenvolupament d’un pla. El Pla una visió pluridisciplinar. Taula rodona: Miquel Morell, Economista. Josep Illa, biòleg. Màrius Navazo, Geògraf. Maria Bonet, Geògrafa. Eulàlia Mata, Arquitecta, conducció. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba409230331 Reunió amb Telefònica 2024-03-22 10:00:00 2024-03-22 11:00:00 Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Alfonso Colomé, especialista Transformación Digital Sector Salud-Social</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Elba Siles Aiguesvives, especialista IoT &amp; Big Data &amp; CeX AAPP Catalunya</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Alejandro Clausell, account Manager</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Josep Muñoz, gerent de Serveis Socials</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-15 12:42
agendadiba409223309 Urbanisme pràctic_taller: Convenis urbanístics 2024-04-29 09:30:00 2024-04-29 14:30:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/urbanisme-practic_taller-convenis-urbanistics Edifici del Vagó- Aula 2B. Recinte Escola Industrial. Comte Urgell 187. Edifici del Vagó- Aula 2B. Recinte Escola Industrial. Comte Urgell 187. 1 PresentacióLa Diputació de Barcelona és una entitat de govern local que treballa conjuntament amb els ajuntaments per impulsar el progrés i el benestar de la ciutadania. L’acció urbanística és una activitat de gran transcendència en el dia a dia dels governs locals. Hi conflueixen, si més no, un ampli conjunt decompetències a exercir, una complexitat tècnica i jurídica notables i la concurrència en la matèria d’interessos i responsabilitats rellevants.Des de la Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana s’organitza una formació continuada per resoldre les casuístiques i conflictes del dia a dia dels ens municipals, en aquest sentit el cicle urbanisme pràctic està compost per diferents càpsules i tallers que donen resposta a les necessitats de les entitats locals.Aquest taller vol afrontar el tema dels convenis urbanístics, un instrument útil per arribar acords amb propietaris i poder desenvolupar planejament urbanístics, però que sovint genera desconfiança. En aquest taller abordarem el marc legal, límits, competències, tràmit, problemàtica...Aquesta edició en format presencial on la ponent exposarà el contingut teòric acompanyats de casos pràctics amb la participació activa dels assistents. El taller, a més, és un espai de compartir experiències entre els diferents professionals que treballen en la matèria de l’urbanisme.PonentsEva Giménez Corrons, advocada Sòcia Responsable de l'Àrea de Dret Administratiu i Urbanisme, del despatx RCD advocats.DestinatarisAquesta formació està adreçada al personal jurídic i tècnic dels ens locals amb experiència en planejament i gestió urbanística. Les places s’atorgaran preferentment a personal jurídic i tècnic, prioritzant els perfils que més s’adaptin a la temàtica del taller. Es tindrà en consideració l’ordre d’inscripció.RequisitsEls assistents hauran de portar la legislació vigent en matèria urbanística, així com el material necessari per a resoldre els diferents casos que s’aniran plantejant.Programa9:30-14:30. Els convenis urbanístics. Taller i casos pràctics. Eva Giménez CorronsInscripcionsPer motius logístics i de dinàmica de la sessió el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds. Per afavorir la participació del màxim d’assistents es podrà limitar l’assistència al curs a una persona per ens local. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta. Es requereix validació/autorització a Gestforma de la persona Responsable Municipal de Formació a cada ens públic.Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins al dia 17 d’abril de 2024 mitjançant el següent enllaç. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba409000077 Seminari 'Estratègies de zonificació escolar per a l'equitat educativa' 2024-04-26 10:00:00 2024-04-26 12:00:00 El seminari analitza la zonificació escolar com a eina en la lluita contra la segregació escolar i com espai de corresponsabilitat en favor de l'equitat educativa. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/seminari-estrategies-de-zonificacio-escolar-per-a-l-equitat-educativa- Seminari en línia Seminari en línia https://www.diba.cat/educacio/-/estrategies-zonificacio-escolar 1 Adreçat a regidors i regidores d'educació.Docent:Xavier Bonal, Catedràtic de Sociologia al Departament de Sociologia de la Universitat Autònoma de Barcelona nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408933632 Reunió amb Vodafone i Apple 2024-03-18 09:30:00 2024-03-18 10:30:00 Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Anabel Martín, Key Account Manager AAPP Vodafone</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Ivan Peña, Apple</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Josep Muñoz, gerent de Serveis Socials</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-10 06:12
agendadiba408933490 Reunió amb COHABITAC, la Coordinadora de fundacions d'habitatge social 2024-03-15 09:00:00 2024-03-15 10:00:00 Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Esdeveniments; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat esdeveniments; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Sergio Rodríguez, director F. Habitatge Social</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Maira Costa, directora F. Mambré</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Xavier Mauri, director F. Hàbitat 3</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Josep Muñoz, gerent de Serveis Socials</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-10 06:12
agendadiba408895911 Assistencia a la I Convenció Fòrum Social Metropolità 2024 2024-03-19 12:30:00 2024-03-19 13:30:00 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'> </p> google/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-05-10 06:12
agendadiba408728659 Curs 'Eines per incorporar la perspectiva de gènere a la cooperació al desenvolupament' 2024-05-03 10:00:00 2024-05-17 14:00:00 https://www.diba.cat/web/ri/-/curs-eines-per-incorporar-la-perspectiva-de-genere-a-la-cooperacio-al-desenvolupament- Format híbrid Format híbrid 1 L'Oficina de Cooperació al Desenvolupament i el Servei de Polítiques d’Igualtat de la Diputació de Barcelona us informen que ja estan obertes les inscripcions per participar en el curs 'Eines per incorporar la perspectiva de gènere a la cooperació al desenvolupament' en el marc del BAF 2024.Aquest curs està dirigit a personal tècnic municipal de l'àmbit de cooperació al desenvolupament i d'igualtat. Té com a objectiu proporcionar orientacions pràctiques per tal d’incorporar la transversalitat de gènere en les polítiques públiques de cooperació al desenvolupament d’àmbit local.El curs consta de 10 hores dividides en una primera sessió el dia 3 de maig de 4 hores presencials (Recinte de l’Escola Industrial) i 3 sessions els dies 8, 10 i 17 de maig, de 2 hores cadascuna, en format de videoformació.La formadora és la Gisela Carrasco Miró, consultora de cooperació al desenvolupament especialitzada en gènere i en drets de les dones i nenes. Té experiència de treball com a docent en Universitats d’Europa i Amèrica, així com a consultora en ONGs, agències de cooperació i agències de NNUU com OMS, PNUD i ONU DONES, entre altres. Les inscripcions estan obertes a través d'aquest enllaç fins al 22 d’abril de 2024. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408640840 Propietat intel·lectual en la gestió cultural (5a edició) 2024-07-11 10:00:00 2024-07-11 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/propietat-intel-lectual-en-la-gestio-cultural-5a-edicio- Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 1 La propietat intel·lectual constitueix una d’aquelles qüestions espinoses en l’àmbit de la gestió cultural. Una qüestió de què cal tenir coneixements per evitar problemes de tipus legal i reclamacions per part de ciutadans i artistes implicats. El curs vol ser un repàs a la legislació en matèria de propietat intel·lectual, remarcant aquells àmbits i situacions en què aquesta qüestió pot afectar els tècnics culturals (música, arts visuals, teatre, cinema, reproduccions, difusió, política comunicativa, etc.). Les sessions abordaran també els tipus de contracte que cal establir amb creadors i artistes, així com tots aquells aspectes de difusió en què poden donar-se conflictes derivats de la gestió i aplicació de la propietat intel·lectual. Docent Cristina CalvetAdvocada especialitzada àmpliament en el sector cultural/artístic. Va ser responsable del Departament jurídic de l'Associació d'Actors i Directors Professionals de Catalunya, AADPC. Ha treballat al Fòrum Universal de les Cultures BARCELONA 2004, SA com advocada responsable de les contractacions artístiques produïdes dins i fora del Recinte del Fòrum. El seu primer contacte com a professional amb el sector artístic va ser amb l'Associació professional de representants, promotors i mànagers de Catalunya (ARC) en l'àmbit de la música, promoció de concerts, i representació artística.Membre del Comitè científic i professora en el Màster en Dret de la Propietat Intel·lectual i industrial de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona; també professora en el Màster en Dret de la Societat de la Informació del mateix l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona. Docent també en: la Universitat Abat Oliva de Barcelona (Màster en Postproducció Audiovisual i en el Grau en Publicitat); Universitat Internacional de Catalunya (Responsable del Mòdul jurídic Màster en Gestió Cultural); Taller de Músics de Barcelona (curs de gestió musical); Universitat de Blanquerna (Màster universitari en ficció en cine i televisió. Producció, guió i realització), Escola de Cinema Bande a Part; Centre de Formació IL3 adscrit a la Universitat de Barcelona (Postgrau en Gestió Espectacles), Escola guionistes SHOWRUNNERS BCN, Màster en Producció i Distribució Cinematogràfica adscrit a la Universitat de Vic, entre d'altres. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408639890 Propietat intel·lectual en la gestió cultural (4a edició) 2024-07-09 10:00:00 2024-07-09 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/propietat-intel-lectual-en-la-gestio-cultural-4a-edicio- Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 1 La propietat intel·lectual constitueix una d’aquelles qüestions espinoses en l’àmbit de la gestió cultural. Una qüestió de què cal tenir coneixements per evitar problemes de tipus legal i reclamacions per part de ciutadans i artistes implicats. El curs vol ser un repàs a la legislació en matèria de propietat intel·lectual, remarcant aquells àmbits i situacions en què aquesta qüestió pot afectar els tècnics culturals (música, arts visuals, teatre, cinema, reproduccions, difusió, política comunicativa, etc.). Les sessions abordaran també els tipus de contracte que cal establir amb creadors i artistes, així com tots aquells aspectes de difusió en què poden donar-se conflictes derivats de la gestió i aplicació de la propietat intel·lectual.Docent Cristina CalvetAdvocada especialitzada àmpliament en el sector cultural/artístic. Va ser responsable del Departament jurídic de l'Associació d'Actors i Directors Professionals de Catalunya, AADPC. Ha treballat al Fòrum Universal de les Cultures BARCELONA 2004, SA com advocada responsable de les contractacions artístiques produïdes dins i fora del Recinte del Fòrum. El seu primer contacte com a professional amb el sector artístic va ser amb l'Associació professional de representants, promotors i mànagers de Catalunya (ARC) en l'àmbit de la música, promoció de concerts, i representació artística.Membre del Comitè científic i professora en el Màster en Dret de la Propietat Intel·lectual i industrial de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona; també professora en el Màster en Dret de la Societat de la Informació del mateix l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona. Docent també en: la Universitat Abat Oliva de Barcelona (Màster en Postproducció Audiovisual i en el Grau en Publicitat); Universitat Internacional de Catalunya (Responsable del Mòdul jurídic Màster en Gestió Cultural); Taller de Músics de Barcelona (curs de gestió musical); Universitat de Blanquerna (Màster universitari en ficció en cine i televisió. Producció, guió i realització), Escola de Cinema Bande a Part; Centre de Formació IL3 adscrit a la Universitat de Barcelona (Postgrau en Gestió Espectacles), Escola guionistes SHOWRUNNERS BCN, Màster en Producció i Distribució Cinematogràfica adscrit a la Universitat de Vic, entre d'altres. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408617732 Reunió direcció general Serveis Socials, Generalitat Catalunya 2024-03-13 15:30:00 2024-03-13 16:30:00 Plataforma Microsoft Teams Plataforma Microsoft Teams 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p class='x'>Sra. Mireia Vall, directora general de Serveis Socials, Generalitat Catalunya</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-30 11:17
agendadiba408571755 Urbanisme pràctic_càpsula: La divisió de terrenys 2024-04-09 09:30:00 2024-04-09 11:30:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/urbanisme-practic_capsula-la-divisio-de-terrenys Videoformació Videoformació 1 PresentacióLa Diputació de Barcelona és una entitat de govern local que treballa conjuntament amb els ajuntaments per impulsar el progrés i el benestar de la ciutadania.L’acció urbanística és una activitat de gran transcendència en el dia a dia dels governs locals. Hi conflueixen, si més no, un ampli conjunt de competències a exercir, una complexitat tècnica i jurídica notables i la concurrència en la matèria d’interessos i responsabilitats rellevants.Des de la Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana s’organitza una formació continuada per resoldre les casuístiques i conflictes del dia a dia dels ens municipals, en aquest sentit el cicle urbanisme pràctic esta compost per diferents càpsules i tallers que donen resposta a les necessitats de les entitats locals.Aquesta càpsula vol afrontar el tema de les divisions de terrenys, concepte, règim i fiscalització prèvia de la divisió i segregació de terrenys, les autoritzacions o el pronunciament municipal innecessarietat d’aquesta, regulats a TRLUC i el RPLUC. PonentsAlfred Lacasa Tribó, advocat, Secretari de l’Ajuntament de BlanesDestinatarisAquesta formació està adreçada al personal tècnic i jurídic dels ens locals amb experiència en la tramitació de llicències, planejament i gestió. Es tindrà en consideració l’ordre d’inscripció.InscripcionsPer motius logístics i de dinàmica de la sessió el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds. Per afavorir la participació del màxim d’assistents es podrà limitar l’assistència al curs a una persona per ens local. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta. Es requereix validació/autorització a Gestforma de la persona Responsable Municipal de Formació a cada ens públic.Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins al dia 2 d’abril de 2024 mitjançant el següent enllaç. Programa 9:30-11:30h La divisió de terrenys. Alfred Lacasa, advocat nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408376571 Reunió amb El Gotic (casa d’acollida) 2024-03-11 11:00:00 2024-03-11 12:00:00 Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p> </p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Miguel Paz, fundador i director el Gotic</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Josep Muñoz, gerent de Serveis Socials</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-26 07:37
agendadiba408376239 Sessió informativa sobre la convocatòria de subvencions per a entitats sense finalitat de lucre per l'any 2024 de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat de la Diputació de Barcelona 2024-03-05 17:00:00 2024-03-05 18:00:00 Plataforma Zoom Plataforma Zoom 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Presentació; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; presentacio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-26 07:37
agendadiba410160540 Reunió amb Dr. Albert Espelt, Universitat Autònoma de Barcelona - agenda Samuel Nuñez 2024-04-11 12:00:00 2024-04-11 13:00:00 Reunió amb Dr. Albert Espelt, tema: Fira de salut de joves de la Catalunya Central 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; #DIBAOBERTA; Fernández i Saltor, Oriol; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Tarafa Orpinell, Gemma; Núñez Amela, Samuel; Grup d'interès; Obrador Solé, Guida; Reunió; Comerç, Consum i Salut Pública area_de_comerc_consum_i_salut_publica; dibaoberta; fernandez_i_saltor_oriol; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; tarafa_orpinell_gemma; nunez_amela_samuel; grup_dinteres; obrador_sole_guida; reunio; comerc_consum_i_salut_publica <p>Samuel Nuñez, diputat adjunt de l’Àrea de Comerç, Consum i salut pública</p> <p>Gemma Tarafa, diputada delegada de salut pública</p> <p>Oriol Fernández, coordinador de l’Àrea de Comerç, Consum i salut pública</p> <p>Guida Obrador, gerenta Serveis salut pública i consum</p> <p>Dr. Albert Espelt, Vicedegà d’alumnat i promoció de la Facultat de Psicologia de la UAB</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-05-15 12:42
agendadiba410211215 Reunió amb la Sindicatura de Comptes 2024-04-16 11:30:00 2024-04-16 12:30:00 Xarxa de Governs Locals 1 Àrea de Presidència; Espinosa de Castro, Marina; 16 - Pau, justícia i institucions sòlides; 17 - Aliança per a assolir els objectius; Administració local; Personal directiu professional; Balbàs Garrido, Maribel; Reunió; Presidència area_de_presidencia; espinosa_de_castro_marina; 16__pau_justicia_i_institucions_solides; 17__alianca_per_a_assolir_els_objectius; administracio_local; personal_directiu_professional; balbas_garrido_maribel; reunio; presidencia nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-05-15 12:42
agendadiba410209858 Carta informativa i trobada, Mercats de Venda No Sedentària - Agenda Oriol Fernàndez 2024-04-15 17:00:00 2024-04-15 18:00:00 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Fernández i Saltor, Oriol; Reunió; Comerç, Consum i Salut Pública area_de_comerc_consum_i_salut_publica; fernandez_i_saltor_oriol; reunio; comerc_consum_i_salut_publica <p>Coordinador de l'Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública, Oriol Fernàndez Saltor</p> <p></p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-05-15 12:42
agendadiba406245946 Sistemes de protecció passiva contra incendis (PPCI) dels edificis 2024-04-11 09:30:00 2024-04-25 13:30:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/sistemes-de-proteccio-passiva-contra-incendis-ppci-dels-edificis-1 Aula S7 planta -1 Edifici 25. Recinte de l’Escola Industrial. C/ Comte d’Urgell, 187. Barcelona Aula S7 planta -1 Edifici 25. Recinte de l’Escola Industrial. C/ Comte d’Urgell, 187. Barcelona 1 Dates: 11, 18 i 25 d’abril 2024 PresentacióLa Gerència d’Urbanisme, Habitatge i Activitats organitza, amb l’Associació Clúster de seguretat contra incendis de Catalunya aquest curs amb l’objectiu de formar als tècnics municipals sobre la necessitat d'exigir una correcta instal·lació, certificació i manteniment dels elements de protecció passiva que s'instal·lin en edificis.Així com donar a conèixer als tècnics municipals la Guia de manteniment i bones pràctiques dels sistemes de protecció passiva contra incendis, i la Instrucció tècnica SP-136 de Certificació de productes de PPCI.ContingutIntroducció a la protecció passiva contra incendisLa instrucció tècnica complementària SP 136Guies tècniques i altres documents de referènciaReacció al focEstructures portants: estructures metàl·liques, estructures de formigó, forjats mixtes de xapa col·laborant, estructures de fustaSistemes de sectorització I: parets i falsos sostres, franges tallafocs, conductes de ventilació i extracció de fums, segellats de penetracions i comportes tallafocs i reixetes.Sistemes de sectorització II: Portes tallafocDestinatarisTècnics d’activitats, enginyers, arquitectes i altre personal tècnic dels ens locals.InscripcionsEl període d'inscripció es tancarà un cop s'hagin assolit les places ofertades, o en tot cas, 10 dies abans de l'inici del curs. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat; les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds.Podeu fer efectives les vostres inscripcions al següent enllaç. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba257123160 IV Congreso ISKO España-Portugal 2019-07-11 00:00:00 2019-07-12 23:59:59 Organitza: la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la Universitat de Barcelona amb la col·laboració del Departamento de Ciencias de la Documentación e Historia de la Ciencia de la Universidad de Zaragoza.Sota el lema “Organització del coneixement per a l’explotació de col·leccions patrimonials i arxius audiovisuals”Programa https://www.diba.cat/documents/16060163/214849535/isko.jpg/324e6ad0-6bae-4b9d-b50d-7980045482b0?t=1562241772511 1 general general nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-05-15 12:42
agendadiba237855188 Collita fresca 2019-03-22 00:00:00 2019-03-22 23:59:59 En aquesta ocasió, parlarem dels llibres creatius amb Blume, Coco books, Librooks, MTM i Zahorí Books. Ens presentaran les seves novetats. La llibreria convidada és la Sendak.Places limitades. Formulari d’inscripcions https://www.diba.cat/documents/16060163/214849535/Collita+fresca_1.jpg/d07a0106-37bd-4db3-815a-be049b200dd0?t=1552654851219 1 general general nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-05-15 12:42
agendadiba410396099 Reunió amb Ajuntament Sant Pere de Ribes 2024-04-22 09:00:00 2024-04-22 10:00:00 1 Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p style='margin-bottom:11px'>Sr. David Garcia Comis, gerent Ajuntament de Sant Pere de Ribes</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Josep Muñoz, gerent de Serveis Socials Diputació de Barcelona</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-05-15 12:42
agendadiba410386165 Urbanisme pràctic_càpsula: La divisió de terrenys 2024-05-23 09:30:00 2024-05-23 12:00:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/urbanisme-practic_capsula-la-divisio-de-terrenys-1 1 PresentacióLa Diputació de Barcelona és una entitat de govern local que treballa conjuntament amb els ajuntaments per impulsar el progrés i el benestar de la ciutadania.L’acció urbanística és una activitat de gran transcendència en el dia a dia dels governs locals. Hi conflueixen, si més no, un ampli conjunt de competències a exercir, una complexitat tècnica i jurídica notables i la concurrència en la matèria d’interessos i responsabilitats rellevants.Des de la Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana s’organitza una formació continuada per resoldre les casuístiques i conflictes del dia a dia dels ens municipals, en aquest sentit el cicle urbanisme pràctic esta compost per diferents càpsules i tallers que donen resposta a les necessitats de les entitats locals.Aquesta càpsula vol afrontar el tema de les divisions de terrenys, concepte, règim i fiscalització prèvia de la divisió i segregació de terrenys, les autoritzacions o el pronunciament municipal innecessarietat d’aquesta, regulats a TRLUC i el RPLUC.PonentsAlfred Lacasa Tribó, advocat, Secretari de l’Ajuntament de Blanes.DestinatarisAquesta formació està adreçada al personal tècnic i jurídic dels ens locals amb experiència en la tramitació de llicències, planejament i gestió. Es tindrà en consideració l’ordre d’inscripció.InscripcionsPer motius logístics i de dinàmica de la sessió el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds. Es donarà prioritat als inscrits en la primera càpsula que van quedar en llista d’espera. Per afavorir la participació del màxim d’assistents es podrà limitar l’assistència al curs a una persona per ens local. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta. Es requereix validació/autorització a Gestforma de la persona Responsable Municipal de Formació a cada ens públic.Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins al dia 7 de maig de 2024 mitjançant el següent enllaç.Programa9:30-12:00. La divisió de terrenys. Alfred Lacasa, advocat nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-04-24 10:12
agendadiba410385132 Manlleu: exposició per a la prevenció del consum de drogues 'Controles'? 2024-05-16 00:00:00 2024-06-07 23:59:59 Exposició adreçada a adolescents, joves, adults, professionals i famílies. https://www.diba.cat/documents/130988559/381209780/Imatge+oficial+Controles.png/d6e18a6b-2758-8c9c-f283-8f4159c15f24?t=1671188366728 https://www.diba.cat/web/spott/-/manlleu-exposicio-per-a-la-prevencio-del-consum-de-drogues-controles- 1 De dilluns a divendres de 9h a 19h per visites virtuals concertades. https://www.diba.cat/documents/130988559/407012969/2024_Triptic+Controles_exp+virtual_WEB.pdf/07ff4a21-ea07-082b-f915-ada326745674?t=1709555014200 L’exposició 'Controles?' proporciona informació sobre les drogues i l’ús problemàtic de pantalles i treballa els factors de protecció per prevenir-ne el consum. Està adreçada a tres col·lectius: adolescents d’entre 12 i 15 anys, joves a partir dels 16 anys, famílies, professionals i adults que desitgin informació sobre la temàtica. Actualment l’exposició també disposa d'un format digital, consistent en un tour virtual 360º i la recreació dels panells en 3D.Segueix-nos a les xarxes socials nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-05-15 12:42
agendadiba410430970 Reunió amb la representació permanent espanyola davant la Unió Europea. agenda Soledad Bravo- reunió 2024-04-18 16:00:00 2024-04-18 17:30:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-la-representacio-permanent-espanyola-davant-la-unio-europea-agenda-soledad-bravo-reunio 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <ul> <li class='MsoPlainText' style='margin-top: 8px; margin-bottom: 8px; margin-left: 9px; text-align: justify;'>Eva Alonso, consellera. Ministeri d’Indústria i Turisme. Representació Permanent d’Espanya davant la Unió Europea (REPER)</li> <li class='MsoPlainText' style='margin-top: 8px; margin-bottom: 8px; margin-left: 9px; text-align: justify;'>Soledad Bravo,<b> </b>gerent de serveis de turisme. Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme de la Diputació de Barcelona.</li> <li class='MsoPlainText' style='margin-top: 8px; margin-bottom: 8px; margin-left: 9px; text-align: justify;'>Elisabet González,<b> </b>responsable de programes europeus. Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turismede la Diputació de Barcelona.</li> </ul> Reunió amb la representació permanent espanyola davant la Unió Europea (REPER). nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-05-15 12:42
agendadiba410430922 Reunió amb representant fons Next Generation - agenda Soledad Bravo- reunió 2024-04-18 10:30:00 2024-04-18 11:30:00 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <ul> <li class='MsoPlainText' style='margin-top: 8px; margin-bottom: 8px; margin-left: 9px; text-align: justify;'>María Teresa Fàbregas, directora Recovery and Resilience II Next Generation. Task Force de Recuperació i Resiliència. Secretariat General. Comissió Europea.</li> <li class='MsoPlainText' style='margin-top: 8px; margin-bottom: 8px; margin-left: 9px; text-align: justify;'>Soledad Bravo,<b> </b>gerent de serveis de turisme. Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme de la Diputació de Barcelona.</li> <li class='MsoPlainText' style='margin-top: 8px; margin-bottom: 8px; margin-left: 9px; text-align: justify;'>Elisabet González,<b> </b>responsable de programes europeus. Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme de la Diputació de Barcelona.</li> </ul> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-05-15 12:42
agendadiba410430722 Reunió amb DG Grow - agenda Soledad Bravo- reunió 2024-04-18 09:00:00 2024-04-18 10:00:00 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <ul> <li style='margin-left: 9px; margin-bottom: 13px;'>Ramune Gemzbigelyyte-Venturi,<b> </b>policy officer de turisme. DG Internal Market, Industry, Entrepreneurship and SMEs. Unit GROW G1 – Tourism and Textiles. Comissió Europea</li> <li class='MsoPlainText' style='margin-top: 8px; margin-bottom: 8px; margin-left: 9px; text-align: justify;'>Soledad Bravo, gerenta de serveis de turisme. Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme de la Diputació de Barcelona.</li> <li class='MsoPlainText' style='margin-top: 8px; margin-bottom: 8px; margin-left: 9px; text-align: justify;'>Elisabet González,<b> </b>responsable de programes europeus. Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme de la Diputació de Barcelona.</li> </ul> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-05-15 12:42
agendadiba401630654 WSE Continental Cup Hoquei Patins 2023-10-01 11:00:00 2023-10-01 14:00:00 Final WSE Continental Cup Hoquei Patins 1 general; Àrea d’Esports i Activitat Física; Sambola Ferré, Teresa; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Osona; Grup d'interès; Personal directiu professional general; area_desports_i_activitat_fisica; sambola_ferre_teresa; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; osona; grup_dinteres; personal_directiu_professional <p>Verònica Ruiz Leiva, Alcaldessa Les Masies de Voltregà</p> <p>Teresa Sambola Ferré, Coordinadora d'Àrea d'Esports i Activitat Física</p> <p>Club Patí Voltregà</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-05-15 12:42
agendadiba410430540 Reunió amb DG Regio - agenda Soledad Bravo - reunió 2024-04-17 16:00:00 2024-04-17 17:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-dg-regio-agenda-soledad-bravo-reunio 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <ul> <li class='MsoPlainText' style='margin-top: 8px; margin-bottom: 8px; margin-left: 9px; text-align: justify;'>Miguel Hernández Littlewood, Policy Officer. Unitat de creixement inclusiu, política urbana i desenvolupament territorial. Direcció General de Política Regional i Urbana (DG REGIO). Comissió Europea</li> <li class='MsoPlainText' style='margin-top: 8px; margin-bottom: 8px; margin-left: 9px; text-align: justify;'>Soledad Bravo,<b> </b>gerent de serveis de turisme. Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme de la Diputació de Barcelona</li> <li class='MsoPlainText' style='margin-top: 8px; margin-bottom: 8px; margin-left: 9px; text-align: justify;'>Elisabet González,responsable de programes europeus. Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme de la Diputació de Barcelona</li> </ul> Reunió amb DG Regio – Agenda urbana i partenariats urbans. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-05-15 12:42
agendadiba410417376 Reunió amb l'entitat LGTB Violeta - Agenda Coordinadora Montse Nieto Méndez - Activitat 2024-04-22 11:30:00 2024-04-22 12:30:00 1 Àrea de Feminismes i Igualtat; Nieto Méndez, Montse; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Lledós Monsó, Elena; Reunió; Feminismes i Igualtat area_de_feminismes_i_igualtat; nieto_mendez_montse; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; lledos_monso_elena; reunio; feminismes_i_igualtat <ul> <li>Montse Nieto Méndez, Coordinadora de l’Àrea de Feminismes i Igualtat</li> <li>Elena LLedós Monsó, Gerenta de Serveis d’Igualtat i Ciutadania</li> <li>Luis Serrano, President de l’Entitat LGTB Violeta</li> </ul> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-05-15 12:42
agendadiba410706820 Cicle de visites DIBA 'Les polítiques d'habitatge dels municipis petits' - El cas de Centelles: planificació, rehabilitació i augment del parc d'habitatge assequible 2024-06-14 10:15:00 2024-06-14 13:15:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/cicle-de-visites-diba-les-politiques-d-habitatge-dels-municipis-petits-el-cas-de-centelles-planificacio-rehabilitacio-i-augment-del-parc-d-habitatge-assequible 1 PresentacióDes de l’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona organitzem una nova visita d’estudi emmarcada en el Cicle de visites: “Les polítiques d’habitatge dels municipis petits”.L’objectiu d’aquest cicle de visites és el de donar a conèixer i posar en valor les polítiques públiques locals d’habitatge endegades a municipis de menys de 10.000 habitants de la demarcació de Barcelona, actuacions que hagin facilitat la provisió de solucions residencials assequibles al municipi o intervencions públiques en promoció o rehabilitació edificatòria residencial innovadores.En aquesta ocasió volem apropar-nos a Centelles, municipi que a partir de l’elaboració del seu Programa d’Actuació Municipal d’Habitatge (PAMH) està impulsant diverses iniciatives orientades a augmentar el parc públic assequible i a fomentar la rehabilitació i millora energètica del parc privat.Centelles, a la comarca d’Osona, té una població de 7.726 habitants. El parc immobiliari d’ús residencial el conformen 3.693 immobles, amb predomini de la tipologia unifamiliar i poc pes del mercat de lloguer, que només és el règim de tinença del 16% de la població. Preocupa l’increment del 40% en el preu de renda per lloguer d’habitatges registrat des de 2014 i la falta d’habitatge assequible / protegit (només hi ha dues promocions d’HPO al poble).Durant la visita coneixerem, de la mà dels responsables polítics i tècnics de l’ajuntament:- El Programa d’Actuació Municipal d’Habitatge de Centelles.- L’adquisició d’habitatges privats i la seva posterior rehabilitació per tal de dotar-se d’un parc públic d’habitatges assequibles i socials.- L’impuls d’un programa local de rehabilitació a escala de barri aprofitant els recursos del Programa 1 d’Entorns Residencials de Rehabilitació Programada dels fons NextGenerationEU.- L’estudi de detecció dels habitatges buits i la implementació de mesures per mobilitzar aquest parc vacant i incorporar-lo al mercat.DestinatarisL’activitat s’adreça principalment a càrrecs electes i personal tècnic de municipis petits i consells comarcals, així com a professionals interessats en conèixer experiències innovadores en matèria d’habitatge.InscripcionsLa formalització de la inscripció s’ha de fer complimentant i enviant el següent formulari. El termini d’inscripció finalitza el dia 10 de juny. La inscripció és gratuïta. Aforament màxim de 25 persones.*** Clica AQUÍ per veure les principals actuacions en matèria d'habitatge endegades a Centlles. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-04-30 11:17
agendadiba410718857 Reunió del comitè pel projecte “Què funciona en cures de llarga durada?” de Diputació de Barcelona i Ivalua 2024-04-22 15:00:00 2024-04-22 16:00:00 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'> </p> <p> </p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-05-15 12:42
agendadiba410715045 Assistència a la 4a reunió del Comitè de programa I congrés de Salut i Món Local 2024-04-22 14:00:00 2024-04-22 15:00:00 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'> </p> <p> </p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-05-15 12:42
agendadiba410716930 Reunió amb Comissió NAT. Recursos Naturals - Agenda Soledad Bravo - reunió 2024-04-19 10:30:00 2024-04-19 11:30:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-comissio-nat-recursos-naturals-agenda-soledad-bravo-reunio 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <ul> <li>Florencia Cuervo Torres, Experta nacional – responsable de temes de turisme. Comissió NAT – Recursos naturals. Directorate for Legislative Works. Comitè de les Regions</li> <li>Dorota Tomalak, Cap d’unitat adjunta. Responsable de les polítiques de salut i relacions amb la OMS, turisme i relacions amb la UNWTO</li> <li>Soledad Bravo, gerent de serveis de turisme. Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme de la Diputació de Barcelona</li> <li>Elisabet González, responsable de programes europeus. Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme de la Diputació de Barcelona</li> </ul> Temes: Turisme i desenvolupament rural. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-05-15 12:42
agendadiba410720562 Assistència a la 5a reunió del Comitè de programa I congrés de Salut i Món Local 2024-05-06 14:00:00 2024-05-06 15:00:00 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'> </p> <p> </p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-05-15 12:42
agendadiba410723119 Polítiques del temps durant la nit 2024-05-08 11:00:00 2024-05-08 12:30:00 Aquest esdeveniment és la presentació pública dels capítols 3 i 4 de l'Agenda Local i Regional del Temps, una recopilació de més de 40 bones pràctiques en polítiques del temps implementades per ens locals, metropolitans i regionals. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/politiques-del-temps-durant-la-nit https://timeuse.barcelona/ca/democracy-night-time-policies/ 1 La sessió estarà dividida en dos blocs. Durant el primer, s’exploraran les polítiques del temps durant la nit, oferint una anàlisi per navegar la nit urbana des d’una perspectiva holística. Si discutiran les tendències internacionals sobre governabilitat nocturna i el model de les Alcaldies de Nit, debat que ha ressorgit a Catalunya; a més, també s’observarà com promoure oci nocturn segur, inclusiu i respectuós. En seran exemples les polítiques del temps implementades per l'Autoritat del Gran Londres nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-04-30 23:12
agendadiba410858546 Gestió local i impuls de la rehabilitació i millora energètica del parc edificat 2024-06-06 09:30:00 2024-06-27 14:30:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/gestio-local-i-impuls-de-la-rehabilitacio-i-millora-energetica-del-parc-edificat 1 Dies: 6, 13, 20, 27 de juny 2024 PresentacióUna part significativa del nostre parc d’habitatges està envellit i presenta uns baixos nivells de qualitat energètica. Les necessàries intervencions per mantenir el parc d’habitatges, resoldre deficiències estructurals i d’accessibilitat, i reduir les emissions de CO2 del parc edificat, configuren l’impuls de la rehabilitació i la millora energètica del parc d’habitatge com un dels principals reptes de les polítiques d’habitatge.Davant d‘aquest repte, el rol de l’ajuntament és fonamental. L’establiment d’una estratègia rehabilitadora i un model de gestió proactiu són claus per abordar amb èxit processos rehabilitadors, especialment en entorns d’alta vulnerabilitat. El coneixement de l’estat del parc, l’aprofitament de les oportunitats d’obtenció de finançament, l’aplicació dels instruments d’intervenció existents més adaptats a cada situació, i l’acompanyament i suport a les comunitats de propietaris, són alguns dels fonaments que cal tenir en consideració abans d’engegar qualsevol programa local de rehabilitació.En aquest marc, l’objectiu del curs és oferir una visió de conjunt, pràctica i ordenada dels aspectes clau que cal tenir en compte per a impulsar un procés de rehabilitació d’àmbit local, per tal de millorar la capacitació del personal tècnic dels ens locals responsable de gestionar processos de rehabilitació i renovació energètica dels parc d’habitatges del seu municipi o comarca.DestinatarisPersonal tècnic de les administracions locals vinculats a la prestació de serveis locals d’habitatge.Inscripcions i programaLes inscripcions es realitzaran mitjançant l’aplicatiu Gestforma i la confirmació de la inscripció per part de la Diputació de Barcelona es farà per correu electrònic. Per motius logístics i de dinàmica de la sessió el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l’adequació del perfil dels demandants i l’ordre de presentació de les sol·licituds. Per afavorir la participació del màxim d’assistents es podrà limitar l’assistència al curs a una persona per ens local. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta.Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins el dia 30 de maig de 2024 mitjançant el següent enllaç.CoordinacióDirecció: Jordi Mas, arquitecte i soci fundador d’Abric Rehabilitació Estratègic nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-05-03 19:12
agendadiba411004627 Assemblea general ordinària Club Excel·lència en Gestió - Agenda Trinidad Molina - Reunió 2024-04-25 12:30:00 2024-04-25 14:00:00 Repàs dels èxits del 2023, presentació del nou pla estratègic del Club Excel·lència en Gestió i reflexió sobre alguns dels principals projectes i activitats per a la nostra comunitat. 1 Àrea de Presidència; Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Molina Melero, Trinidad; Reunió; Presidència area_de_presidencia; esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; molina_melero_trinidad; reunio; presidencia <p>Trinidad Molina, directora de Serveis de Suport a la Coordinació General</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-05-15 12:42
agendadiba411001146 Activitats regulades: Procediment sancionador 2024-06-13 10:00:00 2024-06-20 14:00:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/activitats-regulades-procediment-sancionador-1 1 PresentacióLa gestió de la intervenció en les activitats té per finalitat facilitar l’activitat econòmica i, alhora, garantir la protecció del medi ambient, la seguretat de les persones i els béns i la salut de les persones. La normativa que regula aquesta intervenció és nombrosa, complexa i canviant i, per això, és necessari que el personal dels ajuntaments que gestiona els diversos procediments tingui formació suficient i conegui les eines que poden ajudar-lo en el seu dia a dia.Un dels aspectes claus de la gestió de les activitats regulades és el procediment sancionador. Aquest curs té per objectiu oferir coneixements específics de la potestat sancionadora, en concret: Principis generals de la potestat sancionadora, procediments sancionadors i règims sancionadors en matèria d'activitats.ContingutRègim sancionador en matèria d’activitats (1): Principis generals de la potestat sancionadora. Procediments sancionadors.-Els principis generals de la potestat sancionadora-Les actes d’inspecció-El procediment sancionadorRègim sancionador en matèria d’activitats (2): Règims sancionadors aplicables.-Llei 18/2020 de facilitació de l'activitat econòmica-Llei 20/2009 de prevenció i control ambiental de les activitats-Llei 11/2009 de regulació administrativa dels espectacles públics i les activitats recreatives-Altres normatives sectorialsDestinatarisPersonal tècnic que presta serveis en matèria d’activitats des d’una vessant jurídica.InscripcionsEl període d'inscripció es tancarà un cop s'hagin assolit les places ofertades, o en tot cas, 10 dies abans de l'inici del curs. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat; les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-05-08 04:52
agendadiba411044906 Reunió amb la Direcció General d'Associacions Internacionals de la Comissió Europea (DG INTPA) - agenda director RI Antoni Montseny - reunió 2024-05-07 16:00:00 2024-05-07 23:59:59 1 Àrea de Presidència; Ajuntaments; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Relacions internacionals; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Presidència area_de_presidencia; ajuntaments; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; relacions_internacionals; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; reunio; presidencia <ul> <li>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</li> <li>Marga Barceló, cap de l'Oficina de Cooperació al Desenvolupament</li> <li>Octavi de la Varga, assessor en Projectes Estratègics Internacionals</li> <li>Andrea Ferrari, Cap de Sector d'Entitats Locals de DG INTPA</li> <li>Anna Herrero, representant de la Unitat INTPA B2 - Mexico, Central America, Caribbean and Regional Operations 2</li> <li>Yolanda Rodriguez, representant de la Unitat INTPA B2 - Mexico, Central America, Caribbean and Regional Operations 2</li> </ul> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-05-15 12:42
agendadiba411216623 Reunió amb Oficina de la Gent Gran del Departament de Drets Socials 2024-05-06 12:00:00 2024-05-06 13:00:00 1 Esdeveniments; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat esdeveniments; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Francesc Patricio Domínguez, responsable Oficina de la Gent Gran</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Josep Muñoz, gerent de Serveis Socials</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-05-15 12:42
agendadiba411216605 Reunió amb Ajuntament de Badalona i Col·legi d’Advocats 2024-05-06 08:30:00 2024-05-06 09:30:00 1 Esdeveniments; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat esdeveniments; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p style='margin-bottom:11px'>Sra. M. Carmen Expósito, regidora Ajuntament Badalona</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sra. M. Carmen Martínez, cap torn d’ofici ICAB</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Josep Muñoz, gerent de Serveis Socials</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-05-15 12:42
agendadiba411272036 Seminari en línia. “Models de gestió i preus per a la ciutadana dels punts de càrrega de vehicle elèctric públics.” 2024-05-31 10:00:00 2024-06-07 11:30:00 Cicle de seminaris tècnics en línia per la transició energètica local i justaXarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat https://www.diba.cat/documents/63810/404621324/20191217_Endolla_Barcelona_07.jpg/33e5a7f9-909d-63d5-068d-816e6987e494?t=1715361882125 https://www.diba.cat/web/xarxasost/-/seminari-en-linia-models-de-gestio-i-preus-per-a-la-ciutadana-dels-punts-de-carrega-de-vehicle-electric-publics- 1 La Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat s’ha fixat com a objectiu prioritari d’aquest mandat accelerar la transició energètica com a resposta a l’emergència climàtica. Apostem per una transició energètica justa, sostenible i democràtica basada en l’eliminació progressiva dels combustibles fòssils, l’electrificació i l’impuls a les energies renovables.Per aquest motiu, iniciem un nou el cicle de seminaris tècnics oberts als ens locals membres de la Xarxa i la resta d’administracions públiques, i també al públic interessat del sector (empreses, consultories, centres de recerca, gestors...).El cicle de seminaris tècnics és una activitat del Grup de treball de transició energètica local i justa de la Xarxa.CONVOCATÒRIA I PROGRAMA PROVISIONALINSCRIPCIONS nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-05-15 12:42
agendadiba411262169 II Congreso de Desarrollo Local - Agenda Manel Brinquis - Jornada 2024-05-15 21:00:00 2024-05-17 14:30:00 Acte inagurat per la vicealcaldessa de Gijón, Ángela Pumariega 1 <p>Carles Ruíz, alcalde de Viladecans</p> <p>Ángela Pumariega, vicealcaldessa de l'Ajuntament de Gijón</p> <p>Manel Brinquis, Coordinador de l'Àrea de Serveis Generals i Transició Digital</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-05-11 05:32
agendadiba411259388 Junta de Govern Institut del Teatre - Agenda Manel Brinquis - Reunió 2024-05-14 09:00:00 2024-05-14 10:00:00 1 <p>President delegat:<br /> Il·lm. Sr. Pau González Val</p> <p>Vocals:<br /> Il·lm. Sr. Manel Brinquis Pérez<br /> Il·lm. Sr. Joan Galiano i Peralta<br /> Il·lma. Sra. Mª Rosa Boladeras Domingo<br /> Sr. Antoni Pérez Rodríguez, Gerent<br /> Sra. Sílvia Ferrando Luquin, Directora General</p> <p>Secretari delegat:<br /> Sr. Francesc Bartoll Huerta</p> <p>Interventora delegada:<br /> Sra. Maria José Villarrubia Geriz</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-05-11 05:32
agendadiba401180938 Les programacions culturals infantils en els municipis 2024-11-12 10:00:00 2024-11-14 12:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/les-programacions-culturals-infantils-en-els-municipis 1 Ben sovint les activitats infantils no entren en la centralitat de les programacions culturals, tot i la importància que té aquest sector per a la creació i consolidació de públics actius i consistents. D’altra banda, cal una definició precisa de què entenem per “infantil”, ja que de vegades les programacions estan compostes d’activitats per a adults adaptades als nens. Al costat d’això, existeixen molts professionals que centren la seva tasca artística en els infants, en disciplines com la música o el teatre, sense oblidar les activitats de museus i centres culturals adreçades de manera exclusiva als nens. Aquest curs vol incidir en la importància de les programacions infantils, tot mantenint-ne la rellevància i la singularitat i sense deixar que siguin fagocitades per les visions adultes, en un moment en què el trànsit entre la infantesa, l’adolescència i el món adult és més prim que mai. D’aquesta manera es farà un recorregut per les activitats musicals, el món del teatre i també les activitats per a infants i familiars en museus, centres cívics i centres culturals. ObjectiusDefinir què entenem per infantil i quina franja d’edat abastaDeterminar què volem assolir amb una programació adreçada als infantsDelimitar la separació entre les activitats culturals adreçades als nens i als adultsRemarcar el paper significatiu de les activitats familiarsEsbossar el mapa de les activitats culturals infantils en el context de les comarques barceloninesSubratllar la necessitat de les programacions culturals de qualitat adreçades als infantsContingutsProgramar per nens: quines especificitats hem de contemplar?Les programacions culturals adreçades als infantsLa primera creació de públics culturalsEls nens i la cultura: quina és la situació actual?Les activitats culturals per a nens en el context municipalTot fugint dels tòpics: noves possibilitats de programacióDissenyant programacions atractives per als infants nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-05-14 02:52
Estadístiques 2024
Agenda corporativa

Mitjana 2024: 10,36 consultes/dia

Sabies que...?

...pots recuperar la informació dels museus en format RDF?

Actualment la API ofereix el retorn de les dades en format JSON per defecte, però se'n poden especificar d'altres com ara XML, CSV i RDF.

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/museus/format/rdf-xml