ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba408613317 Assistència a la inauguració de Brain Film Fest de la Fundació Pasqual Maragall 2024-03-13 19:00:00 2024-03-12 21:00:00 41.3839217,2.1673238 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Espinosa de Castro, Marina; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; espinosa_de_castro_marina; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Filo Cañete Carrillo, diputada delegada de Cures i Cicle de Vida de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'> Diverses autoritats</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-22 10:22
agendadiba408895659 Assistència a la sessió d'espais d’innovació en la prestació dels serveis socials d’atenció domiciliària 2024 2024-03-19 09:00:00 2024-03-19 12:00:00 41.3839217,2.1673238 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Jornada; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; jornada; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'> </p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406708288 Jornada 'Interculturalitat, cohesió social i llengua' 2024-04-09 10:00:00 2024-04-09 15:00:00 Aquesta jornada vol incidir en el concepte renovat d’interculturalitat, analitzant-ne els propòsits, el recorregut històric i les conseqüències que té des del punt de vista cultural, polític i jurídic. La interculturalitat té del tot a veure amb la cohesió social, ja que una societat que no tingui en compte les cultures que acull no podrà estar unida i vinculada de cap manera. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/jornada-interculturalitat-cohesio-social-i-llengua- 41.3842155,2.1663970 https://www.diba.cat/web/cerc/-/jornada-interculturalitat-cohesi%C3%B3-social-i-llengua 1 Des de la complexitat i el conflicte es pot avançar cap a models de cultura compartida que tingui com a centre la llengua catalana, tan amenaçada en els últims temps per raons ben diverses.La pregunta immediata que vol contribuir a respondre aquesta jornada és què poden fer els nostres municipis perquè la interculturalitat i la cohesió social es vehiculin a través del català, la seva defensa, preservació i ús social. Cal tenir en compte, a més, que el català és una llengua minoritzada en els seus propis territoris, i això atorga un nou factor de dificultat a les polítiques interculturals. Al capdavall, estem parlant de com gestionar la complexitat que ens ofereix la mateixa diversitat de persones, llengües, cultures i maneres d’entendre el món que existeixen en el nostre país.Aquesta jornada vol ser un punt de confluència per debatre i analitzar aquestes qüestions candents. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba408994710 Jornada 'Interculturalitat, cohesió social i llengua' 2024-04-09 10:00:00 2024-04-09 15:00:00 Aquesta jornada vol incidir en el concepte renovat d’interculturalitat, analitzant-ne els propòsits, el recorregut històric i les conseqüències que té des del punt de vista cultural, polític i jurídic. La interculturalitat té del tot a veure amb la cohesió social, ja que una societat que no tingui en compte les cultures que acull no podrà estar unida i vinculada de cap manera. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/-interculturalitat-cohesio-social-i-llengua- 41.3842192,2.1663832 https://www.diba.cat/web/cerc/-/jornada-interculturalitat-cohesi%C3%B3-social-i-llengua#lloc 1 Des de la complexitat i el conflicte es pot avançar cap a models de cultura compartida que tingui com a centre la llengua catalana, tan amenaçada en els últims temps per raons ben diverses.La pregunta immediata que vol contribuir a respondre aquesta jornada és què poden fer els nostres municipis perquè la interculturalitat i la cohesió social es vehiculin a través del català, la seva defensa, preservació i ús social. Cal tenir en compte, a més, que el català és una llengua minoritzada en els seus propis territoris, i això atorga un nou factor de dificultat a les polítiques interculturals. Al capdavall, estem parlant de com gestionar la complexitat que ens ofereix la mateixa diversitat de persones, llengües, cultures i maneres d’entendre el món que existeixen en el nostre país.Aquesta jornada vol ser un punt de confluència per debatre i analitzar aquestes qüestions candents.Continguts- Anàlisi dels conceptes d’interculturalitat i de cohesió social- Sociolingüística del català. Situació nacional i anàlisi d’alguns municipis- Llengua minoritària o llengua minoritzada. Diferències i controvèrsies- Situació de la llengua catalana en el terreny de la interculturalitat- Com podem treballar la cohesió social des de la nostra realitat municipal?- Exemples i bones pràctiques en el terreny de la diversitat- La implicació de la població i dels col·lectius en la cohesió social. Àmbits, vies i possibilitats d’actuació- El català com a vehicle social de comunicació nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-26 22:12
agendadiba408282030 Jornada sobre iniciatives locals de pau i cooperació descentralitzada 2024-03-12 09:00:00 2024-03-12 13:45:00 Presentació del nou estudi de l'Observatori de Cooperació Descentralitzada amb orientacions per a l'enfortiment de les polítiques locals de pau. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/jornada-sobre-iniciatives-locals-de-pau-i-cooperacio-descentralitzada 41.3842247,2.1663753 https://www.observ-ocd.org/ 1 Des de l'Observatori de Cooperació Descentralitzada UE-Amèrica Llatina de la Diputació de Barcelona, s'ha elaborat un estudi per conèixer l'estat de la qüestió de la cooperació descentralitzada i les iniciatives de pau per veure'n les potencialitats, les possibles mancances i avançar en la reflexió i propostes per reforçar les agendes de pau en el sí de les polítiques de cooperació descentralitzada. El nou estudi de l'Observatori 'Guia per a les agendes locals de pau i cooperació descentralitzada. Orientacions per a l'enfortiment de les polítiques locals de pau' ha estat elaborat pel Centre de Recerca Gernika Gogoratuz. La publicació ha anat a càrrec de Jokin Alberti i Tica Font, i ha comptat amb el suport de Maria Oianguren i Liliana Zambrano-Quintero, i la col·laboració de l'Institut Català per la Pau (ICIP). nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba406648240 La fase operativa dels plans estratègics de cultura: implementació, seguiment i avaluació 2024-05-07 09:30:00 2024-05-07 13:30:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/la-fase-operativa-dels-plans-estrategics-de-cultura-implementacio-seguiment-i-avaluacio-1 41.3842358,2.1638979 1 Els plans estratègics, denominats pel CERC com a Pla d’Acció Cultural (PAC), són una eina bàsica per planificar les polítiques culturals a mig i llarg termini, a través d’un procés d’anàlisi, reflexió i debat que aspira a millorar la gestió i la implicació dels agents de l’ecosistema cultural, tot articulant el desplegament les accions culturals de manera consensuada.En els últims 20 anys s’han impulsat molts processos de planificació estratègica cultural als municipis de la província de Barcelona amb el suport del CERC, però un cop elaborats i aprovats, els ens locals sovint es troben amb dificultats per implementar les accions que se’n deriven, vinculades a les línies i objectius estratègics inclosos als plans. Com ho hem de fer per passar a la fase operativa amb garanties que allò que s’ha aprovat al Pla pugui aplicar-se? Quins factors hem de tenir en compte per tal que aquest procés pugui realitzar-se amb la màxima implicació de tots els agents que van participar al Pla Estratègic i amb el lideratge de les institucions? Com podem definir els recursos disponibles i fer un seguiment idoni de l’execució del Pla Estratègic? Quins òrgans seran els encarregats de fer aquest seguiment, quines funcions tindran i per qui estaran formats? Quines eines tenim per poder avaluar la implementació de les accions amb la màxima fidelitat a la realitat?El curs vol donar resposta a aquests interrogants a partir de l’exposició de models d’implementació que ja s’han aplicat en l’àmbit de la planificació estratègica territorial, ja sigui en l’àmbit cultural o en altres sectors. A més, comptarà amb l'exposició de dos casos aplicats en diferents territoris, a partir del qual s'obrirà un espai de debat per poder compartir dubtes i punts de vista entre els alumnes.Recomanem que les persones assistents al curs hagin participat en un procés de planificació estratègica cultural en el seu municipi PROGRAMA 7 de maig 10:00 - 10:25 h: Experiències de desenvolupament i implementació de PAC (Eugènia Argimon)10:25 - 11’15 h: Principals característiques del procés d’implementació d’un PAC (Guillem Miralles i Xavier Gómez)11:15 - 11:45 h: Pausa11:45 - 13:30 h: Casos pràctics: Cabrera de Mar i Consell Comarcal del Moianès (Laura Martínez de l'ajuntament de Cabrera de Mar, Anna Gabriel del Consell comarcal del Moianès; moderació a càrrec de Guillem Miralles)13:30 - 14:00 h: Punts clau de la sessió i conclusions (Eugènia Argimon i Xavier Gómez) DOCENTS Eugènia Argimon MazaLlicenciada en Història de l’Art (UB) i Postgrau en Polítiques Culturals Europees i Relacions Culturals Internacionals (UPF). Tècnica de cultura del Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC) vinculada al programa d’assessoraments als municipis amb el suport als ajuntaments de la definició i l’aplicació de polítiques i projectes culturals. En aquest sentit, a banda de fer el seguiment en l’elaboració i redacció de plans i projectes estratègics i documents i informes de caire més operatiu, ha participat, acompanyament i donant suport als ajuntaments, en els processos de desplegament dels plans d’acció cultural. Xavier Gómez SerranoLlicenciat en Sociologia (UAB) i màster en Gestió d’Institucions i Empreses Culturals (IL3-UB). Des de la sociologia s’ha acostat als àmbits de l’educació, de la comunicació i a la gestió cultural, amb experiències en l’àmbit públic, privat i associatiu. Ha estat tècnic a l’Ajuntament de Rubí (2014-2022), amb responsabilitats en diversos projectes de promoció cultural i de projecció de la ciutat, des de la gestió d’equipaments, la coordinació del programa de festes populars i el disseny i producció de cicles d’arts en viu i esdeveniments d’identitat i marca de ciutat. Actualment forma part de l’equip del Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC) de l’Àrea de Cultura de la Diputació de Barcelona, vinculat al programa d’estudis i recerca, al d’assessoraments en matèria de polítiques i projectes culturals, i al projecte de Cercles de Comparació Intermunicipal (CCI) de Serveis Culturals. Guillem Miralles PuigLlicenciat en Ciències Econòmiques (UPF) i amb postgraus en Sistemes d’informació (IDEC-UPF) i Periodisme digital (UOC). Forma part de l’equip del Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC) i realitza projectes en el marc del programa d’Estudis i recerca, amb el desenvolupament d’eines i recursos per a la gestió cultural i la mesura de l’acció cultural, i també del programa d’Assessoraments, on participa donant suport a actuacions de caràcter estratègic als municipis. Ha treballat en diferents projectes de la Diputació de Barcelona, impulsant i coordinant el suport als ens locals en l’àmbit de la planificació estratègica i operativa, i el seguiment i avaluació de les actuacions amb indicadors. És coeditor del portal literari digital Paper de vidre des d’on organitza diferents actes en ateneus i llibreries. Laura Martínez Rubio nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-26 14:32
agendadiba401498068 Espai escena. La gestió de públics 2024-03-13 09:30:00 2024-03-13 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/espai-escena Pati Manning (c. Montalegre, 7 - 08001 Barcelona) Pati Manning (c. Montalegre, 7 - 08001 Barcelona) 41.3842358,2.1638979 1 Us presentem espai escena, un espai de trobada, coneixement, reflexió i debat per als tècnics dels espais escènics municipals. De la mà d’un expert, en cada sessió s’abordarà una temàtica concreta, es presentaran bones pràctiques i hi haurà un espai de debat i diàleg amb la intervenció dels assistents.La primera edició d’espai escena estarà conduïda per Pepe Zapata i parlarem sobre la gestió dels públics: com prioritzar la relació amb els públics i les comunitats dels espais escènics i com implementar, amb criteris estratègics, eines i tècniques per optimitzar la gestió dels públics. Destinataris Tècnics dels espais escènics municipals. Preferentment espais escènics municipals adherits al Circuit. Programa09:30-11:00 Píndola formativa “Com gestionar públics i comunitats per als nostres projectes, com generar nous públics i fidelitzar els existents”11:00-11:30 Pausa11:30-13:30 Sessió de reflexió i debat “Com optimitzar la nostra relació amb els públics i entorns generadors de comunitats per als nostres espais escènics”Inclou la presentació de bones pràctiques a càrrec de Tracy Sirés (Teatre Auditori de Granollers) i Olga Vinyals (Teatre Auditori de Cardedeu).Conducció: Pepe Zapata13:30-14:00 Dubtes, respostes, idees clau i conclusions finals. DOCENTPepe ZapataExpert en públics de la cultura. Actualment és Director de relacions corporatives del grup Focus i Comissari del Congrés Internacional d’Espectadors de Teatre, que celebrarà la seva II edició del 18 al 20 de novembre d’enguany. Ha estat Director del TRESC, la Comunitat de Cultura i ha ocupat càrrecs de direcció de comunicació, màrqueting i públics en diverses institucions culturals com Grup Focus, Mercat de les Flors, Fundació Alícia i Universitat Pompeu Fabra. Ha estat soci-consultor de TekneCultura, una consultora especialitzada en anàlisi de dades de públics de la cultura. És professor associat de la Universitat de Barcelona de l'assignatura 'Les Arts Escèniques'. Va iniciar la seva trajectòria professional a l'administració pública municipal, concretament a l'Ajuntament del Prat de Llobregat, com a tècnic comercial. També és actor professional, representant actualment l’espectacle “L’enterrador”, de gira per tot l’estat. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba401124588 Disseny de projectes culturals per a la transformació social 2024-02-27 09:30:00 2024-02-27 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/disseny-de-projectes-culturals-per-a-la-transformaci%C3%B3-social Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) 41.3842358,2.1638979 1 Presencial (CERC) Tots tenim molt present que s’han de crear projectes culturals consistents i ben elaborats. Però no sempre tenim en compte que aquests projectes han d’estar adreçats a bastir una veritable transformació social, capaç de mobilitzar agents culturals, institucions i ciutadans en una acció que tingui en compte la comunitat i que treballi al seu servei. La cultura ha de jugar un paper de mobilització i de transformació de la societat, accentuant el seu caràcter de revulsiu. En aquest paper és del tot oportú parlar de drets culturals, d’igualtat, d’equitat i d’accessibilitat a la cultura. I d’altra banda hem de pensar també en la relació indestriable i necessària que s’estableix entre la cultura i l’educació. A partir d’aquests preliminars el curs s’endinsarà en el disseny de projectes culturals amb voluntat transformadora, tot mostrant casos d’èxit i bones pràctiques, sense obviar els fracassos que s’han produït també en el camí. Alhora s’abordarà l’avaluació dels processos i l’impacte a les nostres realitats, tot mostrant exemples d’implementació als municipis de referència. ObjectiusExposar la importància de construir projectes culturals que tinguin com a objectiu la transformació socialEstablir els vincles entre la cultura i l’educació en les polítiques culturals, i en els projectes en particularSubratllar el caràcter clau de la ciutadania en la planificació culturalDetallar com es crea un projecte amb vocació socialMostrar bones pràctiques i exemples de projectes socials i culturals arrelats als municipisContingutsCrear projectes culturals: finalitats i objectius que s’han de tenir en compteLa cultura i l’educació com a eixos de transformació socialTreballant amb la comunitat i els agents: un concepte clauProjectes i bones pràctiques en la confluència de la cultura i la transforació socialQuè cal tenir en compte per fer un projecte que incideixi en la nostra realitat i sigui capaç de transformar-la?Avaluant els nostres èxits i fracassos PROGRAMA DOCENT Helena MinuesaLlicenciada en Humanitats i màster en Gestió del patrimoni cultural, treballa actualment com a tècnica de cultura al Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC). Ha liderat durant més de 14 anys el servei pedagògic dels Museus de Sant Cugat, especialitzant-se en el disseny de propostes que parteixen de l’equitat i la inclusió com a condició sine qua non de la pràctica cultural. D’entre elles, destaquen projectes artístics per vèncer l’estigma de la discapacitat, combatre la soledat de persones que han patit violència o capgirar l’estat establert dels relats més conservadors de la cultura.Ha impartit formació a mida sobre mediació patrimonial i acció cultural en diverses institucions, entre les quals destaquen l'Escola EFA (Associació d'empreses del Lleure, l'Educació i la Cultura) o el Memorial Democràtic de la Generalitat de Catalunya, entre d'altres. Aposta clarament per una mirada de la cultura el més àmplia possible, entenent-la com a activadora, generadora i còmplice de la pau social. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba408861871 Disseny de projectes culturals per a la transformació social (2a edició) 2024-05-27 09:30:00 2024-05-27 13:30:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/disseny-de-projectes-culturals-per-a-la-transformacio-social-2a-edicio- 41.3842358,2.1638979 1 Tots tenim molt present que s’han de crear projectes culturals consistents i ben elaborats. Però no sempre tenim en compte que aquests projectes han d’estar adreçats a bastir una veritable transformació social, capaç de mobilitzar agents culturals, institucions i ciutadans en una acció que tingui en compte la comunitat i que treballi al seu servei. La cultura ha de jugar un paper de mobilització i de transformació de la societat, accentuant el seu caràcter de revulsiu. En aquest paper és del tot oportú parlar de drets culturals, d’igualtat, d’equitat i d’accessibilitat a la cultura. I d’altra banda hem de pensar també en la relació indestriable i necessària que s’estableix entre la cultura i l’educació. A partir d’aquests preliminars el curs s’endinsarà en el disseny de projectes culturals amb voluntat transformadora, tot mostrant casos d’èxit i bones pràctiques, sense obviar els fracassos que s’han produït també en el camí. Alhora s’abordarà l’avaluació dels processos i l’impacte a les nostres realitats, tot mostrant exemples d’implementació als municipis de referència. ObjectiusExposar la importància de construir projectes culturals que tinguin com a objectiu la transformació socialEstablir els vincles entre la cultura i l’educació en les polítiques culturals, i en els projectes en particularSubratllar el caràcter clau de la ciutadania en la planificació culturalDetallar com es crea un projecte amb vocació socialMostrar bones pràctiques i exemples de projectes socials i culturals arrelats als municipisContingutsCrear projectes culturals: finalitats i objectius que s’han de tenir en compteLa cultura i l’educació com a eixos de transformació socialTreballant amb la comunitat i els agents: un concepte clauProjectes i bones pràctiques en la confluència de la cultura i la transforació socialQuè cal tenir en compte per fer un projecte que incideixi en la nostra realitat i sigui capaç de transformar-la?Avaluant els nostres èxits i fracassos DOCENT Helena MinuesaLlicenciada en Humanitats i màster en Gestió del patrimoni cultural, treballa actualment com a tècnica de cultura al Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC). Ha liderat durant més de 14 anys el servei pedagògic dels Museus de Sant Cugat, especialitzant-se en el disseny de propostes que parteixen de l’equitat i la inclusió com a condició sine qua non de la pràctica cultural. D’entre elles, destaquen projectes artístics per vèncer l’estigma de la discapacitat, combatre la soledat de persones que han patit violència o capgirar l’estat establert dels relats més conservadors de la cultura.Ha impartit formació a mida sobre mediació patrimonial i acció cultural en diverses institucions, entre les quals destaquen l'Escola EFA (Associació d'empreses del Lleure, l'Educació i la Cultura) o el Memorial Democràtic de la Generalitat de Catalunya, entre d'altres. Aposta clarament per una mirada de la cultura el més àmplia possible, entenent-la com a activadora, generadora i còmplice de la pau social. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-21 21:52
agendadiba406208027 Primera sessió: Costos i finançament del SAD (places exhaurides) 2024-03-19 09:00:00 2024-03-19 14:30:00 https://www.diba.cat/web/benestar/-/primera-sessio-costos-i-financament-del-sad 41.3842590,2.1666060 1 Diputació diputacio L'Àrea de Sostenibilitat social, Cicle de vida i Comunitat us convida a participar en la primera sessió del 2024 dels Espais d'Innovació en la Prestació dels Serveis Socials d'Atenció Domiciliària, dimarts, dia 19 de març al Pati Mànning, carrer Montalegre 7 de Barcelona, de 9.00 h a 14.30 h.Els Espais d'Innovació en la Prestació dels Serveis Socials d'Atenció Domiciliària sorgeixen en el marc del projecte transformador 'Cap a un nou sistema públic de cures en la comunitat' impulsat per l'Àrea de Sostenibilitat social, Cicle de vida i Comunitat, amb l'objectiu de promoure la reflexió i la innovació en la gestió del Servei d'Ajuda a Domicili.En aquesta primera sessió, es tractarà el tema de l'anàlisi dels costos i el copagament del SAD. Es presentarà les eines metodològiques per l'anàlisi dels costos de prestació del SAD elaborades per encàrrec de la Diputació de Barcelona. Les eines permeten la personalització de l'anàlisi a la realitat de cada ens local. Un cop validades les eines, es posaran a disposició de tots els ens locals que les sol·licitin amb l'acompanyament tècnic necessari. Consulta el programa de la sessió.Respecte al copagament, d'una banda, es presentarà els resultats de l'estudi internacional realitzat en el marc del projecte transformador esmentat i publicat el 2023. Per altra banda, s'abordarà la qüestió del copagament del SAD en el marc de la LAPAD i finalment es comptarà amb una taula d'ens locals per debatre pros i contres del copagament a la llum dels indicadors i l'experiència acumulada.Esperem que aquests Espais siguin del vostre interès per ampliar el coneixement i construir col·lectivament propostes de millora de la qualitat de l'ocupació i del servei de SAD així com també per oferir un millor suport a la ciutadania en l'atenció a les necessitats de cura i socioeducatives al domicili. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba408587896 Seminari Setmana Europea Joventut: La participació democràtica juvenil 2024-04-18 09:00:00 2024-04-18 13:30:00 https://www.diba.cat/web/joventut/-/seminari-setmana-europea-joventut-la-participacio-democratica-juvenil 41.3843489,2.1663805 1 09:00 a 13:30 PROGRAMA8:30 - 9:00 h. Recepció i acreditacions9:00 h. Benvinguda inaugural: Javier Silva, diputat de Joventut de la Diputació de Barcelona09: 30 h . Ponència 'Reptes de la participació democràtica juvenil a Europa'. 10.30h Pausa cafè 11:00h Taula rodona “Bones praxis en participació democràtica a Europa”. Projecte Erasmus + “Youth Monitor -Local and Regional Public Policy Monitor for Youth”12:00h Taula rodona “Bones Pràctiques en la participació juvenil a nivell local”13:20h Cloenda INSCRIPCIONSPer fer la inscripció a la jornada, podeu fer-ho a través del següent enllaç! nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba401178855 Els joves com a agents culturals 2024-06-11 10:00:00 2024-06-11 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/els-joves-com-a-agents-culturals Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) 41.3843602,2.1662459 1 Els joves tenen un paper determinant en la cultura, com a impulsors i agents de primer ordre. La innovació, la creativitat i les noves idees són inherents als joves que busquen obrir-se un camí en l’intricat món de la cultura, ja sigui com a gestors culturals, com a agents i dinamitzadors que actuen de manera independent o bé com a creadors. Sovint, però, troben molts obstacles per poder exercir la seva tasca, ja sigui per poder mostrar la seva creativitat o bé treballar amb el teixit cultural i les institucions. Des del món cultural cal estar atent als moviments dels joves, atendre les seves necessitats i donar-los suport més enllà de les qüestions merament crematístiques. Treballar amb els joves significa creure en la idea dels agents culturals que proporcionen vitalitat, dinamisme i creativitat a la vida cultural dels nostres municipis. Aquest curs vol obrir vies i proporcionar recursos per tal que els municipis treballin amb els joves, així com mostrar bones pràctiques i establir un diàleg amb els assistents per intercanviar punts de vista i abordar, d’aquesta manera, les estratègies més eficients i obertes per tal de col·laborar de manera estreta amb els joves. Això vol dir que els tècnics, gestors i responsables culturals han de saber parar l’orella, sortir al carrer i estar a l’aguait del que succeeix en els carrers dels seus municipis. El següent pas ha de ser contactar amb els joves agents i establir-hi ponts de diàleg i de cooperació. Mostrar la creativitat existent és una tasca important, però encara ho és més impulsar la creativitat jove des de la mateixa base. ObjectiusIncidir en la importància dels agents culturals joves en la vida dels municipisDeterminar estratègies de detecció dels agents en el municipiImpulsar accions de diàleg i de cooperació amb els joves creadors i impulsors d’activitats culturalsEstablir una cultura del diàleg i de la col·laboració a l’hora de programar activitats culturalsImplementar vies de suport als joves creadors i a les persones que impulsen, coordinen i organitzen activitats culturals en el municipiTreballar conjuntament amb els agents per implicar el màxim nombre de persones joves del municipi en les activitats culturals que s’organitzinContingutsEls agents culturals joves. Qui són i com actuenCom podem conèixer els agents que actuen en el municipi?Sortir al carrer per conèixer els joves: una acció que dona resultatsEl diàleg i la cooperació amb els agents joves. Possibilitats i dificultatsQuè necessiten els joves per exercir la seva tasca cultural en el municipis? Diversitat de possibles suports: econòmics, organitzatius, de recursos físics, d’assessoramentEl repte de la implicació de la població jove en la vida cultural dels municipisEl factor institucional: potencialitats i hàndicaps a l’hora de treballar amb els joves PONENTS Mireia Gubianas nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba401124696 Espai claustre amb Esteve Plantada: La cultura com a prioritat: per què hem de situar la cultura al capdavant de tot? 2024-03-05 10:00:00 2024-03-05 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/espai-claustre-amb-esteve-plantada-la-cultura-com-a-prioritat-per-qu%C3%A8-hem-de-situar-la-cultura-al-capdavant-de-tot- Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) 41.3843602,2.1662459 1 Presencial (CERC) Que la cultura hauria de situar-se com una de les prioritats de qualsevol govern, juntament amb l’educació, és una asserció que ben pocs tècnics i tècniques culturals contradirien. Però any rere any el món de la cultura veu com els pressupostos són reduïts i en canvi les qüestions a atendre augmenten de manera exponencial. Lluny de la petjada que la Mancomunitat i la República atorgaren a la cultura, avui dia hem relegat el seu abast a xifres sovint irrisòries i incapaces d’actuar com a revulsiu. Aquest Espai Claustre està dissenyat per debatre la importància que ha de tenir la cultura en les nostres vides, de manera que passi a ser considerada com un dret essencial i com un conjunt de serveis de primer ordre per a la ciutadana. Això té a veure en primer lloc amb els pressupostos que s’hi destinen, però també amb les prioritats que cal cobrir i atendre amb aquests diners. Per capgirar la situació és essencial entendre d’on venim, quines polítiques culturals s’han seguit fins al moment i quines n’han estat les prioritats. Però sobretot hem de saber cap a on anem i sobretot quins objectius volem assolir per als nostres municipis i per al conjunt del país. ObjectiusPosar èmfasi en la necessitat de situar la cultura com a prioritat de les polítiques públiquesDetallar el procés històric de les polítiques culturals pel que fa a les prioritats d’inversióRemarcar perquè és important que la cultura sigui considerada un dels eixos bàsics de la societat i no pas un aspecte menorIncidir en la necessitat d’establir pressupostos racionals i equilibrats en el marc de la cultura, per tal d’atendre’n totes les necessitatsDebatre el paper dels drets culturals en el context actualContingutsLa cultura com a centre de les polítiques públiques. Com es pot revertir la situació actual?Les polítiques culturals i les seves prioritats al llarg dels últims decennisCriteris d’eficàcia i eficiència en els pressupostos públicsLa necessitat d’introduir la cultura en el centre dels discursos i les polítiques públiquesLa cultura en els nostres municipis: en quin punt som?Per un nou pacte cultural: objectius i estratègies DOCENT Esteve Plantada (Granollers, 1979) és poeta, periodista cultural, crític de cinema i professor del Màster de Periodisme Literari (UAB), on imparteix l’assignatura d’Assaig i Prosa d’idees, i professor de poesia a l’Escola Bloom. També ha estat docent a l’Escola d’Escriptura de l’Ateneu Barcelonès i al Laboratori de Lletres.Com a periodista literari, ha fet d’articulista, cronista, entrevistador i crític, especialitzat en llibres i cinema. Actualment, és crític cinematogràfic del setmanari El Temps, col·laborador a El Món a Rac1 i responsable de l’espai “Literatures” del programa Connecticat (La Xarxa TV). Ha estat cap de Cultura de NacióDigital (2014-2018), director de la revista The Barcelona Review (2007-2008), impulsor de paperllull, la revista digital de l’Institut Ramon Llull, i ha exercit la crítica a: El Punt Avui, Núvol, Barcelona Metròpolis o Caràcters. He estat editor i fundador d’Edicions Terrícola, membre organitzador del cicle Versos Lliures, i teclista d’Els Nens Eutròfics.Ha publicat diversos llibres de poesia, entre els quals: 'A l’ombra dels violins' (1997, Premi Amadeu Oller), 'Fosca Límit' (2015, premi a Millor poemari de l’any segons Llegir.cat), 'Big Bang Llàtzer' (2016, premi Pare Colom de poesia mediterrània) o 'Rastre quimera' (2022, premi Rosa Leveroni). www.esteveplantada.cat (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba401123659 L’organització d’activitats literàries des dels municipis 2024-02-12 10:00:00 2024-02-12 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/l-organitzaci%C3%B3-d-activitats-liter%C3%A0ries-des-dels-municipis Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) Pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona) 41.3843602,2.1662459 1 Presencial (CERC) Els ajuntaments estan realitzant un gran desplegament d’activitats relacionades amb la literatura, tot promovent presentacions, recitals i rutes, així com la reivindicació d’autors traspassats i la potenciació de la literatura més jove. Però crear activitats literàries implica aturar-se en una sèrie de qüestions que s’han de tenir en compte de manera ineludible, com ara dialogar amb els agents culturals del municipi, amb les llibreries, amb les biblioteques i amb els lectors i lectores del municipis, que poden estar associats o bé formar part de clubs de lectura. I també comporta parlar amb persones que poden actuar de prescriptors. A banda d’aquests elements també és necessària una informació constant i gairebé diària sobre el que s’està coent en el món literari. Més enllà del soroll de les xarxes cal un treball conjunt amb tots els agents esmentats anteriorment per cenyir-se a criteris de qualitat i de potenciació de la literatura i dels seus creadors. Dins de les activitats literàries els recitals poètics ocupen un lloc destacat i han proliferat per tot el territori, de vegades en forma de festivals que incloent també altres arts, principalment la música. Tot això ens ho explicaran Míriam Cano i Clara Saperes. ObjectiusIncidir en la importància de la lectura en la nostra societatDeterminar el paper de primer ordre dels agents culturals per tal de dinamitzar la lectura i la creació d’activitats literàries en els municipisDetallar els passos que cal tenir en compte a l’hora de crear activitats literàries i recitalsConcretar aspectes organitzatius de les activitats literàries, des del pressupost a les col·laboracions i detalls tècnicsAportar recursos per tal de fomentar la lectura entre la població, especialment entre els jovesContingutsLes activitats literàries i els recitalsQuè cal fer per programar activitats literàries?La col·laboració amb els agents del municipiEls festivals de literatura: com singularitzar-losEl suport a la creació literària des dels municipisFent que augmenti l’interès per la literatura: propostes i estratègies PROGRAMA DOCENTS Clara Saperas és fundadora i directora de Tramoia Produccions Culturals, una entitat de serveis culturals que treballa sobretot en l'àmbit de la literatura, el foment de la lectura i la divulgació del patrimoni literari contemporani. L'entitat compta amb una àmplia visió i experiència consolidada participant en esdeveniments i programes relacionats amb el fet literari arreu del territori català. A mode d'exemple, coordina i programa el cicle Poesia als Parcs, de la Diputació de Barcelona, des de 2015, però també ha treballat en esdeveniments de referència com el Festival Mot, la Mostra d'espectacles literaris, Litterarum o múltiples programacions vàries en el marc de biblioteques i altres equipaments. Tramoia estableix aliances i complicitats amb altres agents, investiga formats innovadors i vincula disciplines artístiques, llenguatges creatius i àrees de pensament, per tal d’arribar a públics diversos, millorar l’experiència i fidelitzar els habituals. Míriam Cano (Molins de Rei, 1982) és periodista i escriptora. Ha publicat tres poemaris: Buntsandstein (Viena, 2013), guanyador del premi Martí Dot 2012, Ancoratge (Terrícola, 2016) i Vermell de Rússia (Labreu, 2020) i el conte 'La Comuna de París' dins el volum conjunt Cremen Cels (LaBreu edicions, 2017) amb Martí Sales i Antònia Vicens. Ha traduït una selecció de poemes d'Emily Dickinson (Edicions Poncianes, 2017), Cartes a un Amic Alemany, d'Albert Camus ( Lleonard Muntaner Ed., 2019), Bluets, de Maggie Nelson (L'Altra 2021) i Una Onada, de John Ashbery (Lleonard Muntaner, 2022).Ha col·laborat en diversos mitjans culturals catalans com a articulista i periodista literària i és co-directora de l'Escola Bloom. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba404947882 Curs: La preservació digital als arxius municipals 2024-03-14 09:30:00 2024-03-14 14:00:00 Concepte de preservació digital. L’experiència en la preservació digital en diferents arxius municipals. https://www.diba.cat/web/opc/-/curs-la-preservaci%C3%B3-digital-als-arxius-municipals Plató del CERC. (Pati Manning- Carrer Montalegre, 7 - Barcelona). Plató del CERC. (Pati Manning- Carrer Montalegre, 7 - Barcelona). 41.3843852,2.1664127 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Jornades, congressos i seminaris; 2024; Formació de la Xarxa d'Arxius Municipals activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; jornades_congressos_i_seminaris; 2024; formacio_de_la_xarxa_darxius_municipals <p>Arxivers i arxiveres XAM.</p> Objectiu: Donar a conèixer l'estratègia de la preservació digital dels arxius municipals.Professors: Miquel Térmens, Gorka Cofiño, Teresa Cardellach, Francesc Giménez.Programa del Curs:9:30-10:30h.: La preservació digital als arxius: una aproximació.Miquel Térmens, Degà de la Facultat d'Informació i Mitjans Audiovisuals de la Universitat de Barcelona.10:30-11:00h.: Pausa.11:00-12:00 h.: La preservació digital a l’Arxiu Municipal de Barcelona.Gorka Cofiño, Responsable d'Arxiu i Gestió Documental de l’Arxiu Municipal de Barcelona.12:00-13:00h.: La preservació digital a l’Arxiu Municipal de Terrassa.Teresa Cardellach, arxivera en cap de l’Ajuntament de Terrassa.13:00-14:00 h.: La preservació digital a l’Arxiu Municipal de Sant Cugat del Vallès.Francesc Giménez, nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-25 12:12
agendadiba406641739 Competències clau per la feina. Gestió de l'estrès: treballar amb més lleugeresa 2024-04-30 09:30:00 2024-04-30 14:30:00 La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs per formar al personal tècnic de les entitats locals que permetrà adquirir algunes pautes per desenvolupar la gestió de l'estrès, una competència clau en la tasca i què, habitualment, se'n posa poc en joc. https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/compet%C3%A8ncies-clau-per-la-feina.-gesti%C3%B3-de-l-estr%C3%A8s-treballar-amb-m%C3%A9s-lleugeresa 41.3843891,2.1663698 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio Objectius específics:Conèixer el significat i tipus d'estrès.Saber quina és la resposta fisiològica davant de l'estrès.Identificar quins aspectes de la feina ens generen més estrès i quina és la reacció que acostumem a tenir davant d'una situació límit.Adquirir estratègies i tècniques pràctiques per gestionar l'estrès.ContingutsTé algun sentit l'estrès? Què ens el provoca?Vegem com detectem la bèstia i actuem davant d'ella.Es pot arribar a doblegar la bèstia? Explorem 30 vies i entrenem 7 pautes per viure una mica més en pau. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406629398 L'ocupabilitat per competències 2024-04-02 09:30:00 2024-06-10 14:30:00 La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs perquè el personal tècnic de la Xarxa de Serveis Locals d'Ocupació conegui el model d'orientació laboral d'Ocupabilitat per competències per garantir que les persones que s'atenen des dels SLO milloren l'ocupabilitat i desenvolupen el propi projecte professional. https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/l-ocupabilitat-per-compet%C3%A8ncies-3 41.3844129,2.1664943 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio ObjectiusConèixer el model d'orientació laboral d'Ocupabilitat per competències per garantir que les persones que s'atenen des dels SLO milloren l'ocupabilitat i desenvolupen el propi projecte professional.Conèixer l'estratègia per construir competència.Adquirir i entrenar les tècniques per identificar competències.Conèixer les bases per desenvolupar competències.Construir itineraris d'acord amb les necessitats de cada persona.Conèixer una tècnica de presentació de la candidatura i el sistema d'aplicació en processos d'orientació.ContigutsMARC TEÒRIC DEL MODEL I EL MODEL D'OCUPABILITAT.Conceptes de base: orientació, intermediació i ocupabilitat. Definició de Grups d'incidència i de perfils d'ocupació. Classificació i definició de competències. Diferències entre elements i evidències. Tipus d'evidències. Diccionaris de competències.IDENTIFICAR COMPETÈNCIES.L'estratègia global per treballar competències. Entrenament per a l'observació d'evidències. Tècniques d'identificació de competències. LA CANDIDATURA PER COMPETÈNCIES.La BIO i el CV per competències: parts i aspectes tècnics per al seu disseny.Elements a tenir en compte en la defensa d'una candidatura per competències.DESENVOLUPAR COMPETÈNCIES.Tècniques i coordenades per al desenvolupament de competències. Disseny del pla de millora competencial. La dinàmica grupal com a eina de desenvolupament competencial.LA VISIÓ GLOBAL DE L'ORIENTACIÓ PER COMPETÈNCIES.Els productes mínims del procés: Taula de factors que afavoreixen i dificulten l'ocupabilitat; Mapa de competències; Presentació de candidatura i Pla de millora. Els itineraris personalitzats.SPEED DATING VIRTUAL. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406639808 Competències clau per la feina. Adaptabilitat: una persona, un mapa mental, una percepció 2024-04-16 09:30:00 2024-04-16 14:30:00 La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest taller per tal que el personal tècnic de les entitats locals adquireixi algunes pautes per desenvolupar l'adaptabilitat, una competència clau en la tasca i què, habitualment, se'n posa poc en joc. https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/compet%C3%A8ncies-clau-per-la-feina.-adaptabilitat-una-persona-un-mapa-mental-una-percepci%C3%B3 41.3844133,2.1663483 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio Objectius específics:Descobrir que cada persona té la seva singular interpretació de la realitat (mapa mental propi).Comprendre el significat d'adaptabilitat per trencar creences errònies.Conèixer els beneficis que aporta la pràctica de la flexibilitat.Identificar, a través d'evidències, quins aspectes es tenen a favor i quins afecten aquesta capacitat.Adquirir pautes per ampliar l'adaptabilitat.ContingutsQuè veig jo, què veus tu?Flexibilitat: vulnerabilitat o fortalesa?Vegem amb quin marge de maniobra ens movem.Explorem i entrenem 7 camins per tenir més cintura. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406638016 Com treballar la motivació i la diferenciació del talent amb les persones usuàries de la Xarxa OTL 2024-04-10 09:30:00 2024-04-17 14:30:00 La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs per formar al personal tècnic de les entitats locals perquè coneguin una metodologia innovadora per acompanyar a les persones usuàries de les OTLs a descobrir els seus talents, fomentant la gestió emocional, l'autoestima, la motivació i el sentit del seu camí de vida segons el que poden aportar de valor al seu entorn, grup, societat, etc. https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/com-treballar-la-motivaci%C3%B3-i-la-diferenciaci%C3%B3-del-talent-amb-les-persones-usu%C3%A0ries-de-la-xarxa-otl 41.3844370,2.1664406 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio Objectius específicsTreballar com poder acompanyar en l'exploració de l'autoconeixement, el desenvolupament personal i la gestió emocional mitjançant eines per afrontar els reptes de forma constructiva i assertiva.Fomentar l'empatia i la comunicació efectiva per treballar la resolució de conflictes i millorar les relacions interpersonals i fomentar la cohesió de grup.Aprendre a com treballar la identificació dels valors per actuar en coherència i prendre decisions per a una vida més satisfactòria.Treballar el procés de descobriment de l'Ikigai, la raó de ser de les persones per a la seva motivació i satisfacció a la vida.Acompanyar les persones en la seva orientació professional i a construir el seu propòsit i proposta de valor que les fa úniques.ContingutsTallers vivencials individuals i grupals per aprendre a treballar:La connexió amb un mateix: la mirada interior.Els valors i la valoració de la diversitat.La confiança i l'autolideratge.L'autoconeixement i desenvolupament emocional. El talent i el foment de l'autoestima, l'orientació vocacional; Les decisions importants, el benestar interior; Promocionar el 'jo futur' i l'empoderament de la persona usuària i el seu propòsit de vida.La intel·ligència emocional: Aprendre, reconèixer i gestionar les emocions; Foment de l'empatia.Espai per a compartir casos pràctics i experiències. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406853632 Tècniques clau per a realitzar sessions d'orientació als SLO 2024-06-06 09:30:00 2024-06-27 14:30:00 La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs per formar al personal tècnic de les entitats locals que permetrà adquirir algunes tècniques clau inspirades en la PNL i el coaching aplicades a l'acompanyament en processos d'orientació laboral, des de la vivència. https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/t%C3%A8cniques-clau-per-a-realitzar-sessions-d-orientaci%C3%B3-als-slo-1 41.3844612,2.1664084 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio Objectius específics: Definir el significat d'orientar i d'acompanyar.Analitzar la relació que s'estableix entre la persona orientada i l'orientadora. Provar diferents tècniques. Aplicar allò après durant les sessions a casos breus.Continguts:L'essència d'orientar. Definir el significat d'orientar i d'acompanyar. Anàlisi de la relació que s'estableix entre la persona orientada i l'orientadora. Exposició de les coordenades clau per preparar la trobada d'orientació.Tastant les tècniques. Crear l'aliança. Nocions bàsiques de PNL. L'escolta present. Les preguntes maièutiques. L'aportació de qualitat: Informar, tècniques mirall o de reformulació i retroalimentació oportuna. Balanç decisional. Visual thinking (ara/demà, diagrama, línia temporal, enrere/endavant).Aplicació a casos. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba408641662 Reunió amb l'entitat DALEPH - Agenda Coordinadora Montserrat Nieto Méndez - Reunió 2024-03-18 11:00:00 2024-03-18 12:00:00 41.3864889,2.1735725 1 Àrea de Feminismes i Igualtat; Nieto Méndez, Montse; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Lledós Monsó, Elena; Reunió; Feminismes i Igualtat area_de_feminismes_i_igualtat; nieto_mendez_montse; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; lledos_monso_elena; reunio; feminismes_i_igualtat <ul> <li>Montserrat Nieto Mendez , Coordinadora de l’Àrea de Feminismes i Igualtat</li> <li>Elena LLedós Monsó, Gerenta de Serveis d’Igualtat i Ciutadania</li> <li>Oriol Valentí Bassa, Gerent Igualtat i ocupació</li> <li>Vanesa Mora Alcolea, Directora d’Igualtat i ocupació</li> <li>Montse Parramón, sòcia de l’àrea</li> </ul> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba409000547 Jornada 'Resistències, drets i lluites feministes arreu del món' 2024-04-09 09:30:00 2024-04-09 14:00:00 Aquesta jornada, realitzada en el marc de la campanya institucional del 8 de març, Dia Internacional de les Dones, vol vincular les agendes internacionals i locals des d'una perspectiva feminista internacional i alhora municipalista. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/jornada-resistencies-drets-i-lluites-feministes-arreu-del-mon- 41.3865099,2.1761411 https://www.diba.cat/web/politiques-igualtat/jornada-8m-2024 1 La jornada està adreçada a personal electe i tècnic d'ens locals, a professionals que treballen en l'àmbit del feminisme, el desenvolupament econòmic, les relacions internacionals i la cooperació.Inscripcions:Personal d'ajuntaments i DiputacióPersonal d'entitats i altres nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-26 22:12
agendadiba405969246 Jornades Innovació democràtica i participació al món local 2024-04-12 10:00:00 2024-04-12 14:00:00 Les Jornades Innovació democràtica i participació al món local, que tindran lloc l’11 i 12 d’abril a l’Espai Francesca Bonnemaison, volen ser un espai de trobada amb el territori per intercanviar idees i experiències entre tots aquells actors vinculats al món de la innovació democràtica i la participació. 41.3865103,2.1761991 https://www.diba.cat/web/jornades-innovacio-democratica-i-participacio-al-mon-local/inici 1 nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba405127044 XIX Jornada Anual del Cercle de Comparació Intermunicipal de Serveis Socials 2024-02-22 10:00:00 2024-02-22 14:00:00 https://www.diba.cat/web/benestar/-/xix-jornada-anual-del-cercle-de-comparacio-intermunicipal-de-serveis-socials Sala d'Actes de l'Espai Francesca Bonnemaison Carrer Sant Pere Més Baix 7, Barcelona Sala d'Actes de l'Espai Francesca Bonnemaison Carrer Sant Pere Més Baix 7, Barcelona 41.3865390,2.1763590 1 Diputació diputacio El proper 20 de febrer se celebra el Dia Mundial de la Justícia Social, un dia que ens recorda el compromís de la comunitat internacional per erradicar la pobresa i promoure l'ocupació plena i el treball decent, la igualtat entre els sexes i l'accés al benestar social i a la justícia social per a tothom.En el marc d'aquesta commemoració, la Diputació de Barcelona ha signat una moció on refermem la voluntat de treballar amb els municipis per tal d'assolir la cobertura de les necessitats bàsiques, la promoció social i l'accés a una vida digna per a tota la ciutadania de la província.També en el marc d'aquest dia, s'ha organitzat la jornada anual de Cloenda dels Cercles de Comparació Intermunicipal de Serveis Socials, que enguany, en la seva dinovena edició, comptarà amb la participació de persones expertes de l'àmbit acadèmic i professional.La Jornada tindrà lloc el 22 de febrer a la Sala d'Actes de l'Espai Francesca Bonnemaison (carrer Sant Pere Més Baix 7, Barcelona) de 9.30 h a 14.00 h. Compartirem un espai privilegiat pel coneixement i debat sobre la situació i reptes dels Serveis Socials, i comptarem amb la participació de persones expertes de l'àmbit acadèmic i professional.Et convidem a consultar el programa complert de la jornada i a fer la inscripció al següent enllaç. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406013104 XIX Jornada del Cercle de Comparació Intermunicipal dels Serveis de Socials 2024-02-22 10:00:00 2024-02-22 14:00:00 En aquesta edició es commemora el Dia Mundial de la Justícia Social, que se celebra cada 20 de febrer, posant en valor el paper dels serveis socials locals com a base del reforç de les polítiques socials que garanteixin l’avenç dels drets socials en diferents àmbits, des de la protecció social, a l’ocupació, els serveis socials, l’habitatge, la salut, les cures o l'educació. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/xix-jornada-del-cercle-de-comparacio-intermunicipal-dels-serveis-de-socials 41.3865614,2.1761824 https://www.diba.cat/web/benestar/-/xix-jornada-anual-del-cercle-de-comparaci%C3%B3-intermunicipal-de-serveis-socials 1 La jornada comptarà amb la participació de persones expertes de l'àmbit acadèmic i professional.Podeu consultar el programa complet de la jornada i fer la inscripció al següent enllaç. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba408699760 Reunió amb Àngels Nogué - Agenda Coordinadora Montserrat Nieto Méndez - Reunió 2024-03-11 11:00:00 2024-03-11 12:00:00 - Montse Nieto Méndez, Coordinadora de l'Àrea de Feminismes i Igualtat- Elena LLedós Monsó, gerenta de Serveis d'Igualtat i Ciutadania- Àngels Nogué, La Magrana 41.3865770,2.1736981 1 Àrea de Feminismes i Igualtat; Nieto Méndez, Montse; Alta direcció i gerents; Lledós Monsó, Elena; Reunió; Feminismes i Igualtat area_de_feminismes_i_igualtat; nieto_mendez_montse; alta_direccio_i_gerents; lledos_monso_elena; reunio; feminismes_i_igualtat nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba408700225 Reunió amb l'ICPS - Agenda Coordinadora Montse Nieto Méndez - Reunió 2024-02-23 12:00:00 2024-02-23 13:00:00 41.3865770,2.1736981 1 Àrea de Feminismes i Igualtat; Nieto Méndez, Montse; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Lledós Monsó, Elena; Reunió; Feminismes i Igualtat area_de_feminismes_i_igualtat; nieto_mendez_montse; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; lledos_monso_elena; reunio; feminismes_i_igualtat <p>- Montserrat Nieto Méndez, Coordinadora de l'Àrea de Feminismes i Igualtat</p> <p>- Elena LLedós Monsó, Gerenta de Serveis d'Igualtat i Ciutadania</p> <p>- Laia Franco Ortiz, Cap del Servei de Polítiques d'Igualtat</p> <p>- Jordi Plana i Arrassa, Gerent de l'ICPS</p> <p>- Maria Freixanet Mateo, Membre de la Comissió acadèmica de l'ICPS</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba408705151 Reunió amb ECGN MOON CONSULTORIA - Agenda Coordinadora Montse Nieto Méndez - Reunió 2024-01-24 13:00:00 2024-01-24 14:00:00 41.3865770,2.1736981 1 Àrea de Feminismes i Igualtat; Nieto Méndez, Montse; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Lledós Monsó, Elena; Reunió; Feminismes i Igualtat area_de_feminismes_i_igualtat; nieto_mendez_montse; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; lledos_monso_elena; reunio; feminismes_i_igualtat <ul> <li>Montse Nieto Mendez, coordinadora de l’Àrea de Feminismes i Igualtat</li> <li>Elena LLedós Monsó, gerenta de Serveis d’Igualtat i Ciutadania</li> <li>Laia Franco Ortiz, cap del Servei de Polítiques d’Igualtat</li> <li>Gemma Nogués (consultora MOON)</li> <li>Elvira Comino (consultora MOON)</li> </ul> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba408636829 Cinefòrum a l'Espai Francesca Bonnemaison 2024-03-21 17:00:00 2024-03-21 18:30:00 Dinamitzat per l’entitat experta en la conducció de debats audiovisuals, Drac Màgic, l'activitat consisteix en la projecció de tres curtmetratges, amb el posterior debat. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/cineforum-a-l-espai-francesca-bonnemaison 41.3865968,2.1762737 https://www.diba.cat/web/ri/-/cineforum-dones-que-transformen-a-l-espai-francesca-bonnemaison 1 Farrucas – Ian de la Rosa. Espanya, Estats Units, 2021. 18 minuts. VOSE (castellà i àrab, amb subtítols en castellà). Nominat al millor curtmetratge de ficció als Premis Goya 2022.Or vermell – Carme Gomila. Espanya, 2021. 12 minuts. VOSE (àrab i castellà).Con la esperanza de no olvidar – Hajar Boujtat. Espanya, 2020. 16 minuts. VOSE (àrab i amb subtítols en castellà).La sessió és gratuïta, però per poder assistir-hi cal inscripció prèvia omplint aquest formulari. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba407119540 Presentació del Pla Transversal de Gènere de l’Arxiu General de la Diputació de Barcelona 2024-03-19 10:00:00 2024-03-19 23:59:59 Presentació del projecte 'Pla Transversal de Gènere de l’Arxiu General de la Diputació de Barcelona', impulsat per la Secretaria General amb la col·laboració de l’Àrea de Feminismes i Igualtat de la Diputació de Barcelona. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/presentacio-pla-transversal-genere-arxiu-general-de-la-diputacio-de-barcelona 41.3866091,2.1762420 https://www.diba.cat/web/arxiu/-/acte-de-presentaci%C3%B3-del-projecte-pla-transversal-de-g%C3%A8nere-de-l-agdb 1 El Pla en el qual està treballant l’Oficina d’Arxiu i Gestió Documental pretén desenvolupar una estratègia integral orientada a vetllar per la igualtat de les persones tot introduint la perspectiva de gènere en la metodologia arxivística, les tècniques de tractament documental i les accions de difusió i de recercaL’acte comptarà amb el diàleg entre Remei Perpinyà Morera i Olimpia López Rodríguez, especialistes en arxius i gènere que formen part del grup de treball del Pla Transversal de l’Arxiu General, i que estarà moderat per Jordi Vilamala Salvans, cap de l'Oficina d'Arxiu i Gestió Documental. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba405969154 Jornades Innovació democràtica i participació al món local 2024-04-11 10:00:00 2024-04-11 19:00:00 Les Jornades Innovació democràtica i participació al món local, que tindran lloc l’11 i 12 d’abril a l’Espai Francesca Bonnemaison, volen ser un espai de trobada amb el territori per intercanviar idees i experiències entre tots aquells actors vinculats al món de la innovació democràtica i la participació. 41.3867903,2.1762730 https://www.diba.cat/web/jornades-innovacio-democratica-i-participacio-al-mon-local/inici 1 nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba406631959 Com aplicar la Intel·ligència Artificial en l’acompanyament i assessorament a persones emprenedores i empreses 2024-04-03 10:00:00 2024-04-17 14:00:00 La Gerència de serveis de Promoció Econòmica i Ocupació de la Diputació de Barcelona organitza aquest curs per dotar d'eines al personal directiu i responsables tècnics dels Centres Locals de Serveis a les Empreses perquè descobreixin les eines (software) de la IA generativa i Chat GPT-4 per aplicar a processos de generació de continguts: textos, imatges o vídeos. https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/com-aplicar-la-intel%C2%B7lig%C3%A8ncia-artificial-en-l-acompanyament-i-assessorament-a-persones-emprenedores-i-empreses 41.3875539,2.1489812 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio ObjectiusDescobrir les eines (software) de la IA generativa i Chat GPT-4 per aplicar a processos de generació de continguts: textos, imatges o vídeos.Augmentar l'eficiència i la productivitat mitjançant l'automatització de tasques.Optimitzar els processos d'atenció als emprenedors i empresaris.Adquirir les habilitats digitals de les eines de la IA generativa per poder transmetre aquests coneixements a les empreses o emprenedors.Facilitar l'anàlisi de dades.Facilitar la innovació i la creativitat amb l'ús de la IA generativa.Continguts1. Pas previ: tenir molt clar COM PREGUNTAR.2. Automatització de processos i IA generativa en màrqueting i vendes.Identificació i anàlisi del perfil de la competència: investigació de les empreses del sector.Veure la marca digital de l'empresa segons el que diu a les xarxes.Atenció al client i suport.3. Generació de continguts: redactar un guió per a un vídeo, texts per Linkedin, Twitter, etc.Innovació i desenvolupament de nous productes i serveis (Design Thinking amb IA generativa).Tendències de mercat i generació d'idees.Disseny i prototipatge de productes i serveis.Model de negoci.4. Integració de la IA generativa en la gestió dels projectes i l'estratègia d'un negoci.Gestió de projectes i optimització de recursos.Planificació de l'estratègia.Anàlisi de dades: presentació àgil d'informes de resultats, extracció de conclusions i presa de decisions. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406639275 Identificar i desenvolupar cadenes de valor de negocis en àmbits municipals. Canvi estratègic i talent 2024-04-12 09:00:00 2024-04-26 14:00:00 La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs per formar al personal tècnic de les entitats locals per identificar cadenes de valor dels negocis en un territori. https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/identificar-i-desenvolupar-cadenes-de-valor-de-negocis-en-%C3%A0mbits-municipals.-canvi-estrat%C3%A8gic-i-talent 41.3875651,2.1489295 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio ObjectiusIdentificar cadenes de valor dels negocis en un territori.Fer exercicis pràctics d'identificació aplicada al territori.Entendre els reptes d'aquestes cadenes i veure exemples de com treballar-ho.Conèixer el procés per passar dels reptes a les accions. ContingutsIdentificació de cadenes de valor de negocis en un territori.Conceptes i metodologia.Com fer el mapeig de les cadenes de negocis d'un territori. Exemples i casos pràctics.Reptes de les cadenes de valor de negocis.Eines per a identificar reptes de les empreses de la cadena de valor de negocis.Exemples de reptes de diferents cadenes de valor de negocis.Dels reptes a les actuacions potencials. Eines i procés per passar dels reptes a les accions.Exemples d'accions de diferents cadenes de valor de negocis. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba408726401 AG_Curs_mandat3 2024-04-23 09:30:00 2024-04-23 14:30:00 Com afecta a la planificació de la participació ciutadana les diferents etapes del mandat polític? Quines eines tenim per planificar la participació en funció del moment del cicle en què ens trobem? Aquesta formació vol facilitar eines per a la gestió estratègica de les polítiques de participació ciutadana. 41.3875733,2.1488900 http://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=18844 1 nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba408726173 AG_Curs_mandat2 2024-04-16 09:30:00 2024-04-16 14:30:00 Com afecta a la planificació de la participació ciutadana les diferents etapes del mandat polític? Quines eines tenim per planificar la participació en funció del moment del cicle en què ens trobem? Aquesta formació vol facilitar eines per a la gestió estratègica de les polítiques de participació ciutadana. 41.3875733,2.1488900 http://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=18844 1 nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba408726162 AG_Curs_mandat 2024-04-09 09:30:00 2024-04-09 14:30:00 Com afecta a la planificació de la participació ciutadana les diferents etapes del mandat polític? Quines eines tenim per planificar la participació en funció del moment del cicle en què ens trobem? Aquesta formació vol facilitar eines per a la gestió estratègica de les polítiques de participació ciutadana. 41.3875733,2.1488900 http://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=18844 1 nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
agendadiba406635050 Competències clau per la feina. Creativitat: superpoder o competència clau? 2024-04-09 09:30:00 2024-04-09 14:30:00 La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs per formar al personal tècnic de les entitats locals que permetrà adquirir algunes pautes per desenvolupar la creativitat, una competència clau en la tasca i que, habitualment, se'n posa poc en joc. https://www.diba.cat/web/economieslocals/-/compet%C3%A8ncies-clau-per-la-feina.-creativitat-superpoder-o-compet%C3%A8ncia-clau- 41.3875881,2.1488907 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ajuntaments; Economia i treball; Formació area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; ajuntaments; economia_i_treball; formacio Objectius específicsDescobrir que la creativitat és una competència que tenim i es desenvolupa.Conèixer la definició de creativitat.Identificar, a través d'evidències, quines fortaleses creatives es tenen i quins aspectes poden estar interferint el creixement de la competència.Adquirir coordenades pràctiques per estimular la creativitat.ContingutsLa creativitat és un superpoder reservat a unes poques persones?De què parlem quan parlem de creativitat?Vegem en quin estat de salut creativa estem.Explorem i entrenem 5 camins per tirar-se a la piscina. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba408617265 Reunió amb Tech Friendly 2024-03-12 00:00:00 2024-03-12 23:59:59 Reunió per continuar l'organització de la implementació de la Regeneració Urbana a la Diputació de Barcelona 41.3877153,2.1486937 1 Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Sanz Sánchez, Rosa; 11 - Ciutats i comunitats sostenibles; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Urbanisme i habitatge; Personal directiu professional; Reunió; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; sanz_sanchez_rosa; 11__ciutats_i_comunitats_sostenibles; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; urbanisme_i_habitatge; personal_directiu_professional; reunio; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana De 13:30 h a 14:30 h <p>Sra. Rosa Sanz Sánchez, Coordinadora de l'Àrea d'Urbanisme, Haitatge i Regeneració Urbana de la Diputació de Barcelona</p> <p>Sr. Ferran Barba Boada, Cap del Servei d'Urbanisme de la Diputació de Barcelona</p> <p>Sr. Sergio Serna, Director de Tech Friendly</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba408704297 Reunió amb el Cònsol General adjunt de la República Federal d'Alemanya - agenda director RI Antoni Montseny - reunió 2024-03-05 09:00:00 2024-03-05 10:00:00 41.3879068,2.1975107 1 Àrea de Presidència; Ajuntaments; Barcelonès; Relacions internacionals; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Presidència; Barcelona area_de_presidencia; ajuntaments; barcelones; relacions_internacionals; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; reunio; presidencia; barcelona <ul> <li>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</li> <li>Octavi de la Varga, tècnic assessor en Projectes Estratègics Internacionals</li> <li>Patrick Heinz, Cònsol General adjunt de la República Federal d'Alemanya</li> </ul> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba280881358 Introducció a l'habitatge, l'urbanisme, les activitats i la protecció civil. Formació per a nous càrrecs electes 2019-12-11 09:30:00 2019-12-13 14:00:00 Aquesta acció formativa pretén compartir i debatre entre tècnics i electes les orientacions bàsiques que haurien de regir les competències d'habitatge, urbanisme, activitats i protecció civil. I, a l'hora, presentar els instruments bàsics de suport i cooperació de què disposa la Diputáció al servei dels ens locals. https://www.diba.cat/web/hua/-/els-reptes-locals-de-l-habitatge-l-urbanisme-les-activitats-i-la-proteccio-civil-introduccio-i-debat-per-a-nous-electes 41.3879180,2.1493020 1 general general PresentacióL’acció urbanística local, el disseny, implementació i avaluació de polítiques d’habitatge, la gestió i control administratiu de les activitats o la planificació de la protecció civil són matèries de gran complexitat tècnica i jurídica i responen a diferents àmbits competencials dels ens locals.Els nous mandats municipals que tot just fa uns mesos han arrencat han d’assumir aquesta complexitat i estructurar una resposta efectiva i ajustada a una normativa sovint poc adaptada a l’enorme varietat territorial dels nostres municipis.Creiem doncs que és oportú posar a disposició de l’electe un marc d’orientació bàsica en el que es mostrin no només les obligacions i els límits, sinó també els potencials i les possibilitats d’acció que cada consistori pot aplicar en el seu àmbit territorial sobre les matèries que són pròpies de la Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats.ObjectiusFacilitar una aproximació introductòria a partir de la identificació dels reptes i oportunitats que es plantegen en el món local.Exposar el marc competencial i legal d’aplicació, així com els instruments disponibles per a cada una de les matèries esmentades.Presentar els recursos de suport que oferim als ens locals des del Servei d’Urbanisme, l’Oficina d’Habitatge i l’Oficina d’Activitats de la Gerència.DestinatarisCàrrecs electes dels governs locals (alcaldes, regidors, consellers, etc.) que desenvolupen la seva activitat pública en l’àmbit de l’urbanisme, l’habitatge, les activitats o la protecció civil, així com altres càrrecs que, tot i no exercir les seves responsabilitats en aquesta matèria, poden estar-hi interessats.Programa i inscripcionsLa jornada és gratuïta però, per raons organitzatives, cal formalitzar la inscripció fins al 5 de desembre de 2019 (inclòs) clicant aquest enllaç.Podeu consultar el programa clicant aquest enllaç.Guies on-line i material de suportUrbanismeHabitatgeActivitatsProtecció civil nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-22 10:22
agendadiba408379019 Sessió de treball en el marc del projecte 'Definició de continguts del Pla Estratègic Mercats Municipals' 2024-03-12 00:00:00 2024-03-12 23:59:59 41.3880549,2.1245060 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç i consum; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Jornada; Comerç, Consum i Salut Pública area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_i_consum; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; jornada; comerc_consum_i_salut_publica De 9.30h a 13.30h <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> <p>Xavier Torrent, responsable Mercats municipals de la GSC</p> <p>Antoni Velasco, representant de l'Ajt. de Gavà</p> <p style='margin-bottom:11px'>Juan José Pérez, representant Ajt. de Viladecans</p> <p style='margin-bottom:11px'>Rafael Gallardo, representant de l'Ajt. de L'Hospitalet de Llobregat</p> <p style='margin-bottom:11px'>Ignasi Omedes, representant de l'Ajt. de L'Hospitalet de Llobregat</p> <p style='margin-bottom:11px'>Cristina Muñiz, representant de l'Ajt.de Sabadell</p> <p style='margin-bottom:11px'>Jordi Pérez Cano, representant de l'Ajt. de Badalona</p> <p style='margin-bottom:11px'>Flors Bastus, representant de l'Ajt. d'Esplugues Llobregat</p> <p style='margin-bottom:11px'>Carme Costafreda, representant de l'Ajt. de Cornellà de Llobregat</p> <p style='margin-bottom:11px'>Jaume Bosch, representant de l'Ajt. de Sant Cugat del Vallès</p> <p style='margin-bottom:11px'>Natividad Vera, representant de l'Ajt. de Sant Cugat del Vallès</p> <p style='margin-bottom:11px'>Angels Ortega, representant de l'Ajt. de Terrassa</p> <p style='margin-bottom:11px'>Andreu Bocanegra, representant de l'Ajt. de Terrassa</p> <p style='margin-bottom:11px'>Jordi Espinosa, representant de l'Ajt.Sant Boi de Llobregat</p> <p style='margin-bottom:11px'>Miguel Pregonas, Expert</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sílvia Carmona, suport jurídic de la Gerència de Serveis de Comerç </p> <p style='margin-bottom:11px'>Sònia López, suport jurídic de la Gerència de Serveis de Comerç </p> <p style='margin-bottom:11px'>Encarna Peran, cap de l'Oficina de Suport Teixit Comercial Local</p> <p style='margin-bottom:11px'>Jöel Pintor, cap secció Analisi, Comunicació i Avaluació de la GSC</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba408698275 Reunió Fogars de Montclús - agenda Carlos García - reunió 2024-03-05 11:30:00 2024-03-05 12:30:00 41.3882300,2.1490500 1 Àrea d’Espais Naturals i Infraestructura Verda; García Oquillas, Carlos; Ajuntaments; Vallès Oriental; Territori i parcs naturals; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Palacio Pastor, María Ángeles; Reunió; Espais Naturals i Infraestructura Verda; Fogars de Montclús area_despais_naturals_i_infraestructura_verda; garcia_oquillas_carlos; ajuntaments; valles_oriental; territori_i_parcs_naturals; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; palacio_pastor_maria_angeles; reunio; espais_naturals_i_infraestructura_verda; fogars_de_montclus <p>Coordinador Àrea d’Espais Naturals i Infraestructura Verda, Carlos García.<br /> Gerent de la GSEN, M. Àngels Palacio.<br /> Alcalde de l’Ajuntament de Fogars de Montclús, Albert Rovira.</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba408695056 Reunió GENCAT - agenda Carlos García - reunió 2024-03-05 09:30:00 2024-03-05 10:30:00 Reunió per parlar sobre 'Dispositiu d'informadors a la Catalunya Central'. 41.3882300,2.1490500 1 Àrea d’Espais Naturals i Infraestructura Verda; García Oquillas, Carlos; Barcelonès; Territori i parcs naturals; Personal directiu professional; Reunió; Espais Naturals i Infraestructura Verda; Barcelona area_despais_naturals_i_infraestructura_verda; garcia_oquillas_carlos; barcelones; territori_i_parcs_naturals; personal_directiu_professional; reunio; espais_naturals_i_infraestructura_verda; barcelona <p>Coordinador Àrea d'Espais Naturals i Infraestructura Verda, Carlos García.<br /> Subdirectora general d'Informació i Foment de la Sostenibilitat del Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, Anna Estella.<br /> Cap de l'OTPMIFDA, Jaume Minguell.</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba407038522 Reunió amb representants de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú 2024-02-29 13:30:00 2024-02-29 14:30:00 41.3882300,2.1490500 1 Àrea d’Espais Naturals i Infraestructura Verda; García Oquillas, Carlos; Ajuntaments; Garraf; Territori i parcs naturals; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Palacio Pastor, María Ángeles; Reunió; Espais Naturals i Infraestructura Verda; Vilanova i la Geltrú area_despais_naturals_i_infraestructura_verda; garcia_oquillas_carlos; ajuntaments; garraf; territori_i_parcs_naturals; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; palacio_pastor_maria_angeles; reunio; espais_naturals_i_infraestructura_verda; vilanova_i_la_geltru <p>Coordinador Àrea d’Espais Naturals i Infraestructura Verda, Carlos García.<br /> Gerent GSEN, M. Àngels Palacio.<br /> Assessor, Esteve Terradas.<br /> <u>Ajuntament:</u><br /> 2a Tinenta d'Alcaldia i regidora de Participació Ciutadana; Plans d'Actuació als Barris; Habitatge i Rehabilitació; Emergència Climàtica i Espais Naturals, Iolanda Sánchez.<br /> Cap del Servei de Medi Ambient Ajuntament, Gemma Roset.</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba407035639 Presentació de l' 'Estudi per capacitat d'acollida de La Mola' 2024-02-01 17:00:00 2024-02-01 19:00:00 41.3882300,2.1490500 1 Àrea d’Espais Naturals i Infraestructura Verda; García Oquillas, Carlos; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Territori i parcs naturals; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Palacio Pastor, María Ángeles; Presentació; Espais Naturals i Infraestructura Verda area_despais_naturals_i_infraestructura_verda; garcia_oquillas_carlos; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; territori_i_parcs_naturals; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; palacio_pastor_maria_angeles; presentacio; espais_naturals_i_infraestructura_verda <p>Coordinador Àrea d'Espais Naturals i Infraestructura Verda, Carlos García.<br /> Gerent GSEN, M. Àngels Palacio.<br /> Assessor Àrea, Esteve Terradas.<br /> Cap del Servei de Gestió de Parcs Naturals, Joana Barber.<br /> Cap del Servei d’Anàlisi i Gestió Territorial, Inversions i Obres, Albert Abaurrea.<br /> Cap de l’Oficina Administrativa i Suport Jurídic, Cèlia Guillot.<br /> Cap de la Secció d'Ús Públic i Educació Ambiental, Josep Melero.<br /> Cap de la Unitat d’Ús Públic, Carlos E. Nogueira.<br /> Director del Parc de Sant Llorenç del Munt i l'Obac, Àngel Miño.<br /> Sotsdirectora de Recerca de la Universitat de Lleida, Estela Inés Farías.</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406713619 Reunió amb Fundació Edad&Vida 2024-02-21 13:00:00 2024-02-21 14:00:00 41.3884090,2.1771336 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Dr. Josep Ma Via, president del Comitè Científic del Congrés Internacional Dependència i Qualitat de Vida nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406644436 Seminario 'Reforma local, diferenciación y derechos históricos en Cataluña' 2024-02-09 11:30:00 2024-02-09 13:30:00 41.3887733,2.1210195 1 Mut i Bosque, Josep Ramon; Jornada mut_i_bosque_josep_ramon; jornada <p>Patró Fundación Democracia y Gobierno Local, Josep Ramon Mut i Bosque</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba408717723 Reunió XCN - agenda Carlos García - reunió 2024-03-19 12:00:00 2024-03-19 13:00:00 41.3888230,2.1490500 1 Àrea d’Espais Naturals i Infraestructura Verda; García Oquillas, Carlos; Barcelonès; Territori i parcs naturals; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Personal directiu professional; Palacio Pastor, María Ángeles; Reunió; Espais Naturals i Infraestructura Verda; Barcelona area_despais_naturals_i_infraestructura_verda; garcia_oquillas_carlos; barcelones; territori_i_parcs_naturals; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; personal_directiu_professional; palacio_pastor_maria_angeles; reunio; espais_naturals_i_infraestructura_verda; barcelona <p>Coordinador Àrea d'Espais Naturals i Infraestructura Verda, Carlos García.<br /> Gerent GSEN, M. Àngels Palacio.<br /> XCN, Sandra.</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba405568874 Ple ordinari de la Diputació de Barcelona del mes de febrer de 2024 2024-02-29 12:00:00 2024-02-29 23:59:59 La Diputació de Barcelona celebra el ple ordinari del mes de febrer de 2024. Començarà a les 12h i es podrà seguir en directe a través de www.diba.cat i des de Youtube. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/ple-ordinari-de-la-diputacio-de-barcelona-del-mes-de-febrer-de-2024 Paranimf de l'Escola Industrial (C/ Comte d'Urgell, 187) de Barcelona Paranimf de l'Escola Industrial (C/ Comte d'Urgell, 187) de Barcelona 41.3889350,2.1492948 1 https://www.diba.cat/documents/366552789/406637650/OrdreDelDiaPle_febrer2024.pdf/bcabe821-4d3c-3008-1457-bcc7707d4d88?t=1709033221347 Podeu consultar aquí l'ordre del dia. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-28 02:07
agendadiba406644658 Jornada: “Canvi climàtic i boscos a la XPN. Evidències. Experiències. Life eCOadapt50” 2024-03-14 09:00:00 2024-03-14 14:00:00 La jornada té per objectiu presentar les experiències més representatives realitzades als parcs de la Xarxa que tenen una relació directa amb l’impacte del canvi climàtic en els sistemes naturals, especialment els boscos (Canvi climàtic - Gestió forestal als parcs naturals). https://www.diba.cat/web/el-diari/-/jornada-canvi-clim%C3%A0tic-i-boscos-a-la-xpn.-evid%C3%A8ncies.-experi%C3%A8ncies.-life-ecoadapt50- 41.3889431,2.1492776 https://parcs.diba.cat/web/agenda/-/xpn-jornada-canvi-climatic-i-boscos-a-la-xarxa-de-parcs-de-la-diputacio-de-barcelona-evidencies-experiencies-life-ecoadapt50- 1 La jornada està adreçada a persones implicades en l’observació, conservació i gestió del territori (gestors, administracions, investigadors, estudiosos, etc.).El coneixement científic compartit i l’experiència en gestió directa dels espais naturals han de permetre continuar treballant per definir una estratègia per adaptar els boscos al canvi climàtic, acompanyant accions com el projecte europeu Life eCOadapt50 en diferents territoris catalans. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-03-20 13:42
Estadístiques 2024
Agenda corporativa

Mitjana 2024: 8,87 consultes/dia

Sabies que...?

...pots recuperar les cinc biblioteques públiques més properes al cim de la Mola?

La nostre API Rest et permet interrogar les dades per recuperar, filtrar i ordenar tot allò que et puguis imaginar.

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/biblioteques/geord-camp/localitzacio/geord-cord/41.641289,2.017917/pag-fi/5