ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba401498068 Espai escena. La gestió de públics 2024-03-13 09:30:00 2024-03-13 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/espai-escena Pati Manning (c. Montalegre, 7 - 08001 Barcelona) Pati Manning (c. Montalegre, 7 - 08001 Barcelona) 41.3842358,2.1638979 1 Us presentem espai escena, un espai de trobada, coneixement, reflexió i debat per als tècnics dels espais escènics municipals. De la mà d’un expert, en cada sessió s’abordarà una temàtica concreta, es presentaran bones pràctiques i hi haurà un espai de debat i diàleg amb la intervenció dels assistents.La primera edició d’espai escena estarà conduïda per Pepe Zapata i parlarem sobre la gestió dels públics: com prioritzar la relació amb els públics i les comunitats dels espais escènics i com implementar, amb criteris estratègics, eines i tècniques per optimitzar la gestió dels públics. Destinataris Tècnics dels espais escènics municipals. Preferentment espais escènics municipals adherits al Circuit. Programa09:30-11:00 Píndola formativa “Com gestionar públics i comunitats per als nostres projectes, com generar nous públics i fidelitzar els existents”11:00-11:30 Pausa11:30-13:30 Sessió de reflexió i debat “Com optimitzar la nostra relació amb els públics i entorns generadors de comunitats per als nostres espais escènics”Inclou la presentació de bones pràctiques a càrrec de Tracy Sirés (Teatre Auditori de Granollers) i Olga Vinyals (Teatre Auditori de Cardedeu).Conducció: Pepe Zapata13:30-14:00 Dubtes, respostes, idees clau i conclusions finals. DOCENTPepe ZapataExpert en públics de la cultura. Actualment és Director de relacions corporatives del grup Focus i Comissari del Congrés Internacional d’Espectadors de Teatre, que celebrarà la seva II edició del 18 al 20 de novembre d’enguany. Ha estat Director del TRESC, la Comunitat de Cultura i ha ocupat càrrecs de direcció de comunicació, màrqueting i públics en diverses institucions culturals com Grup Focus, Mercat de les Flors, Fundació Alícia i Universitat Pompeu Fabra. Ha estat soci-consultor de TekneCultura, una consultora especialitzada en anàlisi de dades de públics de la cultura. És professor associat de la Universitat de Barcelona de l'assignatura 'Les Arts Escèniques'. Va iniciar la seva trajectòria professional a l'administració pública municipal, concretament a l'Ajuntament del Prat de Llobregat, com a tècnic comercial. També és actor professional, representant actualment l’espectacle “L’enterrador”, de gira per tot l’estat. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba401630654 WSE Continental Cup Hoquei Patins 2023-10-01 11:00:00 2023-10-01 14:00:00 Final WSE Continental Cup Hoquei Patins 1 general; Àrea d’Esports i Activitat Física; Sambola Ferré, Teresa; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Osona; Grup d'interès; Personal directiu professional general; area_desports_i_activitat_fisica; sambola_ferre_teresa; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; osona; grup_dinteres; personal_directiu_professional <p>Verònica Ruiz Leiva, Alcaldessa Les Masies de Voltregà</p> <p>Teresa Sambola Ferré, Coordinadora d'Àrea d'Esports i Activitat Física</p> <p>Club Patí Voltregà</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-05-12 23:47
agendadiba402048843 Novetats de l'oferta de recursos de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat, inclosa al Catàleg de Serveis 2024 2024-01-11 10:00:00 2024-01-11 12:00:00 https://www.diba.cat/web/benestar/-/novetats-de-l-oferta-de-recursos-de-l-area-de-sostenibilitat-social-cicle-de-vida-i-comunitat-inclosa-al-cataleg-de-serveis-2024-1 41.3955350,2.1575980 1 Diputació diputacio Format On-line Us comuniquem que el proper 21 de desembre el ple de la Diputació de Barcelona té previst aprovar la convocatòria del Catàleg de Serveis 2024 del Pla de concertació Xarxa de Governs Locals 2024-2027. Amb caràcter general, es preveu l'obertura del període de sol·licituds el 28 de desembre de 2023 i la finalització el 8 de febrer de 2024.Per conèixer les novetats de l'oferta de recursos de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat, inclosa al Catàleg de Serveis 2024, us convoquem a una sessió informativa, en línia, el proper dijous 11 de gener de 2024 de 10:00 h a 12.00 h.Per inscriure-us a la sessió feu clic aquí. Us farem arribar l'enllaç de connexió uns dies abans de la sessió. Esperem que sigui del vostre interès. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-05-07 01:12
agendadiba403577839 Palau-Solità i Plegamans : exposició per a la prevenció del consum de drogues 'Controles'? 2024-04-11 00:00:00 2024-04-29 23:59:59 Exposició adreçada a adolescents, joves, adults, professionals i famílies. https://www.diba.cat/documents/130988559/381209780/Imatge+oficial+Controles.png/d6e18a6b-2758-8c9c-f283-8f4159c15f24?t=1671188366728 https://www.diba.cat/web/spott/-/palau-solita-i-plegamans-exposicio-per-a-la-prevencio-del-consum-de-drogues-controles-1 Format digital en un espai municipal. Espai Jove l'Escorxador. Passeig de la Carrerada, 57, 08184 Palau-solità i Plegamans, Barcelona. Web de l'Exposició 'Controles?' Format digital en un espai municipal. Espai Jove l'Escorxador. Passeig de la Carrerada, 57, 08184 Palau-solità i Plegamans, Barcelona. Web de l'Exposició 'Controles?' 41.5855500,2.1736976 1 Dilluns a divendres de 9:30h a 19:00h obert al públic. Vols una visita concertada? envia'ns un correu electrònic a spott@diba.cat. https://www.diba.cat/documents/130988559/407012969/2024_Triptic+Controles_exp+virtual_WEB.pdf/07ff4a21-ea07-082b-f915-ada326745674?t=1709555014200 L’exposició Controles? proporciona informació sobre les drogues i l’ús problemàtic de pantalles i treballa els factors de protecció per prevenir-ne el consum. Està adreçada a tres col·lectius: adolescents d’entre 12 i 15 anys, joves a partir dels 16 anys, famílies, professionals i adults que desitgin informació sobre la temàtica. Actualment l’exposició també disposa d'un format digital, consistent en un tour virtual 360º i la recreació dels panells en 3D.Segueix-nos a les xarxes socials nominatim/OK Agenda corporativa 2024-05-10 06:12
agendadiba404946132 V Espai Confluències 2024-05-22 09:30:00 2024-05-22 13:00:00 La cinquena edició de l’Espai Confluències aborda el tema de la Intel·ligència Artificial, atenent el context actual d'irrupció i generalització d'aquesta disciplina. En un debat tecnològic tan candent i de tal magnitud, el sector cultural no en pot quedar al marge. https://www.diba.cat/web/opc/-/v-espai-confluencies Presencial: Sala Teatre de l’espai Francesca Bonnemaison. Carrer de Sant Pere Més Baix, núm. 7, Barcelona. En línia: Plataforma Zoom. Enviament de l’enllaç uns dies abans, prèvia inscripció. Presencial: Sala Teatre de l’espai Francesca Bonnemaison. Carrer de Sant Pere Més Baix, núm. 7, Barcelona. En línia: Plataforma Zoom. Enviament de l’enllaç uns dies abans, prèvia inscripció. 41.3866901,2.1761367 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Jornades, congressos i seminaris; 2024; Formació; Formació de la Xarxa de Museus Locals activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; jornades_congressos_i_seminaris; 2024; formacio; formacio_de_la_xarxa_de_museus_locals 3h. Sessió híbrida: presencial + virtual. <p>Directors i personal tècnic dels museus de la XML. Personal tècnic de cultura</p> La IA té una part de recerca aplicada que és útil a qualsevol model científic en la gestió de dades i l’automatització de processos, per obtenir resultats i fer propostes. Ens inquieta la capacitat d’aprendre que té i, encara més, la de generar noves respostes que assenyalen perspectives desconegudes. Quines oportunitats i millores pot significar la IA per a les tasques que desenvolupem en el nostre dia a dia? Però també, quines amenaces o perills pot implicar? Com podem vetllar i garantir que sigui la nostra aliada i treure profit de les aplicacions?Així doncs, les Confluències d’enguany volen aportar un espai de reflexió i debat sobre la IA, el seu impacte social i ètic i sobre les implicacions que pot tenir per al sector cultural, museístic i patrimonial i, en definitiva, quin paper pot tenir per al progrés i benestar de la nostra societat i per a l’evolució de la humanitat.Tractarem aquestes qüestions amb Ramon López de Mántaras, Professor d’Investigació emèrit del CSIC a l’Institut d’Investigació en Intel·ligència Artificial (IIIA), del qual fou fundador i director, i Lluís Nacenta, escriptor, músic i investigador en l’espai de confluència de la música, l’art, la tecnologia i la ciència i comissari de l’exposició «Intel·ligència artificial» del CCCB. Conxa Rodà, codirectora del Congrés Internacional de Museus i Estratègies Digitals (CIMED), conduirà el diàleg i el debat amb els assistents. PROGRAMA09:30 h: Rebuda dels assistents10:00 h: Benvinguda institucional a càrrec de la Diputació de Barcelona10:10 h - 10:50 h: És realment intel·ligent la IA? | Ramon López de Mántaras10:50 h - 11:30h: Cultura artificial | Lluís Nacenta11:30 h - 12:00: Pausa-cafè12:00 h - 13:00 h: Taula rodona: diàleg-debat i torn obert de preguntes | modera: Conxa Rodà Descarrega't el programa complet Inscripció gratuïta (Fins el 15 de maig):A través del Gestforma (personal que treballa als ens locals de la província de Barcelona): Assistència presencial / Assistència en línia.Inscripcions per al públic general (sense accés al Gestforma): a través d'aquest enllaç. Servei de traducció simultània al castellà a través de la plataforma Zoom.Es lliurarà acreditació d’assistència a les persones que ho hagin sol·licitat en la inscripció. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-12 23:47
agendadiba404946783 Curs: La protecció legal del patrimoni cultural local 2024-09-25 00:00:00 2024-09-27 23:59:59 Curs per conèixer la informació bàsica sobre les diferents vies de protecció legal del patrimoni a salvaguardar. https://www.diba.cat/web/opc/-/curs-la-proteccio-legal-del-patrimoni-cultural-local online online 41.3955350,2.1575980 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Jornades, congressos i seminaris; 2024; Formació de la Xarxa de Museus Locals activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; jornades_congressos_i_seminaris; 2024; formacio_de_la_xarxa_de_museus_locals Videoformació de 2h, durant 2 dies. <p>Direcció i personal tècnic dels museus de la XML</p> Objectius del curs:Introduir-se en els tipus de protecció legal del patrimoni cultural a Catalunya, històrics i vigents.Conèixer les afectacions de la legislació a escala local pel que fa a competències, obligacions i deures de les administracions, propietaris i ciutadans envers el patrimoni protegit. Continguts:Situació actual de la protecció legal del patrimoni cultural a Catalunya.Tipus de béns susceptibles de declaració i protecció: moble, immoble, immaterial, documental, bibliogràfic i natural.Marc legal: evolució i situació actual.Categories de protecció. BCIN, BCIL, béns catalogats.Procediment de declaració per a BCIN, BCIL i altres béns.Règim aplicable als béns integrants del patrimoni cultural catalàAltres tipus de protecció de béns patrimonials. Altres catàlegs. Professora: María del Agua Cortés Elía, tècnica de patrimoni cultural de l’OPC nominatim/OK Agenda corporativa 2024-05-08 10:32
agendadiba404948131 Curs: Accés, reproducció i publicació de documents d’arxiu 2024-04-18 10:00:00 2024-04-18 14:00:00 https://www.diba.cat/web/opc/-/curs-acces-reproduccio-i-publicacio-de-documents-d-arxiu Plató del CERC Plató del CERC 41.3955350,2.1575980 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Jornades, congressos i seminaris; 2024; Formació de la Xarxa d'Arxius Municipals activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; jornades_congressos_i_seminaris; 2024; formacio_de_la_xarxa_darxius_municipals <p>Arxivers i arxiveres XAM</p> <p>Com ja sabeu un cop us hagueu inscrit serà necessària la validació del referent de formació del vostre Ajuntament per a què la inscripció sigui vàlida. Caldria que féssiu les inscripcions el més aviat possible amb els terminis indicats.</p> Objectiu del curs: Donar a conèixer les condicions d'accés, reproducció i publicació dels documents d'arxiu.Continguts: L'accés, la reproducció i la publicació dels documents d'arxiu segon la normativa.Exemples.El curs serà impartit per: Josep Matas (Assessoria Jurídica Legalment.net). nominatim/OK Agenda corporativa 2024-04-30 11:17
agendadiba404953071 Curs: Gestió documental i arxius municipals (1a. edició) 2024-05-07 10:00:00 2024-05-16 12:00:00 El curs pretén explicar el concepte i les eines de la gestió documental endegades des de l’arxiu municipal de cada ajuntament per tal que siguin conegudes i aplicades per tot el personal municipal. https://www.diba.cat/web/opc/-/curs-gestio-documental-i-arxius-municipals-1a-edicio-1 Formació online Formació online 41.3955350,2.1575980 1 Ajuntaments; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Jornades, congressos i seminaris; 2024; Formació de la Xarxa d'Arxius Municipals ajuntaments; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; jornades_congressos_i_seminaris; 2024; formacio_de_la_xarxa_darxius_municipals 7, 9, 14 i 16 de maig. <p>Personal administratiu dels ajuntaments.</p> <p>Recordeu que, un cop us hagueu inscrit serà necessària la validació del referent de formació del vostre Ajuntament per tal que la inscripció sigui acceptada. Després de confirmar la vostra inscripció, rebreu l’enllaç de connexió a la plataforma ZOOM per seguir les sessions del curs.</p> L’èxit d’un sistema de gestió documental és que els documents siguin accessibles tant per la gestió diària de l’administració municipal com per als interessats, investigadors i ciutadans en general.El curs és impartit pels arxivers de l’Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona: Joan Montblanc i Albert Rumbo.Programa de la jornada. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-12 23:47
agendadiba405127044 XIX Jornada Anual del Cercle de Comparació Intermunicipal de Serveis Socials 2024-02-22 10:00:00 2024-02-22 14:00:00 https://www.diba.cat/web/benestar/-/xix-jornada-anual-del-cercle-de-comparacio-intermunicipal-de-serveis-socials Sala d'Actes de l'Espai Francesca Bonnemaison Carrer Sant Pere Més Baix 7, Barcelona Sala d'Actes de l'Espai Francesca Bonnemaison Carrer Sant Pere Més Baix 7, Barcelona 41.3865390,2.1763590 1 Diputació diputacio El proper 20 de febrer se celebra el Dia Mundial de la Justícia Social, un dia que ens recorda el compromís de la comunitat internacional per erradicar la pobresa i promoure l'ocupació plena i el treball decent, la igualtat entre els sexes i l'accés al benestar social i a la justícia social per a tothom.En el marc d'aquesta commemoració, la Diputació de Barcelona ha signat una moció on refermem la voluntat de treballar amb els municipis per tal d'assolir la cobertura de les necessitats bàsiques, la promoció social i l'accés a una vida digna per a tota la ciutadania de la província.També en el marc d'aquest dia, s'ha organitzat la jornada anual de Cloenda dels Cercles de Comparació Intermunicipal de Serveis Socials, que enguany, en la seva dinovena edició, comptarà amb la participació de persones expertes de l'àmbit acadèmic i professional.La Jornada tindrà lloc el 22 de febrer a la Sala d'Actes de l'Espai Francesca Bonnemaison (carrer Sant Pere Més Baix 7, Barcelona) de 9.30 h a 14.00 h. Compartirem un espai privilegiat pel coneixement i debat sobre la situació i reptes dels Serveis Socials, i comptarem amb la participació de persones expertes de l'àmbit acadèmic i professional.Et convidem a consultar el programa complert de la jornada i a fer la inscripció al següent enllaç. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-05-06 04:37
agendadiba405264974 Internet, xarxes socials i tràmits en línia [L'Hospitalet de Llobregat] 2024-03-19 11:00:00 2024-03-19 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/internet.JPG/ca8e01a2-8766-c5c9-fe9b-beb4cde23660?t=1675077287164 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/internet-xarxes-socials-i-tramits-en-linia-l-hospitalet-de-llobregat-2 Casal Avis C/ plaça dels avis 12. Hospitalet de Llobregat Casal Avis C/ plaça dels avis 12. Hospitalet de Llobregat 41.3659630,2.1266570 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu teleassistencia@diba.catActivitat gratuïta, per a més informació consulta al teu ajuntament. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-05-10 06:12
agendadiba406111397 Reunió Cite Amic 2024-03-20 09:30:00 2024-03-20 10:30:00 Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona 41.4371224,2.1445578 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p>Sra. Marta Sole, cap de Servei de Convivència, Diversitat i Cicle de Vida</p> <p>Sr. Carles Bertran</p> <p>Sra. Mariana Isla</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:57
agendadiba406208027 Primera sessió: Costos i finançament del SAD (places exhaurides) 2024-03-19 09:00:00 2024-03-19 14:30:00 https://www.diba.cat/web/benestar/-/primera-sessio-costos-i-financament-del-sad Pati Mànning, carrer Montalegre 7 de Barcelona Pati Mànning, carrer Montalegre 7 de Barcelona 41.3842590,2.1666060 1 Diputació diputacio L'Àrea de Sostenibilitat social, Cicle de vida i Comunitat us convida a participar en la primera sessió del 2024 dels Espais d'Innovació en la Prestació dels Serveis Socials d'Atenció Domiciliària, dimarts, dia 19 de març al Pati Mànning, carrer Montalegre 7 de Barcelona, de 9.00 h a 14.30 h.Els Espais d'Innovació en la Prestació dels Serveis Socials d'Atenció Domiciliària sorgeixen en el marc del projecte transformador 'Cap a un nou sistema públic de cures en la comunitat' impulsat per l'Àrea de Sostenibilitat social, Cicle de vida i Comunitat, amb l'objectiu de promoure la reflexió i la innovació en la gestió del Servei d'Ajuda a Domicili.En aquesta primera sessió, es tractarà el tema de l'anàlisi dels costos i el copagament del SAD. Es presentarà les eines metodològiques per l'anàlisi dels costos de prestació del SAD elaborades per encàrrec de la Diputació de Barcelona. Les eines permeten la personalització de l'anàlisi a la realitat de cada ens local. Un cop validades les eines, es posaran a disposició de tots els ens locals que les sol·licitin amb l'acompanyament tècnic necessari. Consulta el programa de la sessió.Respecte al copagament, d'una banda, es presentarà els resultats de l'estudi internacional realitzat en el marc del projecte transformador esmentat i publicat el 2023. Per altra banda, s'abordarà la qüestió del copagament del SAD en el marc de la LAPAD i finalment es comptarà amb una taula d'ens locals per debatre pros i contres del copagament a la llum dels indicadors i l'experiència acumulada.Esperem que aquests Espais siguin del vostre interès per ampliar el coneixement i construir col·lectivament propostes de millora de la qualitat de l'ocupació i del servei de SAD així com també per oferir un millor suport a la ciutadania en l'atenció a les necessitats de cura i socioeducatives al domicili. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-08 10:32
agendadiba406245946 Sistemes de protecció passiva contra incendis (PPCI) dels edificis 2024-04-11 09:30:00 2024-04-25 13:30:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/sistemes-de-proteccio-passiva-contra-incendis-ppci-dels-edificis-1 Aula S7 planta -1 Edifici 25. Recinte de l’Escola Industrial. C/ Comte d’Urgell, 187. Barcelona Aula S7 planta -1 Edifici 25. Recinte de l’Escola Industrial. C/ Comte d’Urgell, 187. Barcelona 1 Dates: 11, 18 i 25 d’abril 2024 PresentacióLa Gerència d’Urbanisme, Habitatge i Activitats organitza, amb l’Associació Clúster de seguretat contra incendis de Catalunya aquest curs amb l’objectiu de formar als tècnics municipals sobre la necessitat d'exigir una correcta instal·lació, certificació i manteniment dels elements de protecció passiva que s'instal·lin en edificis.Així com donar a conèixer als tècnics municipals la Guia de manteniment i bones pràctiques dels sistemes de protecció passiva contra incendis, i la Instrucció tècnica SP-136 de Certificació de productes de PPCI.ContingutIntroducció a la protecció passiva contra incendisLa instrucció tècnica complementària SP 136Guies tècniques i altres documents de referènciaReacció al focEstructures portants: estructures metàl·liques, estructures de formigó, forjats mixtes de xapa col·laborant, estructures de fustaSistemes de sectorització I: parets i falsos sostres, franges tallafocs, conductes de ventilació i extracció de fums, segellats de penetracions i comportes tallafocs i reixetes.Sistemes de sectorització II: Portes tallafocDestinatarisTècnics d’activitats, enginyers, arquitectes i altre personal tècnic dels ens locals.InscripcionsEl període d'inscripció es tancarà un cop s'hagin assolit les places ofertades, o en tot cas, 10 dies abans de l'inici del curs. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat; les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds.Podeu fer efectives les vostres inscripcions al següent enllaç. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba406551973 Mantenir una ment activa [Santa Eugènia de Berga] 2024-03-15 10:30:00 2024-03-15 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/ment+activa+%281%29.jpg/17f2fc56-40d6-1fc9-19bc-d7f33b87d4b1?t=1675077278898 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/mantenir-una-ment-activa-santa-eugenia-de-berga- Centre de dia C/ Escoles s/n, Santa Eugènia de Berga Centre de dia C/ Escoles s/n, Santa Eugènia de Berga 41.9022400,2.2851190 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu teleassistencia@diba.catActivitat gratuïta, per a més informació consulta al teu ajuntament. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-30 11:17
agendadiba406552361 Mantenir una ment activa [Sant Quirze de Besora] 2024-03-19 11:00:00 2024-03-19 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/ment+activa+%281%29.jpg/17f2fc56-40d6-1fc9-19bc-d7f33b87d4b1?t=1675077278898 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/mantenir-una-ment-activa-sant-quirze-de-besora- Cooperativa , C/ Joan Baptista Espadaler, 1, Sant Quirze de Besora Cooperativa , C/ Joan Baptista Espadaler, 1, Sant Quirze de Besora 42.0997020,2.2218230 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu teleassistencia@diba.catActivitat gratuïta, per a més informació consulta al teu ajuntament. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-10 06:12
agendadiba406552601 Coneix el Servei Local de Teleassistència [Vilafranca del Penedès] 2024-03-19 10:30:00 2024-03-19 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/coneix+slt.JPG/5a7dcf3c-9a72-19af-3a54-9a05ad6424b9?t=1675077284755 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/coneix-el-servei-local-de-teleassistencia-vilafranca-4 CAP Alt Penedès. Plaça Penedès, 1 4a planta, Vilafranca del Penedès. CAP Alt Penedès. Plaça Penedès, 1 4a planta, Vilafranca del Penedès. 41.3445380,1.6996800 https://www.diba.cat/documents/130988625/373166414/GENERIC-CAT_LF.pdf/81accc8c-b8ca-c1fc-987e-e5af2e0cb362?t=1659000808648 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu teleassistencia@diba.catActivitat gratuïta, per a més informació consulta al teu ajuntament. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-10 06:12
agendadiba406631924 El cas de Centelles: planificació, rehabilitació i augment del parc d’habitatge assequible, en el marc del Cicle de visites: “Les polítiques d’habitatge dels municipis petits” 2024-03-22 10:15:00 2024-03-22 13:15:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/visita-el-cas-de-centelles-planificacio-rehabilitacio-i-augment-del-parc-d-habitatge-assequible-en-el-marc-del-cicle-de-visites-les-politiques-d-habitatge-dels-municipis-petits- Ajuntament de Centelles (Carrer Nou, 15-17. 08540 - Centelles) Ajuntament de Centelles (Carrer Nou, 15-17. 08540 - Centelles) 41.3955350,2.1575980 1 ANUL·LAT PresentacióDes de l’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona organitzem una nova visita d’estudi emmarcada en el Cicle de visites: “Les polítiques d’habitatge dels municipis petits”.L’objectiu d’aquest cicle de visites és el de donar a conèixer i posar en valor les polítiques públiques locals d’habitatge endegades a municipis de menys de 10.000 habitants de la demarcació de Barcelona, actuacions que hagin facilitat la provisió de solucions residencials assequibles al municipi o intervencions públiques en promoció o rehabilitació edificatòria residencial innovadores.En aquesta ocasió volem apropar-nos a Centelles, municipi que a partir de l’elaboració del seu Programa d’Actuació Municipal d’Habitatge (PAMH) està impulsant diverses iniciatives orientades a augmentar el parc públic assequible i a fomentar la rehabilitació i millora energètica del parc privat.Centelles, a la comarca d’Osona, té una població de 7.726 habitants. El parc immobiliari d’ús residencial el conformen 3.693 immobles, amb predomini de la tipologia unifamiliar i poc pes del mercat de lloguer, que només és el règim de tinença del 16% de la població. Preocupa l’increment del 40% en el preu de renda per lloguer d’habitatges registrat des de 2014 i la falta d’habitatge assequible / protegit (només hi ha dues promocions d’HPO al poble).Durant la visita coneixerem, de la mà dels responsables polítics i tècnics de l’ajuntament:El Programa d’Actuació Municipal d’Habitatge de Centelles.L’adquisició d’habitatges privats i la seva posterior rehabilitació per tal de dotar-se d’un parc públic d’habitatges assequibles i socials.L’impuls d’un programa local de rehabilitació a escala de barri aprofitant els recursos del Programa 1 d’Entorns Residencials de Rehabilitació Programada dels fons NextGenerationEU.L’estudi de detecció dels habitatges buits i la implementació de mesures per mobilitzar aquest parc vacant i incorporar-lo al mercat.DestinatarisL’activitat s’adreça principalment a càrrecs electes i personal tècnic de municipis petits i consells comarcals, així com a professionals interessats en conèixer experiències innovadores en matèria d’habitatge.InscripcionsLa formalització de la inscripció s’ha de fer complimentant i enviant el següent formulari. El termini d’inscripció finalitza el dia 18 de març. La inscripció és gratuïta. Aforament màxim de 25 persones.*** Clica AQUÍ per veure les principals actuacions en matèria d'habitatge endegades a Centelles. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-04-30 11:17
agendadiba406648240 La fase operativa dels plans estratègics de cultura: implementació, seguiment i avaluació 2024-05-07 09:30:00 2024-05-07 13:30:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/la-fase-operativa-dels-plans-estrategics-de-cultura-implementacio-seguiment-i-avaluacio-1 c. Montalegre, 7 (08001 - Barcelona) c. Montalegre, 7 (08001 - Barcelona) 41.3842358,2.1638979 1 Els plans estratègics, denominats pel CERC com a Pla d’Acció Cultural (PAC), són una eina bàsica per planificar les polítiques culturals a mig i llarg termini, a través d’un procés d’anàlisi, reflexió i debat que aspira a millorar la gestió i la implicació dels agents de l’ecosistema cultural, tot articulant el desplegament les accions culturals de manera consensuada.En els últims 20 anys s’han impulsat molts processos de planificació estratègica cultural als municipis de la província de Barcelona amb el suport del CERC, però un cop elaborats i aprovats, els ens locals sovint es troben amb dificultats per implementar les accions que se’n deriven, vinculades a les línies i objectius estratègics inclosos als plans. Com ho hem de fer per passar a la fase operativa amb garanties que allò que s’ha aprovat al Pla pugui aplicar-se? Quins factors hem de tenir en compte per tal que aquest procés pugui realitzar-se amb la màxima implicació de tots els agents que van participar al Pla Estratègic i amb el lideratge de les institucions? Com podem definir els recursos disponibles i fer un seguiment idoni de l’execució del Pla Estratègic? Quins òrgans seran els encarregats de fer aquest seguiment, quines funcions tindran i per qui estaran formats? Quines eines tenim per poder avaluar la implementació de les accions amb la màxima fidelitat a la realitat?El curs vol donar resposta a aquests interrogants a partir de l’exposició de models d’implementació que ja s’han aplicat en l’àmbit de la planificació estratègica territorial, ja sigui en l’àmbit cultural o en altres sectors. A més, comptarà amb l'exposició de dos casos aplicats en diferents territoris, a partir del qual s'obrirà un espai de debat per poder compartir dubtes i punts de vista entre els alumnes.Recomanem que les persones assistents al curs hagin participat en un procés de planificació estratègica cultural en el seu municipi PROGRAMA 7 de maig 10:00 - 10:25 h: Experiències de desenvolupament i implementació de PAC (Eugènia Argimon)10:25 - 11’15 h: Principals característiques del procés d’implementació d’un PAC (Guillem Miralles i Xavier Gómez)11:15 - 11:45 h: Pausa11:45 - 13:30 h: Casos pràctics: Cabrera de Mar i Consell Comarcal del Moianès (Laura Martínez de l'ajuntament de Cabrera de Mar, Anna Gabriel del Consell comarcal del Moianès; moderació a càrrec de Guillem Miralles)13:30 - 14:00 h: Punts clau de la sessió i conclusions (Eugènia Argimon i Xavier Gómez) DOCENTS Eugènia Argimon MazaLlicenciada en Història de l’Art (UB) i Postgrau en Polítiques Culturals Europees i Relacions Culturals Internacionals (UPF). Tècnica de cultura del Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC) vinculada al programa d’assessoraments als municipis amb el suport als ajuntaments de la definició i l’aplicació de polítiques i projectes culturals. En aquest sentit, a banda de fer el seguiment en l’elaboració i redacció de plans i projectes estratègics i documents i informes de caire més operatiu, ha participat, acompanyament i donant suport als ajuntaments, en els processos de desplegament dels plans d’acció cultural. Xavier Gómez SerranoLlicenciat en Sociologia (UAB) i màster en Gestió d’Institucions i Empreses Culturals (IL3-UB). Des de la sociologia s’ha acostat als àmbits de l’educació, de la comunicació i a la gestió cultural, amb experiències en l’àmbit públic, privat i associatiu. Ha estat tècnic a l’Ajuntament de Rubí (2014-2022), amb responsabilitats en diversos projectes de promoció cultural i de projecció de la ciutat, des de la gestió d’equipaments, la coordinació del programa de festes populars i el disseny i producció de cicles d’arts en viu i esdeveniments d’identitat i marca de ciutat. Actualment forma part de l’equip del Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC) de l’Àrea de Cultura de la Diputació de Barcelona, vinculat al programa d’estudis i recerca, al d’assessoraments en matèria de polítiques i projectes culturals, i al projecte de Cercles de Comparació Intermunicipal (CCI) de Serveis Culturals. Guillem Miralles PuigLlicenciat en Ciències Econòmiques (UPF) i amb postgraus en Sistemes d’informació (IDEC-UPF) i Periodisme digital (UOC). Forma part de l’equip del Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC) i realitza projectes en el marc del programa d’Estudis i recerca, amb el desenvolupament d’eines i recursos per a la gestió cultural i la mesura de l’acció cultural, i també del programa d’Assessoraments, on participa donant suport a actuacions de caràcter estratègic als municipis. Ha treballat en diferents projectes de la Diputació de Barcelona, impulsant i coordinant el suport als ens locals en l’àmbit de la planificació estratègica i operativa, i el seguiment i avaluació de les actuacions amb indicadors. És coeditor del portal literari digital Paper de vidre des d’on organitza diferents actes en ateneus i llibreries. Laura Martínez Rubio nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba406857796 Acte de presentació del llibre “Quaderns científics i tècnics de restauració monumental” 2024-03-04 18:00:00 2024-03-04 23:59:59 La Llibreria de la Diputació organitza una nova trobada del cicle de conferències periòdiques “Parlem de...”, sobre temes d’actualitat del món local, en aquesta ocasió per presentar el llibre “Quaderns científics i tècnics de restauració monumental”. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/acte-de-presentacio-del-llibre-quaderns-cientifics-i-tecnics-de-restauracio-monumental- Palau Güell (carrer Nou de la Rambla, 3-5) de Barcelona Palau Güell (carrer Nou de la Rambla, 3-5) de Barcelona 41.3789171,2.1742301 https://llibreria.diba.cat/cat/llibre/quaderns-cientifics-i-tecnics-de-restauracio-monumental_69031 1 La publicació recull deu articles sobre els processos de restauració duts a terme en monuments de diversos municipis pel Servei de Patrimoni Arquitectònic Local (SPAL) de la Diputació de Barcelona, tant en l'àmbit històric com en el tècnic.L’acte estarà encapçalat pel vicepresident quart i diputat d’Infraestructures, Equipament i Patrimoni Arquitectònic de la Diputació de Barcelona, Marc Castells, juntament amb el director del Palau Güell, Guillem Mundet.Presentarà la publicació i farà de conductor de la trobada el cap de la Secció Tècnica d’Investigació, Catalogació i Difusió de l'SPAL de la Diputació de Barcelona, David Galí.En el col·loqui, intervindran: el cap de l’SPAL entre 1981 i 2008, Antoni González; el gerent del Servei d’Equipaments, Infraestructures Urbanes i Patrimoni Arquitectònic de la corporació i cap de l’SPAL entre 2008 i 2019, Joan Closa; i el cap de l’SPAL des del 2019, José Luis Sanz. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408185326 Curs bàsic de tècnica de l’espectacle adreçat a gestors d’espais escènics 2024-04-02 09:00:00 2024-05-16 14:30:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/curs-basic-de-tecnica-de-l-espectacle-adrecat-a-gestors-d-espais-escenics-2 Plaça Didó, 1- 08221 (Terrassa) - ESTAE (Escola Superior de Tècniques de les Arts de l'Espectacle) Plaça Didó, 1- 08221 (Terrassa) - ESTAE (Escola Superior de Tècniques de les Arts de l'Espectacle) 41.5642184,2.0079811 1 Dia 16 de maig: taller intensiu de 9:00 a 13:30 h i de 15:00 a 17:30 h Destinataris nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408186291 Reunió Fundació per a l’atenció a persones dependents 2024-02-26 09:00:00 2024-02-26 10:00:00 Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona 41.4371224,2.1445578 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p> Sr. Josep Serrano, president Fundació</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 17:12
agendadiba408187618 Reunió David Palomera 2024-02-26 17:00:00 2024-02-26 18:00:00 Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona 41.4371224,2.1445578 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p> Sr. David Palomera</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 04:52
agendadiba408187674 Reunió AMB Àrea Metropolitana de Catalunya 2024-02-28 12:00:00 2024-02-28 13:00:00 Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona 41.4371224,2.1445578 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sra. Carme Esquirol</p> <p class='x'>Sra. Ester Pujol</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-19 04:52
agendadiba408188779 Reunió Ajuntament Tiana 2024-03-04 10:00:00 2024-03-04 11:00:00 Plataforma Microsoft Teams Plataforma Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p class='x'>Sr. Salvatierra, alcalde de l'Ajuntament de Tiana</p> <p>Sra. Susanna Capell Aguayo, regidora de Drets Socials i Salut de l'Ajuntament de Tiana</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-23 10:42
agendadiba408189557 Reunió Consorci de Salut i Social de Catalunya 2024-03-04 12:30:00 2024-03-04 13:30:00 Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona 41.4371224,2.1445578 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sr. José Augusto Garcia Navarro, gerent Consorci</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-08 23:42
agendadiba408192963 Reunió Direcció General de Dret, Entitats Jurídiques i Mediació del Departament de Justícia, Drets i Memòria de la Generalitat de Catalunya 2024-03-07 10:30:00 2024-03-07 11:30:00 Plataforma Microsoft Teams Plataforma Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p class='x'>Sra. Inmaculada Barral Viñals, directora general de Dret, Entitats Jurídiques i Mediació, Generalitat de Catalunya</p> <p>Sra. Carla Francitorra de Font, subdirectora general de Dret, Entitats Jurídiques i Protectorat, Generalitat de Catalunya</p> <p>Sra. Sònia Petreñas, responsable d’assessorament en Dret Civil i en Segona Oportunitat, del Departament de Justícia, Drets i Memòria, Generalitat de Catalunya</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-24 10:42
agendadiba408193056 Reunió Cuimp 2024-03-07 14:00:00 2024-03-07 15:00:00 Plataforma Microsoft Teams Plataforma Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; esdeveniments; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sr. Ramon Jovells Argelich</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-24 10:42
agendadiba408193186 Reunió amb la Productora Audiovisual Eva Martínez Corcuera 2024-02-27 13:00:00 2024-02-27 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-la-productora-audiovisual-eva-martinez-corcuera Gerència de Serveis de Turisme, Trav.Corts 131 08028 Barcelona. Rec.Maternitat, Pavelló Mestral, planta zero Gerència de Serveis de Turisme, Trav.Corts 131 08028 Barcelona. Rec.Maternitat, Pavelló Mestral, planta zero 41.3817237,2.1258637 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Turisme; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; turisme; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p>Per part de la productora:</p> <ul> <li>Eva Martínez Corcuera</li> <li>Anna Marques, productora</li> <li>Ignasi Pastori, director de fotografia i operador de càmera</li> </ul> <p style='margin-left:48px'> </p> <p>Per part de la Diputació de Barcelona:</p> <ul> <li>Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</li> <li>Anna Sánchez, cap de l’Oficina de Màrqueting</li> <li>Mariona Poblet, cap de la Unitat de Gestió de Continguts i Difusió</li> </ul> Presentació de producció audiovisual nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-24 10:42
agendadiba408193206 Reunió amb el Patronat del Santuari Ecològic del Castell de Gallifa 2024-02-27 15:30:00 2024-02-27 16:30:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-la-productora-audiovisual-eva-martinez-corcuera-1 Gerència de Serveis de Turisme, Trav.Corts 131 08028 Barcelona. Rec.Maternitat, Pavelló Mestral, planta zero Gerència de Serveis de Turisme, Trav.Corts 131 08028 Barcelona. Rec.Maternitat, Pavelló Mestral, planta zero 41.3817237,2.1258637 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Vallès Occidental; Turisme; Grup d'interès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; valles_occidental; turisme; grup_dinteres; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <ul> <li>Àngel Díaz, president d'Advanced Leisure Services</li> <li>Toni Navarro, president del Patronat del Santuari Ecològic del Castell de Gallifa</li> <li>Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</li> <li>Anna Sánchez, cap de l’Oficina de Màrqueting</li> </ul> Projecte Castell de Gallifa nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-24 10:42
agendadiba408195399 Reunió Socis Programa Pirineus 2024-02-29 09:00:00 2024-02-29 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-socis-programa-pirineus 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Turisme; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; turisme; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme <p lang='es'>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona</p> <p lang='es'>- Narcís Ferrer, director de l'ACT</p> <p lang='es'>- Patrick Torrent, director executiu de l'ACT</p> <p>- Arantxa Calvera, directora de Turisme de Barcelona</p> <p>- Marta Farrero, directora del Patronat de Turisme de Tarragona</p> <p>- Juli Alegre, director del Patronat de Turisme de Lleida</p> <p>- Norbert Bes, director del Patronat de Turisme Girona Costa Brava</p> Reunió periòdica de l'Agència Catalana de Turisme amb els Patronats de Turisme. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-24 16:12
agendadiba408270557 Comissió Territorial Urbanisme Arc Metropolità 2024-03-08 00:00:00 2024-03-08 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/comissio-territorial-urbanisme-arc-metropolita Departament de Territori, a l’Avinguda Tarradellas, 2-6, a la 7a planta (sala de mapes) Departament de Territori, a l’Avinguda Tarradellas, 2-6, a la 7a planta (sala de mapes) 41.3813661,2.1425868 1 Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Sanz Sánchez, Rosa; 11 - Ciutats i comunitats sostenibles; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Barcelonès; Urbanisme i habitatge; Personal directiu professional; Habitatge; Reunió; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Barcelona area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; sanz_sanchez_rosa; 11__ciutats_i_comunitats_sostenibles; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; barcelones; urbanisme_i_habitatge; personal_directiu_professional; habitatge; reunio; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; barcelona De 09:00 h a 11:00 h <p style='box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 10px; color: rgb(51, 51, 51); font-family: OpenSansRegular, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; font-weight: 400; letter-spacing: normal; orphans: 2; text-indent: 0px; text-transform: none; widows: 2; word-spacing: 0px; -webkit-text-stroke-width: 0px; white-space: normal; background-color: rgb(255, 255, 255); text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial; text-align: justify;'> </p> <p style='text-align: justify;'><u>President:</u> el secretari de Territori, Urbanisme i Agenda Urbana, Francesc Sutrias i Grau.<br /> <u>Vicepresident:</u> el director general d’Ordenació del Territori, Urbanisme i Arquitectura, Agustí Serra i Monté.</p> <p style='text-align: justify;'><u>Vocals:</u><br /> a) Una persona en representació de la Direcció General d’Ordenació del Territori, Urbanisme i Arquitectura: Xavier Rehues Estivill.<br /> b) El cap del Servei Territorial d'Urbanisme: Joan Passola Vidal.<br /> c) La persona titular de la delegació territorial del Govern de la Generalitat: Joan Borràs i Alborch.<br /> d) La persona titular de la direcció dels serveis territorials a Barcelona: Mercè Santmartí Miró <br /> e) Tres persones en representació del Departament de Territori en matèria d’urbanisme: Josep Armengol Tatjé, Josep Casas Miralles i Daniel José Gallego i Martínez.<br /> f) Una persona en representació del Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural en matèria de medi ambient: Laura Fonts i Torres.<br /> g) Una persona de cadascun dels departaments de la Generalitat que tinguin competència en alguna de les matèries següents o en diverses: agricultura, medi natural, cultura, comerç, demarcació territorial, energia, habitatge, indústria, mobilitat, ordenació del territori, patrimoni cultural, protecció civil, salut, turisme, ensenyament i patrimoni immobiliari de la Generalitat: Joan Borràs i Alborch, David Agustí Belart, Josep Pena i Sant, Andreu Felip i Ventura, Lidia Trias Forcada, Manel Sorribas Arenas, Arturo Míguez Rey, Maite Minguez Masó, Immaculada Subias Pujadas. <br /> h) Vuit persones, membres dels ens locals, designades per els organitzacions associatives d'entitats locals més representatives de Catalunya: Joan Campolier i Montsant, Ricard Plana i Artús, Antoni Subirà i Comas i Ignasi Giménez Renom, pendent nomenament, Adelino José Macias González, Joan Daví Mayol. <br /> i) Una persona en representació de la Diputació de Barcelona: Rosa Sanz Sánchez<br /> j) Dotze persones d’un reconegut prestigi professional o acadèmic en matèria d’urbanisme, d’habitatge i de medi ambient: Robert Juvé i Morillo, Xavier Figueras i Claret, Agustí Jover i Armengol, Andreu Ullied Seguí, Miquel Darnés Cirera, Elena Rodríguez i Armalé, pendent nomenament, Sebastià Pujol i Carbonell, Josep maria Servent Vidal, Francesc Muñoz Ramírez i Joan Marc Torrent Dedeu. </p> <p>Estanislau Vidal-Folch de Balanzó, designat per l’Administració general de l’Estat amb veu i sense vot.</p> <p><u>Secretària</u>: Ariadna Carmona Martínez, jurista; actua amb veu i sense vot. </p> L’àmbit territorial d’actuació de la Comissió Territorial d’Urbanisme de l'Arc Metropolità de Barcelona comprèn els municipis de la comarca del Vallès Oriental i els municipis de les comarques del Baix Llobregat, el Maresme i el Vallès Occidental que no formen part de l'Àrea Metropolitana de Barcelona. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-25 10:22
agendadiba408274822 Coneix el Servei Local de Teleassistència [Santa Fe del Penedès] 2024-03-21 16:30:00 2024-03-21 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/coneix+slt.JPG/5a7dcf3c-9a72-19af-3a54-9a05ad6424b9?t=1675077284755 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/santa-fe-del-penedes Esplai de la Gent Gran de Santa Fe del Penedès 1a planta del Centre Cívic, carrer de les escoles, s/n, Santa Fe del Penedès. Esplai de la Gent Gran de Santa Fe del Penedès 1a planta del Centre Cívic, carrer de les escoles, s/n, Santa Fe del Penedès. 41.3837330,1.7192920 https://www.diba.cat/documents/130988625/373166414/GENERIC-CAT_LF.pdf/81accc8c-b8ca-c1fc-987e-e5af2e0cb362?t=1659000808648 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat.Activitat gratuïta, per a més informació consulta al teu ajuntament. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-10 06:12
agendadiba408281278 Ple ordinari de la Diputació de Barcelona del mes de març de 2024 2024-03-21 12:00:00 2024-03-21 23:59:59 La Diputació de Barcelona celebra el Ple ordinari del mes de març de 2024. Començarà a les 12h i es podrà seguir en directe a través de www.diba.cat i des de Youtube. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/ple-ordinari-diputacio-barcelona-marc-2024 Paranimf de l'Escola Industrial (C/ Comte d'Urgell, 187) de Barcelona Paranimf de l'Escola Industrial (C/ Comte d'Urgell, 187) de Barcelona 41.3889951,2.1493372 1 https://www.diba.cat/documents/366552789/408634912/Ple_marc_2024.pdf/45bec9a4-160a-310b-f1ec-82d670f529e3?t=1710759936688 Podeu consulatr l'ordre del dia en aquest enllaç. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-12 23:47
agendadiba408281595 La coeducació i la prevenció de les violències masclistes 2024-03-22 10:00:00 2024-03-22 12:00:00 El seminari analitza les causes i la rellevància actual de la coeducació i la prevenció de les violències masclistes en l’àmbit educatiu i proposa diferents iniciatives a desenvolupar des de les regidories d’educació dels municipis. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/la-coeducacio-i-la-prevencio-de-les-violencies-masclistes seminari en línia seminari en línia 41.3955350,2.1575980 1 Docents:Núria Solsona Pairó, Química, Doctora en Ciències de l’Educació i activista feminista. Professora, formadora, assessora en centres educatius i investigadora, experta en coeducació i història de la ciència.Mireia Daniel, educadora social i antropòloga, experta en polítiques d’igualtat de gènere en el món local. Promou la coeducació a la Gerència de Serveis d’Educació de la Diputació de Barcelona.Durada: 2h de vídeo-formació nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408282030 Jornada sobre iniciatives locals de pau i cooperació descentralitzada 2024-03-12 09:00:00 2024-03-12 13:45:00 Presentació del nou estudi de l'Observatori de Cooperació Descentralitzada amb orientacions per a l'enfortiment de les polítiques locals de pau. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/jornada-sobre-iniciatives-locals-de-pau-i-cooperacio-descentralitzada Pati Manning (c/ Montalegre, 7) de Barcelona Pati Manning (c/ Montalegre, 7) de Barcelona 41.3842247,2.1663753 https://www.observ-ocd.org/ 1 Des de l'Observatori de Cooperació Descentralitzada UE-Amèrica Llatina de la Diputació de Barcelona, s'ha elaborat un estudi per conèixer l'estat de la qüestió de la cooperació descentralitzada i les iniciatives de pau per veure'n les potencialitats, les possibles mancances i avançar en la reflexió i propostes per reforçar les agendes de pau en el sí de les polítiques de cooperació descentralitzada. El nou estudi de l'Observatori 'Guia per a les agendes locals de pau i cooperació descentralitzada. Orientacions per a l'enfortiment de les polítiques locals de pau' ha estat elaborat pel Centre de Recerca Gernika Gogoratuz. La publicació ha anat a càrrec de Jokin Alberti i Tica Font, i ha comptat amb el suport de Maria Oianguren i Liliana Zambrano-Quintero, i la col·laboració de l'Institut Català per la Pau (ICIP). nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408282127 Cerdanyola del Vallès: taller per a famílies d'habilitats educatives en el bon ús de les pantalles a l'àmbit familiar. 2024-06-03 17:00:00 2024-06-10 19:00:00 Taller gratuït adreçat a famílies interessades en educar els seus fills i filles en l'ús saludable de les pantalles. https://www.diba.cat/documents/130988559/381215976/Captura+de+pantalla+tallers.png/5386cb7b-316c-326a-535e-35f82f6fcfdb?t=1697443058616 https://www.diba.cat/web/spott/-/el-masnou-taller-per-a-families-d-habilitats-educatives-en-el-bon-us-de-les-pantalles-a-l-ambit-familiar- Àrea Social. Avinguda Espanya, 6C baixos. Cerdanyola del Vallès (Barcelona) Àrea Social. Avinguda Espanya, 6C baixos. Cerdanyola del Vallès (Barcelona) 41.4952774,2.1316420 1 Diputuació de Barcelona (2 hores per sessió) https://www.diba.cat/documents/130988559/381215976/2023-2024+Continguts+tallers+fam%C3%ADlies+i+pantalles.pdf/4d79f512-8713-a545-3bd0-b38befa4c2f4?t=1704885281289 Espai de reflexió i acompanyament on les famílies obtindran eines i recursos per prevenir i gestionar les situacions problemàtiques derivades de l’ús de les pantalles i proporcionarà pautes bàsiques per aprendre a fer-ne un ús responsable a l'àmbit familiar. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-12 23:47
agendadiba408282529 Vallirana: taller per a famílies d'habilitats educatives en el bon ús de les pantalles a l'àmbit familiar. 2024-05-02 18:00:00 2024-05-09 20:00:00 Taller gratuït adreçat a famílies interessades en educar els seus fills i filles en l'ús saludable de les pantalles. https://www.diba.cat/documents/130988559/381215976/Captura+de+pantalla+tallers.png/5386cb7b-316c-326a-535e-35f82f6fcfdb?t=1697443058616 https://www.diba.cat/web/spott/-/vallirana-taller-per-a-families-d-habilitats-educatives-en-el-bon-us-de-les-pantalles-a-l-ambit-familiar- Espai Central. Avinguda Parellada, 6-5. Vallirana (Barcelona) Espai Central. Avinguda Parellada, 6-5. Vallirana (Barcelona) 41.3869856,1.9326123 1 Diputuació de Barcelona (2 hores per sessió) https://www.diba.cat/documents/130988559/381215976/2023-2024+Continguts+tallers+fam%C3%ADlies+i+pantalles.pdf/4d79f512-8713-a545-3bd0-b38befa4c2f4?t=1704885281289 Espai de reflexió i acompanyament on les famílies obtindran eines i recursos per prevenir i gestionar les situacions problemàtiques derivades de l’ús de les pantalles i proporcionarà pautes bàsiques per aprendre a fer-ne un ús responsable a l'àmbit familiar. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-12 23:47
agendadiba408289035 Centenari de l'Escola de Teixits de Canet de Mar 2024-04-18 18:30:00 2024-04-18 23:59:59 Adreçat a persones vinculades amb escola i a la ciutadania de Canet de Mar https://www.diba.cat/web/educacio/-/centenari-de-l-escola-de-teixits-de-canet-de-mar Plaça Indústria, 1, 08360 Canet de Mar Plaça Indústria, 1, 08360 Canet de Mar 41.5895548,2.5801894 https://www.diba.cat/web/escola-teixits-canet-mar 1 Àrea d'Educació; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Esdeveniments area_deducacio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments Acte de cloenda del centenari de l'escola i presentació del llibre commemoratiu nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-25 10:22
agendadiba408289378 Escoles municipals per la inclusio 2024-04-19 09:30:00 2024-04-19 14:00:00 Electes, tècnics municipals, equips directius i docents d’escoles municipals: bressol, especial, ensenyaments artístics i persones adultes Paranimf de l'Escola Industrial. Comte Urgell, 187. 08036 Barcelona. Paranimf de l'Escola Industrial. Comte Urgell, 187. 08036 Barcelona. 41.3889672,2.1492518 1 Àrea d'Educació; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Jornades, congressos i seminaris area_deducacio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; jornades_congressos_i_seminaris nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-25 16:22
agendadiba408365299 Reunió amb la Direcció General d'Administració Local (Generalitat de Catalunya) 2024-03-14 12:00:00 2024-03-14 13:00:00 FEDER Edifici Can Serra 8a planta – Rambla Catalunya, 126 Barcelona Edifici Can Serra 8a planta – Rambla Catalunya, 126 Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Presidència; Espinosa de Castro, Marina; 16 - Pau, justícia i institucions sòlides; 17 - Aliança per a assolir els objectius; Administració local; Personal directiu professional; Reunió; Presidència area_de_presidencia; espinosa_de_castro_marina; 16__pau_justicia_i_institucions_solides; 17__alianca_per_a_assolir_els_objectius; administracio_local; personal_directiu_professional; reunio; presidencia <p>Director general d’Administració Local - Bernat Valls</p> <p>Subdirector general de Cooperació Local - Jordi Castells</p> <p>Coordinadora de Cooperació i Assistència Local - Marina Espinosa</p> <p>Directora de Serveis de Cooperació Local – Maribel Balbás</p> <p>Cap del Servei de Govern Local - Zoa Rius</p> <p>Cap de la Unitat NextDiba - Maria Lúria</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-26 07:37
agendadiba408370515 Visita i reunió: MVNS de Santa Coloma de Cervelló 2024-03-06 00:00:00 2024-03-06 23:59:59 Ajuntament C/ Pau Casals, 26 /MVNS Santa Coloma Cervelló Ajuntament C/ Pau Casals, 26 /MVNS Santa Coloma Cervelló 41.3802812,2.0153199 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Ajuntaments; Ciutadania; Baix Llobregat; Comerç i consum; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Altres; Comerç, Consum i Salut Pública; Santa Coloma de Cervelló area_de_comerc_consum_i_salut_publica; ajuntaments; ciutadania; baix_llobregat; comerc_i_consum; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; altres; comerc_consum_i_salut_publica; santa_coloma_de_cervello D'11:30h a 13:00h <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç, Diputació de Barcelona</p> <p>Mª del Mar Frías Alonso, tècnica del Departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Santa Coloma de Cervelló</p> <p>Encarna Peran, cap Oficina Suport al Teixit Comercial Local GSC</p> <p>Malena Angles, responsable MVNS de la GSC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-26 07:37
agendadiba408376239 Sessió informativa sobre la convocatòria de subvencions per a entitats sense finalitat de lucre per l'any 2024 de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat de la Diputació de Barcelona 2024-03-05 17:00:00 2024-03-05 18:00:00 Plataforma Zoom Plataforma Zoom 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Presentació; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; presentacio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-26 07:37
agendadiba408376571 Reunió amb El Gotic (casa d’acollida) 2024-03-11 11:00:00 2024-03-11 12:00:00 Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p> </p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Miguel Paz, fundador i director el Gotic</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Josep Muñoz, gerent de Serveis Socials</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-26 07:37
agendadiba408379019 Sessió de treball en el marc del projecte 'Definició de continguts del Pla Estratègic Mercats Municipals' 2024-03-12 00:00:00 2024-03-12 23:59:59 Recinte Maternitat. Pavelló Garbí. Trav. de les Corts, 131-159 08028 Barcelona Recinte Maternitat. Pavelló Garbí. Trav. de les Corts, 131-159 08028 Barcelona 41.3880549,2.1245060 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç i consum; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Jornada; Comerç, Consum i Salut Pública area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_i_consum; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; jornada; comerc_consum_i_salut_publica De 9.30h a 13.30h <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> <p>Xavier Torrent, responsable Mercats municipals de la GSC</p> <p>Antoni Velasco, representant de l'Ajt. de Gavà</p> <p style='margin-bottom:11px'>Juan José Pérez, representant Ajt. de Viladecans</p> <p style='margin-bottom:11px'>Rafael Gallardo, representant de l'Ajt. de L'Hospitalet de Llobregat</p> <p style='margin-bottom:11px'>Ignasi Omedes, representant de l'Ajt. de L'Hospitalet de Llobregat</p> <p style='margin-bottom:11px'>Cristina Muñiz, representant de l'Ajt.de Sabadell</p> <p style='margin-bottom:11px'>Jordi Pérez Cano, representant de l'Ajt. de Badalona</p> <p style='margin-bottom:11px'>Flors Bastus, representant de l'Ajt. d'Esplugues Llobregat</p> <p style='margin-bottom:11px'>Carme Costafreda, representant de l'Ajt. de Cornellà de Llobregat</p> <p style='margin-bottom:11px'>Jaume Bosch, representant de l'Ajt. de Sant Cugat del Vallès</p> <p style='margin-bottom:11px'>Natividad Vera, representant de l'Ajt. de Sant Cugat del Vallès</p> <p style='margin-bottom:11px'>Angels Ortega, representant de l'Ajt. de Terrassa</p> <p style='margin-bottom:11px'>Andreu Bocanegra, representant de l'Ajt. de Terrassa</p> <p style='margin-bottom:11px'>Jordi Espinosa, representant de l'Ajt.Sant Boi de Llobregat</p> <p style='margin-bottom:11px'>Miguel Pregonas, Expert</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sílvia Carmona, suport jurídic de la Gerència de Serveis de Comerç </p> <p style='margin-bottom:11px'>Sònia López, suport jurídic de la Gerència de Serveis de Comerç </p> <p style='margin-bottom:11px'>Encarna Peran, cap de l'Oficina de Suport Teixit Comercial Local</p> <p style='margin-bottom:11px'>Jöel Pintor, cap secció Analisi, Comunicació i Avaluació de la GSC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-29 03:32
agendadiba408395731 El TRANSITAR-bus present al Saló de l'Ensenyament 2024-03-13 00:00:00 2024-03-17 23:59:59 TRANSITAR-bus és un antic bibliobús transformat en una càpsula d’experiències per a l’orientació. Forma part de les estratègies l’Àrea d’Educació de la Diputació de Barcelona en la lluita contra l’abandonament escolar prematur, els projectes d’orientació al llarg de la vida i la promoció de les noves oportunitats educatives. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/el-transitar-bus-present-al-salo-ensenyament Fira de Barcelona (Montjuïc) Pavelló 1, nivell 0, carrer G, stand 801. Barcelona Fira de Barcelona (Montjuïc) Pavelló 1, nivell 0, carrer G, stand 801. Barcelona 41.3739558,2.1505100 https://www.diba.cat/web/transitar/bus 1 nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408466371 2a edició del JUSTmercat a Terrassa 2024-03-17 11:00:00 2024-03-17 18:30:00 https://www.terrassa.cat/documents/12006/159595/Just_mercat_2/0d17a931-beeb-48aa-90c4-139a76ecfd3b?t=1678791666314 https://www.diba.cat/web/ri/-/2a-edicio-del-justmercat-a-terrassa Zona Sud del Parc de Vallparadís de Terrassa Zona Sud del Parc de Vallparadís de Terrassa 41.5656315,2.0191107 1 El diumenge 17 de març tindrà lloc la segona edició del JUSTmercat amb l'objectiu de promocionar el comerç just, el consum responsable i l'economia social i solidària. Es farà un any més coincidint amb un dels esdeveniments més reeixits de la ciutat, el PicnicJazz. Es podrà visitar d'11 a 18:30 hores a la zona de l'Hort de Vallparadís, a la zona sud del mateix parc de Vallparadís, i és una activitat de la Setmana del Consum, amb el suport de la Diputació de Barcelona.Aquesta iniciativa neix de la mà dels serveis d'Emprenedoria i Economia Social i de Solidaritat i Cooperació Internacional com una de les accions entorn a la nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-30 08:17
agendadiba408571755 Urbanisme pràctic_càpsula: La divisió de terrenys 2024-04-09 09:30:00 2024-04-09 11:30:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/urbanisme-practic_capsula-la-divisio-de-terrenys Videoformació Videoformació 1 PresentacióLa Diputació de Barcelona és una entitat de govern local que treballa conjuntament amb els ajuntaments per impulsar el progrés i el benestar de la ciutadania.L’acció urbanística és una activitat de gran transcendència en el dia a dia dels governs locals. Hi conflueixen, si més no, un ampli conjunt de competències a exercir, una complexitat tècnica i jurídica notables i la concurrència en la matèria d’interessos i responsabilitats rellevants.Des de la Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana s’organitza una formació continuada per resoldre les casuístiques i conflictes del dia a dia dels ens municipals, en aquest sentit el cicle urbanisme pràctic esta compost per diferents càpsules i tallers que donen resposta a les necessitats de les entitats locals.Aquesta càpsula vol afrontar el tema de les divisions de terrenys, concepte, règim i fiscalització prèvia de la divisió i segregació de terrenys, les autoritzacions o el pronunciament municipal innecessarietat d’aquesta, regulats a TRLUC i el RPLUC. PonentsAlfred Lacasa Tribó, advocat, Secretari de l’Ajuntament de BlanesDestinatarisAquesta formació està adreçada al personal tècnic i jurídic dels ens locals amb experiència en la tramitació de llicències, planejament i gestió. Es tindrà en consideració l’ordre d’inscripció.InscripcionsPer motius logístics i de dinàmica de la sessió el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds. Per afavorir la participació del màxim d’assistents es podrà limitar l’assistència al curs a una persona per ens local. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta. Es requereix validació/autorització a Gestforma de la persona Responsable Municipal de Formació a cada ens públic.Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins al dia 2 d’abril de 2024 mitjançant el següent enllaç. Programa 9:30-11:30h La divisió de terrenys. Alfred Lacasa, advocat nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-04-18 09:17
agendadiba408604107 Reunió amb el Consorci de Turisme - agendaAnna Álvarez - reunió 2024-02-21 09:00:00 2024-02-21 10:30:00 Trobada amb el Consorci de Turisme de Barcelona Passatge de la Concepció, 7, 9, L'Eixample, 08008 Barcelona Passatge de la Concepció, 7, 9, L'Eixample, 08008 Barcelona 41.3947911,2.1603356 1 Alvarez Jurado, Anna; Economia i treball; Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Exposició presencial (dades bàsiques) alvarez_jurado_anna; economia_i_treball; turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; exposicio_presencial_dades_basiques <ul> <li>Mateu Hernández, director general del consorci de Turisme de Barcelona</li> <li>Arantxa Calvera, gerent del consorci de Turisme de Barcelona</li> <li>Anna Álvarez, coordinadora de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</li> <li>Soledad Bravo, gerent de serveis de Turisme</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-08 10:32
agendadiba408605022 Reunió amb Ade Vallès - agenda Anna Álvarez - reunió 2024-03-05 14:40:00 2024-03-05 16:30:00 Primera presa de contacte amb l'Associació ADE Vallès Don Giovanni - Travessera de les Corts, 150, Les Corts, 08028 Barcelona Don Giovanni - Travessera de les Corts, 150, Les Corts, 08028 Barcelona 41.3822020,2.1258700 1 Alvarez Jurado, Anna; Economia i treball; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Exposició presencial (dades bàsiques) alvarez_jurado_anna; economia_i_treball; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; exposicio_presencial_dades_basiques <p>Monika Blasco, presidenta ADE Vallès</p> <p>Anna Álvarez, coordinadora ADET</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-08 04:52
agendadiba408607426 Reunió amb Lidia Codinach Women Evolution Barcelona - agenda Anna Álvarez - reunió 2024-03-06 13:30:00 2024-03-06 15:30:00 Trobada amb la Sra. Lidia Codinach per parlar sobre el Congrés Women Evolution de Barcelona. Restaurant Suís - Carrer de l'Estació, 40, 08202 Sabadell, Barcelona Restaurant Suís - Carrer de l'Estació, 40, 08202 Sabadell, Barcelona 41.5479575,2.1147793 1 Alvarez Jurado, Anna; Economia i treball; Grup d'interès; Personal directiu professional; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Exposició presencial (dades bàsiques) alvarez_jurado_anna; economia_i_treball; grup_dinteres; personal_directiu_professional; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; exposicio_presencial_dades_basiques <p>Lidia Codinach, Women Congress BCN</p> <p>Anna Alvarez, coordinador ADET</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2024-05-08 04:52
Estadístiques 2024
Agenda corporativa

Mitjana 2024: 10,14 consultes/dia

Sabies que...?

...pots recuperar les cinc biblioteques públiques més properes al cim de la Mola?

La nostre API Rest et permet interrogar les dades per recuperar, filtrar i ordenar tot allò que et puguis imaginar.

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/biblioteques/geord-camp/localitzacio/geord-cord/41.641289,2.017917/pag-fi/5