ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba423797906 Curs: La protecció legal del patrimoni local 2025-02-24 10:00:00 2025-02-27 12:00:00 Curs per conèixer la informació bàsica sobre les diferents vies de protecció legal del patrimoni a salvaguardar. https://www.diba.cat/web/opc/-/curs-la-proteccio-legal-del-patrimoni-local En línia En línia 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Jornades, congressos i seminaris; Àrea de Cultura; Formació de la Xarxa de Museus Locals; 2025 activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; jornades_congressos_i_seminaris; area_de_cultura; formacio_de_la_xarxa_de_museus_locals; 2025 (2 sessions de 2 h, 4 h en total) <p>Direcció i personal tècnic dels museus de la XML</p> Professora: María del Agua Cortés Elía, tècnica de patrimoni cultural de l’OPCObjectius del curs:Introduir en els tipus de protecció legal del patrimoni cultural a Catalunya, històrics i vigents.Conèixer les afectacions de la legislació a escala local pel que fa a competències, obligacions i deures de les administracions, propietaris i ciutadans envers el patrimoni protegit.Proporcionar la informació bàsica per conèixer les diferents vies de protecció legal del patrimoni.Continguts:Situació actual de la protecció legal del patrimoni cultural a Catalunya.Tipus de béns susceptibles de declaració i protecció: moble, immoble, immaterial, documental, bibliogràfic i natural.Marc legal: evolució i situació actual.Categories de protecció. BCIN, BCIL, béns catalogats.Procediment de declaració per a BCIN, BCIL i altres béns.Règim aplicable als béns integrants del patrimoni cultural catalàAltres tipus de protecció de béns patrimonials. Altres catàlegs.Inscripcions: dilluns 20/01 al dilluns 17/02 nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-13 22:27
agendadiba426222613 Reunió amb l'ajuntament de Terrassa - Agenda Sara Aguilar - Reunió 2025-02-27 10:30:00 2025-02-27 11:30:00 Serveis relacionats amb política lingüística 41.3957087,2.1575660 1 Diputació de Barcelona; Terrassa; Esdeveniments; Vallès Occidental; Presidència; Àrea de Presidència; Innovació i Governs Digitals; Més de 75.000; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara diputacio_de_barcelona; terrassa; esdeveniments; valles_occidental; presidencia; area_de_presidencia; innovacio_i_governs_digitals; mes_de_75000; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara <p>Montsserrat Caupena, regidora de Participació, Drets Humans i Memòria Democràtica, Afers Religiosos, Oficina per als Drets Humans, Igualtat i la no Discriminació, Ocupació, Consum, FP i Polítiques Lingüístiquesregidora de Participació, Drets Humans i Memòria Democràtica, Afers Religiosos, Oficina per als Drets Humans, Igualtat i la no Discriminació, Ocupació, Consum, FP i Polítiques Lingüístiques</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-13 22:27
agendadiba426409743 Presentació de les Guies metodològiques SLOATE 2025-02-27 09:30:00 2025-02-27 10:30:00 L'Àrea d'Educació de la Diputació de Barcelona organitza aquesta sessió en línia perquè càrrecs electes i tècnics de l'àmbit educatiu descobreixin com aquestes guies poden ser una eina clau per reforçar l'orientació educativa als municipis. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/presentacio-guies-metodologiques-sloate En línia En línia https://www.diba.cat/ca/web/educacio/guies-metodologiques-sloate 1 Per facilitar la construcció de l'SLOATE, s’han elaborat quatre guies metodològiques i un glossari amb els conceptes clau. En cadascuna de les guies s’hi presenten els continguts d’un component o eix de treball de l'SLOATE i s’hi ofereixen eines que es poden editar i descarregar per treballar-hi de forma personalitzada. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-09 17:47
agendadiba426686489 Reunió amb TENDIOS - Agenda Sara Aguilar - Reunió 2025-02-27 09:30:00 2025-02-27 10:30:00 Seguiment contracte Tendios IA Plecs 1 Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Reunió; Presidència; Àrea de Presidència; Grup d'interès; Innovació i Governs Digitals; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara diputacio_de_barcelona; esdeveniments; reunio; presidencia; area_de_presidencia; grup_dinteres; innovacio_i_governs_digitals; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara <p>Albert Riera, cofundador de Tendios</p> <p>Xavier Creus, cofundador de Tendios</p> <p>David Matas, operador de telemarketing a Tendios</p> <p>Sergi Salvat, Tendios</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> <p>Gemma Sarrablo, direcció de Serveis de suport a la Coordinació General</p> <p>Juan Carlos Vera, direcció de Serveis de suport a la Coordinació General</p> <p>Maria Teresa Saumoy Castro, direcció de Serveis de suport a la Coordinació General</p> <p>M. Victoria Sancho, direcció de Serveis de suport a la Coordinació General</p> <p>Natalia Mateos, direcció de Serveis de suport a la Coordinació General</p> <p>Àssun Juan, cap de servei del CIDO</p> <p>Laura Olmos, cap de secció del cap de servei del BOPB</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-03-13 22:27
agendadiba425840567 Consells pràctics que ens fan la vida més fàcil, mobilitat segura i prevenció de caigudes [Montgat] 2025-02-26 16:00:00 2025-02-26 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/caigudes.JPG/f48918c8-4120-3c23-6d20-d6a6f0d6b822?t=1675077283544 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/consells-pr%C3%A0ctics-que-ens-fan-la-vida-m%C3%A9s-f%C3%A0cil-mobilitat-segura-i-prevenci%C3%B3-de-caigudes-montgat- Casal de la Gent Gran Carretera de Mataró, 114, Montgat Casal de la Gent Gran Carretera de Mataró, 114, Montgat 41.4646640,2.2747190 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-13 22:27
agendadiba421830327 Gavà: exposició per a la prevenció del consum de drogues 'Controles'? 2025-02-10 00:00:00 2025-02-26 23:59:59 Exposició adreçada a adolescents, joves, adults, professionals i famílies. https://www.diba.cat/documents/130988559/381209780/Imatge+oficial+Controles.png/d6e18a6b-2758-8c9c-f283-8f4159c15f24?t=1671188366728 https://www.diba.cat/web/spott/-/gava-exposicio-per-a-la-prevencio-del-consum-de-drogues-controles- Biblioteca Josep Soler Vidal, Pl. Jaume Balmes s/n. Gavà (Barcelona) Biblioteca Josep Soler Vidal, Pl. Jaume Balmes s/n. Gavà (Barcelona) 41.3035400,1.9988690 https://controles.diba.cat/exposicio/presentacio 1 De dilluns a divendres de 9:30 a 17h per a visites concertades i de 17 a 19h entrada lliure. https://www.diba.cat/documents/130988559/415193009/2024_Triptic+Controles_exp+presencial+WEB.pdf/9ce97928-7bbd-d181-e2a2-89b2adc309b8?t=1721726708581 L’exposició 'Controles?' proporciona informació sobre les drogues i l’ús problemàtic de pantalles i treballa els factors de protecció per prevenir-ne el consum. Està adreçada a tres col·lectius: adolescents d’entre 12 i 15 anys, joves a partir dels 16 anys, famílies, professionals i adults que desitgin informació sobre la temàtica. Actualment l’exposició també disposa d'un format digital, consistent en un tour virtual 360º i la recreació dels panells en 3D. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-13 22:27
agendadiba426439826 Gabinet Gaudí - agenda Rosa Sanz - reunió 2025-02-26 16:30:00 2025-02-26 19:00:00 C/ Comte Urgell, 187 - 2a planta - Edifici del Rellotge- Recinte Escola Industrial, , 08036 Barcelona C/ Comte Urgell, 187 - 2a planta - Edifici del Rellotge- Recinte Escola Industrial, , 08036 Barcelona 41.3884700,2.1496690 1 Exposició presencial (dades bàsiques); Personal directiu professional; Reunió; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Grup d'interès; Sanz Sánchez, Rosa exposicio_presencial_dades_basiques; personal_directiu_professional; reunio; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; grup_dinteres; sanz_sanchez_rosa <p>Paco Medina, director de Gabinet Gaudí</p> <p>Rosa Sanz, coordinadora de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Reg. Urbana</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-13 22:27
agendadiba426448240 XXIX Consell General Extraordinari - Pacte Industrial Regió Metropolitana Barcelona - agenda coordinadora ADET Anna Álvarez 2025-02-26 16:00:00 2025-02-26 18:00:00 Convocatòria del XXIX Consell general extraordinari de l’Associació Pacte Industrial de la Regió Metropolitana de Barcelona. Auditori Seu Central Barcelona Activa. C/ la Llacuna, 162-164. Barcelona. Auditori Seu Central Barcelona Activa. C/ la Llacuna, 162-164. Barcelona. 41.4064500,2.1927600 1 Barcelona; Barcelonès; Personal directiu professional; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Alvarez Jurado, Anna barcelona; barcelones; personal_directiu_professional; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; alvarez_jurado_anna <p>Anna Álvarez, coordinadora Àrea Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-13 22:27
agendadiba426942079 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2025-02-26 16:30:00 2025-02-26 17:30:00 41.3836347,2.1668625 1 Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Reunió; Cultura; Carrera Escudé, Judit centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; reunio; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sr. Cesc Casadesús, adjunt a la direcció del Teatre Lliure</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-13 22:27
agendadiba426686053 Reunió amb el Grup Tragsa - Agenda Sara Aguilar – Reunió 2025-02-26 15:30:00 2025-02-26 17:30:00 Seguiment projecte transformació digital - Governança de dades 1 Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Reunió; Presidència; Serveis Generals i Transició Digital; Àrea de Presidència; Àrea de Serveis Generals i Transició Digital; Innovació i Governs Digitals; Ramírez Pierna, Luis; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara diputacio_de_barcelona; esdeveniments; reunio; presidencia; serveis_generals_i_transicio_digital; area_de_presidencia; area_de_serveis_generals_i_transicio_digital; innovacio_i_governs_digitals; ramirez_pierna_luis; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara <p>José Ángel Torres, coordinador d'actuacions i projectes del grup TRAGSA</p> <p>Jesús Àngel Alonso, subdirector de Sistemas de Información Administrativos del grup TRAGSA</p> <p>Emma Cabús, consultora d'analítica de dades del grup TRAGSA</p> <p>Andreu Calvo, analista del grup TRAGSA</p> <p>Adrià Lloreda, grup TRAGSA</p> <p>Juan Ignacio Mateo, grup TRAGSA</p> <p>Olga Seoane, cap departament projecte AGSA-MAPI Barcelona</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> <p>Luis Ramírez, director dels Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius</p> <p>Francisco Javier Giménez, sotsdirector de Desenvolupament dels Sistemes de Informació</p> <p>Ma. Eugenia Saurina, Desenvolupament dels Sistemes de Informació</p> <p>Roger Serra, Direcció de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius</p> <p>Antonio M. Solanes, Serveis de Suport a la Presidència</p> <p>Laura Olmos, cap de secció del BOPB</p> <p>Àssun Juan, cap de servei del CIDO</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-03-13 22:27
agendadiba426804392 Reunió amb Biblioteques de Barcelona - Agenda Daniel Fernández - Reunió 2025-02-26 13:00:00 2025-02-26 14:00:00 Diputació de Barcelona. Rambla de Catalunya 126, 1a planta, 08008 Barcelona Diputació de Barcelona. Rambla de Catalunya 126, 1a planta, 08008 Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Àrea de Presidència; Fernández González, Daniel; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara personal_directiu_professional; reunio; presidencia; area_de_presidencia; fernandez_gonzalez_daniel; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara <p>Ferran Burguillos, gerent Consorci Biblioteques de Barcelona</p> <p>Angeles Migueles, directora Biblioteca de Sants</p> <p>Ferran Soriano, escultor</p> <p>Daniel Fernández, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de Suport a la Presidència</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-13 22:27
agendadiba424628415 Seminari: 'Cap un full de ruta d'innovació als serveis socials bàsics' 2025-02-26 09:30:00 2025-02-26 14:00:00 https://www.diba.cat/web/benestar/-/seminari-cap-un-full-de-ruta-d-innovaci%C3%B3-als-serveis-socials-b%C3%A0sics- Pati Manning Carrer Montalegre, 7 Barcelona Pati Manning Carrer Montalegre, 7 Barcelona 41.3843310,2.1665110 1 Diputació diputacio El proper 26 de febrer et convidem a participar al seminari: Cap un full de ruta d'innovació als serveis socials bàsics, en el marc dels Espais d'Innovació dels Serveis Socials.Els Espais d'Innovació dels Serveis Socials tenen com a objectiu impulsar l'acompanyament a la transformació dels Serveis Socials Bàsics mitjançant la reflexió col·lectiva i la generació de coneixement, pel que representen una important oportunitat per reflexionar i generar una visió a llarg termini sobre la innovació en els serveis socials. Aquest seminari està especialment adreçat a persones amb responsabilitat en la planificació i la gestió dels serveis socials bàsics als ens locals, ja siguin directius i directives o personal tècnic. En aquest seminari començarem amb una conferència d'obertura a càrrec del Professor de la Universitat de Barcelona Manuel Aguilar Hendrickson que emmarcarà el context actual i les necessitats emergents i tensions en aquest àmbit.Continuarem amb la presentació d'experiències pràctiques que mostraran com s'han incorporat diferents propostes basades en la innovació social als Serveis Socials Bàsics i quins són els elements claus transferibles a l'àmbit local.Finalment, acabarem amb un espai participatiu per identificar els elements prioritaris d'innovació social en l'àmbit local, que servirà per elaborar un document que esdevindrà un nou full de ruta.El seminari tindrà lloc el proper dimecres 26 de febrer de 9:30 a 14h al Pati Manning, carrer Montalegre, 7 Barcelona. Podeu trobar el programa aquí i podeu realitzar la inscripció aquí. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-13 22:27
agendadiba424150886 Jornada d’intercanvi ASDE - L'aplicació de la jerarquia de gestió de residus a les deixalleries 2025-02-26 09:00:00 2025-02-26 14:00:00 https://www.diba.cat/web/mediambient/-/jornada-d-intercanvi-asde-l-aplicacio-de-la-jerarquia-de-gestio-de-residus-a-les-deixalleries Santa Margarida i els Monjos Santa Margarida i els Monjos 41.3213389,1.6623519 1 Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica; D area_daccio_climatica_i_transicio_energetica; d La pròxima jornada d'intercanvi de l'ASDE se centrarà en la gestió i l’emmagatzematge de noves fraccions de residus a les deixalleries.Inscripcions tancades | Descàrrega del programa nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-13 22:27
agendadiba424700529 Seminari 'Innovació dels Serveis Socials Bàsics' 2025-02-26 09:30:00 2025-02-26 14:00:00 L'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat de la Diputació de Barcelona organitza aquest seminari per donar suport als ajuntaments perquè puguin prestar els Serveis Socials Bàsics en condicions de qualitat i d’equitat territorial. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/seminari-innovacio-serveis-socials-basics- Pati Manning (c/ Montalegre, 7) de Barcelona Pati Manning (c/ Montalegre, 7) de Barcelona 41.3842604,2.1663805 https://www.diba.cat/ca/web/benestar/-/seminari-cap-un-full-de-ruta-d-innovaci%C3%B3-als-serveis-socials-b%C3%A0sics- 1 Els Espais d'Innovació dels Serveis Socials tenen com a objectiu impulsar l'acompanyament a la transformació dels Serveis Socials Bàsics mitjançant la reflexió col·lectiva i la generació de coneixement, pel que representen una important oportunitat per reflexionar i generar una visió a llarg termini sobre la innovació en els serveis socials.Aquest seminari està especialment adreçat a persones amb responsabilitat en la planificació i la gestió dels serveis socials bàsics als ens locals, ja siguin directius i directives o personal tècnic. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 03:22
agendadiba421332540 Com treballar projectes d'art contemporani i salut mental 2025-03-26 10:00:00 2025-02-26 14:00:00 41.3843602,2.1662459 1 nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 03:22
agendadiba426454521 Visita a Sant Iscle de Villalta - agenda d'Elisenda Realp 2025-02-26 10:00:00 2025-02-26 12:30:00 Visita al municipi de Sant Iscle de Villalta per temes de l'Àrea d'Acció Climàtica Carrer de les Escoles, 2-4, 08359 Sant Iscle de Vallalta, Barcelona Carrer de les Escoles, 2-4, 08359 Sant Iscle de Vallalta, Barcelona 41.6245180,2.5691680 1 Medi ambient; Sant Iscle de Vallalta; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Acció Climàtica i Transició Energètica; Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica; 13 - Acció pel clima; Altres; Realp Campalans, Elisenda medi_ambient; sant_iscle_de_vallalta; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; accio_climatica_i_transicio_energetica; area_daccio_climatica_i_transicio_energetica; 13__accio_pel_clima; altres; realp_campalans_elisenda <p>Elisenda Realp Campalanas, coordinadora de l'Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-13 22:27
agendadiba426808593 Reunió amb UAB 2025-02-26 11:00:00 2025-02-26 12:00:00 Programa Capus Itaca Urgell 187 Urgell 187 41.3955350,2.1575980 1 Educació; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Personal directiu professional; Reunió; Educació; Àrea d'Educació; Alta direcció i gerents; Bosch i Costa, Marcel·lina; Garcia Chicano, Lidia educacio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; personal_directiu_professional; reunio; educacio; area_deducacio; alta_direccio_i_gerents; bosch_i_costa_marcellina; garcia_chicano_lidia <p>Marcel.lina Bosch, coordinadora Àrea educació</p> <p>Lidia Garcia Chicano, gerenta de serveis d'educació</p> <p>Jordi Prat, director Fundació Autònoma Solidària</p> <p>Esther Zapater, secretària general de la universitat i responsable de polítiques d'igualta i diversitat</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-13 22:27
agendadiba426221181 Reunió amb la Subdirecció General de l’Entitat Autònoma del Diari Oficial i de Publicacions (EADOP) - Agenda Sara Aguilar - Reunió 2025-02-26 10:30:00 2025-02-26 12:00:00 Edició del Butlletí Oficial de la Província de Barcelona 41.3914683,2.1477708 1 Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Reunió; Presidència; Àrea de Presidència; Innovació i Governs Digitals; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara diputacio_de_barcelona; esdeveniments; reunio; presidencia; area_de_presidencia; innovacio_i_governs_digitals; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara <p>Joan Burjats, Subdirector General del Diario Oficial y de la Administración, de la EADOP</p> <p>Rosa María Pérez, cap de l'àrea de publicació oficial de l'Entitat Autònoma del Diari Oficial i de Publicacions (EADOP)</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> <p>Laura Olmos, cap de secció del BOPB</p> <p>Maria José Martín, secció de gestió d'anuncis i atenció al client del BOPB</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-13 22:27
agendadiba425448399 Reunió amb l’Ajuntament de Castellcir 2025-02-26 10:30:00 2025-02-26 11:30:00 Xarxa de Governs Locals Telemàtica Telemàtica 41.3955350,2.1575980 1 Administració local; Ajuntaments; Castellcir; Moianès; Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Àrea de Presidència; Espinosa de Castro, Marina; 16 - Pau, justícia i institucions sòlides; 17 - Aliança per a assolir els objectius; Balbàs Garrido, Maribel administracio_local; ajuntaments; castellcir; moianes; personal_directiu_professional; reunio; presidencia; area_de_presidencia; espinosa_de_castro_marina; 16__pau_justicia_i_institucions_solides; 17__alianca_per_a_assolir_els_objectius; balbas_garrido_maribel <p>Alcalde - Eduard Guiteras Paré</p> <p>Regidora d’Urbanisme - Núria Grau i Joaquim</p> <p>Coordinadora de Cooperació i Assistència Local - Marina Espinosa</p> <p>Directora de Serveis de Cooperació - Maribel Balbàs</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2025-03-13 22:27
agendadiba426808358 Reunió amb el Consorci per a la normalització lingüística 2025-02-26 09:30:00 2025-02-26 10:30:00 Conveni CPNL Urgell 187 Urgell 187 41.3955350,2.1575980 1 Educació; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Personal directiu professional; Reunió; Educació; Àrea d'Educació; Alta direcció i gerents; Bosch i Costa, Marcel·lina; Garcia Chicano, Lidia educacio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; personal_directiu_professional; reunio; educacio; area_deducacio; alta_direccio_i_gerents; bosch_i_costa_marcellina; garcia_chicano_lidia <p>Marcel.lina Bosch, coordinadora Àrea educació</p> <p>Lidia Garcia Chicano, gerenta de serveis d'educació</p> <p>Joan Santanach, secretari general polítiques lingüístiques</p> <p>Gemma Vázquex, gerent CPNL</p> <p>Roger Pujoler, cap servei gestió econòmica CPNL</p> <p>Cristina Santiveri, assessora jurídica CPNL</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-13 22:27
agendadiba426448966 Reunió amb la Cambra de Comerç de Barcelona - Agenda Soledad Bravo- reunió 2025-02-26 09:30:00 2025-02-26 10:30:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-la-cambra-de-comer%C3%A7-de-barcelona-agenda-soledad-bravo-reuni%C3%B3 Cambra Oficial de Comerç, Indústria, Serveis i Navegació de Barcelona. Av. Diagonal, 452, Gràcia, 08006 Barcelona Cambra Oficial de Comerç, Indústria, Serveis i Navegació de Barcelona. Av. Diagonal, 452, Gràcia, 08006 Barcelona 41.3965780,2.1577814 1 Turisme; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Grup d'interès; Bravo Letelier, Soledad Paula; Alta direcció i gerents turisme; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; grup_dinteres; bravo_letelier_soledad_paula; alta_direccio_i_gerents <p>Cambra de Comerç de Barcelona</p> <ul> <li>Xavier Ricart, director de Cambres Territorials</li> <li>Laura López, directora de Competitivitat</li> </ul> <p>Diputació de Barcelona</p> <ul> <li>Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</li> <li>Elisabet González, cap de l’Oficina Tècnica de Turisme</li> </ul> Presentació de la nova directora de Competitivitat, Sra. Laura López. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-13 22:27
agendadiba426974442 Inauguració Seminari participatiu: Cap un full de ruta d’innovació als serveis socials bàsics. 2025-02-26 09:30:00 2025-02-26 10:30:00 41.3843409,2.1666165 1 Jornades, congressos i seminaris; Inauguració i/o cloenda; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Grup d'interès; Muñoz Luque, José; Alta direcció i gerents jornades_congressos_i_seminaris; inauguracio_io_cloenda; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; grup_dinteres; munoz_luque_jose; alta_direccio_i_gerents nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-13 22:27
agendadiba426219615 Reunió amb Devoteam - Agenda Sara Aguilar - Reunió 2025-02-26 09:30:00 2025-02-26 10:30:00 Seguiment projecte Microstrategy 1 Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Reunió; Presidència; Àrea de Presidència; Innovació i Governs Digitals; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara diputacio_de_barcelona; esdeveniments; reunio; presidencia; area_de_presidencia; innovacio_i_governs_digitals; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara <p>Jorge Rodríguez, líder de solucions d'anàlisis visual a Devoteam</p> <p>Jorge Cocina, responsable de projecte a Devoteam</p> <p>Carlos Pisonero, customer success manager a Microstrategy</p> <p>Alberto Valls, consultor business analytics a Microstrategy</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> <p>Assunció Juan, cap de la Secció del Cercador d'Informació i Documentació i Publicacions Oficials</p> <p>Anabel Díaz, tècnica en gestió de publicacions al CIDO</p> <p>Susana Cabeza, tècnica en gestió de publicacions al CIDO</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-03-13 22:27
agendadiba426218946 Reunió amb el Consell de Treball, Econòmic i Social de Catalunya (CTESC) i el Centre de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació (CTTI) - Reunió Sara Aguilar - Reunió 2025-02-26 09:30:00 2025-02-26 10:30:00 Presentació projecte: Mapa i memòria del Diàleg Social a Catalunya 1 Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Presidència; Àrea de Presidència; Innovació i Governs Digitals; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara diputacio_de_barcelona; esdeveniments; presidencia; area_de_presidencia; innovacio_i_governs_digitals; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara <p>Ricard Bellera, vicepresident del Consell de Treball, Econòmic i Social de Catalunya (CTESC)</p> <p>David Mallafrè, tècnic polivalent del Gabinet Econòmic del Consell de Treball, Econòmic i Social de Catalunya (CTESC)</p> <p>Isaac Sánchez, gestor tècnic Solucions TIC del Centre de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació (CTTI)</p> <p>Sergi Rivero, CIO at Labor department del Centre de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació (CTTI)</p> <p>David Matas, CIO at Ministry of Enterprise and Knowledge del Centre de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació (CTTI)</p> <p>Gemma Ruiz, tècnica superior de la Generalitat de Catalunya</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> <p>Laura Olmos, cap de secció de BOPB</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-03-13 22:27
agendadiba426138852 Presentació del balanç i l’ampliació del programa Renovables 2030 2025-02-25 11:00:00 2025-02-25 23:59:59 El diputat d’Acció Climàtica i Transició Energètica de la Diputació de Barcelona, Marc Serra Solé, presenta el balanç de les actuacions i projectes desenvolupats dins del programa Renovables 2030, així com l’ampliació de 25M€ del pressupost, que es destinarà a atendre peticions de 75 municipis més. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/presentacio-balanc-i-ampliacio-programa-renovables-2030 Sala de Premsa. Edifici Can Serra, seu de la Diputació de Barcelona (Rambla de Catalunya, 126) de Barcelona Sala de Premsa. Edifici Can Serra, seu de la Diputació de Barcelona (Rambla de Catalunya, 126) de Barcelona 41.3955350,2.1575980 https://www.diba.cat/ca/web/mediambient/renovables-2030 1 D’aquesta manera, la Diputació continua liderant la transició energètica als municipis i es consolida com a administració referent en renovables a nivell estatal.Durant la sessió, el diputat també farà referència a la guia recentment editada per la Diputació de Barcelona “Aquí i així, renovables, sí”, un manual pioner adreçat als ens locals per facilitar la implantació de les renovables mitjançant la comunicació, la participació i la mediació. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 03:22
agendadiba426447918 Presentació oficial de les etapes del Grand Départ Tour de França Barcelona 2026 - agenda coordinadora ADET Anna Álvarez 2025-02-25 19:00:00 2025-02-25 21:00:00 Presentació de les tres etapes del Tour que es desenvolupen a Catalunya. Casa Llotja de Mar. Passeig d'Isabel II, 1. Barcelona. Casa Llotja de Mar. Passeig d'Isabel II, 1. Barcelona. 41.3823700,2.1825300 1 Barcelona; Barcelonès; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Presentació; Alvarez Jurado, Anna barcelona; barcelones; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; presentacio; alvarez_jurado_anna <p>Anna Álvarez, coordinadora Àrea Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-13 22:27
agendadiba422289903 Ullastrell: taller per a famílies d’habilitats educatives en el bon ús de les pantalles 2025-02-18 18:00:00 2025-02-25 20:00:00 Taller gratuït adreçat a famílies interessades en educar els seus fills i filles en l'ús saludable de les pantalles. https://www.diba.cat/documents/130988559/381215976/Captura+de+pantalla+tallers.png/5386cb7b-316c-326a-535e-35f82f6fcfdb?t=1697443058616 https://www.diba.cat/web/spott/-/ullastrell-taller-per-a-fam%C3%ADlies-d-habilitats-educatives-en-el-bon-%C3%BAs-de-les-pantalles Biblioteca Josep Massagué – Sala TIC. c/ Josep Fornell s/n. Ullastrell (Barcelona) Biblioteca Josep Massagué – Sala TIC. c/ Josep Fornell s/n. Ullastrell (Barcelona) 41.5272288,1.9579462 1 Diputació de Barcelona https://www.diba.cat/documents/130988559/381215976/Continguts+tallers+fam%C3%ADlies+i+pantalles.pdf/bbe545c2-ba8b-0080-fd35-88ca170dab1d?t=1680520957468 Espai de reflexió i acompanyament on les famílies obtindran eines i recursos per prevenir i gestionar les situacions problemàtiques derivades de l’ús de les pantalles i proporcionarà pautes bàsiques per aprendre a fer-ne un ús responsable a l'àmbit familiar. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-13 22:27
agendadiba425293732 Dos tallers sobre el bon ús de les pantalles en l'àmbit familiar a Ullastrell 2025-02-18 18:00:00 2025-02-25 20:00:00 Tallers gratuïts adreçats a famílies interessades en educar els seus fills i filles en l'ús saludable de les pantalles. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/dos-tallers-sobre-bon-us-pantalles-ambit-familiar-a-ullastrell Biblioteca Josep Massagué – Sala TIC (c/ Josep Fornell s/n) d'Ullastrell Biblioteca Josep Massagué – Sala TIC (c/ Josep Fornell s/n) d'Ullastrell 41.5272730,1.9579462 https://www.diba.cat/documents/130988559/381215976/Continguts+tallers+fam%C3%ADlies+i+pantalles.pdf/bbe545c2-ba8b-0080-fd35-88ca170dab1d?t=1680520957468 1 Aquesta activitat vol ser un espai de reflexió i acompanyament on les famílies obtindran eines i recursos per prevenir i gestionar les situacions problemàtiques derivades de l’ús de les pantalles i proporcionarà pautes bàsiques per aprendre a fer-ne un ús responsable a l'àmbit familiar. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 03:22
agendadiba426942045 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2025-02-25 16:15:00 2025-02-25 17:15:00 41.3837044,2.1668625 1 Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Reunió; Cultura; Carrera Escudé, Judit centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; reunio; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sr. Tom Banchoff, vicepresident Global Engagement at Georgetown University</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-13 22:27
agendadiba425368462 Jornada 'Dones, gènere i seguretat' 2025-02-25 09:00:00 2025-02-25 15:30:00 Aquest acte pretén ser un espai de reflexió i estratègies de les dones que es dediquen a l’àmbit de la seguretat, conformat per un entorn molt poc feminitzat. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/jornada-dones-genere-i-seguretat Paranimf de la Diputació de Barcelona. Urgell, 187 Paranimf de la Diputació de Barcelona. Urgell, 187 41.3892690,2.1492948 1 La trobada inclou la presentació del “III Estudi Dona i Gènere” de l’Observatori Dones i Seguretat.La jornada s'adreça a policies de tots els cossos de seguretat pública, especialment de les policies locals, a personal de les empreses de seguretat, a alumnes de les facultats de criminologia, del grau en seguretat, o dels diferents màsters en matèria de seguretat que imparteixen les universitats catalanes, i a regidors i regidores dels diferents consistoris de la província de Barcelona. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 03:22
agendadiba421142221 Reglament d’espectacles públics i d’activitats recreatives 2025-02-25 10:00:00 2025-02-25 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/reglament-d-espectacles-publics-i-d-activitats-recreatives Presencial (Pati Manning - c. Montalegre, 7 / Barcelona) Presencial (Pati Manning - c. Montalegre, 7 / Barcelona) 41.3843602,2.1662459 1 Els espectacles públics i les activitats recreatives constitueixen una part molt important de l’acció cultural dels nostres municipis, ja que concreten aspectes tan variats com el lleure, l’entreteniment, les exhibicions teatrals, les projeccions, els concerts i les activitats musicals.Aquest curs vol mostrar l’àmbit i el règim d’aplicació pel que fa a les activitats de caràcter lúdic en els municipis, entenent que aquesta tipologia d’actes té, en la majoria dels casos, un clar component cultural. Els municipis, i molt especialment les àrees de cultura, tenen una necessitat creixent de conèixer quin ha de ser el paper pel que fa a les activitats, tant en allò que fa referència als permisos, com a la contractació, les mesures de seguretat i la responsabilitat civil. Tots aquests elements són imprescindibles per a l’èxit de les accions culturals i també per preservar les garanties jurídiques, la seguretat dels ciutadans i la bona organització de les activitats.Aquest àmbit està regulat pel Decret 112/2010, de 31 d’agost, pel qual s’aprova el Reglament d’espectacles públics i activitats recreatives. El Decret té per objecte el desplegament reglamentari i l’aplicació de la Llei 11/2009, de 6 de juliol, de regulació administrativa dels espectacles públics i les activitats recreatives.El curs vol donar èmfasi a les qüestions pràctiques, derivades de la tasca diària dels municipis. Per tant no només vol donar a conèixer la part més textual de la llei, sinó sobretot la seva aplicació directa i concreta en el cas de les activitats culturals i recreatives promogudes pels municipis. Per aquest motiu vol ser un curs en què les preguntes i l’intercanvi d’informació entre els assistents hi tingui un paper molt rellevant. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 03:22
agendadiba424397637 Parlem de... Presentació de la publicació Aquí i així, Renovables, sí Guia per a una gestió eficaç, democràtica, equitativa i amb retorn al territori de les energies renovables 2025-02-25 12:00:00 2025-02-25 13:15:00 Presentació del llibre Aquí i així, Renovables, sí. Guia per a una gestió de les energies renovables eficaç, democràtica, equitativa i amb retorn al territori https://www.diba.cat/documents/471041/423972784/Aqui_i_aixi_renovables_si_portada.png/9815d976-db8c-b3fe-f89f-22601039d63f?t=1739528705636 https://www.diba.cat/web/mediambient/-/presentacio-de-la-publicacio-aqui-i-aixi-renovables-si Can Serra: Rambla de Catalunya 126 - 08008 Barcelona Can Serra: Rambla de Catalunya 126 - 08008 Barcelona 41.3956919,2.1577946 1 Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica area_daccio_climatica_i_transicio_energetica Com a part del cicle de col·loquis «Parlem de...» que la Llibreria de la Diputació de Barcelona organitza periòdicament per donar a conèixer publicacions sobre temes d'actualitat per al món local i per a la ciutadania en general, presentem la publicació Aquí i així, Renovables, sí. Guia per a una gestió de les energies renovables eficaç, democràtica, equitativa i amb retorn al territoriLa guia és una resposta a la voluntat de la Diputació de Barcelona de facilitar eines als municipis per aconseguir que la implantació de parcs eòlics i fotovoltaics als seus termes municipals sigui eficaç, democràtica, justa i amb retorn al territori.S’obsequiarà les persones assistents amb un exemplar del llibre. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-13 22:27
agendadiba424980795 Presentació de la publicació 'Aquí i així, Renovables, sí' 2025-02-25 12:00:00 2025-02-25 13:15:00 Dins del cicle de col·loquis «Parlem de...» que la Llibreria de la Diputació organitza periòdicament per donar a conèixer publicacions sobre temes d'actualitat per al món local i per a la ciutadania en general, es presenta la guia 'Aquí i així, Renovables, sí'. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/presentacio-guia-aqui-i-aixi-renovables-si Can Serra, seu de la Diputació de Barcelona (Rambla de Catalunya, 126) de Barcelona Can Serra, seu de la Diputació de Barcelona (Rambla de Catalunya, 126) de Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 La publicació és una resposta a la voluntat de la Diputació de Barcelona de facilitar eines als municipis per aconseguir que la implantació de parcs eòlics i fotovoltaics als seus termes municipals sigui eficaç, democràtica, justa i amb retorn al territori.S’obsequiarà les persones assistents amb un exemplar de la guia. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 03:22
agendadiba425763115 Presentació del llibre Aquí i així, renovables sí. Guia per a una gestió de les energies renovables eficaç, democràtica, equitativa i amb retorn al territori 2025-02-25 12:00:00 2025-02-25 13:00:00 https://www.diba.cat/documents/471041/423972784/Aqui_i_aixi_renovables_si_portada_1000x563.png/7202835a-cefb-4f62-54ef-b18c212b4ed7?t=1739532524845 https://www.diba.cat/web/comunitats-energetiques/-/presentaci%C3%B3-del-llibre-aqu%C3%AD-i-aix%C3%AD-renovables-s%C3%AD.-guia-per-a-una-gesti%C3%B3-de-les-energies-renovables-efica%C3%A7-democr%C3%A0tica-equitativa-i-amb-retorn-al-territori Virtual Virtual 1 #ComunitatsEnergetiques comunitatsenergetiques Us convidem dimarts 25 de febrer, a les 12 h, a la presentació del llibre Aquí i així, renovables sí. Guia per a una gestió de les energies renovables eficaç, democràtica, equitativa i amb retorn al territori. Aquesta guia respon a la voluntat de la Diputació de Barcelona de facilitar eines als municipis per a aconseguir que la implantació de renovables als seus termes municipals sigui eficaç, democràtica, justa i amb retorn al territori.Consulteu-ne el programa i l'enllaç a la sessió. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-03-13 22:27
agendadiba426808112 Reunió amb 'Empieza por educar' 2025-02-25 11:00:00 2025-02-25 12:00:00 Programa de lideratge educatiu per directius del sector Urgell 187 Urgell 187 41.3955350,2.1575980 1 Educació; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Personal directiu professional; Reunió; Educació; Àrea d'Educació; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Bosch i Costa, Marcel·lina; Garcia Chicano, Lidia educacio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; personal_directiu_professional; reunio; educacio; area_deducacio; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; bosch_i_costa_marcellina; garcia_chicano_lidia <p>Marcel.lina Bosch, coordinadora Àrea educació</p> <p>Lidia Garcia Chicano, gerenta de serveis d'educació</p> <p>Carles López, Empieza por educar</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-13 22:27
agendadiba426803904 Reunió amb Pricewaterhouse Coopers - agenda de Daniel Fernández - Reunió 2025-02-28 11:00:00 2025-02-25 12:00:00 Diputació de Barcelona. Rambla de Catalunya 126, 1a planta, 08008 Barcelona Diputació de Barcelona. Rambla de Catalunya 126, 1a planta, 08008 Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Àrea de Presidència; Brinquis Pérez, Manuel; Fernández González, Daniel; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara personal_directiu_professional; reunio; presidencia; area_de_presidencia; brinquis_perez_manuel; fernandez_gonzalez_daniel; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara <p>Carlos Corcuera, consultor senior externo en PwC</p> <p>Joan Vidal, senior advisor a PwC</p> <p>Daniel Fernández, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> <p>Manuel Brinquis, coordinador de l'Àrea de Serveis Generals i Transició Digital</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de Suport a la presidència</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-13 22:27
agendadiba426447390 Reunió amb l'Ajuntament de Terrassa - agenda coordinadora ADET Anna Álvarez 2025-02-24 09:00:00 2025-02-25 10:00:00 Vies de col·laboració. Videoconferència. Videoconferència. 41.3822020,2.1258700 1 Terrassa; Vallès Occidental; Personal directiu professional; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Alvarez Jurado, Anna terrassa; valles_occidental; personal_directiu_professional; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; alvarez_jurado_anna <p>Anna Álvarez, coordinadora Àrea Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Marc Girol, director Àrea Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Terrassa</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-13 22:27
agendadiba426125776 Presentació de les accions per millorar el comerç rural d’Osona, el Berguedà, el Bages, el Moianès, el Lluçanès i l’Anoia 2025-02-24 11:30:00 2025-02-24 23:59:59 La diputada de Comerç i Consum de la Diputació de Barcelona, Olga Serra i Luque; l'alcalde de Montesqiu, Carles Colomo i Espona; i el regidor de Comerç i indústria de Montesquiu, Lluís Ferrer Maruenda, presenten les accions per dinamitzar i modernitzar els comerços rurals. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/presentacio-accions-millorar-comer-rural-osona-bergueda-bages-moianes-llucanes-anoia Plaça de l’1 d’Octubre de Montesquiu (Osona) Plaça de l’1 d’Octubre de Montesquiu (Osona) 42.1101857,2.2095975 1 Són una desena d’accions, com ara armaris multi-temperatura per recollir comandes, xarxes wifi o senyalització, de les quals se n'han beneficiat 38 municipis d’Osona, el Berguedà, el Bages, el Moianès, el Lluçanès i l’Anoia.La presentació es fa a Montesquiu, ja que és un dels municipis beneficiaris, on es podran veure in situ algunes d'aquestes accions. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 03:22
agendadiba424890922 Exposició 'Europa, el nostre espai comú' 2025-02-04 10:00:00 2025-02-24 19:00:00 https://www.diba.cat/documents/d/el-diari/expo_europa_dintre https://www.diba.cat/web/ri/-/exposici%C3%B3-europa-el-nostre-espai-com%C3%BA- Vestíbul de Can Serra, seu de la Diputació de Barcelona (Rambla de Catalunya, 126) de Barcelona Vestíbul de Can Serra, seu de la Diputació de Barcelona (Rambla de Catalunya, 126) de Barcelona 41.3955638,2.1575982 1 La Diputació de Barcelona presenta aquesta exposició per donar a conèixer la rellevància de l'activitat i dels valors de la Unió Europea als pobles i ciutats de la província de Barcelona.És als municipis on es despleguen i tenen impacte les polítiques europees. Un 70 % de la legislació europea té repercussions a escala local.La mostra pretén descobrir als visitants què implica ser part de la Unió Europea, com sentir-se'n implicat i participar-ne, amb especial atenció i missatges molt directes als col·lectius joves. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-13 22:27
agendadiba424871222 Exposició 'Europa, el nostre espai comú' 2025-02-04 10:00:00 2025-02-24 19:00:00 La Diputació de Barcelona presenta aquesta exposició per donar a conèixer la rellevància de l'activitat i dels valors de la Unió Europea als pobles i ciutats de la província de Barcelona. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/exposicio-europa-el-nostre-espai-comu Vestíbul de Can Serra, seu de la Diputació de Barcelona (Rambla de Catalunya, 126) de Barcelona Vestíbul de Can Serra, seu de la Diputació de Barcelona (Rambla de Catalunya, 126) de Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 És als municipis on es despleguen i tenen impacte les polítiques europees. Un 70 % de la legislació europea té repercussions a escala local.La mostra pretén descobrir als visitants què implica ser part de la Unió Europea, com sentir-se'n implicat i participar-ne, amb especial atenció i missatges molt directes als col·lectius joves. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 03:22
agendadiba426448706 Reunió amb Turisme de Barcelona- agenda Soledad Bravo - Reunió 2025-02-24 16:30:00 2025-02-24 17:30:00 Turisme de Barcelona. Passatge de la Concepció, 7, 9, L'Eixample, 08008 Barcelona Turisme de Barcelona. Passatge de la Concepció, 7, 9, L'Eixample, 08008 Barcelona 41.3947911,2.1603463 1 Turisme; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Alta direcció i gerents turisme; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; alta_direccio_i_gerents <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona</p> <p>- Mateu Hernández, director General de Turisme de Barcelona</p> <p>- Mònica Martorell, directora de Màrqueting. Consorci de Turisme de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-13 22:27
agendadiba426421849 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2025-02-24 11:00:00 2025-02-24 12:15:00 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3837044,2.1668625 1 Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Reunió; Cultura; Carrera Escudé, Judit centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; reunio; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sra. Joana Hurtado, Crítica d'art i cinema i comissària independent.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-13 22:27
agendadiba426448355 Podcast PIMEC Turisme - Agenda Soledad Bravo 2025-02-24 09:30:00 2025-02-24 10:30:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/podcast-pimec-turisme-agenda-soledad-bravo Seu PIMEC, Carrer de Viladomat, 174, L'Eixample, 08015 Barcelona Seu PIMEC, Carrer de Viladomat, 174, L'Eixample, 08015 Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Turisme; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Grup d'interès; Bravo Letelier, Soledad Paula; Alta direcció i gerents; Altres turisme; desenvolupament_economic_i_turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; grup_dinteres; bravo_letelier_soledad_paula; alta_direccio_i_gerents; altres <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Daniel Brasé, vicepresident PIMEC Turisme, Secretari General FIHRT.</p> El podcast aborda com garantir un equilibri territorial en el turisme, evitant la sobrecàrrega en algunes zones i fomentant la desconcentració cap a altres territoris mitjançant una gestió turística diferenciada i la mobilitat sostenible. A més, analitza el paper de la Diputació en el suport als municipis i la importància de les pimes en el sector turístic, destacant la innovació i la col·laboració com a claus per a un ecosistema turístic fort i sostenible. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-13 22:27
agendadiba424880998 Les subvencions en l'àmbit de la gestió cultural local (2a edició) 2025-02-20 10:00:00 2025-02-21 12:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/les-subvencions-en-l-%C3%A0mbit-de-la-gesti%C3%B3-cultural-local-2a-edici%C3%B3- Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 1 En l’activitat diària dels tècnics i tècniques de cultura és imprescindible conèixer el marc legal de les subvencions, els procediments de concessió i els requisits a l’hora d’atorgar-les. Tard o d’hora les persones que treballen en cultura acaben tenint contacte amb aspectes legals i de procediment relacionats amb les subvencions, amb la qual cosa apareixen, de manera inevitable, molts dubtes sobre com atorgar-les i també sobre els passos que cal fer en aquest sentit. El curs vol donar a conèixer el funcionament de l’activitat subvencional, els límits pressupostaris, el control financer i les conseqüències de l’incompliment de les obligacions per part del receptor de la subvenció. Es tracta d’un curs en què s’exposaran nombrosos casos pràctics i en què els participants podran exposar els seus casos reals. Aspectes com l’activitat subvencional, el concepte de subvenció, el procediment per atorgar subvencions, el control financer i pressupostari i, sobretot, la justificació de les subvencions seran analitzats de manera detallada. ObjectiusDeterminar el marc legal al qual estan subjectes les subvencionsDetallar les principals tipologies de subvencionsClarificar què entenem per activitat subvencional i què implica el concepte de subvencióEstablir quins han de ser els passos pel que fa a la justificacióEls casos d’incompliment: conseqüències legals i jurídiquesMostrar casos pràctics en aquest àmbit, tot fomentant la participació dels assistents ContingutsEl concepte de subvenció.La legislació reguladora de les subvencionsLes subvencions en l’àmbit de la cultura municipal: abast i regulacióL’activitat subvencionable: què és i com funcionaEl control financer i pressupostariLa justificació de les subvencionsLa possibilitat de revocar les subvencions DOCENT Rebeca CordeiroLlicenciada en Dret per la Universitat de Barcelona. Funcionària de carrera en la categoria de Tècnica superior en gestió de l’Ajuntament de Barcelona. Experiència en l’Administració pública local des del 1998 i com a advocada per compte propi. Funcions de tècnica especialista jurídica a l’Institut municipal de l’habitatge de Barcelona (2009 a 2019), a l’Àrea de Drets socials, justícia global, feminismes i LGTBI on també he exercit com a Secretària delegada (2020 a 2023). Actualment Lletrada consistorial als Serveis Jurídics centrals de l’Ajuntament de Barcelona. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 03:22
agendadiba425748977 Reunió amb el Grup Tragsa - Agenda Sara Aguilar – Reunió 2025-02-21 09:30:00 2025-02-21 11:30:00 Seguiment projecte transformació digital Edifici Can Serra - Rambla Catalunya, 126, 2a planta Sala 2B – Barcelona Edifici Can Serra - Rambla Catalunya, 126, 2a planta Sala 2B – Barcelona 41.3957892,2.1575767 1 Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Reunió; Presidència; Serveis Generals i Transició Digital; Àrea de Presidència; Àrea de Serveis Generals i Transició Digital; Innovació i Governs Digitals; Ramírez Pierna, Luis; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara diputacio_de_barcelona; esdeveniments; reunio; presidencia; serveis_generals_i_transicio_digital; area_de_presidencia; area_de_serveis_generals_i_transicio_digital; innovacio_i_governs_digitals; ramirez_pierna_luis; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara <p>José Ángel Torres, coordinador d'actuacions i projectes del grup TRAGSA</p> <p>Jesús Àngel Alonso, subdirector de Sistemas de Información Administrativos del grup TRAGSA</p> <p>Olga Seoane, cap departament projecte AGSA-MAPI Barcelona</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> <p>Luis Ramírez, director dels Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius</p> <p>Francisco Javier Giménez, Subdirector de la Subdirecció de Desenvolupament de Sistemes d’Informació</p> <p>Antonio M. Solanes, tècnic assessor de la direcció de Serveis de la Presidència</p> <p>Àssun Juan, cap de Serveis de la Secció del Cercador d'Informació i Documentació Oficials</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-13 22:27
agendadiba426439746 Ajuntament d'Olivella - agenda Rosa Sanz - reunió 2025-02-21 09:00:00 2025-02-21 10:30:00 Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Olivella; Exposició virtual; Garraf; Personal directiu professional; Reunió; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Xalabarder Aulet, Maria; Alta direcció i gerents; Sanz Sánchez, Rosa olivella; exposicio_virtual; garraf; personal_directiu_professional; reunio; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; xalabarder_aulet_maria; alta_direccio_i_gerents; sanz_sanchez_rosa <p style='margin-bottom:8px'><b>Ajuntament d’Olivella</b></p> <ul> <li>Marta Verdejo, Alcaldessa de l’Ajuntament d’Olivella</li> </ul> <p> </p> <p style='margin-bottom:8px'><b>Diputació de Barcelona</b></p> <ul> <li style='margin-bottom:8px'>Rosa Sanz, Coordinadora de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana</li> <li style='margin-bottom:8px'>Maria Xalabarder, Gerenta de Serveis de la GSHUA</li> <li style='margin-bottom:8px'>Pilar Cervantes, Cap del Servei d’Urbanisme de la GSHUA</li> <li style='margin-bottom:8px'>Lorena Perona, Responsable d’Estratègies Urbanes de la GSHUA</li> <li>Carola Castellà d’Oficina Tècnica Participació per als Governs Locals</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-13 22:27
agendadiba426329450 Reunió del Patronat de Institut Barcelona d´Estudis Internacionals (IBEI) - agenda Antoni Montseny - reunió 2025-02-20 12:00:00 2025-02-20 23:59:59 IBEI, carrer de Ramon Trias Fargas 25. barcelona IBEI, carrer de Ramon Trias Fargas 25. barcelona 41.3896140,2.1899842 1 Ajuntaments; Barcelona; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Barcelonès; Reunió; Presidència; Àrea de Presidència; Montseny Domènech, Antoni; Alta direcció i gerents; Relacions internacionals ajuntaments; barcelona; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; barcelones; reunio; presidencia; area_de_presidencia; montseny_domenech_antoni; alta_direccio_i_gerents; relacions_internacionals <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-13 22:27
agendadiba424970173 Internet, xarxes socials i tràmits en línia [Sant Llorenç d'Hortons] 2025-02-20 11:00:00 2025-02-20 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/internet.JPG/ca8e01a2-8766-c5c9-fe9b-beb4cde23660?t=1675077287164 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/internet-xarxes-socials-i-tr%C3%A0mits-en-l%C3%ADnia-sant-lloren%C3%A7-d-hortons-1 Casal de la Gent Gran de Sant Llorenç d' Hortons Carrer de la Diputació 27, Sant Llorenç d'Hortons Casal de la Gent Gran de Sant Llorenç d' Hortons Carrer de la Diputació 27, Sant Llorenç d'Hortons 41.4667690,1.8251220 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-13 22:27
agendadiba426806647 Acte de presentació de la nova marca ciutat de la Garriga - agenda Josep Ramon Mut 2025-02-20 19:30:00 2025-02-20 21:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/acte-de-presentaci%C3%B3-de-la-nova-marca-ciutat-de-la-garriga-agenda-josep-ramon-mut Can Lluna, La Garriga Can Lluna, La Garriga 41.6959313,2.2865986 1 Comerç i consum; La Garriga; Mut i Bosque, Josep Ramon; Vallès Oriental; #DIBAOBERTA; Grup d'interès; Presentació; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública comerc_i_consum; la_garriga; mut_i_bosque_josep_ramon; valles_oriental; dibaoberta; grup_dinteres; presentacio; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica Presentació de la nova marca ciutat de la Garriga, creada per donar més visibilitat a la ciutat i enfortir també el comerç de proximitat del municipi. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-13 22:27
agendadiba425756154 Presentació de la iniciativa i valoració de la creació d’una Comunitat Local d’Energia (CLE) 2025-02-20 19:00:00 2025-02-20 20:00:00 https://www.diba.cat/documents/402228375/417231777/20250220_Presentacio_CEPoligons_Martorell.png/55e75b10-5e53-e19f-2b64-ee53d41cc5ab?t=1739528575173 https://www.diba.cat/web/comunitats-energetiques/-/presentaci%C3%B3-de-la-iniciativa-i-valoraci%C3%B3-de-la-creaci%C3%B3-d-una-comunitat-local-d-energia-cle- Virtual Virtual 1 #ComunitatsEnergetiques comunitatsenergetiques Sessió dirigida a les empreses i propietaris dels polígons de Martorell. En aquesta sessió es presentarà la iniciativa i valoració de la creació d’una Comunitat Local d’Energia (CLE), basada en instal·lacions solars fotovoltaiques. A la jornada s’exposaran les possibilitats legals, econòmiques i tècniques de compartir energia solar entre empreses, exposant un primer exemple concret al polígon industrial de Can Sunyer i Can Cases.Aquesta iniciativa s'ha dut a terme des del Centre de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Martorell, amb el suport de la Diputació de Barcelona i amb l’equip tècnic de l’empresa Oîcos Estratègia Ambiental, i té com a objectiu promoure l’impuls de possibles comunitats energètiques als polígons de Martorell.Les inscripcions per aquesta sessió es gestionen des del Centre de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Martorell. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-03-13 22:27
Estadístiques 2025
Agenda corporativa

Mitjana 2025: 16,25 consultes/dia

Sabies que...?

...pots personalitzar les consultes a la API amb diversos filtres?

La API ofereix tant filtres per modificar la cerca de les dades (operadors LIKE, AND, OR...) com filtres per tractar-ne el retorn (paginació, ordenació...).

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/puntesports/camp-all-like/poliesportiu/ord-adreca_nom/desc