ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba423974140 Introducció a l’Acció Urbanística Local 2025-02-13 10:00:00 2025-03-20 12:15:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/introducci%C3%B3-a-l-acci%C3%B3-urban%C3%ADstica-local-1 1 PresentacióL’acció urbanística és una activitat de gran transcendència en el dia a dia dels governs locals. Hi conflueixen, si més no, un ampli conjunt de competències a exercir, una complexitat tècnica i jurídica notables i la concurrència en la matèria d’interessos i responsabilitats rellevants.Des del Servei d’Urbanisme de la Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana s’organitza aquest curs d’introducció a l’acció urbanística local amb l’objectiu de facilitar una aproximació a la matèria des d’una perspectiva global i introductòria. Al llarg de sis sessions del curs es pretén abordar els elements essencials de cadascun dels aspectes d’aquesta temàtica, els principis bàsics que la motiven, els agents presents en l’activitat urbanística, els conceptes tècnics i jurídics fonamentals, el planejament territorial i urbanístic, la gestió i el règim d’intervenció i disciplinari. En certa mesura de quina manera aquestes matèries s’organitzen i executen en les corporacions locals.La formació adoptarà un format híbrid de videoformació (sessions de Zoom amb els ponents) i un treball en línia en aula virtual (Entorn Formadiba).DestinatarisEl caràcter bàsic i introductori d’aquesta formació fa que aquesta sigui adreçada al personal tècnic i administratiu dels ens locals sense que siguin necessaris coneixements previs de la matèria.Inscripcions i programaPer motius logístics i de dinàmica de la sessió el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds. Per afavorir la participació del màxim d’assistents es podrà limitar l’assistència al curs a una persona per ens local. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta. Es requereix validació/autorització a Gestforma de la persona Responsable Municipal de Formació a cada ens públic.Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins al dia 30 de gener de 2025 mitjançant el següent enllaç. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-01-30 03:12
agendadiba424013446 Reunió amb Eurocities - agenda Antoni Montseny - reunió 2025-01-15 13:00:00 2025-01-15 23:59:59 1 Ajuntaments; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Reunió; Viatge; Presidència; Àrea de Presidència; Montseny Domènech, Antoni; Alta direcció i gerents; Relacions internacionals ajuntaments; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; reunio; viatge; presidencia; area_de_presidencia; montseny_domenech_antoni; alta_direccio_i_gerents; relacions_internacionals <p>Per part d’Eurocities:</p> <ul> <li>André Sobczak, secretari general;</li> <li>Stefano Simonetta, assistent executiu del SG;</li> <li>Xenia Cechina, cap de formulació de projectes;</li> <li>Guillem Ramírez Chico, referent de formació.</li> </ul> <p>Per part de la Diputació de Barcelona:</p> <ul> <li>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals;</li> <li>Octavi de la Varga, assessor de Projectes Estratègics Internacionals;</li> <li>Olívia Paton, cap de l'Oficina d'Europa i Estratègia Internacional;</li> <li>Blanca Soler, responsable de l'oficina a Brussel·les de la Diputació;</li> <li>Maria Rodriguez, tècnica de l'Oficina d'Europa i Estratègia Internacional.</li> </ul> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba424009817 Reunió amb ALDA – Associació Europea per a la Democràcia Local - agenda Antoni Montseny - reunió 2025-01-15 11:00:00 2025-01-15 23:59:59 1 Ajuntaments; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Reunió; Viatge; Presidència; Àrea de Presidència; Montseny Domènech, Antoni; Alta direcció i gerents; Relacions internacionals ajuntaments; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; reunio; viatge; presidencia; area_de_presidencia; montseny_domenech_antoni; alta_direccio_i_gerents; relacions_internacionals <p>Per part d’ALDA:</p> <ul> <li>Adrien Licha, coordinador de l’oficina del Secretariat.</li> </ul> <p>Per part de la Diputació de Barcelona:</p> <ul> <li>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals;</li> <li>Octavi de la Varga, assessor de Projectes Estratègics Internacionals;</li> <li>Olívia Paton, cap de l'Oficina d'Europa i Estratègia Internacional;</li> <li>Blanca Soler, responsable de l'oficina a Brussel·les de la Diputació;</li> <li>Maria Rodriguez, tècnica de l'Oficina d'Europa i Estratègia Internacional.</li> </ul> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba424012856 Reunió amb CaixaBank - agenda Daniel Fernandez - reunió 2025-01-14 12:00:00 2025-01-14 13:00:00 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Serveis Generals i Transició Digital; Àrea de Presidència; Àrea de Serveis Generals i Transició Digital; Brinquis Pérez, Manuel; Fernández González, Daniel personal_directiu_professional; reunio; presidencia; serveis_generals_i_transicio_digital; area_de_presidencia; area_de_serveis_generals_i_transicio_digital; brinquis_perez_manuel; fernandez_gonzalez_daniel <p>Daniel Gatius, director de Banca Institucional</p> <p>Patricia Trillo, directora de Banca Institucional de la Territorial de Barcelona</p> <p>Daniel Fernández, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> <p>Manuel Brinquis, coordinador de Serveis Generals i Transició Digital</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba424012576 Reunió amb l'Ajuntament de Vilanova de Sau - agenda Daniel Fernández - Reunió 2025-01-14 10:00:00 2025-01-14 11:00:00 41.3955350,2.1575980 1 Vilanova de Sau; Osona; Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Espinosa de Castro, Marina; Fernández González, Daniel vilanova_de_sau; osona; personal_directiu_professional; reunio; presidencia; espinosa_de_castro_marina; fernandez_gonzalez_daniel <p>Jaume Orra, alcalde de l'Ajuntament de Vilanova de Sau</p> <p>Daniel Fernández, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> <p>Marina Espinosa, coordinadora de Cooperació i Assistència Local</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba424010899 Reunió amb el Pla Estratègic Metropolità de Barcelona - agenda Daniel Fernández - reunió 2025-01-10 10:30:00 2025-01-10 11:30:00 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Àrea de Presidència; Fernández González, Daniel; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara personal_directiu_professional; reunio; presidencia; area_de_presidencia; fernandez_gonzalez_daniel; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara <ul> <li>Oriol Estela, coordinador general del Pla Estratègic Metropolità de Barcelona</li> <li>David Rodriguez, secretàri tècnic</li> <li>Daniel Fernández, coordinador general de la Diputació de Barcelona</li> <li>Sara Aguilar, directora de la Direcció de Serveis de Suport a la Coordinació General</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba424010838 Reunió Unió Esportiva Santboiana - agenda Daniel Fernández - reunió 2025-01-10 09:00:00 2025-01-10 10:00:00 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Fernández González, Daniel; Esports i Activitat Física; Felip Benach, Conrad personal_directiu_professional; reunio; presidencia; fernandez_gonzalez_daniel; esports_i_activitat_fisica; felip_benach_conrad <ul> <li>Daniel Laga, gerent UE Santboiana</li> <li>Daniel Fernández, coordinador general</li> <li>Conrad Felip, coordinador de l'Àrea d'Esports i Activitat Física</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba424008795 Reunió amb la Direcció General de Comunicació de la Comissió Europea (DG COMM) - agenda Antoni Montseny - activitat 2025-01-15 09:30:00 2025-01-15 23:59:59 1 Ajuntaments; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Reunió; Viatge; Presidència; Àrea de Presidència; Montseny Domènech, Antoni; Alta direcció i gerents; Relacions internacionals ajuntaments; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; reunio; viatge; presidencia; area_de_presidencia; montseny_domenech_antoni; alta_direccio_i_gerents; relacions_internacionals <p>Per part de la DG COMM:</p> <ul> <li>Ana Juárez, cap d’Unitat adjunta, Unitat de Comunicació i Relació amb els estats membre.</li> </ul> <p>Per part de la Diputacio de Barcelona:</p> <ul> <li>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals;</li> <li>Octavi de la Varga, assessor de Projectes Estratègics Internacionals;</li> <li>Olívia Paton, cap de l'Oficina d'Europa i Estratègia Internacional;</li> <li>Blanca Soler, responsable de l'oficina a Brussel·les de la Diputació;</li> <li>Maria Rodriguez, tècnica de l'Oficina d'Europa i Estratègia Internacional.</li> </ul> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba424006128 Acte commemoratiu del 76è aniversari de la Declaració Universal dels Drets Humans - agenda Antoni Montseny - activitat 2024-12-12 18:30:00 2024-12-12 23:59:59 Lectura dels articles de la Declaració Universal dels Drets Humans a càrrec de personalitats del món institucional, jurídic, acadèmic i de la societat civil. 41.3962398,2.1594294 1 Ciutadania; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Presidència; Àrea de Presidència; Montseny Domènech, Antoni; Alta direcció i gerents; Altres; Relacions internacionals ciutadania; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments; presidencia; area_de_presidencia; montseny_domenech_antoni; alta_direccio_i_gerents; altres; relacions_internacionals <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba424005944 20a Jornada Anual del Cercle de Comparació Intermunicipal de Serveis Socials 2025-02-05 09:30:00 2025-02-05 13:30:00 https://www.diba.cat/web/benestar/-/20a-jornada-anual-del-cercle-de-comparaci%C3%B3-intermunicipal-de-serveis-socials 41.3865190,2.1763550 1 Diputació; Portada - benestar diputacio; portada__benestar Enguany celebrem una edició especial, ja que commemorem la 20a edició d'aquest espai de reflexió i aprenentatge. Amb motiu d'aquesta fita, posarem el focus en els principals canvis que han marcat els serveis socials locals al llarg de les dues darreres dècades, alhora que abordarem els reptes actuals i explorarem les perspectives de futur amb una mirada local i propera a la ciutadania.Us animem a consultar el programa de la jornada, que inclou ponències i debats a càrrec de persones expertes de l'àmbit acadèmic i de la gestió pública local.Podeu formalitzar la vostra inscripció a través del següent enllaç. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba424004979 Entrevista al Mercat municipal de Granollers. Programa Impuls- agenda gerent Sergi Vilamala-activitat 2025-01-15 00:00:00 2025-01-15 23:59:59 41.6096933,2.2911613 1 Comerç i consum; Granollers; Vallès Oriental; Entrevista; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública comerc_i_consum; granollers; valles_oriental; entrevista; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica D'11.30h a 12.30h <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> <p>Representants de Vallès Visió</p> <p>Representants de l'Ajuntament de Granollers</p> <p>Representants de Mercat Municipal de Sant Carles</p> <p>Paradistes del Mercat municipal</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba424002640 Sessió extraordinària del Comitè Català d’Ajut Humanitari d’Emergència (CCAHE) - agenda Antoni Montseny - reunió 2024-12-05 10:00:00 2024-12-05 23:59:59 41.3915165,2.1476528 1 Ajuntaments; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Reunió; Presidència; Àrea de Presidència; Montseny Domènech, Antoni; Alta direcció i gerents; Relacions internacionals ajuntaments; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; reunio; presidencia; area_de_presidencia; montseny_domenech_antoni; alta_direccio_i_gerents; relacions_internacionals <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba423997808 Actualització normativa en matèria d'arrendaments urbans 2025-02-26 09:30:00 2025-03-19 14:30:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/actualitzaci%C3%B3-normativa-en-mat%C3%A8ria-d-arrendaments-urbans 1 Dates: 26 de febrer, 5, 12 i 19 de març de 2025 PresentacióUna de les tasques essencials en la prestació dels serveis locals d’habitatge es basa en el coneixement de la normativa que regula els arrendaments: ja sigui des de les Borses de lloguer (duent a terme l’assessorament jurídic a les persones propietàries i a llogateres) com des de la gestió dels habitatges municipals o cedits (ja siguin patrimonials o amb protecció oficial).Per a desenvolupar el servei d’habitatge el personal que s’hi dedica necessita una formació continuada sobre la normativa d’aplicació, que és complexa i que ha estat objecte de canvis legislatius durant els darrers anys.L’objectiu del curs és oferir una visió de conjunt de la normativa vigent en arrendaments d’habitatge, incidint en les actualitzacions i modificacions introduïdes per la normativa sectorial d’habitatge (com la determinació del preu de renda en les zones de mercat residencial tensionat) així com fer esment d’altres conceptes i formes jurídiques que regulen les relacions contractuals d’habitatge, com son la definició de grans tenidors, els lloguers de temporada, les llars compartides o coliving, el lloguer d’habitacions, etc...Les sessions seran impartides per la formadora Mar Escutia Abad, professora d’ESADE i advocada del Col·legi d’Administradors de Finques de Barcelona - Lleida, que combinarà l’explicació teòrica amb la resolució de casos pràctics i aplicats a la gestió dels serveis locals d’habitatge.DestinatarisProfessionals de les administracions locals vinculats a la prestació de serveis locals d’habitatge.InscripcionsLes inscripcions es realitzaran mitjançant l’aplicatiu Gestforma i la confirmació de la inscripció per part de la Diputació de Barcelona es farà per correu electrònic. Per motius logístics i de dinàmica de la sessió el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l’adequació del perfil dels demandants i l’ordre de presentació de les sol·licituds. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta.Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins el dia 21 de febrer de 2025 mitjançant el següent enllaç.ProgramaSESSIÓ 1 (26/02/2025): El contracte d’arrendament d’habitatge: marc legal i règim jurídic vigentSESSIÓ 2 (05/03/2025): El contracte d’arrendament d’habitatge: aspectes definitiusSESSIÓ 3 (12/03/2025): El contracte d’arrendament d’habitatge: finalització i extincióSESSIÓ 4 (19/03/2025): Altres figures jurídiques en la contractació d’habitatge nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-01-30 03:12
agendadiba421818373 Imagina: portal d’Imatges de la Xarxa d’Arxius Municipals (edició 1) 2025-01-29 10:00:00 2025-02-05 12:00:00 Imagina: portal d’Imatges de la Xarxa d’Arxius Municipals https://www.diba.cat/web/opc/-/imagina-portal-d-imatges-de-la-xarxa-d-arxius-municipals-edicio-1- 1 Formació de la Xarxa d'Arxius Municipals formacio_de_la_xarxa_darxius_municipals 29 de gener i 5 de febrer <p>Arxivers/res de la XAM. </p> <p>Aquesta sessió, pel seu caràcter especialitzat, tindrà un nombre màxim de 30 assistents i les places seran limitades. La inscripció es farà, com ja és habitual, a través de l'aplicatiu Gestforma de la Direcció de Serveis de Formació de la Diputació de Barcelona.</p> Objectius: Conèixer l'abast i el funcionament del portal d'imatges IMAGINA de la Xarxa d'Arxius Municipals Programa:Definició i abast del portal d'imatges IMAGINAFuncionamentExemples i pràctiquesDocent: Pere Pastallé Sucarrats, tècnic de l'Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona.Aquesta sessió, pel seu caràcter especialitzat, tindrà un nombre màxim de 30 assistents i les places seran limitades. La inscripció es farà, com ja és habitual, a través de l'aplicatiu Gestforma de la Direcció de Serveis de Formació de la Diputació de Barcelona. PREINSCRIPCIONS Per garantir el correcte funcionament de la plataforma ZOOM, i considerant l'elevat nombre d'assistents, us preguem que desactiveu el micròfon durant el curs. I recordeu que per obtenir el certificat d'assistència al curs és imprescindible que mantingueu oberta la càmera durant tota la sessió. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba423958382 Seminari en línia “Ajuts i instruments de finançament per a la transició energètica” sessió 1 2024-12-13 10:00:00 2024-12-13 11:30:00 https://www.diba.cat/documents/402228375/417231777/2024_cicleseminaris_transicioenergetica.png/9dda664e-122a-509d-71d2-294db081c557?t=1737016450727 https://www.diba.cat/web/comunitats-energetiques/-/seminari-en-l%C3%ADnia-ajuts-i-instruments-de-finan%C3%A7ament-per-a-la-transici%C3%B3-energ%C3%A8tica- 1 #ComunitatsEnergetiques comunitatsenergetiques Des del Grup de treball de transició energètica local i justa de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat us proposem una nova sessió del cicle de seminaris tècnics en línia sobre transició energètica local i justa. Els seminaris són oberts als ens locals membres de la Xarxa i la resta d’administracions públiques, i també al públic interessat del sector (empreses, consultories, centres de recerca, gestors...).Aquesta quarta sessió actualitzarà les diverses línies d’ajuts i nous models de finançament existents per impulsar els projectes de transició energètica, en un context de canvi en el mercat i els preus de l’energia, respecte de fa pocs anys.Més informació nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba423960454 Seminari en línia “Ajuts i instruments de finançament per a la transició energètica” (sessió 2) 2024-12-20 10:00:00 2024-12-20 11:30:00 https://www.diba.cat/documents/402228375/417231777/2024_cicleseminaris_transicioenergetica.png/9dda664e-122a-509d-71d2-294db081c557?t=1737016450727 https://www.diba.cat/web/comunitats-energetiques/-/seminari-en-l%C3%ADnia-ajuts-i-instruments-de-finan%C3%A7ament-per-a-la-transici%C3%B3-energ%C3%A8tica-c%C3%B2pia- 1 #ComunitatsEnergetiques comunitatsenergetiques Des del Grup de treball de transició energètica local i justa de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat us proposem una nova sessió del cicle de seminaris tècnics en línia sobre transició energètica local i justa. Els seminaris són oberts als ens locals membres de la Xarxa i la resta d’administracions públiques, i també al públic interessat del sector (empreses, consultories, centres de recerca, gestors...).Aquesta quarta sessió actualitzarà les diverses línies d’ajuts i nous models de finançament existents per impulsar els projectes de transició energètica, en un context de canvi en el mercat i els preus de l’energia, respecte de fa pocs anys.Més informació nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba423964612 Seminari en línia. “Models de gestió i preus per a la ciutadania dels punts de càrrega de vehicle elèctric públics” sessió 2 2024-06-07 10:00:00 2024-06-07 11:30:00 https://www.diba.cat/documents/402228375/417231777/2024_cicleseminaris_transicioenergetica.png/9dda664e-122a-509d-71d2-294db081c557?t=1737016450727 https://www.diba.cat/web/comunitats-energetiques/-/seminari-en-l%C3%ADnia.-models-de-gesti%C3%B3-i-preus-per-a-la-ciutadania-dels-punts-de-c%C3%A0rrega-de-vehicle-el%C3%A8ctric-p%C3%BAblics-sessi%C3%B3-1 1 #ComunitatsEnergetiques comunitatsenergetiques La Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat s’ha fixat com a objectiu prioritari d’aquest mandat accelerar la transició energètica com a resposta a l’emergència climàtica. Apostem per una transició energètica justa, sostenible i democràtica basada en l’eliminació progressiva dels combustibles fòssils, l’electrificació i l’impuls a les energies renovables.Per aquest motiu, iniciem un nou el cicle de seminaris tècnics oberts als ens locals membres de la Xarxa i la resta d’administracions públiques, i també al públic interessat del sector (empreses, consultories, centres de recerca, gestors...).El cicle de seminaris tècnics és una activitat del Grup de treball de transició energètica local i justa de la Xarxa.Més informació nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba423964557 Seminari en línia. “Models de gestió i preus per a la ciutadania dels punts de càrrega de vehicle elèctric públics” sessió 1 2024-05-31 10:00:00 2024-05-31 11:30:00 https://www.diba.cat/documents/402228375/417231777/2024_cicleseminaris_transicioenergetica.png/9dda664e-122a-509d-71d2-294db081c557?t=1737016450727 https://www.diba.cat/web/comunitats-energetiques/-/seminari-en-l%C3%ADnia.-electrificaci%C3%B3-de-consums-t%C3%A8rmics-i-gesti%C3%B3-de-la-demanda-el%C3%A8ctrica-sessi%C3%B3-2 1 #ComunitatsEnergetiques comunitatsenergetiques La Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat s’ha fixat com a objectiu prioritari d’aquest mandat accelerar la transició energètica com a resposta a l’emergència climàtica. Apostem per una transició energètica justa, sostenible i democràtica basada en l’eliminació progressiva dels combustibles fòssils, l’electrificació i l’impuls a les energies renovables.Per aquest motiu, iniciem un nou el cicle de seminaris tècnics oberts als ens locals membres de la Xarxa i la resta d’administracions públiques, i també al públic interessat del sector (empreses, consultories, centres de recerca, gestors...).El cicle de seminaris tècnics és una activitat del Grup de treball de transició energètica local i justa de la Xarxa.Més informació nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba423964533 Seminari en línia. “Electrificació de consums tèrmics i gestió de la demanda elèctrica” sessió 2 2024-07-17 10:00:00 2024-07-17 11:30:00 https://www.diba.cat/documents/402228375/417231777/2024_cicleseminaris_transicioenergetica.png/9dda664e-122a-509d-71d2-294db081c557?t=1737016450727 https://www.diba.cat/web/comunitats-energetiques/-/seminari-en-l%C3%ADnia.-electrificaci%C3%B3-de-consums-t%C3%A8rmics-i-gesti%C3%B3-de-la-demanda-el%C3%A8ctrica-sessi%C3%B3-1 1 #ComunitatsEnergetiques comunitatsenergetiques Des del Grup de treball de transició energètica local i justa de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat us proposem una nova sessió del cicle de seminaris tècnics en línia sobre transició energètica local i justa. Els seminaris són oberts als ens locals membres de la Xarxa i la resta d’administracions públiques, i també al públic interessat del sector (empreses, consultories, centres de recerca, gestors...).En aquesta ocasió la doble sessió tractarà sobre l'electrificació dels consums tèrmics i la gestió de la demanda. Més informació nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba423963407 Seminari en línia. “Electrificació de consums tèrmics i gestió de la demanda elèctrica” sessió 1 2024-07-15 10:00:00 2024-07-15 11:30:00 https://www.diba.cat/documents/402228375/417231777/2024_cicleseminaris_transicioenergetica.png/9dda664e-122a-509d-71d2-294db081c557?t=1737016450727 https://www.diba.cat/web/comunitats-energetiques/-/seminari-en-l%C3%ADnia.-emmagatzematge-d-energia-i-bateries-sessi%C3%B3-1-c%C3%B2pia- 1 #ComunitatsEnergetiques comunitatsenergetiques Des del Grup de treball de transició energètica local i justa de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat us proposem una nova sessió del cicle de seminaris tècnics en línia sobre transició energètica local i justa. Els seminaris són oberts als ens locals membres de la Xarxa i la resta d’administracions públiques, i també al públic interessat del sector (empreses, consultories, centres de recerca, gestors...).En aquesta ocasió la doble sessió tractarà sobre l'electrificació dels consums tèrmics i la gestió de la demanda. Més informació nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba423963190 Seminari en línia. “Emmagatzematge d'energia i bateries” sessió 1 2024-10-04 10:00:00 2024-10-04 11:30:00 https://www.diba.cat/documents/402228375/417231777/2024_cicleseminaris_transicioenergetica.png/9dda664e-122a-509d-71d2-294db081c557?t=1737016450727 https://www.diba.cat/web/comunitats-energetiques/-/seminari-en-l%C3%ADnia-ajuts-i-instruments-de-finan%C3%A7ament-per-a-la-transici%C3%B3-energ%C3%A8tica-sessi%C3%B3-1 1 #ComunitatsEnergetiques comunitatsenergetiques Des del Grup de treball de transició energètica local i justa de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat us proposem una nova sessió del cicle de seminaris tècnics en línia sobre transició energètica local i justa. Els seminaris són oberts als ens locals membres de la Xarxa i la resta d’administracions públiques, i també al públic interessat del sector (empreses, consultories, centres de recerca, gestors...).En aquesta ocasió la doble sessió tractarà sobre emmagatzematge d'energia i bateries. Més informació nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba423963320 Seminari en línia. “Emmagatzematge d'energia i bateries” sessió 2 2024-10-11 10:00:00 2024-10-11 11:30:00 https://www.diba.cat/documents/402228375/417231777/2024_cicleseminaris_transicioenergetica.png/9dda664e-122a-509d-71d2-294db081c557?t=1737016450727 https://www.diba.cat/web/comunitats-energetiques/-/seminari-en-l%C3%ADnia.-emmagatzematge-d-energia-i-bateries-sessi%C3%B3-1 1 #ComunitatsEnergetiques comunitatsenergetiques Des del Grup de treball de transició energètica local i justa de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat us proposem una nova sessió del cicle de seminaris tècnics en línia sobre transició energètica local i justa. Els seminaris són oberts als ens locals membres de la Xarxa i la resta d’administracions públiques, i també al públic interessat del sector (empreses, consultories, centres de recerca, gestors...).En aquesta ocasió la doble sessió tractarà sobre emmagatzematge d'energia i bateries. Més informació nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba423961012 Catàleg de Serveis de la Diputació de Barcelona de la Gestió sostenible de l’abastament d’aigua - agenda d'Elisenda Realp 2025-01-15 00:00:00 2025-01-15 23:59:59 Sessió complementària sobre els recursos del Catàleg de Serveis de la Diputació de Barcelona de la Gestió sostenible de l’abastament d’aigua 41.3955350,2.1575980 1 Medi ambient; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Exposicions; Informativa; Personal directiu professional; Acció Climàtica i Transició Energètica; Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica; 13 - Acció pel clima; Pruna González, Immaculada; Alta direcció i gerents; Presentació; Realp Campalans, Elisenda medi_ambient; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; exposicions; informativa; personal_directiu_professional; accio_climatica_i_transicio_energetica; area_daccio_climatica_i_transicio_energetica; 13__accio_pel_clima; pruna_gonzalez_immaculada; alta_direccio_i_gerents; presentacio; realp_campalans_elisenda <p>Elisenda Realp Campalanas, coordinadora de l'Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba423836215 Presentació de l’estudi jurídic de participació dels ajuntaments en les comunitats energètiques i models de plecs corresponents. 2025-01-22 09:30:00 2025-01-22 13:30:00 https://www.diba.cat/documents/402228375/417231777/jornada_acm_estudi_ajuntaments_ce_gener_2025.jpg/49ae4e08-6348-c1cd-f902-e279b89966d2?t=1736943006463 https://www.diba.cat/web/comunitats-energetiques/-/presentaci%C3%B3-de-l-estudi-jur%C3%ADdic-de-participaci%C3%B3-dels-ajuntaments-en-les-comunitats-energ%C3%A8tiques-i-models-de-plecs-corresponents.-1 41.3914579,2.1614899 1 #ComunitatsEnergetiques comunitatsenergetiques El pròxim dimecres 22 de gener, des de la Fundació Municipalista (FMIT) de l’ACM, s'organitza una jornada formativa en què es presentaran les conclusions principals de l’estudi jurídic encarregat amb el títol Articulació jurídica de la participació d'Ajuntaments a comunitats energètiques. Es tracta d’una guia completa que conté l’argumentació jurídica i uns models útils pràctics per utilitzar per a les corresponents modalitats de cessió.Informació i inscripcions nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba423852873 Reunió amb entitat EDUVIC - Coordinadora de l'Àrea de Feminismes i Igualtat - SRG 2025-01-14 13:00:00 2025-01-14 14:00:00 1 Reunió; Alta direcció i gerents; Àrea de Feminismes i Igualtat; Feminismes i Igualtat; Ruiz Garcia, Sonia reunio; alta_direccio_i_gerents; area_de_feminismes_i_igualtat; feminismes_i_igualtat; ruiz_garcia_sonia <ul> <li>Sonia Ruiz García, Coordinadora de l’Àrea de Feminismes i Igualtat</li> <li>Adela Camí, directora general d’EDUVIC</li> </ul> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba423846129 Trufforum Vic 2025 2025-02-07 00:00:00 2025-02-09 23:59:59 Trobada de referència internacional del sector de la tòfona, amb el suport de la Diputació de Barcelona. Trufforum se celebra anualment amb l’objectiu de donar la màxima difusió als valors i la cultura de la tòfona. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/trufforum-vic-2025 41.9259544,2.2475087 https://trufforum.com/?lang=ca 1 Des de la seva creació pels socis de l’ European Mycological Institute (EMI) el 2017, TRUFFORUM s’ha consolidat com el principal fòrum de cooperació internacional per a l’intercanvi de coneixement científic, trobada sectorial i promoció de l’ús responsable de la tòfona. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-30 03:12
agendadiba423841338 Reunió amb l'Institut Català de Recerca de l'Aigua (ICRA-CERCA) - agenda d'Elisenda Realp 2025-01-13 13:30:00 2025-01-13 14:30:00 41.3884680,2.1497180 https://icra.cat/ 1 Medi ambient; Personal directiu professional; Reunió; Acció Climàtica i Transició Energètica; Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica; 13 - Acció pel clima; Pruna González, Immaculada; Alta direcció i gerents; Realp Campalans, Elisenda medi_ambient; personal_directiu_professional; reunio; accio_climatica_i_transicio_energetica; area_daccio_climatica_i_transicio_energetica; 13__accio_pel_clima; pruna_gonzalez_immaculada; alta_direccio_i_gerents; realp_campalans_elisenda <p style='margin-bottom:11px'>Elisenda Realp Campalanas, coordinadora de l'Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica.</p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='tab-stops:68.4pt'><span style='tab-stops:68.4pt'>Maite Pijuan, Subdirectora de Governança de l'Institut Català de Recerca de l'Aigua. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba423841135 Reunió amb l'Associació de Municipis Catalans per a la recollida selectiva porta a porta- agenda d'Elisenda Realp 2025-01-13 12:00:00 2025-01-13 13:30:00 Presentació de les diverses activitats que desemvolupa l'Associació de Municipis Catalans per a la recollida selectiva porta a porta 41.3885400,2.1497510 https://portaaporta.cat/ca/index.php 1 Medi ambient; Informativa; Personal directiu professional; Acció Climàtica i Transició Energètica; 13 - Acció pel clima; Pruna González, Immaculada; Alta direcció i gerents; Realp Campalans, Elisenda medi_ambient; informativa; personal_directiu_professional; accio_climatica_i_transicio_energetica; 13__accio_pel_clima; pruna_gonzalez_immaculada; alta_direccio_i_gerents; realp_campalans_elisenda <p>Elisenda Realp Campalanas, coordinadora de l'Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica</p> <p>Enric Forcada, president de l'Associació de Municipis Catalans per a la recollida selectiva porta a porta</p> <p>Montse Cruz, comissionada de l'Associació de Municipis Catalans per a la recollida selectiva porta a porta</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba423835938 Reunió amb Tribunal Arbitral de Barcelona - Agenda Sara Aguilar - Reunió 2025-01-08 17:00:00 2025-01-08 18:00:00 Presentació de projecte d’impuls de l’arbitratge com a sistema de resolució de conflictes i de la projecció de la institució. 41.3957328,2.1575660 1 Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Reunió; Presidència; Àrea de Presidència; Alta direcció i gerents; Bon Govern, Transparència i Participació; Aguilar Ricart, Sara diputacio_de_barcelona; esdeveniments; reunio; presidencia; area_de_presidencia; alta_direccio_i_gerents; bon_govern_transparencia_i_participacio; aguilar_ricart_sara <p>Frederic Munné, president del Tribunal Arbitral de Barcelona </p> <p>Jordi de Miquel, responsable de comunicació del Tribunal Arbitral de Barcelona</p> <p>Teresa Iranzo, gerent del Tribunal Arbitral de Barcelona</p> <p><u5:p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</u5:p></p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba423835524 Reunió amb Optim People - Agenda Sara Aguilar - Reunió 2024-12-23 10:00:00 2024-12-23 11:00:00 Seguiment eina IA justificació subvencions 1 Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Reunió; Presidència; Àrea de Presidència; Innovació i Governs Digitals; Alta direcció i gerents; Àrea d’Esports i Activitat Física; Esports i Activitat Física; Aguilar Ricart, Sara diputacio_de_barcelona; esdeveniments; reunio; presidencia; area_de_presidencia; innovacio_i_governs_digitals; alta_direccio_i_gerents; area_desports_i_activitat_fisica; esports_i_activitat_fisica; aguilar_ricart_sara <p>Jordi Roca, fundador i consultor de Optim People</p> <p>Marc Muixi, tècnic assessor de Optim People</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> <p>Georgia Callealta, cap de la Secció Jurídica Administrativa d'Esports</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba423595205 Curs Llei de foment de l'associacionisme: novetats per a l'àmbit local 2025-02-06 09:00:00 2025-02-13 14:00:00 https://www.diba.cat/web/participacio/-/curs-llei-de-foment-de-l-associacionisme-novetats-per-a-l-%C3%A0mbit-local-1 1 Ajuntaments; Agenda; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Àrea de Bon Govern, Transparència i Participació; 16 - Pau, justícia i institucions sòlides; Normativa de participació ciutadana; Enfortiment a la ciutadania activa; Bon Govern, Transparència i Participació; Formació ajuntaments; agenda; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; area_de_bon_govern_transparencia_i_participacio; 16__pau_justicia_i_institucions_solides; normativa_de_participacio_ciutadana; enfortiment_a_la_ciutadania_activa; bon_govern_transparencia_i_participacio; formacio <p>Tècnics i tècniques municipals de tots els àmbits de l'acció de govern, que treballin amb el teixit associatiu del seu municipi.</p> Dates i lloc:6 i 13 de febrerDia 6. Edifici 25. Sala S7. Recinte Escola Industrial.Dia 7. Edifici El Vagó Sala 2C. Recinte Escola Industrial.Objectius:Donar a conèixer les principals lleis (catalanes i estatals) que regulen l'àmbit associatiu, inclosa nova llei de foment de l'associacionisme que ha entrat en vigor en gener de 2024.Compartir experiències i pràctiques municipals relacionades amb l'aplicació de les diferents normatives.Continguts:• Antecedents i context actual de la llei 11/2023• Abast i entitats destinatàries• Definicions i principis del foment de l’associacionisme• Els Plans d'acció de foment de l'associacionisme• Mesures de reconeixement, impuls de la participació i suport a les associacions• Mesures de promoció i sensibilització de l'associacionisme, de ls fundacions i altres entitats com plataformes ciutadanes i grups socials• Mesures generals de millora de la relació amb l'administració i la coordinació administrativa• Properes obligacions en relació amb la llei i terminis previstosMetodologia: explicació teòrica + treball pràctic mitjançant dinàmiques col·laboratives que fomentin el debat conjunt i la reflexióLes preinscripcions s'habilitaran properament del 20 al 31 de gener, via GESTFORMA. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba423597227 Curs Pressupostos participatius a la Plataforma Participa311 2025-02-21 09:00:00 2025-02-28 14:00:00 https://www.diba.cat/web/participacio/-/curs-pressupostos-participatius-a-la-plataforma-participa311 1 <p>Tècnics/ques de participació ciutadana i administradors/res de municipis que tinguin la plataforma Participa 311.</p> Dates:21 i 28 de febrerLloc: Sala 3A. Edifici El Vagó. Recinte Escola IndustrialObjectius:Conèixer els mòduls i funcionalitats pròpies de la plataforma disponibles per articular els pressupostos participatius.Millorar la qualitat metodològica dels pressupostos participatius híbrids.Identificar les alternatives de disseny i configuració disponibles per utilitzar aquelles que s'adapten millor a les necessitats dels ens locals.Continguts: Funcionalitats de la plataforma Participa311 relacionades amb els pressupostos participatiusPersonalització de la interfícieConfiguració específica per la tipologia del procésCreació de formularis personalitzatsEnquestesGrups motor i seguiment del procésDeliberació i filtratge de propostesTraçabilitat de les propostesAvaluació i seguiment del procésCom gestionem la decisió de la ciutadania?Hibridació dels pressupostos participatiusEl període de preinscripció s'habilitarà properament del 03/02 al 17/02 via GESTFORMA nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-01-30 03:12
agendadiba423832798 Jornada d'educació 'Municipis per un Estiu Enriquit' 2025-01-20 10:00:00 2025-01-20 14:00:00 La Diputació de Barcelona i l’Aliança Educació 360 impulsen “Municipis per un Estiu Enriquit”, una iniciativa que ofereix a 12 territoris de Catalunya la possibilitat de pilotar polítiques locals innovadores en clau d’equitat per garantir els drets educatius durant l’estiu, superant les barreres d’accés i contribuint a ampliar les oportunitats d’aprenentatge, gaudi i convivència dels infants i joves. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/jornada-educacio-municipis-per-un-estiu-enriquit 41.3864970,2.1761259 https://estiuenriquit.educacio360.cat/apren/articles/reservat-el-20-de-gener-posem-en-marxa-municipis-per-un-estiu-enriquit-una-iniciativa-per-garantir-un-estiu-ple-doportunitats-per-a-tots-els-infants-i-adolescents-2/ 1 Serà un espai per compartir reptes, reflexionar sobre estratègies i consolidar el compromís col·lectiu de transformar l’estiu en un temps enriquidor per a tots els nens, nenes i adolescents.Durant la sessió, es presentarà el projecte que es desenvoluparà entre el 2025 i el 2026 i les bases per a la convocatòria oberta als municipis catalans interessats a liderar i pilotar programes d’estiu enriquit. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-30 03:12
agendadiba423831223 34a jornada del Consell Català del Moviment Europeu al Parlament de Catalunya 2025-01-27 09:00:00 2025-01-27 17:30:00 La benvinguda anirà a càrrec del president del Parlament de Catalunya, Josep Rull. També hi intervindran la diputada de Relacions Internacionals i Agenda 2030 de la Diputació de Barcelona, Mª Eugènia Gay; el president del Consell Català del Moviment Europeu, Jordi Xuclà; el president executiu de l’Institut Europeu de la Mediterrània, Senén Florensa; i el secretari de la Unió per la Mediterrània, Nasser Kamel. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/34jornada-consell-catala-moviment-europeu-parlament-catalunya 41.3880161,2.1886586 1 L’eurodiputat socialista i vicepresident del Parlament Europeu, Javi López, farà la conferència inaugural: 'Construint una Europa sobirana en un món fragmentat: el camí cap a l’autonomia estratègica'. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-30 03:12
agendadiba423831044 Reunió Ajuntament de Badia del Vallès - agenda Rosa Sanz - reunió 2024-12-10 12:00:00 2024-12-10 13:30:00 41.5093657,2.1136264 1 Badia del Vallès; Vallès Occidental; Exposició presencial (dades bàsiques); Personal directiu professional; Reunió; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Sanz Sánchez, Rosa badia_del_valles; valles_occidental; exposicio_presencial_dades_basiques; personal_directiu_professional; reunio; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; sanz_sanchez_rosa <ul> <li>Josep Martínez, alcalde Ajuntament Badia del Vallès,</li> <li>Jordi Mas, director General d'Habitatge de l'Ajuntament de Badia del Vallès</li> <li>Coordinadora presidència Diputació BCN</li> <li>José Antonio Artímez, director general del Consorci Metropolità de l'Habitatge</li> <li>Albert Simó, director àrea infraestructures de l’Agència residus</li> <li>Rosa Sanz, coordinadora de l'Àrea d¡Urbanisme, Habitatge i Reg. Urbana de la Diputació de Barcelona</li> <li>Llum Llosa, subdirector d'Edificació de la Diputaciói de Barcelona</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba423830722 Presentació del llibre 'Jordi Coca. Mirar endarrere per anar endavant' 2025-01-23 18:00:00 2025-01-23 23:59:59 Dins del cicle de presentacions 'Parlem de...', organitzat per la Llibreria de la Diputació, es presenta el llibre 'Jordi Coca. Mirar endarrere per anar endavant'. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/presentacio-llibre-jordi-coca-mirar-endarrere-per-anar-endavant 41.3955350,2.1575980 https://llibreria.diba.cat/cat/llibre/jordi-coca_69760 1 Es tracta d’un recorregut biogràfic fet de viva veu, en què Jordi Coca ressegueix la seva carrera professional i literària en una llarga conversa, i posa de manifest que l'Institut del Teatre ha estat l'eix al voltant del qual ha girat gran part de la seva vida. A més, també recorda totes les persones d'àmbits diversos que han tingut alguna incidència en la seva trajectòria.Donarà la benvinguda a l'acte Pau Gonzàlez Val, diputat de Cultura de la Diputació de Barcelona.L'acte tindrà un format de conversa entre Jordi Coca, escriptor, dramaturg, doctor en arts escèniques, exdirector de l'Institut del Teatre i protagonista del llibre; i Jordi Malé, filòleg, professor de la Universitat de Lleida i autor del llibre.Podeu confirmar l'assistència enviant un correu electrònic a llibreria@diba.cat. L'aforament és limitat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-30 03:12
agendadiba423798645 Reunió amb Fundació Edad & Vida 2025-01-09 11:00:00 2025-01-09 12:00:00 1 Esdeveniments; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Grup d'interès; Muñoz Luque, José; Alta direcció i gerents esdeveniments; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; grup_dinteres; munoz_luque_jose; alta_direccio_i_gerents <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Ma José Abraham, directora general Fundació Edad &amp; Vida</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba423645514 Les propostes turístiques de les comarques de Barcelona, presents a FITUR 2025 2025-01-22 10:00:00 2025-01-26 18:00:00 La Diputació de Barcelona estarà present en aquesta fira, amb la Destinació Barcelona, representada a través de les experiències i els productes que ofereix Barcelona i la seva província. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/fitur https://www.tourspain.es/es/eventos-ferias/fitur-2025/ 1 Fitur és l'esdeveniment de referència al sector turístic i la fira líder per als mercats receptius i emissors a nivell mundial.Un punt de trobada global clau per als professionals de la indústria turística i la plataforma de negoci més gran del sector. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-01-30 03:12
agendadiba420053125 Gala de lliurament dels Premis de Comunicació Local 2024 2025-01-15 19:00:00 2025-01-15 23:59:59 La Diputació de Barcelona recupera enguany aquests guardons, que van néixer per reivindicar la tasca de les publicacions, les ràdios, les televisions i els mitjans digitals municipals, locals i comarcals. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/gala-lliurament-premis-comunicacio-local-2024 Paranimf de la Diputació de Barcelona (c/ Comte d'Urgell, 187) de Barcelona Paranimf de la Diputació de Barcelona (c/ Comte d'Urgell, 187) de Barcelona 41.3889833,2.1492948 https://www.diba.cat/web/premis-comunicacio-local 1 Els guardons es van lliurar durant 32 edicions i es van convocar per darrera vegada el 2012. La Xarxa Audiovisual Local va recuperar aquesta tradició el 2020 i va organitzar les edicions 2021, 2022 i la darrera del 2023.La Diputació de Barcelona torna a organitzar els Premis de Comunicació Local en les diferents categories, amb l’objectiu de posar en valor les iniciatives que, des del sector de l’audiovisual de proximitat, contribueixen a reforçar i enriquir l’espai informatiu i comunicatiu de Catalunya.La gala de lliurament estarà presidida per la presidenta de la Diputació de Barcelona, Lluïsa Moret, i es podrà seguir en directe per La Xarxa. nominatim/OK Agenda corporativa 2025-01-30 03:12
agendadiba423724160 Visita a la instal·lació de biomassa de la zona esportiva del Congost de Manresa 2025-01-16 11:30:00 2025-01-16 23:59:59 El diputat d’Acció Climàtica i Transició Energètica de la Diputació de Barcelona, Marc Serra, i l’alcalde de Manresa, Marc Aloy, visiten la nova instal·lació de la xarxa de calor amb biomassa a la zona esportiva del Congost, que recentment ha entrat en funcionament. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/visita-a-la-instal%C2%B7laci%C3%B3-de-biomassa-de-la-zona-esportiva-del-congost-de-manresa 41.7254934,1.8098531 1 També hi assistirà el regidor d’Acció Climàtica de l’Ajuntament de Manresa, Pol Huguet, i el regidor d’Esports i Salut, Anjo Valentí.La nova infraestructura, que substitueix la xarxa de gas natural per una xarxa de calor alimentada amb estella forestal, ha tingut un cost d’1,38 milions d’euros, dels quals la Diputació de Barcelona n’ha subvencionat 1,24 milions d’euros. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-30 03:12
agendadiba423645383 Lluïsa Moret visita Caldes de Montbui, Cardedeu i Granollers 2025-01-14 09:45:00 2025-01-14 16:40:00 La presidenta de la Diputació de Barcelona, Lluïsa Moret, visita Caldes de Montbui, Cardedeu i Granollers, on es reunirà amb els respectius responsables polítics locals per tractar sobre diversos projectes municipals. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/lluisa-moret-visita-caldes-montbui-cardedeu-i-granollers 41.6381219,2.3545698 1 A Caldes de Montbui, la presidenta es reunirà amb els representants del govern municipal i posteriorment visitarà l’antic balneari de Can Rius, i atendrà, a les 10.50h, els mitjans de comunicació locals.A les 11.30h, Lluïsa Moret visitarà la Tèxtil Rase, Fàbrica de Cultura de Cardedeu i, posteriorment, el Museu Arxiu Tomàs Balvey. I a les 12.30h es traslladarà a l'Ajuntament.A la tarda, a les 16h, arribarà al Centre Audiovisual de Roca Umbert, a Granollers, on serà entrevistada per Vallès Oriental Televisió-VOTV, i visitarà les instal·lacions. A les 18h tindrà lloc la recepció Institucional a l’Ajuntament. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-30 03:12
agendadiba423439473 Reunió amb l'Ajuntament de Calella 2025-01-09 12:00:00 2025-01-09 13:00:00 Xarxa de Governs Locals 41.3955350,2.1575980 1 Calella; Maresme; Reunió; Balbàs Garrido, Maribel calella; maresme; reunio; balbas_garrido_maribel <p>Alcalde - Marc Buch i Rigola</p> <p>Regidor Ajuntament de Calella i diputat adjunt de la Diputació de Barcelona - Soufian Laroussi Akhrif Ben Ziane</p> <p>Secretaria - Mercè Oliva Mena Cerdà</p> <p>Interventor - Lluís Peralta Masjuan</p> <p>Coordinadora de Cooperació i Assistència Local - Marina Espinosa</p> <p>Directora de Serveis de Cooperació Local - Maribel Balbàs</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba422820764 25a Assemblea General de la Xarxa 2025-03-06 09:00:00 2025-03-06 17:00:00 Asssemblea General de la XarxaXarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat https://www.diba.cat/documents/63810/404621324/logo+Xarxa+-+banner+web+%281%29.png/b70a8963-96ed-4bb6-7b25-83366de3bd80?t=1734944886793 https://www.diba.cat/web/xarxasost/-/25a-assemblea-general-de-la-xarxa 1 L’Assemblea és l'òrgan superior de decisió i administració de la Xarxa i està integrada per tots els representants polítics i tècnics de cada municipi i organització municipal que en són membres. Hem enviat aquesta invitació als representants polítics de la Xarxa del vostre municipi, ja que és el seu espai de participació. 25a Assemblea General de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la SostenibilitatDijous, 6 de març, de 9 a 17 h (visita tècnica a la tarda, dinar inclòs)Teatre casal Francesc Macià, CentellesINSCRIPCIONSEn cas de no poder assistir-hi us preguem que ens ho feu saber i complimenteu el document de delegació de vot que us podeu descarregar en aquest enllaç i ens el feu arribar a l’adreça: xarxasost@diba.cat La 25a Assemblea General està coorganitzada per la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat, la Diputació de Barcelona i l'Ajuntament de Centelles. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba422754762 Lliurament de premis AB Data Challenge 2024 - Agenda Sara Aguilar - Lliurament de premis 2024-12-19 15:40:00 2024-12-19 18:30:00 Lliurament del segon premi 41.3541957,2.1450313 1 Medi ambient; Diputació de Barcelona; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Presidència; Àrea de Presidència; Lliurament de premis; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara medi_ambient; diputacio_de_barcelona; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments; presidencia; area_de_presidencia; lliurament_de_premis; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de Suport a la Coordinació General</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba422753771 Reunió amb la Universidad Internacional de la Rioja (UNIR) - Agenda Sara Aguilar - Reunió 2024-12-17 12:30:00 2024-12-17 13:00:00 Presentació projecte i explorar la possibilitat de col·laboració 1 Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Reunió; Presidència; Àrea de Presidència; Alta direcció i gerents; Formació; Aguilar Ricart, Sara diputacio_de_barcelona; esdeveniments; reunio; presidencia; area_de_presidencia; alta_direccio_i_gerents; formacio; aguilar_ricart_sara <p>Víctor Pascual, coordinador acadèmimc a la UNIR</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de Suport a la Coordinació General</p> <p>Gemma Folguera, cap de la Secció de Subvencions i Convenis</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba422753706 Reunió amb Aigües de Barcelona - Agenda Sara Aguilar - Reunió 2024-12-12 10:00:00 2024-12-12 10:45:00 Presentació sis finalistes AB DataChallenge 1 Medi ambient; Diputació de Barcelona; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Reunió; Presidència; Àrea de Presidència; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara medi_ambient; diputacio_de_barcelona; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments; reunio; presidencia; area_de_presidencia; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara <p><u>Aigües de Barcelona</u></p> <p>Aitor Sainz</p> <p>Sheila Piñol, responsable de programes d'innovació </p> <p><u>Generalitat de Catalunya</u></p> <p>Sr. Mora</p> <p>Leticia Rodríguez, responsable de dades </p> <p><u>Diputació de Barcelona</u></p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de Suport a la Coordinació General</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba422747948 Reunió amb Tendios - Agenda Sara Aguilar - Reunió 2024-12-05 09:00:00 2024-12-05 10:00:00 Intel·ligència Artificial en la contractació a la Diputació de Barcelona 1 Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Reunió; Presidència; Àrea de Presidència; Innovació i Governs Digitals; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara diputacio_de_barcelona; esdeveniments; reunio; presidencia; area_de_presidencia; innovacio_i_governs_digitals; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara <p>Xavier Creus, conseller delegat en Tendios</p> <p>Albert Riera, conseller delegat en Tendios</p> <p>Yvette Matas, manager de Customer Service i Sales en Tendios</p> <p>David Matas, tècnic superior en gestió de ventas i espais en Tendios</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de Suport a la Coordinació General</p> <p>Maite Saumoy, cap de la Secció de Contractació</p> <p>Laura Olmos, cap de la Secció de Gestió d'Anuncis i Atenció al Client</p> <p>Juan Carlos Vera, responsable d’assessorament i suport en matèria de contractació</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba422746541 Reunió amb el Consorci de Promoció Turística del Penedès - agenda coordinadora ADET Anna Álvarez Jurado 2024-12-20 09:30:00 2024-12-20 10:30:00 41.3822020,2.1258700 1 Alt Penedès; Personal directiu professional; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Alvarez Jurado, Anna alt_penedes; personal_directiu_professional; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; alvarez_jurado_anna <p>Anna Álvarez Jurado, coordinadora Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Pedro Campos, president del Consorci de Promoció Turística del Penedès</p> <p>Núria Sala, directora del Consorci de Promoció Turística del Penedès</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba422738537 Reunió Fundació Secretariat Gitano 2024-12-16 10:00:00 2024-12-16 11:00:00 41.3957022,2.1576273 1 Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Marta Solé Pasqual, cap del Servei de Convivència, Diversitat, Infància i Persones Grans</p> <p> Sra. Carmen Mendez, directora Fundació</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
agendadiba422738494 Reunió Fundació Impulsa 2024-12-16 13:00:00 2024-12-16 14:00:00 41.3957022,2.1576273 1 Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Marta Solé Pasqual, cap del Servei de Convivència, Diversitat, Infància i Persones Grans</p> <p>Sra. Judit Sanchez: responsable de talent i empresa de la Fundació</p> <p>Sra. Rosa Pujols Castellà, directora general de la Fundació</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-01-31 00:42
Estadístiques 2025
Agenda corporativa

Mitjana 2025: 7,57 consultes/dia

Sabies que...?

...pots recuperar tots els actes culturals de Badalona?

Amb la API Rest pots cercar en un conjunt de dades en concret però també per tipus de contingut (que permet una cerca més àmplia) i/o inclús per municipi.

Exemple: https://do.diba.cat/api/tipus/acte/camp-rel_municipis/08015/