ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba422689511 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-11-28 16:30:00 2024-11-28 17:15:00 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3837044,2.1668625 1 Personal directiu professional; Reunió; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; reunio; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sra. Monika Zgustová, exriptora i traductora</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422689355 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-11-28 13:30:00 2024-11-28 14:00:00 BETEVÉ Plaça Tísner, 1 08018 Barcelona BETEVÉ Plaça Tísner, 1 08018 Barcelona 41.4005556,2.1938889 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit; Entrevista personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit; entrevista <p>Entrevista a la Sra. Judit Carrera, directora del CCCB </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422688968 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-11-28 11:30:00 2024-11-28 12:30:00 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3836347,2.1668625 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sr. Bashkim Shehu, escriptor albanès.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422688925 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-11-27 16:00:00 2024-11-27 17:00:00 IEC - Institut d'Estudis Catalans Carrer del Carme, 47 08001 Barcelona IEC - Institut d'Estudis Catalans Carrer del Carme, 47 08001 Barcelona 41.3816080,2.1691747 1 Personal directiu professional; Reunió; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; reunio; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sra. Teresa Cabré, Presidenta de l'IEC</p> <p>- Sra. Elisenda Poch, coordinadora del CCCB</p> <p>- Sra. Mònica Ibañez, cap d'exposicions del CCCB</p> <p>- Sra. Roberta Tenci, coordinadora exposició 'Mercè Rodoreda' del CCCB</p> <p>- Sra. Marta Viñuales, secretària tècnica de la Fundació Mercè Rodoreda.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422685913 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-11-25 16:00:00 2024-11-25 20:30:00 ATENEU BARCELONÈS Carrer de la Canuda, 6, Ciutat Vella, 08002 Barcelona ATENEU BARCELONÈS Carrer de la Canuda, 6, Ciutat Vella, 08002 Barcelona 41.3846412,2.1716466 1 Personal directiu professional; Cultura; Jornada; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; jornada; carrera_escude_judit https://cultura.gencat.cat/ca/temes/museus/museuhabitat/cimera/index.html <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sr. Fernando Flores, conferenciant</p> <p>- Sra. Nancy Garin, conferenciant</p> <p>Inauguració del cicle per part de la Consellera de Cultura, Hble. Sra. Sònia Hernàndez.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422682523 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-11-21 19:30:00 2024-11-21 20:30:00 CAIXA FÒRUM Av. de Francesc Ferrer i Guàrdia, 6-8, 08038 Barcelona CAIXA FÒRUM Av. de Francesc Ferrer i Guàrdia, 6-8, 08038 Barcelona 41.3713080,2.1495750 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sra. Pilar Soldevila, subdirectora del CCCB.</p> <p>Recollida del premi per part de les dues.</p> <p>- Altres premiats i assistència del món cultural.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422682333 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-11-21 11:00:00 2024-11-21 12:15:00 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3836347,2.1668625 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB.</p> <p>- Sra. Maria Cerezuela, periodista del mitjà COM21</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422682171 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-11-20 12:30:00 2024-11-20 14:00:00 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3837044,2.1668625 1 Personal directiu professional; Reunió; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; reunio; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sr. Jordi Costa, cap d'exposicions del CCCB</p> <p>- Sra. Agathe Moroval, cap d'exposicions de la Cinémathèque Français</p> <p>- Sr. Fredéric Bonnaud, Director Cinémathèque français.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422681885 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-11-19 18:00:00 2024-11-19 20:00:00 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3837044,2.1668625 1 Personal directiu professional; Inauguració i/o cloenda; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; inauguracio_io_cloenda; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sra. Susana Arias, cap de Mediació del CCCB.</p> <p>Altres personalitats del món cultural.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422680166 Reunió amb el Departament de Drets Socials s/Next Generation 2024-12-16 12:00:00 2024-12-16 14:00:00 Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Esdeveniments; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Grup d'interès; Muñoz Luque, José; Alta direcció i gerents esdeveniments; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; grup_dinteres; munoz_luque_jose; alta_direccio_i_gerents nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba420440485 Gestió de les emocions i aprèn a relaxar-te [Sant Pere de Ribes (Les Roquetes)] 2024-12-18 10:00:00 2024-12-18 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/gestioemocions.JPG/9e95728e-98e2-8a4c-8dce-1917cfb52329?t=1675077285971 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/gestio-de-les-emocions-i-apren-a-relaxar-te-sant-pere-de-ribes-les-roquetes- Casal Gent Gran Les Roquetes C/Roger de Flor, 53-55, Les Roquetes (Sant Pere de Ribes) Casal Gent Gran Les Roquetes C/Roger de Flor, 53-55, Les Roquetes (Sant Pere de Ribes) 41.2315980,1.7448620 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/OK Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422559558 Reunió Brussels House de Barcelona - agenda coordinadora ADET Anna Álvarez Jurado 2024-12-18 12:30:00 2024-12-18 13:30:00 C/ Pujades, 340. Barcelona. C/ Pujades, 340. Barcelona. 41.4075200,2.2083900 1 Barcelona; Barcelonès; Personal directiu professional; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Grup d'interès; Alvarez Jurado, Anna barcelona; barcelones; personal_directiu_professional; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; grup_dinteres; alvarez_jurado_anna <p>Anna Álvarez Jurado, coordinadora ADET</p> <p>Kontxi Odriozola Eizaguirre, assessora ADET</p> <p>Carme Coca, Brussels House de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422559382 Reunió amb SECOT Catalunya- agenda coordinadora ADET Anna Álvarez Jurado 2024-12-11 11:00:00 2024-12-11 12:00:00 L’objectiu d’aquesta visita és poder parlar de reprendre l’estudi que es va realitzar per part de SECOT sobre ”Anàlisi de l’aportació de les persones jubilades en l’àmbit econòmic dels municipis de la província de Barcelona”. Can Serra. Rambla Catalunya, 126. Barcelona. Can Serra. Rambla Catalunya, 126. Barcelona. 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Grup d'interès; Alvarez Jurado, Anna personal_directiu_professional; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; grup_dinteres; alvarez_jurado_anna <p>Anna Álvarez Jurado, coordinadora ADET</p> <p>Kontxi Odriozola Eizaguirre, assessora ADET</p> <p>Josep Maria Faura, president de Secot Catalunya</p> <p>Joan Domènech, responsable relacions externes de Secot Catalunya</p> <p>Agustín Matamoros, responsable projecte de Secot Catalunya</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422557303 Patronat de la Fundació Catalunya la Pedrera - Agenda Sara Aguilar - Patronat 2024-11-28 17:00:00 2024-11-28 19:30:00 Convocatòria Patronat i Comissió delegada de la Fundació Catalunya La Pedrera Sala Patronat - Carrer Provença, 261-265 1er - Barcelona Sala Patronat - Carrer Provença, 261-265 1er - Barcelona 41.3954456,2.1620078 1 Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Reunió; Presidència; Àrea de Presidència; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara diputacio_de_barcelona; esdeveniments; reunio; presidencia; area_de_presidencia; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de Suport a la Coordinació General</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422555302 44è Congrés Federal UGT - Agenda Sara Aguilar - Congrés 2024-11-27 00:00:00 2024-11-27 23:59:59 Assistència al 44è Congrés Federal UGT Centre de Convencions Internacionals de Barcelona - Pl. Willy Brandt, 11-14 - Barcelona Centre de Convencions Internacionals de Barcelona - Pl. Willy Brandt, 11-14 - Barcelona 41.4090624,2.2193815 1 Diputació de Barcelona; Jornades, congressos i seminaris; Presidència; Àrea de Presidència; Alta direcció i gerents; Altres; Aguilar Ricart, Sara diputacio_de_barcelona; jornades_congressos_i_seminaris; presidencia; area_de_presidencia; alta_direccio_i_gerents; altres; aguilar_ricart_sara <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de Suport a la Coordinació General</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422550377 Reunió amb MicroStrategy - Agenda Sara Aguilar - Reunió 2024-11-26 11:00:00 2024-11-26 12:00:00 Seguiment licitació Eina 360 Edifici Londres - Carrer Londres, 55 sala planta baixa Edifici Londres - Carrer Londres, 55 sala planta baixa 41.3915004,2.1477065 1 Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Reunió; Presidència; Àrea de Presidència; Innovació i Governs Digitals; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara diputacio_de_barcelona; esdeveniments; reunio; presidencia; area_de_presidencia; innovacio_i_governs_digitals; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara <p>Xavier Bonany, executiu de comptes a MicroStrategy</p> <p>Carlos Pisonero, gerent de clients a MicroStrategy</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de Suport a la Coordinació General</p> <p>Àssun Juan, cap de la Secció del CIDO</p> <p>Laura Olmos, cap de la Secció de Gestió d'Anuncis i Atenció al Client</p> <p>Susana Cabeza, subdirecció de Suport als Serveis d'Ocupació</p> <p>Anabel Díaz, tècnica en gestió de publicacions al CIDO</p> <p>Antonio Solanes, direcció de Serveis de Suport a la Coordinació general</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422543064 Reunió amb IdenCity Consulting - Agenda Sara Aguilar - Reunió 2024-11-26 10:00:00 2024-11-26 11:00:00 Programa de Governança de Dades Virtual Virtual 1 Diputació de Barcelona; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Reunió; Presidència; Serveis Generals i Transició Digital; Bon Govern, Transparència i Participació; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Acció Climàtica i Transició Energètica; Cultura; Educació; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Àrea de Presidència; Àrea de Serveis Generals i Transició Digital; Àrea de Bon Govern, Transparència i Participació; Àrea d’Infraestructures i Territori; Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica; Àrea de Cultura; Àrea d'Educació; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Innovació i Governs Digitals; Xalabarder Aulet, Maria; Alta direcció i gerents; Presentació; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Àrea de Feminismes i Igualtat; Àrea d’Esports i Activitat Física; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Feminismes i Igualtat; Esports i Activitat Física; Infraestructures i Territori; Comerç, Consum i Salut Pública; Aguilar Ricart, Sara diputacio_de_barcelona; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments; reunio; presidencia; serveis_generals_i_transicio_digital; bon_govern_transparencia_i_participacio; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; accio_climatica_i_transicio_energetica; cultura; educacio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; area_de_presidencia; area_de_serveis_generals_i_transicio_digital; area_de_bon_govern_transparencia_i_participacio; area_dinfraestructures_i_territori; area_daccio_climatica_i_transicio_energetica; area_de_cultura; area_deducacio; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; innovacio_i_governs_digitals; xalabarder_aulet_maria; alta_direccio_i_gerents; presentacio; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; area_de_feminismes_i_igualtat; area_desports_i_activitat_fisica; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; feminismes_i_igualtat; esports_i_activitat_fisica; infraestructures_i_territori; comerc_consum_i_salut_publica; aguilar_ricart_sara <p><u>IdenCity Consulting</u></p> <p>Javier Sierra, director general</p> <p>Clara Sánchez, directora d'analítica i producte IDDIGO</p> <p>Camila Nieto, analista econòmica</p> <p>Pau Marcó, científic de dades</p> <p><u>Diputació de Barcelona</u></p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de Suport a la Coordinació General</p> <p>Jose Antonio baguena, coordinació de cooperació i assistència local</p> <p>Xavier Bertrana, coordinació de cooperació i assistència local</p> <p>Susana Cabeza, servei del BOPB i documentació i publicacions oficials</p> <p>Anabel Díaz, servei del BOPB i documentació i publicacions oficials</p> <p>Mariano Domenech, servei del BOPB i documentació i publicacions oficials</p> <p>Maria Garcia, coordinació de cooperació i assistència local</p> <p>Àssun Juan, servei del BOPB i documentació i publicacions oficials</p> <p>Maria Luria, coordinació de cooperació i assistència local</p> <p>Ariadna Martín, coordinació de cooperació i assistència local</p> <p>Laura Olmos, servei del BOPB i documentació i publicacions oficials</p> <p>Roc Rosell, coordinació de cooperació i assistència local</p> <p>Andrea Serradell, coordinació de cooperació i assistència local</p> <p>Ana Tapia, coordinació de cooperació i assistència local</p> <p>Rosa Togores, coordinació de cooperació i assistència local</p> <p>Ramon Dordal, servei de programació</p> <p>Silvia Dotras, servei de programació</p> <p>Margarita Julia, gerència serveis de cultura</p> <p>Anabel Requejo, gerència serveis de cultura</p> <p>Teresa Reyes, gerència serveis de cultura</p> <p>Aina Roig, gerència serveis de cultura</p> <p>Olga Lahuerta, secció jurídico administratiu Infraestructures i territori</p> <p>Encarnación Lira, secció jurídico administratiu Infraestructures i territori</p> <p>Amaya Orio, secció jurídico administratiu Infraestructures i territori</p> <p>Montserrat Piera, secció jurídico administratiu Infraestructures i territori</p> <p>Emilia Paz Fernandez, secció d'estratègia, processos i comunicació de l'àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p>Mercedes Gradaille, secció d'estratègia, processos i comunicació de l'àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p>M. Dolores Caceres, gabinet d'innovació, integritat i transf. digital local</p> <p>Sara García, gabinet d'innovació, integritat i transf. digital local</p> <p>David Gutiérrez, gabinet d'innovació, integritat i transf. digital local</p> <p>Magda Lorente, gabinet d'innovació, integritat i transf. digital local</p> <p>David Vila, gabinet d'innovació, integritat i transf. digital local</p> <p>Marta Crespo, oficina de planificació educativa</p> <p>Araceli Rebeca Rodríguez, oficina de planificació educativa</p> <p>Eva Saura, oficina de planificació educativa</p> <p>Carme Melcion, secció de suport a la gestió energètica local</p> <p>Albert Prat, gerència de serveis de medi ambient</p> <p>Sonia Ballester, gerència de serveis d'habitatge, urbanisme i activitats</p> <p>Antonio Bleda, gerència de serveis d'habitatge, urbanisme i activitats</p> <p>Maria Xalabarder, gerenta de Serveis d'Habitatge, Urbanisme i Activitats</p> <p>Sonia Albuixech, serveis de polítiques d'igualtat</p> <p>Sandra Garcia, serveis de polítiques d'igualtat</p> <p>Marisa Molina, serveis de polítiques d'igualtat</p> <p>Ivet Oriols, serveis de polítiques d'igualtat</p> <p>Amalia Balaguer, subsecció de planificació i gestió</p> <p>Belen Mas, Unitat de projectes esportius transformadors</p> <p>Jose Antonio Mesas, unitat de dinamització esportiva</p> <p>Ferran Peiro, gerència serveis d'Esports</p> <p>Gerard Xixons, subsecció de planificació i gestió</p> <p>Joel Pintor, secció d'anàlisi, comunicació i avaluació de l'àrea de comerç, consum i salut pública</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422543878 Reunió amb el Santuari de l'Ecologia de Gallifa - Agenda Soledad Bravo- reunió 2024-12-16 13:00:00 2024-12-16 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-el-santuari-de-l-ecologia-de-gallifa-agenda-soledad-bravo-reuni%C3%B3 Gerència de Serveis de Turisme, Trav.Corts 131 08028 Barcelona. Rec.Maternitat, Pavelló Mestral, planta zero Gerència de Serveis de Turisme, Trav.Corts 131 08028 Barcelona. Rec.Maternitat, Pavelló Mestral, planta zero 41.3819451,2.1256277 1 Turisme; Gallifa; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Vallès Occidental; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Grup d'interès; Bravo Letelier, Soledad Paula; Alta direcció i gerents turisme; gallifa; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; valles_occidental; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; grup_dinteres; bravo_letelier_soledad_paula; alta_direccio_i_gerents <p>Santuari Gallifa:</p> <ul> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Toni Navarro Tema: Seguiment projecte Gallifa nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422543402 Reunió amb Turisme de Barcelona- agenda Soledad Bravo - Reunió 2024-12-17 12:00:00 2024-12-17 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-turisme-de-barcelona-agenda-soledad-bravo-reuni%C3%B3 Turisme de Barcelona Passatge de la Concepció, 7, 9, L'Eixample, 08008 Barcelona Turisme de Barcelona Passatge de la Concepció, 7, 9, L'Eixample, 08008 Barcelona 41.3948072,2.1603463 1 Turisme; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Grup d'interès; Bravo Letelier, Soledad Paula; Alta direcció i gerents turisme; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; grup_dinteres; bravo_letelier_soledad_paula; alta_direccio_i_gerents <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona.</p> <p>- Mateu Hernández, director de Turisme de Barcelona</p> <p>- Mònica Martorell, directora de Màrqueting</p> Temes: Creativitat inaguració Stand Fitur. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422542437 Matins de Cercle - Presentació estudi Turisme de Pantalla i Première Enológica - Agenda Soledad Bravo- esdeveniment 2024-12-11 09:35:00 2024-12-11 13:30:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/matins-de-cercle-presentaci%C3%B3-estudi-turisme-de-pantalla-i-premi%C3%A8re-enol%C3%B3gica-agenda-soledad-bravo-esdeveniment Espai d'Arts Escèniques Casal d’Alella: #EspaiAlella Carrer de Santa Teresa, 9, 08328 Alella, Barcelona Espai d'Arts Escèniques Casal d’Alella: #EspaiAlella Carrer de Santa Teresa, 9, 08328 Alella, Barcelona 41.4945151,2.2941843 1 Turisme; Alella; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Maresme; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Alta direcció i gerents; Presentació turisme; alella; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; maresme; desenvolupament_economic_i_turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; alta_direccio_i_gerents; presentacio <p>Per part de la Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</p> <p>- Anna Sánchez, cap de l'Oficina de Màrqueting Turístic</p> <p>Altres assistents:</p> <p>- Presidenta del Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme, la sra. Carme Ponsa.</p> <p>- Maria Abellanet, Presidenta del CETT</p> <p>- Elisabet Ferrer, directora del CETT </p> <p> </p> Presentació estudi sobre turisme de pantalla a les comarques de Barcelona i projecció dels capítols del projecte Enológica. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422540092 Jornada PIMEC. Bases per a un pacte sectorial pel turisme - Agenda Soledad Bravo - Esdeveniment 2024-12-09 09:30:00 2024-12-09 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/jornada-pimec.-bases-per-a-un-pacte-sectorial-pel-turisme-agenda-soledad-bravo-esdeveniment PIMEC seu central - Carrer de Viladomat, 174 Barcelona. Auditori-entrada 172 PIMEC seu central - Carrer de Viladomat, 174 Barcelona. Auditori-entrada 172 41.3844978,2.1524762 1 Turisme; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Jornada; Grup d'interès; Bravo Letelier, Soledad Paula; Alta direcció i gerents turisme; desenvolupament_economic_i_turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; jornada; grup_dinteres; bravo_letelier_soledad_paula; alta_direccio_i_gerents <p>Per part de la Diputació de Barcelona:</p> <p>- Sra. Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</p> <p>Altres assistents:</p> <p>- Hble. Sr. Miquel Sàmper, conseller d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya<br> <br> - Il·lma. Sra. Raquel Gil, regidora de Promoció Econòmica i Treball de l’Ajuntament de Barcelona<br> <br> - Sr. Antoni Cañete, president de PIMEC</p> <p>- Sr. Miquel Rodríguez, gerent de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Barcelona<br> <br> - Sr. Xavier Font, subdirector general de Desenvolupament Turístic Territorial de la Generalitat</p> Participació de Soledad Bravo a la taula 'Com està treballant l’administració pública davant aquesta nova realitat'. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422539467 Matins del Cercle- Anàlisi Oferta activitats gastronòmiques en canals digitals regió Barcelona - Agenda Soledad Bravo-esdeveniment 2024-12-03 09:30:00 2024-12-03 12:30:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/matins-del-cercle-an%C3%A0lisi-oferta-activitats-gastron%C3%B2miques-en-canals-digitals-regi%C3%B3-barcelona-agenda-soledad-bravo-esdeveniment VINSEUM Museu de les Cultures del Vi de Catalunya. Plaça Jaume I, 1-5 08720 Vilafranca del Penedès VINSEUM Museu de les Cultures del Vi de Catalunya. Plaça Jaume I, 1-5 08720 Vilafranca del Penedès 41.3468457,1.6969371 1 Turisme; Vilafranca del Penedès; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Alt Penedès; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Alta direcció i gerents; Presentació turisme; vilafranca_del_penedes; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; alt_penedes; desenvolupament_economic_i_turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; alta_direccio_i_gerents; presentacio <p>Per part de la Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta</p> <p>- Anna Sánchez, cap de l'Oficina de Màrqueting Turístic</p> <p>Altres assistents:</p> <p style='margin-left:8px'>- Xavier Fornos -Director Vinseum)</p> <p style='margin-left:8px'>- Gemma Romeu-Regidora de Turisme Ajuntament de Vilafranca)</p> <p style='margin-bottom:11px; margin-left:8px'>- President del Consorci de Promoció turística del Penedès-Sr. Pedro Campo</p> <p>- Rafael González de Vivential Value</p> <p> </p> Presentació principals resultats temàtica gastronomia: Resultats reputació on-line restaurants, monogràfic perfil turista que consumeix gastronomia.Presentació resum executiu principals dades estudi Anàlisi Oferta activitats gastronòmiques als canals digitals regió Barcelona. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422405315 Presentació del Catàleg de serveis en matèria de Turisme 2025 - Agenda Soledad Bravo- esdeveniment 2024-02-21 12:00:00 2024-02-21 13:30:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/jornada-prefigurem-el-futur-del-turisme-per-una-barcelona-compromesa-agenda-soledad-bravo-esdeveniment Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3820256,2.1256920 1 Turisme; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Alta direcció i gerents; Presentació turisme; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; desenvolupament_economic_i_turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; alta_direccio_i_gerents; presentacio <p>Per part de la Diputació de Barcelona</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme </p> <p>- Elisabet González, cap de l'Oficina Tècnica de Turisme</p> <p>- Vanesa Mas, cap de la Unitat de Gestió Turística</p> <p>Resta d'assistents: representants dels diferents ajuntaments de la província.</p> Presentació del Catàleg de Serveis en matèria de Turisme 2025. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422514483 Visita Fira de Nadal a Mataró - agenda Josep Ramon Mut 2024-12-16 17:00:00 2024-12-16 18:00:00 Plaça Santa Anna, Mataró Plaça Santa Anna, Mataró 41.5501272,2.4466711 1 Comerç i consum; Mataró; Mut i Bosque, Josep Ramon; Maresme; Inauguració i/o cloenda; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública comerc_i_consum; mataro; mut_i_bosque_josep_ramon; maresme; inauguracio_io_cloenda; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica <p style='margin-bottom:11px'>Josep Ramon Mut i Bosque, president delegat de l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422514375 Reunió alcaldessa Ajuntament de Sant Pol de Mar - agenda Josep Ramon Mut 2024-12-16 10:30:00 2024-12-16 11:30:00 Ajuntament Sant Pol de Mar, Pl. de la Vila 1-08395 Sant Pol de Mar Ajuntament Sant Pol de Mar, Pl. de la Vila 1-08395 Sant Pol de Mar 41.6217784,2.6186996 1 Salut pública; Sant Pol de Mar; Mut i Bosque, Josep Ramon; Maresme; Reunió; Triadó i Bergés, Josep; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública salut_publica; sant_pol_de_mar; mut_i_bosque_josep_ramon; maresme; reunio; triado_i_berges_josep; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica <p style='margin-bottom:11px'>Josep Ramon Mut i Bosque, president delegat de l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> <p style='margin-bottom:11px'>Josep Triadó Bergés , vicepresident 7è, de la Diputació de Barcelona</p> <p style='margin-bottom:11px'>Montserrat Garrido Romera, alcaldessa de Sant Pol de Mar</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422514309 Reunió alcalde Ajuntament d'Arenys de Mar - agenda Josep Ramon Mut 2024-12-16 09:00:00 2024-12-16 10:00:00 Ajuntament d’Arenys de Mar, al carrer Bisbe Pol núm. 8. Ajuntament d’Arenys de Mar, al carrer Bisbe Pol núm. 8. 41.5916974,2.5516705 1 Salut pública; Arenys de Mar; Mut i Bosque, Josep Ramon; Maresme; #DIBAOBERTA; Reunió; Triadó i Bergés, Josep; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública salut_publica; arenys_de_mar; mut_i_bosque_josep_ramon; maresme; dibaoberta; reunio; triado_i_berges_josep; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica <p style='margin-bottom:11px'>Josep Ramon Mut i Bosque, president delegat de l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> <p style='margin-bottom:11px'>Josep Triadó Bergés , vicepresident 7è, de la Diputació de Barcelona</p> <p>Estanis Fors Garcia, alcalde d’Arenys de Mar</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422514102 Visita Mercat de Nadal El Masnou - agenda Josep Ramon Mut 2024-12-14 17:00:00 2024-12-14 18:30:00 Inauguració Mercal de Nadal del Masnou Plaça Nova de les Dones del Tèxtil. El Masnou Plaça Nova de les Dones del Tèxtil. El Masnou 41.4869742,2.3176002 1 Comerç i consum; El Masnou; Mut i Bosque, Josep Ramon; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Maresme; #DIBAOBERTA; Inauguració i/o cloenda; Grup d'interès; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública comerc_i_consum; el_masnou; mut_i_bosque_josep_ramon; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; maresme; dibaoberta; inauguracio_io_cloenda; grup_dinteres; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica <p style='margin-bottom:11px'>Josep Ramon Mut i Bosque, president delegat de l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422513954 Assistència ple extraordinari per canvi d’alcaldia a Santa Coloma de Cervelló - agenda Josep Ramon Mut 2024-12-14 11:30:00 2024-12-14 13:30:00 Assistència la ple extraordinari Carrer Pau Casals, 26, 34, 08690 Barcelona Carrer Pau Casals, 26, 34, 08690 Barcelona 41.3688674,2.0170079 1 Comerç i consum; Diputació de Barcelona; Santa Coloma de Cervelló; Mut i Bosque, Josep Ramon; Baix Llobregat; Plens; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública comerc_i_consum; diputacio_de_barcelona; santa_coloma_de_cervello; mut_i_bosque_josep_ramon; baix_llobregat; plens; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica <p style='margin-bottom:11px'>Josep Ramon Mut i Bosque, president delegat de l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422513850 Reunió Ajuntament de Cabrera - agenda Josep Ramon Mut 2024-12-13 12:30:00 2024-12-13 13:30:00 Ajuntament de Cabrera de Mar, Pl. de l'Ajuntament, 5, Cabrera de Mar Ajuntament de Cabrera de Mar, Pl. de l'Ajuntament, 5, Cabrera de Mar 41.5360921,2.3945173 1 Salut pública; Diputació de Barcelona; Cabrera de Mar; Mut i Bosque, Josep Ramon; Maresme; Reunió; Grup d'interès; Triadó i Bergés, Josep; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública salut_publica; diputacio_de_barcelona; cabrera_de_mar; mut_i_bosque_josep_ramon; maresme; reunio; grup_dinteres; triado_i_berges_josep; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica <p style='margin-bottom:11px'>Josep Ramon Mut i Bosque, president delegat de l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> <p style='margin-bottom:11px'>Josep Triadó Bergés , vicepresident 7è, de la Diputació de Barcelona</p> <p>Oscar Fernández Cuñado, alcalde de Cabrera de Mar</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422513831 Reunió Ajuntament de Vilassar de Mar - agenda Josep Ramon Mut 2024-12-13 11:00:00 2024-12-13 12:00:00 Plaça. de l'Ajuntament, 6, 08340 Vilassar de Mar, Barcelona Plaça. de l'Ajuntament, 6, 08340 Vilassar de Mar, Barcelona 41.5122710,2.3919950 1 Salut pública; Vilassar de Mar; Mut i Bosque, Josep Ramon; Maresme; Reunió; Triadó i Bergés, Josep; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública salut_publica; vilassar_de_mar; mut_i_bosque_josep_ramon; maresme; reunio; triado_i_berges_josep; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica <p>Josep Ramon Mut i Bosque, president delegat de l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> <p style='margin-bottom:11px'>Josep Triadó Bergés , vicepresident 7è, de la Diputació de Barcelona</p> <p>Laura Martínez Portell, alcaldessa de Vilassar de Mar</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422512772 Reunió Ajuntament de Premià de Mar - agenda Josep Ramón Mut 2024-12-13 09:30:00 2024-12-13 10:30:00 c/ Joan Prim, 45 3a Planta, Ajuntament de Premià de Mar c/ Joan Prim, 45 3a Planta, Ajuntament de Premià de Mar 41.5019534,2.3577901 1 Salut pública; Diputació de Barcelona; Premià de Mar; Mut i Bosque, Josep Ramon; Maresme; Reunió; Grup d'interès; Triadó i Bergés, Josep; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública; Almendro i Campillo, Marc salut_publica; diputacio_de_barcelona; premia_de_mar; mut_i_bosque_josep_ramon; maresme; reunio; grup_dinteres; triado_i_berges_josep; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica; almendro_i_campillo_marc <p>Josep Ramon Mut, president delegat Àrea comerç, consum i salut pública.</p> <p>Rafa Navarro, alcalde de Premià de Mar</p> <p>Marc Almendro, alcalde d’Alella</p> <p>Josep Triadó, vicepresident 7è de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422512232 Estrena del documental 'Teixint somnis' a les televisions locals 2024-12-25 22:00:00 2024-12-25 23:59:59 'Teixint somnis' ens parla de l’Escola Industrial, un dels edificis més emblemàtics de Barcelona. Barrejant documental amb ficció salpebrada de realisme màgic, l’arquitectura de l’Escola Industrial ens explica com una de les grans fàbriques de Barcelona acaba convertint-se en una universitat i ens descobreix, també, el futur del recinte. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/estrena-documental-teixint-somnis-televisions-locals Televisions locals i a la plataforma La Xarxa+ Televisions locals i a la plataforma La Xarxa+ https://www.youtube.com/watch?v=MWGEMURDBlc 1 Una jove periodista, Júlia, i un jove arquitecte, Rafael, ens apropen, de manera amena i entretinguda, a l'apassionant obra de l'arquitecte que va dissenyar la fàbrica tèxtil Batlló, origen de la futura escola industrial, Rafael Guastavino. Ens mostren la rellevància històrica i social de l'Escola Industrial, un edifici que és la suma de diferents èpoques i estils arquitectònics que explica una part de la història del país i la seva evolució al llarg dels anys. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 03:22
agendadiba422506692 Reunió amb la secretària d'Habitatge i la directora de l'Agència de l'Habitatge de Catalunya - agenda Rosa Sanz - reunió 2024-12-02 13:00:00 2024-12-02 14:00:00 Temes a tractar:Ampliació servei SIDH. c/ Diputació, 92, 3a. planta c/ Diputació, 92, 3a. planta 41.3809259,2.1546819 1 Exposició presencial (dades bàsiques); Personal directiu professional; Reunió; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Xalabarder Aulet, Maria; Alta direcció i gerents; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Sanz Sánchez, Rosa; Argüelles Busto, Estrella exposicio_presencial_dades_basiques; personal_directiu_professional; reunio; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; xalabarder_aulet_maria; alta_direccio_i_gerents; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; sanz_sanchez_rosa; arguelles_busto_estrella <p><u>Assistents Diputació de Barcelona</u>:</p> <ul> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'><b>Sra. Rosa Sanz</b>, coordinadora de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba420440753 Gestió de les emocions i aprèn a relaxar-te [Sant Pere de Ribes (Ribes)] 2024-12-16 12:00:00 2024-12-16 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/gestioemocions.JPG/9e95728e-98e2-8a4c-8dce-1917cfb52329?t=1675077285971 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/gestio-de-les-emocions-i-apren-a-relaxar-te-sant-pere-de-ribes-ribes- Casal de Gent Gran (Ribes) C/ Nou, 40 Sant Pere de Ribes Casal de Gent Gran (Ribes) C/ Nou, 40 Sant Pere de Ribes 41.2608690,1.7699920 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/OK Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422499814 Urbanisme pràctic_taller: Actuacions en sòl no urbanitzable, activitats d’interès públic 2025-01-29 09:30:00 2025-01-29 14:30:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/urbanisme-pr%C3%A0ctic_taller-actuacions-en-s%C3%B2l-no-urbanitzable-activitats-d-inter%C3%A8s-p%C3%BAblic-3 Edifici vagó- Aula 2B. Recinte Escola Industrial. Comte Urgell 187. Edifici vagó- Aula 2B. Recinte Escola Industrial. Comte Urgell 187. 1 PresentacióLa Diputació de Barcelona és una entitat de govern local que treballa conjuntament amb els ajuntaments per impulsar el progrés i el benestar de la ciutadania. L’acció urbanística és una activitat de gran transcendència en el dia a dia dels governs locals. Hi conflueixen, si més no, un ampli conjunt de competències a exercir, una complexitat tècnica i jurídica notables i la concurrència en la matèria d’interessos i responsabilitats rellevants.Des de la Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana s’organitza una formació continuada per resoldre les casuístiques i conflictes del dia a dia dels ens municipals, en aquest sentit el cicle urbanisme pràctic està compost per diferents càpsules i tallers que donen resposta a les necessitats de les entitats locals.Donat la gran petició de demanda que hem tingut en ocasions anteriors del taller de sòl no urbanitzable, tornem a repetir el taller. Aqusest vol afrontar el tema de les llicències en sòl no urbanitzable i els requeriment d'actes previs, resolen les consultes més habituals que ens fan arribar els diferents ajuntaments. Concretament afrontarem el tema de les activitats d'interès públic, recollides en l'articles 47.4 TRLUC, els serveis tècnics, les instal·lacions aèries i subterrànies, les autoritzaciones d'hípica, gosseres...etc.Aquesta edició en format presencial els ponents exposaran els continguts teòrics acompanyats de casos pràctics amb la participació activa dels assistentsPonentsMacarena Lupon Lorente, advocada, secretària de l’Ajuntament de Vallgorguina.Sílvia Armenjach Escarré, arquitecta de l’Ajuntament de Vallgorguina.DestinatarisAquesta formació està adreçada al personal tècnic i jurídic dels ens locals amb experiència en la tramitació de llicències, en especial a municipis on el sòl no urbanitzable té una especial rellevància. Les places s’atorgaran preferentment a personal tècnic i jurista, prioritzant un equilibiri entre aquests, de municipis amb característiques similars per maximitzar l’eficàcia dels casos pràctics i exemples treballats durant la sessió. Es tindrà en consideració l’ordre d’inscripció. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 03:22
agendadiba421707824 Ple ordinari de la Diputació de Barcelona de desembre de 2024 2024-12-19 12:00:00 2024-12-19 23:59:59 La Diputació de Barcelona celebra el Ple ordinari del mes de desembre de 2024. Començarà a les 12h i es podrà seguir en directe a través de www.diba.cat i des de Youtube. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/ple-ordinari-diputacio-barcelona-desembre-2024 Paranimf de la Diputació de Barcelona (c/ Comte d'Urgell, 187) de Barcelona Paranimf de la Diputació de Barcelona (c/ Comte d'Urgell, 187) de Barcelona 41.3889511,2.1492626 1 https://www.diba.cat/documents/366552789/422493409/Ple_desembre2024.pdf/84164a38-f837-6524-f886-871d5f49fcfd?t=1734430105384 El punt més rellevant de l'ordre del dia és un dictamen pel qual es proposa aprovar el Programa sectorial per a finançar les obres i/o actuacions de reforma i adequació d’equipaments esportius municipals, per un import total de 15.000.000 d’euros.Podeu consultar aquí l'ordre del dia i en un document adjunt en format Pdf. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422490348 Reunió tècnica amb l'Ajuntament de Berga- agenda gerent Sergi Vilamala-activitat 2024-12-17 00:00:00 2024-12-17 23:59:59 Ajuntament de Berga. Plaça Sant Pere, 1, 08600 Berga Ajuntament de Berga. Plaça Sant Pere, 1, 08600 Berga 42.1179845,1.8445472 1 Comerç i consum; Berga; Berguedà; Reunió; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública comerc_i_consum; berga; bergueda; reunio; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica De 10.00h a 11.00h <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> <p>Oscar Macarro, tècnic de Comerç de l'Ajuntament de Berga</p> <p>Encarna Peran, cap de l'OSTCL de la GS Comerç</p> <p>Altres tècnics de l'Ajuntament de Berga</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422421142 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-11-19 16:00:00 2024-11-19 17:15:00 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3837044,2.1668625 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit; Entrevista personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit; entrevista <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sr. Nicola Celnik, periodista del diari francès LIBERATION (per reportatge sobre AMAZÒNIES i les activitats relacionades)</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422420383 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-11-14 19:00:00 2024-11-14 20:30:00 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3837044,2.1668625 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sra. Elisenda Poch, coordinadora del CCCB</p> <p>Altres convidats.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422420140 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-11-14 09:30:00 2024-11-14 10:45:00 Reunió telemàtica zoom Reunió telemàtica zoom 41.3837044,2.1668625 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora CCCB</p> <p>- Sra. Cathy Bouvard, directora d'ATELIER MEDICIS</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422420014 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-11-13 11:00:00 2024-11-13 12:15:00 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3837044,2.1668625 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit; Roda de premsa personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit; roda_de_premsa <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sra. Cristina Riera, co-directora de L'ALTERNATIVA</p> <p>- Sr. Marc Vahillo, co-director de L'AlTERNATIVA</p> <p>Altres convidats i periodistes</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422313393 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-10-22 18:15:00 2024-10-22 20:00:00 Teatre Lliure Plaça de Margarida Xirgu, 1, 08004 Barcelona Teatre Lliure Plaça de Margarida Xirgu, 1, 08004 Barcelona 41.3704804,2.1572692 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB com a jurat del Premi</p> <p>- Sra. Pilar Soldevila, subdirectora gerent del CCCB com a participant convidada</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422418270 Reunió amb municipis respecte portes automàtiques als Mercats municipals- agenda Sergi Vilamala- gerent-activitat 2024-09-25 00:00:00 2024-09-25 23:59:59 Plataforma Microsoft Teams Plataforma Microsoft Teams 41.3825188,2.1248738 1 Comerç i consum; Reunió; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública comerc_i_consum; reunio; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica De 13.00h a 14.00h <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> <p>Respresentants tècnics dels municipis interessats en la instal·lació de portes automatiques als seus Mercats municipals</p> <p>Xavier Torrent, responsable de Mercarts municipals de la GSC</p> <p>Tècnics de Comerç de la Gerència de Serveis de Comerç</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422417796 Reunió tècnica amb Ajuntament de Granollers MVNS-procediments jurídics- agenda Sergi Vilamala gerent-activitat 2024-10-03 00:00:00 2024-10-03 23:59:59 Plaça de la Porxada, 08401 Granollers, Plaça de la Porxada, 08401 Granollers, 41.6086430,2.2879394 1 Comerç i consum; Granollers; Vallès Oriental; Reunió; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública comerc_i_consum; granollers; valles_oriental; reunio; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica De 13.00h a 14.00h <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç,</p> <p>Llorenç Alern, tècnic Ajuntament de Granollers,</p> <p>Silvia Carmona, cap de Secció de Suport al Territori de la GSC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422411640 Festa dels Històrics del Bàsquet Català 2024 2024-11-08 19:45:00 2024-11-08 23:00:00 41.3757108,2.1485230 1 Esdeveniments; Lliurament de premis; Alta direcció i gerents; Àrea d’Esports i Activitat Física; Esports i Activitat Física; Felip Benach, Conrad esdeveniments; lliurament_de_premis; alta_direccio_i_gerents; area_desports_i_activitat_fisica; esports_i_activitat_fisica; felip_benach_conrad <ul> <li style='margin-left:8px'>Ferran Aril, president de la Federació Catalana de Bàsquet</li> <li style='margin-left:8px'>Miriam Pla, membre de la directiva i esposa del president</li> <li style='margin-left:8px'>Pere Sust, president de la Fundació Catalana per l’Esport</li> <li style='margin-left:8px'>Ferran Peña, president de l’Associació Catalana d'Entrenadors i Entrenadores de Bàsquetbol</li> <li style='margin-left:8px'>Rosa Maria Colomer, esposa de Ferran Peña</li> <li style='margin-left:8px'>Eduard Portela, president honorífic de l’Associació de Clubs de Bàsquet</li> <li style='margin-left:8px'>Maria Planas, exseleccionadora de bàsquet espanyol (primera i única dona)</li> <li style='margin-bottom:11px; margin-left:8px'><b>Conrad Felip, coordinador de l’Àrea d’Esports i Activitat Física de la Diputació</b></li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422408559 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-11-12 11:00:00 2024-11-12 21:00:00 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3837044,2.1668625 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sra. Pilar Soldevila, subdirectora gerent del CCCB</p> <p>- Sra. Elisenda Poch, coordinadora del CCCB</p> <p>- Sr. Jordi Costa, cap d'exposicions del CCCB.</p> <p>- Sr. Manel Brinquis, Coord. Serveis generals i transició digital DIBA</p> <p>- Sra. Mònica Mateos, Coordinadora de l’Àrea de Cultura DIBA</p> <p>Altres convidats, cònsols, directors de museus, comissari de l'exposició, etc.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422407087 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-11-11 13:00:00 2024-11-11 14:00:00 DIPUTACIÓ DE BARCELONA Rambla de Catalunya, 126, CAN SERRA 08008 Barcelona DIPUTACIÓ DE BARCELONA Rambla de Catalunya, 126, CAN SERRA 08008 Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>Sra. Estrella Argüelles, cap de gabinet de Presidència</p> <p>Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>Sra. Pilar Soldevia, subdirectora gerent del CCCB</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422406717 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-11-11 10:00:00 2024-11-11 11:00:00 AJUNTAMENT DE BARCELONA Quarta tinència d'Alcaldia Àrea d’Economia, Hisenda, Promoció Econòmica i Turisme Pl. Sant Miquel, 4. Edifici Nou, 1 planta. 08002 Barcelona AJUNTAMENT DE BARCELONA Quarta tinència d'Alcaldia Àrea d’Economia, Hisenda, Promoció Econòmica i Turisme Pl. Sant Miquel, 4. Edifici Nou, 1 planta. 08002 Barcelona 41.3816713,2.1775593 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sr. Jordi Valls, quart tinent d'alcaldia de l'Ajuntament de Barcelona</p> <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sra. Pilar Soldevila, subdirectora gerent del CCCB</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422406053 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-11-07 19:00:00 2024-11-07 20:30:00 - Sra. Judit Carrera, directora del CCCB- Sra. Pilar Soldevila, subdirectora del CCCB- Sra. Elisenda Poch, coordinadora del CCCB- Sr. Jordi Costa, cap d'exposicions del CCCBAltres convidats per PHOTOGRAPHIC SOCIAL VISION, organitzadors de l'exposició. CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3836347,2.1668625 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba422405761 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-11-07 17:00:00 2024-11-07 18:15:00 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3837044,2.1668625 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
Estadístiques 2025
Agenda corporativa

Mitjana 2025: 16,82 consultes/dia

Sabies que...?

...pots personalitzar les consultes a la API amb diversos filtres?

La API ofereix tant filtres per modificar la cerca de les dades (operadors LIKE, AND, OR...) com filtres per tractar-ne el retorn (paginació, ordenació...).

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/puntesports/camp-all-like/poliesportiu/ord-adreca_nom/desc