ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba421844383 Inauguració i benvinguda de la 22a Fira de Santa Llúcia, Ajuntament de Canyelles - agenda Josep Ramon Mut 2024-11-30 10:30:00 2024-11-30 15:00:00 Inauguració i benvinguda de la 22a Fira de Santa Llúcia Plaça de l'Onze de Setembre, 1, 08811 Canyelles, Barcelona Plaça de l'Onze de Setembre, 1, 08811 Canyelles, Barcelona 41.2859968,1.7222899 1 Comerç i consum; Mut i Bosque, Josep Ramon; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Garraf; #DIBAOBERTA; Inauguració i/o cloenda; Grup d'interès; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública comerc_i_consum; mut_i_bosque_josep_ramon; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments; garraf; dibaoberta; inauguracio_io_cloenda; grup_dinteres; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica <p style='margin-bottom:11px'>Josep Ramon Mut i Bosque, president delegat de l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba421844354 Reunió de la Junta del Patronato de la Fundación Democracia y Gobierno Local - agenda Josep Ramon Mut 2024-12-03 12:30:00 2024-12-03 13:30:00 Teams Teams 1 Comerç i consum; Mut i Bosque, Josep Ramon; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Reunió; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública comerc_i_consum; mut_i_bosque_josep_ramon; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; reunio; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica <p style='margin-bottom:11px'>Josep Ramon Mut i Bosque, president delegat de l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba421844238 Presentació del Catàleg de Serveis de Cultura per a l'any vinent 2024-12-12 10:30:00 2024-12-12 12:00:00 L'Àrea de Cultura de la Diputació de Barcelona organitza una sessió informativa sobre l'oferta de recursos del Catàleg de Serveis de la Diputació de Barcelona 2025 en aquest àmbit. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/presentacio-cataleg-serveis-cultura-any-vinent Pati Manning (C/ Montalegre, 7) de Barcelona Pati Manning (C/ Montalegre, 7) de Barcelona 41.3842201,2.1664127 https://catalegdeserveis-cercador.diba.cat/resultats?form=avan&cbAnyConv=2025&cbMateria%5B%5D=22https://catalegdeserveis-cercador.diba.cat/resultats 1 L'actuació de l'Àrea de Cultura s’orienta a promoure el desplegament dels drets culturals al territori a través d’eines i recursos que afavoreixen l’accés, la creació i la participació cultural, així com l’acompanyament als ajuntaments en processos de disseny de polítiques i d’innovació cultural. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 03:22
agendadiba421844262 Visita Mercat Nadal Sant Marti Sesgueioles-agenda Josep Ramon Mut i Sam Nuñez 2024-12-08 09:00:00 2024-12-08 12:00:00 Visita al mercat de Nadal Sant Marti Sesgueioles Plaça Ajuntament, s/n 08282, Barcelona Plaça Ajuntament, s/n 08282, Barcelona 41.7267429,1.4909649 1 Comerç i consum; Diputació de Barcelona; Sant Martí Sesgueioles; Mut i Bosque, Josep Ramon; Esdeveniments; Anoia; Inauguració i/o cloenda; Grup d'interès; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública; Núñez Amela, Samuel comerc_i_consum; diputacio_de_barcelona; sant_marti_sesgueioles; mut_i_bosque_josep_ramon; esdeveniments; anoia; inauguracio_io_cloenda; grup_dinteres; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica; nunez_amela_samuel <p>Josep Ramon Mut, president delegat de l'Àrea de comerç, consum i salut pública</p> <p>Sam Nuñez, diputat adjunt a l'Àrea </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba421843934 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-09-09 10:00:00 2024-09-09 10:15:00 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3836347,2.1668625 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit https://etsav.upc.edu/ca/noticies/0570 <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB.</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba421843870 Jornada sobre el present i futur de les polítiques feministes 2024-12-10 09:30:00 2024-12-10 14:00:00 Jornada del Cercle de Comparació Intermunicipal dels Serveis d'Igualtat, en la qual es presentarà també el Pla de Mandat 2024-2027 i el Catàleg de Serveis 2025 de l'Àrea de Feminismes i Igualtat. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/jornada-present-i-futur-politiques-feministes Espai Francesca Bonnemaison (c/ de Sant Pere més Baix, 7) de Barcelona Espai Francesca Bonnemaison (c/ de Sant Pere més Baix, 7) de Barcelona 41.3865920,2.1762407 https://www.diba.cat/web/politiques-igualtat/cercle-de-comparaci%C3%B3-intermunicipal-dels-serveis-d-igualtat 1 El Cercle és una eina d’avaluació adreçada als ens locals que s’orienta a la millora contínua de la gestió, mitjançant l’anàlisi d’indicadors dels serveis públics locals i l’intercanvi d’experiències entre el personal tècnic dels municipis i altres ens participants. Els serveis locals d’igualtat són serveis públics i gratuïts que tenen la finalitat de donar suport integral a les dones en tots els àmbits relacionats amb la seva vida laboral, social, personal i familiar, i així abordar les situacions de desigualtat de gènere i impulsar la igualtat d’oportunitats. La recollida de dades és un element clau per a la millora d’aquests serveis i per garantir un ús eficient i equitatiu dels recursos públics.El projecte es desenvolupa amb un cicle de treball anual: cada any es recullen dades de l’any d’estudi, es calculen i analitzen els indicadors i s’organitza un taller de millora amb les participants per reflexionar i intercanviar experiències entorn dels resultats. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 03:22
agendadiba421843828 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-09-04 18:30:00 2024-09-04 19:30:00 Reunió onlie zoom Reunió onlie zoom 41.3836347,2.1668625 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sra. Susana Arias, cap de Mediació del CCCB</p> <p>- Sr. Andrea Zuuca, responsable contactes institucionals</p> <p>- Sr. Francesco Grandi, responsable d'investigació i desenvolupament</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba421843522 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-09-02 12:30:00 2024-09-02 13:30:00 Seu de districte de l'Eixample Carrer Aragó, 314 08009 Barcelona Seu de districte de l'Eixample Carrer Aragó, 314 08009 Barcelona 41.3951617,2.1686352 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sr. Jaume Collboni, alcalde de Barcelona</p> <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba421843387 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-08-01 11:00:00 2024-08-01 12:30:00 Reunió online zoom Reunió online zoom 41.3836347,2.1668625 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>. Sra. Pilar Soldevila, subdirectora del CCCB</p> <p>- Sra. Muffin Hix, Treballa al Departament d'igualtat, diversitat i inclussió a la Tate Modern de Londres</p> <p>- Yasmin Khan, Cap del Departament d'igualtat, diversitat i inclussió a la Tate Modern de Londres</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba421841654 Jornada informativa justificacions CPT 2024 2024-12-13 17:00:00 2024-12-13 19:00:00 https://www.diba.cat/web/cultura/-/jornada-informativa-justificacions-cpt-2024 Auditori del Pati Manning. C/Montalegre, 7. Barcelona Auditori del Pati Manning. C/Montalegre, 7. Barcelona 41.3844000,2.1663900 1 La Gerència de Serveis de Cultura organitza una jornada informativa sobre la tramitació de les justificacions de la convocatòria de Cultura Popular i Tradicional de 2024, divendres 13 de desembre, de 17 h a 19 h, a l'Auditori del Pati Manning. (C/Montalegre, 7. Barcelona).En la jornada s'abordaran qüestions sobre com emplenar la justificació, els aspectes que generen més requeriments i els detalls de la Llei 11/2023 per al foment de l'associacionisme.Places limitades. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 03:22
agendadiba421817119 Jornada: Crònica de la COP29. Nous pactes climàtics en l’any més càlid mai registrat 2024-12-12 17:30:00 2024-12-12 19:45:00 https://www.diba.cat/documents/471041/405171423/Jornada_COP_20241212.png/aa8315e2-6b74-1730-d5a0-f49a6855d0d8?t=1733743858015 https://www.diba.cat/web/mediambient/-/jornada-cronica-de-la-cop29-nous-pactes-climatics-en-l-any-mes-calid-mai-registrat Pati Manning: Montalegre 7 - 08001 Barcelona Pati Manning: Montalegre 7 - 08001 Barcelona 41.3841800,2.1662640 1 Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica area_daccio_climatica_i_transicio_energetica L’Àrea d’Acció Climàtica i Transició Energètica conjuntament amb el Departament de Territori, Habitatge i Transició Ecològica organitzen aquesta jornada de valoració dels acords assolits a la COP29 a Bakú, Azerbaidjan.L'acte comptarà amb una benvinguda institucional tant per part de la Generalitat de Catalunya com de la Diputació de Barcelona, seguida d'una exposició dels principals resultats de la COP a càrrec de l'Oficina Catalana del Canvi Climàtic i una mesa de debat sobre la relació entre la crisi climàtica i la cultura amb la presència i participació de les següents expertes en la matèria.Programa17.30h Benvinguda institucionalSra. Sonsoles Letang Jiménez de Anta, directora general de Canvi Climàtic i Qualitat AmbientalMarc Serra Solé, president delegat de l’Àrea d’Acció Climàtica i Transició Energètica de la Diputació de BarcelonaPresentació dels resultats de la COP29Representant de l’Oficina Catalana del Canvi Climàtic18.30h Taula de debat: crisi climàtica, crisi cultural?Cori Calero, periodista especialitzada en medi ambientSamuel Rubin, UNFCCC Entertainment and Culture for Climate Action (ECCA) i cofundador del Pavelló d’Entreteniment i CulturaEva Vila, directora i guionista catalanaJan Ferrer, Joves per la Transició EcosocialPer assistir-hi presencialment, cal inscriure's al formulari. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba420929236 Jornada 'La diplomàcia municipal en un món en conflicte' 2024-12-13 09:30:00 2024-12-13 14:30:00 https://www.diba.cat/web/ri/-/jornada-la-diplomacia-municipal-en-un-mon-en-conflicte- Pati Manning (Carrer de Montalegre 7 de Barcelona) Pati Manning (Carrer de Montalegre 7 de Barcelona) 41.3841557,2.1664020 1 La Direcció de Relacions Internacionals, a través de l'Oficina d'Europa i Estratègia Internacional, organitza la jornada 'La diplomàcia municipal en un món en conflicte', que tindrà lloc a Barcelona, el dia 13 de desembre de 2024, de les 09:30 a les 14:30.El fenomen de la internacionalització i la diplomàcia de les ciutats ja fa temps que van irrompre i han generat múltiples iniciatives i literatura acadèmica. No hi ha una definició única de la diplomàcia municipal però comprèn les relacions internacionals dels governs locals com a actors en el context global, orientades a afrontar els reptes globals, a compartir coneixement i a promoure els seus interessos comuns. Per primer cop en la història, el conjunt d’agendes globals reconeixen la realitat dels territoris i comunitats, així com el seu rol en la localització de les agendes. En paral·lel, la diplomàcia de les ciutats s’enfronta a la paradoxa que presenta el context internacional: ens trobem amb uns marcs globals per donar resposta als grans reptes de la humanitat, però amb un consens trencat i, alhora, portem quinze anys d’una permacrisi que evidencia l’impacte les interdependències a nivell mundial. A la vegada, ens trobem en el pic més alt de conflictes actius des de la Segona Guerra Mundial i la democràcia i els drets estan en regressió, alhora que es produeix un retorn a un model de cooperació assistencialista i un procés recentralitzador a tots els continents. En definitiva, estem davant d’un context d’incertesa, en un món que avança cap a la multipolarització, on la diplomàcia de ciutats no n’és aliena. La Diputació de Barcelona, a través de la seva Direcció de Relacions Internacionals, vol prendre aquest context com a punt de partida per generar un espai de trobada anual d’àmbit internacional per analitzar, debatre i fer seguiment de l’evolució de la diplomàcia local amb la participació de representants de governs locals, organismes internacionals i centres de recerca.Ens plau convidar-vos a participar a aquesta jornada oberta al conjunt dels ens locals de la província que vol prendre aquest context com a punt de partida per generar un espai de trobada anual d'àmbit internacional on puguem analitzar, debatre i fer seguiment de l'evolució de la diplomàcia local amb la participació de representants de governs locals, organismes internacionals i centres de recerca. InscripcióTermini: 10 de desembre Programa09:30 Arribada dels participants09:45 Benvinguda institucional• Sr. Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals de la Diputació de Barcelona.10:00 Presentació del document base de la jornada sobre l’estat de la qüestió sobre la diplomàcia de les ciutats en un context internacional en conflicte.• Sra. Jolie Guzmán, experta en Relacions internacionals i Diplomàcia municipal. 10:30 – 11:30 Primera taula: Reacció al document base. Reptes i oportunitats de la diplomàcia municipal en el moment actual. • Anh Thu Duong, co-directora, Global Cities Hub.• Rainer Kern, director Executiu, Global Parliament of Mayors. • Maarten Beks, assessor de l'Alcalde, Ajuntament de La Haya.• Sra. Jolie Guzmán, experta en Relacions internacionals i Diplomàcia municipal. Moderació: Octavi de la Varga, assessor de projectes estratègics internacionals, Diputació de Barcelona.11:30 – 12:00 Pausa12:00 – 13:00 Segona taula: El rol de la Diplomàcia de les ciutats en la pau i la resolució de conflictes; en la democràcia, la descentralització i la garantia dels drets.• Paul Costello, responsable sènior de programes, GMF Cities, German Marshall Fund.• Fréderique Hanotier, membre del consell executiu, Human Rights Cities Network.• Antonella Valmorbida, secretària general, Associació Europea per a la Democràcia Local (ALDA).• Carme Barbany, assessora de l'Àrea d'Alcaldia, Ajuntament de Granollers.Moderació: Sílvia Plana, responsable d'Aliances Estratègiques de l’Institut Català Internacional per la Pau (ICIP). 13:00 – 14:00 Tercera taula: Reptes per a una diplomàcia local efectiva.• Joanna Ciesielska-Klikowska, membre de Paradiplomacy Lab, University of Lodz.• Lorenzo Kihlgren Grandi, director-fundador, City Diplomacy Lab.• Marta Galceran, investigadora sènior, Global Cities Programme, Centre d'Estudis i Documentació Internacionals (CIDOB)• Rahma Ouazzani Taibi, tinent d'Alcaldia responsable de cooperació i partenariats, Ajuntament de Rabat. Moderació: Pablo Fernández Marmissolle-Daguerre, secretari general assistent per les aliances, Ciutats i Governs Locals Units (CGLU).14:00 – 14:30 Conclusions i tancament de la jornada• Sra. Maria Eugènia Gay, vicepresidenta i diputada delegada de Relacions Internacionals i Agenda 2030, Diputació de Barcelona. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 03:22
agendadiba401180938 Les programacions culturals per a infants en els municipis 2024-11-12 10:00:00 2024-11-14 12:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/les-programacions-culturals-infantils-en-els-municipis Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 1 Ben sovint les activitats infantils no entren en la centralitat de les programacions culturals, tot i la importància que té aquest sector per a la creació i consolidació de públics actius i consistents. D’altra banda, cal una definició precisa de què entenem per “infantil”, ja que de vegades les programacions estan compostes d’activitats per a adults adaptades als nens. Al costat d’això, existeixen molts professionals que centren la seva tasca artística en els infants, en disciplines com la música o el teatre, sense oblidar les activitats de museus i centres culturals adreçades de manera exclusiva als nens. Aquest curs vol incidir en la importància de les programacions infantils, tot mantenint-ne la rellevància i la singularitat i sense deixar que siguin fagocitades per les visions adultes, en un moment en què el trànsit entre la infantesa, l’adolescència i el món adult és més prim que mai. D’aquesta manera es farà un recorregut per les activitats musicals, el món del teatre i també les activitats per a infants i familiars en museus, centres cívics i centres culturals. PROGRAMA 12 de novembre 10:00 - 11:00 h: La importància de la programació d’activitats culturals per a infants en els municipis (marc teòric). A càrrec de Cristina Alonso, co-directora del teatre L’Artesà del Prat de Llobregat11:00 - 11:20 h: La programació d'espectacles. A càrrec d'Albert Puig, del Festival Petits Camaleons11:20 - 11:40 h: El foment de l’art contemporani. A càrrec de nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 03:22
agendadiba421717395 Torelló: taller per a famílies d'habilitats educatives en el bon ús de les pantalles a l'àmbit familiar. 2024-12-10 18:00:00 2024-12-17 20:00:00 Taller gratuït adreçat a famílies interessades en educar els seus fills i filles en l'ús saludable de les pantalles. https://www.diba.cat/documents/130988559/0/Capturacartell+taller.png/42516707-7188-dd10-0d6c-c0ea30a0e956?t=1712904487377 https://www.diba.cat/web/spott/-/torello-taller-per-a-families-d-habilitats-educatives-en-el-bon-us-de-les-pantalles-a-l-ambit-familiar- Sala d'actes de la Cooperativa. C/Enric Prat de la Riba 17-19, 08570 Torelló. Sala d'actes de la Cooperativa. C/Enric Prat de la Riba 17-19, 08570 Torelló. 42.0485460,2.2649020 1 Diputació de Barcelona (2 sessions de 2h cadascuna) https://www.diba.cat/documents/408193051/421123650/2023-2024+Continguts+tallers+fam%C3%ADlies+i+pantalles.pdf/3abe4983-ca72-8220-9f5a-113bd3f74cda?t=1733347199390 Espai de reflexió i acompanyament on les famílies obtindran eines i recursos per prevenir i gestionar les situacions problemàtiques derivades de l’ús de les pantalles i proporcionarà pautes bàsiques per aprendre a fer-ne un ús responsable a l'àmbit familiar. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba421827374 Jornada 'La diplomàcia municipal en un món en conflicte' 2024-12-13 09:30:00 2024-12-13 14:30:00 La Direcció de Relacions Internacionals, a través de l'Oficina d'Europa i Estratègia Internacional, organitza aquesta jornada per analitzar, debatre i fer seguiment de l’evolució de la diplomàcia local amb la participació de representants de governs locals, organismes internacionals i centres de recerca. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/jornada-la-diplomacia-municipal-mon-en-conflicte Pati Manning (c/ Montalegre 7) de Barcelona Pati Manning (c/ Montalegre 7) de Barcelona 41.3841758,2.1663805 https://www.diba.cat/web/ri/-/jornada-la-diplomacia-municipal-en-un-mon-en-conflicte-#lloc 1 La jornada està oberta al conjunt dels ens locals de la província que vulguin prendre aquest context com a punt de partida per generar un espai de trobada per debatre i fer seguiment de l'evolució de la diplomàcia local amb la participació de representants de governs locals, organismes internacionals i centres de recerca. Podeu consultar la programació en aquest enllaç. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 03:22
agendadiba421827261 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-07-26 18:00:00 2024-07-26 19:30:00 Reunió telemàtica: zoom Reunió telemàtica: zoom 41.3836347,2.1668625 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sr. Pankaj Mishra, assagista i novelista</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba421827135 Presentació del Catàleg de serveis d'Esports i Activitat Física 2025 2024-12-09 10:00:00 2024-12-09 11:30:00 Sessió informativa en format virtual sobre el Catàleg de serveis d'Esports i Activitat Física 2025, per presentar els diferents productes que s'ofereixen als ens locals. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/presentacio-cataleg-serveis-esports-i-activitat-fisica-2025 Format virtual Format virtual https://www.diba.cat/web/esports/presentacio-cataleg-de-serveis-2025 1 Posteriorment, el dimarts 17 de desembre, tindrà lloc una segona sessió en la qual es resoldran possibles dubtes respecte a qualsevol dels recursos.Les sessions estan especialment adreçades a electes i personal tècnic vinculat a l'esport i l'activitat física dels ens locals de la província de Barcelona.Programa 9 de desembre de 202410.00 h Benvinguda i presentació de les principals novetats del Catàleg de Serveis 202510.10 h Marc general de tots els recursos10.15 h Presentació dels recursos del Catàleg en l’àmbit d’Esports, a càrrec del personal tècnic de l'Àrea d'Esports i Activitat Física de la Diputació de Barcelona11.30 h Cloenda nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 03:22
agendadiba421827232 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-07-23 16:00:00 2024-07-23 18:00:00 Institut Ramon Llull Av. Diagonal, 373, 08008 Barcelona Institut Ramon Llull Av. Diagonal, 373, 08008 Barcelona 41.3967266,2.1612817 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sr. Pere Almeda, director de l'Insitut Ramon Llull</p> <p>- altres membres del jurat</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba421827025 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-07-19 13:00:00 2024-07-19 16:00:00 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3836347,2.1668625 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sr. Jean Marie Durand, periodista francés, per publicació en Les Inrockuptibles </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba421826985 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-07-17 11:00:00 2024-07-17 21:00:00 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3836347,2.1668625 1 Personal directiu professional; Inauguració i/o cloenda; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; inauguracio_io_cloenda; cultura; carrera_escude_judit nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba421826955 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-07-11 10:45:00 2024-07-11 12:00:00 Introducció al 3CAT dels continguts digitals del CCCB DHUB Plaça de les Glòries Catalanes, 38, c 08018 Barcelona DHUB Plaça de les Glòries Catalanes, 38, c 08018 Barcelona 41.4024510,2.1880918 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sra. Mònica Muñoz, cap de comunicació de CCCB</p> <p>i Altres participants de TV3 i diferents institucions.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba421826929 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-07-10 18:30:00 2024-07-10 20:00:00 Antiga Fàbrica Damm Rosselló, 515 08025 Barcelona Antiga Fàbrica Damm Rosselló, 515 08025 Barcelona 41.4093172,2.1779498 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sr. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sra. Pilar Soldevila, subdirectora del CCCB</p> <p>Altres membres del jurat.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba421826915 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-07-09 15:30:00 2024-07-09 17:00:00 Reunió telemàtica: Plataforma zoom Reunió telemàtica: Plataforma zoom 41.3836347,2.1668625 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora CCCB</p> <p>- Sra. Teresa Caldeira, antropòloga i catedràtica de la universitat de Berkley</p> <p>- Sr. Goutam Bhan, urbanista de Indian Institute for Human Settlements</p> <p>- Sr. Edgar Pieterse, director of the African Centre for Cities (ACC) at the University of Cape Town</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba421826638 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-07-09 10:30:00 2024-07-09 11:30:00 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3836347,2.1668625 1 Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora CCCB</p> <p>- Sr. Iván de la Nuez, escriptor</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba421825777 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-07-09 12:30:00 2024-07-09 13:30:00 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3836347,2.1668625 1 Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sr. Miquel Nadal, director del Cercle d'Economia</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba421825178 Congrés Internacional d’Arxius ICA 2025 Barcelona 2025-10-27 00:00:00 2025-10-30 23:59:59 Organitzen: Generalitat, Ajuntament de Barcelona, Ministerio de Cultura i Diputació de Barcelona FORA DEL BAF 2025 https://www.diba.cat/documents/99058/0/ICA_Brand_Blue_B.png/f8a00c4c-d224-6458-3e04-6f88421f47df?t=1733410707013 41.4089900,2.2194030 1 Formació de la Xarxa d'Arxius Municipals; 2025 formacio_de_la_xarxa_darxius_municipals; 2025 https://icabarcelona2025.cat/ca/convocatoria-comunicacions/ nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba421825127 Curs: Gestió documental i arxius municipals (2a Edició) 2025-11-04 10:00:00 2025-11-13 12:00:00 https://www.diba.cat/web/opc/-/curs-gestio-documental-i-arxius-municipals-1a-edicio-duplica-1 Aula: Videoformació. Aula: Videoformació. 1 Formació de la Xarxa d'Arxius Municipals; 2025 formacio_de_la_xarxa_darxius_municipals; 2025 Durada: 8 hores (4 sessions de 10 a 12 hores). <p>Destinatari: Personal administratiu dels Ajuntaments. </p> Professor: Marc Garriga i Albert Rumbo Soler (tècnics OPC). nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba421825103 Curs: Gestió documental i arxius municipals (1a Edició) 2025-05-06 10:00:00 2025-05-15 12:00:00 https://www.diba.cat/web/opc/-/curs-gestio-documental-i-arxius-municipals Aula: Videoformació. Aula: Videoformació. 1 Formació de la Xarxa d'Arxius Municipals; 2025 formacio_de_la_xarxa_darxius_municipals; 2025 Durada: 8 hores (4 sessions de 10 a 12 hores). <p>Destinatari: Personal administratiu dels Ajuntaments. </p> Professor: Marc Garriga i Albert Rumbo Soler (tècnics OPC). nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba421825090 Curs: Introducció al tractament arxivístic de les fotografies als Ajuntaments 2025-10-15 10:00:00 2025-10-22 14:00:00 https://www.diba.cat/web/opc/-/curs-introduccio-al-tractament-arxivistic-de-les-fotografies-als-ajuntaments Aula: Videoformació. Aula: Videoformació. 41.3955350,2.1575980 1 Formació de la Xarxa d'Arxius Municipals; 2025 formacio_de_la_xarxa_darxius_municipals; 2025 4 hores (2 sessions de 10 a 12 hores). <p>Personal administratiu dels Ajuntaments. </p> Professora: Patrícia Àlvarez Martínez (tècnica OPC). nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba421825068 Curs: Conservació preventiva a l’arxiu municipal 2025-10-16 10:00:00 2025-10-16 14:00:00 https://www.diba.cat/web/opc/-/curs-conservacio-preventiva-a-l-arxiu-municipal-1 Aula: Plató Pati Manning (Carrer Montalegre, 7 - Barcelona). Aula: Plató Pati Manning (Carrer Montalegre, 7 - Barcelona). 41.3843328,2.1663376 1 Formació de la Xarxa d'Arxius Municipals; 2025 formacio_de_la_xarxa_darxius_municipals; 2025 Durada: 4 hores (sessió de 10 a 14 hores). <p>Arxivers i arxiveres de la XAM.</p> Professora: Marta Gabernet Solé (restauradora Laboratori C-R OPC). nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba421823647 Reunió del Comitè de Direcció del Projecte Life eCOadapt50 - agenda del diputat Marc Serra Solé 2024-12-05 08:00:00 2024-12-05 14:30:00 Reunió del Comitè de direcció del projecte Life eCOadapt50 per tractar diversos asumptes en relació al projecte, com l'aprovació de l'Acta de la darrera sessió, Balanç de les activitats del projecte, principals riscos i vulnerabilitats identificats als territoris del projecte, presentació del Pla de replicabilitat, entre altres. Palau de la Diputació de Tarragona, Sala Santiago Costa. (3a.Planta), Passeig Sant Antoni 100, Tarragona. Palau de la Diputació de Tarragona, Sala Santiago Costa. (3a.Planta), Passeig Sant Antoni 100, Tarragona. 41.1185940,1.2613770 https://www.dipta.cat/ 1 Medi ambient; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Informativa; Reunió; Acció Climàtica i Transició Energètica; Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica; 13 - Acció pel clima; Serra Solé, Marc; Realp Campalans, Elisenda medi_ambient; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; informativa; reunio; accio_climatica_i_transicio_energetica; area_daccio_climatica_i_transicio_energetica; 13__accio_pel_clima; serra_sole_marc; realp_campalans_elisenda <p style='margin-bottom:11px'>Marc Serra, president delegat de l’Àrea d’Acció Climàtica i Transició Energètica (Diputació de Barcelona)</p> <p style='margin-bottom:11px'>Elisenda Realp Campalanas, coordinadora de l'Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica.</p> <p>Núria Parpal cap de sessió de Planificació Ambiental Local</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba421823731 Comissió de seguiment projectes Next Generation 2024-12-09 13:00:00 2024-12-09 14:00:00 Plataforma Microsoft Teams Plataforma Microsoft Teams 1 Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Muñoz Luque, José; Alta direcció i gerents; Argüelles Busto, Estrella personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; munoz_luque_jose; alta_direccio_i_gerents; arguelles_busto_estrella <p style='margin-bottom:11px'>Per part de Diputació de Barcelona:</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p style='margin-bottom:11px'>Per part del departament de Drets Socials, Generalitat de Catalunya:</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Marta Segura Bonet, directora general de l’Autonomia Personal i la Discapacitat<br /> Sra. Elvira Balcells Fluvià, coordinadora de Programes Estratègics<br />  </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba421822558 Reunió amb secretària Habitatge Generalitat Catalunya 2024-12-02 13:00:00 2024-12-02 14:00:00 Direcció de l’Agència de l’Habitatge de Catalunya (c/ Diputació, 92, 3a. planta. Barcelona). Direcció de l’Agència de l’Habitatge de Catalunya (c/ Diputació, 92, 3a. planta. Barcelona). 41.3813467,2.1544810 1 Personal directiu professional; Reunió; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Xalabarder Aulet, Maria; Alta direcció i gerents; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Sanz Sánchez, Rosa; Argüelles Busto, Estrella personal_directiu_professional; reunio; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; xalabarder_aulet_maria; alta_direccio_i_gerents; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; sanz_sanchez_rosa; arguelles_busto_estrella <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Rosa Sanz, coordinadora de l'Àrea d'Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana</p> <p><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Sra. Maria Xalabarder, gerent de Serveis d'Habitatge, Urbanisme i Activitats nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba421821066 Congreso Nacional de Medio Ambiente (CONAMA2024) - agenda del diputat Marc Serra Solé 2024-11-02 08:00:00 2024-12-03 23:59:59 CONAMA és el Congrés Nacional del Medi Ambient, la principal trobada a Espanya per a discutir i abordar temes relacionats amb la sostenibilitat i el medi ambient, reunint diversos actors per a promoure el diàleg i l'acció ambiental. L'assitència comporta participar en diversos actes com l'Inagural i sessions on es presentaran projectes i propostes que ens inspiren en la cerca de solucions efectives i sostenibles IFEMA Centro de Convenciones Norte, Gta. de Edimburgo, Barajas, 28042 Madrid IFEMA Centro de Convenciones Norte, Gta. de Edimburgo, Barajas, 28042 Madrid 40.4711760,3.6179650 https://www.conama.org/2024/ 1 Medi ambient; Interactiva; Exposició presencial (dades bàsiques); Acció Climàtica i Transició Energètica; Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica; Serra Solé, Marc; Altres medi_ambient; interactiva; exposicio_presencial_dades_basiques; accio_climatica_i_transicio_energetica; area_daccio_climatica_i_transicio_energetica; serra_sole_marc; altres Durant 2 dies <p>Marc Serra, president delegat de l’Àrea d’Acció Climàtica i Transició Energètica (Diputació de Barcelona)</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba421821098 Reunió amb Red Española de inmigración y ayuda al refugiado 2024-12-02 09:00:00 2024-12-02 10:00:00 Plataforma Microsoft Teams Plataforma Microsoft Teams 1 Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Alta direcció i gerents; Argüelles Busto, Estrella personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; alta_direccio_i_gerents; arguelles_busto_estrella <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Marta Solé Pascual, gerent de Serveis de Cicle de Vida, Diversitat i Comunitat</p> <p>Sr. Juan Manuel Muñoz</p> <p>Sr. Rafael Escudero </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba421820742 Presentació del Catàleg de Serveis 2025 de la Direcció de Relacions Internacionals 2024-12-11 09:00:00 2024-12-11 10:30:00 https://www.diba.cat/documents/228621/0/cat%C3%A0leg+de+serveis+%281%29.jpg/b1c03706-a699-c5ed-7783-2f468c2b947d?t=1733401101146 https://www.diba.cat/web/ri/-/presentacio-del-cataleg-de-serveis-2025-de-la-direccio-de-relacions-internacionals Sessió virtual - Inscripció Sessió virtual - Inscripció 1 La Diputació de Barcelona ha aprovat, a finals de novembre, el Catàleg de Serveis 2025, mitjançant el qual els ens locals podeu accedir als diferents recursos de suport econòmic, tècnic i material que ofereix la Direcció de Relacions Internacionals. Per aquest motiu, organitzem una jornada informativa en línia, adreçada als ens locals, el proper dimecres, 11 de desembre, de 09.00 a 10:30 h. La finalitat d'aquesta jornada informativa és presentar els continguts i les novetats de la nova edició de l'oferta de serveis, així com resoldre els dubtes que se'n derivin. La jornada estarà estructurada en dues parts. La primera consistirà en una presentació en plenari de les prioritats i dels aspectes generals a tenir presents, oferint una visió panoràmica respecte els tipus de suport disponibles. Tot seguit, es realitzen dues sessions simultànies on es podrà aprofundir, amb els referents tècnics de les dues oficines de la Direcció, en el coneixement de cada un dels recursos. En aquest espai també us presentarem les novetats que es plantegen per aquest 2025 més enllà del propi Catàleg. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba421820383 Reunió Pilar Soldevila - agenda directius professionals- reunió 2024-11-27 11:30:00 2024-11-27 13:00:00 ICUB Palau de la Virreina Rambles, 99 08001 Barcelona ICUB Palau de la Virreina Rambles, 99 08001 Barcelona 41.3825114,2.1716261 1 Personal directiu professional; Cultura; Soldevila i Garcia, Pilar personal_directiu_professional; cultura; soldevila_i_garcia_pilar <p> - Sra. Elisenda Rius, gerent Àrea de Cultura Ajuntament de Barcelona</p> <p>- Sra. Amparo Alfonso, directora de planificació i control de l'Ajuntament de Barcelona</p> <p>- Sr. Oriol Martí, gerent de l'ICUB</p> <p>- Sra. Laura Franquet, adjunta a gerència</p> <p>- Sra. Pilar Soldevila, subdirectora gerent del CCCB</p> <p>- Sra. Sara González, cap de serveis financers del CCCB</p> <p>- Altres representants de museus de Barcelona.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba421818516 Reunió Pilar Soldevila - agenda directius professionals- reunió 2024-11-23 10:30:00 2024-11-23 12:00:00 Parc atraccions Tibidabo (Plaça d'actes) Parc atraccions Tibidabo (Plaça d'actes) 41.4216320,2.1194491 1 Personal directiu professional; Cultura; Soldevila i Garcia, Pilar personal_directiu_professional; cultura; soldevila_i_garcia_pilar <p>- Pilar Soldevila, subdirectora gerent del CCCB.</p> <p>- Altres personalitats de BIMSA i altres organismes</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba421818249 Reunió coordinadora - Ajuntament Dosrius 2024-12-05 11:00:00 2024-12-05 11:45:00 Recinte Escola Industrial, Edifici del Rellotge - Comte d'Urgell, 187 Recinte Escola Industrial, Edifici del Rellotge - Comte d'Urgell, 187 41.3863800,2.1495300 1 Dosrius; Maresme; Personal directiu professional; Reunió; Àrea d’Infraestructures i Territori; Alta direcció i gerents; Tordera Vigas, Montserrat; Aceña Ramos, Valentín; Infraestructures i Territori dosrius; maresme; personal_directiu_professional; reunio; area_dinfraestructures_i_territori; alta_direccio_i_gerents; tordera_vigas_montserrat; acena_ramos_valentin; infraestructures_i_territori nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba421818332 Inauguració Seminari sobre la teoria del canvi aplicada a l'avaluació del SAD', en el marc dels Espais d'Innovació en la Prestació dels Serveis Socials d'Atenció Domiciliària 2024-12-03 09:00:00 2024-12-03 10:00:00 Recinte Mundet, Sala d'Actes de l'edifici Migjorn Recinte Mundet, Sala d'Actes de l'edifici Migjorn 41.4346033,2.1412273 1 Jornades, congressos i seminaris; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Grup d'interès; Seminari web; Muñoz Luque, José; Alta direcció i gerents jornades_congressos_i_seminaris; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; grup_dinteres; seminari_web; munoz_luque_jose; alta_direccio_i_gerents nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba421817391 Reunió Pilar Soldevila - agenda directius professionals- reunió 2024-10-16 17:00:00 2024-10-16 18:00:00 Reunió telemàtica Reunió telemàtica 41.3836347,2.1668625 1 Personal directiu professional; Cultura; Soldevila i Garcia, Pilar personal_directiu_professional; cultura; soldevila_i_garcia_pilar <p>- Sra. Pilar Soldevila, subdirectora gerent CCCB</p> <p>- Sra. Carme Correa, Centre de documentació i debat</p> <p>- Sra. Elena Martínez, secretària de direcció</p> <p>- Sra.Romina Carrasco, manager LIBERE</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba421817956 Reunió amb Aletheia, Cooperativa per a la Prevenció del Suïcidi 2024-12-02 11:00:00 2024-12-02 12:00:00 Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Esdeveniments; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Grup d'interès; Muñoz Luque, José; Alta direcció i gerents esdeveniments; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; grup_dinteres; munoz_luque_jose; alta_direccio_i_gerents <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Neus Rivera Àvila, sòcia fundadora</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Josep Gómez Hernández, soci fundador</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Irina Pérez Coloma, directora de serveis clínics i programes comunitaris</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba421817819 Reunió amb Pàdel Esports Adaptat 2024-12-02 10:00:00 2024-12-02 10:40:00 Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Esdeveniments; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Grup d'interès; Muñoz Luque, José; Alta direcció i gerents esdeveniments; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; grup_dinteres; munoz_luque_jose; alta_direccio_i_gerents <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Joan Antón Martínez Pallares, president</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba421817342 Sessió de contrast del document marc sobre la discapacitat a la província de Barcelona 2024-11-20 16:30:00 2024-11-20 18:00:00 Carrer Sant Honorat, 5. Barcelona Carrer Sant Honorat, 5. Barcelona 41.3831684,2.1760679 1 Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Jornada; Muñoz Luque, José; Alta direcció i gerents; Argüelles Busto, Estrella personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; jornada; munoz_luque_jose; alta_direccio_i_gerents; arguelles_busto_estrella <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p style='margin-bottom:11px'> </p> <p style='margin-bottom:11px'> </p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba421817740 Acte de lliurament de les Medalles d’Or del Col·legi 2024 TSCAT Col·legi Treball Social Catalunya 2024-11-27 17:00:00 2024-11-27 19:00:00 seu del Col·legi Treball Social Catalunya , carrer Llança, 39 seu del Col·legi Treball Social Catalunya , carrer Llança, 39 41.3843189,2.1456379 1 Esdeveniments; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Grup d'interès; Lliurament de premis; Muñoz Luque, José; Alta direcció i gerents esdeveniments; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; grup_dinteres; lliurament_de_premis; munoz_luque_jose; alta_direccio_i_gerents <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Sònia Fuertes, Ajuntament de Barcelona</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Conxita Barbeta, Generalitat de Catalunya</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Josep Muñoz Luque, Diputació de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba421817470 II Jornada de Digitalitzación de los medios de pago en España en el Sector Público. Mesa redonda: Retos y oportunidades de los pagos digitales de las ayudas sociales a ciudadanos 2024-11-26 09:30:00 2024-11-26 14:30:00 Green Patio, ubicado en Calle de Salamanca 23, Tetuán, Madrid Green Patio, ubicado en Calle de Salamanca 23, Tetuán, Madrid 1 Jornades, congressos i seminaris; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Jornada; Grup d'interès; Muñoz Luque, José; Alta direcció i gerents jornades_congressos_i_seminaris; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; jornada; grup_dinteres; munoz_luque_jose; alta_direccio_i_gerents <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Miguel Ángel Pozuelo, managing director MoneytoPay (CaixaBank)</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Alberto Cadenas, Government Solutions Director de Visa España</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Esperanza Vázquez bravo, gerente de Servicios Sociales de la Junta Castilla y León</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Josep Muñoz Luque, gerente de Servicios Sociales de Diputación de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba421817224 Comissió Social d'Ens Locals (Àrea d'Envelliment i Benestar del CSC) 2024-11-22 10:00:00 2024-11-22 12:00:00 Seu del CSC (Avinguda del Tibidabo 21, de Barcelona Seu del CSC (Avinguda del Tibidabo 21, de Barcelona 41.4133219,2.1353274 1 Esdeveniments; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Grup d'interès; Muñoz Luque, José; Alta direcció i gerents esdeveniments; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; grup_dinteres; munoz_luque_jose; alta_direccio_i_gerents <p style='margin-bottom:11px'>Membres de la Comissió Social</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba421816929 Reunió amb FEICAT (Federació d’Empreses d’Inserció de Catalunya) 2024-11-21 12:30:00 2024-11-21 13:30:00 Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Esdeveniments; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Grup d'interès; Muñoz Luque, José; Alta direcció i gerents esdeveniments; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; grup_dinteres; munoz_luque_jose; alta_direccio_i_gerents <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Esteve Ferrer, director FEICAT</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Lidia Fernandez, coordinadora de Projectes</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba421816716 Comissió Executiva del Consorci del barri de la Mina 2024-11-20 00:00:00 2024-11-20 23:59:59 Departament d’Afers Socials i Famílies, Pg. De Taulat, 266-270 Departament d’Afers Socials i Famílies, Pg. De Taulat, 266-270 41.4137019,2.2176472 1 Esdeveniments; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Grup d'interès; Muñoz Luque, José; Alta direcció i gerents esdeveniments; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; grup_dinteres; munoz_luque_jose; alta_direccio_i_gerents <p style='margin-bottom:11px'>Membres de la Comissió Executiva</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
agendadiba421816701 Reunió Pilar Soldevila - agenda directius professionals- reunió 2024-10-11 10:30:00 2024-10-11 11:30:00 TEMA: CAPITALITAT CULTURAL Reunió virtual Reunió virtual 41.3836347,2.1668625 1 Personal directiu professional; Cultura; Soldevila i Garcia, Pilar personal_directiu_professional; cultura; soldevila_i_garcia_pilar <p>- Sra. Amparo alfonso Melgoso, direcció Direcció de Planificació i Control de l' Àrea de Cultura, Educació, Esports i Cicles de Vida, Ajuntament de Barcelona</p> <p>- Sra. Pilar Soldevila, subdirectora gerent del CCCB</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 15:42
Estadístiques 2025
Agenda corporativa

Mitjana 2025: 16,82 consultes/dia

Sabies que...?

...pots personalitzar les consultes a la API amb diversos filtres?

La API ofereix tant filtres per modificar la cerca de les dades (operadors LIKE, AND, OR...) com filtres per tractar-ne el retorn (paginació, ordenació...).

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/puntesports/camp-all-like/poliesportiu/ord-adreca_nom/desc