ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba426314357 'Humor, feminisme i...acció! Des dels escenaris també fem revolució' 2025-03-18 19:00:00 2025-03-18 23:59:59 En el marc de la commemoració del 8M, l'Àfea de Feminismes i Igualtat de la Diputació de Barcelona organitza aquesta sessió de monòlegs feministes d'Asaari Bibang, Pintxo de Tortilla (Cristina Guiu i Mai Boncompte), Oye Sherman i Irene Minovas. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/-humor-feminisme-i...accio-escenaris-fem-revolucio Espai Francesca Bonnemaison (c/ Sant Pere més Baix, 7) de Barcelona Espai Francesca Bonnemaison (c/ Sant Pere més Baix, 7) de Barcelona 41.3865810,2.1762623 1 L'entrada és gratuïta, però cal inscripció prèvia. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 03:22
agendadiba424970173 Internet, xarxes socials i tràmits en línia [Sant Llorenç d'Hortons] 2025-02-20 11:00:00 2025-02-20 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/internet.JPG/ca8e01a2-8766-c5c9-fe9b-beb4cde23660?t=1675077287164 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/internet-xarxes-socials-i-tr%C3%A0mits-en-l%C3%ADnia-sant-lloren%C3%A7-d-hortons-1 Casal de la Gent Gran de Sant Llorenç d' Hortons Carrer de la Diputació 27, Sant Llorenç d'Hortons Casal de la Gent Gran de Sant Llorenç d' Hortons Carrer de la Diputació 27, Sant Llorenç d'Hortons 41.4667690,1.8251220 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-04-13 14:57
agendadiba426314063 Xerrada sobre 'Pressió estètica: formes, efectes i alternatives' 2025-03-12 18:00:00 2025-03-12 23:59:59 Conversa amb la periodista Sandra Gonfaus al voltant de les pressions i imposicions estètiques a què moltes persones es veuen sotmeses a través de la moda i la imatge personal. Espai Francesca Bonnemaison (c/ Sant Pere més Baix, 7) de Barcelona Espai Francesca Bonnemaison (c/ Sant Pere més Baix, 7) de Barcelona 41.3865730,2.1762837 1 nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 03:22
agendadiba426313816 Converses sobre edatisme 2025-03-04 16:00:00 2025-03-04 23:59:59 En el marc del projecte transformador 'Generacions diverses: cap a la igualtat d'oportunitats', l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat té, entre els seus objectius, combatre l'edatisme cap a les persones grans, una de les discriminacions més esteses i invisibilitzades socialment. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/converses-sobre-edatisme_agenda_diari Sala polivalent de l'edifici Can Serra de la Diputació de Barcelona (Rambla de Catalunya, 126) de Barcelona Sala polivalent de l'edifici Can Serra de la Diputació de Barcelona (Rambla de Catalunya, 126) de Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Per això, organitzen la primera sessió del cicle 'Conversem sobre edatisme', un espai per posar en debat què és l'edatisme cap a les persones grans, de quines formes es manifesta i com podem identificar-lo i combatre'l, tot conversant amb persones autores de llibres i publicacions expertes sobre aquest tema. En aquesta primera trobada es omptarà amb la participació de l'experta en envelliment saludable i edatisme Vania de la Fuente, coautora principal de l'Informe Mundial sobre l'Edatisme de l'ONU i autora del llibre La trampa de la edad, on explora, a través d'històries de vida i una investigació extensa, els efectes de l'edatisme.Aquesta conversa serà conduïda per la periodista Milagros Pérez Oliva. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 03:22
agendadiba426233861 Democràcies, Autonomia local i migracions a Centreamèrica 2025-02-27 13:45:00 2025-02-28 23:59:59 L’Observatori de Cooperació Descentralitzada UE-AL de la Diputació de Barcelona convoca un Diàleg Regional a Guatemala sota el títol 'Democràcies, Autonomia local i migracions a Centreamèrica' per enfortir la cooperació descentralitzada a la regió. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/democracies-autonomia-local-i-migracions-a-centreamerica Centro de Cooperación. La Antigua (Guatemala) Centro de Cooperación. La Antigua (Guatemala) https://www.observ-ocd.org/es/conferencias/dialogo-regional-en-centro-america 1 Es tracta d'un Diàleg Regional per repensar la cooperació descentralitzada en un context regional de fragilitat democràtica, pèrdua de l’autonomia local i crisi humanitària de les persones en mobilitat a la regió de Centreamèrica. El Diàleg s’organitza conjuntament amb la Mancomunidad Trinacional Rio Lempa, la Fundación Heinrich Böll (Oficina Regional de El Salvador) i l’Alcaldia de La Antigua amb el suport de l’AECID. El Diàleg es realitza en plenària i en tallers, que es portaran a terme en grups de treball temàtics (democràcia, autonomia local i migracions) amb l’objectiu de definir conjuntament un full de ruta estratègica i operativa per reforçar la cooperació descentralitzada entre territoris europeus i centreamericans. Es preveu la presència d’unes 120 persones representants dels diferents països d’Amèrica Central i d’Europa professionals de cooperació descentralitzada i dels tres temes a tractar (administracions públiques, entitats de justícia global i de drets humans, acadèmia, periodistes, defensors i defensores de drets humans i experts/es). nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-10 13:02
agendadiba421142265 Les programacions culturals per a infants en els municipis (2a edició) 2025-03-18 10:00:00 2025-03-20 12:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/les-programacions-culturals-per-a-infants-en-els-municipis-2a-edicio- Videoformació (ZOOM) Videoformació (ZOOM) 1 Ben sovint les activitats infantils no entren en la centralitat de les programacions culturals, tot i la importància que té aquest sector per a la creació i consolidació de públics actius i consistents. D’altra banda, cal una definició precisa de què entenem per “infantil”, ja que de vegades les programacions estan compostes d’activitats per a adults adaptades als nens. Al costat d’això, existeixen molts professionals que centren la seva tasca artística en els infants, en disciplines com la música o el teatre, sense oblidar les activitats de museus i centres culturals adreçades de manera exclusiva als nens. Aquest curs vol incidir en la importància de les programacions infantils, tot mantenint-ne la rellevància i la singularitat i sense deixar que siguin fagocitades per les visions adultes, en un moment en què el trànsit entre la infantesa, l’adolescència i el món adult és més prim que mai. D’aquesta manera es farà un recorregut per les activitats musicals, el món del teatre i també les activitats per a infants i familiars en museus, centres cívics i centres culturals. PROGRAMA 18 de març10:00 - 11:20 h: La importància de la programació d’activitats culturals per a infants en els municipis (marc teòric). A càrrec de Cristina Alonso, co-directora del teatre L’Artesà del Prat de Llobregat11:20 - 11:40 h: El foment de l’art contemporani. A càrrec de Gisel Noè, directora del M|A|C Mataró Art Contemporani11:40 - 12:00 h: El foment de la lectura. A càrrec de Magalí Homs, directora del Festival de literatura i arts infantil i juvenil (FLIC - Vic) 20 de març10:00 - 10:40 h: Programacions per a escolars des dels municipis:10:00 a 10:20 h: Íngrid Baraut, responsable dels recursos educatius i pràctiques artístiques al Teatre de Girona10:20 a 10:40h: Violeta Amargant, de l'Associació Cultural de Granollers10:40 - 12:00 h: Les programacions per a infants. Nous formats i noves realitats:10:40 a 11:00 h: Laia Colell, de l'Associació A Bao A Qu11:00 a 11.40 h: Martí Marfà, director artístic de la FIM Vila-seca (Fira de música emergent i familiar)11:40 a 12:00 h: Carles Cañellas, director del Festival de Titelles del Moianès DOCENTS Cristina AlonsoActualment, és co-directora artística del Teatre L’Artesà del Prat del Llobregat, i co-directora de l'Espai de recerca i residència Austràlia a Ciutat de Buenos Aires. Va dirigir el Centre de creació GRANER i el Festival SÁLMON del Consorci del Mercat de les Flors de Barcelona. I es va exercir com a gestora independent liderant AREAtangent, un espai autogestionat referent a la ciutat de Barcelona.Col·labora en programes de formació de formadors des de fa uns quants anys amb la Xarxa de teatres i auditoris de titularitat pública d'Espanya, Assitej, la Xarxa Transversals de Catalunya, el Centre Cultural Gabriela Mistral de Xile, i Centre Nacional de les Arts de Colòmbia en mediació artística. Des del 2019 conjuntament amb Silvina Martinez investiguen, creen i posen en pràctica programes i artefactes per apropar l'art i l'educació, creant el col·lectiu les martin-ez. El 2023 armen la plataforma Mêdia Ameroibèrica en mediació artística. Està participant en la construcció del pla de drets culturals d'Espanya, i el II Fòrum de les arts a l'escola del Consell nacional de la cultura i de les Arts de Catalunya. Gisel NoèCap d’Acció Cultural del Servei de Cultura de l’Ajuntament de Mataró, i des del 2013 és la directora del M|A|C Mataró Art Contemporani.Ha estat la directora del programa d’arts visuals de l’Ajuntament de Mataró (1999-2012) i membre del Consell de de Direcció de Can Xalant Centre de creació i pensament contemporani de Mataró (2006-2012). També ha dirigit el projecte “Topar-se amb l’art” de projectes amb incidència a l’espai públic i ha ideat projectes educatius i culturals amb incidència a cicles d'infantil, primària, instituts i batxillerats artístics [Zona intrusa (des del curs 2006-2007), El relat de... (des de 2017), Ping-Pong (des de 2018), etc.].Ha estat membre de jurats de premis de certàmens artístics locals, ponent de les Jornades per a tècnics municipals d’arts visuals de l’Oficina de Difusió Artística de la Diputació de Barcelona i és membre de la Comissió d’Arts Visuals de la DGCC del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i de la Comissió d’Arts Visuals del Consorci Xarxa Transversal. Ha estat guardonada amb el premi ACCA 2017 en la modalitat Educació pel projecte 'El relat d'una exposició', i el premi ACCA 2019 en la modalitat d'Espais i iniciatives per la programació del M|A|C Mataró Art Contemporani. Magalí HomsDissenya i executa projectes culturals literaris a Tantàgora des de fa més de vint anys; programacions per públic escolar, familiar i professional, instal·lacions efímeres i exposicions de la mà d'un equip amb mirada interdisciplinària. Es va formar en diversos àmbits culturals; disseny, arquitectura efímera, audiovisual, maquillatge i escenografia. Al curs ens parlarà del festival de literatura i arts infantils i juvenils (FLIC - Vic) Íngrid BarautLlicenciada en Comunicació Audiovisual per la Universitat Autònoma de Barcelona amb un Màster en Arts Digitals per la Universitat Pompeu Fabra. És doctora dins el programa de Doctorat Industrial per la Universitat de Girona i l’empresa cultural Bitò Produccions, on investiga la relació entre els mitjans digitals i els públics del Festival Temporada Alta. Els últims anys ha treballat al Teatre Auditori de Granollers i a l’Oficina de Foment de les Arts de l’Ajuntament de Girona en tasques de comunicació i públics. En l’actualitat és gestora cultural al Teatre Municipal de Girona, on és la responsable de comunicació i públics i del projecte educatiu de l’equipament. Violeta Amargant Violeta Amargant Marzo és llicenciada en Humanitats per la Pompeu Fabra i té un MA in Arts Administration and Cultural Policy a la Goldsmiths University de Londres. Ha treballat al departament educatiu del Barbican Centre de Londres i a L’Auditori de Barcelona on, després de fer de productora artística de diversos cicles, va passar a ser responsable del Servei Educatiu, dissenyant la programació per a escoles i famílies, coordinant l’edició de materials didàctics i liderant projectes participatius d’abast nacional com la Cantània o el CantaGran.Actualment, és directora de la Fundació AC Granollers des d’on gestiona diversos projectes relacionats amb les arts, la cultura i l’educació i des de 2023, assessora de la programació familiar de la FiM Vila Seca. Laia ColellLaia Colell Aparicio és fundadora d’A Bao A Qu, associació cultural fundada el 2004 específicament dedicada a projectes que vinculen creació i educació implicant infants i joves, creadors/es (cineastes, fotògrafs/es, artistes...) i docents. Entre els programes de l’entitat, destaquen Cinema en curs, Fotografia en curs, Artistes en residència als instituts de Barcelona (programa de l’Institut de Cultura i el Consorci d’Educació de Barcelona) i els projectes europeus Moving Cinema i CinEd.A Bao A Qu també col·labora de manera regular amb equipaments i institucions com la Filmoteca de Catalunya, el CCCB, la Filmoteca de Galícia i el Museo del Prado, així com amb festivals de cinema com l’Alternativa, el D’A Film Festival, Seminci o Punto de Vista.Juntament amb Núria Aidelman, Laia Colell és autora de nombrosos articles i conferències sobre pedagogia de les arts i, més específicament, sobre pedagogia del cinema. També col·labora com a docent convidada en diversos postgraus i màsters. Martí MarfàAntropòleg de formació i gestor per trajectòria. Ha combinat la direcció artística de programacions i projectes musicals, amb la gerència i gestió d’entitats i projectes culturals. Anteriorment s’ha dedicat a la recerca sobre fenòmens culturals i a la direcció de projectes sociocomunitaris. Ha treballat per a diverses entitats i institucions culturals, entre les quals destaquen La Casa Musicale de Perpinyà, la Fira Mediterrània, el Taller de Músics, L’Auditori de Barcelona i l’Ajuntament de Mataró. També és avaluador de projectes per a l’Institut de Cultura de Barcelona i l’Institut Català de les Empreses Culturals.Actualment treballa a Tramoia, des d’on fa la direcció artística de la FiM Vila-Seca (Fira de Música Emergent i Familiar) i el comissariat artístic del programa Sons de Ciutat de Barcelona, entre d’altres projectes. També forma part de la comissió assessora de música del Programa.cat i de la comissió assessora de música de l'Anem al Teatre de la Diputació de Barcelona Carles CañellasCarles Cañellas Viñolas (1954), marionetista professional des de 1976, va formar part del Grupo-Taller de Marionetas (1976-78), del Col·lectiu d'Animació de Barcelona (1978-80) i del Circ-Cric (1980-81). El 1982 crea “Els Rocamora” (ara Rocamora Teatre). Ha rebut premis i distincions nacionals i internacionals. Ha participat en centenars de festivals de teatre, en desenes de països de mig món. Professor de l'Institut del Teatre Curs 2005-06. L'any 2015 crea el centre d’iniciatives titellaires “Espai Animacions” a Calders -el Moianès-, des d’on impulsa activitats vinculades al Teatre de Titelles en la seva concepció més àmplia. Organitzador i director del Festival de Titelles del Moianès i de l’Aplec Titellaire de Calders.Ha estat representant del Teatre de Titelles en moltes de les taules de negociació i debat que s’han conformat les darreres quatre dècades a Catalunya. Membre de la Junta de CIATRE i per segona vegada president de la Unió Internacional de la Marioneta UNIMA Catalunya. Conseller internacional per UNIMA Federació Espanya i comissionat a la UNIMA Internacional. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-04-04 17:27
agendadiba426123268 Reunió Anna Maria Sendra amb l'Associació de Mitjans d'Informació i Comunicació (AMIC) 2025-02-20 12:30:00 2025-02-20 13:30:00 Reunió del Gabinet de Premsa i Comunicació amb Isabel Serrano i Joan Garçon de l'Associació de Mitjans d'Informació i Comunicació (AMIC). Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Grup d'interès; general; Sendra González, Anna Maria personal_directiu_professional; reunio; presidencia; grup_dinteres; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Premsa i Comunicació</p> <p>Àngels Bardina, cap de la Secció de Publicitat</p> <p>Isabel Serrano, cap de Projectes Corporatius d'AMIC</p> <p>Joan Garçon, cap de l'Àrea de Negoci d'AMIC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-04-13 14:57
agendadiba426197474 Reunió Pilar Soldevila - agenda directius professionals- reunió 2025-02-13 16:00:00 2025-02-13 17:00:00 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3837044,2.1668625 1 Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Reunió; Cultura; Soldevila i Garcia, Pilar centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; reunio; cultura; soldevila_i_garcia_pilar <p>- Sra. Pilar Soldevila, subdirectora gerent del CCCB.</p> <p>- Sra. Elisenda Poch, coordinadora general del CCCB.</p> <p>- Sra. Gemma Sendra, coordinadora del projecte Comissió Centenari de l'Exposició Internacional de 1929.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-04-13 14:57
agendadiba426197446 Reunió Pilar Soldevila - agenda directius professionals- reunió 2025-02-11 10:00:00 2025-02-11 12:00:00 ACTIU Tuset, 10 - 4a Planta 08006 Barcelona ACTIU Tuset, 10 - 4a Planta 08006 Barcelona 41.3958337,2.1529028 1 Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Cultura; Presentació; Soldevila i Garcia, Pilar centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; cultura; presentacio; soldevila_i_garcia_pilar <p>- Sra. Pilar Soldevila, subdirectora gerent CCCB</p> <p>- Sr. Mario Corea, cap d'infraestructures del CCCB</p> <p>- Sra . Cori Llaveria, cap de RRHH del CCCB</p> <p>- Sra. Núria Salinas, Tècnica del departament de comunicació del CCCB</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-04-13 14:57
agendadiba426197252 Reunió Pilar Soldevila - agenda directius professionals- reunió 2025-02-05 12:15:00 2025-02-05 14:00:00 Palau de la Virreina ICUB Rambles, 99 08001 Barcelona Palau de la Virreina ICUB Rambles, 99 08001 Barcelona 41.3825114,2.1716261 1 Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Reunió; Cultura; Soldevila i Garcia, Pilar centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; reunio; cultura; soldevila_i_garcia_pilar <p>- Sr. Xavier Marcè, regidor de Cultura i indústries creatives de l'Ajuntament de Barcelona</p> <p>- Sra. Pilar Soldevila, subdirectora gerent del CCCB.</p> <p>- Altres membres representants dels museus de Barcelona consorciats amb l'ajuntament.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-04-13 14:57
agendadiba426149255 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2025-02-17 14:00:00 2025-02-17 17:00:00 HOTEL H10 MIMOSA Carrera Pau Claris, 179 08037 Barcelona HOTEL H10 MIMOSA Carrera Pau Claris, 179 08037 Barcelona 41.3961740,2.1575980 1 Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit; Altres centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit; altres <p>- Sra. Judit Carrera Escude, directora del CCCB.</p> <p>- Altres membres del jurat.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-04-13 14:57
agendadiba426147372 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2025-02-13 13:15:00 2025-02-13 14:30:00 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3837044,2.1668625 1 Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Reunió; Cultura; Carrera Escudé, Judit centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; reunio; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sr. Raphael Callou, Director General de Cultura de la Organización de Estados Iberoamericanos para la Educación, Ciencia y Cultura (OEI).</p> <p>- Sra. Mariana Soares, directora de projectes de la OEI</p> <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sra. Elisenda Poch, coordinadora general CCCB</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-04-13 14:57
agendadiba426147329 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2025-02-13 11:00:00 2025-02-13 12:00:00 Diputació de Barcelona Rambla de Catalunya, 126 - 9a. Planta 08008 Barcelona Diputació de Barcelona Rambla de Catalunya, 126 - 9a. Planta 08008 Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Reunió; Cultura; Carrera Escudé, Judit centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; reunio; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sr. Pau González, President delegat de l'àrea de cultura de la Diputació de Barcelona</p> <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sra. Pilar Soldevila, subdirectora gerent del CCCB</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-04-13 14:57
agendadiba426146957 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2025-02-05 13:00:00 2025-02-05 14:00:00 Ajuntament de Barcelona Pça Sant Jaume, 1 08002 Barcelona Ajuntament de Barcelona Pça Sant Jaume, 1 08002 Barcelona 41.3823947,2.1773651 1 Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit; Entrevista centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit; entrevista <p>- Sr. Jaume Collboni, alcalde de Barcelona</p> <p>- Sr. Xavier Marcé, regidor de cultura i industries creatives de l'Ajuntament de Barcelona</p> <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sr. Richard Sennett, sociòleg (conferenciant del CCCB en aquest dia)</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-04-13 14:57
agendadiba426146168 Presentació de la nova guia de flora i fauna del Parc Natural de la Serra de Collserola 2025-03-06 18:30:00 2025-03-06 23:59:59 Presentació de la nova guia “Flora i Fauna del Parc Natural de la Serra de Collserola“, editada per Cossetània. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/presentacio-nova-guia-flora-i-fauna-parc-collserola Auditori de La Pedrera (pg. de Gràcia, 92) de Barcelona Auditori de La Pedrera (pg. de Gràcia, 92) de Barcelona 41.3952396,2.1619024 https://parcnaturalcollserola.cat/agenda/presentacio-de-la-nova-guia-flora-i-fauna-del-parc-natural-de-collserola/ 1 De la mà dels autors, coneixerem una guia que convida a descobrir la rica biodiversitat del Parc Natural de forma visual i amena, amb una tria acurada de les espècies d’animals, plantes i fongs més comunes, representatives i singulars de la serra. Un total de 805 espècies de flora i fauna il·lustrades per Toni Llobet i seleccionades pel biòleg Francesc Llimona, expert coneixedor de l’espai natural i autor dels textos.Per assistir a l'acte, cal inscrició prèvia. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 03:22
agendadiba426142325 Exposició itinerant 'Cures en la comunitat' [Abrera] 2025-03-21 00:00:00 2025-03-31 23:59:59 https://www.diba.cat/web/benestar/-/exposici%C3%B3-itinerant-cures-en-la-comunitat-abrera- Casa de Cultura d’Abrera Carrer de Federico García Lorca, 17, Abrera Casa de Cultura d’Abrera Carrer de Federico García Lorca, 17, Abrera 41.5213380,1.9015730 1 Diputació diputacio Matins de dimarts, dijous i dissabtes de 10.00 h a 13.30 h i totes les tardes de dilluns a divendres de 16.00 h a 20.30 h. Exposició on es convida a reflexionar sobre el valor social de les cures, situa les persones cuidadores com a protagonistes i contribueix a sensibilitzar entorn les desigualtats socials i de gènere vinculades a l'organització social de les cures. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-04-13 14:57
agendadiba426138852 Presentació del balanç i l’ampliació del programa Renovables 2030 2025-02-25 11:00:00 2025-02-25 23:59:59 El diputat d’Acció Climàtica i Transició Energètica de la Diputació de Barcelona, Marc Serra Solé, presenta el balanç de les actuacions i projectes desenvolupats dins del programa Renovables 2030, així com l’ampliació de 25M€ del pressupost, que es destinarà a atendre peticions de 75 municipis més. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/presentacio-balanc-i-ampliacio-programa-renovables-2030 Sala de Premsa. Edifici Can Serra, seu de la Diputació de Barcelona (Rambla de Catalunya, 126) de Barcelona Sala de Premsa. Edifici Can Serra, seu de la Diputació de Barcelona (Rambla de Catalunya, 126) de Barcelona 41.3955350,2.1575980 https://www.diba.cat/ca/web/mediambient/renovables-2030 1 D’aquesta manera, la Diputació continua liderant la transició energètica als municipis i es consolida com a administració referent en renovables a nivell estatal.Durant la sessió, el diputat també farà referència a la guia recentment editada per la Diputació de Barcelona “Aquí i així, renovables, sí”, un manual pioner adreçat als ens locals per facilitar la implantació de les renovables mitjançant la comunicació, la participació i la mediació. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 03:22
agendadiba426125776 Presentació de les accions per millorar el comerç rural d’Osona, el Berguedà, el Bages, el Moianès, el Lluçanès i l’Anoia 2025-02-24 11:30:00 2025-02-24 23:59:59 La diputada de Comerç i Consum de la Diputació de Barcelona, Olga Serra i Luque; l'alcalde de Montesqiu, Carles Colomo i Espona; i el regidor de Comerç i indústria de Montesquiu, Lluís Ferrer Maruenda, presenten les accions per dinamitzar i modernitzar els comerços rurals. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/presentacio-accions-millorar-comer-rural-osona-bergueda-bages-moianes-llucanes-anoia Plaça de l’1 d’Octubre de Montesquiu (Osona) Plaça de l’1 d’Octubre de Montesquiu (Osona) 42.1101857,2.2095975 1 Són una desena d’accions, com ara armaris multi-temperatura per recollir comandes, xarxes wifi o senyalització, de les quals se n'han beneficiat 38 municipis d’Osona, el Berguedà, el Bages, el Moianès, el Lluçanès i l’Anoia.La presentació es fa a Montesquiu, ja que és un dels municipis beneficiaris, on es podran veure in situ algunes d'aquestes accions. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 03:22
agendadiba425977010 Reunió Anna Maria Sendra amb David Centol del Grup Comunicació21 2025-02-19 16:00:00 2025-02-19 17:00:00 Reunió del Gabinet de Premsa i Comunicació amb David Centol del Grup Comunicació21 per parlar de la revista Orgull. Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Grup d'interès; Igualtat; general; Sendra González, Anna Maria personal_directiu_professional; reunio; presidencia; grup_dinteres; igualtat; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Premsa i Comunicació de la Diputació de Barcelona</p> <p>Jordi Navarro, cap del Servei de Premsa, Contingut Digital i Suport a la Comunicació Local</p> <p>Àngels Bardina, cap de la Secció de Publicitat de la Diputació de Barcelona</p> <p>David Centol, editor del Grup Comunicació21</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-04-13 14:57
agendadiba425754962 Lluïsa Moret visita les noves instal·lacions de l'Àrea d'Oncologia Pediàtrica de la Vall d'Hebron 2025-02-18 15:30:00 2025-02-18 17:00:00 La presidenta de la Diputació de Barcelona, Lluïsa Moret, acompanyada pel president de la Diputació de Girona, Miquel Noguer, visita les noves instal·lacions de l'Àrea d'Oncologia Pediàtrica de l'Hospital de la Vall d'Hebron de Barcelona. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/lluisa-moret-visita-instalacions-oncologia-pediatrica-vall-hebron Hospital Vall d'Hebron de Barcelona (Pg. de la Vall d'Hebron, 119) de Barcelona Hospital Vall d'Hebron de Barcelona (Pg. de la Vall d'Hebron, 119) de Barcelona 41.4282349,2.1409231 1 El Servei d'Hematologia i Oncologia Pediàtriques està a l'avantguarda del tractament del càncer, malalties hematològiques i trasplantament de progenitors hematopoètics (conegut com a “trasplantament de medul·la òssia”) en la infància i l'adolescència. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 03:22
agendadiba426111705 Ajuntament de Sant Celoni - agenda Rosa - reunió 2025-02-18 11:30:00 2025-02-18 12:30:00 Trobada amb l'Ajuntament de Sant Celoni per parlar sobre activitats al municipi. C/ Comte Urgell, 187 - Edifici del Rellotge - Recinte Escola Industrial - 08036 Barcelona C/ Comte Urgell, 187 - Edifici del Rellotge - Recinte Escola Industrial - 08036 Barcelona 41.3885160,2.1497935 1 Sant Celoni; Vallès Oriental; Exposició presencial (dades bàsiques); Personal directiu professional; Reunió; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Xalabarder Aulet, Maria; Alta direcció i gerents; Sanz Sánchez, Rosa sant_celoni; valles_oriental; exposicio_presencial_dades_basiques; personal_directiu_professional; reunio; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; xalabarder_aulet_maria; alta_direccio_i_gerents; sanz_sanchez_rosa <p>Diego Fernández, regidor de Planificació territorial de l’Aj. Sant Celoni</p> <p>Manel Torres, director de l’Àrea de Desenvolupament territorial sostenible Aj. Sant Celoni</p> <p> </p> <p>Rosa Sanz, coordinadora de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Reg. Urbana</p> <p>Maria Xalabarder, gerent de la Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats</p> <p style='margin-bottom:3px'>Montse Escudè, tècnica assessora jurídica en Urbanisme i Regeneració Urbana</p> <p style='margin-bottom:3px'>Isabel Alonso, cap d’Activitats</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-04-13 14:57
agendadiba425988311 Seminari web Missions en el marc de l'Agenda Urbana 2025-03-06 10:30:00 2025-03-06 12:00:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/webinar-missions-en-el-marc-de-l-agenda-urbana 1 En el marc de les sessions de treball del Grup 2: implementació de les Agendes Urbanes Locals, el pròxim dijous 6 de març, a les 10:30 h, tindrà lloc el seminari web formatiu sota el nom 'Missions en el marc de l'Agenda Urbana. Com treballar en missions a partir de l'Agenda Urbana', amb l'objectiu de proporcionar una visió clara sobre com treballar amb missions dins del context de l'Agenda Urbana, fomentar una millor comprensió de com aplicar les missions i impulsar la innovació en les polítiques urbanes.Durant aquesta sessió, els assistents podran conèixer les experiències de diversos professionals i institucions implicats en el desenvolupament urbà, com Oriol Estela del Pla Estratègic Metropolità de Barcelona (PEMB) i Marina Jarque de l'Oficina del Futur de l'Ajuntament de Viladecans i que presentaran les seves perspectives sobre la temàtica. La jornada vol fomentar un debat obert per explorar qüestions clau i temes rellevants en aquest àmbit, promovent la col·laboració i l’intercanvi d’idees entre els assistents. A més, els continguts de la jornada es gravaran i es compartiran posteriorment, garantint que les experiències i els coneixements generats estiguin disponibles per a tots els membres de la Comunitat de Coneixement de la XAUL. google/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-04-13 09:57
agendadiba425586631 Taller sobre compra pública d’innovació (CPI) en l’àmbit de la IA i contractació pública” – Agenda Sara Aguilar - Jornada 2025-02-12 16:00:00 2025-02-12 18:30:00 Taller sobre compra pública d'innovació (CPI) en l'àmbit de la IA i contractació pública Consorci Localret - Carrer de la Reina Cristina, 9 – Barcelona Consorci Localret - Carrer de la Reina Cristina, 9 – Barcelona 41.3820881,2.1835347 1 Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Presidència; Serveis Generals i Transició Digital; Àrea de Presidència; Àrea de Serveis Generals i Transició Digital; Jornada; Grup d'interès; Innovació i Governs Digitals; Alta direcció i gerents; Barnés Garcia, Carles Manel; Aguilar Ricart, Sara diputacio_de_barcelona; esdeveniments; presidencia; serveis_generals_i_transicio_digital; area_de_presidencia; area_de_serveis_generals_i_transicio_digital; jornada; grup_dinteres; innovacio_i_governs_digitals; alta_direccio_i_gerents; barnes_garcia_carles_manel; aguilar_ricart_sara <p>Andreu Francisco, director General del Consorci Localret</p> <p>Joan Bosch, cap de l'Àrea de Contractació del Consorci Localret</p> <p>Eva Guijarro, cap de l’àrea de Coneixement i Tecnologia del Consorci Localret</p> <p>Irma Choy, assessoria juridica de l'Administració Oberta de Catalunya</p> <p>Esther Sagarra, secretària de l'Administració Oberta de Catalunya</p> <p>Jordi Brunet i Badosa, cap de Compra Pública de la Diputació de Girona</p> <p>Laura Sunyol, Directora de l'Organisme de Tributs Locals de la Diputació de Lleia</p> <p>Jofre Clofent, cap del Servei de Desenvolupament de Persones de l'ajuntament de Badalona</p> <p>Miguel Benito, director de la Coordinació de Contratació de l'ajuntament de Barcelona</p> <p>Iolanda Garcia, Direcció de Serveis d'Assessorament Jurídic de l'ajuntament de Barcelona</p> <p>Nuria Blanchar, directora de serveis de contractació pública de l'ajuntament de Granollers</p> <p>Soledat Colomé, cap de Serveis de Contractació i Patrimoni de l'ajuntament de L'Hospitalet</p> <p>M. Carme Noguer, coordinadora Planificació Estratègica, Transformació Digital i Govern de l'ajuntament de Manlleu</p> <p>Adrià Soler i Escolà, cap de Contractació de l'ajuntament de Martorelles</p> <p>Sergi Ribas, secretari general de l'ajuntament de Mataró</p> <p>Ana Moyano, cap departament de Contractació i Compres de l'ajuntament de Premià de Mar</p> <p>Maria Inmaculada Soler, cap del Servei de Contractació de l'ajuntament de Terrassa</p> <p><span style='font-size: 1rem; text-align: inherit;'>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-04-13 14:57
agendadiba425585452 Reunió amb Idencity Consulting - Agenda Sara Aguilar - Reunió 2025-02-11 15:00:00 2025-02-11 15:30:00 Col·laboració Iddigo 2025 Edifici Can Serra - Rambla Catalunya, 126, 2a planta Sala 2B – Barcelona Edifici Can Serra - Rambla Catalunya, 126, 2a planta Sala 2B – Barcelona 41.3957892,2.1575767 1 Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Reunió; Presidència; Àrea de Presidència; Innovació i Governs Digitals; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara diputacio_de_barcelona; esdeveniments; reunio; presidencia; area_de_presidencia; innovacio_i_governs_digitals; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara <p>Javier Serra, director general d'Idencity Consulting</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-04-13 14:57
agendadiba425989131 Exposició 'The melting age' sobre la crisi climàtica a Santa Coloma de Gramenet 2025-03-04 18:00:00 2025-03-11 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/228621/71603588/meltingage.jpg/0bee63fc-a61b-2a85-806f-a8db6807e83c?t=1739978923923 https://www.diba.cat/web/ri/-/exposici%C3%B3-the-melting-age-sobre-la-crisi-clim%C3%A0tica-a-santa-coloma-de-gramenet Santa Coloma de Gramenet: Centre Cívic Riu i Biblioteca Central Santa Coloma de Gramenet: Centre Cívic Riu i Biblioteca Central 41.4529106,2.2077018 1 De la calor al fred. Tot sembla un joc esperpèntic i grotesc al qual nosaltres mateixos ens obliguem a jugar. Un contrasentit que no té precedents. A Groenlàndia o a l’Antàrtida, el desglaç per l’escalfament provoca l’augment del nivell dels oceans al planeta, a més de refredar corrents marins que alhora afecten la fauna i els ecosistemes. Un excés d’aigua salada que contrasta amb el malbaratament dels escassos aqüífers d’aigua potable. Els pols es fonen i això ens afecta molt negativament, però l’ésser humà també s’entesta a veure-ho d’una altra manera. El territori que aflorarà, accessible, sota el gel de la gegantina Groenlàndia o del continent antàrtic serà un nou espai per explotar-hi recursos naturals intactes fins ara, sobretot petroli i gas. Els mateixos recursos que han provocat, paradoxalment, que es fongui el gel, i que han fet que uns quants siguin rics i la immensa majoria pobra o molt pobra.El canvi climàtic antropogènic ja és un fet demostrat. És la conseqüència de l’escalfament global de la Terra provocat per la raça humana.Grans conferències internacionals que reuneixen gairebé tots els països del món debaten sobre com hem d’actuar davant d’aquesta situació, com en podem mitigar els efectes, sobre la responsabilitat global i sobre el futur pròxim del nostre planeta. Però el fet que ens reunim amb bones intencions i que algunes mesures o acords siguin vinculants o no, importa ben poc. El que veritablement és rellevant és que sembla que ningú farà el primer pas. Un primer pas en una direcció més sostenible i curosa amb l’ús massiu dels limitats recursos naturals del planeta. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-04-13 14:57
agendadiba425986914 Reunió amb el Sr. Santamaria, director del Circuit de Catalunya - agenda coordinadora ADET Anna Álvarez Jurado 2025-02-14 11:30:00 2025-02-14 12:30:00 Circuit de Catalunya. Ctra. de Granollers a Parets. C/ Mas Moreneta, s/n. PKM 2.5. 08160 Montmeló. Circuit de Catalunya. Ctra. de Granollers a Parets. C/ Mas Moreneta, s/n. PKM 2.5. 08160 Montmeló. 41.5698000,2.2578200 1 Montmeló; Vallès Oriental; Personal directiu professional; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Grup d'interès; Esports i Activitat Física; Alvarez Jurado, Anna; Felip Benach, Conrad montmelo; valles_oriental; personal_directiu_professional; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; grup_dinteres; esports_i_activitat_fisica; alvarez_jurado_anna; felip_benach_conrad <p>Anna Álvarez, coordinadora Àrea Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Conrad Felip, coordinador Àrea Esports i Activitat Física</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-04-13 14:57
agendadiba425985024 Presentació de l'Anuari 2024 2025-03-20 18:00:00 2025-03-20 23:59:59 Edifici de Can Serra, seu principal de la Diputació de Barcelona. Rambla de Catalunya, 126, Eixample, 08008 Barcelona Edifici de Can Serra, seu principal de la Diputació de Barcelona. Rambla de Catalunya, 126, Eixample, 08008 Barcelona 1 nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-10 13:02
agendadiba425986592 Reunió amb TOT Rubí - agenda coordinadora ADET Anna Álvarez Jurado 2025-02-14 09:30:00 2025-02-14 10:30:00 Presentar el projecte de VIA Empresa i explorar possibilitats de col·laboració amb l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme. Videoconferència. Videoconferència. 41.3822020,2.1258700 1 Personal directiu professional; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Grup d'interès; Alvarez Jurado, Anna personal_directiu_professional; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; grup_dinteres; alvarez_jurado_anna <p>Anna Álvarez, coordinadora Àrea Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Sílvia Galilea, responsable de Comunicació</p> <p>Xavier Grau, adjunt a Direcció General Totmedia</p> <p>Carles Flo, director de negoci de VIA Empresa</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-04-13 14:57
agendadiba425973643 Reunió Anna Maria Sendra amb Jaume Prenafeta d'El Culturista 2025-02-19 12:00:00 2025-02-19 13:00:00 Reunió del Gabinet de Premsa i Comunicació amb Jaume Prenafeta d'El Culturista per parlar del Festival Culturista. Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Cultura; Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Grup d'interès; general; Sendra González, Anna Maria cultura; personal_directiu_professional; reunio; presidencia; grup_dinteres; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Premsa i Comunicació de la Diputació de Barcelona</p> <p>Jordi Navarro, cap del Servei de Premsa, Contingut Digital i Suport a la Comunicació Local de la Diputació de Barcelona</p> <p>Àngels Bardina, cap de la Secció de Publicitat de la Diputació de Barcelona</p> <p>Jaume Prenafeta, director de negoci d'El Culturista</p> <p>Direcció del Festival Culturista</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-04-13 14:57
agendadiba425953456 Exposició “Drawing 4Equality” a La Nou de Berguedà 2025-03-05 00:00:00 2025-03-19 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/228621/362802241/slider_Dones+que+Transformen.jpg/85d458fe-7d20-f12a-dca6-5fd746a8458a?t=1655453618696 https://www.diba.cat/web/ri/-/exposici%C3%B3-drawing-4equality-a-subirats Centre Cívic – Ajuntament de La Nou de Berguedà, Plaça de l'Ajuntament, 1, 08698 La Nou de Berguedà, Barcelona Centre Cívic – Ajuntament de La Nou de Berguedà, Plaça de l'Ajuntament, 1, 08698 La Nou de Berguedà, Barcelona 42.1669302,1.8852935 1 Visible a 'Dones que transformen' visible_a_dones_que_transformen L'exposició s'emmarca en el projecte Dones que Transformen, campanya de sensibilització i educació per a la ciutadania global (ECG), dissenyada per la Diputació de Barcelona en el marc del projecte EqualMed, que té per objectiu posar en valor les lluites que duen a terme les dones per accedir a espais de participació política i social. Organitza l'ajuntament amb el suport de la Diputació de Barcelona i ha estat cedida per IEMed. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-04-13 14:57
agendadiba425953434 Exposició «Dones trencant barreres» a Callús 2025-03-18 00:00:00 2025-04-01 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/228621/0/Dones+que+Transformen_1140x416px+%285%29.jpg/18e4fa13-eb6f-2f30-c08d-63599a62a474?t=1729252742009 https://www.diba.cat/web/ri/-/exposici%C3%B3-%C2%ABdones-trencant-barreres%C2%BB-a-moi%C3%A0 Plaça Major, 1, 08262 Callús, Barcelona Plaça Major, 1, 08262 Callús, Barcelona 41.7812352,1.7839000 1 Visible a 'Dones que transformen' visible_a_dones_que_transformen L'exposició s'emmarca en el projecte Dones que Transformen, campanya de sensibilització i educació per a la ciutadania global (ECG), dissenyada per la Diputació de Barcelona en el marc del projecte EqualMed, que té per objectiu posar en valor les lluites que duen a terme les dones per accedir a espais de participació política i social. Organitza l'ajuntament amb el suport de la Diputació de Barcelona. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-04-13 14:57
agendadiba425953288 Exposició «Dones trencant barreres» a Moià 2025-03-04 00:00:00 2025-03-18 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/228621/0/Dones+que+Transformen_1140x416px+%285%29.jpg/18e4fa13-eb6f-2f30-c08d-63599a62a474?t=1729252742009 https://www.diba.cat/web/ri/-/exposici%C3%B3-%C2%ABdones-trencant-barreres%C2%BB-a-sant-feliu-de-codines Carrer d'en Francesc Viñas, 20, El Moianès, 08180 Moià, Barcelona Carrer d'en Francesc Viñas, 20, El Moianès, 08180 Moià, Barcelona 41.8122780,2.0968678 1 Visible a 'Dones que transformen' visible_a_dones_que_transformen L'exposició s'emmarca en el projecte Dones que Transformen, campanya de sensibilització i educació per a la ciutadania global (ECG), dissenyada per la Diputació de Barcelona en el marc del projecte EqualMed, que té per objectiu posar en valor les lluites que duen a terme les dones per accedir a espais de participació política i social. Organitza l'ajuntament amb el suport de la Diputació de Barcelona. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-04-13 14:57
agendadiba425930908 Inauguració Expo Transitar a Esplugues 2025-02-19 12:30:00 2025-02-19 13:30:00 Espai Barona. Carrer de la Riba 36, Esplugues de Llobregat Espai Barona. Carrer de la Riba 36, Esplugues de Llobregat 41.3955350,2.1575980 1 Educació; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Inauguració i/o cloenda; Educació; Alta direcció i gerents; Garcia Chicano, Lidia educacio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; inauguracio_io_cloenda; educacio; alta_direccio_i_gerents; garcia_chicano_lidia <p>Lidia Garcia Chicano, gerenta de serveis d'Educació</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-04-13 14:57
agendadiba425925591 Reunió amb el Grup FERMISA-IKARO - Agenda Soledad Bravo-reunió 2025-02-11 16:00:00 2025-02-11 17:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-el-grup-fermisa-ikaro-agenda-soledad-bravo-reuni%C3%B3 Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3820095,2.1255418 1 Turisme; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Grup d'interès; Bravo Letelier, Soledad Paula; Alta direcció i gerents turisme; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; grup_dinteres; bravo_letelier_soledad_paula; alta_direccio_i_gerents <p><b>Diputación de Barcelona:</b></p> <ul> <li>Soledad Bravo, gerente de Servicios de Turismo</li> <li>Elisabet González, jefa de la Oficina Técnica de Turismo</li> <li>Josep Rodríguez, jefe de la Sección de Proyectos Estratégicos y Acción Transversal</li> </ul> <p><b>Grupo FERMISA-IKARO</b>:</p> <ul> <li>Jose Maria Marcos, Senior Advisor &amp; Board Member<b><i></i></b></li> <li>Borja Gómez, socio de la empresa</li> <li>Manuel Fernández, socio de la empresa</li> </ul> Possibles col·laboracions. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-04-13 14:57
agendadiba425925555 Reunió amb Gabinet Gaudí - Agenda Soledad Bravo - reunió 2025-02-12 13:30:00 2025-02-12 14:30:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-gabinet-gaud%C3%AD-agenda-soledad-bravo-reuni%C3%B3 Gerència de Serveis de Turisme, Trav.Corts 131 08028 Barcelona. Rec.Maternitat, Pavelló Mestral, planta zero Gerència de Serveis de Turisme, Trav.Corts 131 08028 Barcelona. Rec.Maternitat, Pavelló Mestral, planta zero 41.3818967,2.1257779 1 Turisme; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Grup d'interès; Bravo Letelier, Soledad Paula; Alta direcció i gerents turisme; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; grup_dinteres; bravo_letelier_soledad_paula; alta_direccio_i_gerents <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona</p> <p>- Paco Medina, director de Gabinet Gaudí</p> Seguiment Projecte Via Blava. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-04-13 14:57
agendadiba425925338 Reunió amb Noema Consulting - Agenda Soledad Bravo-reunió 2025-02-14 12:00:00 2025-02-14 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-noema-consulting-agenda-soledad-bravo-reuni%C3%B3 Gerència de Serveis de Turisme, Trav.Corts 131 08028 Barcelona. Rec.Maternitat, Pavelló Mestral, planta zero Gerència de Serveis de Turisme, Trav.Corts 131 08028 Barcelona. Rec.Maternitat, Pavelló Mestral, planta zero 41.3818645,2.1258208 1 Turisme; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Grup d'interès; Bravo Letelier, Soledad Paula; Alta direcció i gerents turisme; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; grup_dinteres; bravo_letelier_soledad_paula; alta_direccio_i_gerents <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona</p> <p>- Olga Villacampa, directora de Noema Consulting</p> Possibles col·laboracions. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-04-13 14:57
agendadiba425858100 El programa de ràdio 'Aquí Barcelona' de la SER entrevista Lluïsa Moret 2025-02-18 11:00:00 2025-02-18 11:30:00 La presidenta de la Diputació de Barcelona, Lluïsa Moret, assisteix com a convidada al programa de ràdio 'Aquí Barcelona' de Ràdio Barcelona Cadena SER. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/programa-radio-aqui-barcelona-de-la-ser-entrevista-lluisa-moret Ràdio Barcelona Cadena SER (c/ Casp, 6) Barcelona Ràdio Barcelona Cadena SER (c/ Casp, 6) Barcelona 41.3888635,2.1702339 1 El periodista Jordi Cartañá repassarà, amb la presidenta de la Diputació de Barcelona, els principals reptes de mandat de la corporació i també els projectes de futur més immediats. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-06 03:22
agendadiba425856713 Presentació de les Guies metodològiques SLOATE. Agenda 2025-02-27 00:00:00 2025-02-27 23:59:59 No us perdeu la trobada en línia del 27 de febrer, de 9:30 a 10:30 h, i descobriu com aquestes guies poden ser una eina clau per reforçar l'orientació educativa als vostres municipis. Inscripcions obertes. https://www.diba.cat/documents/113226/66175714/Captura+portades+Guies.jpg/d6315416-fd72-cf4a-86f1-c050566871d7?t=1728486138318 En línia. En línia. 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Tècnics/ques d'educació activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments; tecnicsques_deducacio de 9:30 a 10:30 h. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-04-13 14:57
agendadiba425853418 Sessió informativa sobre novetats convocatòria subvencions a entitats de medi ambient 2025-02-20 12:00:00 2025-02-20 13:00:00 La Diputació de Barcelona ha obert una nova convocatòria de la línia de subvencions adreçades a entitats ambientals sense ànim de lucre que desenvolupin projectes i activitats de caràcter ambiental als municipis de menys de 300.000 habitants de la província de Barcelona. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/sessio-informativa-novetats-convocatoria-subvencions-medi-ambient Plataforma Teams Plataforma Teams 1 Les subvencions es destinaran específicament a projectes d’educació i sensibilització ambiental per accelerar la transició ecològica en l’àmbit local que complementin la competència municipal en aquesta matèria.Per aquest motiu, s'ha organitzat una sessió informativa per explicar les principals novetats d’aquesta convocatòria respecte a les convocatòries anteriors i aclarir els dubtes que hi pugui haver. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-19 12:12
agendadiba425853293 Sessió informativa sobre subvencions 2025 a entitats del Tercer Sector 2025-03-05 17:00:00 2025-03-05 23:59:59 L’Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat durà a terme una sessió informativa online per presentar les principals novetats de la convocatòria de subvencions per a entitats sense finalitat de lucre 2025, per donar suport als projectes duts a terme per les entitats del Tercer Sector Social que treballen a la província de Barcelona. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/sessio-informativa-sobre-subvencions-2025-entitats-tercer-sector Sessió en línia Sessió en línia 1 Aquesta sessió s'ha organitzat donat que el 27 de febrer es preveu l'aprovació de la nova convocatòria de subvencions per a entitats sense ànim de lucre, amb l'objectiu de donar suport als projectes impulsats per les entitats del Tercer Sector Social a la província de Barcelona. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-19 12:12
agendadiba425851926 Delegació de la Diputació de Barcelona coneix la dinàmica econòmica de la província de Bizkaia 2025-03-06 08:15:00 2025-03-07 18:30:00 Una delegació de la Diputació de Barcelona encapçalada per la diputada de Desenvolupament Econòmic i Turisme, Ana Maria Martínez; el diputat de Comerç, Consum i Salut Pública, Josep Ramon Mut; el diputat adjunt de Desenvolupament Econòmic i Turisme, Juan Antonio Pérez; i la diputada de Turisme, Anna Herrera; fan una visita d'estudi a Biskaia. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/delegacio-diputacio-barcelona-coneix-dinmica-economica-provincia-bizkaia Innobasque, Agencia Basca de la Innovació (Polígon Industrial, Laida Bidea, 203) Zamudio Innobasque, Agencia Basca de la Innovació (Polígon Industrial, Laida Bidea, 203) Zamudio 1 La visita prevista té dos grans objectius:1.- Conèixer les polítiques locals de desenvolupament econòmic de Bizkaia, el foment de la innovació i el seu impacte en el teixit econòmic local, a través de l'intercanvi d'idees i estratègies per a la promoció del teixit productiu i de la innovació en el marc del Desenvolupament Econòmic local.2.- Conèixer les actuacions que s’estan impulsant a l’àmbit del Turisme i poder ntercanviar estratègies de treball turístic, i conèixer de primera mà l’Estratègia 2030 que estan impulsant, en especial l’eix de Turisme sostenible, com a repte comú, que tenen entre els seus objectius les dues administracions.Conèixer experiències de Turisme de qualitat, amb especial èmfasi en el Turisme industrial i cultural, a més de l’enogastronòmic, donat que Catalunya és la Regió Mundial de la Gastronomia l’any 2025, i es converteix, d’aquesta manera, en la primera regió europea que rep aquesta distinció.El dia 6 de març es faran visites a:Innobasque, Agencia Basca de la Innovació, al Bizkaiko Foru Aldundia /Diputació Foral de Bizkaia i una travessa en vaixell des de Bilbao a Getxo, on faran una visita guiada al Puente Colgante de Bizkaia.El dia 7 de març, hi haurà visites a:La Torre Bizkaia (BAT) i al centre de Bilbao, per conèixer Bilbao Ekintza i GARAPEN (Oficina de Turisme, Plaza Circular, 1) de Bilbao. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-03-19 12:12
agendadiba425851231 Durant el mes d'agost no hi han tallers programats. Tornem al setembre! 2025-08-01 00:00:00 2025-08-31 23:59:59 1 google/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-04-13 09:57
agendadiba425851212 Coneix el Servei Local de Teleassistència [Igualada] 2025-11-26 11:00:00 2025-11-26 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/coneix+slt.JPG/5a7dcf3c-9a72-19af-3a54-9a05ad6424b9?t=1675077284755 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/coneix-el-servei-local-de-teleassist%C3%A8ncia-igualada-2 Espai Cívic Centre C/Trinitat, 12, Igualada Espai Cívic Centre C/Trinitat, 12, Igualada 41.5793510,1.6221570 https://www.diba.cat/documents/130988625/373166414/GENERIC-CAT_LF.pdf/81accc8c-b8ca-c1fc-987e-e5af2e0cb362?t=1659000808648 1 A portada a_portada Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-04-13 14:57
agendadiba425851198 Coneix el Servei Local de Teleassistència [Igualada] 2025-11-26 11:00:00 2025-11-26 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/coneix+slt.JPG/5a7dcf3c-9a72-19af-3a54-9a05ad6424b9?t=1675077284755 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/coneix-el-servei-local-de-teleassist%C3%A8ncia-igualada-1 Espai Cívic Centre C/Trinitat, 12, Igualada Espai Cívic Centre C/Trinitat, 12, Igualada 41.5793510,1.6221570 https://www.diba.cat/documents/130988625/373166414/GENERIC-CAT_LF.pdf/81accc8c-b8ca-c1fc-987e-e5af2e0cb362?t=1659000808648 1 A portada a_portada Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-04-13 14:57
agendadiba413427908 Durant el mes d'agost no hi han tallers programats. Tornem al setembre! 2024-08-01 00:00:00 2024-08-31 23:59:59 1 google/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-04-13 09:57
agendadiba425851135 Coneix el Servei Local de Teleassistència [Igualada] 2025-11-26 11:00:00 2025-11-26 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/coneix+slt.JPG/5a7dcf3c-9a72-19af-3a54-9a05ad6424b9?t=1675077284755 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/coneix-el-servei-local-de-teleassist%C3%A8ncia-igualada- Espai Cívic Centre C/Trinitat, 12, Igualada Espai Cívic Centre C/Trinitat, 12, Igualada 41.5793510,1.6221570 https://www.diba.cat/documents/130988625/373166414/GENERIC-CAT_LF.pdf/81accc8c-b8ca-c1fc-987e-e5af2e0cb362?t=1659000808648 1 A portada a_portada Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-04-13 14:57
agendadiba425850887 Mantenir una ment activa [Castellterçol] 2025-11-06 10:00:00 2025-11-06 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/ment+activa+%281%29.jpg/17f2fc56-40d6-1fc9-19bc-d7f33b87d4b1?t=1675077278898 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/mantenir-una-ment-activa-castellter%C3%A7ol- Sala polivalent de les Escoles Velles Carrer del Racó 8, Castellterçol Sala polivalent de les Escoles Velles Carrer del Racó 8, Castellterçol 41.7513710,2.1190970 1 A portada a_portada Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-04-13 14:57
agendadiba425850849 Gestió de les emocions i aprèn a relaxar-te [La Palma de Cervelló] 2025-10-09 10:30:00 2025-10-09 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/gestioemocions.jpg/894db016-c1b1-5a04-5a3d-e9875fa61ab6?t=1673424819916 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/gesti%C3%B3-de-les-emocions-i-apr%C3%A8n-a-relaxar-te-la-palma-de-cervell%C3%B3- Casal de la Gent Gran Carrer Cadí s/n - La Palma de Cervelló Casal de la Gent Gran Carrer Cadí s/n - La Palma de Cervelló 41.4129720,1.9682930 1 A portada a_portada Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-04-13 14:57
agendadiba425850837 Al teu costat, fem una llar més segura -Prevenció i actuació en cas d'incendi [La Palma de Cervelló] 2025-10-02 10:30:00 2025-10-02 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/bombers.JPG/5d42be91-c32a-8a43-1f1d-73c713a4ae58?t=1675077282404 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/al-teu-costat-fem-una-llar-m%C3%A9s-segura-prevenci%C3%B3-i-actuaci%C3%B3-en-cas-d-incendi-la-palma-de-cervell%C3%B3- Casal de la Gent Gran Carrer Cadí s/n - La Palma de Cervelló Casal de la Gent Gran Carrer Cadí s/n - La Palma de Cervelló 41.4129720,1.9682930 1 A portada a_portada Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-04-13 14:57
agendadiba425850825 Al teu costat, fem un entorn més segur, prevenció de robatoris i estafes [Igualada] 2025-10-28 11:00:00 2025-10-28 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/mossos+%281%29.jpg/8a5eb6de-7f72-f951-a69b-3d07cd845c14?t=1675077280115 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/al-teu-costat-fem-un-entorn-m%C3%A9s-segur-prevenci%C3%B3-de-robatoris-i-estafes-igualada- Centre Cívic Nord Carrer de Sant Martí de Tous, 8, Igualada Centre Cívic Nord Carrer de Sant Martí de Tous, 8, Igualada 41.5879510,1.6170570 1 A portada a_portada Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-04-13 14:57
Estadístiques 2025
Agenda corporativa

Mitjana 2025: 14,55 consultes/dia

Sabies que...?

...pots recuperar la informació dels museus en format RDF?

Actualment la API ofereix el retorn de les dades en format JSON per defecte, però se'n poden especificar d'altres com ara XML, CSV i RDF.

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/museus/format/rdf-xml