ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba420645501 Seminari web “Primera trobada del Grup de treball sobre Finançament de les UDUs” 2024-11-27 09:30:00 2024-11-27 11:30:00 En el marc de la Comunitat de Coneixement d’Urbanitzacions amb Dèficits Urbanístics, el proper 27 de novembre, tindrà lloc l'activació del grup de treball sobre Finançament de les UDUS d’acord amb els continguts i formats que es van derivar del Webinar del passat 24 d’abril. https://www.diba.cat/documents/479934/0/finan%C3%A7ament.jpg/69251927-e565-99b4-ecb5-94589d20b5e0?t=1731074484866 https://www.diba.cat/web/hua/-/webinar-primera-trobada-del-grup-de-treball-sobre-financament-de-les-udus- 1 La sessió té per objecte compartir, concretar i avançar entorn els primers continguts a desenvolupar per aquest grup, de la mà dels professionals del Gabinet d’Estudis Econòmics que conduiran la feina d’aquest equip durant l’any que preveiem estigui en actiu. Prèviament es compartiran els resultats de l’estudi elaborat per la consultora Mcrit sobre la “Planificació estratègica de les infraestructures dels serveis urbans d’Olivella”, que servirà per contextualitzar i acotar la temàtica.Es tracta d’una convocatòria dirigida prioritàriament a la trentena de representants municipals que forman part del grup de treball (GT 4 de Finançament).PROGRAMA9:30-9:35h Recepció i benvingudaServei d’Urbanisme (SU). Diputació de Barcelona.9:35-10:30 h Planificació estratègica de les infraestructures de serveis urbans d’OlivellaMcrit. Consultora redactora dels treballs10:30-11:25 h Grup de Treball de Finançament de les UDUs Gabinet d’Estudis Econòmics11:25-11:30 h TancamentServei d’Urbanisme (SU). Diputació de Barcelona. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba420640755 Webinar - El suport DiBa en relació a les UDUs. Aprenentatges 2024 i propostes 2025 2024-12-13 09:30:00 2024-12-13 11:30:00 En el marc de de la Comunitat d'urbanitzacions amb dèficits urbanístics, el 13 de desembre tindrà lloc la darrera activitat de l’any 2024 en la que es presentarà els aprenentatges del 2024 i les propostes per al 2025 del suport de la Diputació en relació a les Urbanitzacions amb Dèficits Urbanístics. https://www.diba.cat/documents/479934/0/mujer-trabajando-oficina144627-44200-girat_0.jpg/94557c81-0467-2ba5-3dd0-3b449b23563e?t=1731069838899 https://www.diba.cat/web/hua/-/webinar-el-suport-diba-en-relacio-a-les-udus-aprenentatges-2024-i-propostes-2025 1 L’objectiu de la sessió és doble:Compartir els aprenentatges de les darreres assistències desenvolupades durant l’any 2024 en relació a les UDUs des del Servei d’Urbanisme i des del Servei d’Equipaments i Espai Públic i difondre els recursos de suport i assistència en matèria d’urbanitzacions amb dèficits inclosos en el Catàleg de Serveis 2025 per part de tots dos serveis.Exposar els resultats del treball liderat per l’Oriol Nel·lo sobre la “Explotació de les dades del Catàleg d’UDUs de la demarcació de Barcelona” a mode de lectura territorial del fenomen de les urbanitzacions residencials aïllades i amb dèficits d’aquest territori, que ha permès la construcció d’una tipologia territorial i urbanística però també holística i social d’aquests entorns i que ha de possibilitar l’establiment d’estratègies eficients i efectives per la seva gestió tant a escala local com supralocal. PROGRAMA9:30 h Presentació de la sessió9:35-10:20h Tipologia territorial, urbanística, social i holística de les UDUs de la demarcacióOriol Nel·lo i Andrea Visioli. Grup d’Estudis sobre Energia, Territori i Societat. Departament de Geografia. Universitat Autònoma de Barcelona10:20-11:10h Aprenentatges de les assistències gestionades durant el 2023 pel Servei d’Equipaments i Espai Públic i pel Servei d’Urbanisme de la Diputació de BarcelonaDiego Zamora, Tècnic del Servei d’Equipaments i Espai Públic (DiBa)Lorena Perona, Responsable d’Estratègies Urbanes. Servei d’Urbanisme (DiBa)11:10 - 11:30h Les UDUs al Catàleg de Serveis corporatiu de 2025Marcos de Francisco. Cap de la Secció d’Infraestructures de Subministrament. Servei d’Equipaments i Espai Públic (DiBa)Lorena Perona, Responsable d’Estratègies Urbanes. Servei d’Urbanisme (DiBa) nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba420638209 Cartografia Indígena. Descolonitzant ment i espai 2024-11-14 19:00:00 2024-11-14 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/228621/0/Cartografn_a_indn_gena_apaisada.png/8196c967-7f6e-4951-5411-0bec2bd77525?t=1731066019449 https://www.diba.cat/web/ri/-/cartografia-indigena-descolonitzant-ment-i-espai 41.3950187,2.1569060 1 A l'estat d'Acre, a l'Amazònia occidental del Brasil, els pobles huni kuin, yawanawa, jaminawa, katukina, puyanawa, shawanawa, shanedawa, manchineru i ashaninka van començar a tenir un contacte més directe amb la cartografia a finals del segle XX, quan la Comissió Proindígena de l'Acre va posar en marxa un projecte de formació d'agroforestals indígenes. Cartografia Indígena. Descolonitzant ment i espai reuneix mapes originals, quaderns de treball i registres audiovisuals dels pobles indígenes d'Acre, que han aconseguit apropiar-se una eina colonial per protegir i reforçar el control sobre el seu propi territori.La inauguració comptarà amb la participació de l'antropòleg brasiler Renato Antonio Gavazzi, comissari de l'exposició, i dels integrants del Moviment d'artistes Huni Kuin (MAHKU), Ibã Sales Huni Kuin, Yaka Sales Huni Kuin, Acelino Sales Huni Kuin, Kassia Borges, que han viatjat des de l'Acre, a l'Amazònia brasilera, per pintar el mural El caiman que és pont, que forma part de l'exposició. En el treball artístic la música inspira la materialitat de l'obra pictòrica. Durant la inauguració, l'artista Ibã Sales Huni Kuin cantarà i explicarà el mite del que beu el mural. Presentarà l´acte Marta Nin i Camps, directora de Casa Amèrica Catalunya.A la història de la cartografia, sovint els mapes han estat un instrument de poder polític, religiós i social. Un coneixement que en els processos de colonització es va fer servir contra els pobles originaris. Aquesta exposició ens mostra com actualment la cartografia ha esdevingut una important eina de gestió dels recursos naturals dels territoris indígenes, així com un poderós instrument polític en la lluita i reivindicació dels seus drets.Amb el suport de la Diputació de Barcelona.Col·laboren: Centre de Cultura Contemporània de Barcelona, ​​Comissão Pro-Indígena do Acre i Institut Opaoká.Casa Amèrica CatalunyaEntrada lliure. Aforament limitat. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba420637844 Visita institucional prèvia Exposició AMAZÒNIES. El futur ancestral, CCCB- agenda Coordinador Serveis Generals i Transició Digital Manel Brinquis - activitat 2024-11-12 17:30:00 2024-11-12 18:30:00 1 Brinquis Pérez, Manuel; Alta direcció i gerents; Serveis Generals i Transició Digital brinquis_perez_manuel; alta_direccio_i_gerents; serveis_generals_i_transicio_digital nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba420637829 Reunió amb l'Ajuntament de Castellbisbal - agenda Coordinador Serveis Generals i Transició Digital Manel Brinquis - reunió 2024-11-12 10:00:00 2024-11-12 11:00:00 1 Brinquis Pérez, Manuel; Martínez de Morentin López, Fco. J.; Serveis Generals i Transició Digital brinquis_perez_manuel; martinez_de_morentin_lopez_fco_j; serveis_generals_i_transicio_digital nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba420636714 Presentació del llibre Comunicació Tributària Clara. Una aproximació interdisciplinària- agenda Coordinador Serveis Generals i Transició Digital Manel Brinquis - activitat 2024-11-14 19:00:00 2024-11-14 20:00:00 1 Brinquis Pérez, Manuel; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Serveis Generals i Transició Digital brinquis_perez_manuel; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments; serveis_generals_i_transicio_digital nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba420619450 Exposició rehabilitem Gavà - agenda Rosa Sanz - jornada 2024-11-07 13:30:00 2024-11-07 14:30:00 L’exposició ReHabilitem té com a objectiu fomentar la cultura de la rehabilitació d’edificis entre la ciutadania. ReHabilitem vol donar a conèixer els avantatges que té el manteniment dels edificis, així com adaptar-los a les necessitats actuals de confort i estalvi energètic. https://www.diba.cat/web/agenda/-/exposicio-rehabilitem-gava-agenda-rosa-sanz-jornada 41.3072165,2.0055660 1 Sanz Sánchez, Rosa; Baix Llobregat; Badia Cequier, Gemma; Urbanisme i habitatge; Personal directiu professional; Inauguració i/o cloenda; Jornada; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Exposició presencial (dades bàsiques); Gavà sanz_sanchez_rosa; baix_llobregat; badia_cequier_gemma; urbanisme_i_habitatge; personal_directiu_professional; inauguracio_io_cloenda; jornada; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; exposicio_presencial_dades_basiques; gava <p>Gemma Badia, alcaldessa de Gavà</p> <p>Rosa Sanz, coordinadora de l'Àrea d'Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana</p> <p>David Mongil, cap de l'Oficina d'Habitatge</p> Es tracta d’una exposició sensorial i interactiva que dona resposta a preguntes com què és i per què cal rehabilitar, com s’ha de fer, o quins ajuts hi ha per fer-ho, posant especial èmfasi en l'oportunitat que representen els fons Next Generation. Amb missatges positius i informació clara i accessible, l’exposició ajuda a superar les barreres percebudes que dificulten implicar-se en un projecte de rehabilitació, des de la por a la burocràcia fins a la desconfiança amb els professionals. L'exposició mostra els beneficis que comporta la rehabilitació dels edificis, tant a nivell particular com també a nivell col·lectiu, mitjançant dos panells amb informació d’utilitat tant per als ciutadans nominatim/OK Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba420102689 Mercat municipal de Sant Boi- Formació treballadors/emprenedors de parades - agenda gerent Sergi Vilamala-activitat 2024-10-22 00:00:00 2024-10-22 23:59:59 Plaça Ramon Mas i Campderrós, s/n, 08830 Sant Boi de Llobregat Plaça Ramon Mas i Campderrós, s/n, 08830 Sant Boi de Llobregat 41.3351582,2.0367699 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Baix Llobregat; Comerç i consum; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Roda de premsa; Presentació; Comerç, Consum i Salut Pública; Sant Boi de Llobregat area_de_comerc_consum_i_salut_publica; baix_llobregat; comerc_i_consum; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; roda_de_premsa; presentacio; comerc_consum_i_salut_publica; sant_boi_de_llobregat <p>Lluïsa Moret, alcaldessa de Sant Boi de Ll.</p> <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> <p>Xavier Torrent, responsable de Mercats Municipals de la GSC</p> <p>Tècnics de la Gerència de Serveis de Comerç</p> <p>Paradistes, formadors i alumnes</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba420629051 Reunió a l'Ajuntament de Sant Esteve Palautordera-agenda gerent Sergi Vilamala-activitat 2024-10-03 00:00:00 2024-10-03 23:59:59 Ajuntament de Sant Esteve de Palautordera. Carrer Major, 14 Ajuntament de Sant Esteve de Palautordera. Carrer Major, 14 41.7027067,2.4368666 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç i consum; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió; Comerç, Consum i Salut Pública; Sant Esteve de Palautordera area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_i_consum; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; reunio; comerc_consum_i_salut_publica; sant_esteve_de_palautordera De 10.00h a 11.00h <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> <p>Tècnics de Comerç de l'Ajuntament de Sant Esteve Palautordera</p> <p>Tècnics de Comerç de la Gerència de Serveis de Comerç</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba420628829 Smart City: Iniciatives innovadores del comerç local_GSC- agenda gerent Sergi Vilamala-activitat 2024-11-05 00:00:00 2024-11-05 23:59:59 Av. de Juan Carlos I, 64 Fira Barcelona Gran Via Hall 1, 08908 L'Hospitalet de Llobregat, Av. de Juan Carlos I, 64 Fira Barcelona Gran Via Hall 1, 08908 L'Hospitalet de Llobregat, 41.3549220,2.1281639 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç i consum; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Presentació; Comerç, Consum i Salut Pública area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_i_consum; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; presentacio; comerc_consum_i_salut_publica D'11:30h a 13:00h <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> <p>Jöel Pintor, ponent i cap secció OSIPA</p> <p>Encarna Peran, cap Oficina Suport al Teixit Comercial Local</p> <p>Altres assistents</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba413796025 Onades de Dones: 'Dones que Transformen' a Hostalets de Pierola 2024-11-08 18:00:00 2024-11-08 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/228621/380053129/Cartell_Hostalets+P.jpg/0d316f14-23a6-3feb-883f-eaa28708f748?t=1730990218702 https://www.diba.cat/web/ri/-/onades-de-dones-dones-que-transformen-a-hostalets Auditori Cal Figueres Auditori Cal Figueres 41.5339638,1.7704712 1 Visible a 'Dones que transformen' visible_a_dones_que_transformen “Onades de dones” és una proposta de perfomance teatral a l’espai públic a càrrec de La Xixa, en el marc del projecte “Dones que transformen” d’educació per a la ciutadania global de la Diputació de Barcelona. Aquesta performance busca donar visibilitat a les lluites que viuen les dones per accedir a espais de participació i de representació a les dues riberes de la Mediterrània. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba419489545 Seminari en línia “Aprofitament d'aigües grises” 2024-11-07 10:00:00 2024-11-07 12:30:00 Cicle de seminaris tècnics en línia 'Enfortir la diversificació de fonts alternatives d’aigua'Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat https://www.diba.cat/documents/63810/404621324/imageedit_2_3822820114.png/2f303e78-9da5-f488-eede-924067b0db3a?t=1729167152870 https://www.diba.cat/web/xarxasost/-/seminari-en-linia-aprofitament-d-aigues-grises- 1 CONVOCATÒRIA I PROGRAMAINSCRIPCIONSLa Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat s’ha fixat com a objectiu prioritari d’aquest mandat 'enfortir la resposta de les ciutats i pobles davant la sequera i millorar la gestió dels recursos hídrics'.Per aquest motiu, iniciem un nou cicle de seminaris tècnics oberts als ens locals membres de la Xarxa i la resta d’administracions públiques, i també al públic interessat del sector (empreses, consultories, centres de recerca, gestors...) dedicat específicament a la diversificació de fonts alternatives d'abastament d'aigua per a usos domèstics i urbans.El cicle de seminaris tècnics és una activitat que neix del pla de treball de la Comissió de la sequera de la Xarxa. Per aquest motiu, els continguts dels seminaris respondran als interessos i prioritats definides per la pròpia Comissió.Els seminaris tècnics en línia, s’aniran combinant amb convocatòries específiques de tallers presencials de treball monogràfic només pels membres de la Xarxa, als quals també us anirem convocant.RESULTATS DE LA SESSIÓ. google/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba420621312 Conferència: “La protecció del patrimoni arquitectònic i les seves singularitats” 2024-11-08 19:30:00 2024-11-08 20:30:00 Conferència Auditori Municipal Can Saleta. C. de Sant Jaume, 225 Calella Auditori Municipal Can Saleta. C. de Sant Jaume, 225 Calella 41.6152429,2.6579239 1 Maresme; Closa Pujabet, Joan; Altres; Infraestructures i Territori; Calella maresme; closa_pujabet_joan; altres; infraestructures_i_territori; calella <p>Sr. Joan Closa Pujabet, conferenciant</p> <p>Amics del Patrimoni Històric de Calella</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba420619320 Inauguració Fira de Novembre de Vilanova i la Geltrú_agenda Josep Ramon Mut 2024-11-08 11:15:00 2024-11-08 14:10:00 Inauguració fira Teatre Principal (Rambla Principal, 4), Vilanova i la Geltrú Teatre Principal (Rambla Principal, 4), Vilanova i la Geltrú 41.2370643,1.7246525 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; #DIBAOBERTA; Garraf; Mut i Bosque, Josep Ramon; Comerç i consum; Esdeveniments; Inauguració i/o cloenda; Comerç, Consum i Salut Pública; Vilanova i la Geltrú area_de_comerc_consum_i_salut_publica; dibaoberta; garraf; mut_i_bosque_josep_ramon; comerc_i_consum; esdeveniments; inauguracio_io_cloenda; comerc_consum_i_salut_publica; vilanova_i_la_geltru <p style='margin-bottom:11px'>Josep Ramon Mut i Bosque, president delegat de l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba420618963 Reunió amb Ajuntament de Sitges_agenda Josep Ramon Mut 2024-11-08 10:00:00 2024-11-08 11:00:00 Reunió amb Aurora Carbonell, alcaldessa de l'Ajuntament de Sitges Ajuntament de Sitges - Casa de la Vila, Plaça de l'Ajuntament, 0, 08870 Sitges Ajuntament de Sitges - Casa de la Vila, Plaça de l'Ajuntament, 0, 08870 Sitges 41.2434498,1.8136971 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; #DIBAOBERTA; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Garraf; Mut i Bosque, Josep Ramon; Salut pública; Grup d'interès; Reunió; Comerç, Consum i Salut Pública; Agenda; Sitges area_de_comerc_consum_i_salut_publica; dibaoberta; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; garraf; mut_i_bosque_josep_ramon; salut_publica; grup_dinteres; reunio; comerc_consum_i_salut_publica; agenda; sitges <p style='margin-bottom:11px'>Josep Ramon Mut i Bosque, president delegat de l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba420616985 Jornada de platges 2024_agenda Josep Ramon Mut i Sam Nuñez 2024-10-29 11:00:00 2024-10-29 14:00:00 sala d'actes de l'edifici Migjorn del Recinte Mundet sala d'actes de l'edifici Migjorn del Recinte Mundet 41.4359477,2.1413147 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Fernández i Saltor, Oriol; Ajuntaments; Barcelonès; Mut i Bosque, Josep Ramon; Núñez Amela, Samuel; Salut pública; Obrador Solé, Guida; Jornada; Comerç, Consum i Salut Pública; Barcelona area_de_comerc_consum_i_salut_publica; fernandez_i_saltor_oriol; ajuntaments; barcelones; mut_i_bosque_josep_ramon; nunez_amela_samuel; salut_publica; obrador_sole_guida; jornada; comerc_consum_i_salut_publica; barcelona <p style='margin-bottom:11px'>Josep Ramon Mut i Bosque, president delegat de l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> <p>Sam Nuñez i Amela, diputat adjunt a l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> <p style='margin-bottom:11px'>Oriol Fernández i Saltor, coordinador Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> <p style='margin-bottom:11px'>Guida Obrador, gerenta de serveis de consum i salut pública</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba420615282 Jornada Com organitzar fires i mercats d’aliments amb garanties per a les persones consumidores _ agenda Josep Ramon Mut i Sam Nuñez 2024-11-06 10:00:00 2024-11-06 12:00:00 Benvinguda institucional a la jornada 'Com organitzar fires i mercats d’aliments amb garanties per a les persones consumidores'. Fòrum Gastronòmic. Sala Príncep. Pavelló 8 de la Fira de Barcelona. Recinte Montjuïc. Avinguda Ma Cristina, s/n. 08004 – Barcelona Fòrum Gastronòmic. Sala Príncep. Pavelló 8 de la Fira de Barcelona. Recinte Montjuïc. Avinguda Ma Cristina, s/n. 08004 – Barcelona 41.3743112,2.1499896 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; #DIBAOBERTA; Ajuntaments; Ciutadania; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Barcelonès; Mut i Bosque, Josep Ramon; Núñez Amela, Samuel; Comerç i consum; Salut pública; Jornades, congressos i seminaris; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Obrador Solé, Guida; Vilamala Bastarras, Sergi; Diputació de Barcelona; Jornada; Comerç, Consum i Salut Pública; Agenda; Barcelona area_de_comerc_consum_i_salut_publica; dibaoberta; ajuntaments; ciutadania; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; barcelones; mut_i_bosque_josep_ramon; nunez_amela_samuel; comerc_i_consum; salut_publica; jornades_congressos_i_seminaris; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; obrador_sole_guida; vilamala_bastarras_sergi; diputacio_de_barcelona; jornada; comerc_consum_i_salut_publica; agenda; barcelona <p style='margin-bottom:11px'>Josep Ramon Mut i Bosque, president delegat de l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sam Nuñez i Amela, diputat adjunt a l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> <p style='margin-bottom:11px'>Guida Obrador, gerenta de serveis de consum i salut pública</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sergi Vilamala, gerent de serveis de comerç</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba420615636 Reunió Ajuntament de Canyelles_ agenda Josep Ramon Mut 2024-10-30 10:00:00 2024-10-30 11:00:00 Reunió amb Rosa Huguet, alcaldessa de l'Ajuntament de Canyelles Ajuntament de Canyelles, Plaça de l'Onze de Setembre, 1, 08811 Canyelles Ajuntament de Canyelles, Plaça de l'Onze de Setembre, 1, 08811 Canyelles 41.2952686,1.7230811 1 #DIBAOBERTA; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Garraf; Mut i Bosque, Josep Ramon; Comerç i consum; Salut pública; Reunió; Comerç, Consum i Salut Pública; Agenda; Canyelles dibaoberta; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; garraf; mut_i_bosque_josep_ramon; comerc_i_consum; salut_publica; reunio; comerc_consum_i_salut_publica; agenda; canyelles <p>Rosa Huguet, alcaldessa de l'Ajuntament de Canyelles</p> <p style='margin-bottom:11px'>Josep Ramon Mut i Bosque, president delegat de l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba417306863 Jornada d'intercanvi ASDE: La gestió i l’emmagatzematge de noves fraccions de residus a les deixalleries 2024-10-29 09:15:00 2024-10-29 14:00:00 https://www.diba.cat/documents/471041/405171423/Programa_jornada_ASDE_29_octubre_1000x530.jpg/819a7d25-68b0-8796-5045-2a2d364a047a?t=1726123124129 https://www.diba.cat/web/mediambient/-/jornada-d-intercanvi-asde-gestio-emmagatzematge-noves-fraccions-residus-deixalleries Cerdanyola del Vallès Cerdanyola del Vallès 41.4910324,2.1374969 1 Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica area_daccio_climatica_i_transicio_energetica La pròxima jornada d'intercanvi ASDE se centrarà en la gestió i l’emmagatzematge de noves fraccions de residus a les deixalleries.Inscripcions | Descàrrega del programa nominatim/OK Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba415366297 6a Jornada «Els municipis i la gestió dels residus» 2024-11-04 00:00:00 2024-11-04 23:59:59 La Diputació de Barcelona i la Fundació Fòrum Ambiental organitzen la 6a edició de la jornada «Els municipis i la gestió dels residus». https://www.diba.cat/documents/471041/405171423/imageedit_1_8564841361.png/4a61befb-8fca-2cb8-0194-227e0f7f16f4?t=1730126944502 https://www.diba.cat/web/mediambient/-/6a-jornada-els-municipis-i-la-gestio-dels-residus Paranimf de la Diputació de Barcelona Carrer del Comte d'Urgell 187 - 08036 Barcelona Paranimf de la Diputació de Barcelona Carrer del Comte d'Urgell 187 - 08036 Barcelona 41.3882608,2.1474859 1 Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica; Medi ambient; Jornades, congressos i seminaris; Diputació de Barcelona area_daccio_climatica_i_transicio_energetica; medi_ambient; jornades_congressos_i_seminaris; diputacio_de_barcelona L'any 2022 es va aprovar la Llei espanyola de residus i sòls contaminats per una economia circular. D'entre les moltes previsions i calendari per als ens locals, la Llei espanyola fixa que el pròxim 1 de gener de 2025 tots els municipis han d’haver aprovat i tenir en vigor la taxa de residu específica, diferenciada i no deficitària i ha de permetre sistemes de pagament per generació. És a dir, tots els ajuntaments han de tenir un rebut d'escombraries específic i no amagar els costos en altres rebuts.La jornada se centrarà monogràficament en el repte de les taxes municipals de residus en el context del nou marc legal. La jornada tindrà lloc el 4 de novembre a Barcelona en format presencial.Programa:9.00 Recepció i acreditacions9.30 Benvinguda i presentacióMarc Serra Solé. President delegat de l’Àrea d’Acció Climàtica i Transició Energètica de la Diputació de BarcelonaAlbert Planell Saurí. Director de l’Agència de Residus de CatalunyaLeandro Barquín Clopés. Director de la Fundació Fòrum AmbientalMARC LEGAL: DE LA LLEI 7/2022 A LES ORDENANCES FISCALS MUNICIPALS9.45 Resultats dels cercles de comparació sobre els costos del servei de gestió de residus i les taxes municipalsConxita Vicaria Alloza. Tècnica de l’Oficina Tècnica de Canvi Climàtic i Sostenibilitat de la Diputació de Barcelona10.15 Taxa de Residus, la seva situació un any desprésCristina Casablanca Juez. Gerent de l’Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona11.00 Pausa cafè11.30 Aplicació d’una taxa justa, específica, diferenciada, que cobreixi els costos. Context i situació actualÓscar del Amo Galán. Subdirector general de Tributs Locals del Ministerio de HaciendaTeresa Guerrero Bertran. Responsable del Departament de Foment de la Recollida Selectiva a l’Agència de Residus de CatalunyaModera: Leandro Barquín Clopés. Director de la Fundació Fòrum AmbientalATERRANT EN EL MÓN LOCAL12.30 Experiències municipals rellevants:Maria Dolors Serral. Tècnica de Medi Ambient de l’Ajuntament de ManlleuXavier Bosch Gros. Gerent del Consorci del Bages per a la Gestió de ResidusMarta Vila Gambao. Tècnica de Residus de l’Ajuntament de MataróGeorgina Saumell Xuriguera. Tècnica de Medi Ambient de l’Ajuntament de Santa Coloma de CervellóJoan Fresno Haro. Responsable tècnic de Recollida i Sensibilització Ambiental del Consorci per a la Gestió de Residus del Vallès OccidentalModera: Enric Coll Gelabert. Cap de la Secció d’Educació i Participació Ambiental de la Diputació de Barcelona14.00 Fi de la jornadaInscripcions tancades.Si voleu més informació, podeu enviar un correu a: ot.educaciopa@diba.cat nominatim/OK Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba420491382 Reunió amb Ajuntament de Sant Andreu de la Barca 2024-11-06 12:00:00 2024-11-06 13:00:00 Recinte Mundet, edifici Serradell 3a. planta Recinte Mundet, edifici Serradell 3a. planta 41.4416320,2.1456956 1 Esdeveniments; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat esdeveniments; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Maria Lladó, coordinadora d’Àrea Ajuntament</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Adela Redondo, cap de Serveis Socials Ajuntament</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Josep Muñoz, gerent de Serveis Socials</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba420481987 Reunió amb Comissionat de Barris Generalitat Catalunya 2024-10-29 16:00:00 2024-10-29 17:00:00 Rambla Catalunya, 126, Barcelona Rambla Catalunya, 126, Barcelona 41.3957989,2.1576166 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p style='margin-bottom:11px'> Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p> Sr. Carles Marti, comissionat de Barris, Generalitat de Catalunya</p> <p> </p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba420481607 Reunió amb productores Fishcorb i Manchester 2024-10-28 16:00:00 2024-10-28 17:00:00 Rambla Catalunya, 126, Barcelona Rambla Catalunya, 126, Barcelona 41.3957989,2.1576166 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella; Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella; personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat <p style='margin-bottom:11px'> Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p> Sra. Marta Sole Pasqual, cap del Servei de Convivència, Diversitat, Infància i Persones Grans</p> <p> Sr. Kico Ortiz, productor Fishcorb</p> <p> Sra. Rosa Montes, productora Manchester</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba420439724 2n Aniversari del Pacte per a la Moda Circular a Catalunya - agenda d'Elisenda Realp 2024-11-06 00:00:00 2024-11-06 23:59:59 La jornada és el punt de trobada dels signataris del Pacte, per fomentar el networking i fer balanç del treball fet en aquest temps Pg. de Gràcia, 107, L'Eixample, 08008 Barcelona Pg. de Gràcia, 107, L'Eixample, 08008 Barcelona 41.3962390,2.1594400 1 Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica; Realp Campalans, Elisenda; Medi ambient; Alta direcció i gerents; Altres; Acció Climàtica i Transició Energètica area_daccio_climatica_i_transicio_energetica; realp_campalans_elisenda; medi_ambient; alta_direccio_i_gerents; altres; accio_climatica_i_transicio_energetica Hora d'inici a les 9.00 h <p>Elisenda Real Campalans, coordinadora de l'Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica de la Diputació de Barcelona.</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba420449937 Smart City Expo 2024. Presentació projecte “Teleassistència predictiva: projecte all in one sensor” 2024-11-05 10:45:00 2024-11-05 11:30:00 Fira Barcelona Fira Barcelona 41.3549272,2.1283509 1 Jornades, congressos i seminaris; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Presentació; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat jornades_congressos_i_seminaris; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; presentacio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat nominatim/OK Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba420449557 Jornada de Cures i Suports: Estratègies i experiències per a l’atenció a les cures en la comunitat 2024-10-29 09:30:00 2024-10-29 14:10:00 Espai Francesca Bonnemaison Espai Francesca Bonnemaison 41.3865316,2.1761735 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Jornada; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; jornada; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat nominatim/OK Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba420440753 Gestió de les emocions i aprèn a relaxar-te [Sant Pere de Ribes (Ribes)] 2024-12-16 12:00:00 2024-12-16 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/gestioemocions.JPG/9e95728e-98e2-8a4c-8dce-1917cfb52329?t=1675077285971 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/gestio-de-les-emocions-i-apren-a-relaxar-te-sant-pere-de-ribes-ribes- Casal de Gent Gran (Ribes) C/ Nou, 40 Sant Pere de Ribes Casal de Gent Gran (Ribes) C/ Nou, 40 Sant Pere de Ribes 41.2608690,1.7699920 1 A portada a_portada Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba420440485 Gestió de les emocions i aprèn a relaxar-te [Sant Pere de Ribes (Les Roquetes)] 2024-12-18 10:00:00 2024-12-18 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/gestioemocions.JPG/9e95728e-98e2-8a4c-8dce-1917cfb52329?t=1675077285971 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/gestio-de-les-emocions-i-apren-a-relaxar-te-sant-pere-de-ribes-les-roquetes- Casal Gent Gran Les Roquetes C/Roger de Flor, 53-55, Les Roquetes (Sant Pere de Ribes) Casal Gent Gran Les Roquetes C/Roger de Flor, 53-55, Les Roquetes (Sant Pere de Ribes) 41.2315980,1.7448620 1 A portada a_portada Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba420440444 Consells pràctics que ens fan la vida més fàcil, mobilitat segura i prevenció de caigudes [Sant Pere de Ribes (Les Roquetes)] 2024-11-20 10:00:00 2024-11-20 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/caigudes.JPG/f48918c8-4120-3c23-6d20-d6a6f0d6b822?t=1675077283544 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/consells-practics-que-ens-fan-la-vida-mes-facil-mobilitat-segura-i-prevencio-de-caigudes-sant-pere-de-ribes-les-roquetes- Casal Gent Gran Les Roquetes C/Roger de Flor, 53-55, Les Roquetes (Sant Pere de Ribes) Casal Gent Gran Les Roquetes C/Roger de Flor, 53-55, Les Roquetes (Sant Pere de Ribes) 41.2315980,1.7448620 1 A portada a_portada Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba420340511 Generació de models de documents administratius 2024-10-21 09:00:00 2024-10-21 10:30:00 Sessió presentació exemple d’aplicació d’IA per a la generació de models de documents administratius. Reunió en format telemàtic. Reunió en format telemàtic. 1 Alta direcció i gerents; Salgado Páez, Josep Miquel; Bon Govern, Transparència i Participació alta_direccio_i_gerents; salgado_paez_josep_miquel; bon_govern_transparencia_i_participacio <p> </p> <p><strong>Per part de la Diputació de Barcelona:</strong></p> <p style='margin-left: 40px;'>Josep Miquel Salgado Páez, cap del Gabinet d'Innovació, Integritat i Transformació Digital Local</p> <p><strong>Per part d'OptimPeople:</strong></p> <ul style='margin-left: 40px;'> <li>Jordi Roca</li> <li>Carlos Pérez</li> </ul> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba420342031 Actes Smart City Congress 2024-10-28 13:00:00 2024-10-28 14:00:00 Coordinació acte de presentació Rànquing 2025. Reunió en format telemàtic. Reunió en format telemàtic. 1 Alta direcció i gerents; Salgado Páez, Josep Miquel; Reunió; Bon Govern, Transparència i Participació alta_direccio_i_gerents; salgado_paez_josep_miquel; reunio; bon_govern_transparencia_i_participacio <p> </p> <p><strong>Per part de la Diputació de Barcelona:</strong></p> <ul> <li style='margin-left: 40px;'>Josep Miquel Salgado Páez, cap del Gabinet d'Innovació, Integritat i Transformació Digital Local</li> </ul> <p><strong>Per part de Iniciativa Barcelona Open Data:</strong></p> <ul> <li style='margin-left: 40px;'>Lourdes Muñoz</li> <li style='margin-left: 40px;'>Carlos Galán</li> </ul> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba420434849 Diagnosi Aj. Sant Esteve de Palautordera 2024-11-08 11:00:00 2024-11-08 14:00:00 Reunió de treball amb l’equip tècnic de l’ajuntament de Sant Esteve de Palautordera. Carrer Major, 14 - 08461 Sant Esteve de Palautordera. Carrer Major, 14 - 08461 Sant Esteve de Palautordera. 41.7033930,2.4369248 1 Alta direcció i gerents; Salgado Páez, Josep Miquel; Bon Govern, Transparència i Participació alta_direccio_i_gerents; salgado_paez_josep_miquel; bon_govern_transparencia_i_participacio <p> </p> <p><strong>Per part de la Diputació de Barcelona:</strong></p> <ul> <li style='margin-left: 40px;'>Josep Miquel Salgado Páez, cap del Gabinet d'Innovació, Integritat i Transformació Digital Local</li> </ul> <p><strong>Per part de l'Ajuntament de Sant Esteve de Palautordera:</strong></p> <ul style='margin-left: 40px;'> <li>Tomeu Aspa Miralta, alcalde</li> </ul> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba420434557 Smart City Congress 2024 2024-11-06 09:00:00 2024-11-06 18:30:00 Participació en tres sessions de treball dins del marc del programa general de la Fira Inici - Smart City expo - Diputació de Barcelona (diba.cat). Fira, carrer de la Botànica, 08908 L'Hospitalet de Llobregat. Fira, carrer de la Botànica, 08908 L'Hospitalet de Llobregat. 41.3550760,2.1279586 1 Alta direcció i gerents; Salgado Páez, Josep Miquel; Jornada; Bon Govern, Transparència i Participació alta_direccio_i_gerents; salgado_paez_josep_miquel; jornada; bon_govern_transparencia_i_participacio <p> </p> <p><strong>Per part de la Diputació de Barcelona:</strong></p> <ul> <li style='margin-left: 40px;'>Josep Miquel Salgado Páez, cap del Gabinet d'Innovació, Integritat i Transformació Digital Local</li> </ul> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba420434273 Propostes de col·laboració en temes d’IA 2024-11-05 10:30:00 2024-11-05 11:30:00 Sessió de treball per compartir experiències en el marc del desplegament de proves de conceptes d’IA. Can Serra. Rambla de Catalunya, 126 Can Serra. Rambla de Catalunya, 126 41.3955350,2.1575980 1 Alta direcció i gerents; Salgado Páez, Josep Miquel; Reunió; Bon Govern, Transparència i Participació alta_direccio_i_gerents; salgado_paez_josep_miquel; reunio; bon_govern_transparencia_i_participacio <p> </p> <p><strong>Per part de la Diputació de Barcelona:</strong></p> <ul style='margin-left: 40px;'> <li>Josep Miquel Salgado Páez, cap del Gabinet d'Innovació, Integritat i Transformació Digital Local</li> <li>Dolors Cáceres Alba, cap de la Secció d’Assistència Municipal en Govern Obert i Bon Govern</li> <li>Magda Lorente Martínez, cap de l'Oficina de Suport i Assistència Municipal en Serveis Digitals i Orientació a la Dada</li> </ul> <p><strong>Per part de Iniciativa Barcelona Open Data:</strong></p> <ul style='margin-left: 40px;'> <li>Elisabeth Udina, Adtende</li> <li>Victor Duque, Adtende</li> </ul> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba420434148 Sistema de gestió d’alertes de l’Ajuntament de Mollet del Vallès 2024-10-29 16:00:00 2024-10-29 18:30:00 Sessió de treball per compartir experiències dins del marc del sistema d’integritat municipal i del canal d’alertes de l’Ajuntament de Mollet del Vallès. Reunió en format telemàtic Reunió en format telemàtic 1 Alta direcció i gerents; Salgado Páez, Josep Miquel; Bon Govern, Transparència i Participació alta_direccio_i_gerents; salgado_paez_josep_miquel; bon_govern_transparencia_i_participacio <p> </p> <p><strong>Per part de la Diputació de Barcelona:</strong></p> <ul style='margin-left: 40px;'> <li>Josep Miquel Salgado Páez, cap del Gabinet d’Innovació, <span style='font-size: 1rem; letter-spacing: 0.45px; text-align: inherit;'>Integritat i Transformació Digital Local nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba420431879 Ponència de la Jornada sobre la Innovació Democràtica i la Participació al Món Local- agenda del diputat Marc Serra Solé 2024-11-07 13:00:00 2024-11-07 14:00:00 les jornades «Innovació democràtica i participació al món local», volen ser un espai de trobada per intercanviar idees i experiències entre tots aquells actors vinculats al món de la innovació democràtica i la participació. en aquest debat de cloenda es tractarà Els reptes clau del futur de la participació ciutadana Barcelona, Pati Manning, C/ Montalegre, 7 Barcelona, Pati Manning, C/ Montalegre, 7 41.3843320,2.1664010 https://www.diba.cat/web/jornades-innovacio-democratica-i-participacio-al-mon-local 1 Àrea de Bon Govern, Transparència i Participació; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Serra Solé, Marc; Jornades, congressos i seminaris; Jornada; Bon Govern, Transparència i Participació area_de_bon_govern_transparencia_i_participacio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; serra_sole_marc; jornades_congressos_i_seminaris; jornada; bon_govern_transparencia_i_participacio <p style='margin-bottom:16px; text-align:start; margin-left:20px'><span style='box-sizing:border-box'><span style='font-style:normal'><span style='font-variant-ligatures:normal'><span style='font-weight:500'><span style='letter-spacing:0.45px'><span style='white-space:normal'><span style='text-decoration-thickness:initial'><span style='text-decoration-style:initial'><span style='text-decoration-color:initial'><font color='#352ddf'><font style='box-sizing:border-box'>Ismael Peña López</font></font>, especialista en disseny institucional i desenvolupament del talent en l'Administració. Exdirector de l'Escola d'Administració Pública de Catalunya i exdirector General de Participació Ciutadana de la Generalitat de Catalunya nominatim/OK Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba420430238 Patronat de la Fundació Carles Pi i Sunyer - Agenda Sara Aguilar - Reunió 2024-11-04 13:00:00 2024-11-04 14:30:00 Patronat de la Fundació Carles Pi i Sunyer 1 Àrea de Presidència; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara; Diputació de Barcelona; Reunió; Presidència area_de_presidencia; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara; diputacio_de_barcelona; reunio; presidencia <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de Suport a la Coordinació General</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba418115116 Coneix el servei local de teleassistència [Sant Joan de Vilatorrada] 2024-11-28 11:00:00 2024-11-28 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/coneix+slt.JPG/5a7dcf3c-9a72-19af-3a54-9a05ad6424b9?t=1675077284755 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/coneix-el-servei-local-de-teleassistencia-sant-joan-de-vilatorrada- Sala Cultural Cal Gallifa (sala petita) Pg.Gallifa, 1 (baixos) Sala Cultural Cal Gallifa (sala petita) Pg.Gallifa, 1 (baixos) 41.7439300,1.8067590 https://www.diba.cat/documents/130988625/373166414/GENERIC-CAT_LF.pdf/81accc8c-b8ca-c1fc-987e-e5af2e0cb362?t=1659000808648 1 A portada a_portada Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba409521921 Mantenir una ment activa [Castelldefels] 2024-11-28 12:00:00 2024-11-28 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/ment+activa+%281%29.jpg/17f2fc56-40d6-1fc9-19bc-d7f33b87d4b1?t=1675077278898 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/mantenir-una-ment-activa-castelldefels- Edifici de la República Carrer d'Arcadi Balaguer, 29,Castelldefels. Edifici de la República Carrer d'Arcadi Balaguer, 29,Castelldefels. 41.2802240,1.9763910 1 A portada a_portada Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba418114853 Consells pràctics que ens fan la vida més fàcil, mobilitat segura i prevenció de caigudes [Callús] 2024-10-31 10:00:00 2024-10-31 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/caigudes.JPG/f48918c8-4120-3c23-6d20-d6a6f0d6b822?t=1675077283544 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/consells-practics-que-ens-fan-la-vida-mes-facil-mobilitat-segura-i-prevencio-de-caigudes-callus- Casal de la Gent Gran de Callús C/ Jacint Verdaguer, 22, Callús Casal de la Gent Gran de Callús C/ Jacint Verdaguer, 22, Callús 41.7820030,1.7849160 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba419339211 Exposició itinerant 'Cures en la comunitat' [Vacarisses] 2024-10-18 00:00:00 2024-10-30 23:59:59 https://www.diba.cat/web/benestar/-/exposicio-itinerant-cures-en-la-comunitat-vacarisses- Casal de la Gent Gran C/ Salvador Badia 12, Vacarisses Casal de la Gent Gran C/ Salvador Badia 12, Vacarisses 41.6058990,1.9164130 1 Diputació diputacio De dilluns a dissabte de 9.30 h a 13.00 h i de 16.00 h a 19.00 h Exposició on es convida a reflexionar sobre el valor social de les cures, situa les persones cuidadores com a protagonistes i contribueix a sensibilitzar entorn les desigualtats socials i de gènere vinculades a l'organització social de les cures. nominatim/OK Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba420263809 Reunió amb Marca Franca - Agenda Sara Aguilar - Reunió 2024-10-28 16:00:00 2024-10-28 23:59:59 Demo funcional de la solució Compliance 1 Àrea de Presidència; Àrea de Serveis Generals i Transició Digital; Àrea de Bon Govern, Transparència i Participació; Innovació i Governs Digitals; Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Salgado Páez, Josep Miquel; Aguilar Ricart, Sara; Diputació de Barcelona; Reunió; Presidència; Serveis Generals i Transició Digital; Bon Govern, Transparència i Participació area_de_presidencia; area_de_serveis_generals_i_transicio_digital; area_de_bon_govern_transparencia_i_participacio; innovacio_i_governs_digitals; esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; salgado_paez_josep_miquel; aguilar_ricart_sara; diputacio_de_barcelona; reunio; presidencia; serveis_generals_i_transicio_digital; bon_govern_transparencia_i_participacio <p style='margin-bottom:11px; margin-left:8px'>Jacinto Parga, director, soci fundador i CEO de Marca Franca</p> <p style='margin-bottom:11px; margin-left:8px'>Francisco Caamaño, soci de Marca Franca</p> <p style='margin-bottom:11px; margin-left:8px'>Miquel Estapé, director de l’Administració Oberta de Catalunya</p> <p style='margin-bottom:11px; margin-left:8px'>Rubén Jericó, cap del servei de la Subdirecció d’Estratègia i Innovació del Consorci AOC</p> <p style='margin-left:8px'>Sara Aguilar, directora de Serveis de Suport a la Coordinació General</p> <p style='margin-left:8px'>Josep Miquel Salgado, cap del Gabinet d'Innovació Digital</p> <p style='margin-left:8px'>Laura Olmos, cap de la Secció de Gestió d'Anuncis i Atenció al Client</p> <p style='margin-left:8px'>M. Dolors Caceres, cap de la Secció d'Assistència Municipal en Govern Obert i Bon Govern</p> <p style='margin-left:8px'>Cristina Bustos, tècnica d'organització i processos al Gabinet d'Innovació Digital</p> <p style='margin-bottom:11px; margin-left:8px'>Anna Mas, assessora jurídica al Gabinet d'Innovació Digital</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba420262137 II Jornada de Comunicació Municipal - Agenda Sara Aguilar - Jornada 2024-10-23 09:00:00 2024-10-23 16:30:00 A càrrec del taller d’experiència: «La integració de la IA en l'automatització de tasques dins el Programa de Governança de dades» Espai Francesca Bonnemaison - Carrer de Sant Pere Més Baix, 7 - Barcelona Espai Francesca Bonnemaison - Carrer de Sant Pere Més Baix, 7 - Barcelona 41.3866658,2.1761029 1 Àrea de Presidència; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Jornades, congressos i seminaris; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara; Diputació de Barcelona; Jornada; Presidència area_de_presidencia; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; jornades_congressos_i_seminaris; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara; diputacio_de_barcelona; jornada; presidencia <p>Sara Aguilar, directora del Servei de Suport a la Coordinació General</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba420258815 Acte d'homenatge a les víctimes del franquisme - Agenda Sara Aguilar - Homenatge 2024-10-22 17:00:00 2024-10-22 23:59:59 La Diputació de Barcelona homenatja les víctimes del franquisme en un acte institucional al vestíbul de Can Serra, seu de la corporació. Aquest acte té la voluntat de convidar, cada any, el president d’una entitat memorialista, així com un ajuntament o consell comarcal que destaqui pels seus programes de memòria democràtica. Diputació de Barcelona - Rambla de Catalunya, 126 - Barcelona Diputació de Barcelona - Rambla de Catalunya, 126 - Barcelona 41.3957489,2.1575767 1 Àrea de Presidència; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara; Diputació de Barcelona; Altres; Presidència area_de_presidencia; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara; diputacio_de_barcelona; altres; presidencia <p style='margin-bottom:11px'>Lluïsa Moret, presidenta de la Diputació de Barcelona</p> <p style='margin-bottom:11px'>Jordi Parent, alcalde d'Olesa de Montserrat</p> <p style='margin-bottom:11px'>Juan Manuel Calvo, president d'Amical de Mauthausen</p> <p style='margin-bottom:11px'>Raquel Albiol, vicepresidenta cinquena i Presidenta delegada de l'Àrea de Feminismes i Igualtat.</p> <p style='margin-bottom:11px'>Josep Triadó, vicepresident 7è.</p> <p style='margin-bottom:11px'>Filo Cañete, diputada presidenta de l’Àrea de Serveis Generals i Transició Digital.</p> <p style='margin-bottom:11px'>Pau González, diputat president de l’Àrea de Cultura.</p> <p style='margin-bottom:11px'>Marc Serra, diputat president delegat de l’Àrea d’Acció Climàtica i Transició Energètica.</p> <p style='margin-bottom:11px'>Josep-Ramon Mut, diputat president delegat de l'Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública.</p> <p style='margin-bottom:11px'>Aïda Llauradó, diputada adjunta a l'Àrea de Cultura.</p> <p style='margin-bottom:11px'>Javier Silva, diputat delegat de Cicle de Vida i Comunitat.</p> <p style='margin-bottom:11px'>Soufian Laroussi, diputat adjunt a l’Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat.</p> <p style='margin-bottom:11px'>Glòria Colom, diputada adjunta a l'Àrea d'Educació.</p> <p style='margin-bottom:11px'>Jesús Naharro, diputat delegat de Mobilitat Sostenible i adjunta l’Àrea d’Esports.</p> <p style='margin-bottom:11px'>Eva Soler, diputada adjunta a l'Àrea de Feminismes i Igualtat.</p> <p style='margin-bottom:11px'>Juan Antonio Pérez, diputat adjunt a l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme.</p> <p style='margin-bottom:11px'>Samuel Núñez, diputat adjunt a l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública.</p> <p style='margin-bottom:11px'>Olga Serra, diputada delegada de Comerç i Consum.</p> <p style='margin-bottom:11px'>Ramon Bacardit, diputat president del grup Junts.</p> <p style='margin-bottom:11px'>Joan Rodríguez, diputat del grup Junts.</p> <p style='margin-bottom:11px'>Meritxell Budó, alcaldessa de La Garriga i presidenta de l’ACM.</p> <p style='margin-bottom:11px'>Isidre Pineda, alcalde de Caldes de Montbui.</p> <p style='margin-bottom:11px'>Juan Manuel Díaz, alcalde de Cabrera d’Anoia.</p> <p style='margin-bottom:11px'>Montserrat Canas, alcaldessa de Cervelló.</p> <p style='margin-bottom:11px'>Jaume Xaus, alcalde d’Òdena.</p> <p style='margin-bottom:11px'>Roser Colomé, alcaldessa de Vilanova del Vallès.</p> <p style='margin-bottom:11px'>Antoni Masana, alcalde de Vacarisses.</p> <p style='margin-bottom:11px'>Estrella Argüelles, directora del Gabinet de la Presidència</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sara Aguilar, directora del Servei de Suport a la Coordinació General</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba420256950 Reunió amb Aigües de Barcelona - Agenda Sara Aguilar - Reunió 2024-10-17 10:30:00 2024-10-17 12:30:00 Seguiment projectes 3a edició AB Data Challenge 1 Àrea de Presidència; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Medi ambient; Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara; Diputació de Barcelona; Reunió; Presidència area_de_presidencia; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; medi_ambient; esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara; diputacio_de_barcelona; reunio; presidencia <p>Sheila Piñol, responsable de programes d'innovació a Aigües de Barcelona</p> <p>Leticia Rodríguez, responsable de dades a la Generalitat de Cataluna¡ya</p> <p>Joana Tobella, directora d'innovació d'Aigües de Barcelona</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de Suport a la Coordinació General</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba420238549 Enregistrament PodCast 30 anys del CIDO - Agenda Sara Aguilar - Enregistrament 2024-10-16 11:00:00 2024-10-16 14:00:00 Enregistrament d'un podcast amb motiu del 30 aniversari del CIDO Seu El Periódico - Av. Gran Via de l'Hospitalet, 163-167 - L'Hospitalet de Llobregat Seu El Periódico - Av. Gran Via de l'Hospitalet, 163-167 - L'Hospitalet de Llobregat 41.3511442,2.1181281 1 Àrea de Presidència; Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara; Diputació de Barcelona; Entrevista; Presidència area_de_presidencia; esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara; diputacio_de_barcelona; entrevista; presidencia <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de Suport a la Coordinació General</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba420238916 Reunió amb l'Ajuntament d'Olivella - agenda Rosa Sanz - reunió 2024-10-31 09:30:00 2024-10-31 10:30:00 Presentació treball tema UDUS (Urbanitzacions amb dèficits urbanístics) Escola Industrial, Edifici del Rellotge, 2 na planta (COMPTE: ENTRADA C/ ROSSELLÓ, 121 PER OBRES) Escola Industrial, Edifici del Rellotge, 2 na planta (COMPTE: ENTRADA C/ ROSSELLÓ, 121 PER OBRES) 41.3955350,2.1575980 1 Sanz Sánchez, Rosa; Garraf; Urbanisme i habitatge; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Xalabarder Aulet, Maria; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Exposició presencial (dades bàsiques); Olivella sanz_sanchez_rosa; garraf; urbanisme_i_habitatge; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; xalabarder_aulet_maria; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; exposicio_presencial_dades_basiques; olivella <p><b>Per part de l’Ajuntament d’Olivella:</b></p> <p>Sra. Marta Verdejo i Sánchez, alcaldessa</p> <p><b>Per part de la Diputació de Barcelona: </b></p> <p>Sra. Rosa Sanz Sánchez, Coordinadora de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana</p> <p>Sra. Maria Xalabarder Aulet, Gerenta de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba420236895 Reunió amb Devoteam - Agenda Sara Aguilar - Reunió 2024-10-15 10:00:00 2024-10-15 13:00:00 Seguiment projecte MicroStrategy Can Serra - Rambla de Catalunya, 126 - Barcelona Can Serra - Rambla de Catalunya, 126 - Barcelona 41.3957087,2.1575016 1 Àrea de Presidència; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Economia i treball; Innovació i Governs Digitals; Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara; Diputació de Barcelona; Reunió; Presidència; Desenvolupament Econòmic i Turisme area_de_presidencia; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; economia_i_treball; innovacio_i_governs_digitals; esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara; diputacio_de_barcelona; reunio; presidencia; desenvolupament_economic_i_turisme 10:00 <p>Xavier Bonany, executiu de comptes a MicroStrategy</p> <p>Jorge Rodríguez, lider de Solucions d'Anàlisi Visual a Devoteam</p> <p>Juan Garcia, gerent d'Anàlisi Visual a Devoteam</p> <p>Jose Luis Cruz, gestor de Comptes a Devoteam</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de Suport a la Coordinació General</p> <p>Antoni Solanes, director de Serveis d'Edificació i Logística</p> <p>Maite Saumoy, cap de la Secció de Contractació</p> <p>Laura Olmos, cap de la Secció de Gestió d'Anuncis i Atenció al Client</p> <p>Àssun Juan, cap de la Secció del CIDO</p> <p>Anabel Díaz, tècnica en Gestió de Publicacions al CIDO</p> <p>Marisol Lage, cap de l'Oficina tècnica d'Estratègies per al Desenvolupament Econòmic</p> <p>Jordi Boixader, cap de la Secció d'Innovació del Desenvolupament Econòmic</p> <p>Ramon Arbos, tècnic de la secció d'Innovació del Desenvolupament Econòmic</p> <p>Susana Cabeza, subdirecció de Suport als Sereveis d'Ocupació</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba420233771 Reunió amb el Consorci Localret - Agenda Sara Aguilar - Reunió 2024-10-14 00:00:00 2024-10-14 23:59:59 Grup de treball: Agenda digital E1A06 - Generació i transferència de coneixement sobre l'aplicació de la intel·ligència artificial als ajuntaments 1 Àrea de Presidència; Garraf; Maresme; Vallès Occidental; Administració local; Innovació i Governs Digitals; Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara; Diputació de Barcelona; Reunió; Presidència; Mataró; Terrassa area_de_presidencia; garraf; maresme; valles_occidental; administracio_local; innovacio_i_governs_digitals; esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara; diputacio_de_barcelona; reunio; presidencia; mataro; terrassa 14:00 <p>Ancreu Francisco Roger, director general de Localret</p> <p>Núria Meler, àrea de direcció i administració a Localret</p> <p>Cristina Torres, àrea de transformació digital i tecnologia</p> <p>Eva Guijarro, cap de l'àrea de transformació digital i tecnologia</p> <p>Angels Borrego, ajuntament de Lleida</p> <p>Manuel Guerra, ajuntament de Terrassa</p> <p>Jordi Bertran, ajuntament de Mataró</p> <p>Antoni Cerdà, gerent d'administració de projectes al Consell Comarcal del Garraf</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de Suport a la Coordinació General</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-12-03 07:12
agendadiba420235055 Cicle de visites 'Les polítiques d'habitatge dels municipis petits' - El cas de Teià: rehabilitació d'equipament municipal i transformació en habitatges dotacionals 2024-12-05 10:00:00 2024-12-05 13:00:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/cicle-de-visites-les-politiques-d-habitatge-dels-municipis-petits-el-cas-de-teia-rehabilitacio-d-equipament-municipal-i-transformacio-en-habitatges-dotacionals 1 PresentacióL’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona organitza una nova edició del Cicle de visites: “Les polítiques d’habitatge dels municipis petits”, amb les que es pretén donar a conèixer les polítiques públiques locals d’habitatge endegades a municipis de menys de 10.000 habitants de la demarcació de Barcelona, actuacions que hagin facilitat solucions residencials assequibles al municipi o intervencions públiques en promoció o rehabilitació edificatòria residencial innovadores.Enguany us proposem el cas d’estudi del municipi de Teià, al sud de la comarca del Maresme. Teià compta amb una població que no arriba als 7.000 habitants, i amb un parc edificat d’ús residencial de 2.693 habitatges, dels quals aproximadament el 60% són edificacions plurifamiliars.Només el 16% d’aquests immobles estan al mercat de lloguer i el preu mitjà de renda s’enfila per sobre del 1.000 euros mensuals. Així doncs, la població jove de Teià té dificultats per a emancipar-se residint al propi municipi.L’Ajuntament de Teià no comptava amb un parc públic d’habitatges. Per a oferir solucions residencials assequibles als joves del poble, el Consistori primer ha optat per requalificar el sòl on s’ubicava un edifici de titularitat municipal conegut com “Pisos dels Mestres”, que ja comptava amb vuit habitatges, rehabilitar-lo i destinar-lo a habitatges dotacionals reservats per a joves del municipi, que ha adjudicat amb uns contractes de lloguer a preu assequible.Teià compta, a més, amb un solar de titularitat municipal amb ús residencial i reserva de sòl d’HPO sobre el que es projecta la construcció d’una promoció de 18 HPO per part de l’INCASÒL.Durant la visita d’estudi que us proposem s’explicaran aquestes actuacions de promoció d’habitatge assequible i de rehabilitació del parc públic ja existent. Visitarem l’edifici “Pisos dels Mestres” ja rehabilitat i els responsables polítics i tècnics de l’ajuntament ens explicaran els detalls de les intervencions que s’han executat, així com de la comunitat energètica que s’ha constituït i que ha permès que l’edifici s’autoproveeixi en el consum elèctric.DestinatarisL’activitat s’adreça principalment a càrrecs electes i personal tècnic de municipis petits i consells comarcals, així com a professionals interessats en conèixer experiències innovadores en matèria d’habitatge.Clica aquí per veure les principals actuacions en matèria d'habitatge endegades a Teià.InscripcionsLa formalització de la inscripció s’ha de fer complimentant i enviant el següent formulari.El termini d’inscripció finalitza el dia 29 de novembre.La inscripció és gratuïta.Aforament màxim de 25 persones. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2024-11-21 00:07
Estadístiques 2024
Agenda corporativa

Mitjana 2024: 9,54 consultes/dia

Sabies que...?

...pots personalitzar les consultes a la API amb diversos filtres?

La API ofereix tant filtres per modificar la cerca de les dades (operadors LIKE, AND, OR...) com filtres per tractar-ne el retorn (paginació, ordenació...).

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/puntesports/camp-all-like/poliesportiu/ord-adreca_nom/desc